[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:07:
[...]

Ja dat maakt ze fraudulent idd 8)7
Dat bedoel ik niet, het ging om de quote boven mijn bericht van technoaddict, dat er een probleem aan het ontstaan is met mensen die niet door de verificatie heenkomen en Bittrex de tickets niet beantwoordt. Mijn bericht bestond uit die quote en mijn persoonlijke ervaring, waar jij nu alleen op antwoordt.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2465829.280

Mijn persoonlijke ervaring maakt het beeld wat ik van Bettrix heb er niet beter op, maar is niet hetgeen waarop ik Bittrex als fraudulent typeer. Wel als een hoop mensen na 2 maanden hun coins nog niet weg kunnen halen.

Als jij de exchanges wel vertrouwt, mag dat, maar 99% hier adviseert om je coins in eigen beheer te houden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2017 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:11:
Nou ik loop tegen een aardige real life use case aan. Moet een factuur betalen en het gaat om een rekeningnummer in een niet SEPA land. Dat kost ongelooflijk veel rompslomp, tijd en geld. Heb de ontvanger gevraagd of het wellicht in btc, xrp of een andere crypto naar keuze kan. :)

Ik denk van niet maar je weet nooit, zou wel erg mooi zijn!
Zo moest ik een paar maand geleden 50 EUR overschrijven naar Zuid-Afrika. Kon het niet ingeven in de bank (nochtans een IBAN rekeningnr), dan maar gebeld, ging me ~35 EUR kosten (vast tarief) en duurde ongeveer 5 werkdagen 8)7 Ze namen wel creditcard aan maar dan moest ik de nr + cvc code doormailen. Dan had crypto ook wel van pas gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:14:
Wat dacht je van PayPal of een cc ?..
Beiden niet mogelijk, het gaat om een in onze ogen 'boeven staat'. :P
Ik heb al vaker naar die mogelijkheden gekeken, visa en mc bestaan aan beide kanten wel maar (financieel) volledig gescheiden van elkaar. Via pp zou het in theorie moeten kunnen maar in de praktijk werkt dat dus ook niet.

Crypto's zijn daarin dus de uitkomst maar ik gok zomaar dat dit niet mogelijk gaat zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:15:
[...]

Dat bedoel ik niet, het ging om de quote boven mijn bericht van technoaddict, dat er een probleem aan het ontstaan is met mensen die niet door de verificatie heenkomen en Bittrex de tickets niet beantwoordt. Mijn bericht bestond uit die quote en mijn persoonlijke ervaring, waar jij nu alleen op antwoordt.
Tja, ik vind het verhaal van technoaddict ook niet genoeg aanwijzing dat het dús frauduleus is. We zitten in een hype, en hypes gaan gepaard met een stortvloed aan nieuwe accounts, verifications en bijbehorende support tickets. Ik vind het niet zo gek dat ze dat niet kunnen handlen. Dit is echt een terugkerend fenomeen bij elke exchange, al sinds 2013. En elke keer is het weer gehuil.
Wel als een hoop mensen na 2 maanden hun coins nog niet weg kunnen halen.
Het is aan de ene kant apart dat je de deposit dan blijkbaar wel kunt doen als je niet geverifieerd bent, aan de andere kant ook wel een beetje dom om dat te doen dan. Zorg eerst dat je geverifieerd bent, dán pas handelen.
Als jij de exchanges wel vertrouwt, mag dat, maar 99% hier adviseert om je coins in eigen beheer te houden.
Dat is het punt niet. Ook ik zou adviseren om coins in eigen beheer te houden, en dat staat compleet los van eventueel vertrouwen dat ik in een exchange heb (want het blijft een risico, zelfs met de beste intenties). Maar als je ermee wilt handelen dan heb je geen andere keuze natuurlijk.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

.oisyn schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:51:
[...]

Tegenover elke inkoop staat een verkoop. Anders gezegd, tegenover elke long positie staat een short positie. Als Alice aan Bob een future contract verkoopt waarin de belofte staat dat er 10 BTC a $10k geleverd worden op 31 december, dan is Alice short en Bob long. Ze kunnen het eind van hun contract afwachten en dan kijken naar de daadwerkelijke koers van BTC, maar ze zouden individueel ook een tegencontract kunnen kopen om hun positie te sluiten. Immers, als Alice een contract koopt waarin beloofd wordt voor de levering van 10 BTC a $9k, kan ze die kopen en 10*$1k winst maken.
Goede uitleg, dank :)

Rare handel eigenlijk, maar dat vind ik vooral omdat ik te weinig kennis heb van dit soort financiële producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 18:58

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

.oisyn schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:28:
[...]
Bitfinex/Tether heeft trouwens een statement naar verschillende news reporters gestuurd waarin ze ingaan op de aantijgingen.
Goed dat ze de stilte doorbreken, maar erg geruststellend is het nog niet vind ik. Uit dat artikel:
A full audit "will be released as soon as possible," he wrote, noting that an interim report found the company had $442.9 million of cash as of Sept. 15 to "fully back" the tether tokens.

However, that report, from auditor Friedman LLP of East Hanover, N.J., contained some caveats. The account where the cash is held is in the name of a trustee, and Friedman said it could not vouch that Tether had any enforceable agreement with the trustee.

Similarly, Friedman said in the interim report that it did not evaluate the terms of the bank account and could not attest to Tether's ability to withdraw funds or whether the money had been pledged for anything other than redeeming tokens. (The bank's name is redacted in the publicly available version of the report.)
Eerst maar eens die volledige audit zien.

Over de koers, ik had bij €8500 bijna op sell geklikt, maar nu gaan we toch weer verder omhoog 8)7. Dus "do nothing" blijkt voorlopig toch maar weer de beste strategie (voor een amateur as ik).

Edit: heeft het hier soms mee te maken? http://www.cmegroup.com/m...futurestolaunchdec18.html
CME Bitcoin Futures live op 18 Dec.

[ Voor 6% gewijzigd door handige_harrie op 01-12-2017 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wat je daar quote is informatie die we al maanden hadden :). Behalve dan dat er een full audit "as soon as possible" gereleased wordt.

Het lijkt me voor de hand liggend dat die audit aan de gang is. LLP Friedman heeft het niet ontkend, en een audit doe je niet als je weet dat je de boel bij elkaar hebt lopen liegen. Dus dit gegeven alleen stelt me redelijk gerust.

[ Voor 44% gewijzigd door .oisyn op 01-12-2017 16:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 21:49
.oisyn schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:31:
[...]

Tja, ik vind het verhaal van technoaddict ook niet genoeg aanwijzing dat het dús frauduleus is. We zitten in een hype, en hypes gaan gepaard met een stortvloed aan nieuwe accounts, verifications en bijbehorende support tickets. Ik vind het niet zo gek dat ze dat niet kunnen handlen. Dit is echt een terugkerend fenomeen bij elke exchange, al sinds 2013. En elke keer is het weer gehuil.
Dit dus. Alle exchanges hebben vele malen meer verkeer (registraties, bezoeken, enz...) dan vorig jaar. Bitstamp heeft gisteren nog een bericht geplaatst waarin ze aangeven dat hun volume meer dan 10x zo groot is als aan het begin van het jaar.

Support-personeel kun je niet zomaar van de straat plukken en aan het werk zetten. Zeker de mensen die met gevoelige informatie moeten werken, moeten goed getrained worden.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon ff een andere vraag: ik vertel mensen wel eens dat ik al een jaartje ofzo in Bitcoins zit, en dat ik daar best wel veel geld mee heb verdiend. Ik kreeg steeds als tegenargument dat bitcoins geen onderliggende waarde hebben en daarom een bubble zijn. Je kunt er niets mee kopen (her en der wss wel maar die partijen waar je met btc kunt betalen zijn uitzonderingen) en is daarom onzin geld.
Daarnaast is BTC erg volatiel en het afgelopen bizar in waarde gestegen. Je wilt vandaag toch geen BTC uitgeven (zeg waarde 1) als deze BTC is een maand tijd in in waarde is verdrievoudigd?
Dan heb je jezelf (achteraf) mooi tekortgedaan. Het omgekeerde scenario geldt voor de verkopende partij precies hetzelfde!

Deze discussie sluit ik altijd af met de woorden "Money talks, Bulshit walks" Einde discussie altijd :)

Maar wat ik kan inhoudelijk echt antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Verwijderd Waar het uiteindelijk op neer komt is dat cryptocurrency nog in zijn kinderschoenen staat. Het is waar dat de munten zelf momenteel nog vooral een speculatiemiddel is, maar dat doet niets af aan het feit dat de achterliggende technologie baanbrekend is. En dát is waar de echte waarde ligt: een transactiesysteem zonder centrale partij die alles regelt. Blockchain is een blijvertje, en dus bitcoin ook, want blockchain werkt niet zonder een groot netwerk van miners die een incentive hebben om te minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Zolang je je bitcoin vasthoudt heb je in principe nog niets verdiend. De koers is de koers, maar daar heb je niets aan zolang je niet je bitcoin omruilt voor bijvoorbeeld euro's. Tot die tijd is je winst een papieren winst. Pas bij daadwerkelijk cashen is het een echte winst.

Ik ben ermee gestopt om andere mensen te overtuigen dat het daadwerkelijk niet alleen gebakken lucht is. Als vrienden aangeven dat ze ermee willen beginnen geef ik ze uitleg, maar zeg ook heel duidelijk erbij dat ze het alleen moeten doen met geld dat ze bereid zijn te verliezen als het mis gaat.

Mooiste wat in mijn ogen zou kunnen gebeuren is als je over een paar jaar een dik huis en dikke bak hebt verdiend en daarmee hun kan laten zien hoe nep het is. Maar dat is inderdaad nog koffiedik kijken, niemand weet waar de bitcoin over pak en beet 5 jaar staat.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_r86
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 16:07
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:45:
Deze discussie sluit ik altijd af met de woorden "Money talks, Bulshit walks" Einde discussie altijd :)
Niet lullig bedoeld: zou je niet vanuit een eigen overtuiging aan moeten wat je vindt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Gewoon ff een andere vraag: ik vertel mensen wel eens dat ik al een jaartje ofzo in Bitcoins zit, en dat ik daar best wel veel geld mee heb verdiend. Ik kreeg steeds als tegenargument dat bitcoins geen onderliggende waarde hebben en daarom een bubble zijn. Je kunt er niets mee kopen (her en der wss wel maar die partijen waar je met btc kunt betalen zijn uitzonderingen) en is daarom onzin geld.
Daarnaast is BTC erg volatiel en het afgelopen bizar in waarde gestegen. Je wilt vandaag toch geen BTC uitgeven (zeg waarde 1) als deze BTC is een maand tijd in in waarde is verdrievoudigd?
Dan heb je jezelf (achteraf) mooi tekortgedaan. Het omgekeerde scenario geldt voor de verkopende partij precies hetzelfde!

Dat ze gelijk hebben en dat je er ondertussen veel geld mee kunt verdienen. ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richard_r86 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:55:
[...]

Niet lullig bedoeld: zou je niet vanuit een eigen overtuiging aan moeten wat je vindt...
Ja, natuurlijk maar dat hoef ik op dit forum toch niet te doen? Ik neem aan alle bezoekers van dit forum wel overtuigd zijn van de bitcoin. Ik bedoel meer de discussie met leken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_r86
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 16:07
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:03:
[...]
Ja, natuurlijk maar dat hoef ik op dit forum toch niet te doen? Ik neem aan alle bezoekers van dit forum wel overtuigd zijn van de bitcoin. Ik bedoel meer de discussie met leken!
Wat ik bedoel te zeggen is dat je uit alle info die je tot je genomen hebt / info die je tot je kunt nemen zelf je mening zou moeten vormen en hierover een gesprek zou moeten voeren. Het vragen om argumenten en deze napraten lijkt mij geen goede insteek voor een goed gesprek.
Dat ze gelijk hebben en dat je er ondertussen veel geld mee kunt verdienen. ;)
Zo'n gesprek kan veel insteken hebben. De mate waarin je geld met iets kunt verdienen hoeft bijvoorbeeld helemaal niets te zeggen over hoe goed de technologie is.

[ Voor 18% gewijzigd door richard_r86 op 01-12-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Is er iemand die weet of er al cryptocurrencies zijn die bij een transactie geen fee van je afsnoept? Ik had ergens gelezen dat IOTA helemaal geen transactie fees heeft, is dat waar? En zijn er nog andere coins zonder fee per transactie? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

Wantrouwen in het huidige monetairesysteem zou mijn antwoord zijn :)
Op europees nivo wordt al nagedacht over het bevriezen van je bankrekening/pinnen bij een bankrun,
remember Griekenland.
Ook het afromen van je banktegoed is een optie, remember Cyprus.
Het bannen van contant geld en iedereen maar pushen om te pinnen of met je mobieltje te betalen.
De overheid/belastingdienst/banken hebben graag grip op u en uw uitgaven.
Kunnen ze ook negatieve bankrente invoeren bijvoorbeeld. :+

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 01-12-2017 17:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Welke app gebruiken jullie voor een eenvoudig overzicht van de munten (die je hebt), hun waarde en de totale waarde? Ik zit op Binance, maar de app geeft alleen een totaal van waarde (in USD, niet in EUR), en is veel moeite om het per munt te bekijken.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

TKroon schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:59:
Welke app gebruiken jullie voor een eenvoudig overzicht van de munten (die je hebt), hun waarde en de totale waarde? Ik zit op Binance, maar de app geeft alleen een totaal van waarde (in USD, niet in EUR), en is veel moeite om het per munt te bekijken.
Delta, op mn iPhone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Blockfolio.

Deze vraag komt echt elke dag wel een keer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Luuk schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:04:
[...]

Blockfolio.

Thanks, die is erg fijn! Ook met een historie van je portfolio :)

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
[...]

Blockfolio.

Hoe hou je dat dan bij als je via Gdax meerdere trades per dag doet, en waar je om de zoveel tijd wat vanuit een andere wallet op gdax zet? Dan heb je toch meerdere verschillende waardes door elkaar geschud om het zomaar te zeggen? Voorbeeld: 1 ltc in gdax ingekocht op 60,-, maar daar wil ik nu ook 1 ltc van 80,- bij stoppen. Hoe hou je dan het overzicht?

Normale transacties hou ik nu gewoon bij via Altpocket, maar dat werkt niet meer zodra je zo gaat husselen/"day traden" (of mis ik iets?)

[ Voor 11% gewijzigd door Basxt op 01-12-2017 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Blockfolio.

Niemand die gebruik maakt van Delta?

https://getdelta.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik gebruik blokfolio omdat die al voor de X geschikt is. Delta die hier ook al besproken wordt hoor ik ook veel over maar is nog niet X geschikt dus heb ik laten liggen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34

Ik heb mijn crypto-geld gewoon helemaal afgeschreven. Zolang het niet op mijn bankrekening staat beschouw ik het als verloren.
Dat is natuurlijk een stomme gedachte. Want ik geloof wel dat blockchain de wereld gaat veranderen. Echter, of bitcoin daar 100% zeker een rol in gaat spelen weet ik ook niet.

Het is allemaal schijnzekerheid. Geld wat op de bank staat is ook niet echt van mij.. ik heb het niet in beheer. Dat heeft de bank. En die doet er ook weer allerlei vreemde dingen mee waar ik helemaal geen weet van heb. En als er dan een bankencrisis komt omdat ze hebben lopen klooien ben ik ook nog maar tot 1ton verzekerd van mijn centen......... Dat klinkt luxe. Maar waar blijft de rest dan? Dus je moet je risico weer gaan verspreiden ect ect.

Maar het geld ligt bij de bank. Nu ligt een deel ervan in de crypto-lucht. En die waarde is onstabiel. En op de bank is het wel stabiel. En zeker. ( tot 1 ton.. ) Waar je ook zeker van bent is dat het op de bank hebben staan van centjes je nooit rijker maakt. Je kan niet meer rentenieren. En hard werken blijft lonen, maar dat gaat ook niet zó snel. Ik koop geen staatsloten. Ga ook niet naar het casino en de lotto gaat ook aan mij voorbij. Maar cryto.. Dat is het enige waar ik geld in stop wat mogelijk het geld wat ik erin stop gaat verdubbelen. Of zelfs vermedigvuldigen. Of nog gekker. De kans dat dit gebeurd is vele malen groter dan met elke andere 'gok' die ik zou kunnen nemen.

Maar het is geen gok. Het is speculeren. Het is geloven dat dit nog maar het begin is. Die 10k zegt nog helemaal niks. Ik ben benieuwd. En als het weg valt.. heb ik dikke pech. Ik ga er niet aan failliet. Het zal even zuur zijn maar ik kom er niet door in de problemen. Maar ik zie dit niet floppen.

Het enige wat je in de gaten moet houden is de populariteit van bitcoin. Want wellicht wordt bitcoin wel ingehaald in de toekomst door een munt die beter is. Vooralsnog is het veruit de meest waardevolle munt. Alles kijkt naar bitcoin. Alles draait om bitcoin. Iedereen wil bitcoin.

So bitcoin it is...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:43:
Met meer geluk dan wijsheid heb ik aan de clearpoll ICO meegedaan, heb de tips van hier gevolgd (whitepaper goed gelezen, team gegoogled, vind ik het een degelijk project?, voegen de tokens wat toe?) en dat is me zeer goed bevallen. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe ico ik kijk via icoallert.com maar er is daar zoveel aanbod van in mijn ogen rotzooi maar daar kom je pas na heel veel lezen achter. Heeft iemand een tip hoe ik wat sneller een selectie kan maken van ico's?
Klopt wel dat je bij de meeste ICO's ver vandaan moet blijven. Eigenlijk doe je alles goed met je analyse maar om honderden ICO's per maand te analyseren is wel een beetje veel ja. Dus je wilt alvast een soort selectie. Dit is wat ik doe. Is misschien niet het meest optimale :)

Er zijn heel veel sites die een lijst met ICO's bijhouden en die ook een score geven. Ik kijk naar de ICO's met een hoge score.
Op Youtube of internet zoeken op "best ICO's for December 2017" of zoiets. Als je in december wilt meedoen. Dan zie je vanzelf wel een aantal ICO's die steeds genoemd worden.
Er zijn veel youtubers die ICO's analyseren en een top 10 of zo maken. Ik kijk regelmatig naar een aantal van deze analyses. Sommigen worden echter betaald om een (positieve) analyse te maken dus daar moet je ook rekening mee houden. Maar als iedereen een bepaalde ICO adviseert dan is dat altijd positief.
Anders moet je zelf je analyse doen en dus de whitepapers lezen/analyseren.

Als je dan een paar hebt die je in de gaten wilt houden (4-5) word dan lid van het Telegram kanaal / Twitter, etcc en volg die een tijdje. Zijn er veel mensen die actief posten ? Wordt er overwegend positief over het project gesproken, etccc (Er zijn altijd FUDDERS natuurlijk). ;) Tip : Registreer je voor de whitelist of stuur KYC op al weet je nog niet of je aan de ICO mee gaat doen ;) .

Is er veel hype rondom een ICO ? Wordt het vaak genoemd. Bijv hier op tweakers, Reddit, social media, online informatiebronnen, etc.. Is het een innovatief idee of zijn er al tig ICO;s die hetzelfde beloven op te lossen, etc....

Wabi is bijvoorbeeld pas een grote hype geweest. Zelf niet meegedaan omdat de whitelist al gesloten was.
Maar het probleem dat ze willen oplossen wordt ook als waardevol gezien. Dus dan kan je ook ervan uitgaan dat de coin een succes zal worden.
Is dit alleen voor handel verkoop dan meteen nadat de munten op exchange komen. Of HODL als je in de coin gelooft. Vaak kennen de coins een dipje doordat mensen meteen verkopen. Ook kan het een tijdje duren voordat er een echt product op de markt komt en dus de coin in waarde stijgt. Kijk maar naar een aantal populaire coins die pas eind 2018 een werkend product hebben.

Dus doe je huiswerk en doe pas met een ICO mee als je een positief gevoel erbij hebt. En heb reële verwachtingen. Wordt niet meteen boos als het niet direct op 100x ICO prijs zit want die figuren heb je er ook tussen zitten. Vandaag moon ? Wanneer moon ? Shitcoin, pas 2x ICO prijs....

DRGN is bijvoorbeeld vandaag net op EtherDelta verhandelbaar en doet nu 4x ICO prijs. Goed product, goed team, actieve Telegram kanaal. maar altijd afwachten wat de coin gaat doen en of het team de coin prijs belangrijk vindt en dus steeds positief nieuws uitbrengt waardoor coin in waarde stijgt. Anders zal de prijs langzaam wegzakken.
Kijk maar naar IOTA. Iedereen vindt het een fantastisch product, maar team brengt weinig nieuws uit, wallet was knudde en belangstelling daalde afgelopen maanden gestaag. Daar moet je wel doorheen kijken en HODLEN. Want prijs schoot ineens hard omhoog door nieuws over samenwerking met Microsoft.

QUANTSTAMP is een ICO die onlangs is beëindigd. Was ook een grote hype met een CEO die de coin prijs wat minder belangrijk vindt. Concentreert zich liever op het produkt ipv reclame maken. Maar geloof je in het product dan ga je HODLEN. Echter veel mensen klaagden dat de prijs wat gezakt is nadat de coin op Binance kwam, terwijl het nog steeds boven ICO prijs is, dus eigenlijk best wel goed als investering.

Bij Electroneum ICO was er ook een grote hype maar voornamelijk omdat het team veel tijd/geld gestopt heeft in marketing. Is het ook een goed produkt ? Wordt nu wel gehandeld maar alleen met munten uit mining. Munten uit ICO zijn nog steeds niet naar deelnemers gestuurd :'( .

TEZOS had hun ICO in Juni of zo en pas Feb 2018 krijgen de mensen naar verwachting de coins. Was een hele grote hype maar dit is nu wel ellende.

ICO's blijven een groot risico en de meeste mensen blijven er ver vanaf en volgen een project om er later alsnog in te stappen als die interessant is. Of verwachten dat de prijs onder de ICO prijs zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 16:52
Crypto Pro
https://appadvice.com/app...-bitcoin-ticker/980888073

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Rookert25 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:54:
Ik heb in 3 dagen tijd twee mailtjes gehad van Coinbase dat mijn CC-limiet eerst naar EUR 5.000 is verhoogd en nu naar USD 7.500. Ik koop vrijwel nooit wat met ze, dus dit lijkt me een algemene stijging die niet gerelateerd is aan mij account; klopt dit? Ik vind het namelijk nogal een stijging van EUR 100 naar EUR 7.500 :)
Ja, ik ben ook een "gewaardeerde klant" van ze, maar kan nu tot 3.000 gaan. Ze waarderen jou blijkbaar nog meer dan mij :)
Tominatie schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:17:
Is er iemand die weet of er al cryptocurrencies zijn die bij een transactie geen fee van je afsnoept? Ik had ergens gelezen dat IOTA helemaal geen transactie fees heeft, is dat waar? En zijn er nog andere coins zonder fee per transactie? _/-\o_
Klopt, IOTA is volgens mij de enige. Er zijn wel andere munten waarbij je de transactie betaalt met iets anders dan de munt zelf, maar dat kost dus wel altijd iets. IOTA versturen is gratis.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AndryaN3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-05 12:15
Aangezien ik de laatste erg vaak IOTA voorbij zie komen wil ik toch wel een disclaimer toevoegen voor deze cryptomunt en waarom ik er zelf niet in zal investeren.

De dev team van IOTA heeft namelijk zelf cryptografische algoritme functies geschreven ipv de oude geteste functies te gebruiken. Iedereen die een beetje verstand van cryptografie heeft weet dat dit zeer complexe materie is wat minimaal jaren duurt voordat het daadwerkelijk in gebruik kan worden genomen. Omdat zelfs de beste crypto specialisten ter wereld fouten maken. Ik vind daarom ook dat de dev team & management zeer naief is om te denken dit wel even zelf te schrijven en het geeft mij weinig vertrouwen voor in de nabije toekomst op de manier hoe ze risico's inschatten. Zie ook diverse andere soort problemen met de munt.

Ook toen er vulnerabilties aan het licht kwamen door een persoon werd er zeer slecht / tot niet aan het begin op gereageerd. Zie ook onderstaande artikel die het wat nader uitlegt.

https://medium.com/@neha/...ties-in-iota-9a6a9ddc4367

Doe ermee wat je wilt, maar wees gewaarschuwd. Er hoeft maar 1 lek te zijn in hun functie en de munt is haast niets meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 18:22
Heeft iemand ook last dat de delta app niet werkt? Krijg een Aaaah! Something went wrong :( error. Besturingssysteem is IOS. Durf de app eigenlijk niet te verwijderen ivm ingevoerde gegevens

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er op zich prima uit maar moet je hier alsnog handmatig alles invullen en gebruikt deze de api's van exchanges? Kan er niks over vinden dus ik vrees van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:13:
[...]

Even je geld naar Gdax (de exchange van Coinbase) overzetten en je betaalt bijna niets (of zelfs helemaal niets als je met maker orders werkt).
Top, dank je voor je antwoord. Ik heb mijn bitcoin verkocht en zag dat ik oo coinbase deze week niet meer mag kopen.......ivm een week limiet.

Dus ik heb een account aangemaakt op gdax en kan daar mijn euros van coinbase overboeken,

Voordat ik weer verrassingen heb
Kan ik daarna gewoon BTC kopen voor mijn volledige bedrag en daarna weer verkopen? Ik bezit geen wallet, dus blijven ze op de site staan van gdax net zoals bij Coinbase?

Zit er verder nog zo een verrassing als maximaal x.000 euro verkopen per week als bij Coinbase?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
migila schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:08:
[...]

Ik heb nog 2700 yoyow van een tijd terug, voordat het dood bloedde. Mooi dat ze nu weer stijgen in waarde :)
Lijkt erop dat YoYo nu ook goed weergegeven wordt op coinmarketcap. Marketcap van 22mln.
Flinke upside wat mij betreft nog, ik had inderdaad ook voor de China ban die munten gekocht. Dus t.o.v. bitcoin sta ik nog op flink verlies.

Handelijk lijkt wat los te komen op Binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 19:13
Timberly2 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:34:
[...]

Lijkt erop dat YoYo nu ook goed weergegeven wordt op coinmarketcap. Marketcap van 22mln.
Flinke upside wat mij betreft nog, ik had inderdaad ook voor de China ban die munten gekocht. Dus t.o.v. bitcoin sta ik nog op flink verlies.

Handelijk lijkt wat los te komen op Binance.
Ten opzichte van Bitcoin stond ik ook met een paar coins in de min, maar in dollars stond ik op winst. Het waren shitcoins dus heb ze gisteravond verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:27

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:30:
[...]

Zit er verder nog zo een verrassing als maximaal x.000 euro verkopen per week als bij Coinbase?
Dat kan je toch gewoon zelf uitzoeken?
Het is verstandig om niet blind in de handel te duiken. Verdiep je in het product waar je in wil handelen (de kansen en gevaren) en raak vertrouwd met het handelsplatform.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
RaptorXS schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:45:
De al jarenlange strategie met BTC blijft onveranderd hier, ofwel HODL.
Wel een plukje LTC bijgekocht, die was en is nog steeds ondergewaardeerd.
Atomic swaps kan nog wel eens belangrijk worden, wie weet....
Dike grijns hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ja, LTC gaat lekker. Blij dat ik al een tijdje hodl, al had ik er achteraf (jaja, daar is ie weer) best meer willen kopen.

Maar ik blijf het een beetje lastig inschatten vinden wat er met de prijs gaat gebeuren. Denk dat je wel een puntje hebt dat het nog ondergewaardeerd is, zeker als je hem met de prijs van nieuwere coins vergelijkt.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ben wel benieuwd of we een herhaling krijgen van wat er de afgelopen dagen gebeurt is. Met 10 tot 15% omhoog om vervolgens weer compleet in te zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik net een groot deel van mijn positie in btc verkocht heb gok ik zomaar van niet. :P
Nee geintje, ik ben ook een beetje verbaasd over deze stijging en verwacht daar wel weer een daling op, anders was ik ook niet tijdelijk uitgestapt maar je weet nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

PilatuS schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:44:
Ben wel benieuwd of we een herhaling krijgen van wat er de afgelopen dagen gebeurt is. Met 10 tot 15% omhoog om vervolgens weer compleet in te zakken.
Zou mooi zijn, sein je ons even in als we op de top zitten? :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Ethirty schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:49:
[...]

Zou mooi zijn, sein je ons even in als we op de top zitten? :P
Ja graag, was net te laat met de her-inkoop :)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:49:
Nu ik net een groot deel van mijn positie in btc verkocht heb gok ik zomaar van niet. :P
Nee geintje, ik ben ook een beetje verbaasd over deze stijging en verwacht daar wel weer een daling op, anders was ik ook niet tijdelijk uitgestapt maar je weet nooit...
Ik ben zojuist ook even uit BTC gestapt, of het wordt een compleet groen weekend en dan mis ik de boot, maar ik verwacht dat we wel weer even in het rood gaan de komende uren.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:56:
[...]

Ik ben zojuist ook even uit BTC gestapt, of het wordt een compleet groen weekend en dan mis ik de boot, maar ik verwacht dat we wel weer even in het rood gaan de komende uren.
Ik verwacht juist dat bitcoin nu naar de 11,5/12k gaat in dit weekend. De dipjes zijn geweest en het gaat weer gepusht worden. Denk dat dit een groen weekend gaat worden x]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Wat is het toch pijnlijk om te zien om zo WTC te zien stijgen als je voorheen gewoon een masternode in je bezit had... :| 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024
Deze morgen een paar buy orders gezet op de huidige koers -10% maar geen geluk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het lastige en leuke van dit spelletje :P of hij knalt naar boven of hij roetsjt weer naar beneden, niemand die het weet. Denk dat het snel duidelijk wordt in een paar uur als ze in Korea weer wakker worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik denk ook dat USD weer een weekenddip laat zien :+. En over het algemeen wel een langzame stijging richting 15k deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:49:
Als het met meer dan 5% per dag omhoog gaat is het maar zelden dat er geen drop komt. Met 1 tot 3% kan heel lang goed gaan, maar alles boven de 8% word vrijwel altijd gevolgt door een aardige dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:20:
[...]

Als het met meer dan 5% per dag omhoog gaat is het maar zelden dat er geen drop komt. Met 1 tot 3% kan heel lang goed gaan, maar alles boven de 8% word vrijwel altijd gevolgt door een aardig dip.
Dat denk ik ook, rond de $1400 stijging nu tov 8 uur vanmorgen maar goed, normaal gesproken vinden die stijgingen niet altijd plaats in een herstelperiode nog ruim onder een ath. Ik denk dat het echt koffiedik kijken is en het muntje valt of links of rechts. Ik heb wel redelijk laag wat buy orders gezet just in case. :)

Ik denk dat het erg afhankelijk is van wat onze aziatische vrienden zometeen gaan doen. Blijft wel dat het weekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:27:
[...]
Blijft wel dat het weekend is.
Dat maakt weinig uit van wat ik af en toe zie. De vorige stijging was op een zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
AndryaN3 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:01:
Aangezien ik de laatste erg vaak IOTA voorbij zie komen wil ik toch wel een disclaimer toevoegen voor deze cryptomunt en waarom ik er zelf niet in zal investeren.

De dev team van IOTA heeft namelijk zelf cryptografische algoritme functies geschreven ipv de oude geteste functies te gebruiken. Iedereen die een beetje verstand van cryptografie heeft weet dat dit zeer complexe materie is wat minimaal jaren duurt voordat het daadwerkelijk in gebruik kan worden genomen. Omdat zelfs de beste crypto specialisten ter wereld fouten maken. Ik vind daarom ook dat de dev team & management zeer naief is om te denken dit wel even zelf te schrijven en het geeft mij weinig vertrouwen voor in de nabije toekomst op de manier hoe ze risico's inschatten. Zie ook diverse andere soort problemen met de munt.

Ook toen er vulnerabilties aan het licht kwamen door een persoon werd er zeer slecht / tot niet aan het begin op gereageerd. Zie ook onderstaande artikel die het wat nader uitlegt.

https://medium.com/@neha/...ties-in-iota-9a6a9ddc4367

Doe ermee wat je wilt, maar wees gewaarschuwd. Er hoeft maar 1 lek te zijn in hun functie en de munt is haast niets meer waard.
Interessant maar.. Dat artikel is ruim drie maanden oud.. In de tussentijd is het team met veel nieuws gekomen én de aankondiging van afgelopen week met toch wel een flink aantal zeer grote en belangrijke partners.. Die gaan (lijkt mij) toch niet over 1 nacht ijs met dit soort beslissingen..?

Ik ben geen techneut maar volg dit project met grote interesse en mijn aandeel in IOTA is sinds afgelopen week ook wat groter dus misschien bekijk ik het iets te romantisch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
Basxt schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:13:
[...]
Hoe hou je dat dan bij als je via Gdax meerdere trades per dag doet, en waar je om de zoveel tijd wat vanuit een andere wallet op gdax zet? Dan heb je toch meerdere verschillende waardes door elkaar geschud om het zomaar te zeggen? Voorbeeld: 1 ltc in gdax ingekocht op 60,-, maar daar wil ik nu ook 1 ltc van 80,- bij stoppen. Hoe hou je dan het overzicht?
Dat is toch hetzelfde als 2 voor 70 kopen? Hoeveel heb je er in totaal en hoeveel heb je er in totaal voor betaald is voldoende om bij te houden. Niet ingewikkelder maken dan het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
rvT schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:03:
Wat is het toch pijnlijk om te zien om zo WTC te zien stijgen als je voorheen gewoon een masternode in je bezit had... :| 8)7
Beter had je MOD waar je ook vol in was gedoken gehouden want die is ondertussen al 2x naar 2,80 geweest.
Had je geen verlies maar zelfs kleine winst gehad. ;)

Soms is holden toch beter hoe moeilijk soms ook

[ Voor 12% gewijzigd door ErikRo op 02-12-2017 00:50 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-09 20:57
Weet niet zeker of ik het hier mag vragen, maar momenteel gebruik ik Coinbase als wallet. Mijn BTC kocht ik via Litebit.

- Ivm hoge in- en verkoop prijs van Coinbase overweeg ik te wisselen naar Bitstamp of GDAX. Wat zijn zoal de verschillen tussen deze 2?
- Als ik de BTC ooit wil verkopen als er een bepaalde waarde is, kan de bevestiging van de transactie dan nog roet erin gooien met betrekking tot het bedrag dat je er voor terugkrijgt (is het het zelfde als op moment van verkoop, of veranderd het bedrag volgens koers tot de laatste bevestiging)?
- Is er bij Bitstamp, GDAX, of een ander platform ook een mogelijkheid dat je een bepaald bedrag instelt als waarde met een x aantal coins waarna automatisch je dan automatisch coins koopt? (bijv 0,05BTC zodra de koers €8500 is)

[ Voor 6% gewijzigd door michaelw1998 op 02-12-2017 01:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Veel geluk laatste week met LTC, verkocht op 84 Euro meestal haal ik er wat winst uit maar dit keer met de dip voor hetzelfde bedrag weer gekocht op 66 Euro, dus kreeg er even 150LTC bij en nu staan we alweer boven de 86 Euro 8)

Zit er nu wel weer dag en nacht op geplakt, sms alerts voor de nacht en overdag als een zombie op 3 schermen staren :+
Het is niet al te best voor je relatie, maar tis voor een goed doel zeg ik maar tegen haar :P

Tabtrader op de iPhone als ik naar de wc ga :+
Deze voor op de pc, is al een paar keer voorbij gekomen en gebruik ik het meeste, je kan je eigen coins invullen en werkt erg goed.
https://multicharts.netli...AKEN:LTCEUR,KRAKEN:ETHEUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperEye
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:06
Mijn portfolio bevat nu: BTC, ETH, NXT en XVG. Klaarblijkelijk ben ik bij NXT op het juiste moment ingestapt want sinds ik ben ingestapt al een winst van 200% behaald. Niet slecht. NXT is een interessant platform, na wat globale informatie te hebben ingewonnen hierover ben ik daar toen ingestapt.

Omdat ik dit puur ter lering en vermaak doe heb ik er geen vermogen in gepropt dus het is net voldoende winst om een flinke borrel te drinken. Mocht het een zeepbel zijn en die knapt, dan kan iemand anders op de wereld deze borrel drinken. Kleinigheidjes hou je altijd :)

Komende week ga ik nog wat LTC kopen en zie ik wel wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 18:22

p0st

Dutch Reefer

rvT schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:03:
Yeah da's best zuur man, ik hoop dat je nog steeds achter je beslissing staat om je overige investering volledig in Bitconnect te doen.. Hoe gaat dat trouwens. krijg je daar nu elke X periode een uitbetaling van o.i.d.?
Slux schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:10:
Veel geluk laatste week met LTC, verkocht op 84 Euro meestal haal ik er wat winst uit maar dit keer met de dip voor hetzelfde bedrag weer gekocht op 66 Euro, dus kreeg er even 150LTC bij en nu staan we alweer boven de 86 Euro 8)

Zit er nu wel weer dag en nacht op geplakt, sms alerts voor de nacht en overdag als een zombie op 3 schermen staren :+
Het is niet al te best voor je relatie, maar tis voor een goed doel zeg ik maar tegen haar :P

Deze voor op de pc, is al een paar keer voorbij gekomen en gebruik ik het meeste, je kan je eigen coins invullen en werkt erg goed.
Damn, ik ben ook erg, maar niet zo erg :)
Thanks voor de link trouwens, die ga ik even favven met mijn "eigen" coins!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
michaelw1998 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 01:51:
- Als ik de BTC ooit wil verkopen als er een bepaalde waarde is, kan de bevestiging van de transactie dan nog roet erin gooien met betrekking tot het bedrag dat je er voor terugkrijgt (is het het zelfde als op moment van verkoop, of veranderd het bedrag volgens koers tot de laatste bevestiging)?
- Is er bij Bitstamp, GDAX, of een ander platform ook een mogelijkheid dat je een bepaald bedrag instelt als waarde met een x aantal coins waarna automatisch je dan automatisch coins koopt? (bijv 0,05BTC zodra de koers €8500 is)
-Je zult eerst je bitcoins van je wallet naar de exchange moeten brengen. De coins komen pas op je balance na X aantal confirmations. In die tijd kan de koers inderdaad gaan schommelen. Op het moment je op de exchange je coins omruilt voor fiat is dat natuurlijk wel de koers van dat moment.
-Ja, dit heet een limit order: https://www.bitstamp.net/faq/#limit

[ Voor 3% gewijzigd door CorvusGS op 02-12-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Is er een manier om hem op zwart te zetten ipv wit? Op tradingview kan dit wel maar kan het hier niet vinden.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchMan schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:52:
[...]

Is er een manier om hem op zwart te zetten ipv wit? Op tradingview kan dit wel maar kan het hier niet vinden.
Ben ik ook wel benieuwd naar, is toch wat handiger en zuiniger als je deze op meerdere schermen de hele dag open hebt staan. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:56:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar, is toch wat handiger en zuiniger als je deze op meerdere schermen de hele dag open hebt staan. O-)
Heb al iets gevonden.

Niet helemaal donker maar beter dan niets. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
DutchMan schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:52:
[...]

Had ik in het begin ook last van dat het niet zwart is maar nu geen last meer van, scherm kleur/contrast wat donkerder/lager gezet, ook fijner voor mijn ogen heb ik gemerkt.
Het zal vast wel te maken zijn maar nog niemand gevonden die het kan

edit
@Dutchman Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT

rvT

p0st schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:42:
[...]

Yeah da's best zuur man, ik hoop dat je nog steeds achter je beslissing staat om je overige investering volledig in Bitconnect te doen.. Hoe gaat dat trouwens. krijg je daar nu elke X periode een uitbetaling van o.i.d.?
Ik krijg elke dag rente uitbetaald. Op dit moment haal ik elke dag alle uitbetaalde rente over naar Binance en koop ik Stratis in, dat is inmiddels alweer 1500 dollar waard na 12 dagen dus valt zeker niet tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Is er een reden dat BTC zo omhoog gaat? Heb zitten zoeken maar kan geen "nieuws" vinden wat hier de oorzaak van kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

ErikRo schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 00:38:
[...]
Beter had je MOD waar je ook vol in was gedoken gehouden want die is ondertussen al 2x naar 2,80 geweest.
Had je geen verlies maar zelfs kleine winst gehad. ;)

Soms is holden toch beter hoe moeilijk soms ook
Nee klopt niet. Die 2,80 is een getal wat weinig waarde vertegenwoordigd voor mij.

MOD is op dit moment 0,0001760 waard. Toen ik ze in bezit had waren ze 0,00034 wat dus betekent dat ze qua waarde bijna gehalveerd zijn in BTC. Toen waren ze 2,30 dollar.

Die 2,80 is een illusie, heeft niks met MOD te maken maar door de grote stijging van BTC, maar daar kom je pas achter als BTC in een dip zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FearOfTheDarkk
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-09-2020
Een hoop 'ik denk' 'ik verwacht' 'mijn gevoel zegt' reacties hier de laatste dagen. Beetje nietszeggende reacties allemaal. Het was een informatief topic maar de kwaliteit gaat wel wat omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
FearOfTheDarkk schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:04:
Een hoop 'ik denk' 'ik verwacht' 'mijn gevoel zegt' reacties hier de laatste dagen. Beetje nietszeggende reacties allemaal. Het was een informatief topic maar de kwaliteit gaat wel wat omlaag.
Jezelf informeren lukt prima, zie bijv. dit stuk van Thomas Bollen via FollowTheMoney.
https://www.ftm.nl/artike...l-2-bellen-blazen?share=1

Zijn conclusie:
Hoe deze achtbaanrit precies gaat lopen, valt niet te voorspellen. Maar deze ene zekerheid hebben we wel: cryptocurrencies zullen een rol spelen in de toekomst van ons geldsysteem en hebben de potentie om de rol van geld in onze economie te transformeren. Ministers en centrale bankiers doen bitcoin voorlopig af als een hype waar ze niets van snappen. Als dat echt zo is, zou ik ze adviseren om toch maar eens te gaan studeren. Een minister van Financiën die het nieuwe geld niet begrijpt, dat kan natuurlijk niet.
Met dank aan FTM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
FearOfTheDarkk schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:04:
Zo is het topic altijd al geweest en je kan beter ik denk of verwacht zeggen dan het is en het gaat.
Het gaat over de handel en koers en niemand weet die, beetje het glazen bol idee

Vind zelf de laatste tijd wel redelijke posts tussen staan over de handel en koers alleen jammer dat er niet een apart ico meuk forum is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
RaptorXS schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:09:
[...]

Jezelf informeren lukt prima, zie bijv. dit stuk van Thomas Bollen via FollowTheMoney.
https://www.ftm.nl/artike...l-2-bellen-blazen?share=1

Zijn conclusie:

[...]

Met dank aan FTM :)
vond het een goed stuk.
Tot nu toe zie ik het voor de meeste niets anders dan een asset die meer euros/dollar etc moeten opleveren. Of we daarmee ooit betalingen mee gaan doen ben ik sceptisch over.
Dat het de gevestigde orde (lees banken en overheid) buitenspel zet is voor iedereen natuurlijk geweldig.
Eindelijk iets wat de burger heeft om de controle terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:17
rvT schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:56:
[...]

MOD is op dit moment 0,0001760 waard. Toen ik ze in bezit had waren ze 0,00034 wat dus betekent dat ze qua waarde bijna gehalveerd zijn in BTC. Toen waren ze 2,30 dollar.
Maar als de BTC meer waard wordt dan is het toch logisch dat de MODBTC koers daalt bij gelijke waarde MOD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
lighting_ schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:25:
[...]

Dat het de gevestigde orde (lees banken en overheid) buitenspel zet is voor iedereen natuurlijk geweldig.
Eindelijk iets wat de burger heeft om de controle terug te pakken.
Nou ja, die natuurlijk daar ben ik het niet mee eens, ik ben daar skeptisch over.

Ik zie niet hoe we zonder banken kunnen. Wie gaat je hypotheek lening leveren? Crowdfunding? Dan wordt er zeker net zo goed onderzoek gedaan als bij de gemiddelde ICO door degene die geld uitlenen (lees: geen). En je gemiddelde tante kan echt af zonder een bank om het geld veilig te houden? Die is niet na de eerste postnl_track_and_trace.pdf.exe die binnenkomt gehackt?

En zonder overheid + burger die controle terug pakt? Lol. Je bedoelt hier grote bedrijven die de controle 'terug' pakken. Ik ga niet in het libertarische idee mee dat de markt alles wel oplost en als je alles maar aan bedrijven overlaat het beter is dan met overheidsbemoeienis. En sowieso geloof ik niet dat een deflationaire munt goed is voor de economie wanneer Bitcoin het standaard betaalmiddel zou worden (om het er nog niet over te hebben dat huidige versie van Bitcoin daar ongeschikt voor is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
Sissors schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:38:
[...]

Nou ja, die natuurlijk daar ben ik het niet mee eens, ik ben daar skeptisch over.

Ik zie niet hoe we zonder banken kunnen. Wie gaat je hypotheek lening leveren? Crowdfunding? Dan wordt er zeker net zo goed onderzoek gedaan als bij de gemiddelde ICO door degene die geld uitlenen (lees: geen). En je gemiddelde tante kan echt af zonder een bank om het geld veilig te houden? Die is niet na de eerste postnl_track_and_trace.pdf.exe die binnenkomt gehackt?

En zonder overheid + burger die controle terug pakt? Lol. Je bedoelt hier grote bedrijven die de controle 'terug' pakken. Ik ga niet in het libertarische idee mee dat de markt alles wel oplost en als je alles maar aan bedrijven overlaat het beter is dan met overheidsbemoeienis. En sowieso geloof ik niet dat een deflationaire munt goed is voor de economie wanneer Bitcoin het standaard betaalmiddel zou worden (om het er nog niet over te hebben dat huidige versie van Bitcoin daar ongeschikt voor is).
nee dat zijn ook de grootste uitdagingen en ga niet alle obstakels met je doornemen
Het feit dat de overheden en banken hard van de daken blijven schreeuwen dat het een bubbel is zegt mij genoeg. Achter de schermen zullen ze wel diep nadenken om de controle terug te pakken (lees je vermogen belasten). Belasting betalen is geen probleem maar de overheden en banken hebben zo een puinhoop van gemaakt. En de rekening maar doorschuiven naar de burger, nu heeft de burger IETS om te zeggen hier en niet verder. Al die schimmige belastingdeals en politiek met top bedrijfsleven verweven.
Dat was ook de bedoeling van Bitcoin en dat is toch aardig aan het lukken.
De voorstanders alswel de tegenstanders hebben legitieme redenen. Alleen de tijd zal uitmaken wie gelijk heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door lighting_ op 02-12-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:18
Sissors schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:38:
[...]

Wie zegt dat er met bitcoin geen banken kunnen komen waar mensen zonder technologische achtergrond gewoon hun btc kunnen stallen en waar je een hypotheek kunt krijgen. Je kunt iig de keuze hebben om ze zelf op te slaan. Daarnaast zullen we het er allemaal over eens zijn dat de huidige btc niet als betaalmiddel voor iedereen kan dienen, maar het huidige monetaire systeem is ook niet in 1 dag (of 5 jaar) ontstaan, dus dat mag je zeker wel wat meer tijd geven.

discussie over dit mag trouwens wel in: Bitcoin en overige cryptocurrencies #3

[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 02-12-2017 12:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
DutchMan schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:57:
[...]

Heb al iets gevonden.

Niet helemaal donker maar beter dan niets. :z
Deze is ook fraai, meerdere exchanes in dezelfde chart: http://whalepool.io:8080/coinorama/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bots zijn af en toe echt irritant, echt zodra ik een bod plaats meteen met 0,00000001 er overheen... |:(
Het maakt helaas ook niet uit hoe groot of klein de order is, alles wordt keihard afgeblocked maar ik begin meer en meer te snappen denk ik hoe het werkt. Groot bod er net boven en daarboven weer een miniem bod met stapjes van 1 satoshi. Zodra die vervuld wordt denk ik te zien dat meteen het grote bod daaronder ingetrokken wordt.

Ik heb me verder echt nooit met bots bezig gehouden maar is dat een beetje hoe het (gedeeltelijk) werkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kan iemand even mijn LTC order op bitstamp kopen aub hij staat op 84.31
dank :+

kom er maar niet vanaf op 1 of andere manier

Eindelijk verkocht

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 02-12-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:58:
[...]

Klopt wel dat je bij de meeste ICO's ver vandaan moet blijven. Eigenlijk doe je alles goed met je analyse maar om honderden ICO's per maand te analyseren is wel een beetje veel ja. Dus je wilt alvast een soort selectie. Dit is wat ik doe. Is misschien niet het meest optimale :)

Er zijn heel veel sites die een lijst met ICO's bijhouden en die ook een score geven. Ik kijk naar de ICO's met een hoge score.
Op Youtube of internet zoeken op "best ICO's for December 2017" of zoiets. Als je in december wilt meedoen. Dan zie je vanzelf wel een aantal ICO's die steeds genoemd worden.
Er zijn veel youtubers die ICO's analyseren en een top 10 of zo maken. Ik kijk regelmatig naar een aantal van deze analyses. Sommigen worden echter betaald om een (positieve) analyse te maken dus daar moet je ook rekening mee houden. Maar als iedereen een bepaalde ICO adviseert dan is dat altijd positief.
Anders moet je zelf je analyse doen en dus de whitepapers lezen/analyseren.

Als je dan een paar hebt die je in de gaten wilt houden (4-5) word dan lid van het Telegram kanaal / Twitter, etcc en volg die een tijdje. Zijn er veel mensen die actief posten ? Wordt er overwegend positief over het project gesproken, etccc (Er zijn altijd FUDDERS natuurlijk). ;) Tip : Registreer je voor de whitelist of stuur KYC op al weet je nog niet of je aan de ICO mee gaat doen ;) .

Is er veel hype rondom een ICO ? Wordt het vaak genoemd. Bijv hier op tweakers, Reddit, social media, online informatiebronnen, etc.. Is het een innovatief idee of zijn er al tig ICO;s die hetzelfde beloven op te lossen, etc....

Wabi is bijvoorbeeld pas een grote hype geweest. Zelf niet meegedaan omdat de whitelist al gesloten was.
Maar het probleem dat ze willen oplossen wordt ook als waardevol gezien. Dus dan kan je ook ervan uitgaan dat de coin een succes zal worden.
Is dit alleen voor handel verkoop dan meteen nadat de munten op exchange komen. Of HODL als je in de coin gelooft. Vaak kennen de coins een dipje doordat mensen meteen verkopen. Ook kan het een tijdje duren voordat er een echt product op de markt komt en dus de coin in waarde stijgt. Kijk maar naar een aantal populaire coins die pas eind 2018 een werkend product hebben.

Dus doe je huiswerk en doe pas met een ICO mee als je een positief gevoel erbij hebt. En heb reële verwachtingen. Wordt niet meteen boos als het niet direct op 100x ICO prijs zit want die figuren heb je er ook tussen zitten. Vandaag moon ? Wanneer moon ? Shitcoin, pas 2x ICO prijs....

DRGN is bijvoorbeeld vandaag net op EtherDelta verhandelbaar en doet nu 4x ICO prijs. Goed product, goed team, actieve Telegram kanaal. maar altijd afwachten wat de coin gaat doen en of het team de coin prijs belangrijk vindt en dus steeds positief nieuws uitbrengt waardoor coin in waarde stijgt. Anders zal de prijs langzaam wegzakken.
Kijk maar naar IOTA. Iedereen vindt het een fantastisch product, maar team brengt weinig nieuws uit, wallet was knudde en belangstelling daalde afgelopen maanden gestaag. Daar moet je wel doorheen kijken en HODLEN. Want prijs schoot ineens hard omhoog door nieuws over samenwerking met Microsoft.

QUANTSTAMP is een ICO die onlangs is beëindigd. Was ook een grote hype met een CEO die de coin prijs wat minder belangrijk vindt. Concentreert zich liever op het produkt ipv reclame maken. Maar geloof je in het product dan ga je HODLEN. Echter veel mensen klaagden dat de prijs wat gezakt is nadat de coin op Binance kwam, terwijl het nog steeds boven ICO prijs is, dus eigenlijk best wel goed als investering.

Bij Electroneum ICO was er ook een grote hype maar voornamelijk omdat het team veel tijd/geld gestopt heeft in marketing. Is het ook een goed produkt ? Wordt nu wel gehandeld maar alleen met munten uit mining. Munten uit ICO zijn nog steeds niet naar deelnemers gestuurd :'( .

TEZOS had hun ICO in Juni of zo en pas Feb 2018 krijgen de mensen naar verwachting de coins. Was een hele grote hype maar dit is nu wel ellende.

ICO's blijven een groot risico en de meeste mensen blijven er ver vanaf en volgen een project om er later alsnog in te stappen als die interessant is. Of verwachten dat de prijs onder de ICO prijs zal komen.
Om met ICO's mee te doen heb je meestal BTC of ETH nodig. Uitzonderingen zoals Crypterium heb je natuurlijk ook. Met de waarde van BTC en onlangs ook ETH die omhoog schieten kan het beter zijn om gewoon die coins aan te houden, want tegen de tijd dat je je coins uit de ICO krijgt kunnen BTC/ETH alweer flink zijn gestegen. En om je geld terug te krijgen moeten die coins uit ICO dan minstens 2-3x de ICO prijs doen. 2x ICO prijs in $ klinkt leuk tot je het omzet naar BTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens goed zitten kijken naar het realized/unrealized gain/loss overzicht op cointracking maar ik zie daar toch wel grote verschillen... Niet dat ik de informatie erg serieus nam, je moet het altijd zelf narekenen maar het was op zich een leuke en handige indicatie wanneer je in actie moest komen.

Deels komen deze verschillen omdat btc prijzen worden opgehaald vanaf bitcoin.de of een (welk?) gemiddelde. Er wordt niet gekeken naar de prijzen op de exchange waar je ze hebt staan, bij een gratis account waar api imports ook niet mogelijk zijn niet verwonderlijk maar volgens mij kun je ook in betaalde accounts niet instellen naar welke exchanges gekeken moet worden... Dat is toch wel een echt serieus manco en cointracking is ook echt niet goedkoop te noemen maar levert op zich wel andere mooie overzichten. Overzichten overigens die allemaal onder hetzelfde lijden dus als indicatie leuk maar niet meer dan dat.

Nu heb ik van een en ander een opzet gemaakt en het zou op zich leuk zijn om dit in een web/app format te gieten echter mis ik de kennis om zoiets helemaal alleen op poten te zetten. Wel ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik voorlopig even voldoende tijd heb om ergens in te stoppen. In theorie is het volgens mij niet zo gek moeilijk want er is erg veel info middels de api's van diverse exchanges te krijgen.

Is er toevallig iemand hier die zoiets samen op zou willen zetten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Glazen bol vorming.. Hoe ga ik zo goedkoop mogelijk 5.000 WTC inkopen? Wat zijn jullie verwachtingen?

Een vriend van mijn moeder zit in vastgoed en durft het aan, net anderhalf uur over blockchain en bitcoin gepraat en de potentie die het heeft in real-life oplossingen. Ik ga nu voor 14.000 dollar investeren en de rest komt voor zijn rekening waarbij ik de mogelijkheid heb om hem uit te kopen tegen inkoopwaarde van de coins als de prijs lager is, of de op dat moment geldende marktprijs. WTC staat op het moment echter skyhigh en ik moet voor 10 december 5.000 coins in mijn bezit hebben. Dit gaat een belangrijke markettiming worden dus :')

[ Voor 5% gewijzigd door rvT op 02-12-2017 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@rvT waarom vóór 10 dec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

https://twitter.com/Waltonchain/status/935234266966908928

Om een guardian masternode status te verwerven waarbij de lowest mining difficulty en highest reward rating veiliggesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 16:20:
Is er toevallig iemand hier die zoiets samen op zou willen zetten? :?
Het past misschien wel bij een ideetje waar ik al een tijdje aan zit te denken om te maken. Is wss. maar een klein deel van het probleem maar alle handjes helpen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

rvT schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 16:34:
Glazen bol vorming.. Hoe ga ik zo goedkoop mogelijk 5.000 WTC inkopen? Wat zijn jullie verwachtingen?

Een vriend van mijn moeder zit in vastgoed en durft het aan, net anderhalf uur over blockchain en bitcoin gepraat en de potentie die het heeft in real-life oplossingen. Ik ga nu voor 14.000 dollar investeren en de rest komt voor zijn rekening waarbij ik de mogelijkheid heb om hem uit te kopen tegen inkoopwaarde van de coins als de prijs lager is, of de op dat moment geldende marktprijs. WTC staat op het moment echter skyhigh en ik moet voor 10 december 5.000 coins in mijn bezit hebben. Dit gaat een belangrijke markettiming worden dus :')
Was jij niet degene die met je studiefinanciering aan het beleggen was? En nu ga je met andermans geld gokken op een glazen bol moment?

Jij moet echt barsten van het zelfvertrouwen. :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bas68 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:04:
[...]

Het past misschien wel bij een ideetje waar ik al een tijdje aan zit te denken om te maken. Is wss. maar een klein deel van het probleem maar alle handjes helpen.
Heb je een pm gestuurd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Ethirty schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:12:
[...]

Was jij niet degene die met je studiefinanciering aan het beleggen was? En nu ga je met andermans geld gokken op een glazen bol moment?

Jij moet echt barsten van het zelfvertrouwen. :P
Jep. maar hij weet hier ook vanaf.

Scheelt dat ik voortaan full-time werk en gestopt ben met school waardoor ik kan beginnen met aflossen :D

[ Voor 4% gewijzigd door rvT op 02-12-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Je zou in januari dit jaar maar een masternode voor Dash hebben aangeschaft (1000 coins) ter waarde van $16.000:

https://dash-news.de/dashtv/#value=1000

[ Voor 4% gewijzigd door rvT op 02-12-2017 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

rvT schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:24:
Je zou in januari dit jaar maar een masternode voor Dash hebben aangeschaft (1000 coins) ter waarde van $16.000:

https://dash-news.de/dashtv/#value=1000
Je zou in januari maar 16.000$ aan bitcoins hebben gekocht en ge-HODL. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
DutchMan schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:02:
[...]

Je zou in januari maar 16.000$ aan bitcoins hebben gekocht en ge-HODL. :z
Je zou in Januari maar $16,000 aan DASH hebben gekocht en ge-HODL. BTC is sindsdien ongeveer 10x over de kop gegaan, DASH 50x ;).

Het is wel een veel gemaakte denkfout inderdaad, het heeft geen zin om op basis van de toekomstige waarde te minen, dan kan je voor die investering/energiekosten beter direct coins kopen.

[ Voor 22% gewijzigd door Krankenhausen op 02-12-2017 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Krankenhausen schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:07:
[...]

Je zou in Januari maar $16,000 aan DASH hebben gekocht en ge-HODL. BTC is sindsdien ongeveer 10x over de kop gegaan, DASH 50x ;).

Het is wel een veel gemaakte denkfout inderdaad, het heeft geen zin om op basis van de toekomstige waarde te minen, dan kan je voor die investering/energiekosten beter direct coins kopen.
Okok.. dan had je een paar ton meer gehad. Maar zou niet hebben geklaagt als ik de 16k in bitcoin had. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
Krankenhausen schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:07:
[...]

In beide gevallen zou ik me afvragen of ik de ballen zou hebben gehad ze echt te hodl en.
Want ff snel gerekend. 16.000 in btc
Dat zijn er ongeveer 20. Dus dat zou nu ruim 200.000
Ik denk dat ik tussendoor al eens gecashed zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Egbert1907 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:15:
[...]

In beide gevallen zou ik me afvragen of ik de ballen zou hebben gehad ze echt te hodl en.
Want ff snel gerekend. 16.000 in btc
Dat zijn er ongeveer 20. Dus dat zou nu ruim 200.000
Ik denk dat ik tussendoor al eens gecashed zou hebben.
Ik ben wel fan van DASH, is 1 van de weinige crypto's die ik voorbij heb zien komen die de marketing goed aanpakt. Verder is het technisch allemaal niet zo spectaculair maar wel degelijk.

Echter was mijn investering veel kleiner dan dat en bovendien een paar maanden later, net iets onder de $100. Ik dacht geleerd te hebben dat je geld in BTC houden bij het HODLen meestal het meeste oplevert, dit was blijkbaar een uitzondering. :P

Edit: Ik weet het niet, op het moment over de €100,000 ging (wat ongeveer mijn bedrag is waarop ik er geld uit ga halen om risico te spreiden) zag je zoveel mediaaandacht en nieuwe instromers hier verschijnen dat ik er alle vertrouwen in had dat we de $10,000 per BTC wel gingen halen.

[ Voor 15% gewijzigd door Krankenhausen op 02-12-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 15:08

Cis

BUX gaat in 2018, naast BTC, ook litecoin, ethereum en dash aanbieden.
Ben benieuwd of dat nog enige invloed gaat hebben op de coins. Je kunt met BUX nl. ook short gaan. Dus ook koersdalingen teweeg brengen.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Bizar hoe zelfs bedrijven zich rebranden en dan hun aandelen omhoog zien schieten.

Ik bedoel, welke directeur bedenkt 's ochtends dat er geen geld te halen valt in biotech apparatuur om dan maar in crypto te gaan handelen. Misschien waren al zijn personeelsleden al stinkend rijk geworden van het daytraden? :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
  • Laatst online: 16-01 22:24
Las dit in bovenstaand artikel....

"For the Bitcoin price to remain at $9,250 it requires approximately US$16,650,000 per day of capital inflow from new hodlers."

Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

radiance2012 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:08:

"For the Bitcoin price to remain at $9,250 it requires approximately US$16,650,000 per day of capital inflow from new hodlers."

Er moet vraag blijven, anders is aanbod>vraag en zakt de prijs.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
  • Laatst online: 16-01 22:24
Ethirty schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:15:
[...]

Er moet vraag blijven, anders is aanbod>vraag en zakt de prijs.
Ah, ok...helder & thanks!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

radiance2012 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:08:

Gemiddeld elke 10 minuten wordt er een nieuw blok gemijnd waarbij er 12,5 nieuwe BTC bijkomen. Dat zijn er dus 75 per uur en 1800 per dag.

1800 x $9250 = $16.650.000

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Pagina: 1 ... 70 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]