• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-12 16:01
NiGeLaToR schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:08:
[...]

Heb je het poortje al eens schoongemaakt met een tandenstoker? Zit vaak een berg stof in waardoor de stekker niet meer goed past. Bekend 'probleem' en in 2 tellen op te lossen.

Jazeker, in het begin had ik ook het idee dat het de oplossing was omdat er inderdaad een berg stof in zat.
Inmiddels is het altijd nagenoeg schoon omdat ik het bijna wekelijks check, maar het helpt helaas niet.

Bij het opladen van m'n 6s moet ik nu de kabel zodanig buigen en/of vasthouden dat hij wil opladen, loslaten of de kabel bewegen zorgt er anders meteen voor dat hij stopt met opladen. ;(

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:27
Novadecasa schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:56:
[...]

Jazeker, in het begin had ik ook het idee dat het de oplossing was omdat er inderdaad een berg stof in zat.
Inmiddels is het altijd nagenoeg schoon omdat ik het bijna wekelijks check, maar het helpt helaas niet.

Bij het opladen van m'n 6s moet ik nu de kabel zodanig buigen en/of vasthouden dat hij wil opladen, loslaten of de kabel bewegen zorgt er anders meteen voor dat hij stopt met opladen. ;(
Ah jammer zeg.. dacht misschien heb ik een quick fix voor je..

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:32
Novadecasa schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:56:
[...]

En al een ander kabeltje geprobeerd?

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-12 16:01
pacificocean schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:27:
[...]

En al een ander kabeltje geprobeerd?
Ja ;)
Maar om te voorkomen dat dit een topic wordt over de problemen van het opladen van mijn 6s, iemand hier die z'n X af en toe oplaadt via/op een dock?

Als ik binnenkort overstap naar de X dan wil ik namelijk niet hetzelfde probleem hebben :+
Novadecasa schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:04:
[...]

Ja ;)
Maar om te voorkomen dat dit een topic wordt over de problemen van het opladen van mijn 6s, iemand hier die z'n X af en toe oplaadt via/op een dock?

Als ik binnenkort overstap naar de X dan wil ik namelijk niet hetzelfde probleem hebben :+
Een Qi-dock ja, niet een lightning dock.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Dit is ook een mooie... FaceID herkent me consistent niet als ik glimlach :+ Dat is er dus niet ingeleerd. Zonnebril op, pet op of af, baard of geen baard: allemaal geen probleem. Maar een glimlach!? Lekker verhaal, misschien toch maar eens aan de Prozac. :’) :P

[ Voor 21% gewijzigd door WhatsappHack op 08-09-2018 04:06 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:15

JB

Cédric roelt!

WhatsappHack schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 04:04:
Dit is ook een mooie... FaceID herkent me consistent niet als ik glimlach :+ Dat is er dus niet ingeleerd. Zonnebril op, pet op of af, baard of geen baard: allemaal geen probleem. Maar een glimlach!? Lekker verhaal, misschien toch maar eens aan de Prozac. :’) :P
Mijn ervaring met zonnebril(len) is drama tot nu toe. Hoe kun je dit verbeteren?

Zodra ik zonnebril af zet (of iets omhoog houden, zodat ogen vrij komen), schiet ie meteen door.

Mijn boefje is liev!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Volgens mij kun je faceid 'leren' door je wachtwoord in te voeren op het moment dat je niet herkend wordt. Zonnebril, glimlachen. Dit is dan ook het zwakke punt van faceid want zo zou je een familielid uiteindelijk toegaan kunnen verlenen.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:44
JB schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:13:
[...]

Mijn ervaring met zonnebril(len) is drama tot nu toe. Hoe kun je dit verbeteren?

Zodra ik zonnebril af zet (of iets omhoog houden, zodat ogen vrij komen), schiet ie meteen door.
Ik heb nogal een zonnebril-fetisch en ik hoef ze allemaal maar één keer "toe te voegen" door de code in te geven. Daarna kent hij ze vlekkeloos en kan ik gewoon blijven omwisselen. Tot aan een complete skihelm mét gesloten oranje spiegelvizier aan toe. Ik had verwacht dat bijvoorbeeld pollaroid glazen het infrarood zouden verstoren, maar dat is geen geval.

Mijn FaceID heeft wel een paar weken of langer nodig gehad om uberhaupt mijn gezicht goed in te leren. Ontgrendelen in de carkit waarbij ik niet recht op het scherm kijk heeft hij ook moeite mee gehad in het begin. Net als een half verfrommeld gezicht in een kussen. Maar dat kan zijn geweest omdat hij uit de eerste batch komt en wat updates heeft gehad. Sinds die tijd werkt het perfect, altijd.

[ Voor 24% gewijzigd door Dennisdn op 11-09-2018 07:19 ]

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-11 08:33
Geert1976 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 12:38:
mijn X gisteren verkocht, nu tijdelijk een 6S (nieuw leven ingeblazen met de laatste beta van iOS 12 )....en dan hoogstwaarschijnlijk over een paar weekjes de opvolger van de X bestellen.

Wel weer ff wennen, van FaceID naar old skool TouchID van de 6S :+
Here we go again :) En..wat heeft het mogen opbrengen? Ga je voor de Xs of de Xs Max (plus)? Ikzelf twijfel nog maar neig sterk richting de Max

Het is weer bijna September 2026 :)

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:23:
[...]

Here we go again :) En..wat heeft het mogen opbrengen? Ga je voor de Xs of de Xs Max (plus)? Ikzelf twijfel nog maar neig sterk richting de Max
Hey! We hebben je dit jaar gemist met het door jou telkens aftellen tot de Keynote ;)

Geen 6,5inch voor mij, als ik überhaupt 1 van de nieuwe modellen wil, is het de 5,8 Xs.
Even afwachten tot morgenavond.

Heb €700 voor mijn 64Gb X kunnen krijgen.

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-12 20:55
Kan iemand dual sim bevestigen in de nieuwe Xs?

• Jaymone
Geert1976 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:39:
[...]

Hey! We hebben je dit jaar gemist met het door jou telkens aftellen tot de Keynote ;)

Geen 6,5inch voor mij, als ik überhaupt 1 van de nieuwe modellen wil, is het de 5,8 Xs.
Even afwachten tot morgenavond.

Heb €700 voor mijn 64Gb X kunnen krijgen.
Jaa..lange vakantieperiode achter de rug maar nu weer back to reality :) Mooi bedrag!
Het is altijd weer een bijzondere tijd van het jaar..morgen is het vandaag ;)

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-12 17:22
Ik begrijp al die hype niet over die nieuwe toestellen... Vind het sowieso stom dat het wederom een X genoemd gaat worden.

Dacht dat de X alleen voor het jubileum gebruikt werd. Maar dat is dus niet zo. Apple gaat er gewoon mee door. Ben benieuwd of we morgenavond iets vernieuwends zullen horen.

De spanning is er eigenlijk al vanaf... Het is niet meer zoals jaren geleden waar je nog met spanning aan het wachten was op het nieuws van Apple.....

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-12 16:13

heho

Ommen, Overijssel

JB schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:13:
[...]

Nadat ik "aandacht vereist voor Face ID" heb uitgeschakeld, geen probleem meer gehad met inloggen met zonnebril. Heb je die aanstaan ?

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

• JB

JB

Cédric roelt!

heho schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:38:
[...]

Nadat ik "aandacht vereist voor Face ID" heb uitgeschakeld, geen probleem meer gehad met inloggen met zonnebril. Heb je die aanstaan ?
Die staat aan, maar ook met een reden. Ik probeer nog eens de unlock met code bij weigeren om ‘m meer te laten leren. Ik wist niet dat dat zo werkt.

Mijn boefje is liev!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Michie23 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:01:
Kan iemand dual sim bevestigen in de nieuwe Xs?
Waarom de iPhone 2018 met dualsim waarschijnlijk nog niet naar Nederland komt
https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-2018-dualsim/

is nog alleen maar speculatie natuurlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Tasminos op 12-09-2018 00:57 ]

• Jaymone
iPhone XS, XR en XS Max namen bevestigd door Apple. Ook storages: XS 64, 256, 512 en XR 64, 128 en 256

https://www.theverge.com/...ne-xs-max-iphone-xr-names

Store inmiddels ook down..vandaag is het vandaag

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-12 17:22
Jaymone schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:42:
iPhone XS, XR en XS Max namen bevestigd door Apple. Ook storages: XS 64, 256, 512 en XR 64, 128 en 256

https://www.theverge.com/...ne-xs-max-iphone-xr-names

Store inmiddels ook down..vandaag is het vandaag
Wat fijn dat ze nu alles al verklappen...

hoeven we vanavond om 19.00hr niet te gaan kijken 8)7

ps. dit slaat toch nergens op? Waar is de keynote dan nog voor? alles is toch al uitgelekt!!

• Dennisdn
dkawa schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:11:
[...]

ps. dit slaat toch nergens op? Waar is de keynote dan nog voor? alles is toch al uitgelekt!!
Stiekem hoop ik dat er nog een One more thing is dat ik toch een nieuwe iPhone wil. Maar zoals altijd weten we eigenlijk alles al wel. Ben bang dat ik het nog een jaartje met de X blijf doen :-(

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 12-09-2018 16:28 ]

• Jaymone
dkawa schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:11:
[...]

Ik verbaas me nergens meer over, dit kan je niet tegenhouden. Keynote blijft me desondanks toch boeien
Dennisdn schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:26:
[...]

Stiekem hoop ik dat er nog een One more thing is dat ik toch een nieuwe iPhone wil. Maar zoals altijd weten we eigenlijk alles al wel. Ben bang dat ik het nog een jaartje met de X blijf doen :-(
de Max?! ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Jaymone op 12-09-2018 16:34 ]

• Dennisdn
Jaymone schreef op woensdag 12 september 2018 @ 16:33:
[...]

Ik verbaas me nergens meer over, dit kan je niet tegenhouden. Keynote blijft me desondanks toch boeien

[...]

de Max?! ;)
Nee. Te groot. Het moet nog wel een beetje lekker zitten in broekzakken. Maargoed, dat dacht ik ook toen ik verplicht naar formaat 6 moest en X. En elke keer valt het wel mee. Maar met een Plus/Max krijg ik echt het idee met een handtas op pad te moeten.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 12-09-2018 16:50 ]

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12 12:27
Ik was verbaasd dat de huidige X niet als goedkoper model aangeboden wordt. En ik ben eigenlijk wel klaar om mijn SE te updaten, maar dat hoeft dus niet persee een XS or XR te zijn.

Hopelijk zien we de X komende weken nog met mooie deal weggaan die lager is dan de prijs van een XR.
Dan zal ik direct de x bestellen :D

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• JB

JB

Cédric roelt!

MenN schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:22:
Ik was verbaasd dat de huidige X niet als goedkoper model aangeboden wordt. En ik ben eigenlijk wel klaar om mijn SE te updaten, maar dat hoeft dus niet persee een XS or XR te zijn.

Hopelijk zien we de X komende weken nog met mooie deal weggaan die lager is dan de prijs van een XR.
Dan zal ik direct de x bestellen :D
Die gaat denk ik niet echt veel zakken omdat ie EOL is. Als ie wel zakt, zou ik ook voor de X gaan. De Xs biedt niets dan een nieuwe kleur die echt merkbaar gaat zijn IMHO. Ik ga mijn X 256GB niet upgraden, moet geld bij en waarvoor?

Mijn boefje is liev!

• apekoek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11 11:22
Hoop dat de prijs van de normale X ergens nog even flink gaat dippen ivm de nieuwe modellen, iemand enig idee waar een prijsaanpassing op voorraadmodellen doorgaans het snelst wordt doorgevoerd?

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
pricewatch: Apple iPhone X 256GB Zilver

Van 1329 naar 1098 is al een stukje lager....

Youtube: DashcamNL

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12 17:39
Wel iets gedaald dan inderdaad. Eind juni heb ik voor mijn X space gray 256gb EUR 1.224,- betaald bij KPN.

• MenN
Mooie prijzen, maar ik weet niet of ik zo'n aankoop via Ebay wil doen. Noem me ouderwets maar ik heb liever een 'echte' (web)winkel waar ik zaken mee doe. Garantie ect.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Garantie kan je toch gewoon via Apple laten lopen + koop er AppleCare bij en je bent safe

Verwijderd

MenN schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:02:
[...]

Mooie prijzen, maar ik weet niet of ik zo'n aankoop via Ebay wil doen. Noem me ouderwets maar ik heb liever een 'echte' (web)winkel waar ik zaken mee doe. Garantie ect.
Je hebt bij iedere iPhone na activering 1 jaar wereldwijd garantie. Zonder aankoopbon zelfs.

• Thallyos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:36
Dat is volgens mij niet internationaal. Ze behouden zich het recht om in het buitenland je te weigeren (enkel met iPhone iPad en watch). Ik zit volgende maand in de VS en ben daarom nog aan het twijfelen of ik daar eentje koop.
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:11:
[...]
Je hebt bij iedere iPhone na activering 1 jaar wereldwijd garantie. Zonder aankoopbon zelfs.

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-11 19:42
Heeft er iemand ervaring met het kopen van een toestel in Duitsland via een webshop? Via idealo.de vind ik meerdere iPhone X-prijzen van beneden €900. Bij exho.de kun je hem afhalen.
JB schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:55:
[...]

Die staat aan, maar ook met een reden. Ik probeer nog eens de unlock met code bij weigeren om ‘m meer te laten leren. Ik wist niet dat dat zo werkt.
Ik heb aandacht vereist ook aan staan, werkt prima met polaroid op.

In iOS 12 is trouwens de optie “voeg ander uiterlijk toe” toegevoegd, daarmee moet het makkelijker worden om bijv zonnebrillen te herkennen.

[ Voor 18% gewijzigd door WhatsappHack op 14-09-2018 06:51 ]

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:35
Kun je via de app ook ophalen in Apple Store selecteren ipv verzenden?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27
SquareOne schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:14:
Kun je via de app ook ophalen in Apple Store selecteren ipv verzenden?
Je wilt de X bij Apple kopen of wat wil je?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:35
Famous schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:16:
[...]

Je wilt de X bij Apple kopen of wat wil je?
Morgen 9:01 iPhone X bestellen bij Apple. Is ophalen op release dag een optie ipv verzenden?

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-12 11:06

Ttje

"We shall never surrender"

SquareOne schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:17:
[...]

Morgen 9:01 iPhone X bestellen bij Apple. Is ophalen op release dag een optie ipv verzenden?
Ik neem aan dat je het over een Xs hebt of een van de nieuwe iphones.
In dat geval ben je in dit forumtopic verkeerd :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ttje op 13-09-2018 23:41 ]

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-12 14:58
Hebben we er zin in? *O*

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:46
In een telefoon die niet meer te koop is (bij Apple)?

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-12 17:13

pdavie2311

Live life to the fullest..

Nou, ik blijf nog wel lekker in dit topic hoor! Lekker puhhhh...(ik hou gewoon mijn X dit jaar,,,;)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-12 14:58
Sinus_rhythm schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:21:
[...]

In een telefoon die niet meer te koop is (bij Apple)?
Oeps, verkeerde topic. ;)

• racoon
  • Laatst online: 18-12 08:45

racoon

mooowwww

Is het al bekend wanneer dit toestel goedkoper word, ik mag namelijk verlengen of overstappen maar €56,- per mand en eenmalig €120,- bijbetalen voor 20 gb en onbeperkt bellen vind ik nogal duur.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-12 19:39
Ik blijf ook mooi bij me X..
Ik zat net even V&A te kijken lachwekkend mensen die durven 980 euro voor hun 64GB X te vragen :+ _O-

[ Voor 11% gewijzigd door Nick25 op 14-09-2018 11:12 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Dennisdn
pdavie2311 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 07:46:
Nou, ik blijf nog wel lekker in dit topic hoor! Lekker puhhhh...(ik hou gewoon mijn X dit jaar,,,;)
Ik heb echt geen enkele reden kunnen bedenken om naar een Xs te gaan. Een volledige Dual Sim had ik vanochtend direct besteld. Maar helaas niet voor ons.

De rest van de verbeteringen zijn maar nihil. Al ben ik echt benieuwd naar de krasvastheid van het nieuwe glas. Dat is het enige nadeel van de X.

[ Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 14-09-2018 11:25 ]

• Jackssonss
Nick25 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:10:
Ik zat net even V&A te kijken lachwekkend mensen die durven 980 euro voor hun 64GB X te vragen :+ _O-
Zou ik ook wel willen weten. Ik wil er een los kopen en vind de Xs te duur. De X is nagenoeg hetzelfde en kost op dit moment al €200 minder.
racoon schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:09:
Is het al bekend wanneer dit toestel goedkoper word, ik mag namelijk verlengen of overstappen maar €56,- per mand en eenmalig €120,- bijbetalen voor 20 gb en onbeperkt bellen vind ik nogal duur.
Je kunt dus voor minder een nieuwe kopen... Bij Vianen Telecom zelfs voor €860 maar ik weet niet of dat te vertrouwen is.

• Famous
Is/wordt een collectors item :D

We hebben goud in handen!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:37

Thermometer

Whoop Whoop!

Weten jullie of ik nog AppleCare+ kan aanschaffen voor de iPhone X? Volgens mij kon dat tot een jaar na aankoop, maar ik zie het hier op de Apple website niet meer tussen staan.

• _Bailey_
  • Niet online
er zijn bekende resellers die momenteel de iPhone 64Gb X aanbieden voor €960.

Dus knappe vent als je een 2e handse wil verkopen voor meer dan een nieuwe uit de winkel die nog gesealed is

8)7

• Nick25
Famous schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:54:
[...]

Is/wordt een collectors item :D

We hebben goud in handen!
*O* *O*

• Nick25
Jackssonss schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:52:
[...]

Zou ik ook wel willen weten. Ik wil er een los kopen en vind de Xs te duur. De X is nagenoeg hetzelfde en kost op dit moment al €200 minder.

[...]

Je kunt dus voor minder een nieuwe kopen... Bij Vianen Telecom zelfs voor €860 maar ik weet niet of dat te vertrouwen is.
Ik ben toen bij Only Here - Smartphones & Meer geweest.
Ik had toen nog een 8 en heb een hele leuke deal toen gemaakt..

Prima ontvangen en vriendelijk geholpen , Factuur alles was aanwezig _/-\o_

• Jackssonss
Nick25 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:02:
[...]

Ik ben toen bij Only Here - Smartphones & Meer geweest.
Ik had toen nog een 8 en heb een hele leuke deal toen gemaakt..

Prima ontvangen en vriendelijk geholpen , Factuur alles was aanwezig _/-\o_
Ik zie inderdaad dat ze de 64GB-versie verkopen voor €870. Weet je of dat Nederlandse modellen zijn?

Verwijderd

Hier inderdaad slechts €869. Prima prijs
https://www.vianentelecom.nl/Apple-iPhone-X-64GB-Space-Gray

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43
Thermometer schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:54:
Weten jullie of ik nog AppleCare+ kan aanschaffen voor de iPhone X? Volgens mij kon dat tot een jaar na aankoop, maar ik zie het hier op de Apple website niet meer tussen staan.
AppleCare+ kan tot 60 dagen na aanschaf. Je kunt hier controleren of je ervoor in aanmerking komt: https://checkcoverage.apple.com/nl/nl/

• Jackssonss

Verwijderd

Pa heeft ooit wat gekocht bij ze, ging prima.

• Jackssonss
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:14:
[...]

Pa heeft ooit wat gekocht bij ze, ging prima.
Ik ben nog een beetje huiverig...

• Nick25
Jackssonss schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:04:
[...]

Ik zie inderdaad dat ze de 64GB-versie verkopen voor €870. Weet je of dat Nederlandse modellen zijn?
Nou mijn verhaal was dat die van een persoon was maar die had handicap en wou liever een note vanwege het formaat.
Toen heb hem getipt (die in utrecht die had nog een note)
En zo is het balletje gaan rollen 8)
Moest 250 toen bij betalen :) dikke prima!
Zat glass protector al op & factuur van vodafone / bonnen alles erbij... 1x aan gehad die persoon

[ Voor 9% gewijzigd door Nick25 op 14-09-2018 12:40 ]

• Nick25
Jackssonss schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:37:
[...]

Ik ben nog een beetje huiverig...
Waarom bon erbij en klaar toch?

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:37

Thermometer

Whoop Whoop!

MelvinW schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:07:
[...]

AppleCare+ kan tot 60 dagen na aanschaf. Je kunt hier controleren of je ervoor in aanmerking komt: https://checkcoverage.apple.com/nl/nl/
Weet je het zeker? Ik las dit artikel namelijk: https://www.iculture.nl/n...e-12-maanden-aanschaffen/

• Jackssonss
Nick25 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:39:
[...]

Waarom bon erbij en klaar toch?
Op een bepaalde manier voelt het beter als ik de webshop ken en hij er 'betrouwbaar' uitziet.

• Nick25
Jackssonss schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:22:
[...]

Op een bepaalde manier voelt het beter als ik de webshop ken en hij er 'betrouwbaar' uitziet.
Tja dat is een keuze garantie gaat toch via Apple ook via een webshop :)

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43
Dat heeft Apple nooit gedaan. Zie ook hier: https://www.apple.com/nl/...phone-xs-of-iphone-xs-max
Als je je nieuwe iPhone koopt, kun je dit toevoegen aan je mandje voordat je afrekent.
Je kunt het ook los aanschaffen binnen 60 dagen na aankoop van je iPhone.

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-12 10:29
Wat is de batterijduur en batterij % bij de meeste na een jaar gebruik?

PSN: extreme8eight

• Nick25
extreme8eight schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:33:
Is bij elke persoon verschillend maar ik gebruik hem veel
En de batterij is nog perfect nu al helemaal met IOS 12 _/-\o_

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-12 16:39
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/c6tTAU/Webp_net_resizeimage.png

:/ Zit op elke foto die ik maak met mijn iPhone X.

Iemand ervaring met het gaan naar de Apple Store wanneer de iPhone bij Bol.com gekocht is?

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:12

Grin

Ride si sapis.

99-100% batterijconditie met doorgaans drie+ dagen (70-110 uren) voordat hij aan de lader moet. De lading is nu bijvoorbeeld 43% met 64 uren standby en 8.5 uren gebruik. Ik ben vanzelfsprekend meer dan tevreden hiermee!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Jackssonss
Nick25 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:22:
[...]

Tja dat is een keuze garantie gaat toch via Apple ook via een webshop :)
Klopt, maar het tweede jaar garantie blijkbaar via de webshop. Ik vind het niet erg om niet via Apple te kopen, maar ik wil het liefste een aanbieder die bekend is. Bij GSMweb heb ik bijvoorbeeld een beter gevoel.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:30
99% op m'n releaseday iPhone X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-12 16:34

Crp

n41r0j schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:06:
[Afbeelding]

:/ Zit op elke foto die ik maak met mijn iPhone X.

Iemand ervaring met het gaan naar de Apple Store wanneer de iPhone bij Bol.com gekocht is?
Ik heb hetzelfde eens gehad met mijn iPhone 6, deze had ik via T-Mobile.
Ben toen gewoon naar de Apple Store gegaan in A'dam en toen werd het toestel kosteloos en zonder verdere vragen uitgewisseld voor een ander. Heb verder geen contact met T-Mobile gehad er over.
Dit was wel 4 jaar geleden, ik weet niet of in die tussentijd hun policy hierin verandert is.

• Cougar
Grin schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:09:
[...]

99-100% batterijconditie met doorgaans drie+ dagen (70-110 uren) voordat hij aan de lader moet. De lading is nu bijvoorbeeld 43% met 64 uren standby en 8.5 uren gebruik. Ik ben vanzelfsprekend meer dan tevreden hiermee!
Dat is wel erg veel! Ik kom meestal na een volle lading op 40 uur stand-by en 9 uur gebruik. Heb de X sinds juni en mijn batterijpercentage is nu 98%.

• Famous
Ik haal easy een dag met redelijke screentime.
94% is de batterijconditie, laadt hem via kabel en draadloos op.

• Nick25
Jackssonss schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:11:
[...]

Klopt, maar het tweede jaar garantie blijkbaar via de webshop. Ik vind het niet erg om niet via Apple te kopen, maar ik wil het liefste een aanbieder die bekend is. Bij GSMweb heb ik bijvoorbeeld een beter gevoel.
Als jij een bon krijgt van de provider erbij zie ik geen problemen dan loopt me garantie ook via die provider :)

• Dennisdn
Rivanov schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:16:
[...]

99% op m'n releaseday iPhone X.
Hier hetzelfde. 99 procent en uit de eerste batch. En ik mishandel hem echt. Elke dag aan de iPad lader, meerdere keren per dag in de carkit opladen etc.

En tijdens de vakantie nog ervaren dat hij 48 wel kan redden bij voorzichtig gebruik.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 14-09-2018 14:34 ]

• Jackssonss
Nick25 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:23:
[...]

Als jij een bon krijgt van de provider erbij zie ik geen problemen dan loopt me garantie ook via die provider :)
Ja, maar ik koop los.

• Nick25
Heb ik ook gedaan toch? ik kreeg de bon van de provider erbij ;)

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisdn schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:33:
[...]

Hier hetzelfde. 99 procent en uit de eerste batch. En ik mishandel hem echt. Elke dag aan de iPad lader, meerdere keren per dag in de carkit opladen etc.

En tijdens de vakantie nog ervaren dat hij 48 wel kan redden bij voorzichtig gebruik.
Whaha! Herkenbaar!

Dennisdn schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:33:
[...]
... Het is pas mishandeling als je hem steeds (bijna) helemaal leeg laat lopen voordat je hem aan de lader hangt.

• Jackssonss
Nick25 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:45:
[...]

Heb ik ook gedaan toch? ik kreeg de bon van de provider erbij ;)
Haha. Welke provider bedoel je dan?

• Nick25
Jackssonss schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:52:
[...]

Haha. Welke provider bedoel je dan?
Lees me verhaal nogmaals over die telefoon verkoper ;) factuur gewoon van vodafone gekregen toen ik de telefoon kocht zo moeilijk hoeft het niet te zijn toch :)

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Wat is een redelijke prijs om mijn iPhone X 64GB voor te verkopen ? Telefoon is van November.

[Battle.net: Forsaken#22243]

• Nick25
Intelcorei7 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:51:
Wat is een redelijke prijs om mijn iPhone X 64GB voor te verkopen ? Telefoon is van November.
600/650 max echt niet meer!

• Intelcorei7
Nick25 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:53:
[...]

600/650 max echt niet meer!
Zo dat is minder dan ik had verwacht :'(

• Nick25
Intelcorei7 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:55:
[...]

Wat had je verwacht dan?

• pdavie2311

pdavie2311

Intelcorei7 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:55:
[...]

Wie zegt dat dat klopt? Gewoon beginnen bij 800,- en kijken..Scheelt nog steeds veel dan met een soortgelijk model bij Apple..Dus niet de XR....

• Intelcorei7
Rond de 750,- euro. Telefoon is nog in Nieuwstaat.

• Intelcorei7
pdavie2311 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:57:
[...]

Wie zegt dat dat klopt? Gewoon beginnen bij 800,- en kijken..Scheelt nog steeds veel dan met een soortgelijk model bij Apple..Dus niet de XR....
Ja dat klopt, denk dat ik dat maar ga doen.

Intelcorei7 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:58:
[...]

Rond de 750,- euro. Telefoon is nog in Nieuwstaat.
€700,- lukt wel (ik heb mijn X 256 voor €750 verkocht) maar dan moet je eigenlijk even wachten tot alle Xs eigenaren van hun X afzijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Cougar
Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:00:
[...]

€700,- lukt wel (ik heb mijn X 256 voor €750 verkocht) maar dan moet je eigenlijk even wachten tot alle Xs eigenaren van hun X afzijn.
EUR 750,- voor een 256gb? Jeetje, ook dat vind ik vrij weinig.

Zelf ben ik in juni dit jaar overgegaan naar een X 256gb via KPN. Heb er EUR 1.224,- voor betaald. Wist wel dat ik geld zou laten liggen, en had beter kunnen wachten, maar op dat moment geen reserve telefoon meer (mijn dochter heeft nu mijn 4s).

• JB

JB

Cédric roelt!

Cougar schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:39:
[...]

Zelf ben ik in juni dit jaar overgegaan naar een X 256gb via KPN. Heb er EUR 1.224,- voor betaald. Wist wel dat ik geld zou laten liggen, en had beter kunnen wachten, maar op dat moment geen reserve telefoon meer (mijn dochter heeft nu mijn 4s).
Dan kun je nu beter wachten :+ Ik zie echt niet waarom ik mijn 256GB X zou moeten upgraden. Alleen als je een nog groter scherm wil, snap ik het.

[ Voor 10% gewijzigd door JB op 14-09-2018 19:44 ]

Mijn boefje is liev!

Cougar schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:39:
[...]

Ik had hem wel al wat langer (3 nov).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• _Bailey_
  • Niet online
Voor diegene die de overstap wil maken naar een iPhone X

CoolBlue heeft nu een 64Gb Silver, als Tweede Kansje voor €910. In nieuwstaat.

Dit zijn iPhones die binnen enkele dagen zijn teruggebracht door een klant.
CoolBlue inspecteert de iPhone en bepaald de staat van de iPhone en de verkoopprijs.
Uiteraard gewoon de garantievoorwaarden van toepassing die ook gelden voor een gesealede iPhone

Heb zéér goede ervaringen met Tweede Kansjes van CoolBlue

• dicespark
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:55:
Voor diegene die de overstap wil maken naar een iPhone X

CoolBlue heeft nu een 64Gb Silver, als Tweede Kansje voor €910. In nieuwstaat.
Ik verwacht eigenlijk sowieso wel een price-drop wanneer Coolblue de nieuwe modellen in voorraad krijgt. Zij, en andere webshops, moeten dat toch ook van de voorraad iPhone X af? Of is dat een verkeerde redenering.

Persoonlijk twijfel ik wachten op bovenstaande 'aanname' of wachten tot de tweedehands prijzen zakken naar de hierboven genoemde bedragen (bv iPhone X 256Gb voor 750€).

• _Bailey_
  • Niet online
dicespark schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:57:
[...]

Ik verwacht eigenlijk sowieso wel een price-drop wanneer Coolblue de nieuwe modellen in voorraad krijgt. Zij, en andere webshops, moeten dat toch ook van de voorraad iPhone X af? Of is dat een verkeerde redenering.

Persoonlijk twijfel ik wachten op bovenstaande 'aanname' of wachten tot de tweedehands prijzen zakken naar de hierboven genoemde bedragen (bv iPhone X 256Gb voor 750€).
de resellers/webshops gaan hun huidige voorraad X-en verkopen, is die op, dan is het daarna definitief over en uit voor de iPhone X.
Ofwel, er komt geen nieuwe aanvoer van X-en bij de webshops/resellers.

En ik denk dat komende dagen die voorraden wel eens heel snel kunnen gaan opdrogen

• pdavie2311

pdavie2311

dicespark schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:57:
[...]

Volgens mij moet een Coolblue zich wel houden aan een minimum. Niet dat zij de X voor een habbekrats mogen slijten. Ik dacht dat Apple hier erg strikt in was?

• Fl0werp0wer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14-12-2020
Ik ben nu ook op zoek naar een iPhone x omdat de iPhone 8 plus die ik nu heb toch te groot is nu ik weer last heb van de zenuw in mijn arm. Als ik sommige prijzen zie schrik ik echt dat ze dat durven vragen voor een tweedehands telefoon. Ook ik zit dus te twijfel toch maar wachten op een goede prijs of toch mijn 8 plus houden van nog geen jaar oud. De xs vind ik toch iets te prijzig dit jaar.

Verwijderd

Fl0werp0wer schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 08:31:
Ik ben nu ook op zoek naar een iPhone x omdat de iPhone 8 plus die ik nu heb toch te groot is nu ik weer last heb van de zenuw in mijn arm. Als ik sommige prijzen zie schrik ik echt dat ze dat durven vragen voor een tweedehands telefoon. Ook ik zit dus te twijfel toch maar wachten op een goede prijs of toch mijn 8 plus houden van nog geen jaar oud. De xs vind ik toch iets te prijzig dit jaar.
Als je een iPhone X in nieuwstaat met alles erbij in doosje ed wilt ben je denk nog wel 750-800 euro kwijt voor 64gb

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:57:
[...]

Als je een iPhone X in nieuwstaat met alles erbij in doosje ed wilt ben je denk nog wel 750-800 euro kwijt voor 64gb
absoluut niet!

je kan al makkelijk een in nieuwstaat 64Gb iPhone X krijgen voor zo'n €650-675.

Goed rondkijken hier op V&A of evt Marktplaats en een beetje goed onderhandelen doet wonderen ;)

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-12 23:28
Heb zelf een X 256GB gekocht met AppleCare+ voor 800 met alles erbij.

• MenN
Khayma schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:28:
Heb zelf een X 256GB gekocht met AppleCare+ voor 800 met alles erbij.
2e hands of een leuke deal bij een winkel gevonden?

Pagina: 1 ... 59 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.