Hi Sveninho,
Ik had bij GSMwijzer ( dus mobiel.nl) besteld. Een vriend van mij kon zijn bruine versie op release datum 17 november 2017 al ophalen. Ik was mee gegaan en ze vertelde dat ze geen zwarte versie binnen hadden gekregen.
Het zou een weekje later worden. Eind week 47 zoals in eerste instantie was aangegeven. Eind week 47 vrijdag 24 november 2017 gaven ze aan dat het weer woensdag zou worden en later op de dag kreeg ik een e-mail dat het eind week 49 gaat worden....
Het meest frustrerende is dat op vrijdag 17 november 2017 bij de t-mobile shop in Rotterdam centrum de zwarte versie gewoon op voorraad was. De verkoper lachte typerend toen ik zei dat ik bij GSMwijzer had besteld.
Vanwege de pre order gift zit ik dus vast aan mijn order bij GSMwijzer, anders had ik toen al direct in de T-mobile shop gehaald.
Het kost per maand wel paar euros meer, maar vanwege mijn sim only toestelflexibiliteit, kreeg ik achteraf te horen dat ik EUR 40 extra moet betalen. Per saldo is de voordeel bijna weer weg gepoetst.
Ik heb meerdere keren contact met GSMwijzer gehad en enige reactie is excuses en dat de leverancier niet kan leveren... maar de bruine versie is wel op voorraad of je kan jouw order annuleren.
Laten we hopen dat wij allemaal snel onze toestel krijgen....
P.S. Huawei heeft 2 dagen voor release van de Mate 10 Pro 15 november 2017 de VIP service afgeschaft. Dat was een van de reden om Huawei een kans te geven....
Groet,
Sakuragi
Sveninho schreef op maandag 27 november 2017 @ 07:34:
[...]
Je bent niet de enige. @
B-Art en ik wachten ook nog al komt ons toestel van mobiel(.)nl
Welke provider heb je hem mee besteld/verlengd?
Vanuit het wilde web heb ik begrepen dat de (pre-)orders meer zijn geweest dan Huawei had verwacht.
*Update* Ik heb even rondgekeken op de website. De bruine variant is beschikbaar, zwart echter niet. Ik vraag me af of de verdeling andes was geweest als blauw wel vaanf dag 1 te bestellen was.
[
Voor 4% gewijzigd door
Sakuragi op 30-11-2017 22:01
]