“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik word ook redelijk gestoord van het gedrag in de broekzak. Ik heb tap to activate en lift to activate al uitgezet, maar alsnog gebeuren er continue rare dingen in mijn broekzak, vooral als ik mensen bel via oordopjes (mute, luidspreker worden geactivate) en als ik radio luister is ie nu al 2x in mn zak gelockt door te vaak de pincode onjuist in te toetsen in mn broekzak, vrij irritant..Laurenesi schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:27:
[...]
Dat is eigenlijk mijn enige probleem met de iPhone X. Het scherm ik dusdanig gevoelig voor aanrakingen dat hij regelmatig unlockt in mijn broekzak met de nodige belletjes tot gevolg.. Verder erg tevreden!
[...]
iemand hier een oplossing voor?
[ Voor 7% gewijzigd door Niet_Jan_Jaap op 16-08-2018 10:03 ]
Unlocken is mij nooit gebeurd. Maar vaak, heel vaak, haal ik hem uit m’n zak en staat hij op het punt om het noodnummer te bellen. Ik kan mij voorstellen dat ze op de 112-centrale best last hebben van de X.Laurenesi schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:27:
[...]
Dat is eigenlijk mijn enige probleem met de iPhone X. Het scherm ik dusdanig gevoelig voor aanrakingen dat hij regelmatig unlockt in mijn broekzak met de nodige belletjes tot gevolg.. Verder erg tevreden!
Dit schijnt in iOS 12 te zijn opgelost.Niet_Jan_Jaap schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:01:
[...]
Ik word ook redelijk gestoord van het gedrag in de broekzak. Ik heb tap to activate en lift to activate al uitgezet, maar alsnog gebeuren er continue rare dingen in mijn broekzak, vooral als ik mensen bel via oordopjes (mute, luidspreker worden geactivate) en als ik radio luister is ie nu al 2x in mn zak gelockt door te vaak de pincode onjuist in te toetsen in mn broekzak, vrij irritant..
iemand hier een oplossing voor?
Dit heb ik helaas ook al gehadDennisdn schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:39:
[...]
Unlocken is mij nooit gebeurd. Maar vaak, heel vaak, haal ik hem uit m’n zak en staat hij op het punt om het noodnummer te bellen. Ik kan mij voorstellen dat ze op de 112-centrale best last hebben van de X.
Mijn boefje is liev!
zou top zijn! Kan hier alleen nergens iets over vinden, heb je hier toevallig een linkje oid van?DaSaN schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:51:
D
[...]
Dit schijnt in iOS 12 te zijn opgelost.
Dit is het (gelukkig) niet. Het is doorgaans niet zichtbaar. Heel af en toe is het wel zichtbaar vóór ik unlock. Even update afwachten. En er komt toch een iPhone X Plus (2018).Laurenesi schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 08:27:
[...]
Toen ik mijn iPhone X kocht had ik ook twee rondjes in mijn scherm (zie onderstaande foto met link ivm grootte; links onder en rechts onder de topspeaker). Dat was een fout in de coating van het scherm. De rondjes zaten als enige wel goed in de coating, maar daarom heen zag je snel vlekken door gebruik, waardoor de rondjes zichtbaar werden. Gelukkig heb ik mijn telefoon nog kunnen omruilen.
https://static.afbeelding...1808/449302/T0aCWDqj.jpeg
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Waar is ze niet tevreden over ?Novadecasa schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:04:
Mijn 6S is aan vervanging toe, ik ben benieuwd of er een goede opvolger komt dit jaar. Mijn vrienden heeft de X maar is daar niet heel erg te spreken over.
Er zit een flink verschil in de 6S en de X. Misschien moet jij die X maar nemen en zij een ander toestel
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik vind FaceID erg fijn werken. Vooral dat bijvoorbeeld je berichten niet leesbaar op lockscreen verschijnen. Dit kan ook bij SE maar dan krijg je ze niet leesbaar zonder te unlocken zover ik weet. OLED is erg mooi. Veel sneller. Poeh wat nog meer... Eigenlijk geen nadelen tov de SE behalve grootte.noslen schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:08:
Voor het eerst een X vastgehouden deze week. Hij hield heel goed vast, goede grip en het formaat is eigenlijk net iets te groot. Erg mooi toestel, het heeft meer weg van een sieraad dan van een telefoon . Ik heb een SE, maar ik vind de hoekige randen niet prettig vasthouden. Als ik dat en de rest van de SE met de X vergelijk is het een wereld van verschil. Wat zijn nog meer voordelen van de X tov de SE? Hopelijk kan ik hem nieuw kopen voor 800 na introductie van de XI
Mijn boefje is liev!
Welke apps gebruiken jullie vooral?
Ik had tot op heden een iPhone 5S uit 2013, maar die is inmiddels echt overleden (scherm is er half uitgesprongen en hij wil niet meer aan). Deze iPhone had maar 16GB, dus was ik eigenlijk altijd beperkt tot zo'n 150-200 foto's en een zeer gering aantal apps. Ik ga binnenkort de nieuwe iPhone X2/X plus kopen en vroeg mij af welke apps iedereen eigenlijk zoal gebruikt.
Alvast bedankt iedereen!
Daar is dit niet de plek voor idd. Daar kan je beter even een nieuw topic voor openen als het niet past in andere bestaande topics.mr.JamesBond schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:26:
Hallo allen! Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag,
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Lijkt me gewoon de achtergrond die geblurred wordt, bovenin de tijd en onderin iets anders..THE_BASE schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 19:57:
Laatst al eens gevraagd of iemand het probleem met vlekken in het scherm kent. Het komt sporadisch voor, maar nu had ik het eindelijk zonder dat iOS ontgrendelde.
Ik dacht dat het een vlek in het OLED-scherm was, maar dan zou je er geen screenshot van kunnen maken lijkt me. Als je goed kijkt zie je linksboven de vlek. De vlek zit altijd op dezelfde plaats en is altijd rond. Ik heb er nu met mijn vinger op gedrukt, waardoor het een soort maantje is geworden.
Iemand een idee? OLED, hardware of software?
Edit: ik zie het zelf ook bijna niet, maar als ik het origineel op mijn Mac of iPhone X bekijk, zie ik het wel. Wat een bijzonder verhaal.
[afbeelding]
Je kunt gewoon de Apps gebruiken van je 5S, die blijven gewoon in je huidige ID. Welke Apps (wij) gebruiken maakt toch niets uit. Succes met je aankoopmr.JamesBond schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:26:
Hallo allen! Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag, maar als nieuwe user ga ik het toch hier stellen.
Ik had tot op heden een iPhone 5S uit 2013, maar die is inmiddels echt overleden (scherm is er half uitgesprongen en hij wil niet meer aan). Deze iPhone had maar 16GB, dus was ik eigenlijk altijd beperkt tot zo'n 150-200 foto's en een zeer gering aantal apps. Ik ga binnenkort de nieuwe iPhone X2/X plus kopen en vroeg mij af welke apps iedereen eigenlijk zoal gebruikt.
Alvast bedankt iedereen!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik weet dat ik de apps die ik op mijn 5S gebruik kan meenemen. De vraag was juist gericht op welke apps jullie gebruiken, omdat ik geen idee heb welke apps handig/noodzakelijk/functioneel e.d. zijn aangezien ik altijd zeer beperkt apps kon downloaden.Hackus schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:15:
[...]
Je kunt gewoon de Apps gebruiken van je 5S, die blijven gewoon in je huidige ID. Welke Apps (wij) gebruiken maakt toch niets uit.
DankSucces met je aankoop
Gewoon gaan gebruiken en kijken wat je handig lijkt? Werp een blik op de top free/paid apps lijsten in de Store etc. Wat mis je nu dat je anders zou downloaden etc.mr.JamesBond schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:58:
[...]
Ik weet dat ik de apps die ik op mijn 5S gebruik kan meenemen. De vraag was juist gericht op welke apps jullie gebruiken, omdat ik geen idee heb welke apps handig/noodzakelijk/functioneel e.d. zijn aangezien ik altijd zeer beperkt apps kon downloaden.
PostNL app, om je gewone post en pakketpost binnen zien komen.mr.JamesBond schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:26:
Hallo allen! Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag, maar als nieuwe user ga ik het toch hier stellen.
Alvast bedankt iedereen!
Scanbot, om documenten in te scannen.
GMail, om sneller mails binnen te laten komen dan de gewone Apple mail app.
Lastpass en Keychain, wachtwoord beheer.
Apple Measure app, om dingen op te meten
Siri geen spraak maar tekst. om dingen in te plannen
The Weather Channel, voor weer meldingen of het gaat regenen
Authy, voor 2FA
Swiftkey, ander toetsenbord om te kunnen swypen.
De X reageert lang niet altijd goed, soms reageert hij nergens meer op en loopt die 'soort van' vast.Hackus schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:03:
bericht van speculaties nieuwe iPhones
[...]
Waar is ze niet tevreden over ?
Er zit een flink verschil in de 6S en de X. Misschien moet jij die X maar nemen en zij een ander toestel
Ja helaas kan dat niet, de X hebben ze allemaal van de baas gekregen op haar werk
Heeft die een app ja? Ik pak altijd de "prive" mode van safari.
Swiftkey heb ik lang geprobeerd, maar levert mij vooral frustratie op. Ik gebruikte altijd Swype, maar dat is helaas EOL. (Ik begon met Swype op mijn HTC desire.)Berlinetta schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 00:19:
[...]
PostNL app, om je gewone post en pakketpost binnen zien komen.
Scanbot, om documenten in te scannen.
GMail, om sneller mails binnen te laten komen dan de gewone Apple mail app.
Lastpass en Keychain, wachtwoord beheer.
Apple Measure app, om dingen op te meten
Siri geen spraak maar tekst. om dingen in te plannen
The Weather Channel, voor weer meldingen of het gaat regenen
Authy, voor 2FA
Swiftkey, ander toetsenbord om te kunnen swypen.
Ik ben overgestapt op GBoard. Dat werkt een stuk beter en maakt veel minder fouten. Ik vind het alleen jammer dat het van Google is.
Waze gebruik ik veel voor navigatie.
Verschillende reisapps: 9292, NS
Storage: dropbox, onedrive
OurGroceries is echt een heldenapp voor boodschappenlijsten. Kun je met elkaar syncen en dat levert handige lijstjes op voor de boodschappen. Werkt goed met de vrouw (al is het vervelend dat ze dingen op de lijst kan zetten terwijl je in de winkel loopt
Ruimte zat op de X. Wat je gebruikt blifjt gewoon erg persoonlijk.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Mijn vrouw en ik hebben hetzelfde netwerk: VodafoneNiGeLaToR schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:51:
Heb nu ervaring van 2 iPhoneX gebruikers en we zitten beide donderdag bij Apple. Beide hebben regelmatig wegvallende verbindingen, heetlopers en dat soort grappen. Het is van ons beide de beste iPhone ooit, die het minst stabiel werkt.
Mijn vrouw heeft een iPhone 7
Ik een iPhone X
Compleet overeenkomend met het onderzoekje van Tweakers: ik heb structureel slechter bereik, in binnen- en buitenland. Dat is wel schrikbarend voor een premiumproduct.
De telefoon wordt bij mij echter niet heet, maar ik draai dan ook weinig games of 3d apps.
Verder ook issues met wifi, valt weg. En met games sinds kort dan een spelletje geprobeerd en dat is niet te doen, na 1-3 potjes is hij traag, te heet om vast te houden en valt wifi steevast weg. Reproduceerbaar dus ook nog.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Met verschillende providers is het uiteraard lastig vergelijken, maar ik kan bij EXACT dezelfde provider gewoon 2 telefoons naast elkaar leggen en de iPhone X heeft slechter bereik dan ongeveer alle telefoons die ik gezien heb met dezelfde Provider. Dat vind ik het grootste probleem met de telefoon. Verder heb ik gelukkig niet de klachten die jij omschrijft.NiGeLaToR schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:12:
@Hann1BaL hier 1 x VF en 1 x Tmobile. Tmobile lijkt het in onze regio iets beter te doen, maar is gek genoeg laatste periode erg verslechterd. Kan ook aan Tmobile liggen. Als het bereik slecht is, dan wordt de telefoon heet heb ik gemerkt. Zet nu 4G uit als ik dat ervaar, omdat anders de batterij snel leeg gaat.
Verder ook issues met wifi, valt weg. En met games sinds kort dan een spelletje geprobeerd en dat is niet te doen, na 1-3 potjes is hij traag, te heet om vast te houden en valt wifi steevast weg. Reproduceerbaar dus ook nog.
We gaan het zien donderdag, of er iets mis is of dat ik huiswaarts ga met een 'oke, tis niet anders'-gevoel. Tis wel de eerste keer dat ik een toestel van Apple niet aanbeveel aan anderen en bij een opvolger nog 's goed ga nadenken of ik wel per se Apple wil blijven gebruiken.Hann1BaL schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:42:
[...]
Met verschillende providers is het uiteraard lastig vergelijken, maar ik kan bij EXACT dezelfde provider gewoon 2 telefoons naast elkaar leggen en de iPhone X heeft slechter bereik dan ongeveer alle telefoons die ik gezien heb met dezelfde Provider. Dat vind ik het grootste probleem met de telefoon. Verder heb ik gelukkig niet de klachten die jij omschrijft.
T-Mobile en wisselend/slecht/geen bereik is een bekend probleem bij Apple en T-Mobile. Bijna een jaar later geven ze elkaar nog steeds de schuld. Gaat niet alleen over bellen, maar alles wat over het Intel-modem loopt.NiGeLaToR schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:12:
@Hann1BaL hier 1 x VF en 1 x Tmobile. Tmobile lijkt het in onze regio iets beter te doen, maar is gek genoeg laatste periode erg verslechterd. Kan ook aan Tmobile liggen. Als het bereik slecht is, dan wordt de telefoon heet heb ik gemerkt. Zet nu 4G uit als ik dat ervaar, omdat anders de batterij snel leeg gaat.
https://community.t-mobil...iphone-283693/index1.html
Ik heb hier momenteel nog een Huawei P Smart liggen maar ik kan weinig zeggen over beter bereik. In de Randstad heb ik namelijk geen problemen op mijn X met T-Mobile en ik heb beide toestellen niet echt vergeleken met elkaar. Als ik Tweakers en mijzelf met de P9 moet geloven dan is Huawei de betere reviews: Ontvangst bij high-end telefoons - Test van signaal en snelheid op 4...
Ik heb momenteel abonnementen van Vodafone, Robin Mobile (KPN) en T-Mobile. Bij Robin Mobile word ik in de auto weleens op 3G gezet heb ik al gemerkt. Ik heb dat abo nog maar een maand hoor maar dat is mijn eerste ervaring. Dat heb ik bij T-Mobile nog niet gehad en bij hun ben ik volgende week weg. Mja ik wil ook niet meer teveel betalen voor abonnementen en ik heb de mazzel dat ik bij alle providers terecht kan bij mij thuis en op het werk dus als ik dan af en toe terugval op 3g dan zij het zo. Mijn iPhone X doe ik er niet voor weg al verdenk ik hem het meest
Ja ik had dat gelezen, maar in het begin van m'n iPhone X ervaring geen problemen mee. Haalde hoge snelheden op 4G in en om m'n huis. Laatste tijd (3-6 maanden, ik meet het niet elke week zeg maar) is het in ene 1 streepje en lage snelheden. Nu woon ik in een nieuwbouw wijk dus wordt er veel bijgebouwd, wat het bereik en de dekking kan beinvloeden.Dennisweb schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:05:
[...]
T-Mobile en wisselend/slecht/geen bereik is een bekend probleem bij Apple en T-Mobile. Bijna een jaar later geven ze elkaar nog steeds de schuld. Gaat niet alleen over bellen, maar alles wat over het Intel-modem loopt.
https://community.t-mobil...iphone-283693/index1.html
Wat ik zal doen is donderdag afwachten, opnieuw meten na reparatie/vervanging en dan eventueel nog even bij T-mobile horen wat ze aan het doen zijn in mijn buurt. Heb momenteel met bellen ook veel vervorming, wat ik vooralsnog maar wijt aan m'n telefoon zelf.
Even los van je probleem. Heb je WiFi bellen aangezet op je iPhone? Werkt heel goed bij Vodafone.Hann1BaL schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:58:
[...]
Mijn vrouw en ik hebben hetzelfde netwerk: Vodafone
Mijn vrouw heeft een iPhone 7
Ik een iPhone X
Compleet overeenkomend met het onderzoekje van Tweakers: ik heb structureel slechter bereik, in binnen- en buitenland. Dat is wel schrikbarend voor een premiumproduct.
De telefoon wordt bij mij echter niet heet, maar ik draai dan ook weinig games of 3d apps.
Ik heb juist het idee dat het slechter is bij de X dan voorgaande iphones die ik gehad heb (elk jaar de nieuwste). Voorheen had ik een apple airport extreme die tegenwoordig vervangen is voor een Netgear die theoretisch een stuk beter zou moeten zijn en met mijn Macbook ook altijd prima verbinding, kan streamen en downloaden vanaf de zolder, router staat onderin de woonkamer, dus 2 verdiepingen. Maar de iPhone x laadt vaker geeneens webpagina’s of snapchats/instagram posts oid. Afentoe ga ik dan maar op het 4G netwerk.. weet ook gewoon zeker dat het niet aan het wifi signaal ligt.Nachtapotheker schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 15:50:
Of instabiele wifiverbindingen aan de X liggen waag ik te betwijfelen. Ik vind de wifi (wel eens waar na 2 dagen gebruik) stabieler dan met mijn vorige 6s.
Werkt de verbinding wel weer goed als je wifi uit zet en daarna direct weer aan zet? Ik had ook wel eens vreemde dingen met m’n 6s en 9 van de 10x loste het bovenstaande de problemen op. Lijkt meer een bug in de software.Scrtz schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:48:
[...]
Ik heb juist het idee dat het slechter is bij de X dan voorgaande iphones die ik gehad heb (elk jaar de nieuwste). Voorheen had ik een apple airport extreme die tegenwoordig vervangen is voor een Netgear die theoretisch een stuk beter zou moeten zijn en met mijn Macbook ook altijd prima verbinding, kan streamen en downloaden vanaf de zolder, router staat onderin de woonkamer, dus 2 verdiepingen. Maar de iPhone x laadt vaker geeneens webpagina’s of snapchats/instagram posts oid. Afentoe ga ik dan maar op het 4G netwerk.. weet ook gewoon zeker dat het niet aan het wifi signaal ligt.
Dat staat aan ja. Ik heb verder ook niet veel problemen met telefoongesprekken.grote_oever schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:47:
[...]
Even los van je probleem. Heb je WiFi bellen aangezet op je iPhone? Werkt heel goed bij Vodafone.
Ik had er voorheen met andere iPhones ook nooit problemen mee maarja. Toch bijna tijd om uit huis te gaan ^^Tylen schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:02:
iphone heeft ook wat kleinere antennes dan een macbook. Dus twee verdiepingen overbruggen word wel wat krapper voor een iPhone dan een macbook. Daarnaast kan er bij de buren ook het 1 en ander veranderd zijn aan de wifi wat consequenties heeft op jou bereik. Hier doet de X het perfect. Nooit problemen met wifi. En haal gewoon 500Mbps up en down ermee 👍🏻
Ja maar ook maar voor enkele minuten helaasNachtapotheker schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 06:32:
[...]
Werkt de verbinding wel weer goed als je wifi uit zet en daarna direct weer aan zet? Ik had ook wel eens vreemde dingen met m’n 6s en 9 van de 10x loste het bovenstaande de problemen op. Lijkt meer een bug in de software.
Ah, oké. Soms wil een geforceerde restart wel helpen.Novadecasa schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 09:54:
[...]
De X reageert lang niet altijd goed, soms reageert hij nergens meer op en loopt die 'soort van' vast.
Ja helaas kan dat niet, de X hebben ze allemaal van de baas gekregen op haar werk
Klik volume up - klik volume down - houdt powerbutton ingedrukt tot Apple teken verschijnt.
Dus niet volume ingedrukt houden, alleen klikken.
Gelukkig komen er snel nieuwe iPhones aan..
Zucht...
Grappig...ik gebruik mijn iPhone X ook zonder hoesje (behalve onderweg gaat ie even in een hoesje) en de telefoon ziet er nog als nieuw uit. Zo op het blote oog geen krassen e.d. (micro krasjes zullen er altijd zijn)SgtElPotato schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:15:
Ik heb mijn X nu een aantal maanden en ik heb mijn iPhones altijd gebruikt zonder hoesje en screenprotector, maar de X is echt een krassen magneet. De stainless steel rand is erg kwetsbaar, wat logisch is, maar het scherm en het glas aan de achterkant zijn naar mijn idee vele malen kwetsbaarder dan de 6 / 7 / 8..
Als je de zilveren variant hebt dan is die rand heel makkelijk te polijsten/poetsen. Ik gebruik hem ook zonder hoesje en daardoor kast hij ook maar krijg het tot op heden altijd wel weg. Ik gebruik er “mothers” voor. Is reeds eerder hier besproken en werkt erg goed.SgtElPotato schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:15:
Ik heb mijn X nu een aantal maanden en ik heb mijn iPhones altijd gebruikt zonder hoesje en screenprotector, maar de X is echt een krassen magneet. De stainless steel rand is erg kwetsbaar, wat logisch is, maar het scherm en het glas aan de achterkant zijn naar mijn idee vele malen kwetsbaarder dan de 6 / 7 / 8..
Dat klinkt interessant. Hier ook vooral de bovenkant die altijd naakt is (gebruik sleeve) veel krassen dus als die weer netjes te maken is, heel graag!Donstil schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:56:
[...]
Als je de zilveren variant hebt dan is die rand heel makkelijk te polijsten/poetsen. Ik gebruik hem ook zonder hoesje en daardoor kast hij ook maar krijg het tot op heden altijd wel weg. Ik gebruik er “mothers” voor. Is reeds eerder hier besproken en werkt erg goed.
Mijn boefje is liev!
Wel weer ff wennen, van FaceID naar old skool TouchID van de 6S
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 22-08-2018 12:38 ]
Ja zoek ff op mothers in dit topic. Ik gebruik het ook op mijn watch trouwens.JB schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:05:
[...]
Dat klinkt interessant. Hier ook vooral de bovenkant die altijd naakt is (gebruik sleeve) veel krassen dus als die weer netjes te maken is, heel graag!
Top spul.
Mothers® is een merk van auto onderhoudsmiddelen. en het product wat goed te gebruiken is voor (randen) van je iPhone is. Motherrs Mag/Alu PolishSgtElPotato schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 11:15:
[ Voor 94% gewijzigd door Hoedje op 22-08-2018 22:31 ]
Whaha! Toch maar weer voor de nieuwe? Nog een goede prijs kunnen krijgen voor je X? Mag ook ff via PB hoor...Geert1976 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:38:
mijn X gisteren verkocht, nu tijdelijk een 6S (nieuw leven ingeblazen met de laatste beta van iOS 12 )....en dan hoogstwaarschijnlijk over een paar weekjes de opvolger van de X bestellen.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ook wel benieuwd 🤔🤗pdavie2311 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 16:41:
[...]
Whaha! Toch maar weer voor de nieuwe? Nog een goede prijs kunnen krijgen voor je X? Mag ook ff via PB hoor...
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Zojuist bij maat van mij geweest. Die handeld in vintage watches en kende het spul inderdaad. Werkt als een malle! iPhone weer als nieuwDonstil schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 13:24:
[...]
Ja zoek ff op mothers in dit topic. Ik gebruik het ook op mijn watch trouwens.
Top spul.
Mijn boefje is liev!
Reviews zijn goed dus de moeite waard dacht ik.
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
[ Voor 15% gewijzigd door BertP op 23-08-2018 09:47 ]
Ervaar hetzelfde met mijn X. Nu op vakantie in Florida ook af en toe het 'probleem' dat mijn vriendin met haar 6S direct met een wifi netwerk verbonden is, waarbij mijn X heel veel moeite heeft om een verbinding op te zetten. Als ik dan verbinding heb is deze ook lang niet zo stabiel en krachtig als de 6S. Erg irritant.Scrtz schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:48:
[...]
Ik heb juist het idee dat het slechter is bij de X dan voorgaande iphones die ik gehad heb (elk jaar de nieuwste). Voorheen had ik een apple airport extreme die tegenwoordig vervangen is voor een Netgear die theoretisch een stuk beter zou moeten zijn en met mijn Macbook ook altijd prima verbinding, kan streamen en downloaden vanaf de zolder, router staat onderin de woonkamer, dus 2 verdiepingen. Maar de iPhone x laadt vaker geeneens webpagina’s of snapchats/instagram posts oid. Afentoe ga ik dan maar op het 4G netwerk.. weet ook gewoon zeker dat het niet aan het wifi signaal ligt.
Thuis ook een Airport Extreme en daar ook vaak slecht ontvangst met m'n X. Waar ik destijds met m'n voorgaande iPhones nooit problemen had.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 24-08-2018 01:16 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nu had ik ook veel last van connectieproblemen en warmlopers, daar wilden ze niets aan doen tot ik fac reset ging doen (dat houden ze overigens netjes bij in hun systeem). Maar na het nieuwe scherm erin zit is bereik weer goed en wordt hij niet steeds heet meer
Alsof de antenne in het glas zit.. enfin, blij dat het weer werkt. Maar €309,- is en blijft debiel.
Los kopen is niet fijn idd. Zeker als je dan nu nagaat dat je er AppleCare+ voor had kunnen hebben en je goedkoper uit geweest wasNiGeLaToR schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:41:
Gisteren halve dag kapot gesmeten op Apple store bezoek voor vervangen van m’n iPhone X scherm (à €309,- voor alleen de voorkant).
Nu had ik ook veel last van connectieproblemen en warmlopers, daar wilden ze niets aan doen tot ik fac reset ging doen (dat houden ze overigens netjes bij in hun systeem). Maar na het nieuwe scherm erin zit is bereik weer goed en wordt hij niet steeds heet meer![]()
Alsof de antenne in het glas zit.. enfin, blij dat het weer werkt. Maar €309,- is en blijft debiel.
Jup, al heb ik de afgelopen 10 jaar niet nodig gehad.. dus ben nog steeds goedkoper uitDonstil schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:10:
[...]
Los kopen is niet fijn idd. Zeker als je dan nu nagaat dat je er AppleCare+ voor had kunnen hebben en je goedkoper uit geweest was
Baalde alleen van het hele proces. Apple is een grote onpersoonlijke en ongeinteresseerde fabriek geworden.
[ Voor 6% gewijzigd door elaho op 24-08-2018 21:04 ]
Eerst je iPhone en dan een halve dag.NiGeLaToR schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:41:
Gisteren halve dag kapot gesmeten op Apple store bezoek voor vervangen van m’n iPhone X scherm (à €309,- voor alleen de voorkant).
Nu had ik ook veel last van connectieproblemen en warmlopers, daar wilden ze niets aan doen tot ik fac reset ging doen (dat houden ze overigens netjes bij in hun systeem). Maar na het nieuwe scherm erin zit is bereik weer goed en wordt hij niet steeds heet meer![]()
Haha zo doe ik het ook altijd ja, een keer AppleCare afgesloten bij een iPhone maar doe het nooit meer, zeker niet aangezien ik toch vrijwel altijd na 1 jaar de iPhone alweer weg doe.. Scheelt dat ik van mezelf weet dat ik erg voorzichtig ben, als ik dan een keer pech heb tja jammer dan even aftikken en niet teveel meer aan denken.NiGeLaToR schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:28:
[...]
Jup, al heb ik de afgelopen 10 jaar niet nodig gehad.. dus ben nog steeds goedkoper uit
Baalde alleen van het hele proces. Apple is een grote onpersoonlijke en ongeinteresseerde fabriek geworden.
[ Voor 98% gewijzigd door Donstil op 24-08-2018 21:34 ]
Ja die fijne winkel waar je vroeger even binnenliep is het al jaren niet meer inderdaad.NiGeLaToR schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:28:
[...]
Jup, al heb ik de afgelopen 10 jaar niet nodig gehad.. dus ben nog steeds goedkoper uit
Althans niet in Nederland. De kleinere Apple stores in het buitenland hebben dat soms nog wel eens.
Ik irriteer mij ook altijd aan de communicatie training die de medewerkers hebben moeten volgen, “ooh wat vervelend voor u meneer. Nu is uw mooie iPhone X kapot. Nou wij gaan er alles aan doen om u weer bellend naar buiten te laten lopen”
Maar goed ik weet welke methode dat is dus dan prik je daar gelijk doorheen.
16:9 speelt toch prima af op de X? Of je nou software bezels hebt of fysieke bezels maakt dan ook niet zoveel uitelaho schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:04:
Ik ga mijn iPhone x verkopen ik vind dat de face id het slecht doet. Heb alles al een keer opnieuw helemaal ingesteld maar weigert vaak. Verder mis ik het full screen bij YouTube filmpjes. Al met al heb ik hem nu 3 weken maar erger me aan deze telefoon. Ik ga weer terug naar het plus model.
Je krijgt 50% van de aanschaf terug als je na een jaar opzegd overigens.Scrtz schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:18:
[...]
Haha zo doe ik het ook altijd ja, een keer AppleCare afgesloten bij een iPhone maar doe het nooit meer, zeker niet aangezien ik toch vrijwel altijd na 1 jaar de iPhone alweer weg doe.. Scheelt dat ik van mezelf weet dat ik erg voorzichtig ben, als ik dan een keer pech heb tja jammer dan even aftikken en niet teveel meer aan denken.
(Of een ander percentage als je eerder of later opzegd)
Ik deed het ook nooit maar nu ik het heb geeft het wel een lekker gevoel, ik was ook altijd heel zuinig (vrijwel nooit hoesjes) maar gebruik hem nu gewoon als het gebruiksvoorwerp wat het is.
[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 24-08-2018 21:35 ]
Haha, nou zoals die bij mij viel lijkt ie wel van kroepoek.. maargoed, eind goed al goed..
Overigens nog iets ontdekt: ik ben zwaar telefoonafhankelijk / verslaafd. Alles zit erin. Werk, geldzaken, contact met de ‘buitenwereld’. Had na 4 uur voicemails, chats, notificaties, emails.. maar ook ff focus met m’n 2 collegas die mee waren (hadden allemaal wat te fixxen). Kan m’n lampen en tv niet meer aanzetten zonder telefoon. Sic.
Ik doe dat expres niet. Hoewel ik de iPhone X surfplank edition (we zijn je nog niet vergeten!) wil, houd ik m’n X totdat de nieuwe binnen is. Stel je voor dat het net als vorig jaar een maand wachten is. Daar heb ik dus geen trek in. Ik neem het prijsverschil wel voor lief. Dat doe ik al jaren.Geert1976 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:38:
mijn X gisteren verkocht, nu tijdelijk een 6S (nieuw leven ingeblazen met de laatste beta van iOS 12 )....en dan hoogstwaarschijnlijk over een paar weekjes de opvolger van de X bestellen.
ja wellicht doe ik dat volgend jaar ook wel.Dennisweb schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 01:06:
[...]
Ik doe dat expres niet. Hoewel ik de iPhone X surfplank edition (we zijn je nog niet vergeten!) wil, houd ik m’n X totdat de nieuwe binnen is. Stel je voor dat het net als vorig jaar een maand wachten is. Daar heb ik dus geen trek in. Ik neem het prijsverschil wel voor lief. Dat doe ik al jaren.
Maar aan de andere kant, evt een maandje extra wachten op de daadwerkelijke bezorging is voor mij niet zo'n groot probleem...dat geduld kan ik denk ik wel opbrengen
Ga je dit jaar voor de iPhone Surfplank, de 6,1 inch of voor de iPhone Kano , 6,5 inch ?
Heb juist altijd AppleCare, alleen al dat express replacement is het dubbel en dwars waard als je ‘t een keer nodig hebt.Scrtz schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:18:
[...]
Haha zo doe ik het ook altijd ja, een keer AppleCare afgesloten bij een iPhone maar doe het nooit meer, zeker niet aangezien ik toch vrijwel altijd na 1 jaar de iPhone alweer weg doe.. Scheelt dat ik van mezelf weet dat ik erg voorzichtig ben, als ik dan een keer pech heb tja jammer dan even aftikken en niet teveel meer aan denken.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
De kosten boeien uiteindelijk niet op al die tijd afgemeten, maar 'express replacement' .. als ik een halve dag had kunnen doorwerken had me dat wél geld bespaard. Betekent het leentoestel/ruilen of iets anders handigs?WhatsappHack schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 05:03:
[...]
Heb juist altijd AppleCare, alleen al dat express replacement is het dubbel en dwars waard als je ‘t een keer nodig hebt.
Je belt met Apple. Ze sturen een nieuwe (lees remanufactured) iPhone op en je moet je defecte binnen 10 dagen retour sturen.
Zo ben je dus niet offline en hoef je ook niet te duimendraaien in een of andere Apple Store.
Mooie is dat dat ook zo werkt als je hem zelf per ongeluk gemold hebt, dan betaal je enkel na onderzoek de eigen risico bijdrage en voila.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
De iPhone Kano Edition.Geert1976 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 04:42:
[...]
Ga je dit jaar voor de iPhone Surfplank, de 6,1 inch of voor de iPhone Kano , 6,5 inch ?![]()
Ja, dat is inderdaad fijn. Ze leveren je nieuwe exemplaar af en nemen meteen je oude toestel weer mee. Gelukkig heb ik het met de iPhone X mijn hele Apple Care niet nodig gehad.WhatsappHack schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:36:
Jup, what he ^ says. En dat “retour sturen” betekent overigens ook dat de UPS chauffeur gewoon bij je thuis langskomt om hem op te halen.Zeer relaxt.
Dat was met de iPhone 7 Plus wel anders. Daar had ik 4 exemplaren waar het scherm losliet.
Er is wel een nadeel aan express replacement: je moet borg staan. Dat is voor een toestel van 1329 euro niet prettig. Zeker niet als je toestel binnen een paar dagen defect raakt. Dan ben je zo 3000 euro verder. Of in mijn geval van de iPhone 7 Plus, heb ik een paar duizend euro op m’n creditcard moeten zetten om ‘m steeds weer te swappen. Dat is minder handig.
Ik hoop dat ook het nieuwe toestel weer zo goed is als de X. Ik vind het een mega goed apparaat, maar wil wel graag een iets groter scherm. Ik ben redelijk gewend geraakt aan het kleinere scherm van de X, maar heb altijd de Plus-modellen gehad. Een iPhone X met het formaat van de Plus zou perfect zijn.
Vwbt de iPhone X.. heb er een beetje een haat-liefde relatie mee.. mooiste iPhone tot nu toe, prachtig scherm, snel.. maar ook kwetsbaarste model ooit, idioot duur en ondanks dat ie mooi is.. niet innovatief.
Heb gister in een opwelling een iPad 2018 voor 349,- gekocht in de winkel en die doet alles wat m'n X doet tot nu toe ook en niet merkbaar trager. Dat is écht waar voor je geld als je het zo vergelijkt. En ja, dat is een tablet en geen telefoon. Ik raad de X om die reden ook aan niemand aan, tenzij geld je niet boeit
Maargoed, nu nieuw DoD certified EOD resistant hoesje eromheen komt het helemaal goed met m'n mooie X
Gewoon eens iets nieuws proberen...
Ik bekijk dan revieuws op YouTube maar 10min later besef ik dat ik echt wel tevreden ben van men iPhone X.
Alles werkt hier zoals het moet, en zit wss ook te diep in het apple-systeem (iPads, apple tv, Apple music, familie die bijna allemaal iPhone/iPad gebruiken waardoor iMessage top werkt.
Dus zal best maar gewoon bij men IPhone X blijven :-).
Enige waar ik nog op wacht is de ondersteuning van Waze via carplay, maar dat is nog maar een maandje wachten :-)
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Nu pas per ongeluk te weten gekomen dat je in de foto’s app, foto’s van plaats kan verwisselen...
Dus gewoon slepen naar een andere plaats...
Wist niet dat dit kon...
Zolang ne iPhone gebruiken en da nu pas doorhebben... erg erg erg
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Nou ik wist ook niet dat dit kon hoor.Snakefoodjah schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:47:
Omg
Nu pas per ongeluk te weten gekomen dat je in de foto’s app, foto’s van plaats kan verwisselen...
Dus gewoon slepen naar een andere plaats...
Wist niet dat dit kon...
Zolang ne iPhone gebruiken en da nu pas doorhebben... erg erg erg
Sterker nog ik krijg het niet voor elkaar
OeiDonstil schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:09:
[...]
Nou ik wist ook niet dat dit kon hoor.
Sterker nog ik krijg het niet voor elkaar
Ik kan dus gewoon foto vasthouden ,
Met andere vinger terug gaan en ander album kiezen en dan de foto hierin verplaatsen....
[ Voor 21% gewijzigd door Snakefoodjah op 27-08-2018 21:41 ]
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Ooh wisselen van Album. Ja dat zei je er net niet bijSnakefoodjah schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:38:
[...]
Oei
Ik kan dus gewoon foto vasthouden ,
Met andere vinger terug gaan en ander album kiezen en dan de foto hierin verplaatsen....
Dat kan idd. Maar in de filmrol kan niet.
Sorry ;-).Donstil schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:51:
[...]
Ooh wisselen van Album. Ja dat zei je er net niet bij![]()
Dat kan idd. Maar in de filmrol kan niet.
Ale dan heb ik iets nieuws bijgeleerd...
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Meteen een afspraak gemaakt voor donderdag bij de apple store in Amsterdam, maar had hier twee vraagjes over:
- Heb rond het middag uur een afspraak gemaakt, hoelang verwachten jullie dat de reparatie duurt (uurtje of meer?)
- Zag op de site van Apple alle twee verschillende prijzen staan, beeldscherm +/- 311 euro en rest +/- 611 euro, welke prijs kan ik verwachten?
Weet trouwens niet of ik hier op de goede plek ben voor deze vragen..
Als de achterkant ook gebarsten is, dan is de prijs €611. Je iPhone wordt dan vervangen door een nieuw toestel of een toestel dat in prestaties en betrouwbaarheid vergelijkbaar is met een nieuw apparaat.fyr0 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:05:
Paar dagen geleden mijn X uit mn handen laten vallen tijdens vakantie, ondanks dat ik een erg goed hoesje had beide schermen kapot door de val. Gelukkig een doorlopende reisverzekering die het verzekerd (geluk bij een ongeluk).
Meteen een afspraak gemaakt voor donderdag bij de apple store in Amsterdam, maar had hier twee vraagjes over:
- Heb rond het middag uur een afspraak gemaakt, hoelang verwachten jullie dat de reparatie duurt (uurtje of meer?)
- Zag op de site van Apple alle twee verschillende prijzen staan, beeldscherm +/- 311 euro en rest +/- 611 euro, welke prijs kan ik verwachten?
Weet trouwens niet of ik hier op de goede plek ben voor deze vragen..
[ Voor 4% gewijzigd door MelvinW op 28-08-2018 16:15 ]
Top, dan weet ik waar ik rekening mee moet houden. Bedankt!MelvinW schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:15:
[...]
Als de achterkant ook gebarsten is, dan is de prijs €611. Je iPhone wordt dan vervangen door een nieuw toestel of een toestel dat in prestaties en betrouwbaarheid vergelijkbaar is met een nieuw apparaat.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik wilde er net iets over gaan tikken.Rivanov schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:28:
Pff erger me wel aan de zachtheid van het scherm van de X. Ben altijd zo extreem zuinig op al mijn devices. Nog nooit heeft een iPhone van mij krasjes gehad op het scherm, en de X heeft her en der miniscule krasjes die er spontaan op komen. Grrr..
Ik heb m'n iPhone X nu vanaf januari dit jaar en het is niet normaal zo bekrast als het scherm is. Ik heb minstens drie krassen die voelbaar zijn en verder is het bezaait met kleinere krassen (in het felle zonlicht is het helemaal huilen met de pet op) Ik heb CD hoesjes gehad die er na 10 jaar beter uit zagen dat dit. En ik ga ook gewoon normaal en zuinig met m'n spullen op.
En ja, je kunt screenprotectors gebruiken om dat te voorkomen, maar dit is m'n 5e iphone, ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt en ook nog nooit zo veel krassen gezien.
En Apple claimt dat dit het hardste glas is wat ze ooit op een telefoon gebruikt hebben.
Je zit bijna te denken dat het gewoon een produktiefout is.
Is er op de een of andere manier dat je dit op de standaardgarantie afhandeling kunt gooien?
[ Voor 4% gewijzigd door YellowCube op 29-08-2018 06:27 ]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik ben zeker voorzichtig maar gebruik geen case of glas-protector, en gebruik m'n X overal voor dus die maakt veel uren op een dag.
Whow voor de officiële release, connecties in cupertino zeker?dafmay schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:19:
Goh...ik heb mijn iPhone X sinds oktober vorig jaar en nog geen krasje te bekennen.
Wat is er dan precies zo goed aan het hoesje als je een dergelijke schade hebtfyr0 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:05:
Paar dagen geleden mijn X uit mn handen laten vallen tijdens vakantie, ondanks dat ik een erg goed hoesje had beide schermen kapot door de val.
[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 29-08-2018 10:36 ]
Haha...idd moet zijn eind november. Was even snel uit het hoofd...ik heb 'm pas een aantal weken na de officiele release gekocht.Donstil schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:34:
J
[...]
Whow voor de officiële release, connecties in cupertino zeker?
Gefeliciteerd. Ik heb mijn X sinds de allereerste dag dat deze uit is. Gebruik 'm ook overal voor. Wie niet?! Heb in m'n leven nog nooit een screenprotector gebruikt en nog nooit krassen gehad in m'n scherm. Met de X nu wel. Dit is een algemeen probleem waar je helaas niets aan kunt doen. De fijnste stofdeeltjes kunnen al krasjes veroorzaken in dit scherm. Het is zelfs zo dat ik over m'n telefoon blaas, wanneer er stofdeeltjes opzitten in plaats van erover veeg. Ja, dat ziet er misschien voor de buitenwereld dom uit...Maar zo ver ga ik om zuinig te zijn op mijn spullen. En nóg komen er krasjes op.dafmay schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:19:
Goh...ik heb mijn iPhone X sinds oktober vorig jaar en nog geen krasje te bekennen.
Ik ben zeker voorzichtig maar gebruik geen case of glas-protector, en gebruik m'n X overal voor dus die maakt veel uren op een dag.
Je ziet ze niet bij normaal gebruik, enkel bij heel fel zonlicht of wanneer je in een ruimte zit met hele felle lampen. Maar dan stoort het me enorm.
Snap dat ze het scherm minder breekbaar wilde maken, maar dit is weer het andere uiterste.
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 29-08-2018 12:49 ]
Ik ben niet jarig hoor...maar donstil wel toevallig.
[Keynote] 'Gather round' 12 september 2018 19:00
Kunnen we hier voor maar vooral tijdens de Keynote lekker babbelen over de aankondigingen en daadwerkelijke keynote,
12 september na de release, 14 september na de pre-order, of 21 september na de levering van de eerste nieuwe iPhones?
Zie de grafieken in de pricewatch zoals die van de Apple iPhone 7 32GB ZwartSammeKamminga schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:57:
Weet iemand wanneer de duidelijke prijsdaling van de huidige iPhone X komt?
12 september na de release, 14 september na de pre-order, of 21 september na de levering van de eerste nieuwe iPhones?
Als je er meer bekijkt van andere modellen dan zie je vanzelf wanneer gemiddeld de prijzen zakken.
Het is ook maar wat je significant genoeg vindt qua prijsvermindering.SammeKamminga schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:57:
Weet iemand wanneer de duidelijke prijsdaling van de huidige iPhone X komt?
Ik heb zelf de X 256GB gekocht voor iets van €1179 incl. AppleCare+ in Februari. (Daarvoor een 8 gehad.); dat vond ik eigenlijk wel een interessante prijs. (FTR dat is dus +/- €950 zonder AppleCare) Ik ben benieuwd of de prijs in de winkel daar onder komt na Apple's aankondigingen. Misschien wel gezien het lijkt alsof de nieuwe X/XS/Whatever mogelijk ietsjes goedkoper is, maar denk zomaar dat het best zou kunnen dat ik toen al een betere deal had dan wat nu in de winkels gaat komen.
[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 01-09-2018 01:19 ]
Zijn er meer mensen die hier last van hebben of weten wat het kan zijn?
Ik heb ondertussen de X het netwerk laten 'vergeten', netwerk instellingen gereset, telefoon gereboot en ook andere wifi netwerken geprobeerd..
Staat onder settings - mobiele data toevallig wifi assist aan? Zou kunnen zijn dat wifi signaal zo nu en dan niet sterk genoeg is en dan automatisch overschakelt naar data verbinding...?wokkelz schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:30:
Sinds een paar dagen heb ik last van het feit dat mijn X continue de verbinding verliest met mijn Wifi. Hij schakeld dan over naar 4G en niet meer terug naar de wifi.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben of weten wat het kan zijn?
Ik heb ondertussen de X het netwerk laten 'vergeten', netwerk instellingen gereset, telefoon gereboot en ook andere wifi netwerken geprobeerd..
https://drive.google.com/...TAqettz-B2?usp=drive_open
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Voorheen heb ik mijn iPhone regelmatig opgeladen op een soort 'dock' met daarin de originele kabel van Apple. Ik heb het vermoeden dat het daar door komt misschien.
Binnenkort ga ik mijn 6s vervangen, nu is mijn vraag, hebben jullie daar bij de iPhone X last van als jullie bedraad opladen?
In de winkel staan alle modellen op die 'docks'.
Ik heb hier iig nergens last van. Laad hem om de dag bij. Ik laad ook alleen bij via een kabel. (Heb geen draadloze lader)Novadecasa schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:43:
Met mijn iPhone 6s heb ik nogal wat problemen met opladen. Ik heb het idee dat de oplaadpoort van de iPhone te ruim is waardoor de oplader geen goed contact maakt.
Voorheen heb ik mijn iPhone regelmatig opgeladen op een soort 'dock' met daarin de originele kabel van Apple. Ik heb het vermoeden dat het daar door komt misschien.
Binnenkort ga ik mijn 6s vervangen, nu is mijn vraag, hebben jullie daar bij de iPhone X last van als jullie bedraad opladen?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik ga er vanuit dat alles gewoon nog duurder wordWhatsappHack schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 01:19:
[...]
Het is ook maar wat je significant genoeg vindt qua prijsvermindering.
Ik heb zelf de X 256GB gekocht voor iets van €1179 incl. AppleCare+ in Februari. (Daarvoor een 8 gehad.); dat vond ik eigenlijk wel een interessante prijs. (FTR dat is dus +/- €950 zonder AppleCare) Ik ben benieuwd of de prijs in de winkel daar onder komt na Apple's aankondigingen. Misschien wel gezien het lijkt alsof de nieuwe X/XS/Whatever mogelijk ietsjes goedkoper is, maar denk zomaar dat het best zou kunnen dat ik toen al een betere deal had dan wat nu in de winkels gaat komen.
Mijn boefje is liev!
Heb je het poortje al eens schoongemaakt met een tandenstoker? Zit vaak een berg stof in waardoor de stekker niet meer goed past. Bekend 'probleem' en in 2 tellen op te lossen.Novadecasa schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:43:
Met mijn iPhone 6s heb ik nogal wat problemen met opladen. Ik heb het idee dat de oplaadpoort van de iPhone te ruim is waardoor de oplader geen goed contact maakt.
Mijn X had een kapot scherm en heb dit laten vervangen voor de 309,- ofzo recent.. en wat denk je:
- telefoon wordt niet meer heet (behalve bij spelletje, maar dan nog, blijft wel werken)
- signaal is verbeterd, kan weer knap bellen
- connectie met de carkit blijft werken, was daarvoor vaak haperend
- batterij gaat weer lang/dag mee
Oftewel: als je scherm stuk is stopt van alles met werken, alsof niet alleen het scherm maar ook de rest van je antenne's oid beschadigd raakt. Bijzonder, toch?
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.
Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.