Luck of zijn jullie toevallig traders?shoombak schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:44:
[...]
Klinkt als een goede belegging van zijn winst
Klinkt iig goed
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Luck of zijn jullie toevallig traders?shoombak schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:44:
[...]
Klinkt als een goede belegging van zijn winst
Hier ook, maar dan 'pensioen' op zijn 35e. Mix van vroeg begonnen en nog erg actief zijn (blogs e.d.). Gaat je nu waarschijnlijk minder goed lukkenEindhovenfinest schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:37:
Op mijn werk heeft een collega per 1 januari een half jaar sabbatical genomen. Met dank aan de crypto coins.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Zeer veel dank voor dit advies!Taro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:40:
[...]
Lees aub even een stukje terug over mijn ervaring van de afgelopen dagen met IOTA en Bitfinex...
Heb nu via veel omwegen mijn geld er weg kunnen sluizen via LTC, maar dat was ook echt op 4 decimalen nauwkeurig en is alleen gelukt omdat LTC ineens sterk steeg, anders had ik mijn geld er niet meer weg kunnen halen.
Je moet minimaal voor 350 Dollar IOTA hebben om het te kunnen withdrawen, wat daarna waarschijnlijk gedurende een aantal weken vast blijft zitten aan de kant van Bitfinex. Ga dus liever naar Binance voor IOTA, al staat de withdraw functie daar nu ook op maintenance....
Mijn advies: Stap even niet in IOTA, beide exchanges die het ondersteunen stralen weinig vertrouwen uit.
waar ga je het verkopen ?technoaddict schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:53:
De koers van LTC gaat gestaag omhoog. Ik heb toevallig wat in LTC zitten, en zit te denken om met een kleine winst te verkopen om het verkopen een keer gemaakt te hebben. Om te zien dat het op je bankrek. gestort wordt.. Hebben jullie dat ook gedaan, puur om ook dat aspect van handelen een keer uitgevoerd te hebben? Gaat natuurlijk niet om veel geld.
Prepare for the next ATH
Litebit.
Klein detail ik ben belg, en tja ik zit toch in heel wat databases, identiteitsfraude kan 100 keer makkelijker dan via deze weg. Ik bedoel in de bank hebben ze mijn gegevens, bij bunq, n26 ook die geven zelfs door aan de fiscus dat ik rekeningen heb dus een andere financiële instelling zoals kraken tja. Met een rijksregister nummer alleen kan je echt niet veel hoor. Op alle overheidssites moet je authentificeren met je kaart en je certificaat.ik weet niks schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:36:
[...]
Ja dat geloof ik graag dat het zo snel kan. Maar identiteitsfraude ben je blijkbaar niet bang voor, of heb je iets geblurd?
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Gaat up.Sanalologo schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:08:
Zijn er mensen die Electroneum bezitten? Volgende week wordt eindelijk de wallet gereleased? wat verwachten jullie price going up or down? De coins hebben natuurlijk een tijd opgesloten gezeten.
[ Voor 4% gewijzigd door Arietje op 09-12-2017 15:21 ]
We love the smell of innovation in the morning!
In het weekend wordt er niet naar je rekening overgemaakt.technoaddict schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:59:
[...]
Litebit.
Kost me relatief veel geld, maar het is voor mij nu de enige plek waar ik dat kan doen, en ben vertrouwd met Litebit.
Enkele werkdagen houd ik al rekening mee.. + idd weekend mocht dat er tussen zitten.Utke56 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:23:
[...]
In het weekend wordt er niet naar je rekening overgemaakt.
Ik weet niet ik heb iedergeval mijn XEM net verkocht, hele mooie profit. Had er 500 van ingekocht voor 0,19 en net verkocht voor 0,46 cent per stuk... denk dat het nu gaat dalen, maar je weet het nooit.....PJ. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:48:
LTC en XEM zijn omhoog geschoten zeg. Helaas bezit ik niks meer ervan. Nu nog instappen om snel wat van de piek mee te pakken?
Verwijderd
Ik heb maar een klein bedrag iota.Taro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:40:
[...]
Lees aub even een stukje terug over mijn ervaring van de afgelopen dagen met IOTA en Bitfinex...
Heb nu via veel omwegen mijn geld er weg kunnen sluizen via LTC, maar dat was ook echt op 4 decimalen nauwkeurig en is alleen gelukt omdat LTC ineens sterk steeg, anders had ik mijn geld er niet meer weg kunnen halen.
Je moet minimaal voor 350 Dollar IOTA hebben om het te kunnen withdrawen, wat daarna waarschijnlijk gedurende een aantal weken vast blijft zitten aan de kant van Bitfinex. Ga dus liever naar Binance voor IOTA, al staat de withdraw functie daar nu ook op maintenance....
Mijn advies: Stap even niet in IOTA, beide exchanges die het ondersteunen stralen weinig vertrouwen uit.
Ik heb meegedaan aan de ico. Is er al bevestiging van het vrijgeven vd wallet? Las laatste tijd aantal tegenstrijdige berichten.Sanalologo schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:08:
Zijn er mensen die Electroneum bezitten? Volgende week wordt eindelijk de wallet gereleased? wat verwachten jullie price going up or down? De coins hebben natuurlijk een tijd opgesloten gezeten.
Moet ongeveer 250-350 Dollar waard zijn, anders voldoe je niet aan de minimale limiet die per minuut kan verschillen. Kan je per coin bekijken op de withdraw pagina.lighting_ schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:09:
[...]
Ik heb maar een klein bedrag iota.
Kan ik die niet omzetten in btc en dan withdrawlen?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Sja ik zit sinds dinsdag in IOTA en heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Sowieso heb ik me voorgenomen meer HODL toe te passen dan daytraden en winst verzilveren bij IOTA.Taro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:40:
[...]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Halverwege aankomende week. Wat ga jij doen? hodl of sell?PJ. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:12:
[...]
Ik heb meegedaan aan de ico. Is er al bevestiging van het vrijgeven vd wallet? Las laatste tijd aantal tegenstrijdige berichten.
Heb eerder op de avond een email gehad vh team dat de wallets ergens volgende week worden vrijgegeven,PJ. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:12:
[...]
Ik heb meegedaan aan de ico. Is er al bevestiging van het vrijgeven vd wallet? Las laatste tijd aantal tegenstrijdige berichten.
Dat is wat ik uiteindelijk ook heb gedaan. IOTA kreeg ik niet van Bitfinex af, dus IOTA naar BTC omgezet, BTC naar LTC omgezet, toen gewacht tot ik op 2,079 LTC withdraw limit uitkwam (puur toeval dat dat in de buurt van de IOTA waarde kwam!) en toen na 30x refreshen kwam ik precies onder de withdrawal limit uit en direct LTC overgemaakt naar Binance, anders had dat daar nog gestaan. Er is nog 20 MIOTA pending die kant op, maar ik hoop dat dat expired.B-Bandit schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:14:
[...]
Maar even praktisch. Waarom kan je je IOTA niet omzetten naar BTC/LTC en gewoon transferren?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Precies, gewoon omzetten naar BTC en weg ermee. Dank voor je ervaring. Waar lopen de anderen dan tegenaan? Want volgens mij kan je momenteel enkel IOTA tussen binance en bitfinex transferren dus dat heeft weinig nut. Sowieso, opletten dat je bij IOTA nooit dezelfde wallet hergebruikt! Die vervalt direct na het eerste gebruik.Taro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:17:
[...]
Dat is wat ik uiteindelijk ook heb gedaan. IOTA kreeg ik niet van Bitfinex af, dus IOTA naar BTC omgezet, BTC naar LTC omgezet, toen gewacht tot ik op 2,079 LTC withdraw limit uitkwam (puur toeval dat dat in de buurt van de IOTA waarde kwam!) en toen na 30x refreshen kwam ik precies onder de withdrawal limit uit en direct LTC overgemaakt naar Binance, anders had dat daar nog gestaan. Er is nog 20 MIOTA pending die kant op, maar ik hoop dat dat expired.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Bittrex. Pfffff kan niet wachten tot de chinezen, koreanen etc. wakker gaan wordenPJ. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:25:
Welke site traden jullie in NEM?
Chinezen kennen het woord service niet.Taro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:12:
[...]
Moet ongeveer 250-350 Dollar waard zijn, anders voldoe je niet aan de minimale limiet die per minuut kan verschillen. Kan je per coin bekijken op de withdraw pagina.
[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 08-12-2017 23:27 ]
Ik heb deze op litebit gekocht en gebruik de Android NEM wallet.PJ. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:25:
Welke site traden jullie in NEM?
Misschien mis ik wat maar waarom eigenlijk?Tominatie schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:24:
Ik heb net nog even een bedrag gepompt in NEM aangezien ik eigenlijk nog wel een pump verwacht naar $1.
De koreanen worden wakker, die gaan het nog 100% behoorlijk pumpen....... TO THE MOON!!!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nem heeft een samenwerkingsverband gesloten met WeChat, dat is een enorm platform vergelijkbaar met MSN dat wij vroeger gebruikte. WeChat is eigenlijk de Aziatische variant. Daarnaast heb ik nog iets gevonden wat nog voor een extra pump zou kunnen zorgen https://blog.chronobank.io/bittrex-delisting-90cbee72df04Crypts schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:52:
[...]
Misschien mis ik wat maar waarom eigenlijk?![]()
Zou leuk zijn als je gelijk krijgt maar ik zie het even niet?
Dat is niet helemaal eerlijkTaro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:40:
[...]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
750 euro in BTC met 50% bonus gekocht. Koers is erg volatiel maar als je het volume op Cryptopia ziet... Heb kleine 1900 euro aan het minen verdiend waar ik inmiddels ruim 800 door de volatiele koers verloren ben...PJ. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:12:
[...]
Cryptopia momenteel. Volgens hun FB willen ze de community laten voten welke exchange hierna gelist gaat worden.PJ. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:18:
Ik moet eerst nog maar even zien waar ik met ETN uberhaupt kan gaan cashen
Ik ook. Je enthousiasme werkt aanstekelijk dus ik heb wel 25 hele nem's gekocht.Tominatie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:02:
We gaan zien of NEM de $1 gaat passeren, ben benieuwd.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hahaha, als het geluk ons toelacht kom ik je binnenkort opzoeken in mijn gloednieuwe lamboCrypts schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:23:
[...]
Ik ook. Je enthousiasme werkt aanstekelijk dus ik heb wel 25 hele nem's gekocht.![]()
Om (op dit moment dan) de $1 te halen zal hij door moeten stijgen naar 7000 satoshi's. Dat zie ik niet zo snel gebeuren maar op dit moment al wel $0,61 winst.
Alleen opzoeken of kan er ook een ritje af? Ik betaal de benzine wel, no probs.Tominatie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:26:
[...]
Hahaha, als het geluk ons toelacht kom ik je binnenkort opzoeken in mijn gloednieuwe lambo![]()
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Die wordt binnen twee dagen voor je deur gejatTominatie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:26:
[...]
Hahaha, als het geluk ons toelacht kom ik je binnenkort opzoeken in mijn gloednieuwe lambo![]()
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 36% gewijzigd door Katseviool op 09-12-2017 00:47 ]
Haha, same here, even wat Crown omgezet en in NEM geïnvesteerd. Ben benieuwd of de aziaten de coin naar een hoger level trekkenjuggle schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:28:
Ok, ik ben ook om en zojuist 650 NEM gekocht. Ik moet eerlijk bekennen dat dit een duik in het diepe is maar het is een gokje waard.
Ik heb ook nog een redelijk deel van mijn IOTAS bij Bitfinex staan.. Dus eigenlijk is het slimmer om alles over te zetten naar Binance? (Daar staat de rest + wat BTC).. Eigenlijk dacht ik dat het slimmer was om te spreiden over Exchanges twijfel nu wel een beetje..Taro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:17:
[...]
Dat is wat ik uiteindelijk ook heb gedaan. IOTA kreeg ik niet van Bitfinex af, dus IOTA naar BTC omgezet, BTC naar LTC omgezet, toen gewacht tot ik op 2,079 LTC withdraw limit uitkwam (puur toeval dat dat in de buurt van de IOTA waarde kwam!) en toen na 30x refreshen kwam ik precies onder de withdrawal limit uit en direct LTC overgemaakt naar Binance, anders had dat daar nog gestaan. Er is nog 20 MIOTA pending die kant op, maar ik hoop dat dat expired.
Laten we hopen dat de Aziaten ons niet in de steek laten en het verder blijven pushen!juggle schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:28:
Ok, ik ben ook om en zojuist 650 NEM gekocht. Ik moet eerlijk bekennen dat dit een duik in het diepe is maar het is een gokje waard.
Waar creëert dit beweging? Men probeert al maanden FUD te verspreiden over Tether en Bitfinex.Katseviool schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:39:
https://www.reddit.com/r/.../?st=jayjwchm&sh=18a4b661
Mooie research post over Tether (scam). Creëert aardig wat beweging.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
[ Voor 13% gewijzigd door nemesis2212 op 09-12-2017 00:59 ]
Niemand?tolgaliya schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:44:
Sinds een week of twee nu in de wondere wereld van de crypto's gestapt. Hiervoor geen enkele ervaring gehad met welke vorm dan ook van beleggen. Maar wat een rollercoaster. Tuurlijk was mijn initiele gedachte ' snel geld verdienen', maar daarnaast vind ik de oorspronkelijke gedachte achter de bitcoin ook erg interessant en langzaam maar zeker probeer ik er meer grip op te krijgen.
Nu heb ik wel een vraag en grote kans dat dit een n00b vraag is, maar gelukkig bestaan er geen domme vragenWat is de juiste tactiek op het moment dat je een redelijke winstmarge hebt? Is dat je winst cashen en vervolgens bij de eerstvolgende dip herinvesteren of gewoon laten staan tot het punt bereikt is waarbij je voor jezelf hebt aangegeven dit is het moment om alles te verkopen? Dit is waarschijnlijk beleggen 101, maar misschien dat iemand het in een nutshell kan toelichten dan wel niet verwijzen naar een bron om hier meer over te lezen.
Dan heb ik nog een ander klein vraagje. Stel ik wil meer investeren in altcoins. Is het dan gunstiger om hiervoor mijn bitcoins in te wisselen of kun je dan beter de desbetreffende coins rechtstreeks aanschaffen? Mits de coin op deze manier gekocht kan worden uiteraard. Snap dat dit ook geheel afhankelijk is van de waarde op het moment van kopen, maar ben daar toch benieuwd naar.
Thanks!
[ Voor 24% gewijzigd door LED-Maniak op 09-12-2017 01:04 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Hij beweegt iig genoeg. Ga er niet voor opblijven, zet wel een positieve sell order. Morgen zie ik wel of deze gehaald is of niet.Tominatie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:44:
wordt een nachie door voor mij, filmpie aan we gaan het zien
Op je 1e vraag kan niemand een antwoord geven, dat moet je zelf beslissen en op gevoel. Op altcoins is HODL bij mij het beste. Bij bitcoin kan het heel voordelig zijn om uit te cashen als je de dip aanvoelt komen en dan weer goedkoper bitcoin inkopen bij het dieptepunt (je weet natuurlijk niet wanneer het uiterste dieptepunt is bereikt, het blijft gokken)tolgaliya schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:44:
Wat is de juiste tactiek op het moment dat je een redelijke winstmarge hebt? Is dat je winst cashen en vervolgens bij de eerstvolgende dip herinvesteren of gewoon laten staan tot het punt bereikt is waarbij je voor jezelf hebt aangegeven dit is het moment om alles te verkopen?
Dan heb ik nog een ander klein vraagje. Stel ik wil meer investeren in altcoins. Is het dan gunstiger om hiervoor mijn bitcoins in te wisselen of kun je dan beter de desbetreffende coins rechtstreeks aanschaffen? Mits de coin op deze manier gekocht kan worden uiteraard. Snap dat dit ook geheel afhankelijk is van de waarde op het moment van kopen, maar ben daar toch benieuwd naar.
Wat ik zou doen? Mijn huis afbetalen, direct! Waarom? Een huis blijf je nodig hebben, ook bij een crisis. Een huis is redelijk waardevast en zeker voor later wil je geen woonlasten hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:13:
Ik heb op dit moment zoveel geld in crypto zitten, dat ik m'n huis kan afbetalen ermee. Het nadeel is dat ik eerder heb uitgecashed en dat daarna de koers alleen nog maar harder is gaan stijgen. Ik heb genoeg spaargeld en een goede baan om m'n gezin van te onderhouden. Genoeg twijfels over wat nu het handigste is om te doen:
Uitcashen? Deel uitcashen? Alles houden, mogelijk miljonair over een paar jaar of misschien alles zien verdampen? Om eerlijk te zijn ben ik het ideologische karakter van cryptocurrency uit het oog verloren. Alles draait alleen nog maar om geld en gretigheid. Een paar altcoins kunnen mij nog bekoren
Eerste wereld probleem? Ja.
Wat zouden jullie doen?
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Wauw bofkont wou dat ik hetzelfde kon zeggen maar dan had ik maar jaar eerder moeten beginnen.Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:13:
Ik heb op dit moment zoveel geld in crypto zitten, dat ik m'n huis kan afbetalen ermee. Het nadeel is dat ik eerder heb uitgecashed en dat daarna de koers alleen nog maar harder is gaan stijgen. Ik heb genoeg spaargeld en een goede baan om m'n gezin van te onderhouden. Genoeg twijfels over wat nu het handigste is om te doen:
Uitcashen? Deel uitcashen? Alles houden, mogelijk miljonair over een paar jaar of misschien alles zien verdampen? Om eerlijk te zijn ben ik het ideologische karakter van cryptocurrency uit het oog verloren. Alles draait alleen nog maar om geld en gretigheid. Een paar altcoins kunnen mij nog bekoren
Wat zouden jullie doen?
Als je je er ongemakkelijk bij voelt is het tijd om af te romen. Laat het deel staan waar je geen slecht gevoel van krijgt mocht het naar nul gaan. De rest betaal je lekker je huis mee af of stop je in een fonds met veiliger/lager rendement.Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:13:
Wat zouden jullie doen?
Niet afbetalen en lekker blijven genieten van de hypotheekrenteaftrek zolang het nog kan.Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:13:
Wat zouden jullie doen?
Want een lening hebben is altijd nog beter dan geen.Kees Klaassen schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:31:
[...]
Niet afbetalen en lekker blijven genieten van de hypotheekrenteaftrek zolang het nog kan.
Mocht je eruit willen stappen zou ik het geld stoppen in goud, kunst o.i.d.
Verwijderd
Er gaat helemaal niks gebeuren met “ die bitcoin aandelen “.ErikRo schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:41:
Zoals we allemaal weten komen zondag die bitcoin aandelen of hoe ze heten op de markt. En niemand weet of de koers van btc gaan knallen of naar de bodem.
Hebben jullie nog een strategie? Gaan jullie afwachten met de kans als hij flink dipt dat je te laat bent met verkopen?
Zit zelf te denken aan deels BTC, USDT en een goede ALT. Beetje risico spreiding zeg maar eventueel later alles weer naar één van de drie.
Hoe gaan jullie dit slim insteken?
Ik lees al enige tijd mee met dit topic, maar deze vraag triggert me om even te reagerenVerwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:13:
Wat zouden jullie doen?
Ziet er naar uit dat onze Aziatische vrienden de NEM links laten liggen...Tominatie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:44:
[...]
Laten we hopen dat de Aziaten ons niet in de steek laten en het verder blijven pushen!![]()
ATM:
Korea: 8:41
China: 7:41
India: 5:12
Indonesië: 6:12
wordt een nachie door voor mij, filmpie aan we gaan het zien
Waarom denk je dat zo heel zeker te weten? Of is het jouw hoop dat er niks gebeurt die spreekt?Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:47:
[...]
Er gaat helemaal niks gebeuren met “ die bitcoin aandelen “.
Nada. Niente. Zero. Nothing. Niets.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dit gebeurt ook al zonder futures. Het is alleen een extra incentiveRakward schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:02:
Ik lees dat sommige mensen denken dat de BTC-futures niets zullen doen aan de prijs.
Ik vermoedde dit eerst ook maar laatst vertelde iemand me dat dit toch wel nadelig zou kunnen zijn voor ons.
Als een whale een future neemt op een daling van BTC hoeft hij bij een grote prijsstijging(die hij zelf in gang kan zetten desnoods) maar beginnen dumpen, ze maken eerst winst op hun dump en dan nog eens op het future contract. Tegen da is de BTC flink gedaald door hun dump en de daaropvolgende panic sell van de rest en ze kopen gewoon terug BTC bij met winst.
Het is iemand die in de bankensector werkt en ook nog lessen wiskunde geeft en sinds kort zelf met het hele crypto verhaal bezig is dus zijn mening vindt ik toch wel interessant.
Hij is wel nog maar pas ermee bezig(door dat ik hem wat vragen stelde over arbitrage met de beurs in Zimbabwe bv).
We love the smell of innovation in the morning!
Grappig daar was ik nou net bang voor als de whales de futures gaan ontdekken en de kennis en de aantallen om de koers te sturen. Wij kunnen dan alleen overleven en winnen door op tijd uit en in te stappen of iets met goede alt's te doen. En tien minuten post jij ditRakward schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:02:
Ik lees dat sommige mensen denken dat de BTC-futures niets zullen doen aan de prijs.
Ik vermoedde dit eerst ook maar laatst vertelde iemand me dat dit toch wel nadelig zou kunnen zijn voor ons.
Als een whale een future neemt op een daling van BTC hoeft hij bij een grote prijsstijging(die hij zelf in gang kan zetten desnoods) maar beginnen dumpen, ze maken eerst winst op hun dump en dan nog eens op het future contract. Tegen da is de BTC flink gedaald door hun dump en de daaropvolgende panic sell van de rest en ze kopen gewoon terug BTC bij met winst.
Het is iemand die in de bankensector werkt en ook nog lessen wiskunde geeft en sinds kort zelf met het hele crypto verhaal bezig is dus zijn mening vindt ik toch wel interessant.
Hij is wel nog maar pas ermee bezig(door dat ik hem wat vragen stelde over arbitrage met de beurs in Zimbabwe bv).
Waar is jouw antwoord op gebaseerd? Op deze manier is jouw mening net zo waardevol als die kreten stop al je geld in coin abc dan word je rijk.Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:47:
[...]
Er gaat helemaal niks gebeuren met “ die bitcoin aandelen “.
Nada. Niente. Zero. Nothing. Niets.
Weekend, misschien eens uitslapen na week werken. Kijk over 8 uur nog maar eens.tolgaliya schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:50:
[...]
Ziet er naar uit dat onze Aziatische vrienden de NEM links laten liggen...
Zo makkelijk gaat dat niet.Rakward schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:02:
Ik denk dat je het concept van het geschetste scenario niet begrijpt. Het is niet omdat je geen bitcoins moet hebben om in futures te handelen, dat het dumpen van bitcoins geen invloed heeft op de waarde van je futures. Want dat heeft het dus wel.lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:14:
[...]
Zo makkelijk gaat dat niet.
https://www.finanzen.nl/a...bitcoins-nodig-1010583044
Mochten ze de prijzen niet kunnen verlagen en stijgt zelfs de prijs dan is hun verlies giga.
Sommige instuten verkopen ook geen futures op short positie voor btc. De koers is te volatiel.
http://coinmarketcal.com/AlxRoelofs schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:16:
Is er een website waar jullie het nieuws over coins in de gaten houden?
Zo lees ik nu dat er nieuws is over NEM, maar dat kan ik dus nergens terug vinden. Zou het fijn vinden om een website te hebben die in in de gaten kan houden voor dit soort nieuws.
Klopt maar je spreekt af bij een koers te kopenk53 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:17:
[...]
Ik denk dat je het concept van het geschetste scenario niet begrijpt. Het is niet omdat je geen bitcoins moet hebben om in futures te handelen, dat het dumpen van bitcoins geen invloed heeft op de waarde van je futures. Want dat heeft het dus wel.
[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 09-12-2017 02:32 ]
Verwijderd
Is dat niet de bedoeling van CME met hun futures ? BTC overal opkopen, Dan flink dumpen en paniek veroorzaken en dan de restjes oprapen van de schaapjes die in paniek meegaan en laag verkopen ?Rakward schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:02:
Het punt is nu juist dat grote partijen de koers wel kunnen beïnvloeden. Wat je met je laatste zin bedoelt weet ik niet.lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:22:
[...]
Klopt maar je spreekt af bij een koers te kopen
Stel dat dat 8k is maar de koers is 12k omdat je koers niet kan beïnvloeden. Dan ben je de sjaak. Ik weet niet hoeveel aantallen in een future zitten.
CME is gewoon de beheerder van de marktplaats waar de futures verhandeld worden. Niet diegene die ze opkoopt. Dat zijn funds bij grote banken bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:23:
[...]
Is dat niet de bedoeling van CME met hun futures ? BTC overal opkopen, Dan flink dumpen en paniek veroorzaken en dan de restjes oprapen van de schaapjes die in paniek meegaan en laag verkopen ?
En zo alle kleine cryptohouders eruit werken en die weer hoog laten instappen. En dan alles weer herhalen,
Zo werkt het op de gewone beurs waar ze maar wat trots zijn dat ze de kleine beleggers flink te pakken nemen.
Beste is om de hele futures markt gewoon te negeren. En als ze een dump veroorzaken NIET meegaan in de kunstmatige paniek ! Dan druipen ze vanzelf weg af uit crytos.
Wallstreet is manipulatie, controleren, kleine beleggers duperen. Kortom niets goeds.
Verwijderd
De "financiële instellingen" die nu in bitcoin stappen hebben al aangegeven dat het doel is de cryptohandel te manipuleren en controleren. Als ze de koers kunnen beinvloeden dan zullen ze dat 100% zeker doen.k53 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:25:
[...]
Het punt is nu juist dat grote partijen de koers wel kunnen beïnvloeden. Wat je met je laatste zin bedoelt weet ik niet.
Bitcoin-futures worden gesetteld in contanten, wat betekent dat beleggers geen virtuele munten hoeven te kopen of verkopenk53 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:25:
[...]
Het punt is nu juist dat grote partijen de koers wel kunnen beïnvloeden. Wat je met je laatste zin bedoelt weet ik niet.
Voor sommige bestaat `de BTC prijs` blijkbaar wel:.oisyn schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 00:56:
[...]
Maar er bestaat niet zoiets als "de BTC prijs". Het enige wat die koers laat zien is hoe hoog de laatste trade was op een specifieke exchange. Het vertelt je niet voor hoeveel jij je coins kunt kopen, en ook niet voor hoeveel jij je coins kunt verkopen. Daarvoor moet je daadwerkelijk naar het orderbook kijken, en dat is ook afhankelijk van hoeveel jij er wenst te kopen/verkopen.
Daar ga ik ook van uit, al hoor ik dingen zoals "100% zeker" nooit graag als het om financiële markten gaatVerwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:30:
[...]
De "financiële instellingen" die nu in bitcoin stappen hebben al aangegeven dat het doel is de cryptohandel te manipuleren en controleren. Als ze de koers kunnen beinvloeden dan zullen ze dat 100% zeker doen.
Ik begrijp echt niet wat je daarmee wil zeggen. Ik weet heus wel dat je geen bitcoins moet verhandelen om in futures te handelen. Enkel lijk je niet te begrijpen dat de partijen die belang hebben bij een koersval (door via futures short te gaan op bitcoin) die koers wel kunnen sturen door massaal te dumpen. (Het zijn jongens met een hele grote zak geld). En zo winnen ze dus 2 keer.lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:31:
[...]
Bitcoin-futures worden gesetteld in contanten, wat betekent dat beleggers geen virtuele munten hoeven te kopen of verkopen
Nog een keer futures spreek je af
Ik verwacht de koers op 8k
De koers is uiteindelijk 12k
Afrekening 4k per btc
Ze kunnen dumpen maar er is weinig supply.
De koers zal naar mijn verwachting na een diepe daling weer herstellen. Iedereen gaat inslaan. Futures op short is dus riskant.
Heb geen glazen bol. We zien het wel.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik weet wat ik zeg. Enkel lijk jij alleen te willen bevestigen dat de koers keldert. Als jij dat zo graag wilt prima. We zien volgende week wel.k53 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:37:
[...]
Ik begrijp echt niet wat je daarmee wil zeggen. Ik weet heus wel dat je geen bitcoins moet verhandelen om in futures te handelen. Enkel lijk je niet te begrijpen dat de partijen die belang hebben bij een koersval (door via futures short te gaan op bitcoin) die koers wel kunnen sturen door massaal te dumpen. (Het zijn jongens met een hele grote zak geld). En zo winnen ze dus 2 keer.
Wat je bedoelt met "er is weinig supply" weet ik niet.
Waarom je ervan uitgaat dat die koers na een diepe daling weer zal herstellen en iedereen gaat inslaan weet ik ook niet. Heb je daar argumentatie voor of vind je het gewoon leuk klinken?
Als je mijn posts hierboven leest weet je dat ik niet wil stellen dat de koers keldert.lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:48:
[...]
Ik weet wat ik zeg. Enkel lijk jij alleen te willen bevestigen dat de koers keldert. Als jij dat zo graag wilt prima. We zien volgende week wel.
Jij schreef letterlijk dat je de koers niet kan beïnvloeden. Dat kan je dus wel. Jij misschien niet, ik ook niet. Maar die grote marktpartijen dus wel.lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:22:
[...]
Klopt maar je spreekt af bij een koers te kopen
Stel dat dat 8k is maar de koers is 12k omdat je koers niet kan beïnvloeden. Dan ben je de sjaak. Ik weet niet hoeveel aantallen in een future zitten. Zijn dat 100 stuks dan is het verlies 4 ton.
Goeie exchange met lage fees https://www.binance.com/?ref=10228096
[ Voor 14% gewijzigd door sh4d0wman op 09-12-2017 06:51 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik had op 88 euro al besloten om volledig uit te stappen en door te gaan met BtC. Dat is pas zuur. Nu aan het twijfelen of ik ergens nog instap of toch maar het weekend afwacht.MaZo schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 06:09:
Kut, voor het slapen een verkooporder van EUR 120 gezet voor al mijn LTC. Die is echter helaas inmiddels naar EUR 140-170 gepompt...
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Persoonlijk zou ik gewoon afromen. Haal er een leuk bedrag uit, los je hypotheek er deels mee af en hou de rest erin, maar alleen een deel wat je bereid bent te missen.Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:13:
Als je 50% loonbelasting betaald, wordt met de hypotheek rente aftrek de helft door de staat terug betaald. Stel je hypotheekrente is 3.5%, dan betaal je effectief slechts 1.75%. Als je dat als rendement haalt op de belegging in cryptocoins en dat is op zich niet zo moeilijk, is het gunstiger niet geheel af te betalen.LED-Maniak schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:38:
[...]
Want een lening hebben is altijd nog beter dan geen.Een rekensommetje leert mij dat het nog steeds goedkoper is om af te lossen.. Ténzij ik iets kan vinden dat harder rendeert dan mijn hypotheek mij kost.
[ Voor 16% gewijzigd door thunder8 op 09-12-2017 06:54 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Zijn de Chinezen al wakker?Tominatie schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:24:
Ik heb net nog even een bedrag gepompt in NEM aangezien ik eigenlijk nog wel een pump verwacht naar $1.
De koreanen worden wakker, die gaan het nog 100% behoorlijk pumpen....... TO THE MOON!!!
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq