Nee, ik heb er een hard hoofd in dat die nog komen gaat.ajaxalex schreef op woensdag 1 april 2020 @ 11:23:
Heeft iemand de Android 10 upgrade al binnen?
Ik las voor de P20 Pro zou komen en voor de Mate 10 Pro volgende maand. Ik hoop dat dit inderdaad zal gebeuren want dat zal wel de laatste update zijn.dreester schreef op woensdag 1 april 2020 @ 11:49:
[...]
Nee, ik heb er een hard hoofd in dat die nog komen gaat.
- leeg -
En ik las weer dat de update later komt, nu wordt juni genoemd.....Fred13 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 21:46:
[...]
Ik las voor de P20 Pro zou komen en voor de Mate 10 Pro volgende maand. Ik hoop dat dit inderdaad zal gebeuren want dat zal wel de laatste update zijn.
Ik geloof wel dat hij gaat komen (omdat hij in China al vrijgegeven is (?)) maar een vertraging van dec-jan naar juni is wel heel erg veel ..... Je ziet dat dit toestel voor hen afgeschreven is. Security updates komen ook niet meer elke maand, volgens mij nog eenmaal per kwartaal.
Jammer want het is nog steeds een heel fijn toestel dat nog even soepel werkt als op dag 1 ! Ik heb het toestel nu iets langer dan 2 jaar in gebruik en merk niets van vertragingen. Ook de batterij is nog prima en houdt het nog steeds 1 tot 2 dagen vol.
Dit is een van de beste telefoons die ik ooit heb gehad.
Die ervaring heb ik ook. Al heb ik hem iets korter namelijk 1,5 jaar. Maar het is een erg goed toestel. Zeker die batterij is erg goed.. nou ja nog ff wachten op de update dan maar.Fred13 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:44:
[...]
En ik las weer dat de update later komt, nu wordt juni genoemd.....
Ik geloof wel dat hij gaat komen (omdat hij in China al vrijgegeven is (?)) maar een vertraging van dec-jan naar juni is wel heel erg veel ..... Je ziet dat dit toestel voor hen afgeschreven is. Security updates komen ook niet meer elke maand, volgens mij nog eenmaal per kwartaal.
Jammer want het is nog steeds een heel fijn toestel dat nog even soepel werkt als op dag 1 ! Ik heb het toestel nu iets langer dan 2 jaar in gebruik en merk niets van vertragingen. Ook de batterij is nog prima en houdt het nog steeds 1 tot 2 dagen vol.
- leeg -
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Ik heb het toestel vanaf de release date, en ben nog steeds zeer tevreden met het toestel.Fred13 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:44:
[...]
En ik las weer dat de update later komt, nu wordt juni genoemd.....
Batterij houdt het ook prima uit.
Inderdaad 1 van de beste toestellen ooit gehad.
Op Handsfree / speaker is er geen probleem maar gewoon aan m'n oor dan hoort iemand mij soms heel ver weg.
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
Betreft een Mate 10 Pro BLA-L29 met .345
edit;
even gegoogled... ben blijkbaar niet de enige met dit probleem
[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 26-05-2020 14:59 ]
Never fall in love with your own design!
Ik had hier ook last van, mijn achterkant was defect door stoten tegen een rand. Deze laten vervangen en toen kwamen ze erachter dat de batterij was opgezet. Deze is meteen vervangen.hood schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:19:
Vandaag mijn hoesje van mijn mate 10 gehaald om het toestel even schoon te maken en nu zie ik tot mijn verbazing dat de achterkant in het midden aan het los laten is. Het lijkt erop dat de batterij aan het uitzetten is. Ik merk verder nog geen ongewone batterij performance. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Heb je hem OTA gekregen en heb je er iets speciaals voor moeten doen?dreester schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:09:
Inmiddels draait m'n Mate 10 Pro op EMUI 10.
Ik heb een BLA-L29 en heb een week geleden ofzo een patch gekregen voor 9.1.
Zit nu op 9.1.0.345 (C432E6R1P12patch01).
Hij kwam via OTA, niets speciaals voor hoeven doen.Ben.Hahlen schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:18:
[...]
Heb je hem OTA gekregen en heb je er iets speciaals voor moeten doen?
Ik heb een BLA-L29 en heb een week geleden ofzo een patch gekregen voor 9.1.
Zit nu op 9.1.0.345 (C432E6R1P12patch01).
- leeg -
Never fall in love with your own design!
En kwam er gisteren ook achter waarom ik waarschijnlijk soms slecht te verstaan ben, zit een beetje rotzooi in 1 van de microfoons
[ Voor 12% gewijzigd door jansnoek op 11-04-2021 21:45 ]
Persoonlijk ben ik hier erg blij mee, want dit is toch echt wel een van de betere toestellen die ik heb gehad en gebruik hem nog graag.
https://www.huaweicentral.com/stable-emui-12-rollout-begins-for-huawei-mate-10/
Gebruik het toestel al 1,5 jaar niet meer maar werkt nog steeds goed.
[ Voor 5% gewijzigd door ArcticWolf op 26-08-2022 09:48 ]