RobinHood schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:40:
[...]
Inderdaad, ik zou eigenlijk niks kunnen verzinnen waarom ik iemanden als Taylor en Molyneux opeens kan zien als gewoon toffe mensen met een hele normale mening, maar dat heeft niks met mij te maken, maar met het feit dat die twee al tijden bezig zijn met de meest smerige shit te zeggen.
Er is een bepaald moment dat ik gewoon niet meer hoef te twijfelen door alles wat ik al van en over die twee gehoord heb.
En dat is maar goed ook, het is hetzelfde als je constant twijfelt of Klaver wel echt een boomknuffelaar is, en niet stiekem straks een 14 baans snelweg dwars door de Hoge Veluwe wil aanleggen, daarbij immigranten als slavenarbeiders gebruikend

Nou goed, laat ik het nog 1 keer proberen.
Het ging en gaat mij er niet om of je Taylor en Molyneux opeens kan zien als gewoon toffe mensen met een hele normale mening.
Ik kende ze allebei eigenlijk niet eens, wel eens horen vallen die namen maar meer ook niet.
Nu lees ik in het nieuws dat Baudet met 1 van deze heren heeft gesproken en een enorme ophef hierover dus wilde ik wel eens weten wat deze meneer te vertellen had, wie het is en waar hij voor staat.
Daar ben ik nog niet helemaal uit omdat ik nog weinig van hem gelezen, gehoord etc heb.
Ik kom op dat filmpje terecht en hoor toch dingen waarvan ik in eerste instantie denk: hee daar hebben we het hier in Nederland toch ook eens iets over gehoord", namelijk de cijfertjes ivm criminaliteit en oververtegenwoordiging van...
Daarnaast spreken zij over ( weer onderzoeken en cijfertjes) het gemiddelde IQ van mensen uit bepaalde delen van de wereld en hun maatschappijen.
Ik vond dat interessant, mag dat ?
Ik vind dat zij wel gelijk hadden dat daar (die cijfertjes en onderzoeken) niet over gesproken word of mag worden ? ontweken word ? in de discussie over immigratie/asiel etc..
Verder vorm ik zelf wel mijn eigen mening, ben ik nu direct een racist of extreem rechts wanneer ik zeg dat ik best zelf eens met deze mensen zou willen spreken ?
Ik ben ook van mening dat je mensen met "fout" gedachtegoed beter met argumenten en feiten kunt bestrijden (er juist wel mee praten) dan ze af te sluiten van de discussie.
Mijn punt was dan ook dat dit soort zaken die daar besproken worden de discussie wat breder maken.
Baudet in de extreme hoek plaatsen omdat hij met deze mensen spreekt, waarom ?
Met hoeveel van dit soort mensen MAG hij spreken ? 2 of misschien 3 ? en wanneer het er 6 zijn is hij ook Extreem ?
Baudet zit er net, ik wacht nog even af voordat ik echt een mening over hem kan hebben.
Bij Wilders dacht ik in het begin "mwoah sommige dingen die hij zegt kloppen wel", maar nu na wat is het ? 10 jaar in de kamer of zo kan ik wel zeggen wat ik daar van vind.
De PVV is volgens mij een dependance van de VVD, waar hij binnen de VVD alles wat hij zegt niet kon en mocht ventileren.
Door het starten van die "beweging" want een echte partij is het niet, als 1 mans fractie houd hij niet alleen alle touwtje in handen maar ook 20 zetels aan de kant waardoor de VVD de grootste kan blijven.
Neemt en wil geen verantwoording en stemt daarnaast in de kamer 9 van de 10 keer met de VVD mee op praktisch alle onderwerpen, ondanks zijn zogenaamde linkse standpunten waar hij in de kamer weer tegen stemt.
Dan nog even vwb jouw opmerking over "Klaver en immigranten als slavenarbeiders gebruikend", moest ik wel even lachen toen ik je sig las...
To do or not to do...