Kwam met de kerst een LFG post tegen op Xbox, dagen erna met 3 anderen een flinks aan de gang gegaan, ging opeens allemaal een stuk beter.
Afgelopen dagen flink wat Kulve gedaan, steeds in 14/15 man sessies gaan in de hoop dat er nog plekje vrij is, diverse malen volle 17 punten gehaald maar gewoon die Assault HBG niet gekregen (wel vrachtlading aan ander zut, dat is nu omgezet naar behoorlijk wat zeni:P)
Had wel berg bows uit Kulve, maar ik blijf wel HBG, veruit m'n favo wapen.
Alleen de logica van damage kan ik me niet altijd in vinden, hoewel de game zegt 5 elementen te hebben, zijn er van elk element weer sub-versies die compleet los ervan staan en bepaalde items/buffs werken dan ook nog eens niet tegen de damage dat een monster zou moeten doen.
Hier heb ik dus het probleem gevonden, Offline staan met je profile werkt dus niet. Best dom eigenlijk dat dit eerste game is die ik tegenkom die daarmee werkt. Secondair dus dat na uitspelen van story (of unlock van 6star) de standaard zoeksettings op SOS altijd 'high rank' staan, verklaart wel waarom lowrank zo weinig bezocht wordt.Nazanir schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:28:
[...]
Sorry, maar in de bijna 200 uur die ik nu in het spel heb zitten heb ik nooit problemen gehad via het message board groepen te vinden, ongeacht mijn rank.
Ja als je een quest start en hoopt dat mensen joinen, vang je vaak bot. Maar als je een quest start en een SOS flare popped, heb je binnen no time een volle bak.
Ook zoeken naar investigations of events vind ik altijd groepen, en Kulve Taroth al helemaal.
Afgelopen dagen flink wat Kulve gedaan, steeds in 14/15 man sessies gaan in de hoop dat er nog plekje vrij is, diverse malen volle 17 punten gehaald maar gewoon die Assault HBG niet gekregen (wel vrachtlading aan ander zut, dat is nu omgezet naar behoorlijk wat zeni:P)
Had wel berg bows uit Kulve, maar ik blijf wel HBG, veruit m'n favo wapen.
Alleen de logica van damage kan ik me niet altijd in vinden, hoewel de game zegt 5 elementen te hebben, zijn er van elk element weer sub-versies die compleet los ervan staan en bepaalde items/buffs werken dan ook nog eens niet tegen de damage dat een monster zou moeten doen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.