Weet je nog, toen Hamilton kampioen werd in 2017? Ja, toen Verstappen hem op een rondje zetten toch? Ja toen
Vroeg ik me ook af
Of ios 11 screen record?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Max heeft verkeer, BOT nog niet.TheBrut3 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:34:
BOT komt best snel dichtbij.
Vettel stampt ook wel door. Ham kan pas inhalen als de rest gaat pitten?
Joh, Bottas gaat Ham lappen .. wtf

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hamilton en Sainz komen niet naar voor.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nattigheid achter jeThijmen schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:33:
Kijk voor het eerst F1... wat is de blauwe vlag?
Die rijdt ook in een Mercedes en krijgt zo ook last van dirty air
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Toch bizar: HAM kan VES niet volgen.. dus ook al reed hij vooraan, had VES wel uit kunnen lopen.
[ Voor 44% gewijzigd door MrSleeves op 29-10-2017 20:36 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ooit van Reddit gehoord?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Valt HAM stil? Achterstand op sainz loopt ineens flink op
alles kan off-topic
Je wordt bijna ingehaald door iemand die je op een rondje gaat zetten. Aan de kant dus jij, je achterligger heeft voorrang!"Thijmen schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:33:
Kijk voor het eerst F1... wat is de blauwe vlag?
Hamilton dan ook ingehaald door Bottas. Auch
Flickr PSN ID= cheironnl
Die zoekmachine waar veel mensen te lui voor zijn...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij kan BOT ook niet volgenMrSleeves schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:36:
Toch bizar: HAM kan VES niet volgen..
+1 Voor HUL op het podium.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
HAM heeft serieuze issues... te traag.....
I have no special talent. I am only passionately curious.
VER the youngest driver to lap a F1 champion.
Bijzonder hoe HAM rondenlang zo zit te harken achter SAI, of die auto is echt een diva als het aankomt op een inhaalrace.
...Olav is ook lekker betweterig bezig naar HAM

HUL out...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
HAM valt wel door de mand zo, inmiddels 2.5s achter op SAI.
[ Voor 3% gewijzigd door NoFearCreations op 29-10-2017 20:37 ]
---RAWE CEEK!!!---
HUL out?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Gvd Hul out
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik had m'n mond moeten houden
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Je bedoelt HUL in het gras langs de kant met z'n stuur eraf?Spotmatic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:36:
Vet moet dan minimaal 2e worden, gebeurd ook niet.groggy schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:36:
Als ik Hamilton was zou ik de wagen gewoon parkeren en over 2 weken in stijl WC worden
Dus hoe dan ook beetje trieste manier.
De Mercedes valt door de mand. De performance kakt in als ze niet vooraan zitten.
Denk serieus dat Red Bull de beste auto van het moment heeft. Jammer dat ze dit niet veel eerder in het seizoen hadden...
Denk serieus dat Red Bull de beste auto van het moment heeft. Jammer dat ze dit niet veel eerder in het seizoen hadden...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
WTF. HUL de auto van Palmer gekregen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En nog een Renault.. (er vanuit gaande dat de motor stuk is)
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat?Spotmatic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:36:
Float like a butterfly, sting like a bee.
You've done itSpotmatic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:36:
Die Merc doet het niet van achteruit...
(Die rijden normaal altijd op kop)
(Die rijden normaal altijd op kop)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kan niet. 66 punten.groggy schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:36:
Als ik Hamilton was zou ik de wagen gewoon parkeren en over 2 weken in stijl WC worden
Haters everywhere but I don’t really care
Die auto is niet goed, dat zie je zelf toch ook welNoFearCreations schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:37:
HAM valt wel door de mand zo, inmiddels 2.5s achter op SAI.
Schade.
Hoeveel Renault power units zijn er dit weekend al gesneuveld...?
Car not safe...?
[ Voor 6% gewijzigd door DutchCrownNL op 29-10-2017 20:39 ]
Wtf. Dat is wel een intens bericht van je engineer!
Flickr PSN ID= cheironnl
aaai, dit hoopte ik ook. stomme renault motor. kon hij eindelijk met dat record stoppenSpotmatic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:36:
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Och, zolang die ene maar blijft werken...SpaceAce schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:38:
Hoeveel Renault power units zijn er dit weekend al gesneuveld...?
M'n Oma is een site aan het haken.
Maar wat is er nu met HAM? Hoe kan hij met de snelste auto het niet voor elkaar krijgen Sainz voorbij te gaan? Dan moet er toch iets aan de hand zijn? Hij is ook een goede coureur...
Ja, zal wel iets onder spanning staanEddye schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:38:
Wow, the car is not safe?!?!
Krijg je met al die kleine vinnetjes en gleufjes. Deze auto blijkt een bitch zijn om goed te stellen en al helemaal in vuile lucht met inhalen.vhal schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:37:
Bijzonder hoe HAM rondenlang zo zit te harken achter SAI, of die auto is echt een diva als het aankomt op een inhaalrace.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Waar blijven de inhaalacties van Hamilton ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
JINXED!!CrazyFool schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:34:
Ik zou het mooi vinden als we HUL een keer op het podium kunnen gaan zien.

Balen dit!
Wow. Dan ben ik wel benieuwd waarom de auto niet veilig is...
"Jump off the front of your car!"
Nog nooit gehoord in de f1
Nog nooit gehoord in de f1
Flickr PSN ID= cheironnl
Mijn stream loopt een minuutje achter denk ik...

Lol @McLaren. Gaat helemaal goedkomen met de Renault motor ipv Honda.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De Mercedes valt hier keihard door de mand. Botweg geen downforce en bizar gevoelig voor dirty air. Ben bang dat Hamilton niet gaat inlopen.Hackus schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:39:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aaaannnd da ting goes boem! Boemboemboemboem..!Eddye schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:38:
Wow, the car is not safe?!?!
Tja, dat krijgt je als je geen CTRL+S doet..DutchCrownNL schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:38:
Car not safe...?
*rent weg*
Are you a one or a zero
VET achter ALO. * Gonadan pakt de popcorn
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarschijnlijk gewoon problemen met het ers systeem waardoor er spanning op de auto kan staan.Ari Gold schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:39:
CrazyFool schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:34:
Ik zou het mooi vinden als we HUL een keer op het podium kunnen gaan zien.
Wat Note 7 batterijen opgekocht waarschijnlijk....Ari Gold schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:39:
M'n Oma is een site aan het haken.
Denk dat HAM toch wel wat schade heeft aan zijn vloer.
Dat zal ie dan te voet moeten doen want zijn Merc wil nietHackus schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:39:
Dat kan volgend jaar nog leuk worden: als je die Mercedes maar voorbij bent, dan ben je dus praktisch safe.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:39:
[...]
De Mercedes valt hier keihard door de mand. Botweg geen downforce en bizar gevoelig voor dirty air. Ben bang dat Hamilton niet gaat inlopen.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Mercedes heeft serieuze issues met aërodynamica als de niet vooraan rijden. Bottas loopt nu tegen hetzelfde probleem aan: als ze achter iemand zitten, dan is de downforce te laag.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Hehe dat werd tijd zeg
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Daar is meer schade! Vloer of zo, kostte Max vorig jaar ook behoorlijk tijd toen de vloer miniem beschadigd was. Ding ging ook niet hard meteen na de pitstop, reed hij ook al slechte pace voor een Merc, zonder verkeer.DaniëlWW2 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:39:
[...]
De Mercedes valt hier keihard door de mand. Botweg geen downforce en bizar gevoelig voor dirty air. Ben bang dat Hamilton niet gaat inlopen.
Staat er nog een mic open van een onboard ofzo?
Die komen pas als zijn voorlopers in de pitstraat staan...Hackus schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:39:
Zou dit ook de reden zijn waarom Bottas elke keer een ander aero pakket had tov Hamilton? Die mercedes van Hamilton is echt slecht in vuile lucht..
True, de Mercedes doet het niet goed in vuile ucht, maar dit is echt een ander niveau... Bottas knalt er wel voorbij, dus HAM heeft een issue, none the less.... World Champion als hij zo door gaat en VET zich in houdt.wontcachme schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:38:
[...]
Krijg je met al die kleine vinnetjes en gleufjes. Deze auto blijkt een bitch zijn om goed te stellen en al helemaal in vuile lucht met inhalen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Man.NielsNL schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:40:
[...]
Wat Note 7 batterijen opgekocht waarschijnlijk....

Bottas krijgt hulp van blauwe vlaggenricardo246 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:41:
[...]
True, de Mercedes doet het niet goed in vuile ucht, maar dit is echt een ander niveau... Bottas knalt er wel voorbij, dus HAM heeft een issue, none the less.... World Champion als hij zo door gaat en VET zich in houdt.
In progress: VW kever
Je zou je toch bijna gaan afvragen of HAM de race wel gaat finishen..
Hier ook. Ik dacht echt wat gemist te hebben. Ik ga dus maar wat langzamer scrollenFiber schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:39:
[...]
Mijn stream loopt een minuutje achter denk ik...
Heb je zo een voorbeeld bij de hand?PWM schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:41:
9 herhalingen bekeken. Wat ik eerst niet geloofde, is toch zo. VET probeerde HAM echt te raken.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Daar lijkt het wel op maar rammen mag in de eerste bochten na de start is dit seizoen al gebleken.PWM schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:41:
9 herhalingen bekeken. Wat ik eerst niet geloofde, is toch zo. VET probeerde HAM echt te raken.
Hamilton tegen Wehrlein altijd willen zien
Je zal toch wereldkampioen worden doordat jij en je concurrent al prutsend in de middenmoot eindigen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bottas is wat sneller op dit moment, misschien een goed moment om Max te pitten voor SS? of S?
Max ga nou gewoon pitten ... straks ploft ie

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Bottas heeft hulp van blauwe vlaggenricardo246 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:41:
[...]
True, de Mercedes doet het niet goed in vuile ucht, maar dit is echt een ander niveau... Bottas knalt er wel voorbij, dus HAM heeft een issue, none the less.... World Champion als hij zo door gaat en VET zich in houdt.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Had ALO nu ook DRS open?
Zo leek het even.
[ Voor 30% gewijzigd door Yonix op 29-10-2017 20:43 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<marquee>*O*
MAX!!!
</marquee>~[/html]
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
~[html]<marquee>*O*

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1