[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.174 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2P2me
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07:40
Ik lees hier verhalen over lange btc wachttijden. Hoe kan het dat ik gister btc van gdax naar litebit kon sturen en daar verkocht heb voor litebit credits binnen 15 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
P2P2me schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:50:
Ik lees hier verhalen over lange btc wachttijden. Hoe kan het dat ik gister btc van gdax naar litebit kon sturen en daar verkocht heb voor litebit credits binnen 15 minuten?
Waarschijnlijk een hoge fee, zoals je ook hebt kunnen lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:14
BCH zakt aardig in momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 18:27
Jaïr.exe schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:47:
[...]

Hoop t ook. Heb 3 sellorders gezet op 0.3, 0.35 en 0.4

Nu ga ik niet eens meer naar dat gebeuren kijken en lekker van de avond genieten. Kocht in wanneer BCH 1400 USD was, misschien zal het wel op dat bedrag schommel de komende dagen.
Welke exchange gebruik je voor bch? Ben namelijk nog op zoek, de verificatie her en der duurt te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Junia schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:54:
[...]

Welke exchange gebruik je voor bch? Ben namelijk nog op zoek, de verificatie her en der duurt te lang.
Binance. Daar staat Bitcoin Cash wel als BCC ipv BCH

[ Voor 8% gewijzigd door Jaïr.exe op 12-11-2017 20:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
Stijgt al 3 kwartier. Alleen nu minder hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
bas68 schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:55:
[...]

Ik kijk liever via een exchange naar de prijs. Want via coinmarketcap is de prijs niet echt actueel. BCH is de afgelopen 3 kwartier van 0.23 BTC naar 0.22 BTC aan het schommel. Soms uitschieter naar 0.24 BTC. Is de vraag wat Bithumb met het Koreaans geld nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
bas68 schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:55:
[...]

Welke site gebruik je voor het actuele overzicht ala coinbase ?
Bij mij zakt hij namelijk iets met af en toe een piekje omhoog?
(https://nl.investing.com/currencies/bch-eur)

[ Voor 19% gewijzigd door GeeMoney op 12-11-2017 21:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
De mining difficulty is zojuist aangepast. Waar het eerder 1.65x profitable was om BCH te minen is nu BTC 2.33x meer profitable.

https://fork.lol/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas68
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-11-2024
GeeMoney schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:59:
Welke site gebruik je voor het actuele overzicht ala coinbase ?
bittrex. Maar idd; nu dus weer dalende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ben erg benieuwd naar de nacht wanneer Korea weer wakker wordt. Vannacht begon het BCH spektakel om rond 1 a 2uur :)

Heb mijn stoploss op 3000 gezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
Zoek me echt rot naar een wallet die BTG kan houden, maar die bestaat vooralsnog niet!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
simlock schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:22:
Zoek me echt rot naar een wallet die BTG kan houden, maar die bestaat vooralsnog niet!?
Er staan er een aantal op https://bitcoingold.org/.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohooo schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:19:
Ben erg benieuwd naar de nacht wanneer Korea weer wakker wordt. Vannacht begon het BCH spektakel om rond 1 a 2uur :)

Heb mijn stoploss op 3000 gezet :+
Ik heb toch nog even verkocht op 1425. Straks als ik naar bed ga hopelijk nog terug kopen rond de 1100. en dan deze keer ook maar een sell order er uit gooien rond de 3k idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Waarom verwachten jullie vanacht nog een pump? Als ze BTC onderuit hadden willen halen was het toch efficienter geweest om het in een keer te doen?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 00:29

p0st

Dutch Reefer

biggydeen2 schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:04:
De mining difficulty is zojuist aangepast. Waar het eerder 1.65x profitable was om BCH te minen is nu BTC 2.33x meer profitable.

Kijk dat is een mooie indicator voor waar de mining power op ingezet gaat worden. Ik gok: Farms schakelen weer over op BTC waardoor alle vertraagde/stuck transacties weer afgehandeld worden en het weer "business as usual" wordt. Hopelijk deze week weer stabilisatie van BTC rond 6500 en is deze BCH Pump&Dump van epische proporties afgelopen!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Zeker nu de difficulty omhoog is, het volume (rap) aan het zakken is... ik stap niet in op BCH in ieder geval.

[ Voor 25% gewijzigd door GeeMoney op 12-11-2017 21:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:28

RvV

Ik weet ook niet of er nog gepumpt gaat worden. Er stromen in ieder geval wel weer BTC blocks binnen als tevoren. Dat is in ieder geval fijn voor de mensen die nog unconfirmed transacties hebben.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

T-8one schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:30:
Waarom verwachten jullie vanacht nog een pump? Als ze BTC onderuit hadden willen halen was het toch efficienter geweest om het in een keer te doen?
Ik verwacht dat ze ook draagkracht bij anderen zoeken. Als ze immers ineens voor 100% gaan, keldert hij daarna gigantisch. Nu gaan ze steady omhoog en durven anderen het ook aan om in te stappen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
p0st schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:31:
[...]
is deze BCH Pump&Dump van epische proporties afgelopen!
Ligt er aan of deze figuren genoeg hebben aan vele miljoenen. Mogelijk is ook dat niet genoeg en gaan ze er nog een keer voor :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas beschik ik ook niet over ballen van staal en rij ik nog steeds mee op bescheiden ritjes van bch. Geen idee wat er nog gaat komen of niet maar tot nu zijn het een leuke ritjes geweest maar wel met maar een bescheiden winst.

Ik besef me alleen wel terdege dat die winst binnen is en niet puur virtueel bestaat en dat is ook wat waard, geld wat je niet in je handen hebt kun je immers niet uitgeven. Verder heb ik nog wat in Ripple zitten en dat gaat tot nu toe ook best aardig. Het was een memorabel weekend to say at least. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin daalt even weer 200 dollar en bitcoin cash stijgt weer 200 dollar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 18:27
Ik ben heel erg benieuwd of de hard fork van bch voor morgen nog voor verassingen gaan zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:08:
Jah, ik had net wat BTC gekocht, zal daar wel door komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:08:
zou het kunnen komen doordat nu pas alle (sell) transacties verwerkt worden? doordat de miners weer terug hoppen naar de BTC?

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
NoE schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:10:
[...]

zou het kunnen komen doordat nu pas alle (sell) transacties verwerkt worden? doordat de miners weer terug hoppen naar de BTC?
Miners hebben niets te maken met transacties op een exchange, enkel met de withdrawals & deposits.

[ Voor 6% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 12-11-2017 22:15 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 18:39
BTC in vrije val modus en tegelijkertijd gaat de BHC volume omhoop op alle exchanges.

Hashrate waardes zien er ook zorgelijk uit voor BTC :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

De status update bij exodus.io liegt er ook niet om.

https://www.exodus.io/status/

[ Voor 4% gewijzigd door DutchMan op 12-11-2017 22:20 ]

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
ik begrijp dat BTC vanaf nu weer 2.67x winstgevender is voor miners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

mocht iemand nog twijfelen aan de motieven van Segwit2X, BCH en Roger Ver: YouTube: Roger Ver Explains the BCC and Segwit2x Forks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
Vrees dat de kill-pump er aan zit te komen voor BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 16-09 07:54
simlock schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:30:
Vrees dat de kill-pump er aan zit te komen voor BTC.
Heb ook datzelfde vermoeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Ik heb de BTC die ik op gdax had staan maar omgezet naar euro's. Ik durf niet naar bed te gaan terwijl ik nog BTC heb. Ik zie het morgen wel weer. Het hoeft niet zo te zijn maar ik zie het somber in, zeker als azie straks wakker word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 21:26
Ik heb de gok genomen om mijn BTC vast te houden maar eerlijk gezegd begin ik ook te twijfelen nu :P niet dat ik het überhaupt kan verkopen, maargoed...

Desalniettemin: weken geleden zei men ook dat Bitcoin nu in een bubbel zit en dat er wel een correctie zal komen. Voor BCH geldt hetzelfde: wie daar zijn dikke winst heeft gepakt gaat de boel ook weer verkopen. Het zal nog even duren maar ook daar komt een correctie lijkt me.

Verder doet dit alleen maar schade aan cryptocurrency. Dit laat alleen maar zien hoeveel macht de miners en een aantal grootkapitaalbezitters hebben, over beide munten.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Laatst online: 08:10
Auw dit doet pijn ! Gekocht op 1450 en de vorige pump met de gedachte dat ie door schoot, toen op 1300 verkocht omdat ik het niet aandurfde en heeftie weer de 1450 aangetikt...

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Als btc dit overleefd en daar ben ik van overtuigd zal de waarde sterk toenemen. Het blijft een gok maar ik blijf grotendeels in btc. Dat komt wel goed maar het zal soms even billenknijpen worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
DutchMan schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:18:
De status update bij exodus.io liegt er ook niet om.

https://www.exodus.io/status/
Als ik BTC om zou willen ruilen zou het niet eens kunnen. Het is wel zielig, alsof je een olifant ziet neergehaald worden door een leeuw...
Ik ga vandaag naar bed met een soort gevoel dat ik had met de Amerikaanse verkiezingen..

'Het zal toch niet.. ?'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Haha wat een stelletje bange doemdenkers hier zeg :D
Tuurlijk, dit is een aanval. Maar Bitcoin gaat echt niet zo snel ten onder hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Eerder vandaag las ik ergens iets over een buywall bij 0.3 BCH-BTC, het is mij niet helemaal duidelijk waar ik dat kan zien. Iemand die dat terug kan vinden en kan zien of die er nog steeds staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
T-8one schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:41:
Eerder vandaag las ik ergens iets over een buywall bij 0.3 BCH-BTC, het is mij niet helemaal duidelijk waar ik dat kan zien. Iemand die dat terug kan vinden en kan zien of die er nog steeds staat?
Kan dat wel snappen. Als die nu naar 0.3 BTC doorschiet dan is er een hele dikke pump bezig en zal die verder ''kunnen'' schieten naar 0.4 BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
BTC staat nog steeds hoger dan 3 weken terug hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simlock schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:38:
[...]

Als ik BTC om zou willen ruilen zou het niet eens kunnen. Het is wel zielig, alsof je een olifant ziet neergehaald worden door een leeuw...
Ik ga vandaag naar bed met een soort gevoel dat ik had met de Amerikaanse verkiezingen..

'Het zal toch niet.. ?'
No offense en ik weet niet om hoeveel geld het gaat (als dat uberhaubt uitmaakt) maar aangezien we in een toch wel soort van traders topic zitten, waarom hou je het niet aan op een exchange? Dan had je eea nu wel beschikbaar gehad en om kunnen zetten op de manier die jou het beste aanstond. Dit probleem was al even bekend en had imho voorkomen kunnen worden. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik had een maand ofzo geleden het omgedraaide. Ik verkocht één bitcoin voor 3700,- euro. Waarna hij in de weken erna naar bijna 7000,- groeide..

Dat terwijl iedereen wist dat een fork in de planning stond. Toch werd alles gepompt. Toen de fork afgeblazen werd was het een warboel. Naar mijn mening heeft niemand nu echt een goed beeld wat hoe de fork in de steel steekt :-)

Ik heb vanochtend wederom een nieuwe bitcoin gekocht. Met het vertrouwen dat ondanks alle heisa , we over een jaar van nu een bitcoin hebben die gewoon veel meer waard is dan nu.

Bitcoin heeft de steun van bedrijven, atm machines, credit cards, Paypal, etc etc.
Ook moet je op de meeste Exchanges bitcoin kopen om vervolgens te traden tegen alt coins.
Bitcoin is de daddy. Bitcoin cash heeft niets van ondersteuning. Alleen van de miners die het nota bene zelf gecreeerd en in de hand hebben. Een kaartenhuis is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 22:06
PilatuS schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:43:
BTC staat nog steeds hoger dan 3 weken terug hoor :P
Maar zit wel met een beroerd gevoel als ik 0.8 BTC gekocht heb tegen een koers van zo'n $7000,- en nu in een vrije val ziet zakken... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:44:
[...]

No offense en ik weet niet om hoeveel geld het gaat (als dat uberhaubt uitmaakt) maar aangezien we in een toch wel soort van traders topic zitten, waarom hou je het niet aan op een exchange? Dan had je eea nu wel beschikbaar gehad en om kunnen zetten op de manier die jou het beste aanstond. Dit probleem was al even bekend en had imho voorkomen kunnen worden. :)
Uhhhh... ja omdat een wallet veiliger is dan het op een exchange laten staan!? (les 1 crypto's??) Ik handel bijna niet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Matadores schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:46:
[...]

Maar zit wel met een beroerd gevoel als ik 0.8 BTC gekocht heb tegen een koers van zo'n $7000,- en nu in een vrije val ziet zakken... :'(
Dat hoort natuurlijk ook bij handelen. “Je kan niet altijd zessen gooien” .
En in paniek niet handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:44:
[...]

jeezzz had je me niet even je glazen bol kunnen lenen dan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
[...]

<glazen bol>
holden, komt echt wel weer terug. Denk nog steeds de 10k dit jaar te gaan zien. Na deze heisa zal BTC weer flink stijgen, net zoals na elke constanatie.
</glazen bol>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
[...]

Wat had je verwacht dan? Met een fork in het vooruitzicht. Dat het binnen 2 weken op 10.000 zou staan?
Ik niet namelijk.

Je kan het het beste een beetje simpel voor jezelf houden.
Hoe denk je dat bitcoin er over een jaar voor staat?

Dit is een leuk filmpje om eens te kijken:

Dat gastje op het begin had voor 6mil aan bitcoin waarde. Echter was de waarde toen het filmpje gemaakt werd zo'n 250,- voor één bitcoin...
Ik denk dat zijn garage inmiddels wat uitgebreid is........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Wie zegt dat BTC naar 10k gaat? Misschien gaat BCH wel naar die 10k? Misschien allebij niet?
Als iedereen de gedachten heeft dat het naar 10k gaat dan zouden er echt niet zo veel mensen overstappen naar BCH of naar een andere crypto. Die dumps en pumps zijn echt niet alleen de grote jongens maar mensen zoals ons hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ben pro-BTC, maar ik heb zo'n onderbuik gevoel dat vannacht de killswitch aan gaat.....Zit gedeeltelijk toch maar in BCH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
Lasteraar schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:50:
[...]
Dat gastje op het begin had voor 6mil aan bitcoin waarde.
Dat "gastje" is Roger Ver. Ook wel bekend als "Bitcoin Jesus". Hij zit er vanaf het begin bij en heeft niets anders gedaan dan bitcoin promoten.

Ik weet niet of het waar is maar hij schijnt vandaag 25k aan BTC naar een beurs verplaatst te hebben...
https://blockchain.info/n...M3cGGC4DvyEdf8uytoE7x9WRQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Lasteraar schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:50:
[...]

Dat gastje op het begin had voor 6mil aan bitcoin waarde. Echter was de waarde toen het filmpje gemaakt werd zo'n 250,- voor één bitcoin...
Ik denk dat zijn garage inmiddels wat uitgebreid is........
Dat gastje is dus Roger Ver. De man achter BCH. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Luuk schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:55:
[...]

Dat gastje is dus Roger Ver. De man achter BCH. ;)
lol :-D
did not know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Armo schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:55:
[...]

Dat "gastje" is Roger Ver. Ook wel bekend als "Bitcoin Jesus". Hij zit er vanaf het begin bij en heeft niets anders gedaan dan bitcoin promoten.

Ik weet niet of het waar is maar hij schijnt vandaag 25k aan BTC naar een beurs verplaatst te hebben...
Beurs als in exchange?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armo
Ja, bitfinex geloof ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

simlock schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:48:

jeezzz had je me niet even je glazen bol kunnen lenen dan!?
Je raakt in paniek en dat is nergens voor nodig. Les 1 in crypto's is wat mij betreft: don't panic.
Les 2 is: speel niet met geld dat je niet kwijt mag raken, eens overgemaakt is verloren en alles wat je wint is meegenomen.

Het is niet nodig mij dubbel te quoten, ik kan er niks aan doen dat je transactie in de wachtrij staat noch kan ik er wat aan doen om dat te verhelpen. Wel kun je er lering uit trekken voor de volgende keer. Crypto's zijn extreem volatiel in alles. Er is geen zekerheid, geen garantie. Wel kun je dingen doen om je positie iets meer zeker te stellen maar 100% zekerheid heb je nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
127.500.000 euro.... netjes hoor. Met zoveel geld je nog ergens druk om kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
Armo schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:55:
[...]

Dat is ongeveer de complete BTC portefeuille van Ver als dit klopt. Met een volume van ~150Mi kan je aardig wat schade aanrichten, ben benieuwd hoe BTC dit zwaargeschut vannacht gaat weerstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLAnaconda
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 12:42
neo_mkl schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:03:
[...]

Dat is ongeveer de complete BTC portefeuille van Ver als dit klopt. Met een volume van ~150Mi kan je aardig wat schade aanrichten, ben benieuwd hoe BTC dit zwaargeschut vannacht gaat weerstaan.
Waarom gaat die gast zijn complete portfolio hiervoor inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trent900 schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:54:
Ben pro-BTC, maar ik heb zo'n onderbuik gevoel dat vannacht de killswitch aan gaat.....Zit gedeeltelijk toch maar in BCH.
De pump is in ieder geval wel gestart nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Oh crap, ziet ernaar uit dat de Koreanen weer bezig zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Armo
migila schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:01:
[...]

127.500.000 euro.... netjes hoor. Met zoveel geld je nog ergens druk om kunnen maken.
En dat is waarschijnlijk een fractie van zijn voorraad BTC vermoed ik.

En reken er ook Bitcoin cash maar bij aangezien tijdens de fork iedereen met 1:1 ratio BCH heeft ontvangen.
Hij kan cashen en zijn hele leven lang als een koning gaan leven en toch kiest ie ervoor om in de bitcoin community te blijven. Dat zegt ook wel wat vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
NLAnaconda schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:08:
[...]

Waarom gaat die gast zijn complete portfolio hiervoor inzetten?
Ego? Ik snap dat je graag iets wilt bereiken of wilt verbeteren maar daar zijn ook andere manieren voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
neo_mkl schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:03:
[...]

Dus je wil met 150 miljoen dollar/euro schade aanrichten op een coin die een 24h volume heeft van $8,127,390,000?

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Armo schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:13:
[...]

Dus je wil met 150 miljoen dollar/euro schade aanrichten op een coin die een 24h volume heeft van $8,127,390,000?

Succes ;)
Misschien haalt hij zijn vrienden erbij? Hij zal vast genoeg medestanders hebben. En met een goede bot kun je met minder geld veel meer bereiken denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Heb eerder vanavond al mijn fiat in BTC gestoken @ 6.050, daalde naar 5.800 en toen gewisseld voor BCH, die nu @ 1.575 verkocht. Gelukkig 17 Dollar winst aan deze in eerste instantie verliesgevende rit overgehouden, pfoe, ik weiger na dit mooie weekend met verlies naar bed te gaan :) Waarschijnlijk word ik morgenochtend wakker en heb ik een giga piek gemist, maar ik durf het allemaal niet te laten staan vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Armo schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:13:
[...]

Succes ;)
Hoop dat hij het uitcasht en gewoon ervan gaat genieten. Denk dat hij pas paniek ervaart als BTC een beetje crasht. Grijze haren minder en veel plezier erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13
Trent900 schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:54:
Lijkt erop dat ze hetzelfde nog eens gaan proberen idd. Het zijn weer spannende tijden :D

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
Jaïr.exe schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:14:
[...]

Hoop dat hij het uitcasht en gewoon ervan gaat genieten. Denk dat hij pas paniek ervaart als BTC een beetje crasht. Grijze haren minder en veel plezier erbij.
De enige reden dat hij dit doet is om zelf nog rijker te worden, omdat hij werkelijk geen idee heeft wat hij moet doen met al dat geld, en uit verveling doet hij dan dit. Omdat daar voor hem uitdaging in zit... denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
migila schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:14:
[...]
Misschien haalt hij zijn vrienden erbij? Hij zal vast genoeg medestanders hebben. En met een goede bot kun je met minder geld veel meer bereiken denk ik..
Waarschijnlijk was dat met de pump van gisteren en eergisteren al aan de gang.
Zelf denk ik van, als het alleen en pump & dump was waarom houdt ie het nog stand?
Vanmiddag weliswaar flink gezakt maar dat werd denk ik veroorzaakt door crash/ddos attack van Bithumb. De prijs ging namelijk bijna 50% omlaag na offline gaan van Bithumb. Op dat moment had Bithumb alleen al een volume van 2.5 miljard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
Armo schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:20:
[...]

Waarschijnlijk was dat met de pump van gisteren en eergisteren al aan de gang.
Zelf denk ik van, als het alleen en pump & dump was waarom houdt ie het nog stand?
Vanmiddag weliswaar flink gezakt maar dat werd denk ik veroorzaakt door crash/ddos attack van Bithumb. De prijs ging namelijk bijna 50% omlaag na offline gaan van Bithumb. Op dat moment had Bithumb alleen al een volume van 2.5 miljard.
Omdat er ontzettend veel vermogen verspild tegenaan gegooid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
migila schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:14:
[...]

Daar lijkt het wel op.

https://www.reddit.com/r/...of_digging_and_oh_my_god/

Als er veel geld te verdienen is komen er vanzelf dit soort onbetrouwbare gasten op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Zal bittrex BCH nog gaan freezen in verband met de fork? Ik heb nog een hele kleine hoeveelheid liggen waar ik een limit-sell op heb gezet van 2.5K

[ Voor 6% gewijzigd door Whis! op 12-11-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
simlock schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:24:
[...]

Omdat er ontzettend veel vermogen verspild tegenaan gegooid wordt.
Ja maar door wie? Het zijn niet alleen whales die daar verantwoordelijk voor zijn.
Het zijn ook mensen zoals jij en ik. Oftewel, marktwerking & FOMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pump wil niet echt lukken lijkt het. Knalt ff terug naar 1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:30:
Is nog vroeg, hij schommelt nog lekker. Vanmorgen ging hij ook pas na half 2 echt omhoog geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dummy5
  • Laatst online: 13-09 18:47
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:30:
pump van vannacht had ook wat downsides

keep the faith :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-07 19:07

Bornin1972

Bornclean

Efkes herademen, winstje incasseren, dalen en daarna met nog meer BCC in de aanval gaan?
Keert steeds terug bij zulk een pump.

Bornclean

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

haha we gaan het zien. Weet iemand nog een goede app/iets anders voor alerts? Blockfolio heb ik net ingesteld en geprobeerd maar die werkt niet goed (dan kan ik vannacht misschien nog wat handelen mocht hij echt gaan knallen:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:33:
haha we gaan het zien. Weet iemand nog een goede app/iets anders voor alerts? Blockfolio heb ik net ingesteld en geprobeerd maar die werkt niet goed (dan kan ik vannacht misschien nog wat handelen mocht hij echt gaan knallen:P)
Ik gebruik "bitcoin ticker widget" als app op mijn android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 13:18
Is het normaal dat mijn deposit van Bitcoin Cash nu al een uur op pending staat op bittrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
GianniDPC schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:51:
Is het normaal dat mijn deposit van Bitcoin Cash nu al een uur op pending staat op bittrex?
Ik las net iemand die wacht al 2.5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 13:18
GeeMoney schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:00:
[...]

Ik las net iemand die wacht al 2.5 uur.
Snap het al heb nog maar 2/6 confirmations..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Inmiddels is BTC een stuk meer winstgevend om te minen. Morgen vind er tevens een hardfork op BCH plaats wat de mining opbrengst aan die kant moet stabiliseren.
Ondertussen staat Reddit vol met dit soort threads https://www.reddit.com/r/...of_digging_and_oh_my_god/ die claimen dat de BCH pump-and-dump volledig te danken is aan een aantal bekende en beruchte figuren.

Ik denk dat het ergste bijna voorbij is. Misschien een mooi moment om BTC in te kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jt81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-06-2024
Sinds de difficulty is veranderd op bitcoin cash Zijn er nog maar 3 blocks gevonden. De traagheid zitnu dus daar.
Dat verklaart wss ook waarom er verschillen zijn tussen de exchanges nu. Heen en weer schuiven om er gebruik van te maken lukt nu niet. Op bittrex bcc/xbt 0.27, op kraken 0.31 ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simlock
Richh schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:06:
Inmiddels is BTC een stuk meer winstgevend om te minen. Morgen vind er tevens een hardfork op BCH plaats wat de mining opbrengst aan die kant moet stabiliseren.
Ondertussen staat Reddit vol met dit soort threads https://www.reddit.com/r/...of_digging_and_oh_my_god/ die claimen dat de BCH pump-and-dump volledig te danken is aan een aantal bekende en beruchte figuren.

Ik denk dat het ergste bijna voorbij is. Misschien een mooi moment om BTC in te kopen? :P
Wat een een hoop bagger... net de Privé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
simlock schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:10:
[...]

Wat een een hoop bagger... net de Privé.
Eens. Maargoed, of het nou waar is of niet wat er in de Privé staat, als iedereen denkt dat het waar is... dan zal er ook naar gehandeld worden. Dat is natuurlijk ook onderdeel van de stijging van BCH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb wellicht een stomme vraag. Ik heb even geleden Modum gekocht op Binance, de currency is MOD/BTC. Nu de BTC steeds minder waard wordt, wat doet dat dan met de waarde van de Modum? Binance geeft de USD-prijs erbij, en die is grof gezegd bijna gehalveerd de afgelopen dagen.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
TKroon schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:35:
Ik heb wellicht een stomme vraag. Ik heb even geleden Modum gekocht op Binance, de currency is MOD/BTC. Nu de BTC steeds minder waard wordt, wat doet dat dan met de waarde van de Modum? Binance geeft de USD-prijs erbij, en die is grof gezegd bijna gehalveerd de afgelopen dagen.
Dan is dat de waarde van je munt. En de BTC waarde is in verhouding met de BTC prijs. Is ook al vaak uitgelegd in deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
TKroon schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:35:
Dat is toch logisch? Heb je gezien wat er met BTC gebeurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 16-09 07:54
BCC gaat lekker omlaag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
FireFox1980 schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:38:
[...]

Dat is toch logisch? Heb je gezien wat er met BTC gebeurd is?
Ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat met zo’n valuta de waarde dus afhankelijk is van beide coins. Met de euro is het eigenlijk ook zo natuurlijk, maar die is waardevaster. Thanks anyway, hopelijk krabbelt het nog wat op, anders moet de Modum heel wat goed gaan maken :'(

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 23:39
BCH zou wellicht nog kunnen pumpen, maar Coinbase zal 1 januari de BCH withdrawable maken voor de klanten die nog bitcoin op de beurs hadden ten tijden van de fork.

Er zat zo'n 500k btc op de beurs op het moment van de fork.

Gok dat het binnenkort wel over is met BCH

500k bch.....

https://twitter.com/BlockSeer/status/892261627789139968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 22:06
BTC heeft vannacht constant rond $6000,- gezworven en lijkt zich vanaf nu te herstellen. BCH wordt nu uitgezwaaid en sputtert nog even op -26% verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Ik hoop dat elke tweaker hier op tijd zijn BCH verkocht heeft.
Mijn BTC zit er in ieder geval nog aardig bij, gekocht op 6200 dollar van de week :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

GeeMoney schreef op maandag 13 november 2017 @ 06:11:
Ik hoop dat elke tweaker hier op tijd zijn BCH verkocht heeft.
Nope, gelukkig niet veel geld maar blijft klote. Ben toch niet zo emotieloos als nodig is.
Denken het stijgt nog wel even zodat het verlies bepekerkt blijft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 21:26
Mr.Joker schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:45:
BCH zou wellicht nog kunnen pumpen, maar Coinbase zal 1 januari de BCH withdrawable maken voor de klanten die nog bitcoin op de beurs hadden ten tijden van de fork.

Er zat zo'n 500k btc op de beurs op het moment van de fork.

Gok dat het binnenkort wel over is met BCH

500k bch.....

https://twitter.com/BlockSeer/status/892261627789139968
Klopt.

En dan ook nog de bekendmaking van de sell-off (oud nieuws)

https://www.reddit.com/r/...l_sell_around_3000_bch_a/

Amper developers, kleine community,... Wel veel meelifters, hopers en fomo's. Ik zou er idd niet veel van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Bittrex de USDT trade op maintenance heeft staan, wat doen jullie dan met je coins als je die wilt sellen?
Ik heb gisteren een leuk ritje vertcoin gemaakt en wil nu sellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:06

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:55:
Nu Bittrex de USDT trade op maintenance heeft staan, wat doen jullie dan met je coins als je die wilt sellen?
Ik heb gisteren een leuk ritje vertcoin gemaakt en wil nu sellen.
USDT staat in maintenance voor deposit en withdrawal. Maar je kan muntjes verkopen naar USDT en met die USDT weer muntjes kopen. Als je het wil omzetten naar fiat zal je het naar een andere exchange moeten sturen (niet in USDT maar in BTC/LTC/XRP of wat je wil) en daar naar euro's omzetten. Bv Kraken of Bitstamp.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Pagina: 1 ... 34 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]