Of de futures van CME werkelijk een positieve invloed heeft zullen we eerst moeten afwachten. Het betekent niet automatisch een stijgende koers gezien er op koersbewegingen wordt verdiend, en dat is zowel omhoog als naar beneden. Daarnaast halen futures liquiditeit uit de spot markten.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
pfft, excuus. Ik dacht ik leg gas en neo even snel uit, had het toch nog weer even moeten nachecken, tijdje geleden dat ik me in neo heb verdiept. (hodler)BabyRattle schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:34:
[...]
Geen POS maar DBFT
https://www.reddit.com/r/...ft_beginners_explanation/
Veel beter dan POS POW of whatever
Ofcourse not. BCH is een PayPal 2.0 met een CEO waardoor het alles behalve gedecentraliseerd is. De hele markt is rondom BTC gebouwd.ErikRo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:17:
Over flippening gesproken zou dat echt een reëele mogelijkheid zijn?
Zie ik door een andere munt eigenlijk niet gebeuren. Mogelijk wel ooit een keer door een fork van BTC die technisch veel beter is. Stel er zou een fork van BTC komen die decentralisatie behoud, maar wel 100x meer transacties per seconde aan kan met lage fee's, dan zie ik een flippening wel gebeuren. Het hangt dan nog wel af van wie er achter zit, dus geen smerig spelletje als BCH. Dus een fork een fork van BTC die zegmaar BTC 2.0 is, dan zie ik zeker een flippening komen.ErikRo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:17:
Over flippening gesproken zou dat echt een reëele mogelijkheid zijn?
Eerder dit: https://twitter.com/ProfesorCrypto/status/931296527494074368RaptorXS schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:46:
[...]
Misschien dat dit nieuws de koers een opwaartse trend geeft?
https://www.coindesk.com/...tutional-storage-service/
[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 17-11-2017 01:26 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zijn we niet al lang voorbij het ‘point of no return’, dwz dat BTC niet meer ingehaald gaat worden? BTC heeft de bekendheid, de betrouwbaarheid (eerste en still standing) en is de trading pair gateway tot alle (bijna alle?) alts. Dit aangezien er al betere coins zijn, afhankelijk van wat je toepassing is, en die ook de koppositie niet over hebben kunnen nemen. Ik heb het idee dat BTC net zoiets als goud is, dat ook niet meer verdwijnt, ook al is dat als valuta al lang achterhaald. Wat dan nog voor BTC spreekt is dat het nog doorontwikkeld wordt - alleen minder fud rondom forks zou de positie nog verstevigen (maar in hoeverre is dat niet gewoon bewuste marktmanipulatie?).PilatuS schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 01:22:
[...]
Zie ik door een andere munt eigenlijk niet gebeuren. Mogelijk wel ooit een keer door een fork van BTC die technisch veel beter is. Stel er zou een fork van BTC komen die decentralisatie behoud, maar wel 100x meer transacties per seconde aan kan met lage fee's, dan zie ik een flippening wel gebeuren. Het hangt dan nog wel af van wie er achter zit, dus geen smerig spelletje als BCH. Dus een fork een fork van BTC die zegmaar BTC 2.0 is, dan zie ik zeker een flippening komen.
We zijn het afgelopen weekend wel heel snel vergeten.handige_harrie schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:06:
[...]
Zijn we niet al lang voorbij het ‘point of no return’, dwz dat BTC niet meer ingehaald gaat worden? BTC heeft de bekendheid, de betrouwbaarheid (eerste en still standing) en is de trading pair gateway tot alle (bijna alle?) alts. Dit aangezien er al betere coins zijn, afhankelijk van wat je toepassing is, en die ook de koppositie niet over hebben kunnen nemen. Ik heb het idee dat BTC net zoiets als goud is, dat ook niet meer verdwijnt, ook al is dat als valuta al lang achterhaald. Wat dan nog voor BTC spreekt is dat het nog doorontwikkeld wordt - alleen minder fud rondom forks zou de positie nog verstevigen (maar in hoeverre is dat niet gewoon bewuste marktmanipulatie?).
Verwijderd
Ok krijg ik GAS dan gewoon in mijn wallet? Jaarlijks?WonnaPlay schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:02:
[...]
GAS is de 'benzine' van het NEO platform.
NEO is de 'miner' (in Bitcoin termen).
NEO is gebaseerd op een Proof of Stake (PoS) dBFT-systeem. Dat werkt anders dan Proof of Work (PoW), waar miners nieuwe blocken 'vinden' door een moeilijke berekening te doen.
Bij een PoS systeem zet je als het ware jouw (in dit geval) NEO in, als bewijs dat jij eerlijk bent. Pseudorandom wordt er iemand gekozen die het nieuwe block aanbiedt aan het netwerk. Als blijkt dat het block niet goed is, en jij een oneerlijke node bent, dan verlies jij je NEO.
In ruil voor het inzetten van jouw NEO om het netwerk te beveiligen, krijg jij GAS terug. Tot op het moment dat het maximum aantal GAS is bereikt (~5 of 10 jaar dacht ik).
Hierna wordt het GAS hergebruikt -dat door smart contracten / transacties enz. wordt betaald aan het netwerk - om 'stakers' op die manier te betalen.
Ik heb het op high level proberen te houden, dus wellicht een detailfoutje hier en daar.
De meningen zijn verdeeld lees ik. Of het wordt een grote chaos met nog meer dips en pumps of we gaan naar gigantische hoogtes
Ik houd ze voorlopig vast in ieder geval.
Ik ben het niet vergeten maar het was wel een belangrijke mijlpaal voor BTC die hij dus uiteindelijk overleefd heeft.com2,1ghz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:47:
[...]
We zijn het afgelopen weekend wel heel snel vergeten.
[ Voor 28% gewijzigd door GeeMoney op 17-11-2017 08:04 ]
kopen jullie dan ALTS of iets anders (euso's/dollars)? Ik zit op exchange bittrex en ik zou wel graag willen weten of dat daar ook kan?
BCH is weer lekker in de lift overigens.
[ Voor 9% gewijzigd door madmaus op 17-11-2017 08:21 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Niemand?C6DL schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:01:
Na 2 jaartjes ben ik weer terug en probeer ik op kraken een bitcoin te kopen.
ligt het aan mij of duurt het super lang voor je iets kan kopen?
ik maak een order aan op de marketprijs.. 2 jaar terug knalt die er in 2 seconden doorheen
nu blijft hij 1 minuut staan en komt er een rood blok zonder foutmelding, na 4x herhalen is het uiteindelijk goed gegaan?
Mmm ok dan zal ik wel iets verkeerds doen.
Je krijgt ook geen rood blok waar geen tekst in staat?
[ Voor 13% gewijzigd door C6DL op 17-11-2017 09:11 ]
Verwijderd
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Zie topicinfo
Idd, Ik denk dat bepaalde coins nog best wel af en toe iets leuks kunnen laten zien (ripple lijkt mij het meest interessant, vanwege de focus op banken), maar er zijn er gewoon veel te veel, en de meeste slaan nergens op of voegen weinig toe. Het is gewoon een groot gokspel geworden. En iedereen weet dat op een gegeven moment de muziek stopt, maar als je er dan uit stapt ben je mogelijk te laat.lighting_ schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:55:
Er is altijd iemand die vol voor gaat met geleend geld en risico's van dien. Dat hebben we allemaal toch wel vaker gezien
Ondanks alle waarschuwingen.
En zoals ik al een aantal weken zag. BTC is de enige die stijgt of steeg. De andere coins halen bijna hun oude top niet meer. Nu er zoveel coins zijn is het cherry picking helemaal moeilijk. De fluctuaties zo hard dat je bijna nooit op tijd bent. Of kan je een automatische aankoop doen bij een gegeven koers.
Ik baal er flink van dat ik de afgelopen jaren (meerdere malen op het punt gestaan, met cc in de hand) niet eerder ben ingestapt. Aan de andere kant had ik nooit een groter risico genomen dan dat ik er nu in heb zitten (iets van 1000 eu), dus mijn winst was hoe dan ook beperkt geweest
Verwijderd
Idem dito. Ripple heeft de meeste kans. Ardor was ook dikke winst op moment dat ik instapte. 0,08 cent toen. Hij blijft nu dik erboven en in slechte tijden was het laagste 0,17 dus dat soort munten kan je op verdienen.DarkShadow schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:15:
[...]
Idd, Ik denk dat bepaalde coins nog best wel af en toe iets leuks kunnen laten zien (ripple lijkt mij het meest interessant, vanwege de focus op banken), maar er zijn er gewoon veel te veel, en de meeste slaan nergens op of voegen weinig toe. Het is gewoon een groot gokspel geworden. En iedereen weet dat op een gegeven moment de muziek stopt, maar als je er dan uit stapt ben je mogelijk te laat.
Ik baal er flink van dat ik de afgelopen jaren (meerdere malen op het punt gestaan, met cc in de hand) niet eerder ben ingestapt. Aan de andere kant had ik nooit een groter risico genomen dan dat ik er nu in heb zitten (iets van 1000 eu), dus mijn winst was hoe dan ook beperkt geweest. (in 2010 hoorde ik er wel van, maar vond het toen sowieso teveel moeite om aan die dingen te komen).
Iedere dag nieuwe altcoins die erbij komen met mooie verhalen hoe geweldig ze zijn. Ze verzieken de markt zo. Mensen zien door de bomen het bos niet meer. De enige waar ik nu nog op gok is Universa en Ripple. Ardor hou ik vast tot 2022.
Decentraland MANA wordt nu uitgelachen maar dat zijn de gokjes die je moet wagen. Gaat deze virtuele wereld wat worden ja of nee.
Verwijderd
De grote vraag is, wanneer het netwerk van Ripple toegepast wordt voor veel banken, wat dit voor een gevolg heeft op de koers van Ripple. Straks als American Express daadwerkelijk op dat netwerk aangesloten is en er meer vertrouwen in Ripple komt gaan mensen dit ook zien als een investeringsmiddel?Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:34:
[...]
Idem dito. Ripple heeft de meeste kans. Ardor was ook dikke winst op moment dat ik instapte. 0,08 cent toen. Hij blijft nu dik erboven en in slechte tijden was het laagste 0,17 dus dat soort munten kan je op verdienen.
Iedere dag nieuwe altcoins die erbij komen met mooie verhalen hoe geweldig ze zijn. Ze verzieken de markt zo. Mensen zien door de bomen het bos niet meer. De enige waar ik nu nog op gok is Universa en Ripple. Ardor hou ik vast tot 2022.
Decentraland MANA wordt nu uitgelachen maar dat zijn de gokjes die je moet wagen. Gaat deze virtuele wereld wat worden ja of nee.
Bij BTC is het wel duidelijk dat niemand zich er iets van aantrekt dat transacties duur zijn en ook lang kunnen duren. Het wordt eerder gezien als digitaal goud dan als betaalmiddel. Waarom BTC blijft stabiliseren rond de 7.5k nu is dat iedereen al is ingestapt. Er moet meer geld komen, dus meer mensen moeten aansluiten en geld erin steken gaat BTC verder stijgen.
Ik probeer al een tijdje uit te zoeken hoe zoiets met Ripple tot stand moet komen. Ze hebben echt een goed concept om dit prima commercieel toe te passen. Dat blijkt nu wel.
Ai, da's wel erg zuur man... Ik waardeer het dat je je verhaal hier deelt, excuses als ik in eerdere reacties soms vervelend/onaardig gereageerd heb op je posts... Helaas hier een soortgelijk verhaal op dit moment, gelukkig op veel kleinere schaal (veel minder geld) en op een andere manier (vooral promising ICO's die minder promising bleken dan gedacht, aka FOMO). Crypto is a fickle game, soms maak je 500% en soms verlies je >50%...rvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:45:
[...]
Oké, ik zal het je uitleggen, hoe ik fout op fout stapelde.
Het begon allemaal op 23 oktober. Op dat moment bezitte ik een masternode voor Walton Chain. Die nacht zou de fork voor BTG plaatsvinden en door slim te handelen wou ik snel mijn coins claimen. Dit heb ik eerder gedaan op 1auguatus door zowel de coins van BCH te claimen als snel naar altcoins te gaan via een marketorder dus ik wist dat het kon lonen.
Op 23 oktober zou de snapshot om half 6 's ochtends plaatsvinden en ik had dus de wekker om 4uur gezet. Zo zou ik altijd op tijd zijn. Dacht ik. Echter toen ik wakker werd om 4uur had de fork al plaatsgevonden en was ik 20 blocks te laat. Gevolg: BTC ging omlaag en WTC stond +35% omhoog. Shit. Er bleef toen 4400 WTC over. En ik moest dus iets gaan verzinnen om die masternode terug te krijgen.
Na een enkele tijd aangekeken te hebben viel mijn keuze op Modum. Ik besloot om 1000WTC aan te houden en de rest in Modus te stoppen, deze coin was in mijn ogen ondergewaardeerd en ik merkte ook op 4chan en reddit meer belangstelling hiervoor waardoor ik wel verwachtte dat hier op korte termijn een FOMO uit ging breken. Dit was niet het geval, op 8november werd de parity kwestie bekend waardoor Ethereum onder vuur lag en laat nu net Modum gebouwd zijn op het Ethereum netwerk. Er was dus veel FUD rondom die coin, en later die avond zou segwitx2 gecancelled worden. Ouch, WTC +53% en Modum slechts +13%. De masternode was nu veel verder weg. Ik verwachtte op korte termijn dan ook geen FOMO meer op Modum aangezien Ethereum opeens allemaal gaten zou bevatten.
WTC groeide toen een tijdje niet meer en daalde iedere dag minimaal, dus ik besloot om mijn WTC te verkopen om later weer terug te kopen. Het viel mij al een tijdje op dat Binance steeds meer BNB pairs toevoegde zonder er echt veel over te communiceren. Tevens groeide de BNB-coin iedere dag met 10-15%. Aangezien er inmiddels ook een BNB/WTC pair was leek me dit dus een goede keuze. Ik stapte daarom in BNB en had nog 9600 BNB coins. Ik stapte in op 0.00028.
Toen kwamen de problemen rondom BTC, ook BNB daalde. Ik stapte in fiat toen BTC op 6900 stond. Echter was er op dat moment ook het gezeik met BCH. Ik zag hier een grote kans aangezien er opeens veel angst was voor een flippening. Ik stapte dus 's nachts in, ik kocht en voerde direct een sell onder in die 20% hoger stond. Deze werd net niet geraakt. Toen crashte de boel en verkocht ik op het verkeerde moment. De daling ging zo snel dat ik bang was geen goede prijs meer te krijgen. Ik verkocht wederom met verlies.
Het kan hard gaan inderdaad. Maar achteraf is het ergste dat als ik gewoon in BTC was gebleven op 23 oktober ik nu misschien wel 2 masternodes gehad heb. Helaas. Je denkt keer op keer slim te zijn, maar de markt wordt geleefd door FUD en inside info.
Je bent altijd te laat als je achter het nieuws aanhobbelt en winst wil pakken.
Ik hoop wel dat je moed houdt en je weet te herpakken, uiteindelijk is het zonde als je door een opeenstapeling van (in hindsight) verkeerde keuzes af zou haken... Blockchain & Crypto blijft de toekomst
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zoals iedereen meteen aanhaalt: succes van bedrijf Ripple staat anders dan bij andere altcoins meer los van waarde van hun munt XRP. Er is best wel weinig XRP nodig om hun usecase te verwezenlijken en bovendien is nu een klein 38 miljard muntjes op de markt en zit er nog 62 MILJARD vast bij Ripple zelf. Deze zal dus niet op korte termijn x3 gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:47:
[...]
De grote vraag is, wanneer het netwerk van Ripple toegepast wordt voor veel banken, wat dit voor een gevolg heeft op de koers van Ripple. Straks als American Express daadwerkelijk op dat netwerk aangesloten is en er meer vertrouwen in Ripple komt gaan mensen dit ook zien als een investeringsmiddel?
Bij BTC is het wel duidelijk dat niemand zich er iets van aantrekt dat transacties duur zijn en ook lang kunnen duren. Het wordt eerder gezien als digitaal goud dan als betaalmiddel. Waarom BTC blijft stabiliseren rond de 7.5k nu is dat iedereen al is ingestapt. Er moet meer geld komen, dus meer mensen moeten aansluiten en geld erin steken gaat BTC verder stijgen.
Ik probeer al een tijdje uit te zoeken hoe zoiets met Ripple tot stand moet komen. Ze hebben echt een goed concept om dit prima commercieel toe te passen. Dat blijkt nu wel.
Los daarvan is het wel een relatief stabiele investering als je kijkt naar afgelopen half jaar.
Ja, juist dat het vrij stabiel is, maakt het mogelijk ook aantrekkelijker.Rookert25 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:53:
[...]
Zoals iedereen meteen aanhaalt: succes van bedrijf Ripple staat anders dan bij andere altcoins meer los van waarde van hun munt XRP. Er is best wel weinig XRP nodig om hun usecase te verwezenlijken en bovendien is nu een klein 38 miljard muntjes op de markt en zit er nog 62 MILJARD vast bij Ripple zelf. Deze zal dus niet op korte termijn x3 gaan.
Los daarvan is het wel een relatief stabiele investering als je kijkt naar afgelopen half jaar.
Zou zo'n grote hoeveelheid muntjes ook dempend werken? Gewoon puur naar functionaliteit kijkend (en dus niet als investering) lijkt een blockchain coin die gekoppeld is aan de dollar of euro best handig, alleen ben je dan natuurlijk weer afhankelijk van de banken. (maar kan je wel snel/anoniem geld overboeken zonder tussenkomst van diezelfde banken).
Helemaal niet man! Een nieuwe industrie staat op het punt van doorbreken! Ja er zijn scamcoins, maar verreweg de meeste hebben een real-world toepassing die nóg niet in werking is getreden omdat projecten zich -volgens mij- zich in de laat-embryonale fase bevinden.DarkShadow schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:15:
[...]
Idd, Ik denk dat bepaalde coins nog best wel af en toe iets leuks kunnen laten zien (ripple lijkt mij het meest interessant, vanwege de focus op banken), maar er zijn er gewoon veel te veel, en de meeste slaan nergens op of voegen weinig toe. Het is gewoon een groot gokspel geworden. En iedereen weet dat op een gegeven moment de muziek stopt, maar als je er dan uit stapt ben je mogelijk te laat.
Ik baal er flink van dat ik de afgelopen jaren (meerdere malen op het punt gestaan, met cc in de hand) niet eerder ben ingestapt. Aan de andere kant had ik nooit een groter risico genomen dan dat ik er nu in heb zitten (iets van 1000 eu), dus mijn winst was hoe dan ook beperkt geweest. (in 2010 hoorde ik er wel van, maar vond het toen sowieso teveel moeite om aan die dingen te komen).
Ben ook zeker overtuigd van blockchain, maar denk dat we nog een lange weg te gaan hebben, en dat er vast enkele grote crashes tussendoor gaan komen.simlock schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:09:
[...]
Helemaal niet man! Een nieuwe industrie staat op het punt van doorbreken! Ja er zijn scamcoins, maar verreweg de meeste hebben een real-world toepassing die nóg niet in werking is getreden omdat projecten zich -volgens mij- zich in de laat-embryonale fase bevinden.
Verwijderd
Buy and Hold 31 Cryptocurrencies for 365 Days
- Buy $10 USD of the top 30 cryptocurrencies by market value.
- Hold for 365 days. No selling allowed.
- Post an update here every week.
Verwijderd
https://medium.com/power-...ng-the-power-2dbadfad50ae
Best nice dat een overheid op deze manier het initatief van Power Ledger steunt.
Verwijderd
Op zich wel leuk om te lezen maar dit kun je toch ook uit de grafieken halen? Daar hoef je niks voor aan te schaffen. Ik zou de opzet iig anders kiezen, 10 munten kopen, verkopen bij een x% stijging en weer terugkopen op het oude prijsnivo. Kan ook best een saai verhaaltje worden aangezien het goed mogelijk is dat je bepaalde munten nooit verkoopt of verkoopt en nooit meer terug kan kopen maar het spreekt wellicht meer tot de verbeelding. Ipv terugkopen op het oude prijsnivo zou je ook kunnen kiezen voor terugkopen op daily average of een andere indicator om het iets dynamischer te maken. Dat kun je ook prima instellen met een bot.Theniers schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:21:
Leuk leesvoer voor de kantoormensen. Laat mooi alle trends zien van de afgelopen 13 weken. Volgens mij zijn er meerdere van dit soort blogs maar dan met iets andere regels/hogere bedragen.
Buy and Hold 31 Cryptocurrencies for 365 Days
- Buy $10 USD of the top 30 cryptocurrencies by market value.
- Hold for 365 days. No selling allowed.
- Post an update here every week.
Dit soort buy and hold dingen zijn er toch vooral op gericht om met minimale inspanning te kijken of er rendement te behalen is.
Heeft dit gevolgen voor wie zijn BTC in bijvoorbeeld een Jaxx-wallet heeft zitten (buiten de bijbehorende koersschommelingen)?GeeMoney schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:37:
Coinbase heeft de handel in BTC tijdelijk stil gelegd. Omstreeks 16:00 uur gaat Segwit2x live als ik het goed begrijp.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Klopt, vooral ter bescherming van eventuele onverwachte uitkomsten.GeeMoney schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:37:
Coinbase heeft de handel in BTC tijdelijk stil gelegd. Omstreeks 16:00 uur gaat Segwit2x live als ik het goed begrijp.
To protect customer funds, Coinbase will disable Bitcoin sends and receives at 2 am Pacific Time on November 17th, and disable buys and sells an hour before the fork, which is currently predicted to occur between 6am to 8am Pacific Time on November 17th. All functionality will be re-enabled shortly afterwards.
Scenario 1: Network is unusable
If support for the fork remains at current levels or decreases, the Bitcoin2x network will be unusable. Coinbase will not support withdrawals or trading as it will not be possible to move these assets. Currently we believe this is the most likely scenario.
If the network gains support at a later date, we will enable Bitcoin2x withdrawals from the platform.
Scenario 2: Network is usable
If transactions are being confirmed at a reasonable speed and miner support is strong, we will allow Coinbase customers to withdraw Bitcoin2x. We will not immediately enable buys and sells as previously stated, but we may enable them at a later date.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik dacht dat segwit2x compleet geannuleerd was, wtfork?GeeMoney schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:37:
Klein groepje miners wil doorgaan met de fork. Zou mogelijkerwijs, eventueel, wellicht voor een spannende situatie kunnen zorgen.Junia schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:55:
[...]
Ik dacht dat segwit2x compleet geannuleerd was, wtfork?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
En dat gebeurd vandaag?LED-Maniak schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:58:
[...]
Klein groepje miners wil doorgaan met de fork. Zou mogelijkerwijs, eventueel, wellicht voor een spannende situatie kunnen zorgen.
Spannende situatie?? Bitcoin pump of dump verwacht?LED-Maniak schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:58:
[...]
Klein groepje miners wil doorgaan met de fork. Zou mogelijkerwijs, eventueel, wellicht voor een spannende situatie kunnen zorgen.
Ik heb niets ge- of verkocht in ieder geval sinds vorige week.
"7.6% of the miners is still signalling SegWit2X 9in the last 144 blocks.
BATPOOL, Bitclub, Bixin, BTCC, BW Pool"
"It is cancelled. If you read carefully the email says they will be monitoring just in case. It is their job to be prepared but is not going to happen."
Ik vermoed dus dat er of niks gebeurd, of dat het eigenlijk geen negatieve impact kan hebben.
Ik hoop dat het een negatieve impact heeft! Kan ik weer lekker bijkopenJunia schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:03:
Via de eerste hit op reddit leest het meer als:
"7.6% of the miners is still signalling SegWit2X 9in the last 144 blocks.
BATPOOL, Bitclub, Bixin, BTCC, BW Pool"
"It is cancelled. If you read carefully the email says they will be monitoring just in case. It is their job to be prepared but is not going to happen."
Ik vermoed dus dat er of niks gebeurd, of dat het eigenlijk geen negatieve impact kan hebben.
Ben ik ook benieuwd naar. Moet ik daar vooraf nog instellingen voor wijzigen in de Jaxx wallet?Richh schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:43:
[...]
Heeft dit gevolgen voor wie zijn BTC in bijvoorbeeld een Jaxx-wallet heeft zitten (buiten de bijbehorende koersschommelingen)?
Sommige van jullie hebben een belang in een van deze onderstaande munten, stichtingen achter de munten en/of zogehete technologische ontwikkelingen (?) die deze munten vertegenwoordigen. De onderstaande munten hebben zich al bewezen als scam maar waarschijnlijk (hier kunnen we van uit gaan) vallen 98% van alle cryptocurrency uiteindelijk in deze categorie:
Boss coins
Bancor
Sweetbridge
Lisk
Steamr
Particl
Nimiq
Mindfire
IXO
Interchain
ICON
Golem factory
Fluon
Bprotocol
BOS Platform
Alvalor
Cardstack
Ik zal u geruststellen, u hoeft niet meer te twijfelen want achter alle hier bovengenoemde munten zit één en dezelfde persoon. Na research in welke cryptocurrency ik moest investeren kwam ik min of meer per toeval op meerdere websites dezelfde personen en foto’s tegen. Welke naam viel hierbij meteen op?
Guido Schmitz-Krummacher
https://www.linkedin.com/in/guidos1/
Eigenaar van Sielva Management gevestigd in Zwisterland
http://www.sielva-management.com/
Waarom viel mij deze naam op? Hij staat met foto op de website van meerdere cryptocurrencies vermeld. (zie o.a. website van LISK en Bancor). Als we de verhalen moeten geloven is het een Zwitserse of Duitse (verschillende bronnen) captial investor die veel magament ervaring met zich mee brengt. Nu ben ik me eens in de carriere van deheer Schmitz Krummacher gaan verdiepen en kom eigenlijk niets anders dan rotzooi tegen. Oude opgeheven BV'tjes in oa. architectuur, voeding, webdesign, transport etc. etc. etc.)Het lijkt erop dat hij niet zo succesvol is als iedereen doet vermoeden.
Wat viel mij nog meer op? Het adres Gubelstrasse 11 zoals vermeld op zijn website is niet in zijn eigendom. Het is een zogehete brievenbus firma waar jan en iedereen zijn eigen BV kan laten vestigen. Als ik op het adres zoek kom ik 10tallen (zeg 100) BV'tjes oid tegen waarvan het gros op naam staat van Sielva Management. Raad eens? Het gros van deze namen zin de stichtingen achter de hierboven genoemde crypto valuta. Kijkt zelf maar in de lijst, ook jij komt waarschijnlijk de bekende namen tegen.
http://www.moneyhouse.ch/domizil/Zug/Gubelstrasse_11.htm
Mijn inziens hebben we hier met een crimineel te maken die d.m.v. hit en run het geld van talloze arme investeerders weg plukt door te schermen met grote namen. koersmanipulaties en het verstrekken van valse of verkeerde informatie. Ik adviseer dan ook iedereen om zijn geld zo snel mogelijk (op een juist moment) terug te trekken uit de valuta want de kans is er groot dat je met niets achter blijft.
Excuses voor de melodramatische eerste post van mij hier maar iedere euro die ik voor een ander kan redden uit deze grote put is weer mooi meegenomen.
Verwijderd
Goed gevonden! En zeker goed dat je dit hier meldt. Weet je wat nog leuker is? Dit bericht te vertalen en op Reddit zetten49euro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:42:
Ik lees al ruim 2 jaar mee in de topics over cryptocurrency en heb zojuist besloten om een account aan te maken. Niet omdat ik een vraag heb of graag wat kwijt wil maar omdat ik hier graag een waarschuwing wil plaatsten voor (nieuwe) lezers. Ik wil vooropstellen dat ik geen belang heb in de hieronder genoemde munten (niet meer haha) maar wil graag ook mijn medemens en mede tweaker behoeden voor deze scam.
Sommige van jullie hebben een belang in een van deze onderstaande munten, stichtingen achter de munten en/of zogehete technologische ontwikkelingen (?) die deze munten vertegenwoordigen. De onderstaande munten hebben zich al bewezen als scam maar waarschijnlijk (hier kunnen we van uit gaan) vallen 98% van alle cryptocurrency uiteindelijk in deze categorie:
Boss coins
Bancor
Sweetbridge
Lisk
Steamr
Particl
Nimiq
Mindfire
IXO
Interchain
ICON
Golem factory
Fluon
Bprotocol
BOS Platform
Alvalor
Cardstack
Ik zal u geruststellen, u hoeft niet meer te twijfelen want achter alle hier bovengenoemde munten zit één en dezelfde persoon. Na research in welke cryptocurrency ik moest investeren kwam ik min of meer per toeval op meerdere websites dezelfde personen en foto’s tegen. Welke naam viel hierbij meteen op?
Guido Schmitz-Krummacher
Waarom viel mij deze naam op? Hij staat met foto op de website van meerdere cryptocurrencies vermeld. (zie o.a. website van LISK en Bancor). Als we de verhalen moeten geloven is het een Zwitserse of Duitse (verschillende bronnen) captial investor die veel magament ervaring met zich mee brengt. Nu ben ik me eens in de carriere van deheer Schmitz Krummacher gaan verdiepen en kom eigenlijk niets anders dan rotzooi tegen. Oude opgeheven BV'tjes in oa. architectuur, voeding, webdesign, transport etc. etc. etc.)Het lijkt erop dat hij niet zo succesvol is als iedereen doet vermoeden.
Wat viel mij nog meer op? Het adres Gubelstrasse 11 zoals vermeld op zijn website is niet in zijn eigendom. Het is een zogehete brievenbus firma waar jan en iedereen zijn eigen BV kan laten vestigen. Als ik op het adres zoek kom ik 10tallen (zeg 100) BV'tjes oid tegen waarvan het gros op naam staat van Sielva Management. Raad eens? Het gros van deze namen zin de stichtingen achter de hierboven genoemde crypto valuta. Kijkt zelf maar in de lijst, ook jij komt waarschijnlijk de bekende namen tegen.
Mijn inziens hebben we hier met een crimineel te maken die d.m.v. hit en run het geld van talloze arme investeerders weg plukt door te schermen met grote namen. koersmanipulaties en het verstrekken van valse of verkeerde informatie. Ik adviseer dan ook iedereen om zijn geld zo snel mogelijk (op een juist moment) terug te trekken uit de valuta want de kans is er groot dat je met niets achter blijft.
Excuses voor de melodramatische eerste post van mij hier maar iedere euro die ik voor een ander kan redden uit deze grote put is weer mooi meegenomen.

Goed plan.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:48:
[...]
Goed gevonden! En zeker goed dat je dit hier meldt. Weet je wat nog leuker is? Dit bericht te vertalen en op Reddit zetten
Heb jíj zo een goede thread of plek waar ik dit kan doen?
Ik zou niet te snel conclusies trekken. Je staat op het punt om iemand door het slijk te halen zonder concreet bewijs.49euro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:42:
Guido Schmitz-Krummacher
Het is volgens mij niet zo raar dat een ZZPér een adresje regelt bij een brievenbusfirma. Misschien dat hij dit nodig heeft voor de boekhouding/belasting. Ook is het niet raar dat een entrepreneur meerdere (gefaalde) projecten in zijn verleden heeft, dat zit gewoon in hun aard.
Goed dat je zo duidelijk je ervaringen omschrijft en helpt om mensen voor fouten te behoeden, maar voordat je iemand publiekelijk aan de schandpaal gaat nagelen, bedenk goed dat je dan al je speurwerk ook openbaar maakt.49euro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:42:
Als we de verhalen moeten geloven is het een Zwitserse of Duitse (verschillende bronnen) captial investor die veel magament ervaring met zich mee brengt. Nu ben ik me eens in de carriere van deheer Schmitz Krummacher gaan verdiepen en kom eigenlijk niets anders dan rotzooi tegen. Oude opgeheven BV'tjes in oa. architectuur, voeding, webdesign, transport etc. etc. etc.)Het lijkt erop dat hij niet zo succesvol is als iedereen doet vermoeden.
.............
Mijn inziens hebben we hier met een crimineel te maken die d.m.v. hit en run het geld van talloze arme investeerders weg plukt door te schermen met grote namen. koersmanipulaties en het verstrekken van valse of verkeerde informatie.
wat ik hierboven zie in jouw bewoordingen zijn suggestieve zaken, je verwijst nergens naar expliciete bronnen (terwijl die er waarschijnlijk wel gewoon zijn, als ik jouw verhaal moet geloven).
Bedenk goed wat de impact van jouw verhaal kan zijn op de koersen van al die coins als je zoiets op Reddit post en dit bv viral gaat.
Voordat je dus je verhaal duidelijk hebt onderbouwd, kan het bijvoorbeeld best zo zijn dat:
- je een troll bent
- je vriendin de ex is van die vent en je hem lekker door het slijk wilt halen
- je zakelijk een geschil hebt en hem lekker door het slijk wilt halen
- je fud wilt veroorzaken en dan die munten zelf goedkoop wilt inkopen als ze dik gedaald zijn
Je hebt net een nieuwe account aangemaakt op dit forum en je eerste post is zo'n verhaal. Ik vind dat nogal wat (ook als je wel gelijk en goede onderbouwende feiten hebt).
Eng ook om te zien hoe snel mensen zoiets, zonder bronnen te controleren aannemen als waarheid en er op gaan acteren. Ik dacht dat we met het hele fake nieuws verhaal toch wel iets slimmer waren geworden.
Daarnaast kan je ook nog worden aangeklaagd voor smaad als je ongegronde zwartmakerij over personen gaat rondstrooien.
[ Voor 8% gewijzigd door Pusherman_ op 17-11-2017 13:14 ]
Daar heb je gelijk in, iemand door het slijk halen is gevaarlijk maar er is inmiddels gedegen bewijsmateriaal dat het om een grote scam gaat. Een entrepreneur met een goed businessmodel heeft geen 10tallen BV's nodig. Die maakt de klapper omdat zijn idee goed is en er toekomstmuziek in zit. Je benaderd de markt met kwantiteit als je zelf weet dat de waarde maar tijdelijk is. Daarnaast liegt men niet om zijn of haar nationaliteit en arbeidshistorie indien men niets te verbergen heeft. Het is maar een waarschuwing, doe ermee wat je wil doen.Theniers schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:56:
[...]
Ik zou niet te snel conclusies trekken. Je staat op het punt om iemand door het slijk te halen zonder concreet bewijs.
Het is volgens mij niet zo raar dat een ZZPér een adresje regelt bij een brievenbusfirma. Misschien dat hij dit nodig heeft voor de boekhouding/belasting. Ook is het niet raar dat een entrepreneur meerdere (gefaalde) projecten in zijn verleden heeft, dat zit gewoon in hun aard.
Andere munten zijn geen BTC. Ik heb het echt over BTC die BTC inhaalt als fork die heel veel toevoegt.handige_harrie schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 06:06:
[...]
Zijn we niet al lang voorbij het ‘point of no return’, dwz dat BTC niet meer ingehaald gaat worden? BTC heeft de bekendheid, de betrouwbaarheid (eerste en still standing) en is de trading pair gateway tot alle (bijna alle?) alts. Dit aangezien er al betere coins zijn, afhankelijk van wat je toepassing is, en die ook de koppositie niet over hebben kunnen nemen. Ik heb het idee dat BTC net zoiets als goud is, dat ook niet meer verdwijnt, ook al is dat als valuta al lang achterhaald. Wat dan nog voor BTC spreekt is dat het nog doorontwikkeld wordt - alleen minder fud rondom forks zou de positie nog verstevigen (maar in hoeverre is dat niet gewoon bewuste marktmanipulatie?).
Verwijderd
Het ligt er helemaal aan hoe je je onderzoeksresultaten presenteert natuurlijk, en welke context je neerzet. Om het suggestieve weg te laten, kan 49euro toch wel zijn bevindingen posten. Zet het neer als feiten en gebruik geen worden als scam dit, gefaalde entrepreneur dat. Zoals het er nu staat wekt het inderdaad al snel de conclusie dat het om een scammer gaat, terwijl er inderdaad nog geen feitelijke resultaten zijn die dit onderbouwen.Pusherman_ schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:04:
[...]
Goed dat je zo duidelijk je ervaringen omschrijft en helpt om mensen voor fouten te behoeden, maar voordat je iemand publiekelijk aan de schandpaal gaat nagelen, bedenk goed dat je dan al je speurwerk ook openbaar maakt.
wat ik hierboven zie in jouw bewoordingen zijn suggestieve zaken, je verwijst nergens naar expliciete bronnen (terwijl die er waarschijnlijk wel gewoon zijn, als ik jouw verhaal moet geloven).
Bedenk goed wat de impact van jouw verhaal kan zijn op de koersen van al die coins als je zoiets op Reddit post en dit bv viral gaat.
Voordat je dus je verhaal duidelijk hebt onderbouwd, kan het bijvoorbeeld best zo zijn dat:bovenstaande punten zijn dus geen waarheden, maar doordat wij de context en bronnen van jouw verhaal niet weten ook gewoon waarheid kunnen zijn.
- je een troll bent
- je vriendin de ex is van die vent en je hem lekker door het slijk wilt halen
- je zakelijk een geschil hebt en hem lekker door het slijk wilt halen
- je fud wilt veroorzaken en dan die munten zelf goedkoop wilt inkopen als ze dik gedaald zijn
Je hebt net een nieuwe account aangemaakt op dit forum en je eerste post is zo'n verhaal. Ik vind dat nogal wat (ook als je wel gelijk en goede onderbouwende feiten hebt).
Eng ook om te zien hoe snel mensen zoiets, zonder bronnen te controleren aannemen als waarheid en er op gaan acteren. Ik dacht dat we met het hele fake nieuws verhaal toch wel iets slimmer waren geworden.
Daarnaast kan je ook nog worden aangeklaagd voor smaad als je ongegronde zwartmakerij over personen gaat rondstrooien.
Mijn mening is wel dat je dit soort zaken mag posten, als je maar objectief/neutraal bent en met feitelijke resultaten komt die inzichtelijk zijn voor iedereen. Laat het publiek vervolgens maar beslissen wat ze ervan maken. Het internet is tenslotte een vrij medium (en ja, helaas wordt dat vaak misbruikt).
Ik ben vandaag begonnen met 'handelen' in cryptocurrency. Heb me al wat ingelezen, maar er is zoveel informatie dat ik me voorlopig nog een complete noob zal voelen.
Ik heb geld gestort op Kraken, omdat ik graag voor een grote exchange ga, in de hoop dat dat betrouwbaar is.
Echter, ik heb nu al een paar keer een order geprobeerd te plaatsen, maar het lukt vaak niet. Als ik op 'Submit Order' klik duurt het lang voordat er iets gebeurt. Als het volgende scherm dan eindelijk laadt, zie ik meestal een rode balk zonder tekst erin. Mijn order is dan niet doorgekomen....
En nu net probeer ik het weer. Ik wil 1000XRP kopen voor de market price. Dat zou ongeveer 235 dollar moeten kosten. Nu kreeg ik weer een rode balk, dit keer wel met tekst erin: Insufficient funds.
Hoe kan ik insufficient funds hebben als ik een order van $235 wil doen, zonder leverage, terwijl ik $3300 dollar funds heb? De enige andere order die ik heb gedaan is voor $500 met 3x leverage. Ik zie het probleem niet.
Kan iemand mij dit uitleggen?
maar dat is toch ook precies wat ik zeg?Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:15:
[...]
Het ligt er helemaal aan hoe je je onderzoeksresultaten presenteert natuurlijk, en welke context je neerzet. Om het suggestieve weg te laten, kan 49euro toch wel zijn bevindingen posten. Zet het neer als feiten en gebruik geen worden als scam dit, gefaalde entrepreneur dat. Zoals het er nu staat wekt het inderdaad al snel de conclusie dat het om een scammer gaat, terwijl er inderdaad nog geen feitelijke resultaten zijn die dit onderbouwen.
Mijn mening is wel dat je dit soort zaken mag posten, als je maar objectief/neutraal bent en met feitelijke resultaten komt die inzichtelijk zijn voor iedereen. Laat het publiek vervolgens maar beslissen wat ze ervan maken. Het internet is tenslotte een vrij medium (en ja, helaas wordt dat vaak misbruikt).
Juist om deze reden heb ik alles gisteren vanuit Kraken naar Bittrex doorgestort. Kraken is echt dramatisch met het plaatsen van orders etc. Het is echt een slecht platform heb ik de afgelopen weken ervaren.Robert1983nl schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:16:
Ik heb geld gestort op Kraken, omdat ik graag voor een grote exchange ga, in de hoop dat dat betrouwbaar is.
Echter, ik heb nu al een paar keer een order geprobeerd te plaatsen, maar het lukt vaak niet. Als ik op 'Submit Order' klik duurt het lang voordat er iets gebeurt. Als het volgende scherm dan eindelijk laadt, zie ik meestal een rode balk zonder tekst erin. Mijn order is dan niet doorgekomen....
en?
Mijn tip om alles in XRP naar Bittrex door te storten en dan daar bitcoins of USD mee te kopen en die te gebruiken om mee te handelen.
Ik moet zelf wel even wennen aan het platform en de mobiele app die ik nu gebruik (Tabtrader, bittrex heeft geen eigen app).
Leest tegenwoordig dan helemaal niemand meer de topicstart of de topicwaarschuwing?Robert1983nl schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:16:
Hoi mensen!
Ik ben vandaag begonnen met 'handelen' in cryptocurrency. Heb me al wat ingelezen, maar er is zoveel informatie dat ik me voorlopig nog een complete noob zal voelen.
En nu net probeer ik het weer. Ik wil 1000XRP kopen voor de market price. Dat zou ongeveer 235 dollar moeten kosten. Nu kreeg ik weer een rode balk, dit keer wel met tekst erin: Insufficient funds.
Hoe kan ik insufficient funds hebben als ik een order van $235 wil doen, zonder leverage, terwijl ik $3300 dollar funds heb? De enige andere order die ik heb gedaan is voor $500 met 3x leverage. Ik zie het probleem niet.

"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
als je hier iets beter had gelezen, zie topicwarning, had je kunnen zien dat Kraken brak is. je kan beter je funds overzetten naar een andere exchange zoals binance of bittrexRobert1983nl schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:16:
Hoi mensen!
Ik hoop dat je het geld kan missen, want als n00b ben je je investering ook zo weer kwijt.Robert1983nl schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:16:
Hoi mensen!
Mwah, beetje common sense en de tijd nemen en wat research doen dan valt het best mee.Edwin88 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:30:
[...]
Ik hoop dat je het geld kan missen, want als n00b ben je je investering ook zo weer kwijt.
https://www.reddit.com/r/..._scam_involving_multiple/Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:15:
[...]
Het ligt er helemaal aan hoe je je onderzoeksresultaten presenteert natuurlijk, en welke context je neerzet. Om het suggestieve weg te laten, kan 49euro toch wel zijn bevindingen posten. Zet het neer als feiten en gebruik geen worden als scam dit, gefaalde entrepreneur dat. Zoals het er nu staat wekt het inderdaad al snel de conclusie dat het om een scammer gaat, terwijl er inderdaad nog geen feitelijke resultaten zijn die dit onderbouwen.
Inmiddels heeft iemand hier het verhaal over de mogelijke scamcoins op Reddit geplaatst.
[ Voor 75% gewijzigd door Krisp op 17-11-2017 14:25 ]
Verwijderd
Dat ben ik geweest, hoewel ik ook mijn vraagtekens heb bij deze bevindingen en het niet klakkeloos overneem, vond ik het toch interessant genoeg om te vertalen en op reddit te plaatsen. (Uiteraard met credits naar 49euro). Ook heb ik een warning bovenaan de post geplaatst om mensen te behouden dat ze dit niet klakkeloos over moeten nemen.Rookert25 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:54:
[...]
https://www.reddit.com/r/..._scam_involving_multiple/
Inmiddels heeft iemand hier het verhaal over de mogelijke scamcoins op Reddit geplaatst.
Mocht er uiteraard niks van kloppen dan zal dit niets uitmaken, maar wellicht dat er toch meer informatie over vrijkomt om te beoordelen of deze coins een scam zijn of niet, wanneer dit op een groter medium (zoals reddit) geplaatst word.
@49euro Als je liever hebt dat ik de post of je naam in de post verwijderd, dan hoor ik het wel!
[ Voor 85% gewijzigd door Krisp op 17-11-2017 14:26 ]
kleine toevoeging.49euro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:42:
Ik lees al ruim 2 jaar mee in de topics over cryptocurrency en heb zojuist besloten om een account aan te maken. Niet omdat ik een vraag heb of graag wat kwijt wil maar omdat ik hier graag een waarschuwing wil plaatsten voor (nieuwe) lezers. Ik wil vooropstellen dat ik geen belang heb in de hieronder genoemde munten (niet meer haha) maar wil graag ook mijn medemens en mede tweaker behoeden voor deze scam.
Boss coins
Bancor
Sweetbridge
Lisk
Steamr
Particl
Nimiq
Mindfire
IXO
Interchain
ICON
Golem factory
Fluon
Bprotocol
BOS Platform
Alvalor
Cardstack
Guido Schmitz-Krummacher
ICON is denk ik Iconic: https://coinmarketcap.com/currencies/iconic/
niet Icon Foundation (ICX): https://coinmarketcap.com/currencies/icon/
Dacht namelijk eerst ff van, oe ICON shit, daar zit ik in
For some reason all btc1/B2X nodes seem stuck at block height 494782 instead of 494783. (The fork was supposed to occur at 494784, so btc1/B2X nodes should have accepted block 494783 as normal.) https://bitnodes.earn.com/nodes/?q=1.14.5

Het is niet 1 man die 'achter' al die projecten zit. Hij werkt aan al die projecten mee.Sanalologo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:10:
Ook al zegt een brievenbus firma niks, en al zou er een advocatenkantoor zitten. Moet je je alsnog achter de oren krabben als blijkt dat er 1 en dezelfde persoon achter al die coins zit.
[ Voor 95% gewijzigd door MarkL op 17-11-2017 15:02 ]
Waarom moet je je dan achter de oren krabben? Zulke ceo's hebben vaak tientallen adviserende rollen bij verschillende bedrijven. Bovendien is Guido Schmitz-Krummacher niet de oprichter/ceo van bovenstaande coins. Ik vind het maar een vreemd verhaal en zie geen bewijs dat het scam coins zouden zijn.Sanalologo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:10:
Ook al zegt een brievenbus firma niks, en al zou er een advocatenkantoor zitten. Moet je je alsnog achter de oren krabben als blijkt dat er 1 en dezelfde persoon achter al die coins zit.
Dit is het trader-topic. Er is een algemeen topic waar je beginnersvragen kunt stellen. Exodus is een voorbeeld van een wallet die niet de blockchain download en meerdere valuta kan bevatten.macselect schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:55:
Hallo allemaal,
Vandaag ben ik begonnen met het mijzelf verdiepen in de cryptovaluta (voornamelijk nog Bitcoin) en de blockchain. De vraag die ik wil stellen is welke wallet er wordt aangeraden? Door de vele (tegenstrijdige en niet onafhankelijke) adviezen zie ik de bomen door het bos niet meer. Ik gebruik hoofdzakelijk mijn iPhone, maar weet niet of daar een goede en veilige wallet voor bestaat. Daarnaast heb ik een Macbook die ik kan gebruiken voor mijn wallet.
Alvast bedankt!
macselect schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:55:
Hallo allemaal,
Vandaag ben ik begonnen met het mijzelf verdiepen in de cryptovaluta (voornamelijk nog Bitcoin) en de blockchain. De vraag die ik wil stellen is welke wallet er wordt aangeraden? Door de vele (tegenstrijdige en niet onafhankelijke) adviezen zie ik de bomen door het bos niet meer. Ik gebruik hoofdzakelijk mijn iPhone, maar weet niet of daar een goede en veilige wallet voor bestaat. Daarnaast heb ik een Macbook die ik kan gebruiken voor mijn wallet.
Alvast bedankt!
Wat willen we hier niet zien?
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
Sielva Management is een bedrijf geregistreerd in Zwitserland met een vergelijkbare entiteit als de BV in Nederland. Het bedrijf is geregistreerd bij de Zwitserse Kamer van Koophandel op het adres:Gubelstrasse 11, CH-6300 Zug .Ik kan zelf al uit de onderstaande website die ik eerder in mijn post ook al deelde met jullie opmaken dat alle overige geregistreerde entiteiten op het adres met daar achter de tekst C/O Sielva Management trade marks/brand names/subsidiarities van de hoofd BV zijn. Dit is namelijk verplicht om te vermelden omdat uiteindelijk de alle subsidiarities juridisch en belastingtechnisch onder de hoofd BV vallen. Omdat ik wel geld had zitten in meerdere van deze coins heb ik de proef op de som genomen door de tegen betaling de gegevens van de Zwitserse Kamer van Koophandel op te vragen en helaas werd mijn onderbuik gevoel hierdoor gegrond.
http://www.moneyhouse.ch/domizil/Zug/Gubelstrasse_11.htm [PLEASE CHECK IT Pusherman_]
Het feit dat iemand meerdere subsidiariteiten die juridisch en wettelijk onder 1 BV vallen met daarin de titel foundation (stichting) opereren klinkt niet fris. Daarbij komend dat deze beheerd worden via een virtual office op een leeg adres dan hoef ik denk ik niet verder meer uit te leggen waar dit gaat eindigen. Het is zorgwekkend dat er momenteel een markt is waarin miljoenen harde valuta momenteel omgaan die gerund word door 1 louche bedrijf zonder toezicht.
Zoals de meeste van jullie zelf ook algeconcludeerd hebben in eerdere post van jullie is een groot gedeelte van deze coins nog steeds in eigendom van "the foundation" die dus allemaal onder Sielva Management vallen. De coins worden op gereguleerd op de markt gebracht en doordat ditzelfde concept tegelijkertijd met verschillende coins word uitgerold bouwen ze ervaring op met hoe de marktwerking precies in elkaar zit. Uiteraard gaan zij hun gedeelte van de coins verzilveren tegen de hoogste koers. Ik wil hierbij vooropstellen dat ik bewust de desbetreffende scammer niet met voor- en achternaam + woonadres en contactgegevens heb vermeld. De naam Guido Smitz-Krummacher is immers slechts een pseudoniem voor een twintiger die ons allemaal besodemietert. Daarnaast berust ik mij uitsluitend op openbare informatie die ik legitiem verkregen heb. Waag er eens een eigen onderzoekje aan zou ik zeggen en gebruik de whois domain tool of google eens op concrete namen en profielen die je overal tegenkomt. Je komt een grote ellende tegen. Meerdere websites worden via dezelfde servers / hosting bedrijven in de lucht gehouden en bij de domain-registratie wordt veel al dezelfde e-mail adressen en namen gebruikt. Dit is behoorlijk alarmerend. Ik heb even overwogen om mijn gehele onderzoek te openbaren maar heb er al het vertrouwen in dat met de bovenstaande aanwijzingen in het achterhoofd het gros van de menigte dezelfde informatie als ik naar boven tover.
Kijk eens verder dan je neus lang is. Open eens de afbeeldingen op Google. Wanneer ik de afbeeldingen namelijk open en even naar de bron ga dan kom ik op Linkedin / Google+ profielen terrecht die nauwelijks activiteit vertonen. Druk op de foto's, open de profielen, vergelijk de informatie met elkaar! Je komt vanzelf zaken tegen die niet kloppen.
Nogmaals het is uitsluitend een waarschuwing die ik hier wil afgeven. Als trouwe mee-lezer van dit topic sinds 2015 voelde ik me verplicht om jullie hierover te informeren. Iedereen moet er natuurlijk mee doen wat hij of zij zelf wil maar ik wil voorkomen dat de mensen die mij in deze markt mede hebben opgeleid dalijk hun eerlijk verdiende geld verliezen. Het verbaasd me enigzins dat deze informatie nog niet eerder door de markt is opgepikt en benadrukt voor mij dat de cryptocurrency handel voorlopig alleen nog gebasseerd is op speculatie/emotie en nog maar weinig intrinsieke onderliggende waarde heeft. Uiteraard is het zelfs onder de hierboven vermeldde omstandigheden mogelijk om tijdelijk te profiteren van goede rendementen maar uiteindelijk zullen er ook grote verliezers zijn. Ik wil het hier graag bij houden aangezien ik geen moraal ridder wil uithangen en iedereen hier uiteindelijk een goed rendement gun.
Ik bedank @Bartjj voor het delen van de waarschuwing (ik heb hier geen problemen mee)
Adios.
[ Voor 6% gewijzigd door 49euro op 17-11-2017 15:39 ]
Guido Smitz-Krummacher bestaat dus niet?49euro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:02:
Zoals de meeste van jullie zelf ook al eerder geconcludeerd hebben is een groot gedeelte van deze coins nog steeds in eigendom van Sielva Management. De coins worden op gereguleerd op de markt gebracht en doordat ditzelfde concept tegelijkertijd met verschillende coins word uitgerold bouwen ze ervaring op met hoe de marktwerking precies in elkaar zit. Uiteraard gaan zij hun gedeelte van de coins verzilveren tegen de hoogste koers. Ik wil hierbij vooropstellen dat ik bewust de desbetreffende scammer niet met voor- en achternaam + woonadres en contactgegevens heb vermeld. De naam Guido Smitz-Krummacher is immers slechts een pseudoniem voor een twintiger die ons allemaal besodemietert. Daarnaast berust ik mij uitsluitend op openbare informatie die ik legitiem verkregen heb. Doe eens onderzoek zou ik zeggen en gebruik de whois domain tool. Je komt een grote ellende tegen. Meerdere websites worden via dezelfde servers / hosting bedrijven in de lucht gehouden en bij de domain-registratie wordt veel al dezelfde e-mail adressen en namen gebruikt. Dit is behoorlijk alarmerend. Ik heb even overwogen om mijn gehele onderzoek te openbaren maar heb er al het vertrouwen in dat met de bovenstaande aanwijzingen in het achterhoofd het gros van de menigte dezelfde informatie als ik naar boven tover.
Coins als Lisk, Bancor zijn een scam, er werkt niemand aan de technologie?
Erg benieuwd dus naar je gehele onderzoek als je dat toch al klaar hebt.
Het valt blijkbaar wel allemaal onder 1 bedrijf. Vraag me af welke CEO of persoon nou bij 17! verschillende organisaties een adviserende rol heeft.Randle schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:57:
[...]
Waarom moet je je dan achter de oren krabben? Zulke ceo's hebben vaak tientallen adviserende rollen bij verschillende bedrijven. Bovendien is Guido Schmitz-Krummacher niet de oprichter/ceo van bovenstaande coins. Ik vind het maar een vreemd verhaal en zie geen bewijs dat het scam coins zouden zijn.
Ok.. ik heb even gekeken, bij sommige projecten staat hij vermeld in het team, waarbij het gaat om een 'legal' of 'council' functie. Uit je verhaal hierboven begrijp ik dat zijn management-firma (als hij al de eigenaar is) zo'n honderd firma's managed in voornamelijk -jawel- de crypto-sector.49euro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:42:
Boss coins
Bancor
Sweetbridge
Lisk
Steamr
Particl
Nimiq
Mindfire
IXO
Interchain
ICON
Golem factory
Fluon
Bprotocol
BOS Platform
Alvalor
Cardstack
Guido Schmitz-Krummacher
Zeg eens, puur uit interesse.. hoeveel geld ben je verloren? En vind je dat dat zijn schuld is? Heb je zijn facebook profiel geprobeerd op te zoeken?
Hij is bij geen enkele van die projecten de oprichter of CEO.Sanalologo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:23:
[...]
Het valt blijkbaar wel allemaal onder 1 bedrijf. Vraag me af welke CEO of persoon nou bij 17! verschillende organisaties een adviserende rol heeft.
Eerste Kamerleden hebben gemiddeld zo'n 17 bijbaantjes.Sanalologo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:23:
[...]
Het valt blijkbaar wel allemaal onder 1 bedrijf. Vraag me af welke CEO of persoon nou bij 17! verschillende organisaties een adviserende rol heeft.
De genoemde cryptocoins vallen, voor zover ik kan zien, niet onder zijn bedrijf.
Zoals ook netjes vermeld op de website van Lisk wordt welke bedrijven er worden ingehuurd.
Doet me denken aan dit stukje:Randle schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:57:
[...]
Waarom moet je je dan achter de oren krabben? Zulke ceo's hebben vaak tientallen adviserende rollen bij verschillende bedrijven. Bovendien is Guido Schmitz-Krummacher niet de oprichter/ceo van bovenstaande coins. Ik vind het maar een vreemd verhaal en zie geen bewijs dat het scam coins zouden zijn.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AhnQis8P2D4]
Een twintiger die in 1976 Sielva Management SA opgericht heeft?49euro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:02:
De naam Guido Smitz-Krummacher is immers slechts een pseudoniem voor een twintiger die ons allemaal besodemietert.
Vaag verhaal, adios!
ik voel me niet geroepen om dat materie verder toe te lichten wens je het alle besten.
[ Voor 102% gewijzigd door 49euro op 17-11-2017 16:01 ]
Op zich goed om te waarschuwen voor bedrog, maar dan graag wel met goede onderbouwing en bronvermelding. Fake accounts die zomaar wat roepen zijn hier niet bijzonder en dan worden wij allemaal vanzelf van achterdochtig.
Dat er genoeg bedrog in crypto is weten de meesten hier wel. Zelfs als je een ico opstart en gewoon duidelijk meldt dat het fake is, dan krijg je alsnog bergen geld toegeschoven.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Zug in Zwitserland (ook bekend als Crypto Valley) is een stad, geen bedrijf.49euro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:47:
[...]
Je kijkt niet verder dan je neus lang is helaas.
Indien ik de Linkedin pagina bekijk van de Founders Mark Kodak & Oliver Beddows en eens bekijk waar hij precies CEO van is dan is dat van het bedrijf Lisk gevestigd in Zug Switserland. Laat in Zug Switserland nou net ook het bedrijf van Sielva Management gevestigd zijn met op hetzelfde adres gevestigd 100 verzonnen foundations met andere cryptocoins in bezit. Wat een toeval he?
Overigens zitten ze beide zoals je mooi kunt zien in Berlijn![]()
Benieuwd hoe het zit? Vergelijk de situatie met de overige coins het is namelijk hetzelfde concept.
https://www.linkedin.com/in/oliver-beddows-19aa09107/
Hier een interview met de burgemeester over blockchain: YouTube: The Blockchain and Us: Interview with Dolfi Mueller, Mayor of Zug/Sw...
Dat coins hetzelfde concept gebruiken is nogal logisch, waarom zou je opnieuw het wiel uitvinden?
Kan er wel mee leven als het zover is
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Misschien komt het omdat Sielva Management voor veel entiteiten de directie voert? Oftewel is 'gewoon' een trustkantoor.49euro schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:02:
Ik voel me gevleid om toch nog een keer te reageren op mijn waarschuwing en de mogelijke discussie die het voort brengt. Het is allerminst de bedoeling om de indruk te wekken dat ik een troll ben, de ex van deze oplichter of überhaupt ooit zaken ben aangegaan met de persoon achter dit netwerk van nepmunten. Ik ben daarnaast inmiddels geruime tijd geleden uit alle munten in kwestie gestapt en aarzel ook niet om daar nog ooit in te stappen. Ik licht toe wat er zo alarmerend is:
Sielva Management is een bedrijf geregistreerd in Zwitserland met een vergelijkbare entiteit als de BV in Nederland. Het bedrijf is geregistreerd bij de Zwitserse Kamer van Koophandel op het adres:Gubelstrasse 11, CH-6300 Zug .Ik kan zelf al uit de onderstaande website die ik eerder in mijn post ook al deelde met jullie opmaken dat alle overige geregistreerde entiteiten op het adres met daar achter de tekst C/O Sielva Management trade marks/brand names/subsidiarities van de hoofd BV zijn. Dit is namelijk verplicht om te vermelden omdat uiteindelijk de alle subsidiarities juridisch en belastingtechnisch onder de hoofd BV vallen. Omdat ik wel geld had zitten in meerdere van deze coins heb ik de proef op de som genomen door de tegen betaling de gegevens van de Zwitserse Kamer van Koophandel op te vragen en helaas werd mijn onderbuik gevoel hierdoor gegrond.
http://www.moneyhouse.ch/domizil/Zug/Gubelstrasse_11.htm [PLEASE CHECK IT Pusherman_]
Kijk voor de lol eens naar de op Herengracht 537 en prins bernhardplein 200 in Amsterdam, om maar eens wat voorbeelden te noemen
Hoe kom je er bij dat er geen toezicht zou zijn?Het feit dat iemand meerdere subsidiariteiten die juridisch en wettelijk onder 1 BV vallen met daarin de titel foundation (stichting) opereren klinkt niet fris. Daarbij komend dat deze beheerd worden via een virtual office op een leeg adres dan hoef ik denk ik niet verder meer uit te leggen waar dit gaat eindigen. Het is zorgwekkend dat er momenteel een markt is waarin miljoenen harde valuta momenteel omgaan die gerund word door 1 louche bedrijf zonder toezicht.
Het is niet ongebruikelijk om een juridische structuur op te zetten, gebruikmakend van de juridische vorm 'stichting', aangezien Sielva Management diverse entiteiten 'managed' is het niet meer dan logisch dat je die tegen komt.Zoals de meeste van jullie zelf ook algeconcludeerd hebben in eerdere post van jullie is een groot gedeelte van deze coins nog steeds in eigendom van "the foundation" die dus allemaal onder Sielva Management vallen. De coins worden op gereguleerd op de markt gebracht en doordat ditzelfde concept tegelijkertijd met verschillende coins word uitgerold bouwen ze ervaring op met hoe de marktwerking precies in elkaar zit. Uiteraard gaan zij hun gedeelte van de coins verzilveren tegen de hoogste koers. Ik wil hierbij vooropstellen dat ik bewust de desbetreffende scammer niet met voor- en achternaam + woonadres en contactgegevens heb vermeld. De naam Guido Smitz-Krummacher is immers slechts een pseudoniem voor een twintiger die ons allemaal besodemietert. Daarnaast berust ik mij uitsluitend op openbare informatie die ik legitiem verkregen heb. Waag er eens een eigen onderzoekje aan zou ik zeggen en gebruik de whois domain tool of google eens op concrete namen en profielen die je overal tegenkomt. Je komt een grote ellende tegen. Meerdere websites worden via dezelfde servers / hosting bedrijven in de lucht gehouden en bij de domain-registratie wordt veel al dezelfde e-mail adressen en namen gebruikt. Dit is behoorlijk alarmerend. Ik heb even overwogen om mijn gehele onderzoek te openbaren maar heb er al het vertrouwen in dat met de bovenstaande aanwijzingen in het achterhoofd het gros van de menigte dezelfde informatie als ik naar boven tover.
Vergeet niet dat er in de bitcoin wereld veel geld om kan gaan, dus het is niet vreemd dat er fiscaal-juridische structuren worden opgezet.
Ik zeg hiermee niet dat het onzin is wat je verkondigt, absoluut niet. Het kan maar zo zijn dat je onder aan de streep gelijk hebt. Maar de door jouw gevonden informatie zijn niet de aanwijzingen/bewijsstukken die die conclusie rechtvaardigen.Kijk eens verder dan je neus lang is. Open eens de afbeeldingen op Google. Wanneer ik de afbeeldingen namelijk open en even naar de bron ga dan kom ik op Linkedin / Google+ profielen terrecht die nauwelijks activiteit vertonen. Druk op de foto's, open de profielen, vergelijk de informatie met elkaar! Je komt vanzelf zaken tegen die niet kloppen.
Nogmaals het is uitsluitend een waarschuwing die ik hier wil afgeven. Als trouwe mee-lezer van dit topic sinds 2015 voelde ik me verplicht om jullie hierover te informeren. Iedereen moet er natuurlijk mee doen wat hij of zij zelf wil maar ik wil voorkomen dat de mensen die mij in deze markt mede hebben opgeleid dalijk hun eerlijk verdiende geld verliezen. Het verbaasd me enigzins dat deze informatie nog niet eerder door de markt is opgepikt en benadrukt voor mij dat de cryptocurrency handel voorlopig alleen nog gebasseerd is op speculatie/emotie en nog maar weinig intrinsieke onderliggende waarde heeft. Uiteraard is het zelfs onder de hierboven vermeldde omstandigheden mogelijk om tijdelijk te profiteren van goede rendementen maar uiteindelijk zullen er ook grote verliezers zijn. Ik wil het hier graag bij houden aangezien ik geen moraal ridder wil uithangen en iedereen hier uiteindelijk een goed rendement gun.
Ik bedank @Bartjj voor het delen van de waarschuwing (ik heb hier geen problemen mee)
Adios.
(Persoonlijk: De hele cryptowereld is zeer schimmig en gaat er in mijn optiek te veel geld in om, iedereen belooft gouden bergen etc, maar om iemand op grond van dergelijke informatie aan de schandpaal te nagelen gaat m.i. wat ver. )
Verwijderd
haha zou kunnen ja self fullfilling prophecy. Crypto_Ed_NL ken ik en ben ik niet zo van onder de indruk nog. ik volg crypto investor op youtube, die zat er al een paar keer flink naast en dan doe ik het tegenovergesteldeEvianon schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:48:
[...]
Beetje de bekenden, bijvoorbeeld Crypto_Rand, Crypto_Ed_NL, WhaleClub, CryptoYoda, maar er zijn er een hoop en ze roepen wat betreft BTC meestal allemaal een beetje hetzelfde
Of hun technische analyse nou helemaal werkt en klopt laat ik maar in het midden, opeens denkt de halve wereld dat ze TA kunnen en zie je de gekste theorieën voorbij komen die soms erg ver gezocht zijn, maar als allerlei man met bij elkaar honderdduizenden volgers roepen dat het ongeveer tot X zal droppen wordt dat ook wel een beetje een self fulfilling prophecy, dus ik neem het altijd wel mee in m'n glazen bol schattingen
Maar bedankt voor de tips
Had jij dat 6 maanden geleden gedacht?Boinkie schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:42:
De BTC wil niet echt de 8.000 opzoeken he.. Hikt er al de hele dag tegenaan.
Verwijderd
Goed optreden van Baudet, of bedoel je dat niet
De nieuwe fascisten zullen zich antifascisten noemen.
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/...n_twitter_anyone_who_can/
PSN: DeNachtBaron
Zie mijn eerdere Posts over NEO.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:47:
Kan iemand de plotselinge flinke stijging van NEO verklaren? Is er iets aangekondigd wat ik heb gemist?
Ik wil je wel helpen, 0.025 BTC per uurMatadores schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:45:
[...]
Ik ben ook een beginneling en zou graag van iemand IRL uitleg willen krijgen hoe te werken op de exchanges, bijvoorbeeld Bittrex oid. In theorie lijkt het allemaal gemakkelijk dan in praktijk. Wie zou mij op weg willen helpen?Omgeving Deventer.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Heeft iemand het myBtgWallet.com debacle nog meegekregen? Deze online wallet stond op de officiele website van Bitcoin gold als wallet, maar bleek dus een scam te zijn. Je moest er je priv. keys of phrase invoeren en kon je btg claimen, waarna je bitcoins weg waren. Veel gedupeerde en zo'n 150 BTC weggesluisd via 1 adres.simlock schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:06:
Hier kun je nagaan hoeveel BTG je krijgt, maar bij mij klopt het niet, bij anderen ook niet?
https://bitcoingold.org/ (wordtj je naartoe geleid als je btcgpu.org intypt, de officiele btg website dus)
Nu heb ik dus 1 verhaal gelezen van iemand die zijn balance wilde checken middels de site die in de quote staat in dit bericht, en die beweert daardoor al zijn BTC te zijn kwijt geraakt. Maar het enige wat je daar moet doen is je bitcoinadres invoeren om te zien wat je BTG balance is.
Dan kan toch niemand je privkeys of phrase hacken/zien??
Ik neem aan dat je bitcoinadres je receiving adres is? Zonder private key kan iemand idd niks.simlock schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:24:
[...]
Heeft iemand het myBtgWallet.com debacle nog meegekregen? Deze online wallet stond op de officiele website van Bitcoin gold als wallet, maar bleek dus een scam te zijn. Je moest er je priv. keys of phrase invoeren en kon je btg claimen, waarna je bitcoins weg waren.
Nu heb ik dus 1 verhaal gelezen van iemand die zijn balance wilde checken middels de site die in de quote staat in dit bericht, en die beweert daardoor al zijn BTC te zijn kwijt geraakt. Maar het enige wat je daar moet doen is je bitcoinadres invoeren om te zien wat je BTG balance is.
Dan kan toch niemand je privkeys of phrase hacken/zien??
Ik heb ook wel eens gehad dat ik even mijn coins niet meer zag in mijn wallet opnieuw opstraten was genoeg om ze weer te zien.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ja, het adress waar je bitcoins op ontvangt inderdaad.ErikRo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:29:
[...]
Ik neem aan dat je bitcoinadres je receiving adres is? Zonder private key kan iemand idd niks.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik even mijn coins niet meer zag in mijn wallet opnieuw opstraten was genoeg om ze weer te zien.
Dan kan niemand er idd wat mee. Behalve dan BTC op storten.simlock schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:31:
[...]
Ja, het adress waar je bitcoins op ontvangt inderdaad.
Overigens knap stom als je private key of phrase afgeeft. Maar als je je niet wil inlezen verdien je niet beter.
[ Voor 19% gewijzigd door ErikRo op 17-11-2017 20:36 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dit topic is gesloten.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]