Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:00

pdavie2311

Live life to the fullest..

Welkom “ nieuwe “ X bezitters! De mijne bevalt ook nog super vanaf release en is ook nog gewoon in nieuwstaat! Dat maakt het genieten nog iets meer denk ik..;-)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - Huawei Mate 20 Pro

• coenox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 15-01 18:43
buutje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:13:
Same here.

Ben overgestapt van een Android naar een tweede hands iPhone X. Maar ook in absolute nieuwstaat.
met orginele screenprotector nog en zonder enige krasjes.
En ik moet zeggen na 3 dagen wil ik al niet meer terug naar Android! Ben er echt blij mee! :)
Op het gevaar af off topic te gaan: ik twijfel om van mijn 6s Plus naar een X te gaan of toch een goedkoper Android toestel. Wat maakt dat je. Iet terug wilt naar Android?

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:06
coenox schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:38:
[...]

Op het gevaar af off topic te gaan: ik twijfel om van mijn 6s Plus naar een X te gaan of toch een goedkoper Android toestel. Wat maakt dat je. Iet terug wilt naar Android?
Zelf ben ik een week geleden ook overgestapt van een Android toestel naar een iPhone X.

Voor mij is iOS net wat meer gefinetuned en zit allemaal wat lekkerder in elkaar :).

P.S. Dit is mijn enige "Apple" apparaat in huis en zit dus niet in een ecosysteem van Apple. Toch ben ik blij met mijn aankoop en zou ik (op dit moment) niet terug willen naar Android.

• Frid0
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-01 15:47
G33st schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:44:
Ik kan mij vanaf nu ook melden in dit topic. Ik heb voor het eerst in mijn leven een tweedehands toestel aangeschaft. Wat mij overtuigde was de staat waarin het toestel verkeerde, absolute nieuwstaat.

Zelfs de screenprotector die er in de Apple Store op is geplakt circa 10,5 maanden geleden zat er onbeschadigd op, zonder iets van een krasje. Heel bijzonder.

Nette prijs betaald voor een 256gb versie. De man was een ware Appe fanboy, de term mag in deze positief worden uitgelegd.
buutje schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 23:13:
Same here.

Ben overgestapt van een Android naar een tweede hands iPhone X. Maar ook in absolute nieuwstaat.
met orginele screenprotector nog en zonder enige krasjes.
En ik moet zeggen na 3 dagen wil ik al niet meer terug naar Android! Ben er echt blij mee! :)
Ik heb ook een afspraak staan voor einde van de middag om te gaan kijken voor een 2e handse iPhone X 64GB wit/zilver. 10 maanden oud en helemaal compleet met geen krasjes volgens de verkoper.

Hebben jullie nog tips voor mij waar ik beetje op moet letten straks met de koop? Software dingen en/of hardware dingen?

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10:46
Frid0 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:02:
[...]

[...]

Ik heb ook een afspraak staan voor einde van de middag om te gaan kijken voor een 2e handse iPhone X 64GB wit/zilver. 10 maanden oud en helemaal compleet met geen krasjes volgens de verkoper.

Hebben jullie nog tips voor mij waar ik beetje op moet letten straks met de koop? Software dingen en/of hardware dingen?
Batterijpercentage nakijken en verder even testen of alles werkt? Geluid, microfoon, camera foto/video. Voor de rest is het niet zo heel spannend

• Frid0
Scrtz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:04:
[...]

Batterijpercentage nakijken en verder even testen of alles werkt? Geluid, microfoon, camera foto/video. Voor de rest is het niet zo heel spannend
Bedankt!
Heb gevonden hoe je batterijpercentage checkt. Hoeveel moet die minimal zijn?
Rest had ik al op mijn lijstje staan om te controlleren

Frid0 wijzigde deze reactie 26-09-2018 16:28 (17%)

• Scrtz
Frid0 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:06:
[...]

Bedankt!
Heb gevonden hoe je batterijpercentage checkt. Hoeveel moet die minimal zijn?
Rest had ik al op mijn lijstje staan om te controlleren
Nouja er is geen richtlijn ofzo, maar onder de 90% na een jaar zou wel heel gek zijn. Mijne gaat elke nacht in de lader, was van de eerste levering iPhone X’en en zit op 96% nu

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-01 23:40
Scrtz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:14:
[...]

Nouja er is geen richtlijn ofzo, maar onder de 90% na een jaar zou wel heel gek zijn. Mijne gaat elke nacht in de lader, was van de eerste levering iPhone X’en en zit op 96% nu
Ik babysit mijn iPhone X en zit al op 93% en heb m vanaf januari dit jaar. Ik zou daar niet al teveel op letten.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11:54
G33st schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:44:
Ik kan mij vanaf nu ook melden in dit topic. Ik heb voor het eerst in mijn leven een tweedehands toestel aangeschaft. Wat mij overtuigde was de staat waarin het toestel verkeerde, absolute nieuwstaat.

Zelfs de screenprotector die er in de Apple Store op is geplakt circa 10,5 maanden geleden zat er onbeschadigd op, zonder iets van een krasje. Heel bijzonder.

Nette prijs betaald voor een 256gb versie. De man was een ware Appe fanboy, de term mag in deze positief worden uitgelegd.
Hier ook een nieuwe iPhone X gebruiker. Zelfde situatie als hierboven. Wat een prachtig apparaat. Batterij nog op 100%. Het toestel komt uit dec '17. Echt heel blij mee (screenprotector was ook nog onbeschadigd, deze er wel afgehaald om helemaal van het scherm te kunnen genieten) :D

harm12nl wijzigde deze reactie 13-11-2018 22:36 (12%)

©2004

• buutje
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 10-01 22:16
coenox schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:38:
[...]

harveydwijs2 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:00:
[...]

Zelf ben ik een week geleden ook overgestapt van een Android toestel naar een iPhone X.

Voor mij is iOS net wat meer gefinetuned en zit allemaal wat lekkerder in elkaar :).

P.S. Dit is mijn enige "Apple" apparaat in huis en zit dus niet in een ecosysteem van Apple. Toch ben ik blij met mijn aankoop en zou ik (op dit moment) niet terug willen naar Android.
Zoals harveydwijs2 al aan geeft. IOS zit wat lekkerder en logischer in elkaar dan Android.
Ik heb nog een Android toestel van mn werk. Maar daar zoek ik me nog steeds een ongeluk naar bepaalde zaken. Dat is in IOS toch beter geregeld en alles heeft ook dezelfde look en feel. Dat is op Android wel anders.

• Jackssonss
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 11-01 19:27
buutje schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:01:
[...]

[...]

Zoals harveydwijs2 al aan geeft. IOS zit wat lekkerder en logischer in elkaar dan Android.
Ik heb nog een Android toestel van mn werk. Maar daar zoek ik me nog steeds een ongeluk naar bepaalde zaken. Dat is in IOS toch beter geregeld en alles heeft ook dezelfde look en feel. Dat is op Android wel anders.
Inderdaad. Daarnaast snap ik niet waarom apps op twee plekken staan (homescreen en app drawer).

• coenox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 15-01 18:43
Dank.

• G33st
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:30
Mag ik vragen wat jullie beraad hebben voor jullie 64 of 256GB versie? @harm12nl @buutje @Frid0

• harm12nl
G33st schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:30:
Mag ik vragen wat jullie beraad hebben voor jullie 64 of 256GB versie? @harm12nl @buutje @Frid0
Ik neem aan dat je 'betaald' bedoeld? ;-)

Ik heb er precies € 800,- voor betaald. Gezien de staat van het toestel en de reisafstand echt een koopje :)

©2004

• MenN
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-01 12:40
Ik ga vandaag kijken voor een 2e hands iPhone X. Zijn er wellicht dingen waar ik extra op moet letten als ik de telefoon bekijk?

Deze wordt geadverteerd dat er altijd een screenprotector en hoesje omheen heeft gezeten. Dus hopelijk is ie zo goed als nieuw

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• Frid0
dubbele post
aub verwijderen

Frid0 wijzigde deze reactie 27-09-2018 08:58 (95%)

• Frid0
MenN schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:40:
Ik ga vandaag kijken voor een 2e hands iPhone X. Zijn er wellicht dingen waar ik extra op moet letten als ik de telefoon bekijk?

Deze wordt geadverteerd dat er altijd een screenprotector en hoesje omheen heeft gezeten. Dus hopelijk is ie zo goed als nieuw
Gister einde van de middag is door mij dezelfde vraag gesteld.
Wellicht een idee om iets terug te lezen, dan zie je daar vanzelf wat tips staan bij bv de post van Scrtz
harm12nl schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:21:
[...]

Ik neem aan dat je 'betaald' bedoeld? ;-)

Ik heb er precies € 800,- voor betaald. Gezien de staat van het toestel en de reisafstand echt een koopje :)
Ik heb er gister €700 voor betaald
In mijn geval is het een iPhone X 64gb White/Silver

Frid0 wijzigde deze reactie 27-09-2018 08:58 (25%)

• MenN
Frid0 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:56:
[...]

Gister einde van de middag is door mij dezelfde vraag gesteld.
Wellicht een idee om iets terug te lezen, dan zie je daar vanzelf wat tips staan bij bv de post van Scrtz
Helemaal overheen gelezen, my bad |:(

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• Jackssonss
Misschien hoort dit hier niet thuis, maar:
Ik kan een nieuwe X kopen voor €860 in Macedonië (mijn vriendin komt daar vandaan). Ze kent de eigenaar van de winkel persoonlijk, waardoor ik dit eerder vertrouw dan een Nederlandse webshop die hem voor die prijs in Nederland verkoopt.

Maar, moet ik ergens rekening mee houden? Hoe zit het met garantie?

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09:54
Een gesealde X 64GB bedoel je?

• Jackssonss
Klopt.

• Jackssonss

• jhijman
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 09:56
ik wel en keurige toko het is gewoon bij iemand thuis. heb daar een 2dehandse iphone 6 plus gekocht. was wat mee en kreeg een nieuwe voor terug. dus is niet van het snelle geld. ik kan je hem dus aanraden

• Jackssonss
jhijman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:05:
[...]

ik wel en keurige toko het is gewoon bij iemand thuis. heb daar een 2dehandse iphone 6 plus gekocht. was wat mee en kreeg een nieuwe voor terug. dus is niet van het snelle geld. ik kan je hem dus aanraden
Bedankt. Dan ga ik het daar denk ik proberen.

• buutje
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 10-01 22:16
G33st schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:30:
Ik heb voor een 64 GB Space Gray 730 euro betaald. De iPhone is van december 2017 met garantie bon.

• MenN
Ik mag me nu ook iPhone X eigenaar noemen. Vandaag een zwarte X met 256gb voor €750 opgepikt. Wat een relaxt toestel, echt een wereld van verschil met mijn oude SE😄😄

• racoon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14-01 22:48

racoon

mooowwww

ik heb sinds 2 dagen de iphone x, als ik mijn wekker instel op een bepaalde tijd, deze wijzig, het deuntje kies en dan met de volume knop dit aanpas, daarna op vorige klik en dan bewaar, dan staat het volume nog steeds op zijn max, iemand een idee hoe ik dit aanpas, vind hem namelijk erg hard staan.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:04
racoon schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:13:
ik heb sinds 2 dagen de iphone x, als ik mijn wekker instel op een bepaalde tijd, deze wijzig, het deuntje kies en dan met de volume knop dit aanpas, daarna op vorige klik en dan bewaar, dan staat het volume nog steeds op zijn max, iemand een idee hoe ik dit aanpas, vind hem namelijk erg hard staan.
Bij mijn weten is het volume van de wekker altijd gekoppeld geweest aan het volume van je ringtone.
Correct me if i'm wrong

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08:03
pdavie2311 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 06:56:
Welkom “ nieuwe “ X bezitters! De mijne bevalt ook nog super vanaf release en is ook nog gewoon in nieuwstaat! Dat maakt het genieten nog iets meer denk ik..;-)
Goeie keuze hoor zo'n X

Heb m'n X sinds november vorig jaar en mijn Silver versie ziet er ook nog bijna perfect uit!

• dkawa
MenN schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:28:
Ik mag me nu ook iPhone X eigenaar noemen. Vandaag een zwarte X met 256gb voor €750 opgepikt. Wat een relaxt toestel, echt een wereld van verschil met mijn oude SE😄😄
Wauw dat is een mooie prijs

• MenN
dkawa schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:19:
[...]

Jah vond het ook een koopje, maar een persoonlijk bericht en cash ophalen de volgende dag doet wonderen op marktplaats.

Maar echt bizar, die kerel heeft ongeveer €600 euro afgeschreven in een jaar.

• G33st
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:30
MenN schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:45:
[...]

Jah vond het ook een koopje, maar een persoonlijk bericht en cash ophalen de volgende dag doet wonderen op marktplaats.

Heb er hetzelfde voor betaald, en dacht precies hetzelfde.

Ook nog gekocht bij de Apple Store, vind ik voor garantie erg fijn.

Mijn iPhone 7 (via Vodafone) ligt nu bij Dynafix... :(

• harm12nl
Ik heb mijn X zoals eerder aangegeven tweedehands gekocht. Heb nog garantie bij de Apple Store tot 14 december. Kan ik er zelf simpel achter komen waar ik het tweede jaar garantie kan claimen mocht er iets voorvallen (uiteraard kan ik altijd nog even bij de verkoper horen)? Ik weet ook dat Apple het voor je kan uitlezen maar wellicht zijn er nog andere simpele opties?

©2004

• Tommie12
  • Laatst online: 12:06
MenN schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:45:
[...]

Ben je zeker?
Ik heb mijn X gekocht in de VS in Februari voor 850€ (1050$) in een Apple store.

De X ging rond die tijd ook op V&A rond de 1000€ geseald.
Maar ja, sommigen willen kost wat kost een nieuwe (of hebben dringend geld nodig)...

Proficiat met je aankoop.

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09:54
dkawa schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:19:
[...]

Ik heb 800 betaald voor een 256 met Applecare+ die loopt t/m 1 november 2019.

• MenN
Tommie12 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:10:
[...]

Ben je zeker?
Ik heb mijn X gekocht in de VS in Februari voor 850€ (1050$) in een Apple store.

De X ging rond die tijd ook op V&A rond de 1000€ geseald.
Maar ja, sommigen willen kost wat kost een nieuwe (of hebben dringend geld nodig)...

Proficiat met je aankoop.
Naja, heb gewoon de tweakers review gekopieert wat betreft prijzen. Daar stond dus €1329 voor 256gb

• SOTD
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 08-01 03:08
Is het normaal dat een spiksplinternieuwe nieuwe X warm wordt van Snapchat ?

• dkawa
SOTD schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:50:
Weet niet, Snapchat eigenlijk nooit🤣🤣
SOTD schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:50:
Ja dat kan. Elke app die veel resources vraagt kan het toestel warm maken.

• Evernote
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15-01 20:12
Mijn iPhone X net even uit de case gehaald om er een nieuwe screen protector op te plakken en ineens valt me op dat hij kraakt rond het Apple logo wanneer ik er licht op druk.

Op internet zie ik dat ik niet de enige ben, zou dit onder garantie te repareren zijn?

[Video: https://www.dropbox.com/s/bui5kfyji4594bz/IMG_1987.MOV?raw=1]

AMD Ryzen 2600@3.85Ghz, MSI RTX 2070 Armor, 16GB Corsair Vengeance Pro RGB RAM, 500GB M.2 SSD,  iPhone X 256GB

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 11:48
Oeps

mr.JamesBond wijzigde deze reactie 04-10-2018 07:46 (98%)
Reden: Verkeerde topic

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

Huh... Zie net in de voorwaarden van AppleCare+ dat de accu-garantie simpelweg geldt voor "80%", maar vermeldt daarbij helemaal niets over het aantal cycli. Ik zat net m'n berekeningen te doen om het gedrag van m'n accu's te voorspellen en of het snugger is om het nu preventief te vervangen gezien ze t/m December slechts €29 kosten. De iPhone 8 hier in huis zal echter zeker weten voor einde dekking minder dan 80% lading hebben én minder dan 500 cycles. (Eerder rond de ~375 a 400, gem. slijtage 0.05%/cycle.). Dat wordt dan dus een vervanging van de accu onder AC+.

De iPhone X daarentegen zal vermoedelijk tussen de 575 en 625 cycles (huidige schatting: ~600.) hebben voordat deze 80% bereikt (gem. 0.033%/cycle) als ik de slijtage goed heb voorspeld. (Meestal lukt dat aardig. :P) Dit zal met de huidige waarde van 0.969 cycli per dag gemiddeld hoogstwaarschijnlijk echter ook gebeuren vóór AppleCare+ afloopt. Blijkbaar wordt de accu ook dan gratis vervangen (en telt niet als incident), ongeacht dat er meer dan 500 cycles op het apparaat zitten.

Dat is wel relaxt... Dacht altijd dat die 500 cycli altijd als grens geldt, maar die vlieger gaat blijkbaar niet op bij AppleCare+. Moet zeggen dat die X-accu tot dusver sowieso behoorlijk goed presteert, de 80% pas aantikken na zo'n 600 cycles is 20% meer cycles dan waar standaard mee wordt geadverteerd door Apple.
Uiteraard is het gewoon kijken wat het doet in de praktijk en dan zien we het dan wel weer, maar voor nu ga ik van deze toestellen de accu dus niet preventief vervangen onder de huidige gereduceerde prijs. Als ik geen AppleCare+ had gehad zou ik het wel gedaan hebben - sowieso voor die 8, duidelijk... €29 voor een gloednieuwe accu incl. montage door Apple zelf is een goede deal - maar niet zo'n goede deal als €0 en pas later down the line :P

• Mrkend54l
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 14-01 20:57
WhatsappHack schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 05:12:
Huh... Zie net in de voorwaarden van AppleCare+ dat de accu-garantie simpelweg geldt voor "80%", maar vermeldt daarbij helemaal niets over het aantal cycli. Ik zat net m'n berekeningen te doen om het gedrag van m'n accu's te voorspellen en of het snugger is om het nu preventief te vervangen gezien ze t/m December slechts €29 kosten. De iPhone 8 hier in huis zal echter zeker weten voor einde dekking minder dan 80% lading hebben én minder dan 500 cycles. (Eerder rond de ~375 a 400, gem. slijtage 0.05%/cycle.). Dat wordt dan dus een vervanging van de accu onder AC+.

De iPhone X daarentegen zal vermoedelijk tussen de 575 en 625 cycles (huidige schatting: ~600.) hebben voordat deze 80% bereikt (gem. 0.033%/cycle) als ik de slijtage goed heb voorspeld. (Meestal lukt dat aardig. :P) Dit zal met de huidige waarde van 0.969 cycli per dag gemiddeld hoogstwaarschijnlijk echter ook gebeuren vóór AppleCare+ afloopt. Blijkbaar wordt de accu ook dan gratis vervangen (en telt niet als incident), ongeacht dat er meer dan 500 cycles op het apparaat zitten.

Dat is wel relaxt... Dacht altijd dat die 500 cycli altijd als grens geldt, maar die vlieger gaat blijkbaar niet op bij AppleCare+. Moet zeggen dat die X-accu tot dusver sowieso behoorlijk goed presteert, de 80% pas aantikken na zo'n 600 cycles is 20% meer cycles dan waar standaard mee wordt geadverteerd door Apple.
Uiteraard is het gewoon kijken wat het doet in de praktijk en dan zien we het dan wel weer, maar voor nu ga ik van deze toestellen de accu dus niet preventief vervangen onder de huidige gereduceerde prijs. Als ik geen AppleCare+ had gehad zou ik het wel gedaan hebben - sowieso voor die 8, duidelijk... €29 voor een gloednieuwe accu incl. montage door Apple zelf is een goede deal - maar niet zo'n goede deal als €0 en pas later down the line :P
Wel even de nuance maken dat het verminderd tarief voor je batterij te laten vervangen enkel geldig is voor de iPhone 6 t.e.m. 7.

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Nu online
Mrkend54l schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:42:
[...]

Wel even de nuance maken dat het verminderd tarief voor je batterij te laten vervangen enkel geldig is voor de iPhone 6 t.e.m. 7.
Onzin. Zie: https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing
iPhone X is ook 29 euro, ook iPhone 8 en 8 plus.

• Mrkend54l
Dan is dit veranderd geweest, initieel was het enkel de 6 tot 7.
Zal denk ik ook enkel bij Apple zelf zijn. Service provider switch spreekt enkel over de 6 tot 7 bijvoorbeeld.

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

Vaal

Krokant

zojuist alle microkrasjes uit de zilveren bezel gehaald met een Cape Cod doekje, werkt super!

M'n vriendin d'r webcam! ← 1 op de 100 clicks écht de webcam van m'n vriendin

• Jackssonss
Mr Brightside schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:08:
Voor de mensen die twijfelen. Oom heeft gisteren bij Vianen Telecom iPhone X gekocht voor €869. Had net pakketjesbezorger met pakketje geseald en dus gewoon 2 jaar garantie.

Te vertrouwen dus.
Weet je zeker dat er twee jaar garantie op zit? Ik ga waarschijnlijk ook wen X daar kopen, maar de garantie is slechts één jaar.

• Dennisdn
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
Ik heb in korte tijd inmiddels 3 lightning-kabels kunnen afschrijven omdat er iets geks zit in de lightningport van de X. Als hij even onder water is geweest, lijkt er iets te corroderen. Zodra ik de stekker in de iphone doe beschadigd het 2e of 3e gouden streepje op het stekkertje. Het gouden laagje lijkt er dan helemaal af en is zwart. De lader doet het dan niet meer en kan je weggooien.

Als dat is gebeurd dan is het probleem daarna ook meteen weer weg. Totdat hij weer met water in aanraking komt, gaat corroderen en een lightningkabel sloopt.

Meer ervaring mee? Ik kan alleen vergelijkbare problemen vinden over oudere modellen iPhone. En Apple schijnt het dan af te doen als corrosie door waterschade. Maar de X zou waterdicht moeten zijn. Dan neem ik aan dat de lightningport daar ook tegen moet kunnen toch?

Dennisdn wijzigde deze reactie 11-10-2018 19:41 (22%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:57
Vaal schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:45:
zojuist alle microkrasjes uit de zilveren bezel gehaald met een Cape Cod doekje, werkt super!
Interessant. Zoek ook nog zoiets voor m’n X.
Zat eerst aan zo’n potje van Mothers te denken, maar zo’n doekje is net zo handig. Waar heb jij ze besteld? Zie ze online voor € 5,95 per 2.

/edit: besteld bij seriouswatches.eu

https://www.seriouswatche.../cape-cod-polishing-cloth

Rivanov wijzigde deze reactie 11-10-2018 19:58 (11%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• dicespark
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Is er zoiets ook voor mijn scherm? Na 2 weken iPhone X nu al 3 lelijke zichtbare krassen er in. En dan na jaren iPhone gehad te hebben (ook zonder screen protector). Baal flink.

• Vaal
  • Nu online

Vaal

Krokant

dicespark schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:55:
[...]

Is er zoiets ook voor mijn scherm? Na 2 weken iPhone X nu al 3 lelijke zichtbare krassen er in. En dan na jaren iPhone gehad te hebben (ook zonder screen protector). Baal flink.
Die doekjes doen het specifiek op roestvast staal, zou het niet op je scherm proberen... sowieso omdat je daarmee het olieafstotende laagje weg haalt.

• harveydwijs2
Vaal schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:31:
[...]

Die doekjes doen het specifiek op roestvast staal, zou het niet op je scherm proberen... sowieso omdat je daarmee het olieafstotende laagje weg haalt.
Weet je of dit ook op de zwarte variant werkt?

• Vaal
  • Nu online

Vaal

Krokant

harveydwijs2 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 23:07:
[...]

Weet je of dit ook op de zwarte variant werkt?
Nee! Pertinent niet, de zwarte is feitelijk RVS met een laagje zwart erop geverfd. Krassen daar in kun je alleen weghalen door opnieuw te verven.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 11:15
Dennisdn schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:37:
Ik heb in korte tijd inmiddels 3 lightning-kabels kunnen afschrijven omdat er iets geks zit in de lightningport van de X. Als hij even onder water is geweest, lijkt er iets te corroderen. Zodra ik de stekker in de iphone doe beschadigd het 2e of 3e gouden streepje op het stekkertje. Het gouden laagje lijkt er dan helemaal af en is zwart. De lader doet het dan niet meer en kan je weggooien.

Als dat is gebeurd dan is het probleem daarna ook meteen weer weg. Totdat hij weer met water in aanraking komt, gaat corroderen en een lightningkabel sloopt.

Meer ervaring mee? Ik kan alleen vergelijkbare problemen vinden over oudere modellen iPhone. En Apple schijnt het dan af te doen als corrosie door waterschade. Maar de X zou waterdicht moeten zijn. Dan neem ik aan dat de lightningport daar ook tegen moet kunnen toch?
De iPhone X is waterbestendig, niet waterdicht. Apple geeft zelf ook aan dat je het toestel minstens 5 uur moet laten drogen voordat je een Lightning-kabel aansluit. Ik zou dus maar voorzichtig zijn. Het is niet de bedoeling dat je het toestel onder water dompelt.
Als uw iPhone is blootgesteld aan vloeistof, moet u alle kabels loskoppelen en kunt u het apparaat pas opladen als dat volledig droog is. Het gebruik van accessoires of het opladen terwijl de iPhone nat is, kan schade veroorzaken aan de iPhone. Laat uw apparaat ten minste 5 uur drogen voor u het oplaadt met een Lightning-kabel of verbindt met een Lightning-accessoire.
Lees meer hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT207043

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• Dennisdn
  • Nu online
MelvinW schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:38:
[...]

De iPhone X is waterbestendig, niet waterdicht. Apple geeft zelf ook aan dat je het toestel minstens 5 uur moet laten drogen voordat je een Lightning-kabel aansluit. Ik zou dus maar voorzichtig zijn. Het is niet de bedoeling dat je het toestel onder water dompelt.

[...]

Lees meer hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT207043
Heel erg veel dank dat je mij hebt behoed voor een ritje Applestore en voor schut staan :)

Dit klopt helemaal, want alle keren deed ik de kabel er binnen een paar minuten in.

Dennisdn wijzigde deze reactie 12-10-2018 10:04 (7%)

• martijnmartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:31
Drie weken geleden heb ik misschien wel de domste beslissing sinds tijden gemaakt: de screenprotector was stuk en ik vond hem onhandig. Dus er maar af gehaald. Dit was op 20 september.
Het aantal krasjes op mijn X is niet te tellen. En dat al na drie weken. Ik had dit ook al ervaren met de 8 Plus die ik even heb gehad. En ik weet ook dat ik niet de enige ben.

Zijn er al mensen naar Apple geweest met dit probleem? Zo ja, hoe is daarop gereageerd? Officieel zal het geen garantie zijn. Maar dit is echt abnormaal.

• JFS
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online
martijnmartijn schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:12:
Drie weken geleden heb ik misschien wel de domste beslissing sinds tijden gemaakt: de screenprotector was stuk en ik vond hem onhandig. Dus er maar af gehaald. Dit was op 20 september.
Het aantal krasjes op mijn X is niet te tellen. En dat al na drie weken. Ik had dit ook al ervaren met de 8 Plus die ik even heb gehad. En ik weet ook dat ik niet de enige ben.

Zijn er al mensen naar Apple geweest met dit probleem? Zo ja, hoe is daarop gereageerd? Officieel zal het geen garantie zijn. Maar dit is echt abnormaal.
Maat van me had ook dit probleem. Allemaal kleine krasjes. Nu heeft hij een XS en gebruikt een protector.
Ik gebruik mijn X naakt en bewaar hem in een sleeve, geen enkel probleem met het scherm. Heel de iPhone is na het oppoetsen als nieuw. Gebruik hem vanaf release dag.

• Mrkend54l
martijnmartijn schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:12:

Spreek je over echte krassen of haarkrassen?
Want dat laatste is echt wel normaal zonder screenprotector.

• martijnmartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:31
Mrkend54l schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:49:
[...]

Spreek je over echte krassen of haarkrassen?
Want dat laatste is echt wel normaal zonder screenprotector.
Haarkrasjes. Ik zal een foto proberen te maken vandaag.

• whoutman
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 05-01 18:57
Evernote schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:20:
Mijn iPhone X net even uit de case gehaald om er een nieuwe screen protector op te plakken en ineens valt me op dat hij kraakt rond het Apple logo wanneer ik er licht op druk.

Op internet zie ik dat ik niet de enige ben, zou dit onder garantie te repareren zijn?

[Video]
Ik heb vorige week zondag een zo goed als nieuwe iPhone X 256GB spacegray overgenomen voor een zeer mooi bedrag. Hagelnieuw apparaat was het inclusief nog dik anderhalf jaar Apple garantie. Na een paar dagen kwamen opeens gekke witte horizontale lijnen in het scherm. Gelijk met Apple support contact opgenomen en zodoende eergisteren langs gegaan bij de Apple Store in Den Haag. Het scherm zou vervangen worden onder garantie. Na een uur te hebben gewacht bleek dat ze de schroefjes niet meer op voorraad hadden en ze daarom een nieuwe gingen geven. Voor mij een dikke prima. Die avond bij het installeren hoor ik het apparaat alleen maar kraken, bij het minste geringste drukken of beetje flexen van de iPhone hoor je gekraak en geklik. Zodoende weer terug gegaan en daar hoorden ze het ook. Gelijk weer een nieuwe gekregen die rocksolid is. Zou dus zeker hiermee terug gaan. Hier doen ze absoluut niet beroerd over! ;)

• Dennisdn
  • Nu online
JFS schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:29:
[...]

Maat van me had ook dit probleem. Allemaal kleine krasjes. Nu heeft hij een XS en gebruikt een protector.
Ik gebruik mijn X naakt en bewaar hem in een sleeve, geen enkel probleem met het scherm. Heel de iPhone is na het oppoetsen als nieuw. Gebruik hem vanaf release dag.
Ik heb de X al sinds release vorig jaar los in de zak zonder hoesje of protector. En heb 2 of 3 krasjes die ik alleen zie als de felle zon erop valt. Enige waar ik op let is dat er niets anders in die zak zit.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:57
Vandaag de doekjes ontvangen en werken perfect! M'n X is weer nice and shiney! :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Evernote
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15-01 20:12
whoutman schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:31:
[...]

Ik heb vorige week zondag een zo goed als nieuwe iPhone X 256GB spacegray overgenomen voor een zeer mooi bedrag. Hagelnieuw apparaat was het inclusief nog dik anderhalf jaar Apple garantie. Na een paar dagen kwamen opeens gekke witte horizontale lijnen in het scherm. Gelijk met Apple support contact opgenomen en zodoende eergisteren langs gegaan bij de Apple Store in Den Haag. Het scherm zou vervangen worden onder garantie. Na een uur te hebben gewacht bleek dat ze de schroefjes niet meer op voorraad hadden en ze daarom een nieuwe gingen geven. Voor mij een dikke prima. Die avond bij het installeren hoor ik het apparaat alleen maar kraken, bij het minste geringste drukken of beetje flexen van de iPhone hoor je gekraak en geklik. Zodoende weer terug gegaan en daar hoorden ze het ook. Gelijk weer een nieuwe gekregen die rocksolid is. Zou dus zeker hiermee terug gaan. Hier doen ze absoluut niet beroerd over! ;)
Had de volgende dag contact opgenomen met Apple aangezien ik nog 1 maand garantie had. (geen Apple Care Plus) en het probleem werd niet helemaal begrepen.

Ze dachten dat het toestel half uit elkaar lag ondanks dat ik zei dat het om een slechte aanhechting ging aan de achterzijde van de telefoon wat je aan de buitenkant niet ziet maar er uiteindelijk wel voor zorgt dat de telefoon kraakt als een malle.

Telefoon werd gezien deze nog in de garantie periode zit opgehaald en vervolgens kreeg ik 'm zonder pardon weer terug. Probleem kon niet worden geherproduceerd. Ik verwacht dat ze in Tsjechië gewoon niet verder hebben gekeken toen ze een op het oog perfect toestel hebben gediagnosticeerd.

Na 3 uur met Apple support aan de telefoon te hebben gehangen werd de telefoon weer opgehaald. Overigens werd deze altijd binnen 1 dag bezorgd van NL naar Tsjechië, bizar en binnen een dag weer terug.

Uiteindelijk na de tweede keer bericht gehad dat er een nieuwe X 256GB onderweg is.

Het was even lastig maar uiteindelijk lijkt het toch opgelost, reparatie had prima geweest maar blijkbaar dacht Apple daar anders over. Maandag hoop ik het toestel in ontvangst te mogen nemen.

To be continued.

AMD Ryzen 2600@3.85Ghz, MSI RTX 2070 Armor, 16GB Corsair Vengeance Pro RGB RAM, 500GB M.2 SSD,  iPhone X 256GB

• Vaal
  • Nu online

Vaal

Krokant

Ik heb een vaag probleem met mijn X, ik kan maar niet vinden waar het aan ligt. Zowel op 4G als op Wifi, zowel in Chrome als in Safari laden de afbeeldingen op verschillende websites niet. Het is niet overal, maar wel bijvoorbeeld op www.calvinklein.nl en op www.ikea.nl

Heb alle cookies al verwijderd, maar het probleem blijft. Ook een andere dns geprobeerd, geen sjoege. Iemand een idee?

• Novadecasa
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 22:46
Misschien een hele simpele vraag, maar hoe krijg ik m'n contacten op m'n X?

Onder de voorwaarden, waardoor het mij nog steeds niet lukt, dat de volgende dingen niet meer werken:
- oplader/usb poort (waardoor iTunes verbinding ook niet opgezet kan worden)
- iCloud roept dat er te weinig ruimte is
- gmail account geen inlog van

De rest van m'n iPhone 6s hoef ik niet perse te hebben, probeer nog wel het e.e.a. op m'n macbook te krijgen maar voor nu wil ik in elk geval m'n contacten hebben. (o.a. in verband met m'n werk)

 MacBook Pro Touch Bar 2017  Watch 42 mm  iPod  iPhone X 64GB

• Cubix
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Staan je contacten allemaal al in iCloud? Zo nee: Misschien wat grote bestanden (filmpjes) verwijderen op iCloud en dan je 6s laten synchroniseren.

Daarna kan je dan nieuwe iPhone X laten synchroniseren (alleen je contacten) met iCloud.

• Dennisdn
  • Nu online
Novadecasa schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:34:
Misschien een hele simpele vraag, maar hoe krijg ik m'n contacten op m'n X?

Onder de voorwaarden, waardoor het mij nog steeds niet lukt, dat de volgende dingen niet meer werken:
- oplader/usb poort (waardoor iTunes verbinding ook niet opgezet kan worden)
- iCloud roept dat er te weinig ruimte is
- gmail account geen inlog van

De rest van m'n iPhone 6s hoef ik niet perse te hebben, probeer nog wel het e.e.a. op m'n macbook te krijgen maar voor nu wil ik in elk geval m'n contacten hebben. (o.a. in verband met m'n werk)
Dan kan je toch nog steeds gewoon een normale dagelijkse backup draaien en terugzetten op de X? Desnoods voor 1 maandje een iCloud-upgrade nemen van 99 cent.

• Novadecasa
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 22:46
Cubix schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:55:
Staan je contacten allemaal al in iCloud? Zo nee: Misschien wat grote bestanden (filmpjes) verwijderen op iCloud en dan je 6s laten synchroniseren.

Daarna kan je dan nieuwe iPhone X laten synchroniseren (alleen je contacten) met iCloud.
iCloud backup was nooit gemaakt stond er. Dus om de een of andere reden is die sync er nooit geweest.
Wat ik ook allemaal uitzet om niet te syncen (foto's e.d. staan uit), het blijft steeds teveel.
Dennisdn schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

Dan kan je toch nog steeds gewoon een normale dagelijkse backup draaien en terugzetten op de X? Desnoods voor 1 maandje een iCloud-upgrade nemen van 99 cent.
De dagelijkdse backup gaat niet, omdat het 'teveel' is voor de ruimte die er is op iCloud. Ondanks dat ik foto's e.d. allemaal uit heb staan.

Ik wist overigens niet dat er een iCloud upgrade was voor 99 cent |:(

Maar inmiddels een app (MC Backup) gedownload, waarbij ik alleen m'n contacten heb overgezet via de mail met een vCard (vcf-bestand).
Zo heb ik mijn 918 contacten tenminste weer terug op m'n iPhone.
Nu de rest van de bestanden nog eens op mijn macbook zien te krijgen van m'n 6s.

 MacBook Pro Touch Bar 2017  Watch 42 mm  iPod  iPhone X 64GB

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 10:04
Ik heb recentelijk een iphone X voor een mooi bedrag van iemand overgenomen, met bon.
Iphone is van medio februari dit jaar.
Nu keek ik zojuist eens bij batterij conditie...maximumcapaciteit 92%...wtf...
In 8 maanden tijd...

De iphone 7Plus van mijn vrouw is bijna 2 jaar oud en die staat ook op 92%.

Is de kwaliteit van de batterij van de X zo beroerd?

Kan ik hier nog mee langs de applestore in Amsterdam voor vervanging onder garantie?

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Supershiva schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:58:
Ik heb recentelijk een iphone X voor een mooi bedrag van iemand overgenomen, met bon.
In 8 maanden tijd...

Kan ik hier nog mee langs de applestore in Amsterdam voor vervanging onder garantie?
Niet blind staren op een getalletje.
Mijne staat op 93% en werkt nog perfect.

;)

Xbox live: Ghesous | Golf R20 404PK, 527Nm

• harm12nl
Mijn iPhone X heb ik ook recent overgenomen (= van dec 2017) en deze staat nog op 100%.

iPhone 7 stond naar een jaar op 88%

Is denk ik net hoe hij gebruikt is.

Zou mij er verder geen zorgen om maken en idd niet blind op staren :)

©2004

• MelvinW
In 8 maanden tijd...

De batterijconditie hangt af van het aantal laadcycli. Apple belooft dat een iPhone na 500 laadcycli een batterijconditie van ongeveer 80% heeft. Een iPhone die elke dag is opgeladen, zou dus na 8 maanden al op 90% kunnen zitten. De batterij in jouw toestel is dus helemaal in orde en het heeft dan ook weinig zin om hiermee naar de Apple Store te gaan.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• Mrkend54l
In 8 maanden tijd...

Je kan hiermee langs de Apple store gaan.
Vervangen zal niet onder garantie gebeuren, maar daarvoor zul je 30€ moeten betalen.
Deze prijs is nog geldig tot het einde van dit jaar. Dus als het je echt zorgen baart gewoon eind november laten vervangen, dan zit je zeker safe.
Batterijen slijten nu eenmaal. Een zaken zoals fast charge dragen niet bij tot de levensduur.

• XNVBX
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 30-10-2018
Ik zit er ook over na te denken om een iPhone X nieuw aan te schaffen. Zoals velen vind ook ik de XS namelijk wel erg prijzig (ik zou dan namelijk voor de 256 gb versie willen gaan), voor wat minder geld kan je dan prima een nieuwe iPhone X kopen. Ik heb op het moment een iPhone 6S dus.. een vooruitgang is het sowieso denk ik!

Nu zit ik dus af en toe rond te kijken en er zijn wel webshops waarbij je hem onder de 1000 kan kopen. Deze shops staan alleen niet in de pricewatch bijv. Hoe betrouwbaar is dit? En heeft dit nog invloed op de garantie bij Apple? Winkels zoals bijvoorbeeld Mobiphone of Vianen Telecom. Via bijv. marktplaats kopen ben ik dan weer een beetje huiverig voor. Ik wil gewoon een nieuw geseald en officieel toestel met een factuur vanwege garanties. Dus, als iemand daar goede tips voor heeft zijn die welkom!

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 11:44
Kijk ook eens bij V&A...

product: Apple iPhone X

dafmay wijzigde deze reactie 18-10-2018 11:10 (62%)

• XNVBX
Daar kijk ik inderdaad ook af en toe, maar zijn voornamelijk tweedehands toestellen die verkocht worden die vaak al een jaar oud zijn. Voorkeur gaat toch uit naar een compleet nieuw toestel...

• harveydwijs2
XNVBX schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:12:
[...]

Daar kijk ik inderdaad ook af en toe, maar zijn voornamelijk tweedehands toestellen die verkocht worden die vaak al een jaar oud zijn. Voorkeur gaat toch uit naar een compleet nieuw toestel...
Niet om reclame te maken... Maar die van mij staat er ook tussen en die is net geen 3 maanden oud :)

Is helaas wel pas vanaf 2 november beschikbaar i.v.m. release Mate 20 Pro.

• XNVBX
harveydwijs2 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:14:
[...]

Niet om reclame te maken... Maar die van mij staat er ook tussen en die is net geen 3 maanden oud :)

Haha ik zie het! Maar ik ben op zoek naar een 256 GB versie en ik zie dat die van jou 64 GB is.. dus helaas! Als ik dan toch even lekker kritisch bezig ben gaat de voorkeur ook nog uit naar de silver versie :P

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 09:12

s0kkie

Sailing The Seas Of Cheese

Was het niet dat de X nergens meer te koop is nu de XS en XR uit zijn?

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• MelvinW
s0kkie schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:45:
Was het niet dat de X nergens meer te koop is nu de XS en XR uit zijn?
Apple levert de X inderdaad niet meer. Winkels hebben echter nog wel oude voorraad.

• XNVBX
MelvinW schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:53:
[...]

Apple levert de X inderdaad niet meer. Winkels hebben echter nog wel oude voorraad.
En precies om deze reden heb ik het idee dat ik 'niet te lang moet wachten', want straks kan je hem nergens meer vinden. Heb overigens geen idee hoe snel zoiets gaat, haha. Misschien valt dat hartstikke mee?

• JustSys
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 09:44
Ik krijg iets eigenaardigs op mijn gsm, gewoon een zwart scherm. Ik hoor mijn telefoon maar mijn scherm i gewoon zwart.... iTunes herkent het toestel niet en ik heb heb ook een soft reboot gedaan...

Iemand idee?? Help :(:)

• racoon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14-01 22:48

racoon

mooowwww

JustSys schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:36:
Ik krijg iets eigenaardigs op mijn gsm, gewoon een zwart scherm. Ik hoor mijn telefoon maar mijn scherm i gewoon zwart.... iTunes herkent het toestel niet en ik heb heb ook een soft reboot gedaan...

Lijkt erop dat hij in dfu modus staat

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• JustSys
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 09:44
racoon schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:06:
[...]

racoon schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 20:06:
[...]

Als die in DFU modus staat dan kan ik ook niet opgebeld worden

• Mrkend54l
XNVBX schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:01:
[...]

En precies om deze reden heb ik het idee dat ik 'niet te lang moet wachten', want straks kan je hem nergens meer vinden. Heb overigens geen idee hoe snel zoiets gaat, haha. Misschien valt dat hartstikke mee?
Als je hem wilt dan moet je niet te lang meer wachten. De huidige stock is alles wat er nog beschikbaar is.
Na december zullen de meeste wel uitverkocht zijn.

• Martinus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15-01 14:15
Heb ik paar meer met mn oude X gehad, als je hem uitkrijgt. En daarna dus weer aan wast klaar. Soms lukte dat niet en was die 10 min zwart. Nooit geweten waarom, was na een update voor altijd klaar. Is rasr dat het weer gebeurt bij een foon.
JustSys schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:36:

no comment

• DaKa86
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 10:06
Ik heb de mijne ongebruikt weer van de hand gedaan, het ontbrak me aan tijd (iets met een verhuizing..) de X te installeren en bleef de good old 6 gebruiken.
Kwam tot de conclusie dat die nog meer dan goed werkt, helemaal met iOS 12 nu.

Straks als ‘ie echt een keer op is eens kijken naar wat nieuws, zal dan waarschijnlijk de XR worden.

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12:05

Grin

Ride si sapis.

Je hebt een X gekocht als vervanging van je iPhone 6, de X doe je ongebruikt weer van de hand omdat je geen tijd had in verband met een verhuizing? Je weet dat je een backup kan terugzetten vanaf je iPhone 6?
Ik heb al veel bijzondere verhalen in dit topic gelezen maar dit/jij staat nu met stip op 1. :)
Succes met de verhuizing!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Scrtz
DaKa86 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:04:
Ik heb de mijne ongebruikt weer van de hand gedaan, het ontbrak me aan tijd (iets met een verhuizing..) de X te installeren en bleef de good old 6 gebruiken.
Kwam tot de conclusie dat die nog meer dan goed werkt, helemaal met iOS 12 nu.

Straks als ‘ie echt een keer op is eens kijken naar wat nieuws, zal dan waarschijnlijk de XR worden.
Wat @Grin al zei en dan ook nog eens de X weg doen en dan later vervangen door de XR? Ga je er zelfs meer op achteruit :) Backup via iCloud of nog veel sneller via iTunes en je bent binnen een kwartier/half uur klaar afhankelijk van hoeveel er op je iPhone staat uiteraard.

• DaKa86
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 10:06
Grin schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:24:
Je hebt een X gekocht als vervanging van je iPhone 6, de X doe je ongebruikt weer van de hand omdat je geen tijd had in verband met een verhuizing? Je weet dat je een backup kan terugzetten vanaf je iPhone 6?
Ik heb al veel bijzondere verhalen in dit topic gelezen maar dit/jij staat nu met stip op 1. :)
Succes met de verhuizing!
Mijn interesse ging even wat minder uit naar de telefoons, daardoor besefte ik dat ik eigenlijk al een super goed werkend toestel had.
Rationeel was de X daarom ook overbodig.

• rsvmark
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-01 22:29
harveydwijs2 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:14:
[...]

Reeds verkocht of kijk ik gewoon niet goed?

Marantz SR7009 // 9x B&W M-1 (auro-3d 5.1.4) // SVS PB1-isd // Samsung UE55HU7500 // NUC (i5) // Synology DS412+

• harveydwijs2
rsvmark schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:07:
[...]

Reeds verkocht of kijk ik gewoon niet goed?
Zojuist van de V&A afgehaald omdat hij pas vanaf 2 november beschikbaar is. Had 1300 views op me ad, maar 0 reacties :+.

Ik zet hem er aankomende woensdag weer op en dan kan hij per direct weg.

• Y451N
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 13-01 16:38
harveydwijs2 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:15:
[...]

Zojuist van de V&A afgehaald omdat hij pas vanaf 2 november beschikbaar is. Had 1300 views op me ad, maar 0 reacties :+.

Ik zet hem er aankomende woensdag weer op en dan kan hij per direct weg.
Waarom ga je eigenlijk terug naar Android als ik vragen mag? Ik ben namelijk ook van Android overgestapt naar iOS en geen moment spijt van gehad.

• harveydwijs2
Y451N schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:50:
[...]

Waarom ga je eigenlijk terug naar Android als ik vragen mag? Ik ben namelijk ook van Android overgestapt naar iOS en geen moment spijt van gehad.
Was vanaf het begin al gecharmeerd van de Mate 20 Pro dus die wou ik gelijk al hebben :).

Heb ook geen andere Apple producten (ecosysteem) dus voor mij is het makkelijk overstappen.

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:00

pdavie2311

Live life to the fullest..

harveydwijs2 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 14:13:
[...]

Was vanaf het begin al gecharmeerd van de Mate 20 Pro dus die wou ik gelijk al hebben :).

Heb ook geen andere Apple producten (ecosysteem) dus voor mij is het makkelijk overstappen.
Leuk toestel! Incl Watch nu zie ik met pre-order...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - Huawei Mate 20 Pro

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sinds vandaag ook in het bezit van een iPhone X. Ik zat eerst te twijfelen tussen de X en de XR, de XS is naar mijn mening te duur voor wat ik ermee doe. Bij de MediaMarkt was het toestel nu 899 en hierdoor goedkoper dan de XR en de XR is toch eigenlijk iets te groot voor in m'n broekzakken. Dat maakte de keuze een stuk makkelijker. Wat een heerlijke upgrade om m;n iPhone 6 mee te vervangen.

39

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 11:44
Top keuze 👍

• Havelock
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 14-01 17:59
Ik vroeg me af waarom je accu volgens dit filmpje hier onder op deze manier het beste is voor je accu :

Je kan het niks voor niks op 100% krijgen.....
Nu vroeg ik me af wat hier van waar is en waarom mag je het niet gewoon op 100% laden.
Het lijkt mij gewoon als je die software je accu goed beheerd dat het dan geen kwaad kan hoe zit dat eigenlijk anno 2018.

• rsvmark
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-01 22:29
Fietsbel schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:54:
Sinds vandaag ook in het bezit van een iPhone X. Ik zat eerst te twijfelen tussen de X en de XR, de XS is naar mijn mening te duur voor wat ik ermee doe. Bij de MediaMarkt was het toestel nu 899 en hierdoor goedkoper dan de XR en de XR is toch eigenlijk iets te groot voor in m'n broekzakken. Dat maakte de keuze een stuk makkelijker. Wat een heerlijke upgrade om m;n iPhone 6 mee te vervangen.
Je bent me net voor 😜
Gisteren ook de knoop doorgehakt en de X gehaald bij de mediamarkt.
Ook ik vond het formaat van de xr niet prettig, voor de rest een erg mooi toestel 👍

Komende van een 6S is dit wel een erg leuke upgrade 👍👍

Marantz SR7009 // 9x B&W M-1 (auro-3d 5.1.4) // SVS PB1-isd // Samsung UE55HU7500 // NUC (i5) // Synology DS412+

Pagina: 1 ... 61 62 63 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True