Acties:
  • +1 Henk 'm!

• angelus696
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11-2024
Iusedto schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:39:
[...]

Die heb ik toevallig eergisteren de hele avond gespeeld. Heerlijk, maar ingewikkeld, wapen.
Die vials icm chargen van schild, chargen vh sword sword en daarna die discharge is pittig :)
Zal wel veel oefenen zijn maar ik weet nog niet of het iets voor mij is zeg maar.
Wat mij heeft geholpen is een cheatsheet maken van de meest belangrijke moves die ik er altijd bij hield nadat ik deze tutorial ongeveer twee uur achter elkaar heb bestudeerd :')

YouTube: Monster Hunter World | Charge Blade Tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrace Grumble schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 00:43:
[...]

Net nog ff gespeeld, ben nu in coral highlands, moet die opblaasdude verslaan. Heb dus mn camp al. Jij bent alweer flink verder dan mij?

Net ook ff mn eerste Watcher Lens gehaald voor mijn palico. Hopen dat morgen ook nog de event quest is, dan kan ik de overige twee ook halen. :)

Wordt wel tijd voor wat optionele doen, morgen maar es kijken.
Rotten vale is na dat beest wat jij moet doen. Story is elke keer maar 1 quest in een gebied. Nog veel te doen in Spire, coral en de Vale. Samen maar eens investigations gaan doen, nog veel monsters nog niet aangeraakt ...
Geteisem schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:09:
Godver gister die suffe nog openstaande Egg quest met @-SaveMe- gedaan. Vinkt ie m bij mij niet af. Ik wacht anders wel even tot de volgende update. Geen zin om optionals tot in het oneindige te herhalen.
Damn! Dat meen je niet. Dat zuigt wel. Blij dat ik hem gehad heb. En die Herbivore eggs ook...

[ Voor 23% gewijzigd door -SaveMe- op 08-02-2018 13:57 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
angelus696 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:47:
[...]

Wat mij heeft geholpen is een cheatsheet maken van de meest belangrijke moves die ik er altijd bij hield nadat ik deze tutorial ongeveer twee uur achter elkaar heb bestudeerd :')

Tot gisteren gebruikte ik de shield charge eigenlijk nooit. Nu ik redelijk wat uurtjes er in heb zitten en redelijke handigheid heb met het wapen is het makkelijk om de shield charge te gebruiken.

Nu nog mastery van het point guard, dat zou ook moeten werken tegen one-shot attacks of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelus696
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-11-2024
ArgantosNL schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:22:
[...]

Tot gisteren gebruikte ik de shield charge eigenlijk nooit. Nu ik redelijk wat uurtjes er in heb zitten en redelijke handigheid heb met het wapen is het makkelijk om de shield charge te gebruiken.

Nu nog mastery van het point guard, dat zou ook moeten werken tegen one-shot attacks of niet?
Correct! Mits je 3-piece Uragaan set bonus hebt, want zelfs door een succesvol block heen doet Nergigante soms immens veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
angelus696 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:32:
[...]

Correct! Mits je 3-piece Uragaan set bonus hebt, want zelfs door een succesvol block heen doet Nergigante soms immens veel damage.
Ik schijt nu al in mij broek voor die Nergigante. Die kan ik met mijn Longsword niet blokken, dus ik hoop maar dat ik hem kan dodgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36
-SaveMe- schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Damn! Dat meen je niet. Dat zuigt wel. Blij dat ik hem gehad heb. En die Herbivore eggs ook...
Herbivore heb ik maar die andere heeft ie niet afgestreept. Grrrrrr :'(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 14:52
-SaveMe- schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:38:
[...]

Ik schijt nu al in mij broek voor die Nergigante. Die kan ik met mijn Longsword niet blokken, dus ik hoop maar dat ik hem kan dodgen :)
goed zijn skill sets in de gaten houden, en met flash pod uit de lucht schieten als hij wil gaan springen :). thats how i did it. Ook helpt de cloak wel die dmg prevent (als je die op dat moment al beschikbaar hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Weet iemand eigenlijk hoe het precies werkt met shields icm inkomende damage en daarnaast ook blocking ?

Krijg je minder damage als je een schild draagt maar niet actief blocked t.o.v. bijvoorbeeld een bow user ?

Zit er verschil in block damage tussen de shields ?
Sword/shield blocked minder omdat het schild kleiner is ? En hoe zit dat dan met lance, gunlance en charged blade.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Iusedto schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:07:
Weet iemand eigenlijk hoe het precies werkt met shields icm inkomende damage en daarnaast ook blocking ?

Krijg je minder damage als je een schild draagt maar niet actief blocked t.o.v. bijvoorbeeld een bow user ?

Zit er verschil in block damage tussen de shields ?
Sword/shield blocked minder omdat het schild kleiner is ? En hoe zit dat dan met lance, gunlance en charged blade.
Er zitten wat verschillen de block tussen de verschillende schilden, maar wat dat precies is weet ik niet. Dat zou je moeten googlen, ik neem aan dat dit wel te vinden is.

edit:
BTW heb hier meer mensen last van bazelgeuse die 80% van de tijd dat je HR investigations doet komt binnen vallen vragen om aandacht. Ik heb er nog niet 1 gekilled maar ik heb wel lvl 2 research door al de keren dat ik dat mormel heb gezien.

Ben je bezig met een legiana capture en komt er een odogaren bij die het spannend maakt 3 maar raden wie dan ook nog een uit de lucht komt vallen Bazelgeuse 8)7. Die flapdrol heb ik letterlijk op alle maps gezien en hij is nog nooit mijn target geweest.

[ Voor 27% gewijzigd door ArgantosNL op 08-02-2018 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

-SaveMe- schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:55:
[...]

Samen maar eens investigations gaan doen, nog veel monsters nog niet aangeraakt ...

[...]
Puik plan! Vanavond ben ik weer van de partij d:)b

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
kan niet wachten op pc versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B33p
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-10 16:30
Kun je mij ook toevoegen in de squad?

Mijn psn is xxMadao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:55
ArgantosNL schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:09:BTW heb hier meer mensen last van bazelgeuse die 80% van de tijd dat je HR investigations doet komt binnen vallen vragen om aandacht. Ik heb er nog niet 1 gekilled maar ik heb wel lvl 2 research door al de keren dat ik dat mormel heb gezien.

Ben je bezig met een legiana capture en komt er een odogaren bij die het spannend maakt 3 maar raden wie dan ook nog een uit de lucht komt vallen Bazelgeuse 8)7. Die flapdrol heb ik letterlijk op alle maps gezien en hij is nog nooit mijn target geweest.
Bazel is niet leuk :-( Zelfs als die rustig over de grond loopt en een keer gaat zitten, ben je al dood. Nog niet eens geprobeerd mee te vechten als 'ie ook nog eens gaat vliegen, eerlijk gezegd ook geen zin in op dit moment.
angelus696 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:47:
[...]

Geweldig handige tutorial. Zelf ook al een paar keer bekeken, maar op een gegeven moment lukte niets meer. Echt wel raar om eerst 10x zo'n guard point achter elkaar te doen naast die barrel, om vervolgens elke keer vol geraakt te worden. Net alsof het gewoon niet meer mocht van het spel. Zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar wel irritant.

[ Voor 31% gewijzigd door Yukidaruma op 08-02-2018 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrace Grumble schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:23:
[...]

Puik plan! Vanavond ben ik weer van de partij d:)b
Mooi! ik ben ook de heel avond wel online. Vanmiddag ook ff kunnen spelen en wat optionele quests kunnen afronden. En ik heb nu de skills van 4 grymalkyn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik kan geen sessie joinen. :(

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 14:52
ik kan ook niks joinen.. helaas

Edit: nvm, nu kan ik wel weer joinen

[ Voor 10% gewijzigd door Daradius op 08-02-2018 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Daradius schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:12:
[...]

ik kan ook niks joinen.. helaas

Edit: nvm, nu kan ik wel weer joinen
Ik ook, maar ik word er zo uitgekicked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Net nog 3 mensen uit kunnen nodigen tot de GoT squad. We zitten nu op 39/50 leden, dus we hebben nog 11 plaatsen. Even als een PSA :)

Ik heb m'n tracks voor de elder dragons ook gedaan, en even een Elderseal Bow gemaakt. Vanavond maar eens een poging wagen (als iemand mee wilt, be my guest).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al een paar keer een missie te beginnen met 3 andere leden maar krijg steeds een disconnect, kom er sowieso moeilijk in vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:11:
Ik probeer al een paar keer een missie te beginnen met 3 andere leden maar krijg steeds een disconnect, kom er sowieso moeilijk in vanavond.
Idem hier...

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:52

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik ben ook begonnen aan MHW. Op de 3ds de game ook geprobeerd te spelen maar dat vond ik slecht te doen ivm die losse gebieden met die loading zones. Dus dit is echt de eerste keer dat ik Monster Hunter speel. Gisteren Anjanath verslagen en de followup missie ook gedaan. Nu weer wat side missions gaan doen, wat upgrades fixen en door met de volgende story missie. Ik vermaak me er voorlopig prima mee. Ik zal vanavond eens kijken of ik een uitnodiging kan fixen voor de GoT clan.

Gisteren overigens een paar keer een disconnect gehad en dus offline verder. Opzich geen probleem want voorlopig doe ik alles toch alleen om het spel goed onder de knie te krijgen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alvanosa
Ik haat Diablos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ben nu ook een paar dagen bezig, en heb t MHW virus ook wel aardig te pakken.
Zit nu in de story ook bij de Diablo, en das toch mn eerste struikelblok zo lijkt t.
Tijd denk ik om mn starters armor eens om te ruilen voor wat fatsoenlijks :-p.

Als er nog een plekje vrij is in de squad wil ik ook wel een keer mee op strooptocht :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Vanavond na de squad invite direct met Willem100, SaveMe en Riku een aantal missions gedaan! Was meteen mijn ontgroening voor MHW online, maar zeker voor herhaling vatbaar :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroczynski schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:37:
Vanavond na de squad invite direct met Willem100, SaveMe en Riku een aantal missions gedaan! Was meteen mijn ontgroening voor MHW online, maar zeker voor herhaling vatbaar :)
Was tof inderdaad. lekker questjes gedaan. Mogen jullie me de volgende keer helpen met Legiana ;)
Jammer dat Riku zo vaak disconnects had. Ook raar dat de tweakers op een bepaald moment in twee verschillende squad sessions zaten, terwijl je er maar 1 ziet :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
Groot nieuws! Ik heb nieuwe armor gemaakt. Ineens is dat HR Anjanath gevecht niet zo heel moeilijk meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

-SaveMe- schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:58:
[...]

Was tof inderdaad. lekker questjes gedaan. Mogen jullie me de volgende keer helpen met Legiana ;)
Jammer dat Riku zo vaak disconnects had. Ook raar dat de tweakers op een bepaald moment in twee verschillende squad sessions zaten, terwijl je er maar 1 ziet :?
Yep, flink wat problemen hier vanavond! Toch ff leuk samen gehunt, voor herhaling vatbaar! Net ook ff snel nog die twee herbivore eggs gedaan trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrace Grumble schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:09:
[...]

Yep, flink wat problemen hier vanavond! Toch ff leuk samen gehunt, voor herhaling vatbaar! Net ook ff snel nog die twee herbivore eggs gedaan trouwens ;)
We hadden nog op je gewacht. Maar met de Ghilie mantle is die heel simpel te doen inderdaad :)
Als jij nu ff de story doorspeelt tot aan het tweede deel in de rotten Vale (Legiana), kunnen we die samen ff tackelen :)

[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 08-02-2018 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

-SaveMe- schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:10:
[...]

We hadden nog op je gewacht. Maar met de Ghilie mantle is die heel simpel te doen inderdaad :)
Als jij nu ff de story doorspeelt tot aan het tweede deel in de rotten Vale (Legiana), kunnen we die samen ff tackelen :)
Werd zeker gewaardeerd! Duurde iets langer dan verwacht :p

Ik kan nu naar Rotten Vale, Paolumu is down :)

[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 09-02-2018 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Kan iemand mij vertellen hoe het levelen van de Monster Field Guide in z'n werk gaat?
Ik blijf monsters killen en capturen, maar de research levels gaan niet omhoog, waardoor ook verschillende tabbladen niet beschikbaar worden. Moet ik nog ander dingen doen?

Als ik kijk bij degene met wie ik speel, dan heb ik vrij dezelfde aantallen bij hunted(captured), maar heeft hij daar lvl 3 en ik 1 of 0.

Bugged??

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Je vergeet de tracks mee te nemen, die zorgen uiteindelijk het snelst voor de hogere research levels. Killen en capturen geeft uiteraard ook punten, maar als je ondertussen ook nog een paar honderd punten door tracks krijgt, gaat het veel sneller. Zo had ik zelf Anjanath al op level 6 voordat ik hem zojuist doodde op HR.

Begin steeds beter door te krijgen hoe ik het beste de Charge Blade kan gebruiken. Lukt me al aardig om de shield charge op te houden, ook tijdens gevechten. Vergeet alleen nogal vaak de sword charge weer bij te werken. Alleen die guard point... Tsja, dat wordt nog even oefenen. Verder is het wel een leuk wapen en wordt met het uur leuker, helemaal nu ik na die tutorial een beetje begin te begrijpen hoe het wapen nu echt werkt.

[ Voor 40% gewijzigd door Yukidaruma op 09-02-2018 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ook dat is niet het probleem. Vaak vind ik de meeste tracks als wij samen quests of expeditions doen. Op de een of andere manier blijft het level steken. Zal toch niet komen doordat ik in hem gejoined ben?

Die doodles zie ik ook niet als ik hem gejoined ben.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Hm, dan weet ik het zo ook niet. Ik dacht dat bij het breken van parts iedereen de bonus kreeg, maar misschien dat dat toch niet zo is en hij toevallig veel meer breekt?
Als het komt doordat je hem joint, zou je de volgende keer het eens andersom kunnen proberen. Als je dan ineens extra research levels krijgt, weet je in ieder geval de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Morgen maar even een paar solo dingetjes doen en kijken wat er dan gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Was weer leuk vanavond. Op advies van Thrace ff de lance geprobeerd. Gelijk maar iets beters gecraft dan het beginners prikkertje. Moet zeggen dat de lance veel defence geeft. Zou best wel goed kunnen werken tegen lastige monsters als diablos die als een tank op je af komen. Eigenlijk tot nu toe alleen maar switch axe gespeeld maar ga zeker nog de boog en ook gun lance testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

willem100 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:16:
Was weer leuk vanavond. Op advies van Thrace ff de lance geprobeerd. Gelijk maar iets beters gecraft dan het beginners prikkertje. Moet zeggen dat de lance veel defence geeft. Zou best wel goed kunnen werken tegen lastige monsters als diablos die als een tank op je af komen. Eigenlijk tot nu toe alleen maar switch axe gespeeld maar ga zeker nog de boog en ook gun lance testen.
Yep, daar is t zeker geschikt voor. Barroth is dan ook een perfect oefenexemplaar ;) Vooral monsters die op je chargen zijn ideaal lancemeat :D Speelt wel leuk hè?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Handige info over de slinger. Ik gebruik hem ook te weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Jackal131 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:45:
Kan iemand mij vertellen hoe het levelen van de Monster Field Guide in z'n werk gaat?
Ik blijf monsters killen en capturen, maar de research levels gaan niet omhoog, waardoor ook verschillende tabbladen niet beschikbaar worden. Moet ik nog ander dingen doen?

Als ik kijk bij degene met wie ik speel, dan heb ik vrij dezelfde aantallen bij hunted(captured), maar heeft hij daar lvl 3 en ik 1 of 0.

Bugged??
Ga je wel telkens langs die kerel op die boekenstapel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zit al een tijdje te kijken naar deze game en denk wel dat ik hem ga halen.
Echter heb ik wel een paar vraagjes. Mijn plan zou zijn om full bow te gaan spelen.

Echter zie ik echt maar heel weinig mensen op HR met een boog aan de slag zijn, Meerendeel doet longsword, of dat andere 2H sword.

Is boog nog wel haalbaar op de hogere levels? of ben je echt beter af met alleen melee?

Zijn hier hoge HR spelers die veel bow's gebruiken?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Bokkie schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:15:
Zit al een tijdje te kijken naar deze game en denk wel dat ik hem ga halen.
Echter heb ik wel een paar vraagjes. Mijn plan zou zijn om full bow te gaan spelen.

Echter zie ik echt maar heel weinig mensen op HR met een boog aan de slag zijn, Meerendeel doet longsword, of dat andere 2H sword.

Is boog nog wel haalbaar op de hogere levels? of ben je echt beter af met alleen melee?

Zijn hier hoge HR spelers die veel bow's gebruiken?
Bow is echt belachelijk lekker, ik ben blij dat ik weer van Longsword af ben gestapt.

Zelf was ik tijdens Kulu-Ya-Ku even omgegaan naar Longsword vanwege de kleine weak spot / hit box van dat beest, maar sinds een paar dagen weer bezig om Bow op orde te krijgen. Je moet het alleen wat agressiever gebruiken dan in voorgaande games, dan is het een meer dan prima wapen. Dus ja, het is haalbaar en gewoonweg heel goed te doen. Sommige HR monsters kan ik binnen 5 minuten neerhalen met m'n Bow :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
Jackal131 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:02:
Ook dat is niet het probleem. Vaak vind ik de meeste tracks als wij samen quests of expeditions doen. Op de een of andere manier blijft het level steken. Zal toch niet komen doordat ik in hem gejoined ben?

Die doodles zie ik ook niet als ik hem gejoined ben.
Je moet af en toe ff met die researcher praten in de stad, die dude bij die stapel boeken.. dan krijgt je guide updates.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grumpmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:20:
[...]

Bow is echt belachelijk lekker, ik ben blij dat ik weer van Longsword af ben gestapt.

Zelf was ik tijdens Kulu-Ya-Ku even omgegaan naar Longsword vanwege de kleine weak spot / hit box van dat beest, maar sinds een paar dagen weer bezig om Bow op orde te krijgen. Je moet het alleen wat agressiever gebruiken dan in voorgaande games, dan is het een meer dan prima wapen. Dus ja, het is haalbaar en gewoonweg heel goed te doen. Sommige HR monsters kan ik binnen 5 minuten neerhalen met m'n Bow :)
Ah ok.goed om te lezen :P
Vanavond als ik terug ben van uit eten maar even halen dan.

Wel weer zin in, wordt mijn eerste Monster Hunter game, maar van wat ik zie gaat het mij wel bevallen :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Wordt wel tijd voor wat bugfixes. Kan bepaalde quests gewoon niet completen. Come on Capcom. Verder blijft het natuurlijk een heerlijke game dat dan weer wel.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Nergigante gisteren eindelijk verslagen na 2 fails, waarvan eerst een solo daarna SOS. Bij de SOS had ik de plunderblade meegenomen in het geval dat het fout zou gaan dat ik er in iedergeval nog iets uit kon halen.

Daarna mijn Palico het nergigante wapen gegeven en solo maar materials gaan farmen tegen hem. En op een of andere manier heb ik hem dood gekregen terwijl dat niet eens mijn hoofd doel was.

Mij hoofd doel was overleven en plunderblade gebruiken, toen ik bij de laatste loodjes was heb ik met 3 flashpods het laatste beetje leven er kunnen afschaven.

Zou het makkelijk zijn geworden door de high elderseal dat op het wapen van mijn palico zit?
Het leek namelijk dat wat minder vaak achter elkaar aanviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grumpmeister schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:43:
Net nog 3 mensen uit kunnen nodigen tot de GoT squad. We zitten nu op 39/50 leden, dus we hebben nog 11 plaatsen. Even als een PSA :)

Ik heb m'n tracks voor de elder dragons ook gedaan, en even een Elderseal Bow gemaakt. Vanavond maar eens een poging wagen (als iemand mee wilt, be my guest).
PSN : Wimpiefury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
ArgantosNL schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:06:
Nergigante gisteren eindelijk verslagen na 2 fails, waarvan eerst een solo daarna SOS. Bij de SOS had ik de plunderblade meegenomen in het geval dat het fout zou gaan dat ik er in iedergeval nog iets uit kon halen.

Daarna mijn Palico het nergigante wapen gegeven en solo maar materials gaan farmen tegen hem. En op een of andere manier heb ik hem dood gekregen terwijl dat niet eens mijn hoofd doel was.

Mij hoofd doel was overleven en plunderblade gebruiken, toen ik bij de laatste loodjes was heb ik met 3 flashpods het laatste beetje leven er kunnen afschaven.

Zou het makkelijk zijn geworden door de high elderseal dat op het wapen van mijn palico zit?
Het leek namelijk dat wat minder vaak achter elkaar aanviel.
Elderseal zorgt ervoor dat monsters minder vaak hun special abilities gebruiken. Dus het lijkt me wel dat dat heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Alvanosa schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:18:
[...]

Elderseal zorgt ervoor dat monsters minder vaak hun special abilities gebruiken. Dus het lijkt me wel dat dat heeft geholpen.
Oke, vanavond nog een keer een tail van nergigante afhakken dan kan ik mijn eerste rarity 7 wapen maken.
Daarna verder met de mail quest en spoorzoeken in de wastes and forest. wat bij de Rotten vale had ik al het spoorbalkje vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Ik speel sinds kort mhw op de ps4 helaas vind ik het nog erg lastig. Is t begin gewoon even doorbijten? Als je een keer samen wil spelen mijn psn is : MalseKnul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
De Tweakers Squad zit binnen de kortste keren vol mooi wel. Al is een cap van 50 wel laag imho.
Dus voor alle aarzelaars en lurkers. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Timvankeulen schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:40:
Ik speel sinds kort mhw op de ps4 helaas vind ik het nog erg lastig. Is t begin gewoon even doorbijten? Als je een keer samen wil spelen mijn psn is : MalseKnul
In het begin zou ik eerst een wapentype kiezen dat je leuk lijkt en deze dan proberen in de training room. Via je living quarter kan je dit allemaal uitzoeken. Vervolgens kan je het beste een paar main quests volgen en daarbij goed de tutorials doorlezen. Deze worden je op een rustig tempo gegeven dus het zou je niet in één keer moeten overdonderen. Geeft het even een paar uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
Seroczynski schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:55:
[...]

In het begin zou ik eerst een wapentype kiezen dat je leuk lijkt en deze dan proberen in de training room. Via je living quarter kan je dit allemaal uitzoeken. Vervolgens kan je het beste een paar main quests volgen en daarbij goed de tutorials doorlezen. Deze worden je op een rustig tempo gegeven dus het zou je niet in één keer moeten overdonderen. Geeft het even een paar uurtjes :)
Ik heb er nu 8/9 uur inzitten speciaal de ps4 pro monster hunter edition gekocht omdat ik niet op de pc versie kon wachten haha. Het wapen dat ik heb is de insect glaive. Deze heb ik al wel onder de knie met buffs etc. Maar ben nu bezig met de eerste 4* main story quest de dinosaurus weet de naam zo even niet. Maar 1 hit en ik ben bijna dood. Ik heb iets gelezen van armor craften, heb de mijne alleen geupgrade miss dit even uitzoeken dan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Timvankeulen schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:03:
[...]

Ik heb er nu 8/9 uur inzitten speciaal de ps4 pro monster hunter edition gekocht omdat ik niet op de pc versie kon wachten haha. Het wapen dat ik heb is de insect glaive. Deze heb ik al wel onder de knie met buffs etc. Maar ben nu bezig met de eerste 4* main story quest de dinosaurus weet de naam zo even niet. Maar 1 hit en ik ben bijna dood. Ik heb iets gelezen van armor craften, heb de mijne alleen geupgrade miss dit even uitzoeken dan :p
Op een gegeven moment moet je van de basic armor af en zal je moeten kijken naar de abilities die erop zitten. Dat zal een hele hoop gaan schelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
Ja, armor craften is heel belangrijk. Ik spreek hier uit ervaring :) Zelf speel ik sinds release en heb er ondertussen een uurtje of 70 in zitten. Tot gisteren heb ik eigenlijk met de standaard armor gedaan en van eigenlijk alles was 1 hit zo'n beetje 90% van m'n health. Zelfs een Kestodon had me in 3 klappen dood.
Gisteravond mezelf eindelijk gedwongen om dan echt nieuwe armor te maken en ineens doet een Kestodon me eigenlijk niets meer en zelfs die aanvallen van grote monsters doen ineens minder schade dan een Kestodon met de oude armor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
Seroczynski schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:06:
[...]

Op een gegeven moment moet je van de basic armor af en zal je moeten kijken naar de abilities die erop zitten. Dat zal een hele hoop gaan schelen.
Ah oke, dan zal ik even wat filmpjes over armor gaan kijken, hoop dat dit een heel stuk gaat schelen. Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:02
Zie het zo, je ben je default/beginners armor alleen aan het upgraden geweest. Laten we zeggen, het is een "level 1" armor en je hebt hem upgraded naar "level 5" ofzo. Maar met de parts van de monsters die je verslagen hebt kan je al een "level 10" armor maken, die je dan weer kan upgraden. En dit gaat zo maar door in MH. Nieuwe monsters geven weer parts voor betere armor (en wapens). Zo kom je zeg maar verder in het spel. Uiteraard met puur skills zou iemand naakt ook een monster kunnen slayen, maarja wie kan er 100% alles dodgen toch? Dodgen is essentieel, maar die keren dat het fout gaat is je armor je verzekering zeg maar.

Je levelt niet up in dit spel, dus je wordt niet automatisch sterker. Daarom zal je moeten craften. Wapens voor hogere attack, en armor voor hogere defense. Succes!
Grumpmeister schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:43:
Ik moet opschieten zo te lezen :D

[ Voor 15% gewijzigd door WahWah op 09-02-2018 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Update 1.05 is live:
Als het goed is zijn squads nu gefixed!
PlayStation 4

Fixed an issue where the error message “Failed to retrieve squad information. Please wait and try again.” would appear and squad features would not be usable. However, as a result of this fix, players who were affected by this bug will have all of their squad data reset. Additionally, players in squads whose squad leaders have their data reset will also see any affiliated data disappear the next time they log in. We apologize sincerely for the inconvenience, and ask that you reform squads or reinvite players whose data are lost.
Fixed an issue where, rarely, uninvited non-squad members could join a Squad Online Session, or squad members could not join one of their own. Squad Online Sessions can still be joined by players outside of the squad via friend invite or Online Session ID search.

PlayStation 4 and Xbox One

Fixed an issue where some players could not claim the item pack “5 Million Celebration Item Pack”. The availability for this item pack has been extended to February 22, 23:59 (UTC).
Fixed an issue where, under certain conditions, decorations would be lost.
Fixed an issue that occurred when selecting items with the “Sell Items” option (from the item box inside base camp tents) by hiding the decorations tab.
General changes were made to bowgun ammo.
Increased the power of Normal Ammo (1, 2, 3), Pierce Ammo (1, 2, 3), and all elemental ammo (except Dragon Ammo).
Decreased the power of Slicing Ammo, and reduced the effect it has when hitting other players.
Reduced the maximum number of Slashberries you can hold in your item pouch from 60 to 30.
Players can still use any remaining extra Slashberries if they currently have more than 30 in their item pouch.
Readjusted the Elderseal calculation for dragon pods.
Fixed an issue where information on endemic life would disappear from the Wildlife Map when moving about the field.
Fixed an issue where the assignment “Flying Sparks: Tobi-Kadachi” would not appear on the quest board after departing on a different quest in the middle of speaking with the Chief Botanist just before the quest is first assigned.
Fixed a rare bug that would cause players to lose control of their characters when completing a quest with certain start menu sub-menus open.

Other Changes

The update will also include various minor bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Yukidaruma schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:11:
Ja, armor craften is heel belangrijk. Ik spreek hier uit ervaring :) Zelf speel ik sinds release en heb er ondertussen een uurtje of 70 in zitten. Tot gisteren heb ik eigenlijk met de standaard armor gedaan en van eigenlijk alles was 1 hit zo'n beetje 90% van m'n health. Zelfs een Kestodon had me in 3 klappen dood.
Gisteravond mezelf eindelijk gedwongen om dan echt nieuwe armor te maken en ineens doet een Kestodon me eigenlijk niets meer en zelfs die aanvallen van grote monsters doen ineens minder schade dan een Kestodon met de oude armor :p
Toch maar eens crafing materials uitgeven? Dat is al een goede stap. 8)

Denk maar dat je moet craften om sneller aan ander materiaal te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Alvanosa op 09-02-2018 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Alvanosa schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:47:
[...]

Toch maar eens crafing materials uitgeven? Dat is al een goede stap. 8)
En dan ook nog eens naar de skills gekeken, jaja :D Met als belangrijkste lvl 4 attack boost en lvl 1 fortify.

Ook een nieuw wapen gemaakt waar 120 fire element op zit, maar als ik het wapen nu gebruik zie ik dat er geen elemental damage op zit. Als ik verschillende armorsets bekijk bij de smithy, zie ik wel af en toe 40 fire elemental verschijnen. Ik nie snap :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Wat betreft starters armor. De bone en hunter armor set zijn vrij snel te craften. Daarna upgraden met armor spheres om je defense op te hogen.
Wees niet te zuinig met die dingen want je krijgt er genoeg via de additionele quests en bounties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Yukidaruma schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:59:
[...]

En dan ook nog eens naar de skills gekeken, jaja :D Met als belangrijkste lvl 4 attack boost en lvl 1 fortify.

Ook een nieuw wapen gemaakt waar 120 fire element op zit, maar als ik het wapen nu gebruik zie ik dat er geen elemental damage op zit. Als ik verschillende armorsets bekijk bij de smithy, zie ik wel af en toe 40 fire elemental verschijnen. Ik nie snap :S
Dat die damage waarde tussen haakjes?
zo ja, dan is het hidden en dan heb je een armorskill "free element" nodig hem het to unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 08:32
wat moet ik als ik vanavond voor het eerst het spel ga spelen vooral doen? belangrijke dingen waar ik aan moet denken of gewoon het verhaal beginnen en het komt wel goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
jaydenjarno schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:09:
wat moet ik als ik vanavond voor het eerst het spel ga spelen vooral doen? belangrijke dingen waar ik aan moet denken of gewoon het verhaal beginnen en het komt wel goed
Gewoon het verhaal beginnen en de tutorials rustig doornemen. Ze duren niet lang en zijn gesegmenteerd zodat je kleine stukjes nieuwe informatie direct in praktijk kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
ArgantosNL schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Dat die damage waarde tussen haakjes?
zo ja, dan is het hidden en dan heb je een armorskill "free element" nodig hem het to unlocken.
Wel verdraaid. Dacht ik goed bezig te zijn met mn armor, heb ik toch andere nodig. Zal vanavond eens kijken wat er allemaal mogelijk is met Free Element er in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yukidaruma schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:16:
[...]

Wel verdraaid. Dacht ik goed bezig te zijn met mn armor, heb ik toch andere nodig. Zal vanavond eens kijken wat er allemaal mogelijk is met Free Element er in.
Het is mogelijk om een charm craften met de 'free element/ammo up' skill, deze kan je dan een keer upgraden.
Tevens zijn er ook gems met deze skill.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2018 13:30 . Reden: incomplete info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
Ik ben nu 20 minuten bezig geweest met the encroaching anjath quest toen viel de game weg en kreeg ik quest failed ookal is de time limit 50 minuten. Dit is de 3e keer al. Iemand weet hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Timvankeulen schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:10:
Ik ben nu 20 minuten bezig geweest met the encroaching anjath toen viel de weg en kreeg ik quest failed ookal is de time limit 50 minuten. Dit is de 3e keer al. Iemand weet hoe dit zit?
Wat gebeurt er precies, niet duidelijk bat je nou bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
ArgantosNL schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:14:
[...]

Wat gebeurt er precies, niet duidelijk bat je nou bedoeld.
Gewoon na 20 minuten staat er op me scherm quest failed zonder een of andere vermelding en moet ik opnieuw beginnen, ookal heb je 50 minuten voor de quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Seroczynski schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:12:
[...]
Ga je wel telkens langs die kerel op die boekenstapel?
greyfox1987 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:27:
[...]
Je moet af en toe ff met die researcher praten in de stad, die dude bij die stapel boeken.. dan krijgt je guide updates.
Dank!! Dat was inderdaad de oplossing voor mijn 'probleem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Jackal131 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:26:
[...]

Dank!! Dat was inderdaad de oplossing voor mijn 'probleem'.
Grappig, ook wel een handige voor mezelf. Ik dacht dat dat alleen was om de guide bij te werken, niet om ook echt de sterren zelf omhoog te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Timvankeulen schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:21:
[...]

Gewoon na 20 minuten staat er op me scherm quest failed zonder een of andere vermelding en moet ik opnieuw beginnen, ookal heb je 50 minuten voor de quest
Je bent niet "doodgegaan"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
Alvanosa schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:30:
[...]

1x maar. Deze quest mag je 3x dood gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
Alvanosa schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Fail condities zijn meestal, X keer dood en tijdlimiet. en by capture als je je target killed.
Timvankeulen schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:32:
[...]

1x maar. Deze quest mag je 3x dood gaan.
was je solo bezig om samen met andere mensen?
want die 3 death zijn voor de hele party

[ Voor 34% gewijzigd door ArgantosNL op 09-02-2018 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Zitten ook nog wel wat quest bugs in de game. Misschien is dit er ook een van. Koffiedik kijken.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Geteisem schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:44:
Zitten ook nog wel wat quest bugs in de game. Misschien is dit er ook een van. Koffiedik kijken.
Ik heb de verdomde Diablos 3 maal moeten doen daarom. :(

[ Voor 65% gewijzigd door Alvanosa op 09-02-2018 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Alvanosa schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:47:
[...]

Ik heb de verdomde Diablos 3 maal moeten doen daarom. :(
Ik zeg 1 ding. Eieren! :'(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Ik doe liever de Eieren om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Niets mis met eieren, je moet gewoon even leren lopen :p

Nieuwe patch: http://www.monsterhunterworld.com/us/topics/update_ver101/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Heb ze inmiddels al 2 x ingeleverd grapjas. Nog steeds niet afgevinkt. ;w

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
ArgantosNL schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:32:
[...]

Fail condities zijn meestal, X keer dood en tijdlimiet. en by capture als je je target killed.

[...]

was je solo bezig om samen met andere mensen?
want die 3 death zijn voor de hele party
Oh dan is het denk ik indd op team basis geweest. Hier wist ik nog niks van :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
Timvankeulen schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:02:
[...]

Oh dan is het denk ik indd op team basis geweest. Hier wist ik nog niks van :p
nooit opgevallen dat er een kleine tekstbox in beeld komt nadat je dood gaat, "X rewards remaining". Die moet ook in beeld komen als iemand anders neergaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
Hij was vast te fanatiek aan het hakken. Maar zou wel heel makkelijk worden met 3 faints pp :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
ArgantosNL schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:04:
[...]

nooit opgevallen dat er een kleine tekstbox in beeld komt nadat je dood gaat, "X rewards remaining". Die moet ook in beeld komen als iemand anders neergaat.
Die heb ik wel is gezien ja. Maar wist niet dat t over de hele groep ging. Gelukkig met hulp nu wel :p en kan ik toevallig in GoT clan gezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Geteisem schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Heb ze inmiddels al 2 x ingeleverd grapjas. Nog steeds niet afgevinkt. ;w
3x is scheepsrecht :+ 4 mogelijkheden denk ik. Singleplayer, multiplayer als quest starter en multiplayer als joiner. Als laatste optie kun je ook nog in offline mode proberen, misschien dat het dan wel ineens goed gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Woei, gaat lekker: Radobaan neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Yukidaruma schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:07:
[...]

3x is scheepsrecht :+ 4 mogelijkheden denk ik. Singleplayer, multiplayer als quest starter en multiplayer als joiner. Als laatste optie kun je ook nog in offline mode proberen, misschien dat het dan wel ineens goed gaat.
Haal eerst even de update binnen. Van het weekend wellicht nog een keer de Paashaas spelen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
Als je hulp nodig hebt om de monsters van je af te houden, wil ik je best helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Good to know. Geen idee wat je PSN is. Gelijk aan username?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Laatst online: 12-10 06:00
Iemand enig idee om die ???? rathian quest te versnellen? Ik ben maar een beetje rondjes aan het lopen door die gebieden maar het schiet voor geen meter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Geteisem schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:05:
Good to know. Geen idee wat je PSN is. Gelijk aan username?
Nah, Asmekiel. Ik zit ook in de Tweakers squad, dus dat is ook een manier om me te vinden.
Joetje079 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:14:
Iemand enig idee om die ???? rathian quest te versnellen? Ik ben maar een beetje rondjes aan het lopen door die gebieden maar het schiet voor geen meter op.
Gewoon doorspelen eigenlijk. Het duurt even, maar dat geeft je ook de tijd om jezelf voor te bereiden op het Anjanath gevecht en wat te farmen van andere HR monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joetje079 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:14:
Als je gewoon andere missies gaat doen op high rank dan ontvang je daarvoor ook steeds wat xp in dat balkje.
Zo ging het bij mij iig vanzelf zonder lange zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Als je gewoon andere missies gaat doen op high rank dan ontvang je daarvoor ook steeds wat xp in dat balkje.
Zo ging het bij mij iig vanzelf zonder lange zoektocht.
Blijven questen inderdaad dan gaat t best rap.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Laatst online: 12-10 06:00
Ok, duidelijk :) Dan speel ik wel gewoon door, nog zat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Joetje079 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:19:
Ok, duidelijk :) Dan speel ik wel gewoon door, nog zat te doen.
Voor je zelf een doel gaan zoeken, een bepaalde wapen upgrade of armor set compleet maken.
Dan vliegt de tijd terwijl je niet zo gefocused bent op dat andere metertje die vanzelf stijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
Degene die nog een invite nodig hebben / gevraagd hebben, zal ik vanavond (iets later in de avond) of morgen kunnen inviten.

M'n bows beginnen steeds verder op orde te komen, naast de laatste uit de Tobi-Kadachi tier heb ik nu ook de Rathalos boog vrij ver kunnen craften. Dat zorgt er in ieder geval voor dat ik wat meer opties heb. Dit weekend ga ik het verhaal maar eens afronden, ik moet Teostra en Vaal Hazak in ieder geval nog doen. Kushalo Daora had ik gisteravond gedaan, maar wat een ramp was dat zeg. Nog 2 keer weten te carten nadat 'ie aan het limpen was (z'n area waar hij slaapt is te klein voor de chaos die hij veroorzaakt), uiteindelijk met 3x sleep bomben, hem naar een open gebied lokken, etc. het nog voor elkaar gekregen. Maar toen stond er al wel 45 minuten op de klok... Ik had ook het gevoel wel erg weinig damage te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Is Kush niet de draak die extra defense krijgt tijdens een enrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Grumpmeister schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:41:
Degene die nog een invite nodig hebben / gevraagd hebben, zal ik vanavond (iets later in de avond) of morgen kunnen inviten.

M'n bows beginnen steeds verder op orde te komen, naast de laatste uit de Tobi-Kadachi tier heb ik nu ook de Rathalos boog vrij ver kunnen craften. Dat zorgt er in ieder geval voor dat ik wat meer opties heb. Dit weekend ga ik het verhaal maar eens afronden, ik moet Teostra en Vaal Hazak in ieder geval nog doen. Kushalo Daora had ik gisteravond gedaan, maar wat een ramp was dat zeg. Nog 2 keer weten te carten nadat 'ie aan het limpen was (z'n area waar hij slaapt is te klein voor de chaos die hij veroorzaakt), uiteindelijk met 3x sleep bomben, hem naar een open gebied lokken, etc. het nog voor elkaar gekregen. Maar toen stond er al wel 45 minuten op de klok... Ik had ook het gevoel wel erg weinig damage te doen.
Die Tobi Kadachi bow, is de HR variant een doorontwikkelde LR bow, of totaal anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond niet kunnen spelen, maar vanmiddag nog wat main quests gedaan. Legiana plat in mijn tweede try. En de volgende, Odogaron, neer in mijn eerste try. Daarna volgt Rathalos, maar die heb ik solo nog niet geprobeerd.

Overigens echt een hekel aan die vliegende beesten, geef mij maar gewoon lopend spul :)

Enne, ga vissen naar een bijzonder exemplaar, The platinumFish :)

[ Voor 25% gewijzigd door -SaveMe- op 09-02-2018 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
Vandaag niet gespeeld. Morgen maar even de 'schade' inhalen. Even sparen voor mijn volgende Bow gun.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Thrace Grumble schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:37:
[...]

Die Tobi Kadachi bow, is de HR variant een doorontwikkelde LR bow, of totaal anders?
Doorontwikkeld vanuit de LR bow :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
It is paddo time! :9

Lijkt me handig als je ergens moeite mee hebt :)

Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste