Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:53
Hier mijn Mate 10 Pro:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aiQdfcCaPgMY0yVb56Jzvzkt/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
lol, wat een snelheids verschil met mijn P9 Plus

ben ook geinteresseerd in de 10 Pro, maar twijfel nog vanwege de afwezigheid van een 3.5mm jack

ik ben aan het testen met de quietcontrol 30, maar de stabiliteit van de verbinding valt me tegen
met wat ruis in muziek kan ik wel leven, maar stotterende muziek trek ik echt niet

een dongle vind ik ook geen oplossing, stekkers steken teveel uit en dongle niet bij je betekent geen muziek, bovenop het feit dat je een stuk meer slijtage van de usb aansluiting krijgt, als die stuk gaat kun je niet meer opladen

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Leuk om te zien een vergelijking met 'The Beast of Android'. Mijn handen jeuken!!!
Zal een verademing zijn van een S6 naar een M10. Ik verbaas me soms al over de snelheid van de iPhone van m'n wederhelft. :P
JarlSX schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:52:

ben ook geinteresseerd in de 10 Pro, maar twijfel nog vanwege de afwezigheid van een 3.5mm jack

ik ben aan het testen met de quietcontrol 30, maar de stabiliteit van de verbinding valt me tegen
met wat ruis in muziek kan ik wel leven, maar stotterende muziek trek ik echt niet

een dongle vind ik ook geen oplossing, stekkers steken teveel uit en dongle niet bij je betekent geen muziek, bovenop het feit dat je een stuk meer slijtage van de usb aansluiting krijgt, als die stuk gaat kun je niet meer opladen
Correct me if I'm wrong maar volgens mij heeft wegvallen te maken met je omgeving. Hoe meer stoorzenders, hoe slechter de verbinding wordt. Merk ik ook met m'n XiaoMi headphone (welliswaar maar €20) in de gym. Ochtend uren geen probleem, maar in de avond als het spits is heb ik ook geen fijne muziek stream!
Ik heb er ook lang mee in mijn maag gezeten; Geen 3,5mm jack? Huh? Wordt ik al zo 'oud' dat headphone jacks wegvallen? Ik heb het maar losgelaten. Dongle vergeten betekend inderdaad dat we geen muziek hebben onderweg, maar .... er wordt een USB-C headphone mee geleverd.

Wellicht dat iemand die het toestel al heeft wat commentaar kan leveren over de bijgevoegde headphones? Ik ben zelf ook geen fan van draadloos naar muziek luisteren (kwaliteit verlies) dus ik hoop dat ik die dongle niet kwijt raak!

[ Voor 61% gewijzigd door Sveninho op 01-12-2017 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sakuragi
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-02-2023
oh idd. Ik hoop stiekem dat ze begin volgende week kunnen leveren. We zullen wel zien.
De bruine versie is wel mooi hoor, maar gewoon niet mijn smaak.

Ik ging vanuit dat de M10 wel nog toegevoegd zou worden bij de VIP Service.
3 maanden scherm garantie en extra jaar garantie is altijd mooi meegenomen.
Sveninho schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:16:
[...]

We zitten in hetzelfde bootje. Ik ben last minute naar mobiel(.)nl gegaan ipv. BelSimpel omdat bij hun de levertijd onduidelijk was. Huilen dat ik dat heb gedaan! Ik had m'n toestel al 2 weken kunnen hebben.
Voor mij draait het nu ook inderdaad nog om de pre-order gift, anders had ik de order geannuleerd.

De bruine variant was eerste keus, maar na 2 jaar een goud toestel te hebben en tegen het probleem 'ik kan nooit een passend hoesje vinden' aan te lopen ben ik nu voor zwart gegaan. Ik begrijp overigens niet waarom ze leveringsproblemen hebben. Sterker nog als ik wist dat ik zo lang moest wachten had ik misschien de V30 nog fysiek erbij kunnen pakken om te vergelijken...

Huawei VIP zegt mij niets. Volgens de website had ons toestel toch niet mee gedaan.

[...]

Dat automatische dimmen zag ik inderdaad in een review terug komen. Heel apart.
Ik ben benieuwd naar jullie review! Spannend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
arnoudwokke schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:49:
Hier Arnoud vanuit de redactie. Ik bezig met de review (hij staat voor 14 december, maar als hij eerder klaar is, is er misschien eerder plek)

Nu kwam er bij de P10 gezeik over het type opslag: sommige modellen hadden snel ufs-opslag, andere trager emmc. Nu wil ik weten of dat bij de Mate 10 Pro ook speelt. Mijn reviewmodel heeft natuurlijk de allersnelste componenten, maar ik wil even checken of dat bij jullie ook zo is. Als je me wilt helpen, kun je het volgende doen:
- Androbench installeren vanuit de Play Store Google Play: Androbench (Storage Benchmark)
- App openen en drukken op Micro, wachten tot de benchmark klaar is
- Resultaten hier posten van:
Sequential read
Random read
Sequential write
Random write

Ik zou er enorm mee geholpen zijn om te weten of Huawei nu wel alle modellen levert met de snelste opslag. Alvast bedankt!

Edit: misschien goed om te vertellen: we hebben de review uit moeten stellen, omdat we met Huawei-technici in gesprek moesten over de accutesten. Het scherm dimt automatisch als je bepaalde apps opent (zoals de browser), ook als automatische helderheid uit staat. Dat is een niet uit te schakelen 'dimprofiel' in de software. Bovendien schakelde het scherm zichzelf uit en onze standaardapps om dat te voorkomen werkten niet. Daardoor mislukten alle accutesten. Inmiddels zijn we daaruit en zijn de accutesten gedaan, dus ik ben begonnen met andere elementen van de review :)
Sequential read: 833,41 MB/s
Random read: 193,11 MB/s, 49436.58 IOPS
Sequential write: 210,28 MB/s
Random write: 129,5 MB/s, 33153.98 IOPS
hansbkp schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:37:
Schrok nog even na het openen van de doos. Toestel wou niet starten. Het bleek dat de batterij leeg was. Was gewend dat bij nieuwe toestellen er altijd wel wat lading was.
Was ik de enige?
Nee, bij mij was het toestel ook leeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JarlSX
Sveninho schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:55:
Correct me if I'm wrong maar volgens mij heeft wegvallen te maken met je omgeving. Hoe meer stoorzenders, hoe slechter de verbinding wordt.
Mja, ik merk echt dat mijn lichaam (arm bijvoorbeeld) het signaal aardig kan verstoren
als ik 's ochtends van station door de stad (eindhoven) naar m'n werk loop, moet ik m;n telefoon hoog in m'n jaszak houden om geen stottering te hebben

sinds kort is het dusdanig koud dat ik m'n winterjas dan aan heb en die lijkt het probleem te verergeren
als ik in de bus zit met m'n telefoon in m'n handen, nergens last van

telefoon op tafel leggen (thuis of op t werk) dan heb ik aardig wat bewegingsvrijheid zonder stotteren
er wordt een USB-C headphone mee geleverd.
tja, dat zijn van die dingen die je echt in je oren moet proppen, heb het een tijdje geprobeerd (en niet met een cheap ass ding), maar het is niks voor mij

weet niet of je de oortjes kent van de QC 30, of bijvoorbeeld van de Bose SoundTrue Ultra, die vind ik wel ideaal, dan zou ik zelf een frankenstein moeten fabriceren, want Bose heeft nog geen usb-c koptelefoons

dit soort oortjes dus

Afbeeldingslocatie: https://cdn.ndtv.com/tech/gadgets/bose_soundtrue_ultra_main.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
JarlSX schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:52:
Ik kan niet vergelijken. Maar scheelt dit dan zoveel t.o.v. een P9+ ? Ik weet ook niet wat een S8 of zoiets doet.
Ik weet wel de de 0 Pro rete snel is met het openen van apps, camera e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c6708592
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 11:06
Ik liep afgelopen dinsdag 28-11-2017 de T-Mobile winkel in de Vlamingstraat Den Haag binnen, daar stond de Huawei Mate 10 pro voor de prijs € 634 als je je contract verlengd, voor mij was dat geen probleem, ik heb een contract (betaal tussen de € 5 en de 8 euro per maand) gelijk gekocht (kleur bruin) en kon hem gelijk meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
@arnoudwokke dit zijn mijn resultaten!
Afbeeldingslocatie: http://oi63.tinypic.com/2hrd75i.jpg

[ Voor 96% gewijzigd door Arjan90 op 02-12-2017 11:26 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Het valt mij op dat mijn write onderdelen een stuk(je) hoger liggen dan de andere uitslagen ( en de read een fractie lager....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:23
c6708592 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:11:
Ik liep afgelopen dinsdag 28-11-2017 de T-Mobile winkel in de Vlamingstraat Den Haag binnen, daar stond de Huawei Mate 10 pro voor de prijs € 634 als je je contract verlengd, voor mij was dat geen probleem, ik heb een contract (betaal tussen de € 5 en de 8 euro per maand) gelijk gekocht (kleur bruin) en kon hem gelijk meenemen.
Ik heb hem voor 570,- besteld met verlenging van 10,- per maand. Met dat moleskin apparaat erbij die rechtstreeks op MP gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:17
Klopt het dat de Huawei VIP Service niet voor de Mate 10 (Pro) geldt en/of dat deze helemaal is afgeschaft? Zo ja, is er wellicht een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
sonsan schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:04:
Ik kan niet vergelijken. Maar scheelt dit dan zoveel t.o.v. een P9+ ? Ik weet ook niet wat een S8 of zoiets doet.
Ik weet wel de de 0 Pro rete snel is met het openen van apps, camera e.d.
sequential read 266MB/s, sequential write 132 MB/s, random read 25 MB/srandm write 6,8 MB/s

not even close dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20
Sr 827
Sw 208
Rr 152
Rw 126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
JarlSX schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:24:
[...]

Mja, ik merk echt dat mijn lichaam (arm bijvoorbeeld) het signaal aardig kan verstoren
als ik 's ochtends van station door de stad (eindhoven) naar m'n werk loop, moet ik m;n telefoon hoog in m'n jaszak houden om geen stottering te hebben

sinds kort is het dusdanig koud dat ik m'n winterjas dan aan heb en die lijkt het probleem te verergeren
als ik in de bus zit met m'n telefoon in m'n handen, nergens last van

telefoon op tafel leggen (thuis of op t werk) dan heb ik aardig wat bewegingsvrijheid zonder stotteren

[...]

tja, dat zijn van die dingen die je echt in je oren moet proppen, heb het een tijdje geprobeerd (en niet met een cheap ass ding), maar het is niks voor mij

weet niet of je de oortjes kent van de QC 30, of bijvoorbeeld van de Bose SoundTrue Ultra, die vind ik wel ideaal, dan zou ik zelf een frankenstein moeten fabriceren, want Bose heeft nog geen usb-c koptelefoons

dit soort oortjes dus

[afbeelding]
Ik weet even niet (meer) wat je huidige toestel is, maar ik vind het wel opmerkelijk. Eerlijk toegegeven heb ik ook de motor ook last van m'n helm headset als ik de telefoon in m'n binnenzak of broekzak zet, maar in m'n dock niet. Als ik m'n telefoon met m'n XiaoMi earphones vebindt maakt het niet uit in welke zak ik het stop.
Betreft dan een Note 3 of S6+, afhankelijk van wat ik mee heb, in combinatie met wireless XiaoMi earphones.

Nee het zijn géén in-ear oortjes, maar van die Apple earpod dingen. Ik heb zelf ook niets met in-ear. Ik vind het maar niets om ze zo diep te moeten proppen. That's what she said. :P
Lijkt mij dat die dingen van jou gewoon moeten functioneren. Heb je iemand in je omgeving met een nieuwer toestel waar je het mee kan testen? Gewoon in al je zakken stoppen en desnoods tijdens de pauze even een rondje buiten lopen?

Afbeeldingslocatie: https://i4.areamobile.de/img/00/02/18/33/72-huawei-mate-10-pro-unboxing-11.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Sveninho op 03-12-2017 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Je kan ook zo'n Xiaomi bluetooth receiver gebruiken en dan gewoon je 3.5mm oortjes. Werkt perfect.

Heb mijn Pro ook binnen. BLA-L29 Titanium Grey. Toch de mooiste kleur.
Nu nog uitzoeken hoe ik Huawei Pay aan de gang krijg. Stond er standaard niet op.
Komende van een P9+ is de Pro toch een stuk sneller. Mis alleen de Force Touch toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
YoungStarDC schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:40:
Klopt het dat de Huawei VIP Service niet voor de Mate 10 (Pro) geldt en/of dat deze helemaal is afgeschaft? Zo ja, is er wellicht een bron?
mmm das een moeilijke.
Hij wordt wel in Spanje verkocht dus europa dus in theorie zou er wel een soort van garantie moeten zijn.
Op amazon.de kan je ze ook kopen geleverd via spanje
Je kan ze best eens mailen denk

Ik verwacht deze week ook mijn mate 10 vanuit china

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

kloon schreef op maandag 4 december 2017 @ 05:13:
[...]

mmm das een moeilijke.
Hij wordt wel in Spanje verkocht dus europa dus in theorie zou er wel een soort van garantie moeten zijn.
Op amazon.de kan je ze ook kopen geleverd via spanje
Je kan ze best eens mailen denk

Ik verwacht deze week ook mijn mate 10 vanuit china
Die VIP service is niet hetzelfde als garantie. Bij mijn P9+ kreeg ik ook VIP. 1x gratis display vervangen en goedkopere reparaties. En telefoon support.

Bij mn mate 10 pro zat het niet. Beide in HK aangeschaft.

Kreeg net trouwens die Gopro app gepushed. Dat hebben ze dus niet aangepakt.

Wel grappig dat Chinezen massaal de Internationale versie in HK kopen, en de Chinese versie vooral naar resellers gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Kenzi schreef op maandag 4 december 2017 @ 03:02:
Je kan ook zo'n Xiaomi bluetooth receiver gebruiken en dan gewoon je 3.5mm oortjes. Werkt perfect.

Heb mijn Pro ook binnen. BLA-L29 Titanium Grey. Toch de mooiste kleur.
Nu nog uitzoeken hoe ik Huawei Pay aan de gang krijg. Stond er standaard niet op.
Komende van een P9+ is de Pro toch een stuk sneller. Mis alleen de Force Touch toch wel.
Die receiver heb ik ook. Ik vind de batterij duur alleen jammer ervan, maar het is inderdaad ook een optie.

Huawei Pay is vooralsnog niet voor ons Europeanen. Laat maar, je zit in China natuurlijk!
Kenzi schreef op maandag 4 december 2017 @ 05:21:
[...]

Die VIP service is niet hetzelfde als garantie. Bij mijn P9+ kreeg ik ook VIP. 1x gratis display vervangen en goedkopere reparaties. En telefoon support.

Bij mn mate 10 pro zat het niet. Beide in HK aangeschaft.

Wel grappig dat Chinezen massaal de Internationale versie in HK kopen, en de Chinese versie vooral naar resellers gaat.
Heeft dit met updates te maken? Hoe komen ze overigens aan de internationale versie? Import?

[ Voor 35% gewijzigd door Sveninho op 04-12-2017 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
Kenzi schreef op maandag 4 december 2017 @ 05:21:
[...]
Die kreeg ik vorige week ook gepushed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 08:22
Dank voor al jullie reacties met testresultaten. Ik heb in totaal zes resultaten gekregen.

De testresultaten van het toestel van @sonsan komen overeen met het reviewmodel. De overige vijf lijken opslag van een ander type of andere leverancier te hebben. Het grootste verschil zit in de 'random write'. Sonsan en ik zitten rond 175MB/s, de rest zit rond 130MB/s.

Dat is een behoorlijk verschil, maar het is duidelijk niet een verschil tussen emmc en ufs. Van het reviewtoestel weet ik zeker dat de opslag ufs. Mijn gok is dat Huawei twee verschillende types ufs (bv 2.0 en 2.1) of twee verschillende leveranciers (bv Toshiba en Samsung). Dat is in elk geval geen schandaal als bij de P10. Dank iedereen!

[url="//charts.tweakzones.net/8lxLh/1/index.html"]Hier een grafiek met de verschillen.[/url] Forum is het gemiddelde van resultaten in dit topic, reviewtoestel is een gemiddelde van vijf runs op ons reviewexemplaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Mij was het verschil in write ook opgevallen. Wel was read een fractie lager t.o.v. de overige metingen.

Maar ik ben blij met de 10 Pro. Gewoon razend snel en de camera is helemaal top.

En bedankt voor de grafiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Ik zit dus echt in dubio.

Aan de ene kant lijkt de huawei mate 10 pro me een super mooi toestel. Heb hem al even getest in de winkel.

De grote accu is voor mij wel belangrijk. Zijn hier power users die een gehele dag makkelijk doorkomen? van 07:00 in de ochtend tot 22:30 savonds?

Of ik kan wennen aan de vingerafdruk scanner op de achterzijde weet ik niet zo goed. Dat zou moeten blijken.

De OnePlus5T zie ik ook nog wel zitten omdat deze gezichtsherkenning heeft.

Nog even wat langer twijfelen dus.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Niet twijfelen,gewoon doen. Ik ben geen power user maar een gemiddelde gebruiker en ik doe makkelijk twee dagen met de accu. Bij rustig gebruik drie dagen.
De vingerscanner werkt super! Veel beter dan de S7. Slechts een lichte aanraking voldoet.
En dan die camera, daar ben ik helemaal weg van.
Kortom, ik durf wel te zeggen één van de betere mobieltjes op dit moment......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Ik vond juist de VIP service een grote toevoeging van Huawei. Zeer jammer :'(

Dat is hun reactie op mijn vraag:
Als onderdeel van het uniformeren van het service-aanbod in West-Europa, heeft Huawei in Nederland noodgedwongen vanaf 15 november 2017 met de ‘VIP Service’ gestopt.
Klanten die zich reeds hebben aangemeld voor de ‘VIP Service’ blijven deze uiteraard ontvangen gedurende de volledige looptijd (3 jaar vanaf registratie) van de overeenkomst.

Beste,
Bovenstaande wijziging is in andere landen al eerder doorgevoerd. Huawei biedt klanten vanzelfsprekend nog steeds 2 jaar fabrieksgarantie.
Met vriendelijke groet,
Het Service Team Nederland
Met de VIP service had je binnen 3 maanden een gratis scherm reparatie, en daarnaast bij een hardware problemen kreeg je in de eerste 3 maanden een nieuwe toestel.

Plus de jaar extra garantie natuurlijk.

Had ik gebruik van gemaakt toen mijn P9+ gevallen was.

Wat mij niet duidelijk is, is als ze nog steeds de pickup service van Drmobile (dynafix) aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:34

hellknight

Medieval Nerd

seq read: 830.55 MB/s
seq write: 211.47 MB/s
Random Read: 201.39MB/s, 51556.07 IOPS (4KB)
Random Write: 129.27 MB/s, 3309.34 IOPS (4KB)

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kloon
jullie hebben gelijk

Geachte heer ...,

Bedankt om contact op te nemen met Huawei.

Zoals ik het begrijp, zou u een telefoon dat in het Spanje wordt gekocht willen registreren voor de VIP in België.

De VIP is alleen voor telefoons die werden gekocht in België zelf, echter zal het toestel van Spanje wel de 2 jaar standaard garantie van België kunnen genieten.

Indien u nog hulp nodig heeft, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Mich, Huawei Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De prijs bij mobiel.nl is helaas gestegen van €537,- naar €711,24 i.c.m. T-Mobile. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
dreester schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:55:
De prijs bij mobiel.nl is helaas gestegen van €537,- naar €711,24 i.c.m. T-Mobile. Jammer.
8)7

Gelukkig heb ik op tijd besteld :) nu hopen dat ie deze week wordt geleverd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justianus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-01 12:54
Ik vind persoonlijk de camera helemaal niet zo fijn.

Heb een hekel aan dat mooi maken effect, mensen zien er zo RTL nep plastic uit.

Bij de front camera kun je het instellen

Maar bij de gewone camera niet lijkt het?

Weet iemand hoe ik het voorgoed uit kan zetten?

Verder tevreden met het toestel (week ik gebruik)

Cheers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

justianus schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:24:
Ik vind persoonlijk de camera helemaal niet zo fijn.

Heb een hekel aan dat mooi maken effect, mensen zien er zo RTL nep plastic uit.

Bij de front camera kun je het instellen

Maar bij de gewone camera niet lijkt het?

Weet iemand hoe ik het voorgoed uit kan zetten?

Verder tevreden met het toestel (week ik gebruik)

Cheers
Niet de Portrait Mode gebruiken, of gewoon de Pro modus gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justianus
Dan is het irritant als de Ai zelf portrait selecteerd

Vreemd dat iedereen plastic hoofden mooi schijnt te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Hoe dat werkt met die prijzen is mij een raadsel, toen ik laatst keek was de prijs €537, een week later €711 en weer een week later weer €537. De prijs varieert dus van week tot week. Ook vind het vreemd dat het toestel bij een 1 jarig abonnement goedkoper is dan bij een 2 jarig abonnement. Ik heb het toestel dan ook uiteindelijk voor €640 bij een t-mobile winkel gehaald, daar kon je deze tenminste bekijken en ook meteen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Inderdaad, de Pro modus gebruiken. Dan heb je alles zelf in de hand. Moet je natuurlijk wel weten wat je in moet stellen.....:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justianus
Dus als je dat pro schuifje omhoog haalt staat het mooi maken meteen uit?

Je hoeft dam verder niets in te stellen als je dat niet wilt toch?

Dam is het alsnog een beetje point en shoot maar dan zonder plastic modus, en dat is wat ik wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
In de bovenrand van de camera zit de knop voor portretmodus, gewoon uitschakelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sveninho
TOYS schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:37:
Ik zit dus echt in dubio.

Aan de ene kant lijkt de huawei mate 10 pro me een super mooi toestel. Heb hem al even getest in de winkel.

De grote accu is voor mij wel belangrijk. Zijn hier power users die een gehele dag makkelijk doorkomen? van 07:00 in de ochtend tot 22:30 savonds?

Of ik kan wennen aan de vingerafdruk scanner op de achterzijde weet ik niet zo goed. Dat zou moeten blijken.

De OnePlus5T zie ik ook nog wel zitten omdat deze gezichtsherkenning heeft.

Nog even wat langer twijfelen dus.
Twijfel je vanwege de accu? 4000 mAh lijkt me meer dan voldoende om je de dag door te helpen. Diverse testers hebben al aangegeven dat hun toestel tussen de 12 a 16 uur meegaat met een SOT van 5 a 6 uur. Men vermeld hier helaas niet bij of ze een power user zijn of niet, maar je hebt ook nog een quickharger die (correct me if I'm wrong) de helft van je toestel kan opladen in 30 min. Voldoende toch? De perfecte 'shit-shave-shower' telefoon dus.

Twijfel je aan de plaatsing van de fingerprint scanner? Waarom? Mocht je notificaties willen zien zit er een soort knock-knock functie op het scherm en anders til je het toestel even op joh! Of je moet de normale M10 importeren vanuit China.

Wat de 5T betreft;

Stock Android? Top.
Zelf hoef ik niet perse een volledige kale Android. Ik hou wel van die gimmicks die sommige fabrikanten toevoegen.

Speedy gezichtsherkenning? Top.
Zou een leuke toevoeging zijn geweest aan ons toestel, maar het is niet anders. Wellicht in een toekomstige update of anders een 3th party app?

Dash Charge? Mwah.
Wij kunnen ook snel laden.

Prijs? Mwah.
De 5T met 8GB/128GB kost je €560. De M10 Pro met 6GB/128GB kost je LOS €800. Met een abbo erbij (in mijn geval) kwam ik uit op €535. Ik mocht verlengen dus dit kwam goed uit.

Camera? Zeker niet.
Als je sample images van de 5T zet naast die van de M10 Pro ga jij je zeker afvragen of 1+ een lego camera heeft gemonteerd op het toestel. Daar doe ik het niet voor in deze tijd en eeuw waarbij camera's zo ontwikkeld zijn.

Aan de hand van bovenstaande punten had ik het wel geweten. Ik kies waar voor mijn geld en neem dan het toestel met de meeste poespas! Nogmaals in geval van aankoop met een abonnement kan je een aantal tientjes besparen op de 5T. Ik zou dat ook in overweging nemen. (Check Belsimpel.)
Wat bizar! Hij is zelfs duurder dan de V30 op het moment. Ik vraag me af of dit iets te maken heeft met hoe leverbaar het toestel is bij hun. (Check Belsimpel.)
B-Art schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:21:
[...]

8)7

Zucht. Inderdaad. Ik ben het wachten zat. Ik wil graag ook nog op tijd registeren voor dat Moleskin ding!!!
justianus schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:51:
Dan is het irritant als de Ai zelf portrait selecteerd

Vreemd dat iedereen plastic hoofden mooi schijnt te vinden
Lang verhaal kort; Zie alle bladen en de modellen die erop/erin staan. :P
kwiebus schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:18:
[...]

Hoe dat werkt met die prijzen is mij een raadsel, toen ik laatst keek was de prijs €537, een week later €711 en weer een week later weer €537. De prijs varieert dus van week tot week. Ook vind het vreemd dat het toestel bij een 1 jarig abonnement goedkoper is dan bij een 2 jarig abonnement. Ik heb het toestel dan ook uiteindelijk voor €640 bij een t-mobile winkel gehaald, daar kon je deze tenminste bekijken en ook meteen meenemen.
Ik had precies hetzelfde toen ik hem pre-orderde. De prijs heeft 3 weken geschommeld.
TMO vond ik zelf te duur. Waarom €100 meer betalen voor hetzelfde abonnement dacht ik bij mezelf.
Ik had hem ook graag willen voelen, maar hij was er nergens voor dat de pre-order data afliep. Ik ben een beetje uitgegaan van een 'mooiere Mate 9'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32
Jammer ik had de mate 10 pro ook ophet oog.
Maar voor dit geld kan je net zo goed de Note 8 halen icm met tmobile.
Nu krijg je zelf 50€ cashback.
kwiebus schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:18:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
diquan2001 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:37:

[...]
Kan ik je geen ongelijk in geven. Helemaal omdat je €50 retour krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
diquan2001 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:37:

[...]
Wel eens geprobeerd met die ronde zijkanten te werken ? Zelfs het vasthouden voelt vreemd aan.
Had vroeger een note3 en vond het een prachtig apparaat. Was vast van plan de nieuwste versie te halen. Maar toen ik die note8 een paar keer vastgehouden had was ik genezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
hansbkp schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:00:
[...]

Wel eens geprobeerd met die ronde zijkanten te werken ? Zelfs het vasthouden voelt vreemd aan.
Had vroeger een note3 en vond het een prachtig apparaat. Was vast van plan de nieuwste versie te halen. Maar toen ik die note8 een paar keer vastgehouden had was ik genezen.
Hahaha ik heb hier veel te hard om moeten lachen! Ik deel je mening, het was heel onwennig de eerste keer.
Wellicht dat het juiste hoesje de juiste feeling eraan kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Is er een verschil in camera kwaliteit tussen de mate 10 en de mate 10 Pro? Volgens de specs niet. Wie of wie van de forumleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
zuukie schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:22:
Is er een verschil in camera kwaliteit tussen de mate 10 en de mate 10 Pro? Volgens de specs niet. Wie of wie van de forumleden?
Geen verschil...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Art
B-Art schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:21:
[...]

8)7

Status gewijzigd naar "Vrijdag 8 December verwacht" :D

Hopen dat ie er zaterdag is :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 13:59
B-Art schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:20:
[...]

Nice! Zou tijd worden!

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32
Nu weer terug naar 533€ icm Tmobile.
Ben nu weer in de twijfel 8)
Sveninho schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:31:
[...]

Kan ik je geen ongelijk in geven. Helemaal omdat je €50 retour krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Heb bericht gehad van Huawei Promotions dat mijn aanvraag voor de Moleskine set afgewezen is, omdat mijn IMEI niet uitgeknipt is. Nu moet ik dus een foto opsturen van een uitgeknipte IMEI-sticker. Waarom moet het per sé uitgeknipt zijn? Enige wat ze er mee bereiken is dat ik de doos kapot knip, dat vind ik zonde. Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Flimovic schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:59:
Heb bericht gehad van Huawei Promotions dat mijn aanvraag voor de Moleskine set afgewezen is, omdat mijn IMEI niet uitgeknipt is. Nu moet ik dus een foto opsturen van een uitgeknipte IMEI-sticker. Waarom moet het per sé uitgeknipt zijn? Enige wat ze er mee bereiken is dat ik de doos kapot knip, dat vind ik zonde. Weet iemand dat?
Wat een onzin 8)7
Lijkt erop dat ze op dat ze teveel Pre-orders hebben gehad en op deze manier proberen mensen er van af te laten zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
diquan2001 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:56:
Nu weer terug naar 533€ icm Tmobile.
Ben nu weer in de twijfel 8)

[...]
Mag ik vragen waar je precies aan twijfelt?
Meen je niet? Ik zie het ook niet zitten die doos te gaan verknippen. Wie weet wil ik het later doorverkopen. Hoe verklaar ik dat gat?
B-Art schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:20:
[...]

Hier ook! Ik vind die 2 weken extra wachttijd niet meer leuk hoor, opschieten nou haha!

[ Voor 15% gewijzigd door Sveninho op 07-12-2017 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Heeft de Mate 10 Pro eigenlijk iets van een Face Unlock mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Freshnezz schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:54:
Heeft de Mate 10 Pro eigenlijk iets van een Face Unlock mogelijkheid?
Nee dat heeft ie niet, wel vingerafdruk, patroon of pin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
B-Art schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:51:
[...]

Wat een onzin 8)7
Lijkt erop dat ze op dat ze teveel Pre-orders hebben gehad en op deze manier proberen mensen er van af te laten zien :(
Hoezo onzin, het staat toch duidelijk in de actievoorwaarden waarmee je akkoord dient te gaan?
De deelnemer wordt gevraagd persoonlijke gegevens en aankoopgegevens te vermelden en een upload te doen van de orderbevestiging, de factuur en het uitgeknipte IMEI nummer (Voor het recht op garantie is de factuur leidend. Garantie kan dus worden geclaimd zonder in het bezit te zijn van het fysieke IMEI nummer uit de doos van het toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Flimovic schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:07:
[...]
Nee dat heeft ie niet, wel vingerafdruk, patroon of pin
Niet? Hebben ze ook de standaard gezichtsherkenning van android eruit gesloopt? Jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Vandaag mijn huawei mate 10 ontvangen vanuit Hong Kong.
Op 9 dagen tot in België geleverd zonder bijkomende kosten.
Dus in totaal 529€ kwijt
I'm a very happy user.

Nu beginnen met instellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sonsan
Ik was ook daarover verbaasd en heb ze gebeld. De reden: in het verleden hebben mensen de promotie opgeëist met een foto van een IMEI die nog op de doos zat. Na het ontvangen van de promotie werd vervolgens de telefoon weer terug gebracht/gestuurd.
Met het uitknippen van de code word dat dus vooorkomen. Immers de doos is nu beschadigd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
B-Art schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:51:
[...]

Wat een onzin 8)7
Het was inderdaad een hele klus om het geregeld te krijgen. Eerst de niet uitgeknipte IMEI code, dan een onduidelijke pre-order bewijs ( enkel een mail met order bevestiging, was in eerste instantie niet voldoende), toen een factuur die zoek geraakt was. Na zes (..) telefoontjes en meerdere mailtjes vandaag de bevestiging gekregen dat ik de promotie toegestuurd krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Freshnezz schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:39:
[...]

Niet? Hebben ze ook de standaard gezichtsherkenning van android eruit gesloopt? Jammer..
Dat, of ik heb het zo snel niet kunnen vinden in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Freshnezz schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:39:
[...]

Waarom zou je gezichtsherkenning als unlock methode willen hebben ?
Het invoeren van een pin of het plaatsen van een vinger zijn bewuste acties. Maar het in je hand houden van het toestel kan onbedoeld het toestel unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
hansbkp schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:12:
[...]

Waarom zou je gezichtsherkenning als unlock methode willen hebben ?
Het invoeren van een pin of het plaatsen van een vinger zijn bewuste acties. Maar het in je hand houden van het toestel kan onbedoeld het toestel unlocken.
Gemakzuchtig? Misschien had hij gehoopt dat het net zo snel ging als de 5T. :P
sonsan schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:40:
[...]

Ik was ook daarover verbaasd en heb ze gebeld. De reden: in het verleden hebben mensen de promotie opgeëist met een foto van een IMEI die nog op de doos zat. Na het ontvangen van de promotie werd vervolgens de telefoon weer terug gebracht/gestuurd.
Met het uitknippen van de code word dat dus vooorkomen. Immers de doos is nu beschadigd.....
Klinkt logisch. Nee dan snap ik ze goed.
sonsan schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:48:
[...]

Het was inderdaad een hele klus om het geregeld te krijgen. Eerst de niet uitgeknipte IMEI code, dan een onduidelijke pre-order bewijs ( enkel een mail met order bevestiging, was in eerste instantie niet voldoende), toen een factuur die zoek geraakt was. Na zes (..) telefoontjes en meerdere mailtjes vandaag de bevestiging gekregen dat ik de promotie toegestuurd krijg!
Ik zat ook al te denken hoe ik dat moet gaan doen ja. Alles is digitaal gegaan. Heb je tips?

[ Voor 56% gewijzigd door Sveninho op 08-12-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
@Sveninho @B-Art
Hebben jullie em al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Nope, hoop dat ze vandaag versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Het is een ongeduldig wacht spelletje geworden. xD
B-Art schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:21:
[...]

Nope, hoop dat ze vandaag versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne ontvangen, maar deze start niet op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:18:
Open deur: Heb je hem al aan de lader gehangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Sveninho schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:34:
Het is een ongeduldig wacht spelletje geworden. xD
Geduld weer met een dag verlengd :'(
Orderstatus aangepast naar Zaterdag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
B-Art schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:34:
[...]

Geduld weer met een dag verlengd :'(
Orderstatus aangepast naar Zaterdag...
Ik zag het. Begin het zat te worden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het netjes

[ Voor 89% gewijzigd door The Wizard op 09-12-2017 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
knip

[ Voor 93% gewijzigd door The Wizard op 09-12-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Enkele worden met een lege accu verstuurd. De mijne was 60% maar hier lees ik ook dat er enkele een lege accu hadden met ontvangst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sonsan
Sveninho schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:15:

Ik zat ook al te denken hoe ik dat moet gaan doen ja. Alles is digitaal gegaan. Heb je tips?
Inderdaad de factuur en pre-order als pdf en de IMEI als foto opsturen. Na een dag even bellen of alles goed is aangekomen en aan de voorwaarden voldoet. Heb ik helaas meerdere malen moeten doen......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
Nog een leuk filmpje waartoe de camera in staat is:

YouTube: Huawei Mate 10 Pro Camera Review with over 40 photos & video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreester schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:32:
[...]

Open deur: Heb je hem al aan de lader gehangen?
Ja dit heb ik gedaan maar geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:09:
[...]

Weet niet hoe geduldig je was ...
Maar bij mij duurde het een paar minuten voor hij reageerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:09:
[...]

Doet je toestel het inmiddels nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Het duurt redelijk lang voordat de telefoon reageert met aanzetten. De aan/uit knop moet je echt enkele seconden vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het nog steeds niet. Ik ga hem terug sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:10:
Hij doet het nog steeds niet. Ik ga hem terug sturen
DOA meen je niet? Balen!
Waar komt het toestel vandaan? Niet dat ik hiermee de webshop wil bashen hoor, puur uit interesse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Art
Mijne is verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sveninho schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:21:
[...]

DOA meen je niet? Balen!
Waar komt het toestel vandaan? Niet dat ik hiermee de webshop wil bashen hoor, puur uit interesse.
Het komt van mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Langs gaan en fysiek omruilen geen optie?
Kan je in de winkel meteen checken of het toestel aan gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Sveninho op 09-12-2017 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kloon
Die van mij was ook helemaal leeg bij aankomst. Kleine 2 weken onderweg geweest zit er waarschijnlijk wel voor iets tussen.
Na een kleine 10 minuten aan de stroom ging hij voor de eerste maal aan. Ondertussen al goed gebruikt en herladen. De batterij in de mate is toch echt, wel goed. Moet wel bekennen dat ik de 4k resolutie direkt verlaagd heb naar 1080 om te batterij wat te sparen en je het verschil niet echt merkt.
Het gratis hoesje dat er bij zat voldoet voorlopig.
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/106brlh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/8xliq8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2a7fx4z.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door kloon op 10-12-2017 09:46 . Reden: gekloot met de fotos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
kloon schreef op zondag 10 december 2017 @ 09:24:
Die van mij was ook helemaal leeg bij aankomst. Kleine 2 weken onderweg geweest zit er waarschijnlijk wel voor iets tussen.
Na een kleine 10 minuten aan de stroom ging hij voor de eerste maal aan. Ondertussen al goed gebruikt en herladen. De batterij in de mate is toch echt, wel goed. Moet wel bekennen dat ik de 4k resolutie direkt verlaagd heb naar 1080 om te batterij wat te sparen en je het verschil niet echt merkt.
Het gratis hoesje dat er bij zat voldoet voorlopig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meen je dat? Het duurde 10 minuten voor er leven in het toestel kwam? Dat is nieuw.

4K resolutie? Het scherm is toch 'maar' Full-HD? Of bedoel je HDR10?
Laat maar jij hebt de normale Mate 10 met de betere resolutie. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sveninho op 10-12-2017 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
ruwe schatting hoor na een dikke 2 minuten nog geen teken van leven
na 5 min het het rode uitroepteken van hey ik ben nog te plat
en een beetje later sprong de wizard aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 14:02
De standaard mate 10 is gebouwd voor China (aldus de verkoper waar ik mijn mate 10 heb gekocht). Hij heeft daar een globel rom op gezet. Daarna wordt het toestel niet uitgezet, maar gaat zo de doos in. Geen wonder dat de accu dan helemaal leeg is. Mijn toestel stond aan, toen ik deze een maand geleden uit de verpakking haalde. Er zat nog 2 procent prik in. Gelijk aan de kabel gehangen. Alles werkt naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Hoe check ik wel rom ik heb draaien?
Is het dit BLA-L29 8.0.0.119 (C636).
Volgens de imei check is mijn toestel voor Maleisië. Werkt overigens perfect hier in België.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sveninho
Telefoon is binnen!
Ook zonder laad spanning dus hij hangt nu even te juicen. 😁
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aM0XDZ2_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

[ Voor 40% gewijzigd door Sveninho op 11-12-2017 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
Sveninho schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:32:
Telefoon is binnen!
Ook zonder laad spanning dus hij hangt nu even te juicen. 😁
[afbeelding]
Nice man! Veel plezier er mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Flimovic schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:46:
[...]

Nice man! Veel plezier er mee :)
Thanks dat komt goed. Apps installeren vanuit een clean install en uitzoeken wat de instelmogelijkheden zijn. Ik was wel verbaasd dat hij met SwiftKey uit de doos komt. Heeft Huawei dan helemaal geen enkele software van zichzelf? 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JarlSX
Sveninho schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:26:
[...]
Lijkt mij dat die dingen van jou gewoon moeten functioneren. Heb je iemand in je omgeving met een nieuwer toestel waar je het mee kan testen? Gewoon in al je zakken stoppen en desnoods tijdens de pauze even een rondje buiten lopen
geen recente (flagship) android toestellen nee, nou krijg ik er zelf 1, over een week of 4 a 6, althans, volgens de mail van Android Authority, heb de giveaway van afgelopen zondag gewonnen, dus kan over een tijdje testen met de Oneplus 5T

die stond wel op mijn lijstje van mogelijke opvolgeers, maar niet bovenaan, daar staat de Mate 10 Pro dus wel nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Sveninho schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:55:
[...]

Thanks dat komt goed. Apps installeren vanuit een clean install en uitzoeken wat de instelmogelijkheden zijn. Ik was wel verbaasd dat hij met SwiftKey uit de doos komt. Heeft Huawei dan helemaal geen enkele software van zichzelf? 😁
Zit ook een app op toch, dat hij alles van je oude phone overzet?
Ga de mijne zo ook ophalen, vanavond mooi spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
B-Art schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:06:
[...]

Zit ook een app op toch, dat hij alles van je oude phone overzet?
Ga de mijne zo ook ophalen, vanavond mooi spelen :P
Bewust niet voor gekozen. Nu kan ik terug halen wat ik echt gebruik. Staat een hoop op m'n Sammy die ik ooit eens heb gedownload en dat stof ligt te happen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Ik weet even niet meer wie het opmerkte, maar ook hier crashed Nova! Heel frapant dit.
Het ligt aan de weather widget! Heel vaag.

[ Voor 20% gewijzigd door Sveninho op 11-12-2017 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Sveninho schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:31:
Ik weet even niet meer wie het opmerkte, maar ook hier crashed Nova! Heel frapant dit.
Had geen last van crashes met deze combinatie.
Maar op een gegeven moment werd er gewaarschuwd dat weather widget erg veel batterij zou slurpen. Toen maar verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
hansbkp schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:44:
[...]

Had geen last van crashes met deze combinatie.
Maar op een gegeven moment werd er gewaarschuwd dat weather widget erg veel batterij zou slurpen. Toen maar verwijderd.
Hmm ik ga maar op zoek naar een andere widget. Ik hou van een mooie schone klok met weather widget...

Waar kopen jullie meestal je kabels? Ik moet toch een langere kabel hebben dan die uit de doos. Ik gebruikte een 3M kabel voor mijn Sammy van de HEMA, maar die hebben helaas geen USB-C van die lengte.

[ Voor 20% gewijzigd door Sveninho op 12-12-2017 00:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
Sveninho schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:31:
Bij mij crasht nova launcher ook in combinatie met de weather widget.
Heb nu de Google launcher erop staan en ook die crasht met deze combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Na avondje aan het klooien te zijn geweest, mijn eerste bevindingen.
Zeer strak toestel, goede bouwkwaliteit, mooi scherm.

Interface moet ik echt wel aan wennen, stock launcher vrijwel meteen ingeruild voor Apex launcher.

Camera nog niet echt getest, maar mooie interface met veel mogelijkheden.
Quick toggle’s op startscherm ook erg handig met rekenmachine, zaklamp, etc.

FPS is echt razendsnel! Toch wel een verschil met de OP3T.

Standaard screenprotector gaat er denk ik snel af bij mij, vind die randjes niet fijn, en plakt snel stof etc. aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
smartie89 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 06:24:
[...]

Bij mij crasht nova launcher ook in combinatie met de weather widget.
Heb nu de Google launcher erop staan en ook die crasht met deze combinatie.
Lag dus niet aan mij. Ik heb me erbij neergelegd.
Wat gebruik jij nu voor weather widget? Heb maar via XWidget wat neergezet.
B-Art schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:20:
Na avondje aan het klooien te zijn geweest, mijn eerste bevindingen.
Zeer strak toestel, goede bouwkwaliteit, mooi scherm.

Interface moet ik echt wel aan wennen, stock launcher vrijwel meteen ingeruild voor Apex launcher.

Camera nog niet echt getest, maar mooie interface met veel mogelijkheden.
Quick toggle’s op startscherm ook erg handig met rekenmachine, zaklamp, etc.

FPS is echt razendsnel! Toch wel een verschil met de OP3T.

Standaard screenprotector gaat er denk ik snel af bij mij, vind die randjes niet fijn, en plakt snel stof etc. aan.
Die stock launcher is echt vreselijk. Mee eens.

Welke quick toggles? Heb ik iets gemist??? Hoe en waar activeer je die?

Wat die screenprotector betreft ben ik er ook niet helemaal uit. Ik heb liever iets wat hem in zijn geheel afdicht, maar ik kon zo gauw niets vinden voor ons toestel.

Tot zover ben ik zeer tevreden. Heerlijk toestel. Mooie maat. En ons scherm dat 'maar' FHD is heb ik totaal geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
Sveninho schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:58:
[...]

Welke quick toggles? Heb ik iets gemist??? Hoe en waar activeer je die?
Als je ontgrendelt met aan/uit knop, dan vanaf onderkant omhoog swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
B-Art schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:02:
[...]

Als je ontgrendelt met aan/uit knop, dan vanaf onderkant omhoog swipen.
Goed om te weten! Misschien had ik toch de handleiding moeten lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Sveninho schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:48:
[...]

Goed om te weten! Misschien had ik toch de handleiding moeten lezen?
Haha, kwam er ook bij toeval achter :)
Vind die zwarte achtergrond in settings en menu's ook wel gaaf. Jammer dat je homescreen en icoontjes er niet mooier op worden :|
Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste