Hee, groene lippenstift dit keer

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Outfit matchend he.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Flickr PSN ID= cheironnl
Niet alleen deze race.cheiron schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:31:
Ben de DRS inhaal"acties" deze race alle en beetje beu..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
alles kan off-topic
GRO krijgt 10 seconden aan zijn broek. Is dat actie genoeg?dr.lowtune schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:34:
Tijd voor weer wat actie!
-
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
alles kan off-topic
I have no special talent. I am only passionately curious.
[ Voor 43% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-11-2017 17:37 ]
Is niet de eerste F1 race dat we dit gezien hebbenChiron schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:26:
FOM heeft wat spullen geleend uit de indy
[afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Met een beetje geluk kan hij Kimi nog pakken. Dus p4 lijkt me haalbaar.RoD schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:35:
Gezien de pace lijkt het een P5 te worden. Ik denk niet dat VER erin slaagt om HAM achter zich te houden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
4 punten heeft hij er nu nog, valt best wel mee eigenlijk.Trevor schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:35:
Op hoeveel strafpunten staat Gro eigenlijk?
Wordt ook weer gewoon Mercedes, Ferrari en Red Bull op 1 tot 6.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Mwa, buitenom inhalen is altijd riskant want als de binnenste auto uitbreekt ga je er samen af. Dat leek hier toch precies zo te gebeuren. Dus een straf lijkt me hier voor niet correct.ricardo246 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:35:
Terechte straf voor GRO
Jup. Mee eens. En op SKY vinden ze het ook een erg harde straf.Hippocampus schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:39:
[...]
Mwa, buitenom inhalen is altijd riskant als de binnenste auto uitbreekt ga je er samen af. Dat leek hier toch precies zo te gebeuren. Dus een straf lijkt me hier voor niet correct.
alles kan off-topic
Vooralsnog is ie langzamer, dus dan moet er wel wat gebeuren. Wellicht na een pitstop nog iets.Malfunctions schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:38:
[...]
Met een beetje geluk kan hij Kimi nog pakken. Dus p4 lijkt me haalbaar.
Een straf voor GRO is altijd terecht, die kerel kan gewoon niet autorijdenHippocampus schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:39:
[...]
Mwa, buitenom inhalen is altijd riskant want als de binnenste auto uitbreekt ga je er samen af. Dat leek hier toch precies zo te gebeuren. Dus een straf lijkt me hier voor niet correct.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 12-11-2017 17:42 ]
is ie ookdr.lowtune schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:42:
Ver moet gewoon asap naar binnen
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Omdat het in de regels staatJasphur schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:42:
Wat is eigenlijk de rede dat voor en achter dezelfde compound moet hebben?
Omdat dat in de regels staat??Jasphur schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:42:
Wat is eigenlijk de rede dat voor en achter dezelfde compound moet hebben?
-
En waarom bestaat die regel dan?
Stomme regels. Zo'n simpele kans om wat variatie in de strategie te krijgen....
alles kan off-topic
Om het duidelijk te houden voor de fans? Anders krijg je linksvoor soft, rechtsvoor supersoft, linksachter hard en rechtsachter medium
Tja, dat vind ik met tanken ook, maar dat is ook verboden..Ankona schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:44:
[...]
-
Omdat dat afgesproken is.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik bedoelde het niet per wiel he. Haha. Dat zou een zooitje worden inderdaad.Edd schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:46:
[...]
Om het duidelijk te houden voor de fans? Anders krijg je linksvoor soft, rechtsvoor supersoft, linksachter hard en rechtsachter medium
[...]
Tja, dat vind ik met tanken ook, maar dat is ook verboden..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik gok dat het een safety dingetje is. Dezelfde reden als alle autosporten dit hebben.. verders wil je 2 verschillende grips hebben voor en achter?Ankona schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:44:
[...]
Vraag me af hoe dat kan. Eerst hield hij bewust afstand, maar daarna?Exocet schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:46:
Max heeft een hoop verloren op RAI.
Perez.Malfunctions schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:47:
[...]
Vraag me af hoe dat kan. Eerst hield hij bewust afstand, maar daarna?
Achterbanden gingen er aan.Malfunctions schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:47:
[...]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
De achterbanden zijn anders wel een totaal andere maat.ricardo246 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:47:
[...]
Ik gok dat het een safety dingetje is. Dezelfde reden als alle autosporten dit hebben.. verders wil je 2 verschillende grips hebben voor en achter?
Nee hoor WRX mag je zelfs per band nog nieuwe hebbenricardo246 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:47:
[...]
Ik gok dat het een safety dingetje is. Dezelfde reden als alle autosporten dit hebben.. verders wil je 2 verschillende grips hebben voor en achter?
Die in beeld wel ja, ik volg hem maar op de site van F1 zelf...Edd schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:48:
Die live timing loopt ook hopeloos achter...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Eigenlijk dus te laat binnengehaald. In die laatste paar ronden voor de stop heeft hij veel tijd verloren.
Door de pit kwam hij volgens mij ook nog achter Perez en Ricciardo die beide oudere banden hebben. Dan verlies je ook tijd.Malfunctions schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:47:
[...]
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Er was geen goede plek om hem te laten landen. Nu moest hij naar binnen en kwam hij achter Perez vast.RoD schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:49:
[...]
Eigenlijk dus te laat binnengehaald. In die laatste paar ronden voor de stop heeft hij veel tijd verloren.
Nu leek het erop alsof hij de pace ten opzichte van Ferrari toch al niet had, maarja...
Tom Coronell heeft zo een WTCC race gewonnen door achter en voor andere banden te hebben. Slicks en regen banden. Het gaf hem de overwinning. Daar mocht het dus toen. Weet niet of dat nog altijd mag.ricardo246 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:47:
[...]
Nieuw... maar andere compound?Ryur schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:49:
[...]
Nee hoor WRX mag je zelfs per band nog nieuwe hebben
Of NASCAR mag je een kant nieuwe banden hebben.
"When you grow up your heart dies"
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dan zal de motor zo wel de geest gaan gevensjaool schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:51:
VER snelste ronde.
-
www.google.nl
Tom Coronel heeft anders wel eens een WTCC race in Japan gewonnen door bewust aan de ene kant slicks en aan de andere kant wets te monterenricardo246 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:47:
[...]
Inderdaad, echt waardeloos. Daar heb je zo helemaal niets aanMalfunctions schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:52:
Die livetiming in beeld loopt idd wel hopeloos achter.
HAM vs RIC eerst.MisteRMeesteR schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:52:
Ok, HAM pitten s.v.p. Daarna hebben we HAM vs VER
Ik was je voorRichard117 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:52:
[...]
Tom Coronel heeft anders wel eens een WTCC race in Japan gewonnen door bewust aan de ene kant slicks en aan de andere kant wets te monteren![]()
En Bottas heeft in Spa 2015 door een foutje van het team een deel van de race met 2 verschillende compounds gereden. Zelf voelde hij toen blijkbaar geen verschil en een drive/through als straf is ook best mild.
http://www.crash.net/f1/n...tly-williams-tyre-blunder
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Volgens mij moet Gasly nog de pits inBreezers schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:51:
Een gap van ca 20 seconden tussen HAR en GAS is ook wel erg veel, volgens mij hebben hetzelfde aantal pitstops gehad ?
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 12-11-2017 17:56 ]
Seat Leon zelfs nog, is al 9 jaar terug.Daniel_Elessar schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:53:
[...]
Ik was je voorReed hij toen niet met BMW ? zodoende voor slicks en achter wet. Of was het toen Chrvrolet en andersom?
+30 seconden na zijn stop? Ik heb er een hard hoofd in.RichardQG schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:55:
Ik denk dat we aan het einde nog Ricciardo vs Verstappen te zien gaan krijgen. Ricciardo stopt straks voor supers en kan dan denk ik wel het gat dicht rijden met een compound zachter.
-
RIC zit 7 + 22 seconde achter VER. En de RB gaat retesnel op de softs. Ik denk 't niet meer.RichardQG schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:55:
Ik denk dat we aan het einde nog Ricciardo vs Verstappen te zien gaan krijgen. Ricciardo stopt straks voor supers en kan dan denk ik wel het gat dicht rijden met een compound zachter.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Net als Verstappen bij Raikkonen deed in USA. Alhoewel de softs hier wel wat sterker lijken dan daarEdd schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:57:
[...]
+30 seconden na zijn stop? Ik heb er een hard hoofd in.
Dat gaat niet gebeuren.RichardQG schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:55:
Jeetje wat gaat de tijd hardRichard117 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:57:
[...]
Seat Leon zelfs nog, is al 9 jaar terug.
Slicks voor en wets achter.
Binnengehaald om motor te sparen voor de volgende race ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Waiting on the world to change
Deze race gaat niet de boeken in zoals die van vorig jaarAri Gold schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:00:
Ligt het aan mij of is het best een saaie race?
Tov Brasil 2016 is alles een saaie raceAri Gold schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:00:
Huh welke race?Ari Gold schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:00:
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 12-11-2017 18:02 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij moet nu zo'n 10 seconden inhalen. Dat is mogelijk, hangt er een beetje vanaf hoe lang die SS goed blijven.sjaool schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:01:
HAM verliest toch een paar seconden op VER.
Lang genoeg, die zit er met 15 rondjes weer achter.RoD schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:02:
[...]
Hij moet nu zo'n 10 seconden inhalen. Dat is mogelijk, hangt er een beetje vanaf hoe lang die SS goed blijven.
Met DRS op het lange rechte stuk zie ik dat wel gebeuren.RoD schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:02:
[...]
Hij moet nu zo'n 10 seconden inhalen. Dat is mogelijk, hangt er een beetje vanaf hoe lang die SS goed blijven.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq