Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
B-Art schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:24:
[...]

Haha, kwam er ook bij toeval achter :)
Vind die zwarte achtergrond in settings en menu's ook wel gaaf. Jammer dat je homescreen en icoontjes er niet mooier op worden :|
De zogenaamde energy bespaar stand? Heb ik meteen weer uitgezet. Ik zie liever die witte/grijze achterkant.
Wat die icoontjes betreft irriteer ik mij het meeste aan die van de pulldown! (Waar je wifi, roatie, vliegtuigmodus etc. aanzet) Ik had die liever in een lichter tintje gezien, maar oké.

Ook krijg ik de notificatie niet weg als ik apps in de achtergrond heb draaien. Zelfs niet als ik ze blokeer van het notificatie scherm. Huawei heeft hardnekkige software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:32
Sveninho schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:31:
[...]

De zogenaamde energy bespaar stand? Heb ik meteen weer uitgezet.
Bedoel, setting, systeem, toegankelijk, kleurinversie aanzetten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
Eerste echte gebruik zit erop! Ik ben onder de indruk. Echt waar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LqIYzsM.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/W87NItt.png

[ Voor 9% gewijzigd door Sveninho op 13-12-2017 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Sveninho schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:23:
Eerste echte gebruik zit erop! Ik ben onder de indruk. Echt waar.

[afbeelding]
[afbeelding]
Hier hetzelfde, lijkt geen eind aan te komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 13:59
Lekker bezig heren! Wat vinden jullie zo erg aan de standaard launcher als ik vragen mag? Ik gebruik em gewoon en valt me eigenlijk best mee. Wel even de app-drawer weer aangezet, maar verder is het prima te doen hoor.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Flimovic schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:13:
Lekker bezig heren! Wat vinden jullie zo erg aan de standaard launcher als ik vragen mag? Ik gebruik em gewoon en valt me eigenlijk best mee. Wel even de app-drawer weer aangezet, maar verder is het prima te doen hoor.
1. De iconen bevallen me niet. Met Nova is alles zo te customizen.
2. Nova launcher brengt wat gestures met zich mee.
3. Google integratie in Nova.

Is voor mij puur het gebruiksgemak.
B-Art schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:39:
[...]

Hier hetzelfde, lijkt geen eind aan te komen 8)
Kan nu eindelijk weer de deur uit zonder dat ik een lader en powerbank mee moet nemen.

[ Voor 20% gewijzigd door Sveninho op 13-12-2017 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
Sveninho schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:36:
[...]

1. De iconen bevallen me niet. Met Nova is alles zo te customizen.
2. Nova launcher brengt wat gestures met zich mee.
3. Google integratie in Nova.

Is voor mij puur het gebruiksgemak.
De iconen vallen te wijzigen bij Thema's (is een app).
Verder valt er ook best veel te customizen aan de homescreens met de standaard launcher.

De gestures heb ik nog niet ontdekt bij de standaard launcher, dus als je die gewend bent zal dat wel een gemis zijn gok ik zo.

Wat bedoel je met Google integratie? Wat heeft Nova wel wat de standaard launcher niet heeft?

Wellicht moet ik Nova ook maar eens uitproberen O-)

@Aloysxda Kan je mij toevoegen als mede-auteur? Dan probeer ik de startpost wat op te leuken d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Flimovic op 13-12-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Flimovic schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:21:
[...]

Verder valt er ook best veel te customizen aan de homescreens met de standaard launcher.

De gestures heb ik nog niet ontdekt bij de standaard launcher, dus als je die gewend bent zal dat wel een gemis zijn gok ik zo.

Wat bedoel je met Google integratie? Wat heeft Nova wel wat de standaard launcher niet heeft?

@Aloysxda Kan je mij toevoegen als mede-auteur? Dan probeer ik de startpost wat op te leuken d:)b
Die thema store heb ik ontdekt. Not my cup of tea.

Ik heb een Google Now scherm als ik naar m'n meest linker pagina ga. Overigens kan ik Google overal vandaan roepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
Flimovic schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:13:
Wil raster aanpassen zodat er meerdere apps op het scherm passen, hoef geen tekst onder de icoontjes. Wil 7 posities op m'n dock hebben, dat zijn voor mij de hoofdredenen.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

Op mijn C636 kan ik ze op meerdere plekken vinden.

Smart Assistance > Motion Control
&
System > Accessibility
kloon schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:41:
Hoe check ik wel rom ik heb draaien?
Is het dit BLA-L29 8.0.0.119 (C636).
Volgens de imei check is mijn toestel voor Maleisië. Werkt overigens perfect hier in België.
Dat is de ROM. Draai hier dezelfde. Is trouwens de Aziatische rom.

• Sveninho
In eerste instantie dacht ik dat dit een gebruikersfout was, maar ik ben toch tegen 2 dingen aangelopen in de software die ik matig vind.

Namelijk;

1. Vanaf mijn lock screen kan ik de notificaties niet uitklappen. De telefoon forceert me om hem te unlocken.
Soms wil je gewoon even weten wat er op de 2e of 3e regel staat zonder dat ik helemaal in mijn toestel hoef! Nadat hij eenmaal is vrijgegeven verdwijnen ook de notificaties die ik niet heb beantwoordt.

2. Vanaf het notification dropdown menu kan ik niet op de acties drukken die hangen onder sommige apps. Bij G-Mail bijvoorbeeld heb ik als optie delete, maar ik kan deze knop helemaal niet bedienen.

Overigens staat de review van @arnoudwokke op de voorpagina zie ik. :)

Dat probleempje van het dimmende scherm bij apps merk ik niet? Misschien is het verschil zo nihil dat het met het ongetrainde blote oog niet te merken is. Verder vind ik het een semi-eerlijke review. Een heleboel punten zijn denk ik persoonlijk (bijvoorbeeld het scherm met name warmte en de FHD resolutie), maar ik kan me goed vinden in jullie verslaggeving. De keus van de consument zal de grootste doorslaggeving zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Sveninho op 14-12-2017 08:26 ]

• Flimovic
Sveninho schreef op donderdag 14 december 2017 @ 07:20:
In eerste instantie dacht ik dat dit een gebruikersfout was, maar ik ben toch tegen 2 dingen aangelopen in de software die ik matig vind.

Namelijk;

1. Vanaf mijn lock screen kan ik de notificaties niet uitklappen. De telefoon forceert me om hem te unlocken.
Soms wil je gewoon even weten wat er op de 2e of 3e regel staat zonder dat ik helemaal in mijn toestel hoef! Nadat hij eenmaal is vrijgegeven verdwijnen ook de notificaties die ik niet heb beantwoordt.

2. Vanaf het notification dropdown menu kan ik niet op de acties drukken die hangen onder sommige apps. Bij G-Mail bijvoorbeeld heb ik als optie delete, maar ik kan deze knop helemaal niet bedienen.

Overigens staat de review van @arnoudwokke op de voorpagina zie ik. :)

Dat probleempje van het dimmende scherm bij apps merk ik niet? Misschien is het verschil zo nihil dat het met het ongetrainde blote oog niet te merken is. Verder vind ik het een semi-eerlijke review. Een heleboel punten zijn denk ik persoonlijk (bijvoorbeeld het scherm met name warmte en de FHD resolutie), maar ik kan me goed vinden in jullie verslaggeving. De keus van de consument zal de grootste doorslaggeving zijn.
Het probleem met de dimmende apps is mij ook nog niet opgevallen.

Verder kan ik me voor een groot deel in de review vinden, maar ik vind de toon iets te negatief. Het leest alsof er nog wat oud zeer zit. Erg wantrouwend. Het wantrouwen lijkt ook de score te beïnvloeden, want een 6,5 doet deze telefoon mijns inziens geen recht. Een van 7,5 a 8 was meer op zijn plaat geweest denk ik.

• Sveninho
Flimovic schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:28:
[...]

Het probleem met de dimmende apps is mij ook nog niet opgevallen.

Verder kan ik me voor een groot deel in de review vinden, maar ik vind de toon iets te negatief. Het leest alsof er nog wat oud zeer zit. Erg wantrouwend. Het wantrouwen lijkt ook de score te beïnvloeden, want een 6,5 doet deze telefoon mijns inziens geen recht. Een van 7,5 a 8 was meer op zijn plaat geweest denk ik.
Eens. Tot zover ik het toestel nu in handen heb ben ik zeker niet teleurgesteld. Het kopje over de camera was ik zefls verbaasd over. Dit is mijn 1e Huawei toestel dus over de geschiedenis van hun beleid kan ik niet spreken. Als ik enige reacties mocht lezen onder de review is hun update beleid nog redelijk in orde.
We gaan het meemaken!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 14:02
[...]

Natuurlijk wil ik je toevoegen, maar heb hier geen ervaring mee. Zou je me even kunnen tippen hoe ik je als mede auteur toe voeg ?

• Flimovic
Aloysxda schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:41:
[...]

Natuurlijk wil ik je toevoegen, maar heb hier geen ervaring mee. Zou je me even kunnen tippen hoe ik je als mede auteur toe voeg ?
Je startpost bewerken, dan staat er iets onder het tekstvak dat je een medeauteur kunt toevoegen (meen ik)

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Hier ook tevreden gebruiker van de Mate 10 pro.. Was al tevreden over de P10+ maar deze is toch net even wat mooier en sneller.

Ik heb de bruine versie en krijg genoeg vragen van mensen om mij heen welke telefoon ik gebruik :*)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloysxda
Flimovic schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:43:
[...]

Je startpost bewerken, dan staat er iets onder het tekstvak dat je een medeauteur kunt toevoegen (meen ik)
Heb je toegevoegd Flimovic. Maak er wat moois van _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
Momenteel nu 44u en ruim 6u SOT op 1 lading en nog 18% sap over :)

Verwijderd

goedeavond mensen,

allereerst ben ik tevreden over de telefoon, maar mijn vraag aan jullie is: is die van jullie al eens gecrashed/vast gelopen?

bij mij is dit namenlijk al 2 aan 3x voor gekomen, waardoor ik hem opnieuw moest opstarten.

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:12:
goedeavond mensen,

allereerst ben ik tevreden over de telefoon, maar mijn vraag aan jullie is: is die van jullie al eens gecrashed/vast gelopen?

bij mij is dit namenlijk al 2 aan 3x voor gekomen, waardoor ik hem opnieuw moest opstarten.
Kheb de mijne net een dag en hij is al 3x vastgelopen :/

Hebben jullie ook problemen met multi window, soms gaat dat echt niet lekker. Ook doet google maps PiP erg raar bij mij.

Wat me ook niet bevalt is het always on scherm waar je niet op kan klikken om naar het unlock scherm te gaan.

Denk er nog aan om hem te retourneren en om voor een 5T te gaan.

• Flimovic
Aloysxda schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:33:
[...]

Heb je toegevoegd Flimovic. Maak er wat moois van _/-\o_
Ik ga m'n best doen, is voor mij ook de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
B-Art schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:26:
Momenteel nu 44u en ruim 6u SOT op 1 lading en nog 18% sap over :)
Wauw meen je dit? Haha ik ben onder de indruk!
Misschien moet ik die social media apps toch eens gaan verwijderen en kijken wat hij dan doet. :9
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:12:
goedeavond mensen,

Nova launcher is 2 keer vastgelopen icm de stock weather widget. Als ik die widget niet aan mijn homescreen toevoeg is er niets aan de hand.

Waarop liep hij vast?
Freshnezz schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:49:
[...]

Kheb de mijne net een dag en hij is al 3x vastgelopen :/

Hebben jullie ook problemen met multi window, soms gaat dat echt niet lekker. Ook doet google maps PiP erg raar bij mij.

Wat me ook niet bevalt is het always on scherm waar je niet op kan klikken om naar het unlock scherm te gaan.

Denk er nog aan om hem te retourneren en om voor een 5T te gaan.
3 keer? Wat heb je gedaan of wat was je aan het doen?
Multiwindow heb ik 0,0 problemen mee gehad. PiP heb ik nog niet gebruikt dus ik kan er niet op reageren.
Ze (Google) is wel minder spraakzaam dan ze op de Samsung was.

Volgens mij heeft geen enkel toestel (op LG na met de knock knock software) de mogelijkheid om van je always on display naar je lock screen te gaan toch? Of heb ik dit mis?
Eerlijk is eerlijk; ik mis de fysieke knoppen aan de voorzijde zoals de P10 heeft wel een beetje, maar dit zal een kwestie van gewening zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Sveninho schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:34:
[...]

Misschien moet ik die social media apps toch eens gaan verwijderen en kijken wat hij dan doet. :9
Jazeker 8) Zal de volgende keer screenshots van maken :9
Heb ook al die social media troep erop staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
B-Art schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:39:
[...]

Jazeker 8) Zal de volgende keer screenshots van maken :9
Heb ook al die social media troep erop staan ;)
Ik vond 25 uur en 5 uur nog wat SOT al indrukwekkend, maar jij legt de lat!
Top man. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Hoe meten jullie SOT? Of gokken jullie dat?

Overigens doet de PiP van Google Maps bij mij ook raar. Ik kan de PiP wel heen en weer schuiven, maar als ik er op tik lijkt ie de knopjes achter de PiP te bedienen. Bij mijn vorige telefoon (nexus 6P, ook met Oreo) ging die terug naar Maps als ik op de PiP tikte.

De multi window gebruik ik eigenlijk nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:21:
Hoe meten jullie SOT? Of gokken jullie dat?

Overigens doet de PiP van Google Maps bij mij ook raar. Ik kan de PiP wel heen en weer schuiven, maar als ik er op tik lijkt ie de knopjes achter de PiP te bedienen. Bij mijn vorige telefoon (nexus 6P, ook met Oreo) ging die terug naar Maps als ik op de PiP tikte.

De multi window gebruik ik eigenlijk nooit...
Settings, Batterij, batterijverbruik, hardware, scherm :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
B-Art schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:33:
[...]

Settings, Batterij, batterijverbruik, hardware, scherm :)
Ah, weer wat geleerd :) Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
  • Laatst online: 09:03
Mijne komt vandaag binnen. Ik schrok gisteren wel van het review maar als ik hier de berichten lees dan valt het allemaal wel mee. Ik heb hem voornamelijk gekozen vanwege de iets grotere accu en ook dat lijkt goed te zijn. Binnen kort ga ik hem testen.

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flimovic
hood schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:40:
Mijne komt vandaag binnen. Ik schrok gisteren wel van het review maar als ik hier de berichten lees dan valt het allemaal wel mee. Ik heb hem voornamelijk gekozen vanwege de iets grotere accu en ook dat lijkt goed te zijn. Binnen kort ga ik hem testen.
Trek je niet te veel aan van het cijfer dat ie van Tweakers krijgt, ik geloof dat de meeste gebruikers het hartgrondig oneens zijn met het oordeel van de review ;) Dat blijkt ook wel als je de comments ervan bekijkt. Overigens zijn de meeste reviews op andere tech-sites een stuk positiever.

Hoewel @arnoudwokke wel degelijk terechte punten aanstipt, werkt dat mijns inziens te zwaar door in het cijfer. Het lijkt er op dat het debacle van rondom de P10 er voor zorgt dat de Mate 10 Pro uiteindelijk slechts een 6,5 krijgt, waar een 7,5 a 8 meer op zijn plaat is. De Mate 10 Pro doet nauwelijks onder voor bijvoorbeeld de Note 8, die wel een 8 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Ik vermoed dat Huawei nog wat bugs uit onze software moet wegwerken..
Als ik het zo begrijp is de overgang naar Oreo niet helemaal vlekkeloos gegaan, MAAR we waren wel de eerste die hem zo out of the box kregen.Respect!
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:07:
Weten jullie overigens of de Mate 10 Pro dankzij Oreo ook meedoet aan Project Treble?
Ik weet nog steeds niet Project Treble is weet je dat....
Net als die dAXT of whatever voor de muziek.

[ Voor 41% gewijzigd door Sveninho op 15-12-2017 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Weten jullie overigens of de Mate 10 Pro dankzij Oreo ook meedoet aan Project Treble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Sveninho schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:04:
Ik vermoed dat Huawei nog wat bugs uit onze software moet wegwerken..
Als ik het zo begrijp is de overgang naar Oreo niet helemaal vlekkeloos gegaan, MAAR we waren wel de eerste die hem zo out of the box kregen.Respect!

[...]

Ik weet nog steeds niet Project Treble is weet je dat....
Net als die dAXT of whatever voor de muziek.
Ik weet het fijne er niet van, maar als ik het goed heb, is Project Treble een project van Google dat er voor zorgt dat telefoons met Oreo automatisch updates kunnen krijgen, ongeacht van welke fabrikant ze zijn. Wel moet android volgens een bepaalde partitie/indeling geïnstalleerd zijn, anders schijnt het niet te werken.

Overigens kan ik met Google zo niet het antwoord op mijn vraag vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Flimovic op 15-12-2017 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkock
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09-2024
Gisteren mijn mate 10 pro ontvangen en weer retour gestuurd. Op de achterkant onder het glas zat een soort van luchtbel/beschadiging. Deze beschadiging was niet te voelen en zat er echt onder. Het leek alsof het glas bij de rand niet goed geplakt zat. Ik heb er nog over gedacht om het toestel te houden (kreeg een kleine korting aangeboden) maar heb toch besloten om hem om te ruilen.

[mR]. Kock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Mrkock schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:18:
Gisteren mijn mate 10 pro ontvangen en weer retour gestuurd. Op de achterkant onder het glas zat een soort van luchtbel/beschadiging. Deze beschadiging was niet te voelen en zat er echt onder. Het leek alsof het glas bij de rand niet goed geplakt zat. Ik heb er nog over gedacht om het toestel te houden (kreeg een kleine korting aangeboden) maar heb toch besloten om hem om te ruilen.
Vermoedelijke wordt de glazen achterkant op de behuizing gelijmd en zit er of een verontreiniging in de lijm, of een luchtbel. Krijg je nu een nieuwe? Of ga je helemaal voor wat anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrkock
Ik krijg (als het goed is) direct een nieuwe. Gister middag is hij geleverd, daarna meteen opgebeld en het probleem beschreven en dezelfde dag weer op de post retour gedaan. Ik vond het risico te groot om hem te houden. Wellicht is het een zwak punt in het glas en breekt hij straks op die plek.

[mR]. Kock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20
zojuist een update van ruim 500mb verwerkt
duurde ca 5 minuten (dowload en update)
kan nog geen verschil zien/merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Ik heb ook een update (na handmatig controleren)

Wijzigingen:
Amazon Video wordt toegevoegd (meer bloatware? hopelijk kan ik het verwijderen, optyphen met die zooi :p )
Verder Google veiligheidspatches, optimalisaties voor energieverbruik ensysteemprestaties (stabiliteit, soepelere werking)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
Mrkock schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:18:
Balen. Ik had hem zelf ook teruggestuurd. Je wilt natuurlijk een fijn toestel hebben!
Hopen dat je nu niet te lang hoeft te wachten.
hansbkp schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:56:
zojuist een update van ruim 500mb verwerkt
duurde ca 5 minuten (dowload en update)
kan nog geen verschil zien/merken
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:06:

Wijzigingen:
Amazon Video wordt toegevoegd (meer bloatware? hopelijk kan ik het verwijderen, optyphen met die zooi :p )
Verder Google veiligheidspatches, optimalisaties voor energieverbruik ensysteemprestaties (stabiliteit, soepelere werking)
Meteen gekeken! Ik ga van .120 naar .127. Spannend...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nWOpHfk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Vaag, ik heb inhoudelijk een andere tekst en een grotere update (500 MB), maar wel hetzelfde typenummer 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5shRqbXAf2Vg96hNqMjPLONc/full.png?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Hebben jullie ook niet het gevoel dat de gsm de helderheid vanzelf aanpast (vooral bij witte achtergronden) zonder dat "auto brightness" aanstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Ik heb net ook 231Mb update geïnstalleerd :) Misschien gaat de accu nog langer mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Cr1ptkeeper schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:24:
Hebben jullie ook niet het gevoel dat de gsm de helderheid vanzelf aanpast (vooral bij witte achtergronden) zonder dat "auto brightness" aanstaat?
Ja de felheid van het scherm is verschillend bij verschillende apps, ongeacht of automatische helderheid uitstaat. Dit zit ergens diep in het systeem ingesteld en kan je als gewone gebruiker niet uitzetten. Ik merk er zelf gelukkig niet zo veel van, maar het is wel vervelend dat het niet uit kan. Schijnt een accu-bespaar-dingetje te zijn.

Wordt ook wat over genoemd in de review trouwens die op de frontpage staat.

[ Voor 6% gewijzigd door Flimovic op 15-12-2017 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:24:
Vaag, ik heb inhoudelijk een andere tekst en een grotere update (500 MB), maar wel hetzelfde typenummer 7(8)7

[afbeelding]
Ik denk dat je Amazon app de update groter maakt. Bizar dat ze die bij je pushen.
Soms wel, maar dan denk ik weer dat het aan mezelf ligt en ik te veel zoek naar die dingen.
B-Art schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:26:
Ik heb net ook 231Mb update geïnstalleerd :) Misschien gaat de accu nog langer mee :P
Hahaha hou even op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:26:
[...]

Ja de felheid van het scherm is verschillend bij verschillende apps, ongeacht of automatische helderheid uitstaat. Dit zit ergens diep in het systeem ingesteld en kan je als gewone gebruiker niet uitzetten. Ik merk er zelf gelukkig niet zo veel van, maar het is wel vervelend dat het niet uit kan. Schijnt een accu-bespaar-dingetje te zijn.

Wordt ook wat over genoemd in de review trouwens die op de frontpage staat.
Goed om te weten dat ik niet de enigste ben :-)
Wel jammer dat je dit niet kan uitzetten maar nu ook geen dealbreaker.
Ik kom van de Pixel 2 XL (heb deze teruggestuurd) en moet zeggen dat het design en scherm van de Mate 10 veel beter is. De software ervaring op de Pixel was wel top.
Heb de Mate sinds gisteren en de eerste indruk is alvast heel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Welcome 2 the dark side! Tof om te horen dat het toestel je bevalt nadat je Vanilla Android hebt mogen genieten.
Cr1ptkeeper schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:31:
[...]

Goed om te weten dat ik niet de enigste ben :-)
Wel jammer dat je dit niet kan uitzetten maar nu ook geen dealbreaker.
Ik kom van de Pixel 2 XL (heb deze teruggestuurd) en moet zeggen dat het design en scherm van de Mate 10 veel beter is. De software ervaring op de Pixel was wel top.
Heb de Mate sinds gisteren en de eerste indruk is alvast heel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Sveninho schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:34:
[...]

[...]

Nova launcher is 2 keer vastgelopen icm de stock weather widget. Als ik die widget niet aan mijn homescreen toevoeg is er niets aan de hand.

Waarop liep hij vast?

[...]

3 keer? Wat heb je gedaan of wat was je aan het doen?
Multiwindow heb ik 0,0 problemen mee gehad. PiP heb ik nog niet gebruikt dus ik kan er niet op reageren.
Ze (Google) is wel minder spraakzaam dan ze op de Samsung was.

Volgens mij heeft geen enkel toestel (op LG na met de knock knock software) de mogelijkheid om van je always on display naar je lock screen te gaan toch? Of heb ik dit mis?
Eerlijk is eerlijk; ik mis de fysieke knoppen aan de voorzijde zoals de P10 heeft wel een beetje, maar dit zal een kwestie van gewening zijn.
Ik was volgens mij met mn knokkels aan het klooien met de multiwindow toen ie vast liep, en daarna met Google Maps pip waar die bleef hangen. Overigens bleef die gisteren ook lang hangen toen ik bluetooth aan en uit zette.

Bij m'n Nexus 6P kan ik op het ambient screen tikken om naar het unlockscreen te gaan. Dan kan ik m'n toestel gewoon laten liggen. Dat kan helaas niet bij de Mate 10 Pro

[ Voor 6% gewijzigd door Freshnezz op 15-12-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
Het auto dimmen van je scherm in apps is blijkbaar een bug. Heb dit gevonden op een forum:

I contacted huawei and they advised its an issue with emui 5.1 and 8. They're working on a fix and likely to be released in 8.1, although that's a few months away still.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

C636 zit nog op 119 :( Kan wel gaan rebranden naar C432 maar geen zin in gedoe. Mijn P9 Plus kreeg ik geen OTA's meer na rebranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Kenzi schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:00:
C636 zit nog op 119 :( Kan wel gaan rebranden naar C432 maar geen zin in gedoe. Mijn P9 Plus kreeg ik geen OTA's meer na rebranden.
Ik snap niet helemaal wat je zegt. Jij hebt de reguliere Mate 10 toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:07:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je zegt. Jij hebt de reguliere Mate 10 toch?
Mate 10 Pro uit Hong Kong. C636 = Aziatisch / Internationale ROM. C432 is Europese ROM.
Het is bij Huawei mogelijk om te switchen van regio (rebranden) maar dat kan soms problemen opleveren. Bij mijn P9 Plus was dat geen OTA's meer kunnen ontvangen.
Je kan bijv. https://www.reddit.com/r/FunkyHuawei/ gebruiken om te switchen.
C636 is vaak trager met OTA dan andere regio's. Geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Kenzi schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:18:
[...]

Mate 10 Pro uit Hong Kong. C636 = Aziatisch / Internationale ROM. C432 is Europese ROM.
Het is bij Huawei mogelijk om te switchen van regio (rebranden) maar dat kan soms problemen opleveren. Bij mijn P9 Plus was dat geen OTA's meer kunnen ontvangen.
C636 is vaak trager met updates dan andere regio's. Geen idee waarom.
Kijk, nuttige info, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkock
Sveninho schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:20:
[...]

Balen. Ik had hem zelf ook teruggestuurd. Je wilt natuurlijk een fijn toestel hebben!
Hopen dat je nu niet te lang hoeft te wachten.
Dat hoop ik ook niet. Ik heb er wel over getwijfeld om hem te houden. Waarschijnlijk zitten er over 2a3 maanden toch wat kleine krasje op. Maar ik betaal flink voor een toestel (wel met abbo) dan wil ik ook dat hij helemaal goed is vanaf het begin.

[mR]. Kock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Kenzi schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:18:
[...]

C636 is vaak trager met OTA dan andere regio's. Geen idee waarom.
Je zou denken dat de Aziatische/Internationale ROM eerder uitrolt. Bizar.
Stap anders even de Huawei winkel in en vraag ze whats up?! :9
Mrkock schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:19:
[...]

Dat hoop ik ook niet. Ik heb er wel over getwijfeld om hem te houden. Waarschijnlijk zitten er over 2a3 maanden toch wat kleine krasje op. Maar ik betaal flink voor een toestel (wel met abbo) dan wil ik ook dat hij helemaal goed is vanaf het begin.
Is je goedrecht! Zijn toch je hard verdiende centen.
Freshnezz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:50:
[...]

Ik was volgens mij met mn knokkels aan het klooien met de multiwindow toen ie vast liep, en daarna met Google Maps pip waar die bleef hangen. Overigens bleef die gisteren ook lang hangen toen ik bluetooth aan en uit zette.

Bij m'n Nexus 6P kan ik op het ambient screen tikken om naar het unlockscreen te gaan. Dan kan ik m'n toestel gewoon laten liggen. Dat kan helaas niet bij de Mate 10 Pro
Echt waar? Handig! Nu je dit hebt verteld wil ik het ook hebben haha!

[ Voor 47% gewijzigd door Sveninho op 15-12-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Sveninho schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:19:
[...]

[...]

Is je goedrecht! Zijn toch je hard verdiende centen.

[...]

Echt waar? Handig! Nu je dit hebt verteld wil ik het ook hebben haha!
Je kan toch gewoon een keer over het scherm vegen? Dan ga je ook naar het unlock screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sveninho schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:19:
[...]

De Chinese ROM is vaak het eerste. HK =/= China (in dit geval). HK = C636, China is volgens mij C185
En in de lokale Huawei winkel willen ze niet helpen want HK =/= China ;)
Of ik moet terug naar HK :D

[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 15-12-2017 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloysxda
Wat een activiteit hier opeens. Goed bezig allemaal om elkaar te helpen.
updates komen van Huawei altijd op tijd, ook op gebied van beveiliging. Dit was bij mijn Mate 8 al zo.
Mijn Mate 10, Dus niet de pro, is afkomstig uit china. Deze draait nu op ALP-L29 8.0.0.119 (C636). Iemand een idee waar ALP voor staat ?
Wat betreft het vast lopen is bij mij volkomen vreemd. Aangezien ik zakelijk gebruiker ben, staat er bij mij de hele dag veel open, Office suite, browser, etc. Nog nooit een vastloper gehad, ook niet met de mate 8.

Even een aandachtspuntje voor iedereen. Als je een 2e lader wilt, koop dan de originele van Huawei. Ik heb zelf eerst een originele snellader van samsung gebruikt. Laden duurt heel lang en vaak stopt het laden spontaan bij zo'n 90 %. Geen idee wat de oorzaak hier van is.
Wat betreft de garantie, Door je aan te melden via de app Hicare, krijg je met een chinees toestel gewoon NL ondersteuning.
Wat jullie op de pro hebben: Always on screen, deze optie zit niet op mijn chinese Mate 10. Verder een super maatje. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Hoe zit het eigenlijk met het notificatieledje? Ik heb m'n simkaart er nog niet in zitten maar hij lijkt het niet te doen bij normale notificaties. Is dit misschien dan alleen bij gemiste oproepen/whatsapp berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Freshnezz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:58:
Hoe zit het eigenlijk met het notificatieledje? Ik heb m'n simkaart er nog niet in zitten maar hij lijkt het niet te doen bij normale notificaties. Is dit misschien dan alleen bij gemiste oproepen/whatsapp berichten?
Bij mij wordt ie alleen gebruikt bij opladen. Verder wil ik em eigenlijk ook niet aan hebben, dat leidt veel te veel af :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Bij mij werkt hij bij whattsap prima :)

Vind het overigens wel jammer dat je notificaties op je lockscreen niet anoniem kan instellen, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Heb de eerste wijzigingen gemaakt aan de TS, nu is t nog een schaamteloze RIP-OFF van de Xiaomi A1 (oid) dus er staat nog foutieve info in, maar zal het de komende dagen verder op orde brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Aloysxda schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:53:
updates komen van Huawei altijd op tijd, ook op gebied van beveiliging. Dit was bij mijn Mate 8 al zo.
Mijn Mate 10, Dus niet de pro, is afkomstig uit china. Deze draait nu op ALP-L29 8.0.0.119 (C636). Iemand een idee waar ALP voor staat ?
Wat betreft het vast lopen is bij mij volkomen vreemd. Aangezien ik zakelijk gebruiker ben, staat er bij mij de hele dag veel open, Office suite, browser, etc. Nog nooit een vastloper gehad, ook niet met de mate 8.

Even een aandachtspuntje voor iedereen. Als je een 2e lader wilt, koop dan de originele van Huawei. Ik heb zelf eerst een originele snellader van samsung gebruikt. Laden duurt heel lang en vaak stopt het laden spontaan bij zo'n 90 %. Geen idee wat de oorzaak hier van is.
Wat betreft de garantie, Door je aan te melden via de app Hicare, krijg je met een chinees toestel gewoon NL ondersteuning.
Wat jullie op de pro hebben: Always on screen, deze optie zit niet op mijn chinese Mate 10. Verder een super maatje. oOo
Heb je hem zelf gerebrand? C636 is niet de standaard regio voor Chinese modellen.

Wat betrefd de lader, komt ook door de kabel.

Originele Supercharger lader + officiele Huawei P10 kabel = niet snelladen. Originele Supercharger + de kabel die ik bij de Mate10 kreeg is wel snelladen.

Heb een HK plug lader dus moet nog een Chinese lader kopen. Maar Huawei hier heeft 2 Supercharge laders, beide vermelden nog niet de Mate 10 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Kenzi schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:59:
[...]

Heb je hem zelf gerebrand? C636 is niet de standaard regio voor Chinese modellen.
De verkoper heeft er de "global rom" op gezet. Hier heb ik zelf niets aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:02:
Heb de eerste wijzigingen gemaakt aan de TS, nu is t nog een schaamteloze RIP-OFF van de Xiaomi A1 (oid) dus er staat nog foutieve info in, maar zal het de komende dagen verder op orde brengen.
Je aanpassing gezien. Goed bezig, maar svp geen foutieve aanpassingen invoeren. Zou je deze kunnen verwijderen, totdat je de juiste mate 10 specificaties invoert ?

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 18-12-2017 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
Zojuist ook de Moleskine aangevraagd i.v.m. Pre-Order, hopelijk gaat het wat soepeler als bij medeforummers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
Aloysxda schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:30:
[...]

Je aanpassing gezien. Goed bezig, maar svp geen foutieve aanpassingen invoeren. Zou je deze kunnen verwijderen, totdat je de juiste mate 10 specificaties invoert ?
Goed punt, zal het wel verwijderen. Ik had het er in staan vanwege de opmaak, maar die kan ik later nog wel kopiëren uit een ander topic.

Update:
Done, heb alles leeg gemaakt, alleen de opmaak laten staan. Zal em gaan vullen.

[ Voor 9% gewijzigd door Flimovic op 15-12-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20
Die update had het over een preloaded 'amazon video' app. Kan hem alleen niet vinden.
Iemand anders wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:04
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:06:

Wijzigingen:
Die Amazon Video app heb ik meteen verwijderd.

Ik heb er ook een tweede Google Play Store bijgekregen, weet alleen niet wat ik er mee moet of kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:21:
[...]

Je kan toch gewoon een keer over het scherm vegen? Dan ga je ook naar het unlock screen.
Nope, werkt niet. Ik moet echt de power knop een tikje geven.
Aloysxda schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:53:

Dat komt omdat de Huawei Super Charger een output heeft van 5V en de Samsung Quick Charger heeft maar 2V. Ik heb mijn 2e lader gisteren ontvangen van BelSimpel. Koste maar liefst €22.
ik vind wel vaag dat hij is gestopt bij 90%. Misschien een interne bescherming naar de accu met niet OEM producten? Ik dacht overigens dat HiCare gewoon een soort van informatie app was? Ik heb erin rondgekeken, vind het maar vaag haha.
Alles waar een notificatie van afkomt laat hem (volgens mij) knipperen. Al m'n social media apps, mail, opladen en accu van 15% of minder zorgen in ieder geval voor actie. Ik vind hem overigens vele malen fijner dan van Samsung. Dat ding kon m'n hele kamer verlichten man. Ik had m'n toestel in de nacht altijd ondersteboven. 8)7
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:21:
[...]

Bij mij wordt ie alleen gebruikt bij opladen. Verder wil ik em eigenlijk ook niet aan hebben, dat leidt veel te veel af :p
Dat heb ik nou met dat always on display! Ik betrap mezelf erop dat ik steeds naar de klok kijk met verleiding tot unlocken.
B-Art schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:27:
[...]

Bij mij werkt hij bij whattsap prima :)

Vind het overigens wel jammer dat je notificaties op je lockscreen niet anoniem kan instellen, of zie ik iets over het hoofd?
Wat versta je onder anoniem? Is dit voldoende? (Mijn toestel staat in het Engels, neem aan dat je de opties wel weet te vinden.)

Open Settings.
Tap Notifications & status bar.
Open Notifications management.
Tap the three dots in the right corner for lock screen notifications.
Kenzi schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:59:
[...]

Wat betrefd de lader, komt ook door de kabel.

Originele Supercharger lader + officiele Huawei P10 kabel = niet snelladen. Originele Supercharger + de kabel die ik bij de Mate10 kreeg is wel snelladen.

Heb een HK plug lader dus moet nog een Chinese lader kopen. Maar Huawei hier heeft 2 Supercharge laders, beide vermelden nog niet de Mate 10 Pro.
Serieus? Ze discrimineren in de kabel? Hahaha vind ik wel apart!!!
De charger met 5V heb je nodig. Ben nu niet meer thuis, maar ik zal later een foto van de acherzijde voor je maken.
B-Art schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:38:
Zojuist ook de Moleskine aangevraagd i.v.m. Pre-Order, hopelijk gaat het wat soepeler als bij medeforummers...
Oh ja!!! Goed dat je het zegt. Heb je de achterkant van het 'deksel' eraf geknipt?
Jij hebt hem ook van mobiel.nl hé? Welke PDF files heb je geupload?

@hansbkp & @kwiebus ook jullie hebben dus bonus apps gekregen. Ik vind het maar apart dat er verschil zit in de updates terwijl we allemaal hetzelfde update nummer binnen krijgen?!

@Flimovic Goed bezig met de begin post!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sveninho schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 07:21:
[...]

Serieus? Ze discrimineren in de kabel? Hahaha vind ik wel apart!!!
De charger met 5V heb je nodig. Ben nu niet meer thuis, maar ik zal later een foto van de acherzijde voor je maken.
Heb voor mijn P9 Plus destijds (jaartje geleden) een nieuwe lader gekocht. Die is ook 5V, officiele lader van Huawei. Werkt voor fast charging van mijn P9 Plus maar niet voor de Mate 10.

Volgens Huawei zou deze Huawei/华为 SuperCharge 快速充电器 http://m.tb.cn/S.bg2pLV geschikt moeten zijn. Maar kan geen verschil vinden met die ik nu heb. 8)7 Beide 5V 2A.

Heb gelukkig nog de stekkerdoos met USB liggen, daar werkt fastcharging wel op, mits ik de kabel gebruik die ik er bij kreeg. 2A kabel van P9 Plus = geen fast charging, 5V / 2A kabel van Orico = geen fast charging.
Zouden ze net zoals bij de iPhone iets ingebouwd hebben dat de kabel identificeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Kenzi schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 07:51:
[...]

Heb voor mijn P9 Plus destijds (jaartje geleden) een nieuwe lader gekocht. Die is ook 5V, officiele lader van Huawei. Werkt voor fast charging van mijn P9 Plus maar niet voor de Mate 10.

Volgens Huawei zou deze Huawei/华为 SuperCharge 快速充电器 http://m.tb.cn/S.bg2pLV geschikt moeten zijn. Maar kan geen verschil vinden met die ik nu heb. 8)7 Beide 5V 2A.

Heb gelukkig nog de stekkerdoos met USB liggen, daar werkt fastcharging wel op, mits ik de kabel gebruik die ik er bij kreeg. 2A kabel van P9 Plus = geen fast charging, 5V / 2A kabel van Orico = geen fast charging.
Zouden ze net zoals bij de iPhone iets ingebouwd hebben dat de kabel identificeerd?
Vaag, heel vaag. Ik heb het doosje ook nog, die zal ik ook op de foto zetten.

Het is in iedergeval deze en niet de andere.

Voila;
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nvlfRnd.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xe37PHw.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Sveninho op 16-12-2017 15:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sveninho
Hebben we toch nog even Phone Of The Year gepakt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrkock
Zo, ik krijg direct een nieuwe toegestuurd :) nette service via Belsimpel.

[mR]. Kock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:04
Wel grappig, volgens tweakers.net een ondermaats toestel met negatief koopadvies en volgens een ander Phone Of The Year. De meningen zijn dus nogal verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:58
Ik vind de review hier van de Mate 10 Pro ook opmerkelijk......

[ Voor 27% gewijzigd door sonsan op 16-12-2017 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
)7

Wat versta je onder anoniem? Is dit voldoende? (Mijn toestel staat in het Engels, neem aan dat je de opties wel weet te vinden.)

Open Settings.
Tap Notifications & status bar.
Open Notifications management.
Tap the three dots in the right corner for lock screen notifications.
Vaag, kan die 3 puntjes niet vinden :?

Bedoel dat als er een appje binnenkomt dat je alleen kan zien dat het een whatsapp is zonder dat je ziet van wie en wat er in staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Art
sonsan schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:59:
Ik vind de review hier van de Mate 10 Pro ook opmerkelijk......
Die review is een regelrechte aanfluiting en staat haaks op 99% van alle andere reviews die behoorlijk uniform zijn naar mijn mening..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
[...]

Oh ja!!! Goed dat je het zegt. Heb je de achterkant van het 'deksel' eraf geknipt?
Jij hebt hem ook van mobiel.nl hé? Welke PDF files heb je geupload?
Yep, heb de schaar erin gezet :P

Heb printje van orderscherm erbij gedaan met besteldatum, de factuur en de foto van IMEI.
Nu maar afwachten of het goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sveninho
B-Art schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:42:
[...]

Bedoel dat als er een appje binnenkomt dat je alleen kan zien dat het een whatsapp is zonder dat je ziet van wie en wat er in staat.
Vreemd. Het staat er toch echt.
Maar inderdaad ja wat je zegt. Of de inhoudt weergeven of alleen een logo.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9QmdI5e.png
B-Art schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:42:
[...]

Ik ga maar aan de gang dan deze week! Ik wil natuurlijk wel m'n 'gratis' cadeau die ik toch niet ga gebruiken!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• blackSP
  • Laatst online: 10-09 17:47
Tweakers heeft het wel vaker mis met reviews. Los van dat alle gerenommeerde sites de 10 pro als zeer goed tot uitstekend waarderen vindt is dat zelf ook :]
Ik vond de mate 9 al super maar deze overtreft alles op 1 ding na, de accu gaat ietsjes sneller leeg maar dat komt vast door het hogere resolutie scherm. Huawei maakt echt mooie spullen. OS en security updates komen ook lekker snel (eat this Samung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er ook mensen die er last van hebben dat de telefoon bij 2% uitvalt, heeft iemand daar een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:42:
zijn er ook mensen die er last van hebben dat de telefoon bij 2% uitvalt, heeft iemand daar een verklaring voor?
Ik wil niet zeggen dat ik er last van heb, maar dat is mij ook opgevallen toen ik de batterij aan het testen was.
Misschien is dit een safety mode tegen helemaal leeg trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Heb em nog niet zo leeg laten gaan, dus ik weet het niet, zal het eens testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Ja hij zet zich af op 2%.
Zal wel zijn om te voorkomen dat hij volledig leeg loopt.
gisteren trouwens 7 uur screentime gehaald .
Batterij is echt geweldig

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
Sveninho schreef op zondag 17 december 2017 @ 06:54:
[...]

Vreemd. Het staat er toch echt.
Maar inderdaad ja wat je zegt. Of de inhoudt weergeven of alleen een logo.
[afbeelding]

[...]

Ik ga maar aan de gang dan deze week! Ik wil natuurlijk wel m'n 'gratis' cadeau die ik toch niet ga gebruiken!
Denk dat ik naar specsavers moet 8)7 heb het nu wel gevonden, thanks! Dat is precies wat ik bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Flimovic schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:21:
[...]

Als je dubbeltikt op de melding in het lockscreen gaat ie rechtstreeks naar dat bericht. (nadat je patroon of pin hebt ingevoerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
Jep, hier krijg ik ook bij 2% de melding dat hij zich binnen 30 seconden zal uitschakelen. Lijkt er dus op dat het normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Ik heb vandaag de PiP mode van Maps uitgeprobeerd. Vreselijk! Ik snap wat jullie bedoelde haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Gaat inderdaad bij 2% uit, had gister 7,5 uur screen ontime voor die leeg was, redelijk intensief gebruikt ook. Valt me niet tegen die batterij!
Sveninho schreef op maandag 18 december 2017 @ 12:31:
Ik heb vandaag de PiP mode van Maps uitgeprobeerd. Vreselijk! Ik snap wat jullie bedoelde haha.
Had gehoopt dat dit bij de laatste update opgelost zou zijn maar niet dus. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Iemand een idee hoe ik na het nemen van een foto bij de galerij de vermelding Huawei mate 10 Pro dual zeis camera weg krijg? Vind dit er hinderlijk. Hoor het graag m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
camera activeren-swipe naar links-Automatisch watermerken toevoegen uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Freshnezz schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:26:
Gaat inderdaad bij 2% uit, had gister 7,5 uur screen ontime voor die leeg was, redelijk intensief gebruikt ook. Valt me niet tegen die batterij!

[...]

Had gehoopt dat dit bij de laatste update opgelost zou zijn maar niet dus. :'(
Wat??? 7,5? Ik doe iets fout hoor. Nice very nice!
zuukie schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:48:
Iemand een idee hoe ik na het nemen van een foto bij de galerij de vermelding Huawei mate 10 Pro dual zeis camera weg krijg? Vind dit er hinderlijk. Hoor het graag m
Open je camera, swipe naar links, 4e kopje.
sonsan schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:37:
camera activeren-swipe naar links-Automatisch watermerken toevoegen uitschakelen
Je was me net voor!

[ Voor 12% gewijzigd door Sveninho op 18-12-2017 21:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sonsan
Tja, en Tweakers adviseerd om de Mate 10 Pro in het schap te laten liggen......:-(
Over tegenstellingen gesproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azz-Kikr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:20
sonsan schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:30:
Tja, en Tweakers adviseerd om de Mate 10 Pro in het schap te laten liggen......:-(
Over tegenstellingen gesproken!
Nou inderdaad. Schrok toch wel even van de review en het eindcijfer hier op Tweakers, terwijl eerdere ervaringen van anderen op YouTube lovend waren.
Zelf het toestel nu een maandje in bezit en uitermate tevreden. Als 'switcher' van iPhone('s) is dit m'n eerste android en totaal geen spijt van. Als ik nu een iPhone 7 beetpak kan ik alleen maar zeggen dat het het geld gewoon niet waard is. (vorige maand gelijke prijs) Wat een heerlijk scherm, de snelheid en vrijheid.

Toch een vraagje:
Heb 'always on display' aan, als ik m'n telefoon snachts wegleg en deze 's morgens weer gedag zeg staat de tijd stil... Op een willekeurig tijdstip. Kan de telefoon wel gewoon unlocken, dus een echte "freeze" is het niet. Alarm gaat wel gewoon af, dus de tijd loopt wel door. Herkennen jullie dit ook?

(Weet het first world problems)

Had ik al gezegd dat ik het een heerlijk toestel vindt? Bye bye Apple! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Preach!
Azz-Kikr schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:01:
[...]

Nou inderdaad. Schrok toch wel even van de review en het eindcijfer hier op Tweakers, terwijl eerdere ervaringen van anderen op YouTube lovend waren.
Zelf het toestel nu een maandje in bezit en uitermate tevreden. Als 'switcher' van iPhone('s) is dit m'n eerste android en totaal geen spijt van. Als ik nu een iPhone 7 beetpak kan ik alleen maar zeggen dat het het geld gewoon niet waard is. (vorige maand gelijke prijs) Wat een heerlijk scherm, de snelheid en vrijheid.

Toch een vraagje:
Heb 'always on display' aan, als ik m'n telefoon snachts wegleg en deze 's morgens weer gedag zeg staat de tijd stil... Op een willekeurig tijdstip. Kan de telefoon wel gewoon unlocken, dus een echte "freeze" is het niet. Alarm gaat wel gewoon af, dus de tijd loopt wel door. Herkennen jullie dit ook?

(Weet het first world problems)

Had ik al gezegd dat ik het een heerlijk toestel vindt? Bye bye Apple! ;)
Ik vind het mooi als iOS gebruikers overstappen op het open platform van Android. Bij Apple mag alles dan wel 1 op 1 werken, maar de vrijheid die Android niet is geweldig.
Jouw bug komt me echter niet bekend voor. Misschien even uitschakelen (AOD), reboot en vervolgens weer inschakelen? Misschien dat het mag helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
nieuws: Huawei: elke Mate 10 Pro-smartphone heeft ufs-opslag

Alle mate 10's hebben dus wel UFS-opslag, dus dat is goed nieuws. Er is nu alleen twijfel over het RAM-geheugen, dus dat is dan weer minder :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Hebben jullie die update naar 12x trouwens via OTA binnen gekregen of via Funky Huawei?
Hier op C636 nog steeds niks (versie 119).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh26
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 11:47
Sveninho schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:37:
[...]

Wat??? 7,5? Ik doe iets fout hoor. Nice very nice!
Nee hoor je doet niets fout! Je kan niet puur afgaan op alleen 7.5u SOT. Ik haal meestal rond de 5.5u, met 2sims,4g,location on, auto brightness etc..
Vandaag een dag lekker thuis met alleen wifi ipv 4g en voila.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BAEI2NnAGKP5Jv36lp77KEeY/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Kenzi schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:15:
Hebben jullie die update naar 12x trouwens via OTA binnen gekregen of via Funky Huawei?
Hier op C636 nog steeds niks (versie 119).
OTA. Ik vond die naam te Funky om handmatig te werk te gaan.
jadenhau schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:15:
[...]

Nee hoor je doet niets fout! Je kan niet puur afgaan op alleen 7.5u SOT. Ik haal meestal rond de 5.5u, met 2sims,4g,location on, auto brightness etc..
Vandaag een dag lekker thuis met alleen wifi ipv 4g en voila.. [afbeelding]
Daar heb je gelijk in. Heerlijk om te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Ff. Een vraag. Hoe stel ik een andere launcher in op mijn Huawei mate 10. Graag hoor ik van jullie. Bvd.
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste