[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.110 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
simlock schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:24:
[...]
Nu heb ik dus 1 verhaal gelezen van iemand die zijn balance wilde checken middels de site die in de quote staat in dit bericht, en die beweert daardoor al zijn BTC te zijn kwijt geraakt. Maar het enige wat je daar moet doen is je bitcoinadres invoeren om te zien wat je BTG balance is.

Dan kan toch niemand je privkeys of phrase hacken/zien??
Dat verhaal is onzin. Ieder adres waar ooit iets op gestaan heeft of staat is voor iedere persoon te zien, en ook gelijk waar het vandaag gekomen is en waar het later eventueel naartoe gaat. Dit adres waar dan ook opgeven doet helemaal niets. Zonder privatekey is er niets te doen met de balans op welk adres dan ook. Als die persoon iets kwijt geraakt is kan dat onmogelijk zijn door het publiekeadres in te vullen.

Edit: Los van dit is er sowieso een goede en slechte manier om geforkte coins te claimen. Eerst de coins naar een nieuw adres sturen waarbij je dus ook een nieuwe privatekey krijgt. Pas daarna ga je met je oude adres en oude privatekey de nieuwe coins claimen. Op die manier kan je hooguit de nieuwe coins kwijtraken en niet je BTC. Verplaats je de coins niet is de privatekey voor BTC en de nieuwe coins gelijk en dan krijg je dus het probleem dat je je BTC kan verliezen.

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 17-11-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:15
Het hele idee van bitcoin is dat met de public key (je adres) je saldo is in te zien...
Wat een onbegrip zeg. Stap niet in Bitcoin als je het concept achter blockchain niet snapt...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
RobbieB schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:37:
Het hele idee van bitcoin is dat met de public key (je adres) je saldo is in te zien...
Wat een onbegrip zeg. Stap niet in Bitcoin als je het concept achter blockchain niet snapt...
nee hoor, met 1 adres kun je niet je saldo zien. Sommige wallets maken voor elke transactie een nieuw adres aan, en zowiezo heeft een wallet meerdere adressen. Als ik mijn totaal aan openstaande transacties opzoek van 1 adres klopt dat saldo ook niet met het saldo in mijn wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
simlock schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:39:
[...]

nee hoor, met 1 adres kun je niet je saldo zien. Sommige wallets maken voor elke transactie een nieuw adres aan, en zowiezo heeft een wallet meerdere adressen. Als ik mijn totaal aan openstaande transacties opzoek van 1 adres klopt dat saldo ook niet met het saldo in mijn wallet.
Tuurlijk, fair..

maar, voor de 'noob' bitcoin gebruiker, die met grote aantallen toenemen (want bitcoin is hip), wordt iedere transactie naar hetzelfde adres gedaan. En daar maken dergelijke phishing acties (kunnen we dat zo noemen?) misbruik van.

Het punt dat ik wil maken is dat als je in crypto/alt-coins wil investeren/verdiepen, zorg dan dat je weet wat de belangrijkste zaken zijn en hoe deze werken, want als je denkt ergens een klok te horen luiden, wordt je heel snel verwart omdat de klepel mogelijk niet aansluit.. (ofzo, vage vergelijking, maar de 'normale' mensen waar ik mee praat snappen er geen zak van, maar willen wel graag Bitcoin want het rendement is absurd hoog)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Om het maar weer even over handelen te hebben, wat is er dit weekend te verwachten? Staan er nog grote dingen op stapel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:19
Er is dit weekend een grote aankondiging over NEO volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:20:
Om het maar weer even over handelen te hebben, wat is er dit weekend te verwachten? Staan er nog grote dingen op stapel? :)
Neo maar de maan en beyond.
Maar ik zie als ik.het goed bekijk mega sell orders op 0,17 staan.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
ik ben wel benieuwd wat de BTC/LTC en lightning network swap voor impact gaat hebben.

BTC lijkt een soort van $8000 threshold te hebben waar (nog) niemand overheen durft.. LTC lijkt in een langzame lift te zitten...

Het is in ieder geval duidelijk dat de Ripple aankondiging van Santander/AMEX geen impact heeft gehad (wat te verwachten was)...

en BCH lijkt ook flink ingestort te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je nog steeds GAS krijgt op Bittrex als je NEO krijgt? Ik lees dat je het eigenlijk op een PC wallet hebt moeten staan ipv een exchange. Op welke wallet kan ik anders het best NEO hebben en hoe krijg ik hier GAS voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:28:
Weet iemand of je nog steeds GAS krijgt op Bittrex als je NEO krijgt? Ik lees dat je het eigenlijk op een PC wallet hebt moeten staan ipv een exchange. Op welke wallet kan ik anders het best NEO hebben en hoe krijg ik hier GAS voor?
Op Bittrex krijg je geen GAS. Download daarvoor de officiële wallet via de NEO website.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
Taro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:29:
[...]

Op Bittrex krijg je geen GAS. Download daarvoor de officiële wallet via de NEO website.
Op binance krijg je het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
RobbieB schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:27:
ik ben wel benieuwd wat de BTC/LTC en lightning network swap voor impact gaat hebben.

BTC lijkt een soort van $8000 threshold te hebben waar (nog) niemand overheen durft.. LTC lijkt in een langzame lift te zitten...

Het is in ieder geval duidelijk dat de Ripple aankondiging van Santander/AMEX geen impact heeft gehad (wat te verwachten was)...

en BCH lijkt ook flink ingestort te zijn...
Klopt, wilde het net benoemen, de swap, en hou het mandje met LTC nog even aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caalberts
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2024
beepee schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:30:
[...]

Op binance krijg je het ook.
Op kucoin krijg je het ook.

Nog niet heel veel waard alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:32
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:20:
Bitcoin nu ff in een dipje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Weekenddipje van voorgaande maanden is weer terug, icm de 8k sellwall. Hoop dat hij nog even zakt, heb paar buy orders erin staan op 7600, 7500 en 7300. Weekend is nog jong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het geen dipje willen noemen en in tether staat hij nog wat te hoog om nu weer in te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Is er een techniek om te bepalen wanneer wel of niet verstandig in te stappen? Net ook eens in NEO gegaan en 5 min later zakt die in als een mislukte pudding. Nu al 8% verlies in 30 minuten. :(

Denk dat beste is vast te houden tot maandag in ieder geval en hopen op goed nieuws dan of tussentijdse weekend stijging

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:19
Niet zo kortetermijn denken. Koersen fluctueren nu eenmaal.

Zoals gezegd, er staat een grote aankondiging op de rol, met onder meer de Chinese overheid. We zullen zien wat de consequentie is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:56

orf

ErikRo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:04:
Is er een techniek om te bepalen wanneer wel of niet verstandig in te stappen?
Als de koers in de toekomst omlaag gaat, is het niet verstandig in te stappen. Als de koers omhoog gaat in de toekomst kun je beter wel instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Is er een techniek om te bepalen wanneer wel of niet verstandig in te stappen? Net ook eens in NEO gegaan en 5 min later zakt die in als een mislukte pudding. Nu al 8% verlies in 30 minuten. :(

Denk dat beste is vast te houden tot maandag in ieder geval en hopen op goed nieuws dan of tussentijdse weekend stijging
Veel lezen, als de munt heel hoog staat kun je beter niet instappen. Buy red, sell green. Buy the rumour, sell the news. Geen FOMO hebben maar vooral basseren op eigen onderzoek. En dan nog.... Blijft moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Max was 37.6, staat nu op 35.75, net weer even op 36.1, ik zou ze gewoon vasthouden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
orf schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:07:
[...]
Als de koers in de toekomst omlaag gaat, is het niet verstandig in te stappen. Als de koers omhoog gaat in de toekomst kun je beter wel instappen.
migila schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:07:
[...]

Veel lezen, als de munt heel hoog staat kun je beter niet instappen. Buy red, sell green. Buy the rumour, sell the news. Geen FOMO hebben maar vooral basseren op eigen onderzoek. En dan nog.... Blijft moeilijk!
Dat was idd mijn intentie maar hij bleef maar groen en net toen ik dacht die gaat niet rood voorlopig, als ik nog veel langer wacht dan wordt de kans nog kleiner op winst.

Maar ik kan dus beter wachten op een lange streep naar beneden voor instappen? Ook al duurt het soms lang.
jorgen83 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:06:
Niet zo kortetermijn denken. Koersen fluctueren nu eenmaal.

Zoals gezegd, er staat een grote aankondiging op de rol, met onder meer de Chinese overheid. We zullen zien wat de consequentie is.
Ik ben inderdaad een slechte holder, weinig geduld vrees ik daar zou ik aan moeten werken. Dat herken ik wel.

[ Voor 42% gewijzigd door ErikRo op 17-11-2017 22:15 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migila
Sowieso veel wachten, ik (en met mij velen) hebben denk ik teveel FOMO en gaan van coin naar coin met verlies. Je kan dan (vaak) beter wachten tot de coin weer groen staat. Nooit met verlies verkopen tenzij je wel een hele goede reden hebt. Beste tip: koop BTC en kijk over 2 jaar hoeveel het waard is.

Uiteraard ben ik een amateur die nog niet zoveel verdient heeft met crypto. Maar ben wel tot de conclusie gekomen dat BTC het meest stabiel is (sinds mijn start in aug.).Doe met mijn info wat je wilt, maar trek je eigen conclusies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

ErikRo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:10:
[...]

[...]

Dat was idd mijn intentie maar hij bleef maar groen en net toen ik dacht die gaat niet rood voorlopig, als ik nog veel langer wacht dan wordt de kans nog kleiner op winst.

Maar ik kan dus beter wachten op een lange streep naar beneden voor instappen? Ook al duurt het soms lang.
Dat weet je pas achteraf... Het is echt een combinatie van gevoel, ervaring, fomo negeren, het volgen van nieuws en daarna hopen op het beste.

Wat ik overigens ook vaak doe na een aankoop is even 10-15 minuten achter de laptop weg om panic selling te voorkomen. Je kunt nooit op het 100% beste moment instappen, dus de kans dat een muntje direct na aankoop weer (even) inzakt is 50%. Negeer dat, die paar minuten maakt niet zoveel uit, zolang die in de uren daarna maar weer aantrekt is het een goede koop geweest. Voor NEO komt er hopelijk goed nieuws aan, misschien sta je overmorgen wel te juichen om je aankoop van zojuist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Niemand heeft de glazen bol en vertrouw vooral de guru's, experts en technische analyses niet.
Hopelijk komt er nog een 6800/6900 dollar inkoopmomentje voor de BTC,geen idee en het weekend is net begonnen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 17-11-2017 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
migila schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:16:
Sowieso veel wachten, ik (en met mij velen) hebben denk ik teveel FOMO en gaan van coin naar coin met verlies. Je kan dan (vaak) beter wachten tot de coin weer groen staat. Nooit met verlies verkopen tenzij je wel een hele goede reden hebt. Beste tip: koop BTC en kijk over 2 jaar hoeveel het waard is.

Uiteraard ben ik een amateur die nog niet zoveel verdient heeft met crypto. Maar ben wel tot de conclusie gekomen dat BTC het meest stabiel is (sinds mijn start in aug.).Doe met mijn info wat je wilt, maar trek je eigen conclusies!
Dit dus!
Ik ben van 0.25 BTC naar 0.05 gegaan door daytrading.
Elke keer als ik in een munt stapte die in het groen was ging hij compleet rood.
Sport van paniek sloeg to om niet nog meer verlies te maken.
Daarnaast zat ik constant de de koers te checken wat het leven niet makkelijker maakte.

Btc is tot nu toe de enige goede investering die ik heb gedaan.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee

Gewoon nog even holden:

http://rmbtheory.com/china-allowing-icos-neo/

Ik zie nog nergens een bron oid, maar de geruchten gaan al langer. En als het daadwerkelijk waar blijkt te zijn dat heb je gewoon een uitstekende aankoop gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
madmaus schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:21:
[...]

Dit dus!
Ik ben van 0.25 BTC naar 0.05 gegaan door daytrading.
Elke keer als ik in een munt stapte die in het groen was ging hij compleet rood.
Sport van paniek sloeg to om niet nog meer verlies te maken.
Daarnaast zat ik constant de de koers te checken wat het leven niet makkelijker maakte.

Btc is tot nu toe de enige goede investering die ik heb gedaan.
Ik heb mijn NEO's denk ik ongeveer 2 maanden terug aangeschaft en sindsdien gehold, ik sta met de recente stijging bijna weer quit. Ben blij dat ik geduldig kan zijn. Je moet echt in jaren denken en niet in weken/maanden.Tenzij je echt goed bent in swingtrading, wat gewoon veel tijd en geluk kost, is holden denk ik toch echt de beste strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

beepee schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:34:
[...]

Gewoon nog even holden:

http://rmbtheory.com/china-allowing-icos-neo/

Ik zie nog nergens een bron oid, maar de geruchten gaan al langer. En als het daadwerkelijk waar blijkt te zijn dat heb je gewoon een uitstekende aankoop gedaan :)
Zou het ook niet zo zijn dat als er iets verboden was geworden dat dat direct groot nieuws zou zijn? Mooi nieuws kan je timen, slecht nieuws ook, maar dat lekt vaak sneller uit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, daytrading is niet voor iedereen weggelegd. Er is niet echt een techniek voor maar imho wel wat dingen om risico te beperken:
- als je koopt doe dat dan als je ook verwacht LT erop vooruit te gaan ofwel koop niet op een te hoge koers en kijk daarbij naar het historische koersverloop.
- kijk naar buy en sell walls, als je daar dichtbij zit is de kans dat een koers daar over of onder gaat een stuk kleiner.
- als je een gokje wil nemen doe dat dan met bescheiden bedragen uit je portefeuille, als je geld ergens in vast zit kun je er niks mee.
- accepteer dat je nooit op het laagste of hoogste punt koopt/verkoopt, zit je rond de 70% dan doe je het goed.
- kijk bij een munt of deze meer handelsparen heeft, dat verkleint je risico. Dus niet alleen btc maar ook usdt of bnb bijv.
- blijf rustig, loop even weg. Ga een sigaret roken, wandelingetje maken of whatever. Paniek is nergens voor nodig, het is maar geld.
- gokjes op bekende en grotere munten geven vaak minder rendement maar ook minder risico. Neo is daar overigens een prima keuze in.

Adem in, adem uit. Het leven vergaat niet. als je een gokje neemt kun je een verkeerde keus maken, accepteer dat gewoon. Soms valt het muntje naar je toe en soms van je af. That's life. Leer van fouten en pas die kennis vanaf nu toe. Leren gaat met vallen en opstaan. Zo leer je lopen, praten, zwemmen en uiteindelijk ook handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben begin oktober begonnen in de crypto wereld. Met tientjeswerk (Ripple, NXT, Ardr, Verge, Neo), alleen Hodlen in wallets. Sindsdien ook dit forum bijna dagelijks gelezen. Sinds vorige week mijn portefeuille wat uitgebreid met een beetje BTC, Neo en Ripple bijgekocht en afgelopen woensdag mijn eerste 'ik wil niet te laat zijn' miskoop gedaan met Lisk, op bijna €10,- per stuk gekocht (nu -27%).

Ondanks dat twijfel ik toch enorm om een gok te nemen en NEO bij te kopen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mitsah schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:54:
Ik ben begin oktober begonnen in de crypto wereld. Met tientjeswerk (Ripple, NXT, Ardr, Verge, Neo), alleen Hodlen in wallets. Sindsdien ook dit forum bijna dagelijks gelezen. Sinds vorige week mijn portefeuille wat uitgebreid met een beetje BTC, Neo en Ripple bijgekocht en afgelopen woensdag mijn eerste 'ik wil niet te laat zijn' miskoop gedaan met Lisk, op bijna €10,- per stuk gekocht (nu -27%).

Ondanks dat twijfel ik toch enorm om een gok te nemen en NEO bij te kopen...
Regel nummer 3 in mijn cryptoboek: never chase the pump O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

NEO @ Maintenance op Bittrex, net nu het weer de goede kant op ging, sommige mensen zullen dat misschien als slecht nieuws zien en dumpen, maar ik hou ze lekker aan.

@ErikRo, koers ging in ieder geval weer netjes richting je aankoopbedrag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:29:
[...]

Is dat die extreem chinese site waar ik niet echt verder kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Taro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:12:
NEO @ Maintenance op Bittrex, net nu het weer de goede kant op ging, sommige mensen zullen dat misschien als slecht nieuws zien en dumpen, maar ik hou ze lekker aan.
Irritant dat het op maintenance is, hoe kunnen ze dit nou nu doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:13:
[...]

Is dat die extreem chinese site waar ik niet echt verder kom?
Valt volgens mij wel mee, zie wel wat Chinese tekens op https://neo.org/, maar meeste is Engels?

Downloaden kan op https://github.com/neo-project/neo-gui/releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
Ik gebruik de neon wallet, krijg je ook GAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

migila schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:14:
[...]
Irritant dat het op maintenance is, hoe kunnen ze dit nou nu doen!
Al weer in orde, gelukkig :)

Bittrex is helaas wel aan het bezwijken onder de drukte, 1 op de 2 keer laadt een pagina niet volledig, bid/last/ask en orderbook blijven dan leeg. Kan echt niet aan mijn verbinding (100/100 KPN Glasvezel) liggen en ben bewust met CAT5E ipv WiFi verbonden. Ben ik de enige die er last van heeft? Is overigens al enkele weken niet top, maar wordt met de dag erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
Theniers schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:19:
Ik gebruik de neon wallet, krijg je ook GAS.
Die zou ik ook gebruiken. Ondersteunt tegenwoord ook de ledger hw wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinxion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 10:42
beepee schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:21:
[...]

Die zou ik ook gebruiken. Ondersteunt tegenwoord ook de ledger hw wallet.
https://neotracker.io/ is ook een goede wallet. Krijg je ook GAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Taro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:20:
[...]

Bij mij niet hoor, market offline nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Taro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:20:
[...]

Bittrex is helaas wel aan het bezwijken onder de drukte, 1 op de 2 keer laadt een pagina niet volledig, bid/last/ask en orderbook blijven dan leeg. Kan echt niet aan mijn verbinding (100/100 KPN Glasvezel) liggen en ben bewust met CAT5E ipv WiFi verbonden. Ben ik de enige die er last van heeft? Is overigens al enkele weken niet top, maar wordt met de dag erger.
Ik heb even voor je gekeken hier. Het is wel merkbaar trager dan maand terug.
Maar ik heb geen halve pagina's. Ze beginnen wel 1 a 2 sec leeg end an worden ze gevuld daarna blijven ze gevuld worden maar ik zie de velden opgebouwd worden.

Fijn nee
werkbaar ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
orf schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:07:
[...]

Zo droog _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
Nou snap ik het pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er in het algemeen op dat exchanges niet erg voorbereid zijn op een grote instroom van nieuwe belangstellenden. Beetje jammer want ze verdienen er genoeg op en heel stom want een slechte user experience zorgt ervoor dat ze klanten al kwijtraken voor ze deze hebben. Ik kan Bittrex op het moment ook niemand aanraden, het is (nog) werkbaar maar het wordt trager en trager. Heel erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
We knn mss allemaal terug naar Poloniex? :p Rond april was die the place to be... Ben daar dan ook begonnen op aanraden van velen hier. Geen idee hoe het er nu mee is...

[ Voor 19% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 17-11-2017 23:48 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:44:
Het lijkt er in het algemeen op dat exchanges niet erg voorbereid zijn op een grote instroom van nieuwe belangstellenden. Beetje jammer want ze verdienen er genoeg op en heel stom want een slechte user experience zorgt ervoor dat ze klanten al kwijtraken voor ze deze hebben. Ik kan Bittrex op het moment ook niemand aanraden, het is (nog) werkbaar maar het wordt trager en trager. Heel erg jammer...
Als iedereen van Kraken overstapt die toch een enorme userbase heeft dan kan een BT niet even 1000 servers in 2 dagen bijkopen. Het is niet dat je even naar de mediamarkt loopt voor wat servers ;)

Denk dat ze ook zijn verrast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:51:
[...]

Als iedereen van Kraken overstapt die toch een enorme userbase heeft dan kan een BT niet even 1000 servers in 2 dagen bijkopen. Het is niet dat je even naar de mediamarkt loopt voor wat servers ;)

Denk dat ze ook zijn verrast
Ja, dat kan wel. Daar hoeven bedrijven echt niet voor naar de mediamarkt. Cloud/netwerk is enorm schaalbaar en speelt maar al te graag in op dit soort vraag. En nee, ik denk niet dat ze verrast zijn. Die zien dit echt wel aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:47:
We knn mss allemaal terug naar Poloniex? :p Rond april was die the place to be... Ben daar dan ook begonnen op aanraden van velen hier. Geen idee hoe het er nu mee is...
Ik zit hier vanaf het begin.
Alles werkt voor mij vlekkeloos.
Beetje xrp,btc etc. Snelle confirms etc.
Geen enkele site vertraging op piek momenten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Slechte zaak. Dirk scheringa nu ook in crypto
https://www.icoheadstart.com/

Beter in NEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

migila schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:16:

Hoewel vast goed bedoelt begrijp ik dit soort adviezen simpelweg niet. Gewoon wachten tot een coin weer in de plus staat wat mogelijk nooit meer gaat gebeuren, of wachten terwijl de rest van de markt sneller groeit betekent dat het soms beter af bent om de meuk met verlies te verkopen dan angstvallig vasthouden aan een "suboptimale" keuze. Je beste tip mist onderbouwing, vermoedelijk is je enige reden omdat BTC zo sterk is gegroeid recentelijk en de grootste market cap heeft. Maar garantie uit het verleden bieden ... Verder is BTC niet bepaald stabiel sinds augustus, zeker het gedoe met forks maakt het voor mij een coin waar ik ver weg van blijf. En van die keuze heb ik geen moment spijt gehad ondanks dat er veel geld mee te verdienen is/was.

Het enige zinvolle wat je beginners kan aanraden is dat ze eerst bedenken wat voor strategie ze willen hanteren, daytraden of investeren voor de lange termijn. Beide vergen een andere aanpak. Daarnaast moet iedereen leren hoe een exchange werkt, wat betekenen de grafieken, welke orders zijn er en hoe zit het fee systeem in elkaar. Verder helpt wat kennis over blockchains ook, niet in de laatste plaats wat best practices zijn mbt het beheren van private keys. Wil je serieuzer aanpakken dan track je source repo's/issue trackers en de activiteit van team leden om zo nieuws net wat sneller te pakken te kunnen krijgen dan de meute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
xos schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 00:24:
[...]

Hoewel vast goed bedoelt begrijp ik dit soort adviezen simpelweg niet. Gewoon wachten tot een coin weer in de plus staat wat mogelijk nooit meer gaat gebeuren, of wachten terwijl de rest van de markt sneller groeit betekent dat het soms beter af bent om de meuk met verlies te verkopen dan angstvallig vasthouden aan een "suboptimale" keuze. Je beste tip mist onderbouwing, vermoedelijk is je enige reden omdat BTC zo sterk is gegroeid recentelijk en de grootste market cap heeft. Maar garantie uit het verleden bieden ... Verder is BTC niet bepaald stabiel sinds augustus, zeker het gedoe met forks maakt het voor mij een coin waar ik ver weg van blijf. En van die keuze heb ik geen moment spijt gehad ondanks dat er veel geld mee te verdienen is/was.

Het enige zinvolle wat je beginners kan aanraden is dat ze eerst bedenken wat voor strategie ze willen hanteren, daytraden of investeren voor de lange termijn. Beide vergen een andere aanpak. Daarnaast moet iedereen leren hoe een exchange werkt, wat betekenen de grafieken, welke orders zijn er en hoe zit het fee systeem in elkaar. Verder helpt wat kennis over blockchains ook, niet in de laatste plaats wat best practices zijn mbt het beheren van private keys. Wil je serieuzer aanpakken dan track je source repo's/issue trackers en de activiteit van team leden om zo nieuws net wat sneller te pakken te kunnen krijgen dan de meute.
En iedereen heeft er een andere kijk op.... In theorie is jouw verhaal perfect. In de praktijk lopen heel veel mensen achter de feiten aan en gaan mensen nat. Dan is btc op de lange termijn een stabiele munt gebleken. Maar nogmaals, ieder zijn mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:02:
[...]

Regel nummer 3 in mijn cryptoboek: never chase the pump O-)
Chasing pumps is te doen. Je moet alleen vroeg erbij zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Neo gaat goed vandaag goede 50000 verdiend in 1 dag met alleen neo. Nou blij dat ik mn baan paar weken geleden opgezegd had. Zijn er meer mensen die giga winsten hebben behaald? Nouja winst is pas echt bij uitcashen. Buy the rumour sell the news op maandag. Binnenkort maar eens een tweakermeeting organiseren. Feestje met zn allen. Drankjes op mijn kosten

[ Voor 23% gewijzigd door BabyRattle op 18-11-2017 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyRattle schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 01:01:
Neo gaat goed vandaag goede 50000 verdiend in 1 dag met alleen neo. Nou blij dat ik mn baan paar weken geleden opgezegd had. Zijn er meer mensen die giga winsten hebben behaald? Nouja winst is pas echt bij uitcashen. Buy the rumour sell the news op maandag. Binnenkort maar eens een tweakermeeting organiseren. Feestje met zn allen. Drankjes op mijn kosten
Ja gaat aardig met neo idd. Ook mijn baan opgezegd vandaag. Ook een goede 700.000 gepakt vandaag met de winst op neo... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 01:29:
[...]

Ja gaat aardig met neo idd. Ook mijn baan opgezegd vandaag. Ook een goede 700.000 gepakt vandaag met de winst op neo... 8)7
#sponsoredbyNEO
Ziet er wel uit als een leuke coin. Hadden jullie het aan het begin ingekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyRattle schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 01:01:
Kudos voor het vasthouden van je standpunt. Er was hier wel eens negatief gereageerd over het "uit de hoogte doen", maar blijkbaar kun je dat goed naast je neerleggen. Ieder z'n mening.

Hoe goed het ook gaat qua winst zou ik zelf nooit m'n baan opzeggen, al was het alleen maar voor de afleiding. Ik merk dat ik het niet leuk vind om teveel met dezelfde cijfertjes bezig te zijn, koersen in de gaten te houden etc.

En ik zou nooit m'n echte identiteit prijsgeven nadat je redelijk publiekelijk aan hebt gegeven met wat voor bedragen je speelt, maar dat is ook persoonlijk (wat betreft privacy en security).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Had 34 NEO gekocht op 19$. Mooie winst mee gemaakt.
ik zit er ook over na te denken mijn baan op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ach een beetje pochen mag toch wel. Van mij wel tenminste, zou ook wel blij zijn als ik m'n baan kon opzeggen en van de winst leven.
Hij was er vroeg genoeg bij en heeft goede keuzes gemaakt. Wie wil dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
https://pbs.twimg.com/media/DO3gMdpU8AA268w.jpg

Doped Monk‏ @Monkondope
2 u2 uur geleden
#NEO plans to release a global ICO framework by Q4.
Turnkey ICO development firm #ProjectICO announced their transition from $ETH to $NEO as the preferred blockchain.
Turnkey focuses on entire ICO lifecycle, especially token sale compliance under the #SAFT framework.
Coincidence?
1 antwoord 2 retweets 5 vind-ik-leuks

Doped Monk‏ @Monkondope
3 u3 uur geleden
Founder of #ProjectICO plans to legally introduce Chinese $NEO based ICOs (assume SEC compliant) to the US market.
Which will expose Chinese entrepreneurs to millions of $ worth of American investor capital.
High vetting & selectivity standards apply.

Niks bijzonders over NEO zelf, alleen dat ze ico's gaan uitbrengen maar daar profiteert de NEO toch zelf niet van in waarde. Vrees dat de AMA gaat tegenvallen maandag

Zou ook de plotselinge inzakken kunnen verklaren zouden er meer zo over kunnen denken.

[ Voor 58% gewijzigd door ErikRo op 18-11-2017 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WonnaPlay
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-03 17:33
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:49:
[...]

Ok krijg ik GAS dan gewoon in mijn wallet? Jaarlijks?
Ja, direct in je wallet. Het gebeurt continu, ik weet de berekeningen niet meer, maar dit proces is automatisch. Hoe meer coins, hoe meer revenue uiteraard.

[ Voor 23% gewijzigd door WonnaPlay op 18-11-2017 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
WonnaPlay schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 02:28:
[...]

Ja, direct in je wallet. Het gebeurt continu, ik weet de berekeningen niet meer, maar dit proces is automatisch. Hoe meer coins, hoe meer revenue uiteraard.
Neotogas.com realtime en kan je elk moment claimen en omzetten naar btc en verkopen voor fiat. Leuk rendemend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
mindcre8r schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:25:
[...]

Neo maar de maan en beyond.
Maar ik zie als ik.het goed bekijk mega sell orders op 0,17 staan.
Mag ook wel eens na maanden van leed en HODL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

intouss schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 00:09:
Slechte zaak. Dirk scheringa nu ook in crypto
https://www.icoheadstart.com/

Beter in NEO
De enige slechte zaak aan Dirk Scheringa was Pieter Lakeman.
De uitspraak van Lakeman kun je vergelijken met die van een bitcoinguru.
Als die morgen zegt dat je nu beter al je bitcoin kunt verkopen, omdat er anders niets te halen valt, doe je dat dan ook? 8)7

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigeagle1986
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-12-2024
Bij de vorige NEO ICO werd de prijs ook erg gepumpt en gedumpt toen het enorm tegenviel. Zal hier ook vast gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik hou m'n baan er nog maar even bij ondanks mijn duizelingwekkende winst van zo'n €110,- op NEO 😉. Ik hodl em ook, want verwacht er op lange termijn nog wel meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
Wat denken jullie van de Aphelion Ico?

https://www.reddit.com/r/...is_probably_a_money_dump/

dit baart mij een beetje zorgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
bigeagle1986 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 08:59:
Bij de vorige NEO ICO werd de prijs ook erg gepumpt en gedumpt toen het enorm tegenviel. Zal hier ook vast gebeuren.
Vorige ICO? Red Pulse bedoel je? Daar is de prijs vooralsnog geen moment onder de ICO prijs gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanalologo schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 09:53:
Wat denken jullie van de Aphelion Ico?

https://www.reddit.com/r/...is_probably_a_money_dump/

dit baart mij een beetje zorgen
Tegenwoordig moet je er eigenlijk standaard van uitgaan dat een ico een scam / een makkelijke manier is om geld binnen te harken.

Tenzij alle signalen wijzen op een uniek pareltje, moet je super sceptisch zijn. Oftewel wat maakt Aphelion uberhaupt interessant om er tijd en aandacht aan te schenken??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikRo
Eigenlijk is alleen een scamcoin als bitconnect en REC nog interessant mits je er snel bij bent. Mensen weten dat het scam is, waarschuwingen genoeg maar toch blijven ze inleggen en stijgt de koers waardoor etc.

Overigens dik €300 winst op neo. Verkoop orders neergezet voor ik ging slapen en op 1 na uitgevoerd. Beter half ei dan lege dop.
Geen vertrouwen in maandag.

[ Voor 4% gewijzigd door ErikRo op 18-11-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Meer mensen momenteel problemen met bittrex? Ik krijg errors en kan op geen enkele market coins kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:48
chr0me1 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:13:
Meer mensen momenteel problemen met bittrex? Ik krijg errors en kan op geen enkele market coins kopen..
Ja hier ook, is al enkele dagen dat ik dit af en toe voorheb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migila
ErikRo schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:10:
Overigens dik €300 winst op neo. Verkoop orders neergezet voor ik ging slapen en op 1 na uitgevoerd. Beter half ei dan lege dop.
Same here, ik zie ook steeds meer berichten dat het tegen gaat vallen maandag. Mooie winst gepakt, verkocht op 52999 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 15:05
Iemand een idee wat nu precies NEO omhoog drijft? Ik lees her en der wel verhalen over mogelijke aankondigingen als China die toch NEO gaat accepteren, alsmede een ICO die groen licht heeft gekregen om te gaan draaien op de NEO blockchain. Aangezien alles op speculatie gebaseerd lijkt te zijn en ik momenteel door de bomen het bos niet zie vraag ik me af of iemand hier wel iets zinnigs over kan zeggen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:06

p0st

Dutch Reefer

ErikRo schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:10:
Eigenlijk is alleen een scamcoin als bitconnect en REC nog interessant mits je er snel bij bent. Mensen weten dat het scam is, waarschuwingen genoeg maar toch blijven ze inleggen en stijgt de koers waardoor etc.

Hi Erik, ik voelde juist net een zware FOMO aanval aankomen op NEO, ben blij dat ik even een reality check krijg door nog even t.net te lezen voor mijn aankoop :)

Wat is de reden dat je denkt dat het tegen gaat vallen?

Ter info: Ik heb ooit Antshares gekocht tussen 3 en 10 dollar en verkocht tussen de 50 en 40 dollar (ja, na de ATH, dus terwijl hij daalde). Het voelde juist weer als zo'n boot die je niet wilt missen, China gvt en NEO die wellicht dichter tegen elkaar aan schurken, etc.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:15
Ik blijf er ieder geval nog even bij :)

https://neonewstoday.com/...t-network-on-neocontract/

Daarnaast gaan er geruchten dat Microsoft en NEO iets gaan doen met een competitie..

[ Voor 22% gewijzigd door Boinkie op 18-11-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
Even een heel andere vraag. Ik lees hier altijd dat je je geld/coins niet op de exchange moet laten staan, maar moet doorsluizen naar je wallet. Het doorsluizen kost dat geld?

Maar hoe doen daytraders dat dan?
Of is die opmerking meer voor als je wil Hodl. Zodat je niet te snel in de verleiding komt om te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
p0st schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:48:
[...]
Wat is de reden dat je denkt dat het tegen gaat vallen?

Ter info: Ik heb ooit Antshares gekocht tussen 3 en 10 dollar en verkocht tussen de 50 en 40 dollar (ja, na de ATH, dus terwijl hij daalde). Het voelde juist weer als zo'n boot die je niet wilt missen, China gvt en NEO die wellicht dichter tegen elkaar aan schurken, etc.
Luister vooral niet naar mij. Dat ten eerste.
Wat ik hierboven zei ik las over de regie over icos uitbrengen in China niet iets waar neo wat aan heeft.

Ondertussen laatste stuk verkocht eerst op Twitter gekeken niks bijzonders. En na verkoop ineens ander positief nieuws. Afijn ik ga ze niet weer terugkopen voor meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Egbert1907 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:57:
Even een heel andere vraag. Ik lees hier altijd dat je je geld/coins niet op de exchange moet laten staan, maar moet doorsluizen naar je wallet. Het doorsluizen kost dat geld?

Maar hoe doen daytraders dat dan?
Of is die opmerking meer voor als je wil Hodl. Zodat je niet te snel in de verleiding komt om te verkopen
Ja dat kost geld maar als je wil traden nog veel vervelender, het kost tijd. Ik laat dus mijn speelgeld op een exchange staan, dat is de enige manier om snel in te springen. Doe waar jij je het best bij voelt en niet omdat een ander zegt dat het een of ander beter is. :)

Bittrex begint nu toch wel echt vervelend traag te worden maar als we nu weer met zijn allen overstappen naar een andere exchange dan begint die ellende elders gewoon weer opnieuw... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:15

TheDudez

Usenet stofzuiger!

ik probeer https://neo.org/client/chain.acc.zip te downloaden maar mislukt steeds. iemand nog tips?

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:24
Hmm heb 30 neo sinds juli. Maar in de exchange ipv offline wallet of binance. Hoeveel GAS zou dat anders hebben opgeleverd ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Hertog_Martin schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:11:
Hmm heb 30 neo sinds juli. Maar in de exchange ipv offline wallet of binance. Hoeveel GAS zou dat anders hebben opgeleverd ongeveer?
Zie https://neotogas.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
Hertog_Martin schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:11:
2 tientjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Met huidige rate van 0.01 per dag dus 1.8 GAS a 22€ per stuk.

Maar is die rate significant hoger geweest half jaar terug? Vooral daar benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caalberts
Hoe kan je a.s. maandag met de news-release van NEO slim te werk gaan? Net voor de nieuws lancering verkopen? Wachten totdat de nieuws lancering geweest is en dan kijken of je hodl of verkoopt? Wbt daytrading is dat eerste misschien goed, omdat na elke lancering de prijs altijd wel een stuk daalt? Of heb ik dat fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Caalberts schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:20:
Hoe kan je a.s. maandag met de news-release van NEO slim te werk gaan? Net voor de nieuws lancering verkopen? Wachten totdat de nieuws lancering geweest is en dan kijken of je hodl of verkoopt? Wbt daytrading is dat eerste misschien goed, omdat na elke lancering de prijs altijd wel een stuk daalt? Of heb ik dat fout.
Ligt er natuurlijk maar net aan of het een anticlimax wordt of dat het de verwachtingen overtreft. Ik neig naar een anticlimax, waarop het weer crasht, maar doe nu al vanaf begin hodl en doe zelf niets denk ik.

Als ineens werkelijk aangekondigd wordt dat er steun van Chinese overheid komt dan gaat ie richting de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caalberts
Hertog_Martin schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:23:
[...]

Als ineens werkelijk aangekondigd wordt dat er steun van Chinese overheid komt dan gaat ie richting de maan.
Zal de overheid zo'n belang hebben bij NEO? Ik zie niet veel motivatieredenen. Maar dat komt wellicht ook omdat ik mezelf nog niet volledig in het China vs. Coin verhaal verdiept heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nou echt mensen die serieus geld verdienen met de daghandel? Zelf zit ik erin voor de lange termijn omdat ik echt niet de skills en vooral het geduld heb om hier dagelijks mee bezig te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Caalberts schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:27:
[...]

Zal de overheid zo'n belang hebben bij NEO? Ik zie niet veel motivatieredenen. Maar dat komt wellicht ook omdat ik mezelf nog niet volledig in het China vs. Coin verhaal verdiept heb. :)
Ik twijfel daar ook erg aan. Paar keer in china geweest, en alles is daar gecontroleerd of gereguleerd. Als er daar dus een cryptomunt komt lijkt het mij dat ze daar dus ook die controle op willen hebben. En dan dus controle als in: Gelinkt aan je bankrekening en/of legitimatie (net als We-chat), en betalingen kunnen traceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caalberts
_ferry_ schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:39:
[...]

Ik twijfel daar ook erg aan. Paar keer in china geweest, en alles is daar gecontroleerd of gereguleerd. Als er daar dus een cryptomunt komt lijkt het mij dat ze daar dus ook die controle op willen hebben. En dan dus controle als in: Gelinkt aan je bankrekening en/of legitimatie (net als We-chat), en betalingen kunnen traceren.
We zitten op één lijn. Heb er ook 3 maanden gezeten. Wat je zegt klopt, ze willen alles tot in de puntjes gereguleerd hebben. Kijk ook maar naar de digitale Chinese muur. Ook de traceability is een goed punt. Ze hebben dacht ik ook een regeling dat de indentiteit van iedereen die online iets plaatst bekend moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
NEO vorige week op 23 euro gekocht en ik kom nu in de verleiding om mn winstje te pakken ipv hodl en dan weer te kopen als t zakt.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Zat gisteren te twijfelen om neo te kopen. Nu ben ik te laat ben ik bang

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
Ik weet nog steeds niet goed hoe ik een orderbook moet lezen. Bijvoorbeeld voor NEO:

Orderbook NEO

Is dat een sellwall rond de 0.008? Oftewel, de prijs gaat waarschijnlijk niet voorbij de 0.008 omdat er eerst 600 munten voor die prijs vervuld moeten worden?

[ Voor 14% gewijzigd door Theniers op 18-11-2017 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
madmaus schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:08:
Zat gisteren te twijfelen om neo te kopen. Nu ben ik te laat ben ik bang
Je kan proberen op een dipje te wachten en dan te verkopen als hij weer wat hoger staat. Al twee keer gedaan vanmorgen en met winst weer verkocht, instappen voor 25% bij minder en 50% bij meer vertrouwen in hogere koers. Denk dat er nog wel een stijgende lijn inzit nu dat het nieuws langzaam doordruppelt bij de rest van de wereld.

Of de koers doorgroeit of stabiel blijft to maandag is een ander verhaal.
Denk dat ik maandag leeg begin en ga proberen ergens de neo conferentie live te volgen. Bij goed nieuws meteen vol inkopen, de stijging zal niet in 5 min gebeurd zijn, genoeg ruimte nog om mee te liften.

Bij alleen nieuwe ico's in naam van neo geloof ik het wel, misschien 25% inkopen er zal wel wat stijging van komen. maar niet genoeg om all in te gaan.

[ Voor 34% gewijzigd door ErikRo op 18-11-2017 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:16
Theniers schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:14:
Ik weet nog steeds niet goed hoe ik een orderbook moet lezen. Bijvoorbeeld voor NEO:

[afbeelding]

Is dat een sellwall rond de 0.008? Oftewel, de prijs gaat waarschijnlijk niet voorbij de 0.008 omdat er eerst 600 munten voor die prijs vervuld moeten worden?
Voor de korte termijn is dat inderdaad hoe ik het zou interpreteren ervan uitgaande dat er geen bijzonderheden komen (nieuws, updates/forks, features, wetgeving, adoptie, ...). De impact van bijzondere incidenten kunnen wel sell walls in no-time laten verdwijnen zoals je misschien hebt meegekregen bij NEO. Vaak blijft de prijs zonder bijzonderheden net onder de sell wall, omdat er altijd wel iemand wil verkopen voor net iets minder.

Laat je trouwens niet gek maken door walls want soms zijn het gewoon bots of grote spelers die proberen invloed uit te oefenen op de prijs van een munt.

Edit: Waar je die 600 vandaan haalt is me alleen even een raadsel.

[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 18-11-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
bac0tje schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:48:
Iemand een idee wat nu precies NEO omhoog drijft? Ik lees her en der wel verhalen over mogelijke aankondigingen als China die toch NEO gaat accepteren, alsmede een ICO die groen licht heeft gekregen om te gaan draaien op de NEO blockchain. Aangezien alles op speculatie gebaseerd lijkt te zijn en ik momenteel door de bomen het bos niet zie vraag ik me af of iemand hier wel iets zinnigs over kan zeggen.

Alvast bedankt!
Wellicht de developers competition die NEO en Microsoft schijnbaar samen gaan organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
The Redman schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:15:
[...]

Voor de korte termijn is dat inderdaad hoe ik het zou interpreteren ervan uitgaande dat er geen bijzonderheden komen (nieuws, updates/forks, features, wetgeving, adoptie, ...). De impact van bijzondere incidenten kunnen wel sell walls in no-time laten verdwijnen zoals je misschien hebt meegekregen bij NEO. Vaak blijft de prijs zonder bijzonderheden net onder de sell wall, omdat er altijd wel iemand wil verkopen voor net iets minder.

Laat je trouwens niet gek maken door walls want soms zijn het gewoon bots of grote spelers die proberen invloed uit te oefenen op de prijs van een munt.

Edit: Waar je die 600 vandaan haalt is me alleen even een raadsel.
Ah die 600, dat was het getal dat ik te zien kreeg als ik over de grafiek hoverde. Ik nam aan dat het over het aantal munten ging, maar het is achteraf gezien logischer dat het om het aantal orders gaat (ongeacht hoeveel munten er in een desbetreffende order zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
MaZo schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:49:
[...]
Wellicht de developers competition die NEO en Microsoft schijnbaar samen gaan organiseren?
Google translate:

NEO Developer Conference
November 17, 2017 - January 31, 2018

First NEO Developer Contest

A competition about creativity, passion, ambition
A developer event that brings together inspiration, intelligence, and empowerment
Gather together NEO community developer of the whole world, start the blood code journey, collide the different spark!

Competition Rules:

Registration will begin on November 17, 2017. The deadline for registration and submission of code is December 31, 2017 at 23:59.

Contestants must develop on NEO blockchain, and NEO-related code and technical documentation can be found at https://github.com/neo-project.

Since November 17, 2017, nearly a month and a half since the start of the competition, developers have been able to exchange ideas and collaborate on the NEOslack Channel to create ideas and make their ideas come true.

The submittal code is from November 17, 2017 to December 31, 2017, and the submission of the code by the deadline will be deemed a waiver of the contest.

Submissions must include executables and code.

[ Voor 25% gewijzigd door Theniers op 18-11-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
Executor16 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 01:35:
Ik wist niet van het bestaan van deze coin af maar zie ineens groot op de frontpage van Bittrex de e-Gulden tussen de stijgers. Echt van Nederlandse bodem.

Bittrex: https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-EFL
Website: https://e-gulden.org/

Heb er toch maar een paar gekocht (er zijn er ook maar 20,5 miljoen in totaal van van volgens coinmarketcap).
Gewoon een beetje nostalgie O+
Ergens vorig jaar wat van gekocht toen 't net 40x over de kop was gegaan.
Gekocht met bitcoin 8)7 Die had ik beter kunnen houden want die is meer gestegen dan efl.

Ach, misschien staat de efl over 10 jaar ook wel op 5.000 euri :)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Theniers schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:23:
[...]

Ah die 600, dat was het getal dat ik te zien kreeg als ik over de grafiek hoverde. Ik nam aan dat het over het aantal munten ging, maar het is achteraf gezien logischer dat het om het aantal orders gaat (ongeacht hoeveel munten er in een desbetreffende order zitten).
Het gaat niet om het aantal orders. Het is de waarde die je ook op de y-as ziet: Het cumulatief volume van de orders om de prijs op de x-as te bereiken. In jouw screenshot: Er moet voor circa 50btc aan neo verkocht worden voordat de prijs onder de 0.0047 btc/neo duikt. Of er moet voor 300btc aan neo gekocht worden voordat de prijs boven de 0.008 btc/neo komt.

Die 600 heb je vermoedelijk op een ander moment gezien, die lijkt niet in jouw screenshot terug te komen.

--edit: in die zin klopte je eerste vermoeden van "aantal munten" wel, dan uitgedrukt in btc ipv neo. En nogmaals, niet per order maar bij elkaar opgeteld.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2017 14:45 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]