[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.138 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Wat moet ik hier zien? Tesla partnership? Dat gerucht is al tijdje bekend toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hindrikv
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11-2021
Hallo,

Ik heb een grote interesse in het handelen in crypto currencies.
En wil daarom hier ook een klein bedrag in investeren.

Is het verstandig om meerdere wallets op je computer te hebben, dus voor elke soort geld een wallet.
Of gebruik maken van bijvoorbeeld kraken.com .

Beide manieren hebben natuurlijk hun voordelen en nadelen.

Wat raden jullie mij aan?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migila
hindrikv schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:15:
Hallo,

Ik heb een grote interesse in het handelen in crypto currencies.
En wil daarom hier ook een klein bedrag in investeren.

Is het verstandig om meerdere wallets op je computer te hebben, dus voor elke soort geld een wallet.
Of gebruik maken van bijvoorbeeld kraken.com .

Beide manieren hebben natuurlijk hun voordelen en nadelen.

Wat raden jullie mij aan?
Grote interesse? Ga dan dit topic doorlezen en je krijgt je antwoorden... je vragen worden in de laatste 20 pagina's heel duidelijk beantwoord... is het echt interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb m'n NEO's vandaag met redelijke winst verkocht, ervan uitgaande dat ie zou zakken. Dat doet ie nu flink, maar twijfel bij welke koers weer in te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Mitsah schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:18:
Ik heb m'n NEO's vandaag met redelijke winst verkocht, ervan uitgaande dat ie zou zakken. Dat doet ie nu flink, maar twijfel bij welke koers weer in te stappen...
Same here! Hij lijkt nog wel even door te zakken, maar het missen van het geweldige nieuws zal nu wel in de prijs verwerkt zitten toch? Hij zal wel niet echt door zakken tot 35k? Speculeren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:47

p0st

Dutch Reefer

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hindrikv
  • Laatst online: 04-11-2021
migila schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:17:
[...]

Grote interesse? Ga dan dit topic doorlezen en je krijgt je antwoorden... je vragen worden in de laatste 20 pagina's heel duidelijk beantwoord... is het echt interesse?
Je hoort iedereen over beide praten. Dus daarom de vraag naar informatie, vragen naar informatie is volgens mij niet verboden?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07
hindrikv schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:21:
[...]

Je hoort iedereen over beide praten. Dus daarom de vraag naar informatie, vragen naar informatie is volgens mij niet verboden?
lees dat roze stuk dan maar eens onderin, elke dag dezelfde vragen voorbij zien komen wordt vervelend

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
Je zit sowieso in het verkeerde topic.

Hier moet je zijn: Bitcoin en overige cryptocurrencies #3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Wauw wat gebeurd er met MTL? Binnen 10min 90% up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Gebeuren zowiezo best wat rare dumps/pumps. Powr zakte ineens met ongeveer 30%, en SLR (whatever that may be) ging ongeveer gedeeld door 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:13
Er zijn meerdere alts die behoorlijke stijgingen doormaken.
IOTA bijna door de grens van 1 dollar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migila
hindrikv schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:21:
[...]

Helaas, dat is het wel.
Topic regels:

Wat willen we hier niet zien?
-Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
-"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Die Palm Beach Confidential is wel een zieke manier van geld verdienen zeg. Sjeez. Zeg nu eerlijk, wat zeggen ze nou echt voor toegevoegde dingen om hier zo onbeschoft veel geld voor te vragen. ''Buy BCH tot 1400 dollar.'' ''Buy Ethereum tot 400 dollar'' ''Buy Ethereum Classic tot 25 dollar'', en het ergste is, er zijn zo ontiegelijk veel mensen die dit blind opvolgen.

Offtopic: wat me verder opvalt, hoe kan het toch dat alle nieuwelingen bij Kraken uitkomen :') , miss iets om dit uit de OP te halen?

[ Voor 8% gewijzigd door rvT op 20-11-2017 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ook eens wat POWR gekocht op 7900 en vijf min meteen ineen zakken. Wel een hele harde correctie. :+
Hopelijk snel weer omhoog. Denk dat ik maar stukje ga wandelen beter voor het hart ;)

[ Voor 32% gewijzigd door ErikRo op 20-11-2017 23:46 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chr0me1 schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:24:
Wauw wat gebeurd er met MTL? Binnen 10min 90% up
Ik denk een vermelding in de nieuwe uitgave van Palm Beach Confidential..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
ErikRo schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:44:
Ook eens wat POWR gekocht op 7900 en vijf min meteen ineen zakken. Wel een hele harde correctie. :+
Hopelijk snel weer omhoog. Denk dat ik maar stukje ga wandelen beter voor het hart ;)
Ik zag toevallig de dip en heb gekocht aan 6670, het mag al eens meezitten :) Kwestie van voldoende alerts te zetten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:47:
[...]

Ik denk een vermelding in de nieuwe uitgave van Palm Beach Confidential..
Las het idd, goede reden om m'n laatste MTL coins nu maar te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:40
rvT schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:33:

Offtopic: wat me verder opvalt, hoe kan het toch dat alle nieuwelingen bij Kraken uitkomen :') , miss iets om dit uit de OP te halen?
De trade engine van Kraken mag dan wel eens van de slechtste zijn die ik al heb ervaren, het is een exchange die fiat<->Btc en Sepa wire transfer voor deposit/withdraw voorziet en de fees daarvoor zijn niet abnormaal.

Vergelijk het maar eens met bitonic. Dat is dan wel snel maar ivm Kraken een stuk duurder. Voor mij heeft Kraken dus zeker zijn rol :)

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
croc schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:48:
[...]

Ik zag toevallig de dip en heb gekocht aan 6670, het mag al eens meezitten :) Kwestie van voldoende alerts te zetten!
Hij gaat er voor de tweede keer naartoe, nu al 6700 in vijf a tien minuten vraag me af of dat alleen het gevolg van een vermelding in palm beach is. Vrij heftige spike in ieder geval.

[ Voor 5% gewijzigd door ErikRo op 21-11-2017 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
FragileM64 schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:57:
[...]

De trade engine van Kraken mag dan wel eens van de slechtste zijn die ik al heb ervaren, het is een exchange die fiat<->Btc en Sepa wire transfer voor deposit/withdraw voorziet en de fees daarvoor zijn niet abnormaal.

Vergelijk het maar eens met bitonic. Dat is dan wel snel maar ivm Kraken een stuk duurder. Voor mij heeft Kraken dus zeker zijn rol :)
Voor stabiliteit zou ik dan toch kiezen voor GDAX (Coinbase). Enige fee die je daar betaald is als je laat uitbetalen: 15ct! Verder alles gratis, zolang je maar een take order gebruikt (limit) en geen market. Kraken is toch inmiddels wel bekend dat die bij drukte de geest geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Camiel schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 00:31:
[...]

Voor stabiliteit zou ik dan toch kiezen voor GDAX (Coinbase). Enige fee die je daar betaald is als je laat uitbetalen: 15ct! Verder alles gratis, zolang je maar een take order gebruikt (limit) en geen market. Kraken is toch inmiddels wel bekend dat die bij drukte de geest geeft.
maker orders zijn gratis, taker orders niet

https://www.gdax.com/fees/BTC-USD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Camiel
Sorry, het is al laat, dat bedoelde ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dummy5
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 18:47
zijn ze dash aan het pumpen ofzo, of mis ik iets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Dummy5 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 01:21:
zijn ze dash aan het pumpen ofzo, of mis ik iets 8)7
Pbc pick van teeka

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
Opletten jongens Tether is gehacked blijkbaar!

Er is ongeveer 30 miljoen aan USDT verdwenen.

Wat er precies gaande is, is nog niet duidelijk. Twitter is misschien wel de meest interessante plek om nu even op te letten: https://twitter.com/searc...mp%5Eserp%7Ctwgr%5Esearch

[ Voor 78% gewijzigd door walletje-w op 21-11-2017 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
walletje-w schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 07:15:
Opletten jongens Tether is gehacked blijkbaar!

Er is ongeveer 30 miljoen aan USDT verdwenen.

Wat er precies gaande is, is nog niet duidelijk. Twitter is misschien wel de meest interessante plek om nu even op te letten: https://twitter.com/searc...mp%5Eserp%7Ctwgr%5Esearch
Ze zeggen de tether te hebben ‘geflagged’ die tether die “gehacked” zou zijn, kan niet meer verhandeld worden. Wat zorgelijker is het feit dat er zoveel fud was over tether wel gebacked was met usd en dat er audits moesten komen en dan opeens is er 30m “gehacked”.

Ben benieuwd hoe lang dit goed gaat met tether, prijs van btc heeft vanacht al een drop gemaakt van 300 dollar maar hersteld nu toch weer..

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Zie blogpost --> Kain_niaK en de output van zijn kop: Bitcoin prijs (en andere crypto ook) gaa...

DISCLAIMER: IK BEN NIET TEGEN BITCOIN, WEL TEGEN HET OPBLAZEN VAN DE PRIJS MET FRAUDE.

Even een TL;DR aan het begin, ga ik even op the cypherpunk manier doen zodat iedereen weet dat het te vertrouwen is :

------------ :Y) -----------------------------------BEGIN TL;DR ------------------------------------
Een groot aantal Bitcoins en andere crypto worden gekocht met Tether, tether is in theory 1 op 1 gelinkt aan de USD, daarom heet het ook "tether" in de praktijk is het gebakken lucht, net zo lang tot er bewezen word dat er effectief genoeg euro's en dollars aanwezig zijn om elke tether uit te betalen.

Zeg maar een soort van euro maar dan zonder politie en met nog minder transparantie. De Koreanse en Japanse crypto exchanges accepteren geen Tether. Coinbase, Bitstamp, GDAX, Gemini ook niet. Kraken is de enige waar er effectief een garantie is dat je voor 1 tether ook een dollar krijgt. Kraken betaald je dus uit, net zoals Coinbase, Bitstamp, GDAX, Gemini en de Koreaanse en Japanse exchanges. Alle andere exchanges dus niet, of in ieder geval niet in westerse valuta.

Reken zelf maar uit wat dat betekend voor de prijs van Bitcoin en alle andere crypto als laten we zeggen 40% in de laatste 6 maanden gekocht is met geld dat misschien niet bestaat.
Kan er maar 1/4 fiat UIT van de fiat IN dan stort in ieder geval de huidige crypto markt met zo'n 80% in elkaar zodra teveel mensen fiat UIT willen. Logisch toch :o

-----------------------------------END TL;DR ----------------- :Y) -------------------

Ooit gehoord van het fenomeen bank run? Ooit grieken in lange rijen aan bank automaten gezien met een overbelast netwerk? Kortom: Bitcoin Drama 2.0 binnenkort te zien hier op Tweakers.net!
Want een bitcoin is dus alleen maar 8000 USD waard zolang je die 8000 USD niet effectief probeert uit te cashes. En daar komt nog bij dat het in ieder geval voor Bitcoin Core
(niet voor de andere crypto zoals Ethereum en Bitcoin Cash)
niet altijd evident is om allemaal tegelijk een transactie te doen, zoals het wegsluizen van coins van exchanges naar eigen wallets omdat het Bitcoin Core netwerk een capaciteit probleem (momenteel 32000 onbevestigde transacties) heeft door de kunstmatige 1 MB limiet. Een limiet die ironisch gezien streng bewaakt wordt om de financiële intresten van enkele grote bitcoin spelers te bewaken. Die belangen zijn er natuurlijk ook bij Bitcoin Cash.

Dit interview met klokkenluider Bitfinexed on Off Chain with Jimmy Song brengt je meteen up to date.[/url] Het is wat slecht te verstaan maar als je dit kijkt dan heb je in ieder geval een idee van het geen wat je wist dat zou gaan komen.

En nou mag je stoppen met lezen, of doorgaan naar het lange saaie gedeelte.
MtGox was holding two party balloons, now there are 200 of them with a house tethered below them full of hodlers trying to make it to the moon.
Bitcoin is al een jaar of 4 een puinhoop. Het leek zo eenvoudig 4 jaar geleden. Een regeltje code veranderen, zodat de blocksize limiet iets hoger kan dan 1 MB. In het begin van de discussie daarover ging het er allemaal nogal aardig aan toe. Iedereen was het er min of meer mee eens dat een kleine verhoging van 1 MB naar 2 MB niet het einde van de wereld zou zijn. Maar zo een wijziging is lastig door te voeren want je moet alle software in een keer updaten. Zie het een beetje als het overschakelen van rijden aan de linkerkant van de weg naar rijden aan de rechterkant van de weg. Dat kun je niet glijdend invoeren, dan word het een puinhoop.
Dat was dus 4 jaar geleden. Toen zijn er allemaal voorstellen gekomen maar er is niks gebeurd.
Toen zijn er bitcoin developers van het eerste uur het afgebold.
Mike Hearn
en Gavin Andresen
Toen is het allemaal heel erg snel fout gegaan.
quote: Vinay Gupta in 2015
Untill the Bitcoin community is ready to admit it has political problems rather than technical problems, it is trapped
Bitcoin werd in hoog tempo politiek en zelfs religieus van aard. Toen begon de censuur. Op /r/bitcoin en op bitcointalk.org Elke poging om de blocksize te verhogen werd op die twee plaatsen onder de noemer: altcoin geplaats. In het begin was daar veel weerstand tegen. De beheerder van beide plaatsen, theymos, zei toen heel duidelijk: Als 90% hier het niet eens is met wat ik doe dan mag die 90% het ook afbollen. Toen is er een splitsing, zeg maar een vork (ha snap je hem) gekomen in de Bitcoin Community. Mensen zijn andere plaatsen gaan zoeken. Sindsdien zit Bitcoin politiek op slot.

Okay nu moeten we het over Bitfinex gaan hebben. Bitfinex is een soort van foreign exchange market maar dan met crypto currencies in plaats van euros en dollars. Alleen vind je daar normaal geen mensen die je vertellen dat de euro nep fiat en een scam en dat alleen de dollar echte fiat is. Die kom je dus wel tegen op /r/bitcoin en /r/btc want daar zijn ze in een troll oorlog terecht gekomen. Gigantisch shitshow. Maar goed verder met biftinex.
De eerste crypto exchange waar je aan margin traden kon doen wat bitcoinica. De source code daarvan vormde het begin voor Bitfinex. Eerst was Bitfinex alleen bitcoin en litecoin en toen zijn er meer en meer cryptos bij gekomen. Sommige kun je niet margin traden maar de meeste wel.
Maar Kain_niaK wat heeft dit allemaal met Bitcoin prijs (en andere crypto ook) gaat BOEM is HO zeggen?
Ah wel dat zal ik je vertellen.
De grote banken van deze wereld hebben het niet zo met Bitcoin en crypto. Da's logisch. Dat is zoals een dealer die drugs op jou turf komt dealen. Maar wat kunnen de grote banken daar dan aan doen? Nou ze kunnen het zo moeilijk maken voor grote crypto exchanges. Je kunt als persoon maar op twee manieren aan bitcoin komen. Je mijnt het of je koopt het. Bitcoin minen is heel erg duur, daar moet je al een behoorlijke hardware investering voor doen en technische gezien uiteraard een stuk meer werk dan gewoon bitcoins kopen. En dus voor 99,9% van de nieuwelingen word Bitcoin gekocht. Waarmee gekocht? Met euro's en dollars en andere fiat. En dus zijn de vertrouwde normale banken ook betrokken bij het bitcoin gebeuren. Die kunnen natuurlijk niet tegen hun klanten zeggen: hey jo, geen bitcoin kopen hoor! Wat ze wel kunnen is de huidige wetgeving qua het financieren van terroristen een beetje in hun voordeel gebruiken en de centrale punten waar Bitcoin gekocht word het zo moeilijk mogelijk maken.

En dat brengt ons terug bij Bitfinex. 7 maanden geleden is het voor Bitfinex onmogelijk geworden om nog zaken te doen met fiat banken. Wells Fargo is daar verantwoordelijk voor. Bitfinex is de grootste crypto exchange, ze doen ongeveer 20% van het volume van alle crypto die verhandelt word. Maar op ongereguleerde exchanges zegt volume geen ene drol, maar daar later meer over.
Hoe heeft Bitfinex dit grote probleem voor hun opgelost? Ze waren ook al een keer gehackt en 120 00 bitcoin kwijt. Bitfinex heeft dan maar hun eigen USD dollar gemaakt en die hebben ze Tether genoemd. Het idee was vrij orgineel. 1 USD = 1 Tether en we houden dat altijd gelijk.
Hoe werk dat dan? Wel als je bankrekeningen opeens geblokkeerd zijn als crypto exchanges hoe doen je dan uberhaupt nog iets?
Maar wacht, wat als Pietje 3 miljoen aan bitcoin wil verkopen en Bob wil 3 miljoen aan bitcoin kopen. Wat als Pietje en Bob gewoon onderling een banktransactie doen zonder dat Bitfinex er iets mee te maken heeft? Dat kunnen de grote banken moeilijk blokkeren toch?
En zo is Tether ontstaan. Tether is een systeem zodat grote klanten van Bitfinex toch gewoon onderling transacties in USD kunnen uitvoeren. Alleen dan niet in USD maar in Tether.
Is Tether een scam? Nou in het begin niet, het waren de grote banken die crypto exchanges min of meer dwongen om een beetje de louche figuur te gaan uithangen.
Wat is dan het probleem? Het probleem is dat die 1 tether = 1 USD in de praktijk momenteel gebakken lucht blijkt te zijn. Er is GEEN ENKELE VORM VAN TRANSPARANTIE.
Tether zegt gewoon: Hier is 30 miljoen tether, ja we hebben van iemand 30 miljoen dollar gekregen, geloof ons maar jongen wij liegen niet.
Dat is min of meer wat tether is geworden. Kan best goed bedoelt zijn maar is nu erg fout gelopen. Bankiers hebben nu eenmaal best wel wat macht en Bitfinex dacht natuurlijk niet dat ze nu na 7 maanden nog steeds volledig lost zitten van traditionele banken.
En toen is Tether gigantisch louche geworden omdat Bitfinex nu eenmaal geen kant op kan. Wanneer de prijs van Bitcoin naar beneden keldert is het gedaan met Bitfinex. MtGox heeft EXACT hetzelfde meegemaakt. Daarom dat de prijs toen van 200 naar 1000 gegaan is en nadat MtGox kassie weilie was is de prijs terug naar 200 gegaan en toen is de prijs weer op een realistisch tempo omgoog gegaan.
Hoe voorkom je een bank run? Simpel, zorg ervoor dat GELD IN altijd groter blijft dan GELD UIT.
Hoe doe je dat? Als de bitcoin prijs er snel stijgt wil iedereen bitcoins kopen want snel rijk worden is erg populair en niemand gaat ze vandaag voor 4000 euro verkopen wanneer ze die morgen ook voor 5000 euro kunnen verkopen. Het helpt ook als je leuke Bitcoin HODL meme en Bitcoin to the moon meme hebt die bij iedereen populair is.
Hoe hou je de bitcoin prijs hoog als exchange? Je koopt als exchange zelf een heleboel bitcoin op je eigen exchange. Dat is makkelijk te doen wanneer je de exchange bent want getalletjes euros en dollars zijn nu eenmaal NIET op een transparante ledger zoals de bitcoin blockchain te vinden.
Maar dat gaat toch fout wanneer klanten er achter komen dat ze geen euros en dollars op hun bankrekening kunnen krijgen omdat Bitfinex die niet heeft? Ja maar Bitfinex doet dat al 7 maanden dus niet meer, daarom dat het dus met tether gedaan word.
Dus bij ongeveer 80% van het verhandelde volume in crypto kun je dat niet omzetten in euros en dollars en naar bankrekeningen storen? Klopt helemaal! Zie je het opblazen van een bubbel?
Maar Kain_niaK ik snap nog steeds niet waar je het over hebt?
Tether is fractional banking voor crypto exchanges! Dat vinden al die exchanges helemaal top want dat is goed voor de commerce wanneer het verhandelt volume en de prijs omhoog gaat!

Op elke crypto exchange die tether accepteert is het dus goed mogelijk dat je bitcoin verkocht hebt voor geld dat niet bestaat. Dat is min of meer waar bankiers nou zou bank voor zijn. Een bank run. Daarom dat er grote centrale banken zijn die er voor zorgen dat er altijd genoeg douku is. En daarom dat Bitfinex er voor heeft gezorgt dat er bij al die exchanges die mee doen met tether genoeg tether is. En dat is natuurlijk gemakkelijk als je het zo maar te voorschijn kunt toveren.

Dus conclusie: De Bitcoin prijs is gigantisch opgeblazen door dat bitcoins het laatste jaar gekocht zijn geweest op verschillende exchanges met geld dat niet bestaat of in ieder geval niet gedekt is. En dat is inderdaad heel erg ironisch.

Het is heel simpel. Er is in het crypto ecosysteem geen goede flow van fiat in en fiat uit. Je kunt makkelijk euros en dollars gebruiken om bitcoin te kopen maar de andere kant op, bitcoin verkopen omdat weer euros en dollars op je rekening te krijgen is een stuk moeilijker. In Japan en Korea doen de banken een stuk minder moeilijk dan in het westen.

Wat gebeurd er met een systeem wanneer de druk aan een kant hoger is dan de druk aan de andere kant? Vroeg of laat blaast zo een systeem zich op. En dat is precies wat er gaat gebeuren in het bitcoin eco systeem.

Dit gaat effect hebben op de markt prijs van ELKE CRYPTO, en niet alleen Bitcoin. Dit komt omdat ongeveer 35% van het bitcoin volume verhandelt word op exchanges die tether accepteren alsof daar dollars tegen over staan, maar of dat zo is dat weet dus niemand behalve Bitfinex/Tether en 35% zonder fractional banking of met fractional banking is nog al een verschil. Immers als men op een exchange met tether een crypto koopt en die naar en exchange verstuurt waar met geen tether accepteert en dan met de ene crypto een andere crypto koopt is het volume van die crypto toch door tether beïnvloed geweest.

Boven op de Koreaanse en Japanse crypto exhanges zijn er Coinbase, Bitstamp, GDAX, en Gemini die geen tether accepteren. Kraken is de enige die met tether werk en wel nog vlot toegang heeft tot Europese banken. De lijst gerangschikt bij volume in USD is:
coinone --> geen tether. In en uit van Koreanse of Japanse fiat.
doet ongeveer 45% van het volume van de afgelopen tijd.
Bitfinex --> alleen tether. Geen in en uit van fiat.
Doet ongeveer 20% van het volume.
Bithumb --> geen tether. In en uit van Koreanse of Japanse fiat.
Doet ongeveer 5,5% van het volume.
Bittrex --> alleen tether. Geen in en uit van fiat.
Doet ongeveer 4% van het volume
Poloniex --> alleen tether. Geen in en uit van fiat.
Doet ongeveer 3,9% van het volume.
Kraken --> Enige exchange waar je effectief tether uit en in en USD dollar in en uit kunt doen.
Doet ongeveer 3,3% van het volume.

Nu zitten we al aan 80% van het verhandelt volume waar praktisch gezien niet in euro's of dollars word uitbetaald! Wees voorzichtig en gok niet met geld dat je niet kunt veroorloven om kwijt te raken!

[ Voor 39% gewijzigd door Kain_niaK op 21-11-2017 12:39 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet hoe ik mijn btg in bittrex of binance krijg zonder coinomi of andere android wallet? Is er al een wallet pc/mac, ios die btg support en paperwallet kan importent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIReaperS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-11-2024
0.4 hier zeker een goede HOLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik gister met traden in POWR mn portefeuille bijna had verdubbeld ben ik jammer genoeg te greedy geweest. Gelukkig alsnog 150% van mijn portefeuille gemaakt, maar 200% was toch wat lekkerder geweest.

Nu POWR maar holden en en met een klein deel blijven daytraden

Anderen nog de mist in gegaan gisteren met POWR?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2017 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
GeeMoney schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:28:
@Kain_niaK goed verhaal, lekker kort!
Alu hoedje op en doorrrr.
Serieus dit is de reactie die je hebt voor een dergelijke post? Dit soort posts als van @Kain_niaK moet je juist stimuleren want hier heb je de kans van dat je er wat van leert. Er is altijd de kans dat het net wat overdreven is, maar de kans is ook zeker aanwezig dat hij goede valide punten maakt die bepaalde structurele zwakheden aantoont in dit cryptogebeuren.

Juist omdat bitcoin en de huidige waarde enkel op vertrouwen (en hoop) is gebaseerd, is het zo'n hachelijke situatie. Die zo in kan storten zodra de tendens omdraait, en dan beginnen we qua prijsopbouw gewoon weer vanaf 600 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Het leukste van het verhaal van kain is( voor de rest een goed onderbouwd verhaal) dat dit voor bitcoin geldt, maar 10x zo erg voor de dollar en al die andere valuta die gebasseerd zijn op vertrouwen zonder enige vorm van backing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
GeeMoney schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:28:
@Kain_niaK goed verhaal, lekker kort!
Alu hoedje op en doorrrr.
Nee jouw reactie heeft inhoud? Kom op man, iedereen weet dat het tether verhaal aan alle kanten stinkt. Kain_niaK probeert uitgebreid zijn visie op dit gebeuren toe te lichten en dit is jouw reactie?

Probeer op zijn minst te onderbouwen waarom je het er niet mee eens bent. Maar nee hoor, lekker kop in het zand en gaan!

[ Voor 1% gewijzigd door beepee op 21-11-2017 09:11 . Reden: Typo’s ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Sorry ik ben mijn blog post en de twee cross posts nog aan het editen met de juiste links en data van het verhandelde volume of exchanges en welke op tether werken er welke effectief aan banken gelinkt zijn. Probeer en een zo goed mogelijk informatieve post van te maken zodat alle links en data makkelijker voorhanden zijn. Wel zo handig om te gebruiken op de post op Tweakers.net die vandaag wel geplaats word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
WIj zijn nu sinds een weekje op Bitstamp bezig met daytraden.
Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de bitstamp tip :) Echt een goede en makkelijke exchange.

Ik (of beter gezegd mijn vrouw) is nu aan het daytraden geslagen met BTC. We hebben de afspraak gemaakt om een winst van €125 uit te laten betalen en dan weer kopen als die laag is zeg maar.
We hebben nu elke dag nog €125 of meer winst kunnen maken.

Ik zit ook weleens te denken om te gaan traden met altcoins echter zie ik daar door de bomen het bos niet meer. Beetje te onoverzichtelijk voor ons zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
beepee schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:01:
[...]

Nee jouw reactie heeft inhoud? Kom op man, iedereen weet dat het tether verhaal aan alle kanten stinkt. Kain_niaK probeert uitgebreid zijn visie op dit gebeuren toe te lichten en dit is jouw reactie?

Probeer op zijn minst te onderbouwen waarom je het er niet mee eens bent. Maar nee hoor, lekker kop in het zand en gaan!
Officiele berichtgeving ontbreekt, er zit een behoorlijk onderbuik gevoel in en het aanhalen van een twitter kanaal is wat mij betreft onnodig paniek zaaien.
Natuurlijk is het systeem niet perfect maar afgezet tegen de huidige markt kunnen we niet anders concluderen dat dit er moet gan komen, het is een kwestie van tijd.
Ook hebben de grootste munten zich na een kleine dip weer volledig hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:35
beebie121 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:14:
WIj zijn nu sinds een weekje op Bitstamp bezig met daytraden.
Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de bitstamp tip :) Echt een goede en makkelijke exchange.

Ik (of beter gezegd mijn vrouw) is nu aan het daytraden geslagen met BTC. We hebben de afspraak gemaakt om een winst van €125 uit te laten betalen en dan weer kopen als die laag is zeg maar.
We hebben nu elke dag nog €125 of meer winst kunnen maken.

Ik zit ook weleens te denken om te gaan traden met altcoins echter zie ik daar door de bomen het bos niet meer. Beetje te onoverzichtelijk voor ons zeg maar.
En met welk bedrag koop je dan telkens? Ik wil zo ook gaan beginnen, maar heb gedurende dag geen beschikking tot een pc, alleen mobiele telefoon. Wel lastiger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Als USDT een scam blijkt te zijn (en uitkomt :+) heb je vooral een probleem als je in USDT zit. Natuurlijk dit trekt het vertrouwen van alle cryptocurrency naar beneden. Ik acht de kans groter dat USDT een scam is en dat Bitfinex een Mt. Goxje doet, dan dat de hele Bitcoin crashed naar een waarde van $600,00, er zijn gewoon meer exchanges en veel meer volume dan in de tijd dat Mt. Gox kapot ging.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 16:08

beany

Meeheheheheh

Ik kan het zo snel niet meer terug vinden, maar de reden dat ik niet op GDAX handel is omdat hun statement dat maker orders geen fees hebben niet helemaal kloppen. Als jij een order plaatst en die komt in het order book, en de prijs van de order is uniek dan wordt jouw order als een maker order gezien en betaal je geen fees. Maar, als je een order plaatst die een prijs heeft die al in het order book staat wordt je gezien als een taker en betaal je dus wel een fee! De meeste pagina's geven dit niet aan, maar toen ik ooit dieper ben gaan spitten kwam ik dit ergens tegen op hun site en haakte ik af. Ook omdat ze hier blijkbaar schimmig over doen. Maar als ik het mis heb, dan hoor ik dit heel graag! :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 07:16
Ik heb na een dag wachten nog geen officiele reactie van WEX.NZ. Wel een ticket daar aan gemaakt, maar ik lees verontrustende berichten op het bitcoin forum.

Best bizar eigenlijk, je verstuurd je ETH gewoon naar het goede adres, maar het blijkt geen smart contracts te ondersteunen. Waarom is dat uberhaupt eigenlijk? Zo wordt het toch onnodig ingewikkeld?

Ik realiseer me nu na het lezen van het tether verhaal weer dat wat we doen extreem risico vol is. Gelukkig had ik er maar 600 euro ingestopt en kan ik dat missen, maar het voelt alsnog ontzettend zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

GeeMoney schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:16:
[...]

Officiele berichtgeving ontbreekt, er zit een behoorlijk onderbuik gevoel in en het aanhalen van een twitter kanaal is wat mij betreft onnodig paniek zaaien.
Natuurlijk is het systeem niet perfect maar afgezet tegen de huidige markt kunnen we niet anders concluderen dat dit er moet gan komen, het is een kwestie van tijd.
Ook hebben de grootste munten zich na een kleine dip weer volledig hersteld.
Ze hebben het toch echt zelf op hun eigen website geplaats hoort --> https://tether.to/tether-critical-announcement/

"We zijn gehackt!" Hmmm wanneer heb ik dat eerder gehoord?

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 21-11-2017 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:17
beany schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:24:
[...]

Ik kan het zo snel niet meer terug vinden, maar de reden dat ik niet op GDAX handel is omdat hun statement dat maker orders geen fees hebben niet helemaal kloppen. Als jij een order plaatst en die komt in het order book, en de prijs van de order is uniek dan wordt jouw order als een maker order gezien en betaal je geen fees. Maar, als je een order plaatst die een prijs heeft die al in het order book staat wordt je gezien als een taker en betaal je dus wel een fee! De meeste pagina's geven dit niet aan, maar toen ik ooit dieper ben gaan spitten kwam ik dit ergens tegen op hun site en haakte ik af. Ook omdat ze hier blijkbaar schimmig over doen. Maar als ik het mis heb, dan hoor ik dit heel graag! :)
Niet wat ik ervaar, ik handel alleen passief en heb geen fees betaald. Wat ik zie staan op GDAX is
MAKER VS. TAKER

When you place an order at the market price that gets filled immediately, you are considered a taker and will pay a fee between 0.10% and 0.25% for BTC books and 0.10% and 0.30% for ETH books.

When you place an order which is not immediately matched by an existing order, that order is placed on the order book. If another customer places an order that matches yours, you are considered the maker and your fee will be 0%.

When you place an order that gets partially matched immediately, you pay a taker fee for that portion. The remainder of the order is placed on the order book and, when matched, is considered a maker order. The fee is 0% for that part of the total order.
Volgens mij klopt dit en is het redelijk straight forward toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Sanalologo schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:01:
Het leukste van het verhaal van kain is( voor de rest een goed onderbouwd verhaal) dat dit voor bitcoin geldt, maar 10x zo erg voor de dollar en al die andere valuta die gebasseerd zijn op vertrouwen zonder enige vorm van backing.
Dit is deels waar natuurlijk. Maar er is 1 groot verschil, de overheid en dus 99% van de burgers zijn daar direct aan gekoppeld. Wanneer cryptocurrencies een enorme koersval meemaken zal hooguit 1% van de burgers daar de effecten van merken in hun dagelijks leven. Het blijft met deze nieuwe paradigm van munten en valuta erg belangrijk om de juiste perspectieven erbij te zetten. Blijf altijd relativeren maar doe dat beide kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
[...]

Heb je het geprobeerd? Ik heb nog nooit een fee betaald en heb echt niet een exacte order ingevoerd die nog niet in het book stond. Eén keer een market order omdat ik ergens bitcoin voor nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:54
[...]

Zo schimmig is het niet. Er zjin zelfs exchanges waar je geld krijgt als je een maker bent.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 15:05
Na de slechte verhouding van FOMO vanuit het team van NEO en het daadwerkelijke nieuws, hier toch even een mooi nieuwsbericht. Dit in combinatie met OnChain kan toch wel de compensatie zijn voor NEO van afgelopen dagen.

https://www.reddit.com/r/.../?st=ja9e27o7&sh=532cec90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 08:57
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:47:
Nadat ik gister met traden in POWR mn portefeuille bijna had verdubbeld ben ik jammer genoeg te greedy geweest. Gelukkig alsnog 150% van mijn portefeuille gemaakt, maar 200% was toch wat lekkerder geweest.

Nu POWR maar holden en en met een klein deel blijven daytraden

Anderen nog de mist in gegaan gisteren met POWR?
Ja, te vroeg verkocht voor slechts 30% winst en vervolgens toch te greedy en alsnog die winst weer verloren.
Nu maar wat lager terug ingekocht en gewoon weer tegen 5 tot 10% steeds verkopen en dan die hoeveelheid achterhouden.
Mijn speelgeld blijft dan het zelfde maar de hoeveelheid coins groeit gestaag.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is een nuancering waar ik niet bekend mee ben. Als het klopt, dan is het inderdaad vrij schimmig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Heb net voor de gein een ruwe berekening gemaakt.

Heb mijn BTC voor 2750 weten te kopen na de China dip. Sindsdien alts ingeslagen, geen BTC positie meer. Mijn portfolio is op het moment van schrijven 140% meer waard. Maar, als ik puur in BTC was gebleven, zou ik op 254% zitten :X + veel minder moeite en stress (maar ook minder plezier denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:15:
[...]

Dat is een nuancering waar ik niet bekend mee ben. Als het klopt, dan is het inderdaad vrij schimmig.
Zoals al gezegd: het klopt niet. Ik heb al meerdere malen gekocht en verkocht zonder fee.

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/hshfujtrQvmj-N4bARZieg.png

die 2x met fee was opzettelijk en een market order!

[ Voor 6% gewijzigd door Camiel op 21-11-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
[...]

Ik vind het niet echt schimmig en best wel logisch eigenlijk (mits ik het goed begrijp). Je ben niet maker omdat je een order maakt, je bent pas maker als je een order aanmaakt die nog niet in het orderbook staat. Als je een buy/sell order plaatst waarvan er al een matchende order in het orderbook staat, dan komt er geen nieuwe order in het orderboek (want ze worden gelijk tegen elkaar geliquideerd) en betaal je dus een taker fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 06:33

Boy

www.byoscoop.nl

Theniers schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:28:
Heb net voor de gein een ruwe berekening gemaakt.

Heb mijn BTC voor 2750 weten te kopen na de China dip. Sindsdien alts ingeslagen, geen BTC positie meer. Mijn portfolio is op het moment van schrijven 140% meer waard. Maar, als ik puur in BTC was gebleven, zou ik op 254% zitten :X + veel minder moeite en stress (maar ook minder plezier denk ik).
Ik ken het, heb de mijne op 2380 gekocht en BTC is nu 195%...de rest van m'n altcoins trekken eigenlijk alles omlaag

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
beepee schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:32:
[...]

Ik vind het niet echt schimmig en best wel logisch eigenlijk (mits ik het goed begrijp). Je ben niet maker omdat je een order maakt, je bent pas maker als je een order aanmaakt die nog niet in het orderbook staat. Als je een buy/sell order plaatst waarvan er al een matchende order in het orderbook staat, dan komt er geen nieuwe order in het orderboek (want ze worden gelijk tegen elkaar geliquideerd) en betaal je dus een taker fee.
Een taker is dat je bijvoorbeeld een order van een verkoper koopt, daar betaal je een fee voor. Een maker ben je voor elke order die bij koop onder de huidige koerswaarde ligt, en bij verkoop boven de huidige koerswaarde. Ook als je een bedrag neemt waar al een order op staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
bac0tje schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:00:
Na de slechte verhouding van FOMO vanuit het team van NEO en het daadwerkelijke nieuws, hier toch even een mooi nieuwsbericht. Dit in combinatie met OnChain kan toch wel de compensatie zijn voor NEO van afgelopen dagen.

https://www.reddit.com/r/.../?st=ja9e27o7&sh=532cec90
Of voor Loopring... https://medium.com/@racky...the-neo-news-b1969de76c7e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ik zie dat de powr weer omhoog klimt is dit een munt met genoeg potentie om te Holden of kun je er beter snel vanaf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deDenDen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 12:42
Boy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:34:
[...]

Ik ken het, heb de mijne op 2380 gekocht en BTC is nu 195%...de rest van m'n altcoins trekken eigenlijk alles omlaag
Dan hebben jullie simpelweg in de verkeerde alts gezeten O-)

Ik heb met alts meer geplust dan met BTC was gelukt (sinds augustus). Wel voor 90% te danken aan WTC, wat een goede gok bleek te zijn.

Maar ik begrijp het punt dat jullie maken.

Had ik na de WTC bullrun mijn WTC omgezet naar BTC en vervolgens niet meer aangeraakt dan was mijn portfolio inmiddels zo'n 400% meer waard geweest schat ik.

All part of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 16:08

beany

Meeheheheheh

[...]

Was even zoeken, en wellicht lees ik het verkeerd, maar:
1.22(Maker Order) To the extent that an Order is posted to the Order Book at a different price to all existing Orders, it is a Maker Order which will remain open at that price on the Order Book until:

a. it is cancelled by the Trader;

b. it expires due to a Time in Force Instruction; or

c. it is completely Filled by one or more Taker Orders placed by another Trader at the same price.
bron: https://support.gdax.com/...les/2725970-trading-rules

Begrijp ik die zin niet goed, en is een order een maker order ondanks dat er al een order in het order book staat met dezelfde prijs of toch niet... ??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
beany schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:41:
[...]

[...]

Begrijp ik die zin niet goed, en is een order een maker order ondanks dat er al een order in het order book staat met dezelfde prijs of toch niet... ??
"different price to all existing Orders:

Juist niet dus. Het moet een nieuwe order in het boek zijn waarvan er voor die prijs (buy of sell maakt dus niet uit) nog niets in stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 08:57
ErikRo schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:39:
Ik zie dat de powr weer omhoog klimt is dit een munt met genoeg potentie om te Holden of kun je er beter snel vanaf?
Qua holden weet ik het niet. Maar qua traden is kijken naar het orderbook wel heel handig.
Is net een hoop verhandeld wat nu blijkbaar weer gelijk tegen hogere prijzen tot ca. 0,00007999 gedumpt word. Veel meer aanbod dan vraag, dus hij zal zo meteen als die zo hoog komt wel weer naar beneden kelderen tot ergens 0,000065 (dan is de vraag weer hoog genoeg) om daarna weer te klimmen.

edit:
En gestaag gaat de vraag nu omhoog. Blijft lastig het goed in te schatten.
Heb in elk geval met de trades van daarnet alweer 10% erbij gekregen en heb nu weer wat extra om mee te handelen. Dus laat het maar heen en weer gaan wat mij betreft.

[ Voor 17% gewijzigd door Morelleth op 21-11-2017 11:02 ]

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
beepee schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:44:
[...]

"different price to all existing Orders:

Juist niet dus. Het moet een nieuwe order in het boek zijn waarvan er voor die prijs (buy of sell maakt dus niet uit) nog niets in stond.
Goed, mijn post een stukje terug is dus niet belangrijk. Ik heb nog nooit een fee betaald als ik dat niet wilde. En ik heb echt niet exact iets aangemaakt om daar voor te zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterjangoeman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-02 13:56
Enkele dagen geleden stuurde ik enkele LTC door van mijn Jaxx wallet naar gdax, heb mails gekregen van coinbase dat ze verstuurd en aangekomen zijn, maar ik zie ze nog steeds niet staan, kan dit zo lang duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-09 15:05
@.oisyn , idee om in de topicwarning op te nemen dat het valideren van het wallet adres een must is, en dat over het algemeen munt A overmaken naar wallet van munt B meestal ook geen goed idee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Dirk0s schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:20:
[...]

En met welk bedrag koop je dan telkens? Ik wil zo ook gaan beginnen, maar heb gedurende dag geen beschikking tot een pc, alleen mobiele telefoon. Wel lastiger
Wij doen dit met 10k. ik pak dus een hele voorzichtige marge van 1.25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Op binance kun je anders wel in tether handelen. Is dat niet gek als tether gehackt zou zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deDenDen
Zitten hier overigens meer mensen in GVT?

Ik ben daar zelf iets te vroeg ingestapt (maar geen ATH) en heb later in de dip nog wat bijgekocht waardoor ik op dit moment uit de min ben. Koers schiet momenteel nog alle kanten op, maar ik heb er goede hoop op dat er de komende maanden een stijgende lijn gezien gaat worden.

Moet wel bekennen dat ik hier met name in ben gestapt vanwege de lage MC en de hype die ik ga verwachten vanwege een aantal zaken:
- betrokkenheid van Charlie Shrem; veel volgers op Twitter wat het FOMO effect flink kan versterken
- Telegram groep met nu al 3000+ personen (ook een Charlie Shrem effect denk ik)
- In zeer korte termijn op meerdere exchanges gelist (met hulp van Charlie?)
- Kleine circulating supply van < 4 mil, waardoor GVT voor velen waardevoller lijkt (ook al draait het natuurlijk om de MC).

Het product zelf vind ik wel oke en de roadmap ziet er aardig uit, maar zonder hype gebeurt er in cryptoland niet veel. Q1 2018 is de Alpha release, wat redelijk korte termijn is. Met de juiste hype zou het dan best wel eens kunnen gaan knallen.

Er wordt momenteel overigens aardig wat met de koers gespeeld, leuk voor swingtraders.

Er wordt tevens gespeculeerd dat de roadmap één dezer dagen een update krijgt, zou ook voor een koersstijging kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
pieterjangoeman schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:58:
Enkele dagen geleden stuurde ik enkele LTC door van mijn Jaxx wallet naar gdax, heb mails gekregen van coinbase dat ze verstuurd en aangekomen zijn, maar ik zie ze nog steeds niet staan, kan dit zo lang duren?
Heb je ze naar Coinbase of Gdax overgemaakt? Dit zijn twee aparte wallets namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterjangoeman
GeeMoney schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:16:
[...]

Heb je ze naar Coinbase of Gdax overgemaakt? Dit zijn twee aparte wallets namelijk...
Normaal naar Gdax, maar krijg mails van coinbase erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caalberts
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2024
Dennisvw schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:07:
Zitten hier overigens meer mensen in GVT?

Ik ben daar zelf iets te vroeg ingestapt (maar geen ATH) en heb later in de dip nog wat bijgekocht waardoor ik op dit moment uit de min ben. Koers schiet momenteel nog alle kanten op, maar ik heb er goede hoop op dat er de komende maanden een stijgende lijn gezien gaat worden.

Moet wel bekennen dat ik hier met name in ben gestapt vanwege de lage MC en de hype die ik ga verwachten vanwege een aantal zaken:
- betrokkenheid van Charlie Shrem; veel volgers op Twitter wat het FOMO effect flink kan versterken
- Telegram groep met nu al 3000+ personen (ook een Charlie Shrem effect denk ik)
- In zeer korte termijn op meerdere exchanges gelist (met hulp van Charlie?)
- Kleine circulating supply van < 4 mil, waardoor GVT voor velen waardevoller lijkt (ook al draait het natuurlijk om de MC).

Het product zelf vind ik wel oke en de roadmap ziet er aardig uit, maar zonder hype gebeurt er in cryptoland niet veel. Q1 2018 is de Alpha release, wat redelijk korte termijn is. Met de juiste hype zou het dan best wel eens kunnen gaan knallen.

Er wordt momenteel overigens aardig wat met de koers gespeeld, leuk voor swingtraders.

Er wordt tevens gespeculeerd dat de roadmap één dezer dagen een update krijgt, zou ook voor een koersstijging kunnen zorgen.
Interessant!
Ga erover nadenken om in een dipje nog wat te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
pieterjangoeman schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:24:
[...]

Normaal naar Gdax, maar krijg mails van coinbase erover.
Kijk je transactie even na of die al confirmed is etc. ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glast
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-03 09:07
beany schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:41:
[...]

[...]

Je moet even kijken naar de "post only" optie. Zolang je die aangevinkt houdt, dan betaal je geen fee bij het fillen van je order. Als je die uit zet, dan betaal je een fee voor een gematcht bid.

https://support.gdax.com/...-only%22-for-limit-orders

Ik betaal geen enkele fee voor mijn limit orders omdat ik post only aangevinkt houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:24:
Iemand die weet hoe ik mijn btg in bittrex of binance krijg zonder coinomi of andere android wallet? Is er al een wallet pc/mac, ios die btg support en paperwallet kan importent?
ik kijk zojuist in bittrex en daar stond ineens BTG bij.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterjangoeman
GeeMoney schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:26:
[...]

Kijk je transactie even na of die al confirmed is etc. ?
Waar zie ik dit?
de mail zei trouwens dit:
You just received xxx LTC (worth €xxx EUR) from an external Litecoin account. It may take up to 6 network confirmations before your Litecoin is available to trade.

Kunnen die 6 network confirmations lang duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
pieterjangoeman schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:55:
[...]

Waar zie ik dit?
de mail zei trouwens dit:
You just received xxx LTC (worth €xxx EUR) from an external Litecoin account. It may take up to 6 network confirmations before your Litecoin is available to trade.

Kunnen die 6 network confirmations lang duren?
Voor LTC gemiddeld een minuut of 15 denk ik.

https://live.blockcypher.com/ltc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Hoewel ik het reuze leuk vind om te daytraden merk ik dat mijn laatste aankopen steeds slechter worden en dus verliesgevend. Denk dat ik beter naar BTC ga omzetten en er niet meer naar omkijk. Voor ik straks op helemaal de nullijn eindig.
Gisteren vol overtuiging in iota en powr gegaan en die zijn ondertussen tussen de tien en twintig procent gezakt. Daarvoor op neo dik verloren na eerst hebben gewonnen toen het nieuws niks bijzonders bleek.
Van 1,4 btc naar iets minder dan 1 btc in een week tijd. Dat is gewoon zonde van het geld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
ErikRo schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:57:
Hoewel ik het reuze leuk vind om te daytraden merk ik dat mijn laatste aankopen steeds slechter worden en dus verliesgevend. Denk dat ik beter naar BTC ga omzetten en er niet meer naar omkijk. Voor ik straks op helemaal de nullijn eindig.
Gisteren vol overtuiging in iota en powr gegaan en die zijn ondertussen tussen de tien en twintig procent gezakt. Daarvoor op neo dik verloren na eerst hebben gewonnen toen het nieuws niks bijzonders bleek.
Van 1,4 btc naar iets minder dan 1 btc in een week tijd. Dat is gewoon zonde van het geld.
Het enige dat ik ook van je lees is dat je continu mee wilt liften op de coins die op dat moment de hype zijn en de trein omhoog al het grootste gedeelte hebben gepakt. Je bent steeds op zoek naar de nieuwste pumpcoin.

Terug naar BTC lijkt me inderdaad het beste en dan misschien even een maand of 2 wat meer er over lezen en bv 10 coins uit kiezen die je gaat volgen en daar een soort van 'nep' aankopen van doen en kijken of je met wat langere termijn denken betere resultaten haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

ErikRo schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:57:
Denk dat je teveel gefocust bent op rendement en een beetje ongeduldig. Dan gaat het idd hard. BTC aanhouden is nooit verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Wat is eigenlijk de het idee met BTG?
Die stond ineens in mijn wallet dus dat is extra geld en dus goed.
Maar aanhouden? Ik heb echt geen idee wat ik van deze coin moet verwachten.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterjangoeman
dan zou het dus al klaar moeten zijn.
waar kan ik datgene dat je zei zien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikRo
Het is niet eens zo dat ik blind instap. Ik kan het onderbouwen, heb er een theorie over, ik reageer snel op nieuws wat achteraf dan weer niet waar blijkt, etc Ik wacht op een dip die dan nooit komt zodat ik winst zie verdwijnen. En als ik dan een keer wel eens instap idd vijf min koers omlaag.
En pak ik eens winst omdat ik dip verwacht stijgt hij wel door.
Als ik terugkijk zie ik een sterk negatief patroon en dan moet je de conclusie trekken dat je er niet voor gemaakt bent.
Ik kan heel snel sturen en schakelen maar schakel steeds op verkeerde informatie lijkt wel.
Dus ik denk dat het idd btc wordt. Nog even aankijken of ik iota en powr nu al omzet naar BTC met verlies of nog even aankijk of de koers wat hoger wordt. Maar sowieso zal dit mijn laatste transactie zijn. Jammer want ik vond dit echt fijn maar als het er niet in zit dan zit het er niet in. Beter had ik die conclusie eerder getrokken dan stond ik nu heel veel plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:31
madmaus schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:52:
[...]

ik kijk zojuist in bittrex en daar stond ineens BTG bij.
Waarom ondersteund Jaxx dit nou nooit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deDenDen
ErikRo schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:17:
Het is niet eens zo dat ik blind instap. Ik kan het onderbouwen, heb er een theorie over, ik reageer snel op nieuws wat achteraf dan weer niet waar blijkt, etc Ik wacht op een dip die dan nooit komt zodat ik winst zie verdwijnen. En als ik dan een keer wel eens instap idd vijf min koers omlaag.
Als ik terugkijk zie ik een sterk negatief patroon en dan moet je de conclusie trekken dat je er niet voor gemaakt bent.
Ik kan heel snel sturen en schakelen maar schakel steeds op verkeerde informatie lijkt wel.
Dus ik denk dat het idd btc wordt. Nog even aankijken of ik iota en powr nu al omzet naar BTC met verlies of nog even aankijk of de koers wat hoger wordt. Maar sowieso zal dit mijn laatste transactie zijn. Jammer want ik vond dit echt fijn maar als het er niet in zit dan zit het er niet in. Beter had ik die conclusie eerder getrokken dan stond ik nu heel veel plus.
Maar weinig mensen zijn (consistent) goed in daytraden.
Zelf ben ik er ook niet goed in, dus probeer ik het ook niet (meer). Wat ik wel probeer is investeren in veelbelovende alts met een lage MC en dus genoeg ruimte om te groeien.
Bij voorkeur op verschillende momenten instappen en vooraf bepalen hoeveel geld je in de alt wilt stoppen. Vervolgens er van afblijven en enkel vanaf de zijlijn het nieuws een beetje volgen (écht slecht nieuws = uitstappen).

En hoe moeilijk het ook is, niet terugkijken op je acties en denken "had ik maar". Ga er maar van uit dat indien je de afgelopen maanden in BTC had gezeten, je ook al 10x was uitgestapt en opnieuw ingestapt vanwege het koersverloop, wat dat betreft speelt BTC net zoveel met je gevoel als de alts.

De beleggers die echt veel geld verdiend hebben met crypto hebben dat niet in enkele dagen verdiend, die hebben veelal maanden hun crypto niet aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NS_5
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Zijn er hier ook nog leden met Feathercoin? Ik hoor daar weinig, over maar gedraagt zich veelbelovend (zoals zoveel andere coins de laatst week eigenlijk). Iets minder dan een maand geleden werd hier gesproken van 0,117 EUR p/s. Nu zit dat (moment van schrijven natuurlijk) alweer op €0,263.

Deze munt is heel groot in de US, dus ik ben benieuwd hoe zij straks reageren op de ontwikkeling op de ontwikkelingen van de laatste uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:16
NS_5 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:32:
Zijn er hier ook nog leden met Feathercoin? Ik hoor daar maar weinig over maar gedraagt zich veelbelovend (zoals zoveel andere coins de laatst week eigenlijk). Iets minder dan een maand geleden werd hier gesproken van 0,117 EUR p/s. Nu zit dat (moment van schrijven natuurlijk) op €0,117 en nu alweer op €0,263.

Deze munt is heel groot in de US, dus ik ben benieuwd hoe zij straks reageren op de ontwikkeling op de ontwikkelingen van de laatste uren.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu geen onderzoek heb gedaan, maar naar mijn weten is Feathercoin eentje die al een jaar of 3 a 4 bestaat. Ik heb in mijn begin cryptotijd (2013/2014) deze nog gehad, maar dacht eigenlijk dat hij al een stille dood gestorven was. Ik heb niet gezocht naar recente berichten maar ik heb het idee dat er wat mensen deze aan het pumpen zijn om hun zakken feathercoin voor gunstige prijs te kunnen dumpen.
Doe dus goed onderzoek of er inderdaad nieuws is en ontwikkelingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:57
NS_5 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:32:
Zijn er hier ook nog leden met Feathercoin? Ik hoor daar maar weinig over maar gedraagt zich veelbelovend (zoals zoveel andere coins de laatst week eigenlijk). Iets minder dan een maand geleden werd hier gesproken van 0,117 EUR p/s. Nu zit dat (moment van schrijven natuurlijk) op €0,117 en nu alweer op €0,263.

Ik ben sinds een paar bezig bezig om coins uit te zoeken die voor de midden/langere termijn rendement opleveren. Ik ben dus vooral geintresseerd in de achterliggende gedachtes en eventuele investeerders. Feathercoin staat momenteel op mijn watchlist vanwege het lightning network en de succesvolle test hiervan. Nu is de coin nog niet heel veel waard, dus er zit nog flink wat groei in. Ik wacht nu op de dip om in te stappen.

Verder heb ik NEO, POWR en XRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Godverdomme en ik was zo fel van plan om te HODL'en, nu eerder zin om eruit te stappen pfffft.

Dit soort praktijken is juist waarom ik de banken haat, begint het in de crypto-wereld ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door dit topic en de reacties hier zou je al snel vergeten dat handelen in altcoins echt alleen voor gevorderden is, zeker de laatste maanden. Alle posities afbouwen naar Bitcoin is sowieso een goed advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Rakward schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:48:
[...]

Godverdomme en ik was zo fel van plan om te HODL'en, nu eerder zin om eruit te stappen pfffft.

Dit soort praktijken is juist waarom ik de banken haat, begint het in de crypto-wereld ook al.
Na het eerste gox is de prijs weer herstelt, het kan eventjes duren. Behaalde resultaten in het verleden zijn natuurlijk geen garantie voor de toekomst. Diversify in the coins waarvan jij denkt dat ze ook waarde hebben buiten het feit dat ze waarde hebben en parkeer ze veilig op je eigen adressjes. Dat is mijn advies. En als je teveel zenuwen hebt over het geld dat je er ingepompt hebt dan heb je er al teveel geld in gepompt. High gain is altijd high risk. En het huis wint altijd, in het geval van crypto zelfs als het verliest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeMoney
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:55:
[...]

Door dit topic en de reacties hier zou je al snel vergeten dat handelen in altcoins echt alleen voor gevorderden is, zeker de laatste maanden. Alle posities afbouwen naar Bitcoin is sowieso een goed advies.
Volgens mij valt het wel mee maar mensen stappen in met de verkeerde intenties.
Snel geld, pumps achtervolgen en spelen met geld wat je eigenlijk niet kan missen.
Dat is vragen om problemen.
Neem de tijd, lees je in en start dan eens met een bedrag dat je ook compleet kan missen en waar je dus niet rouwig om bent als het als sneeuw voor de zon verdwenen is.

Er zijn als met een goede potentie, het is echter de markt die bepaald natuurlijk, dat is het spelletje.
In het casino en/of aandelen is het niet anders :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 15:15
Echt top dat je tijd en moeite hebt genomen het zo uitgebreid te beschrijven, ik deel je zorgen omtrent USDT en je ziet op vele online fora al dat mensen adviseren z.s.m. uit USDT te stappen, het smerige zijn de exchanges die USDT als USD op hun exchange hebben staan, waardoor onwetende mensen (en die doelgroep groeit gigantisch) gewoon genaaid worden.

Ik probeer je uitgebreide verhaal even plat te slaan, maar komt het er in principe niet gewoon op neer dat er een soort 'pawnshop' is die zegt:
- jij wilt je waardevolle spullen hier stallen
- Wij geven je daar geld voor terug in de vorm van USDT
- Ze doen het lijken alsof USDT = USD
- In feite kun je alleen bij die pawnshop terecht om óf je product terug te ruilen, óf de USDT in te wisselen tegen een ander product
- Op geen enkele manier kun je USDT omruilen in daadwerkelijk geld.

Ik probeer nog steeds even te begrijpen hoe dit anders is dan bij een willekeurige andere crypto. Heeft dat te maken met het feit dat BittrexBitfinex zelf de USDT 'verzint' en het niet mogelijk maakt deze te minen? Waardoor de waarde dus eigenlijk uit lucht bedacht wordt door Bittrex?

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
RobbieB schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:07:
[...]
Heeft dat te maken met het feit dat Bittrex zelf de USDT 'verzint' en het niet mogelijk maakt deze te minen? Waardoor de waarde dus eigenlijk uit lucht bedacht wordt door Bittrex?
Kleine correctie: gaat om Bitfinex, niet Bittrex.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rakward schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:48:
[...]

Als je meteen in paniek raakt van een FUD artikel van een anonieme tweaker dan is crypto misschien niks voor jou :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
Luuk schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:12:
[...]
Als je meteen in paniek raakt van een FUD artikel van een anonieme tweaker dan is crypto misschien niks voor jou :D
Paniek is misschien nog een beetje overdreven, maar om Kain_niaK een 'anonieme tweaker' te noemen is misschieno ook wat overtrokken: Kain_niaK

En als je het nieuws de afgelopen tijd een beetje hebt gevolgd dan weet je dat deze post niet een op zichzelf staande gedachte is, maar door veel meer mensen in de crypto-scene gedeeld wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:47

p0st

Dutch Reefer

Het lijkt me niet handig om POWR nu te verkopen eerlijk gezegd, het project staat nog in de kinderschoenen en er komt regelmatig nieuws. Onderdeel van geld verdienen in Crypto is in ieder geval niet 'buy high sell low' zoals je nu zelf voorstelt :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Luuk schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:12:
[...]
Nu zou ik dit artikel ook niet gelijk een FUD artikel willen noemen. Dat is wat je er voorzal zelf van maakt. Het brengt juist de nodige nuance aan over dat BTC zo'n veilige stabiele munt is en altijd fijn met 0,6% per dag groeit. BTC qua technologie is interessant (maar eigenlijk ook al achterhaald door de vele betere alternatieven). Maar qua politiek/macht/systeem is er nog veel voor verbetering vatbaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
RobbieB schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:14:
[...]

Paniek is misschien nog een beetje overdreven, maar om Kain_niaK een 'anonieme tweaker' te noemen is misschieno ook wat overtrokken: Kain_niaK

En als je het nieuws de afgelopen tijd een beetje hebt gevolgd dan weet je dat deze post niet een op zichzelf staande gedachte is, maar door veel meer mensen in de crypto-scene gedeeld wordt.
Tweaker @Kain_niaK is vooral een Bcash shill zoals te lezen is in veel van zijn comments;
Hoop zelf ook dat Bitcoin Cash het overneemt maar niet zonder een correctie.
Dus als zo'n persoon dan overal gaat verkondigen dat Bitcoin gaat crashen(!!1) dan neem ik dat met een korreltje zout, hoe uitgebreid een blogpost ook is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Luuk schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:24:
[...]

Tweaker @Kain_niaK is vooral een Bcash shill zoals te lezen is in veel van zijn comments;
Ok, maar zijn hele post draait om het feit dat dit een issue is voor de hele crypto-scene omdat er nep-waarde gecreëerd wordt dmv USDT, Bcash zal hier net zoveel last van hebben...

Maar goed, voor iedereen hier.. vertrouw nooit 1 bron en check je feiten zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit weer even op een lastig punt, moet van usdt weer crypto's maar wanneer instappen en welke munt? Dat 'moeten' is niet vanwege het verhaal hierboven, ik heb er gewoon teveel van staan op het moment. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
RobbieB schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:14:
[...]

Het kan toch wel wat ingetogener (en korter) als je het mij vraagt.
Als hij op die manier ook de mis standen in de huidige "gangbare" financiële sector zou belichten dan staat er geen bank meer overeind. Natuurlijk is het niet perfect en hebben ze last van cybercrime. Dat laatste komt echter door de huidige waarde van die markt, wat natuurlijk ook wel iets zegt.

Daarentegen zijn er ook maatregelen getroffen en is de "diefstal" bekend gemaakt en niet onder het tapijt geschoven, de munten hebben zich prima hersteld en het betreft 1 exchange van de 30 grote exchanges wereldwijd.

Ook geeft hij aan dat als iedereen zijn huidige bitcoins nu zou verzilveren er nooit genoeg fiat/waarde is om dat te vertegenwoordigen. Dat is natuurlijk niet anders dan in de huidige gangbare financiële wereld. (Facebook, gewaardeerd op 18 miljard? , de USD is ook niet voor niets los gekomen van de goudprijs en als iedereen zijn spaargeld tegelijk opneemt enfin, etc.)
Een deel van de industrie is nu eenmaal gebaseerd op vertrouwen en adoptatie.
Het verschil is echter dat het vertrouwen nu niet direct beïnvloed kan worden door 1 iemand of partij.
Ook vangen we dit nu met zijn allen op, en niet alleen de dollar of euro.

Er was damage, maar die is onder controle. Niets meer en niets minder tot nu toe.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:29:
Ik zit weer even op een lastig punt, moet van usdt weer crypto's maar wanneer instappen en welke munt? Dat 'moeten' is niet vanwege het verhaal hierboven, ik heb er gewoon teveel van staan op het moment. :)
Ik heb wat IOTA en XRP. Beide potentieel tegen de huidige markt. Ze spelen in op de huidige behoeften en creëren niet een nieuw walhalla. Dit doen ze beiden in mijn ogen door met een mooi alternatief te komen gebaseerd op de blockchain. Er lijkt voldoende support en activiteit te zijn en het zijn natuurlijk nog ruwe diamantjes (zie de prijs). Maar net als alle alts is dit natuurlijk ook een eigen keuze die ik heb gemaakt aan de hand van eigen onderzoek, ik zet geen pistool tegen je hoofd :P .

[ Voor 19% gewijzigd door GeeMoney op 21-11-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrp is altijd mijn safe haven idd. Daar haal ik ook het meeste rendement vandaan. Wellicht weer even wachten op een klein dipje en daar weer instappen. Meeste andere gokjes pakken toch altijd wat minder uit. Iota gaat niet, geld staat op Bittrex.
Pagina: 1 ... 46 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]