[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.254 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
MaZo schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 06:09:
Kut, voor het slapen een verkooporder van EUR 120 gezet voor al mijn LTC. Die is echter helaas inmiddels naar EUR 140-170 gepompt...
Tot 170? Op welke Exchange? Op kraken niet hoger dan 125 gekomen.
Ikzelf helaas ook te vroeg eruit, op 102, maar toch mooie winst kunnen pakken. Na een hoop gestuntel sinds april nu “eindelijk” op een verdubbeling van mijn inleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
ik weet niks schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:32:
[...]

Voor sommige bestaat `de BTC prijs` blijkbaar wel:

Een voorwaarde voor het afwikkelen van futures is overeenstemming over de prijs van een bitcoin. Zowel Cboe als CME gebruiken daarvoor de Bitcoin Reference Rate (BRR), die elke dag om 16.00 lokale tijd in Londen wordt vastgesteld en de wisselkoers van de cryptomunt ten opzichte van de Amerikaanse dollar uitdrukt.
https://www.finanzen.nl/a...bitcoins-nodig-1010583044
Hele domme vraag: worden futures ook daadwerkelijk afgerekend/aangekocht?

Dus als de koers 4k daalt, worden die bitcoins dan ook echt aangekocht? Of alleen afgerekend?

In beide gevallen zal dit op de lange termijn toch juist een garantie op rendement moeten zijn zolang de meerderheid blijft hodlen?

Waar ik alleen van baal is dat er blijkbaar toch een manier is gevonden om BTC aan banden te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

deppenboks schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 08:10:
[...]

Hele domme vraag: worden futures ook daadwerkelijk afgerekend/aangekocht?

Dus als de koers 4k daalt, worden die bitcoins dan ook echt aangekocht? Of alleen afgerekend?

In beide gevallen zal dit op de lange termijn toch juist een garantie op rendement moeten zijn zolang de meerderheid blijft hodlen?

Waar ik alleen van baal is dat er blijkbaar toch een manier is gevonden om BTC aan banden te leggen.
Alleen afgerekend. Er komt geen bitcoin aan te pas, behalve de koers an sich.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ybos schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 08:10:
[...]

Tot 170? Op welke Exchange? Op kraken niet hoger dan 125 gekomen.
Ikzelf helaas ook te vroeg eruit, op 102, maar toch mooie winst kunnen pakken. Na een hoop gestuntel sinds april nu “eindelijk” op een verdubbeling van mijn inleg.
Gdax, als je LTC op andere exchanges hebt staan kan je nu lekker verdienen aan arbitrage handel.

1 nadeel... omdat de prijzen zo hoog zijn daar schiet het niet op om andere coins te kopen en kan je beter cash laten uitbetalen en dan weer naar bijvoorbeeld kraken of bitstamp storten

[ Voor 17% gewijzigd door Slux op 09-12-2017 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Gdax kan ook uit laten betalen via sepa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
shakespeare schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 08:29:
Gdax kan ook uit laten betalen via sepa?
Yep duurt 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Wat is de reden waarom een coin ge-delist wordt op een exchange?
Zo heb ik een groot aantal safex-coins coins staan op Bittrex en zie zonet dat deze gedelist worden op 15 december. Dus ofwel moet ik deze cashen ofwel overzetten naar een wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 15:01

beany

Meeheheheheh

Borealis schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 08:41:
Wat is de reden waarom een coin ge-delist wordt op een exchange?
Zo heb ik een groot aantal safex-coins coins staan op Bittrex en zie zonet dat deze gedelist worden op 15 december. Dus ofwel moet ik deze cashen ofwel overzetten naar een wallet.
Je kan hier lezen waarom een coin gedelist kan worden: https://support.bittrex.c...rex-Market-Removal-Policy

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Iemand hier een goede 'tip' waar ik Fedoracoin (TIPS) makkelijk kan verwisselen voor andere cryptos? Heb er een flink aantal van en met de huidige prijsveranderingen wil ik graag ze inwisselen naar iets couranters. De prijs op coinmarketcap e.d. echter wijkt significant af van wat ik op een paar exchanges kon vinden (naar LTC). Zie ik exchanges over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Gm,

Ik wil bitcoin omzetten in IOTA op binance en dan naar mijn wallet verplaatsen. Is er een minimaal bedrag dat je aan IOTA moet kopen? En kan dit als mijn account nog niet geverifieerd is naar lv2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Mellamel schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:30:
Gm,

Ik wil bitcoin omzetten in IOTA op binance en dan naar mijn wallet verplaatsen. Is er een minimaal bedrag dat je aan IOTA moet kopen? En kan dit als mijn account nog niet geverifieerd is naar lv2?
Op Bitfinex is er wel een minimaal bedrag (+-300 Dollar), op Binance (nog) niet. Op Binance is wel nog steeds de IOTA withdraw optie uitgeschakeld, hou daar even rekening mee. Ik ben LvL 1 op Binance, maar ik weet niet over welke aantallen je het hebt?
D-Ed schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:43:
[...]
Ik heb ook nog een redelijk deel van mijn IOTAS bij Bitfinex staan.. Dus eigenlijk is het slimmer om alles over te zetten naar Binance? (Daar staat de rest + wat BTC).. Eigenlijk dacht ik dat het slimmer was om te spreiden over Exchanges twijfel nu wel een beetje..
Ik zie erg veel mensen op Twitter klagen over Bitfinex, ze reageren er totaal niet op. Support tickets worden dagenlang niet beantwoord. Ik zou IOTA's lokaal neerzetten als je er niet actief mee handelt, maar lokaal neerzetten lukt dus nu vanaf beide exchanges niet. Voor nu gewoon laten staan om te voorkomen dat ze ergens tussen de exchange en je wallet gaan zweven.

[ Voor 39% gewijzigd door Taro op 09-12-2017 09:43 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-07 20:51

PJ.

LTC blijft maar stijgen, XEM is weer op weg naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: op welke andere sites / forums halen jullie je informatie over mogelijk koersverloop, ico’s verwachte stijgingen/dalingen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:34:
Vraagje: op welke andere sites / forums halen jullie je informatie over mogelijk koersverloop, ico’s verwachte stijgingen/dalingen etc?
De Juiste mensen volgen op twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:25

_Christiaan_

Master of SOG

k53 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:32:
[...]

Daar ga ik ook van uit, al hoor ik dingen zoals "100% zeker" nooit graag als het om financiële markten gaat :)

Ik sta vooral open voor rationele argumentatie waarom die partijen NIET voor zo'n dump scenario zouden kiezen. Voorlopig heb ik die nog niet gehoord.
Een reden waarom die partijen NIET voor zo'n dump scenario zouden kiezen, is dat die partijen mogelijk te weinig BTC in handen hebben om de koers goed te beïnvloeden. Ze mogen immers niet eens handelen in BTC dus de meesten zullen niet eens een bitcoin hebben. Dit was ook 1 van de hoofdredenen dat die futures markt voor BTC in het leven is geroepen; zodat de institutionele beleggers eindelijk wel geld kunnen verdienen aan de bitcoin, zonder zelf bitcoin te kopen/verkopen.

Dan heb je daarnaast nog de onofficiële ‘grote jongens’ maar die kunnen allang via andere kanalen handelen in btc futures.

Edit: de marktcapitalisatie van bitcoin is al $250 miljard, lijkt me toch lastig om daar grote invloed op uit te oefenen, zelfs voor de grote belegger. Maargoed we gaan het wel zien.

[ Voor 8% gewijzigd door _Christiaan_ op 09-12-2017 11:09 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutaltruth
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-08-2024
_Christiaan_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:40:
[...]

Een reden waarom die partijen NIET voor zo'n dump scenario zouden kiezen, is dat die partijen mogelijk te weinig BTC in handen hebben om de koers goed te beïnvloeden. Ze mogen immers niet eens handelen in BTC dus de meesten zullen niet eens een bitcoin hebben. Dit was ook 1 van de hoofdredenen dat die futures markt voor BTC in het leven is geroepen; zodat de institutionele beleggers eindelijk wel geld kunnen verdienen aan de bitcoin, zonder zelf bitcoin te kopen/verkopen.

Dan heb je daarnaast nog de onofficiële ‘grote jongens’ maar die kunnen allang via andere kanalen handelen in btc futures.
Interessant punt. Waarom zouden grote partijen geen btc kunnen of mogen kopen ? Dat kunnen en mogen ze toch gewoon? Bitcoin is niet illegaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
PJ. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:21:
LTC blijft maar stijgen, XEM is weer op weg naar beneden.
Op bitfinex wisselen heel veel klanten naar ltc omdat dat de enige is om snel te kunnen withdrawlen. Al de andere coins blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
hoi,

Ik gebruik bitstamp op dit moment. Dat gaat goed.
Enige nadeel is weinig coins.
Iedereen heeft andere munten en beurzen. Maar wat is nu een goede exchange om naast bitstamp te hebben.

Ik heb hier zitten lezen en voor elke exchange die genoemd word zijn er nadelen. USDT minimale deposits. Enz.
Ik heb geen probleem om verificatie te doorlopen. Daarnaast speel ik met minder dan € 1000. Dus vaak is uitgebreide verificatie niet nodig.
Uit de topicstart zou enkel polinex overblijven. Maar er zijn er vast meer.
Wie wil en kan me helpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:45

DirtyBird

Praktiserend denker

brutaltruth schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:44:
[...]

Interessant punt. Waarom zouden grote partijen geen btc kunnen of mogen kopen ? Dat kunnen en mogen ze toch gewoon? Bitcoin is niet illegaal toch?
Ik neem aan dat met grote partijen op verzekeraars, pensioenfondsen en investeringsbanken gedoeld wordt en die mogen geen risicovolle investeringen doen vanwege hun verantwoordelijkheid naar hun klanten.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

brutaltruth schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:44:
[...]

Wat dirtybird hierboven zegt. Het mag vaak nog niet van de policy van het bedrijf.

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
_Christiaan_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:04:
[...]
Wat dirtybird hierboven zegt. Het mag vaak nog niet van de policy van het bedrijf.
Ze roepen wel dat ze het niet doen /mogen maar ondertussen geloof ik niks meer wat zulke bedrijven zeggen

Was het niet JPMorgan wie riep dat BTC ellende was en je er niet aan moest beginnen en vervolgens transacties te voorschijn kwamen dat ze mega orders hadden geplaatst voor een zogenoemde klant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Slux schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:12:
[...]

Ze roepen wel dat ze het niet doen /mogen maar ondertussen geloof ik niks meer wat zulke bedrijven zeggen

Was het niet JPMorgan wie riep dat BTC ellende was en je er niet aan moest beginnen en vervolgens transacties te voorschijn kwamen dat ze mega orders hadden geplaatst voor een zogenoemde klant ?
Nee. JP. Morgan heeft aandelen ingeslagen van een platform dat bitcoins verhandelt.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
k53 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 03:00:
[...]

Als je mijn posts hierboven leest weet je dat ik niet wil stellen dat de koers keldert.

Ik zie enkel een aantal feiten:
1)Vanaf zondag is het mogelijk om bitcoin futures te verhandelen
2)Grote marktpartijen kunnen de onderliggende waarde van die futures (bitcoins in dit geval) op voorhand hebben ingekocht.
3)Diezelfde grote partijen kunnen die bitcoins dumpen en zo de koers naar beneden brengen.
4) Een dergelijke koersval maakt mogelijke short posities rendabel
5) @Verwijderd blijkt hier op het forum zeker te zijn dat dergelijk scenario niet kan gebeuren.

Omdat dat met die stelligheid wordt gegeven stel ik een open vraag naar redelijke argumentatie om dat te onderbouwen.

Als je de gegeven elementen op een rijtje zet zie ik geen reden waarom shorten en dumpen niet mogelijk zou zijn.

[...]

Jij schreef letterlijk dat je de koers niet kan beïnvloeden. Dat kan je dus wel. Jij misschien niet, ik ook niet. Maar die grote marktpartijen dus wel.
jij vraagt een onderbouwing maar je feiten zijn ook niet onderbouwd. Heb je de personen gesproken?
Heb je links? ben je binnenskamers geweest bij de banken?
We kunnen niet voorspellen maar hebben allemaal een mening waar het heen kan gaan
De mening het kan omlaag is evenveel waard als het omhoog.
Beiden zijn mogelijk en aan welke kant sta je. Dat weeg je af.
Feiten? Het is hier geen instituut met onderzoeken. We zitten in een forum om elkaar te helpen en discussiëren over aanverwante onderwerpen.

[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 09-12-2017 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
_Christiaan_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:17:
[...]

Nee. JP. Morgan heeft aandelen ingeslagen van een platform dat bitcoins verhandelt.
Net nadat ze riepen dat bitcion een scam is
https://news.bitcoin.com/...d-jp-morgan-buys-the-dip/

Marktmanipulatie noem ik dat en dan wel voor klanten kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
Momenteel ben ik bij Kraken geverifieerd tot Tier 2, dus max $2000 deposit per dag.
Wat gebeurd er als ik meer dan $2000 aan BTC verkoop? Bedrag wordt op de rekening bijgeschreven en direct op hold gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 15:20
ik weet niks schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:30:
Momenteel ben ik bij Kraken geverifieerd tot Tier 2, dus max $2000 deposit per dag.
Wat gebeurd er als ik meer dan $2000 aan BTC verkoop? Bedrag wordt op de rekening bijgeschreven en direct op hold gezet?
Gebeurd niks. Maar ja kan maximaal die dag dan 2000 dollar naar je eigen rekening overmaken. Je kan zoveel handelen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:27:
[...]

Elke bank roept dat BTC een scam en een bubbel is.
Zou ik ook roepen als ik zie dat mijn business model door de techniek wordt achterhaald.

Kijk hoe boos hotels zijn op hotels.com, agoda , airbnb etc.
Taxichauffeurs op über.
Afhaalrestaurants op deliveroo etc.

De wereld verandert en daar is de oude economie bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo1982
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/24774936_2004295559814227_6197630828862123667_n.jpg?oh=e8757fe67bd4eda64ef383a5d0998ecf&oe=5AD3CBA4

Wees welkom op onze informele Blockchain Borrel in Amsterdam! O-)
Door en voor crypto enthousiastelingen. Nog maar 60 kaartjes. Wees er snel bij.

[ Voor 11% gewijzigd door brambo1982 op 09-12-2017 11:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:29
Zag deze op reddit voorbij komen, best een interessante kijk op de futures markten.
YouTube: Bitcoin Forks and The Bitcoin Futures Market - Andreas M. Antonopoulos

Het enige wat ik raar vind is dat er werd gesproken over een circuit breaker van 7%, maar volgens mij is deze toch op 20% ingesteld? En is die 20% gebaseerd op 1 dag of over de hele periode van de futures contract?
Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Helaas is nem het ook niet geworden... Compleet genegeerd vannacht. :)

Ik zie alleen wel dat net als in de oude economie dat drugs(coins) het weer prima doen? Heb de vraag al eerder gesteld maar iemand een idee waarom? :? Ik ga me denk toch maar over mijn idealisme heen zetten en daar wat geld op zetten zodra ze weer gezakt zijn, het lijkt bijna een sure bet te zijn geworden. Blijkbaar wijkt het nieuwe en het oude niet zo gek veel van elkaar af. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:11
Junia schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:40:
Zag deze op reddit voorbij komen, best een interessante kijk op de futures markten.
YouTube: Bitcoin Forks and The Bitcoin Futures Market - Andreas M. Antonopoulos

Het enige wat ik raar vind is dat er werd gesproken over een circuit breaker van 7%, maar volgens mij is deze toch op 20% ingesteld? En is die 20% gebaseerd op 1 dag of over de hele periode van de futures contract?
Iemand die dit weet?
Hier kun je lezen wat de opzet zal zijn van de futures (bron: Reuters). Het lijkt er op dat er verschillende stops gezet worden van 7%, 13% en 20% voor CME futures en 10% en 20% voor CBOE futures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
SALT lending platform gaat live deze maand ! Trek er je voordeel uit www.saltlending.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:15

Woohooo

Smilie, James Smilie

ewoutsor schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:21:
Bitcoin is the BOSS op dit moment.
Dit opent echter de markt voor andere spelers.
Allemaal met een wel doordacht idee en toekomst.
Iedereen moet voor zichzelf weten waar hij zijn geld op zet.
Bitcoin is just the start to crypto currency.
Ik ga voor RIPPLE!
Zo king is bitcoin toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

[...]

Even voor de duidelijkheid: dat is manipulatie van de aandelen van dat bedrijf. Niet manipulatie van de bitcoin zelf :)

Ik opende zojuist blockfolio, zag dat zo'n beetje alle altcoins weer aan het plussen zijn en bitcoin doet het weer wat minder. Ben wel benieuwd of het ermee te maken zou kunnen hebben dat iedereen op de wereld nu vrij heeft (want weekend) en hun tijd benutten om hun posities te verplaatsen :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
BobbLeeSwaggr schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:37:
Iemand enig idee wat er met TRON (TRX) aan de had is dat het zo bizar stijgt?
Kon vanochtend een klein restje ETH snel omzetten, binnen 1 dag 95 procent gestegen.
kan alleen deze tweet vinden.

https://twitter.com/justinsuntron/status/938548339259273216

maar gaat wellicht dus nog meer stijgen volgende week afhankelijk van de ''announcement''
Grappig, ik ook wat restjes over gezet naar TRX (zijn ze toch nog ergens goed voor). Eens kijken wat het doet, blijkbaar begint er wat leven in te komen.

Werkt zo’n airdrop toch wel voor de marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:47:

Ik zie alleen wel dat net als in de oude economie dat drugs(coins) het weer prima doen? Heb de vraag al eerder gesteld maar iemand een idee waarom? :? Ik ga me denk toch maar over mijn idealisme heen zetten en daar wat geld op zetten zodra ze weer gezakt zijn, het lijkt bijna een sure bet te zijn geworden. Blijkbaar wijkt het nieuwe en het oude niet zo gek veel van elkaar af. ;)
Het begon allemaal met drugs / Darknet. Zo is Bitcoin ook groot geworden. Zelfde is nu met Monero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
_Christiaan_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:27:
[...]

Even voor de duidelijkheid: dat is manipulatie van de aandelen van dat bedrijf. Niet manipulatie van de bitcoin zelf :)
Dat klopt :P het ging er toch over dat policy van het bedrijven handel verbieden.. waarop ik antwoorde ..
tis nog vroeg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:40:
[...]
Het begon allemaal met drugs / Darknet. Zo is Bitcoin ook groot geworden. Zelfde is nu met Monero.
Verklaar. Moet ik mijn columbiaanse post tegenwoordig in Monero afrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbolojabi
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-11-2021
Crypts schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:47:
81% omhoog de afgelopen 24u. Chinezen zullen wat later wakker geworden zijn. 😉

Ondertussen zelf leuke wallet opgebouwd.
75% BTC
20% LTC
3% VTC
2% DGB

Lisk weggedaan, slecht buikgevoel bij gehad. Nu aan het rondkijken nog voor een leuke altcoin erbij te nemen. Zit wel met problemen op Bittrex. Kan daar alleen nog maar inloggen, bijstorten en verder niks. Krijg steeds foutmelding en vraag om upgrade door te voeren. Heb de aanvraag gedaan en weer foutmelding dat foto’s niet matchen. Van de support daar ook weinig hulp. Iemand advies hier?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• k53
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-11-2024

k53

lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:25:
[...]

jij vraagt een onderbouwing maar je feiten zijn ook niet onderbouwd. Heb je de personen gesproken?
Heb je links? ben je binnenskamers geweest bij de banken?
We kunnen niet voorspellen maar hebben allemaal een mening waar het heen kan gaan
De mening het kan omlaag is evenveel waard als het omhoog.
Beiden zijn mogelijk en aan welke kant sta je. Dat weeg je af.
Feiten? Het is hier geen instituut met onderzoeken. We zitten in een forum om elkaar te helpen en discussiëren over aanverwante onderwerpen.
Welk van de 5 feiten die ik op een rijtje zette betwijfel je?
Dat iemand zijn mening geeft is natuurlijk ok, maar wanneer @Verwijderd hier met stellige zekerheid komt melden dat de koers niet gaat reageren wanneer futures beschikbaar komen is het ook ok dat ik hem vraag of hij elementen heeft waarop hij zich baseert.

Ik denk dat het niveau van dit topic naar omhoog gaat wanneer we ons meer gaan baseren op feiten (je lijkt in je post te suggereren dat die niet bestaan?) en op basis daarvan inschattingen gaan maken.

Jongens of meisjes die hier komen roepen "HODL HODL HODL, BTC is the BOSS! Bitcoin to the Moon!" voegen naar mijn bescheiden mening niet erg veel toe aan een waardevolle inschatting over het koersverloop.

Versta mij niet verkeerd: Ik zit zelf ook in BTC dus ik hoop dat de koers niet keldert. Maar dat neemt niet weg dat ik een open gesprek waarin we ons op feiten en ratio baseren om zo aannemelijke inschattingen over het koersverloop te kunnen maken waardevoller vind dan dat we gewoon onze ijdele hoop komen neerpennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:03
[...]

Dat Jamie dat zei heeft echt weinig impact gehad op de koers. De koers werd die week gestuurd door nieuws uit China die hun exchanges sloten.
Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:53:
[...]

Verklaar. Moet ik mijn columbiaanse post tegenwoordig in Monero afrekenen?
Silk Road is een stukje internetgeschiedenis dat iedere Tweaker eigenlijk wel moet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
MaZo schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:40:
[...]
Dat snap ik maar wat heeft dat te maken met thc, cann en dope? :?
Anders gezegd, buiten de namen, maar wat maakt deze muntjes anders dan anderen?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
Crypts schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:09:
[...]

Dat snap ik maar wat heeft dat te maken met thc, cann en dope? :?
Anders gezegd, buiten de namen, maar wat maakt deze muntjes anders dan anderen?
Het feit dat in VS / Canada wiet booming is en steeds verder gelegaliseerd word? dus een hype op een hype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 18:38
Kwikbolojabi schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:08:
[...]

81% omhoog de afgelopen 24u. Chinezen zullen wat later wakker geworden zijn. 😉

Ondertussen zelf leuke wallet opgebouwd.
75% BTC
20% LTC
3% VTC
2% DGB

Lisk weggedaan, slecht buikgevoel bij gehad. Nu aan het rondkijken nog voor een leuke altcoin erbij te nemen. Zit wel met problemen op Bittrex. Kan daar alleen nog maar inloggen, bijstorten en verder niks. Krijg steeds foutmelding en vraag om upgrade door te voeren. Heb de aanvraag gedaan en weer foutmelding dat foto’s niet matchen. Van de support daar ook weinig hulp. Iemand advies hier?
Zie zelf nog wel wat in NXT, zal volgens mij nog wel wat stijgen ivm de airdrop van IGNIS 1 Januari "screenshot 28 dec"

IGNIS zelf niet heel veel interesse in dus NXT droppen voor 28-12 want hij zal daarna wel kelderen.

my thoughts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:03
errrrrnie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:14:
[...]

Het feit dat in VS / Canada wiet booming is en steeds verder gelegaliseerd word? dus een hype op een hype?
Legalisering lijkt me juist een argument tegen zulke coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Taro schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 19:05:
[...]

Support ticket bij Bitfinex indienen, heb ik gisteren ook gedaan. Verwacht echter geen antwoord in de komende dagen, ik vermoed dat ze iets aan het afromen zijn....
Mijn BTC transactie was vandaag eindelijk geverifieerd, maar verlopen bij Bl3P, dit hebben ze na een ticket opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
The Redman schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:16:
[...]

Legalisering lijkt me juist een argument tegen zulke coins.
Hoeveel logische onderbouwing is er voor stijging/daling van minimaal de helft van de coins?

Als er meer vraag dan aanbod is stijgt de prijs.
Als er veel mensen op de hypetrein springen omtrent deze "drugscoins" krijg je logischerwijs eenzelfde effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-01 22:24
Maandje bezig met traden nu. Begonnen met 100 euro, die heb ik nog steeds, maar m'n aantal BTC is meer dan gehalveerd 8)7 . Ach, lesgeld ....

[ Voor 7% gewijzigd door radiance2012 op 09-12-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZveenT
  • Laatst online: 13:44
radiance2012 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:28:
Maandje bezig met traden nu. Begonnen met 100 euro, die heb ik nog steeds, maar m'n aantal BTC is meer dan gehalveerd 8)7 . Ach, lesgeld ....
Hmm, dat vind ik knap! :*)

Just kidding. Rustig blijven lezen en soms winst pakken i.p.v. constant meer willen. Komt t vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
jij bent niet de enige... het was een hele moeilijke maand voor traden, zeker als je je geld in altcoins hebt...

nu ben ik al blij met een kleine winsten en probeer ik een munt van de bodem te schrapen (buy order onder de bodem / support) dat was me afgelopen week met NAV goed gelukt) dat werkt voor mij nu het best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Een weekje neem ik aan, anders heb je vreemde keuzes gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ach ja, ik ben ooit begonnen met €250 en dat had ik binnen twee weken gehalveerd... Niet in btc maar in euro's. Het kan dus nog erger maar de lessen die ik daarvan heb geleerd zijn uitermate waardevol en zeer lucratief gebleken. Inmiddels zit ik er een stuk groter in en zit ik net onder een rendement van 50%, in btc welteverstaan. :)
De afgelopen week heb ik behoorlijke stappen kunnen maken door puur op btc te zitten.

Als je instapt is het dus helemaal niet erg wat geld te verliezen als je er maar lering uit trekt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
JaymzHetfield schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:54:
Heeft iemand recente ervaring met de doorlooptijd van het verificatieproces van Bitstamp? Ik wacht sinds dinsdagmiddag (ruim 2 dagen), maar weet niet goed of dat dat 'normaal' is...
Ter info: vrijdagochtend was het rond.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
Heeft iemand enig idee wanneer het registreren op BL3P weer mogelijk is? Sterker nog, of het uberhaupt wel weer mogelijk wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdwbbj
  • Laatst online: 10:42
Vdwbbj schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:09:
Ik had nog een restje Bitcoin staan op Bitfinex en dacht vanmiddag: dat ga ik nu verkopen op BTCdirect.
Nu ben ik zo dom geweest om mijn hele saldo naar BTCdirect te sturen, zodat er geen ruimte meer overblijft voor een fee.
Er komen dus ook geen confirmaties.
Moet ik nu gewoon wachten tot het weer beschikbaar komt op Bitfinex?
Ik heb mijn withdraw kunnen cancellen.
Er was niet voldoende saldo aanwezig.
Dit was de melding:

Error creating transaction {"error"=>true, "size"=>0, "msg"=>"error signing tx, see result", "result"=>{"complete"=>false, "msg"=>"available balance less than what is needed"}}

Ik weet niet precies hoeveel dagen er over heen gegaan zijn voordat ik de optie had om te cancellen. Misschien is die mogelijkheid wel altijd aanwezig geweest, maar kwam ik er vandaag pas achter.

En ik weet dus ook niet of de withdraw na verloop van tijd automatisch gecanceld zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:48
JaymzHetfield schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:54:
Heeft iemand recente ervaring met de doorlooptijd van het verificatieproces van Bitstamp? Ik wacht sinds dinsdagmiddag (ruim 2 dagen), maar weet niet goed of dat dat 'normaal' is...
Heeft bij mij vorige week 4u geduurd. Daarna een deposit (XRP) gemaakt en die is nog steeds niet aan mijn account gecredit.. Support ticket wordt wel beantwoord maar vooralsnog nog steeds een saldo. Mijn tip, eerst klein bedrag overmaken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Beetje laat, maar heb mijn xrp verkocht voor ltc €120,5 per coin betaald.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
ZveenT schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:48:
[...]
Hmm, dat vind ik knap! :*)

Just kidding. Rustig blijven lezen en soms winst pakken i.p.v. constant meer willen. Komt t vanzelf goed.
een hele prestatie idd :-)
MP_Z4 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:01:
[...]
jij bent niet de enige... het was een hele moeilijke maand voor traden, zeker als je je geld in altcoins hebt...
Tja, begin me soms af te vragen of dit (daytraden) het wel is voor mij...
shoombak schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:07:
[...]

Een weekje neem ik aan, anders heb je vreemde keuzes gemaakt
Vreemde keuzes, emotie & stommiteiten...check
Crypts schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:10:

Als je instapt is het dus helemaal niet erg wat geld te verliezen als je er maar lering uit trekt. ;)
IDD..veel geleerd hiervan.

Heb ook een wat groter geldbedrag in BTC op de wallet dat ik ga Hodlen. De waarde hiervan is verdubbelt. Dat dan weer wel. Hoef me dus eigenlijk nergens druk om te maken omdat ik er per saldo financieel flink op vooruit ben gegaan (als ik nu zou cashen dat is....)
Misschien ook wel beter dat het op het trade gebied in het begin niet zo best ging. Kan me voorstellen dat ik na een paar goede trade's overmoedig was geworden en met het grotere BTC bedrag was gaan traden met alle gevolgen van dien.
Ben wel blij met hoe het gegaan is....

...en leuk forum hiero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Hoelaat is morgen de fork actief? (nederlandse tijd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

JP Morgan cannot hide the fact that they are infatuated with blockchain technology, just like the hundreds of other financial institutions hoping they won’t be replaced. Die paar laatste woorden haha. Mijn dag is weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- spam -

[ Voor 98% gewijzigd door .oisyn op 09-12-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 22:10

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ik zit sterk te twijfelen om nu uit de BTC te stappen en even af te wachten wat er zondag as staat te gebeuren. Meer mensen hier die zijn uitgestapt? Als ik nu cash heb ik een leuke 50% winst gemaakt.

Ik verwacht namelijk ook een daling van de BTC die daarna wel weer opkrabbelt maar goed buy the dip sell the rip..

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
juggle schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:54:
Ik zit sterk te twijfelen om nu uit de BTC te stappen en even af te wachten wat er zondag as staat te gebeuren. Meer mensen hier die zijn uitgestapt? Als ik nu cash heb ik een leuke 50% winst gemaakt.

Ik verwacht namelijk ook een daling van de BTC die daarna wel weer opkrabbelt maar goed buy the dip sell the rip..
dat is als je ze kan kopen. Want iedereen zit dan op de koopknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

C6DL schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:51:
Hoelaat is morgen de fork actief? (nederlandse tijd?)
Volgens mij pas 15 december. Morgen wordt alleen de future handel enabled voor grote financiële instellingen (wat in feite volledig los staat van de bitcoin zelf).

edit: https://atozforex.com/new...r-hard-fork-expectations/

[ Voor 10% gewijzigd door _Christiaan_ op 09-12-2017 14:55 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
radiance2012 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:51:
IDD..veel geleerd hiervan.

Heb ook een wat groter geldbedrag in BTC op de wallet dat ik ga Hodlen. De waarde hiervan is verdubbelt. Dat dan weer wel. Hoef me dus eigenlijk nergens druk om te maken omdat ik er per saldo financieel flink op vooruit ben gegaan (als ik nu zou cashen dat is....)
Misschien ook wel beter dat het op het trade gebied in het begin niet zo best ging. Kan me voorstellen dat ik na een paar goede trade's overmoedig was geworden en met het grotere BTC bedrag was gaan traden met alle gevolgen van dien.
Ben wel blij met hoe het gegaan is....

...en leuk forum hiero!
Zie je? Als je er maar van leert is het absoluut geen weggegooid geld, sterker nog... Ik heb nog nooit in mijn leven zo weinig voor een 'cursus' betaald die me zoveel heeft opgeleverd. ;)
Om het een beetje safe te houden spring ik momenteel vaak in op de spread, minus fees blijft er niet gek veel over maar het is wel binnen een paar seconden verdient. Doe dat een paar keer per dag met een redelijk bedrag en het loopt best aardig op en elke btc die je erop vooruit gaat kun je weer herinvesteren.

Is er overigens iemand met ervaring met Etoro? Een vriendin van mij krijgt eea maar niet geverifieerd bij Bitstamp en kwam deze als alternatief tegen maar ik lees niet al te beste reviews met name over withdrawals en dat is toch wel een, zo niet het belangrijkste puntje op een exchange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.

PJ.

Crypts schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:59:
[...]

Om het een beetje safe te houden spring ik momenteel vaak in op de spread, minus fees blijft er niet gek veel over maar het is wel binnen een paar seconden verdient. Doe dat een paar keer per dag met een redelijk bedrag en het loopt best aardig op en elke btc die je erop vooruit gaat kun je weer herinvesteren.
Sorry, noob hier. Kan je dat nog iets verder uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
Crypts schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:59:
[...]

Is er overigens iemand met ervaring met Etoro? Een vriendin van mij krijgt eea maar niet geverifieerd bij Bitstamp en kwam deze als alternatief tegen maar ik lees niet al te beste reviews met name over withdrawals en dat is toch wel een, zo niet het belangrijkste puntje op een exchange...
Yes, ervaring mee. Ze zijn wel betrouwbaar, ook qua withdrawals. Ik ben er weggegaan en heb mijn account gesloten omdat je geen echte muntjes in je bezit hebt. Etoro verdient door hun spread tussen koop/verkoopprijzen en je bent dus van hen spread afhankelijk (en die was imo onredelijk groot). Daarnaast profiteer je ook niet van airdrops en krijg je geen muntjes bij bv. BTC hardforks. Ze hebben ook niet veel soorten crypto (denk 5 ofzo?).

Staat tegenover dat het wel erg gebruikersvriendelijk is, zowel geld (terug)storten als interface, website uptime, gemak met handelen en contact met de helpdesk. En je kunt in een soort crypto indexfonds stappen en ook traders volgen, wat voor sommigen ook makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
@pj hij bedoeld het verschil tussen de buy en sell, als die groot genoeg is kun je wat geld pakken waarbij hef verschil groot genoeg moet zijn om de transactie kosten te dekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
PJ. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:02:
[...]

Geen probleem! De spread is het verschil tussen ask en bid prijs. Normaal gesproken liggen deze redelijk dicht bij elkaar maar soms verschillen deze 'behoorlijk'. Vanmorgen bijv. op €12439 verkocht en onmiddellijk teruggekocht op €12330. Verschil is maar 0,88% en dan moet de fee er nog af maar het is redelijk risicoloos en als het bedrag groot genoeg is levert het niet heel veel maar toch iets op. Zoals ik al aangaf kun je dat kleine beetje extra meteen weer investeren (het geld staat immers niet vast) en maak je dus rente op rente. Die rente is ook nog eens een stuk hoger dan wat je krijgt op je spaarrekening. :)

Ik zou het beginners alleen niet aanraden, je moet wel een beetje 'weten' wat een koers gaat doen. ;) Ook fees zijn belangrijk, voor je een trade maakt moet je heel zeker weten of het minus fees ook nog iets oplevert. Ik heb hiervoor een simpel excel sheetje gemaakt waar ik dat pijlsnel kan invullen en direct naar kan handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Hoe lang duurt het voordat kraken je deposit wat om gold staat vrij geeft? Allerbarstend... al 3 tickets ingeschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:05
Effe tussendoor.

Ik heb geld overgeschreven naar coinbase. Dat moet je doen door naar een bank in Estland over te schrijven, echter heb ik nergens een swift code ingevuld.. mijn bank had ook nergens een venster waar ik die code kon invullen.

Nu lees ik tegenstrijdige berichten; er zijn er die zeggen dat het geld nooit zal aankomen, andere zeggen dat als de Iban klopt het helemaal geen probleem is. Ook omwille van SEPA.

Wat is jullie ervaring met sepa overschrijvingen naar coinbase?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sneezzer
Gewoon iban, geen swift nodig.

Dinsdag heb je het geld er zeker staan.

[ Voor 43% gewijzigd door Sneezzer op 09-12-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
PJ. schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:02:
[...]

Check het crypto paar BTC-START op Bittrex maar eens....zit soms wel een marge van 2% tussen bied en vraag prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
radiance2012 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:17:
[...]

Check het crypto paar BTC-START op Bittrex maar eens....zit soms wel een marge van 2% tussen bied en vraag prijs...
En dat is niet de enige... Ik haal in dezelfde sheet elke minuut de prijzen op van meerdere exchanges en deze laat oa de spread zien. Ik vind het alleen tricky om in onbekendere coins te handelen aangezien je daarbij ook heel goed naar het volume moet kijken, dat was ik in bovenstaande post even vergeten. Met btc en de andere grote coins is volume nooit een probleem, althans niet op het nivo waarop ik nu (nog) handel. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:53
Rubberen schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:12:
Effe tussendoor.

Ik heb geld overgeschreven naar coinbase. Dat moet je doen door naar een bank in Estland over te schrijven, echter heb ik nergens een swift code ingevuld.. mijn bank had ook nergens een venster waar ik die code kon invullen.

Nu lees ik tegenstrijdige berichten; er zijn er die zeggen dat het geld nooit zal aankomen, andere zeggen dat als de Iban klopt het helemaal geen probleem is. Ook omwille van SEPA.

Wat is jullie ervaring met sepa overschrijvingen naar coinbase?
Heb al meerdere malen via SEPA naar Coinbase overgemaakt, via Estland.. geen enkel probleem gehad..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Weet iemand een manier om tegelijk een stop loss en sell order tegelijk te hebben? Op bittrex kan je dit niet doen, ik vermoed dat er bots bestaan die dit kunnen maar had graag een suggestie gehoord welke jullie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:47
crazyheinz schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:41:
Weet iemand een manier om tegelijk een stop loss en sell order tegelijk te hebben? Op bittrex kan je dit niet doen, ik vermoed dat er bots bestaan die dit kunnen maar had graag een suggestie gehoord welke jullie gebruiken.
Kan op Bitfinex.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Ja inderdaad, maar zit liever op bittrex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:22
crazyheinz schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:57:
[...]

Ja inderdaad, maar zit liever op bittrex :)
Kan op coinigy icm bittrex API. Is wel betaald, maar je kan een maandje gratis proberen. Wat ik ook bijzonder vind is dat de grafieken van bittrex daar wel op de minuut nauwkwurig zijn en bij bittrex zelf altijd een paar minuten achterlopen ( althans bij mij..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
jkool07 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:04:
[...]

Kan op coinigy icm bittrex API. Is wel betaald, maar je kan een maandje gratis proberen. Wat ik ook bijzonder vind is dat de grafieken van bittrex daar wel op de minuut nauwkwurig zijn en bij bittrex zelf altijd een paar minuten achterlopen ( althans bij mij..).
Gebruik de bittrex enhanced plugin voor chrome en dan is dit ook opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Is er eigenlijk geld te verdienen door het verschil tussen exchanges?

1 BTC is op bitfinex.com/t/BTC:EUR 12,382
https://www.gdax.com/trade/BTC-EUR 13129

Kopen op bitfinex->oversturen naar gdax en daar verkopen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

k995 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:09:

Ja en nee, zoek maar eens terug in dit topic.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts

Als je het snel genoeg daar krijgt wel maar ga er maar vanuit dat je echt de enige niet bent. Die verschillen ontstaan niet zomaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Deze vraag is pas 134x gestelt :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:06

Ethirty

Who...me?

Nee, dat heeft niemand in al die jaren ooit bedacht. Je bent echt op een goudmijntje gelopen.

Serieus, van iemand die hier al zo lang een account heeft, verwacht ik toch ten minste dat ze weten dat er verwacht wordt de TS te lezen en zelf wat onderzoek te doen. :F

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ik heb een vraag over mijn zojuist ontvangen Ledger S.
Heb hem aangeschaft na de review gelezen te hebben van Rannisha! top review.

Ik heb er inmiddels wat mee gespeeld en heb ook al een restore gedaan om er feeling mee te krijgen.
Het viel me op dat na een restore my "receive" btc adres veranderd was.

1/ Hoort deze niet hetzelfde blijven? of maakt dat niets uit verder?

2/ Tijdens het inrichten werd de vraag gesteld: Legacy or Segwit, na wat googelen gekozen voor Segwit ivm de lagere fee's. En gezien ik alleen in de BTC zit. Is dit ok?

3/ Hoe kan ik met een kleine hoeveelheid btc testen of mijn wallet werkt ?
Ik heb op kraken wat btc staan, kan ik gewoon voor 10 euro aan btc wegsturen van kraken naar mij Ledger?
Of moet er minimaal 0,0010 btc gedaan worden zoals bitonic hanteert?

4/ Als ik btc verstuur vanaf mijn ledger naar kraken, is het dan wijs om voor fast confirmation te kiezen of normal? wat is feitelijk het verschil? praten we over een uurtje? of 2 dagen langer wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
p0st schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:21:
Ik heb de naam al een keer eerder gedropt, maar hierbij nog een keer. QASH (Quione Liquid) is een nieuw project, gebackt door de Japanse overheid. Het idee is om een platform te creëren waarop je met elke valuta crypto op kunt kopen. Verder introduceert het een World Book dat gekoppeld is aan grote exchanges, waardoor d.m.v. grote liquidity pools coins ingekocht kunnen worden tegen met meest gunstige tarief.

De ICO voor dit project was oversold, investeerders hebben rond de 40% van hun inleg teruggekregen omdat de cap bereikt was. ICO prijs was 0.001 ETH en de huidige prijs 0.003 ETH. Door het enorme aantal tokens (1 miljard, 500m uitgegeven, 350m circulatie) begint het project dus al met een 1 miljard market cap.

Nu het makkelijkst te verkrijgen op Gate.io, vanaf morgen op Bitfinex en vanaf overmorgen op Binance.

Noem het een shill-post, noem het een tip. Zie dit niet als financieel advies en doe ermee wat je wilt :)
Ik heb het gevoel dat Qash achteraf wat hoog is gestart waardoor de kans op extreme stijging ook kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Crypts schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:27:
[...]

En dat is niet de enige... Ik haal in dezelfde sheet elke minuut de prijzen op van meerdere exchanges en deze laat oa de spread zien. Ik vind het alleen tricky om in onbekendere coins te handelen aangezien je daarbij ook heel goed naar het volume moet kijken, dat was ik in bovenstaande post even vergeten. Met btc en de andere grote coins is volume nooit een probleem, althans niet op het nivo waarop ik nu (nog) handel. ;)
Maanden geleden al een bot gebouwd die battlede voor de beste prijs op de beste spread. Maar hoge spread zijn illequide coins waar zelden market orders opvallen. Kun je beter pariteit traden.

5-10% spread komt ook nog wel voor soms. Niet tegenover BTC natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 09-12-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat er veel nerveusiteit is in de BTC markt sinds gisteren. We zitten alweer 15% onder de hoogste koers van donderdag. En de trend is helaas down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:06:
Ik merk dat er veel nerveusiteit is in de BTC markt sinds gisteren. We zitten alweer 15% onder de hoogste koers van donderdag. En de trend is helaas down.
Eerst ging BTC omhoog en alle alts omlaag. Nu is het BTC omlaag en alle alts omhoog. Zou mij niets verbazen dat we dit nog vaker te zien krijgen. De volgende stap is dus weer BTC omhoog en alts omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:06:
Is niet zo gek he met dat negatieve nieuws rond BTC , durf zelf ook geen BTC te kopen met dat short verhaal plus feestdagen komen eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
PilatuS schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:09:
[...]

Eerst ging BTC omhoog en alle alts omlaag. Nu is het BTC omlaag en alle alts omhoog. Zou mij niets verbazen dat we dit nog vaker te zien krijgen. De volgende stap is dus weer BTC omhoog en alts omlaag.
Wie weet? Dit patroon is er al sinds eind mei. Gelukkig gaat BTC niet te hard down anders werden de alts meegetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Beste dip op het moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Malarky schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:48:
[...]

Maanden geleden al een bot gebouwd die battlede voor de beste prijs op de beste spread. Maar hoge spread zijn illequide coins waar zelden market orders opvallen. Kun je beter pariteit traden.

5-10% spread komt ook nog wel voor soms. Niet tegenover BTC natuurlijk.
Misschien zeg ik wel iets heel stoms hoor maar je kunt die bot dan toch ook zo africhten dat hij alleen volumes=< doet? :?

Overigens ben ik het niet met je eens dat een hoge spread alleen voorkomt bij shitcoins, ik geef notabene zelf een voorbeeld van btc en daarna viel me op dat dit bijv. bij het xlm/eth paar ook het geval was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
Crypts schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:27:
[...]
.....Ik haal in dezelfde sheet elke minuut de prijzen op van meerdere exchanges en deze laat oa de spread zien.
Kijk, dit soort handigheidjes moet ik me ook in gaan verdiepen.
Vind het sowieso moeilijk om daytrading in te passen in mijn leven met 1 zoon en 4 dagen werk.
Zet wel altijd stop loss orders als ik ga slapen of niet achter de computer zit, maar loop vaak wel achter de feiten aan.
Ben eigenlijk op zoek naar een simpele trade-bot waarin ik iets meer kan instellen dan ik nu bij Bittrex kan qua orders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 00:06
Mwah, gisteren rond 12.30 zat die op Bl3p kort op 11.600 euro, nu nog op 12.000 euro.
Die paar procent heen en weer doet niet zoveel ;)

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdwbbj
  • Laatst online: 10:42
Ik kan niet inloggen op Binance en ook niet op BTCdirect.
Zou het dan zó druk zijn met orders dat ze de boel even uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
jkool07 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:04:
[...]

Ik heb een testaccount geopend en mijn bittrex account gekoppeld. Ik zie alleen een stop order, maar zie geen optie om tegelijk een stop loss te hebben én een sell zodat je profit kan nemen. .
Heb jij dit werkende gekregen? En zo ja, hoe? :)

[ Voor 3% gewijzigd door crazyheinz op 09-12-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.

PJ.

BTC richting de 11.000 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
ik zou gewoon wachten na zondag
Pagina: 1 ... 91 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]