Waiting on the world to change
Ik vrees het ook inderdaad, en VER komt ook niet dichterbij RAI.Grrrrrene schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:03:
[...]
Lang genoeg, die zit er met 15 rondjes weer achter.
Dus ik vermoed een P5.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Jack kan in de toekomst kijken..scrappy.doo schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:04:
DNF Does Not Finish aldus Jack? Bijna jongen... bijna.
I have no special talent. I am only passionately curious.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik wilde zeggen in 10 rondjes, maar ik dacht dat dat wat overdreven zou zijn. Het lijkt erop dat het zelfs ruim binnen 10 rondjes moet kunnen. Wow, ik vraag me af hoeveel daarvan door een teruggeschroefde Renault-motor komtRoD schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:04:
[...]
Ik vrees het ook inderdaad, en VER komt ook niet dichterbij RAI.
Dus ik vermoed een P5.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Gusty dus veel wind, in plaats van stof in turn 3 ...Breezers schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:06:
Gusty of Dusty ?
Verkeerde topic...wizai schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:08:
Jammer dat er van die lange reclames op RTL (DE) zitten
I have no special talent. I am only passionately curious.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Betere auto, betere motor (zeker als je je Renault moet terugschroeven qua vermogen), verbaast me niksMalfunctions schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:09:
Bizar hoe snel Ham dat gat dicht rijdt.

Maar moet je die banden eens zien, dikke streep erover.
[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 12-11-2017 18:11 ]
volgens de Mol-vandale
Ik zou het doen!
Nee, maar op vermogen lukt dat easy peasyrammes schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:11:
- Erachter is nog steeds niet er voorbij..
volgens de Mol-vandale
That guy...Grrrrrene schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:11:
[...]
Nee, maar op vermogen lukt dat easy peasy
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Vorige race zei die nog dat Grosjean zijn kop moest houden.max schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:14:
Whahaha die Amerikaanse engineer van Grosjean klonk op de radio alsof hij ook niet al te happy was met Grosjean.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eigenlijk zouden er nog zachtere banden moeten zijn, voor een ronde of 15.Grrrrrene schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:14:
Als HAM er zo voorbij is bij VER kan hij gerust stoppen voor nieuwe banden. En dan even de snelste ronde neerzetten
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Volgens mijn was dat zelfs gunter Steiner die shut up riepDaniëlWW2 schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:14:
[...]
Vorige race zei die nog dat Grosjean zijn kop moest houden.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Eerst maar even een braking under moving uitvoeren bij HAMGrrrrrene schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:14:
Als HAM er zo voorbij is bij VER kan hij gerust stoppen voor nieuwe banden. En dan even de snelste ronde neerzetten
Waiting on the world to change
De Mega soft werd al genoemd door Olaf.Trevor schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:15:
[...]
Eigenlijk zouden er nog zachtere banden moeten zijn, voor een ronde of 15.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dan kunnen we gerust de schuld bij Renault leggen omdat de wagen niet goed afgesteld kon worden vanwege het terugschroeven van de motor.RoD schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:15:
RIC en VER hebben dus beide dezelfde problemen met de banden. RB heeft het dit weekend dus niet voor elkaar. Los even van de issues bij Renault.
"When you grow up your heart dies"
-
Volgens mij komt deze volgend seizoen al
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Dan maar P5 uitrijden.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 12-11-2017 18:21 ]
Dat had ik wel verwacht inderdaad...Exocet schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:21:
Nou zet max maar op supersofts
Hij heeft weer laten zien dat hij z'n plaats niet cadeau geeft. Op snelheid kan hij niks aan doen daarna.RoD schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:19:
Leuk verdedigd op het rechte stuk, maar op snelheid gewoon kansloos
Dan maar P5 uitrijden.
Zelfs zonder DRS was VER een sitting duck op dit circuit gezien het hoogteverschil waar hij werd ingehaald. De Renault motor mist gewoon power.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 12-11-2017 18:23 ]
Waarom?Jasphur schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:21:
Gaat BOT nou RAI ophouden zodat HAM er langs kan en alsnog jacht kan maken op VET?
En dan met z'n drieen eraf kegelenJasphur schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:21:
Gaat BOT nou RAI ophouden zodat HAM er langs kan en alsnog jacht kan maken op VET?
Max naar P2

-
Poging tot snelste ronde?DutchCrownNL schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:23:
Max wil naar binnen..
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ah, daar is hij al
Zodat HAM nog keer kan winnen omdat hij dat in Mexico niet kom.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 12-11-2017 18:24 ]
Anoniem: 147126
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 12-11-2017 18:25 ]
Een keer eraf glijden omdat de banden het opgeven is zo mogelijk nog ergerAnoniem: 147126 schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:24:
Best logisch toch, ze zijn banger voor de motor dan de banden. Hij kan beter op z'n huidige banden 2 seconden per rondje langzamer rijden en z'n motor sparen.
VET gaat niet langzamer als BOT RAI op gaat houden. Blijft een mission impossible.Jasphur schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:24:
[...]
Zodat HAM nog keer kan winnen omdat hij dat in Mexico niet kom.
Daarnaast is het logischer voor BOT om voor P1 te gaan voor de tweede plek in het kampioenschap.
Gebruikt? Twitter van RBR zegt “fresh set of ss”Dijkstraat schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:24:
Max op een gebruikt setje ss

Je bedoelt dat HAM er nog een keer met DRS langsheen kan rijden straks over 2 rondjes.RoD schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:25:
We gaan nog een gevecht tussen RAI en HAM krijgen, gelukkig maar.
Verse banden...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb net uit vrije wil Hamilton gestemdTrevor schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:26:
Noord Koreaanse taferelen vandaag bij de dotd verkiezing denk ik.
Hij had geen nieuwe banden meer dus ze zijn zeker weten gebruikte banden.DutchCrownNL schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:26:
[...]
Gebruikt? Twitter van RBR zegt “fresh set of ss”
Ja zijn de bandjes van de Q dus... beetje verwarrend.Dijkstraat schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:27:
[...]
Hij had geen nieuwe banden meer dus ze zijn zeker weten gebruikte banden.
Lijkt me sterk, die hadden ze niet meer liggen....DutchCrownNL schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:26:
[...]
Gebruikt? Twitter van RBR zegt “fresh set of ss”
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Heel Ferrari wordt ook te kakken gezet zo hoor... , maar idd Bottas valt wederom door de mand qua racepace. Hamilton absoluut dominant.Tacoos schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:28:
Wat steekt die Bottas toch bleekjes af tegen Ham als die laatste, uit de pits gestart, hem nog onder druk kan zetten...
Er stond inderdaad Soft terwijl hij op SuperSoft rijdt.CodeCaster schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:28:
Stond Max' snelste ronde nooit genoteerd als Soft? Wat is er aan de hand met die displays vandaag?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die FOM screen graphics zitten er mbt. de compounds wel 20% van de tijd naast.CodeCaster schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:28:
Stond Max' snelste ronde nooit genoteerd als Soft? Wat is er aan de hand met die displays vandaag?
Ssst, dat bromding van Renault moet nog langer mee

En daarom dacht ik dus dat toen BOT aankondigde dat hij volgend jaar uit Hamilton zijn schaduw zou stappen hij zichzelf nogal overschatte...RoD schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:29:
HAM zit uiteindelijk maar 4 seconden achter de leider. 2 seconden van z'n teammaat. Laat toch weer zien hoe groot het gat tussen HAM en BOT is. Wow.
Flickr PSN ID= cheironnl
Waar. Maar die kunnen nog zeggen dat ze gewonnen hebben vanaf p2thijszor schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:29:
[...]
Heel Ferrari wordt ook te kakken gezet zo hoor... , maar idd Bottas valt wederom door de mand qua racepace. Hamilton absoluut dominant.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
www.google.nl
Dijkstraat schreef op zondag 12 november 2017 @ 18:32:
Hamilton in de laatste ronde er volop langsop?
Buiten tracklimits dan eens kijken of de FIA ballen heeft
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1