Tsja kijken naar de kleine exchanges is als het winnen van een lokale wedstrijd in lutjebroek ipv een medaile pakken op de spelen. Ik kijk naar de grote exchanges en coinmarketcap. Daar is de 8000 nog niet eerder gebroken en ook de 'experts' geven aan dat dit een ath is. De eerdere correctie zie ik dus meer als reactie op het naderen van de 8000 en niet het er overheen gaan. Correctie zit er denk ik dus echt aan te komen op 8200 en daar gaan we denk ik ook niet overheen maar ik krijg graag ongelijk.PilatuS schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:24:
[...]
Hij is niet overal door de 8000 gegaan inderdaad. Maar nog even los van dat zijn er genoeg mensen die een sell order op 7980 oid zetten, en dus eigenlijk op 8000. Hij is in ieder geval heel dichtbij of over die 8000 geweest waarna er ook een kleine correctie gekomen is. Hij gaat dus niet voor de eerste keer over de 8000 qua handel
Edit: sowieso ging ie de vorige keer even naar of net over de 8000 heen waarna er vrijwel direct een dip kwam. Dat zien we nu ook niet de laatste uren.
Ik handhaaf mijn strategie, verkopen rond de 8150~8199 maar ik denk dat we ernstig dicht in de buurt van de gaan 8200 komen en het net niet gaan halen. Alts staan door deze stijging een stuk lager dus ik ga shoppen. Het leuke met crypto's is dat we binnen 24 uur weten wie er gelijk heeft. We gaan het zien.