- usb-c naar 3.5mm wordt meegeleverd begrijp ik. Hoe is de geluidskwaliteit via deze aansluiting?
dat klopt, maar ik gebruik het niet dus geen mening hierover voor muziek
- werken de knoppen op het snoer van mn headset ook via deze aansluiting?
ja dat klopt
- is er een makkelijke manier om het scherm aan te krijgen en unlocken als hij op mn bureau ligt? LG heeft dubbel knock en het scherm gaat aan, mijn Galaxy S7 heeft nog een knop en fingerprint scanner op de voorkant onder het scherm.
nee helaas niet. dit is wss mijn grootste irritatie van de mate 10 pro mss opgelost in pie?
- videostabilisatie lijkt er niet tot nauwelijks te zijn met 4K? Wat zijn de ervaringen?
1080p gebruiken
- camera is snel te open met een dubbelklik op de volumeknop maar dit werkt niet als je muziek aan het luisteren bent? Of is dit met een nieuwe versie van EMUI al op te lossen?
geen idee luister weinig meuziek
- software updates. Heb de laatste paginas hier even doorgelezen, begrijp dat velen nog op android 8.0 zitten? In hoeverre is er zekerheid dat de Mate 10 Pro nog naar 9.0 gaat in NL?
90%+ van android toestellen zitten nog op 8.0 dus dat is normaal.
Ja pie komt zeker naar mate 10 pro en ook NL dus
- sommigen van jullie hebben de telefoon al een jaar, is de batterij goed gebleven? Wat is de gemiddelde SoT die jullie halen?
gemiddeld 6u en matig gebruik haal ik 48+ uur gebruik ermee zonder op te laden.
Moet eerlijk zeggen dat de mate 10 pro nog steeds een hele goeie telefoon is en zeker voor wat ie nu kost.
Ik had het bij de launch voor 600euro kunnen kopen en dat was een lachertje!
Veel plezier alvast met je mate 10 pro
[
Voor 7% gewijzigd door
jh26 op 26-10-2018 16:11
]