EVILSalami schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:33:
Ik had eerder een vraag gesteld maar kreeg ik geen antwoord op omdat het nogal hectisch was in dit topic tijdens de laatste dip. Ik stel 'm daarom even nog een keer.
Ik ben kort geleden begonnen met daytaden op Binance. Dat gaat op zich prima eerst kleine winsten al kunnen pakken.
Alleen wat ik niet begrijp is hoe je de grafiek op hun site zo insteld dat het een langere periode laat zien. Kan dat niet? Sowieso staat er als langste "week" bij. Maar als ik dat kies dan is maar 10% van de grafiek gevuld met data. De rest is leeg. Je kan wel slepen en met de muis scroll wheel dingen veranderen, maar het enige wat dat doet is de grafiek uitrekken.
Ligt het misschien aan een instelling? Doe ik iets fout? Of is het een bug ofzo? Hebben meer mensen er last van?
Als je de grafiek op 15 minuten zet heb je ongeveer een dag van het begin tot het eind van de grafiek in beeld (stapjes van 15 minuten) als je hem op week zet doet hij stappen van een week, als je dan een coin bekijkt die nog niet zo lang op Binance aanwezig is dan zie je inderdaad alleen maar een gedeelte van de grafiek weergegeven worden. Meer dan dat kan hij niet laten zien omdat de coin er nog niet was daarvoor.
Kijk maar eens bij het ETHBTC paar, die laat bij week wel een volledige grafiek zien. Week is dus niet dat hij maar een week laat zien maar dat de stappen een week zijn.
Wat betreft de delen van coins die achterblijven na het handelen, welkom op Binance..

In het begin erger je je er aan maar op een gegeven moment boeit het je niet meer.. Inderdaad een sloot BNB kopen als hij laag staat en fee op BNB zetten. Als je genoeg handelt verdien je het wel weer terug door de lage fee die je betaald. Proberen aan te vullen om weer op een volle coin te komen lukt je nooit helemaal.. Shit happens, misschien kun je de coin nog verhandelen met een market order.. Dan kan het soms nog wel, dit verschilt ook per coin.
[
Voor 15% gewijzigd door
Acidrain op 03-12-2017 16:53
]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | Ecoflow Delta Pro 3.6kWh | 450x Nera | Home Assistant