[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.242 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZaa
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-04-2018
shoombak schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:44:
[...]

Klinkt als een goede belegging van zijn winst :')
Luck of zijn jullie toevallig traders?

Klinkt iig goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Eindhovenfinest schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:37:
:o Op mijn werk heeft een collega per 1 januari een half jaar sabbatical genomen. Met dank aan de crypto coins.
Hier ook, maar dan 'pensioen' op zijn 35e. Mix van vroeg begonnen en nog erg actief zijn (blogs e.d.). Gaat je nu waarschijnlijk minder goed lukken :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:40:
[...]

Lees aub even een stukje terug over mijn ervaring van de afgelopen dagen met IOTA en Bitfinex...

Heb nu via veel omwegen mijn geld er weg kunnen sluizen via LTC, maar dat was ook echt op 4 decimalen nauwkeurig en is alleen gelukt omdat LTC ineens sterk steeg, anders had ik mijn geld er niet meer weg kunnen halen.

Je moet minimaal voor 350 Dollar IOTA hebben om het te kunnen withdrawen, wat daarna waarschijnlijk gedurende een aantal weken vast blijft zitten aan de kant van Bitfinex. Ga dus liever naar Binance voor IOTA, al staat de withdraw functie daar nu ook op maintenance....

Mijn advies: Stap even niet in IOTA, beide exchanges die het ondersteunen stralen weinig vertrouwen uit.
Zeer veel dank voor dit advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:03
De koers van LTC gaat gestaag omhoog. Ik heb toevallig wat in LTC zitten, en zit te denken om met een kleine winst te verkopen om het verkopen een keer gemaakt te hebben. Om te zien dat het op je bankrek. gestort wordt.. Hebben jullie dat ook gedaan, puur om ook dat aspect van handelen een keer uitgevoerd te hebben? Gaat natuurlijk niet om veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:01
Hippe bitcoin-futures verboden vrucht voor Belgen

Bitcoin-beleggers gingen deze week door het dolle heen in afwachting van de komst van heuse futures op de virtuele munt. Maar in België zullen die beleggingsproducten sowieso niet beschikbaar zijn.

...

Alleen: de Belgische banken en beurshuizen kunnen die klanten vandaag op geen enkele manier bedienen. Omdat de bitcoin niet gereguleerd is, kan je sowieso niet rechtstreeks beleggen in virtuele munten bij de Belgische financiële instellingen. 'We kunnen ook geen andere afgeleide producten aanbieden. We geven enkel uitleg over wat de bitcoin eigenlijk is.'

Wel in Nederland
Gelijkaardige geluiden vallen te horen bij de onlinebrokers Keytrade Bank en Binck, de eveneens een pak meer oproepen binnenkrijgen in hun call centers. 'In Nederland bieden we vandaag al beleggingen in bitcoin aan in de vorm van ETN's, effecten die de koers van de virtuele munt schaduwen,' legt woordvoerder Ronald Veerman uit. 'Zodra we kunnen zullen we wellicht ook de futures in bitcoin verkopen. We merken dat de vraag daarnaar ook toeneemt in België. Maar zolang het hier niet kan, zullen we die producten niet in ons gamma opnemen.'
Opvallend: ondanks het verbod van de FSMA maakt de onlinebroker Lynx wel nog reclame voor afgeleide beleggingen in bitcoin. 'Volgens onze informatie kunnen die producten hier wel worden verkocht. Vanaf woensdag zullen de bitcoin-futures ook verhandelbaar worden op ons platform.'

------

volledig artikel hier:
https://www.tijd.be/onder...61130?ckc=1&ts=1512761447

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

technoaddict schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:53:
De koers van LTC gaat gestaag omhoog. Ik heb toevallig wat in LTC zitten, en zit te denken om met een kleine winst te verkopen om het verkopen een keer gemaakt te hebben. Om te zien dat het op je bankrek. gestort wordt.. Hebben jullie dat ook gedaan, puur om ook dat aspect van handelen een keer uitgevoerd te hebben? Gaat natuurlijk niet om veel geld.
waar ga je het verkopen ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Litebit.
Kost me relatief veel geld, maar het is voor mij nu de enige plek waar ik dat kan doen, en ben vertrouwd met Litebit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

ik weet niks schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:36:
[...]

Ja dat geloof ik graag dat het zo snel kan. Maar identiteitsfraude ben je blijkbaar niet bang voor, of heb je iets geblurd?
Klein detail ik ben belg, en tja ik zit toch in heel wat databases, identiteitsfraude kan 100 keer makkelijker dan via deze weg. Ik bedoel in de bank hebben ze mijn gegevens, bij bunq, n26 ook die geven zelfs door aan de fiscus dat ik rekeningen heb dus een andere financiële instelling zoals kraken tja. Met een rijksregister nummer alleen kan je echt niet veel hoor. Op alle overheidssites moet je authentificeren met je kaart en je certificaat.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Zijn er mensen die Electroneum bezitten? Volgende week wordt eindelijk de wallet gereleased? wat verwachten jullie price going up or down? De coins hebben natuurlijk een tijd opgesloten gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:35
Sanalologo schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:08:
Zijn er mensen die Electroneum bezitten? Volgende week wordt eindelijk de wallet gereleased? wat verwachten jullie price going up or down? De coins hebben natuurlijk een tijd opgesloten gezeten.
Gaat up.

Web Enrichment

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arietje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-05 13:57
Heb gisteren wat bitcoin gekocht bij een 3 tal NL sites. Wilde de ervaring even delen :)

1. bitrush.nl: wel snelle betaling, alleen een zeer nadelige koers / fee. Voor je hier koopt zou ik zeggen kijk even hoeveel je terug krijgt bij andere partijen
2. litebit.eu: gaat goed / fee is te doen. Indien er voorraad is, als er geen voorraad is kun je ook niet bestellen dus geen verwarring.
3. anycoindirect.eu: Lijken ze sinds enkele dagen geen transacties uit te voeren in de blockchain, je betaalt wel, krijgt al dan niet een status succes, maar wordt niet feitelijk doorgevoerd. Op hun facebook/twitter klagen mensen met dezelfde problemen.

Edit: Na 2 dagen alsnog de coins ontvangen van anycoindirect.

[ Voor 4% gewijzigd door Arietje op 09-12-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

Het voelt nu echt als miljoenenjacht, doe ik nog een koffertje open / een trade of stap ik uit en kijk ik hoe deze gekte verder verloopt...

btw, helaas geen miljoen ;)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
technoaddict schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:59:
[...]

Litebit.
Kost me relatief veel geld, maar het is voor mij nu de enige plek waar ik dat kan doen, en ben vertrouwd met Litebit.
In het weekend wordt er niet naar je rekening overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Utke56 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:23:
[...]

In het weekend wordt er niet naar je rekening overgemaakt.
Enkele werkdagen houd ik al rekening mee.. + idd weekend mocht dat er tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wow, hoe kan NEM nou ineens zo'n stijging hebben beleefd? Mij hoor je niet klagen! :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-07 20:51

PJ.

LTC en XEM zijn omhoog geschoten zeg. Helaas bezit ik niks meer ervan. Nu nog instappen om snel wat van de piek mee te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PJ. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:48:
LTC en XEM zijn omhoog geschoten zeg. Helaas bezit ik niks meer ervan. Nu nog instappen om snel wat van de piek mee te pakken?
Ik weet niet ik heb iedergeval mijn XEM net verkocht, hele mooie profit. Had er 500 van ingekocht voor 0,19 en net verkocht voor 0,46 cent per stuk... denk dat het nu gaat dalen, maar je weet het nooit..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-10 15:30

lasharor

7 december 2004

Zag het gisteren nog als medeling op die XEM /r/ maar heb er vervolgens niets meer mee gedaan. "Te lui". Ze hebben een of andere samenwerking met Wechat. Nog wel onduidelijk wat dat dan exact is. Wanneer het slechts om een of andere extensie gaat denk ik dat de prijs weer zal dalen naar het vorige niveau.

Die developers zijn wat laks met marketing. Ze hebben het al sinds het begin op bitcointalk over "catapult' maar daar zie ik na jaren nog niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niks over XEM deals gezien op het internet. Waar halen jullie het nieuws vandaan?

Ik heb een account aangemaakt op Bittrex. Hopelijk kan ik meespringen op de volgende stijging van een altcoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
[...]

Lees aub even een stukje terug over mijn ervaring van de afgelopen dagen met IOTA en Bitfinex...

Heb nu via veel omwegen mijn geld er weg kunnen sluizen via LTC, maar dat was ook echt op 4 decimalen nauwkeurig en is alleen gelukt omdat LTC ineens sterk steeg, anders had ik mijn geld er niet meer weg kunnen halen.

Je moet minimaal voor 350 Dollar IOTA hebben om het te kunnen withdrawen, wat daarna waarschijnlijk gedurende een aantal weken vast blijft zitten aan de kant van Bitfinex. Ga dus liever naar Binance voor IOTA, al staat de withdraw functie daar nu ook op maintenance....

Mijn advies: Stap even niet in IOTA, beide exchanges die het ondersteunen stralen weinig vertrouwen uit.
Ik heb maar een klein bedrag iota.
Kan ik die niet omzetten in btc en dan withdrawlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.

PJ.

Sanalologo schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:08:
Ik heb meegedaan aan de ico. Is er al bevestiging van het vrijgeven vd wallet? Las laatste tijd aantal tegenstrijdige berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

lighting_ schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:09:
[...]

Ik heb maar een klein bedrag iota.
Kan ik die niet omzetten in btc en dan withdrawlen?
Moet ongeveer 250-350 Dollar waard zijn, anders voldoe je niet aan de minimale limiet die per minuut kan verschillen. Kan je per coin bekijken op de withdraw pagina.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 17:00
[...]

Sja ik zit sinds dinsdag in IOTA en heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Sowieso heb ik me voorgenomen meer HODL toe te passen dan daytraden en winst verzilveren bij IOTA.

Maar even praktisch. Waarom kan je je IOTA niet omzetten naar BTC/LTC en gewoon transferren?

En wat betreft de fee die de exchanges pakken. Boeiend. Als ik ga beleggen haal ik niet dergelijke rendementen. Dat het verzilveren dan wat lastiger of bewerkelijker is hoort mijns inziens bij de nieuwigheid omtrent crypto.

Verder wat betreft IOTA en koers. De koers is zich naar mijn idee flink aan het verstevigen. Denk komende week weer naar de 5 dollar als BTC niet alle shine inpikt.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
PJ. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:12:
[...]

Ik heb meegedaan aan de ico. Is er al bevestiging van het vrijgeven vd wallet? Las laatste tijd aantal tegenstrijdige berichten.
Halverwege aankomende week. Wat ga jij doen? hodl of sell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:31
Pff de reacties zijn hier de laatste dagen ook echt niet meer bij te houden..

Zo ik heb vanavond de helft van mijn LTC's verkocht. Bijna 2 maand geleden ingekocht (nadat ik helaas veel te vroeg mijn BTC (wel met winst) had verkocht en daarna steeds niet in durfde te stappen) en nadat het er de laatste dagen steeds net tegen aan zat te hikken zat het vandaag over een verdubbeling heen, dus de helft verkocht en de andere helft is pure winst en laat ik staan. Kijken wat het doet de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:41
[...]

Heb eerder op de avond een email gehad vh team dat de wallets ergens volgende week worden vrijgegeven,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

B-Bandit schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:14:
[...]
Maar even praktisch. Waarom kan je je IOTA niet omzetten naar BTC/LTC en gewoon transferren?
Dat is wat ik uiteindelijk ook heb gedaan. IOTA kreeg ik niet van Bitfinex af, dus IOTA naar BTC omgezet, BTC naar LTC omgezet, toen gewacht tot ik op 2,079 LTC withdraw limit uitkwam (puur toeval dat dat in de buurt van de IOTA waarde kwam!) en toen na 30x refreshen kwam ik precies onder de withdrawal limit uit en direct LTC overgemaakt naar Binance, anders had dat daar nog gestaan. Er is nog 20 MIOTA pending die kant op, maar ik hoop dat dat expired.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 03-10 17:00
Taro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:17:
[...]

Dat is wat ik uiteindelijk ook heb gedaan. IOTA kreeg ik niet van Bitfinex af, dus IOTA naar BTC omgezet, BTC naar LTC omgezet, toen gewacht tot ik op 2,079 LTC withdraw limit uitkwam (puur toeval dat dat in de buurt van de IOTA waarde kwam!) en toen na 30x refreshen kwam ik precies onder de withdrawal limit uit en direct LTC overgemaakt naar Binance, anders had dat daar nog gestaan. Er is nog 20 MIOTA pending die kant op, maar ik hoop dat dat expired.
Precies, gewoon omzetten naar BTC en weg ermee. Dank voor je ervaring. Waar lopen de anderen dan tegenaan? Want volgens mij kan je momenteel enkel IOTA tussen binance en bitfinex transferren dus dat heeft weinig nut. Sowieso, opletten dat je bij IOTA nooit dezelfde wallet hergebruikt! Die vervalt direct na het eerste gebruik.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb net nog even een bedrag gepompt in NEM aangezien ik eigenlijk nog wel een pump verwacht naar $1.
De koreanen worden wakker, die gaan het nog 100% behoorlijk pumpen....... TO THE MOON!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.

PJ.

Welke site traden jullie in NEM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PJ. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:25:
Bittrex. Pfffff kan niet wachten tot de chinezen, koreanen etc. wakker gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Taro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:12:
[...]

Moet ongeveer 250-350 Dollar waard zijn, anders voldoe je niet aan de minimale limiet die per minuut kan verschillen. Kan je per coin bekijken op de withdraw pagina.
Chinezen kennen het woord service niet.
Eerst een heel bs verhaal waarom en onderin zou weer over een week een tool komen om toch lage bedragen te withdrawlen erg vaag. Of staat die zin al weken. Afijn Ik hoop maar dat iota flink stijgt. Want dit soort acties kan ik echt niet waarderen.

[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 08-12-2017 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
PJ. schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:25:
Ik heb deze op litebit gekocht en gebruik de Android NEM wallet.

Betaald met iDeal en de coins naar mijn adres gestuurd die ik heb aangemaakt in de Android app. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Tominatie schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:24:
Ik heb net nog even een bedrag gepompt in NEM aangezien ik eigenlijk nog wel een pump verwacht naar $1.
De koreanen worden wakker, die gaan het nog 100% behoorlijk pumpen....... TO THE MOON!!!
Misschien mis ik wat maar waarom eigenlijk? :?
Zou leuk zijn als je gelijk krijgt maar ik zie het even niet?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:52:
[...]

Misschien mis ik wat maar waarom eigenlijk? :?
Zou leuk zijn als je gelijk krijgt maar ik zie het even niet?
Nem heeft een samenwerkingsverband gesloten met WeChat, dat is een enorm platform vergelijkbaar met MSN dat wij vroeger gebruikte. WeChat is eigenlijk de Aziatische variant. Daarnaast heb ik nog iets gevonden wat nog voor een extra pump zou kunnen zorgen https://blog.chronobank.io/bittrex-delisting-90cbee72df04
er komt iets groots aan waar NEM en Chronobank samen aan hebben gewerkt... wat dat is, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
"Kakao is the Korean messenger. They have released their own exchange which you can use on their app called Upbit, which lists NEM. This was big enough news.
Wechat is the Chinese messenger app, similar to Whatsapp. NEM will be the first wallet developed for Wechat. The Chinese do a lot of transactions on Wechat already.
Europe and America have no idea just how large Kakao and Wechat are, when Asia wakes up in a few hours people will definitely take notice of the Wechat news. Most Koreans will be able to easily buy NEM from their phone."

We gaan zien of NEM de $1 gaat passeren, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
[...]

Dat is niet helemaal eerlijk
iota is nou eenmaal iets speciaals niet voor niks kun je je coins kwijtraken soms tijdelijk maar soms echt definitief kwijt door hun briljante werking van hun wallet.
Kan me voorstellen dat exchanges liever niet hebben dat er coins kwijtraken. Iota is nou eenmaal 'speciaal'.

En als je niet kan withdrawen dan zet je toch om naar btc of iets anders en withdraw je die?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:53
[...]

750 euro in BTC met 50% bonus gekocht. Koers is erg volatiel maar als je het volume op Cryptopia ziet... Heb kleine 1900 euro aan het minen verdiend waar ik inmiddels ruim 800 door de volatiele koers verloren ben...

Coin zelf heb ik vertrouwen in, gok wel dat veel mensen gaan cashen want je kon ze voor 0.01 cent per stuk kopen en ze zijn atm 012 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.

PJ.

Ik moet eerst nog maar even zien waar ik met ETN uberhaupt kan gaan cashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:53
PJ. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:18:
Ik moet eerst nog maar even zien waar ik met ETN uberhaupt kan gaan cashen
Cryptopia momenteel. Volgens hun FB willen ze de community laten voten welke exchange hierna gelist gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:02:
We gaan zien of NEM de $1 gaat passeren, ben benieuwd.
Ik ook. Je enthousiasme werkt aanstekelijk dus ik heb wel 25 hele nem's gekocht. 8)
Om (op dit moment dan) de $1 te halen zal hij door moeten stijgen naar 7000 satoshi's. Dat zie ik niet zo snel gebeuren maar op dit moment al wel $0,61 winst. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:23:
[...]

Ik ook. Je enthousiasme werkt aanstekelijk dus ik heb wel 25 hele nem's gekocht. 8)
Om (op dit moment dan) de $1 te halen zal hij door moeten stijgen naar 7000 satoshi's. Dat zie ik niet zo snel gebeuren maar op dit moment al wel $0,61 winst. :P
Hahaha, als het geluk ons toelacht kom ik je binnenkort opzoeken in mijn gloednieuwe lambo 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 20:03
Wat is een andere veilige site voor alternatieve ecoins, zoals ico e.d. Ben alleen met coinbase bekend, en van daar wil ik dan mijn bitcoins verspreiden naar andere sites voor alternatieve munten. Maar via google kom ik er niet echt uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:26:
[...]

Hahaha, als het geluk ons toelacht kom ik je binnenkort opzoeken in mijn gloednieuwe lambo 8)7 ;)
Alleen opzoeken of kan er ook een ritje af? Ik betaal de benzine wel, no probs. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 22:10

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ok, ik ben ook om en zojuist 650 NEM gekocht. Ik moet eerlijk bekennen dat dit een duik in het diepe is maar het is een gokje waard.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
NEM was de tweede altcoin die ik kocht begin oktober. Gewoon als test en voor een paar tientjes. Leuk dat die ineens een boost krijg.

Over verificatie gesproken, ter info, vanavond heb ik me bij Coinbase aangemeld en geverifieerd met mijn rijbewijs en bsn onleesbaar gemaakt. Foto's gemaakt met m'n mobiel. Binnen 10 minuten bevestiging per mail dat verificatie gelukt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Tominatie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:26:
[...]

Die wordt binnen twee dagen voor je deur gejat :+
Beter geld in iets minder opvallend steken

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:33
Guess who controls over half a billion Tethers across 3 exchanges—over 73% of USDT currently in circulation.

Mooie research post over Tether (scam). Creëert aardig wat beweging.

[ Voor 36% gewijzigd door Katseviool op 09-12-2017 00:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Laatst online: 03-10 20:06
juggle schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:28:
Ok, ik ben ook om en zojuist 650 NEM gekocht. Ik moet eerlijk bekennen dat dit een duik in het diepe is maar het is een gokje waard.
Haha, same here, even wat Crown omgezet en in NEM geïnvesteerd. Ben benieuwd of de aziaten de coin naar een hoger level trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:17:
[...]

Ik heb ook nog een redelijk deel van mijn IOTAS bij Bitfinex staan.. Dus eigenlijk is het slimmer om alles over te zetten naar Binance? (Daar staat de rest + wat BTC).. Eigenlijk dacht ik dat het slimmer was om te spreiden over Exchanges twijfel nu wel een beetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
juggle schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:28:
Laten we hopen dat de Aziaten ons niet in de steek laten en het verder blijven pushen! _/-\o_

ATM:
Korea: 8:41
China: 7:41
India: 5:12
Indonesië: 6:12

wordt een nachie door voor mij, filmpie aan we gaan het zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Laatst online: 01:18
Katseviool schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:39:
https://www.reddit.com/r/.../?st=jayjwchm&sh=18a4b661

Mooie research post over Tether (scam). Creëert aardig wat beweging.
Waar creëert dit beweging? Men probeert al maanden FUD te verspreiden over Tether en Bitfinex.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Cryptocurrencies: 1337 / Markets: 7224. (volgens coinmarketcap)

Ik vind het een prima aantal verschillende coins :9

[ Voor 13% gewijzigd door nemesis2212 op 09-12-2017 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
tolgaliya schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:44:
Sinds een week of twee nu in de wondere wereld van de crypto's gestapt. Hiervoor geen enkele ervaring gehad met welke vorm dan ook van beleggen. Maar wat een rollercoaster. Tuurlijk was mijn initiele gedachte ' snel geld verdienen', maar daarnaast vind ik de oorspronkelijke gedachte achter de bitcoin ook erg interessant en langzaam maar zeker probeer ik er meer grip op te krijgen.

Nu heb ik wel een vraag en grote kans dat dit een n00b vraag is, maar gelukkig bestaan er geen domme vragen :) Wat is de juiste tactiek op het moment dat je een redelijke winstmarge hebt? Is dat je winst cashen en vervolgens bij de eerstvolgende dip herinvesteren of gewoon laten staan tot het punt bereikt is waarbij je voor jezelf hebt aangegeven dit is het moment om alles te verkopen? Dit is waarschijnlijk beleggen 101, maar misschien dat iemand het in een nutshell kan toelichten dan wel niet verwijzen naar een bron om hier meer over te lezen.

Dan heb ik nog een ander klein vraagje. Stel ik wil meer investeren in altcoins. Is het dan gunstiger om hiervoor mijn bitcoins in te wisselen of kun je dan beter de desbetreffende coins rechtstreeks aanschaffen? Mits de coin op deze manier gekocht kan worden uiteraard. Snap dat dit ook geheel afhankelijk is van de waarde op het moment van kopen, maar ben daar toch benieuwd naar.

Thanks!
Niemand? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Op je eerste vraag:
Dit ligt aan jouw persoonlijke beleggingsstrategie. De juiste tactiek is degene waar jij je goed bij voelt.

Op je tweede vraag:
Reken eens uit hoeveel het zou kosten om direct de gewenste coin te kopen of via de bitcoin route. Wat is het voordeligst?

Na een kleine tip vanmiddag gekeken naar IOTA.. Was geen slechte keuze. :+

[ Voor 24% gewijzigd door LED-Maniak op 09-12-2017 01:04 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment zoveel geld in crypto zitten, dat ik m'n huis kan afbetalen ermee. Het nadeel is dat ik eerder heb uitgecashed en dat daarna de koers alleen nog maar harder is gaan stijgen. Ik heb genoeg spaargeld en een goede baan om m'n gezin van te onderhouden. Genoeg twijfels over wat nu het handigste is om te doen:

Uitcashen? Deel uitcashen? Alles houden, mogelijk miljonair over een paar jaar of misschien alles zien verdampen? Om eerlijk te zijn ben ik het ideologische karakter van cryptocurrency uit het oog verloren. Alles draait alleen nog maar om geld en gretigheid. Een paar altcoins kunnen mij nog bekoren

Eerste wereld probleem? Ja.

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:44:
Hij beweegt iig genoeg. Ga er niet voor opblijven, zet wel een positieve sell order. Morgen zie ik wel of deze gehaald is of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
tolgaliya schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:44:
Wat is de juiste tactiek op het moment dat je een redelijke winstmarge hebt? Is dat je winst cashen en vervolgens bij de eerstvolgende dip herinvesteren of gewoon laten staan tot het punt bereikt is waarbij je voor jezelf hebt aangegeven dit is het moment om alles te verkopen?

Dan heb ik nog een ander klein vraagje. Stel ik wil meer investeren in altcoins. Is het dan gunstiger om hiervoor mijn bitcoins in te wisselen of kun je dan beter de desbetreffende coins rechtstreeks aanschaffen? Mits de coin op deze manier gekocht kan worden uiteraard. Snap dat dit ook geheel afhankelijk is van de waarde op het moment van kopen, maar ben daar toch benieuwd naar.
Op je 1e vraag kan niemand een antwoord geven, dat moet je zelf beslissen en op gevoel. Op altcoins is HODL bij mij het beste. Bij bitcoin kan het heel voordelig zijn om uit te cashen als je de dip aanvoelt komen en dan weer goedkoper bitcoin inkopen bij het dieptepunt (je weet natuurlijk niet wanneer het uiterste dieptepunt is bereikt, het blijft gokken)

Op je 2e vraag kan ik je wel mijn eigen manier uitleggen. Ik handel vooral via kraken, want ik vind het makkelijk te gebruiken (behalve dat de orders vaak niet doorkomen) en je kan alles in euro's zien. Als ik in een altcoin wil investeren, koop ik wat ripple of stellar lumens omdat zij veel lagere fees hanteren over een transactie en zet ik het op Bittrex, hier zet ik mijn ripple of stellar lumens dan weer om in BTC en ga zo handelen. Je kan het ook via de makkelijke weg doen en via litebit kopen maar dat is natuurlijk duurder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 22:10

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:13:
Ik heb op dit moment zoveel geld in crypto zitten, dat ik m'n huis kan afbetalen ermee. Het nadeel is dat ik eerder heb uitgecashed en dat daarna de koers alleen nog maar harder is gaan stijgen. Ik heb genoeg spaargeld en een goede baan om m'n gezin van te onderhouden. Genoeg twijfels over wat nu het handigste is om te doen:

Uitcashen? Deel uitcashen? Alles houden, mogelijk miljonair over een paar jaar of misschien alles zien verdampen? Om eerlijk te zijn ben ik het ideologische karakter van cryptocurrency uit het oog verloren. Alles draait alleen nog maar om geld en gretigheid. Een paar altcoins kunnen mij nog bekoren

Wat zouden jullie doen?
Wat ik zou doen? Mijn huis afbetalen, direct! Waarom? Een huis blijf je nodig hebben, ook bij een crisis. Een huis is redelijk waardevast en zeker voor later wil je geen woonlasten hebben.

Ik zie ook geen nieuwe betaalmiddelen, wel nieuwe toepassingen voor de blockchain maar in de huidige vorm zie ik geen enkele coin een waardig alternatief worden voor geld.

Maar het is wat het is. Nu is de tijd om hier rijk mee te worden als je het slim speelt. Het is een hype, het is iets van deze tijd en beloofd gouden bergen. Ideaal voor goudzoekers en mensen met gezond verstand om een leuke som te verdienen. Ik maak mij geen illusies dat ik over 10 jaar miljonair ben dus doe iets nuttigs met je geld voordat je het kwijt bent en verloren bent in enorme zeepbel, want die gaat er komen dat kan haast niet anders mijns inziens.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo

Wat zouden jullie doen?
Wauw bofkont wou dat ik hetzelfde kon zeggen maar dan had ik maar jaar eerder moeten beginnen.
Maar om op je vraag terug te komen. Ik zou deels gaan afromen. Eerst inleg eruit. Die fase ben je wel voorbij schat ik. Maar stel dat het een ton was m'n winst dan zou ik er 30K afhalen voor geval de boel echt instort heb je toch nog leuk bedrag overgehouden.
Bestaat het over half jaar nog dan weer stuk eraf afhankelijk van groei en de geruchten tegen die tijd of af en toe eens 10K eraf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LED-Maniak
Als je je er ongemakkelijk bij voelt is het tijd om af te romen. Laat het deel staan waar je geen slecht gevoel van krijgt mocht het naar nul gaan. De rest betaal je lekker je huis mee af of stop je in een fonds met veiliger/lager rendement.

Dilemma is dat er rond 600 euro ook mensen zijn geweest die hun huis konden afbetalen.. Die hadden nu een 20 keer zo groot huis kunnen hebben. Hadden ze de helft afgeroomd, hadden ze nog steeds royaal kunnen leven, ook als het naar 0 ging.

Oh en na het aflossen kan je altijd nog bedenken om een deel wat je overhoudt per maand weer rustig in te leggen in crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 16:37

Wat zouden jullie doen?
Niet afbetalen en lekker blijven genieten van de hypotheekrenteaftrek zolang het nog kan.

Mocht je eruit willen stappen zou ik het geld stoppen in goud, kunst o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Kees Klaassen schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:31:
[...]

Niet afbetalen en lekker blijven genieten van de hypotheekrenteaftrek zolang het nog kan.

Mocht je eruit willen stappen zou ik het geld stoppen in goud, kunst o.i.d.
Want een lening hebben is altijd nog beter dan geen. :? Een rekensommetje leert mij dat het nog steeds goedkoper is om af te lossen.. Ténzij ik iets kan vinden dat harder rendeert dan mijn hypotheek mij kost. Goud en kunst is dat helemaal niet zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Zoals we allemaal weten komen zondag die bitcoin aandelen of hoe ze heten op de markt. En niemand weet of de koers van btc gaan knallen of naar de bodem.

Hebben jullie nog een strategie? Gaan jullie afwachten met de kans als hij flink dipt dat je te laat bent met verkopen?

Zit zelf te denken aan deels BTC, USDT en een goede ALT. Beetje risico spreiding zeg maar eventueel later alles weer naar één van de drie.
Hoe gaan jullie dit slim insteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:41:
Zoals we allemaal weten komen zondag die bitcoin aandelen of hoe ze heten op de markt. En niemand weet of de koers van btc gaan knallen of naar de bodem.

Hebben jullie nog een strategie? Gaan jullie afwachten met de kans als hij flink dipt dat je te laat bent met verkopen?

Zit zelf te denken aan deels BTC, USDT en een goede ALT. Beetje risico spreiding zeg maar eventueel later alles weer naar één van de drie.
Hoe gaan jullie dit slim insteken?
Er gaat helemaal niks gebeuren met “ die bitcoin aandelen “.
Nada. Niente. Zero. Nothing. Niets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-10 11:53

Wat zouden jullie doen?
Ik lees al enige tijd mee met dit topic, maar deze vraag triggert me om even te reageren :).

Eerlijk gezegd denk ik dat niemand dat deze vraag voor jou kan beantwoorden. En ook al zou iemand dat wel weloverwogen kunnen dan zou ik daar mijn beslissing niet op baseren.

Ik zie (ook hier) op veel fora veel verschillende types die nu met cryptocurrencies bezig zijn. Personen die vroeg zijn ingestapt op basis van de technologie en ideologie en daardoor de Bitcoins altijd hebben vastgehouden. Personen die later zijn ingestapt en die zich meer toeleggen op het handelen en daarbij weloverwogen keuzes maken op basis van analyses. Personen die enige tijd geleden of nu instappen en daarbij enkel het oogmerk hebben om 'snel' even wat winst te maken zonder de behoefte te hebben zich te verdiepen in deze wereld. Er zullen dus sowieso veel verschillende visies zijn op een vraag als deze varierend van 'HODL yolo' tot 'alles uitcashen want de prijs gaat crashen'.

Ik denk dat jijzelf na moet gaan wat voor type jij bent. Houdt je huidige portfolio je 's nachts wakker en check je om de 5 minuten je telefoon voor de laatste koersen, dan lijkt me dit niet gezond op de lange termijn. Ben je redelijk koel hieronder en kun je het risico van het verliezen van een groot gedeelte van je portfolio mentaal goed hebben, dan lijkt het me minder zorgelijk. Verder zul je ook moeten nadenken over waar jij tevreden mee bent in het leven. Wordt jij heel gelukkig van een zorgeloos leven waarbij jouw huis (of voor een groot gedeelte) is afbetaald, realiseer dit dan. Wordt jij gelukkiger van de mogelijkheid dat jij over een (aantal jaar) jezelf miljonair mag noemen en daarbij de vrijheid te hebben om zaken te realiseren die anders niet mogelijk zouden zijn, doe dat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Tominatie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:44:
[...]

Laten we hopen dat de Aziaten ons niet in de steek laten en het verder blijven pushen! _/-\o_

ATM:
Korea: 8:41
China: 7:41
India: 5:12
Indonesië: 6:12

Ziet er naar uit dat onze Aziatische vrienden de NEM links laten liggen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-11-2024

k53

Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:47:
[...]

Waarom denk je dat zo heel zeker te weten? Of is het jouw hoop dat er niks gebeurt die spreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zie de XEM ook voornamelijk zakken op dit moment. Ik stel de koop nog maar ff uit.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Ik lees dat sommige mensen denken dat de BTC-futures niets zullen doen aan de prijs.

Ik vermoedde dit eerst ook maar laatst vertelde iemand me dat dit toch wel nadelig zou kunnen zijn voor ons.
Als een whale een future neemt op een daling van BTC hoeft hij bij een grote prijsstijging(die hij zelf in gang kan zetten desnoods) maar beginnen dumpen, ze maken eerst winst op hun dump en dan nog eens op het future contract. Tegen da is de BTC flink gedaald door hun dump en de daaropvolgende panic sell van de rest en ze kopen gewoon terug BTC bij met winst.

Het is iemand die in de bankensector werkt en ook nog lessen wiskunde geeft en sinds kort zelf met het hele crypto verhaal bezig is dus zijn mening vindt ik toch wel interessant.

Hij is wel nog maar pas ermee bezig(door dat ik hem wat vragen stelde over arbitrage met de beurs in Zimbabwe bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

Rakward schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:02:
Ik lees dat sommige mensen denken dat de BTC-futures niets zullen doen aan de prijs.

Ik vermoedde dit eerst ook maar laatst vertelde iemand me dat dit toch wel nadelig zou kunnen zijn voor ons.
Als een whale een future neemt op een daling van BTC hoeft hij bij een grote prijsstijging(die hij zelf in gang kan zetten desnoods) maar beginnen dumpen, ze maken eerst winst op hun dump en dan nog eens op het future contract. Tegen da is de BTC flink gedaald door hun dump en de daaropvolgende panic sell van de rest en ze kopen gewoon terug BTC bij met winst.

Het is iemand die in de bankensector werkt en ook nog lessen wiskunde geeft en sinds kort zelf met het hele crypto verhaal bezig is dus zijn mening vindt ik toch wel interessant.

Hij is wel nog maar pas ermee bezig(door dat ik hem wat vragen stelde over arbitrage met de beurs in Zimbabwe bv).
Dit gebeurt ook al zonder futures. Het is alleen een extra incentive ;)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo

Grappig daar was ik nou net bang voor als de whales de futures gaan ontdekken en de kennis en de aantallen om de koers te sturen. Wij kunnen dan alleen overleven en winnen door op tijd uit en in te stappen of iets met goede alt's te doen. En tien minuten post jij dit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:47:
[...]

Waar is jouw antwoord op gebaseerd? Op deze manier is jouw mening net zo waardevol als die kreten stop al je geld in coin abc dan word je rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
tolgaliya schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:50:
[...]

Ziet er naar uit dat onze Aziatische vrienden de NEM links laten liggen... :|
Weekend, misschien eens uitslapen na week werken. Kijk over 8 uur nog maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

Dat is dan ook de mogelijke hypothese die je op verschillende plaatsen leest. Ook van crypto-kenners.
Het feit dat die mogelijkheid op een dump door een aantal grote funds bestaat, wil natuurlijk nog niet zeggen dat het effectief zal gebeuren.

Het is me enkel een raadsel waarom @Verwijderd er zo zeker van is dat dat niet zal gebeuren. Of hij heeft een glazen bol of hij roept maar wat. Zo lijkt het mij. Al sta ik wel open voor argumentatie.

Waar mij zo'n scenario vooral aannemelijk lijkt, is dat ik niet echt zie waarom grote funds dat NIET zouden doen... Er lijkt mij geen enkel redelijk argument te zijn die strategie niet toe te passen en het zou ook de rally van de voorbije dagen kunnen verklaren (een grote inkoop actie om dan te dumpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_

Zo makkelijk gaat dat niet.
https://www.finanzen.nl/a...bitcoins-nodig-1010583044

Mochten ze de prijzen niet kunnen verlagen en stijgt zelfs de prijs dan is hun verlies giga.
Sommige instuten verkopen ook geen futures op short positie voor btc. De koers is te volatiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-10 20:28
Is er een website waar jullie het nieuws over coins in de gaten houden?

Zo lees ik nu dat er nieuws is over NEM, maar dat kan ik dus nergens terug vinden. Zou het fijn vinden om een website te hebben die in in de gaten kan houden voor dit soort nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k53

k53

lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:14:
[...]

Zo makkelijk gaat dat niet.

Mochten ze de prijzen niet kunnen verlagen en stijgt zelfs de prijs dan is hun verlies giga.
Sommige instuten verkopen ook geen futures op short positie voor btc. De koers is te volatiel.
Ik denk dat je het concept van het geschetste scenario niet begrijpt. Het is niet omdat je geen bitcoins moet hebben om in futures te handelen, dat het dumpen van bitcoins geen invloed heeft op de waarde van je futures. Want dat heeft het dus wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bonav
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 07:15
AlxRoelofs schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:16:
Is er een website waar jullie het nieuws over coins in de gaten houden?

Zo lees ik nu dat er nieuws is over NEM, maar dat kan ik dus nergens terug vinden. Zou het fijn vinden om een website te hebben die in in de gaten kan houden voor dit soort nieuws.
http://coinmarketcal.com/

Geeft belangrijke data over crypto's weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutsor
  • Laatst online: 18-09 21:37
Bitcoin is the BOSS op dit moment.
Dit opent echter de markt voor andere spelers.
Allemaal met een wel doordacht idee en toekomst.
Iedereen moet voor zichzelf weten waar hij zijn geld op zet.
Bitcoin is just the start to crypto currency.
Ik ga voor RIPPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
k53 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:17:
[...]

Ik denk dat je het concept van het geschetste scenario niet begrijpt. Het is niet omdat je geen bitcoins moet hebben om in futures te handelen, dat het dumpen van bitcoins geen invloed heeft op de waarde van je futures. Want dat heeft het dus wel.
Klopt maar je spreekt af bij een koers te kopen
Stel dat dat 8k is maar de koers is 12k omdat je koers niet kan beïnvloeden. Dan ben je de sjaak. Ik weet niet hoeveel aantallen in een future zitten. Zijn dat 100 stuks dan is het verlies 4 ton.

[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 09-12-2017 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet de bedoeling van CME met hun futures ? BTC overal opkopen, Dan flink dumpen en paniek veroorzaken en dan de restjes oprapen van de schaapjes die in paniek meegaan en laag verkopen ?
En zo alle kleine cryptohouders eruit werken en die weer hoog laten instappen. En dan alles weer herhalen,
Zo werkt het op de gewone beurs waar ze maar wat trots zijn dat ze de kleine beleggers flink te pakken nemen.
Beste is om de hele futures markt gewoon te negeren. En als ze een dump veroorzaken NIET meegaan in de kunstmatige paniek ! Dan druipen ze vanzelf weg af uit crytos.
Wallstreet is manipulatie, controleren, kleine beleggers duperen. Kortom niets goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:22:
[...]

Stel dat dat 8k is maar de koers is 12k omdat je koers niet kan beïnvloeden. Dan ben je de sjaak. Ik weet niet hoeveel aantallen in een future zitten.
Het punt is nu juist dat grote partijen de koers wel kunnen beïnvloeden. Wat je met je laatste zin bedoelt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:23:
[...]

Is dat niet de bedoeling van CME met hun futures ? BTC overal opkopen, Dan flink dumpen en paniek veroorzaken en dan de restjes oprapen van de schaapjes die in paniek meegaan en laag verkopen ?
En zo alle kleine cryptohouders eruit werken en die weer hoog laten instappen. En dan alles weer herhalen,
Zo werkt het op de gewone beurs waar ze maar wat trots zijn dat ze de kleine beleggers flink te pakken nemen.
Beste is om de hele futures markt gewoon te negeren. En als ze een dump veroorzaken NIET meegaan in de kunstmatige paniek ! Dan druipen ze vanzelf weg af uit crytos.
Wallstreet is manipulatie, controleren, kleine beleggers duperen. Kortom niets goeds.
CME is gewoon de beheerder van de marktplaats waar de futures verhandeld worden. Niet diegene die ze opkoopt. Dat zijn funds bij grote banken bijvoorbeeld.
Maar het scenario dat je schetst is inderdaad ongeveer waarvoor gevreesd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k53 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:25:
[...]
Het punt is nu juist dat grote partijen de koers wel kunnen beïnvloeden. Wat je met je laatste zin bedoelt weet ik niet.
De "financiële instellingen" die nu in bitcoin stappen hebben al aangegeven dat het doel is de cryptohandel te manipuleren en controleren. Als ze de koers kunnen beinvloeden dan zullen ze dat 100% zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
k53 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:25:
[...]

Bitcoin-futures worden gesetteld in contanten, wat betekent dat beleggers geen virtuele munten hoeven te kopen of verkopen

Nog een keer futures spreek je af
Ik verwacht de koers op 8k
De koers is uiteindelijk 12k
Afrekening 4k per btc

Ze kunnen dumpen maar er is weinig supply.
De koers zal naar mijn verwachting na een diepe daling weer herstellen. Iedereen gaat inslaan. Futures op short is dus riskant.

Heb geen glazen bol. We zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
.oisyn schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 00:56:
[...]

Maar er bestaat niet zoiets als "de BTC prijs". Het enige wat die koers laat zien is hoe hoog de laatste trade was op een specifieke exchange. Het vertelt je niet voor hoeveel jij je coins kunt kopen, en ook niet voor hoeveel jij je coins kunt verkopen. Daarvoor moet je daadwerkelijk naar het orderbook kijken, en dat is ook afhankelijk van hoeveel jij er wenst te kopen/verkopen.
Voor sommige bestaat `de BTC prijs` blijkbaar wel:

Een voorwaarde voor het afwikkelen van futures is overeenstemming over de prijs van een bitcoin. Zowel Cboe als CME gebruiken daarvoor de Bitcoin Reference Rate (BRR), die elke dag om 16.00 lokale tijd in Londen wordt vastgesteld en de wisselkoers van de cryptomunt ten opzichte van de Amerikaanse dollar uitdrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:30:
[...]

De "financiële instellingen" die nu in bitcoin stappen hebben al aangegeven dat het doel is de cryptohandel te manipuleren en controleren. Als ze de koers kunnen beinvloeden dan zullen ze dat 100% zeker doen.
Daar ga ik ook van uit, al hoor ik dingen zoals "100% zeker" nooit graag als het om financiële markten gaat :)

Ik sta vooral open voor rationele argumentatie waarom die partijen NIET voor zo'n dump scenario zouden kiezen. Voorlopig heb ik die nog niet gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:31:
[...]

Bitcoin-futures worden gesetteld in contanten, wat betekent dat beleggers geen virtuele munten hoeven te kopen of verkopen

Nog een keer futures spreek je af
Ik verwacht de koers op 8k
De koers is uiteindelijk 12k
Afrekening 4k per btc

Ze kunnen dumpen maar er is weinig supply.
De koers zal naar mijn verwachting na een diepe daling weer herstellen. Iedereen gaat inslaan. Futures op short is dus riskant.

Heb geen glazen bol. We zien het wel.
Ik begrijp echt niet wat je daarmee wil zeggen. Ik weet heus wel dat je geen bitcoins moet verhandelen om in futures te handelen. Enkel lijk je niet te begrijpen dat de partijen die belang hebben bij een koersval (door via futures short te gaan op bitcoin) die koers wel kunnen sturen door massaal te dumpen. (Het zijn jongens met een hele grote zak geld). En zo winnen ze dus 2 keer.

Wat je bedoelt met "er is weinig supply" weet ik niet.
Waarom je ervan uitgaat dat die koers na een diepe daling weer zal herstellen en iedereen gaat inslaan weet ik ook niet. Heb je daar argumentatie voor of vind je het gewoon leuk klinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Zijn er mensen die Delta gebruiken?
Sinds Blockfolio niet meer helemaal lekker werkt ben ik overgestapt.

Prima app, zie er leuk uit en werkt snel.
Kreeg net alleen een push melding dat er een coin flink gestegen was. Dit was 2,84% :+

Is dat ook nog aan te passen?
Voor enkele procenten hoef in geen notificatie..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
k53 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:37:
[...]

Ik begrijp echt niet wat je daarmee wil zeggen. Ik weet heus wel dat je geen bitcoins moet verhandelen om in futures te handelen. Enkel lijk je niet te begrijpen dat de partijen die belang hebben bij een koersval (door via futures short te gaan op bitcoin) die koers wel kunnen sturen door massaal te dumpen. (Het zijn jongens met een hele grote zak geld). En zo winnen ze dus 2 keer.

Wat je bedoelt met "er is weinig supply" weet ik niet.
Waarom je ervan uitgaat dat die koers na een diepe daling weer zal herstellen en iedereen gaat inslaan weet ik ook niet. Heb je daar argumentatie voor of vind je het gewoon leuk klinken?
Ik weet wat ik zeg. Enkel lijk jij alleen te willen bevestigen dat de koers keldert. Als jij dat zo graag wilt prima. We zien volgende week wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53

k53

lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:48:
[...]

Ik weet wat ik zeg. Enkel lijk jij alleen te willen bevestigen dat de koers keldert. Als jij dat zo graag wilt prima. We zien volgende week wel.
Als je mijn posts hierboven leest weet je dat ik niet wil stellen dat de koers keldert.

Ik zie enkel een aantal feiten:
1)Vanaf zondag is het mogelijk om bitcoin futures te verhandelen
2)Grote marktpartijen kunnen de onderliggende waarde van die futures (bitcoins in dit geval) op voorhand hebben ingekocht.
3)Diezelfde grote partijen kunnen die bitcoins dumpen en zo de koers naar beneden brengen.
4) Een dergelijke koersval maakt mogelijke short posities rendabel
5) @Verwijderd blijkt hier op het forum zeker te zijn dat dergelijk scenario niet kan gebeuren.

Omdat dat met die stelligheid wordt gegeven stel ik een open vraag naar redelijke argumentatie om dat te onderbouwen.

Als je de gegeven elementen op een rijtje zet zie ik geen reden waarom shorten en dumpen niet mogelijk zou zijn.
lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:22:
[...]

Stel dat dat 8k is maar de koers is 12k omdat je koers niet kan beïnvloeden. Dan ben je de sjaak. Ik weet niet hoeveel aantallen in een future zitten. Zijn dat 100 stuks dan is het verlies 4 ton.
Jij schreef letterlijk dat je de koers niet kan beïnvloeden. Dat kan je dus wel. Jij misschien niet, ik ook niet. Maar die grote marktpartijen dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Spijtig is ook dat de enige manier om je BTC snel en makkelijk veilig te stellen voor een mogelijke crash een omzetting naar USDT is maar daar hoor je niks meer positiefs van. Bij een grote dip/crash gebruikt misschien iedereen het om uit te cashen en dan is het miserie.

Andere optie is de euro-wallet op Bitpanda maar hun ask/bid wijkt erg af van de marktprijs.

Kraken hoef ik niet eens te zeggen waarom ik daar niet meer kom.

Binance en en Bittrex hebben geen euro optie.

Ik denk niet dat crypto een bubbel is, maar BTC zal uiteindelijk wel in waarde afnemen vermoed ik, maar voorlopig is het natuurlijk het go-to ruilmiddel voor cryptocoins te purchasen als ook de meeste gebruikte coin om gewoon in te stappen om te "proberen".

Mijn investeringen in de andere munten denk ik dat ik zoiezo laat staan, vooral IOT/POWR/XMR zit nog wel groei in hoop ik.

Te spannend dit hele crypto gedoe. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchcryptowolf
  • Laatst online: 19-10-2022
zin in zondag futures btc

Goeie exchange met lage fees https://www.binance.com/?ref=10228096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Laatst online: 08:01
Die futures, houden mij ook wel bezig. Iiefst van al had ik graag gehad dat dit niet eens ter sprake kwam en het gewoon blijft zoals het is. Bitcoin gaat lekker, en zo lang iets lekker gaat waarom zou je het veranderen?

Enige wat die futures naar mijn mening teweeg brengt is vele vraagtekens, zeker onder de kleine beleggers. De koers kan namelijk hard onderuit gaan, of net andersom. Echter als ik de meningen lees op verscheidene fora, lijkt het scenario van onderuit gaan waarschijnlijker.

Waarom? Er is gewoon algemene twijfel, niemand weet wat de koers zal doen, wat leidt tot paniek. Ik kan me dan ook sterk inbeelden, dat er harde sellwalls gaan staan. Eens hij dan daalt zal het wellicht een ferme kloof worden.

Zelf zit ik er nu niet meer in. Maar als ik de koers bekijk is de constante stijging van de afgelopen maand nu toch ook getemperd. Nu kwakkelt de koers maar wat aan.. Heeft dit al met zondag te maken? Dunno..

In ieder geval, ik heb men window gemist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:58

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik las ergens dat de futures openbaar zijn en je kunt zien of men short of long gaat. If so: wat zou het effect zijn bij een short als reddit, tweakers en andere fora oproepen tot holden / kopen? Zou dit groot genoeg genoeg zijn om hun short positie te f#cken? Het lijkt mij niet prettig als de mark straks net zo gemanipuleerd is als de aandelenmarkt.

Nog een andere gedachte: zien degene die day-trading doen nog een risico in wall street & co? Daar is trading zo ver geautomatiseerd door bots en AI dat je heel moeilijk een dip of piek mee pakt als "kleine man".

Ik zit long dus dat laatste maakt mij op dit moment minder uit.

@fandango: wat je ook zou kunnen doen is een deel aflossen en dat deel wat je normaal aan de hypotheek kwijt zou zijn weer in crypto weg zetten. Alleen als je natuurlijk vertrouwen hebt in de toekomst van crypto.

[ Voor 14% gewijzigd door sh4d0wman op 09-12-2017 06:51 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kut, voor het slapen een verkooporder van EUR 120 gezet voor al mijn LTC. Die is echter helaas inmiddels naar EUR 140-170 gepompt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

MaZo schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 06:09:
Kut, voor het slapen een verkooporder van EUR 120 gezet voor al mijn LTC. Die is echter helaas inmiddels naar EUR 140-170 gepompt...
Ik had op 88 euro al besloten om volledig uit te stappen en door te gaan met BtC. Dat is pas zuur. Nu aan het twijfelen of ik ergens nog instap of toch maar het weekend afwacht.

Over de bitcoin futures: in BUX kan ik al maanden speculeren op koersdaling van de bitcoin. Is dit niet exact hetzelfde (effect) als wat er nu technisch mogelijk wordt gemaakt?
Ik kan bijv. 1000 euro inzetten op een daling van de bitcoin. Als die daalt van 12000 naar 9000, pak ik 250 euro winst.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Persoonlijk zou ik gewoon afromen. Haal er een leuk bedrag uit, los je hypotheek er deels mee af en hou de rest erin, maar alleen een deel wat je bereid bent te missen.

Ik heb zelf een leuk bedrag bij elkaar momenteel, nog niet in de buurt van wat jij hebt. Ik ga binnenkort ook een deel verzilveren voor wat andere projecten en de rest laat ik staan in de hoop dat het allemaal nog veel beter gaat worden. Mocht het alsnog crash and burn doen, is het jammer maar helaas. Zal er niet minder om eten of slapen.

Heb eergisteren een bok geschoten. Nadat ik 10% had gepakt op de koers van FoldingCoin, ben ik ingestapt op het hoogtepunt op 380. Daarna crashte die naar een low van 116. Gisteren wel een redelijk herstel gezien naar 200 en nu gesetteld op 166. Nog steeds 56% verlies. Ga ik HODLen en wacht ik rustig af of de koers in komende dagen volledig hersteld of pak ik nu mijn verlies en ga ik verder met traden in andere coins om het verlies te compenseren?
LED-Maniak schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 01:38:
[...]

Want een lening hebben is altijd nog beter dan geen. :? Een rekensommetje leert mij dat het nog steeds goedkoper is om af te lossen.. Ténzij ik iets kan vinden dat harder rendeert dan mijn hypotheek mij kost.
Als je 50% loonbelasting betaald, wordt met de hypotheek rente aftrek de helft door de staat terug betaald. Stel je hypotheekrente is 3.5%, dan betaal je effectief slechts 1.75%. Als je dat als rendement haalt op de belegging in cryptocoins en dat is op zich niet zo moeilijk, is het gunstiger niet geheel af te betalen.

[ Voor 16% gewijzigd door thunder8 op 09-12-2017 06:54 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Tominatie schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 23:24:
Zijn de Chinezen al wakker? :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Pagina: 1 ... 90 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]