lighting_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:25:
[...]
jij vraagt een onderbouwing maar je feiten zijn ook niet onderbouwd. Heb je de personen gesproken?
Heb je links? ben je binnenskamers geweest bij de banken?
We kunnen niet voorspellen maar hebben allemaal een mening waar het heen kan gaan
De mening het kan omlaag is evenveel waard als het omhoog.
Beiden zijn mogelijk en aan welke kant sta je. Dat weeg je af.
Feiten? Het is hier geen instituut met onderzoeken. We zitten in een forum om elkaar te helpen en discussiëren over aanverwante onderwerpen.
Welk van de 5 feiten die ik op een rijtje zette betwijfel je?
Dat iemand zijn mening geeft is natuurlijk ok, maar wanneer @Verwijderd hier met stellige zekerheid komt melden dat de koers niet gaat reageren wanneer futures beschikbaar komen is het ook ok dat ik hem vraag of hij elementen heeft waarop hij zich baseert.
Ik denk dat het niveau van dit topic naar omhoog gaat wanneer we ons meer gaan baseren op feiten (je lijkt in je post te suggereren dat die niet bestaan?) en op basis daarvan inschattingen gaan maken.
Jongens of meisjes die hier komen roepen "HODL HODL HODL, BTC is the BOSS! Bitcoin to the Moon!" voegen naar mijn bescheiden mening niet erg veel toe aan een waardevolle inschatting over het koersverloop.
Versta mij niet verkeerd: Ik zit zelf ook in BTC dus ik hoop dat de koers niet keldert. Maar dat neemt niet weg dat ik een open gesprek waarin we ons op feiten en ratio baseren om zo aannemelijke inschattingen over het koersverloop te kunnen maken waardevoller vind dan dat we gewoon onze ijdele hoop komen neerpennen.