| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Even deze doornemen:Bokkie schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:48:
[...]
Denk dat ik als eerste gewoon het wapen wissel enkijk hoe het gaat.
Voornaamste reden voor hybrid set is kostenbesparing op armor
PSN: Alvanosa
Heb t gister met een paar Chinezen gedaan, soms toch handig die sos flare! Maar toch bedankt!Geteisem schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 08:23:
Ik kan je best even helpen vanavond mocht het nog nodig zijn. Die nickname
Eerder Japanners denk ik maar zo kan het ook. Fijn dat het gelukt is in ieder geval. Duik straks nog wel even The new world in. Even wat Zenny verdienen.Timvankeulen schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:11:
[...]
Heb t gister met een paar Chinezen gedaan, soms toch handig die sos flare! Maar toch bedankt!
Verwijderd
https://monsterhunterworl...ife.com/Free+Elem+Ammo+Up
Jup ook gezien, eerst maar eens wat geld verzamelen,
Fire and ice build is compleet, speelt leuk, alleen kan ik mijn combos nog niet lekker timen, dus even oefenen.
*Zora Magdaros gem nodig ...... >_<
Element wat tussen ( ) staat /grijs is is een hidden element, deze unlock je met de skill "Free Element" deze skill gaat tot rank 3, dus met 1 punt unlock je maar 33% van de dmg die tussen haakjes staat, voor de full dmg heb je dus 3 punten in "Free Element" nodig. Datura sting is een heerlijke boog trouwensVerwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:24:
Heb nu een Datura String I gemaakt, nu heeft deze als element Blast staan. Alleen wordt dit grijs weergegeven. Mijn eerdere bow de Pulsar Bow III heeft element Thunder en deze is gewoon wit. Op de Pulsar zit een Affinity van 10%, de Datura heeft geen Affinity. Is dag de oorzaak? Of is er wat anders wat ik mis?
Verwijderd
Net een filmpje gekeken over hoe het te unlocken. Damn wat een wereld komt er achter weg... Nu moet ik gaan nadenken over build, charms etc....
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2018 07:36 ]
Ik ga wat zenny farmen vandaag.Geteisem schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:40:
Ik ga ook nog eens even wat builds opzoeken vandaag. Heb ik weer wat te farmen.
Geteisem schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:41:
[...]
Dat sowieso. Never enough Zenny...
[video]
Sowieso ga ik met de bandit mantle investigations doen van een Monster die ik nog niet op max heb.
Verwijderd
Ga ze vanavond eens checken altijd interessant.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:42:
Op Youtube heeft het kanaal 'Arekkz gaming' nu drie episodes van 'mixed set Monday' waarin hij enkele ingezonden builds laat zien. Hier zitten echt wat leuke dingen tussen waar ik iig zelf niet aan had gedacht, zeker de moeite waard om even op te zoeken.
Ahh ja daar heb ik wel eens naar gekeken, maar ik ben nog niet echt een setje tegen gekomen om eerlijk te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:42:
Op Youtube heeft het kanaal 'Arekkz gaming' nu drie episodes van 'mixed set Monday' waarin hij enkele ingezonden builds laat zien. Hier zitten echt wat leuke dingen tussen waar ik iig zelf niet aan had gedacht, zeker de moeite waard om even op te zoeken.
Ga je voor HR 100 ?willem100 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:12:
leuke tips, helaas deze week niet veel tijd om te gamen maar dat komt wel weer
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Blijft leuk om meermaals tijdens een gevecht te horen: "Wat ben ik blij dat jij die Hunting Horn mee hebt"
De cobinatie van songs "All ailments negated" en "Divine protection" is echt heerlijk bij Vaal Hazak.
De eerste voorkomt dat je leven gehalveerd wordt wat sowieso zorgen scheelt, en de tweede geeft bescherming tegen de wolken die hij spuwt waarbij je normaal gesproken elke seconde damage krijgt.
Je hoeft alleen maar een beetje degelijke gear mee te nemen en dat beest is een eitje
Vaal Hazak is een van de makkelijkste tempered elder dragons in mijn ogen, ikzelf heb zijn boots gecraft en daar een miasma jewel in gedaan. Geen last meer van de effluvia (halve health gedoe).Flapperbol schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:43:
Gisteren nog even met wat vrienden twee maal Vaal Hazak gedaan.
Blijft leuk om meermaals tijdens een gevecht te horen: "Wat ben ik blij dat jij die Hunting Horn mee hebt"![]()
De cobinatie van songs "All ailments negated" en "Divine protection" is echt heerlijk bij Vaal Hazak.
De eerste voorkomt dat je leven gehalveerd wordt wat sowieso zorgen scheelt, en de tweede geeft bescherming tegen de wolken die hij spuwt waarbij je normaal gesproken elke seconde damage krijgt.
Je hoeft alleen maar een beetje degelijke gear mee te nemen en dat beest is een eitje
We hebben je gemist.willem100 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:12:
leuke tips, helaas deze week niet veel tijd om te gamen maar dat komt wel weer
[ Voor 11% gewijzigd door Alvanosa op 09-03-2018 08:14 ]
Vaal hazak armor met 1x die gem erin en Nerg lanceFlapperbol schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:43:
Gisteren nog even met wat vrienden twee maal Vaal Hazak gedaan.
Blijft leuk om meermaals tijdens een gevecht te horen: "Wat ben ik blij dat jij die Hunting Horn mee hebt"![]()
Die lamzak doet mij niets meer,
Uiteindelijk wel denk ik, zal nog wel een paar maanden duren met mijn tempo maar je moet toch een doel hebben
Goed om te horenAlvanosa schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:13:
[...]
Vaal Hazak is een van de makkelijkste tempered elder dragons in mijn ogen, ikzelf heb zijn boots gecraft en daar een miasma jewel in gedaan. Geen last meer van de effluvia (halve health gedoe).
[...]
We hebben je gemist.
Zit er op die boots ook miasma res? heb maar 2 jewels.
Deze week nog wel even Teostra gedaan met randoms maar dat ging niet zo goed. Ik wil voor Teostra nog wat extra fire res stacken. Ben er ook nog niet uit wat het beste wapen is, met de boog vind ik het erg lastig om voldoende damage te doen.
Er zitten 2 miasma res op, dus je hebt maar 1 jewel nodig.willem100 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:19:
[...]
Goed om te horen![]()
Zit er op die boots ook miasma res? heb maar 2 jewels.
Deze week nog wel even Teostra gedaan met randoms maar dat ging niet zo goed. Ik wil voor Teostra nog wat extra fire res stacken. Ben er ook nog niet uit wat het beste wapen is, met de boog vind ik het erg lastig om voldoende damage te doen.
Wow! Raak je de game niet een keer beu ? Ik ben nu weer met andere games bezig en afwisseling is toch ook wel leuk ...willem100 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:13:
[...]
Uiteindelijk wel denk ik, zal nog wel een paar maanden duren met mijn tempo maar je moet toch een doel hebben
Ik zit nu op 160 uur, maar start nog steeds met plezier de game op om nog wat missies te doen.
(of om Alvanosa te helpen met Vaal Hazak waarvan hij zei dat hij het één van de makkelijkste Elders vond maar toch dood ging :-P)
Flapperbol schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 08:47:
Ikzelf ben altijd na twee weken een game wel zat, maar Monster Hunter World is hier een uitzondering op.
Ik zit nu op 160 uur, maar start nog steeds met plezier de game op om nog wat missies te doen.
(of om Alvanosa te helpen met Vaal Hazak waarvan hij zei dat hij het één van de makkelijkste Elders vond maar toch dood ging :-P)

Deze vind kirin wel heel makkelijk @willem100
[ Voor 8% gewijzigd door Alvanosa op 10-03-2018 16:02 ]
MHW: Jay
Niet eens de TemperedAlvanosa schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:52:
[...]
Zul je altijd zien als je dat zegt dan ga je natuurlijk dood.
[video]

Haha, inderdaadAlvanosa schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:52:
[...]
Zul je altijd zien als je dat zegt dan ga je natuurlijk dood.
[video]
Verwijderd
Ik vond hem minder makkelijk. Maar hij is wel neer. Ik mag met de grote kindjes spelen!Alvanosa schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 14:52:
[...]
[video]
Geen hybrid set, maar wel een die mij nu bevaltAlvanosa schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:46:
[...]
Hmm ik heb zelf nog totaal niet naar insect glaive gekeken, maar als je een mooie hybride set hebt laat het me weten!
Nerg glaive
Eyepatch
Xeno hide A
Xeno claws B
Bazel Coil B
Xeno spurs A
Earplugs lvl 3
decorations wil ik die sharpness ding hebben (white polish ding) en 1 weakness exploit charm
de rest beetje naar keuze.
Dit bevalt mij erg goed moet ik zeggen

Heb dringend geld nodig voor de augmentations dus maar wat HR6 investigations (voor de limited bounties) gedaan met bandit mantle en plunder blade. Met voucher levert dat best wel wat op als je alles verkoopt.
Later deze week maar Vaal Hazak doen, heb gelukkig een derde Miasma jewel gekregen, dus geen speciale armor meer nodig.
Dat is het enige waardoor Vaal vervelend is, die stomme debuff. Zonder die debuff is hij nog makkelijker dan een rathalos.willem100 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:24:
Gisteravond weer even tijd gehad om te spelen.
Heb dringend geld nodig voor de augmentations dus maar wat HR6 investigations (voor de limited bounties) gedaan met bandit mantle en plunder blade. Met voucher levert dat best wel wat op als je alles verkoopt.
Later deze week maar Vaal Hazak doen, heb gelukkig een derde Miasma jewel gekregen, dus geen speciale armor meer nodig.
Verwijderd
Ik heb zijn laarsjes met een miasma erin. Kun je verder gewoon je standaard build gebruiken. Op de een of andere manier krijg ik het steeds als tempered investigation. Heb hem geloof ik 21 keer neergebeukt maar nog steeds geen crowns.ArgantosNL schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:45:
[...]
Dat is het enige waardoor Vaal vervelend is, die stomme debuff. Zonder die debuff is hij nog makkelijker dan een rathalos.
Zijn er overigens mensen doe op de One arena willen doen? Is solo echt suf omdat de monsters gemaakt zijn voor twee spelers. Wat wel weer leuk is is dat je gedwongen wordt om andere wapens te gebruiken. Heb inmiddels een setje dual blades en wat hammers naast mijn long sword waar ik vooral mee speelde. Tegenwoordig sla ik alle monsters op hun kop met een hamer.
Op deze manier tempered pukei aanpakken verveelt niet (let niet op mijn haast waardoor ik niet vol op het hoofdje nep)
http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/45863324
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 18:36 ]
Deviljho, a menacing brute wyvern, will be making its debut on March 22nd, and is the headline addition. Elsewhere, you'll be able to re-edit your character's appearance - though it seems you're only allowed to do so once for free via a ticket, with subsequent tickets available to buy for real money. An option to return to the gathering hall once a quest has finished has also been added - while the various weapons are seeing adjustments too.
https://www.psx-sense.nl/...oor-monster-hunter-world/

de hoeveelheid en rarity gem pool is imgho te groot ten opzichte van.
Vermaak mij nog wel steeds, aangezien er op HR99 weer een gateway hutn is en ik nu op de 85 ofzo zit, maar het gebrek aan nuttige decorations tov van hoeveelheid hunts begint koreaanse MMO levels te bereiken. >_<
Ik had goede hoop, maar ik heb mezelf wel een beetje opgebrand (mag ook wel na die 120 uurGeteisem schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:46:
Ja de RNG is mij ook niet 'gunstig' gezind helaas. Maar ik blijf dit nog wel even spelen. Bij veel spellen vind ik grinden verschrikkelijk maar hier vermaak ik mij nog steeds. Wel jammer dat er van de Tweakers squad op PSN niet veel meer over is. Wellicht bij de komende update of toevoeging van wat meer content.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Pff wie gaat er in Augustus nou volop knallen als je in Spanje woont.Seroczynski schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:45:
Augustus jongens, dan gaan we weer knallen met meer dan 30FPS
Begrijp me niet verkeerd, ik heb er een kleine 90 uur inzittenGeteisem schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:47:
Op de Pro haal ik ook wel meer dan > 30 FPS heurrr. Maar t speelt gewoon goed en vloeiend zat dus ja. Maar goed vanavond weer ff Augments farmen.
Ja, dat snap ik nog steeds nietAlvanosa schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:00:
[...]
Pff wie gaat er in Augustus nou volop knallen als je in Spanje woont.

Ik heb er maar +/- 180 uur op de Pro inzitten inmiddels en die komt niet onder de +/- 35 FPS (goed zat) in gevechten. Maar goed de PC masterrace discussie laat ik even voorbij waaien.Seroczynski schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:02:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb er een kleine 90 uur inzittenMaar de meestel gevechten draaien denk ik sub-30 FPS op de non-Pro. Het went, maar als ik straks MHW op de PC heb wordt het pas echt smullen
![]()
[...]
Ja, dat snap ik nog steeds nietj/k
Achja ik speel op de oude PS4, en persoonlijk vind ik het niet een gamebreaker. Sowieso heb ik ook geen gaming PC dus dat betekend lekker op de PS4 blijven spelen voor mij.Geteisem schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:10:
[...]
Ik heb er maar +/- 180 uur op de Pro inzitten inmiddels en die komt niet onder de 35 fps in gevechten. Maar goed de PC masterrace discussie laat ik even voorbij waaien.
Ik ook niet maar word een beetje moe van de eeuwige FPS discussies. Moet er ook niet op ingaan. Maar kan het soms niet laten.Alvanosa schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:11:
[...]
Achja ik speel op de oude PS4, en persoonlijk vind ik het niet een gamebreaker. Sowieso heb ik ook geen gaming PC dus dat betekend lekker op de PS4 blijven spelen voor mij.
Hier een Macbook peasant dus ja gaming is voor mij ook 'voornamelijk' consoles.
Ohw ik heb er geen probleem mee hoor, daar hoef je je niet om druk te maken.Seroczynski schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:14:
Ik denk dat het er ook aan ligt hoe je met zulke opmerkingen om gaat, want ik wou helemaal niets ontketenen hier. Bedoelde het gewoon leuk.
Ik was in eerste instantie ook van plan om te wachten op de PC release, maar aangezien vrienden van mij hem op de PS4 gingen halen, en PC ports van console games over het algemeen nogal brak zijn, toch besloten om hem op een console te gaan spelen.
De aangekondigde updates voor MHW laten mij echt wel weer even terugkeren om te kijken wat er allemaal nieuw of verbeterd is. Maar omdat mijn vrienden voornamelijk PC gamers zijn kijk ik nu alweer uit naar augustus. Vind het ook wel fijn dat ik tegen die tijd precies weet wat ik moet doen
Hoe kom ik op de Tweakers sessie? Moet ik dan eerst in de squad zitten? Ik speel regelmatig.Alvanosa schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:19:
Ik ga bijna meer naar random sessions, want er is bijna niemand op de Tweaker sessie.
Als je op PSN speelt @Grumpmeister lief aankijken of die je een invite stuurt.Glasscar schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:59:
[...]
Hoe kom ik op de Tweakers sessie? Moet ik dan eerst in de squad zitten? Ik speel regelmatig.
DitGeteisem schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:52:
[...]
Als je op PSN speelt @Grumpmeister lief aankijken of die je een invite stuurt.
Laat even je PSN weten (mits PS4 dus
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ik zie je al in mijn friendslist staan op ps4. Ik stuur je daar even een bericht.Grumpmeister schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:16:
[...]
Dit
Laat even je PSN weten (mits PS4 dus), dan voeg ik je toe en kan ik je in de sessie (en squad) inviten.
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Nosferatu111072 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:44:
Jammer dat niemand deze game op de Xbox X speelt. Het is zo eenzaam 's avonds! LOL!

Verwijderd
Ikke wel hoor.Nosferatu111072 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:44:
Jammer dat niemand deze game op de Xbox X speelt. Het is zo eenzaam 's avonds! LOL!
Gamertag = exactor it als je een keer gezamenlijk wil slachten. Ben HR 69 en een beetje crowns aan het proberen te vinden/decorations aan het verzamelen.

eindelijk 2 van de 3 elders neer, the fiery en de metal zijn niet meer.
Alleen nog maar Vaal te gaan, en de eerste paar tries voelen goed aan.
The fiery heb ik solo neergekregen na 49min, en dacht echt dat ik het niet zou redden. Voor de metal heb ik hulp gekregen van een hunter die me de meerwaarde van flash-pod/bomb liet zien. Gauw maar even flashbugs farmen in de big tree want gaat wel zeer lekker.
Alles tot *6 neer, helaas nog wel blauw dus mis nog maar een paar mobs.
* einde dagboek *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Heb helaas momenteel niet zoveel tijd om te spelen. Anderen dingen thuis te doen en komende week voor het werk op pad.Alvanosa schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:19:
Ik ga bijna meer naar random sessions, want er is bijna niemand op de Tweaker sessie.
Hoop met de update wel weer wat meer te spelen.
Dit vooralGeteisem schreef op zondag 18 maart 2018 @ 15:43:
Begin ook wel wat verveeld te raken mede omdat de Augment drops gewoon echt tegenvallen. Heb sinds de release geen ander spel gespeeld vooralsnog. Zou daar dan toch verandering in komen.

Zowel augments als deco's vind ik erg random

heb pas 1 augment voor een wapen welke ik gebruik, en ik speel, bow, db, lns, glaive en sns

Heb er ook pas 1 voor ranged. En laat ik nou net alleen maar ranged spelen. Wel 2 voor de Axe dat dan weer wel.Bokkie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 07:35:
[...]
Dit vooral
Zowel augments als deco's vind ik erg random
heb pas 1 augment voor een wapen welke ik gebruik, en ik speel, bow, db, lns, glaive en sns(250+ uur op de teller btw).
Join a Hunt, SOS flare:
Investigations
9*
Rewards available
Search.
Dan vooral elders doen. HR30 tempered zijn ook goed voor als je witte streamstones nodig hebt. Maar voor oranje moet je elders doen en dan hopen op de RNG goden.
Dit is direct m'n grootste gripe met de endgame, de matchmaking. Daar zijn volgens mij betere systemen voor en dan moet je ook hopen dat je niet met 1 of ander halfje in je team komt. Zoals die gunlance dude van gisteren met de rahtian gunlance bij vaal. Die alleen maar aant blokken was en toen ging die dood en nog een keer en nog een keer. Of van die bow(gun) mongolen die te veel shooters gespeeld hebben en zo ver mogelijk in een gangetje gaan staan en als de mob dichterbij komt steeds verder dat gangetje in gaan. Om vervolgens geoneshot te worden door de frontal cone breath attack die niet te dodgen is omdat je in een gang staat. Om maar niet te spreken over longsword noobs die niet bij de staart blijven en de hammer user(me) gewoon het hoofd geven. Ah well, als het gross straks niet meer speelt word het vast beter
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
True endgame is om uberhaupt in een Tempered elder hunt terecht te komenye-roon schreef op maandag 19 maart 2018 @ 08:56:
Mja de true final boss:
10 Join a Hunt, SOS flare:
20 Investigations
30 9*
40 Rewards available
50 Search.
60 failed to join game
goto 10
Precies de redden dat ik:ye-roon schreef op maandag 19 maart 2018 @ 08:56:
Of van die bow(gun) mongolen die te veel shooters gespeeld hebben en zo ver mogelijk in een gangetje gaan staan en als de mob dichterbij komt steeds verder dat gangetje in gaan. Om vervolgens geoneshot te worden door de frontal cone breath attack die niet te dodgen is omdat je in een gang staat. Om maar niet te spreken over longsword noobs die niet bij de staart blijven en de hammer user(me) gewoon het hoofd geven.
a) zoveel mogelijk prober zelf te doen zodat je leert van je fouten ipv geboost te worden door een HR100+ hunter. Ik denk dat dit het grootste problem is van de nieuwe hunters, bij een uitdaging wordt direct SOS-gebruikt ipv een boss/mob te leren kennen
b) ik net zo'n bow-mongool ben en daarom maar vooral focus op melee. Maak ik tenminste veel minder fouten. Ik heb ook altijd het gevoel dat ranged spelen je het monster forced om charge attacks te doen
c) Ik weet wat de boss doet, hij zit of op mij of op mijn piccolo. Met meerdere hunters wordt gedrag onvoorspelbaarder.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Het probleem is dat mensen geneigd zijn zo ver mogelijk weg te blijven van het monster. Maar dat de AI van het monster is: MUST ATTACK EVERYONE, omdat er geen tank mechanics zijn (behalve challenger mantle). Daardoor lopen die ranged dudes altijd super ver weg en nog verder en nog verder. Dat maakt het voor de hele partij klote om damage te doen omdat het monster heel de tijd heen en weer springt. Plus ze werken zichzelf in de nesten omdat ze geen ruimte hebben om weg te komen.sabriel schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:32:
[...]
Precies de redden dat ik:
a) zoveel mogelijk prober zelf te doen zodat je leert van je fouten ipv geboost te worden door een HR100+ hunter. Ik denk dat dit het grootste problem is van de nieuwe hunters, bij een uitdaging wordt direct SOS-gebruikt ipv een boss/mob te leren kennen
b) ik net zo'n bow-mongool ben en daarom maar vooral focus op melee. Maak ik tenminste veel minder fouten. Ik heb ook altijd het gevoel dat ranged spelen je het monster forced om charge attacks te doen
c) Ik weet wat de boss doet, hij zit of op mij of op mijn piccolo. Met meerdere hunters wordt gedrag onvoorspelbaarder.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Ik heb er een stuk of 10 als je een keer wil jagen op paarse shit.Bokkie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:59:
[...]
True endgame is om uberhaupt in een Tempered elder hunt terecht te komen(ik speel x1)
In het geval van Bow ben je niet eens echt long-range maar meer midrange. Je staat nog relatief in de buurt van het monster omdat je daar het meeste damage doet. Maar idd, te veel op een afstandje staan werkt gewoonweg niet. Mogelijk is het een beetje een overblijfsel van de oudere games (ik weet nog wel dat je (Golden) Caedus echt hard kon cheesen door 4x een HBG te gebruiken met Pierce Ammo).ye-roon schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:56:
[...]
Het probleem is dat mensen geneigd zijn zo ver mogelijk weg te blijven van het monster. Maar dat de AI van het monster is: MUST ATTACK EVERYONE, omdat er geen tank mechanics zijn (behalve challenger mantle). Daardoor lopen die ranged dudes altijd super ver weg en nog verder en nog verder. Dat maakt het voor de hele partij klote om damage te doen omdat het monster heel de tijd heen en weer springt. Plus ze werken zichzelf in de nesten omdat ze geen ruimte hebben om weg te komen.
Een goede gunner staat in ieder geval niet aan de andere kant van de map
Verwijderd
Jup, nieuwe wapens armor etc. dus kan wel weer wat nieuw spul uitproberen.Geteisem schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:45:
Is die update vandaag al live? Niet echt gevolgd.
Ohw ok. Hmmm daar gaan mijn Ni No Kuni plannen.Alvanosa schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:47:
[...]
Jup, nieuwe wapens armor etc. dus kan wel weer wat nieuw spul uitproberen.

We kunnen misschien later wel samen wat Pickle killen of tempered elder dragons als je wilt.Geteisem schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:49:
[...]
Ohw ok. Hmmm daar gaan mijn Ni No Kuni plannen.
Ja ben er sowieso vanavond nog wel even en van het weekend. Komt goed. Tweakers sessionAlvanosa schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:57:
[...]
We kunnen misschien later wel samen wat Pickle killen of tempered elder dragons als je wilt.

Ahh ja ik was alweer gestopt met spelen om die tijd.Geteisem schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:54:
Ga nu pas even spelen. Iets met in slaap vallen
Pickles down ook gisteren. Leuk gemaakt maar had wel iets pittiger gemogen.Alvanosa schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:18:
[...]
Ahh ja ik was alweer gestopt met spelen om die tijd.
Het is maar een 7 ster, de quest vond ik wel leuk opzich. Achja tempered zal hij wel lastiger zijn.Geteisem schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:20:
[...]
Pickles down ook gisteren. Leuk gemaakt maar had wel iets pittiger gemogen.
Daarom een Tempered versie oid. ernaast was gepaster geweest.Alvanosa schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:21:
[...]
Het is maar een 7 ster, de quest vond ik wel leuk opzich. Achja tempered zal hij wel lastiger zijn.
Mja hij is net als een Bazelgeuse dat hij zomaar kan invaden in je investigation, ik denk dat je dan niet zo heel blij bent ookal is hij normaal.Geteisem schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:25:
[...]
Daarom een Tempered versie oid. ernaast was gepaster geweest.
Beetje schelden en ploeteren hoort erbij toch maar dan is het vast een pittige Pickle ja.Alvanosa schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:29:
[...]
Mja hij is net als een Bazelgeuse dat hij zomaar kan invaden in je investigation, ik denk dat je dan niet zo heel blij bent ookal is hij normaal.
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Verwijderd
Flashpods als hij opstijgt.Nosferatu111072 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:07:
Ik was overigens zwaar verbaasd over het oneshotkill vermogen van een tempered Nergigante. Wat een power. Daar is de pickle een pluisje bij. What to do wanneer je met name een longsword wil gebruiken? Mijn Armor ligt rond de 400.
Als hij al duikt:
Stoere jongens:foresight slash
Watjes (zoals ik) wegrennen en supermandive.