Na lvl 50 krijg je de mogelijkheid je wapens en armour te augmenten. Hier heb je gems voor nodig waarbij de drop van tempered Elder dragons hoger is, al werken ook gewoon Tempered monsters.Realshadow schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:51:
[...]
[...]
Cheers, ook weer duidelijk dus.![]()
En dat van R2 wist ik al wel, vond het al raar dat mn skill maar 1 lvl omhoog ging.
Het enige wat er nu nog opzit is die gem voor mn wapen enhancement.. die krijg je toch van de paarse elder dragons of zit ik nu de verkeerde te grinden
heb al zeker 50 tempered monster gekilled (gister de achievement gehaald) maar nog geen upgrade gem die ik nodig heb, wel 1 warrior gem maar daar heb ik er 2 van nodig haha... wordt een leuke grindfest danTriguld schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:00:
[...]
Na lvl 50 krijg je de mogelijkheid je wapens en armour te augmenten. Hier heb je gems voor nodig waarbij de drop van tempered Elder dragons hoger is, al werken ook gewoon Tempered monsters.
mn gear is al allemaal max, alleen mijn wapen moet ik nog doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Realshadow op 23-02-2018 17:05 ]
Ooh dat zou kunnen, ik heb een warrior gem bij een Tempered Teodra gekregen. Wellicht heb je gelijk.
Ik heb hetzelfde, ben nu sets aan het maken per Elder om ze makkelijker te farmen.Realshadow schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:04:
[...]
heb al zeker 50 tempered monster gekilled (gister de achievement gehaald) maar nog geen upgrade gem die ik nodig heb, wel 1 warrior gem maar daar heb ik er 2 van nodig haha... wordt een leuke grindfest dan
mn gear is al allemaal max, alleen mijn wapen moet ik nog doen.
Toch maar even flink gegoogled maar de ''Hero's Streamstone'' die ik nodig heb is een RNG van inderdaad tempered elder dragon (einde Q kans om deze te krijgen).... lage kans... zit ook nooit mee...
BTW iemand enig idee of knife alleen in kistjes zitten bij de missies of kan ik deze ook zelf aankomen zodat ik zelf knifes kan maken ? Ben ze tot nu toe alleen nog maar in missies (af en toe) tegengekomen...
BTW iemand enig idee of knife alleen in kistjes zitten bij de missies of kan ik deze ook zelf aankomen zodat ik zelf knifes kan maken ? Ben ze tot nu toe alleen nog maar in missies (af en toe) tegengekomen...
[ Voor 4% gewijzigd door Realshadow op 23-02-2018 17:25 ]
Blijkbaar is dat de enige manier om ze te krijgen. Die Gajalaka willen ook wel eens een poison knife droppen, maar volgens mij raak je die kwijt aan het einde van de quest.
-edit- Hoe kom ik nou weer aan die tag
-edit- Hoe kom ik nou weer aan die tag
[ Voor 11% gewijzigd door Yukidaruma op 23-02-2018 17:27 ]
Ik geloof dat je Standard werkmensen kunt kopen en daarna craften om De juiste type te krijgenRealshadow schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:21:
Toch maar even flink gegoogled maar de ''Hero's Streamstone'' die ik nodig heb is een RNG van inderdaad tempered elder dragon (einde Q kans om deze te krijgen).... lage kans... zit ook nooit mee...
Ik zit net dit gear filmje te kijken voor Switch Axe, die evade extender skill lijkt me erg handig. Dat zal ook wel goed werken als je HH gebruikt of hammer. Eigenlijk voor alle melee wapens.Flapperbol schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:37:
[...]
Van Dual blades naar HH zal wel een behoorlijke stap zijn.
Dodgen gaat een heel stuk langzamer, dus de HH is heel wat foutgevoeliger
Maar succes! Ik vermaak mij al de hele game met de HH
Eens kijken of ik genoeg Kushala materials heb. Het meeste van de Nergigante armor heb ik al.
Mocht iemand nog een leuk wapen zoeken om te proberen kan ik je SA zeker aanraden. Kijk hoe snel hij Nergigante neer heeft
YouTube: Monster Hunter World - Switch Axe Build: Swagaxe
Heb nu alle optionals van 1-8 sterren gedaan. HR44, beetje tempered monsters doden. Spel begint nu wel een beetje eentonig te worden.
Ik heb al een paar dagen niet meer gespeeld. En moet bekennen dat ik ook niet echt meer de behoefte heb om de game op te starten. Kan nog farmen voor betere wapens en armor, maar waarom eigenlijk. Verder valt er niks meer te ontdekken, geen nieuwe gebieden, de monsters zijn allemaal hetzelfde, alleen elke keer wat moeilijker...
Ik laat het hier bij. Heb me prima met de game vermaakt, meer dan ik had gedacht. Vele uren met plezier gespeeld en de Tweakers Squad was echt top!
Ik heb Elex weer opgepakt. Nog steeds geen pro patch, maar wel een lekkere RPG! En ik blijf hier lekker mee lezen
Ik laat het hier bij. Heb me prima met de game vermaakt, meer dan ik had gedacht. Vele uren met plezier gespeeld en de Tweakers Squad was echt top!
Ik heb Elex weer opgepakt. Nog steeds geen pro patch, maar wel een lekkere RPG! En ik blijf hier lekker mee lezen
GamiQ, de game notes app met game maps!
Weet ook niet hoelang ik nog blijf rondwalen in the New World. Voorlopig hunt ik nog wel even verder.
Verwijderd
Ben Majestic Horn aan het verzamelen. Elke wiki zegt dat je daarvoor Diablos zijn hoorntjes eerst moet slopen. Net was dat zeker niet zo. 2 stuks uit 1 missie.
Blijf het een briljant spel vinden. Heb net al mijn armor aangepast voor wat effects. Doe nu 3x zo veel damage vanwege crit en weakspot. Ben druk bezig met farmen om een echte build te hebben. Lang geleden dat een spel me zo opgezogen heeft!
Blijf het een briljant spel vinden. Heb net al mijn armor aangepast voor wat effects. Doe nu 3x zo veel damage vanwege crit en weakspot. Ben druk bezig met farmen om een echte build te hebben. Lang geleden dat een spel me zo opgezogen heeft!
Endgame moet je zelf een beetje maken. Alle wapens uitproberen of bepaalde builds farmen. Er zal ook nog wel extra DLC komen. Uiteindelijk houdt het met elk spel een keertje op. Ik denk dat de meesten al wel 100+ uur in de game hebben zitten dus het is in ieder geval het geld dubbel en dwars waard.
De Tweakers squad maakt het wel veel leuker. Beetje ouwehoeren en schelden tijdens het spelen helpt
De Tweakers squad maakt het wel veel leuker. Beetje ouwehoeren en schelden tijdens het spelen helpt
Ja dit soort spellen is de +/- 60 euro dubbel en dwars waard. Ik duik er straks ook weer even in. Legt de lat lekker hoog deze game dat dan weer wel.
Ik maak mijn eigen endgame, een beetje farmen nieuwe wapens proberen etc. Ik vind het nog altijd heerlijk spelen, maar dat komt misschien omdat mijn favoriete games echte grind fests zijn, ik heb daar zelf geen enkel probleem mee.-SaveMe- schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 18:13:
Ik heb al een paar dagen niet meer gespeeld. En moet bekennen dat ik ook niet echt meer de behoefte heb om de game op te starten. Kan nog farmen voor betere wapens en armor, maar waarom eigenlijk. Verder valt er niks meer te ontdekken, geen nieuwe gebieden, de monsters zijn allemaal hetzelfde, alleen elke keer wat moeilijker...
PSN: Alvanosa
Ik heb 17 Bazelgeuse Talons en de beide charms, maar bij de crafting lijst kan ik de charms niet upgraden. Hij zegt dat ik geen Bazelgeuse Talons heb
Kan iemand mij dit uitleggen?
Brakke kop, je moet ze dus ff in je item box dumpen. Opgelost!
Brakke kop, je moet ze dus ff in je item box dumpen. Opgelost!
[ Voor 38% gewijzigd door Seroczynski op 25-02-2018 14:04 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Zo inmiddels rank 49. Even kijken wat ik nu weer ga farmen.
Verwijderd
Ik krijg het wel eens voor elkaar om tijdens een gevecht een halve health bar te hebben. (dus niet normaal health verlies door de klap maar dat de health bar zelf echt korter wordt) Snap niet hoe het komt. Vermoed geraakt worden met lege stamina. Krijg het ook niet gegoogled. Iemand een idee?
De elder dragon Vaal is naar mijn idee de enige die dat kan.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:50:
Ik krijg het wel eens voor elkaar om tijdens een gevecht een halve health bar te hebben. (dus niet normaal health verlies door de klap maar dat de health bar zelf echt korter wordt) Snap niet hoe het komt. Vermoed geraakt worden met lege stamina. Krijg het ook niet gegoogled. Iemand een idee?
Dat is een effect van "fatal vapor" van Vaal Hazak, Miasma gems gebruiken of nulberries vreten.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:50:
Iemand straks op de xbox rond een uur 20:00 online die kan helpem net de laatste story missie?
Ik krijg echt steeds slaag, niet normaal

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik kan je wel helpen.Bokkie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:56:
[...]
Dat is een effect van "fatal vapor" van Vaal Hazak, Miasma gems gebruiken of nulberries vreten.
Iemand straks op de xbox rond een uur 20:00 online die kan helpem net de laatste story missie?
Thanks
GT: Saranbaatar ben al online, gooi maar berichtje als je zover bent
Verwijderd
Hmm, vreemd. Dit gebeurde al in low rank. Ben nog niet bij meneer Vaal. Krijg het ook niet gegoogled. Misschien ben ik wel gek.Triguld schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:56:
[...]
De elder dragon Vaal is naar mijn idee de enige die dat kan.
Effects van wat je bij de canteen eet, blijven toch tot faint/missie einde of kan het verlopen daarvan zin wat me opvalt?
Als je te lang in dat eflluvium rondloopt gebeurt het ook, hoeft dus niet speciaal bij Vaal Hazak zelf te zijn. Kan dus al bij low rank gebeuren.
Die assigned Kirin op HR 49. Man, man, man...
Heb je de vitality en thunderproof mantles bij je?
Story klaar

Nu kan de echte grind beginnen >_<
Echt een schijt gevecht, duurt ook lang. Ik kwam er met 2 man erbij gelukkig de eerste keer voorbij. Voor Willem hebben we drie tries nodig gehadBokkie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:56:
[...]

Mijn MHW gaat morgen op weg naar een andere Tweaker, dus ik kan je helaas niet meer helpen. Maar genoeg mensen in de tweakers squad die je wel willen helpen!
Nope goed idee voor de volgende keer.Yukidaruma schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:12:
Heb je de vitality en thunderproof mantles bij je?
Gaat om de Xbox versie he dit.-SaveMe- schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:14:
[...]
Mijn MHW gaat morgen op weg naar een andere Tweaker, dus ik kan je helaas niet meer helpen. Maar genoeg mensen in de tweakers squad die je wel willen helpen!
Oeh! dat moet ik proberen.-SaveMe- schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:23:
[...]
Ow![]()
Naja, hij is al geholpen zie ik![]()
EDIT
Damn!
[video]
Goed filmpie-SaveMe- schreef op zondag 25 februari 2018 @ 22:23:
[...]
Ow![]()
Naja, hij is al geholpen zie ik![]()
EDIT
Damn!
[video]
Ik ben daar bijna, ik zit nu op level 48, ben benieuwd hoe dat gaat. De gewone HR Kirin is goed te doen met mijn huidige thunder set met thunderproof mantle voor tijdens rage.Geteisem schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:05:
Die assigned Kirin op HR 49. Man, man, man...
Hoeveel keer meer damage doet hij als tempered?
De grond elektriciteit doet mij one-shotten.ArgantosNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:31:
[...]
Ik ben daar bijna, ik zit nu op level 48, ben benieuwd hoe dat gaat. De gewone HR Kirin is goed te doen met mijn huidige thunder set met thunderproof mantle voor tijdens rage.
Hoeveel keer meer damage doet hij als tempered?
Dit dus o.a. maar tot nu toe geprobeerd met Randoms. Echt een drama. Ongeacht Ranks of afkomst.Triguld schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:32:
[...]
De grond elektriciteit doet mij one-shotten.
Ik ben van mening dat je hem solo beter kan 'lezen' qua moves. Probeer dat maar een paar keer.Geteisem schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:41:
[...]
Dit dus o.a. maar tot nu toe geprobeerd met Randoms. Echt een drama. Ongeacht Ranks of afkomst.
Ga ik zeker doen van de week. Veel spullen mee, juiste buffs en wellicht wat gear aanpassen.Triguld schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:42:
[...]
Ik ben van mening dat je hem solo beter kan 'lezen' qua moves. Probeer dat maar een paar keer.
Daar loop ik nu ook tegen problemen aan.Triguld schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:32:
[...]
Blijkbaar is 350 armor, 7 thunderresistant, 2 Mega Nutrients en Mega Armorskin niet genoeg om one-shots te vermijden bij dit beest...
Nu maar bezig gegaan met het farmen voor Toby-Kadachi om zijn armorset te krijgen. Volgens mij kom je dan op een thunderresist van boven de 30 uit.
Hmm, dat moet ik misschien ook maar eens gaan doen.Flapperbol schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:46:
[...]
Daar loop ik nu ook tegen problemen aan.
Blijkbaar is 350 armor, 7 thunderresistant, 2 Mega Nutrients en Mega Armorskin niet genoeg om one-shots te vermijden bij dit beest...
Nu maar bezig gegaan met het farmen voor Toby-Kadachi om zijn armorset te krijgen. Volgens mij kom je dan op een thunderresist van boven de 30 uit.
Dit is ook de enige keer dat ik alle buffs voor armour en attack heb gebruikt, want alles stacked. Voor deze boss is het echt niet zonde om alles te gebruiken.
Nou, mijn eerste stapjes in MHW zijn afgelopen weekend gezet, maar dit is wel even unlike any other game zeg maar... ik heb nog geen MH spellen gespeeld, maar vind het af en toe maar een raar spel. Ben nog volop aan het proberen welke wapens ik leuk vind en welke ik snap haha.
Heb nu een stuk of 5 quests gedaan (3 sterren ofzo) en het ene moment vind ik het een leuk spel, het volgende moment denk ik wtf hoe kan dit nou weer....
Verder qua upgraden of craften geen idee welke kant ik op moet gaan. Vooral omdat ik nog geen vast of favoriet wapen heb, dus alles voelt nog als een waste of materials.
Vanavond maar eens verder spelen
Heb nu een stuk of 5 quests gedaan (3 sterren ofzo) en het ene moment vind ik het een leuk spel, het volgende moment denk ik wtf hoe kan dit nou weer....
Verder qua upgraden of craften geen idee welke kant ik op moet gaan. Vooral omdat ik nog geen vast of favoriet wapen heb, dus alles voelt nog als een waste of materials.
Met wat voor armor en thunder resist stats?Triguld schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:32:
[...]
Diablo Hamer met een dober / death set volgens mij, niet speciaal voor Thunder resist. iig alles gemaxed met armour voor lvl 49. Vit en thunder res decorations in mijn armour.
[ Voor 3% gewijzigd door Triguld op 26-02-2018 10:43 ]
Gisteren met hulp van o.a. Willem, Alva en Triguld met een paar pogingen toch de HR 29 double tempered Bazelgeuzes neergekregen. Vorig weekend kreeg ik nog zulke rake klappen van dat beest dat ik mijn hele zaterdag heb gespendeerd aan het farmen van materials voor mijn gear. Uiteindelijk een hele zieke defensieve build gemaakt waarmee ik bijna niet neer te halen was 
Toffe ervaring! Nu even alle optionele questen verder afronden en dan maar eens zien hoe ver ik aankomend weekend kan komen.
Toffe ervaring! Nu even alle optionele questen verder afronden en dan maar eens zien hoe ver ik aankomend weekend kan komen.
Iemand op XBOne die me vanavond wilt helpen met Teostra?
Op zaterdag twee keer genakt door die eikel, ik vind de normal phase best makkelijk, maar als ie bijna dood is wordt ie veel sneller, en dat was dus twee keer de reden van mijn falen.
Ik heb nu eindelijk voice chat (hey, je kan gewoon de earphones van je telefoon gebruiken!) dus we kunnen gewoon chatten
Op zaterdag twee keer genakt door die eikel, ik vind de normal phase best makkelijk, maar als ie bijna dood is wordt ie veel sneller, en dat was dus twee keer de reden van mijn falen.
Ik heb nu eindelijk voice chat (hey, je kan gewoon de earphones van je telefoon gebruiken!) dus we kunnen gewoon chatten
Een tip voor Teostra, maak gebruik van je flash pods. Als je hem uit de lucht kan schieten voordat hij naar zijn nest gaat om te slapen, maak je het jezelf een stuk makkelijker. Dan zit je niet in zo'n kleine ruimte waar de vloer ook nog eens constant ontploft.
Flash pods gebruik ik al, maar ik weet niet of het lukt om hem te stunnen als hij op het punt staat te wisselen van area.Yukidaruma schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:10:
Een tip voor Teostra, maak gebruik van je flash pods. Als je hem uit de lucht kan schieten voordat hij naar zijn nest gaat om te slapen, maak je het jezelf een stuk makkelijker. Dan zit je niet in zo'n kleine ruimte waar de vloer ook nog eens constant ontploft.
Werken dung pods als hij in zn lair zit?
Je hebt redelijk wat speelruimte voor zo'n flash pod. Ik schoot recht omhoog de laatste keer, Teostra zat bijna dubbel zo hoog als de flash zelf en viel nog steeds naar beneden 
Geen idee eigenlijk of dung pods werken, heb die dingen nog nooit gebruikt.
Leuk dat je de uitdaging aangegaan bent! Het is onvermijdelijk dat je monster tegenkomt die in eerste instantie 'onverslaanbaar' lijken, maar als je goed oplet en de juiste gear kiest, is geen uitdaging te groot! Het spel wordt natuurlijk ook een stukje leuker als je samen met buddies gaat hunten en je teamskills op de proef worden gesteld!Tarz schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:50:
Nou, mijn eerste stapjes in MHW zijn afgelopen weekend gezet, maar dit is wel even unlike any other game zeg maar... ik heb nog geen MH spellen gespeeld, maar vind het af en toe maar een raar spel. Ben nog volop aan het proberen welke wapens ik leuk vind en welke ik snap haha.
Yukidaruma schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:18:
Je hebt redelijk wat speelruimte voor zo'n flash pod. Ik schoot recht omhoog de laatste keer, Teostra zat bijna dubbel zo hoog als de flash zelf en viel nog steeds naar beneden

Dung pods maken dat het monster naar een andere 'kamer' in de area gaat. Handig als er bijvoorbeeld 2 of 3 monster zijn die allemaal jou aanvallen, maar het zou in deze situatie dus ook erg wenselijk zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door dodners op 26-02-2018 12:25 ]
Vanavond om 20:00 kan ik je wel helpen.dodners schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:56:
Iemand op XBOne die me vanavond wilt helpen met Teostra?
Wat is je xbox live.
Zie PB. Overigens, moet je nog een setting activeren voor voice chat in game? Ik heb tot nu toe alleen via party gechat.ArgantosNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:25:
[...]
Vanavond om 20:00 kan ik je wel helpen.
Wat is je xbox live.
Verwijderd
Ah, dat zal het dan zijn. Thanks!Yukidaruma schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:01:
Als je te lang in dat eflluvium rondloopt gebeurt het ook, hoeft dus niet speciaal bij Vaal Hazak zelf te zijn. Kan dus al bij low rank gebeuren.
Na Vaal snap ik wel weer wat meer. Inmiddels stroy klaar. Heb het idee dat ik inmiddels 20% van het spel snap.
We kunnen party chat gewoon gebruiken.dodners schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:28:
[...]
Zie PB. Overigens, moet je nog een setting activeren voor voice chat in game? Ik heb tot nu toe alleen via party gechat.
Wat voor armor/skills gebruik je hem?
1e Odogaron bonus (crit draw ofzo?) en lv 3 stun resist. 260 def en rond de 10 fire resist.ArgantosNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:33:
[...]
We kunnen party chat gewoon gebruiken.
Wat voor armor/skills gebruik je hem?
Die fire resist moet eigenlijk wel wat hoger zijn.dodners schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:36:
[...]
1e Odogaron bonus (crit draw ofzo?) en lv 3 stun resist. 260 def en rond de 10 fire resist.
Waardoor wordt je nu meestal gecart?
Eigenlijk alleen de aura 1HKO, als ie permanent in rage mode is/in zn lair is. Meestal omdat ie me eerst tript met een explosie of een tackle en daarna gelijk zn aura begint.ArgantosNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:38:
[...]
Die fire resist moet eigenlijk wel wat hoger zijn.
Waardoor wordt je nu meestal gecart?
Zijn er mensen die beginners een beetje op weg willen helpen in het online gedeelte (PS4)?
Nieuw in MWH en online nog niets gedaan. HR2 nu.
Voeg mij maar toe (of PM even je tag): Chefferson-NL-
Nieuw in MWH en online nog niets gedaan. HR2 nu.
Voeg mij maar toe (of PM even je tag): Chefferson-NL-
Gebruik je wapens met elder seal? Deze kunnen die damage aura voorkomen.dodners schreef op maandag 26 februari 2018 @ 12:40:
[...]
Eigenlijk alleen de aura 1HKO, als ie permanent in rage mode is/in zn lair is. Meestal omdat ie me eerst tript met een explosie of een tackle en daarna gelijk zn aura begint.
Daarnaast zou je de fireproof mantle kunnen gebruiken in dit laatste stuk van het gevecht.
Die gebruik ik niet omdat ik zn normale damage redelijk kan ontwijken (en fireblight kun je gewoon wegrollen). Elder seal gebruik ik ook niet omdat mijn dragon wapens vrij zwak zijn, en omdat water meer damage lijkt te doen.ArgantosNL schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Gebruik je wapens met elder seal? Deze kunnen die damage aura voorkomen.
Daarnaast zou je de fireproof mantle kunnen gebruiken in dit laatste stuk van het gevecht.
Wat voor wapen soort wapen gebruik je?dodners schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:49:
[...]
Die gebruik ik niet omdat ik zn normale damage redelijk kan ontwijken (en fireblight kun je gewoon wegrollen). Elder seal gebruik ik ook niet omdat mijn dragon wapens vrij zwak zijn, en omdat water meer damage lijkt te doen.
die damage aura vreet constant door je health heen zonder dat hij je aanraakt.
Vanavond niet gespeeld. Later deze week weer even schelden op Kirin...
Nee met 3 randoms, maar we speelden verbazingwekkend goed.
Nice anyway. Tikkeltje jaloers stiekem. Goed getroffen dus. HR meteen omhoog neem ik aan?Alvanosa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:00:
[...]
Nee met 3 randoms, maar we speelden verbazingwekkend goed.
Ja rank 54 meteen erna geworden.Geteisem schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:02:
[...]
Nice anyway. Tikkeltje jaloers stiekem. Goed getroffen dus. HR meteen omhoog neem ik aan?
Ik heb gisteren ook Kirin kunnen verslaan.
Om die quest te doen met een Hunting Horn heb ik maar opgegeven; Met 421 Armor, 45 Thunder resist en full health luke het Kirin nog steeds om verwoestende combo's uit te voeren.
(Dat de HH ontzettend traag is helpt uiteraard ook niet)
Met een Heavy Bowgun is het uiteindelijk wel gelukt. Was alsnog wel even wennen, want ik had een enorme scope op dat ding en dat wordt dus ook onderdeel van je hitbox in het geval van lightning attacks.
Vanmiddag hopelijk nog even wat tempered monsters aanpakken!
Om die quest te doen met een Hunting Horn heb ik maar opgegeven; Met 421 Armor, 45 Thunder resist en full health luke het Kirin nog steeds om verwoestende combo's uit te voeren.
Met een Heavy Bowgun is het uiteindelijk wel gelukt. Was alsnog wel even wennen, want ik had een enorme scope op dat ding en dat wordt dus ook onderdeel van je hitbox in het geval van lightning attacks.
Bij mij was het met de Dual Blades erin en eruit constant, wat de andere die met mij waren ook deden. Het gevecht duurde wel lang, maar het is gelukkig gelukt met nog 1 faint over.Flapperbol schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:20:
Ik heb gisteren ook Kirin kunnen verslaan.
Zoeits schijnt ook te kunnen met boog, als je een muur/pilaar hebt om "wall jump shot" te doenTriguld schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:54:
Wooow, check deze strat vs Nergigiante. xD
[video]
Nergigante eindelijk vrij gespeeld maar die bezorgde me 3 faint binnen 5 min.
Wel een goed beeld van het gevecht gekregen dus zal gauw neer moeten gaan.
Kirin normal staat ook nog op mijn lijstje. Is de laatste van de tier5 optional die ik nog nodig heb.
Zal vooraf wel een lighting resist met lightning charm maken en kijken of ik rank 1 unlocked krijg zodat ik kan aflezen met welk type wapen ik hem aan moet gaan vallen. Momenteel rank 13 dus gaat eindelijk gestaag omhoog.
Wel een goed beeld van het gevecht gekregen dus zal gauw neer moeten gaan.
Kirin normal staat ook nog op mijn lijstje. Is de laatste van de tier5 optional die ik nog nodig heb.
Zal vooraf wel een lighting resist met lightning charm maken en kijken of ik rank 1 unlocked krijg zodat ik kan aflezen met welk type wapen ik hem aan moet gaan vallen. Momenteel rank 13 dus gaat eindelijk gestaag omhoog.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Mooi dat jullie tempered Kirin hebben gehaald
. Gisteravond laat nog even gespeeld en kreeg van Gray de tip om het 9* event te doen voor snelle xp.
Dat gaat dus hard. Elke keer een lvl erbij. Zit nu rond de 45. En er waren veel Japanners online die enorm goed waren dus de quest duurde per keer minder dan 15 min
Dat gaat dus hard. Elke keer een lvl erbij. Zit nu rond de 45. En er waren veel Japanners online die enorm goed waren dus de quest duurde per keer minder dan 15 min
Gaat het er dan om hoeveel monsters je per quest moet capturen?willem100 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:08:
Mooi dat jullie tempered Kirin hebben gehaald. Gisteravond laat nog even gespeeld en kreeg van Gray de tip om het 9* event te doen voor snelle xp.
Exp grinden gaat om de "speed of the kill/capture" per quest krijg je xp, hoe sneller je klaar bent, hoe meer xp per uur.Seroczynski schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:40:
[...]
Gaat het er dan om hoeveel monsters je per quest moet capturen?
Geen wonder dat jullie ineens zo hoog HR zijn, ik speel ook eens een paar dagen niet. xD
Hoe doet die kerel elke keer die jump ????Triguld schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:54:
Wooow, check deze strat vs Nergigiante. xD
[video]
Blijkbaar als je met GS driehoekje drukt tijdens het springen, maak je een extra sprongetje
YouTube: Monster Hunter World | Great Sword Tutorial
Met de hamer heb je die jump ook. Maar zijn timing is echt goed.Yukidaruma schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:49:
Blijkbaar als je met GS driehoekje drukt tijdens het springen, maak je een extra sprongetje
Nee, events zijn gewoon weekly quests net als limited bounties. Voor de 9* quest moet je een tempered pink rathian en tempered legiana hunten. Minimaal HR level 30 moet je zijn om de quest te kunnen starten.Seroczynski schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:40:
[...]
Gaat het er dan om hoeveel monsters je per quest moet capturen?
Gisteravond kon ik zeker 6x een goed team joinen via SOS. Dan gaat het snel, alleen is het heel lastig
Verwijderd
Nog qua events: vrijdag schijnt de 'streetfighter' event vrij te komen voor iedereen. Je krijgt daarvoor wat lvl 3 armor. Maar belangrijker: gegarandeerde gold crown Barroth. Dat is de laatste crown die ik van Wildspire moet. Hoef ik niet meer fanatiek de huidige event te doen.willem100 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:50:
[...]
Nee, events zijn gewoon weekly quests net als limited bounties. Voor de 9* quest moet je een tempered pink rathian en tempered legiana hunten. Minimaal HR level 30 moet je zijn om de quest te kunnen starten.
Gisteravond kon ik zeker 6x een goed team joinen via SOS. Dan gaat het snel, alleen is het heel lastig
Waaaaat? Dus bij ergen op klimmen, al is het maar zo'n klein richeltje, dan k je zo'n jumpje maken met de GS? Damn, dat is wel powerful!Yukidaruma schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:49:
Inderdaad, zit ook een hoop skill achter, maar wel een powerful move en een impressive takedown van mijn grootste fear in de gameTriguld schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:50:
[...]
Met de hamer heb je die jump ook. Maar zijn timing is echt goed.
Verwijderd
Ah shit. Ik was te enthousiast na een reddit post. Op de officiële site staat dat het ps only is.ArgantosNL schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:00:
Ook voor xbox users?

Heel stoer in mijn eentje aan de HR Kirin begonnen vol goede moed. Thunder mantle, charm, buffs etc mee. Kwam na een minuut of 5 Gray helpen. Eindelijk van dat pokkebeest af. Nu rustig weer verder.
Nice! Goed bezig.Geteisem schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:27:
Heel stoer in mijn eentje aan de HR Kirin begonnen vol goede moed. Thunder mantle, charm, buffs etc mee. Kwam na een minuut of 5 Gray helpen. Eindelijk van dat pokkebeest af. Nu rustig weer verder.
Netjes, hoop dat jullie einde deze week nog een keer mee willenGeteisem schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:27:
@Alvanosa
Dit is wel een aardige guide voor 3 verschillende bow armor sets met alle bijbehorende skills.
YouTube: MHW: ULTIMATE Bow Mixed Sets (4K)
Dit is wel een aardige guide voor 3 verschillende bow armor sets met alle bijbehorende skills.
YouTube: MHW: ULTIMATE Bow Mixed Sets (4K)
Thanks. Was erg blij met de onverwachte hulp.
Ben best bereid om even te helpen van de week. Hopelijk is er meer animo.willem100 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 23:34:
[...]
Netjes, hoop dat jullie einde deze week nog een keer mee willen
Ik wil ook best wel helpen opzich.Geteisem schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 00:02:
[...]
Thanks. Was erg blij met de onverwachte hulp.
[...]
Ben best bereid om even te helpen van de week. Hopelijk is er meer animo.
Dat schiet al op. Komt vast goed. Veel ontwijken is het belangrijkste.
Horizon set is er nou ook om te halen, trouwens ik kon niet stoppen met lachen met dit filmpje:Geteisem schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:48:
[...]
Dat schiet al op. Komt vast goed. Veel ontwijken is het belangrijkste.
Die wil ik ook wel hebben ja. Ga ik deze week/dit weekend ook wel voor.Alvanosa schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:13:
[...]
Horizon set is er nou ook om te halen, trouwens ik kon niet stoppen met lachen met dit filmpje:
[video]
Lol. Gaaf dat je die kleintjes ook kan mounten
-SaveMe- schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:55:
@Alvanosa Lol, wist niet dat dat bij die kleintjes ook kon. Ziet er uit als een volwassene op een kleine driewieler
Het is de Great Jagras, maar dan een mini uitvoering.Geteisem schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:40:
[...]
Die wil ik ook wel hebben ja. Ga ik deze week/dit weekend ook wel voor.
Lol. Gaaf dat je die kleintjes ook kan mounten
Zoooo, die is wel erg klein dan. Ik zag nooit zo veel verschil tussen de verschillende grootes van de monsters. Heb ook maar enkele crowns gekregen gedurende de game ...Alvanosa schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:14:
[...]
[...]
Het is de Great Jagras, maar dan een mini uitvoering.
Verwijderd
Heb met veel plezier een veel moeite van het weekend de laatste vier beesten verslagen. Klapte direct door naar HR29. Heb uren over Nerg gedaan. Gisterenavond in een klein kwartiertje solo neergemept. Dit spel geeft echt een heerlijke voldoening als je beter wordt en meer snapt.
Hopelijk vanavond nog even tijd om te spelen. Kriebelt alweer.