[F1 2017] Race 19 - GP van Brazilië Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 45.640 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

RobertMe schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:53:
[...]

Hoeveel Mercedes motoren zijn er afgelopen jaar(en) dan geploft? Volgensmij alleen die van HAM in Maleisië. Bij de Force India, Williams en toen ook nog Manors zijn er volgensmij 0 kapot gegaan. Dus de Mercedes is, ook zeker gezien de betrouwbaarheid, de beste motor. Dat Force India en Williams niet zo'n goede auto hebben is ook niet zo gek. En dan is er natuurlijk ook nog steeds het vraagstuk of de klantenteams dezelfde engine modes krijgen (en net zo veel mogen gebruiken).
Bottas in Spanje dit jaar.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Oh look! A penny!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DObmz7RXkAA2zlV?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Heeft Max nou alleen een oude MGU-H of gewoon oude motor? Stukje op Motorsport lijkt te suggereren dat het om een oude motor gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Snowdog schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:23:
Heeft Max nou alleen een oude MGU-H of gewoon oude motor? Stukje op Motorsport lijkt te suggereren dat het om een oude motor gaat?
Als het goed is alleen een oude MGU-H in het huidige blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-08 10:11
mark-k schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:27:
[...]

Als het goed is alleen een oude MGU-H in het huidige blok.
Die volgens Adam Cooper al afgeschreven zou zijn....
quote: Adam Cooper op Twitter
'@Max33Verstappen is on the edge in reliability terms - RBR found a cracked MGU-H last night so went back to an older one that's done a lot of miles and had in effect been 'retired'... His laps were restricted in FP3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Ik heb deel twee van Hulkenbergs sprookje nig niet voorbij zien komen, dacht ik.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOYIkJUXcAAVRFF?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

xinix03 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:35:
[...]

Die volgens Adam Cooper al afgeschreven zou zijn....

[...]
Wat niks zegt over de betrouwbaarheid, maar alleen over dat ie al een x-aantal kilometers heeft gereden. Normaal zouden ze al lang een ander onderdeel gebruiken, maar met schaarste hoeft dat niet meteen te leiden tot een DNF.

Die hebben echt wel gekeken of ie het een race uit kan houden.

En gezien het MGU betreft, ga ik er vanuit dat zijn auto aan het eind van de race daar gewoon geen beschikking meer over krijgt en ie het puur op PSU moet gaan doen (en verder opladen met remmen).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Martinspire schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:27:
[...]

Wat niks zegt over de betrouwbaarheid, maar alleen over dat ie al een x-aantal kilometers heeft gereden. Normaal zouden ze al lang een ander onderdeel gebruiken, maar met schaarste hoeft dat niet meteen te leiden tot een DNF.

Die hebben echt wel gekeken of ie het een race uit kan houden.

En gezien het MGU betreft, ga ik er vanuit dat zijn auto aan het eind van de race daar gewoon geen beschikking meer over krijgt en ie het puur op PSU moet gaan doen (en verder opladen met remmen).
Aangezien het een MGU-H is kan het nogal desastreuze gevolgen hebben. Ik weet niet precies hoe dat ding in elkaar zit, maar ik verwacht dat als die het niet meer doet de turbo zelf ook niet meer optimaal zal werken (als hij uberhaupt nog werkt). Dan is het opeens alsof je met een Clio tussen de F1 wagens rijdt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
mark-k schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:31:
[...]

Aangezien het een MGU-H is kan het nogal desastreuze gevolgen hebben. Ik weet niet precies hoe dat ding in elkaar zit, maar ik verwacht dat als die het niet meer doet de turbo zelf ook niet meer optimaal zal werken (als hij uberhaupt nog werkt). Dan is het opeens alsof je met een Clio tussen de F1 wagens rijdt :+
Volgens mij zorgt de MGU-H ervoor dat je geen turbo-lag meer hebt. De turbo blijft gewoon werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Jasphur schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:36:
[...]

Volgens mij zorgt de MGU-H ervoor dat je geen turbo-lag meer hebt. De turbo blijft gewoon werken.
Het doel van de MGU-H is simpel gezegd de snelheid van je turbine regelen (wat betekent snelheid beperken bij hoge RPM, en snelheid verhogen (dus idd lag verminderen) bij lage RPM). Er zal nog wel een wastegate inzitten voor het geval dat, dus de hoge turbodruk zal waarschijnlijk wel meevallen, maar de vraag is maar net of je het volledig 'los kunt koppelen' als hij kapot is. Anders remt dat ding misschien de hele tijd je turbine oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
De MGU-H genereert ook een boel stroom om op te slaan. Mocht die dus wegvallen ga je dus ook power missen, ofwel je kunt een stuk minder lang de 160 pk van de electromotor gebruiken.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOb7UcFW4AApPue.jpg:large

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:02
Jasphur schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:56:
Heerlijk drama, haha. Dan is de spanning met betrekking tot het kampioenschap weg, maar is het de spanning om de beschikbare motoren en bijhorende onderdelen geworden. Haha.
Als journalisten zoeken vinden ze wel wat, het nieuws wordt ook een beetje opgezocht heh, Als het kampioenschap nog aan de gang was, dan viel dit op de achtergrond, het zal ook wel meevallen. Maar die Fransen hebben een franse slag en zijn het hele jaar al rommel aan het leveren, maar wel beloven. Typisch Frans.
Ik weet niet of RB nog met Renault door wil/moet. Maar Max toont door zijn kunde (soms kan je zeggen, ach de rijder kan niet goed rijden, en daardoor gaat alles stuk,) wel even aan, dat het dit jaar wel aan de motor ligt. Het zou kunnen dat daardoor Renault meer zijn best gaat doen.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

mell33 schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:48:
Fransen hebben een franse slag en zijn het hele jaar al rommel aan het leveren, maar wel beloven. Typisch Frans.
Honda doet het de laatste wedstrijden wat beter maar die leveren toch net zo veel troep en beloven ook al jaren beterschap.
Niks typisch Frans, het zijn gewoon bedrijven die de zaakjes niet op orde hebben en waar die vandaan komen maakt echt niet zoveel uit.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Ik lees nergens dat er weer een dingetje was met een MGU-H ? Geloof dat alle teams met een Renault motor dit seizoen al rondrijden met een 2016 spec MGU-H omdat Renault de 2017 versie niet goed genoeg kreeg. Weet alleen niet of het opgelapte onderdelen zijn of nieuw geproduceerde onderdelen met een spec uit 2016.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

loekf2 schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:58:
[...]

Ik lees nergens dat er weer een dingetje was met een MGU-H ? Geloof dat alle teams met een Renault motor dit seizoen al rondrijden met een 2016 spec MGU-H omdat Renault de 2017 versie niet goed genoeg kreeg. Weet alleen niet of het opgelapte onderdelen zijn of nieuw geproduceerde onderdelen met een spec uit 2016.
De 2016 spec is de mgu-k.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Martinspire schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:27:
Met een kapotte MGU-H is je race ook voorbij. Hebben we nu al veel te vaak gezien dit seizoen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Wat doen de weergoden in Brazilië momenteel?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

hoevenpe schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:24:
Droog

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:52

Edd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DObx_a1W4AIEMGr.jpg

Strakblauwe lucht :)

[ Voor 5% gewijzigd door Edd op 12-11-2017 15:31 ]

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Zo, zit er weer klaar voor! Sky Sports Track Parade nu!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:02
30Min, en dan ff tv aan zetten, F1 kijken, this droog, jammer, had lewis en max wel willen zien in de regen, nu er voor lewis niks meer op het spel staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cRculKOUYiFcQ1wJfKpcITGL/full.jpg

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

Jasphur schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:05:
Ik heb deel twee van Hulkenbergs sprookje nig niet voorbij zien komen, dacht ik.

[afbeelding]
Net de Gruffalo maar dan anders :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Doe maar een weekje uitstellen als ik de weersverwachtingen zo bekijk :Y :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:07
Volgens Ted heeft Mercedes ook nog even een nieuwe motor in bij HAM achterin gelepeld. An zich ook niet zo gek, start toch altijd al achteraan (want geen tijd in Q, en volgensmij zou het zelfs een pitlane start worden wat ik gisteren ergens las?). Daardoor kunnen ze, zoals Ted zei, ook beide races op "full beans" rijden. Waar normaal de motor 5 zater- & zondagen mee moet hoeft deze maar 2 zondagen en 1 zaterdag, waardoor ze dus langer in de snellere engine modes zouden moeten kunnen rijden omdat slijtage niet zo belangrijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Barbecuen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op Sky F1 zometeen twee background stories:
1) De mensen en techniek achter de F1 worldfeed broadcasting
2) Max regenrace Masterclass (interview met Martin Brundle)

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
HAM dus ook een nieuwe motor en een pitstraatstart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 21:35
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOcPBwtXcAAobMN.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:24

1lau

Hearthstone Arena Player

Ik hoop dat de Renault motors heel blijven
Go Max!

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 22:52

pinda powerrr

Slow down...

JackBol schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:01:
Op Sky F1 zometeen twee background stories:
1) De mensen en techniek achter de F1 worldfeed broadcasting
2) Max regenrace Masterclass (interview met Martin Brundle)
Ik zit er klaar voor!

Loopt een hoop glasvezel door de het circuit :P Wist ook niet dat het geluid in Dolby Surround wordt uitgezonden (niet gek als je altijd SKY via een stream kijkt :') )

250 datastreams per auto die naar de teams moeten en ook verwerkt worden voor de infographics op de FOM stream.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Mooi om ook een keer zulke techniek te zien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:17

franssie

Save the albatross

pinda powerrr schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:15:
[...]

Ik zit er klaar voor!

Loopt een hoop glasvezel door de het circuit :P Wist ook niet dat het geluid in Dolby Surround wordt uitgezonden (niet gek als je altijd SKY via een stream kijkt :') )

250 datastreams per auto die naar de teams moeten en ook verwerkt worden voor de infographics op de FOM stream.
Met films was ik er helemaal klaar mee dat surround, dus ben nu weer terug naar 2.0. Maar voor een F1 race zou het nog wel gaaf kunnen zijn.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
pinda powerrr schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:15:
[...]

Ik zit er klaar voor!

Ziggo zendt het ook niet in 5.1 uit. Enkel stereo.
Sky zendt het wel in Surround uit.. zelfs 4K.
Premier League zenden ze zelfs in Dolby Atmos uit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

En dat te bedenken dat een aantal jaar terug Olav Mol alleen met een crappy telefoonlijn te horen was vanuit Interlagos. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Rivanov schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:20:
[...]

Ziggo zendt het ook niet in 5.1 uit. Enkel stereo.
Sky zendt het wel in Surround uit.. zelfs 4K.
Premier League zenden ze zelfs in Dolby Atmos uit.
Goede ontwikkeling imo. Komt vanzelf wel ook onze kant op.

Nu een hoop veren-in-de-reet-steken bij Max, mooi stukje van SKY over hoe het gaat met hem en wat de "grote namen" over hem zeggen. Max blijft er nuchter en zeer bescheiden onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:17

franssie

Save the albatross

Channel4 schijnt het ook in surround uit te zenden, misschien volgende week race toch maar even een paar rear boxen aansluiten en een center ... Wel leuke om eens te proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 12-11-2017 16:26 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 13:58
pinda powerrr schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:23:
[...]

Goede ontwikkeling imo. Komt vanzelf wel ook onze kant op.

Nu een hoop veren-in-de-reet-steken bij Max, mooi stukje van SKY over hoe het gaat met hem en wat de "grote namen" over hem zeggen. Max blijft er nuchter en zeer bescheiden onder.
Ja, maar wat mij opviel wat een dunne beentjes heeft Max. Hoe hij daar zoveel kracht mee kan zetten is indrukwekkend (iig voor het remmen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:08

rammes

koekebakker 1e klas

franssie schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:24:
Channel4 schijnt het ook in surround uit te zenden, misschien volgende week toch maar even een paar rear boxen aasnsluiten en een center ... Wel leuke om eens te proberen.
deze race niet. (live)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Heerlijk figuur die HAR. Lekkere vlotte babbel ook. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Mooi stukje Max promotie op Sky.... Gaat hij echt 40 miljoen per jaar verdienen?????

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Horner nadat hij gevraagd is over de engine reliability: "one of the cars only has a 50% chance of finishing".

Dat is dus Max want bij Danny Ric is alles nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Bullet NL schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:26:
Mooi stukje Max promotie op Sky.... Gaat hij echt 40 miljoen per jaar verdienen?????
Ik dacht dat ik het verkeerd hoorde, maar jij zegt het dus ook :X wow...dan heeft hij goede onderhandelingen gedaan en is hij op tijd met zijn appartement in Monaco :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Ik vraag 't me af. Ik heb in andere outlets gehoord dat het hele contract 40M$ is. Dus ong. 13M$ per jaar.
Lijkt me ook logischer omdat Vettel, Hamilton en Alonso in de 40~60M$ per jaar range zitten. En ondanks zijn talent is Max daar gewoon nog niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

JackBol schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:27:
Horner nadat hij gevraagd is over de engine reliability: "one of the cars only has a 50% chance of finishing".
Elke wagen heeft 50% kans om te finishen. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 23:13
Ik dacht 14 te horen, misschien is dat ook wat realistischer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Als ie dan maar met een mooie plof uitvalt en niet dat halve geneuzel dat een sensortje de motor uitschakelt.. >:)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Badeend schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:28:
[...]

Ik dacht 14 te horen, misschien is dat ook wat realistischer :P
Is ook niet mis :|
Niet lang geleden zat hij nog voor een "fooitje" bij Toro Rosso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Interessant, dit staat in bijna geen enkele andere media gepubliceerd. Dit zou zijn voorsprong op Ricciardo in de kwalificatie wel weer gelijk een stuk indrukwekkender maken.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dijkstraat
Feitje van de dag :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kX0JHwOgJYKAbY1x5cts6DJq/full.png?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 13:58
Lasmibalsingh schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:29:
[...]

Interessant, dit staat in bijna geen enkele andere media gepubliceerd. Dit zou zijn voorsprong op Ricciardo in de kwalificatie wel weer gelijk een stuk indrukwekkender maken.
kHet gaat alleen om de MGU-H. Dat heeft echt op veel plaatsen gestaan. Er zat een barst in namelijk.

Hij heeft nog wel de nieuwere ICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe

Dat is dus Max want bij Danny Ric is alles nieuw...
Hoe nieuw is nieuw? Als het klopt dat Renault motoren in elkaar aan het draaien is uit oude onderdelen is het dus helemaal geen "nieuw nieuwe" motor, maar een oude refurbished motor waar regel technisch een nieuwe verzegeling op is gedaan incl. bijbehorende straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
RIC laat naar buiten? Eerst beelden van RIC die de pitbox uitrijd en daarna beelden van VER die al naar z'n plek wordt geduwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Adlermann schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:30:
[...]

kHet gaat alleen om de MGU-H. Dat heeft echt op veel plaatsen gestaan. Er zat een barst in namelijk.

Hij heeft nog wel de nieuwere ICE.
Dat verhaal van de MGU-H heb ik wel gehoord op twitter van Adam Cooper. Maar Autosport.com meldt dat hij terug is gevallen op de oudere motor:
Verstappen dismissed any concerns about his engine's reliability, having reverted to an older unit, saying "if it blows, it blows", and joking that "it will be good to me, otherwise I'll punch it!"

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 13:09

Zym0tiC

^_^

JackBol schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:28:
[...]

Ik vraag 't me af. Ik heb in andere outlets gehoord dat het hele contract 40M$ is. Dus ong. 13M$ per jaar.
Lijkt me ook logischer omdat Vettel, Hamilton en Alonso in de 40~60M$ per jaar range zitten. En ondanks zijn talent is Max daar gewoon nog niet.
Volgens de diverse geruchten op internet zou het basis salaris rond 10m zitten met een tekenbonus van 20m. Komen dan nog de diverse promotionele vergoedingen bij en dan zit je al gauw op de 40m zoals deze overal genoemd wordt. Maar tekenbonus klinkt nu niet als iets wat jaarlijks terugkomst. Verwacht dan ook dat die 40m alleen voor het eerste jaar geldt. Nog niet verkeerd :)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Oja. Mooi verhaal op SKY. Eccie die zegt dat hij een ticket gekocht heeft. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Zym0tiC schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:40:
[...]

Volgens de diverse geruchten op internet zou het basis salaris rond 10m zitten met een tekenbonus van 20m. Komen dan nog de diverse promotionele vergoedingen bij en dan zit je al gauw op de 40m zoals deze overal genoemd wordt. Maar tekenbonus klinkt nu niet als iets wat jaarlijks terugkomst. Verwacht dan ook dat die 40m alleen voor het eerste jaar geldt. Nog niet verkeerd :)
Ik zit ook veel in de auto voor mijn werk maar ik moet het toch met een stuk minder doen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ankona schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:41:
[...]

Ik zit ook veel in de auto voor mijn werk maar ik moet het toch met een stuk minder doen.
De helft van de wedstrijden de finish niet halen lukt mij ook wel gok ik, RB eens bellen of ze me 20 miljoen willen bieden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:20

Oekol

waka waka hey hey

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4exkaBAxdS5sll62yZ8qeLKW/thumb.jpg

Veel veranderd aan de wagen van Hamilton! Via scarbs

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOcVzzbXUAAgEZn?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOcV1gmX0AAlqvh?format=jpg&name=medium

En HAM rijdt gewoon in een nieuwe auto haha. Hier de lijst met dingen die vervangen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOcVvi0W4AAVba0?format=jpg&name=small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Leoon. schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:45:
[afbeelding]

Veel veranderd aan de wagen van Hamilton! Via scarbs
Dure APK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max net bij Ziggo. Turbo is omlaag geschroefd vanwege betrouwbaarheid...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Oei, max klinkt niet positief :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Grote beurt eerder. Zouden ze het oliepeil ook gecontroleerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Max gaat em niet uitrijden ben ik bang.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
DaniëlWW2 schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:46:
Was in Mexico ook toch ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:12
Prins Bernhard jr. is net aan het snorkelen geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nee, daar deden ze niks en ontplofte vier van de zes motoren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Jasphur schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:47:
[...]

Grote beurt eerder. Zouden ze het oliepeil ook gecontroleerd hebben?
Lijkt er meer op dat ze enkele gebruikte onderdelen op de t-car gezet hebben.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Die dame die zingt kan beter haar mond houden, wat een valse kip! Zet dan 'n bandje op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ankona schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:48:
[...]

Lijkt er meer op dat ze enkele gebruikte onderdelen op de t-car gezet hebben.
Welke t-car? Die is verboden inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

JeroenTheStig schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:48:
Prins Bernhard jr. is net aan het snorkelen geweest?
Hij heeft zijn lasapparaat mee ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

DaniëlWW2 schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:46:
Ben benieuwd of dit weer zo'n slagveld met falende Renaults gaat worden..het blijft Franse zooi.

Ach, de Honda's worden wel steeds beter, dus er gloort hoop aan de horizon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Best een vaag verhaal over die turbo. Renault zou dat zonder iets te melden teruggeschroeft hebben en het team heeft niets door en zoekt naar een oplossing voor het tegenvallende vermogen. Hoeveel data hebben ze wel niet? En dan val zoiets niet op?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
dr.lowtune schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:51:
[...]

Ben benieuwd of dit weer zo'n slagveld met falende Renaults gaat worden..het blijft Franse zooi.

Ik heb echt zoiets van als Max zijn motor eraan gaat, laat beide Renault's dan ook maar kapot gaan. Niet omdat ik nu een hekel heb aan Sainz of Hulkenberg, maar zodat Renault flink afgaat, en STR ze voor blijft in het kampioenschap. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
dr.lowtune schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:51:
[...]

ALO een podium plekje ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RAI weer problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hoe schroeven ze zoiets terug dan? Zonder dat redbull ervan af weet? Doen ze dat softwarematig in een omgeving waar redbull zelf geen toegang tot heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Waarschijnlijk net een nieuwe firmware voor z'n auto uitgekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ai RAI. Hopen dat het ze lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Drie laptops aan de auto :X

Gaat weer goed zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

TripleQ schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:53:
Hoe schroeven ze zoiets terug dan? Zonder dat redbull ervan af weet? Doen ze dat softwarematig in een omgeving waar redbull zelf geen toegang tot heeft?
Er lopen gewoon mannetjes van Renault in de garage bij RB rond die dat doen en het hebben verzuimd te vertellen. Die houden de motor in de gaten en dus ook de data die daar vandaan komt.
JackBol schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:54:
[...]

Waarschijnlijk net een nieuwe firmware voor z'n auto uitgekomen...
Vergeten de OTA-feature uit te zetten :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

Mooie race allemaal :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Volgend seizoen gaat zo'n verschrikkelijk drama worden met die gridpenalties. Ferrari die toch ook nog wel eens op de grid wat issues heeft (en de kalmte bij de Italianen om het daar op te lossen :P ), Renault's shit motoren, Honda die nog niet uitgekristalliseerd is. Als je een Mercedes PU hebt, heb je gewoon een gigantisch voordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Fijne race iedereen :Y

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOcZRTnWAAM5eV8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:48
Goede race allen!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race allemaal. Blijf ook lief voor elkaar, zodat ik ook kan blijven kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

DaniëlWW2 schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:58:
Fijne race allemaal. Blijf ook lief voor elkaar, zodat ik ook dan blijven kijken. ;)
Wij zijn altijd lief voor elkaar O-)

Fijne race allen!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Kimi langzaam weg voor de warmup!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ligt het aan mij of is die onboard radio slechter te verstaan dan anders ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Ik zag een wolkje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:48
Veel plezier allemaal!

Ik hoop dat Max z'n auto heel blijft. Ik vind de voortekenen niet gunstig.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
Breezers schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:01:
Ligt het aan mij of is die onboard radio slechter te verstaan dan anders ?
ligt niet aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Gok wel dat Ham een topstart zal hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Ver klaar voor de Ferrari-sandwich :D

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Here we go!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Neee RIC! Damn

www.google.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Zo prima start van Vettel en Alonso :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
En -1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

SC

www.google.nl

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1