[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.162 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
xos schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:02:
Hmm, heb toevallig 100k ripple gekocht begin van de week om mijn portefeuille wat diverser te maken. Misschien toch maar verkopen. Twijfel, twijfel... Waarom heeft kraken die geavanceerde order nog steeds uitgeschakeld :/.
Heb ik ook vaak, ja.
Dat je dan toevallig ff €20k in een muntje stopt om je portfolio wat de diversificeren....

8)7

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

Boy

www.byoscoop.nl

Bij mij nutteloos, ik heb gekocht op 0.00011906...veel te duur... :\

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
xos schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:02:
Hmm, heb toevallig 100k ripple gekocht begin van de week om mijn portefeuille wat diverser te maken. Misschien toch maar verkopen. Twijfel, twijfel... Waarom heeft kraken die geavanceerde order nog steeds uitgeschakeld :/.
Overmaken naar bitfinex. Duurt 5 seconde(letterlijk). :)

Ik heb die van mij van de week op 22 dollarcent verkocht 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door LED-Maniak op 16-11-2017 15:13 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:04:
[...]

Zakt nu weer als een malle. Was je op tijd?
Heb er 60k verkocht en vind het wel goed zo. Misschien stijgen ze nog wat door als de andere helft van Amerika wakker wordt en het nieuws leest. Voorlopig is het een onverwachte meevaller. Enige reden dat ik ze ooit heb gekocht is omdat Ripple een beetje vreemde eend in de bijt is en heb ze gekocht in de hoop als alles zou dalen dat ripple net wat minder ging dalen. Weet niet zo wat ik van hun platform moet vinden.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Smultie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:07:
[...]

Heb ik ook vaak, ja.
Dat je dan toevallig ff €20k in een muntje stopt om je portfolio wat de diversificeren....

8)7
Oh jij dacht dat iedereen hier met tientjes handelt. :P Iedereen heeft een andere portemonnee. Wat voor jou veel geld is is voor een ander 'playmoney' Zo is het leven nou eenmaal.

• Smultie
  • Niet online
Luuk schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:22:
[...]

Oh jij dacht dat iedereen hier met tientjes handelt. :P Iedereen heeft een andere portemonnee. Wat voor jou veel geld is is voor een ander 'playmoney' Zo is het leven nou eenmaal.
Joh.... :P

• olondo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-04-2021
simlock schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:01:
[...]

Daarover gesproken... klopt het dat als je beleggingen onder de €25.000 zijn dat niet hoeft aan te geven??

https://www.belastingdien...g_box_3_anders_vanaf_2017
Let op dat alle overgebleven spaargeld erbij opgeteld moet worden.

Dus heb je 20K in crypto
en 20K op je bank staan

Heb je in totaal 40K aan te geven in Box 3 van de Belastingdienst.
Dus niet denken ik heb 20.000 in crypto (dus onder de 25.000 hoef ik niet aan te geven) en ik heb 20.000 op de bank (dus onder de 25.000 hoef ik niet aan te geven).

Box 3 worden alle bezittingen / schulden belast die niet in de andere boxen worden belast.

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
olondo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:26:
[...]

Let op dat alle overgebleven spaargeld erbij opgeteld moet worden.

Dus heb je 20K in crypto
en 20K op je bank staan

Heb je in totaal 40K aan te geven in Box 3 van de Belastingdienst.
Dus niet denken ik heb 20.000 in crypto (dus onder de 25.000 hoef ik niet aan te geven) en ik heb 20.000 op de bank (dus onder de 25.000 hoef ik niet aan te geven).

Box 3 worden alle bezittingen / schulden belast die niet in de andere boxen worden belast.
Top, thnx! dit jaar maar aangeven dan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• johanmulder
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 17:16

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

rvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:49:
[...]

Daytrading mag.

Hierover zijn een aantal rechtzaken gevoerd, en uiteindelijk heeft de Hoge Raad op 9 september 2011 een uitspraak gedaan die de zaken definitief heeft beslist (in het voordeel van de day trader). Daghandel, hoe actief en winstgevend ook, moet worden gezien als een vorm van beleggen en wordt belast in Box 3. De enige uitzondering is in geval van voorkennis of beïnvloeding. De kennis die je gebruikt om te handelen in binaire opties wordt uitdrukkelijk niet gezien als 'voorkennis', omdat in principe iedereen die daar moeite voor zou doen diezelfde kennis had kunnen verkrijgen. Aldus de Hoge Raad: "Het hebben van ervaring en deskundigheid op het gebied van optiehandel is niet gelijk te stellen met het hebben van voorkennis." (Bron: Hoge Raad, uitspraak nr. Nr. 09/04985, 9 september 2011)
Ik bedoel meer dat je toch moet opletten met het verkondigen van je rijkdommen op een publiek forum. Het staat je natuurlijk vrij, maar rijkdom (in elke hoedanigheid) heeft ook een keerzijde en dat is dat er mensen gebruik of zelfs misbruik van je willen maken. Als je hier aankondigt XXX BTC's te hebben en ze worden een half miljoen per stuk waard, dan ben je een interessant en serieus doelwit voor een hoop partijen in deze wereld. That's all!

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
johanmulder schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:31:
[...]

Ik bedoel meer dat je toch moet opletten met het verkondigen van je rijkdommen op een publiek forum. Het staat je natuurlijk vrij, maar rijkdom (in elke hoedanigheid) heeft ook een keerzijde en dat is dat er mensen gebruik of zelfs misbruik van je willen maken. Als je hier aankondigt XXX BTC's te hebben en ze worden een half miljoen per stuk waard, dan ben je een interessant en serieus doelwit voor een hoop partijen in deze wereld. That's all!
Dit ja. En in combinatie met social hacking is iets waar je gewoon rekening mee moet houden. Lees maar eens hoeveel coins er gestolen zijn doordat men een 06 contract overgeheveld kreeg en men al toegang had tot je mail. Dan is alles ineens binnen 5 minuten weg en komt het nooit meer terug.

>> Signature?

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Al 3 weken VEN in de gaten aant houden en vandaag eindelijk geregistreerd op Binance om te kopen.

Natuurlijk staat hij vandaag op 0.26 €, terwijl hij voordat ik kocht telkens van 0.18 tot 0.20 schommelde.

Ik denk dat iedere trader hier wel het gevoel zal hebben dat hij altijd pech heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zo, effe weer wat BTC verkocht, mooi prijsje t.o.v. een paar dagen geleden.
Heb geen glazen bol, maar het levert meer op als werken ;)

• simlock
RaptorXS schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:47:
Vind je?? Vandaag weer €6400 gehaald... Maar als je gaat hodlen is het een goede aankoop :-)

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:58:
[...]

Bittrex ook, gelukkig had ik er nog enkele duizenden van. Nu dus niet meer. :+
Ben weer iets te snel geweest met verkopen maar goed, ik werk met bepaalde doelen en als ie daar al overheen knalt dan heb ik al meer binnen dan ik voor ogen had. :)

Op een of andere manier levert xrp me altijd meer op dan welke andere munt ook.
American Express aankondiging : https://www.cnbc.com/2017...-blockchain-platform.html

Amerika gaat nu vol in de handel, azie gaat nog volgen dus verwacht nog meer :)

[ Voor 6% gewijzigd door mindcre8r op 16-11-2017 15:55 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Rakward schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:47:
Al 3 weken VEN in de gaten aant houden en vandaag eindelijk geregistreerd op Binance om te kopen.

Natuurlijk staat hij vandaag op 0.26 €, terwijl hij voordat ik kocht telkens van 0.18 tot 0.20 schommelde.

Ik denk dat iedere trader hier wel het gevoel zal hebben dat hij altijd pech heeft?
Toevallig deze week ontzettend veel mooie aankondigingen en newsflashes. Qua partnerships zijn ze verder dan WTC.

- Global senior partners van PwC op bezoek vandaag: https://www.reddit.com/r/...from_pwc_visited_vechain/

- Strategische samenwerking met enorme telecomprovider in China: https://www.reddit.com/r/...ership_with_china_unicom/

- Listing op Japanse exchange: https://www.reddit.com/r/...ryptos_japanese_exchange/

- Supplychain partnership met Madeforgoods (ken ik niet): https://www.reddit.com/r/...partnership_with_vechain/

Verder, los van alles, vind ik hun website ook tof uitzien: https://www.vechain.com/#/

Ik denk dat 2018 echt een jaar wordt waarin deze projecten in top 100 van Coinmarketcap producten gaan afleveren die ook de sceptici moeten overhalen :)

Verwijderd

mindcre8r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:55:
[...]

American Express aankondiging : https://www.cnbc.com/2017...-blockchain-platform.html

Ja dat is ook waar ik nu mee zit, dit was tot nu toe de kortste spike die ik heb gezien. Wellicht heel bescheiden nog maar een keertje instappen. Ik vind persoonlijk de huidige prijs ook niet gek hoog, ik ga het nog even in de gaten houden.

Dat is wel iets wat ik nog moet leren om beter in te schatten, de initiële bodem na een korte hevige stijging. :)
Soms lukt het me wel om een paar keer succesvol in en weer uit te stappen maar echt goed inschatten is me toch nu toe nooit gelukt... Iemand daar tips voor? Of is er daar echt geen pijl op te trekken?

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Wat vinden jullie van het feit dat Karpeles Mt. Gox weer wil openen?

Als ik hem was zou ik lekker onderduiken op een warm eiland met al dat geld dat hij onlangs uit de rechtszaak kreeg.

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
mindcre8r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:55:
[...]

Mooi nieuws inderdaad! Staat op Bitrex nog wel een dikke sell wall op 4000 (53BTC, was 112). Heb nog een aardig ritje kunnen maken van 3201 naar 3998, toen zag ik deze sell wall opkomen en snel verkocht op 3998. Zakte gelijk weer terug naar 3600.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:18

Ethirty

Who...me?

Theniers schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:23:
Wat vinden jullie van het feit dat Karpeles Mt. Gox weer wil openen?

Als ik hem was zou ik lekker onderduiken op een warm eiland met al dat geld dat hij onlangs uit de rechtszaak kreeg.
Mag ik hier een beetje misselijk van worden? Hij heeft een essentiele rol in het verduisteren van enkele 100en miljoenen en nog voor het einde van de rechtzaak gaat hij vragen om nog een kwart miljard? :r

Ik hoop dat deze beste man nooit meer aan de bak komt, maar het lijkt wel een soort Dirk Scheringa: hij blijft maar terugkomen om mensen geld afhandig te maken.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-09 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ethirty schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:29:
[...]

Mag ik hier een beetje misselijk van worden? Hij heeft een essentiele rol in het verduisteren van enkele 100en miljoenen en nog voor het einde van de rechtzaak gaat hij vragen om nog een kwart miljard? :r

Ik hoop dat deze beste man nooit meer aan de bak komt, maar het lijkt wel een soort Dirk Scheringa: hij blijft maar terugkomen om mensen geld afhandig te maken.
Ik krijg nog steeds €1000 van hem die in limbo is verdwenen op hun Poolse bankrekening. :(

Bron van het nieuwsbericht is trouwens deze blogpost: https://blog.magicaltux.net/article/MtGox-Bankruptcy

Bijbehorend uitgebreid achtergrondartikel van Reuters:
https://uk.reuters.com/ar...-lose-again-idUKKBN1DG1UC

[ Voor 12% gewijzigd door Tourniquet op 16-11-2017 16:43 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Rhautvast schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:23:
[...]

Mooi nieuws inderdaad! Staat op Bitrex nog wel een dikke sell wall op 4000 (53BTC, was 112). Heb nog een aardig ritje kunnen maken van 3201 naar 3998, toen zag ik deze sell wall opkomen en snel verkocht op 3998. Zakte gelijk weer terug naar 3600.
ok, ook ik weet niet alles, wat bedoel je met de sellwall?

Bears and Bulls

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
RaptorXS schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:47:
Hij zit nu zo een beetje op zijn ath en een hoop mensen verwachten nu een daling.

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Steiging XRP wel mooi natuurlijk maar nog niet zo hoog als 4 weken geleden, dus deze steiging valt eigenlijk wel mee, verwacht echt nog wel wat meer.

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

intouss schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:42:
Steiging XRP wel mooi natuurlijk maar nog niet zo hoog als 4 weken geleden, dus deze steiging valt eigenlijk wel mee, verwacht echt nog wel wat meer.
ik zie m nu vallen als een baksteen anders.

Bears and Bulls

• intouss
  • Laatst online: 27-08-2021
Kijk er niet de hele dag naar, maar wel een mooi volume en dat is m.i. ook belangrijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een sell order staan op XRP..
Mooi meevallertje...
Helaas kan ik geen nieuwe buy order plaatsen voor wanneer die weer zakt..
Kraken sucks..
Zodra ik weer XRP heb, zet ik het om naar bitfinex.. Ben klaar met Kraken..

Verwijderd

mindcre8r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:38:
[...]

Sell wall is het punt waarop de waarde van openstaande orders ineens sterk toeneemt, dat remt verdere stijging af en soms stopt het daar ook. In het order book van een munt kun je dit grafisch terugzien. Zaak is bij het verkopen niet op of over die wall te gaan zitten, dan krijg je namelijk bijna nooit je order vervuld. Hetzelfde maar dan de andere kant op zie ook aan de buy kant, als daar een scherpe wall aanwezig is dan zal 9 van de 10 keer de daling van een munt daar stoppen.

Of je nu actief handelt of niet, het is echt heel erg belangrijk om dit goed in de gaten te houden. Het bepaalt namelijk vaak waar de absolute onder- danwel bovengrens ligt bij stijgingen en dalingen. Vanzelfsprekend wordt dit fenomeen ook door de grote jongens gehanteerd om de koers van een munt te bepalen. Als je maar genoeg geld hebt kun je een stijging of daling helemaal lamleggen. ;)

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
mindcre8r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:38:
[...]

Als je in de order books kijkt bij Ask, zie je dat er per prijs een total staat van hoeveel btc er voor die prijs in de aanbieding staan. De Sum die daar achter staat is the totaal van alles bij elkaar tot die prijs. Als je dan verder klikt in het order book, zie je dat er op 4000 en totaal van 53 BTC aan Ripple word aangeboden. Dat is vrij lastig te doorbreken, alhoewel er wel zo'n 50 BTC van afgesnoept lijkt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ah ja, ik zie het. ik zie nu weer veel kopers hoewel de verkopers gigantische volumes verzetten van 100en duizenden tegelijk. wow.

Bears and Bulls

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Is in mijn ogen soms ook een vorm van manipulatie. Soms zie je buy of sell walls ineens ontstaan en vlak daarna weer verdwijnen. Met een goeie bot en genoeg geld lijkt me dat best goed te realiseren.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:15

Liberteh

All your base belong to me

Ethirty schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:56:
Is in mijn ogen soms ook een vorm van manipulatie. Soms zie je buy of sell walls ineens ontstaan en vlak daarna weer verdwijnen. Met een goeie bot en genoeg geld lijkt me dat best goed te realiseren.
Ik zal je een geheim vertellen.... dit is hoe de markt voornamelijk op en neer gaat ;) Strijdende bots met teveel cryptotegoeden... 1000en bitcoins om mee te schuiven ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• RaptorXS
migila schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:41:
[...]

Hij zit nu zo een beetje op zijn ath en een hoop mensen verwachten nu een daling.
In technische analyse, de experts in BTC etc. geloof ik niet.
Ik denk dat ik ze goedkoper terug kan kopen, op enig moment. ;)

ps, de rest van mijn BTC hodl ik gewoon hoor, net als de LTC :)

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 16-11-2017 17:27 ]

Verwijderd

Ik zit toch ernstig te twijfelen of ik niet nog een ritje met xrp ga proberen maar ik vind het heel lastig te bepalen of het nieuws van vandaag wel zo interessant is voor aziaten... Heeft iemand een idee hoe American Express daar in de markt ligt?

• migila
RaptorXS schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:24:
[...]

In technische analyse, de experts in BTC etc. geloof ik niet.
Ik denk dat ik ze goedkoper terug kan kopen, op enig moment. ;)

ps, de rest van mijn BTC hodl ik gewoon hoor, net als de LTC :)
My bad, dacht dat je ze nu gekocht had.

• LED-Maniak
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:27:
Ik zit toch ernstig te twijfelen of ik niet nog een ritje met xrp ga proberen maar ik vind het heel lastig te bepalen of het nieuws van vandaag wel zo interessant is voor aziaten... Heeft iemand een idee hoe American Express daar in de markt ligt?
Het is überhaupt maar de vraag of de prijs van Ripple relevant is voor de functie van het netwerk en American Express.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Verwijderd

LED-Maniak schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:30:
[...]

Het is überhaupt maar de vraag of de prijs van Ripple relevant is voor de functie van het netwerk en American Express.
Dat is weer wat anders, hier werd iig goed gereageerd op het nieuws of dat nou zo van belang is of niet. Vraag is dus meer hoe ze daar in het oosten tegen dit nieuws aankijken. :)

Nou ja bij twijfel niet doen, ik stel nog wel een signaal in als hij boven een bepaalde waarde komt. Dan kan ik dan wel kijken of ik daar nog in mee wil gaan of niet. Als ik er wakker van wordt that is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:27:
Het kan inderdaad een 'hek van de dam' situatie worden gezien 'American Express' toch wel de eerste grote klant is dat aansluit op het Ripple netwerk. Naar mijn idee is Ripple een mooi voorbeeld dat de blockchain technology commercieel goed toepast, en doelen van banken goed realiseert door direct, goedkoop en veilig transacties op hun netwerk uit te laten voeren. Zodra Ripple SWIFT gaat overnemen en de markt gaat veroveren zal de XRP koers zeker flink stijgen. Of iedereen het als een investeringsmiddel blijft zien is nog maar de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florholvoet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:56

florholvoet

aka F0x.be

Op de Coinroom exchange is er momenteel heel weinig vraag naar Bitcoin Cash.

Zo weinig dat de enige overblijvende buy order op 0.01 euro staat. Ik weet niet of market orders mogelijk zijn daar, maar wie zo slim is om daar nu een market sell te doen maakt iemand heel erg blij... :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gSIbZIA.png

Snel eens een accountje aanmaken daar om te zien of ik wat arbitrage kan doen hehe

Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be

• simlock
Boom!

Dit nieuws kwam dus nét een week te laat voor mijn post-Segwit2X gambit.

Edit: oeps... mijn app gaf dollarprijzen in euro! O+

[ Voor 50% gewijzigd door simlock op 16-11-2017 18:41 ]

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:39
florholvoet schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:46:
Op de Coinroom exchange is er momenteel heel weinig vraag naar Bitcoin Cash.

Zo weinig dat de enige overblijvende buy order op 0.01 euro staat. Ik weet niet of market orders mogelijk zijn daar, maar wie zo slim is om daar nu een market sell te doen maakt iemand heel erg blij... :)

[afbeelding]

Snel eens een accountje aanmaken daar om te zien of ik wat arbitrage kan doen hehe
Waarschijnlijk heeft iemand 2 kolommetjes verkeerdom ingevuld :?
Helaas geen account, maar gouden tip!

• LED-Maniak
  • Nu online
ybos schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:52:
[...]

Waarschijnlijk heeft iemand 2 kolommetjes verkeerdom ingevuld :?
Helaas geen account, maar gouden tip!
Als ik het boek zo zie is er gewoon 0 liquiditeit op die exchange.
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:35:
[...]

Dat is weer wat anders, hier werd iig goed gereageerd op het nieuws of dat nou zo van belang is of niet. Vraag is dus meer hoe ze daar in het oosten tegen dit nieuws aankijken. :)

Nou ja bij twijfel niet doen, ik stel nog wel een signaal in als hij boven een bepaalde waarde komt. Dan kan ik dan wel kijken of ik daar nog in mee wil gaan of niet. Als ik er wakker van wordt that is.
Als het zo doorgaat dan zitten we vanavond weer op het oude niveau. Bij twijfel inderdaad niet doen. Heeft je nu geld bespaard. :+
Mocht het hier stabiliseren dan is het wellicht interessant een gokje te wagen.

Verwijderd

LED-Maniak schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:10:

Als het zo doorgaat dan zitten we vanavond weer op het oude niveau. Bij twijfel inderdaad niet doen. Heeft je nu geld bespaard. :+
Mocht het hier stabiliseren dan is het wellicht interessant een gokje te wagen.
Mjah, er zit op 3000 een redelijke weerstand dus daar zal hij niet direct doorheen vallen maar zekerheden heb je niet. Ik denk dat ik toch een bescheiden order ga plaatsen mits hij nog ietsjes daalt. Ik verwacht niet heel veel impact maar wie weet. :)

Darn! Hij is er al doorheen. Nou ja zelf schat ik de daadwerkelijke waarde wel aardig in op het huidige nivo en in het verleden heb ik al vaker dit soort ritjes meegepakt dus we gaan het zien. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2017 18:43 ]

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Ik ga nu echt mijn hele hebben en houden omzetten naar Bittrex, Kraken heeft genoeg tijd gehad om zijn zaak te fixen.

Ik heb op Kraken nu het meest in fiat staan, verder een restje van 0.1 BTC. Iemand een tip voor een goedkope overgang naar Bittrex? Liever niet via ETH, die heb ik net op (wat ik dacht) piek verkocht.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
uNoTopia schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:28:
Ik ga nu echt mijn hele hebben en houden omzetten naar Bittrex, Kraken heeft genoeg tijd gehad om zijn zaak te fixen.

Ik heb op Kraken nu het meest in fiat staan, verder een restje van 0.1 BTC. Iemand een tip voor een goedkope overgang naar Bittrex? Liever niet via ETH, die heb ik net op (wat ik dacht) piek verkocht.
LTC?

• LED-Maniak
  • Nu online

Heb je toevallig andere coins op bittrex staan die ook op kraken staan? Simultaan bij kraken aankopen en bij bittrex verkopen voor bitcoin. Daarna je coins oversturen.

Darn, bitcoin :o

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 21:08

XRP, snel en goedkoop.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
En op dit moment enorm aan het swingen. Als het even wat langer duurt kan je dat een hoop geld kosten. Er zijn tijden dat het heel stabiel is en dan is het wel een goed plan, maar nu :N

• WonnaPlay
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-03 17:33

Ik heb zelf geen ervaring met Kraken, vanwege de eindeloze klachten regen overal, altijd, maar je coins van/naar exchange plaatsen duurt hooguit 2 uur (eerder 30min, inclusief confirms), tenzij je BTC gebruikt. Zelfs binnen crypto is dat een te korte tijdsspan om echt grote verschillen te zien. In dat geval maakt het dus niets uit welke coin je gebruikt, ook ETH niet. Eenmaal aangekomen op de nieuwe exchange doe je weer je ding.
Het maakt hierin niet uit dat je nu net van ETH afkomt, als je geen ETH wil verander je het op de nieuwe exchange meteen om.

Ik snap de fixatie hier op Kraken niet zo heel goed, een exchange is niets meer dan een plek om je coins om te wisselen naar een nieuwe coin. Zolang je niet al je coins bewaart op een exchange, maar in eigen wallets, kan je in principe elke (relatief betrouwbare) exchange gebruiken op de markt.

• o-TANK-o
  • Laatst online: 20-02-2018
Kwam dit artikel net tegen over Ethereum:

https://www.bloomberg.com...a-pioneer-of-credit-swaps

Institutional investors can get into ETH, like they can with Bitcoin CME Futures.
"The Herd is coming". -Mike Novogratz.

• ErikRo
  • Laatst online: 20-09 23:07
Iota blijft maar doorstijgen soms wat omlaag soms wat omhoog maar steeds omhoog. Begint nu toch wel erg te jeuken om er wat in te steken meer mensen die vol hebben in gezet? Lijkt bijna niet te kunnen zakkenalleen maar meer omhoog al weet je het nooit.
Maand terug nog 38 cent.

Ripple hoor ik ook maar zolang ze de ripple coin niet gebruiken zie ik nog niet een enorme waardestijging. Misschien ook de reden van de snelle dip erna.

[ Voor 3% gewijzigd door ErikRo op 16-11-2017 19:57 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Die GUTS ico gaat nog niet zo hard...

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Deze boost in de koers van BTC vond ik even een mooie gelegenheid om winst te pakken. Naar fiat en dan maar eens proberen om mijn Kraken account leeg te trekken.

Ben het echt zat om elke order talloze keren opnieuw in te tikken. Komt een keer zo'n moment dat je ineens een komma verkeerd zet en jezelf in je voet schiet.

Uiteraard tegen de tijd dat mijn order geaccepteerd wordt zijn we al weer verder gestegen. :X Tijd om Bitstamp maar eens te gaan proberen.

#team_UTC+1

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

WonnaPlay schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:10:
[...]

Ik heb zelf geen ervaring met Kraken, vanwege de eindeloze klachten regen overal, altijd, maar je coins van/naar exchange plaatsen duurt hooguit 2 uur (eerder 30min, inclusief confirms), tenzij je BTC gebruikt. Zelfs binnen crypto is dat een te korte tijdsspan om echt grote verschillen te zien. In dat geval maakt het dus niets uit welke coin je gebruikt, ook ETH niet. Eenmaal aangekomen op de nieuwe exchange doe je weer je ding.
Het maakt hierin niet uit dat je nu net van ETH afkomt, als je geen ETH wil verander je het op de nieuwe exchange meteen om.

Ik snap de fixatie hier op Kraken niet zo heel goed, een exchange is niets meer dan een plek om je coins om te wisselen naar een nieuwe coin. Zolang je niet al je coins bewaart op een exchange, maar in eigen wallets, kan je in principe elke (relatief betrouwbare) exchange gebruiken op de markt.
Ik gebruik voornamelijk ETH om tussen exchanges te tranferen (al doe ik 90% op bitfinex) en dat transfer ik meestal onder de 5 minuten. Probeer dan maar eens met fiat! :P

Van Bitfinex naar mijn ETH wallet neemt ongeveer 45 seconde in beslag voor dat ik het in de wallet zie verschijnen. :P

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:29
ErikRo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:52:
Iota blijft maar doorstijgen soms wat omlaag soms wat omhoog maar steeds omhoog. Begint nu toch wel erg te jeuken om er wat in te steken meer mensen die vol hebben in gezet? Lijkt bijna niet te kunnen zakkenalleen maar meer omhoog al weet je het nooit.
Maand terug nog 38 cent.

Ripple hoor ik ook maar zolang ze de ripple coin niet gebruiken zie ik nog niet een enorme waardestijging. Misschien ook de reden van de snelle dip erna.
Ik heb er 250 gekocht a 150 euro van de week.
Totaal heb ik ook 450 XRP (Ripple) .
Lijken me beide munten met veel potentie. (Quantum computing en de mogelijkheid om deels decentraal te werken met contracten voor bijvoorbeeld financieel instellingen) .
Voor de rest natuurlijk compleet onderbuik gevoel :D .
Ik heb ook wat BTC (350 euro gekocht op 6200 dollar) , een halve ETH, 4 LTC en dus 250 IOTA.

Ik had 1.5 ETH maar die gebruik ik ook om onderlinge betalingen te doen met vrienden.

[ Voor 5% gewijzigd door GeeMoney op 16-11-2017 20:20 ]

Verwijderd

Wat is eigenlijk jullie ervaring met de performance van exchanges? Ik gebruik eigenlijk alleen Bittrex op het moment maar deze lijkt met de dag ook trager te worden. Binance ook naar gekeken maar deze werkt op mijn laptop (eigenlijk meer een tablet in laptop vorm, Z8350/4GB/32GB) wel maar absoluut niet responsive. Zit nu even naar Bitfinex te kijken en dat ziet er op zich wel aardig uit en lijkt voor nu redelijk te werken maar switchen van exchange doe ik eigenlijk liever niet.

Zit de traagheid in de exchanges of is mijn systeem de bottleneck?

Verwijderd

BabyRattle schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:17:
[...]

Zonder daytraden kan je gewoon minimaal 7% op jaarbasis vangen aan GAS met Neo kopen en vasthouden.

De verwachting is is dat de GAS waarde meestijgt met Neo stijging en je maandelijkse inkomsten dan alleen maar meer zouden kunnen stijgen.

Zelf heb ik mijn portfolio gespreid en heb ik 30% in Neo wat mij maandelijks met de huidige gasprijs tegen de 1200 euro maandelijks opleverd.

Heb ik een gedeelte in power ledger POWR ingezet wat vanaf volgend jaar ook een maandelijks inkomen zou moeten opleveren met renewable assets en sparkz en de rest verspreid over bitcoin iota ethereum mco ( voor de gratis creditcard) en wat leefgeld op de bank.
Ik lees wel vaker over GAS en Neo in 1 post. Hoe zit dat nou precies?

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Als ik nu kijk naar het verloop van XRP is een drop terug naar 0,16 goed mogelijk. ik heb een alert ingesteld om dan weer bij te kopen. ik zie XRP vooral in the long run zijn winst gaan halen, daytraden met deze schommelingen heeft geen enkel nut tenzij je in hele grote volumes durft te "gokken".

Bears and Bulls

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Speltip 15: Investeer niet in altcoins, je gaat het toch niet winnen van moeder Bitcoin
.
Dit is mijn les na 8 maanden actief traden. Er zitten inderdaad goudmijntjes tussen zoals Neo of Ethereum, zie die maar is te vinden. 9/10x kom je van een koude Kermis thuis en was je beter af bij speltip 15.

Leuk. Die koerswaarde op je blockfolio app in dollars. uiteindelijk zal je portefeuille in $ hetzelfde blijven en je waarde in BTC afgenomen zijn. Uiteindelijk kom je van een koude kermis thuis en was je beter af bij speltip 15.

Denk dat er een hoop geld bespaard kan worden als we leren van elkaars fouten. Je gaat de markt niet verslaan. De markt is rondom Bitxoin gebouwd en die bepaald de markt. De periode van altcoins zoals in april, mei en half juni zijn voorbij.

Groetjes een vanaf nu alleen BTC holder die zwart voor zijn ogen heeft gezien en al met al met een studieschuld zit.

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09:27
mindcre8r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:30:
[...]

staat het in de TW? nee, move along....

Het is juist leuk voor de beginnelingen die hier komen te lezen om te zien met welke bedragen je kan beginnen en welke stappen men neemt.
Ik ben ook een beginneling en zou graag van iemand IRL uitleg willen krijgen hoe te werken op de exchanges, bijvoorbeeld Bittrex oid. In theorie lijkt het allemaal gemakkelijk dan in praktijk. Wie zou mij op weg willen helpen?Omgeving Deventer.

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Speltip 1: gok niet met geld dat je niet kan missen was het toch? hopelijk is het niet zo erg als je doet overkomen.

Bears and Bulls

• rvT

rvT

mindcre8r schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:45:
Speltip 1: gok niet met geld dat je niet kan missen was het toch? hopelijk is het niet zo erg als je doet overkomen.
Het is nog te overzien, ben in april begonnen met 5,50 BTC. Ik sta nu op een verlies van €6000 met nog maar 1,5 BTC in mijn portefeuille. Die 1,5 BTC zal dit goed moeten gaan maken.

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:57
rvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:39:

Groetjes een vanaf nu alleen BTC holder die zwart voor zijn ogen heeft gezien en nu met een forse studieschuld zit.
Even voor de duidelijkheid: je hebt geld geleend bij DUO om te traden, doet dat sinds 8 maanden, je hebt veel verloren door altcoins en zit nu met een dikke studieschuld? Hoe krijg je dat voor elkaar in een groeiende markt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:03
Randle schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:50:
[...]

Even voor de duidelijkheid: je hebt geld geleend bij DUO om te traden, doet dat sinds 8 maanden, je hebt veel verloren door altcoins en zit nu met een dikke studieschuld? Hoe krijg je dat voor elkaar in een groeiende markt?
Dat is niet zo moeilijk hoor. Omwisselen van currency kosten geld, op het verkeerde moment in- of uitstappen etc. Ik heb over het algemeen genomen de laatste maanden praktisch geen winst gehaald op de alts.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT

rvT

Randle schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:50:
[...]

Lees: niet gereguleerde markt waarbij FUD en Pump&dump de orde van de dag zijn waarbij de kleinere spelers vrijwel alles inleveren bij de grotere spelers.

Het gaat bij elke coin precies hetzelfde. Vroeg of laat komt er een hype, daarna bloeit de coin dood en legt hij het af tegen BTC. Uitzonderingen daargelaten.

[ Voor 13% gewijzigd door rvT op 16-11-2017 20:56 ]

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:57
rvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:50:
[...]

Het is nog te overzien, ben in april begonnen met 5,50 BTC. Ik sta nu op een verlies van €6000 met nog maar 1,5 BTC in mijn portefeuille. Die 1,5 BTC zal dit goed moeten gaan maken.
Stel, je hebt 5,50 btc gekocht in April voor 6000 dollar.
Dan heb je nu in 'fiat' toch nog winst ondanks dat 3 btc verdampt is?
Luuk1983 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:52:
[...]

Dat is niet zo moeilijk hoor. Omwisselen van currency kosten geld, op het verkeerde moment in- of uitstappen etc. Ik heb over het algemeen genomen de laatste maanden praktisch geen winst gehaald op de alts.
Winst op alts is inderdaad heel lastig geweest afgelopen maanden. Maar geld verliezen... dan zijn het wel aankopen op hoge koersen geweest en verkopen met dik verlies. Niet heel handig.

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:31

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Speltip 15: Investeer niet in altcoins, je gaat het toch niet winnen van moeder Bitcoin
.
Dit is mijn les na 8 maanden actief traden.
Ik hink ook op die gedachte moet ik zeggen. Ik ben ergens begin Juli (4+ maanden geleden) begonnen met crypto. Maar ik denk dat het nog te kort is om er iets definitiefs over te zeggen. Waren de alts overvalued in Juni (ico hype) of zijn ze nu undervalued (trough of disillusionment)? Wellicht allebei, en moet je ze gewoon lange termijn hodlen totdat er meer praktische toepassingen zitten achter de alts? Maar kijkend naar de laatste paar maanden heb je gelijk.

• C6DL
  • Laatst online: 16-09 19:31
Na 2 jaartjes ben ik weer terug en probeer ik op kraken een bitcoin te kopen.
ligt het aan mij of duurt het super lang voor je iets kan kopen?

ik maak een order aan op de marketprijs.. 2 jaar terug knalt die er in 2 seconden doorheen
nu blijft hij 1 minuut staan en komt er een rood blok zonder foutmelding, na 4x herhalen is het uiteindelijk goed gegaan? :F

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 00:46
Stel dat BTC binnenkort weer zo'n drop krijgt als vorig weekend ivm die geruchten van de B2X, zou je dan bv weer richting BCH kunnen uitwijken of is dat iets te optimistisch gezien? Of zou een andere coin verstandiger zijn nu, ja ik weet het glazen bol maar ben meer benieuwd naar persoonlijke meningen.

Verwijderd

Als je handelt in vis en het dominante ruilmiddel op deze markt is goudvis dan wil je deze best tegen bijv. guppies ruilen maar alleen als je deze guppies later weer om kan zetten in meer goudvissen dan je mee begonnen was toch? Natuurlijk hou je de waarde in euro van goudvissen in de gaten in maar aangezien goudvissen langzaam aan steeds meer waard worden is alleen het aantal goudvissen dat je in bezit hebt van belang.

Dat is iig mijn visie op het hele handelen en ik vind het jammer dat mensen er geld op verliezen maar met de juiste mindset zou dat niet nodig hoeven zijn. Kijken naar de onderliggende waarde in euro op een volatiele markt als deze is gewoon niet handig. Je verliest daarmee steeds meer btc terwijl deze juist in waarde stijgt. Daar zit je echte winst, niet in euro. Dat komt wel op het moment dat je het daadwerkelijk laat uitbetalen en dat hou je wel in de gaten maar moet niet leidend zijn voor de beslissingen mbt handelen die je neemt. Omzetten naar fiat is in een paar muisklikken gebeurt mocht het misgaan of je het niet vertrouwen.

• rvT

rvT

Randle schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:59:
[...]

Stel, je hebt 5,50 btc gekocht in April voor 6000 dollar.
Dan heb je nu in 'fiat' toch nog winst ondanks dat 3 btc verdampt is?

[...]

Winst op alts is inderdaad heel lastig geweest afgelopen maanden. Maar geld verliezen... dan zijn het wel aankopen op hoge koersen geweest en verkopen met dik verlies. Niet heel handig.
Ik heb tussendoor ook bijgekocht en verkocht. Al met al een investering van €17.500. Dus het is zelfs iets meer dan 6000.

Waar ik voorheen dikke klappers gemaakt heb met o.a. Statis en WTC heb ik nu inderdaad de verkeerde projecten gekozen waarbij BCH me grotendeels genekt heeft. Achja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:03
Randle schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:59:
Nee dat klopt, ik merkte ook wel dat ik er in het begin teveel van verwachtte. In principe ga ik voor de HODL-aanpak, maar bijvoorbeeld de LiteCoin bleef maar constant rond dezelfde koers, terwijl ik veel van de LiteCoin verwacht had. Toen de LiteCoin ineens ging stijgen van 40 euro tot > 70 euro, heb ik tijdens de pump nog snel wat bijgekocht. Helaas, zoals bij vele pumps weet ik nu achteraf ging de koers daarna net zo hard weer naar beneden.

Sowieso had ik de neiging om munten te wisselen voor andere als er weer een 'best thing' kwam en daar verlies je natuurlijk ook elke keer waarde door. Maar sowieso heb ik mijn munten in eigen wallets en niet op exchanges. Het is daarom praktisch onmogelijk om 'snel' te reageren op koersen. Ik denk dat er genoeg mogelijkheden zijn geweest om flinke winsten te maken met alts - ik bedoel maar ethereum schiet regelmatig richting de 300 euro - maar uiteindelijk is er absoluut geen stabiele groei zoals met de BitCoin.

Als je niet actief op de koersen let en de mogelijkheden grijpt, dan is het, in combinatie met wat stomme keuzes, best makkelijk om veel verlies te maken, zeker als een munt eventjes niet zo lekker loopt. Maar met name ethereum valt mij gewoon heel erg tegen, daar had ik meer van verwacht.

Ik heb overigens maar een paar honderd euro in coins zitten die ik prima kan missen, dus het is allemaal geen ramp, maar @rvT heeft wel gelijk: eigenlijk moest en moet je nog steeds bij de BitCoin zijn...

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:29
rvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:50:
[...]

Vast houden is mijn gedachte. Met "snel" geld, komt ook de kans op snel verlies om de hoek kijken.

Als ik de charts over de afgelopen 3 jaar bekijk van BTC is het over the long run een prima investering.
BTC is in mijn ogen een blijvertje tot nu toe. Flinke klappen overleefd en vooral bekendheid en aantrekkingskracht. Beiden heb je nodig en daar blinkt hij tot nu toe in uit als je het mij vraagt.
Ik koop/ruil ook langzaam BTC bij tot ik er 2 heb.

Ik heb natuurlijk ook geen glazen bol :P .
Wedden om 1 paard is ook niet handig dus ik heb ook wat in andere munten zitten waarvan ik denk dat die potentie hebben, zie mijn eerdere post. Alles jongt langzaam aan en ik speel alleen met geld wat ik absoluut prima kan missen. It's all in the game.

[ Voor 35% gewijzigd door GeeMoney op 16-11-2017 21:18 ]

Verwijderd

En op een dag dat de alts bloeden - hoewel, het valt voor mij tot nu toe mee, hopen dat de support voor Waves het houdt - laat één coin een redelijk veelbelovende ontwikkeling zien: Feathercoin. Zou dit een coin kunnen zijn die onverwacht hard gaat groeien, á la Groestl en Vert? Op zulke momenten baal ik dat er maar een paar tientjes in heb gestoken, 50% stijging is niet verkeerd...

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Ik ben op 3 oktober begonnen in de crypto, dus niet zo gek lang geleden. Mijn totale investering was toen (pm) euro en ik zit nu op de (pm) euro. 50% bitcoin en 50% alts.

In de alts heb ik ETH, LTC, Dash, BCH, BTG, FUN en BCC. (Ja, bitconnect).

Alle alts, op BCC na, zijn voor lange termijn. Ik heb wel eens geprobeerd om daytrading te doen maar was daar maar snel mee gestopt. Het ging in mijn ogen beter om je BTC gewoon lekker te laten staan, ook tijdens de dips. Geeft ook een hoop rust. O-)

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikRo
.
Dit is mijn les na 8 maanden actief traden. Er zitten inderdaad goudmijntjes tussen zoals Neo of Ethereum, zie die maar is te vinden. 9/10x kom je van een koude Kermis thuis en was je beter af bij speltip 15.

Leuk. Die koerswaarde op je blockfolio app in dollars. uiteindelijk zal je portefeuille in $ hetzelfde blijven en je waarde in BTC afgenomen zijn. Uiteindelijk kom je van een koude kermis thuis en was je beter af bij speltip 15.

Denk dat er een hoop geld bespaard kan worden als we leren van elkaars fouten. Je gaat de markt niet verslaan. De markt is rondom Bitxoin gebouwd en die bepaald de markt. De periode van altcoins zoals in april, mei en half juni zijn voorbij.

Groetjes een vanaf nu alleen BTC holder die zwart voor zijn ogen heeft gezien en al met al met een studieschuld zit.
Je kan er niks mee maar gek genoeg ben jij juist degene die mij de goede kant op heeft gewezen waardoor ik eindelijk flink winst in BTC ging maken op alt's.
Waarvoor mijn eeuwige dank trouwens.
Alleen specialiseerde ik me in enkele alt's waar jij denk ik veel nieuwe coins probeerde.
Meer kans maar ook meer risico.

Verder wel steeds meer eens met btc aanhouden zeker nu ze zelfs BCH aanval hebben overleeft.

Helaas ook wel flink ingeleverd op die winsten door terugspringen naar veilig fiat en later weer terugkopen met hogere koersprijs en omdat via bitonic kopen.
Tja ik was toen nog een nieuweling bang voor elke dip.

In ieder geval hoop ik voor je dat het geld toch nog terugkomt met btc vasthouden.
Een tip doe wel kastje dicht en kijk pas weer wanneer je het geld nodig hebt want anders wordt de verleiding voor 'buitenkansjes en tips' toch weer groot

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:41
Kan iemand mij deze stijging uitleggen? Als de MACD meer rode balkjes toont dan moet de koers toch zakken?

https://imgur.com/a/uCZ52

[ Voor 15% gewijzigd door com2,1ghz op 16-11-2017 21:29 ]

• LED-Maniak
  • Nu online
com2,1ghz schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:28:
Kan iemand mij deze stijging uitleggen? Als de MACD meer rode balkjes toont dan moet de koers toch zakken?

https://imgur.com/a/uCZ52
http://stockcharts.com/sc...indicators:macd-histogram
The MACD-Histogram represents the difference between MACD and its 9-day EMA, the signal line. The histogram is positive when MACD is above its 9-day EMA and negative when MACD is below its 9-day EMA.
En het belangrijkste: de MACD volgt de koers, niet andersom!

[ Voor 5% gewijzigd door LED-Maniak op 16-11-2017 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:29:
Wat is eigenlijk jullie ervaring met de performance van exchanges? Ik gebruik eigenlijk alleen Bittrex op het moment maar deze lijkt met de dag ook trager te worden. Binance ook naar gekeken maar deze werkt op mijn laptop (eigenlijk meer een tablet in laptop vorm, Z8350/4GB/32GB) wel maar absoluut niet responsive. Zit nu even naar Bitfinex te kijken en dat ziet er op zich wel aardig uit en lijkt voor nu redelijk te werken maar switchen van exchange doe ik eigenlijk liever niet.
Zit de traagheid in de exchanges of is mijn systeem de bottleneck?
Ik ben persoonlijk helemaal weg van binance snel makkelijk te begrijpen. Handelen werkt zelfs snel op mn mobiel.

Biitrex heb ik al maand niet meer gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Speltip 0: ga niet beleggen met geleend geld. :?
Speltip 1: speel niet met geld dat je niet kan missen.

8)7

Ik heb 12 jaar lang mijn, op normale wijze opgebouwde, studieschuld mogen aflossen, ik hoop voor je dat het snel weer goed komt.

#team_UTC+1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:34:
[...]

Ik ben persoonlijk helemaal weg van binance snel makkelijk te begrijpen. Handelen werkt zelfs snel op mn mobiel.

Biitrex heb ik al maand niet meer gebruikt.
Thanks! Ik ga nog eens naar Binance kijken alleen werkt deze wel erg traag. Misschien toch maar een andere laptop kopen om te traden of een apart systeem inrichten, heb hier en daar nog wel wat liggen.

Ik zit nav het verhaal van rvT toch nog eens te denken. Is de fout die mensen maken niet zozeer geld erin stoppen wat je kunt 'missen' maar een foutieve interpretatie van het begrip 'kunnen missen'? Ik bedoel je vakantiegeld kun je in principe missen bijv. maar als je dit kwijtraakt dan kun je niet op vakantie en dat is wel waar je een heel jaar naar toe werkt. Belastingteruggave kun je in principe ook missen maar als je hier een verbouwing van voor ogen had dan eigenlijk niet. Ik weet het niet hoor maar moet missen in deze zin eigenlijk niet meer zijn dan een cijfer op je bankrekening? Als je 4000 euro hebt om maar iets te noemen, je hebt daar absoluut geen plannen mee en je investeert daar 1000 van en raakt dat kwijt dan is het niet meer dan -1000 en sta je op 3000 en dat is het. Misschien klinkt het gek maar 'geld dat je kunt missen' is zo'n vaag begrip. Natuurlijk investeer je geen leefgeld maar andere inkomsten of tegoeden die je hebt kunnen wel een doel hebben. Het is geld dat je kunt missen maar als je het kwijtraakt heeft dat wel een zekere impact en dat vertroebelt je blik op handelen ook.

Zomaar een losse gedachte die in me op kwam. Ik vind het oprecht rot voor rvT maar hij heeft wel ballen om dat verhaal hier te vertellen en dat siert hem. Ik hoop dan ook van harte dat btc to the moon gaat en hij weinig tot geen negatieve consequenties van zijn avonturen ondervindt.

• WonnaPlay
  • Laatst online: 20-03 17:33
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:36:
[...]

Ik lees wel vaker over GAS en Neo in 1 post. Hoe zit dat nou precies?
GAS is de 'benzine' van het NEO platform.
NEO is de 'miner' (in Bitcoin termen).

NEO is gebaseerd op een Proof of Stake (PoS) dBFT-systeem. Dat werkt anders dan Proof of Work (PoW), waar miners nieuwe blocken 'vinden' door een moeilijke berekening te doen.

Bij een PoS systeem zet je als het ware jouw (in dit geval) NEO in, als bewijs dat jij eerlijk bent. Pseudorandom wordt er iemand gekozen die het nieuwe block aanbiedt aan het netwerk. Als blijkt dat het block niet goed is, en jij een oneerlijke node bent, dan verlies jij je NEO.

In ruil voor het inzetten van jouw NEO om het netwerk te beveiligen, krijg jij GAS terug. Tot op het moment dat het maximum aantal GAS is bereikt (~5 of 10 jaar dacht ik).

Hierna wordt het GAS hergebruikt -dat door smart contracten / transacties enz. wordt betaald aan het netwerk - om 'stakers' op die manier te betalen.

Ik heb het op high level proberen te houden, dus wellicht een detailfoutje hier en daar.

• rvT

rvT

Ethirty schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:40:
[...]

Speltip 0: ga niet beleggen met geleend geld. :?
Speltip 1: speel niet met geld dat je niet kan missen.

8)7

Ik heb 12 jaar lang mijn, op normale wijze opgebouwde, studieschuld mogen aflossen, ik hoop voor je dat het snel weer goed komt.
Weet je wat het is. Je begint met crypto,alles gaat je voor de wind. Je verdiend serieus geld, staat op een gegeven moment op een vermogen van 8,5 BTC na eerst "leergeld" betaald te hebben. Op een gegeven moment sta je als student op een vermogen van 50.000euro in je beleggingen. Je hebt tevens de mogelijkheid om tegen 0% lening bijna 1000euro in de maand te lenen als student waar je er 15 jaar over mag doen om het terug te betalen. Sterker nog, je denkt het wereldje door te hebben en wel de goede altcoins gevonden te hebben. Hoe verleidelijk is het dan om die lening mee te pakken en jezelf in zeer korte tijd financieel onafhankelijk te kunnen maken? Nee, ik heb gewoon geluk gehad door op de goede momenten in de goede coins te zitten. Nu heeft het een maand tegengezeten. En is dat besef er pas dat je deze wereld toch niet helemaal goed in kunt schatten.

• rvT

rvT

ErikRo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:27:
[...]

Je kan er niks mee maar gek genoeg ben jij juist degene die mij de goede kant op heeft gewezen waardoor ik eindelijk flink winst in BTC ging maken op alt's.
Waarvoor mijn eeuwige dank trouwens.
Alleen specialiseerde ik me in enkele alt's waar jij denk ik veel nieuwe coins probeerde.
Meer kans maar ook meer risico.

Verder wel steeds meer eens met btc aanhouden zeker nu ze zelfs BCH aanval hebben overleeft.

Helaas ook wel flink ingeleverd op die winsten door terugspringen naar veilig fiat en later weer terugkopen met hogere koersprijs en omdat via bitonic kopen.
Tja ik was toen nog een nieuweling bang voor elke dip.

In ieder geval hoop ik voor je dat het geld toch nog terugkomt met btc vasthouden.
Een tip doe wel kastje dicht en kijk pas weer wanneer je het geld nodig hebt want anders wordt de verleiding voor 'buitenkansjes en tips' toch weer groot
Toch fijn dat ik je er mee geholpen heb, fijn om te horen! Ik ga het inderdaad op een cold wallet zetten.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

rvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:04:
[...]

Weet je wat het is. Je begint met crypto,alles gaat je voor de wind. Je verdiend serieus geld, staat op een gegeven moment op een vermogen van 8,5 BTC na eerst "leergeld" betaald te hebben. Op een gegeven moment sta je als student op een vermogen van 50.000euro in je beleggingen. Je hebt tevens de mogelijkheid om tegen 0% lening bijna 1000euro in de maand te lenen als student waar je er 15 jaar over mag doen om het terug te betalen. Sterker nog, je denkt het wereldje door te hebben en wel de goede altcoins gevonden te hebben. Hoe verleidelijk is het dan om die lening mee te pakken en jezelf in zeer korte tijd financieel onafhankelijk te kunnen maken? Nee, ik heb gewoon geluk gehad door op de goede momenten in de goede coins te zitten. Nu heeft het een maand tegengezeten. En is dat besef er pas dat je deze wereld toch niet helemaal goed in kunt schatten.
Gelukkig heb je nu geleerd dat het niet verleidelijk, maar gevaarlijk is. Als je 50k aan schuld heb piep je jarenlang wel anders. Elke cent moet terug. ;)

De enigen die de "wereld door hebben" zijn de ico-scammers die het geld letterlijk binnen zien stromen door hebberige mensen die denken dat ze het wel door hebben.

Ja, je kan mazzel hebben, maar voor elke winner is er minstens 1 verliezer.

#team_UTC+1

Verwijderd

Ethirty schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:26:
Ja, je kan mazzel hebben, maar voor elke winner is er minstens 1 verliezer.
Maak daar maar 1:100 van. Dat komt meer in de buurt vrees ik.

Wat ik alleen niet snap, als je op 50k winst staat en je kunt 1000 in de maand lenen, waarom dan niet je lening investeren en de winst voor in de toekomst veilig stellen? Als je dan toch hebberig wordt stel dan iig 25k veilig als je op verlies komt. Ik ben even kwijt wat een studie nu precies kost maar met 25k dek je een jaar minimaal aan studiekosten? Overigens vind ik het ook knap dat je van 50k in de plus naar 6k in het rood kunt gaan in een maand tijd, zelfs met crypto's is dat lastig. Dan maak je serieus echt verkeerde keuze op keuze en dan nog zie ik niet in hoe je dat voor elkaar kan krijgen...

Ik bedoel het absoluut niet verkeerd maar snappen doe ik het niet.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

rvT :F :F

Afbeeldingslocatie: https://boardofwisdom.com/cachetogo/images/quotes/171396.png
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:38:
[...]

Wat ik alleen niet snap, als je op 50k winst staat en je kunt 1000 in de maand lenen, waarom dan niet je lening investeren en de winst voor in de toekomst veilig stellen? Als je dan toch hebberig wordt stel dan iig 25k veilig als je op verlies komt. Ik ben even kwijt wat een studie nu precies kost maar met 25k dek je een jaar minimaal aan studiekosten? Overigens vind ik het ook knap dat je van 50k in de plus naar 6k in het rood kunt gaan in een maand tijd, zelfs met crypto's is dat lastig. Dan maak je serieus echt verkeerde keuze op keuze en dan nog zie ik niet in hoe je dat voor elkaar kan krijgen...

Gemiddelde HBO studie kost 2000,- per jaar. Bepaalde studies zoals rechten 6000-8000 dacht ik.

[ Voor 83% gewijzigd door ion op 16-11-2017 22:42 ]

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
Er is altijd iemand die vol voor gaat met geleend geld en risico's van dien. Dat hebben we allemaal toch wel vaker gezien
Ondanks alle waarschuwingen.

En zoals ik al een aantal weken zag. BTC is de enige die stijgt of steeg. De andere coins halen bijna hun oude top niet meer. Nu er zoveel coins zijn is het cherry picking helemaal moeilijk. De fluctuaties zo hard dat je bijna nooit op tijd bent. Of kan je een automatische aankoop doen bij een gegeven koers.

[ Voor 50% gewijzigd door lighting_ op 16-11-2017 23:05 ]

Verwijderd

Ondertussen ben ik wel benieuwd of btc zijn ath weer dicht gaat benaderen, het lijkt er wel op. Heb iig een sell order staan net hieronder maar hij zou ook zomaar hier doorheen kunnen breken. Ik denk dat 10k voor het einde van het jaar nog prima haalbaar is. 7905 and going up...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maajelvv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-08 01:54
At what price per Bitcoin would you be willing to sell all of your Bitcoin investment?

On average, respondents reported that they would be willing to sell all of their Bitcoin investment at $196,165.79 per Bitcoin. At the time of the survey completion, the price per Bitcoin was $6,490.
https://lendedu.com/blog/investing-in-bitcoin

WE naderen weer een ATH met bitcoin -edit nvm. ATH net gepasseerd @ $ 7937, maar zo te zien HODLen de meesten nog een tijdje 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door maajelvv op 16-11-2017 23:08 ]

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Volgens mij zijn we inmiddels al over de ATH heen ;)

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Net nu ik verkocht heb :')

Ach ja, in ieder geval een leuk zakcentje verdiend de afgelopen week. :)
Nu even het volgende dipje nog een keer goed inschatten.

#team_UTC+1

Verwijderd

Luuk schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:08:
Volgens mij zijn we inmiddels al over de ATH heen ;)
Nope, 8k was de vorige. Heb mijn sell order heel optimistisch maar aangepast naar 8,5k. Geloof nooit dat dat gaat lukken maar wie weet, ik ga slapen iig en zie het morgen wel weer. :)

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Ligt een beetje aan de exchange. Wel een ATH op Kraken BTCEUR en bijna ook op BTCUSD.

Ander punt: herstelt BTC niet te snel naar jullie idee? Volgens mij hebben we de vorige support niet eens getest? Lijkt me wel een risico.

[ Voor 47% gewijzigd door uNoTopia op 16-11-2017 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maajelvv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-08 01:54
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:14:
[...]

Nope, 8k was de vorige. Heb mijn sell order heel optimistisch maar aangepast naar 8,5k. Geloof nooit dat dat gaat lukken maar wie weet, ik ga slapen iig en zie het morgen wel weer. :)
Volgens Coindesks BPI was de vorige ATH $7,879.06.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
uNoTopia schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:15:
Ander punt: herstelt BTC niet te snel naar jullie idee? Volgens mij hebben we de vorige support niet eens getest? Lijkt me wel een risico.
Er gaat veel geld van BCH naar BTC toe op dit moment.

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
WonnaPlay schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:02:
[...]

GAS is de 'benzine' van het NEO platform.
NEO is de 'miner' (in Bitcoin termen).

NEO is gebaseerd op een Proof of Stake (PoS) systeem. Dat werkt anders dan Proof of Work (PoW), waar miners nieuwe blocken 'vinden' door een moeilijke berekening te doen.

Bij een PoS systeem zet je als het ware jouw (in dit geval) NEO in, als bewijs dat jij eerlijk bent. Pseudorandom wordt er iemand gekozen die het nieuwe block aanbiedt aan het netwerk. Als blijkt dat het block niet goed is, en jij een oneerlijke node bent, dan verlies jij je NEO.

In ruil voor het inzetten van jouw NEO om het netwerk te beveiligen, krijg jij GAS terug. Tot op het moment dat het maximum aantal GAS is bereikt (~5 of 10 jaar dacht ik).

Hierna wordt het GAS hergebruikt -dat door smart contracten / transacties enz. wordt betaald aan het netwerk - om 'stakers' op die manier te betalen.

Ik heb het op high level proberen te houden, dus wellicht een detailfoutje hier en daar.
Geen POS maar DBFT

https://www.reddit.com/r/...ft_beginners_explanation/

Veel beter dan POS POW of whatever

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rvT

rvT

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:38:
[...]

Oké, ik zal het je uitleggen, hoe ik fout op fout stapelde.

Het begon allemaal op 23 oktober. Op dat moment bezitte ik een masternode voor Walton Chain. Die nacht zou de fork voor BTG plaatsvinden en door slim te handelen wou ik snel mijn coins claimen. Dit heb ik eerder gedaan op 1auguatus door zowel de coins van BCH te claimen als snel naar altcoins te gaan via een marketorder dus ik wist dat het kon lonen.

Op 23 oktober zou de snapshot om half 6 's ochtends plaatsvinden en ik had dus de wekker om 4uur gezet. Zo zou ik altijd op tijd zijn. Dacht ik. Echter toen ik wakker werd om 4uur had de fork al plaatsgevonden en was ik 20 blocks te laat. Gevolg: BTC ging omlaag en WTC stond +35% omhoog. Shit. Er bleef toen 4400 WTC over. En ik moest dus iets gaan verzinnen om die masternode terug te krijgen.

Na een enkele tijd aangekeken te hebben viel mijn keuze op Modum. Ik besloot om 1000WTC aan te houden en de rest in Modus te stoppen, deze coin was in mijn ogen ondergewaardeerd en ik merkte ook op 4chan en reddit meer belangstelling hiervoor waardoor ik wel verwachtte dat hier op korte termijn een FOMO uit ging breken. Dit was niet het geval, op 8november werd de parity kwestie bekend waardoor Ethereum onder vuur lag en laat nu net Modum gebouwd zijn op het Ethereum netwerk. Er was dus veel FUD rondom die coin, en later die avond zou segwitx2 gecancelled worden. Ouch, WTC +53% en Modum slechts +13%. De masternode was nu veel verder weg. Ik verwachtte op korte termijn dan ook geen FOMO meer op Modum aangezien Ethereum opeens allemaal gaten zou bevatten.

WTC groeide toen een tijdje niet meer en daalde iedere dag minimaal, dus ik besloot om mijn WTC te verkopen om later weer terug te kopen. Het viel mij al een tijdje op dat Binance steeds meer BNB pairs toevoegde zonder er echt veel over te communiceren. Tevens groeide de BNB-coin iedere dag met 10-15%. Aangezien er inmiddels ook een BNB/WTC pair was leek me dit dus een goede keuze. Ik stapte daarom in BNB en had nog 9600 BNB coins. Ik stapte in op 0.00028.

Toen kwamen de problemen rondom BTC, ook BNB daalde. Ik stapte in fiat toen BTC op 6900 stond. Echter was er op dat moment ook het gezeik met BCH. Ik zag hier een grote kans aangezien er opeens veel angst was voor een flippening. Ik stapte dus 's nachts in, ik kocht en voerde direct een sell onder in die 20% hoger stond. Deze werd net niet geraakt. Toen crashte de boel en verkocht ik op het verkeerde moment. De daling ging zo snel dat ik bang was geen goede prijs meer te krijgen. Ik verkocht wederom met verlies.

Het kan hard gaan inderdaad. Maar achteraf is het ergste dat als ik gewoon in BTC was gebleven op 23 oktober ik nu misschien wel 2 masternodes gehad heb. Helaas. Je denkt keer op keer slim te zijn, maar de markt wordt geleefd door FUD en inside info.
Je bent altijd te laat als je achter het nieuws aanhobbelt en winst wil pakken.

• RaptorXS
uNoTopia schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:15:
Ligt een beetje aan de exchange. Wel een ATH op Kraken BTCEUR en bijna ook op BTCUSD.

Misschien dat dit nieuws de koers een opwaartse trend geeft?

https://www.coindesk.com/...tutional-storage-service/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Zal de grote sellwall op 8000 icm het weekend, waar de laatste tijd ook een downtrend in zit, zorgen voor een dip(je)? Ik heb iig een deel verkocht op 7950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Over flippening gesproken zou dat echt een reëele mogelijkheid zijn?

[ Voor 35% gewijzigd door ErikRo op 17-11-2017 00:25 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]