sja ik zou geen LG meer willen. ik heb een V30 liggen (gekregen), maar in tegenstelling tot de G3 en G4 die ik heb gehad, kan ik nu niet meer wennen aan een power knop op de achterkant.
bovendien staat er teveel bloatware op die er niet af kan, Smart Doctor is nog wel de ergste, bemoeizuchtige shit app met gezeur over batterij en geheugen.
ik kan in augustus verlengen, maar op zich laat ik me daar niet door tegenhouden.
m'n shortlist is wel heel kort.
-Oneplus 6
-P20 Pro (maar ja, misschien dezelfde bluetooth problemen, en fp scanner op de voorkant)
-Asus ROG Phone (maar heb geen ervaring met Asus, looks zijn ook een beetje overdreven)
Find X is een mooi toestel, maar zonder fp scanner hoef ik m niet, uitschuif mechaniek gaat snel slijten door face unlock, van HTC vraag ik me af hoe lang ze nog in business zijn, Samsung heb ik nooit gehad, bijzonder slechte naam qua updates, Vivo Nex is iets te underspecced
on-topic: heb m'n toestel gisteravond een reset gegeven, alles nieuw geinstalleerd, dus niet vanuit backup, kijken of dan m'n bluetooth issues verdwijnen, maar ik betwijfel het...