Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ah, Thanks! Het moet dus EN Azure Rathalos zijn EN je moet carven... Ik ga jullie eens lief aankijken vanavondSeroczynski schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:05:
[...]
https://mhworld.kiranico.com/item/rathalos-ruby
Carven, niet capturen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Als je ene kever poep ziet rollen of dung vind. Pak het altijd op. En neem 10 dungpods mee op elke hunt.-SaveMe- schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:57:
[...]
ik heb dus ook al tich keer die Rathalos zitten farmen met SOS. En telkens en die Azure erbij en die BAzelgeuse. Echt schijt irritant. En ik doe het ook voor die Ruby, maar die dropt maar nietMoet je daar iets speciaals voor doen ?
[...]
Check! Ben online. en anderen ook, dus dat gaat komen. Wel een sloom gevecht. Niet moeilijk, maar duurt wat lang ...
Moet ik toch maar eens gaan doen inderdaad. Is het enige in mijn toch al overvolle pouch wat ik nooit mee neem ... Word alleen wel een beetje gek van alle items en hoe ze snel te gebruiken. Deel zit in mijn radial menu, anderen moeten via item bar, maar dat gaat ook niet altijd even vlot (veel scrollen)Triguld schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:07:
[...]
Als je ene kever poep ziet rollen of dung vind. Pak het altijd op. En neem 10 dungpods mee op elke hunt.Scheelt echt ZOVEEL
[ Voor 20% gewijzigd door -SaveMe- op 20-02-2018 15:09 ]
- 8x Potions
- 8x Mega potion
- 6x Antidote
- 1x Shocktrap
- 2x Traptool
- 2x Thunderbug
- 6x Tranq Bombs
- 4x Flahsbugs
- 3x Flashpods
- 1x Dungpods
- 4 slots gevuld met de armour en attack boost relics.
Met deze setup moet elke Rath hunt makkelijk gaan.
Waarom acht potions en niet tien? Mijn loadout is een heel stuk kleiner maar gaat eigenlijk altijd wel goed. Zelden dat ik terug moet naar het camp.Triguld schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:20:
Hunt voor Rathalos heeft idd veel items nodig.
- 8x Potions
- 8x Mega potion
- 6x Antidote
- 1x Shocktrap
- 2x Traptool
- 2x Thunderbug
- 6x Tranq Bombs
- 4x Flahsbugs
- 3x Flashpods
- 1x Dungpods
- 4 slots gevuld met de armour en attack boost relics.
Met deze setup moet elke Rath hunt makkelijk gaan.
En vier armor/attack buff relics? Ik heb er maar twee kunnen kopen, waar haal ik die andere twee vandaan?
[ Voor 9% gewijzigd door Seroczynski op 20-02-2018 15:26 ]
Grotere kans als je hem killed en skinned zeg maar.-SaveMe- schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:57:
[...]
ik heb dus ook al tich keer die Rathalos zitten farmen met SOS. En telkens en die Azure erbij en die BAzelgeuse. Echt schijt irritant. En ik doe het ook voor die Ruby, maar die dropt maar nietMoet je daar iets speciaals voor doen ?
hoe meer je van hem afbreekt hoe meer kansen op dat ding. Ik kreeg mijn ruby toen uik zijn staart lootte nadat we die afgehakt hadden
edit:
Eigenlijk was ik op zoek naar Rathalos investigation, want de reward boxes kunnen ook gems uit komen, maar die waren er nauwlijks, maar dinvestigations geeft je eigenlij kde meeste kansen
[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 20-02-2018 15:34 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Als je Bazel talons hebt, kun je die twee charms gebruiken om betere versies te craften (laatste tabje in hetzelfde systeem als waar je potions craft), daarna kun je ze opnieuw kopen in de store. Op die manier heb je 4 power/armor charms.Seroczynski schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:25:
[...]
Waarom acht potions en niet tien? Mijn loadout is een heel stuk kleiner maar gaat eigenlijk altijd wel goed. Zelden dat ik terug moet naar het camp.
En vier armor/attack buff relics? Ik heb er maar twee kunnen kopen, waar haal ik die andere twee vandaan?
Ik zou zelf trouwens die antidotes niet meenemen en in plaats daarvan Herbal Medicines. Je kunt er dan maar 5 meenemen, maar het duurt geen 5 seconden om te gebruiken en ze geven ook nog eens een klein beetje health terug.
https://www.rpgsite.net/f...these-items-as-a-priorityAlvanosa schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:46:
WTF welke relics?!
Bij de vendor kun je voor in totaal 60.000 Zenny een Power Charm en een Armor Charm kopen. Deze geven respectievelijk een statische attack en defense boost. Met Bazel Talons kun je deze twee items upgraden naar sterkere versies, de Power Talon en Armor Talon. Van alle kun je maximaal 1 hebben, maar voor de boost moet je ze in de pouch meenemen. De Charms en Talons stacken, dus wil je eigenlijk nog een keer beide Charms kopen nadat je de Talons hebt gemaakt. In totaal kost je dit dus 120k Zenny.
Overal zijn herbs en honey te vinden om toch nog net ff een paar op te rapen, is meer items besparen al is het maar qua gevoel.Seroczynski schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:25:
[...]
Waarom acht potions en niet tien? Mijn loadout is een heel stuk kleiner maar gaat eigenlijk altijd wel goed. Zelden dat ik terug moet naar het camp.
Ooh laat ik dan maar idd Herbal Medicines gaan gebruiken.Yukidaruma schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:32:
[...]
Als je Bazel talons hebt, kun je die twee charms gebruiken om betere versies te craften (laatste tabje in hetzelfde systeem als waar je potions craft), daarna kun je ze opnieuw kopen in de store. Op die manier heb je 4 power/armor charms.
Ik zou zelf trouwens die antidotes niet meenemen en in plaats daarvan Herbal Medicines. Je kunt er dan maar 5 meenemen, maar het duurt geen 5 seconden om te gebruiken en ze geven ook nog eens een klein beetje health terug.
Wow bedankt, dat word dan sparen.Yukidaruma schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:50:
[...]
https://www.rpgsite.net/f...these-items-as-a-priority
Bij de vendor kun je voor in totaal 70.000 Zenny een Power Charm en een Armor Charm kopen. Deze geven respectievelijk een statische attack en defense boost. Met Bazel Talons kun je deze twee items upgraden naar sterkere versies, de Power Talon en Armor Talon. Van alle kun je maximaal 1 hebben, maar voor de boost moet je ze in de pouch meenemen. De Charms en Talons stacken, dus wil je eigenlijk nog een keer beide Charms kopen nadat je de Talons hebt gemaakt. In totaal kost je dit dus 140k Zenny.
PSN: Alvanosa
M'n rekenkunsten zijn brak vandaag blijkbaar, het is slechts 60k voor beide Charms
Dat klopt maar nadat je ze ge-upgrade hebt zul je ze nogmaals moeten kopen aangezien ze stacken, dus dat is 2X60k=120K totaalYukidaruma schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:54:
[...]
M'n rekenkunsten zijn brak vandaag blijkbaar, het is slechts 60k voor beide Charms
Kom je op tijd achterAlvanosa schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:46:
WTF welke relics?!
Ook net maar even aangeschaft en 2 stuks geupgrade. Dus nu 2 talon en 2 charms bij mij. Ben ook lekker op tijd met rank 41.-SaveMe- schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 18:05:
[...]
Kom je op tijd achter. Ik heb ze al een tijd in mijn pouch zitten. Mis alleen de Talons om ze up te graden, Maar dat is nu mss wat minder relevant geworden...

Die talons zijn ook nieuw voor mij. Vanavond maar eens proberen.Geteisem schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:19:
[...]
Ook net maar even aangeschaft en 2 stuks geupgrade. Dus nu 2 talon en 2 charms bij mij. Ben ook lekker op tijd met rank 41.
MHW: Jay
Voor de liefhebber
Verwijderd
Viel me redelijk mee, de HR legiana armor deed zijn werk(divine blessing) en ben door zijn duikvluchten niet ge-one-shot.
Vanavond maar is optionals en investigations gaan doen om wat wapens/armor te upgraden
Gisteren even snel gefarmd, had nog een 10 insect slaying investigation slaan die 10k opleverde, kon ik 5x doen dus 3 minuten per run was zo gefixedYukidaruma schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:08:
Het is geen wereldschokkend verschil, armor skills zullen meer uitmaken. Maar een extra boost is natuurlijk altijd welkom.
Heb eindelijk HR kirin unlocked ..... holy shit

Nu eerst maar Nerigante info verzamelen.
Voor de niet elder moet je toch gewoon een expedition doen en de blauwe tracks vinden?-SaveMe- schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 00:54:
Hier waren wat vragen over...
[video]
Voor de liefhebber
Als het goed is heb je hiervoor de thundermantle, ik heb hem nog niet gedaan moet ik toegeven.Bokkie schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:51:
[...]
Gisteren even snel gefarmd, had nog een 10 insect slaying investigation slaan die 10k opleverde, kon ik 5x doen dus 3 minuten per run was zo gefixed
Heb eindelijk HR kirin unlocked ..... holy shitdacht dat ik met LR Kirin al slaag kreeg >_< kom wel terug als ik wat hogere rank ben.
Als je stun resist / thunder resist lvl 3 en een armor met base thunder resist moet het vast wel te doen zijn.
Waarschijnlijk wel verstandig om te rennen wanneer hij enraged.
Verwijderd
Nu me opmaken voor de volgende muur om door heen te komen.
Zijn monsters in HDR sterker dan in LR? Ik merk dat de nieuwe monsters wel pittiger zijn maar de starter monsters merk ik geen verschil tussen LR en HR modes.
High Rank monster zijn sterker en hebben meer HP dat Low Rank monsters.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:27:
Geeft een goed gevoel als je een stap verder komt. Gisteren een roze etterbak verslagen. De eerste keer dat ik met hem vocht was ik in 1 klap neer. Heb een nieuwe armorset gemaakt en heb hem daarna solo neergemept. Gaf echt een gevoel van voldoening.
Nu me opmaken voor de volgende muur om door heen te komen.
Zijn monsters in HDR sterker dan in LR? Ik merk dat de nieuwe monsters wel pittiger zijn maar de starter monsters merk ik geen verschil tussen LR en HR modes.
Moet je maar eens terug gaan naar LR met je huidige gear, de damage die je krijgt zakt behoorlijk.
Wellicht speciaal voor deze encounter specifieke gear farmen. Wapens zitten wel goed, maar omdat de damage zo snel achter elkaar komt moet ik na drie klappen carten

Baal ervan dat ik nu weer minder tijd heb om te gamen. Gaat altijd zo, even heerlijk als alle verplichtingen vervallen i.v.m. gebouwen die dicht zijn en whatnot, maar het haalt je zo 'uit de game'.. Van het weekend maar weer even goed wat uurtjes spenderen.
Nu maar even zennies sparen voor die extra armor en power charm. Ik had mijn armor charm al op max level maar wist niet zeker of het zou stacken met een extra armor charm in je pouch.
Ik zie trouwens dat de defense waarde van de beste armor die ik kan craften nu een max heeft op 62, gaat dit bij hoger HR weer omhoog? anders heb je niks meer aan je armor spheres.
Mijn doel is om uiteindelijk alle armor te hebben en dit allemaal helemaal upgraden. Denk niet dat ik het ga redden, maar altijd leuk om te proberen.
Als je HR 49 bent krijg je een blokkade op door lvlen, tot dat je een Tempered Kirin hebt verslagen. Dat beest koste me maar 4 tries gelukkig, maar het punt is dat hij je kan one-shotten, elke misstap dat je maakt kan fataal zijn. Ik hoop het beestje nooit meer te hoeven doen... xDBokkie schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:51:
[...]
Gisteren even snel gefarmd, had nog een 10 insect slaying investigation slaan die 10k opleverde, kon ik 5x doen dus 3 minuten per run was zo gefixed
Heb eindelijk HR kirin unlocked ..... holy shitdacht dat ik met LR Kirin al slaag kreeg >_< kom wel terug als ik wat hogere rank ben.
Ja, na HR50 kan je alle armours door upgraden. Eerst betaal je per armour piece 30k zenny en daarna moet je alle upgrades per keer betalen. DIt is pas duur!! dus ik probeer daarvoor zoveel mogelijk te sparen.Yukidaruma schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:32:
Kan niet echt wat vinden of na het verhaal de armor levels nog eens omhoog gaan. Anders kun je natuurlijk meer armor maken en deze weer upgraden.
Mijn doel is om uiteindelijk alle armor te hebben en dit allemaal helemaal upgraden. Denk niet dat ik het ga redden, maar altijd leuk om te proberen.
[ Voor 14% gewijzigd door Triguld op 21-02-2018 10:44 ]
Dan bewaar ik alle armor upgrade sphere dingetjes nog maar even. Heb de quest voor de 2 Tempered Bazelgueses openstaan, maar wil eerst eigenlijk alle 7 en 8 ster optionals doen. Voor 7 hoef ik eigenlijk alleen nog de special arena's en Black Diablos. Genoeg nog te doen dus ondanks dat ik nu dus een soort van vast zit op HR29.Triguld schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:43:
[...]
Ja, na HR50 kan je alle armours door upgraden.
Och, vorige week dacht je nog dat je niet eens een Elder Dragon neer zou leggen, and here we are-SaveMe- schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:02:
Zover ga ik niet komen.. Ik wil nog een aantal doelen behalen: HR Rathalos chest piece, 100 investigations, 100 large monsters slain, 100 large monsters captured, 5 end tier wapens (maybe). En dan zie ik wel weer
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Das waarGrumpmeister schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:04:
[...]
Och, vorige week dacht je nog dat je niet eens een Elder Dragon neer zou leggen, and here we are

Verder lukt het mij nog niet echt om een Nergigante wapen te craften, is een dragonbone wapen ook een goede optie?
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Ik wil kirin's armor set hebben... farm it i must >_<Triguld schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Als je HR 49 bent krijg je een blokkade op door lvlen, tot dat je een Tempered Kirin hebt verslagen. Dat beest koste me maar 4 tries gelukkig, maar het punt is dat hij je kan one-shotten, elke misstap dat je maakt kan fataal zijn. Ik hoop het beestje nooit meer te hoeven doen... xD
Zou gewoon die Dragonbone craften en die upgraden kan je toch weer even vooruit tijdens het sparen voor het andere wapen.Nidhiki schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:25:
Verder lukt het mij nog niet echt om een Nergigante wapen te craften, is een dragonbone wapen ook een goede optie?

Doelde ook meer op de Tempered Kirin. HR Kirin wil ik best nog farmen idd voor zijn gear.Bokkie schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:28:
[...]
Ik wil kirin's armor set hebben... farm it i must >_<
Je krijgt kans op bepaalde stenen als reward blijkbaar, die helpen voor het upgraden van je items. Hier de link met wat meer uitleg.Yukidaruma schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:43:
Geven Tempered monsters meer rewards, of is het gewoon een extra moeilijke uitdaging voor meer plezier?
Informatie over Tempered met de rewards
Verwijderd
EDIT:
Door een SOS flare uiteindelijk toch neer gekregen. Het lukt mij zelf om hem naar zijn hol terug te krijgen, maar het lijkt wel of hij toen sterker werd. Ach hij is neer
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 20:45 ]
EDIT spuit 11Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:34:
nu al 2 dagen bezig met de Anjarath quest. Na het zien van filmpjes etc lukt het mij nog steeds niet. Heeft het te maken met gear? heb de pukei-pukei armor of met mijn bow?
EDIT:
Door een SOS flare uiteindelijk toch neer gekregen. Het lukt mij zelf om hem naar zijn hol terug te krijgen, maar het lijkt wel of hij toen sterker werd. Ach hij is neer

Is het je al gelukt? Anders wil ik best een meelopen ...
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Die had ik ook op de eerste keer. Eerste echte struikelpunt kwam bij Diablos. En daarna Nergigante. Die vind ik nog steeds het aller ergst. Echt een creepy s-o-bThrace Grumble schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:31:
Aah, net ff voor het eerst Odogaron gedaan solo. Neer in 1 poging, totaal geen moeite meeBen benieuwd naar wat nu komen gaat.
Good times ahead-SaveMe- schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 00:02:
[...]
Die had ik ook op de eerste keer. Eerste echte struikelpunt kwam bij Diablos. En daarna Nergigante. Die vind ik nog steeds het aller ergst. Echt een creepy s-o-b
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Zou best kunnen, je moet vaak sporen zoeken voor de volgende beesten ...Thrace Grumble schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 00:04:
[...]
Good times aheadvolgens mij moet ik nu zo sporen zoeken in Ancient Forest?
Rathalos en Diablos nu..-SaveMe- schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 00:06:
[...]
Zou best kunnen, je moet vaak sporen zoeken voor de volgende beesten ...
HR Kirin is goed te doen, met paralize, stun, thunder en blight resist lvl 3 en 27 thunder armor.Triguld schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:40:
[...]
Doelde ook meer op de Tempered Kirin. HR Kirin wil ik best nog farmen idd voor zijn gear.
Ben benieuwd of dat voldoende is voor de tempered versie.
Gelukkig heb ik daarvoor vanavond mijn allerlaatste ingrediënt verzameld, ziet er best leuk uit als alles gevuld is. Af en toe wel vervelend als je een specifieke upsurge of flourishing nodig hebt en deze maar niet wilt verschijnen. Ik heb in de tijd dat ik daarop moest wachten twee keer de Bristly Brake gevonden (denk dat dat de naam is, het zwarte vogeltje voor de hidden trophy).Alvanosa schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 00:19:
Ik ben bezig met al de canteen ingredients, pff wat een gedoe zeg!
Ben erg benieuwd naar hoe veel moeilijker high rank gaat zijn. Ik vond low rank op sommige stukken al enorm moeilijk xD
Zijn attacks zijn gewoon irritant, je wil gewoon niet geraakt worden, want of het is een 1 shot of het is 90% health kwijt. Resultaat, ben meer aan het dodgen en rond rennen dan daadwerkelijk damage doen. Dus het gaat echt super langzaam.
Paar keer gehad dat hij doodshoofd had en in zijn lair was, maar dan alsnog falen omdat er tijdens gevecht al 2x gefaint is en je dus geen marge meer hebt in de latste fase.
Sessie gezocht die voornamelijk met Nergigante bezig was, daar een paar keer met een groepje gelijke gesteld geprobeerd, zelfde verhaal, wel sneller in Lair fase omdat er als er 1 gechased wordt er 3 wel damage kunnen doen, maar ook geen succes
Uiteindelijk maar om hulp gevraagd op discord en een vriendelijke HR40 IG user heeft geholpen hem om te leggen. Was alsnog erg pipttig, 2x een Feint ivm roar divebomb combo en hij niet op tijd weg kon komen, maar toch gelukt.
Nu even grinden voor eyepatch. >_< hopelijk duurt het even voor de volgende blockade zich voordoet zeg maar
Ja voor het cycelen van de upsurge ga ik daar altijd heen, en dan kijk ik ook meteen of de vis er is.Yukidaruma schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 00:24:
[...]
Gelukkig heb ik daarvoor vanavond mijn allerlaatste ingrediënt verzameld, ziet er best leuk uit als alles gevuld is. Af en toe wel vervelend als je een specifieke upsurge of flourishing nodig hebt en deze maar niet wilt verschijnen. Ik heb in de tijd dat ik daarop moest wachten twee keer de Bristly Brake gevonden (denk dat dat de naam is, het zwarte vogeltje voor de hidden trophy).
Edit: Is er nog een goed manier om bij te houden welke endemic life en vis quests je hebt gedaan in een gebied?
[ Voor 12% gewijzigd door Alvanosa op 22-02-2018 08:22 ]
Ik zag gisteren Duggan en Gray dat spelen, ik wist niet eens wat dat was tot gisteren laat. Heb nu bijna de helft op B-rank, maar Sommige A's moeten wel te doen zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Triguld op 22-02-2018 08:51 ]
Vreemde hitboxen zijn er nog steeds.Alvanosa schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:09:
[...]
Ja voor het cycelen van de upsurge ga ik daar altijd heen, en dan kijk ik ook meteen of de vis er is.
Edit: Is er nog een goed manier om bij te houden welke endemic life en vis quests je hebt gedaan in een gebied?
[video]
Gisteren werd ik geraakt door een spook staart van diablos, staart was er af gehakt, duidelijk genoeg afstand en dan nog geraakt worden. Dat soort dingen morgen ze van mij eigenlijk wel fixen, bij al jou aanvallen lijkt het nogal precies te komen waar je hem raakt en hoeveel schade je doet terwijl het afhakken van een staart een invloed heeft op het bereik van staart aanvallen.
Er is niet echt een checklist ingame. Je kan een complete lijst opzoeken (reddit of de wiki zal er vast een hebben) en dat vergelijken met wat je als pet kan plaatsen in je huis. Succes met de great versies van alle vissenAlvanosa schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:09:
[...]
Ja voor het cycelen van de upsurge ga ik daar altijd heen, en dan kijk ik ook meteen of de vis er is.
[ Voor 14% gewijzigd door Yukidaruma op 22-02-2018 09:36 ]
Lijstjes gevonden en alles afvinken wat ik al gedaan heb.Yukidaruma schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:34:
Dat probleem zie ik alleen met Diablos, wel een stuk minder last van nu ik het schild begin te gebruiken van de CB. Nergigantes hitbox valt wel mee, bij die dive bomb vergeet bijna iedereen dat ook die spikes wegvliegen.
[...]
Er is niet echt een checklist ingame. Je kan een complete lijst opzoeken (reddit of de wiki zal er vast een hebben) en dat vergelijken met wat je als pet kan plaatsen in je huis. Succes met de great versies van alle vissen
[video]
Als je alle endemic life hebt gevonden, krijg je ook nog een nieuwe achtergrond voor je Guild CardAlvanosa schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:19:
[...]
Lijstjes gevonden en alles afvinken wat ik al gedaan heb.
Ik vind het nog wel wat onoverzichtelijk wat ik nou het beste kan doen. Welk armor en zo, en welke wapens, en hoe die te upgraden.Geteisem schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:09:
Ga ik ook nog wel doen een dezer dagen dat verzamelen. Inmiddels alweer 3 HR ß sets compleet. Nu weer even aan het sparen voor wat Wapens en Wapen upgrades.
Soms even door bomen bos niet meer zien welke kant ik op moet kwa upgrades.
Upgrades kan je favoriten he. Super handig melding in beeld zodra je de items gefarmd hebt.ActualFantasy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:22:
[...]
Ik vind het nog wel wat onoverzichtelijk wat ik nou het beste kan doen. Welk armor en zo, en welke wapens, en hoe die te upgraden.
Soms even door bomen bos niet meer zien welke kant ik op moet kwa upgrades.
En sommige sets waren meer fashion/gewoon de complete set willen dragen dan stats.
Ach het blijft een spelletje.
Er moet op den duur toch wel transmorgification komen? Dat je je armor kunt omzetten naar een ander uiterlijk, maar wel de stats behoud.Geteisem schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:08:
[...]
Upgrades kan je favoriten he. Super handig melding in beeld zodra je de items gefarmd hebt.![]()
En sommige sets waren meer fashion/gewoon de complete set willen dragen dan stats.
Ach het blijft een spelletje.
Ik weet niet of die er komt. Zou zeker welkom zijn in een game als deze. Had er eigenlijk al in moeten zitten imho.Alvanosa schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:39:
[...]
Er moet op den duur toch wel transmorgification komen? Dat je je armor kunt omzetten naar een ander uiterlijk, maar wel de stats behoud.
Ik lees hier al even mee en zou graag een aantal verschillende stijlen willen proberen (melee, ranged). Kan dat?
Je hebt 3 character slots, en je heb 14 verschillende wapens die ook elk echt verschillend zijn. Hierbij zitten melee, en ranged wapens.Tarz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:32:
Ik ga vanavond als het goed is met MHW beginnen, ben erg benieuwd of het mijn soort game is, afkomende van ca 100 uur Dark Souls 3 en daarvoor ca 150 uur Bloodborne... Is het mogelijk om meerdere characters te maken en je eigen speelstijl te ontwikkelen, of zit je min of vast aan een playthrough?
Ik lees hier al even mee en zou graag een aantal verschillende stijlen willen proberen (melee, ranged). Kan dat?
Dus ik kan gewoon met hetzelfde character een nieuw wapen kiezen/kopen (weet niet hoe het werkt) en dat uitproberen en upgraden? Eigenlijk is elke armor/weapon combo mogelijk, zolang je de mats maar grind om ze te maken/upgraden?Yukidaruma schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:41:
Verder heeft je character zelf geen stats, alles komt van gear af. Je hoeft dus niet een nieuw character aan te maken als je na 50 uur long sword ineens een bow wilt proberen.
Je kunt dus niet echt "fout gaan"
Dit klopt volledig, je kunt van wapen switchen wanneer je wilt om het te proberen.Tarz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:43:
[...]
Dus ik kan gewoon met hetzelfde character een nieuw wapen kiezen/kopen (weet niet hoe het werkt) en dat uitproberen en upgraden? Eigenlijk is elke armor/weapon combo mogelijk, zolang je de mats maar grind om ze te maken/upgraden?
Je kunt dus niet echt "fout gaan"
Ok Thanks voor de opheldering, dit was me nog niet helemaal duidelijkAlvanosa schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:44:
[...]
Dit klopt volledig, je kunt van wapen switchen wanneer je wilt om het te proberen.
Waarom maak je hem dan niet met je melder?-SaveMe- schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:18:
Die Rathalos Ruby dropt maar nietBen wel klaar met die Rathalos ... Eigenlijk nog mats farmen voor een aantal wapens, maar kan ff de zin er niet voor vinden. Voelt een beetje doelloos nu ...
Kan dat? Geen idee hoe dat werkt eigenlijkAlvanosa schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:37:
[...]
Waarom maak je hem dan niet met je melder?

Je kunt de rewards van de weekly bounty inwisselen voor rare materials.-SaveMe- schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:06:
[...]
Kan dat? Geen idee hoe dat werkt eigenlijk![]()
Heb eindelijk de laatste asignment quest gehaald met die 2 bazelgeuzes. HR 34 nu, op naar de 50
Moet je ze dan alle 4 hebben gedaan of slechts 1 van de 4? Ii heb die Kula-Yuk 3x gedaan voor de bounty ...ArgantosNL schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:14:
[...]
Je kunt de rewards van de weekly bounty inwisselen voor rare materials.
Ooh jelly, ik hoop zondag nog de hele dag te kunnen farmen. Vandaag pas weer rond 22:30 thuis en morgen sociale verplichtingen...willem100 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:33:
Volgens mij wisselen de weekly bounties vandaag. Dus vanaf morgen weer de hele week de tijd om ze te halen.
Heb eindelijk de laatste asignment quest gehaald met die 2 bazelgeuzes. HR 34 nu, op naar de 50

Moet je even bij de melder zelf kijken wat je moet inwisselen en wat de rewards zijn, verschillende materials rarities heb je andere rewards voor nodig. Als ik jou was zou ik nu de weekly limited bounties altijd allemaal doen omdat je dan garantie heb op een zeldzame items bij de melder.-SaveMe- schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:40:
[...]
Moet je ze dan alle 4 hebben gedaan of slechts 1 van de 4? Ii heb die Kula-Yuk 3x gedaan voor de bounty ...
Je moet volgens mij de silver voucher hebben voor de gems. En die krijg je bij de completition van de 3 limited om de 4e te voltooien.-SaveMe- schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 23:40:
[...]
Moet je ze dan alle 4 hebben gedaan of slechts 1 van de 4? Ii heb die Kula-Yuk 3x gedaan voor de bounty ...
Ik moet Hunting Horn gaan leren spelen!Geteisem schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:50:
Gisteren weer even met de Heavy Bowgun gespeeld. Toch wel mijn nieuwe favoriet denk.
Leuk wapen wel. Heel handig elke keer die buffs en dat geluid

En ik kan hoorns breken die ik nodig heb voor mijn Dual Blade builds.Geteisem schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:03:
[...]
Leuk wapen wel. Heel handig elke keer die buffs en dat geluid
Van Dual blades naar HH zal wel een behoorlijke stap zijn.Alvanosa schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:08:
[...]
En ik kan hoorns breken die ik nodig heb voor mijn Dual Blade builds.
Dodgen gaat een heel stuk langzamer, dus de HH is heel wat foutgevoeliger
Maar succes! Ik vermaak mij al de hele game met de HH
Heb nu de HR-mode vrijgespeeld en ben nu vooral bezig om mijn 5 star optionals vrij te spelen.
De laatste die ik nog moest doen was om de 2 vliegende draken binnen 50min neer te halen.
In de omschrijving gezien dat lighting goed werkt dus gauw een level lighting dual sword met orodoos gearset voor fire prot en poison charm op pad.
Na verschillende keren met SOS-hulp toch elke keer gefaald, toch maar solo gaan doen
Derde try was het eindelijk raak. Kon eerst de rode draak capturen en daarna was de grijze aan de beurd.
Kostte me 2 faints en 45min maar eindelijk 1 t/m 5 star allemaal gecleared. Op naar de 6 star en HR anja.... (tyrannosaurus Rex). Met een maat waar ik mee speel ging dit dramatisch, iets met charge en niet voor zijn voeten lopen. En tevens een stuk agressiever.
Wel leuk dat ik werdt beticht van te agressieve playstyle en dat ik behoudender terwijl ik maar voor 25% van de questfails verantwoordelijk ben. Ben er alleen nog niet uit wat ik mijn oiaccilo moet laten dragen. Ik speelde eerst met de healing charm maar heb het nu gewijzigd naar de horn-blower. In solo-play miss ik soms nu wel de extra heals die een faint hadden kunnen voorkomen, maar attack/defence buffs zijn natuurlijk wel zeer lekker.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik maak geen foutenFlapperbol schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:37:
[...]
Van Dual blades naar HH zal wel een behoorlijke stap zijn.
Dodgen gaat een heel stuk langzamer, dus de HH is heel wat foutgevoeliger
Maar succes! Ik vermaak mij al de hele game met de HH
Heb zin om HH te leren in ieder geval.
Heb ik ook nog steeds, alhoewel nu bijna alles vrijwel duidelijk is.Geteisem schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:50:
Wees blij dat er internet is tegenwoordig. En inderdaad gewoon veel spelen. Ik ontdek ook nog steeds dingen na > 115 uur spelen. Dus ja het is absurd veel maar niet alles is erg belangrijk of van grote invloed.
Snap alleen die Gems nog niet geheel, omdat je 1 t/m 3 hebt, zie bv earplug jewel 3.

volgens mij is dit gewoon de rarity/socked lvl van de gem en niet van de skill.. nog ff uitzoeken hoe dat zit .
Speel momenteel met de insect glaive , ow wat is dat een leuk wapen haha.
Als iemand hulp nodig heeft op PSN laat het maar even weten mijn gametag = Rollnsmoke
dat klopt, socket lvl wat nodig is om hem te gebruiken.Realshadow schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:35:
[...]
Heb ik ook nog steeds, alhoewel nu bijna alles vrijwel duidelijk is.
Snap alleen die Gems nog niet geheel, omdat je 1 t/m 3 hebt, zie bv earplug jewel 3.
[afbeelding]
volgens mij is dit gewoon de rarity/socked lvl van de gem en niet van de skill.. nog ff uitzoeken hoe dat zit .
Als je een paar keer op R2 drukt, dan is dit ook te zien in de lijst met actieve skills.Realshadow schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:35:
[...]
Heb ik ook nog steeds, alhoewel nu bijna alles vrijwel duidelijk is.
[afbeelding]
Speel momenteel met de insect glaive , ow wat is dat een leuk wapen haha.
Als iemand hulp nodig heeft op PSN laat het maar even weten mijn gametag = Rollnsmoke
ArgantosNL schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:37:
[...]
dat klopt, socket lvl wat nodig is om hem te gebruiken.
Cheers, ook weer duidelijk dus.Triguld schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:42:
[...]
Als je een paar keer op R2 drukt, dan is dit ook te zien in de lijst met actieve skills.
En dat van R2 wist ik al wel, vond het al raar dat mn skill maar 1 lvl omhoog ging.
Het enige wat er nu nog opzit is die gem voor mn wapen enhancement.. die krijg je toch van de paarse elder dragons of zit ik nu de verkeerde te grinden
op rang 49 unlock een quest hiervoor heb ik gehoord, zelf zit ik op 41.Realshadow schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:51:
[...]
[...]
Cheers, ook weer duidelijk dus.![]()
En dat van R2 wist ik al wel, vond het al raar dat mn skill maar 1 lvl omhoog ging.
Het enige wat er nu nog opzit is die gem voor mn wapen enhancement.. die krijg je toch van de paarse elder dragons of zit ik nu de verkeerde te grinden
Daar ben ik allang overheenArgantosNL schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:55:
[...]
op rang 49 unlock een quest hiervoor heb ik gehoord, zelf zit ik op 41.
Heb ook alle optional Q al gehaald (bijna alle canteen food unlocked en ook de cloaks), zit volgens mij al rond de HR 80
[ Voor 15% gewijzigd door Realshadow op 23-02-2018 17:01 ]