1.18.7 snelste ronde VET.
Max je moet nog een keer joh.
Max je moet nog een keer joh.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
alles kan off-topic
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Die mensen kijken via een stream.Krukar schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:37:
Loopt de helft hier 2 rondjes achter op hun uitzending? ALO die HAM verdedigt was alweer even geleden
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Bij jou heeft Vettel ook gewonnen?Krukar schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:37:
Loopt de helft hier 2 rondjes achter op hun uitzending? ALO die HAM verdedigt was alweer even geleden
I have no special talent. I am only passionately curious.
[ Voor 25% gewijzigd door SuBBaSS op 29-10-2017 21:38 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, web streams lopen iets achter...Krukar schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:37:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
who caresRivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:38:
VET pakt nu ook snelste ronde van Max af.
DUGG
Ja max kreeg net 10 seconden tijdstraf omdat z'n auto niet gewassen was
Lolmell33 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:38:
Je kan mij nog meer vertellen, maar jos ik snap nu waarom je vaak in de grintbak zat, je zocht het randje van het grip en bet kunnen van de auto op en jij had zelf niet het goeie materiaal. Maar je zoon heeft die kneepjes goed van jou geleerd en kan precies op het randje rijden van de grip.
Thanks max dat je de f1 weer spannend maakt.
Ferrari en merc eindelijk uit jaren saaie sleur, en ik heb voorang wedstrijden. Ze zijn Onttroond gewoon.
Nouja, 't is maar wat je spannend vindt met 20+ seconden voorsprong op p2
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Krukar schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:38:
[...]
Ja max kreeg net 10 seconden tijdstraf omdat z'n auto niet gewassen was
[ Voor 50% gewijzigd door Grrrrrene op 29-10-2017 21:40 ]
na die gekke oostenrijker/duitser en een keer die drukke italiaan zijn ze er wel klaar mee hoop ikGekkenhuis schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:39:
Wat mogen C4 en Sky presentatoren vaak de interviews doen, Jack zie ik zo snel niet (meer) gevraagd worden..
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Die hebben ook iets meer vingers in de pap bij de organisatie dan Ziggo dat heeft.Gekkenhuis schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:39:
Wat mogen C4 en Sky presentatoren vaak de interviews doen, Jack zie ik zo snel niet (meer) gevraagd worden..
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
In progress: VW kever
ora et labora
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Pardon? Ziggo = Liberty Global = F1 baas, een grotere vinger kun je niet hebben!FastFred schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:40:
[...]
Die hebben ook iets meer vingers in de pap bij de organisatie dan Ziggo dat heeft.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zeker weten.Grrrrrene schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:41:
Als Renault in de winter nog een wonder kan verrichten met die motor wordt dit een kampioenswaardige auto hoor.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
"When you grow up your heart dies"
I have no special talent. I am only passionately curious.
Als ze nou niet met een megagrote achterstand aan het seizoen beginnen... dan kunnen er een hoop leuke dingen gebeuren.Hupske schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:41:
Volgens mij beginnen we nu ook wel te begrijpen waarom Max zijn contract verlengt heeft. Die Renault gaat het volgend seizoen erg leuk doen.
Volgens mij hebben ze een heel nieuw blok ontwikkeld, dacht dat ik dat ergens gelezen had laatst (blok dat eigenlijk dit seizoen al zou komen maar uitgesteld was).Grrrrrene schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:41:
Als Renault in de winter nog een wonder kan verrichten met die motor wordt dit een kampioenswaardige auto hoor.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Niet zo gek he....RedHat schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:42:
Wel jammer dat het nu meer over het kampioenschap Hamilton zal gaan dan de prestatie van Max
Ja nouja, dan halen we dat wel in bij de volgende race die VER wintRedHat schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:42:
Wel jammer dat het nu meer over het kampioenschap Hamilton zal gaan dan de prestatie van Max
Nope...RedHat schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:42:
Grrrrrene schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:43:
Een ding is zeker: als ze hem nu 5s tijdstraf geven staat hij nog op het hoogste treetje
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Heeft HAM laatst nog een vraag over gesteld bij de drivers meeting (toen VET meelifte).
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Absoluut. De rest kan z'n borst natmaken.
Spreekt zelfs amper Engels.Vos schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:44:
Neymar, omg kom op.
[ Voor 28% gewijzigd door MrSleeves op 29-10-2017 21:45 ]
Ach dat is een goede vriend van m. Niet zo zuurVos schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:44:
Neymar, omg kom op.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq