Verwijderd

Voor de mensen die twijfelen. Oom heeft gisteren bij Vianen Telecom iPhone X gekocht voor €869. Had net pakketjesbezorger met pakketje geseald en dus gewoon 2 jaar garantie.

Te vertrouwen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:00
MenN schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:44:
[...]

2e hands of een leuke deal bij een winkel gevonden?
2e hands.

hier is hij nieuw goedkoop en gewoon af te halen: https://www.vianentelecom...ps/64618025/Products/0490

Verwijderd

Geert1976 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:03:
[...]

absoluut niet!

je kan al makkelijk een in nieuwstaat 64Gb iPhone X krijgen voor zo'n €650-675.

Goed rondkijken hier op V&A of evt Marktplaats en een beetje goed onderhandelen doet wonderen ;)
Bizar lage prijzen. Ik verkoop men oude iPhones altijd voor een mooie prijs ook al worden ze veel lager aangeboden. Soms is geduld een schone zaak. Verkoop duurt wat langer. Maar je hebt wel een betere prijs er voor terug. bijna 50% afschrijving in een jaar is mij echt te veel.

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-09 07:42
Gaat dat faceid nog wat soepeler werken? Heb hem nu een dag maar het hapert een beetje.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Robehr schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 16:09:
Gaat dat faceid nog wat soepeler werken? Heb hem nu een dag maar het hapert een beetje.
Hij gaat je steeds beter leren kennen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

Rivanov schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 16:34:
[...]

Hij gaat je steeds beter leren kennen.
Hier werkt het met/zonder bril, met zonnebril, in de auto goed vanuit de Brodit en ook in bed, schemer en in de ochtend met wallen aan mijn bakkes....Kortom...Meer dan dikke prima!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
Het beter leren kennen is ook geen kwestie van dagen. De eerste paar weken zal je je nog regelmatig ergeren. Elke keer als je de code moet ingeven leert hij een nieuw stukje of hoek van het gezicht. Het komt helemaal goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2018 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Het valt behoorlijk tegen. Ja het leert wel wat maar het gaat vaker dan je wilt nog weleens mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
keepitfrosty schreef op zondag 16 september 2018 @ 21:31:
[...]

Het valt behoorlijk tegen. Ja het leert wel wat maar het gaat vaker dan je wilt nog weleens mis
Vreemd dat dit per persoon verschilt.. FaceID is voor mij zeeer betrouwbaar en snel (ok touchID was miss een fractie sneller).

Alleen in direct fel zonlicht wil hij nog wel eens moeite hebben.. Even andere kant opkijken en hij pakt em wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

[...]

Onderbouw dit eens? In welke situatie gaat het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
[...]

al eens de FacID setup opnieuw doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Ik heb ook sinds kort de X en ik vind Face ID een verademing. In direct zonlicht doet hij inderdaad wel moeilijk maar voor de rest perfect. Zelfs midden in de nacht met alleen scherm verlichting herkent hij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartR
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-12-2023
Na de lancering van de Xs heb ik de knoop doorgehakt, voor mij niet het allernieuwste model, maar sinds vrijdag ook een iPhone X gekocht. Zo goed als nieuw voor €769 bij https://holysmartphone.nl. Hiervoor kwam ik van een iPhone 6, en het is echt een verademing tot nu toe!

FaceID is echt nog wel even wennen, hoewel ik het wel snel vind werken. Het grootste nadeel tot nu toe vind ik dat ik hem wel op moet pakken voordat ie mn gezicht kan scannen. Ik heb de optie "Aandacht vereist" dan nog wel aan staan, dus ik ben benieuwd of dat nog verschil maakt.

Ik merk zelf dat ik nogal voorzichtig ben met het aanzetten van alle toeters en bellen, bij een nieuwe telefoon omdat ik bang ben dat de batterij dan snel achteruit zal gaan. Hoe is jullie ervaring daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:08
BartR schreef op maandag 17 september 2018 @ 07:52:
Na de lancering van de Xs heb ik de knoop doorgehakt, voor mij niet het allernieuwste model, maar sinds vrijdag ook een iPhone X gekocht. Zo goed als nieuw voor €769 bij https://holysmartphone.nl. Hiervoor kwam ik van een iPhone 6, en het is echt een verademing tot nu toe!

FaceID is echt nog wel even wennen, hoewel ik het wel snel vind werken. Het grootste nadeel tot nu toe vind ik dat ik hem wel op moet pakken voordat ie mn gezicht kan scannen. Ik heb de optie "Aandacht vereist" dan nog wel aan staan, dus ik ben benieuwd of dat nog verschil maakt.

Ik merk zelf dat ik nogal voorzichtig ben met het aanzetten van alle toeters en bellen, bij een nieuwe telefoon omdat ik bang ben dat de batterij dan snel achteruit zal gaan. Hoe is jullie ervaring daarmee?
Nou verklaar u nader? Wat bedoel jij met 'toeters en bellen'?

Ik heb gewoon alles aan staan, wat standaard aan staat, haal gemakkelijk een dag, zelfs als ik de iPhone relatief intensief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Goede keuze! Gewoon genieten van dat ding en full power aanzetten. Mijn X is van 3 november en batterij is nog steeds 99%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartR
Scrtz schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:05:
[...]

Nou verklaar u nader? Wat bedoel jij met 'toeters en bellen'?

Ik heb gewoon alles aan staan, wat standaard aan staat, haal gemakkelijk een dag, zelfs als ik de iPhone relatief intensief gebruik.
Bijvoorbeeld: Schermhelderheid, op de achtergrond verversen van alle apps, locatiegegevens.

Ik had m'n iPhone X afgelopen zaterdag bijvoorbeeld op een plek met minder goed bereik, en daar had ik mét batterijbesparende modus aan het eind van de dag nog 20% batterij over met ongeveer 2 uur schermtijd.

Mijn verwachting was eigenlijk wel dat ik nog meer over zou houden. Komt dat dan door het continue zoeken naar netwerken dat de batterij snel leeg gaat, of moet ik m'n verwachtingen gewoon wat bijstellen?
pdavie2311 schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:06:
[...]

Goede keuze! Gewoon genieten van dat ding en full power aanzetten. Mijn X is van 3 november en batterij is nog steeds 99%...
Kijk dat is alvast een geruststelling! Hoe bevalt ie nu, na een jaar in gebruik te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
BartR schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:12:
[...]

Bijvoorbeeld: Schermhelderheid, op de achtergrond verversen van alle apps, locatiegegevens.

Ik had m'n iPhone X afgelopen zaterdag bijvoorbeeld op een plek met minder goed bereik, en daar had ik mét batterijbesparende modus aan het eind van de dag nog 20% batterij over met ongeveer 2 uur schermtijd.

Mijn verwachting was eigenlijk wel dat ik nog meer over zou houden. Komt dat dan door het continue zoeken naar netwerken dat de batterij snel leeg gaat, of moet ik m'n verwachtingen gewoon wat bijstellen?

[...]

Kijk dat is alvast een geruststelling! Hoe bevalt ie nu, na een jaar in gebruik te hebben?
Zou goed kunnen ja, let er nooit zo op eigenlijk :P Kijk eens naar je batterijpercentage, mijne is ook van 3 nov en heb ook nog 98-99% ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

BartR schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:12:
[...]

[...]

Meer dan prima! Vandaar dat ik dit jaar ook niet upgrade..Ik heb echt elk jaar een andere iPhone gehaald, sinds de iPhone 4..Zegt genoeg dat ik het nu voor het eerst niet doe. De X is gewoon nog zeer future proof. Voordat de reacties komen, Tuurlijk was een iPhone 6s ook nog meer dan prima, om toch de 7 te kiezen toen der tijd.... jaja... :+

Aangaande ververs op achtergrond, dat heb ik maar selectief aan staan. Een 3-tal apps. Ook alleen via Wifi, niet via mobiele data..Locatievoorziening net zo..Ook selectief en dan ook nog alleen: Bij gebruik van App...

Je moet er gewoon even mee spelen en stoeien om de voor jou juiste instellingen te bepalen..Wat voor mij goed is, hoeft voor een ander niet goed te zijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Background Refresh staat bij mij volledig uit. Nergens voor nodig vind ik persoonlijk. Alle notificaties van de apps komen gewoon binnen. Het enige verschil is dat hij de daadwerkelijke informatie pas binnenhaalt bij het openen van de app i.p.v. dat dit al 'klaarstaat' omdat hij dit op de achtergrond al heeft gedownload

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2018 08:23 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Rivanov schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:23:
Background Refresh staat bij mij volledig uit. Nergens voor nodig vind ik persoonlijk. Alle notificaties van de apps komen gewoon binnen. Het enige verschil is dat hij de daadwerkelijke informatie pas binnenhaalt bij het openen van de app i.p.v. dat dit al 'klaarstaat' omdat hij dit op de achtergrond al heeft gedownload
Maakt dit ook uit i.c.m. een Apple Watch? Werkt die hier minder door, of totaal niet van invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:04
Na de lancering van de Xs heb ik de knoop doorgehakt, voor mij niet het allernieuwste model, maar sinds vrijdag ook een iPhone X gekocht. Zo goed als nieuw voor €769 bij https://holysmartphone.nl.
Hoe was je ervaring met die shop? Er staat zo goed als nieuw voor een grade-A. klopte dat ook? Qua prijs is wil ik m zo kopen, alleen ben ik benieuw naar de kwaliteit van zo'n grade-A iPhone.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
pdavie2311 schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:44:
[...]

Maakt dit ook uit i.c.m. een Apple Watch? Werkt die hier minder door, of totaal niet van invloed?
Totaal niet van invloed.
Krijg gewoon alle meldingen door.
Notificaties staat los van Background Refresh.

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2018 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Ik heb ook alles uit gezet maar ik ben zwaar onder de indruk. Met mijn iPhone 7 die een jaar oud is red ik net aan een dag. 07:00 uit de lader en rond 21:00 is hij 10%.

Nu heb ik de iPhone X al 2 dagen gebruikt en na 40 uur zat hij op 21%. Heel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartR
MenN schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:48:
[...]

Hoe was je ervaring met die shop? Er staat zo goed als nieuw voor een grade-A. klopte dat ook? Qua prijs is wil ik m zo kopen, alleen ben ik benieuw naar de kwaliteit van zo'n grade-A iPhone.
Die was prima! Ik ben zelf langsgeweest om te kijken of de staat inderdaad zo was als wat ik verwachtte. Er zaten enkele miniscule krasjes op het scherm, maar nu ik een screenprotector heb zie je die niet meer. Het toestel komt in een doos van die zaak zelf en dus niet van Apple, en er komt een lader bij. Dus niet alles erop en eraan, maar ik was er zelf tevreden mee omdat ik de originele oordopjes etc toch niet zou gebruiken. Voor mij dus wel de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 17-09 16:22
Geert1976 schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:25:
[...]

al eens de FacID setup opnieuw doorlopen?
Ja ook al eens gedaan en het werkt allemaal wel hoor maar nog vaak genoeg momenten dat FaceID gewoon het niet goed doet. Fel zonlicht of wanneer ik de telefoon in de houder heb in de auto. Deze zit dan wat in het midden van de auto. Hierdoor moet ik al wat naar rechts leunen om uberhaupt te unlocken maar ook vaak dat die dan gewoon met de pincode komt vanwege een unlock fail. En in bed net zo. Ik draag normaal lenzen en in bed houd ik automatisch de telefoon wat dichter bij mijn gezicht omdat ik het anders gewoon niet goed kan zien :) Dat is dan weer te dichtbij voor FaceID. Of je telefoon ligt op tafel en je wilt even snel kijken zonder hem van tafel te pakken. Moet je met je hele gezicht eerst goed erboven hangen etc.

Het zijn allemaal van dat soort kleine irritaties icm dat je dan weer eerst je foon op standby moet zetten en weer aan moet zetten om weer een nieuwe unlockpoging te doen (volgens mij met IOS 12 opgelost)

Voor mij werkt touchid gewoon nog steeds prettiger in bijna alle omstandigheden. Een iphone met beide opties zou nog beter zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon ook de verleiding niet weerstaan.

Wilde voor een nieuwe XR gaan maar de behoorlijke downgrade van het scherm tov een X kon ik mezelf niet verantwoorden. Tevens ben ik een fanatieke plaatjes schieter en de X is wat dat betreft wel errug goed.
Daarom gisteren een nieuwe gesealde X gehaald voor €780. Me happy!!

Flinke upgrade komende vanaf een 6. Eens kijken of deze ook 4 jaar meegaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:56:

Wilde voor een nieuwe XR gaan maar de behoorlijke downgrade van het scherm tov een X kon ik mezelf niet verantwoorden. Tevens ben ik een fanatieke plaatjes schieter en de X is wat dat betreft wel errug goed.

Flinke upgrade komende vanaf een 6. Eens kijken of deze ook 4 jaar meegaat :)
Niet duur zeg. Ik zit ook te zoeken naar een goede/nette X 256GB voor een leuke prijs! Die zitten tussen de 850 en 900 euro. Ook wel prima denk ik?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:04
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:56:

welke shop heeft die mooie deal?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Maakt er iemand gebruik van een third-party adapter die sneller laadt dan de meegeleverde adapter?

Ik ben van plan om een Anker 24W oplader te kopen, maar ik weet niet of de accu sneller zijn capaciteit o.i.d. verliest.

Betreft: https://www.bol.com/nl/p/...rF95NEqQ.1.3.ProductImage

Het is een vrij nieuwe iPhone X met 100% capaciteit en dat wil ik graag nog even zo houden :)

[ Voor 10% gewijzigd door Knamix op 17-09-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:58:
[...]

Niet duur zeg. Ik zit ook te zoeken naar een goede/nette X 256GB voor een leuke prijs! Die zitten tussen de 850 en 900 euro. Ook wel prima denk ik?
Als dat de prijs is voor een geseald exemplaar lijkt me dat een no-brainer :)
Hoe de prijzen liggen van gebruikte toestellen weet ik niet omdat ik enkel naar nieuwe keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MenN schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:03:
[...]

welke shop heeft die mooie deal?
Particulier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:19:
[...]

Als dat de prijs is voor een geseald exemplaar lijkt me dat een no-brainer :)
Hoe de prijzen liggen van gebruikte toestellen weet ik niet omdat ik enkel naar nieuwe keek.
Nee, dat was wel een gebruikte. Maar vaak met hoesje(s) of AppleCare+

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:27:
[...]

Nee, dat was wel een gebruikte. Maar vaak met hoesje(s) of AppleCare+
Ik kan in niemands portemonnee kijken maar dat lijkt me geen verkeerde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartR
Rivanov schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:23:
Dus je krijgt wel de notificaties, van bijvoorbeeld WhatsApp etc? In dat geval zou het voor mij ook niet veel toevoegen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
BartR schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:50:
[...]

Dus je krijgt wel de notificaties, van bijvoorbeeld WhatsApp etc? In dat geval zou het voor mij ook niet veel toevoegen denk ik.
Jup. Background Refresh zorgt er enkel voor dat alle data binnen de app al voor je klaarstaat op het moment dat je de app opent. Wanneer dit uitstaat, dan moet de daadwerkelijke data nog worden binnengehaald op het moment dat je de app opent. Maar dat is ook binnen no-time gedownload natuurlijk.

Notificaties krijg je gewoon normaal binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Rivanov schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:10:
[...]

Jup. Background Refresh zorgt er enkel voor dat alle data binnen de app al voor je klaarstaat op het moment dat je de app opent. Wanneer dit uitstaat, dan moet de daadwerkelijke data nog worden binnengehaald op het moment dat je de app opent. Maar dat is ook binnen no-time gedownload natuurlijk.

Notificaties krijg je gewoon normaal binnen.
Dan ga ik die rommel ook maar eens uitzetten...;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:41
Knamix schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:12:
Maakt er iemand gebruik van een third-party adapter die sneller laadt dan de meegeleverde adapter?

Ik ben van plan om een Anker 24W oplader te kopen, maar ik weet niet of de accu sneller zijn capaciteit o.i.d. verliest.

Betreft: https://www.bol.com/nl/p/...rF95NEqQ.1.3.ProductImage

Het is een vrij nieuwe iPhone X met 100% capaciteit en dat wil ik graag nog even zo houden :)
De 12W ipad lader is perfect en een heel stuk sneller dan de standaard 5W lader. Alle (hogere wattage) third-party of Apple adapters geven nauwelijks sneller resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
dafmay schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:27:
[...]

De 12W ipad lader is perfect en een heel stuk sneller dan de standaard 5W lader. Alle (hogere wattage) third-party of Apple adapters geven nauwelijks sneller resultaat.
Zat daar ook aan te denken, maar ik heb het gevoel dat de accu dan sneller gaat slijten.. In hoeverre is dit waar?

Als dit een fabel is schaf ik nu een iPad lader aan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:32:
[...]

Zat daar ook aan te denken, maar ik heb het gevoel dat de accu dan sneller gaat slijten.. In hoeverre is dit waar?

Ik gebruik wel 3 verschillende laders..Wireless, normale en die van de iPad..Mijn accu is nog steeds 99% vanaf release....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Knamix schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:32:
[...]

Ik laad mijn iPhones al een paar jaar op met een iPad oplader, nooit extra batterij degradatie gehad met de batterij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knamix
Bedankt allemaal! Dan ga ik maar een iPad stekker aanschaffen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
Same here. iPad lader doet er een stuk korter over naar 100%. Dit deed hij al bij de iPhone 7. Ik gebruik zelf gewoon de wireless charging van iKea als ik geen haast heb of in de nacht. Die zit ingebouwd in mijn nachtkastje:

Afbeeldingslocatie: https://www.ikea.com/PIAimages/0502930_PE632354_S5.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik laadt al sinds jaar en dag alles met de iPad oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Khayma schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:01:
Same here. iPad lader doet er een stuk korter over naar 100%. Dit deed hij al bij de iPhone 7. Ik gebruik zelf gewoon de wireless charging van iKea als ik geen haast heb of in de nacht. Die zit ingebouwd in mijn nachtkastje:

[Afbeelding]
Welk nachtkastje is dat? :)

Zit net in een verhuizing/verbouwing en dit is toch wel erg handig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Knamix schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:11:
[...]

Zelf maken. Ikea heeft ook een boor bij de opladers. zodat je hem zelf in je nachtkastje kan boren.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
pdavie2311 schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:45:
[...]

Ik gebruik wel 3 verschillende laders..Wireless, normale en die van de iPad..Mijn accu is nog steeds 99% vanaf release....
Ja same here, iPhone gaat elke nacht aan de lader en mijn Macbook late '13 gaat ook elke nacht aan de lader en dat ding heeft zelfs nog 80% batterij.

Lekker gebruiken, wellicht is je toestel toch allang verkocht op het moment dat die batterij echt achteruit gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-09 14:18

Ttje

"We shall never surrender"

Iemand al eerste indrukken voor iOS 12 op de X?
Ik ben hem nu aan het binnenslepen en hem stiekeme hoop dat alles toch net even een fractie sneller/soepeler loopt..

We gaan het zien.. Ik merk overigens wel dat updaten lekker snel gaat. Is in het verleden wel eens anders geweest :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-09 09:27
Ttje schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:33:
Iemand al eerste indrukken voor iOS 12 op de X?
Ik ben hem nu aan het binnenslepen en hem stiekeme hoop dat alles toch net even een fractie sneller/soepeler loopt..

We gaan het zien.. Ik merk overigens wel dat updaten lekker snel gaat. Is in het verleden wel eens anders geweest :+
Het updaten ging inderdaad vele malen sneller! Alles loopt wel soepeler, mag ook wel met zo'n release na IOS11. Apps starten allemaal sneller en bepaalde animaties lopen ook net weer soepeler.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Jaymone schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:35:
[...]

Het updaten ging inderdaad vele malen sneller! Alles loopt wel soepeler, mag ook wel met zo'n release na IOS11. Apps starten allemaal sneller en bepaalde animaties lopen ook net weer soepeler.
Nou, de eerste minuten (9 om precies te zijn, dankzij 'schermtijd' ;) ). Inderdaad stuk smoother lijkt het wel! Krijg ook het idee dat het scherm iets verzadigder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-09 09:27
Ttje schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:50:
[...]

Nou, de eerste minuten (9 om precies te zijn, dankzij 'schermtijd' ;) ). Inderdaad stuk smoother lijkt het wel! Krijg ook het idee dat het scherm iets verzadigder is?
Klopt, dat idee vwb scherm heb ik ook

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Knamix schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:11:
[...]

Zal wel een Malm kast zijn.
Die heb ik zelf ook naast het bed en die draadloze lader erbij gekocht. De lader heet RÄLLEN.

Niet super super snel maar als je hem ‘s nachts erop legt is die volgende dag gewoon vol :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 09:59
Hoi allen,

Ik bezit een iPhone 7 Plus 128GB en ga vanavond een iPhone X 256GB op de kop tikken. Kan iemand mij vertellen wat de gebruikerservaring is van jullie ivm de overgang van een Plus scherm naar een X scherm? Ik heb al veel zaken opgezocht en al meerdere keren een X in m'n handen gehad maar ik wou even de ervaring van jullie Tweakers horen. Het verschil is 7mm in de breedte. Is dat een nadeel?
Zoomen jullie in in een Youtube video of niet? Merk dat het scherm dan wel kleiner is tov een Plus model maar is dat een dealbreaker?
Ik durf namelijk m'n Plus niet met 100% overtuiging te verkopen...

Alvast bedankt

Groeten

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Bewaar de plus dan nog even. ;).

Ik vond de overgang van 8 plus naar X wel meevallen. Maar nu weer lekker naar XS Max ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
extreme8eight schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 07:18:
Hoi allen,

Ik bezit een iPhone 7 Plus 128GB en ga vanavond een iPhone X 256GB op de kop tikken. Kan iemand mij vertellen wat de gebruikerservaring is van jullie ivm de overgang van een Plus scherm naar een X scherm? Ik heb al veel zaken opgezocht en al meerdere keren een X in m'n handen gehad maar ik wou even de ervaring van jullie Tweakers horen. Het verschil is 7mm in de breedte. Is dat een nadeel?
Zoomen jullie in in een Youtube video of niet? Merk dat het scherm dan wel kleiner is tov een Plus model maar is dat een dealbreaker?

Alvast bedankt

Groeten
Ik ben ook van een 7+ naar een X gegaan en het verschil valt echt mee.
Aangezien je verticaal meer scherm hebt, vind ik het wel fijner eigenlijk. Netflix ingezoomed is een genot.
Het is in het begin even wennen maar op een gegeven moment voelt de 7+ aan als een baksteen.
Ik vind het zo fijn, dat ik begin te twijfelen of ik wel een Xs Max moet aanschaffen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
PakoeDIEP schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 07:39:
[...]
Ik vind het zo fijn, dat ik begin te twijfelen of ik wel een Xs Max moet aanschaffen :).
buyers remorse kicking in? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Laatst online: 25-08 11:07
Heb gelukkig gewacht met de Xs Max. Ik wil het eerst in mijn handen hebben voordat ik een aankoop maak. Vandaar dat ik eerst maar ga overleven met mijn X.

No remorse here ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Hoi allen,

Alvast bedankt

Groeten
Ben ook van de Plus naar de X gegaan, ik wou juist een groot scherm maar wel een kleiner formaat toestel, de X dus. Ik mis de Plus vrijwel nooit, heel afentoe tijdens het kijken van een filmpje/stream dat ik de breedte van het scherm mis. (Maar dat komt vooral omdat ik meestal CSGO streams kijk, als je dan inzoomed om alle randen van je X te vullen zie je het scorebord etc niet meer bovenin, niet heel handig dusˆˆ). Maar voor gewoon Netflix etc is de X perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik zoom nooit in op de X met netflix of youtube. Dan gaat hij namelijk onder en boven stukken van het beeld weglaten. Net als vroeger toen de eerste breedbeeld tv's kwamen. Dan had je 4:3 content welke naar 19:6 werd omgezet. Hierdoor mistte je content. En daar kan mijn OCD niet tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Tylen schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:30:
Ik zoom nooit in op de X met netflix of youtube. Dan gaat hij namelijk onder en boven stukken van het beeld weglaten. Net als vroeger toen de eerste breedbeeld tv's kwamen. Dan had je 4:3 content welke naar 19:6 werd omgezet. Hierdoor mistte je content. En daar kan mijn OCD niet tegen ;)
Ja ik moet zeggen dat ik het in de praktijk ook weinig doe. Heel afentoe met Netflix ofzo als de omgeving die afgesneden wordt toch niet zo boeiend is, het blijft wel een soort van compromis waardoor ik soms toch die Plus mis qua scherm dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Weet iemand waar je de nieuwe wallpapers van de iPhone Xs en Xs Max kan vinden?

[ Voor 56% gewijzigd door Knamix op 18-09-2018 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Bedoelde ook de officiële wallpapers met de bijbehorende resoluties. Als je één van bovenstaande linkjes gebruikt heb je een slechtere kwaliteit. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dafmay
Knamix schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:07:
Weet iemand waar je de nieuwe wallpapers van de iPhone Xs en Xs Max kan vinden?
https://dribbble.com/AR7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
Hoi allen,

Alvast bedankt

Groeten
handzaamheid is de X beter. Heb vanaf dag 1 gevonden dat de X in de plus behuizing had moeten zitten... das nu pas het geval. Dus we wachten vrijdag af ..... en dan de kleine X foetsie

no comment

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Vanavond een iPhone 6s in de handen gehad, “laadt niet meer goed op”.
Ouderwets met een tandenstoker de poort schoon gepulkt en weer perfect.

Wel leuk om te zien hoe die notch is gewend, ik tikte meerdere malen op de bezel (wat dus niet werkt..) links bovenin ondanks dat het scherm niet tot daar loopt en de telefoon kleiner is.

Blijft gewoon een heerlijk apparaat die X.
Geen spijt van dat de Xs niet besteld is en we een jaartje overslaan :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Famous schreef op woensdag 19 september 2018 @ 00:02:

Wel leuk om te zien hoe die notch is gewend, ik tikte meerdere malen op de bezel (wat dus niet werkt..) links bovenin ondanks dat het scherm niet tot daar loopt en de telefoon kleiner is.

Heb voor mijn werk een iPhone 7 en ik merk dagelijks hetzelfde..Waardeer je de X ook alleen maar meer... :+

• Tylen

Tylen

Famous schreef op woensdag 19 september 2018 @ 00:02:

Pussy ;)

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
Ik baal toch wel dat de X en de Xs zo op elkaar lijken. Hierdoor zie je toch dat de tweedehandsmarkt lastig op gang komt. Ben aan het uitkijken naar een X (kom van de 7) maar hij valt nu nog buiten mijn budget. Het wordt dus helaas nog even wachten voor mij of wellicht ga ik toch voor een 8 Plus variant (dat vertel je dan jezelf maar uiteindelijk zal het toch een X moeten worden :p). O-)

Ik merk wel dat het tweedehands lastig is om een gebruikersspoorvrije te vinden. Er zijn altijd wel een paar krasjes of gebruikssporen aanwezig. Nu las ik eerder in dit topic dat dit toestel best wel een krassenmagneet is t.o.v. eerder toestellen. Echter hoor en lees ik hier de laatste tijd minder over. Speelt dit euvel nog? Is het een batch geweest? Of is het geaccepteerd?

Ben wel van plan om wederom een Apple leather case te gebruiken maar een screenprotector wil ik eigenlijk niet aan (nooit gehad). :)

©2004

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Op dit moment heb ik een 6s waar de batterij vrij snel van leeg loopt en ben ik me dus aan het orienteren naar een nieuwe Iphone X of XS, maar zoals meer zit ik toch wel met de prijs van de XS is het echt 300 tot 400 euro meer waard tegen over de X.
Vind de keuze erg lastig merk ik en dan vooral of de spec de meer prijs waard is ook al heb ik het geld voor de XS beschikbaar.

• Scrtz
harm12nl schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:29:
Ik baal toch wel dat de X en de Xs zo op elkaar lijken. Hierdoor zie je toch dat de tweedehandsmarkt lastig op gang komt. Ben aan het uitkijken naar een X (kom van de 7) maar hij valt nu nog buiten mijn budget. Het wordt dus helaas nog even wachten voor mij of wellicht ga ik toch voor een 8 Plus variant (dat vertel je dan jezelf maar uiteindelijk zal het toch een X moeten worden :p). O-)

Ik merk wel dat het tweedehands lastig is om een gebruikersspoorvrije te vinden. Er zijn altijd wel een paar krasjes of gebruikssporen aanwezig. Nu las ik eerder in dit topic dat dit toestel best wel een krassenmagneet is t.o.v. eerder toestellen. Echter hoor en lees ik hier de laatste tijd minder over. Speelt dit euvel nog? Is het een batch geweest? Of is het geaccepteerd?

Ben wel van plan om wederom een Apple leather case te gebruiken maar een screenprotector wil ik eigenlijk niet aan (nooit gehad). :)
Het scherm schijnt wel sneller te krassen ja, moet zeggen dat ik die indruk ook wel hebt. Maar vergeet ook niet dat je een 2e hands toestel koopt he, dat komt nu eenmaal met bepaalde gevolgen in het gros van de gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Scrtz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:32:
[...]

Het scherm schijnt wel sneller te krassen ja, moet zeggen dat ik die indruk ook wel hebt. Maar vergeet ook niet dat je een 2e hands toestel koopt he, dat komt nu eenmaal met bepaalde gevolgen in het gros van de gevallen.
Mee eens, het blijft een gebruiksvoorwerp. En als je dat niet wilt moet je hem nieuw kopen (en dan komen ze er ook wel op)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Slasher schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:50:
[...]

Mee eens, het blijft een gebruiksvoorwerp. En als je dat niet wilt moet je hem nieuw kopen (en dan komen ze er ook wel op)
Precies, vroeger kon ik me daar ook nog heel druk om maken, super voorzichtig doen met het toestel, screenprotector, backprotector, vaak ook nog een hoesje eromheen gros van de tijd en waarvoor? Zodat de volgende eigenaar een ZGAN toestel heeft en jij 30-50 euro meer krijgt bij verkoop van je toestel? 30-50 euro die je alsnog kwijt bent aan screenprotectors en hoesjes?

Nee doe mij naar naked, veel meer plezier van het toestel ;)

• Mar.tin
  • Laatst online: 23:02
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:02 ]

• hk12nl
Scrtz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:52:
[...]

Precies, vroeger kon ik me daar ook nog heel druk om maken, super voorzichtig doen met het toestel, screenprotector, backprotector, vaak ook nog een hoesje eromheen gros van de tijd en waarvoor? Zodat de volgende eigenaar een ZGAN toestel heeft en jij 30-50 euro meer krijgt bij verkoop van je toestel? 30-50 euro die je alsnog kwijt bent aan screenprotectors en hoesjes?

Ja met je eens hoor. Naked is mooier alleen merk ik wel bij de 7 (en daar wissel ik een hoesje af met naked) dat een hoesje meer grip geeft. Daarnaast is het ook prettiger als hij een keer valt dat de kans dat je de iPhone weg moet brengen voor een dure glasreparatie kleiner is :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
harm12nl schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:22:
[...]

Ja met je eens hoor. Naked is mooier alleen merk ik wel bij de 7 (en daar wissel ik een hoesje af met naked) dat een hoesje meer grip geeft. Daarnaast is het ook prettiger als hij een keer valt dat de kans dat je de iPhone weg moet brengen voor een dure glasreparatie kleiner is :)
Als je dan een tijdje een hoesje hebt gebruikt en je pakt dan je toestel weer naked vast, voelt zo heerlijk premium weer aan.

Mwah die grip mis ik niet maar ik moet wel zeggen dat mijn iPhone X wel vaak in het hoesje zit omdat ik hem meestal op de bank heb liggen en dat door die glazen achterkant die alle kanten op glijdt als ik hem naked gebruik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Mijn X is in absolute nieuwstaat. Heb hem sinds release. Gelijk full screenprotector erom gedaan en een case van Caudabe...Er zit werkelijk waar geen krasje op...Kan hem wellicht goed verkopen ,maar wat zou ik dan weer kopen? Een X wederom, dus schiet niet op...

• pdavie2311

pdavie2311

Scrtz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:52:
[...]

30-50 euro meer is te karig mijns inziens...Mocht ik een gebruikte tel kopen en ik zie 1tje met krassen e.d of ik zie er 1 in smetteloze staat ,ben ik echt wel bereid hier meer voor te betalen dan 30-50 verschil hoor...

Uiteraard is dat persoonlijk, maar het geeft ook aan hoe er met de telefoon is omgegaan vind ik....

• Scrtz
pdavie2311 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:33:
[...]

30-50 euro meer is te karig mijns inziens...Mocht ik een gebruikte tel kopen en ik zie 1tje met krassen e.d of ik zie er 1 in smetteloze staat ,ben ik echt wel bereid hier meer voor te betalen dan 30-50 verschil hoor...

Uiteraard is dat persoonlijk, maar het geeft ook aan hoe er met de telefoon is omgegaan vind ik....
Ja ik definieer krasjes ook als iets anders dan krassen, waar een krasje bijv een licht schrammetje is, iets dat alleen opvalt als je bijv direct licht er op schijnt en krassen als iets dat continu opvalt en dus storend is, vandaar dus die 30-50 euro.

Het is ook een beetje de ervaring die ik heb gekregen wat mensen extra willen betalen door de jaren heen (Sinds de 4S elke iPhone gehad dus al aardig wat iPhones verkocht + die van mijn moeder en vriendin ook vaker)

• Grin
  • Laatst online: 20:58

Grin

Ride si sapis.

Shit...
Nog maar ff snel een paar cases bestellen deze week...
"iPhone XS camera bump is slightly taller, iPhone X cases may not fit perfectly"

NewsBlur || My Fujifilm gear

• _Bailey_
  • Niet online
Want jij had/krijgt een iPhone X en je had al een hoesje voor de iPhone Xs?

:P verkeerde topic wellicht :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 20:58

Grin

Ride si sapis.

Wanneer je het artikel leest:
"It’s worth noting that Apple does not list the iPhone XS cases as backwards compatible with iPhone X, and is discontinuing its iPhone X cases this week."

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:56

Beyond

Dussssss.......

Woolfy681 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:26:
Op dit moment heb ik een 6s waar de batterij vrij snel van leeg loopt en ben ik me dus aan het orienteren naar een nieuwe Iphone X of XS, maar zoals meer zit ik toch wel met de prijs van de XS is het echt 300 tot 400 euro meer waard tegen over de X.
Vind de keuze erg lastig merk ik en dan vooral of de spec de meer prijs waard is ook al heb ik het geld voor de XS beschikbaar.
Dit geldt ook voor mij. Twijfel ook nog om er een nieuwe accu in te laten zetten (via Apple, 29 EUR) en nog een jaar te wachten. Keuzes....

Al het goeie.......

• hk12nl
Verwachten jullie nog een flinke prijsdrop voor de X (nieuw)? Het valt nu nog niet echt mee qua prijsdaling. Hoop op iets meer :) Niemand heeft een glazenbol natuurlijk maar wellicht zijn er mensen die de markt iets beter kennen?

Ik zelf denk dat er nu een laatste stuiptrekking is om de X voor de volle mep te verkopen. Als er straks voldoende voorraad is van de Xs en de Xr dan zullen de prijzen nog wel een stukje zakken. Moet alleen weer niet te lang wachten want anders zijn ze uitverkocht :p

©2004

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
De normale X gaat pas echt droppen bij release van de Xr.
harm12nl schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:17:
Verwachten jullie nog een flinke prijsdrop voor de X (nieuw)? Het valt nu nog niet echt mee qua prijsdaling. Hoop op iets meer :) Niemand heeft een glazenbol natuurlijk maar wellicht zijn er mensen die de markt iets beter kennen?

Ik zelf denk dat er nu een laatste stuiptrekking is om de X voor de volle mep te verkopen. Als er straks voldoende voorraad is van de Xs en de Xr dan zullen de prijzen nog wel een stukje zakken. Moet alleen weer niet te lang wachten want anders zijn ze uitverkocht :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

harm12nl schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:17:

Achja, ik geloof niet zo in drastische prijsdalingen bij Apple. Prijs op moment van schrijven is €980. Ik denk dat je echt niet moet verwachten dat deze prijs onder de 900 komt. 950 zou een hele mooie prijs zijn voor dit toestel, gaat zeker nog een aantal jaar mee en de extra 200 voor een XS is het niet waard imo.

Daarnaast laat Apple zulke prijsdalingen echt niet gebeuren aangezien Apple (en consumenten ;)) vgm wel waarde hecht aan het feit dat toestellen waarde blijven behouden en niet in een of ander afprijs/discountbak komen te liggen bij de Mediamarkt nadat er nieuwe modellen zijn uitgebracht :9 .

Kortom, reken er maar niet op. Kijk 2e hands als je de prijs te hoog vindt of neem de prijs anders voor lief want het is zeker het geld waard als je het er voor over hebt. Ik denk dat een gros gedeelte van de Tweakers op dit forum dit (zeker na iOS 12) alleen maar kan beamen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gisteren mijn iPhone X even voorzien van een factory reset aangezien er al wat langer kleine eigenaardigheden inzaten. Dus vond het mooi moment om een clean install te doen en een iCloud backup terug te plaatsen.

Was de battery health voor de restore nog 99% van mijn releaseday iPhone X, na de restore is deze weer 100%! :+

Bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Rivanov schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:46:
Gisteren mijn iPhone X even voorzien van een factory reset aangezien er al wat langer kleine eigenaardigheden inzaten. Dus vond het mooi moment om een clean install te doen en een iCloud backup terug te plaatsen.
Ik ben even benieuwd...merk je nog wezenlijke verschillen en/of voordelen na de factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SammeKamminga
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-10-2021
Goedemorgen,

Ik heb de iPhone X al een tijdje op het oog, en om wat geld te besparen was ik van plan deze tweedehands geseald te kopen. Echter zag ik vandaag een advertentie op Marktplaats staan van een iPhone die echt gewoon op fietsafstand is. Klein probleempje: de batterijcapaciteit is nog 95%.

De telefoon moet €750 kosten, maar dan zit er wel een zwart lederen apple hoesje bij. Mijn plan was nu om voor €41,10 een nieuwe batterij er in te laten zetten bij Apple. In totaal komt de prijs dan op €791,10. Op Marktplaats kost een gesealde iPhone X €850. Wat lijkt jullie het verstandigst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
SammeKamminga schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:55:
Goedemorgen,

Ik heb de iPhone X al een tijdje op het oog, en om wat geld te besparen was ik van plan deze tweedehands geseald te kopen. Echter zag ik vandaag een advertentie op Marktplaats staan van een iPhone die echt gewoon op fietsafstand is. Klein probleempje: de batterijcapaciteit is nog 95%.

De telefoon moet €750 kosten, maar dan zit er wel een zwart lederen apple hoesje bij. Mijn plan was nu om voor €41,10 een nieuwe batterij er in te laten zetten bij Apple. In totaal komt de prijs dan op €791,10. Op Marktplaats kost een gesealde iPhone X €850. Wat lijkt jullie het verstandigst?
Waarschijnlijk is de telefoon een jaar oud en dan dus 5% minder worden. Dat is toch super goed!
Vergelijk, een AA oplaadbare li-on gaat 500x opladen zogoed als stuk zijn.

Je kan er kan nog een andere batterij in laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:54
hier toch ook nog aan het twijfelen of ik de X zou nemen of de Xs als vervanging van mijn 8 plus. Vooral voor het formaat zou ik graag een X(s) nemen. De 8 plus is toch net te groot voor mij. In de veronderstelling dat ik volgend jaar de nieuwe iPhone zou nemen, en de X of XS verkopen:

- de X kopen en 150 euro bijleggen maar ee lagere voorverkoopwaarde volgend jaar.
- de Xs kopen en 300 euro bijleggen maar een hogere doorverkoopwaarde volgend jaar.

Voordelen aan de Xs is voor mij enkel de face id die sneller is, want ik ergerde mij vroeger aan touch id first gen tov touch id 2nd gen. Daarnaast neem ik vaak foto's, en de camera is wel niet onbelangrijk. Maar ook daar is het moeilijk in te schatten of de betere camera dan dat extra geld ook waar id 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door pina op 23-09-2018 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:01
X kan je nu voor prima prijzen 2e hands aanschaffen en kan je nog wel mee vooruit ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
dafmay schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:09:
[...]

Ik ben even benieuwd...merk je nog wezenlijke verschillen en/of voordelen na de factory reset?
Dat moet de komende dagen uitwijzen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Ik zou voor een xs gaan ipv een nieuwe x . Prijs 1150 vs 950, ivm waarde daling en toch verbeteringen in de camera en face id. De xs is ook nog meer future proof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:28
deltananie schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:31:
Ik zou voor een xs gaan ipv een nieuwe x . Prijs 1150 vs 950, ivm waarde daling en toch verbeteringen in de camera en face id. De xs is ook nog meer future proof.
oh je meent het? hoeveel meer future Proof dan? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
dkawa schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:19:
[...]
oh je meent het? hoeveel meer future Proof dan? :?
1 jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 17-09 09:29
Gek probleem, btw via encrypte backup teruggezet. 1 lijkt niks uit te maken met de icloud backup. Die is ook 2 traps bij mij.
Probleem: alle notificaties zijn uit, ondanks dat alles nog aan staat, iemand een idee?! Aan uit lijkt niet te werken.

no comment

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:34
Ik kan mij vanaf nu ook melden in dit topic. Ik heb voor het eerst in mijn leven een tweedehands toestel aangeschaft. Wat mij overtuigde was de staat waarin het toestel verkeerde, absolute nieuwstaat.

Zelfs de screenprotector die er in de Apple Store op is geplakt circa 10,5 maanden geleden zat er onbeschadigd op, zonder iets van een krasje. Heel bijzonder.

Nette prijs betaald voor een 256gb versie. De man was een ware Appe fanboy, de term mag in deze positief worden uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 17:31
G33st schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:44:
Ik kan mij vanaf nu ook melden in dit topic. Ik heb voor het eerst in mijn leven een tweedehands toestel aangeschaft. Wat mij overtuigde was de staat waarin het toestel verkeerde, absolute nieuwstaat.

Zelfs de screenprotector die er in de Apple Store op is geplakt circa 10,5 maanden geleden zat er onbeschadigd op, zonder iets van een krasje. Heel bijzonder.

Nette prijs betaald voor een 256gb versie. De man was een ware Appe fanboy, de term mag in deze positief worden uitgelegd.
Gefeliciteerd! Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:34
Lord Bendtner schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:48:
[...]

Gefeliciteerd! Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
740 euro, inclusief Apple Leather Case. Alle accessoires zitten nog ongebruikt in de doos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• buutje
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 15:04
Same here.

Ben overgestapt van een Android naar een tweede hands iPhone X. Maar ook in absolute nieuwstaat.
met orginele screenprotector nog en zonder enige krasjes.
En ik moet zeggen na 3 dagen wil ik al niet meer terug naar Android! Ben er echt blij mee! :)
Pagina: 1 ... 60 ... 65 Laatste

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.