Afgelopen zondag 2 (Prime) bestellingen gedaan. Maar die werden gisteren (woensdag) afgeleverd.
Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar eerder stonden er vaak teksten als "Next day Prime Delivery" o.i.d.
En dat is nu aangepast zie ik:
Schneller und kostenloser Versand nach Holland
Kostenlose und schnellere Lieferung
Wel snel, maar geen belofte van volgende dag...
Moet trouwens zeggen, ik had weer een klantenservice dingetje... Had een setje spatborden voor m'n MTB besteld (Warehouse Deal), helaas ontbraken de bevestigingsschroeven. Terwijl nadrukkelijk aangegeven was dat er diverse bevestigingsonderdelen bij zouden zitten.
Contact opgenomen en men stelde gelijk voor om dan het hele bedrag terug te betalen en de spatborden mocht ik houden. (moet ik zelf ff wat knutselen)
Kom daar maar eens om in Nederland...
Ik voorzie lastige tijden voor de andere grote online toko's hier in Nederland.
Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar eerder stonden er vaak teksten als "Next day Prime Delivery" o.i.d.
En dat is nu aangepast zie ik:
Schneller und kostenloser Versand nach Holland
Kostenlose und schnellere Lieferung
Wel snel, maar geen belofte van volgende dag...
Moet trouwens zeggen, ik had weer een klantenservice dingetje... Had een setje spatborden voor m'n MTB besteld (Warehouse Deal), helaas ontbraken de bevestigingsschroeven. Terwijl nadrukkelijk aangegeven was dat er diverse bevestigingsonderdelen bij zouden zitten.
Contact opgenomen en men stelde gelijk voor om dan het hele bedrag terug te betalen en de spatborden mocht ik houden. (moet ik zelf ff wat knutselen)
Kom daar maar eens om in Nederland...
Ik voorzie lastige tijden voor de andere grote online toko's hier in Nederland.
[ Voor 4% gewijzigd door ehtweak op 16-01-2020 09:56 ]