Hey iedereen ik post hier niet zo vaak maar wil wel wat meer gaan deelnemen. Ik schrijf zo nu en dan (tegen betaling) artikelen over crypto's, van sommige weet ik erg veel maar van de meeste helemaal niks. Maar dit is waar ik op inzet.
Cardano (ADA) is een hele solide long investering die eind 2019 flink kan gaan groeien qua marketcap. Deze zal tussen Dash, Ripple en Ethereum in zitten. Het bedrijf erachter (IOHK) heeft ook een team aan Ethereum Classic werken. Ze hebben in japan 80.000.000$ (omgerekend) opgehaald en werken samen met 3 universiteiten, in totaal meer dan 50 mensen aan de academische standaard voor sustainable cryptocurrency. Sustainable wilt zeggen dat de ontwikkeling, soft en hardforks, via een DAO op gestemd wordt door stakeholders (zoals
www.Dashtreasury.org maar da serieuzer). Op dit moment is het nog niet interessant om hierin te investeren maar winst maken kan door onder 300 satoshi te kopen en ± 350-399 satoshi te verkopen. Waarom precies kan ik wel uitleggen maar ik probeer het ook een beetje kort te houden.
De visie van ETC is Internet of Things, en dit is duidelijk een kortere termijn investering. Op dit moment is de etcsummit aan de gang (
www.etcsummit.com) waarin onder andere IOHK en ook
www.etcdevteam.com hun nieuwe plannen e.d. mbt Ethereum presenteren.
Als je een goed beeld wilt krijgen van wat ETC wilt doen, zou ik hier de transcripties van gaan lezen. Totdat deze beschikbaar zijn is dit wel een aanrader:
https://grayscale.co/wp-c...sic-Investment-Thesis.pdf en natuurlijk de roadmap die op etcdevteam.com staat.
Daarnaast zien we nu de opkomst van JavaScript/web assembly miners, met name Monero op
www.coinhive.com. Echter wat niet veel mensen weten is dat AEON (
https://aeon.cash) een fork is van Monero en ontwikkelt wordt door iemand die aan beide coins werkt.
Nu is het zo dat AEON geen duidelijke roadmap heeft, maar dit is niks meer dan een rebase van Monero met een makkelijker algoritme zodat mobiele telefoons ook crypto kunnen minen. Je kunt de rest zelf wel invullen hoe dat gaat aflopen. Op dit moment heeft het een market cap van 20.000.000 en staat op plek nummer 150, deze kan makkelijk 5 keer omhoog gaan en nog steeds geen 'grote speler' zijn.
Anyway, discussie graag. Of hebben jullie nog tips om naar te kijken, er zijn zo veel crypto's dat het einde soms zoek is maar er zitten nog genoeg juweeltjes tussen.
Of toevallig nog een IRC kanaal om te komen idlen?
[
Voor 9% gewijzigd door
Rudy op 14-11-2017 11:41
]