Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19:08
Zojuist 'eindelijk' mijn Celebration Login bonusses gehad en nu maar weer even een paar uurtjes Monsters schieten.

Op aanraden van @willem100 even gekeken of ik daadwerkelijk de items had ontvangen. Dit blijkt helaas niet het geval. Wachten op een fix dus.

Geteisem wijzigde deze reactie 10-02-2018 09:46 (39%)

http://www.gevoeligeplaten.nl - 

quote:
Geteisem schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Heb ze inmiddels al 2 x ingeleverd grapjas. Nog steeds niet afgevinkt. ;w
Nu moet ik weer stukken vlees inleveren :/ Here we go again ....

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• divoji
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 15-11 08:58
Zojuist begonnen met het spelen van monsterhunter. Nog vrij onbekend met deze serie maar wat een geweldig spel! Wel even wennen aan de gameplay.

• Geteisem
quote:
-SaveMe- schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:31:
[...]

Nu moet ik weer stukken vlees inleveren :/ Here we go again ....
Eieren gehaald vanochtend na de update. Volgens mij moet ik dat vleesch ook nog :'(

quote:
Geteisem schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:20:
[...]

Eieren gehaald vanochtend na de update. Volgens mij moet ik dat vleesch ook nog :'(
Jij bent vanochtend al weer vroeg aan het hunten! ;)

• Geteisem
quote:
-SaveMe- schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:21:
[...]

Jij bent vanochtend al weer vroeg aan het hunten! ;)
It's a dirty job..

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-11 08:47

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

quote:
-SaveMe- schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:14:
Vanavond niet kunnen spelen, maar vanmiddag nog wat main quests gedaan. Legiana plat in mijn tweede try. En de volgende, Odogaron, neer in mijn eerste try. Daarna volgt Rathalos, maar die heb ik solo nog niet geprobeerd.

Overigens echt een hekel aan die vliegende beesten, geef mij maar gewoon lopend spul :)

Enne, ga vissen naar een bijzonder exemplaar, The platinumFish :)
Denk ik je elke keer weer een beetje in te halen, doe je dit soort acties :P

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Yukidaruma
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 00:55
Vannacht op het punt gekomen dat ik Nergigante mag vermoorden. Denk dat ik hier maar even mee wacht tot ik een beetje betere gear heb. Gelukkig is er nog genoeg te doen.

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-11 20:38
quote:
-SaveMe- schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:14:
Vanavond niet kunnen spelen, maar vanmiddag nog wat main quests gedaan. Legiana plat in mijn tweede try. En de volgende, Odogaron, neer in mijn eerste try. Daarna volgt Rathalos, maar die heb ik solo nog niet geprobeerd.

Overigens echt een hekel aan die vliegende beesten, geef mij maar gewoon lopend spul :)

Enne, ga vissen naar een bijzonder exemplaar, The platinumFish :)
Netjes, ik ging even goed op mijn plaat bij Odogaron. Kreeg veel te veel damage, dus ben even flink gaan farmen voor betere gear. Heb nu Divine Blessing Lv.3 en Defense Lv.2, en een Ice Long Sword. Ga hem nu nog een keer proberen :)

En als ook dat niet werk, kom ik ff online :+

Update: EZPZ 8)

Seroczynski wijzigde deze reactie 10-02-2018 13:54 (3%)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Pukei Pukei ding verslagen, was nog wel een dingetje solo met boog :P kwam steeds een soort t-rex tegen die zich erbij mengde.

Moet nog wel flink inlezen etc. veel informatie wel leuk, maar denk dat het leuke wordt als je met een groepje hunt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Noisia
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-11 22:35
Net de eerste uurtjes MHW gespeeld en er begint eindelijk wat duidelijkheid in de mogelijkheden en gameplay te komen. In het begin wat overweldigend maar nu al heel tof.

n()()b vraag: Je komt grote monsters tegen tijdens quests zoals bijvoorbeeld in het begin Jagras en Kulu-Ya-Ku. Maar wanneer ik nu later ga exploren dan kom ik alleen maar andere grote monsters tegen. Stel ik heb nog iets nodig dat door Kulu-Ya-Ku gedropt wordt, moet ik dan die missie opnieuw spelen of kan ik dat monster ook zo tegenkomen?

Niet gehinderd door enige kennis van zaken

quote:
Noisia schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:24:
Net de eerste uurtjes MHW gespeeld en er begint eindelijk wat duidelijkheid in de mogelijkheden en gameplay te komen. In het begin wat overweldigend maar nu al heel tof.

n()()b vraag: Je komt grote monsters tegen tijdens quests zoals bijvoorbeeld in het begin Jagras en Kulu-Ya-Ku. Maar wanneer ik nu later ga exploren dan kom ik alleen maar andere grote monsters tegen. Stel ik heb nog iets nodig dat door Kulu-Ya-Ku gedropt wordt, moet ik dan die missie opnieuw spelen of kan ik dat monster ook zo tegenkomen?
Je hoeft missies niet op nieuw te spelen. daarvoor zijn investigations. En die zijn er zowat oneindig. Maak je niet druk, je krijgt alle gelegenheid om de monsters naar jouw keuze te bevechten! De gebieden zijn het leefgebied van bepaalde grote monsters, dat staat op de map aangegeven!

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15:05
Anjanath :(
Wat een ramp met een light bow gun.

FUMES et CARNES

• iaxe393
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 03-11 21:53
misschien het verkeerde topic om het te vragen, maar toch

Raden jullie deze game een beetje aan? Ik hou wel van games als diablo en dark souls enzo, maar ondanks dat ik veel goed hoor over MHW twijfel ik toch of het echt mijn ding is.. voornamelijk omdat ik 90% van de tijd solo zal moeten spelen, vind dat bij dit soort grote open world games niet zo tof

Iemand die mij wil overhalen? :+

• Rene_H_23
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 31-07 18:34
quote:
iaxe393 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:43:

Raden jullie deze game een beetje aan? Ik hou wel van games als diablo en dark souls enzo, maar ondanks dat ik veel goed hoor over MHW twijfel ik toch of het echt mijn ding is.. voornamelijk omdat ik 90% van de tijd solo zal moeten spelen, vind dat bij dit soort grote open world games niet zo tof

De game is sowieso niet echt 'open world', je word steeds in een redelijk groot afgebakend gebied gedropt om daar op de lokale monsters te jagen. Het is een game waarin je steeds iets sterker blijft worden door maar door te jagen, als je van goede boss fights houd dan is dit misschien wel je ding.
Tevens helpt het als je een beetje gevoelig bent voor loot in games, dit is voor mij in ieder geval de drijfveer geweest om er sinds release al zo een tachtig uur in gestoken te hebben..... :P
Net ook Rathalos in mijn 1e keer (main story) geveld. Wel met 2 faints. Maar dat komt gewoon omdat ik dan zit te kutten met de menus om snel antidote en health te nemen. Werkt niet zo tof tijdens hectische momenten. En dat #$##%#^ vliegen van die beesten.

Ook irritant is dat je vaak nadat je geraakt bent je ook nog eens 3 seconden ofzo erna met sterretjes rond je kop staat. De damage is nog niet genoeg punishment ?

Anyway, ook door klooien met healing en door de insane amount of damage die Diablos doet de 1e try 3x gefaint ;w Vanavond nog maar een try. Hopelijk met anderen, want solo begin ik er op uit gekeken te raken.

Wil wel aantal maal Legiana, ogobaron, en die fluffie bol doen voor de mats :)

Overigens ook erg kut met rathalos, heb ik em al twee keer op doodshoofdje, moet ik zo'n tyfus eind over de map lopen om weer bij hem te koemen dat hij al weer geheald is. Echt lopen vloeken op die momenten. En als die fruitvliegen dan ook nog niet naar behoren werken .... :F Ze vroegen me hier of het een ontspannend spelletje was ;)

-SaveMe- wijzigde deze reactie 10-02-2018 17:57 (19%)

• Grumpmeister
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 23:12
quote:
iaxe393 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 16:43:

Hoezo zal je 90% van de tijd solo moeten spelen? Verplichting vanuit jezelf (zo ja, dan is dit spel ook prima solo te spelen), of iets anders?

Zelf wissel ik online en solo wel een beetje af, of zet ik m'n quest gewoon open voor anderen. Als je de omgevingen een beetje door hebt kan je vrij vlug bij je target zijn, en de gevechten blijven gewoonweg leuk :)

Gezien je voorkeuren ligt het spel je wel (boss fights en loot based systeem), het spel is prima solo te spelen, en als je online wilt kan je vaak binnen no time een hunt met 2-4 man vinden.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Rene_H_23
quote:
-SaveMe- schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:55:
Net ook Rathalos in mijn 1e keer (main story) geveld. Wel met 2 faints. Maar dat komt gewoon omdat ik dan zit te kutten met de menus om snel antidote en health te nemen. Werkt niet zo tof tijdens hectische momenten. En dat #$##%#^ vliegen van die beesten.

Ook irritant is dat je vaak nadat je geraakt bent je ook nog eens 3 seconden ofzo erna met sterretjes rond je kop staat. De damage is nog niet genoeg punishment ?

Anyway, ook door klooien met healing en door de insane amount of damage die Diablos doet de 1e try 3x gefaint ;w Vanavond nog maar een try. Hopelijk met anderen, want solo begin ik er op uit gekeken te raken.

Wil wel aantal maal Legiana, ogobaron, en die fluffie bol doen voor de mats :)

Overigens ook erg kut met rathalos, heb ik em al twee keer op doodshoofdje, moet ik zo'n tyfus eind over de map lopen om weer bij hem te koemen dat hij al weer geheald is. Echt lopen vloeken op die momenten. En als die fruitvliegen dan ook nog niet naar behoren werken .... :F Ze vroegen me hier of het een ontspannend spelletje was ;)
Als hij naar de andere kant vd map vliegt dan kan je beter even quick travellen naar het dichts bijzijnde camp, scheelt je een hoop tijd en frustratie, en als je echt moeite hebt dan kun je atijd even een SOS flare afsteken voor hulp. Ik denk dat er hier ook wel mensen zijn die je willen hepen, ik heb hem vanmiddag een paar keer gedaan voor de weekly bounty.
quote:
Rene_H_23 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:40:
[...]

Als hij naar de andere kant vd map vliegt dan kan je beter even quick travellen naar het dichts bijzijnde camp, scheelt je een hoop tijd en frustratie, en als je echt moeite hebt dan kun je atijd even een SOS flare afsteken voor hulp. Ik denk dat er hier ook wel mensen zijn die je willen hepen, ik heb hem vanmiddag een paar keer gedaan voor de weekly bounty.
Nou, hij ging ook twee keer naar een plek beneden. Uiteraard gebruik ik fast travel indien mogelijk.
Maar goed Rathalos nu al een paar keer gedaan. Diablos is mijn next target. En gewoon wat hunten met anderen :)

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 20:57
Weet iemand een goed tutorial filmpje of zoiets? Ik heb de eerste 2 missies gedaan en ben nu al de kluts kwijt haha

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
jaydenjarno schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:09:
Weet iemand een goed tutorial filmpje of zoiets? Ik heb de eerste 2 missies gedaan en ben nu al de kluts kwijt haha
Filmpjes zijn lastig, heb er ook veel gekeken, alleen maar meer vragen :P

gewoon op je gemak even dingen bekijken, tree's doornemen etc

Zit op level 4 volgens mij, heb nu de quest voor Tobi kadachi en begin nu pas beetje wat dingen te snappen.

Wapens gewoon allemaal bewaren, ook als je naar een andere wisseld, verschillende wapens voor verschillende monsters.
Bounties steeds bijvullen, dit is je main source voor armor upgrades.

lees de monster manual (dat ding waar ales over monsters in staat)
Pak alles, maar dan ook echt alles. ik heb nu best veel op autocraft staan.

Grootste ergenis momenteel zijn de delays voor wapen pakken en wegdoen, als ik snel wat wil looten of een potion wil drinken bijvoorbeeld.

• willem100
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
Verloor helaas de verbinding net na de quest, meer mensen met netwerkproblemen?

• Jelster
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23:52
Hallo, wil graag in de squad. Zit nu volgens mij al in je friendlist, maar nog niet in de squad. Moet ik daar nog iets voor doen?

PSN: Jelster
Lekker bezig geweest vandaag. Kan nu ook HR quests gaan doen. Wat is die Diablos toch een bitch. Echt verreweg meest rotte monsters. Vind em ook super scary ;) Eerste die ik solo niet kreeg. Hij doet zoveel damage en zo snel dat je vaak gewoon niet de tijd krijgt om te healen. En ik krijg mijn 4 hit combos niet gecomplete bij hem ...

Die Zhorab Maganogwattus missions zijn echt ontzettend dom ...

Morgen weer verder :)

• Geteisem
Geen last van netwerkproblemen gehad. Best veel optionals gedaan vandaag. Gelukkig telde ze ook allemaal :) Morgen uiteraard weer. Still hooked.

• Grumpmeister
quote:
Jelster schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 23:00:
Hallo, wil graag in de squad. Zit nu volgens mij al in je friendlist, maar nog niet in de squad. Moet ik daar nog iets voor doen?

PSN: Jelster
Als je vandaag online bent zal ik je inviten naar de sessie en dan de squad. Volgens mij had ik je vorige keer wel een invite voor de sessie gestuurd maar had je daar niet op gereageerd. Komt nog wel goed dan :)

Gisteren een paar pogingen Teostra gedaan, maar volgens mij ga ik beter af zijn om er even een fire / blast resistance setje voor te maken. Ook een poging online (even reageren op een SOS flare), zit de gast die ik moest helpen alleen maar in het kamp te wachten omdat hij het niet kan. Zelf nadat ik al 5-10 minuten met Teostra bezig was. Tja, dan gaat het niet lukken. Ik had juist zijn sessie toen gekozen omdat hij een Elderseal wapen had, en ik de hoogste rank Legiana bow. Ach ja, vandaag weer nieuwe kansen. Eerst dus wat gear eromheen bouwen (of hopen dat er nu wat Japanners zijn die wel op de SOS reageren, maar dat haalt toch een beetje het gevoel van accomplishment weg :') )

Grumpmeister wijzigde deze reactie 11-02-2018 09:29 (42%)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• willem100
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
Gelukkig bleef het disconnecten bij 1 keer.
Gisteravond weer een hoop materiaal gefarmed en weer veel geleerd:
les 1: zeg nooit dat Diablos redelijk te doen is. Ik deed dat en vervolgen 3x fainten tot grote hilariteit bij de rest van het team ;)
les: 2 neem de lift naar de canteen en niet de trap. Nooit gezien dat ding daar 8)7 Heb nu wel een top conditie 8)
les: 3 Flapperbol met zijn hunting horn geeft geweldige buffs, daar kan de canteen niet tegen op :)

• Geteisem
lol@lift. Is er trouwens een manier om je quest rewards in 1 x te claimen? Klik me elke keer een ongeluk.

• Lukin
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16:18
Was me niet eerder opgevallen dat er ook een MHW topic op tweakers was. Ik heb er nu zo'n 95 uur in gestopt denk ik en ben nu HR55 als DB.

Op dit moment voornamelijk bezig met tempered elder dragon investigations voor de DB wapen steen en de jewels en de canteen van meer ingredienten te voorzien. Daarnaast proberen te achterhalen wat er nodig was voor de handicraft 3 decoration te maken. Die had nog steeds een ??? meteriaal, wat leek op een commendation / voucher. Ik ben er sinds vandaag achter dat het een onderdeel is van reward voor "The White Winds of the New World", welke ook de rainbow pigment en een extra armor set oplevert. Daar binnenkort maar eens een start mee maken.

Op PSN: Luhaine.

• Joetje079
  • Laatst online: 18:36
Die pink Rathian is echt een %#! beest. Kom er niet langs. Iemand tips?

-PSN: Youri079-

• ArgantosNL
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:51
quote:
Joetje079 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 10:55:
Armor set met level 3 poison resistance maken, dat scheelde veel in hóe dodelijk dat ding is.

• Geteisem
quote:
Joetje079 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 10:55:
Ik had m net bijna. Wil desnoods wel even meedoen. :)

• Yukidaruma
quote:
Geteisem schreef op zondag 11 februari 2018 @ 09:47:
lol@lift. Is er trouwens een manier om je quest rewards in 1 x te claimen? Klik me elke keer een ongeluk.
Gewoon X ingedrukt houden.

Werkt trouwens hetzelfde voor gathering/skinning, rondje ingedrukt houden en je gaat vanzelf verder.

Yukidaruma wijzigde deze reactie 11-02-2018 12:12 (17%)

• Geteisem
quote:
Yukidaruma schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:11:
[...]

Gewoon X ingedrukt houden.

Werkt trouwens hetzelfde voor gathering/skinning, rondje ingedrukt houden en je gaat vanzelf verder.
Ook weer zoiets. Gelukkig heb ik pas een uur of 60 gespeeld :F

quote:
Geteisem schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:22:
[...]

Ook weer zoiets. Gelukkig heb ik pas een uur of 60 gespeeld :F
Haha! Dat had zelfs ik direct in het begin door ;) 8)

• Geteisem
quote:
-SaveMe- schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:26:
[...]

Haha! Dat had zelfs ik direct in het begin door ;) 8)
Minen, skinnen en gatheren wel. Alleen continu Xen na een quest. Maar dat zegt inderdaad wel veel ja >:)

• B33p
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19:55
quote:
Grumpmeister schreef op zondag 11 februari 2018 @ 09:24:
[...]

Gisteren een paar pogingen Teostra gedaan, maar volgens mij ga ik beter af zijn om er even een fire / blast resistance setje voor te maken. Ook een poging online (even reageren op een SOS flare), zit de gast die ik moest helpen alleen maar in het kamp te wachten omdat hij het niet kan. Zelf nadat ik al 5-10 minuten met Teostra bezig was. Tja, dan gaat het niet lukken. Ik had juist zijn sessie toen gekozen omdat hij een Elderseal wapen had, en ik de hoogste rank Legiana bow. Ach ja, vandaag weer nieuwe kansen. Eerst dus wat gear eromheen bouwen (of hopen dat er nu wat Japanners zijn die wel op de SOS reageren, maar dat haalt toch een beetje het gevoel van accomplishment weg :') )
Die Teostra quest heb ik vandaag ook vrijgespeeld, als je wilt kunnen we die samen doen.

• Joetje079
  • Laatst online: 18:36
quote:
Geteisem schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:34:
[...]

Ik had m net bijna. Wil desnoods wel even meedoen. :)
Al gelukt? Ik was trouwens even Rime gaan spelen ter ontspanning :+ Nu weer hunten. Ik ga nu eerst even de tip van @ArgantosNL opvolgen en de juiste gear maken en straks weer een poging wagen.

Joetje079 wijzigde deze reactie 11-02-2018 15:54 (32%)

-PSN: Youri079-

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Vanavond weer ff tijd, zin in! Waar ben jij ondertussen @-SaveMe-? Denk al wel een stukje verder, niet?

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Grumpmeister
quote:
B33p schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:19:
[...]

Die Teostra quest heb ik vandaag ook vrijgespeeld, als je wilt kunnen we die samen doen.
d:)b

Ben wat gear / mogelijke gear aan het bekijken om het wat makkelijker te maken, zoals Bazelgeuse's chest (2 punten Blast Resistance). Wilde toch wat Rathalos gear pakken, dus een Investigation gestart met Bazelgeuse, Rathalos en Pukei-Pukei voor 2 spelers. Standaard reward 55k zenny. Even m'n vouchers erop gegooid, 110k zenny per investigation, een lading aan materiaal waar je U tegen zegt, en het is nog relatief makkelijk ook omdat de monsters wat minder health hebben (doordat het een 3-monster-investigation is).

Sowieso heerlijk spelen, zo'n drukke investigation, daar doe ik het voor _/-\o_

quote:
Thrace Grumble schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:47:
Vanavond weer ff tijd, zin in! Waar ben jij ondertussen @-SaveMe-? Denk al wel een stukje verder, niet?
Ik kan net beginnen met HR rank quests. Hunter Rank 10 geloof ik. Maar ik moet nog veel LR monsters farmen dus dat maakt niet zoveel uit ...

• Geteisem
quote:
Joetje079 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 15:48:
[...]

Al gelukt? Ik was trouwens even Rime gaan spelen ter ontspanning :+ Nu weer hunten. Ik ga nu eerst even de tip van @ArgantosNL opvolgen en de juiste gear maken en straks weer een poging wagen.
Nope even met een collega wat Arenas wezen doen. Dus heb ondertussen geen poging meer gewaagd. ;(

• Alvanosa
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:56
Longsword tutorial:

PSN: Alvanosa

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 20:42
Ik twijfel over deze game. Het lijkt me heel leuk om er in te zitten maar vraag me af hoe leuk de game solo is. Ook vraag ik me af of het ook beetje casual te spelen is?

• ArgantosNL
quote:
giantgiantus schreef op zondag 11 februari 2018 @ 21:29:
Ik twijfel over deze game. Het lijkt me heel leuk om er in te zitten maar vraag me af hoe leuk de game solo is. Ook vraag ik me af of het ook beetje casual te spelen is?
Ik kan je persoonlijk verzekeren dat het geheel solo is te doen.

Paar keer zijn er difficulty spikes, maar die zijn redelijk goed af te vlakken met goede voorbereiding.
quote:
giantgiantus schreef op zondag 11 februari 2018 @ 21:29:
Low Rank is solo zeker prima te doen. Ben nu zelf bij HR aangekomen en dat wordt toch al wat pittiger. Ik ben ook voornamelijk een single/solo player, maar bij deze game draait het eigenlijk toch om de coop. Eerlijk gezegd ben ik er solo al wat op uitgekeken en hoop de rest met de mede tweakers te kunnen doen. De Tweakers squad is wel erg relaxed. Tot slot, deze game is alles behalve casual. ALs je casual wil kun je deze game beter laten gaan imho ...

• Geteisem
Sluit mij aan bij @-SaveMe- dit is absoluut geen game om casual te spelen. Dan zal het waarschijnlijk ook enkel frustreren.

Pink Rathian schijtbeest ook eindelijk neer en daarna helaas de Elder event quest net niet gehaald met collega en iemand van de Tweak squad. Maar goed morgen weer een dag zullen wij maar zeggen. Verslaafd welnee. :X

• Yukidaruma
Dit weekend eindelijk maar eens alle low rank optional quests gedaan (overal dus een mooie rode complete achter in plaats van blauw), de canteen ingredients verzameld (moet nog 1 stuk vlees, maar daar heb ik de delivery quest al van open staan en nog 5 ales) en om het helemaal af te maken, heb ik Nergigante nog eens even laten zien dat de doorzetter altijd wint. De 4e keer had ik hem. :D Dan heb je ineens veel vrijgespeeld zeg. Nieuwe quests, deliveries, stuk of wat nieuwe armor sets, nieuwe Tailraider Safari locatie.
Was wel blij dat ik ondertussen alle Elder Dragon tracks al had verzameld, dus die kon ik gelijk inleveren. Mag ik nu lekker Kush, Teostra en Vaal afmaken.

Ondertussen heb ik ook alle Palico gadgets op level 10. Die Plunderblade is echt heerlijk, zo veel items van Nergigante voordat ik hem überhaupt een keer dood had. Zelfs als je een monster niet aan kan, gewoon zo lang mogelijk in leven blijven en de Palico wat items laten stelen :p Eigenlijk wil ik alle 6 en 7 ster optionals eerst doen voor ik met 8 ster verderga, maar door die Plunderblade is het waarschijnlijk beter om wat in hogere rank te farmen, ook al ga ik dan dood.

Enig dingetje wat ik toch wel echt super oneerlijk vind in dit spel, Diablos. Dat monster raakt je zelfs als je nergens in de buurt bent. Dan zwiept ie z'n staart een keertje rond, wordt je gewoon geraakt terwijl het op beeld lijkt alsof je je poppetje 3x op elkaar kan zetten en er nog onder zou blijven. Hopelijk fixen ze dat een keertje.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ben nu Rank7, en kan net rotten vale in, terwijl ik dat gebied daarvoor nog nauwlijks wat gedaan heb. kreeg daar 2 story monsters en thats it :?

Zit nu op het punt dat ik bezig ben om meer bogen te maken om alle zoveel verschillende dmg elementen in mijn assortiment te hebben.

Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat je niet makkelijker coop kan doen.eigenlijk.

Betrap mij er ook op dat ik eigenlijk alleen de close range coating gebruik. Dit voornamelijk omdat ik inmiddels de sweet spots weet en automatisch deze range opzoek altijd, bij wisselen van de coatings merkte ik dat ik meer aan het bewegen was dan aan het schieten.

Nog mensen met geartips op dit lage level of boeit dat weinig? gebruik nog steeds Bone Armor set op dit moment.

Wel wat lang gedaan over een gevecht omdat ik verkeerde boog mee had.. previes het element waar monster resistant tegen was, dat was een lang gevecht :X

• Geteisem
Coop werkt prima mijn inziens. Dus snap al die klagende mensen niet zo. Nadeel is wel dat je elkaars Character niet in de sessie online ziet of tegenkomt. Dat is gewoon jammer. Daarbij nog steeds zin om te spelen na dik 60 uur.

Volgens mij is mijn collega weer lekker lang door gegaan met hunten want die is normaliter al op de zaak. :)

• Alvanosa
quote:
Yukidaruma schreef op maandag 12 februari 2018 @ 00:40:
Dit weekend eindelijk maar eens alle low rank optional quests gedaan (overal dus een mooie rode complete achter in plaats van blauw), de canteen ingredients verzameld (moet nog 1 stuk vlees, maar daar heb ik de delivery quest al van open staan en nog 5 ales) en om het helemaal af te maken, heb ik Nergigante nog eens even laten zien dat de doorzetter altijd wint. De 4e keer had ik hem. :D Dan heb je ineens veel vrijgespeeld zeg. Nieuwe quests, deliveries, stuk of wat nieuwe armor sets, nieuwe Tailraider Safari locatie.
Was wel blij dat ik ondertussen alle Elder Dragon tracks al had verzameld, dus die kon ik gelijk inleveren. Mag ik nu lekker Kush, Teostra en Vaal afmaken.

Ondertussen heb ik ook alle Palico gadgets op level 10. Die Plunderblade is echt heerlijk, zo veel items van Nergigante voordat ik hem überhaupt een keer dood had. Zelfs als je een monster niet aan kan, gewoon zo lang mogelijk in leven blijven en de Palico wat items laten stelen :p Eigenlijk wil ik alle 6 en 7 ster optionals eerst doen voor ik met 8 ster verderga, maar door die Plunderblade is het waarschijnlijk beter om wat in hogere rank te farmen, ook al ga ik dan dood.

Enig dingetje wat ik toch wel echt super oneerlijk vind in dit spel, Diablos. Dat monster raakt je zelfs als je nergens in de buurt bent. Dan zwiept ie z'n staart een keertje rond, wordt je gewoon geraakt terwijl het op beeld lijkt alsof je je poppetje 3x op elkaar kan zetten en er nog onder zou blijven. Hopelijk fixen ze dat een keertje.
Ik heb Nergigante wel neer, maar ik moet nou de andere 3 elder dragons vinden. Alleen ik heb nog zoveel optional quests die ik wil afronden en ik wil mijn weapon upgraden... Zucht zoveel te doen nog. 8)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Geteisem schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:09:
Coop werkt prima mijn inziens. Dus snap al die klagende mensen niet zo. Nadeel is wel dat je elkaars Character niet in de sessie online ziet of tegenkomt. Dat is gewoon jammer. Daarbij nog steeds zin om te spelen na dik 60 uur.

Volgens mij is mijn collega weer lekker lang door gegaan met hunten want die is normaliter al op de zaak. :)
* Je kan pas joinen als iemand alle cutscenes gezien heeft. en dan nog kan je alleen joinen als je zelf ook die cutscenen al gedaan hebt.
* Als iemand een een overgangsquest doet om hogere HR rank missies te kunnen doen is dat meteen een missie van die hogere rank. Iemand die dus de lagere rank is, en ook die missie moet doen kan dus niet joinen.
* Eenvoudig samen een expedition starten met drop in/drop out onmogleijk

Het enige wat makkelijk snel samen te doen is zijn investigations.
Als je eenmaal samen in een expedition zit gaat het prima, maar samen de story doorlopen is gewoon veel te omslachtig imo

• Geteisem
quote:
Bokkie schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:31:
[...]

* Je kan pas joinen als iemand alle cutscenes gezien heeft. en dan nog kan je alleen joinen als je zelf ook die cutscenen al gedaan hebt.
* Als iemand een een overgangsquest doet om hogere HR rank missies te kunnen doen is dat meteen een missie van die hogere rank. Iemand die dus de lagere rank is, en ook die missie moet doen kan dus niet joinen.
* Eenvoudig samen een expedition starten met drop in/drop out onmogleijk

Het enige wat makkelijk snel samen te doen is zijn investigations.
Als je eenmaal samen in een expedition zit gaat het prima, maar samen de story doorlopen is gewoon veel te omslachtig imo
Ok. Story is inderdaad een minpunt ben ik met je eens. Dat slaat gewoon nergens op met die cutscenes.

• Alvanosa
quote:
Geteisem schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:42:
[...]

Ok. Story is inderdaad een minpunt ben ik met je eens. Dat slaat gewoon nergens op met die cutscenes.
Dat is ook makkelijk op te lossen door eerst iedereen op een bepaald punt te krijgen en dan de cutscene te spelen.

• Iusedto
Van het weekend een beetje " verliefd" geworden op een Long Sword.
Wat is dat een lekker wapen zeg <3

Ps, is het heel erg om - affinity te hebben of valt dat wel mee ?
Kan een wapen craften maar die heeft -20 affinity

FUMES et CARNES

• ArgantosNL
Gisteravond eindelijk de story klaar en mijn hunter rank ging van 15 naar 29.

Van de elder dragons vind ik nergigante en vaal toch wel de lastigste.
Deze 2 heb ik 3 pogingen nodig gehad, de overige had in 2 keer gehaald.

Hoe lang blijven de assignments komen na de je de story af hebt? Ik heb nu de eerste staan met een hunt 2 bazelgeuse, wordt mijn eerste bazelgeuse hunt, persoonlijk vind ik dit een van de lelijkste en domste monsters die er zijn. Kan deels komen dat ik gewoon een hekel aan deze dingen ben gaan krijgen na het opduiken van de monster in elk gebied. Storen terwijl je bezig bent met een capture of een hunt.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Iusedto schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:49:

Gewoon gebruiken, dit kan je later compenseren

-20% wil zeggen dat je 1/5 kans hebt op elke hit dat je minder dmg doet.
en anders gewoon proberen. Ben zelf dus nog steeds llvl 11 en gebruik een fire boog met -20% afinity, maar met testen doet die nog steeds meer dmg dan een non elemental op zelfde lvl tegen een boss die kwetsbaar is voor fire

• Triguld
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13-11 14:32
Iemand zin om vanavond mij te helpen om de laatste quest boss Xeno te vermoorden?

Het is niet zozeer dat hij moeilijk is, maar met mijn Hammer voelt het verrekte traag om dat beest neer te halen in zijn 2e of 3e stadium.

PSN: triguld

Tweakers MHW Steam group: https://steamcommunity.com/groups/tweakersMHW

• ArgantosNL
quote:
Triguld schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:10:
Iemand zin om vanavond mij te helpen om de laatste quest boss Xeno te vermoorden?

Het is niet zozeer dat hij moeilijk is, maar met mijn Hammer voelt het verrekte traag om dat beest neer te halen in zijn 2e of 3e stadium.

PSN: triguld
Zorg dat je tremor resist hebt, zal waarschijnlijk schelen in de interupts van aanvallen.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

En weer twee handige tutorials van Gaijinhunter:

Stiekem lijkt HH me best leuk :9

Gisteren trouwens ff met Willem100 snel twee special arena quests gedaan, ik onder andere eentje (Paolumu) met een hammer. Mept er wel lekker op los zo! :)
De tweede was tegen Anjanath, krijg zowaar een Anjanath Plate als reward :D

Thrace Grumble wijzigde deze reactie 12-02-2018 09:25 (44%)

• Yukidaruma
quote:
Iusedto schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:49:

Vaak hebben deze wapens wel een veel hogere base damage. Je kan de affinity omhoog halen met armor skills of een charm.

• Grumpmeister
Gisteren Teostra en Vaal Hazak gedaan met @B33p en @Rene_H_23. Teostra vond ik toch de lastigste van de Elders, Vaal Hazak was daarna wel erg simpel (tenminste, zo voelde het mij aan).

Waarschijnlijk vanavond Xeno doen, had even het verhaalstukje ervan doorlopen en ben even op 'm in gaan schieten. Volgens mij is deze vrij simpel, maar voornamelijk een meat shield. Maar goed, dat komt vanavond wel weer.

@giantgiantus, het ligt een beetje aan je verwachtingen. Het spel is zeker solo door te spelen, al zal je een paar 'muren' tegen komen waarbij je je speelstijl aan moet passen, gear up to date moet brengen, of meer van je arsenaal gebruik moet maken (bijv. Flash Pods). En of het casual kan, tja, het ligt een beetje aan je definitie van casual. Als je het niet erg vind om langzaam het spel door te werken, dan kan je prima 1-2 hunts per dag doen (15-30 minuten per hunt, sommige kan je binnen 5 minuten doen, afhankelijk van je speelstijl), waarbij je wel progressie boekt in de vorm van items die je eruit haalt. Monster Hunter is niet competitief, dus hoewel je 'achter' loopt, maakt dat eigenlijk totaal niet uit.

• Yukidaruma
quote:
Alvanosa schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:23:
[...]

Ik heb Nergigante wel neer, maar ik moet nou de andere 3 elder dragons vinden. Alleen ik heb nog zoveel optional quests die ik wil afronden en ik wil mijn weapon upgraden... Zucht zoveel te doen nog. 8)
Fijn toch :D

Nergigante heeft me wel geleerd om eindelijk eens het schild te gebruiken. Die divebomb aanval van hem doet eigenlijk geen schade als je het blokt met een charged shield, niet meer dan dat met 1 tik health regen terug is (geen idee hoe het zit zonder charge). En zo wordt ik langzaamaan steeds beter in het spel :) Eigenlijk moet ik oefenen op een guard point, maar dat doe ik dan wel een keer in een expedition. Dan kan ik tenminste zo vaak carten als nodig.

• Rene_H_23
quote:
Grumpmeister schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:33:
Gisteren Teostra en Vaal Hazak gedaan met @B33p en @Rene_H_23. Teostra vond ik toch de lastigste van de Elders, Vaal Hazak was daarna wel erg simpel (tenminste, zo voelde het mij aan).

Waarschijnlijk vanavond Xeno doen, had even het verhaalstukje ervan doorlopen en ben even op 'm in gaan schieten. Volgens mij is deze vrij simpel, maar voornamelijk een meat shield. Maar goed, dat komt vanavond wel weer.
Gisteren was top, we liepen er tamelijk makkelijk doorheen. Scheelt een hoop potions in tegenstelling tot het alleen doen... :)

Misschien kunnen we vanavond Xeno een paar keer runnen voor de gear, ik ben iig online.

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 20:57
man man wat is het een verwarrend spel als je nog nooit eerder een monster hunter hebt gespeeld. Heb nu 2 quests en een Open wereld gedaan waar ik de great Jargas weer gekilled heb.

Vanavond maar weer een verder uitzoeken wat alles is.

• Grumpmeister
quote:
Rene_H_23 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:59:
[...]

Gisteren was top, we liepen er tamelijk makkelijk doorheen. Scheelt een hoop potions in tegenstelling tot het alleen doen... :)

Misschien kunnen we vanavond Xeno een paar keer runnen voor de gear, ik ben iig online.
Vind het prima, mogelijk dat @Triguld ook beschikbaar is dan? Meteen even 2 vliegen en een Elder Dragon in 1 klap :P
quote:
jaydenjarno schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:02:
man man wat is het een verwarrend spel als je nog nooit eerder een monster hunter hebt gespeeld. Heb nu 2 quests en een Open wereld gedaan waar ik de great Jargas weer gekilled heb.

Vanavond maar weer een verder uitzoeken wat alles is.
Het beste kan je in het begin gewoon even wat van de quests doorlopen. Probeer alles op te pakken wat je kan vinden (want 95% van de items gebruik je toch wel ergens voor), neem je tijd om eens door de menu's te lopen (bijv. crafting, kijk wat je kan craften, wat je nodig hebt, wat alles doet).

Ga ook eens buurten bij de Workshop, maak wat armors, upgrade je wapen (of kijk wat je nodig hebt, en stel dat eens als je doel). Het spel unlockt meer hoe verder je de story door gaat, dus je hebt nog niet alles direct beschikbaar, maar daarom is het goed om eens rustig overal doorheen te lopen.

En natuurlijk, als je vragen hebt, stel ze :)

Grumpmeister wijzigde deze reactie 12-02-2018 10:54 (51%)

• Noisia
Wat is eigenlijk het nut van die investigations die je steeds hetzelfde monster laten hunten? Dan heb ik dus 6 investigations waar ik Jagras hunt en die mag ik dan ook nog allemaal vaker dan 1x uitvoeren. Maak er dan gewoon 1 investigation van...Of mis ik een detail / ben ik nog te vroeg in de game?

Zojuist heb ik in Ancient forest een tijdje gear bij elkaar gespeeld, maar weer eens verder met de expeditions. Heb eigenlijk alleen nog maar solo gespeeld, is het mogelijk om dat te blijven doen of moet je op een gegeven moment online?

• Triguld
Vanaf 20:00u ben ik beschikbaar. @Grumpmeister . Lijkt me gezellig. Heb alleen nog geen microfoon voor mijn PS4 pro gekocht. Heb namelijk de console aangeschaft dankzij dit spel. :D

Misschien is discord mogelijk, of zonder geklets. ;)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Noisia schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:07:
Wat is eigenlijk het nut van die investigations die je steeds hetzelfde monster laten hunten? Dan heb ik dus 6 investigations waar ik Jagras hunt en die mag ik dan ook nog allemaal vaker dan 1x uitvoeren. Maak er dan gewoon 1 investigation van...Of mis ik een detail / ben ik nog te vroeg in de game?

Zojuist heb ik in Ancient forest een tijdje gear bij elkaar gespeeld, maar weer eens verder met de expeditions. Heb eigenlijk alleen nog maar solo gespeeld, is het mogelijk om dat te blijven doen of moet je op een gegeven moment online?
Rewards. Monsters die in expedition rondlopen geven volgens mij minder rewards dan deh investigations

• Seroczynski
quote:
Bokkie schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:08:
[...]

Rewards. Monsters die in expedition rondlopen geven volgens mij minder rewards dan deh investigations
Iemand attendeerde mij erop dat het verstandig is om investigations te gebruiken dan optionels herhalen als je een bepaald monster voor de resources wil farmen :)

• Geteisem
Rewards niks meer en niks minder.

• Yukidaruma
quote:
Seroczynski schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:29:
[...]

Iemand attendeerde mij erop dat het verstandig is om investigations te gebruiken dan optionels herhalen als je een bepaald monster voor de resources wil farmen :)
Er zijn ook redelijk wat investigations die veel geld geven voor weinig werk, zoals 10k Zenny voor 20 Vespoids, of 10 Hornetaurs.

• Grumpmeister
quote:
Noisia schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:07:

Investigations zijn random generated quests met inderdaad betere rewards dan gewoon een expedition doen. Dus als je Great Jagras items nodig hebt, kan je beter een investigation starten (met daarin bijv. een rits aan bronze, silver of gold rewards, waarbij je het beste voor silver en gold kan gaan). Deze hebben ook variabele condities, bijv. binnen 15 minuten doen ipv. 50, of met 2 man maximaal. Of je mag niet dood gaan. Hoe strenger de condities, hoe beter de rewards vaak zijn. Investigations die je niet nodig hebt / slechte rewards geven kan je gewoon weggooien.

Ik had bijv. gisteren een investigation met daarin Bazelgeuse, Rathalos en Pukei-Pukei. Als een restrictie kon het maximaal met 2 man gedaan worden, en verder was de cash reward geboost. Hierdoor kon ik (naast de silver - silver - goud item rewards) ook 55k zenny ontvangen. Daar had ik dan weer een Lucky Voucher overheen gegooid (die je met de dagelijkse login krijgt), waardoor dat 110k zenny werd. D'r kunnen dus hele mooie investigations tussen zitten, maar met name in het begin is het gros niet echt nodig en kan je een groot deel weggooien (tenzij je dus items nodig hebt).

En je kan het spel volledig offline spelen als je dat zou willen, ook investigations of wat dan ook :). Maar deel van de charme is toch wel met een groep een lastige monster neerhalen :)

• Grumpmeister
quote:
Triguld schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:07:
Vanaf 20:00u ben ik beschikbaar. @Grumpmeister . Lijkt me gezellig. Heb alleen nog geen microfoon voor mijn PS4 pro gekocht. Heb namelijk de console aangeschaft dankzij dit spel. :D

Misschien is discord mogelijk, of zonder geklets. ;)
Dat maakt het voor mij wat omslachtiger, zat er bij je controller geen standaard microfoontje (serieuze vraag, want een vriend van mij had 'm wel bij z'n pro gekregen, maar ik kan 'm ook niet terug vinden)? Verder is het ook niet erg als je stil bent hoor, vaak is er toch zo'n chaos / geweld qua geluid dat ik de helft niet mee krijg :P

Ik speel MHW voornamelijk met m'n headset op (dus geluid ook), en dat is dezelfde headset die normaliter aan de PC hangt. Dus ik kan geen Discord en PS4 tegelijkertijd doen :')

• Daradius
  • Laatst online: 09-11 13:32
quote:
Grumpmeister schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:41:
[...]

Dat maakt het voor mij wat omslachtiger, zat er bij je controller geen standaard microfoontje (serieuze vraag, want een vriend van mij had 'm wel bij z'n pro gekregen, maar ik kan 'm ook niet terug vinden)? Verder is het ook niet erg als je stil bent hoor, vaak is er toch zo'n chaos / geweld qua geluid dat ik de helft niet mee krijg :P

Ik speel MHW voornamelijk met m'n headset op (dus geluid ook), en dat is dezelfde headset die normaliter aan de PC hangt. Dus ik kan geen Discord en PS4 tegelijkertijd doen :')
ik ken de struggles, ik heb helaas alleen dat domme microfoontje die standaard bij de ps4 zit.. dat ding vangt letterlijk elk geluidje op. Mijn headset kan overigens niet op mijn ps4 aangesloten worden. vandaar dat ik juist wel op discord / teamspeak kan tijdens het gamen op me ps4 :P.

afgelopen paar dagen wat minder kunnen spelen (vanwegen carnaval). Maar ga vanavond weer ff lekker wat monsters hunten :)

Daradius wijzigde deze reactie 12-02-2018 11:44 (6%)

• Triguld
@Grumpmeister @Daradius Ik heb denk ik hetzelfde, denk idd het bijgeleverde microfoontje. Misschien zit er nog wel oordopjes verstopt in de doos nog. :)

Ik zal vanavond even kijken.

• Alvanosa
Hmm ik moet maar eens snel daar ook komen, heb ook wel zin om met meerdere te spelen terwijl we een beetje kletsen. :)

• Seroczynski
Voice is toch wel echt prettig tijdens het gamen. Als PC gamer ben je met zaken als Discord wel verwend heb ik gemerkt, maar als je het geluid van MHW omlaag schroeft (behalve de Voice) kan je het prima gebruiken :P

• Yukidaruma
Grootste probleem met de meegeleverde headset is dat het microfoontje maar een beetje los voor je borst hangt.

• Noisia
Thnx voor de reply's. Ik was inderdaad al bezig met het combineren van investigations en verzamelen van resources tijdens het grinden voor nieuwe gear.

Vanavond weer eens verder zodat ik wat meer werelden en mogelijkheden unlock. En dan toch maar eens mijn headset afstoffen ;)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Een headset maakt het inderdaad veel leuker, dus doen allemaal! Waarschijnlijk werkt trouwens een standaard telefoon headset (3.5mm) ook wel :) Gewoon proberen door de connector in je PS4 controller te doen.

Thrace Grumble wijzigde deze reactie 12-02-2018 13:48 (18%)

• Geteisem
De PS4 camera heeft n betere mic dan de Gold headset lijkt wel. Werkt hier in ieder geval stukken beter.

• Yukidaruma
Misschien toch maar eens een echte headset halen, dan kan ik ook 's nachts doorgaan zonder dat mensen last hebben van de TV. Probleem daarmee is dat je dan voice niet meer op een apart kanaal hebt. Geen must, maar wel zeer prettig.
Heb nu een Sennheiser PC360. Denk niet dat die gaat werken voor de PS4, aangezien die aparte plugs heeft voor mic en speakers. Iemand nog een suggestie voor iets met in ieder geval redelijk geluid? Zat te kijken naar de Sony Platinum, maar die schjint toch wel slecht te zijn. Misschien iets als de Logitech G933?
Ik weet dat het niet het juiste topic is hiervoor, maar wel de makkelijkste. Zal wel ergens anders een draadje maken als dit te uitgebreid wordt.

• Alvanosa
quote:
Yukidaruma schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:19:
Misschien toch maar eens een echte headset halen, dan kan ik ook 's nachts doorgaan zonder dat mensen last hebben van de TV. Probleem daarmee is dat je dan voice niet meer op een apart kanaal hebt. Geen must, maar wel zeer prettig.
Heb nu een Sennheiser PC360. Denk niet dat die gaat werken voor de PS4, aangezien die aparte plugs heeft voor mic en speakers. Iemand nog een suggestie voor iets met in ieder geval redelijk geluid? Zat te kijken naar de Sony Platinum, maar die schjint toch wel slecht te zijn. Misschien iets als de Logitech G933?
Ik weet dat het niet het juiste topic is hiervoor, maar wel de makkelijkste. Zal wel ergens anders een draadje maken als dit te uitgebreid wordt.
Hier kun je misschien wat info vinden:
Gaming headset voor de Playstation 4

Verder heb ik de Sony Platinum, en ik vind het geen slechte headset.

@Seroczynski Ben je online vanavond? Wel weer zin om wat questjes te doen :)

• Seroczynski
quote:
-SaveMe- schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:37:
@Seroczynski Ben je online vanavond? Wel weer zin om wat questjes te doen :)
Ja, komt toevallig goed uit dat deze week een lading verplichtingen wegvallen i.v.m. gesloten ruimten enzo :)

In de questline zit ik op het punt dat je de "??? Rathian" sporen dient te volgen en ben ik bezig geweest met het wegwerken van mijn optionals. Daarbij sla ik Kirin voor nu over, want die is mij te lastig. Wellicht ook leuk voor vanavond? :) Waar ben jij nu zo al mee bezig?

• Lienuks
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 02-11 13:39

Lienuks

Meet People Get Connected!

Teostra is een naar ding... de andere twee en nergi waren vergeleken met Teostra peanuts .... pff
quote:
Seroczynski schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:39:
[...]

Ja, komt toevallig goed uit dat deze week een lading verplichtingen wegvallen i.v.m. gesloten ruimten enzo :)

In de questline zit ik op het punt dat je de "??? Rathian" sporen dient te volgen en ben ik bezig geweest met het wegwerken van mijn optionals. Daarbij sla ik Kirin voor nu over, want die is mij te lastig. Wellicht ook leuk voor vanavond? :) Waar ben jij nu zo al mee bezig?
ik heb net die ??? Rathian tracks gedaan en moet het volgende monster. Kunnen we samen ff die tracks zoeken en dan de quest doen. En verder optionals en beesten hunten LR en HR voor mats.

Een van de tweakers zei dat het niet zo zinnig meer is om de LR optionals te doen, omdat je toch vooral HR mats nodig gaat hebben. Maar voor completion sake is het natuurlijk wat anders :)

• Alvanosa
quote:
-SaveMe- schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:46:
[...]

ik heb net die ??? Rathian tracks gedaan en moet het volgende monster. Kunnen we samen ff die tracks zoeken en dan de quest doen. En verder optionals en beesten hunten LR en HR voor mats.

Een van de tweakers zei dat het niet zo zinnig meer is om de LR optionals te doen, omdat je toch vooral HR mats nodig gaat hebben. Maar voor completion sake is het natuurlijk wat anders :)
De LR doe ik soms ook nog, als ik van wapen wil switchen heb ik LR mats nodig voordat ik bij de HR kom.

quote:
Alvanosa schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:48:
[...]

De LR doe ik soms ook nog, als ik van wapen wil switchen heb ik LR mats nodig voordat ik bij de HR kom.
Ja precies. Maar dan kun je eigenlijk net zo goed een investigation doen, dat levert meer op :)

• Alvanosa
quote:
-SaveMe- schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:50:
[...]

Ja precies. Maar dan kun je eigenlijk net zo goed een investigation doen, dat levert meer op :)
Maar dan complete ik nooit de optional quests. :D

• Iusedto

Het blijft een heerlijk wapen d:)b

FUMES et CARNES

• Yukidaruma
quote:
Alvanosa schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:26:
[...]

Hier kun je misschien wat info vinden:
Gaming headset voor de Playstation 4

Verder heb ik de Sony Platinum, en ik vind het geen slechte headset.
Naja, misschien dan toch maar die Platinum. Veel reviews die alle kanten opgaan. Kan dat ding natuurlijk altijd nog terugsturen als het niet bevalt.
quote:
-SaveMe- schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:46:
[...]

Heeft ook niet veel nut, maar een rood blokje met Complete is natuurlijk mooier dan een blauwe.

• Seroczynski
Ik ben (soms) een completionist, en in het geval van MHW dus wel :P Kan ik natuurlijk altijd later nog even snel solo doen, heb denk ik de meeste materials wel.

Wil alleen nog een Zorah Magdathing Gem hebben, dan kan ik mijn "blast" long sword craften.

• ArgantosNL
quote:
Lienuks schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:44:
Teostra is een naar ding... de andere twee en nergi waren vergeleken met Teostra peanuts .... pff
Teostra vind ik eigenlijk helemaal niet zo lastig. Het enige is de AoE explosie, wanneer hij van de grond af komt dan moet je afstand nemen. Misschien scheelt het als je elderseal op je wapen hebt zitten.

• Lienuks
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 02-11 13:39

Lienuks

Meet People Get Connected!

quote:
ArgantosNL schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:12:
[...]

Teostra vind ik eigenlijk helemaal niet zo lastig. Het enige is de AoE explosie, wanneer hij van de grond af komt dan moet je afstand nemen. Misschien scheelt het als je elderseal op je wapen hebt zitten.
Dat klopt probleem zat em in het feit dat er bij Teostra`s slaapplek nogal wat gebeurt.

Die Aoe explosion plus knockdown door vulkaan erupties en kleine ruimte was niet grappig

• ArgantosNL
quote:
Lienuks schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:13:
[...]

Dat klopt probleem zat em in het feit dat er bij Teostra`s slaapplek nogal wat gebeurt.

Die Aoe explosion plus knockdown door vulkaan erupties en kleine ruimte was niet grappig
Welk wapen gebruik jij?

• Alvanosa
quote:
Pff moet ik nou nog een wapen klaarmaken voor de elder dragons?!

• ArgantosNL
quote:
Alvanosa schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:26:
[...]

Pff moet ik nou nog een wapen klaarmaken voor de elder dragons?!
Je kunt je palico het nergigante wapen geven daar zit high elderseal op.

ik weet niet of voor alle wapen classes nergigante een wapen heeft. voor de charged blade het dat een aftakking op de het standaard wapen.

• Alvanosa
quote:
ArgantosNL schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:29:
[...]

Je kunt je palico het nergigante wapen geven daar zit high elderseal op.

ik weet niet of voor alle wapen classes nergigante een wapen heeft. voor de charged blade het dat een aftakking op de het standaard wapen.
Ja maar als ik met meerdere ga en mijn Palico gaat niet mee, dan zou ik zelf deze moeten meenemen.

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True