If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
400 is helemaal niks. Zelfs Kraken doet al dik 5000 BTCEUR in 24u. Bitfinex doet 52400 BTCUSD.Swerfer schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:15:
[...]
400 BTC 24h volume op dit moment. Big business, met 0.25% transactiekosten. Ongeveer 10.000 Euro in 24h. Bij zulke volumes kunnen ze de transactiekosten nog wel een stuk laten zakken...
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Bijvoorbeeld: ik heb BTC omgezet naar XMR en later weer terug naar BTC. Nu blijft er een factie achter omdat bij de trade een fee is achtergehouden van de XMR. Die fractie is nu zo klein dat het lijkt alsof ik daar niets mee kan.
Meer mensen last van? Hoe gaan jullie hiermee om? Ik kan opnieuw een trade doen om het aan te vullen tot een verhandelbaar fractie maar dat is wel wat raar.
BNB gebruiken als fee.. betaal je ook nog eens maar de helftEVILSalami schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:24:
Ik heb wat trades gedaan op Binance. Maar nu blijven er fracties achter op de balans die te klein zijn om te verhandelen.
Bijvoorbeeld: ik heb BTC omgezet naar XMR en later weer terug naar BTC. Nu blijft er een factie achter omdat bij de trade een fee is achtergehouden van de XMR. Die fractie is nu zo klein dat het lijkt alsof ik daar niets mee kan.
Meer mensen last van? Hoe gaan jullie hiermee om? Ik kan opnieuw een trade doen om het aan te vullen tot een verhandelbaar fractie maar dat is wel wat raar.
Ja had ik al aangezet. Maar blijkbaar moet je de munt dan ook eerst kopen. Dat was met niet helemaal duidelijk. Zojuist gedaan, thanks.JJ16v schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:26:
[...]
BNB gebruiken als fee.. betaal je ook nog eens maar de helft
Wel slim om op zo'n manier je eigen coin een duw in de rug te geven. Een constructie waarmee het soort van verplicht wordt.
Correctie, bijna 20k in 24h, Je hebt een koper en verkoper dus 2x 0,25% tx costs =]Swerfer schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:15:
[...]
400 BTC 24h volume op dit moment. Big business, met 0.25% transactiekosten. Ongeveer 10.000 Euro in 24h. Bij zulke volumes kunnen ze de transactiekosten nog wel een stuk laten zakken...
Zo heb ik ook wat ‘rondslingeren’ bij Binance.. Kan ik die kruimels ook over zetten naar dan?EVILSalami schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:30:
[...]
Ja had ik al aangezet. Maar blijkbaar moet je de munt dan ook eerst kopen. Dat was met niet helemaal duidelijk. Zojuist gedaan, thanks.
Wel slim om op zo'n manier je eigen coin een duw in de rug te geven. Een constructie waarmee het soort van verplicht wordt.
Geen idee of dat kan en hoe. Enige wat ik kan bedenken is opnieuw kopen en dan aanvullen tot het minimum verhandelbare fractie. Wel een beetje apart dat ze dan niet van te voren duidelijk maken.D-Ed schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:34:
[...]
Zo heb ik ook wat ‘rondslingeren’ bij Binance.. Kan ik die kruimels ook over zetten naar dan?
20% daling is wel degelijk iets voor bitcoin.Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:51:
[...]
Het doel lijkt hier haast wel te zijn om te liquiderenGezien 20% daling voor de Bitcoin niets is, komt de liqudatie per definitie wel een keertje in zicht. Dan hebben ze dus Bitcoins in handen voor 80% van de waarde.
Ook verplicht niemand je om maximaal te lenen, je kan ook voor 50% lenen of minder. Liquidatie per definitie een keer in zicht? Ik neem aan dat we in crypto zitten, omdat we bull zijn. Tuurlijk is het volatiel, maar als jij voor 50% leent van je collateral betekent echt niet dat je voor 100% geliquideerd gaat worden. (En ook al wordt je geliquideerd, je hebt toch je geld?) als je je crypto had gehouden was de waarde daarvan ook minder geworden.
Exact dezelfde situatie. Was de afgelopen maanden diep in de min gegaan met NXT maar uit principe stug blijven wachten op de snapshot. En nu is het ineens zo hard omgeslagen het nog moeilijker is om aan het principe vast te houden.Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 00:25:
Nxt gaat echt als een speer. Dit heeft natuurlijk alles te maken met de airdrop van ignis eind december. Je krijgt dan voor iedere nxt 0.5 gratis ignis. Nu vraag ik mij af of het niet slimmer is om vlak voor de snapshot te verkopen en daarvan gewoon ignis te kopen want zodra de snapshot is geweest zal de prijs weer hard kelderen en voordat je het vanuit je wallet op een Exchange verkocht heb kan hij al ver gezakt zijn. Met dat verschil in prijs kun je mogelijk met ignis kopen als dat je gratis krijgt. Wat is wijsheid!
Verwijderd
Ik ben erg benieuwd, schijnt om een rebranding te gaan. Maar er zijn ook geruchten dat ze van Ethereum naar NEO gaan. Die gasten gaan ook fucking hard. Verwacht dat die ook echt de komende maand nog wel even door gaat stijgen. Zit nu al flink de wind onder. Dan nog al die ICO's die er Q1 2018 aan zitten te komen..
Verwijderd
[...]
Het hangt er vanaf welke site waar hun data vandaan haalt. Er zijn nogal een hoop verschillende exchanges met een verschillend vraag en aanbod en daardoor ook een andere prijs. Zolang de koers vanaf een exchange komt, of meerdere, zal er altijd een verschil zijn.
[...]
Hmm, in de beleggingswereld kan een bedrijf ook op verschillende beurzen verhandeld worden. Shell heeft een notering in Amsterdam & Londen. Je ziet echter geen groter verschillen. De kleine verschillen die er zijn worden veroorzaakt door valuta schommeling en lokaal sentiment.
Bitcoin staat los van de grenzen in de echte wereld dus valuta invloed valt weg. Dan is het dus alleen kwestie van vraag en aanbod en het is gek dat die zo kunnen verschillen. Het creëert dan een mogelijkheid om daarop te gaan handelen. Dus kopen op een beurs die goedkoper is om gelijk door te verkopen op de beurs die hoger noteert en dat continue doen.
Als je de grafiek op 15 minuten zet heb je ongeveer een dag van het begin tot het eind van de grafiek in beeld (stapjes van 15 minuten) als je hem op week zet doet hij stappen van een week, als je dan een coin bekijkt die nog niet zo lang op Binance aanwezig is dan zie je inderdaad alleen maar een gedeelte van de grafiek weergegeven worden. Meer dan dat kan hij niet laten zien omdat de coin er nog niet was daarvoor.EVILSalami schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:33:
Ik had eerder een vraag gesteld maar kreeg ik geen antwoord op omdat het nogal hectisch was in dit topic tijdens de laatste dip. Ik stel 'm daarom even nog een keer.
Ik ben kort geleden begonnen met daytaden op Binance. Dat gaat op zich prima eerst kleine winsten al kunnen pakken.
Alleen wat ik niet begrijp is hoe je de grafiek op hun site zo insteld dat het een langere periode laat zien. Kan dat niet? Sowieso staat er als langste "week" bij. Maar als ik dat kies dan is maar 10% van de grafiek gevuld met data. De rest is leeg. Je kan wel slepen en met de muis scroll wheel dingen veranderen, maar het enige wat dat doet is de grafiek uitrekken.
Ligt het misschien aan een instelling? Doe ik iets fout? Of is het een bug ofzo? Hebben meer mensen er last van?
Kijk maar eens bij het ETHBTC paar, die laat bij week wel een volledige grafiek zien. Week is dus niet dat hij maar een week laat zien maar dat de stappen een week zijn.
Wat betreft de delen van coins die achterblijven na het handelen, welkom op Binance..

[ Voor 15% gewijzigd door Acidrain op 03-12-2017 16:53 ]
Zo hard gaat NEO niet hoor......lekker hodlen hier want goed voor de lange termijn maar NEO an sich is gewoon "stabiel" vergeleken met de rest van de coin....Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:39:
Laatst had ik hier al de discussie over WTC of Vechain. Als je het mij vraagt is dat Vechain any day. Nu ook weer, grote aankondiging verwacht voor as. dinsdag. http://lifeofcrypto.nl/vechain/
Ik ben erg benieuwd, schijnt om een rebranding te gaan. Maar er zijn ook geruchten dat ze van Ethereum naar NEO gaan. Die gasten gaan ook fucking hard. Verwacht dat die ook echt de komende maand nog wel even door gaat stijgen. Zit nu al flink de wind onder. Dan nog al die ICO's die er Q1 2018 aan zitten te komen..
Dat heet arbitrage en staat gewoon in de start-post. Het is denk ik dé reden dat de prijzen over de hele wereld ongeveer gelijk zijn. In de praktijk is het niet zo heel simpel: je hebt meerdere accounts nodig, en geld of coins beschikbaar om het uit te voeren. Vervolgens moet je dat geld of die coins weer rondpompen tussen je accounts. Maar ja, er wordt goed geld mee verdient, áls je het goed kan timen.Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:44:
Bitcoin staat los van de grenzen in de echte wereld dus valuta invloed valt weg. Dan is het dus alleen kwestie van vraag en aanbod en het is gek dat die zo kunnen verschillen. Het creëert dan een mogelijkheid om daarop te gaan handelen. Dus kopen op een beurs die goedkoper is om gelijk door te verkopen op de beurs die hoger noteert en dat continue doen.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Iemand anders ook klaar met die lifeofcrypto promotie die hier op het forum gaande is? Altijd een account met een posthistory van maar een paar posts, die bijna allemaal een link bevatten.Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:39:
Laatst had ik hier al de discussie over WTC of Vechain. Als je het mij vraagt is dat Vechain any day. Nu ook weer, grote aankondiging verwacht voor as. dinsdag. http://lifeofcrypto.nl/vechain/
Het valt wel op, ik heb er laatst ook al een opmerking over gemaakt.yinx84 schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:15:
[...]
Iemand anders ook klaar met die lifeofcrypto promotie die hier op het forum gaande is? Altijd een account met een posthistory van maar een paar posts, die bijna allemaal een link bevatten.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Gewoon negeren of een TR aanmaken als het echt buiten de regels is. Je herkent ze vrij makkelijk: nieuw account, lage postcount, geen participatie en meestal nog een crypto-gerelateerde username ook.yinx84 schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:15:
[...]
Iemand anders ook klaar met die lifeofcrypto promotie die hier op het forum gaande is? Altijd een account met een posthistory van maar een paar posts, die bijna allemaal een link bevatten.
#team_UTC+1
Verwijderd
Facebook aanklagen en de miljoenen die je krijgt in cryto stoppen.rvT schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:51:
De eerste Bitcoin miljardairs: https://www.nu.nl/interne...-bitcoin-miljardairs.html
Je kunt zeggen wat je wilt, maar dan heb je wel écht ballen
En een rijke papa helpt ook wel
En waar die zijn geld vandaan heeft... Tja....
Dank alvast.
Sja. 65 miljoen vangen en dan 11 miljoen in bitcoin... hoef je alsnog je leven lang niet meer te werken, met wat ze dan nog over hadden :facepalm: Wat een heldenVerwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:24:
[...]
Facebook aanklagen en de miljoenen die je krijgt in cryto stoppen.
En een rijke papa helpt ook wel
En waar die zijn geld vandaan heeft... Tja....
Authy hier. Voordeel is dat account op meerdere devices kan staan (bijv. mobiel & tablet).Xander25 schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:31:
Ik wil de afhankelijkheid van Google Authenticator (2FA) graag wegnemen, hoe gaan jullie hiermee om? Maken jullie gebruik van Authy als alternatief? Of is er nog een andere (betere) oplossing?
Dank alvast.
Authy idd.Xander25 schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:31:
Ik wil de afhankelijkheid van Google Authenticator (2FA) graag wegnemen, hoe gaan jullie hiermee om? Maken jullie gebruik van Authy als alternatief? Of is er nog een andere (betere) oplossing?
Dank alvast.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Verwijderd
Ik bedoelde niet perse de prijs, die hangt nu al sinds de laatste pump en de terugval daarna tussen $35-$38. Maar als je ziet wat er deze maand allemaal op de rol staat, wat er in januari nog zit aan te komen. Dat bedoel ik met "ze gaan hard".deppenboks schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:59:
[...]
Zo hard gaat NEO niet hoor......lekker hodlen hier want goed voor de lange termijn maar NEO an sich is gewoon "stabiel" vergeleken met de rest van de coin....
Helft van m'n portfolio is NEO, dus heb er ook hoge verwachtingen en heb ze al sinds het Antshares waren.
@yinx84
Over dat lifeofcrypto shillen, luister ik pak gewoon een bron d'r bij. Kan voortaan ook gewoon ongefundeerd wat roepen. Wellicht dat dat het niveau van het forum omhoog helpt? Het is een Nederlandse website en het leest makkelijk weg. Zoals al werd gezegd, je hoeft er niet op te klikken.
Waar je ook op kunt letten is dat je munten afrond op een geheel getal. Daardoor heb ik in ieder geval geen last meer van wallets net 10ct!EVILSalami schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:36:
[...]
Geen idee of dat kan en hoe. Enige wat ik kan bedenken is opnieuw kopen en dan aanvullen tot het minimum verhandelbare fractie. Wel een beetje apart dat ze dan niet van te voren duidelijk maken.
Ik bedoel dan bij het kopen van een munt een hele waarde kopen, ipv 10,5778352.
[ Voor 8% gewijzigd door Revodrone op 03-12-2017 17:59 ]
Dat heeft hij waarschijnlijk ook gedaan maar als je in Binance de fee niet op BNB zet en/of vergeet je BNB aan te vullen dan snoept hij het van de coin af die je koopt ipv wat extra mee te snoepen van BTC en dan krijg je dus gedeeltes van coins die vervolgens niet meer te verhandelen zijn.Revodrone schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:58:
[...]
Waar je ook op kunt letten is dat je munten afrond op een geheel getal. Daardoor heb ik in ieder geval geen last meer van wallets net 10ct!
Ik bedoel dan bij het kopen van een munt een hele waarde kopen, ipv 10,5778352.
Kan ik GA mog omzetten maar authy nu ik die al gebruik als 2FAGaargod schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:33:
[...]
Authy hier. Voordeel is dat account op meerdere devices kan staan (bijv. mobiel & tablet).
Uitrekenen van winst op een inleg van 9600 geeft: 9600 x 1,02 = 9792. Dat is toch mooi dan!
Maar je hebt dan natuurlijk dollars op je account staan, omdat je eerst 1 BTC koopt voor 9600 en hem dan tegen dollars verkoopt. Aan dollars heb je niks als Nederlander want je moet die weer naar euro's krijgen. Maar hoe doe je dat dan zo goedkoop mogelijk? Als daar een manier voor is, is dat hele arbitrage dingetje best winstgevend!
Maar dat zal wel niet, is waarschijnlijk gewoon te mooi om waar te zijn.

Yep, via de Exchange de 2factor beveiliging weghalen en opnieuw starten alsof je GA gebruikt, met dat verschil dat je nu met Authy verder gaatEgbert1907 schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:46:
[...]
Kan ik GA mog omzetten maar authy nu ik die al gebruik als 2FA
Nee, maar, je bent er nog wel op tijd bij om al je accounts langs te gaan (website voor website) en stuk voor stuk ook in Authy te zetten, of ze te resetten en tegelijk in GA en Authy te zetten.Egbert1907 schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:46:
[...]
Kan ik GA mog omzetten maar authy nu ik die al gebruik als 2FA
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 03-12-2017 19:07 ]
Dollar rekening (zit je evengoed nog hoge bankkosten) en vergeet je trading fee niet mee te rekenen.Tominatie schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:01:
Maar stel je doet inderdaad aan dat arbitrage. Bijvoorbeeld op Kraken is 1 BTC 9600 euro en in dollar 11650, omgerekend is 11650 dollar naar euro ongeveer 9800. Dan is de procentuele winst 9800-9600/9600 = 2%.
Uitrekenen van winst op een inleg van 9600 geeft: 9600 x 1,02 = 9792. Dat is toch mooi dan!
Maar je hebt dan natuurlijk dollars op je account staan, omdat je eerst 1 BTC koopt voor 9600 en hem dan tegen dollars verkoopt. Aan dollars heb je niks als Nederlander want je moet die weer naar euro's krijgen. Maar hoe doe je dat dan zo goedkoop mogelijk? Als daar een manier voor is, is dat hele arbitrage dingetje best winstgevend!
Maar dat zal wel niet, is waarschijnlijk gewoon te mooi om waar te zijn.
Het makkelijkste wat je dan kan doen is EUR -> BTC -> USD -> CRYPTO -> EUR.
Moet er toevallig wel een crypto zijn in USD die goedkoper is dan in EUR.
Als je dollar rekening hebt moet je eigenlijk de koers van de bank gebruiken, dan zie je snel dat het vaak negatief is.
Arbitrage werkt super goed zodra we in de rollercoasten zitten zoals nu. Dan zie je verschillen optreden op diverse beurzen.
[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 03-12-2017 19:19 ]
Kraken heeft ook gewoon een EUR/USD paar waarmee je Euro's en Dollars kunt omwisselen.Tominatie schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:01:
Je zult echter zien dat die koers niet altijd helemaal gelijk loopt met de daadwerkelijke Dollar-koers op de grote valuta-markten. En het verschil is vaak voldoende om eventuele arbitrage tussen BTC/USD en BTC/EUR niet echt de moeite waard te maken.
Niet meer, blijkbaar.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Zorg er in ieder geval voor dat je éérst inlogt op de site en daar je 2FA uitzet, en daarna pas je 2FA verwijdert uit Google Authenticator.Xander25 schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:31:
Dank alvast.
Verwijderd
Ik had ooit een account op BTC-E. 2 jaar niet naar omgekeken. Nu weer kunnen inloggen op wex.nz
Wie kan mij vertellen hoe ik het beste mijn geld en/of cryptocurrency er vanaf kan halen?
wex.nz is behoorlijk onduidelijk over het hoe en wat.
p.s. destijds had mijn currency een waarde van 80euro...dat is inmiddels 1100 geworden.
Heel betrouwbaar vind ik wex niet meer, derhalve wil ik graag cashen.
Download wallet van crypto naar keuze op je PC en stuur je cryptos daarheen. Vanaf wallet weer naar een betrouwbare exchange en vanuit daar verkopen voor eurosVerwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:46:
Hallo allen,
Ik had ooit een account op BTC-E. 2 jaar niet naar omgekeken. Nu weer kunnen inloggen op wex.nz
Wie kan mij vertellen hoe ik het beste mijn geld en/of cryptocurrency er vanaf kan halen?
p.s. destijds had mijn currency een waarde van 80euro...dat is inmiddels 1100 geworden.
We kunnen dan wel concluderen dat arbitrage op dezelfde exchange eigenlijk niet werkt, want stel je doetRannasha schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:11:
[...]
Kraken heeft ook gewoon een EUR/USD paar waarmee je Euro's en Dollars kunt omwisselen.
Je zult echter zien dat die koers niet altijd helemaal gelijk loopt met de daadwerkelijke Dollar-koers op de grote valuta-markten. En het verschil is vaak voldoende om eventuele arbitrage tussen BTC/USD en BTC/EUR niet echt de moeite waard te maken.
Niet meer, blijkbaar.
EUR -> BTC -> USD dan moet je ook weer bijv. Ripple kopen van je USD om dan die te verkopen in euro's. Probleem is dat bij elke coin het verschil tussen USD en EUR ongeveer 1 a 2% is. Enige wat zou kunnen werken is switchen tussen bepaalde exchanges. Op de goedkoopste exchange crypto's kopen en die dan verkopen op de duurste exchange. Alleen zit hier gewoon een groot risico aan omdat het best nog wat tijd kost om te wisselen tussen exchanges. Plus je hebt fees, dus of het dan uberhaubt rendabel is... ik ga er iedergeval niet aan beginnen.
Dus, arbitrage is te mooi om waar te zijn

Tussen exchanges kan het werken, maar ook daar gaat het om minimale winst. Het is vooral bij grote koersschommelingen dat de bots van grote arbitragespelers het niet meer rondkrijgen om funds snel genoeg te verschuiven en er dus redelijk te verdienen is.
Ik beschouw wex juist als wel betrouwbaar, omdat ondanks het gezeik met de FBI ik dus toch een deel van mijn coins heb terug gekregen.Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:46:
Hallo allen,
De website is daarintegen wel heel marginaal, evenals het aantal trading opties.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 03-12-2017 22:17 . Reden: Betere woordkeuze :) ]
Gebeurde de afgelopen dagen wel vaker tochTaro schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:41:
Weet iemand waarom BTC ineens zo enorm crashed?
Klopt, maar dan weet ik of ik bij kan kopen, of dat ik beter even kan wachten omdat Korea de US heeft beschoten ofzo
Markt bespelen ...walvissen.
Bornclean
Hoezo 'enorm crashed'? Ik heb BTC dit weekend van 10,5k naar bijna 12k zien stijgen.Taro schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:41:
Zal me niets verbazen als we nog dieper gaan, terug naar de 10kTaro schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:46:
[...]
Klopt, maar dan weet ik of ik bij kan kopen, of dat ik beter even kan wachten omdat Korea de US heeft beschoten ofzo
Dat is toch ook een "enorme stijging"? Van 11.840 naar 11.320 in 3 minuten vind ik toch wel een behoorlijke daling.Tominatie schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:47:
[...]
Hoezo 'enorm crashed'? Ik heb BTC dit weekend van 10,5k naar bijna 12k zien stijgen.
Welke crash ? Een crash is 20% er vanaf, dit is een klein dipje. We staan zelfs nog zo'n 5% hoger dan 24 uur terug.Taro schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:41:
Nou, ik keek op coinmarketcap daar stond de 24h verandering nog positief en de 1h verandering op -0,60%. Het leek me nog geen echte 'crash'. Ik weet niet op welke exchange je zit?Taro schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:52:
[...]
Dat is toch ook een "enorme stijging"? Van 11.840 naar 11.320 in 3 minuten vind ik toch wel een behoorlijke daling.
*zucht* Als je de grafiek op 1 minuut zet, dan zie je een vrij duidelijke neergaande beweging... Zo beter?PilatuS schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:52:
[...]
Welke crash ? Een crash is 20% er vanaf, dit is een klein dipje. We staan zelfs nog zo'n 5% hoger dan 24 uur terug.
*zucht* Het woord crash gebruiken...Taro schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:54:
[...]
*zucht* Als je de grafiek op 1 minuut zet, dan zie je een vrij duidelijke neergaande beweging... Zo beter?
3 bitcoins kopen zorgt op dit moment voor een stijging van bijna 80 euro.

Handelen jullie zelf op dollars ? of ook op euros?
Crash of geen crash, ik ben het wel eens dat dit soort koersbewegingen een beetje frappant zijn, binnen een paar minuten 300 naar beneden, terwijl hij al eigenlijk al heel de dag 'stabiel' is.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Is vrij normaal voor een ATH. Als er op een bepaald punt een grote sell order staat gaat het hard omlaag. Helemaal als een grote order weer andere orders triggert. Dit gebeurt eigenlijk altijd bij een nieuwe ATH en meestal gaat het wel wat harder omlaag.Junia schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:59:
[...]
Crash of geen crash, ik ben het wel eens dat dit soort koersbewegingen een beetje frappant zijn, binnen een paar minuten 300 naar beneden, terwijl hij al eigenlijk al heel de dag 'stabiel' is.
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Goed, ik zit weer in de achtbaan.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik zit mij echt lam te zoeken maar ik kan geen enkele vinden die een groot aanbod currenties heeft. Ik wil namelijk in opkomende goedkope crypto's investeren.
bijvoorbeeld de top 20 van deze site: https://coinmarketcap.com/all/views/all/
Ik kan me niet voorstellen dat deze vraag nog niet eerder is gesteld maar ik kan niet echt iets vinden.
Onder het midden?Crypts schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:04:
Crash of geen crash, ik ben weer ingestapt. Jammer genoeg net onder het midden ongeveer aangezien ik blijkbaar was uitgelogd bij Bitstamp.Nooit een probleem geweest maar nu ineens wel...
Goed, ik zit weer in de achtbaan.
Ethereum en Litecoin lieten precies hetzelfde verschijnsel zien. Toch wel bijzonder, binnen een paar minuten 4,0% eraf. Flink grote jongens die aan het sellen zijn.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Sowieso nu niet kopen in een opwaardse stijging, wachten op de correctie, tenzij je het lang gaat vasthouden. Hier kan je zien op welke exchanges die staat: https://coinmarketcap.com/currencies/hive/#marketsMu.siQ schreef op zondag 3 december 2017 @ 02:05:
[...]
Via waar verhandel je HVN? Ziet er interessant uit en heeft potentie, maar zie maar 2 'exchanges' die dit verhandelen?
Er zullen ter zijner tijd meer exchanges worden toegevoegd, dat was wel het plan, wat ik zo mee heb gekregen tussen alle berichten door.
Geen idee, lijkt er wel een beetje op, maar het gaat om het eindproduct uiteindelijk.Danny.G schreef op zondag 3 december 2017 @ 03:56:
[...]
Is dit niet een beetje hetzelfde als PayPie of zit ik er dan naast?
K20A daily :-)
Ach ja, 1.100 Dollar eraf in een uurtje moet kunnen toch

Dan maar kijken of ik voor vannacht nog een klein buy ordertje kan plaatsen, krabbelt toch wel weer op de komende uren/dagen.
#team_UTC+1
Geen probleem in cryptoland maar ik ben wel benieuwd waar dit geinitieerd is? Bitfinex weer? Het moet ergens beginnen waarna de andere exchanges volgen.Taro schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:37:
[...]
Vorige dip ging die flink lager, dus het valt nog best mee.Taro schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:37:
[...]
#team_UTC+1
Verwijderd
Welke site, welke order?C6DL schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:41:
En dan in zo'n dip proberen een order te plaatsen (20x) en nog niet erdoorheen gekomen zijn
Ik krijg mijn oude buy order niet eens gecancelled om funds vrij te krijgen. Dit soort momenten hebben exchanges het extra zwaar.C6DL schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:41:
En dan in zo'n dip proberen een order te plaatsen (20x) en nog niet erdoorheen gekomen zijn
#team_UTC+1
C6DL schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:41:
--"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Dit is hoe ik er ook wel over denk. De $8.5K-dip van voor het weekend was al kleiner dan waar veel Tweakers op anticipeerden, wat mij meeviel. Het herstel ging nog sneller dan uit veel eerdere dips en intussen zijn we alweer de $10K voorbij geracet. Gezien het tempo richting de $11.8K was het ook onvermijdelijk nog iets omlaag te gaan, maar toch wel fijn dat we terug naar $10.8K nu al schrikbarend vinden.PilatuS schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:45:
Ik vind het eigenlijk al heel wat als we nu voor langere tijd boven de 10k gaan blijven. Laat staan dat we na de bounce boven de 11k blijven
Die snelle dump lijkt mij gewoon een grote speler die even wat leefgeld nodig had. Nu nog afwachten hoeveel stop losses er komen en of er nog mensen gaan panic sellen, al verwacht ik niks extreems meer vanavond.
Eind oktober zaten we nog rond de €5k, ondertussen hikken we al 2 weken tegen de €10k aan (sorry, kijk naar andere valutaPilatuS schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:45:
Ik vind het eigenlijk al heel wat als we nu voor langere tijd boven de 10k gaan blijven. Laat staan dat we na de bounce boven de 11k blijven
Blijf het bizar en mooi vinden en ik zie voorlopig nog geen reden waarom dit, op enkele groeistuipjes na, zou stoppen.
Als ik geen winst kan pakken omdat ik te laat ben, dan hodl ik maar gewoon. Dat was de afgelopen 6 maanden denk ik sowieso de makkelijkste en interessantste strategie.
#team_UTC+1
Interessant. Ik ben zelf erg gecharmeerd van PayPie dus ik ga HVN dan ook wel even bekijken. Blockchain is erg nuttig voor dit soort praktijken namelijk.Bouli schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:20:
[...]
Sowieso nu niet kopen in een opwaardse stijging, wachten op de correctie, tenzij je het lang gaat vasthouden. Hier kan je zien op welke exchanges die staat: https://coinmarketcap.com/currencies/hive/#markets
Er zullen ter zijner tijd meer exchanges worden toegevoegd, dat was wel het plan, wat ik zo mee heb gekregen tussen alle berichten door.
[...]
Geen idee, lijkt er wel een beetje op, maar het gaat om het eindproduct uiteindelijk.
Edit: of het gaat weer verder en ik koop al voor ik plat lig.
[ Voor 16% gewijzigd door Ethirty op 03-12-2017 23:10 ]
#team_UTC+1
Nu gelukt?Ethirty schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:06:
Mijn limit order zit er eindelijk wel in, maar de koers moet nog nét een beetje meer zakken. Wellicht een hoop werk voor niks, of ik koop straks als ik lig te tukken.
Edit: of het gaat weer verder en ik koop al voor ik plat lig.
Ja hoor, als een order er eenmaal in zit dan gaat het wel goed. Nu mag ie weer omhoog.
#team_UTC+1
Verwijderd
Wat staat ie dan laag op kraken, op gdax komt ie niet onder de 9450.Tominatie schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:03:
Nou mijn order is na 50000x proberen er door heen. 0,5BTC tegen een prijs van 9050. Nu hopen dat ie weer gaat stijgen binnenkort! =). Kraken die mijn order verwerkt, een mirakel! Iemand anders die het ook is gelukt?
Simpel: vraag en aanbod. Als je op Kraken geen orders kan plaatsen, kan je de prijs ook langzamer veranderen. Kan ook een voordeel zijn, want ik heb nu onder de 9k gekocht.Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:24:
[...]
Wat staat ie dan laag op kraken, op gdax komt ie niet onder de 9450.
#team_UTC+1
Arbitreren tussen exchanges gaat ook wat lastig bij snelle daling/stijging omdat BTC over de blockchain versturen (met mazzel) ongeveer een uur duurt. (10min/block, 6 confirms, 1e block gemined) Exchanges lopen bij BTC wel vaak uiteen. Bij ETH en LTC al minder.Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:24:
[...]
Wat staat ie dan laag op kraken, op gdax komt ie niet onder de 9450.
[ Voor 5% gewijzigd door The Redman op 03-12-2017 23:50 ]
Staat net in de telgraaf. Hoe serieus is dat.
Staat haaks op crypto idee :-)
het ontbreken van elke invloed door overheden of centrale banken ...Tegenstanders van Maduro geloven niet dat het gaat lukken de kreupele economie van Venezuela op gang te helpen met cryptovaluta. Deze wordt wereldwijd juist gekenmerkt door het ontbreken van elke invloed door overheden of centrale banken. „Maduro hangt weer eens de clown uit”, reageerde de kritische parlementariër en econoom Angel Alvarado. „Dit is totaal ongeloofwaardig.”
Word dit nou zo neergezet als een slechte eigenschap van de crypto markt? In het rijtje van witwassen en drugshandel e.d.?
Het idee van een eigen crypto munt is opzich niet een slecht idee, er zijn meer landen die dit willen doen. Het zou idd een manier zijn om sacties van andere landen te omzeilen. Ik denk dat hij daar beter een bestaande crypto voor kan gebruiken.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Tuuuurlijk. Is de gezonde ‘correctie’ na 2 dagen steiging naar nieuwe ATH..Taro schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:37:
[...]
Coinbase mag vragen wat ze willen. Gebruik GDAX (hun exchange) als je voor de marktprijzen wil (ver)kopen zonder bizarre fee.drusloos schreef op maandag 4 december 2017 @ 00:09:
Ik heb het gevoel een klein beetje genaaid te worden. Op coinbase stond de prijs van 1 bitcoin op €78xx. Als ik wilde kopen voor 500 euro kreeg ik de koers van 1bitcoin= €85xx euro. Ik kan dus nooit kopen als hij op het laagst is omdat ze een hogere prijs hebben voor kopen. Nu kan het dat er een achterstand is. Maar nu bijvoorbeeld als ik wil kopen staat de waarde op €94xx, als ik voor 500 eu zou willen kopen is de koers 1bitcoin is €97xx, maar nu komt het; als ik mijn bitcoin die ik bezit wil verkopen reken ze de koers 1 bitcoin= €94xx. Dus voor verkoop rekenen ze de prijs die wordt aangegeven op alle sites, maar het kopen loopt achter ofzo waardoor je telkens voor een hogere prijs moet kopen.
Verwijderd
Dit meldde ik ook een paar dagen geleden. Oplossing is een account op gdax (ook van coinbase) aanmaken en je geld/bitcoins daar naartoe brengen, duurt 1 seconde.drusloos schreef op maandag 4 december 2017 @ 00:09:
Ik heb het gevoel een klein beetje genaaid te worden. Op coinbase stond de prijs van 1 bitcoin op €78xx. Als ik wilde kopen voor 500 euro kreeg ik de koers van 1bitcoin= €85xx euro. Ik kan dus nooit kopen als hij op het laagst is omdat ze een hogere prijs hebben voor kopen. Nu kan het dat er een achterstand is. Maar nu bijvoorbeeld als ik wil kopen staat de waarde op €94xx, als ik voor 500 eu zou willen kopen is de koers 1bitcoin is €97xx, maar nu komt het; als ik mijn bitcoin die ik bezit wil verkopen reken ze de koers 1 bitcoin= €94xx. Dus voor verkoop rekenen ze de prijs die wordt aangegeven op alle sites, maar het kopen loopt achter ofzo waardoor je telkens voor een hogere prijs moet kopen.
Vanuit daar verder traden tegen aanzienlijk lagere kosten en actuele koersen.
Thank me later.
Het lijkt er op dat het rond de 11k word en niet rond de 10k. Nu ligt de weg naar de volgende ATH van 12k open.The Redman schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:51:
Dit is hoe ik er ook wel over denk. De $8.5K-dip van voor het weekend was al kleiner dan waar veel Tweakers op anticipeerden, wat mij meeviel. Het herstel ging nog sneller dan uit veel eerdere dips en intussen zijn we alweer de $10K voorbij geracet. Gezien het tempo richting de $11.8K was het ook onvermijdelijk nog iets omlaag te gaan, maar toch wel fijn dat we terug naar $10.8K nu al schrikbarend vinden.![]()
Die snelle dump lijkt mij gewoon een grote speler die even wat leefgeld nodig had. Nu nog afwachten hoeveel stop losses er komen en of er nog mensen gaan panic sellen, al verwacht ik niks extreems meer vanavond.
Edit: Daar gaan we al...
[ Voor 8% gewijzigd door MaZo op 04-12-2017 06:46 ]
Jah sorry was vergeten jullie te laten weten dat ik gister al mijn IOTA voor 0.0001300 vekocht had, perfecte tip natuurlijk om ff 50% te pakkenMaZo schreef op maandag 4 december 2017 @ 06:37:
De stijging die IOTA opeens weer doormaakt kan niet gezond zijn (net zo min als de orders die ik zie verschijnen op Binance). Zal dadelijk wel weer corrigeren.
Ik houd ze gewoon lekker vast hoor. Hij heeft behoorlijk wat potentieel in mijn ogen en ze zijn pas net "begonnen".JJ16v schreef op maandag 4 december 2017 @ 06:40:
[...]
Jah sorry was vergeten jullie te laten weten dat ik gister al mijn IOTA voor 0.0001300 vekocht had, perfecte tip natuurlijk om ff 50% te pakken
Ik heb gekocht op 0.62 dollarcent
HODL is het advies waar ik me bij IOTA (gelukkig) an houd.. Mocht hij dippen dan koop ik bij. Ik heb er namelijk zeer veel vertrouwen in.. op naar de $3,00!JJ16v schreef op maandag 4 december 2017 @ 06:40:
[...]
Jah sorry was vergeten jullie te laten weten dat ik gister al mijn IOTA voor 0.0001300 vekocht had, perfecte tip natuurlijk om ff 50% te pakken
Same. De meest winstgevende tip die ik hier heb gehadD-Ed schreef op maandag 4 december 2017 @ 07:56:
[...]
HODL is het advies waar ik me bij IOTA (gelukkig) an houd.. Mocht hij dippen dan koop ik bij. Ik heb er namelijk zeer veel vertrouwen in.. op naar de $3,00!
Bears and Bulls
Én de moeilijkste!mindcre8r schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:09:
[...]
Same. De meest winstgevende tip die ik hier heb gehad
[ Voor 19% gewijzigd door D-Ed op 04-12-2017 08:18 ]
Wat denken jullie dat het best is? Wachten op een correctie (en hopen dat die lager uitkomt dan 2 USD) of gewoon kopen...
Overigens gewoon het plan om hem vast te houden en zien wat die doet in een jaar of meerdere jaren.
had hetzelfde plan, en hetzelfde probleem. Heb het uiteindelijk via binance gedaan met een omweg. Nog voor 1.80 kunnen inspringen en nu toch al aardig wat winst. Maar het plan bij mij was ook vasthouden.wvansl schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:46:
Ik was van plan IOTA vorige week te kopen (voor een +/- 500eur) maar mijn bitfines account werd pas erg laat goedgekeurd en nu staat die op 2+ USD.
Wat denken jullie dat het best is? Wachten op een correctie (en hopen dat die lager uitkomt dan 2 USD) of gewoon kopen...
Overigens gewoon het plan om hem vast te houden en zien wat die doet in een jaar of meerdere jaren.
Yep, ik heb vanaf nu afgesproken dat maar te gaan doen. Vorige week IOTA verkocht op 80 cent, komende van 45 cent. Tja.. Pijnlijk om hem dan nu richting de 3$ te zien gaan.D-Ed schreef op maandag 4 december 2017 @ 07:56:
[...]
HODL is het advies waar ik me bij IOTA (gelukkig) an houd.. Mocht hij dippen dan koop ik bij. Ik heb er namelijk zeer veel vertrouwen in.. op naar de $3,00!

Dit topic is gesloten.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]