Nope, werkt niet. Ik moet echt de power knop een tikje geven.
Aloysxda schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:53:
Wat een activiteit hier opeens. Goed bezig allemaal om elkaar te helpen.
updates komen van Huawei altijd op tijd, ook op gebied van beveiliging. Dit was bij mijn Mate 8 al zo.
Mijn Mate 10, Dus niet de pro, is afkomstig uit china. Deze draait nu op ALP-L29 8.0.0.119 (C636). Iemand een idee waar ALP voor staat ?
Wat betreft het vast lopen is bij mij volkomen vreemd. Aangezien ik zakelijk gebruiker ben, staat er bij mij de hele dag veel open, Office suite, browser, etc. Nog nooit een vastloper gehad, ook niet met de mate 8.
Even een aandachtspuntje voor iedereen. Als je een 2e lader wilt, koop dan de originele van Huawei. Ik heb zelf eerst een originele snellader van samsung gebruikt. Laden duurt heel lang en vaak stopt het laden spontaan bij zo'n 90 %. Geen idee wat de oorzaak hier van is.
Wat betreft de garantie, Door je aan te melden via de app Hicare, krijg je met een chinees toestel gewoon NL ondersteuning.
Wat jullie op de pro hebben: Always on screen, deze optie zit niet op mijn chinese Mate 10. Verder een super maatje.

Dat komt omdat de Huawei
Super Charger een output heeft van 5V en de Samsung
Quick Charger heeft maar 2V. Ik heb mijn 2e lader gisteren ontvangen van BelSimpel. Koste maar liefst €22.
ik vind wel vaag dat hij is gestopt bij 90%. Misschien een interne bescherming naar de accu met niet OEM producten? Ik dacht overigens dat HiCare gewoon een soort van informatie app was? Ik heb erin rondgekeken, vind het maar vaag haha.
Freshnezz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:58:
Hoe zit het eigenlijk met het notificatieledje? Ik heb m'n simkaart er nog niet in zitten maar hij lijkt het niet te doen bij normale notificaties. Is dit misschien dan alleen bij gemiste oproepen/whatsapp berichten?
Alles waar een notificatie van afkomt laat hem (volgens mij) knipperen. Al m'n social media apps, mail, opladen en accu van 15% of minder zorgen in ieder geval voor actie. Ik vind hem overigens vele malen fijner dan van Samsung. Dat ding kon m'n hele kamer verlichten man. Ik had m'n toestel in de nacht altijd ondersteboven.

Dat heb ik nou met dat always on display! Ik betrap mezelf erop dat ik steeds naar de klok kijk met verleiding tot unlocken.
Wat versta je onder anoniem? Is dit voldoende? (Mijn toestel staat in het Engels, neem aan dat je de opties wel weet te vinden.)
Open Settings.
Tap Notifications & status bar.
Open Notifications management.
Tap the three dots in the right corner for lock screen notifications.
Kenzi schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:59:
[...]
Heb je hem zelf gerebrand? C636 is niet de standaard regio voor Chinese modellen.
Wat betrefd de lader, komt ook door de kabel.
Originele Supercharger lader + officiele Huawei P10 kabel = niet snelladen. Originele Supercharger + de kabel die ik bij de Mate10 kreeg is wel snelladen.
Heb een HK plug lader dus moet nog een Chinese lader kopen. Maar Huawei hier heeft 2 Supercharge laders, beide vermelden nog niet de Mate 10 Pro.
Serieus? Ze discrimineren in de kabel? Hahaha vind ik wel apart!!!
De charger met 5V heb je nodig. Ben nu niet meer thuis, maar ik zal later een foto van de acherzijde voor je maken.
Oh ja!!! Goed dat je het zegt. Heb je de achterkant van het 'deksel' eraf geknipt?
Jij hebt hem ook van mobiel.nl hé? Welke PDF files heb je geupload?
@
hansbkp & @
kwiebus ook jullie hebben dus bonus apps gekregen. Ik vind het maar apart dat er verschil zit in de updates terwijl we allemaal hetzelfde update nummer binnen krijgen?!
@
Flimovic Goed bezig met de begin post!!