[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.176 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Guus Leeuwis schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:19:
Hoi allemaal... wanneer kwam CME nou met die Bitcoin futures? 14 november (vandaag?) of elders deze week? Google vindt geen antwoord.
Mijn google vond het prima..

https://www.cnbc.com/2017...ond-week-in-december.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
.oisyn schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:19:
Als ze gelijk aan elkaar zijn zijn ze gelijk aan elkaar ja 8)7. Ik weet niet hoe de fee structure van elke exchange in elkaar zit, ik leg alleen maar uit wat het verschil is tussen maker en taker.
Ja, ok, omdat ze gelijk zijn vond ik het wat verwarrender. Dank voor de uitleg!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:05
Ik ben erg benieuwd over de koers van de vele coins voor dit jaar en volgend jaar (en met mij vele anderen).

Ik zie erg veel voordelen voor crypto, maar nog niet heel veel echt praktische toepassingen.
Het is best moeilijk als je het wat zijdelings volgt om op de hoogte te blijven van alle voor en nadelen van verscheidene coins.

BTC is natuurlijk de eerste, maar als die transacties zo lang duren en het vrij duur is dan kan ik me niet voorstellen dat dat blijft bestaan, zijn er andere oplossingen daarvoor mogelijk (behalve een fork en de oorspronkelijke opheffen, of gewoon naar bitcoin cash gaan).

Ik mis een beetje goed te volgen discussies die het hebben over de langere termijn. Ik heb nu het idee dat er vooral gejaagd wordt naar de volgende pump & dump / bubble.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ik kan me heel goed voorstellen dat het nog wel iets langer gaat duren (Q1 2018?). De grote, oude, traditionele instanties zijn lang niet zo snel met ontwikkelingen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Hey iedereen ik post hier niet zo vaak maar wil wel wat meer gaan deelnemen. Ik schrijf zo nu en dan (tegen betaling) artikelen over crypto's, van sommige weet ik erg veel maar van de meeste helemaal niks. Maar dit is waar ik op inzet.

Cardano (ADA) is een hele solide long investering die eind 2019 flink kan gaan groeien qua marketcap. Deze zal tussen Dash, Ripple en Ethereum in zitten. Het bedrijf erachter (IOHK) heeft ook een team aan Ethereum Classic werken. Ze hebben in japan 80.000.000$ (omgerekend) opgehaald en werken samen met 3 universiteiten, in totaal meer dan 50 mensen aan de academische standaard voor sustainable cryptocurrency. Sustainable wilt zeggen dat de ontwikkeling, soft en hardforks, via een DAO op gestemd wordt door stakeholders (zoals www.Dashtreasury.org maar da serieuzer). Op dit moment is het nog niet interessant om hierin te investeren maar winst maken kan door onder 300 satoshi te kopen en ± 350-399 satoshi te verkopen. Waarom precies kan ik wel uitleggen maar ik probeer het ook een beetje kort te houden.

De visie van ETC is Internet of Things, en dit is duidelijk een kortere termijn investering. Op dit moment is de etcsummit aan de gang (www.etcsummit.com) waarin onder andere IOHK en ook www.etcdevteam.com hun nieuwe plannen e.d. mbt Ethereum presenteren.

Als je een goed beeld wilt krijgen van wat ETC wilt doen, zou ik hier de transcripties van gaan lezen. Totdat deze beschikbaar zijn is dit wel een aanrader: https://grayscale.co/wp-c...sic-Investment-Thesis.pdf en natuurlijk de roadmap die op etcdevteam.com staat.

Daarnaast zien we nu de opkomst van JavaScript/web assembly miners, met name Monero op www.coinhive.com. Echter wat niet veel mensen weten is dat AEON (https://aeon.cash) een fork is van Monero en ontwikkelt wordt door iemand die aan beide coins werkt.

Nu is het zo dat AEON geen duidelijke roadmap heeft, maar dit is niks meer dan een rebase van Monero met een makkelijker algoritme zodat mobiele telefoons ook crypto kunnen minen. Je kunt de rest zelf wel invullen hoe dat gaat aflopen. Op dit moment heeft het een market cap van 20.000.000 en staat op plek nummer 150, deze kan makkelijk 5 keer omhoog gaan en nog steeds geen 'grote speler' zijn.

Anyway, discussie graag. Of hebben jullie nog tips om naar te kijken, er zijn zo veel crypto's dat het einde soms zoek is maar er zitten nog genoeg juweeltjes tussen.

Of toevallig nog een IRC kanaal om te komen idlen? :o

[ Voor 9% gewijzigd door Rudy op 14-11-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

De verwachting bij sommigen dat na de nieuwe difficulty-protocol van BCH alle miners weer van BTC naar BCH zouden gaan komt nog niet echt uit:

https://fork.lol/pow/hashrate

Het gemiddelde van de afgelopen 3 uur:
BTC: 9,22 Exahashes/s
BCH: 1,67 Exahashes/s

In praktijk blijkt dus dat de verhouding tussen hashingpower ongeveer gelijk aan de prijsverhouding (grofweg 1:5,5).

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heb me inmiddels op EtherDelta begeven. Volgens mij wordt deze exchange door veel mensen vermeden vanwege de hoge drempel en de 'fat finger' verhalen. Het is dan ook een apart fenomeen... niet echt intuïtief/gebruiksvriendelijk en traag bovendien. Ben wat centjes aan het stoppen in tokens die nog exclusief daar te verhandelen zijn, want die drempel zorgt volgens mij wel voor dat je een early bird kan zijn op ICO's die under the radar gegaan zijn.

Heb na veel lezen nu twee tokens ingekocht: Horizon State (HST) en DOVU. HST wil blockchain inzetten om een 'ballot box'/voting platform te creëren. Gebaseerd in Australie. Hebben voeten aan de grond en wat aankondigingen op stapel. DOVU wil zich in het vaarwater van Über begeven en heeft de interesse van Jaguar Land Rover en funds van de UK-overheid.

Mijn hoop is dat als dit soort projecten met consistentie een mooie groei gaan laten zien als ze eenmaal op meer toegankelijke exchanges beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:09
wizl schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:27:
Voor mensen met Waves... wat is er met Mercury gebeurd? (op Bittrex)
damn...weer een les dat ik moet hodlen....ik had 12500MER ooit verkocht voor $500,- was nu toch $2500,- geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:20
weertenaar schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:48:
[...]

damn...weer een les dat ik moet hodlen....ik had 12500MER ooit verkocht voor $500,- was nu toch $2500,- geweest :(
Zet je coins in een wallet buiten de exchanges, dan ben je wellicht ook niet zo snel geneigd te verkopen :P (je moet dan transferen/fee's betalen en het duurt even)

Ik heb alleen wat euro's nog staan op exchange kraken en ben nu bezig met bitfinex verificaties omdat ik IOTA's wil kopen :)
Verder heb ik nu BTC-50%/ETH-10%/LTC-40% en staan allemaal in exodus.

[ Voor 19% gewijzigd door GeeMoney op 14-11-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 07:37
weertenaar schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:48:
[...]

Het is natuurlijk ook net wat je met die $500,- gedaan hebt, je hebt het waarschijnlijk verkocht om iets anders te kunnen kopen waar je hopelijk winst mee gemaakt hebt. Als... als...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:31:
Misschien een hele domme vraag, maar waarom traden mensen niet op Plus500? Ik weet dat ze alleen de bekende munten hebben, maar volgens mij is het behoorlijk laagdrempelig.
Blijf ver weg van plus500, is een obscuur bedrijf gestationeerd in Cyprus. Je betaalt hoge rente en ze hebben onduidelijke contracten die snel aflopen, waardoor je ineens een goede positie kwijt kan zijn. Ecjht een scam.

IG Markets is beter voor CFD's en hebben goede klantenservice, je kan ze bellen als er wat is. Pas wel op voor soms hoge spread en koersen die kunnen afwijken. Ben nu zelf naar IC Markets (IC, 1 letter verschil) aan het kijken, iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Tourniquet schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:34:
De verwachting bij sommigen dat na de nieuwe difficulty-protocol van BCH alle miners weer van BTC naar BCH zouden gaan komt nog niet echt uit:

https://fork.lol/pow/hashrate

Het gemiddelde van de afgelopen 3 uur:
BTC: 9,22 Exahashes/s
BCH: 1,67 Exahashes/s

In praktijk blijkt dus dat de verhouding tussen hashingpower ongeveer gelijk aan de prijsverhouding (grofweg 1:5,5).
Zou dit er niet meer mee te maken hebben?
" For example, using the DARI of the last block we can estimate that a BTC miner could potentially collect (6.99 / 4.60 =) 1.52 times the reward (in USD) that a BCH miner could collect. "

Gisteren lagen ze heel dicht tegen elkaar soms de bch voor dan weer de btc en dan zag je een heel ander patroon, ook terug te zien in de grafiek.
Ik weet niet hoe stabiel die verhouding is en of bch de difficulty nog lager kan maken zodat de verhouding weer ten gunste van bch uitvalt. Denk niet dat prijs wordt meegenomen in die berekening dus in theorie zou btc de winnaar moeten worden.

Zit me net te bedenken als bct nu al 1,52x is zouden dan niet de laatste miners ook naar btc overstappen zodat de verhouding nog meer doorslaat naar bct en daarmee dit keer bch nu tot stilstand komt?
Food for thought :9

[ Voor 8% gewijzigd door ErikRo op 14-11-2017 12:17 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 17:09
Rouge Baste schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:00:
[...]

Het is natuurlijk ook net wat je met die $500,- gedaan hebt, je hebt het waarschijnlijk verkocht om iets anders te kunnen kopen waar je hopelijk winst mee gemaakt hebt. Als... als...
dat was al omgerekend ;) ik heb er toen BTC van gekocht, die zijn nu $500,- waard.....
en voor de rest idd...als als als.....

het zijn nog altijd gratis $500,- 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:10
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:42:
[...]

Zijn er trouwens mensen die op GDAX zitten? :) ben benieuwd naar jullie ervaringen
Ik gebruik GDAX voor sepa overboekingen (aankoop en verkoop)

Mijn ervaring is dat ik daardoor vele euro's heb bespaard aan transactiekosten en fee's.
Limit order is gratis, sepa opname slechts 15 cent en altijd binnen 2 werkdagen op de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 22:05
Ik zit nu op WEX.NZ, voortzetting van BTC-E. Is dat nog een beetje betrouwbaar? Vind het altijd fijn werken nameijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Rudy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:34:
Daarnaast zien we nu de opkomst van JavaScript/web assembly miners, met name Monero op www.coinhive.com. Echter wat niet veel mensen weten is dat AEON (https://aeon.cash) een fork is van Monero en ontwikkelt wordt door iemand die aan beide coins werkt.

Nu is het zo dat AEON geen duidelijke roadmap heeft, maar dit is niks meer dan een rebase van Monero met een makkelijker algoritme zodat mobiele telefoons ook crypto kunnen minen. Je kunt de rest zelf wel invullen hoe dat gaat aflopen. Op dit moment heeft het een market cap van 20.000.000 en staat op plek nummer 150, deze kan makkelijk 5 keer omhoog gaan en nog steeds geen 'grote speler' zijn.
Ik kan niet spreken van uw andere tips maar AEON zou ik toch voorzichtig mee zijn, 1 anonieme developper die al heel lang geen update meer heeft gebracht. De code is gebaseerd op oudere monero code maar die laatste heeft al veel nieuwigheden gehad die AEON nog niet heeft. Ik denk als AEON terug updates gaat krijgen dat er iets in zit, maar voorlopig toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 15:44
ErikRo schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:12:
[...]
Zit me net te bedenken als bct nu al 1,52x is zouden dan niet de laatste miners ook naar btc overstappen zodat de verhouding nog meer doorslaat naar bct en daarmee dit keer bch nu tot stilstand komt?
Wat fork.lol niet meeneemt zijn de fees die de miners ook verdienen. Momenteel is dat tussen de 3 en 8 BTC per block, voor BCH is het 0.00iets BCH. Dus dat maakt het verschil nog een stuk groter.Inderdaad niet waar :)

En BCH komt niet tot stilstand, zelf een enkele miner kan de chain in leven houden door het nieuwe difficulty algoritme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
unrealbe schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:58:
[...]

Ik kan niet spreken van uw andere tips maar AEON zou ik toch voorzichtig mee zijn, 1 anonieme developper die al heel lang geen update meer heeft gebracht. De code is gebaseerd op oudere monero code maar die laatste heeft al veel nieuwigheden gehad die AEON nog niet heeft. Ik denk als AEON terug updates gaat krijgen dat er iets in zit, maar voorlopig toch niet.
Ja klopt, vergeet alleen niet dat behalve FlufflyPony (er gaat een gerucht rond dat hij tegelijkertijd Smooth is) de rest van het Monero team ook zo'n beetje anoniem is (https://getmonero.org/community/team/). Dit heeft trouwens erg veel te maken met de visie van het team over onder andere open source ontwikkeling, zo hebben de ontwikkelaars afaik ook geen ICO geld ontvangen of iets.

Er is al een redelijke tijd geen update meer uitgebracht, dat maakt het rebasen met Monero dus ook zo lastig. Ik ben van mening dat hier ook wat langer mee gewacht is omdat Monero nog te snel in ontwikkeling was. AEON is in 2014 uitgebracht met de gedachte dat telefoons ooit snel genoeg zijn voor het minen van cryptocurrency, en die tijd is nu aangebroken. Smooth heeft ook al aangekondigd dat de rebase op zijn to-do lijstje staat ± 2 maanden geleden. Het is allemaal nogal gissen, ook zonder concrete roadmap. Maar als je iets verder zoekt komt er van alles boven water. Wat voor mij genoeg is om in te investeren, maar ik snap dat anderen hier minder makkelijk mee in zee gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Rudy op 14-11-2017 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
DaCoTa schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:05:
[...]

Wat fork.lol niet meeneemt zijn de fees die de miners ook verdienen.
Toch wel:
he DARI (Difficulty Adjusted Reward Index) is a way to compare the rewards of two chains that share the same reward system. The following calculation is used to determine the DARI:

(block coinbase+fees in satoshis) / (block difficulty) * (exchange rate in USD)

With this result we can compare the two chains. For example, using the DARI of the last block we can estimate that a BTC miner could potentially collect (8.33 / 5.10 =) 1.63 times the reward (in USD) that a BCH miner could collect.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:07:
[...]

Ben nu zelf naar IC Markets (IC, 1 letter verschil) aan het kijken, iemand daar ervaring mee?
Alleen met FX, niet meer CFD's of andere meuk. Erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
een persbericht
mining is vanaf nu verboden in china

Tencent Finance "frontlinie" Liu Peng

Binnenlandse wettelijke vereisten om de bitcoin-uitwisseling te sluiten, de bitcoin stroomopwaarts van de industriële keten - "mijnbouw", begon ook te worden beïnvloed.

14 november, Tencent Finance "front-line" geleerd van het Bitcoin Minerskantoor, Sichuan Electric Power Company heeft een circulaire uitgegeven dat het gebruik van elektriciteit voor de productie van bitcoin illegale operaties is, waarbij netgekoppelde waterkrachtcentrales de productie van bitcoin moeten stoppen, of zullen zijn Wees "te worden opgelost netwerkstraf

heb een stuk vertaald via google niet echt duidelijk lol
hier de link
http://finance.caijing.com.cn/20171114/4360561.shtml
gooi het zelf maar eens in google
en neem het met een korrel zout he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
China wil natuurlijk niets wat Westers is adopteren, Bitcoin is er daar natuurlijk weer 1 van. Ze hebben toch ook al een eigen cryptocoin op geselecteerde exchanges die dan opeens wel mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
- Dat is nog geen reden om hier ook maar de link te droppen -

[ Voor 75% gewijzigd door .oisyn op 14-11-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
wally228 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:43:
een persbericht
mining is vanaf nu verboden in china

Tencent Finance "frontlinie" Liu Peng

Binnenlandse wettelijke vereisten om de bitcoin-uitwisseling te sluiten, de bitcoin stroomopwaarts van de industriële keten - "mijnbouw", begon ook te worden beïnvloed.

14 november, Tencent Finance "front-line" geleerd van het Bitcoin Minerskantoor, Sichuan Electric Power Company heeft een circulaire uitgegeven dat het gebruik van elektriciteit voor de productie van bitcoin illegale operaties is, waarbij netgekoppelde waterkrachtcentrales de productie van bitcoin moeten stoppen, of zullen zijn Wees "te worden opgelost netwerkstraf

heb een stuk vertaald via google niet echt duidelijk lol
hier de link
http://finance.caijing.com.cn/20171114/4360561.shtml
gooi het zelf maar eens in google
en neem het met een korrel zout he
Altijd vertalen naar Engels, dat werkt doorgaans een stuk beter.
De focus lijkt vooral te liggen op hydro power stations die overproductie aan electriciteit die ze anders weggooien, nu inzetten om te minen. Dit maakt de electriciteit van dergelijke aanbieders erg goedkoop, maar wordt gezien als oneerlijke concurrentie. Het lijkt erop dat het vooral hen verboden wordt om mining in te zetten. Maar het blijft een vage vertaling van een vaag artikel, dus ik weet het ook niet zeker :P

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 14-11-2017 14:00 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:16

Ethirty

Who...me?

Waren de Chinezen niet 1 van de drijvende krachten achter de mining? Gaat die hash-power straks dan wegvallen?

Dat zou de hele dynamiek en verhouding tussen coins kunnen veranderen, toch?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Hier wat meer info over mining farms die worden gesloten in China: https://themerkle.com/sev...down-local-sources-claim/
.edit: meer nieuwssites die dit rapporteren: https://cointelegraph.com...p-power-to-bitcoin-miners

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 14-11-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Mastercard
Iemand enig idee voor een eventuele samenwerking?
https://www.coindesk.com/...ns-use-speeding-payments/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
.oisyn schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:19:
Hier wat meer info over mining farms die worden gesloten in China: https://themerkle.com/sev...down-local-sources-claim/
.edit: meer nieuwssites die dit rapporteren: https://cointelegraph.com...p-power-to-bitcoin-miners
Hier wat andere info :? https://twitter.com/cnLedger/status/930436656045342720

Wie het weet mag het zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Er zijn inmiddels wel vaker berichten over de "oude" spelers die met blockchain aan de gang willen, maar kans is groot dat ze dan uiteindelijk kiezen voor een gesloten eigen implementatie en niet iets als BTC of ETH.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al bevestigd is of dat het veel impact op de koers gaat hebben, maar alles wat de dominante en 'centrale' positie van het Chinese mijnen ondermijnt is op langere termijn sowieso goed nieuws denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven666pwnd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
Iemand ook toevallig 500 TRON TRX opeens in zijn of haar wallet op binance?

Plaatste deze post iets te snel. http://lifeofcrypto.nl/tron-trx-airdrop-op-binance/

[ Voor 36% gewijzigd door sven666pwnd op 14-11-2017 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:53
sven666pwnd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:52:

Plaatste deze post iets te snel. http://lifeofcrypto.nl/tron-trx-airdrop-op-binance/
Jep, ter waarde van omgerekend 1 dollar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:33

Ik had deze al eens gekregen. Dit is dus de 2de airdrop?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:31
wizl schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:27:
Voor mensen met Waves... wat is er met Mercury gebeurd? (op Bittrex)
Thx voor de tip! Ik bleek er nog 12500 te hebben! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Ja ik ook. Weet nu hoe ik aan die 500 TRX bij Liqui kom.
Toch aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
De visie van ETC is Internet of Things, en dit is duidelijk een kortere termijn investering. Op dit moment is de etcsummit aan de gang (www.etcsummit.com) waarin onder andere IOHK en ook www.etcdevteam.com hun nieuwe plannen e.d. mbt Ethereum presenteren.

Als je een goed beeld wilt krijgen van wat ETC wilt doen, zou ik hier de transcripties van gaan lezen. Totdat deze beschikbaar zijn is dit wel een aanrader: https://grayscale.co/wp-c...sic-Investment-Thesis.pdf en natuurlijk de roadmap die op etcdevteam.com staat.
Wat mij betreft tot op heden nog steeds een ondergewaardeerde munt. Ik volg die nu toch al een tijdje, er zitten mooie dingen aan te komen. Ietwat jammer van de pump vlak voor de Summit. Maar trading gewijs staat deze nog steeds op een interessant instap moment. Ik zie die toch wel een mooie stijging maken in het volgende jaar.

Het is momenteel ook de enigste munt die ik mine. Ik ben dus blij eindelijk eens iets positief over die munt te lezen!
Of toevallig nog een IRC kanaal om te komen idlen? :o
Dat heb je ondertusen gevonden zie ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte op mijn telefoon altijd Bitcoin Koers IQ als app, maar hebben jullie een goed alternatief waarbij ik in euro's de waarde kan zien van de coins? Het lijkt erop dat mijn app niet meer goed update. Als ik de coin open klik gaat de coin pas de huidige koers weergeven....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jt81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:25:
Ik gebruikte op mijn telefoon altijd Bitcoin Koers IQ als app, maar hebben jullie een goed alternatief waarbij ik in euro's de waarde kan zien van de coins? Het lijkt erop dat mijn app niet meer goed update. Als ik de coin open klik gaat de coin pas de huidige koers weergeven....
Blockfolio werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rednaz420 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:23:
[...]

Ik had deze al eens gekregen. Dit is dus de 2de airdrop?
zitten jullie ook in hun telegram? https://t.me/nl_crypto_chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens een site die niet alleen over btc gaat, maar meer op altcoins gericht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

gebruik zelf bitcoin ticker widget om altijd wat koersen in beeld te hebben. en als je die aantikt krijg je de grafiek te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 21:26
Drakdoo vind ik zeker geen misse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper623
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
_ferry_ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:47:
[...]

gebruik zelf bitcoin ticker widget om altijd wat koersen in beeld te hebben. en als je die aantikt krijg je de grafiek te zien.
Het grootste nadeel hieraan vind ik dat deze app altijd de prioriteit geeft aan de exchange kraken. Soms verandert de app zonder dat ik het door heb van bittrex in kraken als ik van munt wijzig.

“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik gebruik voor m'n Bittrex wallet status Coin Ticker (iOS) en voor live stats Blockfolio maar die toont inderdaad niet alles van Bittrex. Ben nog wel opzoek naar een app die dit beide kan want de live stats kloppen nooit 100% met Bittrex :(

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Sc0tTy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:35:
Ik gebruik voor m'n Bittrex wallet status Coin Ticker (iOS) en voor live stats Blockfolio maar die toont inderdaad niet alles van Bittrex. Ben nog wel opzoek naar een app die dit beide kan want de live stats kloppen nooit 100% met Bittrex :(
Ik liep zelf ook tegen een aantal van dit soort zaken aan en daarnaast kan je Blockfolio inhoud niet delen tussen meerdere devices. Daarom heb ik iets gemaakt dat live de waardes van mijn munten ophaalt bij de Exchange waar ik ze heb staan en dit omzet naar een .png die ik ergens kan embedden of in een browser kan laden. Een voorbeeld (wel live waarden van Bittrex, maar voorbeeld coins):

Afbeeldingslocatie: https://www.marklanphen.nl/wallet/img.php?id=1

Mochten anderen dit ook interessant vinden, dan kan ik wel kijken of ik het door kan ontwikkelen en door gebruikers zelf instelbaar kan maken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Nu online
Yeah, ik ben zelf software ontwikkelaar en zat er al aan te denken om zo iets te maken. Leek me wel een leuk hobbie project. Alleen ik heb de komende weken nog even geen tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Sc0tTy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:43:
Yeah, ik ben zelf software ontwikkelaar en zat er al aan te denken om zo iets te maken. Leek me wel een leuk hobbie project. Alleen ik heb de komende weken nog even geen tijd.
Heb dit met PHP+JSON gemaakt en heb er al rekening mee gehouden dat mensen niet zomaar de Dollar/Euro waarde willen laten zien van hun complete portfolio. Dus is er ook een instelling om de verhouding van munten (aantal of Dollar waarde) binnen je portfolio te tonen, zonder totaal bedragen. Ook erg handig om te embedden als mensen vragen welke munten men in de portfolio heeft. Op Reddit maakt men vaak complete opsommingen, het is veel handiger om even een afbeelding te sharen met de percentages van munten.

Verder heb ik rekening gehouden met snapshots om dag X met dag Y te kunnen vergelijken, altijd leuk achteraf :)

Afijn, als meer mensen interesse hebben dan wil ik er wel meer tijd in steken. Of als iemand mee wil helpen...

Ps @Sc0tTy, geen tijd hebben is geen excuus, ik werk ook meer dan 60 uur per week, dit is gewoon een leuke hobby waar je tijd voor moet maken :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Nu online
Taro schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:49:
[...]
Ps @Sc0tTy, geen tijd hebben is geen excuus, ik werk ook meer dan 60 uur per week, dit is gewoon een leuke hobby waar je tijd voor moet maken :)
True, maar dat is een andere discussie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:53
Kan iemand mij een goede exchange aanbevelen? Eentje waarbij ik ook tegen euro's kan kopen, en een fatsoenlijke app heeft om transacties te doen.

Ik gebruik Kraken. Of beter: probeer het te gebruiken. 99 van de 100x werkt het niet....echt brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 16:53

Woohooo

Smilie, James Smilie

ruudonline schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:51:
Kan iemand mij een goede exchange aanbevelen? Eentje waarbij ik ook tegen euro's kan kopen, en een fatsoenlijke app heeft om transacties te doen.

Ik gebruik Kraken. Of beter: probeer het te gebruiken. 99 van de 100x werkt het niet....echt brak.
Ik gebruik Kraken om euros over te maken in crypto naar voornamelijk Bittrex en soms Poloniex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Laatst online: 10:53
Woohooo schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:58:
[...]

Ik gebruik Kraken om euros over te maken in crypto naar voornamelijk Bittrex en soms Poloniex
Dank.
Je stort dus euro's naar Kraken via SEPA, dan koop je bijv. bitcoins en die stort je door naar Bittrex? Gebruik je dan 'My bittrex Wallet' om te handelen, of is er een betere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
ruudonline schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:04:
[...]

Dank.
Je stort dus euro's naar Kraken via SEPA, dan koop je bijv. bitcoins en die stort je door naar Bittrex? Gebruik je dan 'My bittrex Wallet' om te handelen, of is er een betere optie?
Gebruik lekker Coinbase, kun je gelijk op Gdax. Dat Kraken loopt alleen maar vast de hele tijd, van wat ik hier lees. Als je je aanmeld bij een exchange om met FIAT te kunnen traden geef je wel je privacy helemaal op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:04
Het is alweer een tijdje terug dat ik iets heb gepost over www.cryptotracky.com . De userbase begint rustig te groeien en het was tijd om de eerste versie die rap was gemaakt om te bouwen naar een betere AngularJS app. Dit heb ik vandaag gereleased en lijkt tot nu toe prima te gaan.

Een update tov vorige keer is dat er nu een BTC price tracker bovenin staat en een twitter om updates te blijven volgen https://twitter.com/Crypto_Tracky

Mocht je tijd over hebben en willen helpen met de ontwikkeling staat de code op github, dankzij andere tweakers wordt het steeds beter.

PS: Voor de AWS geeks onder ons, deze maand als 6 miljoen API calls gedaan met API Gateway en net zoveel lambda's uitgevoerd.

May the profit be with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Laatst online: 02-09 21:21
Dus de euro's die ik naar Kraken heb overgeschreven een tijd terug, waarvoor ik Tier 2 moest zijn, kan ik er niet terug van halen, want Tier 2 is niet voldoende? 8)7
This action is not available for tier level 2

Your current funding tier level (2) is insufficient for this functionality. Please further verify your account to increase your tier level and funding limits.

[ Voor 4% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 14-11-2017 22:25 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:19

996

Wellicht in meerdere transacties, dan lukt het wel?
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:23:
Dus de euro's die ik naar Kraken heb overgeschreven een tijd terug, waarvoor ik Tier 2 moest zijn, kan ik er niet terug van halen, want Tier 2 is niet voldoende? 8)7

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Bedragen ingeven, daar geraak ik niet eens....

Denk ik: naar XRP dan maar en weg naar Bittrex...... Zelfde melding :/

Heeft ook niets met limits te maken, heb al 2 maand ofzo niet meer gehandeld op Kraken, maar wil m'n euro's er nu wel weg richting Bittrex...

[ Voor 37% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 14-11-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:04
Kraken is wat buggy laatste tijd, zoals tiers die niet goed staan etc. Gewoon refreshen en beste van hopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:27:
Bedragen ingeven, daar geraak ik niet eens....

Denk ik: naar XRP dan maar en weg naar Bittrex...... Zelfde melding :/

Heeft ook niets met limits te maken, heb al 2 maand ofzo niet meer gehandeld op Kraken, maar wil m'n euro's er nu wel weg richting Bittrex...
Ik heb vanavond met ETH en LTC van Kraken weggehaald. Ik kreeg ook allemaal random foutmeldingen over dat mijn Tier 3 te laag was. :X Maar na een half uurtje steeds maar blijven proberen lukte het wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Zie de topicwarning:

"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 14-11-2017 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
ChiLLeR schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:11:
Weet iemand projecten of applicaties die werken met Bitcoin of een andere coin? Dus real-life uitwerkingen van iets dat profiteert of gebruik maakt van de coins. Ik ben er namelijk wel benieuwd naar, erg lastig te vinden in ieder geval. Zonder dit soort voorbeelden zal het naar mijn idee nooit iets worden.
Je kan wachten tot dat gebeurt. Maar dan ben je te laat :-)
SONM, Render Token van OTOY en GOLEM zijn makkelijk te begrijpen voorbeelden van praktische applicaties van blockchain & mining. Google maar...

(creeeren allemaal een supercomputer dmv een netwerk van computers, wil je iets renderen mag je in tokens betalen. Stel je je computer beschikbaar, wordt je in tokens betaald)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Hou is op met dat gezeik over Kraken elke keer. Moderator heeft hier gister nog een bericht over gepost.

Iedereen weet nu wel dat het een kut exchange is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Taro schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:30:
*Ahum*

Zie de topicwarning:

"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Ik zaag toch nergens over het "o-zo slechte Kraken"? Ik meld een concreet probleem en was benieuwd of anderen die ook hadden. In de topicwarning staat niet dat het woord "Kraken" nooit meer mag vallen.

[ Voor 8% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 14-11-2017 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op bittrex regelmatig dat mijn wallet saldo in BTC bij openen van de pagina ongeveer 0,05 btc lager aangeeft dan wanneer ik de pagina refresh. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:33:
[...]
Ik zaag toch nergens over het "o-zo slechte Kraken"? Ik meld een concreet probleem en was benieuwd of anderen die ook hadden.
Ik zeg niets over jouw reactie, maar wel over een aantal reacties op een rij over Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
ruudonline schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:51:

Heb op aanraden van velen hier een account op Bitstamp gemaakt. Niet veel coin keuze, maar wel EUR SEPA zoals Kraken. Verificatie was ook op 12u rond. M'n overschrijving is momenteel wel nog onderweg (atm 24u).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Nu online
Houden jullie EMC2 in de gaten ? 82.88% omhoog in 24 uur. Forecast lijkt gunstig (ben daar nog niet zo heel bedreven in dus forgive me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0tTy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:50:
Houden jullie EMC2 in de gaten ? 82.88% omhoog in 24 uur. Forecast lijkt gunstig (ben daar nog niet zo heel bedreven in dus forgive me if I'm wrong)
Ik zag het voorbij komen ja, zijn inmiddels ook op bittrex te vinden. Ik durf er toch niet in te stappen op dit punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dummy5
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 18:47
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:19:
[...]

Ik zag het voorbij komen ja, zijn inmiddels ook op bittrex te vinden. Ik durf er toch niet in te stappen op dit punt.
als ik cryptocoin radar zie verwachten ze dat ie stijging nog wel 24 u aanhoudt.
maar vind het ook lastig op dit punt.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:45
Naar aanleiding van de vele vragen met betrekking tot het volgen van je Portfolio heb ik besloten om een publiekelijke versie te maken van mijn spreadsheet in Google Docs. https://docs.google.com/s...zPOSI4VY/edit?usp=sharing

Deze spreadsheet gebruikt een zeer handige plugin gemaakt door Julien Ik heb zijn plugin gebruikt en daar mee lopen spelen in samenwerking met wat functies om tot een handig overzicht te kunnen komen.

Als het goed is kun je de spreadsheet kopieren (File --> make copy), plugin installeren en zelf bijwerken met je eigen portfolio.
Onderaan kun je een nieuwe rij toevoegen (copy paste de bestaande rij). Zodra je de code van de munt van coinmarketcap hebt ingevuld en de hoeveelheid munten rekent hij zelf de rest uit. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Overzicht crypto currencies portfolio

Oorspronkelijk heb ik dit overzicht gemaakt om met vrienden te delen en bij te houden welke munten we interessant vinden en waarom. Ook kunnen we het vertrouwen aangeven, of het een munt is die we voor de lange termijn willen hebben of om op korte termijn mee te handelen. Dit is een overzicht en ik heb random waardes ingevuld, evenals random munten toegevoegd.

Edit: Dit is natuurlijk niet perfect, bijvoorbeeld: zo is je portfolio ontwikkeling gebasseerd op de gemiddeldes van de munten. Mocht je dus transacties hebben gedaan dan worden die niet goed meegenomen in hoeveel je portfolio percentueel gestegen is. Dat trekt weer automatisch bij na 24 uur.

[ Voor 9% gewijzigd door walletje-w op 15-11-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dummy5 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:28:
[...]

als ik cryptocoin radar zie verwachten ze dat ie stijging nog wel 24 u aanhoudt.
maar vind het ook lastig op dit punt.
Cryptocoin radar? Link a.u.b.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:12
Nog even en ik zit weer break even op 6200 euro met bitcoins. Sinds afgelopen weekend besloten om er gewoon even neit aan te zitten en alleen te observeren. Op momenten wanneer ik dacht te verkopen ging hij juist stijgen, en wanneer ik dacht te kopen ging hij juist zakken. Omgekeerde beslissingen.

Voor de gene die afgelopen weekend bitcoins hebben gekocht op 4600 die hebben lekker een mooie stijging gehad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

com2,1ghz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:47:
Nog even en ik zit weer break even op 6200 euro met bitcoins. Sinds afgelopen weekend besloten om er gewoon even neit aan te zitten en alleen te observeren. Op momenten wanneer ik dacht te verkopen ging hij juist stijgen, en wanneer ik dacht te kopen ging hij juist zakken. Omgekeerde beslissingen.

Voor de gene die afgelopen weekend bitcoins hebben gekocht op 4600 die hebben lekker een mooie stijging gehad _/-\o_
Ja ik heb goeie momenten gehad (verkopen op 6600 bijvoorbeeld).
Maar ook mindere (de rest verkopen op 4800, omdat het omlaag bleef gaan en ik dat voor mezelf als minimum had gezet). En daarna dus weer voor meer geld terug mogen kopen :z
Daarna nog wel wat winst gehad met BCC, maar al de portfolio niet echt kunnen spekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:39
com2,1ghz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:47:
Ik zou toch graag willen dat ik tot die mensen zou behoren, maar dat is door gebrek aan balls niet het geval...

En ik ben erg m'n best aan het doen om me in te lezen en de juiste sites/exchanges etc te gebruiken, maar nogmaals: balls of steel ontbreken... ;)

Wel super tof te lezen hoe iedereen er mee om gaat en hoe meningen kunnen verschillen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:12
RustStorm schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:57:
[...]

Ik zou toch graag willen dat ik tot die mensen zou behoren, maar dat is door gebrek aan balls niet het geval...

En ik ben erg m'n best aan het doen om me in te lezen en de juiste sites/exchanges etc te gebruiken, maar nogmaals: balls of steel ontbreken... ;)

Wel super tof te lezen hoe iedereen er mee om gaat en hoe meningen kunnen verschillen. :)
Toevallig behoor ik tot een van die mensen. Niet met de bedoeling om bitcoins te houden maar toen even voor 350 euro via happycoins bitcoins te kopen om weer BCH ervan te kopen. Gelukkig bleef die transactie voor 2 dagen hangen waardoor mijn verlies nu minder is geworden. Greediness...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
ETH is al dagen langzaam omhoog aan het gaan. Ben benieuwd of we de 300 euro doorbreken vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Mirved schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:05:
ETH is al dagen langzaam omhoog aan het gaan. Ben benieuwd of we de 300 euro doorbreken vandaag.
Zelfde geld voor BTC en LTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik zie dat de transaction fee voor btc nog niet echt gedaald is. Er wordt nog geadviseerd om 700 satoshis/byte mee te sturen met btc (via https://bitcoinfees.earn.com).
Ik wil toch weer een beetje gaan inkopen maar wat is nu de beste manier om in te kopen (voor de fork kocht ik btc in) maar met deze hoge fee kan het misschien beter en sneller?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Waar moet je BTC naar toe ?
Als het naar een exchange is, dan kun je misschien een andere coin kopen, die naar de exchange sturen en dan BTC kopen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

madmaus schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:17:
Ik zie dat de transaction fee voor btc nog niet echt gedaald is. Er wordt nog geadviseerd om 700 satoshis/byte mee te sturen met btc (via https://bitcoinfees.earn.com).
Ik wil toch weer een beetje gaan inkopen maar wat is nu de beste manier om in te kopen (voor de fork kocht ik btc in) maar met deze hoge fee kan het misschien beter en sneller?
Vreemd, want als ik op https://jochen-hoenicke.de/queue/#2h kijk zou 100-120 sat/byte momenteel genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:10
Waar gaat dit precies over? Zojuist per mail ontvangen..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qLjPv72.png

[ Voor 15% gewijzigd door Systemadmin op 15-11-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
ZeRoC00L schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:23:
Waar moet je BTC naar toe ?
Als het naar een exchange is, dan kun je misschien een andere coin kopen, die naar de exchange sturen en dan BTC kopen.
Bittrex.com.
Tot nu heb heb ik enkel BTC ingekocht ooit.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Tja, de mempool zit nog 'vol', rond de 100.000 transacties die wachten, dus ja, de fee zal hoog zijn.
https://blockchain.info/nl/charts/mempool-size

Er zit niets anders op dan een hoge fee te pakken (of lang wachten) of een andere coin (LTC wordt volgens mij hiervoor regelmatig gebruikt), maar dat zul je even moeten narekenen.

[ Voor 7% gewijzigd door ZeRoC00L op 15-11-2017 09:51 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migila
  • Laatst online: 29-11-2023
Ik heb een account bij bl3p (bitonic). Stort daar geld heen met ideal en koop dan btc op hun exchange.

En dan kan ik het over maken naar bittrex voor groter aanbod alt coins.

[ Voor 26% gewijzigd door migila op 15-11-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Mirved schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:05:
GeeMoney schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:09:
[...]

Zelfde geld voor BTC en LTC :)
Volgens mij is BTC al wel door de 300 hoor... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Theniers schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:10:
[...]

[...]

Volgens mij is BTC al wel door de 300 hoor... :Y)
Hij bedoelt euro's denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

The service is unavailable. bij Bittrex, ben ik de enige?

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
NoE schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:14:
Nee, heb hier ook al de hele ochtend last van een trage & niet werkende bittrex site.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
NoE schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:14:
Bij mij doet Bittrex ook vreemd inderdaad. Hij wil wel laden, maar geen overzicht van orders, bid/ask en dergelijke.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:45
Wat betreft "ballen hebben", ik heb die ook niet, maar een plan maken en daaraan vasthouden werkt voor mij goed, i.c.m. jezelf (in ieder geval op BTC) te verbieden market orders te plaatsen en alleen maar met limit orders te werken.

Mijn overtuiging was dat BCH een pump en dump was, zoals ik vooraf al postte, en dat de BCH FUD gewoon de gebruikelijke FUD was die even nodig was voor een hardnodige BTC correctie.

Dieptepunt vervolgens ingeschat a.d.h. van eerdere correcties dit jaar en de algemene trend op twitter en andere platformen, en de orders geplaatst. Bijna alles teruggekocht tussen 5500 - 5750 USD (4650 - 4850 EUR) terwijl ik lag te slapen, alleen op Bitstamp is m'n diepste buy order voor 5500 USD niet aangetikt doordat de koers daar altijd wat hoger staat, dat heb ik later nog teruggekocht voor 5950.

Toch knaagt het nog een beetje dat ik eigenlijk had ingeschat dat het nog wat verder ging wegzakken. Ben er nog niet uit of de BTC bulls echt zo sterk zijn om het zo te beperken, zelfs met zoveel FUD, of dat er nog een staartje komt. Even over nadenken en weer een plan maken :P

(Disclaimer; nee de top had ik niet helemaal perfect met alles al verkocht tussen 6700 - 7100 USD voordat het verder steeg :P. Maar ook dan, vasthouden aan het plan, geen FOMO, en wachten tot de dip.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 21:26
Systemadmin schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:40:
Waar gaat dit precies over? Zojuist per mail ontvangen..

[afbeelding]
https://blog.bitmex.com/bitcoin-cash-futures-now-live/

Ja, dit is al het 3de nieuws op rij waar Bitcoin cash gedumpt gaat worden:

Coinbase in januari.
Bitmex.
En bitcash hedgefonds v.a. 14 november.
https://hype.codes/bitcoi...-will-sell-173k-bcc-coins
https://www.prnewswire.co...h-proceeds-300543428.html

EDIT:
XAPO stond er ook ergens bij eind december sell of.

[ Voor 25% gewijzigd door NickChange op 15-11-2017 10:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Evianon schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:21:
Wat betreft "ballen hebben", ik heb die ook niet, maar een plan maken en daaraan vasthouden werkt voor mij goed, i.c.m. jezelf (in ieder geval op BTC) te verbieden market orders te plaatsen en alleen maar met limit orders te werken.

Mijn overtuiging was dat BCH een pump en dump was, zoals ik vooraf al postte, en dat de BCH FUD gewoon de gebruikelijke FUD was die even nodig was voor een hardnodige BTC correctie.

Dieptepunt vervolgens ingeschat a.d.h. van eerdere correcties dit jaar en de algemene trend op twitter en andere platformen, en de orders geplaatst. Bijna alles teruggekocht tussen 5500 - 5750 USD (4650 - 4850 EUR) terwijl ik lag te slapen, alleen op Bitstamp is m'n diepste buy order voor 5500 USD niet aangetikt doordat de koers daar altijd wat hoger staat, dat heb ik later nog teruggekocht voor 5950.

Toch knaagt het nog een beetje dat ik eigenlijk had ingeschat dat het nog wat verder ging wegzakken. Ben er nog niet uit of de BTC bulls echt zo sterk zijn om het zo te beperken, zelfs met zoveel FUD, of dat er nog een staartje komt. Even over nadenken en weer een plan maken :P

(Disclaimer; nee de top had ik niet helemaal perfect met alles al verkocht tussen 6700 - 7100 USD voordat het verder steeg :P. Maar ook dan, vasthouden aan het plan, geen FOMO, en wachten tot de dip.)
Had gewild dat ik wat FOMO gevoel had gehad op 900 dollar. Dan had ik toch een flinke winstpakker gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migila
  • Laatst online: 29-11-2023
FireFox1980 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:47:
[...]

Had gewild dat ik wat FOMO gevoel had gehad op 900 dollar. Dan had ik toch een flinke winstpakker gehad.
Klopt, maar kan nog steeds. Kan nog zomaar de 10k aantikken dit jaar. Hoop BCH geld (zie de laatste berichten over BCH) zal terug gaan vloeien nog.

En volgend jaar lekker doorstijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

FireFox1980 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:47:
[...]

Dat FOMO gevoel hebben we allemaal wel eens. Ik hád 1,5 BTC verkocht @ ~€600 :')
Maar je kan alleen maar vooruit kijken.

#team_UTC+1

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Waar zijn alle doemdenkers van dit weekend ineens gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

ZeRoC00L schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:51:
Tja, de mempool zit nog 'vol', rond de 100.000 transacties die wachten, dus ja, de fee zal hoog zijn.
https://blockchain.info/nl/charts/mempool-size

Er zit niets anders op dan een hoge fee te pakken (of lang wachten) of een andere coin (LTC wordt volgens mij hiervoor regelmatig gebruikt), maar dat zul je even moeten narekenen.
Die link laat de grootte van de mempool zien in bytes, dat zijn niet het aantal wachtende transacties. Dat zijn er momenteel nog zo'n 65.000. Een goede site om dat te zien is https://jochen-hoenicke.de/queue/#24h

Daarop kun je ook zien dat de benodigde fee helemaal niet zo extreem hoog meer is als van het weekend. Een transactie van 225 Byte zou momenteel rap opgepakt moeten worden met een fee van 80-100 satoshi/byte (dus 0,000225 BTC, oftewel $1,5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Het is leuk om te zien hoe Ripple zich goed staande weet te houden tussen de andere giganten.
Vandaag viel het mij ook op dat er een node in Amsterdam erbij is geplaatst.

Zou dit erop kunnen wijzen dat een Nederlandse bank (ING, ABN) één van de mogelijke (nieuwe) partners is van Ripple zoals David Schwartz (één van de mensen achter Ripple) zelf bevestigde op Twitter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Hiroj schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:15:
Het is leuk om te zien hoe Ripple zich goed staande weet te houden tussen de andere giganten.
Vandaag viel het mij ook op dat er een node in Amsterdam erbij is geplaatst.

Zou dit erop kunnen wijzen dat een Nederlandse bank (ING, ABN) één van de mogelijke (nieuwe) partners is van Ripple zoals David Schwartz (één van de mensen achter Ripple) zelf bevestigde op Twitter...
Ik heb ook 250 XRP's gekocht van de week. Ik denk dat het zeker voor financiële instellingen een mooie munt is. Voorlopig houd ik ze lekker vast. Net als mijn BTC/ETH/LTC/IOTA overigens.
Langetermijn hier tenzij de waarde verdubbeld is, dan haal ik mijn originele investering terug en laat ik de rest gewoon weer staan.

Dat korte trayden met crypto gaat met de bedragen die ik erin stop niet opschieten.
Ik ben meer tijd kwijt dan dat ik winst maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Tourniquet schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:14:
[...]

Die link laat de grootte van de mempool zien in bytes, dat zijn niet het aantal wachtende transacties. Dat zijn er momenteel nog zo'n 65.000. Een goede site om dat te zien is https://jochen-hoenicke.de/queue/#24h
Kan overigens ook bij blockchain.info: https://blockchain.info/charts/mempool-count
En live: https://blockchain.info/unconfirmed-transactions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ja klopt, maar het mooie van https://jochen-hoenicke.de/queue/ vind ik dat je in 1 oogopslag ook de benodigde fee kunt aflezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Tourniquet Het is idd een mooie grafiek ja. Ik wacht nog altijd op 2 transactions van anderen (voor een gedeeld verjaardagscadeau voor iemand :P) van voor het weekend, maar die cheapskates hebben zo'n 35 sat/byte aan fee gebruikt. Goed om te zien dat die pool van transactions bijna aangeboren wordt :)

Pagina: 1 ... 37 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]