Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Aloysxda
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21-11 22:54
Mede-auteur:
  • Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23:33

Flimovic

Huawei heeft onlangs de Huawei Mate 10 Pro aangekondigd. In dit artikel bespreken we onze eerste ervaringen met het nieuwe vlaggenschip.

Huawei Mate 10 Pro aangekondigd

Tijdens een grootschalig evenement in München heeft Huawei de Huawei Mate 10 Pro aangekondigd. Dit vlaggenschip is onderdeel van de lijn Mate 10, waar ook de Mate 10 Lite en de nieuwe Porsche Design onder vallen. De smartphones hebben allemaal een opmerkelijk en strak design en beschikken over high-end specificaties, zoals de nieuwe Kirin 970-processor: het eerste platform van artificial intelligence voor mobiel gebruik van de fabrikant. De Mate 10 Pro ligt in elk geval vanaf 23 november in de winkel.

Eerste ervaringen Huawei Mate 10 Pro

Tablets Magazine was in München aanwezig voor de onthulling van het toptoestel en heeft daarna al even kunnen spelen met de grote smartphone. In dit artikel lees je over onze eerste ervaringen. En die zijn positief te noemen. Huawei heeft een smartphone ontwikkeld die vol zit met spannende functies, maar ook iets minder spannende trends volgt. Maar dat betekent niet dat de fabrikant slecht werk aflevert. Vanaf het eerste moment weet het Fullvision Display van de smartphone te overtuigen, met de dunne randen aan de zijkanten.

Het scherm loopt door van rand tot rand en is meer te vergelijken met de LG V30 dan met de Samsung Galaxy Note 8. Het scherm loopt dus niet door tot over de rand en dat is prima. Zo kun je dus ook niet per ongeluk het scherm aanraken, waardoor het touchscreen niet reageert op andere input. In vergelijking met de LG V30 zijn de randen aan de zijkanten iets dunner, maar aan de boven- en onderkant waarschijnlijk net zo groot. Ook zijn de schermhoeken strak en hebben ze geen rondingen, zoals op de V30 en de LG G6.

Groot oled-scherm

Het oled-scherm van de Huawei Mate 10 Pro is 6-inch groot. De resolutie bedraag 2.160 bij 1.080 pixels. De reden dat Huawei niet voor een 2K-resolutie gekozen heeft, is simpel: dat scheelt voor de accu. Die gaat namelijk langer mee op lagere resoluties (waarom de Huawei Mate 10, die niet naar Nederland komt, dan wel een 2K-scherm heeft, is ons een raadsel). Ook dit toestel beschikt over een schermverhouding van 18:9 (of beter gezegd: 2:1) en biedt ondersteuning aan voor content in high dynamic range (lees daar hier alles over).

Op de achterkant treffen we niet alleen een dubbele camera aan (in samenwerking ontworpen met Leica), ook zit hier de vingerafdrukscanner. Op een meer logische plek ook: bijna in het midden van het toestel. Dat is een plek waar je wijsvinger vaak rust, dus is het niet vreemd dat we daar ook een vingerafdruklezer hebben. Daarnaast heeft die achterkant een lichte bolling, waardoor die lekkerder in de hand moet liggen. Dat is iets dat we op de langere termijn gaan ondervinden en waar we later op gaan terugkomen.

Bekijk ook 'Twee foto's opgedoken van de Huawei Mate 10 met dunne randen'

Geen hoofdtelefoonaansluiting

Een opmerkelijk aspect is de processor aan boord, de eerdergenoemde Kirin 970. Die kan een hoop dingen doen, maar we willen er voor één ding uit grijpen: camera-assistentie. Het toestel biedt gebruikers veel mogelijkheden aan op het gebied van de camera en één van de mogelijkheden is objectherkenning. Wanneer er een object (eten, huisdieren, bloemen) wordt herkend, dan past kunstmatige intelligentie automatisch de instelling aan waardoor de foto goed uit de verf komt en er eer wordt aangedaan aan hetgeen je fotografeert.

Meer over de mogelijkheden wat de kunstmatige intelligentie betreft, lees je later in onze uitgebreide recensie van het toestel. Qua specs onder de motorkap doet de Huawei Mate 10 Pro niet heel veel onder voor andere toestellen. Je kunt straks kiezen voor apparaten met 4 of 6 GB aan werkgeheugen en 64 of 128 GB aan opslagruimte. Helaas heeft de Mate 10 Pro geen ruimte voor een (micro-)sd-kaart, maar je kunt er wel twee simkaarten in kwijt. Verder is er een riante accu van 4.000 mAh aanwezig, inclusief ondersteuning voor Huawei SuperCharge.

Opvallend is verder dat de Huawei Mate 10 Pro niet beschikt over een koptelefoonaansluiting. Wel is er een adapter van usb-c-naar-audiojack, maar dat vinden veel mensen nog steeds een nadeel. Het is natuurlijk ook altijd mogelijk een bluetooth headset aan te schaffen. Voor de accu lijkt het erop dat je het niet hoeft te laten, want met 4.000 mAh kun je enorm veel. Daarbovenop profiteer je ook van alle nieuwe functies en energiebesparingen van Android 8.0 Oreo, dus een heel groot nadeel is het wellicht niet meer.

Prijs en beschikbaarheid

De Huawei Mate 10 Pro is leverbaar in drie kleuren: grijs, mocca en blauw. Het toestel is vanaf 23 november beschikbaar voor een adviesprijs van 799 euro.

Hier komt het niews te staan

Terug naar Inhoudsopgave

Besturingssysteem
Serie besturingsysteemAndroid 8
Mobiel besturingssysteemGoogle Android 8.0
Beeldscherm
Schermdiagonaal6"
Resolutie2160x1080
Dots per inch402dpi
Relatieve schermgrootte80,90%
SchermtypeOLED
InvoermethodeTouchscreen
Secundair schermNee
Technische kenmerken
CPU/SoCHisilicon Kirin 970
Aantal cores8
Processorsnelheid2,36GHz
Geheugengrootte6GB
Opslagcapaciteit128GB
Aantal simsDual
Simkaartslot 1Nanosim
Simkaartslot 2Nanosim
Camera
Cameraresolutie (achter)12MP
Diafragma1,6
Resolutie secundaire camera (achter)20MP
Cameraresolutie (voor)8MP
Camera-autofocusJa
Gsm-flitsertype2 leds
Ondersteunde videoresoluties3840x2160 (UHD)
Verbindingen
Mobiele netwerken2G - edge, 2G - gprs, 3G - hsdpa, 3G - hspa, 3G - hspa+, 3G - hsupa, 3G - umts, 4G - lte
Frequentiebereik (mobiel)850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz
Met WiFiJa
5GHz-ondersteuningJa
Verbinding (wlan)802.11a, 802.11ac, 802.11b, 802.11g, 802.11n
Met BluetoothJa
Bluetooth-versieBluetooth 4.2
Overige draadloze verbindingenInfrarood, Near Field Communication (NFC)
Gsm-connectorUSB 3.1 (Type-C, G1, 5Gb/s)
Functionaliteit
BerichtenE-mail, mms, sms
AfspeelmogelijkhedenAudio, Video
GPSJa
Gsm-functiesA2DP (Bluetooth stereo), Bewegingssensor (g-sensor), Gyro sensor, Handsfree, Kompas, Tril, Vingerafdrukscanner, Voicerecorder
Accu en lader
Accucapaciteit (mAh)4.000mAh
Leveringsomvang
Meegeleverde gsm-accessoiresDatakabel, Headset bedraad, Oplader, Screenprotector
Uiterlijke kenmerken
TelefoonmodelBar
Afmetingen, gewicht en kleur
Lengte154,2mm
Breedte74,5mm
Dikte7,9mm
Gewicht (gram)178g
KleurenGrijs
Meer informatie
ProductHuawei Mate 10 Pro Dual Sim (6GB Ram)
CategorieSmartphones
MerkHuawei
Tweakers ID1099151
EAN6901443200047
SKU51091WRV

Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingen

Hier komen nog meer afbeeldingen

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.015-12-2017Topic start aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Flimovic wijzigde deze reactie 18-12-2017 12:25 (97%)

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21:12
Met LCD scherm, niet waterdicht, kleiner scherm dan de Mate 8 die ik nu heb, dus ook die versie is auto-skip :)

Nickname does not reflect reality

• x-boxer
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 12:39
quote:
Brad Pitt schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:22:
Met LCD scherm, niet waterdicht, kleiner scherm dan de Mate 8 die ik nu heb, dus ook die versie is auto-skip :)
Pixeldichtheid is ook niet zo...en een USB-C naar 3,5MM jack zit je steeds met dat verloopje duur betaald.
Kan je inderdaad beter de V30 kopen Oled scherm quad dac en groothoek lens.

Grover!

• Brad Pitt
Wellicht dat het voornamelijk marketing geneuzel is :)

• racemichel
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23:59
quote:
cordonbleu schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:24:
Hoe bevalt het scherm? Kan je misschien een vergelijking maken met andere flagships van dit moment?
Het scherm bevalt prima. Ik ging van wqhd naar fhd, maar ik kan geen pixels zien ook niet van heel dichtbij. Dus ik ben tevreden. De helderheid is daarentegen enorm vergeleken met mijn oude nexus 6P dus dat is een plus en de kleuren zijn goed. Het enige andere flagship dat ik gezien heb is de s8, maar ik zal geen verschil daarmee in de winkel.

Over het opladen ben ik nu al tevreden, dat ging echt snel met de bijgeleverde oplader. 30-45min? Ik denk niet dat het veel meer geweest zal zijn.

Ik ben ook al een aantal leuke functies tegengekomen met alle gyroscopen en andere sensors die in de mate 10 Pro zitten. Miracast met mijn tv had ik niet met mij 6P

De camera en opties heb ik heel even bekeken, maar ik was onder de indruk.

Het enige minpunt dat ik tot nu toe heb kunnen vinden is het geluid, dat is iets minder mooi tov de nexus 6P.

• B-Art
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 16-11 13:03
quote:
Flimovic schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:17:
Heb een pre-order geplaatst op de Mate 10 Pro. Lijkt me een erg tof toestel. Zijn er meer mensen die em al besteld hebben?
Ik heb hem ook besteld. Eind volgende week zou die geleverd moeten worden :-)

• Kees_frl
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23:12
quote:
Cronimet schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:13:
[...]

Jammer dan is het niets voor mij, ik wil enkel op automatisch foto's maken aangezien ik te lui ben om daarmee te gaan prullen
Nouja het is iets om in de gaten te houden want software matig. Dus zou prima met een update opgelost kunnen worden. Verwacht ik eerlijk gezegd wel.

• B-Art
quote:
Kees_frl schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:16:
[...]

Nouja het is iets om in de gaten te houden want software matig. Dus zou prima met een update opgelost kunnen worden. Verwacht ik eerlijk gezegd wel.
Lees ook wel reviews waar point and shoot juist wel goed is. Denk dat de camera over het algemeen gewoon erg goed is.

Bijv:
I'm extremely impressed with the quality of photos from the Mate 10 Pro. It excels at taking quick snapshots in moderate light, which is what most people are doing with their phone cameras. In most situations, I'd place it up there with Samsung and Google as one of the best smartphone cameras I've ever used. It pulls in a lot of light to make photos in dim settings usable, and captures are fast enough that you don't get too much blurriness. The OIS on the 12MP sensor helps there. White balance looks very accurate, and focusing is almost Samsung-fast, too.

Bron:
http://www.androidpolice....ins-questionable-bargain/

B-Art wijzigde deze reactie 14-11-2017 23:25 (46%)

• Sveninho
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07-11 09:41
quote:
Cronimet schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:29:
[...]

Heeft me eigenlijk nooit aangesproken, ik ben ook geen fotograaf ofzo dus ik zou echt niet weten wat ik zou moeten aanpassen.
Oefening baart kunst. :9
Ik begrijp je wel hoor, de automatische stand is voor een hoop mensen meer dan voldoende. Zoals eerder aangegeven denk ik dat software updates wel voor verbetering gaan zorgen.

• Cronimet
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 03-11 10:12
Op Coolblue levering vanaf 19/11!

• racemichel
  • Laatst online: 23:59
quote:
Sveninho schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:01:
[...]

Waarom zou je daar geen gebruik van maken? Je krijgt een hele speeltuin aan opties mee!
Ze hadden 'm bij t-mobile koopgoot Rotterdam dus gisteren binnen gekregen.

• Byron010
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 12-11 13:09
quote:
Flimovic schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:36:
Bij Coolblue nooit meer leverbaar? WTF!? Iemand een verklaring waarom ze dat zeggen?

edit:

Heb coolblue een tweet gestuurd. Zodra ik reactie heb deel ik het hier.

edit 2:

Er staat nu dat het tijdelijk is uitverkocht. Verwacht: deze week

edit 3:

Meer details over leverdatum kunnen ze niet geven.
Nu staat er morgen in huis ;) (de zwarte versie dan)

• WhateverSuitsU
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 15:06

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

quote:
Proloser4 schreef op zondag 19 november 2017 @ 00:10:
Ik heb de mate 10 pro nu 2 dagen in gebruik, hij is inderdaad snel en werkt zonder haperingen, de camera heb ik niet uitbundig getest, maar het ziet er op het eerste gezicht niet verkeerd uit.

Helaas gaat de accu niet zo lang mee als gehoopt..

Misschien dat het aan mijn specifieke toestel ligt, gisternacht opgeladen tot 100%. Voor het slapen gaan nog even wat tijd doorgebracht op het internet, dus voordat de telefoon op het nachtkastje ging had die nog 95% over.

In de ochtend was het 90%, opzich geen ramp, maar mijn moto x force met android 7.0 haalt de nacht door zonder ook maar 1% te verliezen.

Ik heb de dag afgesloten met 20% en 3,5 uur dat het scherm actief was. Dit met bluetooth, locatie en auto synq allemaal uitgeschakeld. Scherm helderheid de hele dag op 50% of minder. Plus de energiebesparing modus ingeschakeld.

De telefoon is eigenlijk alleen maar gebruikt
Voor webbrowsing(chrome was de meest gebruikte app) en voor wat mails, ook heb ik de instellingen goed doorgenomen, en een paar korte telefoongesprekken.

Misschien dat het een software matig probleempje is wat met een update verholpen wordt. Want dit lijkt mij niet normaal.
En het toestel moet nog even 'leren' welke apps je allemaal gebruikt en onderhuids worden er allerlei aanpassingen gedaan. Geef het nog een paar dagen om in te laten werken.

Xbox Division 2 Clan: 'Tweakers' | Club: Tweakers Division 2

• Aloysxda
Hier de mate 10 nu 2 weken in gebruik. Maak je geen zorgen over de accu. Bij mij was het net zo, dat de accu sneller leeg ging vergeleken met mijn Mate 8. De accu moet "inlopen".
Nu na 2 weken, wonderbaarlijk hoe lang deze mee gaat. 2 dagen redt ik makkelijk. Hangt aan de carkit, veel bellen, foto's, internet, bestanden etc.
Een week geleden heb ik in de instellingen bij de standaard te openen apps, wat veranderd. oa de standaard muziek app omgezet naar Rocketplayer. Na het aanklikken gaf die een melding dat bij het wijzigen van deze app, de accu tijdsduur verkort kon worden. Dit is écht niet zo. Vanaf dat moment gaat de accu alleen maar langer mee.
Voor degenen die op hun toestel zitten te wachten, kan ik me voorstellen dat dit lang duurt. Jeuk is erger dan pijn haha.
Wat betreft het ontgrendelen, bij mij staat de mate 10 in de houder in de auto en als het moet leg ik mijn duim aan de voorkant op de vingerafdruk sensor en binnen no time is deze wakker. 100 % veilig.
Wat betreft de foto's, verbazend. in een ruimte waar weinig licht is, krijg je gewoon een heldere foto met goede details. Ook de functie: 3D foto. Dit alles moet je met eigen ogen zien.

• Azz-Kikr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21-11 19:23
quote:
Flimovic schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:02:
[...]

Waar heb jij je toestel besteld? Ik de mijne bij coolblue. Maar nog niks gehoord :-(
Via Mobiel.nl

• Sveninho
quote:
Meen je? Ik wacht nog op verzendbevestiging. Lucky bird!

• smartie89
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:31
Gisteren heb ik mijn Mate 10 pro binnen gekregen via belsimpel.nl. in combinatie met een verlenging van mijn KPN abonnement (zaterdag besteld).

Ik kom van een Sony Xperia Z5.
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. M'n vriendin wilde d'r iPhone SE er al voor gaan inruilen ;-)

Eerste indrukken:
Het scherm is erg mooi. De bezels om het scherm zijn precies goed.
Formaat van de telefoon moet ik nog aan wennen.
Foto's zijn echt goed, er is ook geen schutter lag. En de AI doet zijn werk goed door situaties te herkennen.
Speakers klinken goed, helder en kunnen hard, voor zover je dit van een telefoon kunt verwachten. Er treedt geen vervorming op bij hoog volume.
Batterij ga ik komende dag meemaken dat ik 'm 'normaal' ga gebruiken. Hij laadt ook erg snel op.
Hoesje en screen protector zijn bijgeleverd. Alhoewel ik die laatste eraf heb gehaald. Ik vond deze te stroef.

De EMUI skin vind ik wel wennen. Bij Sony had ik bijna een aosp Android, dat maakt het hier wel eens zoeken naar instellingen. Sommige dingen zijn echt omslachtig en weggestopt. Aan de andere kant hebben de verschillende themes ook weer hun charme. Ik heb nu maar een Android 8 Oreo Pixel thema geïnstalleerd, dit maakt al veel goed.

• Azz-Kikr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21-11 19:23
Vraagje over badges bij apps tonen.
Dit heb ik aangezet maar werkt sporadisch.. Als ik een Whatsapp bericht krijg, krijg ik een melding links boven in het scherm en na een poos pas een blauw stipje bij het app-icoon. Hier zit geen tellertje in.
Is dit normaal bij Huawei? Of zou het aantal gemiste of ongelezen berichtjes ook zichtbaar moeten worden?

Android leek hier, eerste toestel (ja ik ben overgestapt ;))
Voor de rest een prachtig en snel toestel..

Inmiddels gevonden (Launcher instellingen, Badge app-pictogrammen, weergavemodus 'ongelezen bericht')

Azz-Kikr wijzigde deze reactie 20-11-2017 17:58 (10%)
Reden: Oplossing zelf gevonden

• hellknight
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22-11 12:17

hellknight

Medieval Nerd

Ik heb de zwarte net besteld bij CoolBlue, en gekozen voor vanavond nog leveren. Order is gewoon aangenomen. zodra ik track&trace heb ontvangen zal ik het ff laten weten

Your lack of planning is not my emergency

• hellknight
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22-11 12:17

hellknight

Medieval Nerd

Verzendbevestiging van CoolBlue ontvangen, incl. T&T. Zending is aangemeld bij PostNL (maar nog niet in sorteerproces), dus lijkt erop dat ze bij jou er ietwat naast zaten qua communicatie...

Your lack of planning is not my emergency

• Redskullz
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 02-08 23:32
quote:
Flimovic schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:42:
Nou, dat wordt even bellen dan maar

Update:
Net gebeld, als het goed is krijg ik vanavond een T&T en morgen mijn toestel oOo
Kijk, dat klinkt een heel stuk beter :)
Have fun en ik ben benieuwd naar je ervaringen met deze telefoon ;-)

• Sveninho
quote:
B-Art schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:19:
[...]

Daar heb ik hem ook besteld, zelfde verhaal. (Eind deze week)
Snap ook niet helemaal wat het verschil is. Afijn we moeten nog even geduld hebben ;)
Inderdaad. Ik echt dat alleen de abonnement verstrekking via de provider liep en het toestel via hun.

Dan hoeven we ons het weekend niet te vervelen.

• facman
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 05-04 18:17
Heb het toestel al vorige week vrijdag mogen ontvangen via CoolBlue.
Uitrol gaat nogal versnipperd . . . :-)

Prima toestel als vervanging van Lumia 950XL, Microsoft launcher er op en (grotendeels) Office apps.
Tot nu toe loopt alles prima, snel en zonder problemen.

Accu is TOP!

• Flimovic
quote:
Redskullz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:18:
[...]

Had onderhand wel verwacht dat jij deze telefoon in bezit zou hebben :( nog updates vanuit Coolblue?
Ja ze vinden het uiteraard heel vervelend etc. etc. Ze kunnen geen harde uitspraken doen over wanneer ik de telefoon krijg, maar ze verwachten deze week nog wel een nalevering van Huawei. Dus fingers crossed dan maar.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Flimovic
quote:
Redskullz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:05:
[...]

Vervelend om te horen maar ik heb er nog vertrouwen in :) Onze werk slogan hier is "alles komt goed" :P
Jij werkt bij Coolblue (a.k.a. de bron van het kwaad :+ )? Of lees ik dat verkeerd?

Maar vroeg of laat zal het idd wel goed komen :Y

Woohoo! Een T&T binnen! Morgen krijg ik mijn toestel, nu echt *O* oOo *O*

Flimovic wijzigde deze reactie 23-11-2017 12:43 (16%)

• Sveninho
quote:
Kenzi schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:10:
[...]

Ze hadden hier 3 van de 4 kleuren liggen maar vond roze niet zo heel mooi persoonlijk. De mocha al helemaal niet. Blauw is nog wel tof maar zwart toch het mooist.
Het is jammer dat ze niet groen hebben zoals de P10.

Toevallig hier al iemand Huawei Pay uitgeprobeerd? Of werkt dat niet in Nederland?
Dat groene toestel was inderdaad knap!!
Volgens mij is dat net als Samsung Pay oftewel niet voor Europese markt.

Puur uit interesse; wat kost een los toestel je daar omgerekend? Hier is hij op €799.
quote:
Flimovic schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:17:
[...]

Jij werkt bij Coolblue (a.k.a. de bron van het kwaad :+ )? Of lees ik dat verkeerd?

Maar vroeg of laat zal het idd wel goed komen :Y

Woohoo! Een T&T binnen! Morgen krijg ik mijn toestel, nu echt *O* oOo *O*
Ik duim mee!

• kwiebus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23:02
quote:
dreester schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:07:
Is de T-Mobile variant werkelijk anders? Firmware? Bloatware?
Ik heb de mijne gisteren bij T-Mobile gehaald, ik zou niet weten hoe deze anders zou moeten zijn. Ik heb gekozen voor de Mocha want de zwarte is zo gewoontjes.

Eigenlijk deed mijn Nexus 6P het nog prima, zeker nadat recentelijk de batterij onder garantie was vervangen maar na 2 jaar wil je toch weer eens een keer wat anders.

Ik zat te twijfelen tussen de LG V30 en de Mate 10, wist namelijk niet of de lagere schermresolutie van de Mate 10 mij zou kunnen bekoren maar de tweakers.net frontpage is nog steeds te lezen als de schaling op Desktops staat, wat voor mij een goede maatstaaf is.

Wat een groot pluspunt is dat het toestel dual SIM is en ik dus nog maar één telefoon hoef te gebruiken voor zowel privé als zakelijk gebruik. Wat wel jammer is dat WhatsApp dual SIM niet ondersteunt maar dat heb ik nu opgelost door de app Parallel Space te gebruiken, dit lijkt goed te werken. Enkel het maken van een shortcut lukt niet, dus direct de tweede WhatsApp openen vanaf het home screen kan niet.

De screenprotector die op het toestel zat heb ik er vrijwel meteen afgetrokken aangezien deze boterzacht bleek te zijn en meteen al krassen vertoonde na het afvegen van wat vingerafdrukken.

• dreester
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
quote:
kwiebus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:06:
[...]

Ik heb de mijne gisteren bij T-Mobile gehaald, ik zou niet weten hoe deze anders zou moeten zijn. Ik heb gekozen voor de Mocha want de zwarte is zo gewoontjes.

Eigenlijk deed mijn Nexus 6P het nog prima, zeker nadat recentelijk de batterij onder garantie was vervangen maar na 2 jaar wil je toch weer eens een keer wat anders.

Ik zat te twijfelen tussen de LG V30 en de Mate 10, wist namelijk niet of de lagere schermresolutie van de Mate 10 mij zou kunnen bekoren maar de tweakers.net frontpage is nog steeds te lezen als de schaling op Desktops staat, wat voor mij een goede maatstaaf is.

Wat een groot pluspunt is dat het toestel dual SIM is en ik dus nog maar één telefoon hoef te gebruiken voor zowel privé als zakelijk gebruik. Wat wel jammer is dat WhatsApp dual SIM niet ondersteunt maar dat heb ik nu opgelost door de app Parallel Space te gebruiken, dit lijkt goed te werken. Enkel het maken van een shortcut lukt niet, dus direct de tweede WhatsApp openen vanaf het home screen kan niet.

De screenprotector die op het toestel zat heb ik er vrijwel meteen afgetrokken aangezien deze boterzacht bleek te zijn en meteen al krassen vertoonde na het afvegen van wat vingerafdrukken.
Huawei heeft App Twin ingebouwd voor o.a. twee instanties voor Whatsapp en Facebook.

• Flimovic
quote:
zedzed1 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:10:
Ik snap echt niet waarom er nog geen review is op tweakers.net. IPhone x is al uit, 5t en mate 10 pro al langer. Mate 10 pro nu paar dagen in bezit en echt waar voor geld
De review door tweakers is in de maak. Ik had Arnoud Wokke afgelopen donderdag gevraagd of er een review aan kwam. Zijn antwoord was dat die over 1 a 2 weken verwacht werd.
quote:
Sveninho schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 06:35:
[...]

Huawei wordt nog niet door een ieder als volwaardig merk gezien. Ik zou zeggen voel je vrij in de review!
Ik denk dat men hem ook opweegt tegen de LG V30 als ik een beetje naar de bouw kijk.

[...]

Geniet ervan! Blij dat het voor jou wel is goedgekomen.
Thx! Troost je met de gedachten dat het het wachten waard is. Ik hoop dat ie voor jou ook snel komt. Ik zal later vandaag iets uitgebreider mijn eerste indruk hier neerpennen.

• Flimovic
Ok, mijn eerste ervaringen met het toestel tot nu toe:

Tot nog toe ben ik erg tevreden met het toestel, het voelt erg degelijk aan. Qua design ziet het er prima uit en het scherm heeft een hoog wow-gehalte. Ik moet nog een beetje wennen aan de schermverhouding, het is wel behoorlijk langgerekt. Ik het niet het idee dat het scherm een te lage resolutie heeft. 1080p is volgens mij ruim voldoende. Qua snelheid is het apparaat top, als je een app opent, staat het instant op je scherm. Ook de vingerafdrukscanner werkt instant. De plek van de scanner zit wat mij betreft op de juiste plek. Als ik het toestel uit mijn broekzak haal, kan ik in één beweging het toestel unlocken. De accu is ook prima. Gister heb ik ruimschoots het einde van de dag gehaald terwijl ik het toestel erg intensief gebruikt heb (nieuwe telefoon, duh :p ) en het schijnt dus nog beter te worden. De skin van Huawei zelf vind ik nog niet storend, wel heb ik de app-drawer teruggezet, maar dat kan gewoon in de instellingen. Ook qua verbindingen werkt het toestel top. Wifi werkt snel, 4G werkt snel, bluetooth heeft een prima bereik.

Conclusie, ik ben zeer tevreden :)

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:12
Ik heb de telefoon nu ook bijna een week, specifiek de Huawei Mate 10 Pro in het bruin. Ik ben er heel blij mee, ik had hiervoor een Honor 5c. Specifiek de Huawei gekozen omdat ik een dualsim telefoon wilde zonder te importeren. De dualsim 4g ondersteuning voor beide simkaarten is heel fijn (wordt echt nergens in reviews genoemd, maar is natuurlijk echt een voordeel als je hem daarvoor koopt)! Hiervoor ook een Lumia 950 XL gehad en vond het scherm qua grootte an sich top, maar het toestel te lomp. Dat heb ik nu helemaal niet. Ook fijn dat Huawei een gel hoesje meelevert.

Ben echt onder de indruk van de vingerafdrukscanner, supersnel en hij werkt gelijk. Mijn vrouw heeft een S7 en dat je de knop eerst moet indrukken vind ik niets. Ik vind de plek op de achterkant ook veel fijner, met als enige nadeel dat ik hem niet kan gebruiken als de telefoon op tafel ligt. Het scherm is ook top, ik heb helemaal geen last van de Full HD resolutie, maar dat had ik ook niet verwacht. Goede kleuren, hoge helderheid (hoger dan de S7) en scherp.

Meteen Chrome aangepast zodat de adresbalk beneden staat en de vingerafdrukscanner ingesteld zodat ik door mijn vinger erop te leggen de telefoon kan opnemen. De 3.5mm jack mis ik eerlijk gezegd wel (maar ik wist waar ik voor koos), nu vooral even zoeken naar een goed alternatief via Bluetooth of een extra verloopkabeltje (voor op het werk).

De camera is goed, maar wel wat minder goed dan de S7 (in dagelijks gebruik). Wel heel snel, dus goed geschikt voor foto's van de kinderen.

Al met al ben ik er erg blij mee!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• sonsan
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:47
quote:
Sveninho schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:10:
@Flimovic en @Arjan90 top om te lezen!

Arjan ik heb alleen moeite met het geloven dat de camera van de S7 beter is dan dit toestel. Geef het toestel wat tijd er zit immers een zelflerende chip in!
Volgens deze test is de camera van de 10 Pro vele malen beter dan de S7......
https://www.dxomark.com/h...-still-image-performance/

• Sveninho
quote:
Sakuragi schreef op maandag 27 november 2017 @ 03:55:
Ik heb mijn toestel 5 weken geleden de zwarte versie Mate 10 Pro pre-ordered bij GSMwijzer en helaas tot op heden nog geen toestel geleverd gekregen.

Ik vraag mij af of er meer mensen zijn, dat de toestel nog niet heeft gekregen.
Je bent niet de enige. @B-Art en ik wachten ook nog al komt ons toestel van mobiel(.)nl
Welke provider heb je hem mee besteld/verlengd?

Vanuit het wilde web heb ik begrepen dat de (pre-)orders meer zijn geweest dan Huawei had verwacht.

*Update* Ik heb even rondgekeken op de website. De bruine variant is beschikbaar, zwart echter niet. Ik vraag me af of de verdeling andes was geweest als blauw wel vaanf dag 1 te bestellen was.

Sveninho wijzigde deze reactie 27-11-2017 07:41 (14%)

• Flimovic
Ik heb ook bij diverse apps dat er zwarte balken staan aan de onder en bovenzijde (of zijkanten als je de telefoon horizontaal houdt). Dat komt inderdaad door de scherverhouding, dat er stukken wegvallen heb ik echter nog niet gehad.

• sonsan
Voor het werk heb ik een S7 en privé de Mate 10 Pro. Het scherm doet zeker niet onder voor de S7. Sterker nog, de Mate lijkt scherper en de kleuren natuurlijker. Zeker dus geen punt om de Mate daarvoor te laten liggen!

• Sveninho
Uit nieuwsgierigheid ben ik langs de T-Mobile store gelopen. Wat een toestel, it looks amazing!
Nu wachten we verder op ons eigen exemplaar.

• Flimovic
quote:
TDCCBB schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:22:
Hoe zijn de ervaringen met het scherm. Heb momenteel een S6 met QHD scherm, en vraag me af of FullHD niet een merkbare stap terug is. Want verder heeft deze Mate 10 Pro alles wat ik zoek.
Ik kom ook van een Nexus 6P. Ik heb geen enkele last van de lagere resolutie van het scherm. Sterker nog, het heeft een enorme wow-factor, dankzij de kleine bezels van de behuizing en de mooie kleuren van het scherm.

• dreester
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Hier is te zien dat de Mate 10 zich laat opladen via een USB-C dock. Rond 3:30. Zie ook batterij-indicator rechtsonder in de taakbalk.
YouTube: HUAWEI MATE 10 MODO PC Parte II | Nuevas pruebas y resolución de dudas

Dock:
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

dreester wijzigde deze reactie 30-11-2017 15:53 (15%)

• B-Art
YouTube: Huawei Mate 10 Pro vs. Google Pixel 2 XL!

Nog een leuk vergelijk met de Pixel 2 xl.

• sonsan
Nee hoor. Mijn 10 Pro (van Belsimpel) had ook ongeveer 60% uit de doos.
Opladen gaat overigens razend snel! Van 1% naar 100% in 2 uur en een kwartier.....

sonsan wijzigde deze reactie 01-12-2017 12:08 (37%)

• Sakuragi
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 23:19
oh idd. Ik hoop stiekem dat ze begin volgende week kunnen leveren. We zullen wel zien.
De bruine versie is wel mooi hoor, maar gewoon niet mijn smaak.

Ik ging vanuit dat de M10 wel nog toegevoegd zou worden bij de VIP Service.
3 maanden scherm garantie en extra jaar garantie is altijd mooi meegenomen.
quote:
Sveninho schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:16:
[...]

We zitten in hetzelfde bootje. Ik ben last minute naar mobiel(.)nl gegaan ipv. BelSimpel omdat bij hun de levertijd onduidelijk was. Huilen dat ik dat heb gedaan! Ik had m'n toestel al 2 weken kunnen hebben.
Voor mij draait het nu ook inderdaad nog om de pre-order gift, anders had ik de order geannuleerd.

De bruine variant was eerste keus, maar na 2 jaar een goud toestel te hebben en tegen het probleem 'ik kan nooit een passend hoesje vinden' aan te lopen ben ik nu voor zwart gegaan. Ik begrijp overigens niet waarom ze leveringsproblemen hebben. Sterker nog als ik wist dat ik zo lang moest wachten had ik misschien de V30 nog fysiek erbij kunnen pakken om te vergelijken...

Huawei VIP zegt mij niets. Volgens de website had ons toestel toch niet mee gedaan.

[...]

Dat automatische dimmen zag ik inderdaad in een review terug komen. Heel apart.
Ik ben benieuwd naar jullie review! Spannend. :)

• JarlSX
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 05-11 14:09
quote:
Sveninho schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:55:
Correct me if I'm wrong maar volgens mij heeft wegvallen te maken met je omgeving. Hoe meer stoorzenders, hoe slechter de verbinding wordt.
Mja, ik merk echt dat mijn lichaam (arm bijvoorbeeld) het signaal aardig kan verstoren
als ik 's ochtends van station door de stad (eindhoven) naar m'n werk loop, moet ik m;n telefoon hoog in m'n jaszak houden om geen stottering te hebben

sinds kort is het dusdanig koud dat ik m'n winterjas dan aan heb en die lijkt het probleem te verergeren
als ik in de bus zit met m'n telefoon in m'n handen, nergens last van

telefoon op tafel leggen (thuis of op t werk) dan heb ik aardig wat bewegingsvrijheid zonder stotteren
quote:
er wordt een USB-C headphone mee geleverd.
tja, dat zijn van die dingen die je echt in je oren moet proppen, heb het een tijdje geprobeerd (en niet met een cheap ass ding), maar het is niks voor mij

weet niet of je de oortjes kent van de QC 30, of bijvoorbeeld van de Bose SoundTrue Ultra, die vind ik wel ideaal, dan zou ik zelf een frankenstein moeten fabriceren, want Bose heeft nog geen usb-c koptelefoons

dit soort oortjes dus

Huawei P30 Pro || Gear S3 || Pixel C || nVidia Shield LTE

• c6708592
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 04-09 10:38
Ik liep afgelopen dinsdag 28-11-2017 de T-Mobile winkel in de Vlamingstraat Den Haag binnen, daar stond de Huawei Mate 10 pro voor de prijs € 634 als je je contract verlengd, voor mij was dat geen probleem, ik heb een contract (betaal tussen de € 5 en de 8 euro per maand) gelijk gekocht (kleur bruin) en kon hem gelijk meenemen.

• arnoudwokke
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:09
Dank voor al jullie reacties met testresultaten. Ik heb in totaal zes resultaten gekregen.

De testresultaten van het toestel van @sonsan komen overeen met het reviewmodel. De overige vijf lijken opslag van een ander type of andere leverancier te hebben. Het grootste verschil zit in de 'random write'. Sonsan en ik zitten rond 175MB/s, de rest zit rond 130MB/s.

Dat is een behoorlijk verschil, maar het is duidelijk niet een verschil tussen emmc en ufs. Van het reviewtoestel weet ik zeker dat de opslag ufs. Mijn gok is dat Huawei twee verschillende types ufs (bv 2.0 en 2.1) of twee verschillende leveranciers (bv Toshiba en Samsung). Dat is in elk geval geen schandaal als bij de P10. Dank iedereen!

Hier een grafiek met de verschillen. Forum is het gemiddelde van resultaten in dit topic, reviewtoestel is een gemiddelde van vijf runs op ons reviewexemplaar :)

• kloon
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 10:27
jullie hebben gelijk

Geachte heer ...,

Bedankt om contact op te nemen met Huawei.

Zoals ik het begrijp, zou u een telefoon dat in het Spanje wordt gekocht willen registreren voor de VIP in België.

De VIP is alleen voor telefoons die werden gekocht in België zelf, echter zal het toestel van Spanje wel de 2 jaar standaard garantie van België kunnen genieten.

Indien u nog hulp nodig heeft, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Mich, Huawei Benelux

http://web.mac.com/kl00n

• Kenzi
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

quote:
justianus schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:24:
Ik vind persoonlijk de camera helemaal niet zo fijn.

Heb een hekel aan dat mooi maken effect, mensen zien er zo RTL nep plastic uit.

Bij de front camera kun je het instellen

Maar bij de gewone camera niet lijkt het?

Weet iemand hoe ik het voorgoed uit kan zetten?

Verder tevreden met het toestel (week ik gebruik)

Cheers
Niet de Portrait Mode gebruiken, of gewoon de Pro modus gebruiken ;)

• Sveninho
quote:
TOYS schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:37:
Ik zit dus echt in dubio.

Aan de ene kant lijkt de huawei mate 10 pro me een super mooi toestel. Heb hem al even getest in de winkel.

De grote accu is voor mij wel belangrijk. Zijn hier power users die een gehele dag makkelijk doorkomen? van 07:00 in de ochtend tot 22:30 savonds?

Of ik kan wennen aan de vingerafdruk scanner op de achterzijde weet ik niet zo goed. Dat zou moeten blijken.

De OnePlus5T zie ik ook nog wel zitten omdat deze gezichtsherkenning heeft.

Nog even wat langer twijfelen dus.
Twijfel je vanwege de accu? 4000 mAh lijkt me meer dan voldoende om je de dag door te helpen. Diverse testers hebben al aangegeven dat hun toestel tussen de 12 a 16 uur meegaat met een SOT van 5 a 6 uur. Men vermeld hier helaas niet bij of ze een power user zijn of niet, maar je hebt ook nog een quickharger die (correct me if I'm wrong) de helft van je toestel kan opladen in 30 min. Voldoende toch? De perfecte 'shit-shave-shower' telefoon dus.

Twijfel je aan de plaatsing van de fingerprint scanner? Waarom? Mocht je notificaties willen zien zit er een soort knock-knock functie op het scherm en anders til je het toestel even op joh! Of je moet de normale M10 importeren vanuit China.

Wat de 5T betreft;

Stock Android? Top.
Zelf hoef ik niet perse een volledige kale Android. Ik hou wel van die gimmicks die sommige fabrikanten toevoegen.

Speedy gezichtsherkenning? Top.
Zou een leuke toevoeging zijn geweest aan ons toestel, maar het is niet anders. Wellicht in een toekomstige update of anders een 3th party app?

Dash Charge? Mwah.
Wij kunnen ook snel laden.

Prijs? Mwah.
De 5T met 8GB/128GB kost je €560. De M10 Pro met 6GB/128GB kost je LOS €800. Met een abbo erbij (in mijn geval) kwam ik uit op €535. Ik mocht verlengen dus dit kwam goed uit.

Camera? Zeker niet.
Als je sample images van de 5T zet naast die van de M10 Pro ga jij je zeker afvragen of 1+ een lego camera heeft gemonteerd op het toestel. Daar doe ik het niet voor in deze tijd en eeuw waarbij camera's zo ontwikkeld zijn.

Aan de hand van bovenstaande punten had ik het wel geweten. Ik kies waar voor mijn geld en neem dan het toestel met de meeste poespas! Nogmaals in geval van aankoop met een abonnement kan je een aantal tientjes besparen op de 5T. Ik zou dat ook in overweging nemen. (Check Belsimpel.)
quote:
dreester schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:55:
De prijs bij mobiel.nl is helaas gestegen van €537,- naar €711,24 i.c.m. T-Mobile. Jammer.
Wat bizar! Hij is zelfs duurder dan de V30 op het moment. Ik vraag me af of dit iets te maken heeft met hoe leverbaar het toestel is bij hun. (Check Belsimpel.)
quote:
B-Art schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:21:
[...]

8)7

Gelukkig heb ik op tijd besteld :) nu hopen dat ie deze week wordt geleverd....
Zucht. Inderdaad. Ik ben het wachten zat. Ik wil graag ook nog op tijd registeren voor dat Moleskin ding!!!
quote:
justianus schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:51:
Dan is het irritant als de Ai zelf portrait selecteerd

Vreemd dat iedereen plastic hoofden mooi schijnt te vinden
Lang verhaal kort; Zie alle bladen en de modellen die erop/erin staan. :P
quote:
kwiebus schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:18:
[...]

Hoe dat werkt met die prijzen is mij een raadsel, toen ik laatst keek was de prijs €537, een week later €711 en weer een week later weer €537. De prijs varieert dus van week tot week. Ook vind het vreemd dat het toestel bij een 1 jarig abonnement goedkoper is dan bij een 2 jarig abonnement. Ik heb het toestel dan ook uiteindelijk voor €640 bij een t-mobile winkel gehaald, daar kon je deze tenminste bekijken en ook meteen meenemen.
Ik had precies hetzelfde toen ik hem pre-orderde. De prijs heeft 3 weken geschommeld.
TMO vond ik zelf te duur. Waarom €100 meer betalen voor hetzelfde abonnement dacht ik bij mezelf.
Ik had hem ook graag willen voelen, maar hij was er nergens voor dat de pre-order data afliep. Ik ben een beetje uitgegaan van een 'mooiere Mate 9'.

• B-Art
quote:
B-Art schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:21:
[...]

8)7

Gelukkig heb ik op tijd besteld :) nu hopen dat ie deze week wordt geleverd....
Status gewijzigd naar "Vrijdag 8 December verwacht" :D

Hopen dat ie er zaterdag is :9

• Flimovic
quote:
B-Art schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:20:
[...]

Status gewijzigd naar "Vrijdag 8 December verwacht" :D

Hopen dat ie er zaterdag is :9
Nice! Zou tijd worden!

• sonsan
quote:
Flimovic schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:59:
Heb bericht gehad van Huawei Promotions dat mijn aanvraag voor de Moleskine set afgewezen is, omdat mijn IMEI niet uitgeknipt is. Nu moet ik dus een foto opsturen van een uitgeknipte IMEI-sticker. Waarom moet het per sé uitgeknipt zijn? Enige wat ze er mee bereiken is dat ik de doos kapot knip, dat vind ik zonde. Weet iemand dat?
Ik was ook daarover verbaasd en heb ze gebeld. De reden: in het verleden hebben mensen de promotie opgeëist met een foto van een IMEI die nog op de doos zat. Na het ontvangen van de promotie werd vervolgens de telefoon weer terug gebracht/gestuurd.
Met het uitknippen van de code word dat dus vooorkomen. Immers de doos is nu beschadigd.....

• Sveninho
quote:
B-Art schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:34:
[...]

Geduld weer met een dag verlengd :'(
Orderstatus aangepast naar Zaterdag...
Ik zag het. Begin het zat te worden!!!

• Flimovic
knip

The Wizard wijzigde deze reactie 09-12-2017 13:30 (93%)

• sonsan
quote:
Sveninho schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:15:

Ik zat ook al te denken hoe ik dat moet gaan doen ja. Alles is digitaal gegaan. Heb je tips?
Inderdaad de factuur en pre-order als pdf en de IMEI als foto opsturen. Na een dag even bellen of alles goed is aangekomen en aan de voorwaarden voldoet. Heb ik helaas meerdere malen moeten doen......

• B-Art
Nog een leuk filmpje waartoe de camera in staat is:

YouTube: Huawei Mate 10 Pro Camera Review with over 40 photos & video

• B-Art
Mijne is verstuurd :)

• kloon
Die van mij was ook helemaal leeg bij aankomst. Kleine 2 weken onderweg geweest zit er waarschijnlijk wel voor iets tussen.
Na een kleine 10 minuten aan de stroom ging hij voor de eerste maal aan. Ondertussen al goed gebruikt en herladen. De batterij in de mate is toch echt, wel goed. Moet wel bekennen dat ik de 4k resolutie direkt verlaagd heb naar 1080 om te batterij wat te sparen en je het verschil niet echt merkt.
Het gratis hoesje dat er bij zat voldoet voorlopig.

kloon wijzigde deze reactie 10-12-2017 09:46 (26%)
Reden: gekloot met de fotos

• Aloysxda
De standaard mate 10 is gebouwd voor China (aldus de verkoper waar ik mijn mate 10 heb gekocht). Hij heeft daar een globel rom op gezet. Daarna wordt het toestel niet uitgezet, maar gaat zo de doos in. Geen wonder dat de accu dan helemaal leeg is. Mijn toestel stond aan, toen ik deze een maand geleden uit de verpakking haalde. Er zat nog 2 procent prik in. Gelijk aan de kabel gehangen. Alles werkt naar behoren.

• Sveninho
Telefoon is binnen!
Ook zonder laad spanning dus hij hangt nu even te juicen. 😁

Sveninho wijzigde deze reactie 11-12-2017 12:37 (40%)

• Flimovic
quote:
Sveninho schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:32:
Telefoon is binnen!
Ook zonder laad spanning dus hij hangt nu even te juicen. 😁
[afbeelding]
Nice man! Veel plezier er mee :)

• JarlSX
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 05-11 14:09
quote:
Sveninho schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:26:
[...]
Lijkt mij dat die dingen van jou gewoon moeten functioneren. Heb je iemand in je omgeving met een nieuwer toestel waar je het mee kan testen? Gewoon in al je zakken stoppen en desnoods tijdens de pauze even een rondje buiten lopen
geen recente (flagship) android toestellen nee, nou krijg ik er zelf 1, over een week of 4 a 6, althans, volgens de mail van Android Authority, heb de giveaway van afgelopen zondag gewonnen, dus kan over een tijdje testen met de Oneplus 5T

die stond wel op mijn lijstje van mogelijke opvolgeers, maar niet bovenaan, daar staat de Mate 10 Pro dus wel nog steeds

Huawei P30 Pro || Gear S3 || Pixel C || nVidia Shield LTE

• smartie89
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:31
quote:
Sveninho schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:31:
Ik weet even niet meer wie het opmerkte, maar ook hier crashed Nova! Heel frapant dit.
Het ligt aan de weather widget! Heel vaag.
Bij mij crasht nova launcher ook in combinatie met de weather widget.
Heb nu de Google launcher erop staan en ook die crasht met deze combinatie.

• Sveninho
quote:
smartie89 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 06:24:
[...]

Bij mij crasht nova launcher ook in combinatie met de weather widget.
Heb nu de Google launcher erop staan en ook die crasht met deze combinatie.
Lag dus niet aan mij. Ik heb me erbij neergelegd.
Wat gebruik jij nu voor weather widget? Heb maar via XWidget wat neergezet.
quote:
B-Art schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:20:
Na avondje aan het klooien te zijn geweest, mijn eerste bevindingen.
Zeer strak toestel, goede bouwkwaliteit, mooi scherm.

Interface moet ik echt wel aan wennen, stock launcher vrijwel meteen ingeruild voor Apex launcher.

Camera nog niet echt getest, maar mooie interface met veel mogelijkheden.
Quick toggle’s op startscherm ook erg handig met rekenmachine, zaklamp, etc.

FPS is echt razendsnel! Toch wel een verschil met de OP3T.

Standaard screenprotector gaat er denk ik snel af bij mij, vind die randjes niet fijn, en plakt snel stof etc. aan.
Die stock launcher is echt vreselijk. Mee eens.

Welke quick toggles? Heb ik iets gemist??? Hoe en waar activeer je die?

Wat die screenprotector betreft ben ik er ook niet helemaal uit. Ik heb liever iets wat hem in zijn geheel afdicht, maar ik kon zo gauw niets vinden voor ons toestel.

Tot zover ben ik zeer tevreden. Heerlijk toestel. Mooie maat. En ons scherm dat 'maar' FHD is heb ik totaal geen last van.

• B-Art
quote:
Sveninho schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:58:
[...]

Welke quick toggles? Heb ik iets gemist??? Hoe en waar activeer je die?
Als je ontgrendelt met aan/uit knop, dan vanaf onderkant omhoog swipen.

• Sveninho
Eerste echte gebruik zit erop! Ik ben onder de indruk. Echt waar.

Sveninho wijzigde deze reactie 13-12-2017 08:24 (9%)

• Flimovic
quote:
Sveninho schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:36:
[...]

1. De iconen bevallen me niet. Met Nova is alles zo te customizen.
2. Nova launcher brengt wat gestures met zich mee.
3. Google integratie in Nova.

Is voor mij puur het gebruiksgemak.
De iconen vallen te wijzigen bij Thema's (is een app).
Verder valt er ook best veel te customizen aan de homescreens met de standaard launcher.

De gestures heb ik nog niet ontdekt bij de standaard launcher, dus als je die gewend bent zal dat wel een gemis zijn gok ik zo.

Wat bedoel je met Google integratie? Wat heeft Nova wel wat de standaard launcher niet heeft?

Wellicht moet ik Nova ook maar eens uitproberen O-)

@Aloysxda Kan je mij toevoegen als mede-auteur? Dan probeer ik de startpost wat op te leuken d:)b

Flimovic wijzigde deze reactie 13-12-2017 12:34 (6%)

• B-Art
quote:
Flimovic schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:13:
Lekker bezig heren! Wat vinden jullie zo erg aan de standaard launcher als ik vragen mag? Ik gebruik em gewoon en valt me eigenlijk best mee. Wel even de app-drawer weer aangezet, maar verder is het prima te doen hoor.
Wil raster aanpassen zodat er meerdere apps op het scherm passen, hoef geen tekst onder de icoontjes. Wil 7 posities op m'n dock hebben, dat zijn voor mij de hoofdredenen.

• Aloysxda
quote:
Flimovic schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:43:
[...]

Je startpost bewerken, dan staat er iets onder het tekstvak dat je een medeauteur kunt toevoegen (meen ik)
Heb je toegevoegd Flimovic. Maak er wat moois van _/-\o_

• B-Art
Momenteel nu 44u en ruim 6u SOT op 1 lading en nog 18% sap over :)

• Flimovic
quote:
B-Art schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:33:
[...]

Settings, Batterij, batterijverbruik, hardware, scherm :)
Ah, weer wat geleerd :) Thx!

• Flimovic
quote:
hood schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:40:
Mijne komt vandaag binnen. Ik schrok gisteren wel van het review maar als ik hier de berichten lees dan valt het allemaal wel mee. Ik heb hem voornamelijk gekozen vanwege de iets grotere accu en ook dat lijkt goed te zijn. Binnen kort ga ik hem testen.
Trek je niet te veel aan van het cijfer dat ie van Tweakers krijgt, ik geloof dat de meeste gebruikers het hartgrondig oneens zijn met het oordeel van de review ;) Dat blijkt ook wel als je de comments ervan bekijkt. Overigens zijn de meeste reviews op andere tech-sites een stuk positiever.

Hoewel @arnoudwokke wel degelijk terechte punten aanstipt, werkt dat mijns inziens te zwaar door in het cijfer. Het lijkt er op dat het debacle van rondom de P10 er voor zorgt dat de Mate 10 Pro uiteindelijk slechts een 6,5 krijgt, waar een 7,5 a 8 meer op zijn plaat is. De Mate 10 Pro doet nauwelijks onder voor bijvoorbeeld de Note 8, die wel een 8 krijgt.

• Mrkock
  • Laatst online: 21-11 14:18
Ik krijg (als het goed is) direct een nieuwe. Gister middag is hij geleverd, daarna meteen opgebeld en het probleem beschreven en dezelfde dag weer op de post retour gedaan. Ik vond het risico te groot om hem te houden. Wellicht is het een zwak punt in het glas en breekt hij straks op die plek.

[mR]. Kock

• hansbkp
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22:27
zojuist een update van ruim 500mb verwerkt
duurde ca 5 minuten (dowload en update)
kan nog geen verschil zien/merken

• Sveninho
quote:
Mrkock schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:18:
Gisteren mijn mate 10 pro ontvangen en weer retour gestuurd. Op de achterkant onder het glas zat een soort van luchtbel/beschadiging. Deze beschadiging was niet te voelen en zat er echt onder. Het leek alsof het glas bij de rand niet goed geplakt zat. Ik heb er nog over gedacht om het toestel te houden (kreeg een kleine korting aangeboden) maar heb toch besloten om hem om te ruilen.
Balen. Ik had hem zelf ook teruggestuurd. Je wilt natuurlijk een fijn toestel hebben!
Hopen dat je nu niet te lang hoeft te wachten.
quote:
hansbkp schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:56:
zojuist een update van ruim 500mb verwerkt
duurde ca 5 minuten (dowload en update)
kan nog geen verschil zien/merken
quote:
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:06:
Ik heb ook een update (na handmatig controleren)

Wijzigingen:
Amazon Video wordt toegevoegd (meer bloatware? hopelijk kan ik het verwijderen, optyphen met die zooi :p )
Verder Google veiligheidspatches, optimalisaties voor energieverbruik ensysteemprestaties (stabiliteit, soepelere werking)
Meteen gekeken! Ik ga van .120 naar .127. Spannend...

• Sveninho
quote:
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:24:
Vaag, ik heb inhoudelijk een andere tekst en een grotere update (500 MB), maar wel hetzelfde typenummer 7(8)7

[afbeelding]
Ik denk dat je Amazon app de update groter maakt. Bizar dat ze die bij je pushen.
quote:
Cr1ptkeeper schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:24:
Hebben jullie ook niet het gevoel dat de gsm de helderheid vanzelf aanpast (vooral bij witte achtergronden) zonder dat "auto brightness" aanstaat?
Soms wel, maar dan denk ik weer dat het aan mezelf ligt en ik te veel zoek naar die dingen.
quote:
B-Art schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:26:
Ik heb net ook 231Mb update geïnstalleerd :) Misschien gaat de accu nog langer mee :P
Hahaha hou even op!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18:39
quote:
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:26:
[...]

Ja de felheid van het scherm is verschillend bij verschillende apps, ongeacht of automatische helderheid uitstaat. Dit zit ergens diep in het systeem ingesteld en kan je als gewone gebruiker niet uitzetten. Ik merk er zelf gelukkig niet zo veel van, maar het is wel vervelend dat het niet uit kan. Schijnt een accu-bespaar-dingetje te zijn.

Wordt ook wat over genoemd in de review trouwens die op de frontpage staat.
Goed om te weten dat ik niet de enigste ben :-)
Wel jammer dat je dit niet kan uitzetten maar nu ook geen dealbreaker.
Ik kom van de Pixel 2 XL (heb deze teruggestuurd) en moet zeggen dat het design en scherm van de Mate 10 veel beter is. De software ervaring op de Pixel was wel top.
Heb de Mate sinds gisteren en de eerste indruk is alvast heel positief.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

quote:
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:07:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je zegt. Jij hebt de reguliere Mate 10 toch?
Mate 10 Pro uit Hong Kong. C636 = Aziatisch / Internationale ROM. C432 is Europese ROM.
Het is bij Huawei mogelijk om te switchen van regio (rebranden) maar dat kan soms problemen opleveren. Bij mijn P9 Plus was dat geen OTA's meer kunnen ontvangen.
Je kan bijv. https://www.reddit.com/r/FunkyHuawei/ gebruiken om te switchen.
C636 is vaak trager met OTA dan andere regio's. Geen idee waarom.

• Aloysxda
Wat een activiteit hier opeens. Goed bezig allemaal om elkaar te helpen.
updates komen van Huawei altijd op tijd, ook op gebied van beveiliging. Dit was bij mijn Mate 8 al zo.
Mijn Mate 10, Dus niet de pro, is afkomstig uit china. Deze draait nu op ALP-L29 8.0.0.119 (C636). Iemand een idee waar ALP voor staat ?
Wat betreft het vast lopen is bij mij volkomen vreemd. Aangezien ik zakelijk gebruiker ben, staat er bij mij de hele dag veel open, Office suite, browser, etc. Nog nooit een vastloper gehad, ook niet met de mate 8.

Even een aandachtspuntje voor iedereen. Als je een 2e lader wilt, koop dan de originele van Huawei. Ik heb zelf eerst een originele snellader van samsung gebruikt. Laden duurt heel lang en vaak stopt het laden spontaan bij zo'n 90 %. Geen idee wat de oorzaak hier van is.
Wat betreft de garantie, Door je aan te melden via de app Hicare, krijg je met een chinees toestel gewoon NL ondersteuning.
Wat jullie op de pro hebben: Always on screen, deze optie zit niet op mijn chinese Mate 10. Verder een super maatje. oOo

• B-Art
Zojuist ook de Moleskine aangevraagd i.v.m. Pre-Order, hopelijk gaat het wat soepeler als bij medeforummers...

• Flimovic
quote:
Aloysxda schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:30:
[...]

Je aanpassing gezien. Goed bezig, maar svp geen foutieve aanpassingen invoeren. Zou je deze kunnen verwijderen, totdat je de juiste mate 10 specificaties invoert ?
Goed punt, zal het wel verwijderen. Ik had het er in staan vanwege de opmaak, maar die kan ik later nog wel kopiëren uit een ander topic.

Update:
Done, heb alles leeg gemaakt, alleen de opmaak laten staan. Zal em gaan vullen.

Flimovic wijzigde deze reactie 15-12-2017 16:56 (9%)

• Sveninho
quote:
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:21:
[...]

Je kan toch gewoon een keer over het scherm vegen? Dan ga je ook naar het unlock screen.
Nope, werkt niet. Ik moet echt de power knop een tikje geven.
quote:
Aloysxda schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:53:
Wat een activiteit hier opeens. Goed bezig allemaal om elkaar te helpen.
updates komen van Huawei altijd op tijd, ook op gebied van beveiliging. Dit was bij mijn Mate 8 al zo.
Mijn Mate 10, Dus niet de pro, is afkomstig uit china. Deze draait nu op ALP-L29 8.0.0.119 (C636). Iemand een idee waar ALP voor staat ?
Wat betreft het vast lopen is bij mij volkomen vreemd. Aangezien ik zakelijk gebruiker ben, staat er bij mij de hele dag veel open, Office suite, browser, etc. Nog nooit een vastloper gehad, ook niet met de mate 8.

Even een aandachtspuntje voor iedereen. Als je een 2e lader wilt, koop dan de originele van Huawei. Ik heb zelf eerst een originele snellader van samsung gebruikt. Laden duurt heel lang en vaak stopt het laden spontaan bij zo'n 90 %. Geen idee wat de oorzaak hier van is.
Wat betreft de garantie, Door je aan te melden via de app Hicare, krijg je met een chinees toestel gewoon NL ondersteuning.

Wat jullie op de pro hebben: Always on screen, deze optie zit niet op mijn chinese Mate 10. Verder een super maatje. oOo
Dat komt omdat de Huawei Super Charger een output heeft van 5V en de Samsung Quick Charger heeft maar 2V. Ik heb mijn 2e lader gisteren ontvangen van BelSimpel. Koste maar liefst €22.
ik vind wel vaag dat hij is gestopt bij 90%. Misschien een interne bescherming naar de accu met niet OEM producten? Ik dacht overigens dat HiCare gewoon een soort van informatie app was? Ik heb erin rondgekeken, vind het maar vaag haha.
quote:
Freshnezz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:58:
Hoe zit het eigenlijk met het notificatieledje? Ik heb m'n simkaart er nog niet in zitten maar hij lijkt het niet te doen bij normale notificaties. Is dit misschien dan alleen bij gemiste oproepen/whatsapp berichten?
Alles waar een notificatie van afkomt laat hem (volgens mij) knipperen. Al m'n social media apps, mail, opladen en accu van 15% of minder zorgen in ieder geval voor actie. Ik vind hem overigens vele malen fijner dan van Samsung. Dat ding kon m'n hele kamer verlichten man. Ik had m'n toestel in de nacht altijd ondersteboven. 8)7
quote:
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:21:
[...]

Bij mij wordt ie alleen gebruikt bij opladen. Verder wil ik em eigenlijk ook niet aan hebben, dat leidt veel te veel af :p
Dat heb ik nou met dat always on display! Ik betrap mezelf erop dat ik steeds naar de klok kijk met verleiding tot unlocken.
quote:
B-Art schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:27:
[...]

Bij mij werkt hij bij whattsap prima :)

Vind het overigens wel jammer dat je notificaties op je lockscreen niet anoniem kan instellen, of zie ik iets over het hoofd?
Wat versta je onder anoniem? Is dit voldoende? (Mijn toestel staat in het Engels, neem aan dat je de opties wel weet te vinden.)

Open Settings.
Tap Notifications & status bar.
Open Notifications management.
Tap the three dots in the right corner for lock screen notifications.
quote:
Kenzi schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:59:
[...]

Heb je hem zelf gerebrand? C636 is niet de standaard regio voor Chinese modellen.

Wat betrefd de lader, komt ook door de kabel.

Originele Supercharger lader + officiele Huawei P10 kabel = niet snelladen. Originele Supercharger + de kabel die ik bij de Mate10 kreeg is wel snelladen.

Heb een HK plug lader dus moet nog een Chinese lader kopen. Maar Huawei hier heeft 2 Supercharge laders, beide vermelden nog niet de Mate 10 Pro.
Serieus? Ze discrimineren in de kabel? Hahaha vind ik wel apart!!!
De charger met 5V heb je nodig. Ben nu niet meer thuis, maar ik zal later een foto van de acherzijde voor je maken.
quote:
B-Art schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:38:
Zojuist ook de Moleskine aangevraagd i.v.m. Pre-Order, hopelijk gaat het wat soepeler als bij medeforummers...
Oh ja!!! Goed dat je het zegt. Heb je de achterkant van het 'deksel' eraf geknipt?
Jij hebt hem ook van mobiel.nl hé? Welke PDF files heb je geupload?

@hansbkp & @kwiebus ook jullie hebben dus bonus apps gekregen. Ik vind het maar apart dat er verschil zit in de updates terwijl we allemaal hetzelfde update nummer binnen krijgen?!

@Flimovic Goed bezig met de begin post!!

• Sveninho
Hebben we toch nog even Phone Of The Year gepakt!

• Mrkock
Zo, ik krijg direct een nieuwe toegestuurd :) nette service via Belsimpel.

[mR]. Kock

• B-Art
quote:
sonsan schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:59:
Ik vind de review hier van de Mate 10 Pro ook opmerkelijk......
Die review is een regelrechte aanfluiting en staat haaks op 99% van alle andere reviews die behoorlijk uniform zijn naar mijn mening..

• B-Art
quote:
Sveninho schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 07:21:
[...]

Oh ja!!! Goed dat je het zegt. Heb je de achterkant van het 'deksel' eraf geknipt?
Jij hebt hem ook van mobiel.nl hé? Welke PDF files heb je geupload?
Yep, heb de schaar erin gezet :P

Heb printje van orderscherm erbij gedaan met besteldatum, de factuur en de foto van IMEI.
Nu maar afwachten of het goed is.

• Sveninho
quote:
B-Art schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:42:
[...]

Vaag, kan die 3 puntjes niet vinden :?

Bedoel dat als er een appje binnenkomt dat je alleen kan zien dat het een whatsapp is zonder dat je ziet van wie en wat er in staat.
Vreemd. Het staat er toch echt.
Maar inderdaad ja wat je zegt. Of de inhoudt weergeven of alleen een logo.
quote:
B-Art schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:42:
[...]

Vaag, kan die 3 puntjes niet vinden :?

Bedoel dat als er een appje binnenkomt dat je alleen kan zien dat het een whatsapp is zonder dat je ziet van wie en wat er in staat.
Ik ga maar aan de gang dan deze week! Ik wil natuurlijk wel m'n 'gratis' cadeau die ik toch niet ga gebruiken!

• blackSP
  • Laatst online: 14-09 09:33
Tweakers heeft het wel vaker mis met reviews. Los van dat alle gerenommeerde sites de 10 pro als zeer goed tot uitstekend waarderen vindt is dat zelf ook :]
Ik vond de mate 9 al super maar deze overtreft alles op 1 ding na, de accu gaat ietsjes sneller leeg maar dat komt vast door het hogere resolutie scherm. Huawei maakt echt mooie spullen. OS en security updates komen ook lekker snel (eat this Samung)

• kloon
Ja hij zet zich af op 2%.
Zal wel zijn om te voorkomen dat hij volledig leeg loopt.
gisteren trouwens 7 uur screentime gehaald .
Batterij is echt geweldig

• B-Art
quote:
Sveninho schreef op zondag 17 december 2017 @ 06:54:
[...]

Vreemd. Het staat er toch echt.
Maar inderdaad ja wat je zegt. Of de inhoudt weergeven of alleen een logo.
[afbeelding]

[...]

Ik ga maar aan de gang dan deze week! Ik wil natuurlijk wel m'n 'gratis' cadeau die ik toch niet ga gebruiken!
Denk dat ik naar specsavers moet 8)7 heb het nu wel gevonden, thanks! Dat is precies wat ik bedoelde :)

• Brad Pitt

• sonsan
Tja, en Tweakers adviseerd om de Mate 10 Pro in het schap te laten liggen......:-(
Over tegenstellingen gesproken!

• LethalRabbid
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 04-04-2018
quote:
Sveninho schreef op woensdag 20 december 2017 @ 07:30:
[...]

Is dit werkelijk zo? Om alsnog de wekker af te kunnen laten gaan? Geweldig Huawei!
Bij mijn Sammy was het erop of eronder.
Dat, en mogelijks ook om bij noodtoestanden met de laatste juice nog de hulpdiensten te kunnen contacteren.

Als het nu een bug blijkt te zijn mogen ze het van mij gerust als feature verpakken 8)

• Mrkock
Heb de (nieuwe) mate 10 pro nu 1 dag in gebruik. Wat een heerlijk apparaat. Instellingen zijn wel een beetje wennen. Fijnste aan de telefoon tot nu toe is toch echt de accu. De hele dag of wifi en flink lopen stoeien met de instellingen. Het was bedtijd anders had ik er nog makkelijk een half uur uit gekregen.

Dit 1
Sot2
Sot3

[mR]. Kock

• kwiebus
quote:
LethalRabbid schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:13:
[...]

Neen hoor, hij valt uit op 2% en als een soort CMOS-achtig systeem blijft er een sluitmerkloket lopen die je wekker aandrijft.
Ik zeg "soort" want heb geen idee hoe de techniek werkt, maar het werkt :p
Heb je ook wel wel idee wat je schrijft, ik heb nog nooit van een sluitmerkloket gehoord?

• LethalRabbid
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 04-04-2018
quote:
kwiebus schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:32:
[...]

Heb je ook wel wel idee wat je schrijft, ik heb nog nooit van een sluitmerkloket gehoord?
Dude... For real? Bashen op een autocorrect-fout in combinatie met een typo, maar dan zelf wel een vreemde zinsconstructie afleveren... .
Soit, moet "sluimer-klok" zijn i.p.v. "sluimerkloket".

Daarnaast, en terug naar het topic, ervaring en afleiden noemt men dat. Leef je gerust uit en ga onderzoek doen naar hoe het spul werkt zodat je een constructieve wending kan geven aan je voor de rest nutteloze bijdrage. d:)b :w

• kwiebus
quote:
LethalRabbid schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 23:30:
[...]

Dude... For real? Bashen op een autocorrect-fout in combinatie met een typo, maar dan zelf wel een vreemde zinsconstructie afleveren... .
Soit, moet "sluimer-klok" zijn i.p.v. "sluimerkloket".

Daarnaast, en terug naar het topic, ervaring en afleiden noemt men dat. Leef je gerust uit en ga onderzoek doen naar hoe het spul werkt zodat je een constructieve wending kan geven aan je voor de rest nutteloze bijdrage. d:)b :w
Nu begrijp ik pas wat je bedoelt. Het is mogelijk het alarm actief houden terwijl het toestel uit staat:

• Sveninho
quote:
dreester schreef op zondag 24 december 2017 @ 12:41:
Heb hier een custom skin van Xtremeskins.co.uk geplakt. Ben er erg tevreden mee :*)
[afbeelding]
Is je toestel nou mat geworden?
quote:
Thank you. Goeie tip. 😎

• Sveninho
quote:
Allejezus. Nee dat is niet haalbaar hier en ik heb het echt geprobeerd. 😂

Om terug te komen op het verhaal dat de telefoon zichzelf uitschakelt om je alarm af te kunnen laten gaan; Niet waar. Bij het opnieuw inschakelen zegt hij alleen dat je een alarm hebt gemist.

• Sveninho
Zojuist de bevestiging gehad dat de aanvraag van m'n Moleskine is goedgekeurd. Bezorgen kan tot 4 weken duren.

• B-Art
quote:
Sveninho schreef op woensdag 27 december 2017 @ 13:52:
Zojuist de bevestiging gehad dat de aanvraag van m'n Moleskine is goedgekeurd. Bezorgen kan tot 4 weken duren.
Yes, hier ook. Zonder problemen dus :)

• sonsan
quote:
Bertfz1 schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:44:
[...]

Hier werkt de app gewoon met Finnink
Probleem al opgelost. Ik had tijdens de installatie en de eerste keer opstarten de app geen toegang tot de telefoon gegeven, vandaar dat deze niet goed functioneerde. App verwijderd en nu wel toestemming gegeven.
Pagina: 1 2 3 4

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True