Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:23
Heeft iemand de Android 10 upgrade al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ajaxalex schreef op woensdag 1 april 2020 @ 11:23:
Heeft iemand de Android 10 upgrade al binnen?
Nee, ik heb er een hard hoofd in dat die nog komen gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49
dreester schreef op woensdag 1 april 2020 @ 11:49:
[...]

Nee, ik heb er een hard hoofd in dat die nog komen gaat.
Ik las voor de P20 Pro zou komen en voor de Mate 10 Pro volgende maand. Ik hoop dat dit inderdaad zal gebeuren want dat zal wel de laatste update zijn. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:06

luigi87

Domotica Fanaticus

En we zijn een maandje verder. Iemand al de upgraden naar Android 10 binnen?

- leeg -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fred13
Fred13 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 21:46:
[...]

Ik las voor de P20 Pro zou komen en voor de Mate 10 Pro volgende maand. Ik hoop dat dit inderdaad zal gebeuren want dat zal wel de laatste update zijn. :-(
En ik las weer dat de update later komt, nu wordt juni genoemd.....
Ik geloof wel dat hij gaat komen (omdat hij in China al vrijgegeven is (?)) maar een vertraging van dec-jan naar juni is wel heel erg veel ..... Je ziet dat dit toestel voor hen afgeschreven is. Security updates komen ook niet meer elke maand, volgens mij nog eenmaal per kwartaal.

Jammer want het is nog steeds een heel fijn toestel dat nog even soepel werkt als op dag 1 ! Ik heb het toestel nu iets langer dan 2 jaar in gebruik en merk niets van vertragingen. Ook de batterij is nog prima en houdt het nog steeds 1 tot 2 dagen vol.
Dit is een van de beste telefoons die ik ooit heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Fred13 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:44:
[...]

Ik geloof wel dat hij gaat komen (omdat hij in China al vrijgegeven is (?)) maar een vertraging van dec-jan naar juni is wel heel erg veel ..... Je ziet dat dit toestel voor hen afgeschreven is. Security updates komen ook niet meer elke maand, volgens mij nog eenmaal per kwartaal.

Jammer want het is nog steeds een heel fijn toestel dat nog even soepel werkt als op dag 1 ! Ik heb het toestel nu iets langer dan 2 jaar in gebruik en merk niets van vertragingen. Ook de batterij is nog prima en houdt het nog steeds 1 tot 2 dagen vol.
Die ervaring heb ik ook. Al heb ik hem iets korter namelijk 1,5 jaar. Maar het is een erg goed toestel. Zeker die batterij is erg goed.. nou ja nog ff wachten op de update dan maar.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem sinds februari 2018 en heb dezelfde ervaring... hoef geen nieuwe maar security updates zouden wel welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Fred13 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:44:
[...]

Ik heb het toestel vanaf de release date, en ben nog steeds zeer tevreden met het toestel.
Batterij houdt het ook prima uit.

Inderdaad 1 van de beste toestellen ooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds een tijdje een probleem dat mensen mij niet goed verstaan en eerst dacht dat het aan de verbinding lag maar het lijkt toch eerder dat het toestel een probleem heeft (Met mijn Samsung A8 werk telefoon heb ik deze problemen niet..)
Op Handsfree / speaker is er geen probleem maar gewoon aan m'n oor dan hoort iemand mij soms heel ver weg.
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?

Betreft een Mate 10 Pro BLA-L29 met .345

edit;
even gegoogled... ben blijkbaar niet de enige met dit probleem 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 26-05-2020 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:36
Vandaag mijn hoesje van mijn mate 10 gehaald om het toestel even schoon te maken en nu zie ik tot mijn verbazing dat de achterkant in het midden aan het los laten is. Het lijkt erop dat de batterij aan het uitzetten is. Ik merk verder nog geen ongewone batterij performance. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
hood schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:19:
Vandaag mijn hoesje van mijn mate 10 gehaald om het toestel even schoon te maken en nu zie ik tot mijn verbazing dat de achterkant in het midden aan het los laten is. Het lijkt erop dat de batterij aan het uitzetten is. Ik merk verder nog geen ongewone batterij performance. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik had hier ook last van, mijn achterkant was defect door stoten tegen een rand. Deze laten vervangen en toen kwamen ze erachter dat de batterij was opgezet. Deze is meteen vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees dat EMUI 10 nu wordt uitgerold in diverse landen voor de Mate 10 Pro... ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Inmiddels draait m'n Mate 10 Pro op EMUI 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:23
dreester schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:09:
Inmiddels draait m'n Mate 10 Pro op EMUI 10.
Heb je hem OTA gekregen en heb je er iets speciaals voor moeten doen?
Ik heb een BLA-L29 en heb een week geleden ofzo een patch gekregen voor 9.1.
Zit nu op 9.1.0.345 (C432E6R1P12patch01).

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:18:
[...]

Heb je hem OTA gekregen en heb je er iets speciaals voor moeten doen?
Ik heb een BLA-L29 en heb een week geleden ofzo een patch gekregen voor 9.1.
Zit nu op 9.1.0.345 (C432E6R1P12patch01).
Hij kwam via OTA, niets speciaals voor hoeven doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perfecteric
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-04-2024
Android 10 Update op mijn BLA-L29 is nét binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Hier komt die ook net binnen. Ze zijn dus lekker aan het uitrollen

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
Hier nog niks maar wacht het rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:05
Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen. Het is merkbaar een stuk sneller. Ik zat voor de update te twijfelen om een factory reset te doen, maar daar wacht ik maar even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
Vanmorgen kreeg ik de melding dat de update klaar stond. Het is wel even wennen dat er wat dingen anders uit zien maar dat is een kwestie van tijd. Of het sneller is weet ik niet, het is in ieder geval nog niet opgevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem ook binnen gekregen, voelt wel erg fijn aan!

En kwam er gisteren ook achter waarom ik waarschijnlijk soms slecht te verstaan ben, zit een beetje rotzooi in 1 van de microfoons 8)7 morgen maar met een naald schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb al een tijdje last van dat Chrome vastloopt op de Mate 10 Pro, dacht dat het na de update opgelost zou zijn maar heb er nu nog steeds last van, ben ik de enige of is dit een bug in Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
Chrome werkt prima. Mss eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansnoek
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-12-2024
Heeft ie iemand een idee waar ik android 10 kan vinden voor mijn Bla 29 model huawei mate 10 pro? het is inmiddels april 2021 en bijna iedereen heeft m al. Kan t ook nergens vinden op de bekende sites.. Hoor t graag van jullie, bedankt vast. Oh, via de hi care of hi suite lukt t niet. Dus dat al geprobeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door jansnoek op 11-04-2021 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:05
Ik lees net op Huaweicentral dat EMUI 12 onderweg is naar de Mate 10 (Pro) met build number 12.0.0.223 en meer geïnspireerd is door HarmonyOS.
Persoonlijk ben ik hier erg blij mee, want dit is toch echt wel een van de betere toestellen die ik heb gehad en gebruik hem nog graag.

https://www.huaweicentral.com/stable-emui-12-rollout-begins-for-huawei-mate-10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig had dat nieuws over EMUI 12 ook gelezen en kreeg gisteren toen ik het toestel aan de pc hing ook de update.
Gebruik het toestel al 1,5 jaar niet meer maar werkt nog steeds goed.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pqRVnXBh.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door ArcticWolf op 26-08-2022 09:48 ]

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste