Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 432901

Flimovic schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:49:
[...]

Ik heb de zwarte besteld. Vind het ook een vreemd verhaal, dus hoop dat iemand anders het kan bevestigen die ook bij coolblue heeft besteld.
Heb nog niet besteld dus kan je daar niet bij helpen maar zelfs nu nog zegt Coolblue dat ze minder dan 15 op voorraad hebben (of met andere woorden er staat nergens dat die niet op voorraad is zoals bij de blauwe en bruine)

Sterkte iedergeval met dit (nooit leuk als je met smart zit te wachten op je nieuwe phone ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-07 10:54
Anoniem: 432901 schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:22:
[...]

Heb nog niet besteld dus kan je daar niet bij helpen maar zelfs nu nog zegt Coolblue dat ze minder dan 15 op voorraad hebben (of met andere woorden er staat nergens dat die niet op voorraad is zoals bij de blauwe en bruine)

Sterkte iedergeval met dit (nooit leuk als je met smart zit te wachten op je nieuwe phone ;) )
Ha, mooie woordspeling.

Maar hoe langer ik er over na denk, hoe vreemder ik het vind. Wat is de trigger geweest voor Coolblue om de voorraadstatus aan te passen? Dat kan toch alleen maar zijn als ze vanuit de leverancier spullen hebben ontvangen? Dat gaan ze toch niet op eigen houtje doen lijkt me? Maar nu zeggen ze dat iedereen em op hetzelfde moment krijgt, maar ondertussen staat de voorraad nog steeds doodleuk op minder dan 15. Het verhaal wat ze tegen mij hebben verteld vind ik moeilijk te rijmen met wat de website laat zien.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azz-Kikr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-07 17:18
Vraagje over badges bij apps tonen.
Dit heb ik aangezet maar werkt sporadisch.. Als ik een Whatsapp bericht krijg, krijg ik een melding links boven in het scherm en na een poos pas een blauw stipje bij het app-icoon. Hier zit geen tellertje in.
Is dit normaal bij Huawei? Of zou het aantal gemiste of ongelezen berichtjes ook zichtbaar moeten worden?

Android leek hier, eerste toestel (ja ik ben overgestapt ;))
Voor de rest een prachtig en snel toestel..

Inmiddels gevonden (Launcher instellingen, Badge app-pictogrammen, weergavemodus 'ongelezen bericht')

[ Voor 10% gewijzigd door Azz-Kikr op 20-11-2017 17:58 . Reden: Oplossing zelf gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Het wordt vreemder en vreemder bij Coolblue. Nu staat er op de site dat er minder dan 10 op voorraad zijn. Gister was dat nog minder dan 15. Maar ondertussen hebben ze mij via Twitter laten weten dat dat een foutje op de site was. Waarom loopt de voorraad dan terug die ze op de site getoond staat?

This smells fishy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flimovic schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:22:
Het wordt vreemder en vreemder bij Coolblue. Nu staat er op de site dat er minder dan 10 op voorraad zijn. Gister was dat nog minder dan 15. Maar ondertussen hebben ze mij via Twitter laten weten dat dat een foutje op de site was. Waarom loopt de voorraad dan terug die ze op de site getoond staat?

This smells fishy :(
Hmmm klinkt idd wel erg fishy ja :(
Heb aardig wat besteld bij Coolblue en altijd naar tevredenheid.
Is er een mogelijkheid om je order te annuleren en te bestellen bij 1 die wel gelijk levert? (of mis je dan een aanbieding?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Anoniem: 432901 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:36:
[...]

Hmmm klinkt idd wel erg fishy ja :(
Heb aardig wat besteld bij Coolblue en altijd naar tevredenheid.
Is er een mogelijkheid om je order te annuleren en te bestellen bij 1 die wel gelijk levert? (of mis je dan een aanbieding?)
Heb besteld met shoptegoed dat ik had gekregen ahv mijn defecte Nexus 6P, dus zit helaas vast aan Coolblue. Over mijn defecte 6P ook al veel gezeur gehad, maar dat is uiteindelijk erg netjes opgelost (565 euro shoptegoed voor een bijna 2 jaar oude 6P). Misschien bel ik er vanmiddag wel even achteraan. Qua communicatie hebben ze laatste tijd aardig wat steekjes bij mij laten vallen.

Het mooiste zou zijn als iemand hem hier ook bij Coolblue heeft besteld en kan vertellen of er al geleverd is of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:56

hellknight

Medieval Nerd

Ik heb de zwarte net besteld bij CoolBlue, en gekozen voor vanavond nog leveren. Order is gewoon aangenomen. zodra ik track&trace heb ontvangen zal ik het ff laten weten

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
hellknight schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:52:
Ik heb de zwarte net besteld bij CoolBlue, en gekozen voor vanavond nog leveren. Order is gewoon aangenomen. zodra ik track&trace heb ontvangen zal ik het ff laten weten
Top, dank je wel! Ik ga lichtelijk uit mijn vel springen als jij gewoon een T&T krijgt. Hoop natuurlijk voor je dat je em krijgt, maar dan is dat de zoveelste communicatieve flater die Coolblue slaat in korte tijd. Ach, het positieve is dan in ieder geval dat er een kans is dat ik em eerder krijg dan volgende week :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:56

hellknight

Medieval Nerd

Verzendbevestiging van CoolBlue ontvangen, incl. T&T. Zending is aangemeld bij PostNL (maar nog niet in sorteerproces), dus lijkt erop dat ze bij jou er ietwat naast zaten qua communicatie...

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Nou, dat wordt even bellen dan maar

Update:
Net gebeld, als het goed is krijg ik vanavond een T&T en morgen mijn toestel oOo

[ Voor 57% gewijzigd door Flimovic op 21-11-2017 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Flimovic schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:42:
Nou, dat wordt even bellen dan maar

Update:
Net gebeld, als het goed is krijg ik vanavond een T&T en morgen mijn toestel oOo
Kijk, dat klinkt een heel stuk beter :)
Have fun en ik ben benieuwd naar je ervaringen met deze telefoon ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
In m'n ongeduld ook maar gebeld naar mobiel.nl.
De toetsellen van T-Mobile verwachten eind deze week een levering. Andere providers zouden gewoon op voorraad zijn. Bijzonder verhaal, ik dacht dat het allemaal uit 1 pot kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:48
Sveninho schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:15:
In m'n ongeduld ook maar gebeld naar mobiel.nl.
De toetsellen van T-Mobile verwachten eind deze week een levering. Andere providers zouden gewoon op voorraad zijn. Bijzonder verhaal, ik dacht dat het allemaal uit 1 pot kwam.
Daar heb ik hem ook besteld, zelfde verhaal. (Eind deze week)
Snap ook niet helemaal wat het verschil is. Afijn we moeten nog even geduld hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
B-Art schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:19:
[...]

Daar heb ik hem ook besteld, zelfde verhaal. (Eind deze week)
Snap ook niet helemaal wat het verschil is. Afijn we moeten nog even geduld hebben ;)
Inderdaad. Ik echt dat alleen de abonnement verstrekking via de provider liep en het toestel via hun.

Dan hoeven we ons het weekend niet te vervelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 586337

Heb het toestel al vorige week vrijdag mogen ontvangen via CoolBlue.
Uitrol gaat nogal versnipperd . . . :-)

Prima toestel als vervanging van Lumia 950XL, Microsoft launcher er op en (grotendeels) Office apps.
Tot nu toe loopt alles prima, snel en zonder problemen.

Accu is TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:13
Hoe is het met fotografie zijn de foto's wel van goede kwaliteit.
Zeg maar pixel 2 en s8 kwaliteit?
Anoniem: 586337 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:13:
Heb het toestel al vorige week vrijdag mogen ontvangen via CoolBlue.
Uitrol gaat nogal versnipperd . . . :-)

Prima toestel als vervanging van Lumia 950XL, Microsoft launcher er op en (grotendeels) Office apps.
Tot nu toe loopt alles prima, snel en zonder problemen.

Accu is TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 586337

Zelfs bij standaard instellingen uitstekende resultaten en daarbij bijzonder veel (extra) opties.

Verder niet uitgebreid getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-07 17:03
De camera is van zeer hoge kwaliteit! Ik heb er al een beetje mee zitten stoeien. Zeer veel instelmogelijkheden, zeker de "open diafragma" is een mooie optie om met scherptediepte te spelen. Het bijzondere is dat je zelfs nog na het maken van de foto het scherpstelpunt kunt verleggen!
Dus echt een aanrader. Maar dat was al eerder ontdekt....

https://www.dxomark.com/news/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-06 12:34

Garrett

Watercooler

Kan iemand met de Mate 10 (gewone dus, niet de Lite of Pro) een sample van 1080p 60fps posten?
Bij voorbaat dank :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Ja hoor, stelletje fuckfaces bij Coolblue. Geen T&T ontvangen, dus ga mijn telefoon niet ontvangen vandaag. De voorraad staat ondertussen ook op 'tijdelijk uitverkocht'. Kortom, ik ben keihard genaaid door Coolblue. Helemaal klaar met die lui :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Flimovic schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:29:
Ja hoor, stelletje fuckfaces bij Coolblue. Geen T&T ontvangen, dus ga mijn telefoon niet ontvangen vandaag. De voorraad staat ondertussen ook op 'tijdelijk uitverkocht'. Kortom, ik ben keihard genaaid door Coolblue. Helemaal klaar met die lui :( :( :(
Dat vind ik wel heel apart helemaal na toezegging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Bellen met coolblue hielp niet, dus heb nu een dikke mail gestuurd naar de klantenservice. Hopelijk worden ze nu wakker.

[ Voor 95% gewijzigd door Flimovic op 22-11-2017 12:07 . Reden: Inhoud van de mail voegt weinig toe aan t topic. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

De 64GB versie is hier vrijwel overal uitverkocht. En de 128GB wilde de Huawei winkel hier alleen verkopen als ik een "gift bag" er bij kocht. (bluetooth speakertje etc).
Die gast proberen uit te leggen dat als ik moeten betalen voor zo'n tas het geen "gift" was, maar dat snapte hij niet.

Iemand die hier de dual-sim Mate 10 Pro heeft en mij kan zeggen welke buildnr ze hebben? Wil kijken of er een verschil is met updates voor de CN en Int. versie.
Dit was bij mijn P10 Plus wel zo namelijk. Stuk minder updates omdat ik een HK versie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Kenzi schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:05:
De 64GB versie is hier vrijwel overal uitverkocht. En de 128GB wilde de Huawei winkel hier alleen verkopen als ik een "gift bag" er bij kocht. (bluetooth speakertje etc).
Die gast proberen uit te leggen dat als ik moeten betalen voor zo'n tas het geen "gift" was, maar dat snapte hij niet.

Iemand die hier de dual-sim Mate 10 Pro heeft en mij kan zeggen welke buildnr ze hebben? Wil kijken of er een verschil is met updates voor de CN en Int. versie.
Dit was bij mijn P10 Plus wel zo namelijk. Stuk minder updates omdat ik een HK versie had.
De Pro wordt hier niet verkocht in de 64GB uitvoerig. Over welke Huawei winkel heb jij het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azz-Kikr
Hier de mocha bruine 128GB Mate 10 pro.
Buildnr: BLA-L29 8.0.0.115 (C432)
Via mobiel.nl met T-mobile verlenging afgelopen zaterdag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Sveninho schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:25:
[...]

Inderdaad. Ik echt dat alleen de abonnement verstrekking via de provider liep en het toestel via hun.

Dan hoeven we ons het weekend niet te vervelen.
De bruine (T-mobile) is inmiddels op voorraad bij mobiel.nl, nu de zwarte nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
B-Art schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:19:
[...]

De bruine (T-mobile) is inmiddels op voorraad bij mobiel.nl, nu de zwarte nog :P
Spannend!!!!
Azz-Kikr schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:11:
Hier de mocha bruine 128GB Mate 10 pro.
Buildnr: BLA-L29 8.0.0.115 (C432)
Via mobiel.nl met T-mobile verlenging afgelopen zaterdag ontvangen.
Last minute door de zwarte gekozen omdat m'n gouden S6 een beetje ordinaire werd na een jaar.
Hoe is de kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is de T-Mobile variant werkelijk anders? Firmware? Bloatware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertfz1
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 31-08-2023
Hallo heb de Mate 10 pro een week in gebruik,super telefoon batterij gebruik gewoon 2 dagen. alleen heb heb problemen met de bluetooth in combinatie met mijn Polar m 400 hardloop horloge.
kan niet altijd verbinding maken. alles weer opnieuw installeren dan werk het wel een keer weer.
maar de volgende keer is het weer niet goed.
met mijn oude HTC m9 niks geen last.

Ligt dit aan android oreo 8.0.0?

Of heeft iemand nog meer problemen met Bluetooth ?
Toestel is ook lekker snel.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sveninho schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:28:
[...]

De Pro wordt hier niet verkocht in de 64GB uitvoerig. Over welke Huawei winkel heb jij het?
Hier = China. Huawei heeft zijn eigen winkels hier.
Mijn P9 Plus heb ik in HK gekocht omdat die versie Force Touch had, en de CN versie niet.
Maar bij de Mate 10 Pro zie ik verder geen verschil tussen de Internationale en de Chinese versie op de taal na.

• Azz-Kikr
Sveninho schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:16:

Last minute door de zwarte gekozen omdat m'n gouden S6 een beetje ordinaire werd na een jaar.
Hoe is de kleur?
Vind de kleur erg mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Maar het is weer eens wat anders dan wit, zwart, goud, of rose😉. Erg stijlvol en een stuk minder flashy als het copper van de Nokia 8 (wat ook wel cool is)
dreester schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:07:
Firmware geen idee, maar er staat in ieder geval geen eigen T-mobile software op.

[ Voor 24% gewijzigd door Azz-Kikr op 23-11-2017 07:56 ]

• Sveninho
Bertfz1 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:10:
Hallo heb de Mate 10 pro een week in gebruik,super telefoon batterij gebruik gewoon 2 dagen. alleen heb heb problemen met de bluetooth in combinatie met mijn Polar m 400 hardloop horloge.
kan niet altijd verbinding maken. alles weer opnieuw installeren dan werk het wel een keer weer.
maar de volgende keer is het weer niet goed.
met mijn oude HTC m9 niks geen last.

Ligt dit aan android oreo 8.0.0?

Of heeft iemand nog meer problemen met Bluetooth ?
Toestel is ook lekker snel.
Goeie vraag. Hoe oud is het horloge?
Volgens mij zit er nog bluetooth 4 in de telefoon en zou het gewoon moeten werken.
Kenzi schreef op donderdag 23 november 2017 @ 00:53:
[...]

Hier = China. Huawei heeft zijn eigen winkels hier.
Mijn P9 Plus heb ik in HK gekocht omdat die versie Force Touch had, en de CN versie niet.
Maar bij de Mate 10 Pro zie ik verder geen verschil tussen de Internationale en de Chinese versie op de taal na.
Oh jij bent in het land van herkomst! Tot zover ik weet is er geen verschil? Ik begrijp überhaupt niet waarom men in hun eigen land meer opties heeft.
LG G6 had dat toen met quad dac en draadloos opladen. Huawei P9 (dacht de P10 ook) met force touch. Nu de Mate 10 (Pro) met kleuren. Ik had graag een rosé toestel gewild, maar nee dat is weer Asia exclusive.
Azz-Kikr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:45:
[...]

Vind de kleur erg mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Maar het is weer eens wat anders dan wit, zwart, goud, of rose😉. Erg stijlvol en een stuk minder flashy als het copper van de Nokia 8 (wat ook wel cool is)

[...]

Firmware geen idee, maar er staat in ieder geval geen eigen T-mobile software op.
Gelijk heb je. Een wit toestel hoef ik persoonlijk niet meer haha.

Flimovic schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:41:
Bellen met coolblue hielp niet, dus heb nu een dikke mail gestuurd naar de klantenservice. Hopelijk worden ze nu wakker.
Had onderhand wel verwacht dat jij deze telefoon in bezit zou hebben :( nog updates vanuit Coolblue?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
Anoniem: 432901 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:18:
[...]

Had onderhand wel verwacht dat jij deze telefoon in bezit zou hebben :( nog updates vanuit Coolblue?
Ja ze vinden het uiteraard heel vervelend etc. etc. Ze kunnen geen harde uitspraken doen over wanneer ik de telefoon krijg, maar ze verwachten deze week nog wel een nalevering van Huawei. Dus fingers crossed dan maar.

Flimovic schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:45:
[...]

Ja ze vinden het uiteraard heel vervelend etc. etc. Ze kunnen geen harde uitspraken doen over wanneer ik de telefoon krijg, maar ze verwachten deze week nog wel een nalevering van Huawei. Dus fingers crossed dan maar.
Vervelend om te horen maar ik heb er nog vertrouwen in :) Onze werk slogan hier is "alles komt goed" :P

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sveninho schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:06:

Oh jij bent in het land van herkomst! Tot zover ik weet is er geen verschil? Ik begrijp überhaupt niet waarom men in hun eigen land meer opties heeft.
LG G6 had dat toen met quad dac en draadloos opladen. Huawei P9 (dacht de P10 ook) met force touch. Nu de Mate 10 (Pro) met kleuren. Ik had graag een rosé toestel gewild, maar nee dat is weer Asia exclusive.
Ze hadden hier 3 van de 4 kleuren liggen maar vond roze niet zo heel mooi persoonlijk. De mocha al helemaal niet. Blauw is nog wel tof maar zwart toch het mooist.
Het is jammer dat ze niet groen hebben zoals de P10.

Toevallig hier al iemand Huawei Pay uitgeprobeerd? Of werkt dat niet in Nederland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
Anoniem: 432901 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:05:
[...]

Vervelend om te horen maar ik heb er nog vertrouwen in :) Onze werk slogan hier is "alles komt goed" :P
Jij werkt bij Coolblue (a.k.a. de bron van het kwaad :+ )? Of lees ik dat verkeerd?

Maar vroeg of laat zal het idd wel goed komen :Y

Woohoo! Een T&T binnen! Morgen krijg ik mijn toestel, nu echt *O* oOo *O*

[ Voor 16% gewijzigd door Flimovic op 23-11-2017 12:43 ]

Flimovic schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:17:
[...]

Jij werkt bij Coolblue (a.k.a. de bron van het kwaad :+ )? Of lees ik dat verkeerd?

Haha nee, meer een groot (en tevreden) afnemer waardoor ik er vertrouwen in heb ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
Kenzi schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:10:
[...]

Ze hadden hier 3 van de 4 kleuren liggen maar vond roze niet zo heel mooi persoonlijk. De mocha al helemaal niet. Blauw is nog wel tof maar zwart toch het mooist.
Het is jammer dat ze niet groen hebben zoals de P10.

Toevallig hier al iemand Huawei Pay uitgeprobeerd? Of werkt dat niet in Nederland?
Dat groene toestel was inderdaad knap!!
Volgens mij is dat net als Samsung Pay oftewel niet voor Europese markt.

Puur uit interesse; wat kost een los toestel je daar omgerekend? Hier is hij op €799.
Flimovic schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:17:
[...]

Woohoo! Een T&T binnen! Morgen krijg ik mijn toestel, nu echt *O* oOo *O*
Ik duim mee!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sveninho schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:15:
[...]

Dat groene toestel was inderdaad knap!!
Volgens mij is dat net als Samsung Pay oftewel niet voor Europese markt.

Puur uit interesse; wat kost een los toestel je daar omgerekend? Hier is hij op €799.
[...]

Ik duim mee!
¥4899.00 (€629,-) / ¥5399.00 (€692,-) voor resp 64GB / 128GB. Dual Sim versie. BLA-AL00
Geen extra's (kreeg je in NL niet zo'n Moleskin erbij?)

• Flimovic
Kenzi schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:20:
[...]

¥4899.00 (€629,-) / ¥5399.00 (€692,-) voor resp 64GB / 128GB. Dual Sim versie. BLA-AL00
Inderdaad, als je een pre-order hebt geplaatst kan je via deze link je toestel registreren en dan krijg je zo'n moleskine setje erbij

https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0406

• Sveninho
Kenzi schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:20:
[...]

Had veel liever die €100 korting gehad dan dat ding dat ik nooit zal gebruiken hahaha!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:53
dreester schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:07:
Ik heb de mijne gisteren bij T-Mobile gehaald, ik zou niet weten hoe deze anders zou moeten zijn. Ik heb gekozen voor de Mocha want de zwarte is zo gewoontjes.

Eigenlijk deed mijn Nexus 6P het nog prima, zeker nadat recentelijk de batterij onder garantie was vervangen maar na 2 jaar wil je toch weer eens een keer wat anders.

Ik zat te twijfelen tussen de LG V30 en de Mate 10, wist namelijk niet of de lagere schermresolutie van de Mate 10 mij zou kunnen bekoren maar de tweakers.net frontpage is nog steeds te lezen als de schaling op Desktops staat, wat voor mij een goede maatstaaf is.

Wat een groot pluspunt is dat het toestel dual SIM is en ik dus nog maar één telefoon hoef te gebruiken voor zowel privé als zakelijk gebruik. Wat wel jammer is dat WhatsApp dual SIM niet ondersteunt maar dat heb ik nu opgelost door de app Parallel Space te gebruiken, dit lijkt goed te werken. Enkel het maken van een shortcut lukt niet, dus direct de tweede WhatsApp openen vanaf het home screen kan niet.

De screenprotector die op het toestel zat heb ik er vrijwel meteen afgetrokken aangezien deze boterzacht bleek te zijn en meteen al krassen vertoonde na het afvegen van wat vingerafdrukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
kwiebus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:06:
[...]

Ik heb de mijne gisteren bij T-Mobile gehaald, ik zou niet weten hoe deze anders zou moeten zijn. Ik heb gekozen voor de Mocha want de zwarte is zo gewoontjes.

Eigenlijk deed mijn Nexus 6P het nog prima, zeker nadat recentelijk de batterij onder garantie was vervangen maar na 2 jaar wil je toch weer eens een keer wat anders.

Ik zat te twijfelen tussen de LG V30 en de Mate 10, wist namelijk niet of de lagere schermresolutie van de Mate 10 mij zou kunnen bekoren maar de tweakers.net frontpage is nog steeds te lezen als de schaling op Desktops staat, wat voor mij een goede maatstaaf is.

Wat een groot pluspunt is dat het toestel dual SIM is en ik dus nog maar één telefoon hoef te gebruiken voor zowel privé als zakelijk gebruik. Wat wel jammer is dat WhatsApp dual SIM niet ondersteunt maar dat heb ik nu opgelost door de app Parallel Space te gebruiken, dit lijkt goed te werken. Enkel het maken van een shortcut lukt niet, dus direct de tweede WhatsApp openen vanaf het home screen kan niet.

De screenprotector die op het toestel zat heb ik er vrijwel meteen afgetrokken aangezien deze boterzacht bleek te zijn en meteen al krassen vertoonde na het afvegen van wat vingerafdrukken.
Huawei heeft App Twin ingebouwd voor o.a. twee instanties voor Whatsapp en Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
dreester schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:11:
[...]

Huawei heeft App Twin ingebouwd voor o.a. twee instanties voor Whatsapp en Facebook.
Thanks, die feature was mij nog niet bekend, heb deze meteen geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
B-Art schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:19:
[...]

In mijn status staat nu: levering verwacht binnen 7 dagen. Wordt toch geen leuk weekend. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Sveninho schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:18:
[...]

In mijn status staat nu: levering verwacht binnen 7 dagen. Wordt toch geen leuk weekend. :(
Bij mij ook ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Eind week 49 onderhand. Ik ga huilen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Sveninho schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:15:
[...]

Eind week 49 onderhand. Ik ga huilen!!!
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Ja hij is binnen hoor! Wat een sexy toestel zeg! Eerste indruk is erg goed. Stijlvol, mooi scherm, snel. Nu ff poosje mee klooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Ik snap echt niet waarom er nog geen review is op tweakers.net. IPhone x is al uit, 5t en mate 10 pro al langer. Mate 10 pro nu paar dagen in bezit en echt waar voor geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
zedzed1 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:10:
Ik snap echt niet waarom er nog geen review is op tweakers.net. IPhone x is al uit, 5t en mate 10 pro al langer. Mate 10 pro nu paar dagen in bezit en echt waar voor geld
Huawei wordt nog niet door een ieder als volwaardig merk gezien. Ik zou zeggen voel je vrij in de review!
Ik denk dat men hem ook opweegt tegen de LG V30 als ik een beetje naar de bouw kijk.
Flimovic schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:42:
Ja hij is binnen hoor! Wat een sexy toestel zeg! Eerste indruk is erg goed. Stijlvol, mooi scherm, snel. Nu ff poosje mee klooien!
Geniet ervan! Blij dat het voor jou wel is goedgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
zedzed1 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:10:
De review door tweakers is in de maak. Ik had Arnoud Wokke afgelopen donderdag gevraagd of er een review aan kwam. Zijn antwoord was dat die over 1 a 2 weken verwacht werd.
Sveninho schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 06:35:
[...]

Huawei wordt nog niet door een ieder als volwaardig merk gezien. Ik zou zeggen voel je vrij in de review!
Ik denk dat men hem ook opweegt tegen de LG V30 als ik een beetje naar de bouw kijk.

[...]

Geniet ervan! Blij dat het voor jou wel is goedgekomen.
Thx! Troost je met de gedachten dat het het wachten waard is. Ik hoop dat ie voor jou ook snel komt. Ik zal later vandaag iets uitgebreider mijn eerste indruk hier neerpennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic
Ok, mijn eerste ervaringen met het toestel tot nu toe:

Tot nog toe ben ik erg tevreden met het toestel, het voelt erg degelijk aan. Qua design ziet het er prima uit en het scherm heeft een hoog wow-gehalte. Ik moet nog een beetje wennen aan de schermverhouding, het is wel behoorlijk langgerekt. Ik het niet het idee dat het scherm een te lage resolutie heeft. 1080p is volgens mij ruim voldoende. Qua snelheid is het apparaat top, als je een app opent, staat het instant op je scherm. Ook de vingerafdrukscanner werkt instant. De plek van de scanner zit wat mij betreft op de juiste plek. Als ik het toestel uit mijn broekzak haal, kan ik in één beweging het toestel unlocken. De accu is ook prima. Gister heb ik ruimschoots het einde van de dag gehaald terwijl ik het toestel erg intensief gebruikt heb (nieuwe telefoon, duh :p ) en het schijnt dus nog beter te worden. De skin van Huawei zelf vind ik nog niet storend, wel heb ik de app-drawer teruggezet, maar dat kan gewoon in de instellingen. Ook qua verbindingen werkt het toestel top. Wifi werkt snel, 4G werkt snel, bluetooth heeft een prima bereik.

Conclusie, ik ben zeer tevreden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:43
Ik heb de telefoon nu ook bijna een week, specifiek de Huawei Mate 10 Pro in het bruin. Ik ben er heel blij mee, ik had hiervoor een Honor 5c. Specifiek de Huawei gekozen omdat ik een dualsim telefoon wilde zonder te importeren. De dualsim 4g ondersteuning voor beide simkaarten is heel fijn (wordt echt nergens in reviews genoemd, maar is natuurlijk echt een voordeel als je hem daarvoor koopt)! Hiervoor ook een Lumia 950 XL gehad en vond het scherm qua grootte an sich top, maar het toestel te lomp. Dat heb ik nu helemaal niet. Ook fijn dat Huawei een gel hoesje meelevert.

Ben echt onder de indruk van de vingerafdrukscanner, supersnel en hij werkt gelijk. Mijn vrouw heeft een S7 en dat je de knop eerst moet indrukken vind ik niets. Ik vind de plek op de achterkant ook veel fijner, met als enige nadeel dat ik hem niet kan gebruiken als de telefoon op tafel ligt. Het scherm is ook top, ik heb helemaal geen last van de Full HD resolutie, maar dat had ik ook niet verwacht. Goede kleuren, hoge helderheid (hoger dan de S7) en scherp.

Meteen Chrome aangepast zodat de adresbalk beneden staat en de vingerafdrukscanner ingesteld zodat ik door mijn vinger erop te leggen de telefoon kan opnemen. De 3.5mm jack mis ik eerlijk gezegd wel (maar ik wist waar ik voor koos), nu vooral even zoeken naar een goed alternatief via Bluetooth of een extra verloopkabeltje (voor op het werk).

De camera is goed, maar wel wat minder goed dan de S7 (in dagelijks gebruik). Wel heel snel, dus goed geschikt voor foto's van de kinderen.

Al met al ben ik er erg blij mee!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
@Flimovic en @Arjan90 top om te lezen!

Arjan ik heb alleen moeite met het geloven dat de camera van de S7 beter is dan dit toestel. Geef het toestel wat tijd er zit immers een zelflerende chip in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:43
Sveninho schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:10:

Arjan ik heb alleen moeite met het geloven dat de camera van de S7 beter is dan dit toestel. Geef het toestel wat tijd er zit immers een zelflerende chip in!
De foto's 's avonds zijn lichter, maar vooral erg vaag gemaakt om ruis te voorkomen. Ik gebruik hem als point and shoot, uit reviews blijkt ook dat hij daar in algemene zin iets minder in is tov concurrentie.

Het zelflerende heb ik hem niet voor gekocht, dat geloof ik niet zo tbh en zeker niet nu al. Ik verwacht niet veel meer dan Waze die bijvoorbeeld weet dat ik 's avonds naar huis rij en 's morgens naar werk (en dat weet per dag), dat is ook een soort kunstmatige intelligentie. Alleen doet Huawei dat dan met bijvoorbeeld Apps, 's avonds gebruik ik Salesforce app dus die start hij alvast op.

Overigens heb ik in reviews gelezen dat de ervaring niet altijd even vloeiend is, daar heb ik nog helemaal niets van gemerkt.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sonsan
Sveninho schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:10:

Volgens deze test is de camera van de 10 Pro vele malen beter dan de S7......
https://www.dxomark.com/h...-still-image-performance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Arjan90 schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:16:
[...]

De foto's 's avonds zijn lichter, maar vooral erg vaag gemaakt om ruis te voorkomen. Ik gebruik hem als point and shoot, uit reviews blijkt ook dat hij daar in algemene zin iets minder in is tov concurrentie.

Het zelflerende heb ik hem niet voor gekocht, dat geloof ik niet zo tbh en zeker niet nu al. Ik verwacht niet veel meer dan Waze die bijvoorbeeld weet dat ik 's avonds naar huis rij en 's morgens naar werk (en dat weet per dag), dat is ook een soort kunstmatige intelligentie. Alleen doet Huawei dat dan met bijvoorbeeld Apps, 's avonds gebruik ik Salesforce app dus die start hij alvast op.

Overigens heb ik in reviews gelezen dat de ervaring niet altijd even vloeiend is, daar heb ik nog helemaal niets van gemerkt.
Op die fiets! Ik diverse previews werd inderdaad geroepen dat de camera de beelden soms te hard neerzet. Apart eigenlijk. Ach ik ben benieuwd en wie weet brengt een future update verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakuragi
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik heb mijn toestel 5 weken geleden de zwarte versie Mate 10 Pro pre-ordered bij GSMwijzer en helaas tot op heden nog geen toestel geleverd gekregen.

Ik vraag mij af of er meer mensen zijn, dat de toestel nog niet heeft gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
Sakuragi schreef op maandag 27 november 2017 @ 03:55:
Ik heb mijn toestel 5 weken geleden de zwarte versie Mate 10 Pro pre-ordered bij GSMwijzer en helaas tot op heden nog geen toestel geleverd gekregen.

Ik vraag mij af of er meer mensen zijn, dat de toestel nog niet heeft gekregen.
Je bent niet de enige. @B-Art en ik wachten ook nog al komt ons toestel van mobiel(.)nl
Welke provider heb je hem mee besteld/verlengd?

Vanuit het wilde web heb ik begrepen dat de (pre-)orders meer zijn geweest dan Huawei had verwacht.

*Update* Ik heb even rondgekeken op de website. De bruine variant is beschikbaar, zwart echter niet. Ik vraag me af of de verdeling andes was geweest als blauw wel vaanf dag 1 te bestellen was.

[ Voor 14% gewijzigd door Sveninho op 27-11-2017 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
TV kijken via de Ziggo GO app TV blijkt niet zo lekker te gaan, full screen mis je een stuk van het beeld. Bij programma's met ondertiteling mis je de helft en bijvoorbeeld bij het kijken naar darts valt de score van één van de spelers buiten beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
kwiebus schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:12:
TV kijken via de Ziggo GO app TV blijkt niet zo lekker te gaan, full screen mis je een stuk van het beeld. Bij programma's met ondertiteling mis je de helft en bijvoorbeeld bij het kijken naar darts valt de score van één van de spelers buiten beeld.
Gelukkig kijkt niemand naar darten... :P

Nee flauw. Heeft dit niet te maken met de 18:9 verhouding? Is toch anders dan 'normaal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Sveninho schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:42:
[...]
Heeft dit niet te maken met de 18:9 verhouding? Is toch anders dan 'normaal'.
Het zal waarschijnlijk wel aan de 18:9 verhouding liggen echter zou, aangezien de Ziggo GO app niet voor komt in de lijst van niet geoptimaliseerde apps, deze geoptimaliseerd moeten zijn voor deze beeldverhouding. Je beschikt dus niet over de mogelijkheid om Full-screen display handmatig aan of uit te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
Ik heb ook bij diverse apps dat er zwarte balken staan aan de onder en bovenzijde (of zijkanten als je de telefoon horizontaal houdt). Dat komt inderdaad door de scherverhouding, dat er stukken wegvallen heb ik echter nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-07 22:40
Zopas op eglobal central een bruine mate 10 besteld. De gewone versie ipv de pro voor 539€. Hopelijk loopt het goed af.

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 20:35
Zit te twijfelen tussen een mate10pro en een oneplus5t.
Iemand ervaring met updates van Huawai ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07 21:03
hansbkp schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:57:
Iemand ervaring met updates van Huawai ?
Maak je geen zorgen over de updates bij Huawei. Draait probleemloos en updates komen op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
hansbkp schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:57:
Tussen die 2 twijfelde ik ook, heb uiteindelijk voor de Pro gekozen om:
- Camera
- Design
- IP certificering
- “Stereo” speakers
- Prijs. (kan BTW terug krijgen, wat bij OP niet kan, dus heb hem uiteindelijk voor 470,-)

Heb momenteel OP 3T, dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Hoe zijn de ervaringen met het scherm. Heb momenteel een S6 met QHD scherm, en vraag me af of FullHD niet een merkbare stap terug is. Want verder heeft deze Mate 10 Pro alles wat ik zoek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sonsan
Voor het werk heb ik een S7 en privé de Mate 10 Pro. Het scherm doet zeker niet onder voor de S7. Sterker nog, de Mate lijkt scherper en de kleuren natuurlijker. Zeker dus geen punt om de Mate daarvoor te laten liggen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sveninho
Uit nieuwsgierigheid ben ik langs de T-Mobile store gelopen. Wat een toestel, it looks amazing!
Nu wachten we verder op ons eigen exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
TDCCBB schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:22:
Hoe zijn de ervaringen met het scherm. Heb momenteel een S6 met QHD scherm, en vraag me af of FullHD niet een merkbare stap terug is. Want verder heeft deze Mate 10 Pro alles wat ik zoek.
Ik kom van een Nexus 6P af en heb geen probleem met de lagere resolutie van het scherm.

Ik had vandaag overigens last van een vreemd fenomeen. Het scherm bleef in Eye comfort mode terwijl Eye comfort uitgeschakeld was, pas na een reboot was het beeld weer normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
TDCCBB schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:22:
Ik kom ook van een Nexus 6P. Ik heb geen enkele last van de lagere resolutie van het scherm. Sterker nog, het heeft een enorme wow-factor, dankzij de kleine bezels van de behuizing en de mooie kleuren van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Heldere verhalen, thanks! Maakt de keuze nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Flimovic schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:23:
[...]

Ik kom ook van een Nexus 6P. Ik heb geen enkele last van de lagere resolutie van het scherm. Sterker nog, het heeft een enorme wow-factor, dankzij de kleine bezels van de behuizing en de mooie kleuren van het scherm.
Hier nog iemand die van een 6P af komt.
Kon nog net een exemplaar bij MM Arena halen.
Eerste ervaringen zijn goed. Ook geen 'last' van de lagere resolutie.
Wat me wel tegenvalt was de installatie. Heel veel instellingen die je langs moet lopen. Daarentegen wel heel erg customizable.
Heb me ook laten verleiden om de Huawei cloud te activeren (dacht dat het de Google cloud was).
Dus voorlopig positief over het apparaat, maar wat minder over Huawei's software laag.

• Sveninho
hansbkp schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:58:
[...]

Hier nog iemand die van een 6P af komt.
Kon nog net een exemplaar bij MM Arena halen.
Eerste ervaringen zijn goed. Ook geen 'last' van de lagere resolutie.
Wat me wel tegenvalt was de installatie. Heel veel instellingen die je langs moet lopen. Daarentegen wel heel erg customizable.
Heb me ook laten verleiden om de Huawei cloud te activeren (dacht dat het de Google cloud was).
Dus voorlopig positief over het apparaat, maar wat minder over Huawei's software laag.
Huawei Cloud? Betekent dit dat het toestel met 'gratis' cloud opslag komt? Altijd fijn. :)
Dat is toch de reden dat we Android hebben en geen iOS? Instellingen/customizen!!! :P
Heb je al een andere launcher geprobeert? Nova bijv? Om een beetje van de Huawei skin af te komen.\

Is het een ieder overigens opgevallen dat er bijna geen accecoires zijn? Ik zoek naar een mooi hoesje, maar ik kom amper wat tegen. Zelfs Ali stelt me teleur...

[ Voor 5% gewijzigd door Sveninho op 30-11-2017 08:09 ]

• hansbkp
Sveninho schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:00:
[...]

Huawei Cloud? Betekent dit dat het toestel met 'gratis' cloud opslag komt? Altijd fijn. :)
Ja, maar betekent ook dat mijn data ergens staat zonder dat ik er controle over heb. Heb enigzins een idee wat Google ermee doet. Maar wat Huawei er mee doet...
Dat is toch de reden dat we Android hebben en geen iOS? Instellingen/customizen!!! :P
"Elk nadeel heeft z'n voordeel" :-)
Heb je al een andere launcher geprobeert? Nova bijv? Om een beetje van de Huawei skin af te komen.\
Heb Nova er direct opgezet.

Er zit al standaard een beschermfolie 'opgeplakt'. Heb af en toe het idee dat daardoor het contact niet optimaal is. Of is dat normaal voor die folies ?

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Voor degene die de pro al hebben, wat is de drain tijdens pc mode gebruik? Aangezien je niet kan laden met gebruik van usb-c naar HDMI gebruik..
Zou fijn zijn als iemand dat hier kan testen!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Flimovic
Sveninho schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:00:
[...]

Is het een ieder overigens opgevallen dat er bijna geen accecoires zijn? Ik zoek naar een mooi hoesje, maar ik kom amper wat tegen. Zelfs Ali stelt me teleur...
Ik kan ook weinig vinden. Heb wel wat accessoires op Aliexpress gevonden, maar dat zijn vrij algemene spullen.
hansbkp schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:54:
[...]

Ja, maar betekent ook dat mijn data ergens staat zonder dat ik er controle over heb. Heb enigzins een idee wat Google ermee doet. Maar wat Huawei er mee doet...

[...]

"Elk nadeel heeft z'n voordeel" :-)

[...]

Heb Nova er direct opgezet.

Er zit al standaard een beschermfolie 'opgeplakt'. Heb af en toe het idee dat daardoor het contact niet optimaal is. Of is dat normaal voor die folies ?
Standaard is er inderdaad een screenprotector meegeleverd. Wat ik zo heb gelezen van andere gebruikers, is dat dit een vrij zachte screenprotector die vrij stroef is. Ik weet niet of het normaal is dat hij aanrakingen niet goed registreert, dat is niet iets wat ik zelf opmerk. Kleine kanttekening, dit is de eerste keer dat ik ooit een screenprotector gebruik.
Only schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:55:
Voor degene die de pro al hebben, wat is de drain tijdens pc mode gebruik? Aangezien je niet kan laden met gebruik van usb-c naar HDMI gebruik..
Zou fijn zijn als iemand dat hier kan testen!
Dit heb ik nog niet getest, moet ik eerst een USB-C-HDMI kabel hebben, of zo'n dock, maar die kost geloof ik 150 euro of zo :-( Heb jij al zo'n kabel? Zo ja, waar heb je die vandaan :P

@Aloysxda
Is het wellicht een optie om de topicstart wat op te leuken? Daar kunnen we geloof ik nog best wat nuttige dingen aan worden toegevoegd.

[ Voor 4% gewijzigd door Flimovic op 30-11-2017 11:00 ]

• dreester
  • Niet online
Ik heb een filmpje op youtube gezien waarin ze een powered dock gebruikten en ook het toestel laden. Zal eens zoeken naar het filmpje.

• Aloysxda
@Aloysxda
Is het wellicht een optie om de topicstart wat op te leuken? Daar kunnen we geloof ik nog best wat nuttige dingen aan worden toegevoegd.
[/quote]

Da's een goeie. De start is inderdaad wat skimier. Als jij hier een idee over hebt, zet er gerust een aanvulling in. Helaas kom ik hier qua tijd direct nog niet aan toe.

• Flimovic
Aloysxda schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:16:
@Aloysxda
[/quote]

Da's een goeie. De start is inderdaad wat skimier. Als jij hier een idee over hebt, zet er gerust een aanvulling in. Helaas kom ik hier qua tijd direct nog niet aan toe.
Dan moet je me even aan de TS toevoegen, ik zal eens kijken of ik het vandaag of morgen een beetje kan opleuken.

• Aloysxda
Flimovic schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:21:
[...]

Dan moet je me even aan de TS toevoegen, ik zal eens kijken of ik het vandaag of morgen een beetje kan opleuken.
Wil ik graag aan meewerken. Net even in de instellingen gekeken maar niets gevonden, hoe ik je kan toevoegen. Hoe krijgen we dit voor elkaar ?

• Flimovic
Aloysxda schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:32:
[...]

Wil ik graag aan meewerken. Net even in de instellingen gekeken maar niets gevonden, hoe ik je kan toevoegen. Hoe krijgen we dit voor elkaar ?
Volgens mij kan je een mede-auteur toewijzen aan de openingspost. Volgens mij moet je even op 'wijzig' drukken bij de openingspost, dan staat het een paar regels onder het tekstvak.

• Sveninho
Top! Misschien wat feauteus van het toestel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Hier is te zien dat de Mate 10 zich laat opladen via een USB-C dock. Rond 3:30. Zie ook batterij-indicator rechtsonder in de taakbalk.
YouTube: HUAWEI MATE 10 MODO PC Parte II | Nuevas pruebas y resolución de dudas

Dock:
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

[ Voor 15% gewijzigd door dreester op 30-11-2017 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
YouTube: Huawei Mate 10 Pro vs. Google Pixel 2 XL!

Nog een leuk vergelijk met de Pixel 2 xl.

• Sakuragi
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-02-2023
Hi Sveninho,
Ik had bij GSMwijzer ( dus mobiel.nl) besteld. Een vriend van mij kon zijn bruine versie op release datum 17 november 2017 al ophalen. Ik was mee gegaan en ze vertelde dat ze geen zwarte versie binnen hadden gekregen.
Het zou een weekje later worden. Eind week 47 zoals in eerste instantie was aangegeven. Eind week 47 vrijdag 24 november 2017 gaven ze aan dat het weer woensdag zou worden en later op de dag kreeg ik een e-mail dat het eind week 49 gaat worden....

Het meest frustrerende is dat op vrijdag 17 november 2017 bij de t-mobile shop in Rotterdam centrum de zwarte versie gewoon op voorraad was. De verkoper lachte typerend toen ik zei dat ik bij GSMwijzer had besteld.

Vanwege de pre order gift zit ik dus vast aan mijn order bij GSMwijzer, anders had ik toen al direct in de T-mobile shop gehaald.

Het kost per maand wel paar euros meer, maar vanwege mijn sim only toestelflexibiliteit, kreeg ik achteraf te horen dat ik EUR 40 extra moet betalen. Per saldo is de voordeel bijna weer weg gepoetst.

Ik heb meerdere keren contact met GSMwijzer gehad en enige reactie is excuses en dat de leverancier niet kan leveren... maar de bruine versie is wel op voorraad of je kan jouw order annuleren.

Laten we hopen dat wij allemaal snel onze toestel krijgen....

P.S. Huawei heeft 2 dagen voor release van de Mate 10 Pro 15 november 2017 de VIP service afgeschaft. Dat was een van de reden om Huawei een kans te geven....

Groet,

Sakuragi
Sveninho schreef op maandag 27 november 2017 @ 07:34:
[...]

Je bent niet de enige. @B-Art en ik wachten ook nog al komt ons toestel van mobiel(.)nl
Welke provider heb je hem mee besteld/verlengd?

Vanuit het wilde web heb ik begrepen dat de (pre-)orders meer zijn geweest dan Huawei had verwacht.

*Update* Ik heb even rondgekeken op de website. De bruine variant is beschikbaar, zwart echter niet. Ik vraag me af of de verdeling andes was geweest als blauw wel vaanf dag 1 te bestellen was.

[ Voor 4% gewijzigd door Sakuragi op 30-11-2017 22:01 ]

• Flimovic
Sakuragi schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:57:
Hi Sveninho,
Ik had bij GSMwijzer ( dus mobiel.nl) besteld. Een vriend van mij kon zijn bruine versie op release datum 17 november 2017 al ophalen. Ik was mee gegaan en ze vertelde dat ze geen zwarte versie binnen hadden gekregen.
Het zou een weekje later worden. Eind week 47 zoals in eerste instantie was aangegeven. Eind week 47 vrijdag 24 november 2017 gaven ze aan dat het weer woensdag zou worden en later op de dag kreeg ik een e-mail dat het eind week 49 gaat worden....

Het meest frustrerende is dat op vrijdag 17 november 2017 bij de t-mobile shop in Rotterdam centrum de zwarte versie gewoon op voorraad was. De verkoper lachte typerend toen ik zei dat ik bij GSMwijzer had besteld.

Vanwege de pre order gift zit ik dus vast aan mijn order bij GSMwijzer, anders had ik toen al direct in de T-mobile shop gehaald.

Het kost per maand wel paar euros meer, maar vanwege mijn sim only toestelflexibiliteit, kreeg ik achteraf te horen dat ik EUR 40 extra moet betalen. Per saldo is de voordeel bijna weer weg gepoetst.

Ik heb meerdere keren contact met GSMwijzer gehad en enige reactie is excuses en dat de leverancier niet kan leveren... maar de bruine versie is wel op voorraad of je kan jouw order annuleren.

P.S. Huawei heeft 2 dagen voor release van de Mate 10 Pro 15 november 2017 de VIP service afgeschaft. Dat was een van de reden om Huawei een kans te geven....

Groet,

Sakuragi

[...]
Damn, hoop dat ie snel komt heren! Super frustrerend als je met smart op je nieuwe toestel zit te wachten en hij komt maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Schrok nog even na het openen van de doos. Toestel wou niet starten. Het bleek dat de batterij leeg was. Was gewend dat bij nieuwe toestellen er altijd wel wat lading was.
Was ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
hansbkp schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:37:
Schrok nog even na het openen van de doos. Toestel wou niet starten. Het bleek dat de batterij leeg was. Was gewend dat bij nieuwe toestellen er altijd wel wat lading was.
Was ik de enige?
Ik had een lading van ongeveer 60%, zou het even goed in de gaten houden als ik jou was, dit is wel vreemd namelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
Flimovic schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:00:
[...]

Ik had een lading van ongeveer 60%, zou het even goed in de gaten houden als ik jou was, dit is wel vreemd namelijk :?
De medewerker van de T-mobile zaak vertelde mij dat hij alleen maar lege toestellen had aangetroffen uit de dozen.... Was een aantal klanten die bestanden over gezet wilde hebben, maar dat ging niet omdat ie leeg was... Mijne was ook leeg toen ik 'm uit de doos haalde.

Wel een toptoestel voor de rest! Ben er heel tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
RothaNL schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:18:
[...]

De medewerker van de T-mobile zaak vertelde mij dat hij alleen maar lege toestellen had aangetroffen uit de dozen.... Was een aantal klanten die bestanden over gezet wilde hebben, maar dat ging niet omdat ie leeg was... Mijne was ook leeg toen ik 'm uit de doos haalde.

Wel een toptoestel voor de rest! Ben er heel tevreden over!
Ben ik dan de enige met een lading? Dat zou ook vreemd zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sonsan
Nee hoor. Mijn 10 Pro (van Belsimpel) had ook ongeveer 60% uit de doos.
Opladen gaat overigens razend snel! Van 1% naar 100% in 2 uur en een kwartier.....

[ Voor 37% gewijzigd door sonsan op 01-12-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-07 10:42
Hier Arnoud vanuit de redactie. Ik bezig met de review (hij staat voor 14 december, maar als hij eerder klaar is, is er misschien eerder plek)

Nu kwam er bij de P10 gezeik over het type opslag: sommige modellen hadden snel ufs-opslag, andere trager emmc. Nu wil ik weten of dat bij de Mate 10 Pro ook speelt. Mijn reviewmodel heeft natuurlijk de allersnelste componenten, maar ik wil even checken of dat bij jullie ook zo is. Als je me wilt helpen, kun je het volgende doen:
- Androbench installeren vanuit de Play Store Google Play: Androbench (Storage Benchmark)
- App openen en drukken op Micro, wachten tot de benchmark klaar is
- Resultaten hier posten van:
Sequential read
Random read
Sequential write
Random write

Ik zou er enorm mee geholpen zijn om te weten of Huawei nu wel alle modellen levert met de snelste opslag. Alvast bedankt!

Edit: misschien goed om te vertellen: we hebben de review uit moeten stellen, omdat we met Huawei-technici in gesprek moesten over de accutesten. Het scherm dimt automatisch als je bepaalde apps opent (zoals de browser), ook als automatische helderheid uit staat. Dat is een niet uit te schakelen 'dimprofiel' in de software. Bovendien schakelde het scherm zichzelf uit en onze standaardapps om dat te voorkomen werkten niet. Daardoor mislukten alle accutesten. Inmiddels zijn we daaruit en zijn de accutesten gedaan, dus ik ben begonnen met andere elementen van de review :)

[ Voor 24% gewijzigd door arnoudwokke op 01-12-2017 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
arnoudwokke schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:49:
Hier Arnoud vanuit de redactie. Ik bezig met de review (hij staat voor 14 december, maar als hij eerder klaar is, is er misschien eerder plek)

Nu kwam er bij de P10 gezeik over het type opslag: sommige modellen hadden snel ufs-opslag, andere trager emmc. Nu wil ik weten of dat bij de Mate 10 Pro ook speelt. Mijn reviewmodel heeft natuurlijk de allersnelste componenten, maar ik wil even checken of dat bij jullie ook zo is. Als je me wilt helpen, kun je het volgende doen:
- Androbench installeren vanuit de Play Store Google Play: Androbench (Storage Benchmark)
Sequential read
Random read
Sequential write
Random write

Ik zou er enorm mee geholpen zijn om te weten of Huawei nu wel alle modellen levert met de snelste opslag. Alvast bedankt!

Edit: misschien goed om te vertellen: we hebben de review uit moeten stellen, omdat we met Huawei-technici in gesprek moesten over de accutesten. Het scherm dimt automatisch als je bepaalde apps opent (zoals de browser), ook als automatische helderheid uit staat. Dat is een niet uit te schakelen 'dimprofiel' in de software. Bovendien schakelde het scherm zichzelf uit en onze standaardapps om dat te voorkomen werkten niet. Daardoor mislukten alle accutesten. Inmiddels zijn we daaruit en zijn de accutesten gedaan, dus ik ben begonnen met andere elementen van de review :)
Ik zal vanmiddag de benchmark even draaien en de resultaten posten.

@arnoudwokke Done!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DgOEGyQ7cdXDxNuEtMuM46bT/full.png?nohitcount=1

[ Voor 3% gewijzigd door Flimovic op 01-12-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-07 10:17
Het scherm dimt dus bij gebruik van Chrome? :F
Op mijn Mate 8 had ik dit ook, maar toentertijd kon je het energieprofiel aanpassen van batterysaver naar power ofzoiets en dan dimde hij bij geen enkele app meer. Nu met de nieuwste software zijn er geen energieprofielen meer, maar alsnog heb ik met geen enkele app dat het scherm dimt, ook met Chrome dus niet. Zou voor mij een dealbreaker zijn om te Mate 10 Pro te kopen. Ik vond het echt een verschrikkelijke 'feature' op de Mate 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Sakuragi schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:57:
Hi Sveninho,

Groet,

Sakuragi

[...]
We zitten in hetzelfde bootje. Ik ben last minute naar mobiel(.)nl gegaan ipv. BelSimpel omdat bij hun de levertijd onduidelijk was. Huilen dat ik dat heb gedaan! Ik had m'n toestel al 2 weken kunnen hebben.
Voor mij draait het nu ook inderdaad nog om de pre-order gift, anders had ik de order geannuleerd.

De bruine variant was eerste keus, maar na 2 jaar een goud toestel te hebben en tegen het probleem 'ik kan nooit een passend hoesje vinden' aan te lopen ben ik nu voor zwart gegaan. Ik begrijp overigens niet waarom ze leveringsproblemen hebben. Sterker nog als ik wist dat ik zo lang moest wachten had ik misschien de V30 nog fysiek erbij kunnen pakken om te vergelijken...

Huawei VIP zegt mij niets. Volgens de website had ons toestel toch niet mee gedaan.
arnoudwokke schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:49:

Sequential read
Random read
Sequential write
Random write

Dat automatische dimmen zag ik inderdaad in een review terug komen. Heel apart.
Ik ben benieuwd naar jullie review! Spannend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
hansbkp schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:37:
Was ik de enige?
Bij mij was de batterij ook helemaal leeg (bij T-Mobile winkel gehaald), was even bang dat het een DOA was, maar na enige minuten aan de lader kwam het toestel tot leven.
Flimovic schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:32:
[...]

Ik zal vanmiddag de benchmark even draaien en de resultaten posten.

@arnoudwokke Done!

[afbeelding]
Ik kom ongeveer op hetzelfde uit.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/dddgzd.jpg
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste