Maar om hoeveel BTC ging het dan? Puur nieuwsgierig hoor. Transfer fee's etc meegeteld moet je toch zeker 0.065 BTC hebben wil dit enige dollars opleveren onder aan de streep?Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:44:
[...]
Thanks! Uiteindelijk is het mij na een uur oid ook gelukt. Zo goed als alles is weg op een heel miniem bedragje na, zal daar nog (als het lukt) nog even een buy voor zetten op een heel laag bedrag en dan kan ik Kraken voorlopig voor een jaar of langer even vergeten.![]()
Heb de helft van mijn btc op 7200 in de verkoop gezet. Mocht hij het halen dan is die winst zeker, stijgt hij door dan kan ik nog kijken wat ik met de rest doe, doet het niks dan is er geen man overboord. Voorlopig bestaat het grootste deel van mijn portefeuille uit xrp en die heb ik gelukkig erg voordelig kunnen kopen. Maar even kijken of dat naar fiat gaat for the time being of dat ik wacht op een nieuwe stijging.
Edit: bam! Dat ging sneller dan ik dacht.Blijft toch grappig...
11/15/2017 08:47:23 PM 11/15/2017 08:37:15 PM Limit Sell 7200.00000000
10/01/2017 02:00:36 PM 10/01/2017 01:27:09 PM Limit Buy 4319.99000000
... laat maar zitten ...
[ Voor 98% gewijzigd door Guus Leeuwis op 15-11-2017 21:26 ]
Verwijderd
Transfer fees heb ik niet want het stond al op deze exchange dus alleen trading fees. Verder is het een stijging van >66% en ja de btc waarde zit daar ruim boven. Blijft wel dat als hij doorstijgt ik er ook snel op kan verliezen mocht ik terug inkopen. Nu doe ik dat nooit op die manier aangezien ik ook alts terug kan kopen en op die manier weer aan btc kan komen.GeeMoney schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:56:
[...]
Maar om hoeveel BTC ging het dan? Puur nieuwsgierig hoor. Transfer fee's etc meegeteld moet je toch zeker 0.065 BTC hebben wil dit enige dollars opleveren onder aan de streep?
Het blijven crypto's en niets in het leven is zeker. Voor hetzelfde geld stijgt btc nog even door tot 8000 of daalt weer tot rond de 5500, wie het weet mag het zeggen.
Edit: ik heb overigens ook een bescheiden bedrag aan btc ingekocht op deze prijs. Die staat nu op 0 na een aantal dagen dik in het rood. Het is niet zo dat alles glimt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2017 21:07 ]
Even een beginnersvraag.of een bevestiging voor een leek.
Ik kijk op coinmarketcap en zie daar bijv.
Dat nlg is gestegen in dollar.
Nlg is gedaald in btc.
Ik heb nu toch hoe dan ook geld verdiend. Maar als ik het in btc had gehouden was het meer geweest
Nlg is gedaald in btc.
Ik heb nu toch hoe dan ook geld verdiend. Maar als ik het in btc had gehouden was het meer geweest
Ik twijfel ook, ik heb zelfs overwogen helemaal uit te stappen en te stoppen met crypto's om mijn 33% rendement van vorige week niet per ongeluk weer te gaan verliezen. Maar als gulden middenweg nu de helft van mijn fiat ingezet op BTC @ 7120. Mocht hij sterk dalen, dan koop ik veel lager voor de rest weer bij, mocht hij stijgen dan had ik meer winst kunnen hebben, maar heb ik in ieder geval redelijk safe gespeeld en zet ik niet alles op het spel. Helemaal uitstappen ga ik achteraf toch weer spijt van krijgen denk ikVerwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:04:
[...]
Het blijven crypto's en niets in het leven is zeker. Voor hetzelfde geld stijgt btc nog even door tot 8000 of daalt weer tot rond de 5500, wie het weet mag het zeggen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Klopt! Ervan uitgaande dat btc uiteindelijk altijd stijgt willen een hoop mensen meer btc ipv meer dollars.Egbert1907 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:20:
Even een beginnersvraag.of een bevestiging voor een leek.
Nlg is gedaald in btc.
Verwijderd
Ik snap je bericht niet helemaal. Heb je fiat ingezet om op 7120 bij te kopen of btc ingezet om op 7120 te verkopen? Ik heb mijn posities in btc juist verkocht om de winst tot nu toe veilig te stellen, kan later altijd weer btc inkopen op een goed moment of via alts weer instappen.Taro schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:21:
[...]
Ik twijfel ook, ik heb zelfs overwogen helemaal uit te stappen en te stoppen met crypto's om mijn 33% rendement van vorige week niet per ongeluk weer te gaan verliezen. Maar als gulden middenweg nu de helft van mijn fiat ingezet op BTC @ 7120. Mocht hij sterk dalen, dan koop ik veel lager voor de rest weer bij, mocht hij stijgen dan had ik meer winst kunnen hebben, maar heb ik in ieder geval redelijk safe gespeeld en zet ik niet alles op het spel. Helemaal uitstappen ga ik achteraf toch weer spijt van krijgen denk ik
Welke wallet gebruik je voor ripple?GeeMoney schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:31:
[...]
Ik heb ook 250 XRP's gekocht van de week. Ik denk dat het zeker voor financiële instellingen een mooie munt is. Voorlopig houd ik ze lekker vast. Net als mijn BTC/ETH/LTC/IOTA overigens.
Langetermijn hier tenzij de waarde verdubbeld is, dan haal ik mijn originele investering terug en laat ik de rest gewoon weer staan.
Dat korte trayden met crypto gaat met de bedragen die ik erin stop niet opschieten.
Ik ben meer tijd kwijt dan dat ik winst maak.
Ik had geen BTC meer, dus heb gekocht op 7120 en nu op 7260 verkocht. Ik verwacht dat hij vannacht zal gaan dalen, al kan de stijgende trend ook wel doorzetten, maar ik vind dat hij te makkelijk te snel stijgt en dat vertrouw ik niet. Stop loss orders doe ik voor BTC ook niet meer aan, is mij nu 3x overkomen dat BTC ineens 300+ Dollar daalde om direct daarna 500+ te stijgen en ik dat dus heb gemist. Het is of HODL, of per dag 50-100 Dollar winst pakken, ik sta nu in die laatste modus.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:45:
[...]
Ik snap je bericht niet helemaal. Heb je fiat ingezet om op 7120 bij te kopen of btc ingezet om op 7120 te verkopen? Ik heb mijn posities in btc juist verkocht om de winst tot nu toe veilig te stellen, kan later altijd weer btc inkopen op een goed moment of via alts weer instappen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Prima taktiek, die gebruik ik normaal ook. Ik zat nog in btc na wat leuke trades dus ik probeer er nu juist vanaf te komen. Heb nog een rits sell orders staan oplopend van 7300 tot 7800, je weet nooit. Wat ik niet verkoop gaat naar alts en die heb ik doorgaans binnen een week weer met een leuke marge verkocht voor btc maar je bent afhankelijk van de btc prijs in wat je er uiteindelijk aan overhoudt.Taro schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:23:
[...]
Ik had geen BTC meer, dus heb gekocht op 7120 en nu op 7260 verkocht. Ik verwacht dat hij vannacht zal gaan dalen, al kan de stijgende trend ook wel doorzetten, maar ik vind dat hij te makkelijk te snel stijgt en dat vertrouw ik niet. Stop loss orders doe ik voor BTC ook niet meer aan, is mij nu 3x overkomen dat BTC ineens 300+ Dollar daalde om direct daarna 500+ te stijgen en ik dat dus heb gemist. Het is of HODL, of per dag 50-100 Dollar winst pakken, ik sta nu in die laatste modus.
Ik verwacht overigens ook een daling, het gaat weer allemaal iets te makkelijk maar wie weet zitten we er wel compleet naast.
IOTA is overigens ook goed bezig. Heb eind juli 168 M IOTA gekocht, steeg toen enige tijd, maar 3 weken geleden wilde ik dit met verlies verkopen. Was toen nog maar 68 Dollar waard dus vond dat niet de moeite waard en heb ze gehouden, maar sinds die tijd bijna weer verdubbeld in waarde
Vind wel dat ze echt slechte wallets maken en gebruikers worden echt aan hun lot overgelaten. Ben een aantal keer mijn complete voorraad kwijtgeraakt en kon dit alleen op een lastige manier herstellen. Hoop dat ze vanaf nu alleen maar goede dingen doen, op coinmarketcap.com stijgen ze ook langzaam aan steeds wat plaatsjes omhoog, nu al #7.
The saga continues with... Bitcoin Clashic: http://bitcoinclashic.org/
Dit is BCH maar dan zonder DAA, deze chain draait door met EDA. Als op deze chain de difficulty maar laag genoeg wordt, worden er meer blokken gemined dan Bitcoin Cash. Gevolg: een langere chain, en wat doet dat? Juist, een re-org van de BCH chain.
[insert dumpster fire gif/]
https://twitter.com/BitcoinClashic/status/930522514798927873
Dit is BCH maar dan zonder DAA, deze chain draait door met EDA. Als op deze chain de difficulty maar laag genoeg wordt, worden er meer blokken gemined dan Bitcoin Cash. Gevolg: een langere chain, en wat doet dat? Juist, een re-org van de BCH chain.
[insert dumpster fire gif/]
https://twitter.com/BitcoinClashic/status/930522514798927873
Wat houdt in de praktijk een reorg van de BCH chain in voor ons? Twitter laat hier alleen een witte blz zien.DaCoTa schreef op woensdag 15 november 2017 @ 23:11:
The saga continues with... Bitcoin Clashic: http://bitcoinclashic.org/
Gevolg: een langere chain, en wat doet dat? Juist, een re-org van de BCH chain.
https://twitter.com/BitcoinClashic/status/93052251479892787
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
https://www.bitcoinabc.org/november-13-upgrade-updateErikRo schreef op woensdag 15 november 2017 @ 23:21:
[...]
Wat houdt in de praktijk een reorg van de BCH chain in voor ons? Twitter laat hier alleen een witte blz zien.
Er zjn inmiddels twee blokken gemined op de oude (EDA) Bitcoin Cash chain. Aangezien de oude op EDA draait, gaat daarvan de difficulty snel oplaag maar langzaam omhoog. Als ze de difficulty maar laag genoeg laten dalen, kunnen ze met minimale hardware in korte tijd zoveel blokken minen dat ze een langere chain hebben dat de DAA chain, op dat moment is er een re-org, en dan zijn alle transacties die na de DAA fork gedaan zijn, teniet gedaan en vervangen door wat ze op de oude chain hebben gedaan.On November 13th at block 504031 the BitcoinCash network upgraded to a new version with a new Difficulty Adjustment Algorithm. The new DAA is performing as expected and proved its value very soon with new blocks being found at a more normal rate while the difficulty adjusts continuously.
Approximately 36 hours after the upgrade, a new block has been mined using the old protocol rules. This block 504032 is invalid under the new rules as it uses the old difficulty rules.
At the time of writing there have been 237 blocks mined on the upgraded BitcoinCash chain at height 504268.
Verwijderd
Ik hoorde alleen goede dingen over IOTA en heb eind october een aantal gekocht. En vanaf toen langzaam maar zeker neerwaarts. Van 80 ct naar 36 ct als dieptepunt. Balen natuurlijk want ik zag geen nieuws of zo uitkomen van het IOTA team. Goede coin maar het team profileert zich echt niet. Waarom het de afgelopen dagen ineens omhoogschiet weet ik ook niet. Maar viel me wel op dat steeds meer mensen IOTA zien als alternatief voor het gemanipuleer van BTC en vooral BCH. BTC zal altijd wel de bekendste blijven maar is wel triest dat een groepje mensen zomaar besluiten BCH te pumpen en daar ook nog in slagen. En iedereen wil profiteren en springt op de BCH trein. En een fork verzinnen die toch nooit door zou gaan, mag dat zomaar ? Is dat geen markt manipulatie ? Gelukkig alles weer een beetje normaal.Taro schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:55:
IOTA is overigens ook goed bezig. Heb eind juli 168 M IOTA gekocht, steeg toen enige tijd, maar 3 weken geleden wilde ik dit met verlies verkopen. Was toen nog maar 68 Dollar waard dus vond dat niet de moeite waard en heb ze gehouden, maar sinds die tijd bijna weer verdubbeld in waardeVind wel dat ze echt slechte wallets maken en gebruikers worden echt aan hun lot overgelaten. Ben een aantal keer mijn complete voorraad kwijtgeraakt en kon dit alleen op een lastige manier herstellen. Hoop dat ze vanaf nu alleen maar goede dingen doen, op coinmarketcap.com stijgen ze ook langzaam aan steeds wat plaatsjes omhoog, nu al #7.
Je mag best een kopie maken van de btc blockchain en een fork van de open source software. In deze ongereguleerde markt lijkt t me sterk dat daar iets illegaals in zit. Dat "men" zich daardoor in de war laat maken, tja, dat is dan jammer. Dan zou er een push moeten komen voor regulering, echter druist dat weer in tegen de oorspronkelijke ideen
Staat gewoon op de exchange, exodus gaat hem ondersteunen binnenkort. Is nu in beta bij ze, daar wacht ik op.Sbakker1982 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:20:
[...]
Welke wallet gebruik je voor ripple?
iemand enig idee waarom lisk zo hard gaat?
Ik kan niet echt iets vinden.
https://www.reddit.com/r/...8/in_your_faces_doubters/
Omdat het enorm veel potentie heeft. Bovendien is er op 22 november een meetup in Berlijn waarin de kans groot is dat ze de rebranding en SDK release gaan aankondigen.TheDudez schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:43:
iemand enig idee waarom lisk zo hard gaat?
Dankje dan zo nog efe bijkopen. En dan wachten tot 22 november. Mocht er geen sdk release zijn dan waarschijnlijk dumpen en later goedkoper inkopen.
MitchellHearth schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:00:
[...]
Omdat het enorm veel potentie heeft. Bovendien is er op 22 november een meetup in Berlijn waarin de kans groot is dat ze de rebranding en SDK release gaan aankondigen.
Helaas nog geen wallet tot m'n beschikking, dus zal moeten wachten tot ik thuis ben om dit aan te schaffen. Het klinkt inderdaad wel goed. Nog wel wat meer inlezen, maar dat kan gedurende deze dag wel ^_^TheDudez schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:17:
Dankje dan zo nog efe bijkopen. En dan wachten tot 22 november. Mocht er geen sdk release zijn dan waarschijnlijk dumpen en later goedkoper inkopen.
[...]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
168M ??Taro schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:55:
IOTA is overigens ook goed bezig. Heb eind juli 168 M IOTA gekocht, steeg toen enige tijd, maar 3 weken geleden wilde ik dit met verlies verkopen. Was toen nog maar 68 Dollar waard dus vond dat niet de moeite waard en heb ze gehouden, maar sinds die tijd bijna weer verdubbeld in waardeVind wel dat ze echt slechte wallets maken en gebruikers worden echt aan hun lot overgelaten. Ben een aantal keer mijn complete voorraad kwijtgeraakt en kon dit alleen op een lastige manier herstellen. Hoop dat ze vanaf nu alleen maar goede dingen doen, op coinmarketcap.com stijgen ze ook langzaam aan steeds wat plaatsjes omhoog, nu al #7.
Ik heb er 250 gekocht gister voor 160 euro
Hebben meer van jullie problemen met coinbase? Ik heb maandag btc overgemaakt van coinbase naar mijn Bittrex wallet. Ik moest vervolgens mijn ID verifiëren, wat telkens niet lukte. Gister rond half 7 lukte dit uiteindelijk. Momenteel is de transactie nog steeds pending. Er staan ook 0 bevestigingen bij.
Heeft een van jullie dit ook of eventueel een verklaring hiervoor? Dit is namelijk de eerste keer dat ik coinbase gebruik voor de aankoop van btc.
Heeft een van jullie dit ook of eventueel een verklaring hiervoor? Dit is namelijk de eerste keer dat ik coinbase gebruik voor de aankoop van btc.
Leuk hoor dat NEO, maar dat het niet deelbaar is niet erg handig. Ik moest laatst 0,5% transactiekosten betalen, en dat ronden ze dan naar boven af: ruim 25 euro voor 1 transactie. Inmiddels contact hierover gehad, en ze hebben het teruggestort en met een andere coin verrekend, maar goed, best wel onhandig.
Coinbase heeft externe transacties 8 uur stilgelegd ivm fork.
https://support.coinbase....les/2892985-segwit-2x-faq
huhhh??? dat hele segwit2x verhaal is toch afgeblazen/uitgesteld?BB-One schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:00:
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Het is een post van 24 oktober dus voor de "implementatie". Lijkt me dus een oud stuk.T-8one schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:07:
[...]
huhhh??? dat hele segwit2x verhaal is toch afgeblazen/uitgesteld?
Mijn broertje heeft BTC overgemaakt naar mij vanuit een hele oude wallet applicatie (Multibit), daar zit dus een miner fee aan vast van 0.0001 BTC waardoor dus de transactie niet geconfirmed gaat worden. Die fee was 4 jaar geleden voldoende maar nu niet meer
Iemand een idee hoe je de fee kan verhogen?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 8% gewijzigd door ChiLLeR op 16-11-2017 09:33 ]
>> Signature?
Btc gekocht op 6700 uitgestapt op 7200 omdat ik daling verwachtte om later goedkoper in te kopen.
Word je wakker staat de koers op al 7400
Oei dat voelt dom toch maar weer bijkopen of net zo lang wachten tot het daalt. Niet verwacht dat hij naar oude niveau zou gaan 7700 maar wie weet zelfs nieuw ath als we zo doorgaan
Word je wakker staat de koers op al 7400
Oei dat voelt dom toch maar weer bijkopen of net zo lang wachten tot het daalt. Niet verwacht dat hij naar oude niveau zou gaan 7700 maar wie weet zelfs nieuw ath als we zo doorgaan
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Beetje de bekenden, bijvoorbeeld Crypto_Rand, Crypto_Ed_NL, WhaleClub, CryptoYoda, maar er zijn er een hoop en ze roepen wat betreft BTC meestal allemaal een beetje hetzelfdeVerwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:48:
[...]
Toen ik je eerdere bericht las, dacht ik je zou weleens gelijk kunnen hebben. Heb je erg goed gezien dat het misschien wel een terugkerende FUD is![]()
Via welke (twitter) kanalen kwam je aan die instapkoersen als ik vragen mag?
Of hun technische analyse nou helemaal werkt en klopt laat ik maar in het midden, opeens denkt de halve wereld dat ze TA kunnen en zie je de gekste theorieën voorbij komen die soms erg ver gezocht zijn, maar als allerlei man met bij elkaar honderdduizenden volgers roepen dat het ongeveer tot X zal droppen wordt dat ook wel een beetje een self fulfilling prophecy, dus ik neem het altijd wel mee in m'n glazen bol schattingen
waarom bijkopen als je niet verwacht dat BTC naar zijn oude niveau van 7700 zou gaan? Beetje tegenstijdig zo, dan had je niet zo goed kunnen holden.ErikRo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:47:
Btc gekocht op 6700 uitgestapt op 7200 omdat ik daling verwachtte om later goedkoper in te kopen.
Word je wakker staat de koers op al 7400![]()
enne, achteraf is mooi wonen
[ Voor 3% gewijzigd door paul-s83 op 16-11-2017 10:09 ]
Zoals eerder vermeld is die betreffende fork, van de baan.BB-One schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:00:
Dus vandaar dat ik mij afvroeg waarom mijn transactie zolang duurt.
Gisterenavond dacht ik nog die stabiliseert wel op 6800 a 6900. Maar nu hij zo blijft stijgen zou het me niet verbazen als die nog wel even doorgaat vandaar dat ik twijfel.paul-s83 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:01:
[...]
waarom bijkopen als je niet verwacht dat BTC naar zijn oude niveau van 7700 zou gaan? Beetje tegenstijdig zo, dan had je niet zo goed kunnen holden.
enne, achteraf is mooi wonen
Beide opties kunnen winst dan wel verlies opleveren. Crypto's nooit een saaie dag
Als de rebranding zo uitpakt als die van Antshares naar Neo...TheDudez schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:17:
[...]
Correct, maar wel toevallig vandaag 'partially degraded service' zie https://status.coinbase.com/Zionrage schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:18:
[...]
Zoals eerder vermeld is die betreffende fork, van de baan.
Dus vandaar dat ik mij afvroeg waarom mijn transactie zolang duurt.
Niet vervelend bedoeld, maar verdien je op deze manier eigenlijk iets? Heb je je verdiensten wel eens afgezet tegen de eerste aankoop, zonder te daytraden? Ik heb het idee dat je met een eenmalige buy nu meer BTC/Euro zou hebben.ErikRo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:47:
Voor mij geldt dit zeeeeeer zeker.orf schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:31:
[...]
Niet vervelend bedoeld, maar verdien je op deze manier eigenlijk iets? Heb je je verdiensten wel eens afgezet tegen de eerste aankoop, zonder te daytraden? Ik heb het idee dat je met een eenmalige buy nu meer BTC/Euro zou hebben.
Heb nu paar honderd euro winst terwijl ik begin dit jaar 1 BTC had gekocht voor 800 euro.
Maarja, achteraf...
Nee hoor hoor goede vraag.orf schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:31:
[...]
Niet vervelend bedoeld, maar verdien je op deze manier eigenlijk iets? Heb je je verdiensten wel eens afgezet tegen de eerste aankoop, zonder te daytraden? Ik heb het idee dat je met een eenmalige buy nu meer BTC/Euro zou hebben.
Verdiensten 700 dollar is nu minus de fee 5 dollar.
Had ik niets gedaan dan had ik op 1100 gezeten.
Was de koers gezakt naar 6900 dan had ik de winst weer zien verdwijnen.
Zakt die na verkoop en kan ik weer inkopen na daling dan maak ik nog eens meer winst en meer btc.
Blijft altijd lastig. Was redelijk zeker dat hij zou zakken anders had ik idd blijven hangen en niets doen.
Of bedoel je niets doen sinds dag 1 aankoop?
Ja en nee met handel in alt's erbij heb ik leuk verdiend veel meer dan als ik in BTC was gebleven.
Met de pure btc handel denk ik dat ik idd beter overal af had kunnen blijven.
Toch teveel op emotie of verkeerde informatie gereageerd.
[ Voor 30% gewijzigd door ErikRo op 16-11-2017 10:49 ]
Ik bedoel inderdaad sinds dag 1. Zelf doe ik alleen maar BTC en ik heb vaak gezien dat daytrading alleen maar voor minder winst zorgt dan buy&hold.ErikRo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:38:
[...]
Of bedoel je niets doen sinds dag 1 aankoop?
Ja en nee met handel in alt's erbij heb ik leuk verdiend veel meer dan als ik in BTC was gebleven.
Met de pure btc handel denk ik dat ik idd beter overal af had kunnen blijven.
Toch teveel op emotie of verkeerde informatie gereageerd.
pff... Had vol ingezet op herstel van de populaire alts na het afblazen van Segwit2X.
Idee was om mijn BTC positie met 40% te verhogen door alle BTC in te ruilen vlak ná Segwit2X activatie, en na het herstel van de Alts waar ik mijn BTC voor in had geruild alles weer voor BTC terug te ruilen.
Maar.... dat viel vies tegen, op de verkeerde munt ingezet. Sommige munten lieten wel een steiging/herstel van 40% zien, maar net niet degene waar ik op had ingezet >:-(
Gisteren was mijn geduld toch op toen BTC weer gewoon op €6000 zat, dus niet gewacht en alles maar weer ingeruild. Uiteindelijke winst toch nog €242... Had ik dat niet gedaan was nú mijn BTC positie achteruit gegaan.
Ook omdat die BTC als een malle zou gaan kunnen stijgen in december...
Idee was om mijn BTC positie met 40% te verhogen door alle BTC in te ruilen vlak ná Segwit2X activatie, en na het herstel van de Alts waar ik mijn BTC voor in had geruild alles weer voor BTC terug te ruilen.
Maar.... dat viel vies tegen, op de verkeerde munt ingezet. Sommige munten lieten wel een steiging/herstel van 40% zien, maar net niet degene waar ik op had ingezet >:-(
Gisteren was mijn geduld toch op toen BTC weer gewoon op €6000 zat, dus niet gewacht en alles maar weer ingeruild. Uiteindelijke winst toch nog €242... Had ik dat niet gedaan was nú mijn BTC positie achteruit gegaan.
[ Voor 13% gewijzigd door simlock op 16-11-2017 11:10 ]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie hier een significant gedeelte van zijn maandelijkse inkomsten haalt uit crypto?
Ik ben er nog maar net mee begonnen, en met 0,1 btc zet het nog niet echt zoden aan de dijk, meer een leuk spaarpotje om een beetje mee te rotzooien. Als ik nu het geld extra had, had ik wel gegaan voor max 10k (meer vind ik te eng).
Maargoed, ik kan me best voorstellen dat je al snel 1k winst pakt per maand als je het niet al te gek doet, en daarvoor heb je gezien de laatste maanden niet eens een heel hoge inzet nodig.
Ik ben er nog maar net mee begonnen, en met 0,1 btc zet het nog niet echt zoden aan de dijk, meer een leuk spaarpotje om een beetje mee te rotzooien. Als ik nu het geld extra had, had ik wel gegaan voor max 10k (meer vind ik te eng).
Maargoed, ik kan me best voorstellen dat je al snel 1k winst pakt per maand als je het niet al te gek doet, en daarvoor heb je gezien de laatste maanden niet eens een heel hoge inzet nodig.
Erg blij dat ik een maand geleden lisk heb aangekocht toen ik vanmorgen wakker werd 
Hopelijk blijft het in een stijgende lijn zitten tot 22 november en dan wakker blijven over nacht wat de prijs gaat doen.
Ik vind het hele spektakel omtrent crypto nog lastig in te schatten en heb hierdoor al meerdere keren enkele honderden euro's misgelopen die door lisk nu weer terug verdiend zijn gelukkig.
Hodlen tot na 22 of dumpen zodra de prijs stagneert wat zouden jullie in mijn positie doen ? (ongeveer 185 lisk dus klein ingekocht)
Hopelijk blijft het in een stijgende lijn zitten tot 22 november en dan wakker blijven over nacht wat de prijs gaat doen.
Ik vind het hele spektakel omtrent crypto nog lastig in te schatten en heb hierdoor al meerdere keren enkele honderden euro's misgelopen die door lisk nu weer terug verdiend zijn gelukkig.
Hodlen tot na 22 of dumpen zodra de prijs stagneert wat zouden jullie in mijn positie doen ? (ongeveer 185 lisk dus klein ingekocht)
Zo'n rebrand he, in dit geval Lisk, dat is toch eigenlijk gewoon om de prijs op te drijven? In feite verandert er niks aan het product zelf
Is dat de enige reden voor de steiging?? Als je dan toch aan het daytraden bent en je hebt ze een maand geleden gekocht zou ik ze nu lekker verkopen. Heb je een goede daytrade gemaakt.... Maar niet als je wilt hodlen.nichan schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:36:
Zo'n rebrand he, in dit geval Lisk, dat is toch eigenlijk gewoon om de prijs op te drijven? In feite verandert er niks aan het product zelf
https://www.businessinsid...js-bitcoin-robert-mugabe/
Iemand nog een login voor de Zimbabwaanse Exchange? 😂
Iemand nog een login voor de Zimbabwaanse Exchange? 😂
Kans is groot dat de boel gedumpt wordt, buy the rumour, sell the news. Ik zou winst pakken, kans is al groot dat dit morgen gaat zakken nu de aanlooptijd (kleine week) te groot is.corneedebruin schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:34:
Erg blij dat ik een maand geleden lisk heb aangekocht toen ik vanmorgen wakker werd
NEO heeft laatste dagen ook veel nieuws/geruchten over nieuwe projecten, zie hun Reddit: https://www.reddit.com/r/NEO/. Vooral THEKEY (een soort DigID op blockchain) lijkt links en rechts goede connecties te hebben, nu met IBM en hun AI-computer Watson. Wil eigenlijk WTC dumpen en meer in NEO stoppen nu ze nog steeds in testfase zijn van hun blockchain (ipv release in oktober, beta nu pas in december). Lastig!
Artikel van FTM over de ICO gekte, en de rol van de DNB en het AMF.
Opvallend: 'Onderhandelingen over die nieuwe EU regels zijn heel ver gevorderd.’
https://www.ftm.nl/artike...k.com&utm_campaign=buffer
Opvallend: 'Onderhandelingen over die nieuwe EU regels zijn heel ver gevorderd.’
Wel deels denk ik. Ik heb me er verder niet in verdiept, maar ik denk dat er wel een aardig deel FOMO bij zitsimlock schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:38:
[...]
Is dat de enige reden voor de steiging?? Als je dan toch aan het daytraden bent en je hebt ze een maand geleden gekocht zou ik ze nu lekker verkopen. Heb je een goede daytrade gemaakt.... Maar niet als je wilt hodlen.
Verwijderd
Waarom dom? Ik ben ook tussen de 7200~7400 uitgestapt en die winst is dus zekergesteld. Als ik in het order book op Bittrex kijk zit er een behoorlijke weerstand op 7500, niets is zeker in cryptoland maar daar lijkt voor nu dus wel even het plafond te liggen. Dat hij dat ook daadwerkelijk zou halen had ik ook niet voorzien maar ook al had ik daarop ingezet dan was het nog maar vraag of ik het ook daadwerkelijk verkocht krijg voor die prijs. Zo'n 24H high is leuk maar het gaat vaak maar om een beperkt volume wat daadwerkelijk voor die prijs verkocht wordt. Achteraf gezien had wachten een grotere winst opgeleverd maar als het de andere kant op was gegaan had je ook al je fictieve winst zien verdampen en was je eventueel zelfs het rood ingedoken.ErikRo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:47:
Als, als maakt weinig uit. Wees blij met wat je daadwerkelijk hebt. In jouw geval een rendement van bijna 7,5% en dat is heel netjes.
Verwijderd
Zoals @LED-Maniak ook al aangeeft, is Bitcoin een hele goede voor de long run, want als je het in een cold wallet hebt staan (in elk geval niet op een exchange), dan krijg je alle toekomstige forks automatisch ook. Dus in die zin hoef je je geen zorgen te maken over forks, ook al zullen die ongetwijfeld nog plaatsvinden.intouss schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:01:
Het is bijna Sinterklaas en de eerste kerstversieringen al gezien.
Wat is volgens jullie de beste munt om kado te geven met een termijn van 10 jaar.
Twijfel tussen: Monero , Ripple en litecoin. Wel iets waar je niet naar om hoef te kijen met forken of wallet update's etc.
Enige punt is dat als je nu btc zou kopen, dat je dus geen bitcoin cash (bch) hebt. Mocht deze in de toekomst nog groot worden, dan kun je nu besluiten om hetzelfde aantal bch als btc te kopen, dan zit je relatief veilig.
Als ik moest kiezen uit je aanvankelijke lijst, dan zeg ik Monero, aangezien privacy een grotere rol gaat spelen als straks meer spelers zich gaan richten op de cryptomarkt. Het is in mijn mening van de zotte dat als jij crypto overmaakt aan iemand anders, dat die andere partij ziet hoeveel jij in je bezit hebt en waar jij nog meer aan uitgegeven hebt. Nog even los van grootschalige blockchain analyse / data mining, koppelen van publieke adressen aan bankrekeningen etc.
Je kan ook voor een PoS coin gaan. Ik heb zelf veel geïnvesteerd in bijvoorbeeld ARK: dijk van een project wat in mijn optiek zwaar undervalued is. Vervolgens vote je op een delegate en genereer je automatisch inkomsten. Is ook zeker het overwegen waard.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:52:
[...]
Zoals @LED-Maniak ook al aangeeft, is Bitcoin een hele goede voor de long run, want als je het in een cold wallet hebt staan (in elk geval niet op een exchange), dan krijg je alle toekomstige forks automatisch ook. Dus in die zin hoef je je geen zorgen te maken over forks, ook al zullen die ongetwijfeld nog plaatsvinden.
Enige punt is dat als je nu btc zou kopen, dat je dus geen bitcoin cash (bch) hebt. Mocht deze in de toekomst nog groot worden, dan kun je nu besluiten om hetzelfde aantal bch als btc te kopen, dan zit je relatief veilig.
Als ik moest kiezen uit je aanvankelijke lijst, dan zeg ik Monero, aangezien privacy een grotere rol gaat spelen als straks meer spelers zich gaan richten op de cryptomarkt. Het is in mijn mening van de zotte dat als jij crypto overmaakt aan iemand anders, dat die andere partij ziet hoeveel jij in je bezit hebt en waar jij nog meer aan uitgegeven hebt. Nog even los van grootschalige blockchain analyse / data mining, koppelen van publieke adressen aan bankrekeningen etc.
Verder ben ik het eens met BTC: een van de weinige munten die daadwerkelijk als een store of value benut kan worden en die eigenschap ook al langdurig waarborgt.
Zonder daytraden kan je gewoon minimaal 7% op jaarbasis vangen aan GAS met Neo kopen en vasthouden.DarkShadow schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:27:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie hier een significant gedeelte van zijn maandelijkse inkomsten haalt uit crypto?
De verwachting is is dat de GAS waarde meestijgt met Neo stijging en je maandelijkse inkomsten dan alleen maar meer zouden kunnen stijgen.
Zelf heb ik mijn portfolio gespreid en heb ik 30% in Neo wat mij maandelijks met de huidige gasprijs tegen de 1200 euro maandelijks opleverd.
Heb ik een gedeelte in power ledger POWR ingezet wat vanaf volgend jaar ook een maandelijks inkomen zou moeten opleveren met renewable assets en sparkz en de rest verspreid over bitcoin iota ethereum mco ( voor de gratis creditcard) en wat leefgeld op de bank.
Verwijderd
Moet je actief staken dus je wallet open houden voor ARK? Zo ja, dan is het geen handige als je praat over iets wegstoppen voor een paar jaar, laat staan 10+ jaar.ruudvgeleuken schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:58:
[...]
Je kan ook voor een PoS coin gaan. Ik heb zelf veel geïnvesteerd in bijvoorbeeld ARK: dijk van een project wat in mijn optiek zwaar undervalued is. Vervolgens vote je op een delegate en genereer je automatisch inkomsten. Is ook zeker het overwegen waard.
Verder ben ik het eens met BTC: een van de weinige munten die daadwerkelijk als een store of value benut kan worden en die eigenschap ook al langdurig waarborgt.
Vergeet Bitcoin Gold dan ook niet. Daar zie ik meer toekomst in dan BCH.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:52:
[...]
Verwijderd
Jij niet alleen. Het valt me op dat er maar een paar alts zijn die echt stijgen en dan vooral via pump. De rest daalt ieder dag weer. Ook de mooie coins die normaal als HODL coins gezien worden. Uit mijn portfolio is eigenlijk alleen IOTA flink gestegen. De rest iedere dag wel een beetje rood.simlock schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:55:
pff... Had vol ingezet op herstel van de populaire alts na het afblazen van Segwit2X.
Goed om te weten :-) Ben ik dus niet de enige. Geld blijft gewoon lekker in de BTC zitten..Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:34:
[...]
Jij niet alleen. Het valt me op dat er maar een paar alts zijn die echt stijgen en dan vooral via pump. De rest daalt ieder dag weer. Ook de mooie coins die normaal als HODL coins gezien worden. Uit mijn portfolio is eigenlijk alleen IOTA flink gestegen. De rest iedere dag wel een beetje rood.
Dat is niet zo spannend. Dat over de 4e Anti-Witwasrichtlijn (in NL geïmplementeerd in de Wwft) die kort gezegd financiële instellingen en dienstverleners (notarissen, fiscalisten, trustkantoren etc) in bepaalde gevallen verplicht om hun klant te identificeren (wie heeft uiteindelijk het belang bij de transactie waaraan ik meewerk?).rop380 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:47:
Artikel van FTM over de ICO gekte, en de rol van de DNB en het AMF.
Dit zal in de praktijk niet veel verschillen met de KYC die Coinbase en andere exchanges vragen voor Tier 2-3 verificatie, namelijk je ID-kaart en adresgegevens. Deze kunnen zij door databases halen om te kijken of jij geen crimineel bent of politiek gevoelig bent. Deze regelgeving zal dus flink wat extra administratief werk geven aan nieuwe platforms, ook vanuit kostenperspectief (die databases zijn niet gratis). Zie bijvoorbeeld LexisNexis: https://www.lexisnexis.nl...-personen-en-organisaties
Het heeft dus niks te maken met regulering van ICO's of munten in het algemeen, het gaat alleen om zoveel mogelijk geldstromen voor terrorismefinanciering en witwassen op voorhand te identificeren.
1200 × 12 = 14400BabyRattle schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:17:
[...]
Zonder daytraden kan je gewoon minimaal 7% op jaarbasis vangen aan GAS met Neo kopen en vasthouden.
De verwachting is is dat de GAS waarde meestijgt met Neo stijging en je maandelijkse inkomsten dan alleen maar meer zouden kunnen stijgen.
Zelf heb ik mijn portfolio gespreid en heb ik 30% in Neo wat mij maandelijks met de huidige gasprijs tegen de 1200 euro maandelijks opleverd.
14400 / 7 = 2057
2057 × 100 = 205.700€ aan neo. Dat is niet voor iedereen hier weg gelegd denk ik! 7ton aan crypto, zit je er al lang in?? Bereikt met een kleine investering?
[ Voor 5% gewijzigd door migila op 16-11-2017 13:57 ]
Wait, what?migila schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:50:
[...]
1200 × 12 = 14400
14400 / 7 = 2057
2057 × 100 = 205.700€ aan neo. Dat is niet voor iedereen hier weg gelegd denk ik!
€1200 aan GAS per maand is €14.400 aan GAS per jaar.
GAS gaat momenteel voor €16,12 (volgens Binance), dus dat is 893,3 GAS per jaar.
Die 893,3 is 7% van NEO, dus kom je op 893,3/0,07 = 12761,4 NEO
Tegen een koers van €24,84 per NEO kom je dus op 12761,4*24,84 = €316.993
Aangezien zijn portfolio voor 30% in Neo zit, heeft hij dus meer dan een miljoen euro in zijn portfolio zitten.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Daar kun je maar 1 reactie op hebben... Netjes!.oisyn schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:58:
[...]
Wait, what?
€1200 aan GAS per maand is €14.400 aan GAS per jaar.
GAS gaat momenteel voor €16,12 (volgens Binance), dus dat is 893,3 GAS per jaar.
Die 893,3 is 7% van NEO, dus kom je op 893,3/0,07 = 12761,4 NEO
Tegen een koers van €24,84 per NEO kom je dus op 12761,4*24,84 = €316.993
Aangezien zijn portfolio voor 30% in Neo zit, heeft hij dus meer dan een miljoen euro in zijn portfolio zitten.
Of: rekenfoutje van @BabyRattle. Of natuurlijk gewoon slap gelul. Ik hoop voor hem dat jouw reactie van toepassing isZionrage schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:59:
[...]
Daar kun je maar 1 reactie op hebben... Netjes!
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 16-11-2017 14:01 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Er zijn legio luchtkasteel verhalen. Echt serieus goed geld met crypto maken is voor maar weinig mensen weggelegd. De markt is erg onvoorspelbaar. Als je de markt kan beïnvloeden (whales, exchanges, coinfounders etc.) dan kan je leuk geld maken met weinig risico, dit geld komt bij peasants (de 'kleine' inversteerder die dit moet voorspellen en/of moet gokken) vandaan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dank voor dit statementJumpman schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:14:
Er zijn legio luchtkasteel verhalen. Echt serieus goed geld met crypto maken is voor maar weinig mensen weggelegd. De markt is erg onvoorspelbaar. Als je de markt kan beïnvloeden (whales, exchanges, coinfounders etc.) dan kan je leuk geld maken met weinig risico, dit geld komt bij peasants (de 'kleine' inversteerder die dit moet voorspellen en/of moet gokken) vandaan.
Vrijwel iedereen die serieus goed geld met crypto heeft gemaakt zat voor 2013 al behoorlijk in bitcoin, en heeft dat gewoon gehouden. Ik ken ook wel een paar lui met een paar duizend bitcoins, uit de tijd dat ze nog op hun CPU minede in 2009. Maar over het algemeen zijn dat stuk voor stuk mensen die niets hebben met al die altcoinsJumpman schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:14:
Echt serieus goed geld met crypto maken is voor maar weinig mensen weggelegd.
Het schijnt dat slechts 5% van bitcoinbezitters meer dan 1 BTC in bezit hebben...oisyn schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:21:
[...]
Vrijwel iedereen die serieus goed geld met crypto heeft gemaakt zat voor 2013 al behoorlijk in bitcoin, en heeft dat gewoon gehouden. Ik ken ook wel een paar lui met een paar duizend bitcoins, uit de tijd dat ze nog op hun CPU minede in 2009. Maar over het algemeen zijn dat stuk voor stuk mensen die niets hebben met al die altcoins
ik heb altcoins zitten kopen en zit daarom eronder...ik ben langzaam de winst van de altcoins bij elkaar aan het sprokkelen om weer op 1 btc uit te komensimlock schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:26:
[...]
Het schijnt dat slechts 5% van bitcoinbezitters meer dan 1 BTC in bezit hebben..
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Dat gaat om wallets (tenminste, deze source). Het kan natuurlijk dat die bitcoins wat verspreid zijn over meerdere walletssimlock schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:26:
[...]
Het schijnt dat slechts 5% van bitcoinbezitters meer dan 1 BTC in bezit hebben..
Wat is er met xrp (ripple)
Op poloniex schiet ie omhoog
Wow, inderdaad! Dat is wel een gigantische candle opeens!ApC_IcE schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:29:
En nu alweer naar benedenBoy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:32:
[...]
Wow, inderdaad! Dat is wel een gigantische candle opeens!
Ik kreeg allemaal berichtjes van Blockfolio. Schrok me rotBoy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:32:
[...]
Wow, inderdaad! Dat is wel een gigantische candle opeens!
Wel fijn dat ik tijdens de daling van btc naar xrp ben gegaan
https://www.cnbc.com/2017...-blockchain-platform.html
Blijkbaar American Express die iets met XRP gaat doen, vandaar de stijging?
Blijkbaar American Express die iets met XRP gaat doen, vandaar de stijging?
Erg vervelend maar wel goed dat we ook dit soort verhalen hier lezen.rvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:35:
Van 5,83 BTC naar 1,58 BTC in slechts 24 dagen. Been there, done that.
Kutzooi
Woo dat is wel klote ja! Verkeerde keuzes in altcoin's?rvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:35:
Kutzooi
Ik denk toch echt dat voor de meeste mensen geldt dat HODL de beste optie is (ook voor mij).
Ik heb ook zeker een aantal foute beslissingen genomen.rvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:35:
Kutzooi
ik zal geen bedragen noemen maar alles behalve leuk.
gokje hier gokje daar (ik ben soms een gevoelsmens)
rvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:35:
Kutzooi

If it makes you feel better, ik ben van 5,6BTC naar 1,98BTC gegaan in het afgelopen half jaar. Daytrading is echt niets voor mij

Het ging overigens om slechts 2 gevallen, waarbij ik in paniek een over the top leverage positie heb gesloten, terwijl ik echt mega had kunnen winnen als ik gewoon iets meer geduld had gehad. De ene was met ETC in juni, de ander met BCH op zaterdag.
Maar ja, meer geduld hebben betekent ook het risico lopen om álles kwijt te raken, als hij gewoonweg niet meer boven water komt.
[ Voor 37% gewijzigd door .oisyn op 16-11-2017 14:48 ]
Yep. Masternode verloren voor WTC, risico (moeten) lopen om hem terug te halen.migila schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:38:
[...]
Woo dat is wel klote ja! Verkeerde keuzes in altcoin's?
Ik denk toch echt dat voor de meeste mensen geldt dat HODL de beste optie is (ook voor mij).
Verkeerde keuzes maken, o.a. vroegtijdig aflassen Segwit X2 en alles in BTC hebben zitten,weer hoog inkopen i.v.m. FOMO om vervolgens alles weer in te zien kakken, Gokken op Modum, Gokken op BNB i.v.m. toevoegen BNB market, en dan nog die klote BCH. Wss te ongeduldig.
Als iemand me kan helpen om die masternode terug te halen dan hoor ik het graag. Ben slechts op de helft nu
[ Voor 12% gewijzigd door rvT op 16-11-2017 14:47 ]
Pas je wel een beetje op met het vermelden van dit soort getallen? Dit is nu nog niet heel veel, maar vergeet niet dat o.a. de belastingdienst hier mee kijkt..oisyn schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:43:
[...]
If it makes you feel better, ik ben van 5,6BTC naar 1,98BTC gegaan in het afgelopen half jaar. Daytrading is echt niets voor mij
Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC
I don't kow what that meansrvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:43:
Als iemand me kan helpen om die masternode terug te halen dan hoor ik het graag. Ben slechts op de helft nu
Wat heb je nodig? Geld?
Ik heb veel meer dan dat en het ook altijd netjes opgegevenjohanmulder schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:48:
[...]
Pas je wel een beetje op met het vermelden van dit soort getallen? Dit is nu nog niet heel veel, maar vergeet niet dat o.a. de belastingdienst hier mee kijkt.
[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 16-11-2017 14:49 ]
johanmulder schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:48:
[...]
Pas je wel een beetje op met het vermelden van dit soort getallen? Dit is nu nog niet heel veel, maar vergeet niet dat o.a. de belastingdienst hier mee kijkt.

Daytrading mag.johanmulder schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:48:
[...]
Hierover zijn een aantal rechtzaken gevoerd, en uiteindelijk heeft de Hoge Raad op 9 september 2011 een uitspraak gedaan die de zaken definitief heeft beslist (in het voordeel van de day trader). Daghandel, hoe actief en winstgevend ook, moet worden gezien als een vorm van beleggen en wordt belast in Box 3. De enige uitzondering is in geval van voorkennis of beïnvloeding. De kennis die je gebruikt om te handelen in binaire opties wordt uitdrukkelijk niet gezien als 'voorkennis', omdat in principe iedereen die daar moeite voor zou doen diezelfde kennis had kunnen verkrijgen. Aldus de Hoge Raad: "Het hebben van ervaring en deskundigheid op het gebied van optiehandel is niet gelijk te stellen met het hebben van voorkennis." (Bron: Hoge Raad, uitspraak nr. Nr. 09/04985, 9 september 2011)
lees even een paar posts hoger...Leader98 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:53:
Wat is er met Ripple aan de hand?
http://fortune.com/2017/1...yments-ripple-blockchain/Leader98 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:53:
Wat is er met Ripple aan de hand?
Hoop ook dat "verge" omhoog gaat. Had de keuze tussen Ripple & Verge (gekozen voor 200 Ripple en 5200 Verge :
Nee, hoeft niet. In cold storage kan je alsnog staken zolang je maar een delegate hebt gekozen die in de top 51 staat. Bij BlackCoin moet je bijvoorbeeld wel je wallet open hebben staan om te staken, bij ARK niet. De enige risico's zijn dat:Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:17:
[...]
Moet je actief staken dus je wallet open houden voor ARK? Zo ja, dan is het geen handige als je praat over iets wegstoppen voor een paar jaar, laat staan 10+ jaar.
- Je delegate uit de top 51 wordt gevote en je dus geen reward meer ontvangt;
- Je delegate niet uitbetaald (maar dat komt nagenoeg niet voor, anders zou je delegate niet in de top 51 staan);
- Je coin in waarde daalt en daardoor staken minder oplevert.
Wat mij betreft echter absoluut de moeite waard mits je je verdiept in een project.
Hmm twijfel.. denk dat dit een goed moment is om mn XRP te verkopen, echter ben ik 2 dagen al de mist in gegaan om tijdelijk mn iota te verkopen @ 70$ cent. Gewoon holden denk ik, heb al gemerkt dat ik geen goede daytrader ben xD
[ Voor 19% gewijzigd door chr0me1 op 16-11-2017 14:57 ]
Verwijderd
Bittrex ook, gelukkig had ik er nog enkele duizenden van. Nu dus niet meer.ApC_IcE schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:29:
Ben weer iets te snel geweest met verkopen maar goed, ik werk met bepaalde doelen en als ie daar al overheen knalt dan heb ik al meer binnen dan ik voor ogen had.
Op een of andere manier levert xrp me altijd meer op dan welke andere munt ook.
Verwijderd
Een kritische blik op je portfolio is de eerste stap. Kun je aangeven met percentages waar je in zit en hoeveel?rvT schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:43:
[...]
Verwijderd
Heb hem destijd voor €0,24 gehaald.. was een grote fout bleek achteraf. Hopelijk kan ik straks weer leuk quite draaien.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:58:
[...]
Bittrex ook, gelukkig had ik er nog enkele duizenden van. Nu dus niet meer.![]()
Ben weer iets te snel geweest met verkopen maar goed, ik werk met bepaalde doelen en als ie daar al overheen knalt dan heb ik al meer binnen dan ik voor ogen had.![]()
Op een of andere manier levert xrp me altijd meer op dan welke andere munt ook.
Edit: valt nu alweer.. Denk dat ik mijn verlies maar neem!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2017 15:04 ]
Daarover gesproken... klopt het dat als je beleggingen onder de €25.000 zijn dat niet hoeft aan te geven??johanmulder schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:48:
[...]
https://www.belastingdien...g_box_3_anders_vanaf_2017
Hmm, heb toevallig 100k ripple gekocht begin van de week om mijn portefeuille wat diverser te maken. Misschien toch maar verkopen. Twijfel, twijfel... Waarom heeft kraken die geavanceerde order nog steeds uitgeschakeld
.

Heel simpel, pak je winst wanneer het kan. Don't be greedy. Ja, de koers zou kunnen verdubbelen. Maar dat weet je niet van te voren. Dat je achteraf meer winst zou hebben is enkel emotie. Er is niemand die exact op het dieptepunt koopt en op het hoogte punt verkoopt.chr0me1 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:56:
Hmm twijfel.. denk dat dit een goed moment is om mn XRP te verkopen, echter ben ik 2 dagen al de mist in gegaan om tijdelijk mn iota te verkopen @ 70$ cent. Gewoon holden denk ik, heb al gemerkt dat ik geen goede daytrader ben xD
Ik ben geen belasting expert, maar: zolang je totale vermogen onder de 25k is hoef je daar geen belasting over te betalen. Waarde van beleggingen vallen daar ook onder. Zodra het boven de 25k komt moet je over het gedeelte wat daar boven komt belasting betalen.simlock schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:01:
[...]
Daarover gesproken... klopt het dat als je beleggingen onder de €25.000 zijn dat niet hoeft aan te geven??
https://www.belastingdien...g_box_3_anders_vanaf_2017
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Ik omgerekend voor tussen de €0,155~€0,172. Geld maakt niet gelukkig maar je kunt er wel blij van worden.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:01:
[...]
Heb hem destijd voor €0,24 gehaald.. was een grote fout bleek achteraf. Hopelijk kan ik straks weer leuk quite draaien.
Verwijderd
Zakt nu weer als een malle. Was je op tijd?xos schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:02:
Hmm, heb toevallig 100k ripple gekocht begin van de week om mijn portefeuille wat diverser te maken. Misschien toch maar verkopen. Twijfel, twijfel... Waarom heeft kraken die geavanceerde order nog steeds uitgeschakeld.
Mooi enkele 10000x Ripple op 0.00002788 gekocht en op 0.00004000 verkocht
Dropt nu weer als een malle... wat een rollercoaster zeg....
Dropt nu weer als een malle... wat een rollercoaster zeg....
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]