Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylandejonge
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-11-2024

dylandejonge

Online Marketing Stratego

lethalnl schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:54:
nou...E3 is weer voorbij, geen release date voor de 'autumn release' van de PC versie.

Q1 2019 gaat het dus worden, als het al niet later is.

of ze moeten op gamescom nog wat aankondigen in augustus , maar dat zou wel een vreemde zijn.
Jammer, had hem graag op de PC willen spelen i.p.v. de PS4 :9
Hopelijk komt hij toch ergens Q4 uit :-)

Whatever the problem - Be part of the solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-09 16:06
Gisteravond met drie man drie kwartier bezig geweest met Pink Rathian. Staart eraf, zwaar aangeslagen en strompelend monster. Gaat er iemand van de groep dood. Bleek al de derde keer te zijn. Drie kwartier weggegooid. En toch blijft dit een geweldig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36
Weer een naam toegevoegd aan de startpost. Zelf al maanden niet meer gespeeld en gegamed ook niet zelfs. Maar goed welkom Fawaka-W. Schopt weer wat leven in het topic.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
PC release op 9 augustus

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vieyra
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 24-06-2024
Zit er aan te denken monster hunter op te pikken. Valt dit casual te spelen? 30min/60min hier en daar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ja hoor, kan best af en toe een hunt tussendoor doen.

Ik ben alweer maatjes aan het scoren voor de PC versie :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Ik heb ook erg de neiging de PC versie erbij te halen... Maar 2-3 weken erna komt Generations Ultimate ook voor de Switch. Argh ><

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:38
Grumpmeister schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:07:
Ik heb ook erg de neiging de PC versie erbij te halen... Maar 2-3 weken erna komt Generations Ultimate ook voor de Switch. Argh ><
Hier wat beelden van de westerse versie: YouTube: Monster Hunter Generations Ultimate: E3 2018 Q&A with Producer S...

Ziet er toch best aardig uit.
Zeker met de Pro-controller lijkt mij het wel fijn spelen.Gezien de MH game best wel fysiek zijn qua gameplay heb ik de serie nooit echt prettig gevonden op een handheld systeem.

[ Voor 34% gewijzigd door jori040 op 10-07-2018 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
jori040 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:00:
[...]
Hier wat beelden van de westerse versie: YouTube: Monster Hunter Generations Ultimate: E3 2018 Q&A with Producer S...

Ziet er toch best aardig uit.
Zeker met de Pro-controller lijkt mij het wel fijn spelen.Gezien de MH game best wel fysiek zijn qua gameplay heb ik de serie nooit echt prettig gevonden op een handheld systeem.
Ja, precies. Ik vond MH3U ook fijner spelen op de WiiU dan de 3DS (ik had 'm op beide, met natuurlijk een save transfer tussen de 2). Het had wel wat om op een beter scherm / betere hardware te spelen. En dit is natuurlijk gewoon doorbouwen op waar ik bekend mee ben.

Daarnaast heb ik ook al iets van 150 uur in de PS4 versie van MHW zitten... Lastig, lastig. Mezelf kennende komen ze toch beide binnen :')

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:38
Grumpmeister schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:17:
[...]

Ja, precies. Ik vond MH3U ook fijner spelen op de WiiU dan de 3DS (ik had 'm op beide, met natuurlijk een save transfer tussen de 2). Het had wel wat om op een beter scherm / betere hardware te spelen. En dit is natuurlijk gewoon doorbouwen op waar ik bekend mee ben.

Daarnaast heb ik ook al iets van 150 uur in de PS4 versie van MHW zitten... Lastig, lastig. Mezelf kennende komen ze toch beide binnen :')
Gezien MHW een Japanse game is hoop ik voor de PC gamers dat het bij release goed is.
Het lijkt me trouwens een kunst om MHW met muis & toetsenbord[kan natuurlijk ook met controller] te spelen.

Ik houd het bij de PS4 & Switch versie. ;)
Heb sowieso besloten m'n PC niet meer te upgraden.

Toch raar dat er tijdens E3 geen PC versie van MHW was.MHW is toch het pareltje van Capcom ;)

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 10-07-2018 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Heb inmiddels de PC versie in de pre-order staan. Helaas alsnog een 60FPS limit maar dat is nog een stuk sneller dan ik op mijn PS4 heb gehad. Heb ook de eerste maatjes over weten te halen.

Ben nu alweer hyped voor een game die ik al heb gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Ben ook aan het twijfelen of ik de game moet halen, speel niet heel veel maar wil af en toe wel iets anders spelen dan league of legends wat ik nu doe.

Moet je er veel tijd in steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:20
ook meer dan 60 fps, als je pc het aankan tenminste.
https://www.dsogaming.com...-at-1440p-pc-screenshots/

[ Voor 15% gewijzigd door DrMacabr3 op 25-07-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyzerox
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-09 13:37
Goedenavond mede Tweakers!

De preorder is inmiddels geplaatst! Ben benieuwd hoe de game draait met een 1080TI.
Heeft er iemand zin om samen te spelen wanneer monster hunter op PC gereleased is?
Ben wel een complete newbie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
assn schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:52:
Ben ook aan het twijfelen of ik de game moet halen, speel niet heel veel maar wil af en toe wel iets anders spelen dan league of legends wat ik nu doe.

Moet je er veel tijd in steken?
Valt mee, omdat je niet competitief speelt tegen andere spelers maar juist samen jaagt kan je prima zo nu en dan een hunt doen. Zoals al eerder bij de consoles te zien was, was het hier met name in de eerste maanden erg actief en nam het daarna wel af. Maar online zal je nog genoeg mensen kunnen vinden :)

Ik zit er ook aan te denken 'm (ook) voor de PC te halen, maar de aankomende tijd ben ik nog vrij druk... En de Switch versie komt er ook nog aan. Kans is groot dat ik de PC versie alsnog aanschaf binnenkort, maar ik weet nog niet hoe actief ik in het begin ga zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grumpmeister schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 22:54:
[...]

Valt mee, omdat je niet competitief speelt tegen andere spelers maar juist samen jaagt kan je prima zo nu en dan een hunt doen. Zoals al eerder bij de consoles te zien was, was het hier met name in de eerste maanden erg actief en nam het daarna wel af. Maar online zal je nog genoeg mensen kunnen vinden :)

Ik zit er ook aan te denken 'm (ook) voor de PC te halen, maar de aankomende tijd ben ik nog vrij druk... En de Switch versie komt er ook nog aan. Kans is groot dat ik de PC versie alsnog aanschaf binnenkort, maar ik weet nog niet hoe actief ik in het begin ga zijn.
Op de One is hij nog erg actief. Kan altijd SOSen joinen en als ik een flare schiet heb ik ook in een mum van tijd medespelers. Populatie zal wel minder zijn maar er blijven genoeg diehards over hoor. :)
___
Je kunt hem spelen zoals je wil. Als je alle achievements wil reken maar op 300+ uur. Als je alle nieuwe content steeds speelt, tel daar maar wat honderden uren bij op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Deze game gaat me helemaal inpakken. Heb m uitgeprobeerd bij iemand en damn, zwaar overwogen een ps4 voor te kopen.

Het ziet r fantastisch uit, game straalt zoveel plezier uit, level en monster design is prachtig, maar boven alles de feel en t "gewicht" van de wapens.

Bij veel games sta je in pixel lucht te zwiepen. Hier voelt het gewoon fantastisch. Natuurlijk ligt de focus hier op monsters op hun donder geven en moet de feedback van t wapen ook goed zijn, maar dat ik zoveel voldoening zou halen uit hamertje tik op een kop had ik niet verwacht.

Ben ook niet vies van n grind zolang de gameplay tof is en de rewards van voldoening en customizing goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrapperDeCrap schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 10:43:
Deze game gaat me helemaal inpakken. Heb m uitgeprobeerd bij iemand en damn, zwaar overwogen een ps4 voor te kopen.

Het ziet r fantastisch uit, game straalt zoveel plezier uit, level en monster design is prachtig, maar boven alles de feel en t "gewicht" van de wapens.

Bij veel games sta je in pixel lucht te zwiepen. Hier voelt het gewoon fantastisch. Natuurlijk ligt de focus hier op monsters op hun donder geven en moet de feedback van t wapen ook goed zijn, maar dat ik zoveel voldoening zou halen uit hamertje tik op een kop had ik niet verwacht.

Ben ook niet vies van n grind zolang de gameplay tof is en de rewards van voldoening en customizing goed zijn.
Het is echt wonderbaarlijk goed qua voldoening bij raak slaan. En het mooie is, alle wapens hebben het. Iedereen heeft voorkeuren maar elk wapen heeft een leercurve en geeft net op een andere manier een goed gevoel.

Al moet ik zeggen dat ik de hamer wel het aller tofst vind. Elke slag voelt als keihard aan. En een enorm monster ko slaan is gewoon lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 13:05:
[...]

Het is echt wonderbaarlijk goed qua voldoening bij raak slaan. En het mooie is, alle wapens hebben het. Iedereen heeft voorkeuren maar elk wapen heeft een leercurve en geeft net op een andere manier een goed gevoel.

Al moet ik zeggen dat ik de hamer wel het aller tofst vind. Elke slag voelt als keihard aan. En een enorm monster ko slaan is gewoon lachen.
Lompe wapens trekken mij altijd t meest aan. For Honor grote bijl, dark souls altijd opzoek naar de grootste hamer/knots. For Honor heeft ook goeie feedback, maar wat ik van mhw gezien en heel ff gespeeld heb is nog vele malen beter.

Charged blade lijkt me ook tof, maar die schijnt nogal pittig te zijn voor beginners. Eerst maars alles KO proberen te meppen. Zin an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrapperDeCrap schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 17:20:
[...]

Lompe wapens trekken mij altijd t meest aan. For Honor grote bijl, dark souls altijd opzoek naar de grootste hamer/knots. For Honor heeft ook goeie feedback, maar wat ik van mhw gezien en heel ff gespeeld heb is nog vele malen beter.

Charged blade lijkt me ook tof, maar die schijnt nogal pittig te zijn voor beginners. Eerst maars alles KO proberen te meppen. Zin an.
For lomp rammen zijn hammer en great sword koning. Charge blade is inderdaad 1 van de ingewikkelde maar het is geen rocket science. Tutorial van Arexxk of Gaijnhunter en je kunt vrij snel gave dingen doen.

Wacht maar tot je met je hammer een keer gaat glijden. Lekker te as en te onpas Sonic the Hedgehog uithangen. Topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Op 9 augustus komt de PC versie uit van Monster Hunter: World. De eerste impressies over de PC port zijn alvast zeer positief.
Enige negatieve punt dat je hoort is dat je erg stevige hardware nodighebt om 60 fps te handhaven met de quality settings op maximum, maar dit blijkt aan de 'volumetric fog' setting te liggen die bijna 30fps verschil kan maken en op lagere kwaliteit kan gezet worden met amper merkbaar visueel verschil. Verder zou je het spel vlot aan de praat moeten krijgen, zelfs op 5 jaar oude hardware.
Mooie plus voor de pc versie: De laadtijden.

Maar ik hoop eerst om tegen volgende week Ys VIII uitgespeeld te hebben. De tweede helft van 2018 is wat een overvloed van kwalitatieve jrpg's.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Eerste reviews van de PC versie komen binnen:

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ik heb hem voor de pc gepreordered net als een collega van me, ik ga dit keer de heavybowgun mainen. Op de xbox heb ik chargedblade gemained nu wil ik wel eens ranged uitproberen. Console shooters zijn niet echt mijn forte, daarom ben ik nooit aan de ranged wapens begonnen.

Zijn er meerdere die ook de PC versie aangeschaft hebben of gaan aanschaffen en dan een ander wapen mainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
ArgantosNL schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:53:
Zijn er meerdere die ook de PC versie aangeschaft hebben of gaan aanschaffen en dan een ander wapen mainen?
Zeker :) Ik heb tijdens de release samen met de mensen hier veel online gespeeld. Toen speelde ik met Long Sword en voor de afwisseling wil ik nu Dual Blades gaan. De ervaring van de PS4 versie neem ik mee om sneller door de story mode heen te knallen en efficienter te farmen voor specifieke gear upgrades.

Heb inmiddels een aantal PC vrienden van me ook zover gekregen de game aan te schaffen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Seroczynski schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:20:
[...]

Zeker :) Ik heb tijdens de release samen met de mensen hier veel online gespeeld. Toen speelde ik met Long Sword en voor de afwisseling wil ik nu Dual Blades gaan. De ervaring van de PS4 versie neem ik mee om sneller door de story mode heen te knallen en efficienter te farmen voor specifieke gear upgrades.

Heb inmiddels een aantal PC vrienden van me ook zover gekregen de game aan te schaffen :*)
Dit weekend had ik een collega MHW laten proberen, ik merkte we de ervaring die ik heb met het spel hoe eenvoudig door die eerste levels heen kan gaan. Nieuwe game gestart voor hem, maar wat zijn die eerste missies eenvoudig. Door lowRank moet je vrij makkelijk door heen kunnen komen, ik weet alleen niet tot hoe ver veel van de story quests nu gezamelijk kan starten. In het begin was dat niet mogelijk maar ik weet niet of dat inmiddels is veranderd, ik heb een tijdje de patches niet meer bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Grote kans dat ik ga double-dippen met de PC versie. Het is voor mij alleen de vraag wanneer ik 'm aan ga schaffen, want de aankomend weken ben ik nog druk bezig met het voorbereiden op 2 speedrun marathons. Zodra ik 'm op de PC haal, dan ga ik wss over op iets als Charge Blade of Greatsword, al twijfel ik ook nog over de Insect Glaive. Ik kom zelf van Bow en Long Sword af in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03 15:41
Denk dat ik eerst de BFA uitbreiding van WoW ga spelen, en MHW volgende maand aanschaf voor de PC. Opzich ben ik wel benieuwd voor muis + toetsenbord met LBG of HBG. Kijken of het wat is en anders met de controller.

-Edit: Toch maar aangeschafd om dit weekend te spelen... O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Triguld op 08-08-2018 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Hoe zit het eigenlijk met de resource costs van bowgun ammo. Kost het veel om de verschillende munitie types voldoende op voorraad te houden of kun je elke keer een voorraad uit de supplychest halen.

Met de chargedblade zat je niet met dit soort consumables, dus ik heb geen idee hoeveel ammo je nodig hebt en hoeveel werk het is om munitie op pijl te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Zijn er al mensen die hem preloaden of is dat bij deze game niet mogelijk?

Ik vraag me trouwens af, wanneer kan er gespeeld worden op de pc versie? gelijk om 12 uur vannacht of hebben we een speciaal tijdstip wat wel vaker voorkomt.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Desutoroiya schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:50:
Zijn er al mensen die hem preloaden of is dat bij deze game niet mogelijk?

Ik vraag me trouwens af, wanneer kan er gespeeld worden op de pc versie? gelijk om 12 uur vannacht of hebben we een speciaal tijdstip wat wel vaker voorkomt.
No pre-load and 5PM BST unlock time confirmed. (18:00 morgen 9 augustus )
Dat is wat bij de officiele twitch channel vandaag voorbij kwam.
[Video: https://clips.twitch.tv/AgileBenevolentMonitorRedCoat]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Roeli schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:58:
[...]

No pre-load and 5PM BST unlock time confirmed. (17:00 morgen 9 augustus )
5PM BST is 18:00 Nederlandse tijd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
@Seroczynski Owja dat is waar ook, post aangepast! Bedankt. Dus nog heel even geduld en dan kunnen we eindelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:46
Ook maar aangeschaft, wilde hem poos geleden voor de console kopen, toen niet gedaan. Zag hem nu ineens voor de pc staan. had geen idee dat ie uberhaupt naar de pc kwam. Toch maar gekocht dus.. ben wel benieuwd wat het gaat brengen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Denken jullie dat ik de game kan draaien met minimale settings tenminste?

Amd Phenom II X6 1090T 3.6Ghz
1060GTX
8gb ram

thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Roeli schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:58:
[...]

No pre-load and 5PM BST unlock time confirmed. (18:00 morgen 9 augustus )
Dat is wat bij de officiele twitch channel vandaag voorbij kwam.
[video]
Bedankt voor de info.

Raar dat er geen preload is, denk dat het chaos wordt op de servers van capcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Preloads op steam zijn toch relatief zeldzaam? Snap niet goed waarom iedereen daarvan uitging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Mensen willen gewoon direct kunnen spelen, maar ik was er ook echt niet vanuit gegaan idd. Hoeveel GB is het trouwens, misschien heb ik het gewoon met een half uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Desutoroiya schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:03:
[...]

Bedankt voor de info.

Raar dat er geen preload is, denk dat het chaos wordt op de servers van capcom.
Betere vraag gaat worden is gaat de multiplayer werken, deze was instabiel bij de release van de xbox. Hoop dat ze nu een betere hosting geregeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
ArgantosNL schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:54:
[...]

Betere vraag gaat worden is gaat de multiplayer werken, deze was instabiel bij de release van de xbox. Hoop dat ze nu een betere hosting geregeld hebben.
Ze hebben nogsteeds niet gefixed dat je de Cutscenes EERST gezien moet hebben voor je een vriend kan joinen voor dezelfde quest. Dat is iig wat ik op streams gezien heb. Vond ik op de PS4 ook erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Triguld schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:51:
Mensen willen gewoon direct kunnen spelen, maar ik was er ook echt niet vanuit gegaan idd. Hoeveel GB is het trouwens, misschien heb ik het gewoon met een half uur binnen.
Install size is blijkbaar 20GB. Voor de gemiddelde Europese internetverbinding gaat dat goed meevallen, maar er gaan wel wat Amerikanen vloeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Triguld schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:57:
[...]

Ze hebben nogsteeds niet gefixed dat je de Cutscenes EERST gezien moet hebben voor je een vriend kan joinen voor dezelfde quest. Dat is iig wat ik op streams gezien heb. Vond ik op de PS4 ook erg irritant.
Dit is zo'n rare restrictie die ik niet snap, cutscene skip kun je gezamelijk doen. En quest triggers dat iemand niet ter plaatsen is kun je desnoods mensen teleporten naar de event waar nodig. Het maakt de hele coop zo onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
ArgantosNL schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:23:
[...]

Dit is zo'n rare restrictie die ik niet snap, cutscene skip kun je gezamelijk doen. En quest triggers dat iemand niet ter plaatsen is kun je desnoods mensen teleporten naar de event waar nodig. Het maakt de hele coop zo onhandig.
Ben ik het helemaal mee eens. Gelukkig is er bij de PC versie weinig loadingtime, dus kun je makkelijker snel in en uit je sessie stappen en iemand anders joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Laatst online: 17-09 16:07
Is dit vooral single player based of eerder Multi player ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
QuZyX schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:19:
Beide is mogelijk.

Solo kan soms handig zijn als je teammaten tevaak dood gaan en daardoor de assignment faalt.
Groups zijn ook gezellig en kan je soms lekker door meppen als je geen agro hebt.

Ik doe iig beide. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
QuZyX schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:19:
De hele story is solo te doen, multiplayer is een optie voor het meeste. Het is uitzondelijk in het spel dat het perse nodig is om multiplayer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Laatst online: 17-09 16:07
Ok, dan is dat positief.. multiplayer zegt me niet veel meer.. :)

Singleplayer is makkelijk op je 1tje te doen, wanneer je wilt, als je eens paar dagen niet speelt - geen probleem.. je hervat als je kan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Vooral het begin van de game is erg goed in singleplayer te doen. Ik zou toch willen stellen dat je voor de end-game missies veel beter in teamverband kan gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Seroczynski schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:23:
Vooral het begin van de game is erg goed in singleplayer te doen. Ik zou toch willen stellen dat je voor de end-game missies veel beter in teamverband kan gaan spelen.
Waarschijnlijk voor het leren wat de elder dragons doen is het teamverband wel handig.

Op de xbox was de eerste en een van de weinige keren dat ik hulp nodig had de eerste keer HR anjanath, dat was een aardig spike in moeilijkheid(achteraf gezien had dit waarschijnlijk ook wat met mijn gear temaken). Voor de rest is het niet echt multiplayer nodig gehad om verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Of als je alleen maar met bv een Hammer speelt, dan krijg je de staart van monsters er niet af en krijg je bepaalde mats niet. Dan is het handig om met iemand die met een type Blade speelt mee te spelen om de start eraf te hakken. Scheelt dan ook weer een beetje tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 14:42
Wat voor performance kan ik denken jullie verwachten?

GPU: G1 GTX 1070 OC'ed naar 2.1 GHZ
CPU: i5 6500 stock clocked
RAM: 16 GB DDR4 2230 Mhz

Zou hem op 1080p spelen.

Ik las al wel iets van volumentric fog dat die option een enorme FPS hog is en je spel er nogal ... 'foggy' doet uitzien.

Ik hoop dat ik alles maxed kan draaien buiten die setting.

[ Voor 3% gewijzigd door Bennemans360 op 09-08-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
James Pond schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 02:13:
Denken jullie dat ik de game kan draaien met minimale settings tenminste?

Amd Phenom II X6 1090T 3.6Ghz
1060GTX
8gb ram

thx alvast
Van AMD processoren ken ik niets vanaf.. Heeft al wel een leeftijdje... Maar ik denk wel dat je zeker op minimale settings dit spel rond de 60 fps gaat draaien. :)

Edit: Hoeveel Vram heeft je 1060? De textures in het spel hebben dezelfde resolutie als op de console versie dus ik neem aan dat je met zo ene van 3 GB kan toekomen. Moest je een 6 GB versie hebben is dat meer als voldoende!

[ Voor 21% gewijzigd door Bennemans360 op 09-08-2018 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelvalhil
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01-2021
Ben ik nou gek of kan je nergens dit spel fysiek kopen? (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
Nelvalhil schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:26:
Nee hoor. Ik dacht ook van 'tjien... is er nu nergens een pre order dat ik kan plaatsen bij een winkel?'.
Met wat verder opzoekwerk las ik dat het dus enkel om een Digital Release gaat via Steam.

Had wel ergens gelezen dat er eind september misschien wel een fysieke versie zou komen maar hier wordt vrij weinig info over doorgespeeld vanuit Capcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Nelvalhil schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:26:
Ja je bent gek, maar niet vanwege dat het spel nog nergens fysiek kan kopen. Fysieke release is volgende maand pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelvalhil
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01-2021
ArgantosNL schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 15:29:
[...]

Ja je bent gek, maar niet vanwege dat het spel nog nergens fysiek kan kopen. Fysieke release is volgende maand pas.
Dan wacht ik tot dan, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triguld schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:06:
Of als je alleen maar met bv een Hammer speelt, dan krijg je de staart van monsters er niet af en krijg je bepaalde mats niet. Dan is het handig om met iemand die met een type Blade speelt mee te spelen om de start eraf te hakken. Scheelt dan ook weer een beetje tijd.
HP van monsters gaat omhoog met factor 2,6 als je coop speelt. Met zijn tweetjes ben je dus langer bezig dan alleen. Of je moet goede synergie hebben qua stunlock etc dan zou het wellicht wat sneller zijn. Speed runs zijn in de regel solo of met 4 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:19:
[...]

HP van monsters gaat omhoog met factor 2,6 als je coop speelt. Met zijn tweetjes ben je dus langer bezig dan alleen. Of je moet goede synergie hebben qua stunlock etc dan zou het wellicht wat sneller zijn. Speed runs zijn in de regel solo of met 4 man.
Klopt! Ik bedoel meer dat craften van gear wellicht sneller kan gaan als je in 1 run, zowel de Horn als Tail krijgt. Anders moet je zelf solo 2x dezelfde monster verslaan. 1x met Hammer, 1x met Greatsword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triguld schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:24:
[...]

Klopt! Ik bedoel meer dat craften van gear wellicht sneller kan gaan als je in 1 run, zowel de Horn als Tail krijgt. Anders moet je zelf solo 2x dezelfde monster verslaan. 1x met Hammer, 1x met Greatsword.
Ah zo las ik niet. Excuus! Daar heb je gelijk in. Plus het wordt ook makkelijker omdat de monster niet altijd op jou focust (nadeel is dat monstergedrag minder goed te voorspellen is, maar dat is een kleinigheidje )

Ik heb best veel met 1 ander gespeeld. Vooral omdat het leuk was om samen op idiote manieren monsters aan te pakken. Alleen voor de crowns was ik op mezelf aangewezen omdat mijn vrienden niet zo triest zijn als ik. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2018 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Had al enkele maanden niet meer gespeeld en was toch wat roestig in het begin. Even geprobeerd met kb+m maar toch vlug naar de controller gegrepen. Speelde voordien GS nu SnS eens een kans geven. Draait lekker op pc maar is toch redelijk cpu heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Draait vlotjes op de pc hier. Had al wel gelezen dat je best vol. fog niet op het hoogste moest zetten, dus buiten dat alles op hoogste.

Dacht eerst met greatsword te beginnen, maar dat ging met totaal niet af. Te weinig mobility naar men zin. Dual blades lukt lekker.

Is er een lijst van de Tweakers voor op PC samen te spelen? Discord channel ook of zo?

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
BlaSfem0n schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:11:
Is er een lijst van de Tweakers voor op PC samen te spelen? Discord channel ook of zo?
Op de PS4 hadden we een groep waardoor we samen in dezelfde lobby terecht kwamen. Op Steam heb je zo iets volgens mij niet. Ik kan de lobby van al mijn Steam vrienden joinen als ik online kom, dus toevoegen op Steam lijkt het makkelijkste te zijn.

Had gisteren geen last van framerate totdat ik met 3 anderen een missie ging doen, toen moest ik toch wat aanpassen. Wat ik sowieso erg vreemd vind is dat ik screen tearing krijg als ik vsync uitzet maar freesync aan het staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Zijn er meer mensen met de issue van focus camera, dat de target super snel wisselt?
Of ik doe het zelf, maar dan druk ik alleen op vooruit. 8)7
BlaSfem0n schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:11:
Dit lijkt me wel leuk, gisteren met een vriend paar missies gedaan. We deden soms er iets te lang over, maar genoeg plezier gehad, vooral als je elkaar weg mept >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Ik speel nu ook met een GS. Mijn eerste dood was tegen Anjanath, toch een pittig beestje en toen maar slapen, want anders blijf ik tot laat het spel spelen.. xD

Denk idd dat we elkaar op steam moeten toevoegen om in dezelfde lobby te kunnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triguld
Desutoroiya schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:21:
Zijn er meer mensen met de issue van focus camera, dat de target super snel wisselt?
Of ik doe het zelf, maar dan druk ik alleen op vooruit. 8)7

[...]

Dit lijkt me wel leuk, gisteren met een vriend paar missies gedaan. We deden soms er iets te lang over, maar genoeg plezier gehad, vooral als je elkaar weg mept >:)
Er is een Tweakers Discord, waar vooral shooters gedaan worden zoals PUBG, maar ik heb er een channel voor MHW bij aangemaakt Other Games - #3 Monster Hunter World.
https://discord.gg/KRQmzJ

Misschien dat we daar wel een beetje kunnen chatten. Als er meer kanalen voor 4 man groepen aangemaakt moeten worden, is dit gewoon te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Triguld schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:33:
Ik speel nu ook met een GS. Mijn eerste dood was tegen Anjanath, toch een pittig beestje en toen maar slapen, want anders blijf ik tot laat het spel spelen.. xD

Denk idd dat we elkaar op steam moeten toevoegen om in dezelfde lobby te kunnen komen.
Volgens mij kan je ook via private session een code sturen, hoef je dus niet vrienden te zijn om steam. Echter is het wel de makkelijkste weg om vrienden te zijn via steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
Hier speelt die ook wel vlotjes.

Alles maxed out buiten die volume rendering. Die staat echt gewoon uit.
Maar zelfs als je de preset op highest zet zijn er toch een paar settings die hoger kunnen niet?

Bijvoorbeeld AA kan naar FXAA en dat is dacht ik beter als TAA ?
Andere filters kunnen precies ook nog hoger gezet worden.

Heb gemiddeld rond de 70 FPS. Maar ik zie dat er soms echt wel FPS drops zijn.. Hopelijk komen er nog enkele performance patches uit.

Voor de rest echt een geweldig spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Was doodmoe gisteravond, dus maar een uurtje gespeeld, waarin ik de eerste quest heb uitgespeeld.
De performance. Mijn specs:
- ryzen 5 1500x cpu
- amd RX480
- 16GB ram
- game geinstalleerd op mijn SSD schijf

Performance is goed, al is het nipt. Volumetric Fog uitschakelen is inderdaad een must: Zoals je overal leest maakt het gemakkelijk bijna 20fps verschil. Ik speel met vsync aan (bloedhekel aan screen tearing) en op veel plaatsen haal ik 60 fps. In het eerste grote veld dipte dit echter in specifieke camera angles tot amper 45 fps. Ik heb met alle instellingen geexperimenteerd, en het enige dat mijn framerate nog verder kan verbeteren is de dynamische resolutie. Ben er nog niet uit of ik deze feature aan of uit ga zetten. Aangezien ik bij de andere instellingen amper performanceverschil zie tussen min en max kwaliteit lijkt het erop dat mijn (toch wel relatief recente) ryzen 5 cpu toch een bottleneck is :X.
Laadtijden zijn een droom. Dat filmpje dat vergeleek met de PS4 is volledig accuraat: In minder dan 5 seconden laad ik van het hoofdmenu naar de stad.

Eerste quest met dual blades gedaan omdat het me wel leuk leek, maar het viel me meteen op dat ik meestal in de lucht stond te meppen door het korte bereik van die wapens :p. Zal het dit weekend wel verder uitzoeken, want de hoeveelheid informatie die het spel je geeft is nogal overweldigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
i7 2600k > 4.1Ghz
RX480 8G
16GB RAM

Speel op 1920x1080 op een 144Hz monitor met FreeSync. Vreemd genoeg doet FreeSync niets, ik heb nog altijd screen tearing. Gisteren wou ik voornamelijk spelen dus heb ik het op 1080p 60Hz met VSync gezet, ging helemaal prima met dips naar 52FPS als ik met drie anderen hard aan het inmeppen ben op een monster. Ik speel met Volmetric Fog uitgeschakeld en Dynamisc Resoltion op High.

Vanavond even de AMD GPU drivers updaten en het e.e.a. tweaken aan de settings. FreeSync moet gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Seroczynski schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:50:
i7 2600k > 4.1Ghz
RX480 8G
16GB RAM

Speel op 1920x1080 op een 144Hz monitor met FreeSync. Vreemd genoeg doet FreeSync niets, ik heb nog altijd screen tearing. Gisteren wou ik voornamelijk spelen dus heb ik het op 1080p 60Hz met VSync gezet, ging helemaal prima met dips naar 52FPS als ik met drie anderen hard aan het inmeppen ben op een monster. Ik speel met Volmetric Fog uitgeschakeld en Dynamisc Resoltion op High.

Vanavond even de AMD GPU drivers updaten en het e.e.a. tweaken aan de settings. FreeSync moet gewoon werken.
Misschien een domme opmerking van mij, maar heb je V-sync uitstaan ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Triguld schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:56:
[...]

Misschien een domme opmerking van mij, maar heb je V-sync uitstaan ingame?
Wel toen ik aan het testen was met FreeSync, maar nadat ik geconstateerd had dat ik alsnog screen tearing had heb ik vsync aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
boe2 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:28:
Was doodmoe gisteravond, dus maar een uurtje gespeeld, waarin ik de eerste quest heb uitgespeeld.
De performance. Mijn specs:
- ryzen 5 1500x cpu
- amd RX480
- 16GB ram
- game geinstalleerd op mijn SSD schijf
Welke RX480 heb je? Ik heb de RX 480 8gb maar mijn processor is een i5 6400

Dus soortgelijk alleen wat mindere processor en eventueel gelijke videokaart dus een redelijk goede referentie of het spel speelbaar is. Ben hard aan het twijfelen om te kopen omdat ik toch niet heel veel game en het ziet eruit als een game die pas echt leuk wordt als je de nodige uren er in steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Het guild/clan systeem op de pc versie werkt blijkbaar via je primary steam group, mss moeten we maar 1tje aanmaken om evt samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
diknmuis schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:42:
Het guild/clan systeem op de pc versie werkt blijkbaar via je primary steam group, mss moeten we maar 1tje aanmaken om evt samen te spelen.
Vind ik helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

assn schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:58:
[...]

Welke RX480 heb je? Ik heb de RX 480 8gb maar mijn processor is een i5 6400

Dus soortgelijk alleen wat mindere processor en eventueel gelijke videokaart dus een redelijk goede referentie of het spel speelbaar is. Ben hard aan het twijfelen om te kopen omdat ik toch niet heel veel game en het ziet eruit als een game die pas echt leuk wordt als je de nodige uren er in steekt.
Ook een 8GB exemplaar, maar wel met een lichte underclock/undervolt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Triguld
Ik heb ff snel een groep aangemaakt op steam, voor Tweakers die MHW spelen. Ben zelf niet ervaren met clans/guilds/groups in Steam, maar we komen er vast wel uit. Ik zie het meer als ingangsmiddel om in dezelfde Lobby te komen.

Steam Group
https://steamcommunity.com/groups/tweakersMHW

[ Voor 3% gewijzigd door Triguld op 10-08-2018 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Wat n heerlijke game tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Hoe ver ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

gister spontaan ook maar gekocht. Veel monter hunter games voorbij zien komen, maar nooit echt aan begonnen. Eerste quest gedaan, even kijken hoe de game verder voelt na een beetje gespeeld te hebben :D Heb me ook maar bij de discord aangemeld ;) zal het ook voor de tweaker community doen.

Speel zelf nog op een gtx970 gaat op zich wel prima voor zover. Heb een monitor met g-sync loopt ook lekker. Alleen jammer dat ultra wide niet ondersteund wordt :( hopelijk komt dat nog!

Spelen jullie met een controller (heb zelf een steam controller) of met keyboard?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
M'n vrouw vroeg zich gisteren toch af waarom ik nog niet bezig was met MHW. Aangegeven dat ik op zich wel zou kunnen spelen, maar nog niet zeker was of ik de tijd er wel in moest steken met een speedrun marathon (waar ik voor moet oefenen), een mogelijke fighter en MH Switch in het vooruitzicht. Maar ze kan nogal een enabler zijn, waardoor ik gisteren t/m Kulu Ya-ku op de PC ben gegaan.

Ik speel nu met Greatsword (waar ik voorheen op de PS4 voornamelijk Bow en Longsword speelde). De grote, logge wapens lagen me voorheen eigenlijk totaal niet, dus ik wil het eens een kans geven vanaf het begin van een playthrough. Zucht, daar gaat m'n tijd. Ik zal de Steam groep vanavond / dit weekend wel joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Hahaha @Grumpmeister ook welkom terug bij dit spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Waywaith schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:38:
gister spontaan ook maar gekocht. Veel monter hunter games voorbij zien komen, maar nooit echt aan begonnen. Eerste quest gedaan, even kijken hoe de game verder voelt na een beetje gespeeld te hebben :D Heb me ook maar bij de discord aangemeld ;) zal het ook voor de tweaker community doen.

Speel zelf nog op een gtx970 gaat op zich wel prima voor zover. Heb een monitor met g-sync loopt ook lekker. Alleen jammer dat ultra wide niet ondersteund wordt :( hopelijk komt dat nog!

Spelen jullie met een controller (heb zelf een steam controller) of met keyboard?
Ik speel nu met een HeavyBowGun met keyboard.

Als je het gewend bent om met controller 3rd person actie games te spelen zou ik zeker voor melee classes dat aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Spel loopt echt voor geen meter hier. specs: i5 6600 16gb gtx1070 (1440p)

Wat ik ook doe, elke keer als ik in de jungle loop dropt de fps naar 40. Maar zelfs fps van 50+ ziet er uit alsof het 20 fps is. Alle settings al op low gezet, vol fog uit, drivers aangepast etc. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
biggydeen2 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:51:
Spel loopt echt voor geen meter hier. specs: i5 6600 16gb gtx1070 (1440p)

Wat ik ook doe, elke keer als ik in de jungle loop dropt de fps naar 40. Maar zelfs fps van 50+ ziet er uit alsof het 20 fps is. Alle settings al op low gezet, vol fog uit, drivers aangepast etc. Iemand nog tips?
Geen idee, zit je op de laatste driver, die "voor" monster hunter? Ik heb nog de vorige en het draait relatief goed, soms wat drops in ancient forest, zeker als je met meerdere mensen speelt. Las op steam dat mensen met de laatste driver ook behoorlijk wat last hadden en dat het beter was na een rollback.

Het ganse weekend niet thuis en volgende week ook wat minder tijd, ;w monsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Ik was vergeten hoe irritant ik Diablos vond... daar ben ik nu met een GS / Hammer. Denk dat ik mijn gear moet upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Uitleg Steam Groups voor MHW:

How do I access / utilize Squads?
Squads in the PC / Steam version of Monster Hunter: World operate a little differently from the console version. By default, your Squad in the game is defined by what you’ve set your “Primary Group” as in your Steam profile. You can change your group from within the in-game menu, under Options > Info > Primary Group. To see who’s online from your group, select “View Steam Group Information” and go to the Steam page for the group.

Join hier:
Tweakers MHW Steam Group

Ps. Denk dat het toevoegen van mensen als vriend stukken makkelijker gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Triguld op 11-08-2018 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Anjanath verslagen. Daarna is wat multiplayer gedaan, wat n toffe chaos kan er dan ontstaan.

Ik probeerde anjanath te mounten. Charge m'n hammer, slide naar beneden, om vervolgens op de rug van rathalos (?) te landen die net voorbij kwam vliegen voor n aanval. Dikke grijns op m'n smoel.

Vervolgens anjanath gesloopt, terwijl de party leader terug liep van n camp na n faint. Mooie vriendelijk rage, omdat ie niet op tijd kon looten. Prachtig.

Ik time m'n slagen nog verre van goed, maar anjanath wel in één keer verslagen.

Wel handig dat je items kunt craften met je radial menu tijdens missies, als je dat selecteert.

Nu al zoveel dikke pret en heb alleen nog maar de hammer uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
diknmuis schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:18:
[...]

Geen idee, zit je op de laatste driver, die "voor" monster hunter? Ik heb nog de vorige en het draait relatief goed, soms wat drops in ancient forest, zeker als je met meerdere mensen speelt. Las op steam dat mensen met de laatste driver ook behoorlijk wat last hadden en dat het beter was na een rollback.

Het ganse weekend niet thuis en volgende week ook wat minder tijd, ;w monsters
Andere drivers nog geen succes. Als ik de resolution setting aanpas naar variable framerate zet de game letterlijk alles op 0 met een resolutie van 800x600 lijkt het wel. Alleen dan haal ik 60 fps schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaned
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Zit in de steamgroup van Tweakers onder de naam Windmillgram. Lijkt me echt leuk om dit spel met een groep te spelen. Vermaak me prima in mijn eentje, maar dit spel schreeuwt coop, dus wil ik daar eigenlijk ook wel gebruik van maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Ben nu bij Nergigante, die moet op zich wel lukken vandaag. Niet al teveel tijd om te spelen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 21:18
Hoi. Ik lees veel slechts over de multiplayer. Hebben jullie er ook last van? Zouden jullie kunnen schetsen hoe het connecten met iemand nou precies werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Grotbewoner schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 15:55:
Hoi. Ik lees veel slechts over de multiplayer. Hebben jullie er ook last van? Zouden jullie kunnen schetsen hoe het connecten met iemand nou precies werkt?
Ik ben nog geen probleem tegengekomen.
Werking is al vlogt:
Je kan een sessie joinen, of een eigen sessie aanmaken. Daarna heb je een quest board, waar je kan reageren op mensen die SOS flare hebben gebruikt. Dit wil zeggen dat zij hun quest open hebben gezet om hulp te krijgen.
Als je bij elkaar in een sessie zit, kan je eerder joinen, voordat je de quest start.

Echter je moet vrienden zijn op steam, om iemand te kunnen uitnodigen, of je gebruikt een speciale sessie code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Wij hebben wel redelijk vaak dat de sessie disconnect, waardoor we uiteindelijk allemaal in een offline session worden geplaatst. Soms wekt dit behoorlijk wat frustratie op, maar hier heb ik lang niet altijd last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zo, 25u verder en wat een plezier! Zit nu in de woestijn te hakken, die beide mud monster (naam vergeten:P) neer en moe eigenlijk die anjanath downen maar dat gaat nog voor geen meter in mijn uppie...:P expedition met SOS call lijkt ook geen mensen te trekken...

Verder de online sessie met investigations geen enkel probleem ondervonden, wat een heerlijke chaos heb je dan!:D

Top momentje van de game tot nu toe...

Tobi Kadashi aan het slayen om die vervolgens te volgen in een kamer waar Anjanath en een Great Jargas aan het battlen zijn. Tobi Kadashi mengt zich in dit gevecht:D "Pakt popcorn en een biertje" :D wat een epicness;D

EDIT: Wel even er bij vermelden, wat een content... wat veel om te leren zeg:O

EDIT2: (screenie) https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1476602190

[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 13-08-2018 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triguld
Gisteren Nergigante na 4x dood kunnen krijgen. Dacht dat ik hem op de PS4 wel goed onder de knie had, maar met bagger gear is hij toch echt wel een rot monster met zijn 'dive' soms.

@mfneed misschien dat ik vanavond wel ff kan joinen om te helpen. Anja is idd 1 waar je gedudldig zijn aanvallen moet afwachten en soms niet te snel erin moet springen. :)

Enige waar ik last van heb, en andere ook is dat ik steeds notificaties van steam krijg dat een vriend aan het spelen is. Terwijl hij al uren in de game zit, zie ik de notificatie elke 2-4 minuten weer op poppen. Mensen hebben dat ook bij mij. Krijg steeds van vrienden de vraag of mijn game steeds crashed, maar dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Op reddit is het groot drama over de multiplayer. Over dat het eigenlijk langs geen kanten werkt en veel te omslachtig is en het een grote schande is.

Ondertussen speel ik iedere avond probleemloos met mensen samen en kan ik zo vrienden meehelpen met hun quest. Akkoord, main quests zijn omslachtig als je ze in multiplayer wil doen, maar dat is totaal niet de hoofdmoot van het spel.
moe eigenlijk die anjanath downen
<opschepmodus>Zaterdag heb ik hem neergekregen. Toen ik zag welke armor je ermee kon craften heb ik mijn zondagnamiddag besteed aan SOS requests om anjanath neer te halen. Nu heb ik men volledige Anja set :)</opschepmodus>
Terwijl hij al uren in de game zit, zie ik de notificatie elke 2-4 minuten weer op poppen. Mensen hebben dat ook bij mij. Krijg steeds van vrienden de vraag of mijn game steeds crashed, maar dat is niet het geval.
Hetzelfde hier. Ik zie ook de popup steeds verschijnen bij iemand, en mensen klagen dat het bij mij ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Triguld schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 08:44:
Gisteren Nergigante na 4x dood kunnen krijgen. Dacht dat ik hem op de PS4 wel goed onder de knie had, maar met bagger gear is hij toch echt wel een rot monster met zijn 'dive' soms.

@mfneed misschien dat ik vanavond wel ff kan joinen om te helpen. Anja is idd 1 waar je gedudldig zijn aanvallen moet afwachten en soms niet te snel erin moet springen. :)

Enige waar ik last van heb, en andere ook is dat ik steeds notificaties van steam krijg dat een vriend aan het spelen is. Terwijl hij al uren in de game zit, zie ik de notificatie elke 2-4 minuten weer op poppen. Mensen hebben dat ook bij mij. Krijg steeds van vrienden de vraag of mijn game steeds crashed, maar dat is niet het geval.
Ah, kijk aan! dat zou super zijn:) kan ik dat 3e kamp gaan opzetten! Merk aan mezelf dat ik ook veel investigations doe, die zijn heerlijk! starten, sos call er uit en met 4 man hakken! Dat is echt chill!

Is er ergens een discord channel van tweakers voor MH W? maakt het misschien nog wel wat makkelijker!!

EDIT: @Triguld volgens mij ook al aardig ver in de main missie of niet? Zie dat je al 8 sterren assignments kan opnemen xD

[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 13-08-2018 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triguld
mfneed schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 08:48:
[...]
...
Is er ergens een discord channel van tweakers voor MH W? maakt het misschien nog wel wat makkelijker!!
Ik zit vaak op een Discord van Tweakers waar veel shooters gedaan worden. Ik heb daar een channel extra gemaakt voor MHW(helemaal onderaan). Denk dat ik vanavond daar wel online zit.
https://discord.gg/Rf2DaT
EDIT: @Triguld volgens mij ook al aardig ver in de main missie of niet? Zie dat je al 8 sterren assignments kan opnemen xD
Ja, begin gaat altijd snel. Vooral omdat ik het spel al veel gespeeld heb en de monsters redelijk kan inschatten qua aanvallen daardoor. Maar morgen komt BFA uitbreiding van WoW uit en zal ik daar weer veel uur insteken. Dan is MHW voor afleiding daarnaast. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Triguld op 13-08-2018 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Triguld schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 08:44:
Ik heb hetzelfde :+ Maar ik merk wel dat het 50/50 fouten van mij of cheap shots van Nergigante waren. Ik heb de vierde poging gewoon een SOS flare afgeschoten en toen hebben we hem met zijn vieren genakt. Ben inmiddels aan de tweede van de drie Elder Dragons begonnen :) Ben nog niet helemaal tevreden over mijn gear maar dat komt wel.

Wat ik wel grappig vind om specifiek aan jou te melden is dat ik deze maal Dual Blades ben gaan spelen, om zo toch nog wat verschil met de PS4 te hebben :) Daar speelde ik Long Sword, en ik geloof dat jij toen Dual Blades speelde. Doe je dat nu weer of heb je ook voor iets anders gekozen? Edit: Volgens mij haal ik jou door de war met Alva.. :?

[ Voor 3% gewijzigd door Seroczynski op 13-08-2018 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
Seroczynski schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:45:
[...]

Ik heb hetzelfde :+ Maar ik merk wel dat het 50/50 fouten van mij of cheap shots van Nergigante waren. Ik heb de vierde poging gewoon een SOS flare afgeschoten en toen hebben we hem met zijn vieren genakt. Ben inmiddels aan de tweede van de drie Elder Dragons begonnen :) Ben nog niet helemaal tevreden over mijn gear maar dat komt wel.

Wat ik wel grappig vind om specifiek aan jou te melden is dat ik deze maal Dual Blades ben gaan spelen, om zo toch nog wat verschil met de PS4 te hebben :) Daar speelde ik Long Sword, en ik geloof dat jij toen Dual Blades speelde. Doe je dat nu weer of heb je ook voor iets anders gekozen?
Hammer is mijn main, met een helling is dat gewoon OP. ;) Dual Blades switchte ik als ik echt een staart item nodig had.

Long Sword wil ik ook nog wel uitproberen, maar daarin tegen denk ik dat ik 80% nog wel wil uitproberen. Ik ben Hammer gegaan, zodat ik snel weer door de story heen kan lopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ik ben gunlance gegaan, zo vet haha! Niet makkelijk, maar zo veel voldoening als het goed gaat!

Ik ben nu bij Anjanath, eerste poging bijna gelukt solo, gefaald omdat ik zo nodig zijn staart wilde carven die op de grond lag. :P
Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste