[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.110 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:24:
[...]

Hij is niet overal door de 8000 gegaan inderdaad. Maar nog even los van dat zijn er genoeg mensen die een sell order op 7980 oid zetten, en dus eigenlijk op 8000. Hij is in ieder geval heel dichtbij of over die 8000 geweest waarna er ook een kleine correctie gekomen is. Hij gaat dus niet voor de eerste keer over de 8000 qua handel :)

Edit: sowieso ging ie de vorige keer even naar of net over de 8000 heen waarna er vrijwel direct een dip kwam. Dat zien we nu ook niet de laatste uren.
Tsja kijken naar de kleine exchanges is als het winnen van een lokale wedstrijd in lutjebroek ipv een medaile pakken op de spelen. Ik kijk naar de grote exchanges en coinmarketcap. Daar is de 8000 nog niet eerder gebroken en ook de 'experts' geven aan dat dit een ath is. De eerdere correctie zie ik dus meer als reactie op het naderen van de 8000 en niet het er overheen gaan. Correctie zit er denk ik dus echt aan te komen op 8200 en daar gaan we denk ik ook niet overheen maar ik krijg graag ongelijk. :)

Ik handhaaf mijn strategie, verkopen rond de 8150~8199 maar ik denk dat we ernstig dicht in de buurt van de gaan 8200 komen en het net niet gaan halen. Alts staan door deze stijging een stuk lager dus ik ga shoppen. Het leuke met crypto's is dat we binnen 24 uur weten wie er gelijk heeft. We gaan het zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:38:
[...]

Ik handhaaf mijn strategie, verkopen rond de 8150~8199 maar ik denk dat we ernstig dicht in de buurt van de gaan 8200 komen en het net niet gaan halen.
Lijkt mij ook zeker geen slecht plan hoor. Goede kans dat dit ook inderdaad zo is. Het zou mij alleen niets verbazen als ie nog wat verder doorgaat naar 8300 of 8400. En inderdaad we zullen zien, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-08 10:28
Hmmmm...

Als ontzettende noob zat ik op de 'weekend-dip' te wachten en had ik afgelopen nacht een buy order voor XBT @ $7400 staan... Daar is natuurlijk niks van terecht gekomen, dus ik dacht nog effe voor het naar bed gaan wat XBT in te slaan... Is ie door de $8000 gegaan... Fail. Maar wel leuk om te zien hoe dit gaat. Ik ben al harstikke trots op m'n 0,21XBT en ga die vannacht in de sell zetten voor $8150, hopend op die correctie. Dan een beetje NEO (toch wel) inslaan, en kijken naar ICN en KMD, tot XBT wéér in de lift omhoog gaat.

Wat heb ik een spijt dat ik altijd al m'n geld uitgaf en amper spaarde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Robert1983nl schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:44:
Als ontzettende noob zat ik op de 'weekend-dip' te wachten
De weekend-dip komt altijd op vrijdagmiddag, als er een weekend-dip is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:38:
[...]

Tsja kijken naar de kleine exchanges is als het winnen van een lokale wedstrijd in lutjebroek ipv een medaile pakken op de spelen. Ik kijk naar de grote exchanges en coinmarketcap. Daar is de 8000 nog niet eerder gebroken en ook de 'experts' geven aan dat dit een ath is.
Bittrex is toch geen kleintje? Zweeft al eventjes boven de 8k.
Ook op Bitfinex zit die erboven.

Argh, weer het zoveelste crypto-dilemma-voor-het-slapen-gaan. To sell or not to sell...

[ Voor 9% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 19-11-2017 22:49 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Buzz_Fuzz schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:47:
[...]

Het gaat niet om de 8000 van nu, het ging om de vorige keer door de 8000 heen (of niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

Bittrex doet geen USD, en USDT is niet hetzelfde (aangezien het momenteel niet mogelijk is je USDT te cashen bij Tether). Door dat laatste gaat het verhaal eigenlijk ook op voor Bitfinex.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper623
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
[...]

Argh, weer het zoveelste crypto-dilemma-voor-het-slapen-gaan. To sell or not to sell...
Echt klein niet. Kijk maar op https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/. Hier heeft bittrex 'maar' 6% van het volume van bitcoin. Maar omdat het zoveel coins heeft is het wel de 3e grote exchange.

Wat ik mij eigenlijk afvroeg, hoeveel mensen hier zitten er op Bithumb. Het ziet er allemaal wel een beetje vaag/chinees uit, terwijl het wel de grootste market cap heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door jasper623 op 19-11-2017 22:57 ]

“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:49:
[...]

Het gaat niet om de 8000 van nu, het ging om de vorige keer door de 8000 heen (of niet :P)
Dat dus. I dare to differ. Wel jammer dat ik nu met een overschot aan usdt zit en de handelsparen op Bittrex in usdt niet echt overhouden... Ik zie de wel beschikbare munten op korte termijn ook niet direct veel doen. Wellicht even niks doen en wat winst terugzetten. Heb nog een kleine order op neo staan maar dat is peanuts. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat morgen als ik mijn laptop weer openklap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:27
ZIjn er nog meer die het bizar vinden dat er weer zat mensen in BCH zijn gestapt.Die gaat morgen toch wel weer kelderen?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Laatst online: 29-11-2023
Sc0tTy schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:10:
ZIjn er nog meer die het bizar vinden dat er weer zat mensen in BCH zijn gestapt.Die gaat morgen toch wel weer kelderen?
Ik Ik Ik Ik!
Durf het echt niet, je weet dat hij weer gaat kelderen dus waarom investeren? Vind het ook bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasper623 schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:55:

Wat ik mij eigenlijk afvroeg, hoeveel mensen hier zitten er op Bithumb. Het ziet er allemaal wel een beetje vaag/chinees uit, terwijl het wel de grootste market cap heeft.
Zit je er zelf? Op basis van je post net even een account aangemaakt en ja het is even wennen, erg wennen... Ga er morgen wel verder naar kijken, ken mijn talen wel maar het is ook al laat. In het engels werkt het iig niet denderend, dat is eigenlijk niet echt een optie als je serieus wil handelen van wat ik zo zie.

Edit: het is Koreaans, niet chinees.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
migila schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:14:
[...]

Ik Ik Ik Ik!
Durf het echt niet, je weet dat hij weer gaat kelderen dus waarom investeren? Vind het ook bizar!
Ik denk dat ik a.s. vrijdag er wel 50E insteek, eens kijken of ik nog wat geld kan verdienen in het weekend. Verkopen op zaterdag avond op 1200 en dan naar de kroeg :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:06

p0st

Dutch Reefer

Tipje, voor wie het aandurft: Loopring :)

https://medium.com/@racky...the-neo-news-b1969de76c7e

Ik heb deze coin al een poosje, lijkt nu in een stroomversnelling te komen door de lancering van NEX https://neonexchange.org/

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op maandag 20 november 2017 @ 00:27:

Ik heb deze coin al een poosje, lijkt nu in een stroomversnelling te komen door de lancering van NEX https://neonexchange.org/
waar kan je loopring eigenlijk inkopen? of zal t echt via een exchange moeten gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Krijgt iemand een beetje mee wat er met Tether en Bitfinex gaande is? Lees al weken doomscenario's over het feit dat Bitfinex (eigenaar van USDT) miljoenen Tethers creëert en daarmee de prijs van Bitcoin omhoog drijft. Een compleet kunstmatige pump/groei dus.

Weet niet of het FUD is of dat er echt wat aan de hand is, maar ik vind het best wel eng!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 11:09
yinx84 schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:46:
Krijgt iemand een beetje mee wat er met Tether en Bitfinex gaande is? Lees al weken doomscenario's over het feit dat Bitfinex (eigenaar van USDT) miljoenen Tethers creëert en daarmee de prijs van Bitcoin omhoog drijft. Een compleet kunstmatige pump/groei dus.

Weet niet of het FUD is of dat er echt wat aan de hand is, maar ik vind het best wel eng!
FUD. Nieuwe Tether is slechts verantwoordelijk voor 0.2% van de Bitcoin orders. Daarnaast is Tether gebacked door echte USD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:15
OverSoft schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:02:
[...]

FUD. Nieuwe Tether is slechts verantwoordelijk voor 0.2% van de Bitcoin orders. Daarnaast is Tether gebacked door echte USD.
De kritiek is dat je Tether niet terug kunt ruilen naar USD. Je koopt dus $1, maar je krijgt $0. Compleet gebakken lucht dus. Ze kunnen (en willen) hun solvency niet aantonen dus er is een gigantische bubbel van USDT. Als straks niemand dit meer wil kopen, zijn er honderden miljoenen aan USDT dus feitelijk $0 waard zijn...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

OverSoft schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:02:
[...]

Alsof USD nog echte waarde heeft :+ }:O

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Holy shit.

Paar dagen geleden POWR gekocht.

De chain dient om rechtstreeks stroom van maatschappijen te kopen ipv met tussenpersoon. Zag het als leuke HODL coin.

1600 stuks gekocht aan ong 3050 Satoshi, deze morgen zat zijn piek op 9500 Satoshi. Ik heb derjuist de helft verkocht aan 7400 Sat,meer als het dubbel van de aankoopprijs. Zoiezo dus investering terug + winst en de andere helft zal hopelijk nog groeien, anders gewoon kleine winst.

Het gaat toch soms zo snel in deze wereld 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:02:
[...]

Heb zelf gekocht op 0,000043, sindsdien is 0,0000418 de hoogste notering geweest, waar hij nu op 0,00003375 staat. Dus voor mij is het tot nu toe nog geen goede run geweest maar we houden hoop :)
Vandaag toch tevreden wakker kunnen worden. POWR verkocht tussen de 0,000080 en 0,00090. Vervolgens teruggekocht op 0,000070 en nu hopen op een volgende pump :P

@Rakward, netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 11:09
RobbieB schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:23:
[...]

De kritiek is dat je Tether niet terug kunt ruilen naar USD. Je koopt dus $1, maar je krijgt $0. Compleet gebakken lucht dus. Ze kunnen (en willen) hun solvency niet aantonen dus er is een gigantische bubbel van USDT. Als straks niemand dit meer wil kopen, zijn er honderden miljoenen aan USDT dus feitelijk $0 waard zijn...
Zolang je ze kunt handelen naar crypto en ergens anders kunt verkopen is er niets aan de hand.
De bubbel is dan dus Tether, niet crypto. Maak me niet zo'n zorgen, gewoon iedereen adviseren geen exchanges meer te gebruiken die USDT gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sc0tTy schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:10:
ZIjn er nog meer die het bizar vinden dat er weer zat mensen in BCH zijn gestapt.
Ik heb gisteren een paar tientjes gekocht voor Sinterklaas.
En ik let daarvoor echt niet op de koers, ik wil gewoon kadootjes geven.

Ik zie het zo: Als ik een koffiezetapparaat als kado wil geven, kan ik krampachtig wachten tot er toevallig een aanbieding is van het desbetreffende koffiezetapparaat of ik kan gewoon naar de Blokker gaan.

Ik denk ook dat sowieso een hoop mensen instappen niet zozeer om te daytraden, maar gewoon om 'mee te doen' of op de lange termijn. Koop nu wat, kijk in 2019 hoe het ervoor staat.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
anandus schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:06:
[...]
Ik heb gisteren een paar tientjes gekocht voor Sinterklaas.
En ik let daarvoor echt niet op de koers, ik wil gewoon kadootjes geven.

Ik zie het zo: Als ik een koffiezetapparaat als kado wil geven, kan ik krampachtig wachten tot er toevallig een aanbieding is van het desbetreffende koffiezetapparaat of ik kan gewoon naar de Blokker gaan.

Ik denk ook dat sowieso een hoop mensen instappen niet zozeer om te daytraden, maar gewoon om 'mee te doen' of op de lange termijn. Koop nu wat, kijk in 2019 hoe het ervoor staat.
Waarom geef je iemand Bcash en niet gewoon Bitcoin? Just curious :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Luuk schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:20:
[...]

Waarom geef je iemand Bcash en niet gewoon Bitcoin? Just curious :)
Oh, nee, Bitcoin, ik zit er helemaal niet in, dus ken het jargon niet ;)
Dacht dat het daarom ging en omdat Bitcoin op de 8000-piek zat, 'waarom zou iemand dan instappen?'

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:41

Soul__assasin

de Belbelg

ik zou een stukje willen laten uitbetalen, echter is versturen van exchange naar btcdirect niet aan te raden... met welke online wallet hebben jullie goede ervaringen, of is er iemand die op dit moment wil kopen...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:00
Soul__assasin schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:27:
ik zou een stukje willen laten uitbetalen, echter is versturen van exchange naar btcdirect niet aan te raden... met welke online wallet hebben jullie goede ervaringen, of is er iemand die op dit moment wil kopen...
Je kan in principe naar de grote exchanges kijken die ook SEPA betalingen ondersteunen.
Niet de beste twee maar wel makkelijk zijn Coinbase/kraken als je het toch alleen maar om fiat uitbetalen gaat. Beiden zijn redelijk snel in verificatie en afhandeling daarvan.

Of inderdaad iemand anders vinden die je BTC's wilt kopen voor echt geld en er dan maar op vertrouwen dat je ze ook daadwerkelijk overmaakt :P .
Voor de laatste optie zou ik ze in ieder geval niet voor de huidige marktwaarde overnemen, dan kan ik ze net zo goed zelf van een exchange halen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Afgelopen 2 weken zijn voor mij echt wild geweest. Het begon bij de verkoop van een paar BTC op 6100 euro en die weer inkopen op 5000.

Voor de rest bestaat mijn portfolio uit ETH, XRP en Neo waar weinig beweging in heeft gezeten de afgelopen maanden. Laat deze alle 3 nou de afgelopen 2 weken flinke pumps gehad hebben. Van alle 3 dus een groot deel verkocht naar BTC en nu stijgt BTC weer.

Ben benieuwd wat de NEO aankondiging gaat doen. Verwacht eigenlijk dat het niet aan de hype kan voldoen en na de aankondiging de prijs verder zal inzakken. Mogelijk dus weer een goedkoop instap moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

GeeMoney schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:37:
[...]

Je kan in principe naar de grote exchanges kijken die ook SEPA betalingen ondersteunen.
Niet de beste twee maar wel makkelijk zijn Coinbase/kraken als je het toch alleen maar om fiat uitbetalen gaat. Beiden zijn redelijk snel in verificatie en afhandeling daarvan.

Of inderdaad iemand anders vinden die je BTC's wilt kopen voor echt geld en er dan maar op vertrouwen dat je ze ook daadwerkelijk overmaakt :P .
Voor de laatste optie zou ik ze in ieder geval niet voor de huidige marktwaarde overnemen, dan kan ik ze net zo goed zelf van een exchange halen >:) .
actief bij bittrex dus sepa gaat het niet worden denk ik...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:57
Soul__assasin schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:27:
Waarom is dit niet aan te raden? dit was ik namelijk wel van plan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:28
p0st schreef op maandag 20 november 2017 @ 00:27:

Pff kon dat nieuws niet wat later komen :p Wou er nog wat bijkopen voor 200 maar doordat ik het geld pas vrijdagochtend naar Kraken heb verstuurd is die er nog steeds niet. Sindsdienl van 1800 naar 2800 gestegen .
Zit er wel al een tijdje in met 2k stuks toen die nog niet van Binance was verdwenen.
Blijkbaar is die ook al een tijd terug op Binance.
Er gaan ook geruchten dat ze op bittrex komen in december

[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 20-11-2017 09:54 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeMoney
Soul__assasin schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:38:
[...]

actief bij bittrex dus sepa gaat het niet worden denk ik...
Dan wordt je actief bij Coinbase en dan traden van bittrex -> coinbase en dan withdrawen naar SEPA account.
Verificatie bij Coinbase is binnen 2 werkdagen gebeurd en een SEPA transactie meestal 1 werkdag. Dus in het slechtste geval heb je vrijdag je Euro's .

Tegen een koers van 6000 dollar wil ik je BTC anders wel kopen, spreken we even real-time af om de transacties te doen :P

[ Voor 32% gewijzigd door GeeMoney op 20-11-2017 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

solidslayer schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:41:
[...]

ze raden het zelf af omdat exchanges blijkbaar soms traag verwerken

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:57
Soul__assasin schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:47:
[...]

ze raden het zelf af omdat exchanges blijkbaar soms traag verwerken
ok, wat is traag? 1 dag? meerdere dagen? Is het dan wellicht beter om vanaf een wallet zoals Exodus uit te laten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Slick_Rick_
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 11:28
Gaargod schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:17:
[...]

Ik gebruik CoinTracking (via browser, niet de mobiele app) om alles bij te houden. Verder Blockfolio op m'n phone om door de dag heen beetje koersen te checken en af en toe eens een alertje te zetten, maar ik houd daar niet (meer) m'n holdings in bij.
In CoinTracking vind ik de 'Unrealized / Realized gains' pagina vooral een handige.
Ja inderdaad dat is ook mijn favoriete pagina :)
Hij koppelt wijzigingen aan settings goed met de app trouwens.
En ook handig; hij klopt.
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:24:
[...]
Mobiele app is ook echt aan te raden! Het is wel veel info die je op je af krijgt maar desondanks best heel nuttig. Ik vind het alleen jammer dat het meeste in relatie tot euro wordt weergegeven, dat is leuk maar ik zou liever de keus hebben om te switchen naar btc.
Je kunt switchen naar BTC :) Gewoon op EUR tikken. Is een toggle tussen BTC en EUR.

PC ASUS ROG Strix X570-E | Ryzen 5 5600X | ASUS ROG Strix RTX 3080 OC
Zonnepanelen 8910 Wp | 22x 405 Wp + S500B | SolarEdge SE8K
Warmtepomp Remeha Elga Ace hybride 6 kW
EV Volkswagen Passat GTE PHEV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

solidslayer schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:41:
[...]

Wat hierboven wordt gezegd, het werkt te traag. Bij een exchange heb je een vaste fee. En als je wilt laten uitbetalen (via Bitonic bijvoorbeeld) dan met je transactie snel aankomen. Dus beter vanaf een eigen wallet, waar je de miner fee kunt verhogen voor een gegarandeerde snellere transactie.

Je kan ook SEPA betalingen doen via Kraken, via Bittrex kan ook hoor, maar dan moet je contact opnemen met de klantenservice en ze zijn niet bepaald snel met reageren.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

GeeMoney schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:46:
[...]

Dan wordt je actief bij Coinbase en dan traden van bittrex -> coinbase en dan withdrawen naar SEPA account.
Verificatie bij Coinbase is binnen 2 werkdagen gebeurd en een SEPA transactie meestal 1 werkdag. Dus in het slechtste geval heb je vrijdag je Euro's .

Tegen een koers van 6000 dollar wil ik je BTC anders wel kopen, spreken we even real-time af om de transacties te doen :P
blijkbaar had ik al een coinbase account....

THX

www.weefab.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

_Slick_Rick_ schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:56:
[...]

Ja inderdaad dat is ook mijn favoriete pagina :)
Hij koppelt wijzigingen aan settings goed met de app trouwens.
En ook handig; hij klopt.

[...]

Je kunt switchen naar BTC :) Gewoon op EUR tikken. Is een toggle tussen BTC en EUR.
Cryptoinsight (hebben ook een eigen coin; TKR) is nog mooier dan Blockfolio, daar kan je ook je ETH adres invoeren en ook zo zien welke tokens eraan zijn gekoppeld. Bovendien komen ze met een desktopclient dit jaar !

K20A daily :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:51
Bouli schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:59:
[...]

Cryptoinsight (hebben ook een eigen coin; TKR) is nog mooier dan Blockfolio, daar kan je ook je ETH adres invoeren en ook zo zien welke tokens eraan zijn gekoppeld. Bovendien komen ze met een desktopclient dit jaar !
Delta is ook een goeie, komen binnenkort met een grote update

https://medium.com/getdelta
https://getdelta.io/

edit: en het is Belgisch :P

[ Voor 3% gewijzigd door SchieveZot op 20-11-2017 10:19 ]

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakward schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:59:
Holy shit.

Paar dagen geleden POWR gekocht.

De chain dient om rechtstreeks stroom van maatschappijen te kopen ipv met tussenpersoon. Zag het als leuke HODL coin.

1600 stuks gekocht aan ong 3050 Satoshi, deze morgen zat zijn piek op 9500 Satoshi. Ik heb derjuist de helft verkocht aan 7400 Sat,meer als het dubbel van de aankoopprijs. Zoiezo dus investering terug + winst en de andere helft zal hopelijk nog groeien, anders gewoon kleine winst.

Het gaat toch soms zo snel in deze wereld 8)7
Ik heb afgelopen vrijdag ook mijn OMG verkocht en ze allemaal gestoken in POWR 1755 stuks. Ik had alleen niet verwacht er zo snel winst uit te halen.. :):):) Ik twijfel wel wat te doen ...
Weet jij waardoor hij ineens zo is gestegen? Ik sta achter de coin maar ik heb nog niet kunnen ontdekken waar de stijging vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:22:
[...]

Ik heb afgelopen vrijdag ook mijn OMG verkocht en ze allemaal gestoken in POWR 1755 stuks. Ik had alleen niet verwacht er zo snel winst uit te halen.. :):):) Ik twijfel wel wat te doen ...
Weet jij waardoor hij ineens zo is gestegen? Ik sta achter de coin maar ik heb nog niet kunnen ontdekken waar de stijging vandaan komt.
Onder andere dit:
https://medium.com/power-...ng-the-power-2dbadfad50ae

Ook heb ik iets vernomen dat er een deal is gesloten voor 400 microgrids in India (weet niet precies hoe of wat)

Verder wordt verwacht dat vanavond (11 uur nederlandse tijd) Palm Beach Confidential komt met een positieve aanbeveling over POWR

Ondertussen vandaag alweer 500 dollar winst gepakt op 400 dollar initiele inleg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Bouli schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:58:
[...]

Wat hierboven wordt gezegd, het werkt te traag. Bij een exchange heb je een vaste fee. En als je wilt laten uitbetalen (via Bitonic bijvoorbeeld) dan met je transactie snel aankomen. Dus beter vanaf een eigen wallet, waar je de miner fee kunt verhogen voor een gegarandeerde snellere transactie.

Je kan ook SEPA betalingen doen via Kraken, via Bittrex kan ook hoor, maar dan moet je contact opnemen met de klantenservice en ze zijn niet bepaald snel met reageren.
Kan ik aannemen dat cashen via Bitonic (iDeal) ongunstiger is vanwege een hogere fee dan via Coinbase / Kraken (Sepa)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:26:
[...]

Onder andere dit:
https://medium.com/power-...ng-the-power-2dbadfad50ae

Ook heb ik iets vernomen dat er een deal is gesloten voor 400 microgrids in India (weet niet precies hoe of wat)

Verder wordt verwacht dat vanavond (11 uur nederlandse tijd) Palm Beach Confidential komt met een positieve aanbeveling over POWR

Ondertussen vandaag alweer 500 dollar winst gepakt op 400 dollar initiele inleg 8)7
Ok dank je wel!! _/-\o_
Dan wacht ik tot 11 uur. Ik sta op een winst van 737n dollar.. hopen dat het meer word.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:22:
[...]

Ze krijgen 8 miljoen dollar van de Australische overheid en ze nu aant bespreken om in India 450 micro-grids te plaatsen.

Misschien heeft dat het project in grotere bekendheid geplaatst en is daarom de prijsstijging begonnen.
Op Cryptocompare staat hij pas van 2 November erop dus gaat wel al snel nu, als dat nieuws klopt heb ik mss nog veel te vroeg verkocht, maar beter zeker van kleine winst dan kans op groot verlies zeker? En 800 POWR kan ook nog veel waard ooit zijn als dit echt nog maar het begin van dit project is.

edit:
dju, bartjj kon sneller typen dan mij :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:16
Ik lees hier heel veel over kleinere alt coins, maar waar kopen jullie die dingen? Ik zit op Bitstamp, vind het een fijne interface, maar er worden maar een paar coins ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakward schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:31:
[...]

Ze krijgen 8 miljoen dollar van de Australische overheid en ze nu aant bespreken om in India 450 micro-grids te plaatsen.

Misschien heeft dat het project in grotere bekendheid geplaatst en is daarom de prijsstijging begonnen.
Op Cryptocompare staat hij pas van 2 November erop dus gaat wel al snel nu, als dat nieuws klopt heb ik mss nog veel te vroeg verkocht, maar beter zeker van kleine winst dan kans op groot verlies zeker? En 800 POWR kan ook nog veel waard ooit zijn als dit echt nog maar het begin van dit project is.

edit:
dju, bartjj kon sneller typen dan mij :+
Met winst verkopen is altijd goed!!! Dat kan niemand meer van je afpakken zo moet je maar denken :) Wat betreft het begin.. klopt we staan nog maar aan het begin ik heb er goed vertrouwen in alleen POWR heeft mij verrast. :):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
DarkShadow schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:39:
Ik lees hier heel veel over kleinere alt coins, maar waar kopen jullie die dingen? Ik zit op Bitstamp, vind het een fijne interface, maar er worden maar een paar coins ondersteund.
Ik zit op Bittrex, die hebben enerm veel coins.

Nadeel is dat ze geen GAS van Neo uit betalen en VeChain hebben ze ook niet, dus heb ik die 2 op Binance staan.

Bittrex vind ik het meest overzichtelijk en user-friendly.

[ Voor 1% gewijzigd door Rakward op 20-11-2017 10:41 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 06:59
Robert1983nl schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:44:
Hmmmm...

Als ontzettende noob zat ik op de 'weekend-dip' te wachten en had ik afgelopen nacht een buy order voor XBT @ $7400 staan... Daar is natuurlijk niks van terecht gekomen, dus ik dacht nog effe voor het naar bed gaan wat XBT in te slaan... Is ie door de $8000 gegaan... Fail. Maar wel leuk om te zien hoe dit gaat. Ik ben al harstikke trots op m'n 0,21XBT en ga die vannacht in de sell zetten voor $8150, hopend op die correctie. Dan een beetje NEO (toch wel) inslaan, en kijken naar ICN en KMD, tot XBT wéér in de lift omhoog gaat.

Wat heb ik een spijt dat ik altijd al m'n geld uitgaf en amper spaarde...
Weekenddip is een mythe. De mens zoekt altijd naar patronen en soms komen ze overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
Ik lees hier mooie verhalen over gigantische winsten. En die zijn er inderdaad te maken. Maar als je met weinig kunt spelen wat is dan het beste om te doen.

Inzetten op een niche player is enke, handig als je gelooft in het produkt. Ik blijf bij de relatief grote munten. Maar geniet van de verhalen. En wie weet kan ik eens instappen op een klein wonder. Maar waar halen jullie de mosterd...uhm jullie informatie over alle coins. Zijn er meer van deze fora waar alles voorbij komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
Egbert1907 schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:47:
Ik lees hier mooie verhalen over gigantische winsten. En die zijn er inderdaad te maken. Maar als je met weinig kunt spelen wat is dan het beste om te doen.

Inzetten op een niche player is enke, handig als je gelooft in het produkt. Ik blijf bij de relatief grote munten. Maar geniet van de verhalen. En wie weet kan ik eens instappen op een klein wonder. Maar waar halen jullie de mosterd...uhm jullie informatie over alle coins. Zijn er meer van deze fora waar alles voorbij komt
In het begin las ik enkel dit topic gewoon voor een beetje meer te snappen van hoe en wat. Toen zat er ook maar 200 euro in mijn portfolio.

Nu zit er 6000 euro in mijn portfolio en dus volg ik hier dagelijks de discussies/nieuwtjes, alsook op /biz/ van 4chan lees ik graag geruchten en een paar pagina's op Facebook(maar die lijken de helft van de tijd reclame te willen maken).

Op /biz/ bv gelezen dat IBM een aankondiging ging doen over samenwerking met Lumen, snel gekocht, en hoppa, 90% omhoog(als ik eerder was geweest 300%!). Te lang gewacht met verkopen en opeens trg 30% verlies. Daarom nu die POWR ook op tijd verkocht(zie mijn vorige posts)

Probleem is dat er veel tijd in kruipt die ik gewoon niet heb door werk + avondschool + trainen + huishouden + onderhoud/renovatie aan huis. Anders las ik mijn eigen nog veel meer in.

Maar met weinig centen zou ik ook gewoon bij 1 of 2 munten blijven mss hoewel ik toch blij ben met mijn diverse portfolio, gespreid risico lijkt me toch altijd veiliger.

Zeker omdat je dan kans hebt op uitschieters als POWR want die winst maakt de kleine verliezen van 5 andere munten goed

[ Voor 10% gewijzigd door Rakward op 20-11-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Volgens mij is dan een verhouding van 60/40 of 70/30 prima op zijn plek.
Zet 70% in op de grote 2-3 munten en de andere 30% verdeeld je naar gelang je interesse/support op kleinere alts.
Ik heb bijvoorbeeld nu 500XRP en bijna 400 IOTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Egbert1907 schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:47:

Ik haal mijn informatie vooral uit dit topic en de reddits van coins die ik interessant vind of die /r/cryptocurrency reddit.

Ik speel overigens ook met weinig, heb €800 ingelegd, maar mn wallet staat na twee weekjes toch op 1800 dollar. Dus met een kleine inleg kan je toch een leuk rendement halen.

Wel moet ik zeggen dat dat vooral komt omdat ik gewoon meer geluk dan pech heb gehad tot nu toe. Af en toe gewoon vroeg je winst pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
Ha ik heb 50 hele euro ingelegd op bitstamp. Waarvan 50 ripple en jawel 0,007 BTC
Dus rijk zal ik niet worden. Het gaat mij meer om kennis.
Geld kwijt is jammer maar menig cursus is duurder. Tijd is niet zozeer het probleem voor me. Dan offer ik iets anders op. Ik ben toch van het fladderen. Ik vind iets leuk....duik erin...wil alles weten, en dan weer door.
Ik ga jullie bronnen eens opzoeken en bekijken. Meer tips blijven uiteraard welkom. Vooral voor algemene fora over crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Boombastic
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-07 19:43
Ik zit met grote interesse, dit topic te lezen. ik ben van plan om eindelijk eens een keer in te gaan stappen in deze wereld met een bescheiden bedrag, dus ik ga het allemaal bijhouden :)

Ik dacht eraan om Kraken en Bittrex te gaan gebruiken en te beginnen met iets als de b3coin, die daalt als een malle, ik heb echter nog niet iemand daar iets over zien schrijven, dus ik ga ook nog even verder zoeken op internet.... en ik was ook benieuwd of iemand iets doet met de Gulden?

Nog geen wallet, maar omdat het een klein bedrag is, dacht ik eraan om gewoon op de exchange te laten staan.

Wish me luck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Mr.Boombastic schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:13:
Ik zit met grote interesse, dit topic te lezen. ik ben van plan om eindelijk eens een keer in te gaan stappen in deze wereld met een bescheiden bedrag, dus ik ga het allemaal bijhouden :)

Ik dacht eraan om Kraken en Bittrex te gaan gebruiken en te beginnen met iets als de b3coin, die daalt als een malle, ik heb echter nog niet iemand daar iets over zien schrijven, dus ik ga ook nog even verder zoeken op internet.... en ik was ook benieuwd of iemand iets doet met de Gulden?

Nog geen wallet, maar omdat het een klein bedrag is, dacht ik eraan om gewoon op de exchange te laten staan.

Wish me luck ;)
Wees voorzichtig met Kraken aub, ik ben er weg gegaan en heb in dit topic of het vorige nooit een goed woord erover gelezen.

Veel errors en orders die niet werken op momenten dat het nodig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Boombastic schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:13:

Wish me luck ;)
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.

Beter vermijd je Kraken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Boombastic
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-07 19:43
Ik las het net in het roze gedeelte inderdaad, thanks voor de tip.... beginnersfoutje :P Ik ga vandaag alles hier nog wel even doorspitten.... en google'n

[ Voor 27% gewijzigd door Mr.Boombastic op 20-11-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Hier €750 inleg en had als ik met BCH vorig weekend m'n twee domme fouten niet had gemaakt nu ook rond de €1500+ gezeten.

Heb daar wel onwijs veel van geleerd en inmiddels van de -€200 naar -€25 gegaan.

Achteraf blij dat ik deze lessen nu heb gehad als dat ik met veel grotere bedragen had gesmeten.

Overigens is mijn eerste doel om mijn oorspronkelijke investering er uit te halen, door het te verdubbelen. Dat geld haal ik er weer uit (terug naar de bankrekening) om dan met de rest weer verder te sprelen. Daarmee creëer ik voor mezelf de houvast bij grote rode candels dat het toch geld is wat ik niet had, wat weer een gerust hart en hoofd moet opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Zij die zo tegen USDT zijn, handelen jullie dan enkel op beurzen met EUR paren? En die zijn?
- Kraken, Europees, maar die is nogal bedenkelijk qua performance de laatste maanden.
- Bitstamp, Europees, maar biedt weinig coins aan.
- BL3P, zelf geen ervaring mee. Nederlands? Lager volume mogelijks? Dus mogelijks slechtere koersen?
- ...?

(Mss de TS dringend eens updaten?)

[ Voor 20% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 20-11-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

Boy

www.byoscoop.nl

Buzz_Fuzz schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:22:
Zij die zo tegen USDT zijn, handelen jullie dan enkel op beurzen met EUR paren? En die zijn?
- Kraken, Europees, maar die is nogal bedenkelijk qua performance de laatste maanden.
- Bitstamp, Europees, maar biedt weinig coins aan.
- BL3P, zelf geen ervaring mee. Nederlands? Lager volume mogelijks? Dus mogelijks slechtere koersen?
- ...?

(Mss de TS dringend eens updaten?)
Ik heb nog nooit naar een tether overgemaakt, dus dat is ook een optie. Maar wil hier wel mee gaan experimenteren. Beetje BTC naar tether en weer terug als het omhoog gaat...

Voor zover ik weet zijn hier geen euro varianten van en boeit eigenlijk toch niet? Je zet het er alleen neer om te zorgen dat je een stabiele locatie hebt

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rakward
Aan de moderator:
Zou mss Cryptocompare.com kunnen toegevoegd worden aan de Intro-post, hoofdstuk: Analyse bv.

Buiten de grafieken/beschrijving van zo'n beetje elke coin-paar die je kan inbeelden vind je er ook info/reviews van Exchanges en Wallets. Ook mining maar dat is voor beginners al wat ver gevorderd.

Voor mij is het de go-to site qua info en overzichtelijkheid. :)

En zouden we Kraken er niet gewoon uit halen? Als je nu de intro leest gaat het veel over Kraken om dan vervolgens in de topic-regels te lezen dat Kraken 'ruk' is. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Rakward op 20-11-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Rakward schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:35:
Aan de moderator:
Zou mss Cryptocompare.com kunnen toegevoegd worden aan de Intro-post, hoofdstuk: Analyse bv.

Buiten de grafieken/beschrijving van zo'n beetje elke coin-paar die je kan inbeelden vind je er ook info/reviews van Exchanges en Wallets. Ook mining maar dat is voor beginners al wat ver gevorderd.

Voor mij is het de go-to site qua info en overzichtelijkheid. :)

En zouden we Kraken er niet gewoon uit halen? Als je nu de intro leest gaat het veel over Kraken om dan vervolgens in de topic-regels te lezen dat Kraken 'ruk' is. 8)7
@.oisyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
FYI ik heb vorige week een paar Litecoins geprobeerd te verkopen via KRAKEN. Het heeft mij letterlijk 2 uur gekost om het daadwerkelijk te kunnen verkopen. Elke keer weer een error. Ik ga nu laten uitbetalen en ga een een ander exchange zoeken.

TIP VERMIJD kraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m181087
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:26
HaskoF schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:59:
FYI ik heb vorige week een paar Litecoins geprobeerd te verkopen via KRAKEN. Het heeft mij letterlijk 2 uur gekost om het daadwerkelijk te kunnen verkopen. Elke keer weer een error. Ik ga nu laten uitbetalen en ga een een ander exchange zoeken.

Waarom niet een andere exchange zoeken en op Kraken een withdraw opzetten naar die exchange?
Scheelt je weer een keer de fee voor het verkopen/kopen van je crypto's.
Ik heb vorige week op Kraken al mijn geld omgezet in XRP en die naar Bitfinex gezet. Kostte me 0.02 XRP.
Heeft me wel 45 minuten gekost om de XRP te kopen op Kraken en dan nog eens een Withdrawel adres op te zetten. Dankzij alle Errors uiteraard.
De XRP zelf had ik binnen 5 minuten op Bitfinex staan toen het wel eenmaal lukte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
NickChange schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:44:
[...]

Weekenddip is een mythe. De mens zoekt altijd naar patronen en soms komen ze overeen.
Onzin. Dat BTC op vrijdagmiddag/avond omlaag gaat is zo enorm vaak gebeurt dat het gewoon een feit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Is 'het' NEO nieuws al bekend? Normaal houd ik Reddit in de gaten maar dat wordt op het werk geblokkeerd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Laatst online: 15:02
Nope, nog niks bekend.
Theniers schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:08:
Is 'het' NEO nieuws al bekend? Normaal houd ik Reddit in de gaten maar dat wordt op het werk geblokkeerd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

de insiders zijn nu even aan het inslaan voor de pump (dat gevoel bekruipt me steeds meer) buy the rumour.....

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

mindcre8r schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:23:
de insiders zijn nu even aan het inslaan voor de pump (dat gevoel bekruipt me steeds meer) buy the rumour.....
Woehoe speculatie to the max!

'Insiders', pls :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:35

zomertje

Barisax knorretje

HaskoF schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:59:

Kraken heeft voooral last van overbelasting. Vanochtend werd mijn order direct uitgevoerd, geen probleem gehad dus. Voor snelle acties ongeschikt, maar voor op t gemak laten uitbetalen prima imho.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:23:
Neo bedoel je? Waarom zouden ze dat nu pas doen? Is er eigenlijk bekend wanneer het nieuws komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
ik dacht om 14;00 nederlandse tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Gebruikt er eigenlijk niemand coinigy.com? Kost wel iets per maand, maar ultiem qua gebruikersinterface, om je portfolio centraal bij te houden want API met alle exchanges, en super goeie app waar je dan ook je alerts binnenkrijgt enz. Heb er hier eigenlijk nog nooit iets over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 18:33
jasper7878 schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:27:
Ergens gelezen of waar haal je dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
slack groep waar ik in zit, maar hang me er niet aan op. ook daar word nog wel eens wat geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Mag ik u vragen uw alu-hoedjes erbij te pakken voor het volgende? :P

Iemand enig idee waarom de miners hun hashpower nog op Bitcoin richten, terwijl Bitcoin Cash op dit moment winstgevender is? Normaalgesproken switcht men altijd heen en weer tussen de meest winstgevende munt, maar dat is deze keer niet gebeurd. Er zwerven wat alu-hoedje theorieën rond over 'Operation Dragonslayer' (gebaseerd op dit.) Ze zouden de difficulty van het minen van Bitcoin een tandje hoger willen krijgen om vervolgens massaal te switchen naar Bitcoin Cash, om uiteindelijk een 'death spiral' van Bitcoin kracht bij te zetten.

Acht de kans vrij klein, maar ga me wel even achter de oren krabben als Slushpool (de oudste Bitcoin miningpool) komende vrijdag gaat aankondigen over te stappen naar Bitcoin Cash.

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 20-11-2017 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
zomertje schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:25:
[...]

Kraken heeft voooral last van overbelasting. Vanochtend werd mijn order direct uitgevoerd, geen probleem gehad dus. Voor snelle acties ongeschikt, maar voor op t gemak laten uitbetalen prima imho.
Dan heb je geluk gehad. Of het moet zijn dat het 's ochtends altijd vlotter gaat.
Hier heeft het mij een hele namiddag aan refreshen geduurd (ettelijke uren dus), door de Cloudflare errors, "feature disabled" & 404 email confirmatie pagina's heen, om m'n EUR naar XRP om te zetten, een withdrawal address toe te voegen en het over te maken naar Bittrex.

"Opt gemak" vond ik dat nu toch ook niet :+ }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
yinx84 schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:40:

Iemand enig idee waarom de miners hun hashpower nog op Bitcoin richten, terwijl Bitcoin Cash op dit moment winstgevender is? Normaalgesproken switcht men altijd heen en weer tussen de meest winstgevende munt, maar dat is deze keer niet gebeurd. Er zwerven wat alu-hoedje theorieën rond over 'Operation Dragonslayer' (gebaseerd op dit.) Ze zouden de difficulty van het minen van Bitcoin een tandje hoger willen krijgen om vervolgens massaal te switchen naar Bitcoin Cash, om uiteindelijk een 'death spiral' van Bitcoin kracht bij te zetten.

Acht de kans vrij klein, maar ga me wel even achter de oren krabben als Slushpool (de oudste Bitcoin miningpool) komende vrijdag gaat aankondigen over te stappen naar Bitcoin Cash.
Volgens fork.lol is BTC toch 1.14x winstgevender om te minen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:08
jasper7878 schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:27:
15u ned tijd.

11am EST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie dat dit met de prijs zal doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
croc schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:47:
[...]

Volgens fork.lol is BTC toch 1.14x winstgevender om te minen?
En nu weer 1.04x voor BCH 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

FUD. Ik zou ALLES wat je van /r/btc haalt met een hele grote korrel zou nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Wat is dit dan?

Ontology Network Launch + NEO Ecosystem Sharing Session

https://www.meetup.com/nl...d=245101761&a=socialmedia

1:30 PM vertaalt zich volgens Google naar 19:30

Is dit een andere mededeling van Neo of is dit het event waar het grote nieuws medegedeeld wordt?

Had op 19:30 gerekend als ik een andere tijd moet volgen dan hoor ik het graag dan blijf ik nog even thuis.

Edit: we leven pas de 20e

[ Voor 24% gewijzigd door ErikRo op 20-11-2017 14:03 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:54:
Wat is dit dan?

Ontology Network Launch + NEO Ecosystem Sharing Session

https://www.meetup.com/nl...d=245101761&a=socialmedia

1:30 PM vertaalt zich volgens Google naar 19:30

Is dit een andere mededeling van Neo of is dit het event waar het grote nieuws medegedeeld wordt?

Had op 19:30 gerekend als ik een andere tijd moet volgen dan hoor ik het graag dan blijf ik nog even thuis.
Die staat voor volgende week maandag dus ik zou gewoon doorademen en je ding doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:00:
[...]

Die staat voor volgende week maandag dus ik zou gewoon doorademen en je ding doen. ;)
Ach het is helemaal geen 27e ik zag maandag staan, hoezo slim bezig, thnx post maar even aangepast ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ErikRo op 20-11-2017 14:04 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward

Bedankt, had nog wat BTC staan op Bittrex mss ga ik die gewoon eens in Bcash steken.

Overigens, hier mijn overzicht van handel op Bittrex tot nu toe, voor de rest nog BTC op Exodus en ETH/DASH op Bitpanda-wallet als HODL allemaal.

Wit is verkocht
Grijs is nog niet verkocht, verkoop-order staat wel in
Geel is HODL munt, dus geen verkoop-order instaan (buiten die extra lijn POWR, die is gesplitst en verkocht omdat hij plots zo hoog stond)
Datums zijn de dag waarop de koers het laatst gechecked is en dus winst die ik zou hebben als ik nu verkoop.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HpjBtis.png

Toch een leuke winst tot nu toe, niet slecht voor 2 weken effectief met handelen bezig te zijn toch? 8)

EDIT:
Lees juist dat er weer een scam gebeurt is, een coin genaamd Confido.

De reddit is opeens gesloten, de oprichter verdwenen van twitter/linked-in, website offline, ...
En waarde ook serieus gedaald hierdoor
https://coinmarketcap.com/currencies/confido/

[ Voor 7% gewijzigd door Rakward op 20-11-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:09
Ene Fred Huang van NEO Council (marketing ofzo) is aan het hypen voor NEO op twitter:

https://twitter.com/fredafrica2012/status/932599343823097860

Men denkt dat om 15 uur NL tijd iets bekend wordt gemaakt omdat dat precies 72 uur na de "NEO countdown 3 days" hype van afgelopen dagen was.

Het kan ook zijn dat de NEO/Microsoft wedstrijd het nieuws was, nu Malcom Lerider, Senior R&D bij NEO, bij die 3 days NEO countdown tweet had gezegd: "a challenge to the community". Een wedstrijd is zeker een challenge dus dat zou ook kloppen, alleen zou hij dan te vroeg hebben gehyped en zou deze Fred Huang van marketing uit zijn nek kletsen, dus dat klopt ook niet.

Ik wacht dus nog even af. De verscheidene kleine pumps zou insider knowledge kunnen zijn anticiperend op goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:01
rvT schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:12:
Yes, ik heb de knoop doorgehakt. Het wordt alles of niets, $10.000 gestopt in lending wallet van BitConnect. Hoop dat BitConnect nog vier maanden in de lucht blijft.
je weet dat t een ponzi is? wat kan je verdienen na 4 maanden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:41:
Ene Fred Huang van NEO Council (marketing ofzo) is aan het hypen voor NEO op twitter:

Men denkt dat om 15 uur NL tijd iets bekend wordt gemaakt omdat dat precies 72 uur na de "NEO countdown 3 days" hype van afgelopen dagen was.

Het kan ook zijn dat de NEO/Microsoft wedstrijd het nieuws was, nu Malcom Lerider, Senior R&D bij NEO, bij die 3 days NEO countdown tweet had gezegd: "a challenge to the community". Een wedstrijd is zeker een challenge dus dat zou ook kloppen, alleen zou hij dan te vroeg hebben gehyped en zou deze Fred Huang van marketing uit zijn nek kletsen, dus dat klopt ook niet.

Ik wacht dus nog even af. De verscheidene kleine pumps zou insider knowledge kunnen zijn anticiperend op goed nieuws.
Nou ik zit er klaar voor. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Volgens mij waren er mensen niet zo blij met mij op dit forum.

Als je mijn vorige post las en er op in ging dan was de winst van 14nov naar nu rond de 120% geweest.

POWR telegram group is exponentieel gegroeid inmiddels 10.6k leden.

Powerledger.io dit word de volgende omisego! Omisego marketcap was in paar maanden tijd van 100m naar 1.2b gegaan. Deze van powr staat op nog maar 223m dus zat ruimte om te groeien.

Ik had er een ton in gedaan dus dan kan je wel rekenen wat dat mij opgeleverd heeft in minder dan een week tijd. Wat ook heel interessant is zijn germination events in 2018 voor passief inkomen.

Zie https://web.powerledger.io/asset-germination-events/

Nu is die op een dip dus goed moment :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
Rookert25 schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:41:

Dus gisteren was Malcolm Lerider boos omdat mensen FUD over NEO verspreidden, en vandaag verspreid een hooggeplaatste FOMO... :+ Ik vind niet erg hoor, verreweg mijn grootste holding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:09
BabyRattle schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:07:

Als je mijn vorige post las en er op in ging dan was de winst van 14nov naar nu rond de 120% geweest.

Powerledger.io dit word de volgende omisego! Omisego marketcap was in paar maanden tijd van 100m naar 1.2b gegaan. Deze van powr staat op nog maar 223m dus zat ruimte om te groeien.

Ik had er een ton in gedaan dus dan kan je wel rekenen wat dat mij opgeleverd heeft in minder dan een week tijd. Wat ook heel interessant is zijn germination events in 2018 voor passief inkomen.

Zou niet zo smijten met de getallen man, is alleen maar slecht voor de zenuwen die ik zou hebben als ik moet vertrouwen op de exchanges en m'n eigen firewal qua beveiliging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Theniers schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:09:
[...]

Dus gisteren was Malcolm Lerider boos omdat mensen FUD over NEO verspreidden, en vandaag verspreid een hooggeplaatste FOMO... :+ Ik vind niet erg hoor, verreweg mijn grootste holding.
Als het nieuws tegenvalt blijf je dan nog holden en hoop je na een dip op een flink up ooit ergens?
Hij heeft toch best lang tussen 27 en 30 gehangen met uitzonderingen op 34 de kans dat die weer naar 50 gaat acht ik dan niet zo heel groot en als je wilt verkopen ben je vast niet de enige als het nieuws tegenvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:15
SchieveZot schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:02:
[...]

Delta is ook een goeie, komen binnenkort met een grote update

https://medium.com/getdelta
https://getdelta.io/

edit: en het is Belgisch :P
Ik gebruik ook delta. Was even een klus om alle historische orders in te geven met de fee in de koers verwerkt zodat de btc balans in mijn portfolio ook exact overeenkomt met mijn portfolio in bittrex. In de nieuwe versie kan je de fee automatisch verwerken.
Nu is het eenvoudig bijwerken en heb ik een mooi all time overzicht in euro en btc. De alerts werken ook prima. Je vragen of bugs kan je direct kwijt via oa telegram aan de ontwikkelaars. Zijn erg actief. En er is ook een desktopversie in ontwikkeling. Sommige extra features zijn straks alleen beschikbaar in een proversie waarvoor wel abonnementskosten worden gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:13:
[...]

Als het nieuws tegenvalt blijf je dan nog holden en hoop je na een dip op een flink up ooit ergens?
Hij heeft toch best lang tussen 27 en 30 gehangen met uitzonderingen op 34 de kans dat die weer naar 50 gaat acht ik dan niet zo heel groot en als je wilt verkopen ben je vast niet de enige als het nieuws tegenvalt.
Ik hold vrijwel alles, ook al dipt het keihard omlaag (ik heb bijvoorbeeld -50% op OMG, -60% op TenX sinds aanschaf). Ik heb er per munt zulke kleine bedragen inzitten dat het mij allemaal niet zoveel uitmaakt.

In mijn geval werkt het wel (+50% winst op totale portfolio met de recente NEO boost). Dat betekent niet dat ik veel meer had kunnen verdienen als ik een actievere houding had. Maarja, je leest de verhalen, mensen met een actieve houding kunnen ook veel verliezen... ik denk dat ik beter slaap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
BabyRattle schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:07:

Zouden mensen dan niet juist blij met je moeten zijn? :)

Ik denk echter niet dat het OMG-prijzen gaat bereiken, aangezien POWR een supply van 1 miljard (!) heeft. Bij OMG is dit 'maar' 140 miljoen. Circulating supply is ongeveer van dezelfde orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Theniers schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:21:
[...]

Ik hold vrijwel alles, ook al dipt het keihard omlaag (ik heb bijvoorbeeld -50% op OMG, -60% op TenX sinds aanschaf). Ik heb er per munt zulke kleine bedragen inzitten dat het mij allemaal niet zoveel uitmaakt.

In mijn geval werkt het wel (+50% winst op totale portfolio met de recente NEO boost). Dat betekent niet dat ik veel meer had kunnen verdienen als ik een actievere houding had. Maarja, je leest de verhalen, mensen met een actieve houding kunnen ook veel verliezen... ik denk dat ik beter slaap :)
Hier zelfde ‘tactiek’. Een beetje NEO en IOTA en beiden doen het sinds vorige week erg lekker _/-\o_ Ik had tot eind vorige week al een tijd niet meer op cryptocompare gekeken (beiden munten gingen niet zo lekker en ik ben toch van het hold’n) maar dat is sinds zaterdag verandert naar meerdere keren per dag die F5 knop aantikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ik zie op de NEO site een nieuwe blog in chinees. Gaat alleen een competitie, vrees dat dat het grote nieuws is waarom zouden ze anders niet een blog met al het nieuws plaatsen. je gaat toch niet een blog per onderdeel op je site plaatsen.

[ Voor 15% gewijzigd door ErikRo op 20-11-2017 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
yinx84 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:23:
[...]

Zouden mensen dan niet juist blij met je moeten zijn? :)

Ik denk echter niet dat het OMG-prijzen gaat bereiken, aangezien POWR een supply van 1 miljard (!) heeft. Bij OMG is dit 'maar' 140 miljoen. Circulating supply is ongeveer van dezelfde orde.
Dat betekend de prijs. Maar aantal munten heeft niks met marketcap te maken. Volgens mij lees je het verkeerd.

Zojuist weer een order van 680000 powr tokens gezien. Zal niet zo lang meer op dit lage prijsniveau blijven 0.5284 euro

[ Voor 10% gewijzigd door BabyRattle op 20-11-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:06

p0st

Dutch Reefer

ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:24:
Ik zie op de NEO site een nieuwe blog in chinees. Gaat alleen een competitie, vrees dat dat het grote nieuws is waarom zouden ze anders niet een blog met al het nieuws plaatsen. je gaat toch niet een blog per onderdeel op je site plaatsen.
Dat is zeker geen nieuws dat "substantial news for all NEO holders" is, dus ik gok dat dit niet het nieuws is waar we allemaal op zitten te wachten :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Pagina: 1 ... 44 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]