[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.113 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
p0st schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:32:
[...]

Dat is zeker geen nieuws dat "substantial news for all NEO holders" is, dus ik gok dat dit niet het nieuws is waar we allemaal op zitten te wachten :)
Twitter van die Marketing NEO gozer: https://twitter.com/fredafrica2012/status/932615844932341760

Er is nog meer in in petto vandaag blijkbaar, vandaar de enorme rebound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:08
ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:24:
Ik zie op de NEO site een nieuwe blog in chinees. Gaat alleen een competitie, vrees dat dat het grote nieuws is waarom zouden ze anders niet een blog met al het nieuws plaatsen. je gaat toch niet een blog per onderdeel op je site plaatsen.
Dit is niet het nieuws dit was al bekend. HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
p0st schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:32:
[...]

Dat is zeker geen nieuws dat "substantial news for all NEO holders" is, dus ik gok dat dit niet het nieuws is waar we allemaal op zitten te wachten :)
De laatste tweet van Fred Huang gaat inderdaad over de Neo DevCon met Microsoft.

"Fantastic, but it's still not over today 8) ".

Hij hint dus naar meer. Dat mag wel heel veel meer zijn. Het devcon nieuws stelt niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

superpolm schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:48:
[...]

je weet dat t een ponzi is? wat kan je verdienen na 4 maanden?
Yup. Grote kans. Maar ik ben ervan overtuigd dat BitConnect blijft bestaan zolang BTC blijft groeien. Op deze investering pak ik ongeveer 35-40% per maand.

Hoewel grote kans op ponzi is het best makkelijk te verklaren hoe dit in elkaar zit. Zolang BTC blijft stijgen gaat BitConnect niet kapot. Het zit eigenlijk heel simpel in elkaar. Door te investeren in BitConnect zet je eigenlijk je geld vast voor een bepaalde termijn. Ik denk niet dat er een tradingbot is waarmee dit gedaan wordt. Maar alles is ingeprogrammeerd op een geniale manier.

Je ziet aan de grafieken dat BCC meegroeit met Bitcoin. Misschien heet het daarom ook wel "Bit""Connect", namelijk het hele systeem is gematcht met Bitcoin. Echter BitConnect doet iets slims, ze belonen de users in BCC, BitConnect heeft een Proof of Stake system en een Proof of Work system, ze kunnen dus simpelweg de investors belonen met een eigen coin die ze simpelweg bij kunnen drukken. En zolang Bitcoin blijft stijgen zal BitConnect ook blijven stijgen dus hoeven ze ook minder coins uit te geven want je krijgt tenslotte in USD uitbetaald waarmee je zelf BCC moet terugkopen alvorens je weer naar BTC kunt gaan.

Daar komt weer bij dat ze een eigen exchange hebben: op elke transactie pakken ze daarom 0,25%. Hoe meer er vraag gaat zijn naar BitConnect en het lending platform, des te hoger de prijs van BitConnect, des te lager interest er betaald moet worden van de eigen coins. Ze moeten alleen die trading bot aanhalen in het marketingpraatje, anders is het duidelijk dat alles is gebaseerd op lucht. Je ziet aan de grootste BCC adressen duidelijk dat dit systeem wel een tijdje meekan: het uitbetalen van interest is echt niet moeilijk op deze manier.

Nogmaals ik wil hier geen verkooppraatje gaan houden voor BitConnect, want in feite is het ook te mooi om waar te zijn. Maar in mijn ogen kan dit niet omvallen zolang BTC op deze manier in waarde blijft stijgen. Je leent namelijk je BTC uit aan dit systeem, ze drukken onbeperkt BCC bij als "garantie" voor de "self-sustaining factory" die ze voor ogen hebben. En met een gemiddelde BTC groei van 0,66% per dag komt hier voorlopig geen einde aan.

Dus investeren in BitConnect? Niet op mijn advies. Alleen als je van spanning houdt en wel een gok durft te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Theniers schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:35:
[...]

De laatste tweet van Fred Huang gaat inderdaad over de Neo DevCon met Microsoft.

"Fantastic, but it's still not over today 8) ".

Hij hint dus naar meer. Dat mag wel heel veel meer zijn. Het devcon nieuws stelt niks voor.
https://twitter.com/Brad_Laurie/status/932617646654177281

Deze tweet ook that "the big news hasn't hit yet.." Weet niet wie hij is maar volgens mij kan ie zo prima markt manipuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- spam -

[ Voor 93% gewijzigd door .oisyn op 22-11-2017 01:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Houden we btc nog een beetje in de gaten? Ik dacht echt dat we nog even niet door de 8200 zouden heengaan maar er wordt alweer geflirt met de 8300. Dus bij deze, I stand corrected. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
Heeft het nog zin om BTC te verkopen op een dure exchange en dan weer te kopen op een goedkopere. Ik zie dat op wex.nz de prijs een stuk lager zit. Als ik nu ETH koop en het snel overzet en daar weer omzet in BTC is dat dan winstgevend, of zijn de overhead kosten te groot (transfer fees etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racquemis
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:45
Iemand hier al verdiept in Minexcoin? Ik ben benieuwd naar jullie mening betreft deze munt.
Hij doet nu wel goed, heeft een goede stijging doorgemaakt.

https://coinmarketcap.com/currencies/minexcoin/

Een paar maanden terug de eerste mining pool voor deze munt opgezet en daarmee nu een aardig theoretisch vermogen opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
DarkShadow schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:58:
Heeft het nog zin om BTC te verkopen op een dure exchange en dan weer te kopen op een goedkopere. Ik zie dat op wex.nz de prijs een stuk lager zit. Als ik nu ETH koop en het snel overzet en daar weer omzet in BTC is dat dan winstgevend, of zijn de overhead kosten te groot (transfer fees etc).
Dit kun je toch zelf berekenen ong als je overal transactie kosten ong weet en de fee's van de exchange zelf.
Maar wss niet de moeite, zoiets stabiliseert zich denk ik snel doordat grotere spelers hier wel winst uit kunnen halen en dit beter in de gaten houden.
rvT schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:36:
[...]

Yup. Grote kans. Maar ik ben ervan overtuigd dat BitConnect blijft bestaan zolang BTC blijft groeien. Op deze investering pak ik ongeveer 35-40% per maand.
Als je denkt dat Bitconnect groeit vanwege de waarde van BTC snap je de werking niet van een ponzi, zolagn mensen geld in de ponzi steken maakt de waarde van BTC niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:42
Rakward schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:13:
[...]

Dit kun je toch zelf berekenen ong als je overal transactie kosten ong weet en de fee's van de exchange zelf.
Maar wss niet de moeite, zoiets stabiliseert zich denk ik snel doordat grotere spelers hier wel winst uit kunnen halen en dit beter in de gaten houden.

[...]

Als je denkt dat Bitconnect groeit vanwege de waarde van BTC snap je de werking niet van een ponzi, zolagn mensen geld in de ponzi steken maakt de waarde van BTC niks uit.
Klopt, maar als de waarde van BTC harder stijgt dan het standaard uit te keren dividend kan je met een terugloop aan nieuwe instroom toch de boel wat langer rekken voordat alles in elkaar sodemietert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
paul-s83 schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:15:
[...]

Klopt, maar als de waarde van BTC harder stijgt dan het standaard uit te keren dividend kan je met een terugloop aan nieuwe instroom toch de boel wat langer rekken voordat alles in elkaar sodemietert.
Heb je geen ethische bezwaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Rakward schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:13:
[...]

[...]

Je begrijpt er zelf niks van en ik weet heel goed wat een ponzi is.

Je geeft namelijk je BTC aan Bitconnect, in ruil daarvoor krijg je BCC wat een bepaalde waarde vertegenwoordigd. En zolang BTC blijft groeien kan BitConnect ook blijven groeien. Als Bitcoin zou dalen zou BitConnect verlies maken op de BTC die het krijgt wat het een stuk minder lucratief maakt. Maar zelfs dan hebben ze miljoenen BCC coins om een lange bear-market op te kunnen vangen

[ Voor 6% gewijzigd door rvT op 20-11-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:42
Theniers schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:23:
[...]

Heb je geen ethische bezwaren?
Waaruit maak jij op dat ik in BCC heb geinvesteerd? Ik blijf ver uit de buurt van dit soort onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ok. Net een ethereum transfer gedaan, van Bitstamp naar WEX. Gewoon adres copy paste, op bitstamp staat de transactie als finished. Maar op WEX staat er niks. Ik dacht dat Eth vrij snel ging?

Nu al kwartier verder, begin me een beetje ongerust te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
rvT schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:36:
[...]

Of ze vertrekken voordat de boel omflikkert al naar de Noorderzon.
Ik zou er heel,heel ver van weg blijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:03
rvT schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:12:
Yes, ik heb de knoop doorgehakt. Het wordt alles of niets, $10.000 gestopt in lending wallet van BitConnect. Hoop dat BitConnect nog vier maanden in de lucht blijft.
Oei! 8)7 Ik hoop dat je er zelf vanuit gaat dat je deze $10k niet meer terugziet? Sorry, maar dit is echt de minst slimme crypto investering die ik de laatste tijd heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
paul-s83 schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:25:
[...]

Waaruit maak jij op dat ik in BCC heb geinvesteerd? Ik blijf ver uit de buurt van dit soort onzin...
Excuses, verkeerde quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
DarkShadow schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:26:
Ok. Net een ethereum transfer gedaan, van Bitstamp naar WEX. Gewoon adres copy paste, op bitstamp staat de transactie als finished. Maar op WEX staat er niks. Ik dacht dat Eth vrij snel ging?

Nu al kwartier verder, begin me een beetje ongerust te maken.
Lees net op 4chan biz dat iemand zegt dat het een scam is die WEX? Weet er verder niets vanaf maar misschien heb je er wat aan..

Was WAX waar het over ging, mijn excuses!

[ Voor 4% gewijzigd door MF Doom op 20-11-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
MF Doom schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:33:
[...]

Lees net op 4chan biz dat iemand zegt dat het een scam is die WEX? Weet er verder niets vanaf maar misschien heb je er wat aan..

Gelukkig heb ik er niks aan ;).

Zie via etherscan dat de transactie gewoon succesvol was. Dus toch maar een ticket geopend. Laatste keer WEX ben ik bang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Confido een scam waar veel mensen de dupe van zijn geworden:

https://steemit.com/crypt...ppening-right-now-updated

Hoop dat ze de daders pakken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
rvT schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:25:
[...]

Gelukkig leg je zelf ook uit dat het gebaseerd is op een pyramide spel, gesteund door een stijgende btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:40

Liberteh

All your base belong to me

MF Doom schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:33:
[...]

WEX is de reïncarnatie van BTC-e. De langst lopende fiat crypto Exchange. Een titel die je niet zomaar verdiend ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
rvT schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:25:
[...]

Je geeft namelijk je BTC aan Bitconnect, in ruil daarvoor krijg je BCC wat een bepaalde waarde vertegenwoordigd. En zolang BTC blijft groeien kan BitConnect ook blijven groeien. Als Bitcoin zou dalen zou BitConnect verlies maken op de BTC die het krijgt wat het een stuk minder lucratief maakt. Maar zelfs dan hebben ze miljoenen BCC coins om een lange bear-market op te kunnen vangen
De "winst" uit Bitconnect heeft totaal niks te maken met Bitcoin als het een Ponzi is. Dat is een sprookje.

De winst is gewoon de inleg van andere mensen. Als geen nieuwe users bijkomen is het spel voorbij, dan cashen ze hun BTC uit en jij zit daar met je waardeloze Bitconnect-coin.

A Ponzi scheme is a fraudulent investment operation where the operator generates returns for older investors through revenue paid by new investors, rather than from legitimate business activities or profit of financial trading.

Zie wikipedia

Dus blijkbaar snap je zelf niet wat een ponzi inhoudt.

Ik haat het ook zo hard als ik mensen hun referral link van bitconnect zie posten op Facebook(Blij om te zien dat je dat niet doet hier) en dan zo'n sprookje van "Vroeger was ik arm maar nu heb ik al superveel winst gewoon even klikken en jij kan ook rijk worden". En zoveel mensen happen toe.

Btw, dat je er winst uit kan halen zolang het blijft bollen geef ik je gelijk in hoor. Zelf ook aan gedacht om €100 ofzo erin te steken.Maar de winst heeft 0,0 met Bitcoin waarde te maken imo, dat is juist waarom een ponzi zo goed werkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Rakward op 20-11-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:02
De dag in China is officieel om, geen nieuws tot zover over NEO waar veel lui (iig op Reddit) op zitten te wachten dat vandaag zou komen.
Ben benieuwd of de koers nu flink gaat zaken komend uur. (voor mij maakt het niet zoveel uit, hodl zelf NEO voor de lange termijn)

[ Voor 5% gewijzigd door PhrancK op 20-11-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morex
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:25
Kunnen jullie tips geven waar ik de laatste nieuws over crypto currencies kan vinden? Op welke websites, forums of fb paginas komen de laatste nieuwtjes over de (alt) coins? Dan kan ik misschien iets beter anticiperen welke munt zal stijgen of juist dalen. Momenteel zit ik zelf op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Rakward schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:57:
[...]

De "winst" uit Bitconnect heeft totaal niks te maken met Bitcoin als het een Ponzi is. Dat is een sprookje.

De winst is gewoon de inleg van andere mensen. Als geen nieuwe users bijkomen is het spel voorbij, dan cashen ze hun BTC uit en jij zit daar met je waardeloze Bitconnect-coin.

Dus blijkbaar snap je zelf niet wat een ponzi inhoudt.

Ik haat het zo hard als ik mensen hun referral link zie posten op Facebook en dan zo'n sprookje van "Vroeger was ik arm maar nu heb ik al superveel winst gewoon even klikken en jij kan ook rijk worden". (Blij om te zien dat je dat niet doet)

A Ponzi scheme is a fraudulent investment operation where the operator generates returns for older investors through revenue paid by new investors, rather than from legitimate business activities or profit of financial trading.

Zie wikipedia

Btw, dat je er winst uit kan halen zolang het machine blijft bollen geef ik je gelijk in hoor. Maar de winst heeft 0,0 met Bitcoin waarde te maken imo, dat is juist waarom een ponzi zo goed werkt.
Volgens mij zijn we het erover eens wat een ponzi is, dat weet ik namelijk goed. Alleen je snapt het principe van BitConnect niet. Doordat BTC stijgt kan dit lang in gang gehouden worden, BitConnect zit namelijk op een enorm grote bult met BTC die het heeft ontvangen. Dit maakt het lucratief in een stijgende markt. De interest kan hieruit betaald worden. + een klein beetje extra voor het lenden van BCC. De piramide kan door een stijgende BTC eenvoudig gerekt worden. in 2017 heeft BTC een gemiddelde groei van 0,66% per dag. Aangezien je in feite je BTC vastzet voor een x aantal dagen, is de winst van BTC dus iets wat je indirect terug uitgekeerd krijgt in USD.

In klassieke ponzi's kreeg je inderdaad direct het geld wat andere investeerde, dit was de enige manier om het model draaiende te houden. BitConnect heeft in dit geval het zware voordeel dat het een valuta uitgekeerd krijgt die enorm in waarde toeneemt, dit geld kan als extra cashflow gezien worden. Hierdoor zou dit systeem het enorm lang kunnen volhouden als het in waarde toe blijft nemen. Als er niet betaald moest worden in BTC maar in USD vanaf het begin zou het inderdaad heel gemakkelijk om kunnen vallen.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook een pesthekel aan die mensen die reclame maken voor BitConnect via gesponsorde facebook advertenties. Maar mocht dit een ponzi zijn dan is het mogelijk om het erg lang vol te houden als BTC blijft stijgen. Ik wil niet dat anderen mensen gaan verliezen door mijn toedoen en ik zal er ook zeker geen reclame voor gaan maken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SLfe5Tk.png

Zie je de overeenkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Liberteh schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:50:
[...]

WEX is de reïncarnatie van BTC-e. De langst lopende fiat crypto Exchange. Een titel die je niet zomaar verdiend ;)
Deposit is nog steeds niet zichtbaar, ticket geopend, maar reactie blijft vooralsnog uit. :(.
Er kan toch weinig verkeerd aan gaan bij het transferen van Ethereum?

Hoop dat het snel gefixed wordt, wil door met traden.

edit: googlen over WEX.NZ maakt mij erg onrustig, veel mensen met verdwenen funds. Ik ben bang dat ik zojuist 1000 dollar ben kwijt geraakt :(

[ Voor 13% gewijzigd door DarkShadow op 20-11-2017 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:15
Shit man, sinds vanmorgen al aan het wachten op een daling van LTC, maar het blijft maar stijgen... wilde nog 10 stuks bijkopen... maar een nachtje over slapen dan..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:18
DarkShadow schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:32:
[...]

Deposit is nog steeds niet zichtbaar, ticket geopend, maar reactie blijft vooralsnog uit. :(.

edit: googlen over WEX.NZ maakt mij erg onrustig, veel mensen met verdwenen funds. Ik ben bang dat ik zojuist 1000 dollar ben kwijt geraakt :(
Zelf niet bekend met wex.nz. Komt je receiver address overeen met degene waar het naar toe moest? Tijdje geleden gelezen over malware die je clipboard aanpast zodra je een btc/eth-adres kopieert. Hoop dat dat niet het geval is.
Morex schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:10:
Kunnen jullie tips geven waar ik de laatste nieuws over crypto currencies kan vinden? Op welke websites, forums of fb paginas komen de laatste nieuwtjes over de (alt) coins? Dan kan ik misschien iets beter anticiperen welke munt zal stijgen of juist dalen. Momenteel zit ik zelf op Binance.
Op de meeste toegankelijke simpele nieuwssites (coindesk, cointelegraph, cnbc, ...) ben je al te laat voor stijgen/dalen meestal. :+ IRC, Reddit en zelfs dit topic zijn daarvoor een stuk actueler.

[ Voor 29% gewijzigd door The Redman op 20-11-2017 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
The Redman schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:47:
[...]

Zelf niet bekend met wex.nz. Komt je receiver address overeen met degene waar het naar toe moest? Tijdje geleden gelezen over malware die je clipboard aanpast zodra je een btc/eth-adres kopieert. Hoop dat dat niet het geval is.

[...]

Op de meeste toegankelijke simpele nieuwssites (coindesk, cointelegraph, cnbc, ...) ben je al te laat voor stijgen/dalen meestal. :+ IRC, Reddit en zelfs dit topic zijn daarvoor een stuk actueler.
als ik het nu check op bitstamp en nakijk op wex.nz dan is het hetzelfde adres.

Hopelijk komt het toch nog goed. Vind het wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
DarkShadow schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:32:
[...]

Bitstamp werkt met "ETH smart contract", de meeste andere exchanges niet. Als je ETH wilt verplaatsen moet je ze eerst naar een (eigen) wallet sturen en dan naar de ander exchange. Dus is niet de schuld van WEX. Ik heb hetzelfde gehad met een transactie naar Hitbtc, die hebben het handmatig kunnen fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Wortelstok schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:55:
[...]

Bitstamp werkt met "ETH smart contract", de meeste andere exchanges niet. Als je ETH wilt verplaatsen moet je ze eerst naar een (eigen) wallet sturen en dan naar de ander exchange. Dus is niet de schuld van WEX. Ik heb hetzelfde gehad met een transactie naar Hitbtc, die hebben het handmatig kunnen fixen.
Ok, dat wist ik niet. Hoe kan ik dit fixen?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
BabyRattle schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:07:
Volgens mij waren er mensen niet zo blij met mij op dit forum.
En dat zijn ze nog steeds niet, je blijft alleen maar opduiken na groene cijfertjes, nooit als ze compleet rood slaan.
Als je mijn vorige post las en er op in ging dan was de winst van 14nov naar nu rond de 120% geweest.
Is dat niet wat kort door de bocht? Pas vanaf 14 November beginnen stoefen? Je NAV debacle al vergeten? Hoeveel mensen zouden daar niet gevolgd zijn en zwaar hebben verloren? Je NEO verhaal van voor de grote stijging van afgelopen week vergeten? Ook daar kwam je effe aanhalen dat mensen moesten instappen om dan alles rood te zien worden?
Ik had er een ton in gedaan dus dan kan je wel rekenen wat dat mij opgeleverd heeft.
Juist ja, nog even aanhalen dat je de cryptomiljonair van tweakers bent, je kan het nooit laten de mensen echt wel duidelijk te maken hoeveel je wel niet hebt... 8)7 |:(
yinx84 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:23:
[...]
Zouden mensen dan niet juist blij met je moeten zijn? :)
Als je dit forum al een tijdje volgt, zoals mezelf, en veel anderen, zul je toch moeten concluderen dat we echt niet blij zijn met de "bijdrages" die bovenstaande man aanbrengt.
Het enigste wat hij doet is FOMO creëren op tweakers. Al dan niet met de gewenste gevolgen. Ik herhaal het nogmaals, wat je doet met dergelijke info is natuurlijk iets wat je voor jezelf moet uitmaken. Stap je in dan is dat niet zijn schuld als je verliest. Wat het wel erg maakt is dat je hem alleen maar hoort als alles groen is, maar zijn gouden tips die op niets uitdraaien... Dan duurt het wel een weekje ofzo voor hij weer komt stoefen met een andere trade die hij maakte & hoeveel hij daar wel niet aan verdiende... Waarschijnlijk is de man nu ook al aan het uitkijken om een kasteel aan te schaffen als je hem mag geloven...

Ik blijf het herhalen, kijk toch wat uit voor je iemand hier blindelings volgt. Doe altijd zelf je onderzoek, lees de charts, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-08 10:28
Ok... Ik ben bezig al mijn transacties (gelukkig zijn dat er nog niet zoveel) in de android app 'Delta' te verwerken. Ik loop echter vast op een transactie waarbij ik XRP heb verkocht voor BTC. Ik heb een screenshot bijgevoegd van wat ik daar heb gedaan. Namelijk 5200XRP verkopen voor BTC0.00003 per stuk. Als je dat uitrekent kom je op een totaalbedrag van BTC0.213.

Waarom zegt Bittrex bij het kopje costs/proceeds dat het 0.21246631 is????

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/fYrJ2m/hoedan.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Robert1983nl op 20-11-2017 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:15
jkool07 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:20:
[...]

Ik gebruik ook delta. Was even een klus om alle historische orders in te geven met de fee in de koers verwerkt zodat de btc balans in mijn portfolio ook exact overeenkomt met mijn portfolio in bittrex. In de nieuwe versie kan je de fee automatisch verwerken.
Nu is het eenvoudig bijwerken en heb ik een mooi all time overzicht in euro en btc. De alerts werken ook prima. Je vragen of bugs kan je direct kwijt via oa telegram aan de ontwikkelaars. Zijn erg actief. En er is ook een desktopversie in ontwikkeling. Sommige extra features zijn straks alleen beschikbaar in een proversie waarvoor wel abonnementskosten worden gerekend.
Ook van mij even positieve feedback over Delta. Zeer tevreden over, ziet er goed uit en direct contact met ontwikkelaars via Telegram is ook prettig!

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Amarog schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:30:
[...]

En dat zijn ze nog steeds niet, je blijft alleen maar opduiken na groene cijfertjes, nooit als ze compleet rood slaan.

[...]

Is dat niet wat kort door de bocht? Pas vanaf 14 November beginnen stoefen? Je NAV debacle al vergeten? Hoeveel mensen zouden daar niet gevolgd zijn en zwaar hebben verloren? Je NEO verhaal van voor de grote stijging van afgelopen week vergeten? Ook daar kwam je effe aanhalen dat mensen moesten instappen om dan alles rood te zien worden?

[...]

Juist ja, nog even aanhalen dat je de cryptomiljonair van tweakers bent, je kan het nooit laten de mensen echt wel duidelijk te maken hoeveel je wel niet hebt... 8)7 |:(

[...]

Als je dit forum al een tijdje volgt, zoals mezelf, en veel anderen, zul je toch moeten concluderen dat we echt niet blij zijn met de "bijdrages" die bovenstaande man aanbrengt.
Het enigste wat hij doet is FOMO creëren op tweakers. Al dan niet met de gewenste gevolgen. Ik herhaal het nogmaals, wat je doet met dergelijke info is natuurlijk iets wat je voor jezelf moet uitmaken. Stap je in dan is dat niet zijn schuld als je verliest. Wat het wel erg maakt is dat je hem alleen maar hoort als alles groen is, maar zijn gouden tips die op niets uitdraaien... Dan duurt het wel een weekje ofzo voor hij weer komt stoefen met een andere trade die hij maakte & hoeveel hij daar wel niet aan verdiende... Waarschijnlijk is de man nu ook al aan het uitkijken om een kasteel aan te schaffen als je hem mag geloven...

Ik blijf het herhalen, kijk toch wat uit voor je iemand hier blindelings volgt. Doe altijd zelf je onderzoek, lees de charts, ...
En dat is nou juist waarom jij nooit 6 nullen zal behalen omdat je altijd zo negatief bent. Man o man o man. Ik zit niet zoals jij 24 uur per dag op tweakers. Zoals ik eerder al herhaalde is dat powr een goede tip is om door te nemen. Wat mensen doen is wat ze geheel zelf mogen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 06:53
Ik denk dat er hier genoeg mensen die deposits doen via Kraken. Ik heb afgelopen vrijdag een bedrag gestuurd naar Kraken, wat ik in het verleden al meerdere keren gedaan heb en telkens ging het prima. Vrij snel ook.

Nu was het eind van deze middag nog steeds niet op m'n Kraken account bijgeschreven en na inloggen zag ik dat de deposit ON HOLD was gezet. Support een bericht gestuurd, blijkt dat ze nu opeens een government ID nodig hebben? Tot vandaag nooit nodig gehad, en was vrij content met de Tier 2 limieten die ze hanteerden, zonder een ID te hoeven overhandigen.

Zijn er meer hier die dit herkennen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
BabyRattle schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:41:
[...]

En dat is nou juist waarom jij nooit 6 nullen zal behalen omdat je altijd zo negatief bent. Man o man o man. Ik zit niet zoals jij 24 uur per dag op tweakers. Zoals ik eerder al herhaalde is dat powr een goede tip is om door te nemen. Wat mensen doen is wat ze geheel zelf mogen weten.
Ga gewoon weg. Hij heeft een goed punt. Het enige wat je komt doen is verkondigen hoeveel nullen je wel niet hebt, zie ook weer deze post.

Hoe treurig dat je een bedrag met zoveel nullen hebt en je dat hier dagelijks komt vertellen. Ga flessen champagne leegspuiten oid, laat dat geld rollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Morex schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:10:
Reddit en de nieuwsknop in de blockfolio app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-08 10:28
n41r0j schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:45:
Ik denk dat er hier genoeg mensen die deposits doen via Kraken. Ik heb afgelopen vrijdag een bedrag gestuurd naar Kraken, wat ik in het verleden al meerdere keren gedaan heb en telkens ging het prima. Vrij snel ook.

Nu was het eind van deze middag nog steeds niet op m'n Kraken account bijgeschreven en na inloggen zag ik dat de deposit ON HOLD was gezet. Support een bericht gestuurd, blijkt dat ze nu opeens een government ID nodig hebben? Tot vandaag nooit nodig gehad, en was vrij content met de Tier 2 limieten die ze hanteerden, zonder een ID te hoeven overhandigen.

Zijn er meer hier die dit herkennen?
Ik ben Tier 2 op Kraken, en heb zaterdagavond nog een overschrijving naar Kraken gedaan. Deze is vandaag bijgeschreven op Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 06:53
Dan heb jij mazzel, want ik probeer net opnieuw een deposit te doen en zie dit bericht:

Ik zit bij bunq btw.

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/hcB4Q6/kraken.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Wortelstok schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:55:
[...]

Da's wel redelijk belangrijke info. Nu ben ik natuurlijk benieuwd wèlke exchanges wel/niet werken.

Bittrex wel dacht ik. https://www.reddit.com/r/...th_to_bittrex_is_a_smart/
Ken er niets van, maar ik zou er uit opmaken dat Bittrex iig wel smart contracts gebruikt, dus Bitstamp<-(ETH)->Bittrex zou moeten werken.

Correct me if I'm wrong...

Wat met Kraken & Poloniex dan bv?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Buzz_Fuzz schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:00:
[...]

Da's wel redelijk belangrijke info. Nu ben ik natuurlijk benieuwd wèlke exchanges wel/niet werken.

Bittrex wel dacht ik. https://www.reddit.com/r/...th_to_bittrex_is_a_smart/
Ken er niets van, maar ik zou er uit opmaken dat Bittrex iig wel smart contracts gebruikt, dus Bitstamp<-(ETH)->Bittrex zou moeten werken.

Correct me if I'm wrong...

Wat met Kraken & Poloniex dan bv?
Ja echt bizar, ik hoop echt dat WEX dit kan fixen. Hoor ook graag of anderen deze ervaring hebben gehad.

Snap opzich wel het idee van smart contracts, maar het wordt zo wel erg ingewikkeld, als het ene adres zoiets wel ondersteund en het andere weer niet. Zou erg zuur zijn om 1000 dollar op zo'n manier te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Robert1983nl schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:36:
Ok... Ik ben bezig al mijn transacties (gelukkig zijn dat er nog niet zoveel) in de android app 'Delta' te verwerken. Ik loop echter vast op een transactie waarbij ik XRP heb verkocht voor BTC. Ik heb een screenshot bijgevoegd van wat ik daar heb gedaan. Namelijk 5200XRP verkopen voor BTC0.00003 per stuk. Als je dat uitrekent kom je op een totaalbedrag van BTC0.213.

[afbeelding]
Lijkt mij exact 0.25% fee van je exchange te zijn, nee?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:15
Robert1983nl schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:36:

[afbeelding]
Hallo Robert,

Dat verschil is inderdaad de fee. Wat ik heb gedaan is de costs/proceed delen door het aantal alts. Je krijgt dan een koers/price inclusief de fee. Gebruik deze bij het invoeren in de delta app en je zal zien dat het totaalbedrag BTC in delta overeenkomt met bittrex. Deze berekende koers kan wel heel veel getallen achter de komma zijn ;) . Bij de aankomende update van delta kan je direct een fee % opgeven per transactie.

Dus je sellprice incl fee is 0,000029925000985921 (0,21246631/7099,96) ipv 0,00003

[ Voor 3% gewijzigd door jkool07 op 20-11-2017 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 00:55
Bitcoin Cash of Bitcoin, welke van deze twee zal in de toekomst de dienst gaan uitmaken? Die maniak van een Roger Vu zegt in een interview met Bloomberg dat de Bitcoin Cash de toekomst zal zijn. Hoe denken jullie hierover?

Link:

YouTube: Roger Ver tells Bloomberg news why Bitcoin Cash is the Future back w...

[ Voor 35% gewijzigd door Matadores op 20-11-2017 19:26 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Matadores schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:20:
Bitcoin Cash of Bitcoin, welke van deze twee zal in de toekomst de dienst gaan uitmaken? Die maniak van een Roger Vu zegt in een interview met Bloomberg dat de Bitcoin Cash de toekomst zal zijn. Hoe denken jullie hierover?
Bitcoin Cash is een Chinese namaak van Bitcoin, die sterk gecentraliseerd is. Er zijn letterlijk 2 kampen, waarbij je of fel voorstander bent of fel tegenstander van deze visie.

Mijn visie is dat een gecentraliseerde crypto munt die bedoelt is om fiat/goud te vervangen geen zin heeft want we hebben gecentraliseerde opties genoeg (banken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 11:01
wat is t verschil tussen de 2? heb t niet echt gevolgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik denk dat een munt die zo beïnvloedbaar is door miners en "CEO's" en wat betreft functionaliteit en mogelijkheden onder doet voor bijv. ETH geen lange toekomst kan hebben, dat gaat op voor BTC & BCH. Het is wachten op de eerste mega dip, daardoor verliest men definitief het vertrouwen en dan zal een andere en goedkopere munt het stokje overnemen. Maar dat kan misschien nog wel vele jaren duren. Tot die tijd BTC, al zie ik BCH nog wel enige tijd een aandeel innemen, waarschijnlijk tot 31-12-2017, want daarna gaat ook o.a. Coinbase BCH uitkeren en dan zal iedereen naar verwachting BCH dumpen, met een lagere prijs tot gevolg.
superpolm schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:24:
[...]
wat is t verschil tussen de 2? heb t niet echt gevolgd.
Check Google of lees terug in dit topic.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 20-11-2017 19:27 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
BabyRattle schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:41:
[...]En dat is nou juist waarom jij nooit 6 nullen zal behalen omdat je altijd zo negatief bent. Man o man o man. Ik zit niet zoals jij 24 uur per dag op tweakers. Zoals ik eerder al herhaalde is dat powr een goede tip is om door te nemen. Wat mensen doen is wat ze geheel zelf mogen weten.
Ik ga nu niet meespelen met jouw spelletje "Ik heb de langste". Van mij mag je zeker de langste hebben. Hoeveel nullen er bij mij staan is niemand zijn zaken en is ook iets wat ik nooit zal verkondigen. Draagt weinig bij aan dit draadje ook niet. Het feit dat je dat als argument aanhaalt bevestigd alleen maar mijn punt wat jou betreft.

En zoals ik al zei, je hebt zeker goeie punten aangehaald. Alleen jammer dat indien je goeie punten aanhaalde je deze er dubbel en dik kwam inwrijven bij iedereen hoeveel geld je wel niet hebt gevangen. Dat is iets wat me zwaar tegen de borst stuit. En om het nog erger te maken heb je naast je goeie punten minstens al evenveel slechte punten aangehaald. En dan zou het je een groot man maken mocht je hier met evenveel tamtam komen verkondigen dat je mis was en hoeveel je wel niet verloren hebt. Maar dat doe je niet. En dat maakt van jou iets wat je graag zal horen, namelijke een grote 0 (In uw geval misschien wel meerdere nullen dan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Slick_Rick_
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 11:28
croc schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:34:
Gebruikt er eigenlijk niemand coinigy.com? Kost wel iets per maand, maar ultiem qua gebruikersinterface, om je portfolio centraal bij te houden want API met alle exchanges, en super goeie app waar je dan ook je alerts binnenkrijgt enz. Heb er hier eigenlijk nog nooit iets over gelezen.
Ken het via een youtube item van Chris Dunn. Hij raadde het ook aan. Zag er zeker goed uit. Gebruik nu gratis alternatief Tradingview icm CoinTracking. Hoeveel kost het?
Als mijn portfolio groeit ga ik het zeker meer overwegen!

PC ASUS ROG Strix X570-E | Ryzen 5 5600X | ASUS ROG Strix RTX 3080 OC
Zonnepanelen 8910 Wp | 22x 405 Wp + S500B | SolarEdge SE8K
Warmtepomp Remeha Elga Ace hybride 6 kW
EV Volkswagen Passat GTE PHEV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
_Slick_Rick_ schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:37:
[...]

Ken het via een youtube item van Chris Dunn. Hij raadde het ook aan. Zag er zeker goed uit. Gebruik nu gratis alternatief Tradingview icm CoinTracking. Hoeveel kost het?
Als mijn portfolio groeit ga ik het zeker meer overwegen!
1 maand gratis trial (daar zit ik voorlopig nog in), daarna tussen de 15$ en 20$ per maand, afhankelijk van je betalingstermijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Slick_Rick_
croc schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:41:
[...]

1 maand gratis trial (daar zit ik voorlopig nog in), daarna tussen de 15$ en 20$ per maand, afhankelijk van je betalingstermijnen.
Thanks! Ga het zeker overwegen zodra mijn gouden kip (NAV) to the moon gaat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:25
Wat denken jullie van Iota en powr? Ik zit al sinds gister te wachten op een dip maar begin te twijfelen of die nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caalberts
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2024
_Slick_Rick_ schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:00:
[...]

Thanks! Ga het zeker overwegen zodra mijn gouden kip (NAV) to the moon gaat >:)
Ben wel benieuwd waarom jij gek van NAV bent...

Misschien een idee om iets van een forum te starten met potentials? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:10
Batsiaan schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:16:
Wat denken jullie van Iota en powr? Ik zit al sinds gister te wachten op een dip maar begin te twijfelen of die nog komt.
Ik heb zelf IOTA en wellicht dat er nog een dipje aankomt maar hij loopt tot nu toe gewoon gestaag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Slecht moment om in te stappen. Dit is juist het moment dat mensen winst gaan pakken. Ik zou het je afraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeMoney
rvT schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:26:
[...]

Slecht moment om in te stappen. Dit is juist het moment dat mensen winst gaan pakken. Ik zou het je afraden.
Mwah, short term denk ik het ook ja. Long-term is echter geen slechte investering.
Nu voor onder een dollar kopen, IOTA heeft in mijn ogen echt wel behoorlijk potentie. Ik heb ze gekocht @ 0,62 dollar maar ik laat ze lekker staan, ook al kruipt hij boven de dollar per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Iemand die nog meer problemen heeft om Electrum te downloaden vanaf de officiële site? Mijn download gaat enorm traag. Ik vind het onveilig om het via een third-party website te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:42

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

BFmango schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:08:
Iemand die nog meer problemen heeft om Electrum te downloaden vanaf de officiële site? Mijn download gaat enorm traag. Ik vind het onveilig om het via een third-party website te downloaden.
Jup, hier ook. Wilde upgraden van 3.0.0 naar 3.0.2 maar dit is niet te doen, zo langzaam. ;(

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
BFmango schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:08:
Paar dagen terug nog gedload en was in paar seconden gebeurd. Nu retetraag idd. Misschien last van ddos aanval oid. Zou idd even wachten tot alles weer soepel loopt en zeker niet ergens anders dloaden.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Iota nog wel naar zitten kijken maar ik lees best veel berichten over "pending" en missing iota. Vind ik nogal zorgen puntje eigenlijk hoe goed is je product dan nog.
Maar zolang je het bij je exchange laat staan zal het vast niet kwijtraken.

Toch voor de langere termijn lijkt het me wel wat hij blijft langzaam aan maar stijgen kan best over een maand van 1.00 naar 1.30 zijn gegaan.

[ Voor 21% gewijzigd door ErikRo op 20-11-2017 21:39 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:34:
[...]

Iota nog wel naar zitten kijken maar ik lees best veel berichten over "pending" en missing iota. Vind ik nogal zorgen puntje eigenlijk hoe goed is je product dan nog.
Maar zolang je het bij je exchange laat staan zal het vast niet kwijtraken.

Toch voor de langere termijn lijkt het me wel wat hij blijft langzaam aan maar stijgen kan best over een maand van 1.00 naar 1.30 zijn gegaan.
Ik heb idd al een aantal keer een zoektocht uitgevoerd naar mijn IOTA's met behoorlijk wat gevloek, maar nu de stijgende lijn er weer in zit vergeef ik het ze.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Er is veel activiteit op het project en de adaptatie neemt ook toe. Toekomstvisie is interessant en potentieel.
Ik heb er vanmiddag nog even wat bijgekocht 0,88 dollar.
Gaat lekker zo met IOTA!
550 stuks in de wallet nu. Het is dat ik mijzelf limieten heb gesteld qua investeren dit jaar :P .

PS. ik heb ze op Bitfinex. Hopelijk gaat exodus deze ook ondersteunen.

[ Voor 31% gewijzigd door GeeMoney op 20-11-2017 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Taro schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:47:
[...]

Ik heb idd al een aantal keer een zoektocht uitgevoerd naar mijn IOTA's met behoorlijk wat gevloek, maar nu de stijgende lijn er weer in zit vergeef ik het ze.
Ik mag toch hopen niet op een exchange zoals bv binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:52:
[...]

Ik mag toch hopen niet op een exchange zoals bv binance?
Nee, lokale wallet. Maar uiteindelijk heb ik de Android App geïnstalleerd en ze op die manier steeds weer terug kunnen vinden en overgemaakt naar een nieuwe SEED.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er stroomt echt veel geld in de markt nu, bijna alles staat in het groen (fiat wise): btc tegen de 7000 euro aan het schurken en ethereum is ook mooi aan het stijgen. Totale market cap is in 1 week van 200 naar 245 miljard dollar gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Taro schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:53:
[...]

Nee, lokale wallet. Maar uiteindelijk heb ik de Android App geïnstalleerd en ze op die manier steeds weer terug kunnen vinden en overgemaakt naar een nieuwe SEED.
Dat is toch niets voor beginners? Die moeten stalen zenuwen hebben. Maar qua coin zie ik er wel mogelijkheden in en dan te bedenken dat ik ze heb zien staan op 38 60 70 80 was ik toen maar ergens in gestapt. Toch maar wat gekocht voor de langere termijn. Hopelijk zet de groei door en sneller dan btc groei.
Al zit die nu weer even vast maar dat patroon zie ik de laatste tijd wel vaker voor hij weer 0.10 stijgt. kan zelf even dipje komen maar dat herwint hij tot nu toe altijd.
En als het OKEX gerucht waar is zou dat ook kunnen helpen met groei. Nu de OKEX live stream aan het kijken voor hopelijk wat leuk nieuws

[ Voor 11% gewijzigd door ErikRo op 20-11-2017 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:09:
[...]

Dat is toch niets voor beginners? Die moeten stalen zenuwen hebben. Maar qua coin zie ik er wel mogelijkheden in en dan te bedenken dat ik ze heb zien staan op 38 60 70 80 was ik toen maar ergens in gestapt. Toch maar wat gekocht voor de langere termijn. Hopelijk zet de groei door en sneller dan btc groei.
Al zit die nu weer even vast maar dat patroon zie ik de laatste tijd wel vaker voor hij weer 0.10 stijgt. kan zelf even dipje komen maar dat herwint hij tot nu toe altijd.
En als het OKEX gerucht waar is zou dat ook kunnen helpen met groei.
Ze zijn druk bezig met een nieuwe gebruiksvriendelijke wallet, ik geloof echt dat wanneer deze wallet goed werkt iota eindelijk echt hard gaat stijgen >:) Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/65aiqwhcq2zz.jpg

Ik baal ook echt dat ik niet eerdert
ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:16:
[...]

Verwacht ik ook maar de ETA wordt geschat op Q1 2018 zitten nog teveel foutjes in.

Wat roet in het eten kan gooien is dat btc nu heel hard gaat stijgen die je er ook aandelen of hoe heten die dingen kan kopen. Dan zou btc harder kunnen stijgen dan iota en heb je niet maximale winst gehaald.
ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:16:
[...]

Verwacht ik ook maar de ETA wordt geschat op Q1 2018 zitten nog teveel foutjes in.

Wat roet in het eten kan gooien is dat btc nu heel hard gaat stijgen die je er ook aandelen of hoe heten die dingen kan kopen. Dan zou btc harder kunnen stijgen dan iota en heb je niet maximale winst gehaald.
Daar heb je gelijk in maar als je kijk naar de afgelopen weken blijft iota gewoon iedere dag minimaal 5% groeien :D Ook ik baal trouwens dat ik iota niet @30 cent had gekocht haha, volg iota ook al een tijdje

[ Voor 36% gewijzigd door chr0me1 op 20-11-2017 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
chr0me1 schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:13:
[...]

Ze zijn druk bezig met een nieuwe gebruiksvriendelijke wallet, ik geloof echt dat wanneer deze wallet goed werkt iota eindelijk echt hard gaat stijgen >:) [afbeelding]

Ik twijfel ook om nog een beetje bij te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 22:40

Ligone

Moeha!

Wat moet ik van SAN denken eigenlijk? Was een paar uurtjes terug aan het overwegen om iota's weg te doen voor san maar uiteindelijk niet gedaan omdat er hier nog niet over gesproken is. nu stijgt die de pannen van het dak...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Slick_Rick_
Caalberts schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:17:
[...]

Ben wel benieuwd waarom jij gek van NAV bent...

Misschien een idee om iets van een forum te starten met potentials? :)
Haha, dacht dat je het nooit zou vragen >:)
Privacy coin! Solide project, met ik denk veel potentie, nu voor koopje op te pikken. Nu 0,00011647BTC en ATH = 0,00038857. Weet dat dat geen maatstaf en zeker geen garantie is dat die die gaat verbreken.
Disclaimer; heb geen Navcoin tattoo (al is logo nice! :*) )

YouTube: Top 5 Cryptocurrencies for 2018 | Part 2
YouTube: Nav Coin Review | Price Explosion Coming? | Undervalued Coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
GeeMoney schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:31:
[...]

Mwah, short term denk ik het ook ja. Long-term is echter geen slechte investering.
Nu voor onder een dollar kopen, IOTA heeft in mijn ogen echt wel behoorlijk potentie. Ik heb ze gekocht @ 0,62 dollar maar ik laat ze lekker staan, ook al kruipt hij boven de dollar per stuk.
Ik heb hetzelfde... Ben zelf pas net ingestapt in cryptocurrency en heb twee weken geleden min of meer op goed geluk IOTA gekocht voor 0,37 dollar... Ik zie 'm binnenkort echt wel weer een dip krijgen naar 0,60-0,70 of zo, maar op de langere termijn heb ik er wel vertrouwen in. Nu nog een fatsoenlijke wallet downloaden want ik begin toch zenuwachtig te worden door de verhalen rond BitFinex. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 13:27
Zijn er hier nog meer mensen met Goldreward tokens? (GRX). Voor de eerste keer sinds jaren heb ik weer eens crypto's gekocht: afgelopen woensdag 100 euro ingelegd in de laatste ronde van Goldreward. Door een fout van Goldreward vervolgens 2x m'n tokens gekregen, die in de afgelopen dagen ook nog eens meer dan 5x zoveel waard zijn geworden. Dus zit nu al op meer dan 1100 euro (met vanmiddag even een piek naar 1300). Tot dusver nog geen spijt :>

Ik ben benieuwd of meer Tweakers hier ook in zitten. Zelf twijfel ik nog over het verkoopmoment. M'n plan was eigenlijk om te wachten tot hij binnenkort op een grote exchange verschijnt, maar de afgelopen dagen op Etherdelta gingen eigenlijk ook al erg lekker en het lijkt me zonde hierna met lege handen te eindigen. Tegelijk heb ik het idee dat er nog een behoorlijke groei in zit. Voor een ICO vind ik het allemaal behoorlijk professioneel geregeld; ze komen alle beloftes na en werken hard aan een behoorlijk solide platform. Keuzes, keuzes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Counter_culture schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:19:
[...]

Ik heb hetzelfde... Ben zelf pas net ingestapt in cryptocurrency en heb twee weken geleden min of meer op goed geluk IOTA gekocht voor 0,37 dollar... Ik zie 'm binnenkort echt wel weer een dip krijgen naar 0,60-0,70 of zo, maar op de langere termijn heb ik er wel vertrouwen in. Nu nog een fatsoenlijke wallet downloaden want ik begin toch zenuwachtig te worden door de verhalen rond BitFinex. :D
Nu nog op bitfinex kopen is als je hoofd vrijwillig in een strop steken. Je had hem ook op safere plekken kunnen kopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:09:
[...]

Dat is toch niets voor beginners? Die moeten stalen zenuwen hebben.
Klopt, maar sinds de laatste versie van de wallet wel op orde hoor, heb er nu wel vertrouwen in. Nu nog beschikbaar worden op Bittrex...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:21:
[...]

Nu nog op bitfinex kopen is als je hoofd vrijwillig in een strop steken. Je had hem ook op safere plekken kunnen kopen ;(
Ehhh tja, zoals ik al zei, ik ben een beginner :D

Maar IOTA kopen kan verder toch alleen via Binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Counter_culture schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:27:
[...]

Ehhh tja, zoals ik al zei, ik ben een beginner :D

Maar IOTA kopen kan verder toch alleen via Binance?
Ja en wat is daar mis mee? Behalve dat ze geen fiat accepteren maar dat is denk ik ook hun kracht als ik naar BF kijk.

Er worden wel meer exchanges verwacht in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone

Ligone

Moeha!

ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:21:
[...]

Ze zullen hun zaakjes wel op orde hebben zeker ondertussen? Voor hetzelfde geld wordt morgen een andere gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:29:
[...]

Ja en wat is daar mis mee? Behalve dat ze geen fiat accepteren maar dat is denk ik ook hun kracht als ik naar BF kijk.

Er worden wel meer exchanges verwacht in de toekomst
Niks mis mee, omdat je het over "plekken" had dacht ik dat er misschien al meer waren bijgekomen. Zou inderdaad mooi zijn als het aantal exchanges en wallets snel wordt uitgebreid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-07 19:07

Bornin1972

Bornclean

Vertcoin.
Zo gepropageerd door de meesten.
Waarom is die de afgelopen dagen gedaald terwijl het merendeel van de alts in waarde steeg?
Ergens slecht nieuws over VTC gehoord?

Bornclean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Van de week las ik nog dat 4 op 6 exchanges wereldwijd te maken heeft met hacks of ddos aanvallen.
Bitfinex heeft het nu volgens mij redelijk op orde en ziet er solide uit en performance is uiterst prima.
Omdat ik voor de long-run ga zal ik het wel weghalen zodra ik een deftige wallet heb gevonden. Ik irriteer me aan het feit dat je 10 wallets nodig hebt om al je crypto’s in te bewaren. Ik dwing mijzelf het tot exodus en de exchanges te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ligone schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:32:
[...]
Ze zullen hun zaakjes wel op orde hebben zeker ondertussen? Voor hetzelfde geld wordt morgen een andere gehackt.
Ik heb het over de fiat betalingen die ineens lang zouden duren en of de usdt nog wel 100% gedekt is en de rest.
Waarschijnlijk ook (deel) onzin maar voor de zekerheid zou ik er niet kopen of even ergens anders parkeren tot het onzin blijkt maar ik ben dan ook extreem voorzichtig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
Amarog schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:34:
[...]

Ik ga nu niet meespelen met jouw spelletje "Ik heb de langste". Van mij mag je zeker de langste hebben. Hoeveel nullen er bij mij staan is niemand zijn zaken en is ook iets wat ik nooit zal verkondigen. Draagt weinig bij aan dit draadje ook niet. Het feit dat je dat als argument aanhaalt bevestigd alleen maar mijn punt wat jou betreft.

En zoals ik al zei, je hebt zeker goeie punten aangehaald. Alleen jammer dat indien je goeie punten aanhaalde je deze er dubbel en dik kwam inwrijven bij iedereen hoeveel geld je wel niet hebt gevangen. Dat is iets wat me zwaar tegen de borst stuit. En om het nog erger te maken heb je naast je goeie punten minstens al evenveel slechte punten aangehaald. En dan zou het je een groot man maken mocht je hier met evenveel tamtam komen verkondigen dat je mis was en hoeveel je wel niet verloren hebt. Maar dat doe je niet. En dat maakt van jou iets wat je graag zal horen, namelijke een grote 0 (In uw geval misschien wel meerdere nullen dan...)
Heb jij cijfers van leden die verloren hadden met navcoin? Ik gaf het volgens mij aan rond de 0.60 daarna was er toppunt van 160% tja als mensen niet op tijd uitstappen en de winsten niet pakken niet mijn probleem. Hoor jou alleen maar zeggen mensen van NAV veel verloren bla bla bla kom met harde cijfers van aantallen anders mondje dicht beste man. Volgens mij ben jij degene die ingestapt was op het hoogtepunt en daarom een zondebok zoekt.

Zeg maar wat je wil zeggen. Maar we zitten hier in het cryptocurrency topic niet op de beledigingstopic dus kappen met de beledigingen . Inmiddels sinds mijn laatste comment kachelt powr door van 0.52 euro naar 0.60 euro. De cryptocurrency van 2017 IMO !

[ Voor 15% gewijzigd door BabyRattle op 20-11-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik zie ineens Bitcoin Gold verschijnen in mijn Bittrex wallet, nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone

Ligone

Moeha!

ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:38:
[...]

Ik heb het over de fiat betalingen die ineens lang zouden duren en of de usdt nog wel 100% gedekt is en de rest.
Waarschijnlijk ook (deel) onzin maar voor de zekerheid zou ik er niet kopen of even ergens anders parkeren tot het onzin blijkt maar ik ben dan ook extreem voorzichtig
Ik ben nog niet echt bekend met gans het cryptowereldje maar ik heb wegens de traagheid van kraken mijn inzet dmv eth doorgestuurd naar bitfinex. Als ik het goed begrijp zou ik dus als ik eventuele winsten terug naar kraken stuur via eth of iets anders mij niet teveel zorgen moeten maken dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
BabyRattle schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:44:
[...]

Heb jij cijfers van leden die verloren hadden met navcoin? Ik gaf het volgens mij aan rond de 0.60 daarna was er toppunt van 160% tja als mensen niet op tijd uitstappen en de winsten niet pakken niet mijn probleem. Hoor jou alleen maar zeggen mensen van NAV veel verloren bla bla bla kom met harde cijfers van aantallen anders mondje dicht beste man. Volgens mij ben jij degene die ingestapt was op het hoogtepunt en daarom een zondebok zoekt.

Zeg maar wat je wil zeggen. Maar we zitten hier in het cryptocurrency topic niet op de beledigingstopic dus kappen met de beledigingen . Inmiddels sinds mijn laatste comment kachelt powr door van 0.52 euro naar 0.60 euro. De cryptocurrency van 2017 IMO !
Is dit een pump of zijn ze veelbelovend vanwege techniek. Mij zegt het niets in ieder geval en om nou blind in te zetten op iemand die zijn stelling niet onderbouwd is gewoon gevaarlijk

Was jij niet degene die everex hier aanbeval en die sindsdien alleen maar gezakt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
Taro schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:49:
Ik zie ineens Bitcoin Gold verschijnen in mijn Bittrex wallet, nice :)
Ik ook! 0.00000090 BTG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:50:
[...]
Is dit een pump of zijn ze veelbelovend vanwege techniek. Mij zegt het niets in ieder geval en om nou blind in te zetten op iemand die zijn stelling niet onderbouwd...

Was jij niet degene die everex hier aanbeval en die sindsdien alleen maar gezakt is?
Echte techniek en heel uniek. Recent 8m dollar van australische overheid voor verder onderzoek in samenwerking met cisco.

1 van de founders is Jemma met een phd in disruption technologys. Tevens burgemeester van het plaatsje Perth.

https://medium.com/power-ledger
Powerledger.io

Werkend product kijk maar eens op youtube power ledger

Telegram groep gegroeid van 7000 stuks naar bijna 11000 in paar dagen tijd.

https://t.me/joinchat/Gop-90DIMiPF7N_EtvFzjA

[ Voor 26% gewijzigd door BabyRattle op 20-11-2017 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-100% bijna. Wel grappig op zich. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Laatst online: 23:08
Bornin1972 schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:37:
Vertcoin.
Zo gepropageerd door de meesten.
Waarom is die de afgelopen dagen gedaald terwijl het merendeel van de alts in waarde steeg?
Ergens slecht nieuws over VTC gehoord?
Enige wat ik weet is dat de Halving eraan komt

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

0.1 hier, lekker HODL :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:06

p0st

Dutch Reefer

WTF... Dikke flashcrash net op Binance van POWR, waarschijnlijk heeft het iets te maken met de laatste Palm Beach Confidential release... Toch mooi nog even 750 stuks mee weten te pikken voor 0.00006296 nu alleen hopen dat hij niet weer keihard terugzakt haha!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
BabyRattle schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:51:
[...]

Echte techniek en heel uniek. Recent 8m dollar van australische overheid voor verder onderzoek in samenwerking met cisco.

1 van de founders is Jemma met een phd in disruption technologys. Tevens burgemeester van het plaatsje Perth.

https://medium.com/power-ledger
Powerledger.io

Werkend product kijk maar eens op youtube power ledger

Telegram groep gegroeid van 7000 stuks naar bijna 11000 in paar dagen tijd.

https://t.me/joinchat/Gop-90DIMiPF7N_EtvFzjA
Ziet er idd goed uit maar durf op dit punt niet meer in te stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Laatst online: 29-11-2023
p0st schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:07:
WTF... Dikke flashcrash net op Binance van POWR, waarschijnlijk heeft het iets te maken met de laatste Palm Beach Confidential release... Toch mooi nog even 750 stuks mee weten te pikken voor 0.00006296 nu alleen hopen dat hij niet weer keihard terugzakt haha!
Hij gaat alweer terug omhoog, resistance rond de 7100 satoshi. Hopelijk kruipt hij weer verder omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
p0st schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:07:waarschijnlijk heeft het iets te maken met de laatste Palm Beach Confidential release..
Que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
migila schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:10:
[...]

Hij gaat alweer terug omhoog, hangt nu rond de 7100 satoshi. Hopelijk kruipt hij weer verder omhoog.
Zag em ook, had net 100 stuks voor 0.00008000 gekocht, klapte ineens omlaag! Gelukkig herstelt ie weer een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://boards.4chan.org/biz/thread/4470849

Weet niet in hoeverre dit klopt of wat dan ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Binance heeft nog af en toe flink wat gaten in het orderboek, waardoor dit soort uitschieters relatief vaak voorkomen. Zowel omhoog als omlaag. Erg lucratief als je wat orders hebt staan in de 10~20% marges.
Pagina: 1 ... 45 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]