ArgantosNL schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:03:
[...]
Ik ben al een paar keer de normale variant tegen gekomen, komt als een vliegtuig uit de lucht vallen. Nog geen flauw idee hoe ik dat beest moet killen.
Gisteravond voor het eerst in wat ik neem aan het 5de en laatste gebied gekomen. Even een halfuurtje scouten met de HR hunter set aan. Tegen een paar beesten proberen te vechten was niet echt een succes, wel goed wat gathering kunnen doen en een extra camp unlocked.
Hoe moet je eigenlijk tegen zo'n kirin vechten ik heb het een keer geprobeerd, werd op redelijke afstand geroosterd.
Ik ken het gevoel bij de Kirin. Blijf zelf nooit te lang staan om dmg te doen, paar keer slaan, dan meteen weer weg. Goed in de gaten houden hoe zijn movesets in elkaar zitten, en daar erg op letten. Meestal lukt het dan wel om optijd aan de kant te duiken. veel nulberries meenemen om de debuf weg te halen als je geraakt ben door lightning. enige lastige is als hij enraged, dan is het gewoon rennen voor je leven

.
over de Bazelgeuse, wat een rot beest. overal explosies, dus let goed op waar hij zijn bommetjes neer gooit. als hij gaat vliegen gewoon een flash pod schieten, kan je hem mooi ff in elkaar rammen op de grond. Verder niet veel tips om tegen hem te vechten, gewoon goed opletten wat hij gaat doen, en zo vaak mogelijk tegen de grond aan proberen te krijgen (mounten / flash pods / shock traps ect..)
[
Voor 15% gewijzigd door
Daradius op 06-02-2018 10:45
]