[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.106 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Maken veel mensen hier gebruik van hardware wallets? Ik heb de Digital Bitbox nu gebruikt want vind het toch wel veiliger.Afbeeldingslocatie: https://digitalbitbox.com/img/dbb-5698-crop-rot90.png

Klopt het dat ik mijn private key via de Digital Bitbox nooit kan zien (like, dat is de bedoeling)?
En klopt het dat ik eigenlijk op de Bitbox zelf maar een wallet tegelijk kan openen. Als ik er meerdere wil openen moet je in feite wisselen tussen wallets die op de SD-kaart staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:25
Is er al iemand die Bitcoin Gold heeft opgevraagd? en hoe kan je dat het beste doen?
en natuurlijk het makkelijkste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-09 22:00
BFmango schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:40:
Maken veel mensen hier gebruik van hardware wallets? Ik heb de Digital Bitbox nu gebruikt want vind het toch wel veiliger.[afbeelding]

Klopt het dat ik mijn private key via de Digital Bitbox nooit kan zien (like, dat is de bedoeling)?
En klopt het dat ik eigenlijk op de Bitbox zelf maar een wallet tegelijk kan openen. Als ik er meerdere wil openen moet je in feite wisselen tussen wallets die op de SD-kaart staan.
Yes, ik maak gebruik van de Ledger Nano S. Prima hardware wallet :)

Voor de rest heb ik geen idee. Dat soort vragen kan je vast vinden op de site van de leverancier of in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
Crasheeee schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:28:
[...]

Yes, ik maak gebruik van de Ledger Nano S. Prima hardware wallet :)

Voor de rest heb ik geen idee. Dat soort vragen kan je vast vinden op de site van de leverancier of in de handleiding.
Nou, daar is het niet echt heel duidelijk. Het wordt vrij algemeen omschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:24
Neo +65%, maar toch is het pas op de helft van de waarde in bitcoin als dat het in augustus had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:35:
[...]

Het gaat niet om het aantal orders. Het is de waarde die je ook op de y-as ziet: Het cumulatief volume van de orders om de prijs op de x-as te bereiken. In jouw screenshot: Er moet voor circa 50btc aan neo verkocht worden voordat de prijs onder de 0.0047 btc/neo duikt. Of er moet voor 300btc aan neo gekocht worden voordat de prijs boven de 0.008 btc/neo komt.

Die 600 heb je vermoedelijk op een ander moment gezien, die lijkt niet in jouw screenshot terug te komen.

--edit: in die zin klopte je eerste vermoeden van "aantal munten" wel, dan uitgedrukt in btc ipv neo. En nogmaals, niet per order maar bij elkaar opgeteld.
maar je moet je vooral niet te veel proberen te zien in sell walls op 0.002 btc omhoog. tegen de tijd dat de koers daar in de buurt is zal een deel omhoog gezet worden of een deel is juist naar beneden verplaatst. Die buy/sell walls zijn alleen interessant als ze dicht tegen de huidige koers liggen...
maar ook dat kunnen ze zo van het ene op het nadere moment vervult of gecanceld worden... niet te veel op letten dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Zojuist mijn hele portfolio weer omgegooid.
Ik zat in 14 verschillende altcoins en werd er een beetje duizelig van.
Als je overal voor een klein bedrag in zit is de kans op een grote klapper natuurlijk ook niet zo groot.

Nu zit ik voor 80% in IOTA en VEN en ga ik er de komende tijd lekker niet meer naar kijken :)
Hopelijk krijg ik hier geen spijt van xD, vooral VEN is nog erg onbekend maar heeft echt potentie imo.
Zijn er nog meer VEN (VeChain) holders hier?

[ Voor 5% gewijzigd door chr0me1 op 18-11-2017 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen hoe gaat het hier, allemaal aan het surfen op de NEO? Ik las net artikel staat heel veel te gebeuren.

http://lifeofcrypto.nl/groot-nieuws-neo/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 12:53
chr0me1 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:59:
Zojuist mijn hele portfolio weer omgegooid.
Ik zat in 14 verschillende altcoins en werd er een beetje duizelig van.
Als je overal voor een klein bedrag in zit is de kans op een grote klapper natuurlijk ook niet zo groot.

Nu zit ik voor 80% in IOTA en VEN en ga ik er de komende tijd lekker niet meer naar kijken :)
Hopelijk krijg ik hier geen spijt van xD, vooral VEN is nog erg onbekend maar heeft echt potentie imo.
VEN HODLer +1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik heb vooral wat IOTA gekocht om vast te houden. (450 stuks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:49:
[...]
Wellicht de developers competition die NEO en Microsoft schijnbaar samen gaan organiseren?

Plus NEX whitepaper komt uit, nex gaat gebouwd worden door COZ (city of zion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 17:30:
mensen hoe gaat het hier, allemaal aan het surfen op de NEO? Ik las net artikel staat heel veel te gebeuren.

Is het nog een goed moment om in te stappen of is de rek er al een beetje uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matadores schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 17:45:
[...]

Is het nog een goed moment om in te stappen of is de rek er al een beetje uit?
ik denk dat die nog wel wat hoger gaat, had zelf vanmorgen al verkocht, maar toch weer terug inkocht wat neo verlies maar in dollars nog goed omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AadDeBaron
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 21:51
chr0me1 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:59:
Welke wallets gebruiken jullie om VEN te hodlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een reden/verklaring waarom XMR nu gepompt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
E
AadDeBaron schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 17:54:
[...]

Exchange, maar kan ook in MEW

[ Voor 5% gewijzigd door chr0me1 op 18-11-2017 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 12:53
AadDeBaron schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 17:54:
[...]

Ik hold ze gewoon op de blockchain in MyEtherWallet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 17:09
BFmango schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:40:
Maken veel mensen hier gebruik van hardware wallets? Ik heb de Digital Bitbox nu gebruikt want vind het toch wel veiliger.[afbeelding]

Ik heb zelf ook een wallet aangeschaft. Was ik niet van plan, maar het cryptovirus is als "hobby" begonnen waar ik ondertussen meer dan €3K aan uit heb gegeven. Een kleine 80 euro kan ik dan nog wel missen als ik de risicoafweging maak...

Je private key kan je niet zien, dat is het hele punt van een hardware wallet: ervoor zorgen dat je private keys onbenaderbaar zijn voor externe partijen en jij de enige persoon bent met de toegang hier tot. Vooral je seed driedubbel offline opschrijven en nooit vergeten. En natuurlijk NIET je seed digitaal opslaan, anders heb je natuurlijk nog geen zak aan je wallet _/-\o_ .

En klopt, je switcht sowieso tussen wallets en kan er maar één tegelijk open hebben. Bij de Ledger althans, dus ik ga er vanuit dat dat bij die van jou ook zo is :D.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Revodrone
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 12:51
Aangezien ik nu al enige tijd anoniem meelees wil ik mijn verhaal ook delen.

Vorig jaar met crypto ‘begonnen’. Ik wilde geen bitcoin kopen, want die was op zijn hoogtepunt (€900,-, what was I thinking!!) en daarom in NLG geïnvesteerd. Mijn eerst €25,- zag ik als sneeuw voor de zon smelten en werd €8,- waard. Snel weer €25,- gestort en ook dat werd minder waard. Afgelopen zomer keek ik weer eens in mijn Wallet en toen was het in een keer €180,- waard. Snel mijn inleg + 10% uit laten betalen. Toen was er genoeg vertrouwen om mij eens in bitcoin te verdiepen en wat geld te investeren.

Inmiddels heb ik nog geen $1500,- op bittrex voor daytraden en voor NLG (Gulden), LTC (loaf), BTC (bread) en NEO (O3) heb ik een Wallet op mijn telefoon, met allemaal kleine beetjes. NEO had ik eerst op Bittrex, maar ik wil natuurlijk wel profiteren van GAS, dus sinds kort kan dat ook op iOS in een Wallet.

Vorige week met daytraden de klassieke goudkoorts fout gemaakt. Perongeluk 20% winst op Bcash (sell order), terwijl er veel meer te halen viel!!! Weer opnieuw geïnvesteerd en uiteindelijk met 50% verlies verkocht (€125,- totaal verlies). HODL was zeker mogelijk en had mij nu minder verlies opgeleverd. Maar deze munt deed gewoon pijn om in mijn portefeuille te zien.

Het verlies heb ik gecompenseerd met winst (en gedeeltelijke verkoop) van Lisk. Vandaag in een keer een mooie piek van WAVES. Kleine investering, maar wel met iets meer dan 10% winst (€6,50). Nu maar afwachten waar het heen gaat met NEO...

Portefeuille op Bittrex; BTC, ETH, XMR, ETC, XRP, ZEC, LSK, USDT. De grote muntjes zijn de ‘potjes’ en de overige zijn de investeringen met sellorder (behalve XMR, daar verwacht ik nog wel wat meer van). Inmiddels reken ik niet alles meer om naar euro, omdat dat alleen maar verwarring oplevert en ik ben tevreden met kleine marges. 10-20% is nog altijd veel meer dan een spaarrekening!

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:09
https://twitter.com/kucoincom/status/931922594080595968?s=17

KuCoin gaat meerdere NEO pairs toevoegen, zal mooi zijn als Bittrex dat ook gaat doen zoals met ETH 😃 Dan hoor je wel tot select groepje.

Tevens wordt op 27 november een nieuwe Blockchain gepubliceerd die gebruik gaat maken NEO, genaamd Ontology. Nog geen idee wat het is, maar de Smart Economy zoals NEO altijd voor ogen heeft gehad begint vorm te krijgen. Gaaf hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Waarom krijg ik op Bittrex een error als ik een nieuw bitcoin adres wil aanmaken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Utke56 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:06:
Waarom krijg ik op Bittrex een error als ik een nieuw bitcoin adres wil aanmaken?
Lijkt me iets om bij Bittrex neer te leggen en niet hier?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Kwam in een discussie deze ICO tegen: https://chaintrade.net/

"ChainTrade will move the exchanges of futures and options on food and raw materials (commodity derivatives) to a decentralized blockchain, allowing anyone to participate – small and big players. Fees to traders, buyers and sellers will decrease dramatically. Smart Contracts will replace traditional contracts and cut intermediaries."

Ze claimen dat ze hier een markt van 2 triljoen aanboren... nu heb ik dat niet nagerekend, maar aangezien het om graan tot olie tot sojabonen gaat geloof ik het ergens wel :P

Ik heb in totaal meegedaan aan 3 ICO's tot nu toe waarvan ik twee keer keihard op m'n bek ben gegaan en één wel succesvol was (Red Pulse)... dus ik ben een beetje huiverig. Maar dit klinkt toch wel heel aantrekkelijk...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

yinx84 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:37:
Ik heb in totaal meegedaan aan 3 ICO's tot nu toe waarvan ik twee keer keihard op m'n bek ben gegaan en één wel succesvol was (Red Pulse)... dus ik ben een beetje huiverig. Maar dit klinkt toch wel heel aantrekkelijk...
Ik hoop dat je deze keer niet of in ieder geval minder hard onderuit gaat, maar vermoed dat het wederom pijn gaat doen. Stop gewoon met de ICO's en steek je geld in bestaande en goede coins. Mooi hoor al die goede doelen, maar ze zijn alleen maar bedoeld om mensen over de streep te trekken en de bedenkers rijk te maken. Of ben je filantroop en sponsor je ze graag? :)

Met NEO, ETH, BTC en een aantal andere veelbelovende coins kan je wél iets verdienen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ze claimen dat ze hier een markt van 2 triljoen aanboren... nu heb ik dat niet nagerekend, maar aangezien het om graan tot olie tot sojabonen gaat geloof ik het ergens wel :P
Dat zegt natuurlijk niets. Ik kan ook wel een nieuwe soort cola op de markt brengen en zeggen de markt van Coca Cola en Pepsi aan te boren. Alleen of mij dat lukt is een ander verhaal. Ik zou bij een ICO wel proberen door alle blabla heen te lezen. Mooie verhalen vertellen is niet zo moelijk, ze waar maken iets heel anders. Met zulke getallen gaan strooien valt voor mij sowieso onder het vertellen van mooie verhalen, het heeft niets met de werkelijkheid te maken op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 20:53
Taro schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:46:
[...]

Ik hoop dat je deze keer niet of in ieder geval minder hard onderuit gaat, maar vermoed dat het wederom pijn gaat doen. Stop gewoon met de ICO's en steek je geld in bestaande en goede coins. Mooi hoor al die goede doelen, maar ze zijn alleen maar bedoeld om mensen over de streep te trekken en de bedenkers rijk te maken. Of ben je filantroop en sponsor je ze graag? :)

Met NEO, ETH, BTC en een aantal andere veelbelovende coins kan je wél iets verdienen.
Zou NEO nu nog de moeite zijn nu die zo hoog staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Dirk0s schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:14:
[...]
Zou NEO nu nog de moeite zijn nu die zo hoog staat?
Hangt ervan af hoe je er in staat denk ik. Ik heb er al enige tijd 31, gisteren 20 erbij gekocht en vanochtend 20 verkocht. Nu toch spijt, maar, ik weet ook dat het de grootste valkuil is om nu nog extra en teveel in te kopen, dus niet meer 20 bijgekocht, maar maar 10 stuks om het risico te beperken en ik ga er het hele weekend op letten :)

Paar uurtjes geleden ook een aantal ETH gekocht en mijn eerste crypto aankoop ooit, de nostalgische Gulden omgezet naar BTC.

Achteraf weet je of het wel of niet goed was om in te stappen, ik ga voor de veilige optie om wel extra in te stappen, maar niet met teveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Taro schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:46:
[...]

Ik heb al een flinke 'stack' aan solide projecten waar ik in geloof (ARK, NEO, OMG). Ben wel een stuk kritischer geworden op ICO's en zal niet zo snel instappen... ben hier ook nog niet ingestapt. Maar het feit dat de niet verkochte tokens verbrand worden spreekt me wel aan.

Zie wel dat ze in hun roadmap hebben staan dat ze nog licenses moeten regelen in alle landen waar ze willen handelen. Nu is één van de voordelen van een gedecentraliseerde marketplace dat je geen schofterige fees hoeft te betalen, maar als de overheden in kwestie hier inkomsten op mislopen dan lijken me die licenses niet makkelijk te krijgen. Verder wil ik ook nog uitzoeken wat de token doet en wat specifiek de token z'n waarde geeft.

Zal nog even wat uurtjes door de team members heenspitten, daar zit een leger van adviseurs en legal council in, dus ze komen goed beslagen ten ijs m.b.t. bovenstaande. Hele team + LinkedIn is te bekijken. Heb nog geen rode vlaggetjes kunnen ontdekken in ieder geval :)

[ Voor 21% gewijzigd door yinx84 op 18-11-2017 21:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

yinx84 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:21:
[...]
Maar het feit dat de niet verkochte tokens verbrand worden spreekt me wel aan.
Dat klinkt alleen maar alsof het feit dat het aantal beperkt is je een veilig en vermogend gevoel geeft, omdat het schaarste creëert en je erbij wil zijn, de boot niet wil missen. Net als het bedrag van de markt waar ze zich in begeven dat je aanhaalt. Het zijn allemaal variabelen die je op iedere ICO kunt toepassen, FOMO creëren, maar uiteindelijk dat muntje echt niet duizenden Euro's waard gaan maken.

De markt waarin Bitcoin zich begeeft/begaf was eigenlijk niet eens te beschrijven, die was misschien maar 0 Euro waard destijds. Het gaat om heel andere dingen. Bespaar je die paar uur onderzoek, besteed die tijd nuttig aan andere coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Taro schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:33:
[...]

Dat klinkt alleen maar alsof het feit dat het aantal beperkt is je een veilig en vermogend gevoel geeft, omdat het schaarste creëert en je erbij wil zijn, de boot niet wil missen. Net als het bedrag van de markt waar ze zich in begeven dat je aanhaalt. Het zijn allemaal variabelen die je op iedere ICO kunt toepassen, FOMO creëren, maar uiteindelijk dat muntje echt niet duizenden Euro's waard gaan maken.

De markt waarin Bitcoin zich begeeft/begaf was eigenlijk niet eens te beschrijven, die was misschien maar 0 Euro waard destijds. Het gaat om heel andere dingen. Bespaar je die paar uur onderzoek, besteed die tijd nuttig aan andere coins.
Je hebt je mening over het meedoen aan ICO's in je vorige post al gegeven. Prima, kan me wel in een aantal van je punten vinden, maar had gehoopt op wat discussie over het project zelf.

Ondanks dat ik een buil ben gevallen heb wil ik ICO's zeker nog niet de prullenbak doen. Zeker omdat Red Pulse mij m'n investering verdrievoudigd heeft. Heb in totaal meer verdiend dan verloren aan de drie ICO's. Ben alleen wel wat kritischer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:33: besteed die tijd nuttig aan andere coins.
Helemaal eens! Vraag die je jezelf moet stellen is ook wat er voor jou in zit? Verwacht je een bepaald rendement te halen? Stop met dromen en ga gewoon handelen in een van de honderden coins die er al zijn en een 'bestaansrecht' hebben.

Als je al twee keer op je bek bent gegaan met een ico dan zou ik mezelf echt achter de oren krabben of dat dan wel the way to go is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Taro schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:33:
[...]

Klopt, de Bitcoin is sinds die tijd veranderd.
Ooit bedoeld voor "anonieme" micro-payments toenmalig tot een store for value nu.
Heb het bijna allemaal meegemaakt en pluk er de vruchten van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las deze kritische blog over Neo en daar kwam Aphelion ook in voor:

https://storeofvalue.github.io/posts/major-neo-redflags/

TLDR, Neo enorm gecentraliseerd, lage GitHub activiteit en misbruikers van "announcements of announcements".

Aphelion: Heel klein team, minimale kans van slagen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 00:34:

TLDR, Neo enorm gecentraliseerd, lage GitHub activiteit en misbruikers van "announcements of announcements".

http://lifeofcrypto.nl/tweede-neo-ico-scam/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 22:59
[...]

Aphelion: Heel klein team, minimale kans van slagen. Naast de reddit post die jij ook al had gevonden vraag ik me af hoeveel meer er nodig is om je te overtuigen dat deze ICO een slecht idee is?
De opmerking over de GitHub activiteit is wel verontrustend te noemen. Je zou verwachten dat er veel meer activiteit is dan die paar commits per week. Vergelijk de NEO repository eens met de Bitcoin repo;

https://github.com/neo-project/neo/commits/master

https://github.com/bitcoin/bitcoin/commits/master

Voor mij is GitHub dan ook een van de belangrijkste indicatoren om in een project te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Slick_Rick_
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 11:28
Sinds kort volop actief in de wondere wereld van Crypto's _/-\o_
Wat ik me afvroeg;

Ik heb nu het grootste gedeelte van Portfolio op Bittrex, met daarnaast EVX op Binance en sinds vandaag IOT op Bitfinex :*)
Vind persoonlijk Bitfinex de fijnste exchange, aangezien daar een Tradingview plugin voor TA inzit, en duidelijke opties voor traden (limit, stop limit enz.)

Op Bittrex heb je optie voor plaatsen van een Market en Limit Order.
Nu wil ik eigenlijk prijs limieten instellen voor verkoop. Bij verlies (stop-loss), maar ook winst.
Kan ik dit (vooraf) ingeven op Bittrex? Liefst percentage van holdings.
Bijv 25% bij +0,001BTC, 50% bij +0,002BTC enz.

PC ASUS ROG Strix X570-E | Ryzen 5 5600X | ASUS ROG Strix RTX 3080 OC
Zonnepanelen 8910 Wp | 22x 405 Wp + S500B | SolarEdge SE8K
Warmtepomp Remeha Elga Ace hybride 6 kW
EV Volkswagen Passat GTE PHEV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Stukje voor stukje zit Ether ook weer langzaam door te stijgen.... waar BTC nu op een ATH zit en moeite met de 8000$ grens lijkt te hebben zit Ether in de lift. En de ATH van Ether is nog een eindje weg :P

Ik heb voor de gok maar een beetje overgemaakt van m'n BTC account en kijk wel of we dit jaar nog een derde pump gaan krijgen.

Blijft lastig: wisselen met crypto's of bijstorten? Of blij zijn met de winst so far en de rest laten staan tot over 5 jaar? :+

[ Voor 20% gewijzigd door Richh op 19-11-2017 02:15 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam in een discussie deze ICO tegen: https://chaintrade.net/

"ChainTrade will move the exchanges of futures and options on food and raw materials (commodity derivatives) to a decentralized blockchain, allowing anyone to participate – small and big players. Fees to traders, buyers and sellers will decrease dramatically. Smart Contracts will replace traditional contracts and cut intermediaries."

Welke waren de 2 andere ICO's ? Als je tenminste geen probleem mee hebt die te delen :)
Ik kijk ook naar verschillende ICO's. Ben net begonnen met cryptos. ICO's lijken me een goede investering maar blijkbaar pakt dat meestal niet goed uit. Zelf heb ik er nog geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Heb mede hierdoor besloten NEO weer te verkopen na een week, leuk aan kunnen verdienen :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper623
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
_Slick_Rick_ schreef op zondag 19 november 2017 @ 01:39:
Sinds kort volop actief in de wondere wereld van Crypto's _/-\o_
Wat ik me afvroeg;

Ik heb nu het grootste gedeelte van Portfolio op Bittrex, met daarnaast EVX op Binance en sinds vandaag IOT op Bitfinex :*)
Vind persoonlijk Bitfinex de fijnste exchange, aangezien daar een Tradingview plugin voor TA inzit, en duidelijke opties voor traden (limit, stop limit enz.)

Op Bittrex heb je optie voor plaatsen van een Market en Limit Order.
Nu wil ik eigenlijk prijs limieten instellen voor verkoop. Bij verlies (stop-loss), maar ook winst.
Kan ik dit (vooraf) ingeven op Bittrex? Liefst percentage van holdings.
Bijv 25% bij +0,001BTC, 50% bij +0,002BTC enz.
Het grootste nadeel aan Bitfinex is dat ze een tijd geleden zijn gehacked. Dit maakt mij toch een beetje huiverig om het te gaan gebruiken. Ik zit zelf op Bittrex, maar deze wordt de laatste weken ook traag helaas.

“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 17:56

Ook typisch : "https://www.reddit.com/r/NEO/comments/7dpq5e/neo_and_microsoft_to_announce_dev_competition/"

en de link is #404 :|
Ook op Twitter word deze announcement geretweet maar nergens vind ik de bron hiervan

Disclaimer: zelf Neo holder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
jasper623 schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:44:
[...]

Het grootste nadeel aan Bitfinex is dat ze een tijd geleden zijn gehacked. Dit maakt mij toch een beetje huiverig om het te gaan gebruiken. Ik zit zelf op Bittrex, maar deze wordt de laatste weken ook traag helaas.
Bittrex heeft zelf ook door dat het minder gaat.
Zie ook: https://twitter.com/Bittr...s/932173635447431168?s=17
Ze hebben vannacht getweet dat ze updates hebben uitgevoerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:35

zomertje

Barisax knorretje

Heisenbug schreef op zondag 19 november 2017 @ 00:42:
[...]

De opmerking over de GitHub activiteit is wel verontrustend te noemen. Je zou verwachten dat er veel meer activiteit is dan die paar commits per week. Vergelijk de NEO repository eens met de Bitcoin repo;

https://github.com/neo-project/neo/commits/master

https://github.com/bitcoin/bitcoin/commits/master

Voor mij is GitHub dan ook een van de belangrijkste indicatoren om in een project te investeren.
De reden waarom ik ook nog steeds in Stratis zit: commits te over, er wordt echt wel gewerkt daar. Ok, de eerste roadmap was te positief, maar nu zijn ze wel goed op weg. Github: https://github.com/stratisproject

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

RutgervdZ schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:59:
[...]

Bittrex heeft zelf ook door dat het minder gaat.
Zie ook: https://twitter.com/Bittr...s/932173635447431168?s=17
Ze hebben vannacht getweet dat ze updates hebben uitgevoerd.
Vandaag ook eigenlijk nog geen problemen gehad, hopelijk kunnen ze dit volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat het beter gaat weer met Bittrex idd. Mooi!
Geen fomo maar toch op redelijk nivo (43usdt) een heel klein beetje neo gekocht, ben toch wel benieuwd en mocht het tegenvallen dan hold ik ze wel. Daarnaast ook wat okcash aangekocht, Volgende week bestaan ze 3 jaar en ze hebben vanalles aangekondigd in samenwerking met een marketingburo wat vorige keer ook (mede) voor een mooie stijging heeft gezorgd. Geen garanties maar het leek me wel waard om daar ietsjes geld in te steken. Wederom, mocht het toch tegenvallen dan hold ik die ook. Dat is geen ramp.

Iemand hier die ook wat inzet op okcash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
Ik kwam deze pre-ico tegen en die lijkt me erg interessant!

https://coinpoker.com/#home

De prijs voor 1 chp is nu 5 cent. In februari/maart gaat deze naar 10 cent excl. evt. waardestijging van ETH.

de pre-ico is voor 80% al gevuld en loopt nog door tot 1 december, maar het ziet er naar uit dat deze al ruim voor 1 december uitverkocht is.

Moeite waard om in te investeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

stefan1988 schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:13:

De prijs voor 1 chp is nu 5 cent. In februari/maart gaat deze naar 10 cent excl. evt. waardestijging van ETH.

de pre-ico is voor 80% al gevuld en loopt nog door tot 1 december, maar het ziet er naar uit dat deze al ruim voor 1 december uitverkocht is.

Ik denk het niet, je kunt beter folden [/slechtegrap]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
stefan1988 schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:13:

Ik zou heel voorzichtig zijn met het instappen in coins die te maken hebben met gokken/casino e.d.
De onderliggende bedrijven hebben maar 1 ding voor ogen ... jouw zoveel mogelijk geld afhandig maken.
Ze laten je wel een keer winnen, maar uiteindelijk gaan hun er met winst uit aan het einde van de dag.
Van de 10 keer laten ze jou 4 x winnen, maar daartegen winnen zij 6x .... elke keer weer.

Dit zijn coins die maximaal kunnen worden gemanipuleerd op waarde door duistere personen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Eindhovenfinest schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:53:
[...]

Ook typisch : "https://www.reddit.com/r/NEO/comments/7dpq5e/neo_and_microsoft_to_announce_dev_competition/"

en de link is #404 :|
Ook op Twitter word deze announcement geretweet maar nergens vind ik de bron hiervan

Disclaimer: zelf Neo holder :+
Ik verwacht zelf dat NEO vanaf morgen weer daalt als men er achter komt dat het "nieuws" wat schijnbaar aangekondigd gaat worden niks met China te maken heeft, maar met de Microsoft developer competition of het NEX platform (zie counter op site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
Boltinus schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:33:
[...]

Ik zou heel voorzichtig zijn met het instappen in coins die te maken hebben met gokken/casino e.d.
De onderliggende bedrijven hebben maar 1 ding voor ogen ... jouw zoveel mogelijk geld afhandig maken.
Ze laten je wel een keer winnen, maar uiteindelijk gaan hun er met winst uit aan het einde van de dag.
Van de 10 keer laten ze jou 4 x winnen, maar daartegen winnen zij 6x .... elke keer weer.

Dit zijn coins die maximaal kunnen worden gemanipuleerd op waarde door duistere personen.
Dat ze winst zullen proberen te maken staat buiten kijf. Dit zullen ze doen door fees te vragen in-game. Staat natuurlijk los van het opzetten van het geheel, daar heb je investeerders voor nodig. Nu aan het begin tegen de laagste prijs instappen en vlak voor de start tegen een verdubbeling weer uitstappen lijkt me geen slecht idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:54
Ben sinds een paar weken "besmet" met het bitcoin virus en een een beetje begonnen met handelen via binance.
Gezien ik toch te weinig tijd heb en daardoor vaak te laat ben met kopen/verkopen heb ik het meeste nu verkocht. (ga m'n gekochte btc gewoon in een wallet zetten en lekker hodlen).
Maar in m'n Deposit blijven nog hele kleine bedragen achter van de diversen coins die ik ooit heb verkocht.
Wat kan ik daar nu het beste mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
stefan1988 schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:39:
[...]

Dat ze winst zullen proberen te maken staat buiten kijf. Dit zullen ze doen door fees te vragen in-game. Staat natuurlijk los van het opzetten van het geheel, daar heb je investeerders voor nodig. Nu aan het begin tegen de laagste prijs instappen en vlak voor de start tegen een verdubbeling weer uitstappen lijkt me geen slecht idee...
LAAG in HOOG uit, ja dat wil iedereen 8)7 , maar als hoog en laag niet worden bepaald door de mensen maar door de belanghebbenden ... dan moet je scherp op blijven letten 24/7.
Ik zou eerst eens afwachten hoe hij op de markt komt en dan een beslissing nemen om in te stappen.

Je kunt ook eens kijken naar een aantal coins die zich in hetzelfde speelveld, bevinden hoe die het op dit moment doen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ethirty
  • Laatst online: 18:56

Ethirty

Who...me?

Even een zijspoor: ben ik de enige die kijkt naar de posthistorie van een tweaker als er weer een nieuwe coin gepromoot wordt, of ben ik ondertussen echt zo wantrouwig? :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:01:
Even een zijspoor: ben ik de enige die kijkt naar de posthistorie van een tweaker als er weer een nieuwe coin gepromoot wordt, of ben ik ondertussen echt zo wantrouwig? :P
Ik wantrouw ieder nieuws wat te maken heeft met ico's en nieuwe coins. :P

Mbt de vraag hierboven over restjes van coins in accounts, geen idee wat je ermee moet maar bedacht me weer dat ik nog een tientje in euro's op Kraken had staan. Daar kan je dus mooi geen btc meer mee kopen... Bedrag is te laag. :+ Dus nu maar een buy ordertje op een andere munt gezet, euro's worden toch alleen maar minder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ComTech schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:40:
Maar in m'n Deposit blijven nog hele kleine bedragen achter van de diversen coins die ik ooit heb verkocht.
Wat kan ik daar nu het beste mee doen?
Kijken of je ze kunt verkopen tegen bijv. USDT of ooit nog een keer als de juiste situatie zich voordoet weer wat meer van die coin kopen, dan verdwijnt het na de verkoop daarvan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigeagle1986
  • Registratie: Juni 2015
[...]

Zie ook https://cointelegraph.com...rs-predict-mtgox-scenario

Ik zou daar dus niet je geld onderbrengen. Ben benieuwd welke kant dit op gaat want Bitfinex is een grote Exchange.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43

https://steemit.com/neo/@...ajor-neo-redflags-neo-fud

FUD

Heeft de beste man van het Github artikel wel de wpaper gelezen? Begin 2018 komen de node keepers waar Neo holders op kunnen gaan stemmen.

[ Voor 3% gewijzigd door Willem Egel op 19-11-2017 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
bigeagle1986 schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:16:
[...]
Ben benieuwd welke kant dit op gaat want Bitfinex is een grote Exchange.
Groot is nog een understatement: https://bitinfocharts.com...ZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we onze grote vriend Vitalik Buterin weer een gezonde man maken:P:P

http://lifeofcrypto.nl/help-vitalik-buterin/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-09 08:45
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:02:
Zullen we onze grote vriend Vitalik Buterin weer een gezonde man maken:P:P

http://lifeofcrypto.nl/help-vitalik-buterin/
Haha, zag hem op whatsapp/telegram ook al voorbij komen :')
Heb ook zo'n telegram stickerset met een fitte Vitalik!

Maar even serieus, waar halen jullie je informatie vandaan?
Ik zit in dit topic, verder op telegram in een paar kanalen, op de slack van een aantal coins, kijk wat op reddit, etc. Mis ik dan nog een paar concrete media om nieuws omtrent bepaalde munten te vergaren?

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vetifuro schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:16:
[...]

Ik zit in dit topic, verder op telegram in een paar kanalen, op de slack van een aantal coins, kijk wat op reddit, etc. Mis ik dan nog een paar concrete media om nieuws omtrent bepaalde munten te vergaren?
Ik gebruik ook jou bovenstaande kanalen, nederlands aanbod is er niet heel veel, kijk elke dag op www.lifeofcrypto.nl daar kan je ook wel wat vinden, is meer gericht op altcoins in plaats van alleen maar bitcoin vind ik persoonlijk wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Willem Egel schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:44:
[...]

FUD

Heeft de beste man van het Github artikel wel de wpaper gelezen? Begin 2018 komen de node keepers waar Neo holders op kunnen gaan stemmen.
Hier de reactie op de FUD van iemand van NEO zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik heb destijds 30 NEO gekocht @ 23 Dollar om te staken, maar, kon de dalende koers van vandaag niet langer weerstaan en heb ze zojuist verkocht @ 37,80. Dat is een hogere winst dan ik in een paar jaar bij elkaar kon staken :) Direct daarna steeg natuurlijk de koers weer 2 Dollar, want die klok kan je er altijd op gelijk zetten. Maar ik verwacht dat de waarde over een aantal weken eerder in de buurt van de 25-35 Dollar zit dan boven de 50. Misschien komt er morgen een kleine piek, maar die zal wel weer verwateren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Willem Egel schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:44:
[...]

FUD

Het mooie is dat iedereen er wat van mag vinden. Inhoudelijk ingaan op de punten is prima, maar ga niet in een Pavlovreactie "FUD" lopen roepen, want dat is zo'n enorm zwaktebod. Ik heb er zelf geen baat bij om de koers te doen dalen, ik wil slechts m'n medetweakers waarschuwen.

Ik vind de reactie niet overtuigend trouwens. Het geeft ook geen goede verklaring voor het uitzetten van het hele netwerk (!) voor een paar uur. Dat zoiets uberhaupt mogelijk is zegt genoeg. Kan best zijn dat het op lange termijn opgelost gaat worden, punt is dat het NU erg gecentraliseerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vetifuro schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:16:
[...]

Ik kwam dat stuk van fitalik ook tegen op www.lifeofcrypto.nl LOL zullen we hem helpen fit worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Slick_Rick_
[...]
Klopt inderdaad. Hopelijk telt gewaarschuwd mens voor twee.
En Bittrex met name de home page, en dan het selecteren van een coin, duurt soms eeuwen.
Vind de charts bij Bitfinex gewoonweg super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Slick_Rick_
Volgens mij valt dit wel binnen scope van topic :9 Wilde het even delen.
https://steemit.com/bitco...ack-your-crypto-portfolio

Kom zelf altijd tijd te kort om op de hoogte te blijven, deze apps geven goed overzicht.

Ben zelf echt super te spreken over CoinTracking _/-\o_ icm Tradingview.
Gebruikte hiervoor mob Coin Stats en Blockfolio. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Vanochtend m'n laatste plukje Neo (60 stuks) verkocht voor BTC. Goede keuze geweest zo te zien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08

p0st

Dutch Reefer

Taro schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:31:
Ik heb destijds 30 NEO gekocht @ 23 Dollar om te staken, maar, kon de dalende koers van vandaag niet langer weerstaan en heb ze zojuist verkocht @ 37,80. Dat is een hogere winst dan ik in een paar jaar bij elkaar kon staken :) Direct daarna steeg natuurlijk de koers weer 2 Dollar, want die klok kan je er altijd op gelijk zetten. Maar ik verwacht dat de waarde over een aantal weken eerder in de buurt van de 25-35 Dollar zit dan boven de 50. Misschien komt er morgen een kleine piek, maar die zal wel weer verwateren.
Kan ik je glazen bol even lenen? Lekker random speculeren, heerlijk!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer op Bittrex een nieuwe api key aan te maken maar dat lukt niet erg... Ik heb er nu twee in gebruik, zit daar misschien een limiet op? Ipv van key: *key* krijg ik alleen new key en that's it... Open ik het scherm opnieuw dan zie ik weer alleen de 2 keys staan die ik al had.

Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 06:59
p0st schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:39:
[...]

Kan ik je glazen bol even lenen? Lekker random speculeren, heerlijk!
Inderdaad.

Nul komma nul toegevoegde waarde.

Zo'n chart met groene en blauwe lijntjes en een statistische inschatting is ook maar onzin maar komt wel onderbouwd over. Heb er al vele zien falen (die hele berekeningen en vergelijkingen gemaakt hebben) en dan zwijgen ze gewoon achteraf (lees dit topic maar eens door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:59:
Ik probeer op Bittrex een nieuwe api key aan te maken maar dat lukt niet erg... Ik heb er nu twee in gebruik, zit daar misschien een limiet op? Ipv van key: *key* krijg ik alleen new key en that's it... Open ik het scherm opnieuw dan zie ik weer alleen de 2 keys staan die ik al had.

Iemand een idee?
Geen idee, maar ik weet wel dat Bittrex aardig langzaam is, api's niet werken en data op de site zelf niet altijd synchroon lopen. Ken de oorzaak niet, maar misschien heeft het er mee te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Yes, ik heb de knoop doorgehakt. Het wordt alles of niets, $10.000 gestopt in lending wallet van BitConnect. Hoop dat BitConnect nog vier maanden in de lucht blijft.

[ Voor 20% gewijzigd door rvT op 19-11-2017 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
_Slick_Rick_ schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:57:
Ben zelf echt super te spreken over CoinTracking _/-\o_ icm Tradingview.
Gebruikte hiervoor mob Coin Stats en Blockfolio. Jullie?
Ik gebruik CoinTracking (via browser, niet de mobiele app) om alles bij te houden. Verder Blockfolio op m'n phone om door de dag heen beetje koersen te checken en af en toe eens een alertje te zetten, maar ik houd daar niet (meer) m'n holdings in bij.
In CoinTracking vind ik de 'Unrealized / Realized gains' pagina vooral een handige.

Ik had gehoopt op Bittrex nog wat staande BTC inkoopordertjes op 7700 / 7800 / 7900 te kunnen vullen in de vaak goedkope nacht van Zondag op Maandag.... Gaat die koers in ene toch door die USD 8k heen op deze zondagavond! Lekker weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

rvT schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:12:
Yes, ik heb de knoop doorgehakt. Het wordt alles of niets, $10.000 gestopt in lending wallet van BitConnect. Hoop dat BitConnect nog vier maanden in de lucht blijft.
Met $10.010 krijg je nog een bonus %.
Ik hoop dat bitconnect lang genoeg in de lucht blijft. En ik hoop voor je dat dit geld is wat je ook echt kan missen aangezien je er de komende 4 maanden niet bij kan.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:34
Oef.. serieus? Je zegt het zelf al, alles of niets maar dit lijkt wel een wanhoopspoging uit emotie om je eerdere verliezen te compenseren. Hoop voor je dat BitConnect het nog zo lang volhoudt. Ook voor mezelf, al heb ik er 'maar' 250 inzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:17:
[...]

Ik gebruik CoinTracking (via browser, niet de mobiele app) om alles bij te houden. Verder Blockfolio op m'n phone om door de dag heen beetje koersen te checken en af en toe eens een alertje te zetten, maar ik houd daar niet (meer) m'n holdings in bij.
In CoinTracking vind ik de 'Unrealized / Realized gains' pagina vooral een handige.

Ik had gehoopt op Bittrex nog wat staande BTC inkoopordertjes op 7700 / 7800 / 7900 te kunnen vullen in de vaak goedkope nacht van Zondag op Maandag.... Gaat die koers in ene toch door die USD 8k heen op deze zondagavond! Lekker weer >:)
Mobiele app is ook echt aan te raden! Het is wel veel info die je op je af krijgt maar desondanks best heel nuttig. Ik vind het alleen jammer dat het meeste in relatie tot euro wordt weergegeven, dat is leuk maar ik zou liever de keus hebben om te switchen naar btc.

Wat is jullie taktiek trouwens? Btc door de 8000 heen dus er gaat ongetwijfeld weer een correctie komen. Ik denk dat 8200 voor nu even het plafond is en ga dus ook net daaronder verkopen om later (hopelijk) weer lager terug te kunnen kopen. Deze stijging gaat weer iets te snel maar hij kan ook blijven hangen.*glazen bol gezocht* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

SleepTwitch schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:20:
[...]

Oef.. serieus? Je zegt het zelf al, alles of niets maar dit lijkt wel een wanhoopspoging uit emotie om je eerdere verliezen te compenseren. Hoop voor je dat BitConnect het nog zo lang volhoudt. Ook voor mezelf, al heb ik er 'maar' 250 inzitten.
Ik heb er al een tijdje 1000dollar in opgesloten en ik ontvang hier bijna elke maand 30-40% rente over. Ik ga nu continu alles weer uit Bitconnect halen. Dat wil zeggen +- $3500 in de maand nu.

Het opsluiten kan misschien wel is een redding voor me zijn aangezien ik juist alleen maar in emotie aan het handelen ben ben op dit moment. Of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je keuzes blijven me verbazen. Ik had die 10k in Bitcoin gestoken en er een tijdje niet naar omgekeken als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

DutchMan schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:20:
[...]

Met $10.010 krijg je nog een bonus %.
Ik hoop dat bitconnect lang genoeg in de lucht blijft. En ik hoop voor je dat dit geld is wat je ook echt kan missen aangezien je er de komende 4 maanden niet bij kan.
Jep die heb ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08

p0st

Dutch Reefer

Seriously? Ik gun je al het goede van de wereld maar na alle slechte beslissingen van de afgelopen tijd besluit je om dan maar 10k in het grootste pyramidespel van de cryptowereld te steken? Ik weet het niet man, maar ik volg die logica niet....

https://www.reddit.com/r/...bitconnect&restrict_sr=on

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT

rvT

Luuk schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:26:
[...]

Je keuzes blijven me verbazen. Ik had die 10k in Bitcoin gestoken en er een tijdje niet naar omgekeken als ik jou was.
Bitconnect en Bitcoin groeien op dezelfde manier. Leg de grafieken maar naast elkaar, precies dezelfde groeicurve, altijd al zo geweest.

Bitconnect meer rendement, tenzij het omvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT

rvT

p0st schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:27:
[...]

Seriously? Ik gun je al het goede van de wereld maar na alle slechte beslissingen van de afgelopen tijd besluit je om dan maar 10k in het grootste pyramidespel van de cryptowereld te steken? Ik weet het niet man, maar ik volg die logica niet....

https://www.reddit.com/r/...bitconnect&restrict_sr=on
Ik weet er alles van. In april wou ik er al instappen en elke keer denk ik had ik maar.

Echter gezien:
-Ik nu bezig ben met een master en ik erg veel tijd hiervoor nodig heb
-Ik alleen maar bezig ben met binance, reddit, twitter, tweakers en 4chan en dus te weinig tijd heb voor mijn studie
- Ik alleen maar geld verlies en het dus beter is om het geld even op te sluiten zodat ik niet in de verleiding kom door ''snel geld'' en in FUD/FOMO trap
- Ik even tijd nodig heb om na te denken over de juiste strategie
- Ik liever op deze manier geld verlies dan dat ik naderhand denk van ''had ik maar''

[ Voor 32% gewijzigd door rvT op 19-11-2017 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvT schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:28:
Bitconnect meer rendement, tenzij het omvalt.
En dan heb je niets... Ik snap deze keuze ook totaal niet maar goed, als jij er maar vertrouwen in hebt. Hoop echt voor je dat het goed uitpakt want anders worden je problemen nog vele malen groter.
We gaan het zien. Je komt iig eerlijk en oprecht over, respect daarvoor!

Edit: Geen idee of het een goede keus is maar ik ga btc rond de 8150 verkopen en wat buy orders zetten voor alts. We zullen zien of het goed uitpakt. Zodra btc daalt stijgen de alts weer en ik denk echt dat we niet zo gek ver van de ath afzitten en er een flinke correctie volgt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 21:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:25
Ging in een keer hard naar de 8050, al m'n sell orders er doorheen. Had niet verwacht dat ie nog door zou schieten t.b.h. Zit te zoeken naar alts waar ik nu wat van wil in slaan maar alles staat in de plus... Voor de zekerheid maar paar buyorders op 77700 7600 en 7500 op btc staan, de rest maar ff in Tether houden.

PS: Slack link in TS werkt niet meer btw, kan iemand die aanpassen of mij ip DM droppen?

[ Voor 12% gewijzigd door Sc0tTy op 19-11-2017 21:48 ]

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:24:
[...]

Btc door de 8000 heen dus er gaat ongetwijfeld weer een correctie komen.
We gaan voor de 2e keer door de 8000 heen, denk dat dit wel een verschil is. Gaat ie nog even door naar 8400 ofzo zal er vast een correctie komen. Alleen de door 8000 correctie hebben we al gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Ik denk zelf dat hij voorlopig nog wel even gestaag doorstijgt inderdaad.
Correctie is al geweest en ook de Segwit2x "knaller" is eraf.

Zelf heb ik nu 0.12 BTC waarvan 80% gekocht is op 6200 dollar.
Ik denk dat ik gewoon blijf vasthouden aan mijn originele plan en dat is vasthouden tot hij verdubbeld is, of hij zodanig zakt dat het het einde gaat betekenen en verkopen op 4500 en beperkt verlies incasseren :P .

Tussentijds handelen zou mij enkele tientjes opleveren maar dan is het onzeker hoe "goedkoop" ik weer kan terug kopen en heel ver onder de 5.5k dollar zal hij toch niet meer zakken?

[ Voor 69% gewijzigd door GeeMoney op 19-11-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n lekker weekend voor de alts, nu bloedt alles weer dood :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:57:
Zo'n lekker weekend voor de alts, nu bloedt alles weer dood :|
Ik weet niet welke alts je volgt maar het is volgens mij een prima weekend geweest en nog steeds.
Het kan natuurlijk niet altijd alleen maar plussen. Bekijk het eens over een week ipv elke minuut een refresh ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeMoney schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:59:
[...]

Ik weet niet welke alts je volgt maar het is volgens mij een prima weekend geweest en nog steeds.
Het kan natuurlijk niet altijd alleen maar plussen. Bekijk het eens over een week ipv elke minuut een refresh ;).
Meh, sinds BTC het weer 'ns op zijn heupen heeft gekregen is alles wel weer 10% achteruit gegaan. Maar vergeleken met vrijdag nog wel een aantal mooie gains. En mijn kleine vriend Feathercoin is goed bezig met compenseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Waarom denk iedereen steeds dat de correctie moet komen? Dat hoor ik nu echt al een tijd, en tuurlijk, uiteindelijk heb je gelijk maar we zijn nu weer 1000 dollar verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 20:57
Ik vroeg me af of iemand een overzicht weet van bepaalde crypto currencies en of er misschien een aantal mensen daar aan bij willen dragen. Welke munt ben je echt van overtuigd en waarom? De waarom is dan erg belangrijk want dat kan:
  1. Korte termijn winst zijn
  2. Lange termijn winst of
  3. De technologie ondersteunen.
Ik zat er aan te denken om dat net zoals het portfolio overzicht van eerst in een Google Docs document te delen. Mensen die daar (samen met mij) wat tijd en energie in zouden willen steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Phoe was even zweten.
Mijn telefoon ineens gecrasht en ik heb op mij te wallets Google 2fa verification staan.
Nou die hen je dus keihard kwijt na een crash.
Gelukkig kon bittrex helpen maar echt bizar dat je gewoon echt niets meer kan zonder toegang tot je telefoon.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
madmaus schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:15:
Phoe was even zweten.
Mijn telefoon ineens gecrasht en ik heb op mij te wallets Google 2fa verification staan.
Gelukkig kon bittrex helpen maar echt bizar dat je gewoon echt niets meer kan zonder toegang tot je telefoon.
Als het goed is heb je QR codes moeten scannen toch? Deze had je volgens mij op moeten slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Phoe was even zweten.
Daarvoor heb je Authy ipv Google Authenticator, daarmee kan je wél back-ups maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 20:57
migila schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:06:
Waarom denk iedereen steeds dat de correctie moet komen? Dat hoor ik nu echt al een tijd, en tuurlijk, uiteindelijk heb je gelijk maar we zijn nu weer 1000 dollar verder.
De correctie zie je vaak wel plaatsvinden. Misschien heb je een ander type correctie in je hoofd, eentje naar de 300 euro bijvoorbeeld maar dat zal niet zo snel gebeuren, daar is er te veel vertrouwen voor en dus teveel tegenstand om de prijs zo ver te kunnen laten vallen. Maar als je dus naar de grafiek kijkt van de afgelopen maanden dan zie je na iedere grote stijging (ook zoals deze van de afgelopen 3 dagen) een correctie komen. In dit geval zou de prijs in de loop van de volgende week richting de 6000 EURO kunnen gaan om vervolgens weer op te veren richting ATH.de groei van bitcoin lijkt dus redelijk gezond als je kijkt naar de afgelopen 5 maanden (groei - correctie - groei) wat ik zelf nog een erg moeilijk vind is als je kijkt naar de context van 3 jaar of deze groei dan geen bubbel is. Want dan vallen de correcties van de afgelopen maanden weer ontzettend mee en vallen ze bijna weg. Dan zie je ook goed hoe groot de markt geworden is, en het is ontzettend naïef om te denken dat dit dan geen bubbel is waar we inzitten die kan ontploffen. Denk maar aan de financiële crisis van 2007/2008. Die is ook met een gigantische (piramide achtige) bubbel geklapt doordat te weinig mensen begrepen wat ze nou echt aan het verkopen en kopen waren.

Het grote dilemma voor ieder hier is de interne verantwoording. Het is geld verdienen met gekke constructies maar ook investeren in nieuwe veelbelovende technologieën. De eerlijke vraag die we onszelf moeten blijven stellen is, ben ik blind geworden voor wat ik echt koop of koop ik een droom en een mooi praatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:53:
[...]

We gaan voor de 2e keer door de 8000 heen, denk dat dit wel een verschil is. Gaat ie nog even door naar 8400 ofzo zal er vast een correctie komen. Alleen de door 8000 correctie hebben we al gehad.
Het zal aan mij liggen maar ik heb die eerdere keer niet meegekregen nog dat ik dat in de grafieken terug kan vinden. Wellicht dat dit op kleinere exchanges is gebeurt maar dat zegt niet zoveel. Kan zijn dat ik iets gemist heb maar ik zie het iig niet terug.

Als dit niet het geval is denk ik wel dat 8200 voorlopig even het plafond is, we zullen zien wie er gelijk krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:54
Phoe was even zweten.
Zag ik gisteren nog ergens een topic over voorbij komen kan het zo even snel niet vinden, maar gebruik een andere 2fa app bijvoorbeeld authy
Die ondersteund cloud backup dat doet de Google authenticator niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Goede tips!
Ik had idd die code op moeten slaan maar daar heb ik onvoldoende bij nagedacht.
Nu maar even naar een andere 2fa app zoeken.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:19:
[...]

Het zal aan mij liggen maar ik heb die eerdere keer niet meegekregen nog dat ik dat in de grafieken terug kan vinden. Wellicht dat dit op kleinere exchanges is gebeurt maar dat zegt niet zoveel. Kan zijn dat ik iets gemist heb maar ik zie het iig niet terug.

Als dit niet het geval is denk ik wel dat 8200 voorlopig even het plafond is, we zullen zien wie er gelijk krijgt. :)
Hij is niet overal door de 8000 gegaan inderdaad. Maar nog even los van dat zijn er genoeg mensen die een sell order op 7980 oid zetten, en dus eigenlijk op 8000. Hij is in ieder geval heel dichtbij of over die 8000 geweest waarna er ook een kleine correctie gekomen is. Hij gaat dus niet voor de eerste keer over de 8000 qua handel :)

Edit: sowieso ging ie de vorige keer even naar of net over de 8000 heen waarna er vrijwel direct een dip kwam. Dat zien we nu ook niet de laatste uren.

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 19-11-2017 22:27 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]