Amazon Prime in Nederland

Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Afgelopen zondag 2 (Prime) bestellingen gedaan. Maar die werden gisteren (woensdag) afgeleverd.
Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar eerder stonden er vaak teksten als "Next day Prime Delivery" o.i.d.

En dat is nu aangepast zie ik:
Schneller und kostenloser Versand nach Holland
Kostenlose und schnellere Lieferung

Wel snel, maar geen belofte van volgende dag...

Moet trouwens zeggen, ik had weer een klantenservice dingetje... Had een setje spatborden voor m'n MTB besteld (Warehouse Deal), helaas ontbraken de bevestigingsschroeven. Terwijl nadrukkelijk aangegeven was dat er diverse bevestigingsonderdelen bij zouden zitten.

Contact opgenomen en men stelde gelijk voor om dan het hele bedrag terug te betalen en de spatborden mocht ik houden. (moet ik zelf ff wat knutselen)
Kom daar maar eens om in Nederland... :|

Ik voorzie lastige tijden voor de andere grote online toko's hier in Nederland. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ehtweak op 16-01-2020 09:56 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

@ehtweak
Het is echt per artikel weer anders.
Je vraagt je af hoe ze het rendabel krijgen als je zoiets ziet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M7uNVBu6BhUpCVjkyuLxnCAR/medium.png

Dit stukje viel me ook op uit dat AD artikel:
Verpulverd
Ook het Nederlandse Wehkamp is vol vertrouwen en weigert te geloven dat het wordt verpulverd door de internetreus. Wehkamp-baas Graham Harris zei eerder in deze krant dat er juist behoefte is aan zijn bedrijf. ,,Wij zijn interessanter, authentieker, relevanter, inspirerender, met meer services en hulp. Niet zo'n platform dat alles biedt in een soort eindeloze zoekmachine met een waanzinnig aantal producten waar je zelf je weg maar moet zien te vinden.’’
Wat een ongelofelijke kortzichtigheid.
Ik denk dus dat we Wehkamp over een tijdje terugzien in het nieuws.

[ Voor 62% gewijzigd door psy op 16-01-2020 10:36 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 16:56

pinda powerrr

Slow down...

psy schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:31:
@ehtweak

[Afbeelding]

[...]

Afgelopen maandagmiddag besteld, dinsdag in huis.
Dinsdagmiddag besteld, woensdagmiddag in huis. Beide artikelen ter waarde van een tientje...uiteraard gratis verzenden, want Prime.

Artikel waar ik afgelopen week aan refereerde, pastte niet want te klein. Waarde €25, hoef het niet terug te sturen, maar wel geld terug.

Welke NL webshop gaat dit overleven? :X

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@ehtweak

[...Wij zijn interessanter, authentieker, relevanter, inspirerender, met meer services en hulp]

Idd! meer services?!?... Blijkbaar doen ze bij Wehkamp nog niet genoeg aan data-graaien ;) . Want, ik als klant, bemerk toch heel wat meer/betere/vriendelijkere service bij Amazon dan welke Nederlandse online/offline toko dan ook. ;w

Waar ik me wel zorgen over maak is de alom heerschappij die Amazon in het online winkellandschap aan het veroveren is.
Nu is er nog concurrentie en ik mag hopen dat die er blijft. Als er slechts ééntje overblijft, kunnen ze hun prijsniveau aanpassen aan het marktaandeel.
Maar op dit moment was ik wel gek als ik ergens anders mijn beperkte hoeveelheid pecunia naar toe breng...

[ Voor 23% gewijzigd door ehtweak op 16-01-2020 11:10 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Ja de klantenservice is erg goed. Dus dat is ECHT geen unique selling point. En in het nederlands ook nog.
Retouren of garantie afwikkeling inderdaad geen enkel probleem, ook bij mij zulke ervaringen.

Ik probeer wel altijd een redelijke hoeveelheid te bestellen, ik hoef niet persé artikelen van 10 euro "gratis" geleverd te hebben, maar daarentegen doen ze geen enkele moeite om artikelen te combineren. Als iets apart verstuurd kan worden om het sneller bij mij te krijgen doen ze dat gewoon. Dat hoeft voor mij ook weer niet, als daarvoor meerdere malen een transport nodig is.

Het enige wat beter kan bij amazon is het zoeken van artikelen op de website, het is inderdaad eigenlijk één grote zoekmachine, het is mij al een keer gebeurd (of 2x....?) dat ik toch net het verkeerde item besteld had. Je moet echt goed opletten omdat ze per artikel vaak verschillende "versies" hebben.
ehtweak schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:05:
[...]
Waar ik me wel zorgen over maak is de alom heerschappij die Amazon in het online winkellandschap aan het veroveren is.
Nu is er nog concurrentie en ik mag hopen dat die er blijft. Als er slechts ééntje overblijft, kunnen ze hun prijsniveau aanpassen aan het marktaandeel.
Maar op dit moment was ik wel gek als ik ergens anders mijn beperkte hoeveelheid pecunia naar toe breng...
Ja dat is helemaal waar, daar maak ik me ook wel zorgen om. Maar veel nederlandse webshops maken het vaak zo moeilijk. Hoe vaak ik niet problemen heb gehad met de financiële afwikkeling van een transactie. Dan word ik weer doorgestuurd naar een derde partij omdat ik persé wil betalen met de creditcard of Paypal, dit mislukt regelmatig. Dat werkt bij amazon zoveel beter, daar kan ik met een paar klikken gewoon bestellen, bij wijze van spreken met de telefoon in de hand net voordat ik de douche inspring, zonder gezever. Klik-klik-klaar.

[ Voor 37% gewijzigd door psy op 16-01-2020 11:18 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
Prime verzending is gekoppeld in welke land versie je account aanmaakt.

Iemand al een idee wat er gebeurd als Amazon geheel vanuit Ned gaat werken,
en mijn Prime abbo van de Duitse Amazon is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

psy schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:13:
[knip]
Het enige wat beter kan bij amazon is het zoeken van artikelen op de website, het is inderdaad eigenlijk één grote zoekmachine, het is mij al een keer gebeurd (of 2x....?) dat ik toch net het verkeerde item besteld had. Je moet echt goed opletten omdat ze per artikel vaak verschillende "versies" hebben.

[knip]
Het blijft idd altijd goed opletten, de beschrijving klopt niet altijd met het product wat wordt aangeboden. Even naar de specificaties kijken en desnoods de EAN code opzoeken maakt vaak meer duidelijk.

Ik begin, na het geven van een zoekopdracht, steevast aan de linkerzijde met het selecteren van "Prime", dat filtert al aardig ;)

Gelukkig kan iets altijd weer gratis retour, mocht het toch niet helemaal goed zijn gegaan met bestellen :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

psy schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:13:
Ja de klantenservice is erg goed. Dus dat is ECHT geen unique selling point.
Neem aan dat je hier 1 letter te veel hebt gebruikt? ;)
Ik vind het juist ECHT een unique selling point.
Vind het juist een voordeel dat er zoveel versies van van alles beschikbaar zijn.
Maar idd; wel goed opletten!
En dan nog, is het soms lastig om iets specifieks te pakken te krijgen; maar dat geldt voor veel meer online/offline winkels.
Stel je wilt een mechanisch toetsenbord, met US-International layout, met specifieke toetsen. Welnu; dat is een uitdaging.

Wel jammer dat je tot nu toe geen Amazon Pantry artikelen kunt bestellen (alleen Duitsland/Oostenrijk). Dat zou voor heel veel food-items ook wel handig zijn.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

...geen unique selling point voor Wehkamp bedoelde ik ;)

Dat van die toetsenborden is inderdaad erg irritant, zeker met Logitech die het vertikt om binnen Europa de normale US indeling te leveren |:( maarja dat gaat een beetje offtopic.

[ Voor 61% gewijzigd door psy op 16-01-2020 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
pinda powerrr schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 22:43:
Het leuke van in DE shoppen is natuurlijk de lagere prijs. Amazon maakt dat alleen maar makkelijker. Ik hoop niet dat we dan ineens verplicht worden om alleen via NL te shoppen....the horror...
Dat.

Ik bestel zelf aardig wat bij Zooplus. Jaren terug ook vooral veel uit UK en Dld besteld. Maar ze hebben de verzendkosten dermate opgeschroefd dat dat niet meer uitkan/ze sturen vaak ook gewoon niet meer naar NL, je wordt glashard doorverwezen naar de NL shop.

Hopelijk gaat Amazon dat gedrag niet kopieren!

edit: net nog eens geprobeerd. Scheelt 13 euro/zak kattevoer en 2kg gratis actie bij zooplus.de op dit moment. Helaasch: "Leider ist es uns zur Zeit nicht möglich die von Ihnen angegebene Adresse zu beliefern."
:( :( :(

[ Voor 15% gewijzigd door dragon2 op 16-01-2020 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

dragon2 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:21:
[...]

Dat.

Ik bestel zelf aardig wat bij Zooplus. Jaren terug ook vooral veel uit UK en Dld besteld. Maar ze hebben de verzendkosten dermate opgeschroefd dat dat niet meer uitkan/ze sturen vaak ook gewoon niet meer naar NL, je wordt glashard doorverwezen naar de NL shop.

Hopelijk gaat Amazon dat gedrag niet kopieren!
"Back in the old days" bestelde ik al menig auto-onderdeel uit Duitsland via eBay. Op een gegeven moment wist ik alle benamingen ook gewoon het Duits :+
Zooplus is idd ook zo eentje, ook van Duitse oorsprong.

Dan kan iedereen zeggen waarom dan daar bestellen, tja simpel. Het verschil is niet een paar cent, maar gaat vaak in de tientjes. Voor de ondernemers is het ook eigenlijk een oneerlijke strijd en ik werk er aan mee, ik geef het toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Heb afgelopen week meerdere malen iets besteld, met Prime en volgende dag in huis.

Nu is het gekke wel, dat DHL mij 's ochtends een mail stuurt met een update en dat ze die avond voor de deur staan met het pakket. In de middag krijg ik dan een mail van Amazon, dat het pakket vertraging heeft opgelopen en waarschijnlijk twee dagen later aan komt??? 's Avonds staat DHL netjes aan de deur met het pakket.
Het gebeurt me dus niet een keertje, maar elke keer. Iemand daar ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

pinda powerrr schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 20:29:

Nu is het gekke wel, dat DHL mij 's ochtends een mail stuurt met een update en dat ze die avond voor de deur staan met het pakket. In de middag krijg ik dan een mail van Amazon, dat het pakket vertraging heeft opgelopen en waarschijnlijk twee dagen later aan komt??? 's Avonds staat DHL netjes aan de deur met het pakket.
Het gebeurt me dus niet een keertje, maar elke keer. Iemand daar ook ervaring mee?
Idd! Precies hetzelfde met DHL. 8)7
Mailtje dat het er aan komt van DHL, terwijl Amazon beweert dat het nog wel ff duurt... ?!?

[toevoeging]
Nu, voor de allereerste keer, een Prime bestelling (dagaanbieding), die een dag later al afgeleverd wordt!
's-Middags, rond 13:00h besteld en de volgende avond, door DHL, afgeleverd.

Is trouwens ook iets nieuws: DHL zie ik overdag gewoon langskomen en spullen afleveren. En dan komen ze 's-avonds nog een keer, voor die Amazon bestelling. :?

[ Voor 21% gewijzigd door ehtweak op 22-01-2020 09:51 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ehtweak schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:16:
[...]
Mailtje dat het er aan komt van DHL, terwijl Amazon beweert dat het nog wel ff duurt... ?!?

[toevoeging]
Nu, voor de allereerste keer, een Prime bestelling (dagaanbieding), die een dag later al afgeleverd wordt!

Is trouwens ook iets nieuws: DHL zie ik overdag gewoon langskomen en spullen afleveren. En dan komen ze 's-avonds nog een keer, voor die Amazon bestelling. :?
Hoewel gisteren nog een DHL levering heeft plaatsgevonden, waarbij Amazon niets te melden had over een vertraging, is er voor vandaag ook weer een onderweg.

DHL zegt dat ze vanavond komen, Amazon zegt nét via mail dat er een paar dagen vertraging zou zijn? Ik zie het vanavond wel (of niet) ;)

DHL had, bij mijn weten, al jarenlang 2 momenten op een dag dat ze spullen konden komen bezorgen, maar dat is nu veranderd naar 1x per dag, en dan alleen 's middags (voor mijn postcode). Dan wordt er voor de Amazon afleveringen idd een uitzondering gemaakt, want 9 van de 10 Amazon leveringen worden door DHL 's avonds bezorgd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Nou.. Gisterenavond om 22:00 iets besteld bij .de, wordt vanavond al geleverd :D
Meestal duurt het 2/3 dagen bij mij, ik heb Prime. Ik vind die paar euro prima opwegen tegen de extra's die je krijgt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
ehtweak schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:16:
[...]

[toevoeging]

Omdat het een "DHL Vandaag" product betreft bij DHL. Pakketten aangeleverd voor ±2:00 kunnen mee in de "dag" leveringen. De pakketten na 2:00, maar voor ±10:00 zijn aangeleverd kunnen mee in de avondronde dezelfde dag.
Same day:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wrd7K6ijTPN1LPtos5Fkv47w/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhaket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:48
@ehtweak
Omdat ze soms chinees namaak verkopen als het echte spul 8)7 Ooit eens een logitech remote gekocht en ondanks dat hij sprekend leek op een originele en ook in een logitech verpakking zat was het zeker namaak. Ik heb hem langs een originele gehouden en de verschillen waren klein maar zeker aanwezig. Kon ook niet anders voor een derde van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

mhaket schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 14:39:
[...]

Omdat ze soms chinees namaak verkopen als het echte spul 8)7 Ooit eens een logitech remote gekocht en ondanks dat hij sprekend leek op een originele en ook in een logitech verpakking zat was het zeker namaak. Ik heb hem langs een originele gehouden en de verschillen waren klein maar zeker aanwezig. Kon ook niet anders voor een derde van de prijs.
Bij een derde van de prijs weet je het eigenlijk ook al, dan moeten wel de alarmbellen gaan rinkelen. Vooral bij de verkopen door derden moet je opletten.
Kwalijker vind ik dat het ook wel eens bij normaal geprijsde artikelen schijnt voor te komen. De negatieve recensies laten dat wel eens zien.
Daarentegen kan je wel altijd zonder gezeur retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

@ehtweak

[Afbeelding]

[...]

Modus operandi tegenwoordig:
1. Zoek kleding uit op Wehkamp
2. Copy/plak de naam van de kleding in google
3. Browse door alle advertenties van deze kleding
4. Bestel bij de goedkoopste aanbieder en dat kan zomaar eens Amazon prime zijn.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

FunkyTrip schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:45:
[...]

Modus operandi tegenwoordig:
1. Zoek kleding uit op Wehkamp
2. Copy/plak de naam van de kleding in google
3. Browse door alle advertenties van deze kleding
4. Bestel bij de goedkoopste aanbieder en dat kan zomaar eens Amazon prime zijn.
1. Loop met je tienerdochters door de stad.
2. Vind leuke kleding.
3. Scan QR code van kleding met Amazon app.
4. Loop winkel uit.
5. Bestel bij Amazon.
6. Wacht een of twee dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
@ehtweak

[Afbeelding]

[...]

Lijkt wel op de reacties van Bill Gates and Steve Ballmer op Apple, enkele jaren terug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Een plus wat mij betreft d:)b Soms waren het leuke aanbiedingen maar kon je ze alleen maar als "extra" mee bestellen. Moest je "toevallig" ook nog wat anders op het oog hebben op dat moment.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Leuk en aardig, maar wat in die Duitstalige comments te lezen is, is mij ook al een paar keer overkomen...

Je bestelt zo'n 'Plus' product erbij, voor een paar euro.
En wat doet Amazon? Juist ja, het wordt alsnog apart verstuurd... 8)7

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pinda powerrr schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 20:29:
Heb afgelopen week meerdere malen iets besteld, met Prime en volgende dag in huis.

Dit is nu blijkbaar een standaard iets geworden? Via DHL bezorgd en aangekondigd voor aflevering vandaag, volgt er nu steevast een excuusmail van Amazon dat de levering voor deze dag nu 1 tot 2 dagen vertraging op gaat lopen. Ze staan echter op de aangekondigde dag (vooral 's avonds) toch aan de deur en is er niets aan de hand v.w.b. vertraging in levering.

Edit: en idd, pakket is inmiddels afgeleverd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

hardware-lover schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 16:38:
[...]

Dit is nu blijkbaar een standaard iets geworden? Via DHL bezorgd en aangekondigd voor aflevering vandaag, volgt er nu steevast een excuusmail van Amazon dat de levering voor deze dag nu 1 tot 2 dagen vertraging op gaat lopen. Ze staan echter op de aangekondigde dag (vooral 's avonds) toch aan de deur en is er niets aan de hand v.w.b. vertraging in levering.
Idd, ik had het gisteren weer. Terwijl DHL ook nog eens anderhalf uur eerder komt dan aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

ehtweak schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 23:04:
[...]

Leuk en aardig, maar wat in die Duitstalige comments te lezen is, is mij ook al een paar keer overkomen...

Je bestelt zo'n 'Plus' product erbij, voor een paar euro.
En wat doet Amazon? Juist ja, het wordt alsnog apart verstuurd... 8)7
Het apart sturen van items vind ik sowieso een groot probleem. Ik bestel al relatief vaak bij amazon, en dan probeer ik altijd meerdere producten tegelijk te bestellen. Hoe vaak het niet voorkomt dat voor de lulliste dingen (een sata kabel ofzo) een bezorger voor de deur staat met een pakketje met slechts één zo'n lullig item erin.

Overigens die excuses mails krijg ik ook laatste tijd vaak. Maar ze kloppen nooit. Er volgt die dag steevast een bezorging.

Heb nu ook weer te maken met het issue dat DHL blijkbaar ook 's middags bezorgd, daar had ik geen rekening mee gehouden. Ik wil alleen 's avonds bezorging. Geef het tenminste aan bij de bestelling, dan hou ik daar rekening mee.
@ehtweak

[Afbeelding]

[...]

Zo. Dat ging snel.
"Amazon haalt Wehkamp in, maar bol.com blijft als webwinkel aan kop"
"Zoals Emerce dinsdag ook benadrukt, is het absolute bezoekersaantal van Wehkamp flink gekrompen: van 4,1 miljoen in januari 2019 naar 3,1 miljoen in 2020. Van alle websites staat de webwinkel nu nog op plek 37, terwijl dat vorig jaar nog plek 25 was."

https://www.nu.nl/economi...ls-webwinkel-aan-kop.html

[ Voor 50% gewijzigd door psy op 18-02-2020 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 14:02
pinda powerrr schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 16:57:
[...]

Idd, ik had het gisteren weer. Terwijl DHL ook nog eens anderhalf uur eerder komt dan aangegeven.
Had heb ik vandaag DHL bezorgt tussen 17:30 en 21:30 en toen de mail van Amazon dat het 2 dagen later zou worden.
Erg vreemd allemaal.... 8)7

• Badpete
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 18:45
Ik wil iets bestellen maar de betaling komt er maar niet doorheen, andere betaalgegevens invoeren of de oude verwijderen lukt ook niet. Hebben meer mensen hier last van?
Misschien een storing?

Het is inmiddels gelukt, was waarschijnlijk een storing o.i.d.

[ Voor 14% gewijzigd door Badpete op 20-02-2020 12:08 ]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Badpete schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:31:
Ik wil iets bestellen maar de betaling komt er maar niet doorheen, andere betaalgegevens invoeren of de oude verwijderen lukt ook niet. Hebben meer mensen hier last van?
Misschien een storing?
Hoe wil je betalen? Met iDeal, automatische incasso of creditcard?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• Badpete
  • Laatst online: 27-08 18:45
Yorinn schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:48:
[...]

Hoe wil je betalen? Met iDeal, automatische incasso of creditcard?
iDeal

• Theodor
Van de week was het ook weer een rommeltje met bestellen 1 product besteld en 2 gekregen,bleek dat er een met automatische incasso was betaald en een met iDeal.
Vreemd dat ze daar geen machtiging voor nodig hebben die automatische incasso .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Theodor schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 15:41:
[...]

Had heb ik vandaag DHL bezorgt tussen 17:30 en 21:30 en toen de mail van Amazon dat het 2 dagen later zou worden.
Erg vreemd allemaal.... 8)7
Dit wordt geloof ik een standaard 'feature'. De afgelopen 2 weken al 3 x een berichtje gehad van Amazon met excuses dat het max. 2 dagen later kan komen.
En diezelfde dag stuurt DHL een bericht dat ze 's-avonds voor deur te staan (en dat doen ze dan ook).
Bizar. 8)7

'Prime Kunde' betekent toch blijkbaar wel wat.
Ik had weer zo'n akkefietje; er was een Prime aanbieding van 6 grote weckpotten met jam. Voor een hele schappelijke prijs (bijna net zo duur als lege weckpotten bestellen).
Afijn, werd afgeleverd en toen had ik al zo'n vermoeden... de doos was veels te klein en te licht om een pakket van bijna 6 kg te bevatten.
En ja hoor; slechts 2 potten en geen 6.

Contact opgenomen met de klantenservice. En zonder enig weerwoord of verdere discussie/tegenspraak; kreeg ik een uitgebreide excuus en binnen 5 minuten werd het totale bedrag teruggeboekt en de 2 aangekomen potten jam mocht ik houden...
Probeer dat maar eens bij een NL webwinkel... ;)

Ook weer zoiets speciaals. Het (kogel)lager van de trappers van m'n MTB was ineens kaduuk. En och, na 5 jaar intensief gebruik, op zich niet zo heel gek. Die trappers had ik ooit, via eBay, uit China (!) laten komen, voor zoiets van 20 euro.
ff zoeken op Amazon voor een setje vervangende trappers. Zie ik tot mijn verbazing, precies dezelfde trapperset als 'Warehouse Deal' product voor 17 euro! Afijn, die maar besteld, en de volgende dag al in huis. Daar kan AE/BG/eBay niet tegen op. d:)b :)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ehtweak schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:01:
[...]
Dit wordt geloof ik een standaard 'feature'. De afgelopen 2 weken al 3 x een berichtje gehad van Amazon met excuses dat het max. 2 dagen later kan komen.
En diezelfde dag stuurt DHL een bericht dat ze 's-avonds voor deur te staan (en dat doen ze dan ook).
Bizar. 8)7
[knip]
Klopt, het gebeurt steevast bij DHL leveringen. Gisteren kreeg Amazon echter gelijk, nu had DHL zelf de aangekondigde leveringen ineens een dag uitgesteld. Nu volgden er echter vandaag Amazon mails waarin stond dat de afleverpoging gisteren was mislukt, en dit is niet juist, DHL had die bezorgpoging niet eens ondernomen.

Ik vraag me nu af of het DHL is die Amazon op de verkeerde voet zet met zijn bezorgmomenten. Misschien geven ze bij Amazon wel aan dat ze overdag de pakketten bezorgen, terwijl dit bij mij vrijwel altijd 's avonds het geval is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

[...]

Bizar. 8)7
#MeToo ... 8)7 |:(

Afgelopen maandag, DHL kwam netjes langs, na 19.30, terwijl ik overdag een "paniek"-mailtje van Amazon ontvangen had dat de zending 2 dagen later zou komen. Ik liet me er niet gek doormaken, omdat ik dit al eerder gezien had. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbleblower1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-08 17:09
Amazon heeft op dit moment spectaculaire aanbiedingen via marketplace verkopers als MINO Trends.
Dat lijkt op het eerste oog een oplichtersbedrijf, maar Amazon heeft ze uitvoerig onderzocht.
Nadat ik navraag had gedaan bij Amazon.nl heb ik er deze monitor gekocht nieuw voor slechts € 550,=.

Ik zou zeggen; vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.

Mocht MINO Trends uitverkocht zijn kun je het ook altijd bij bedrijven als Duft Beauty and More, GMBH Pluskaufen, Pluskaufen GM BH, PlusKaufenmbh, ani - all natural inside, karchmaschinen, Gross Rabatt GMBH, fussmattenprofi, GMBH-AlboSmart, Rehman's Intl UG (haftungsbeschränkt), SLLife enzovoorts proberen, die allemaal hetzelfde aanbod hebben en waar dezelfde mensen achter zitten.

S6 ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Preis:
1.043,75 € ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:39
Met de Keepa plugin kun je zien dat die inderdaad 550 was.
Geen geld voor zo'n scherm!

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Dan moet je ff op het zinnetje "Neu und gebraucht (37) ab 490,00 € + KOSTENLOSER Versand" klikken, dan krijg je andere aanbieders te zien... :+

Maar dit soort prijzen verandert idd soms per minuut.

[ Voor 9% gewijzigd door ehtweak op 26-02-2020 16:42 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
[...]

Bizar. 8)7

'Prime Kunde' betekent toch blijkbaar wel wat.
Ik had weer zo'n akkefietje; er was een Prime aanbieding van 6 grote weckpotten met jam. Voor een hele schappelijke prijs (bijna net zo duur als lege weckpotten bestellen).
Afijn, werd afgeleverd en toen had ik al zo'n vermoeden... de doos was veels te klein en te licht om een pakket van bijna 6 kg te bevatten.
En ja hoor; slechts 2 potten en geen 6.

Contact opgenomen met de klantenservice. En zonder enig weerwoord of verdere discussie/tegenspraak; kreeg ik een uitgebreide excuus en binnen 5 minuten werd het totale bedrag teruggeboekt en de 2 aangekomen potten jam mocht ik houden...
Probeer dat maar eens bij een NL webwinkel... ;)

Ook weer zoiets speciaals. Het (kogel)lager van de trappers van m'n MTB was ineens kaduuk. En och, na 5 jaar intensief gebruik, op zich niet zo heel gek. Die trappers had ik ooit, via eBay, uit China (!) laten komen, voor zoiets van 20 euro.
ff zoeken op Amazon voor een setje vervangende trappers. Zie ik tot mijn verbazing, precies dezelfde trapperset als 'Warehouse Deal' product voor 17 euro! Afijn, die maar besteld, en de volgende dag al in huis. Daar kan AE/BG/eBay niet tegen op. d:)b :)
Daar hoef je geen Prime klant voor te zijn. Ze zijn tot nu toe super makkelijk bij problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methew
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:56
Bubbleblower1 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:13:
Amazon heeft op dit moment spectaculaire aanbiedingen via marketplace verkopers als MINO Trends.
Dat lijkt op het eerste oog een oplichtersbedrijf, maar Amazon heeft ze uitvoerig onderzocht.
Nadat ik navraag had gedaan bij Amazon.nl heb ik er deze monitor gekocht nieuw voor slechts € 550,=.

Ik zou zeggen; vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.

Mocht MINO Trends uitverkocht zijn kun je het ook altijd bij bedrijven als Duft Beauty and More, GMBH Pluskaufen, Pluskaufen GM BH, PlusKaufenmbh, ani - all natural inside, karchmaschinen, Gross Rabatt GMBH, fussmattenprofi, GMBH-AlboSmart, Rehman's Intl UG (haftungsbeschränkt), SLLife enzovoorts proberen, die allemaal hetzelfde aanbod hebben en waar dezelfde mensen achter zitten.

S6 ermee.
Ik vroeg me af of je de betreffende monitor al hebt ontvangen. Als ik zo een beetje rondkijk zie ik de genoemde namen inderdaad terugkomen als goedkope aanbieder, ook met tweedehands aanbod.
Ben wel wat huiverig om daar bij te bestellen hoewel de recente userfeedback overwegend positief is

Hyundai Ioniq 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Toch weer een prima deal gescoord. Dochter wil al een tijdje Apple Airpods, maar is bijna jarig. Dus bedoeling om verjaardagsgeld daarvoor in te zetten. Nu las ik gisteren dat de voorraden bij Amac beginnen te krimpen vanwege corona gedoe.

Hou dus Amazon in de gaten (andere dochter heeft ze daar ook gekocht) en vandaag zie ik ze ineens €15 goedkoper :) dus zojuist toch maar alvast de Airpods gekocht voor €126 :P zo goedkoop zijn ze in NL niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbleblower1
Methew schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:22:
[...]

Ik vroeg me af of je de betreffende monitor al hebt ontvangen.
Nee, dat niet, das het enige minpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Bubbleblower1 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:40:
[...]

Nee, dat niet, das het enige minpuntje.
Het enige minpuntje? :+

Iets kan nog zo goedkoop zijn, als je het niet ontvangt, dan is het alsnog heel duur. :F

Of garantie op de lange termijn, of retour bij dode pixels o.i.d, beschadiging bij uitpakken. Om maar eens wat te noemen... En dan maar hopen dat Amazon ook zo coulant is.

BTW: geen idee of ze dit soort producten ook al vervalsen(?)

[ Voor 6% gewijzigd door ehtweak op 26-02-2020 21:21 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:53
@Bubbleblower1 Dank voor de tip. Heb net een Lehmann Decade phono voorversterker besteld voor 393 euro. Die kost normaal gesproken maar liefst rond de 1550 euro dus ik kan haast niet geloven dat ik hem voor dit bedrag kan kopen. Ben benieuwd. Wat ik wel bizar vind is dat de goedkopere Black cube SE II (normaal 949 euro) ook 393 euro kost bij PlusKaufenmbh, GMBH-Albosmart etc. Daardoor ga je toch twijfelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:38
musicfreak schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:20:
@Bubbleblower1 Dank voor de tip. Heb net een Lehmann Decade phono voorversterker besteld voor 393 euro. Die kost normaal gesproken maar liefst rond de 1550 euro dus ik kan haast niet geloven dat ik hem voor dit bedrag kan kopen. Ben benieuwd. Wat ik wel bizar vind is dat de goedkopere Black cube SE II (normaal 949 euro) ook 393 euro kost bij PlusKaufenmbh, GMBH-Albosmart etc. Daardoor ga je toch twijfelen.
Trap er toch niet in. Bij die shops staat meestal dit “ * Bitte machen Sie keine Bestellungen, ohne um Genehmigung zu bitten, ohne unsere Erlaubnis wird die Bestellung storniert”
Accounts zijn veelal gehackt en spullen ga je zeker niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:18
Gegarandeerd oplichting met gehackte verkoopaccounts. Kijk die "Fussmattenprofi" bijv eens, een bedrijf dat normaal matten verkoopt en nu ineens populaire dure producten verkoopt ver onder de reguliere prijs.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musicfreak
Ik kwam dit topic tegen, ook van @Bubbleblower1 van vanochtend met een waarschuwing om juist niet bij deze verkopers te kopen: Amazon gehackt

De shops staan ook hier: https://preis-king.com/fake-shops-im-internet/

Het gekke is wel dat de tekst die eerst bij GMBH-AlboSmart stond over vooraf mailen:
Afbeeldingslocatie: https://preis-king.com/wp-content/uploads/2020/02/Amazon-de-Verk%C3%A4uferprofil-GMBH-AlboSmart-1024x251.webp
er nu niet meer bij staat, zie https://www.amazon.de/sp?...TF8&seller=A2P50V30K3GDVQ

Ik ga m'n order annuleren en hoop mijn geld nog terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Bestel al een aantal jaar (sinds dat het kan) bij Amazon.de, zowel kleine als grote aankopen.

Ben echt onder de indruk hoe heerlijk makkelijk het gaat, heb dat '1 click buy' op mijn telefoon, heb je even iets nodig 'klik' en klaar. Heb ook Amazon Prime en dat maakt het helemaal interessant en ja ik gebruik ook de streaming dienst.

Ook zijn de prijzen erg fijn, b.v. mijn 34" Samsung scherm gekocht voor 449 waar deze in NL minimaal 600+ was.

Het enige dat wel vervelend is bij b.v. keyboards, soms is het erg lastig om erachter te komen of het Qwertz of Querty is.

[ Voor 23% gewijzigd door prutser001 op 26-02-2020 21:50 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

prutser001 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:48:
[knip]

Het enige dat wel vervelend is bij b.v. keyboards, soms is het erg lastig om erachter te komen of het Qwertz of Querty is.
Als Amazon.de de aanbieder is dan gaat het vrijwel altijd om een DE layout. Het zou toch ergens in de specificaties moeten staan (naar beneden blijven scrollen tot je het tegenkomt).

Waar ik nog even het volgende aan wil toe wil voegen; Informatie over de layout van toetsenborden: als er geen specifieke layout wordt genoemd in de productnaam of omschrijving, wordt dit product geleverd met een Duits toetsenbord (QWERTZ) indien verkocht en verzonden door Amazon.(de)

[ Voor 25% gewijzigd door hardware-lover op 26-02-2020 23:22 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bubbleblower1
[b]prutser001 in "Amazon Prime in Nederland"
Ook zijn de prijzen erg fijn, b.v. mijn 34" Samsung scherm gekocht voor 449 waar deze in NL minimaal 600+ was.
Dan heb je geluk gehad, tegenwoordig worden al die 34" monitoren door oplichters aangeboden.

Ik krijg bijna dagelijks Preisalarms binnen, woensdag voor de BenQ EX3501R donderdag de LG 34WK95C en de HP Omen X35 en vanochtend voor de Samsung C34F791, maar die worden dus altijd door scammers, via Amazon, aangeboden.

De afgelopen dagen/weken niet alleen door gehackte accounts als SLLife, Duft Beauty and More, GMBH Pluskaufen, Pluskaufen GM BH, PlusKaufenmbh, ani - all natural inside, karchmaschinen, Gross Rabatt GMBH, fussmattenprofi, GMBH-AlboSmart, Rehman's Intl UG (haftungsbeschränkt) en MINO Trends, maar ook door BLOCKHOLZ GMBH, DBITGMBHCOKG Shop, synergie2000, Lubrisolve, Optiker Künzel, Aladinia, Einkauf2 GMBH, enzovoorts, er komen er elke dag nieuwe bij.

Ze bieden niet alleen producten aan voor hele lage prijzen, maar ook vaak voor gangbare- of zelfs hoge prijzen en aangezien Amazon desgevraagd zegt dat ze te vertrouwen zijn is er geen manier om erachter te komen dat het om scammers gaat. In totaal bieden ze zo'n 400.000 (vierhonderdduizend) verschillende artikelen aan, waaronder een paar duizend monitoren.

[ Voor 6% gewijzigd door Bubbleblower1 op 01-03-2020 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik ben het vergeten hier te melden, maar een dag na mijn aankoop bij PlusKaufenmbh kreeg ik bericht van Amazon dat mijn order is geannuleerd. Diezelfde dag had ik het geld weer op m'n rekening staan.
Ik had de verkoper verzocht om de bestelling te annuleren, en een melding via een formulier op Amazon.com gedaan. De mail vanuit amazon was zonder verdere toelichting overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Ik heb via Amazon.de een maand prime op proef. Mijn enige interesse is de snelle en gratis levering. Dan is die EUR6,- per maand echt veel en veel te veel. Ik zit absoluut niet te wachten op video of photo zut.
Waarom niet iets dat je voor een bedrag per jaar al je verzendkosten afkoopt? (dat was prime voorheen toch, net zoals bol nu aanbiedt voor 10 euro per jaar?)
Na die maand gaat de prime er dan ook ZEKER weer van af...

[ Voor 7% gewijzigd door michielRB op 04-03-2020 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

michielRB schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:13:
Ik heb via Amazon.de een maand prime op proef. Mijn enige interesse is de snelle en gratis levering. Dan is die EUR6,- per maand echt veel en veel te veel. Ik zit absoluut niet te wachten op video of photo zut.
Waarom niet iets dat je voor een bedrag per jaar al je verzendkosten afkoopt? (dat was prime voorheen toch, net zoals bol nu aanbiedt voor 10 euro per jaar?)
Na die maand gaat de prime er dan ook ZEKER weer van af...
Geen idee wat je bedoelt met "dat was Prime voorheen toch, net zoals Bol......"?

Zolang als ik al bij Amazon.de shop, is het Prime gedeelte volgens mij niet veel anders geweest dan dat het nu is. Die €6,- per maand is, per jaar betaald, teruggerekend al wat voordeliger. Buiten dat gratis bezorgen is de ondergrens (€29,-) voor Prime bestellingen er niet, dat kan ook al wat voordeel opleveren, voor mij (ons) in ieder geval al ruim voldoende. Maar wij bestellen dan ook nogal wat daar, ze zijn vaak zoveel voordeliger dan Nederland.

Ik schrijf dit niet om je op andere geachten te brengen iod, enkel hoe wij er tegenaan kijken.

@michielRB, als je weinig besteld dan kan ik mij dat wel voorstellen ja. Omdat wij ook (af)wasmiddel, honden- en vogelvoer, zalf, deodorant, etc. etc., bestellen, komen we gemakkelijk aan diverse bestellingen per maand. Dan is het een no-brainer ;)

Voor ons zijn het niet de verzendkosten waar het om draait, maar de centjes die we neer moeten leggen voor de artikelen:)

[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 04-03-2020 20:16 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Ik bestel gewoon veel te weinig om die 6 euro er uit te halen. En zoals gezegd, al die video zut kan me gestolen worden. Het gaat mij _alleen_ om de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Laatst een Spigen iPhone case besteld. Na een paar maanden een barst, kan gebeuren, nieuwe zelfde type besteld. Na een maand weer een barst op precies dezelfde plek. Contact opgenomen met Spigen, niet geschoten altijd mis nietwaar. Zij hebben via amazon.de de tweede case geheel gecrediteerd. Netjes hoor zeker voor zoiets als een telefoonhoesje wat toch erg onderhevig is aan slijtage. Maar dit was mij te gortig.
Needless to say dat ik die betreffende case niet meer koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
michielRB schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:46:
Ik bestel gewoon veel te weinig om die 6 euro er uit te halen.
Met Prime koop je eigenlijk je verzendkosten af, waarom het voor jouw dan niet boeiend is staat letterlijk in je post wat ik nu quote, maar dat is dan toch de fout van Prime niet ?

Als je 1x in de 2 maanden iets op Amazon besteld betaal dan gewoon de verzendkost.
Geen idee hoe het voor NL zit maar naar BE is de verzending gratis boven 29 Euro op .de en op .fr, zelfs zonder Prime als het artikel verkocht is door Amazon zelf ( ok is standaardverzending en duurt een dag of 2, maar voor gratis verzending wacht ik dan wel 48-72 uur )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
michielRB schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:13:
Prime is voornamelijk leuk als je prime video kijkt. Er is best wat aanbod: the grand tour, alle afleveringen van House, Startrek Picard
Soms wat films maar het aanbod wisselt en ze staan er niet altijd op en sommige dingen zijn (nog) niet in deze regio zichtbaar.
Gratis verzenden is dan mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vanaf 10 maart, veel meer stond er niet in het stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:16
bouwfraude schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 17:26:
[...]

Prime is voornamelijk leuk als je prime video kijkt. Er is best wat aanbod: the grand tour, alle afleveringen van House, Startrek Picard
Soms wat films maar het aanbod wisselt en ze staan er niet altijd op en sommige dingen zijn (nog) niet in deze regio zichtbaar.
Gratis verzenden is dan mooi meegenomen.
Ook niet te vergeten Twitch Prime, waarmee je toch weer extra ingame items krijgt voor diverse games, en enkele gratis games per periode. Ook kan je 1 streamer supporten door te subscriben (waarde 5 dollar)

[ Voor 5% gewijzigd door Tjiwa op 07-03-2020 23:18 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:47
Prime voor de Nederlandse site is iets goedkoper dan de Duitse, ik twijfel echter of het goed is om over te stappen. De Duitse amazon lijkt me nog steeds een groter aanbod te hebben. Voor het aanbod op primevideo lijkt het me niet uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al uitgezocht of het nou verstandig is om je Duitse Prima abo per vandaag om te zetten naar een Nederlands Prime abo? Nederland is met 2,99 in ieder geval de goedkoopste variant, maar ik heb geen idee of er al een vergelijk tussen de 2 varianten is gemaakt.

[ Voor 149% gewijzigd door Yorinn op 10-03-2020 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Mijn bevindingen tot nu toe:

De laatste weken was amazon.de al aardig bezig met next-day-delivery.
Weliswaar via DHL en 's-avonds, maar toch.

Ze waren zeker aan het oefenen voor de .nl launch. :)

Ik heb ff wat producten vergeleken tussen amazon.nl en amazon.de die ik de laatste weken besteld had.
Maar vele levensmiddelen zijn niet verkrijgbaar, die ik wel via .de heb besteld. :-(
B.v. diverse soorten schokolade, meel/bloem, de eigen productlijn van 'Happy Belly', diverse oliesoorten, volkoren pasta, etc. :N

Computeronderdelen zo te zien wel (mb, memory, psu)

Ik mis bij .nl ook het hele 'warehouse deals' gebeuren.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

ehtweak schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:55:

Ik mis bij .nl ook het hele 'warehouse deals' gebeuren.
Misschien omdat er nog niets is teruggestuurd naar ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Yorinn schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:57:
[...]

Misschien omdat er nog niets is teruggestuurd naar ze?
Nou, dat lijkt me sterk.
Want ze versturen voor amazon.nl nog steeds vanuit de Duitse (en Noord Franse) magazijnen. En daar ligt echt wel het nodige aan retouren...

Dat was/is juist het mooie van 'warehouse deals'. Artikelen die eerst "Verkauf durch [xyz] und Versand durch Amazon" waren, veranderen vaak in "Verkauf durch Amazon Warehouse Deals und Versand durch Amazon" :Y

Oh ja, en wat ook opvalt; vele lang houdbare levensmiddelen zijn ineens veel duurder geworden of niet (meer) leverbaar door Amazon zelf.
Of dat nou met de Corona hamstergekte te maken heeft???

[ Voor 15% gewijzigd door ehtweak op 10-03-2020 09:01 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ziet er goed uit.

Een nintendo switch voor 250
Bij bol.com 350 euro

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Yorinn Dit topic heet "Amazon Prime in Nederland"
Maar, zeker sinds de komst/lancering van de 'echte' Amazon.nl, zou het dan niet "Amazon.de Prime in Nederland" moeten heten?

Of gooien we Amazon.nl en Amazon.de op één digitale hoop?

Want ik vraag me dus af; of diegenen die hun Duitse Prime omzetten naar de Nederlandse Prime, weliswaar hetzelfde video aanbied zien, maar blijven de bestelmogelijkheden van de vele andere Duitse Prime producten ook behouden voor Nederlandse Prime klanten/Kunden?

Want zoals ik het nu zie, levert Amazon.nl veel zaken niet, die je via Amazon.de wel kunt bestellen met Prime voordeel?!? :?

Zo hadden we ooit in het verleden via zowel Amazon.de en Amazon.co.uk vrijwel dezelfde bestelmogelijkheden. Totdat de .co.uk tak werd uitgefaseerd qua klantenvoordelen en veel werd gepushed richting Amazon.de.
Of dat ook gaat gebeuren van .de --> .nl? Geen idee...

[ Voor 17% gewijzigd door ehtweak op 10-03-2020 09:28 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

ehtweak schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:26:
@Yorinn Dit topic heet "Amazon Prime in Nederland"
Maar, zeker sinds de komst/lancering van de 'echte' Amazon.nl, zou het dan niet "Amazon.de Prime in Nederland" moeten heten?

Of gooien we Amazon.nl en Amazon.de op één digitale hoop?
Prime = Prime in mijn optiek, dus laten we ze hier maar allebei bespreken. Anders krijg je een wildgroei aan topics die over hetzelfde principe gaan, maar met een net ander sausje eroverheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Geen Prime vraag. Nevermind.

[ Voor 87% gewijzigd door FirePuma142 op 10-03-2020 09:42 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Ik kreeg op amazon.nl gewoon de vraag of ik mijn Prime voor amazon.de wilde omzetten naar amazon.nl. De reeds betaalde kosten voor amazon.de zouden teruggestort worden.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om extra opslag bij Amazon Photo te kopen? Zoja, wat kost dit dan? Ik gebruik nu Amazon Photo om te synchen met m'n Synology NAS.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Hmmm.
Dit lezende:
https://www.amazon.de/gp/...lay.html?nodeId=202141550

Is ook iets om rekening mee te houden!

Het vorige Prime-abonnement voor Nederland op amazon.de is niet meer af te sluiten nu we een eigen Nederlandse ervaring en speciaal Prime-programma hebben op amazon.nl.

Klanten met een huidig Prime-abonnement voor Nederland op Amazon.de houden toegang tot hun voordelen, tenzij het abonnement wordt opgezegd. Eenmaal geannuleerd, kunnen ze zich niet opnieuw aanmelden voor dat abonnement. Abonnementen kunnen om de volgende redenen worden geannuleerd

Dus ik wacht nog wel ff met omzetten van Prime .de naar Prime .nl.
Want er is volgens bovenstaande tekst geen weg terug. :N

[ Voor 13% gewijzigd door ehtweak op 10-03-2020 10:06 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Laatst online: 10-09 13:36
Ik zie trouwens dat ze ook aan same day delivery doen (voor 10:15 besteld, zelfde dag in huis). Zou het dan alsnog uit Duitsland komen?
Overigens zijn de verzendkosten voor express verzending 2,99 dus ook dat valt nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

LukeS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:14:
Ik zie trouwens dat ze ook aan same day delivery doen (voor 10:15 besteld, zelfde dag in huis). Zou het dan alsnog uit Duitsland komen?
Overigens zijn de verzendkosten voor express verzending 2,99 dus ook dat valt nog wel mee.
Ik denk het wel. Dan komt het 's avonds met DHL binnen, ga ik vanuit. Express verzending is trouwens gratis als je Prime afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Laatst online: 10-09 13:36
Yorinn schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:17:
[...]

Ik denk het wel. Dan komt het 's avonds met DHL binnen, ga ik vanuit. Express verzending is trouwens gratis als je Prime afneemt.
Ja, ik heb op het moment nog een Duits Prime abonnement en zit nu in hetzelfde dilemma als vele anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Amazon heeft 'slechts' 24 vestigingen in Duitsland: :+
https://www.internetworld...standorte-es-1721298.html

Waarvan de nodige in de buurt van onze oostgrens. M.a.w. of die vrachtwagen nou een uurtje langer onderweg is, dat maakt in de praktijk ook weinig meer uit. :)

Zo heb ik gisteren wat besteld bij amazon.de. En dat staat op de planning om vanavondvanmiddag (DHL) geleverd te worden:
[edit] [kreeg net mailtje van DHL] VERWACHT BEZORGMOMENT dinsdag 10 maart tussen 14.00 - 18.00 uur

Tuesday 10. March 2020

10:31 Local time | Entered into handheld device of the courier

Tuesday 10. March 2020

09:04 Local time | Arrived at the depot

Tuesday 10. March 2020

03:34 Local time | Delivery planned in the route of the courier
01:12 Local time | Delivery planned at the depot
01:02 Local time | Sorted at the sorting center

Monday 09. March 2020

18:14 Local time | Registered in network
18:13 Local time | Data received at DHL

Gisterochtend om 11:30h besteld. Gepland voor vandaag afleveren.

[ Voor 9% gewijzigd door ehtweak op 10-03-2020 10:41 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Heeft de Nederlands Amazon ook een "Household" waarbij je Prime kan sharen? Zie het wel op de Amerikaanse website maar niet de Nederlandse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

*knip* Bestelbevestigingen posten is hier geen nuttige toevoeging.

[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 10-03-2020 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Mars18 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:06:
Ziet er goed uit.

Een nintendo switch voor 250
Bij bol.com 350 euro
Maar is het de 2019 upgrade versie of nog die oude releasemeuk? Volgens de code is het de 2019 versie maar niks is wat het lijkt op amazon :P

[ Voor 13% gewijzigd door vhal op 10-03-2020 10:46 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
vhal schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:45:
[...]

Maar is het de 2019 upgrade versie of nog die oude releasemeuk? Volgens de code is het de 2019 versie maar niks is wat het lijkt op amazon :P
Rode doos = nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:20
ehtweak schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:05:
Hmmm.
Dit lezende:

Het vorige Prime-abonnement voor Nederland op amazon.de is niet meer af te sluiten nu we een eigen Nederlandse ervaring en speciaal Prime-programma hebben op amazon.nl.

Klanten met een huidig Prime-abonnement voor Nederland op Amazon.de houden toegang tot hun voordelen, tenzij het abonnement wordt opgezegd. Eenmaal geannuleerd, kunnen ze zich niet opnieuw aanmelden voor dat abonnement. Abonnementen kunnen om de volgende redenen worden geannuleerd

Goed dat je dit even meldt. Ik ben ook zeer benieuwd naar de verschillen tussen een .de en een .nl Prime abonnement, en zet het ook nog maar even niet over.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:56:
[...]

Goed dat je dit even meldt. Ik ben ook zeer benieuwd naar de verschillen tussen een .de en een .nl Prime abonnement, en zet het ook nog maar even niet over.
Reken erop dat je vanzelf met een NL adres geen gebruik meer kunt maken van de .de variant. Dat is nergens op gebaseerd en mijn eigen verzinsel overigens. Lijkt me alleen logisch op termijn.

Kun je nu niet meer met prime voordelen op de .de site bestellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

ehtweak schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:05:
Hmmm.
Dit lezende:

Hmmm, ik wilde juist mijn Prime omzetten naar jaarlijks betalen (nog goedkoper), dat gaat dan vast ook niet meer.

Op zich, als op termijn het volledige assortiment ook in de NL store er is, dan is er eigenlijk geen issue natuurlijk. Maar voorlopig onthoud ik nog mijn Duitse zoektermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

vhal schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:45:
[...]

De afbeelding toont een nieuwe (met rode doos), en als het volgens de code ook 2019 is kun je er wel vanuit gaan. Geloof ook dat de Switch snel genoeg verkoopt dat er geen oude voorraad meer is, al kan het natuurlijk zo zijn dat Amazon ze nog wel heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kunnen posts over aanbiedingen achterwege blijven hier? Die hebben niets met Prime te maken en zijn dus offtopic hier. Aanbiedingen mogen in Aanbiedingen en Kortingscodes gepost worden, zoals normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Klopt het dat je prime .de enkel naar .nl kan overzetten middels een CC ?
Dn heb ik namelijk weinig keuze en dien ik gewoon bij .de te blijven.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

Ik heb Prime in DE 1 jaar vooruitbetaald voor €49,-. De melding zegt
"Amazon Prime is nu beschikbaar op Amazon.nl. Klik hier om je Prime-lidmaatschap over te zetten naar Amazon.nl. Na de aanmelding wordt je Prime-lidmaatschap op amazon.de geannuleerd en worden je laatst betaalde abonnementskosten teruggestort."

Dat zou betekenen dat ik de volle €49,- terug zou krijgen :P
Prime iets goedkoper in NL nu, maar scheelt op jaarbasis maar euro of 10....dat is de moeite bijna niet, DE heeft op dit moment nog veel meer aanbod, dus denk dat ik mijn abbo zolang op DE laat staan.

Craft beer specialist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ecke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 23:51
xavento schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:32:
Klopt het dat je prime .de enkel naar .nl kan overzetten middels een CC ?
Dn heb ik namelijk weinig keuze en dien ik gewoon bij .de te blijven.
Op de hoofdsite van Tweakers meldt @Zeror
Hmm.. Jammer dat Amazon Prime een creditcard vereist. Daar had ik graag nog andere betaalmogelijkheden bij gezien, iets wat gebruikelijker is in Nederland.

Edit:
Via de Amazon Helpdesk werd mij verteld dat andere betaalmogelijkheden voor Prime onderweg zijn.
[Reactie gewijzigd door Zeror op 10 maart 2020 10:23]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Laatst online: 08-09 08:59
Ecke schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:37:
[...]

Op de hoofdsite van Tweakers meldt @Zeror
Hmm.. Jammer dat Amazon Prime een creditcard vereist. Daar had ik graag nog andere betaalmogelijkheden bij gezien, iets wat gebruikelijker is in Nederland.

Edit:
Via de Amazon Helpdesk werd mij verteld dat andere betaalmogelijkheden voor Prime onderweg zijn.
[Reactie gewijzigd door Zeror op 10 maart 2020 10:23]
Thanks voor je reply! even wachten nog dus ;)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Ik kreeg hier gewoon een mailtje of ik Amazon.nl 30 dagen gratis wilde proberen.
Heb dit geaccepteerd en zag dat in principe alles overging (gegevens/betaalmogelijkheden/etc).

Heb mijn Amazon.de dus maar geannuleerd, die stopt op 1 april en de gratis trail loopt tot 9 april.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 11-09 11:48
Hier ook het mailtje, terwijl ik mijn account al had omgezet :+

En goedkoper, en een maand gratis, waarom niet? :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Jeroen87 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:37:
Ik heb Prime in DE 1 jaar vooruitbetaald voor €49,-. De melding zegt
"Amazon Prime is nu beschikbaar op Amazon.nl. Klik hier om je Prime-lidmaatschap over te zetten naar Amazon.nl. Na de aanmelding wordt je Prime-lidmaatschap op amazon.de geannuleerd en worden je laatst betaalde abonnementskosten teruggestort."

Dat zou betekenen dat ik de volle €49,- terug zou krijgen :P
Prime iets goedkoper in NL nu, maar scheelt op jaarbasis maar euro of 10....dat is de moeite bijna niet, DE heeft op dit moment nog veel meer aanbod, dus denk dat ik mijn abbo zolang op DE laat staan.
Ik las ergens dat iemand met een .de prime abbo op de .nl iets had besteld met de gratis probeer maand prime, en vervolgens vrolijk ongevraagd zijn .de prime abbo kreeg overgezet: Welkom bij amazon.nl prime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 17:37

DexterDee

I doubt, therefore I might be

dragon2 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:01:
Ik las ergens dat iemand met een .de prime abbo op de .nl iets had besteld met de gratis probeer maand prime, en vervolgens vrolijk ongevraagd zijn .de prime abbo kreeg overgezet: Welkom bij amazon.nl prime!
Vrolijk wel, maar ongevraagd zeker niet. Als je de gratis probeer maand op .NL activeert staat er zeer duidelijk in beeld dat je .de Prime per direct vervalt. Die melding is niet weggestopt, maar staat prominent in beeld.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Ik had de stille hoop met de lancering van Amazon.nl met fysieke producten in Nederland vandaag dat ook Amazon Prime Music beschikbaar zou komen, maar helaas dit is nog niet het geval.

Ik heb vandaag wederom net Amazon (Nederland) contact opgenomen om te informeren wanneer Amazon Prime Music (meer dan 2 miljoen tracks, afspeellijsten/thema radiozenders) nu eindelijk ook in de Benelux / Nederland beschikbaar komt. Als je op het wikipedia kaartje kijkt waar Prime Music beschikbaar is in Europa en waar niet zijn wij in west europa één van de weinige landen waar het nog niet beschikbaar is. Te meer omdat er wel Music Unlimited beschikbaar is zou je ook verwachten dat we allang Prime Music hadden gehad en zeker nu met de lancering van Amazon.nl met meer fysieke producten hoop ik dat dit niet ver weg is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q31L4neWqcVkK-Q8aRvqQ0ybFrY=/f/image/MkBNb75ZXJfa3XwHv8Ok19OY.png
Global availability of Amazon Music. Yellow is Amazon Music Unlimited, Red-orange is Amazon Prime Music, and Orange is both Amazon Prime Music and Amazon Music Unlimited
De reactie van Amazon op mijn e-mail niet erg verrassend helaas: "Unfortunately we do not offer Prime Music as yet. We are working very hard to make this available in The Netherlands. There is no official launch date as yet, but if Prime Music is available, you as a Prime member will be the first to know! In the meanwhile you can benefit from our video services and many more!"

De toevoeging van Amazon Prime Music zou het voor mij interessant maken om permanent een abonnement aan te gaan i.p.v. iedere keer een (proef) maandje Prime (Video).

[ Voor 3% gewijzigd door funrider op 10-03-2020 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Ik had amazon prime DE voor de video dienst. Tot mijn verrassing kon ik dus overstappen naar de Nederlandse variant die goedkoper is + kreeg mijn maand bedrag terug gestort (want 30 dagen gratis). Erg netjes!

Kan Prime video trouwens echt aanraden. Star Trek Picard, The Expanse, The Boys, Preacher, The man in the high castle, The Grand Tour. Dat is die 3 euro echt wel waard voor een paar maanden.

[ Voor 4% gewijzigd door Mirved op 10-03-2020 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Heb even contact gehad met Amazon en het delen van Prime is op dit moment nog niet beschikbaar, maar op korte termijn wordt dit wel mogelijk voor Nederlandse abonnees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:33

tismij

???

als ik nu op .de mijn prime abo bekijk dan wordt ik doodgegooid met meldingen over omzetten naar .nl prime.
Wacht toch nog maar even af, abo is net maand geleden voor een jaar verlengd en lijkt toch alsof .de nog veel meer heeft dan .nl
Overigens vind ik bezorging nu wel erg raar, bij .de stond voor iets uiterlijk vrijdag en hetzelfde item op .nl met bezorgen morgen maar bij beide zodra ik ga bestellen ineens 11-17 Maart bezorgen.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Heb mijn Prime abonnement overgezet naar Nederland. We zullen gaan zien dat de verschillen zijn :P. Voor mij is Twitch Prime het belangrijkste. Prime Video kijk ik eigenlijk niet, maar 2,99 is wat mij betreft behoorlijk goedkoop voor de diensten :).

Ben er wel blij mee, misschien toch maar wat vaker via Amazon bestellen of Amazon video bekijken.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste

Let op:
• Geef goed aan over welke variant van Prime (Nederland, Duitsland, enz.) je vraag gaat, gezien het hier over Prime in het algemeen gaat.
• Discussie over het omzeilen van georestricties is niet de bedoeling in dit topic of in andere (nieuwe) topics op Tweakers.

Vragen en discussie over PrimeVideo mag in [Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo
Ervaringen met Amazon mogen gedeeld worden via de Shopreviews
Aanbiedingen mogen gedeeld worden in Aanbiedingen en Kortingscodes
Discussie over verwijderde shopreviews mag in een (nieuw) topic in Pricewatch worden gevoerd.