If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Op andriod heb je 'additional options' onderin staan. Daar kan je fee's invullen.Jebus4life schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:22:
[...]
[...]
Toevallig al gevonden hoe je transaction fee's voor transfers verwerkt? (met Delta dus)
Buy/Sell geen probleem. Maar ik heb gekocht en verhuisd naar een andere exchange, en zie niet direct hoe ik dat kan invoegen... (het gaat hier niet over monsterbedragen natuurlijk, maar als ik het dan toch in een app steek om bij te houden dan liefst precies)
En het verschil met je pinpas isC6DL schreef op zondag 24 december 2017 @ 18:48:
Sinds kort in het bezit van een Ledger Nano S,
leuk apparaat en best secure ook.
Enige wat me tegenvalt, is dat tijdens een send transactie, er voldoende is aan een knopje indrukken.
Als iemand dus mijn pincode weet, kan hij met mijn ledger de BTC eraf trekken.
Waarom hebben ze niet een extra laag dat je een woord in moet vullen die je op het papiertje op moest schrijven?
Als het je om quick gain gaat idd jammer. Heb je de tijd dan mag ik hopen dat het project ambitieus genoeg is om in 2018 leuke dingen te doen. Nou komt het wel vaker voor dat het gerucht (alibaba) beter presteert dan het nieuws zelf (obike)wrstylo schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:21:
Nou trx is lekker bezig, not. Lijkt alsof de samenwerking die is aangekondigd juist averechts gewerkt heeft en het langzaam aan het instorten is...
Dat laatste idd. Als je via GDAX de coin omzet naar Euro en dan verplaatst naar Coinbase, hoef je alleen 15 cent bankkosten te betalen, geen fee.sakurakilla schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:17:
Wederom mijn excuses als ik deze vraag weer moet stellen, ik heb nog geen antwoord op gehad. Ik kocht en verkocht eerst via Litebit, dat was makkelijk. Nu gebruik ik binance
Euro -> coinbase -> gdax -> binance. Omdat ik via deze weg geen fees betaal. Maar wat nu als ik mijn coin verkoop op binance en ik wil euro's hebben. Stuur ik dit naar mijn coinbase? Daar zit wel fees aan. Of is het dan binance -> gdax -> coinbase
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Die begrijp ik niet. Op binance staan ook alle usdt handelsparen in de min. Usdt loopt toch net zo slecht als de restRated schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:15:
[...]
Dat is wel het idee erachter. Al kan alles instorten denk ik dan.
Dat komt niet door USDT, maar door de betreffende munt vs BTC in Dollars uitgedrukt.robb. schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:45:
[...]
Die begrijp ik niet. Op binance staan ook alle usdt handelsparen in de min. Usdt loopt toch net zo slecht als de rest
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ben er zelf helaas ook ingetrapt vanmiddag. Ik zag zijn tweet na 4 minuten, en toen zag ik al dat RDD mega gestegen was. Toen ik keek was zelfs de daling al gaande. Toen de daling halverwege de groene winstbalk was bleef de waarde redelijk gelijk. Omdat ik bij de munt van die dag ervoor zag dat 2 uur na de tweet nog een goeie piek naar boven was geweest hoopte ik op net zo iets bij RDD. Maar dat viel allemaal tegen. Gekocht voor 134 en verkocht op 110 of zo.lighting_ schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:31:
[...]
En steeds meer mensen gaan die taktiek ook proberen.
Trouwens, de groei van RDD was al gaande voordat de tweet online kwam. Het is allemaal doorgestoken kaart! Ik heb er van geleerd.
Ok. Als je op Binance een exotische alt hebt, moet je deze dan wel eerst op Binance omzetten naar een van de coins van Gdax? Dus altcoin naar ETH, voordat je het naar Gdax kunt sturen?Taro schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:45:
[...]
Dat laatste idd. Als je via GDAX de coin omzet naar Euro en dan verplaatst naar Coinbase, hoef je alleen 15 cent bankkosten te betalen, geen fee.
29 december releasen ze de source code. Zou dat niet voor wat stijging zorgen? Hoe dan ook met deze samenwerking hebben ze een grote partner voor dagelijks gebruik dus op zich is dat niet verkeerd.wrstylo schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:21:
Nou trx is lekker bezig, not. Lijkt alsof de samenwerking die is aangekondigd juist averechts gewerkt heeft en het langzaam aan het instorten is...
Dat is wat ik ook hoop, daarom hold ik ze nu voorlopig..alive schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:48:
[...]
29 december releasen ze de source code. Zou dat niet voor wat stijging zorgen? Hoe dan ook met deze samenwerking hebben ze een grote partner voor dagelijks gebruik dus op zich is dat niet verkeerd.
Klopt, dat is ook logisch, want je kunt bijvoorbeeld niet IOTA naar een BTC/BCH/ETH/LTC adres overmaken bij Coinbase.GustavSan schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:48:
[...]
Ok. Als je op Binance een exotische alt hebt, moet je deze dan wel eerst op Binance omzetten naar een van de coins van Gdax? Dus altcoin naar ETH, voordat je het naar Gdax kunt sturen?
Ik zie nergens iets staan namelijk, terwijl ik deze wizard wel voorbij zag komen.
Helaas heb ik deze weggeklikt, en zie hem nergens meer terug?
Op coinbase ben ik geverifieerd, gdax ook, en op coinbase heb ik een klein bedrag gestort.
(dus me bankrekening is ook bekend nu)
Yes, dat bedoelde ik exact! Ik zou ze tevens in twee delen digitaal opdelen, mocht je ze toch nog fysiek kwijtraken. You never knowC6DL schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:24:
[...]
Ik ga de seed opdelen in 2 gedeeltes,
beide op een andere locatie (op papier)
moet toch secure zat zijn dan?
Nav staat ook maar op 2 exchanges. Dit itt verge met een hele waslijst. Daardoor zal er minder interesse zijn. Dat verge nog niet zover is is niet erg maar ze moeten wel eindelijk wat concrete stappen laten zien.Hbeez schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:07:
[...]
Nav lijkt iets verder te zijn dan Verge qua roadmap en kan meer transacties/seconde doen, maar Verge is zwaar overgewaardeerd. O.a. gepumpt door McAffee's tweet. Dus ik zie Verge eerder richting Navcoin gaan dan andersom. De vergelijking X lijkt op Y, en Y is Z waard, dus X is ook Z waard lees ik iets teveel. Of X kan top de top 20 gaan behoren, of zou minimaal top 5 moeten zijn, en daar hoort een market cap van YY bij dus ZZ% stijging.
Kun je aangeven wat in jouw mening de toegevoegde waarde is van Navcoin t.o.v. al bestaande coins? Ik heb me wat verdiept n.a.v. alle recente posts/topics over Navcoin, maar het is geen goede privacy coin, heeft o.a. een publiekelijke blockchain, je kunt in anderen hun wallet kijken, privacy transactions zijn optioneel en Navcoin heeft een rich list. Verder heeft Nav infinte supply. Monero is superieur aan Navcoin/Verge op privacygebied.
Twijfelde eerder om in Navcoin te stappen maar uiteindelijk niet gedaan om deze redenen, heb ipv daarvan gekozen voor HST, MOD en FUN. Lagere market caps dan Navcoin en imo duidelijkere use cases die een nieuwe coin justificeren en daarmee meer potentie.
[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 24-12-2017 19:58 ]
Kan je inderdaad niet zien, maar als alles werkt is het toch prima? Op https://www.gdax.com/settings kan je ook je max. withdrawal enzo zien, als dat een correct bedrag is, dan zal het wel in orde zijn?C6DL schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:53:
Hoe kan ik op gdax nu zien of ik nog een bankstatement moet uploaden of iets?
Ik zie nergens iets staan namelijk, terwijl ik deze wizard wel voorbij zag komen.
Helaas heb ik deze weggeklikt, en zie hem nergens meer terug?
Op coinbase ben ik geverifieerd, gdax ook, en op coinbase heb ik een klein bedrag gestort.
(dus me bankrekening is ook bekend nu)
Daily withdrawal is 10.000 dus dan zal het wel goed zijn neem ik aan? :-)Taro schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:57:
[...]
Kan je inderdaad niet zien, maar als alles werkt is het toch prima? Op https://www.gdax.com/settings kan je ook je max. withdrawal enzo zien, als dat een correct bedrag is, dan zal het wel in orde zijn?
Ja, heb ik ook staan. En anders krijg je vast dat scherm wel weer te zien als je tegen een limiet aanloopt, kan je hem direct invullen.C6DL schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:03:
[...]
Daily withdrawal is 10.000 dus dan zal het wel goed zijn neem ik aan? :-)
Wanneer je een order doet kan je na de aankoop niet meer terugvinden aan hoeveel je de coin hebt aangekocht (p/stuk). Toch wel behoorlijk essentieel om te weten, zeker naar de toekomst toe..
Staat volgens mij gewoon in je trade history overzicht.Rubberen schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:15:
Binance is wel niet onoverzichtelijk naar mijn mening..
Wanneer je een order doet kan je na de aankoop niet meer terugvinden aan hoeveel je de coin hebt aangekocht (p/stuk). Toch wel behoorlijk essentieel om te weten, zeker naar de toekomst toe..
Wel, niet? Wat is het nou?Rubberen schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:15:
wel niet onoverzichtelijk
Iemand nog aanraders?
Je moet gewoon snel zijn. Alerts op Twitter aanzetten en al ingelogd zijn op de exchanges, etc. Ben er gisteren 55% en vandaag 95% in BTC wat ik nog op Bittrex had op vooruit gegaan. Compleet absurd, lijkt het wilde westen wel.bas68 schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:30:
[...]
Heel veel mensen gaan idd. nat hierop. Je bent te laat. Exchanges worden traag etc. etc. etc.. Voor je (te hoog) hebt ingekocht zie je alweer een grote rode streep omlaag.
(ik ook gisteren, met DGB)
Toch even een hoger minuut-loon dan Neymar (voor 3 minuten
De één lukt 't wel, de anderen niet. C'est ca. Mooi dat 't jou wel gelukt is.Evianon schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:30:
[...]
Je moet gewoon snel zijn. Alerts op Twitter aanzetten en al ingelogd zijn op de exchanges, etc. Ben er gisteren 55% en vandaag 95% in BTC wat ik nog op Bittrex had op vooruit gegaan. Compleet absurd, lijkt het wilde westen wel.
Toch even een hoger minuut-loon dan Neymar (voor 3 minuten)
En voor zover ik vandaag gezien/gelezen heb was er wel degelijk een pre-pump. Maar ja, je weet 't allemaal niet.
Jij stapt eruit en hij springt 3 ct hogershakespeare schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:28:
Ben uitgestapt uit verge.. toch wat winst gepakt. Hypecoin volgens mij.. nu kijken wat ik ga doen. Denk even afwachten wat btc doet komende dag.
Iemand nog aanraders?
Omdat het kan.ruudvgeleuken schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:51:
[...]
Waarom PHP als je ook Blockfolio hebt? Tevens is het nog gemakkelijker om het in Excel te doen waarbij je een koppeling naar een Web API maakt.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Ben benieuwd waar dit gaat eindigen
??? dit soort posts geven dit topic o meerwaarde.........Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:51:
Ja ik ben gelijk weer ingestapt.. boel is lekker aan het stijgen.
Prepare for the next ATH
Er wordt in 't rooie blok hieronder hiervoor verwezen naar 't slack channel alleen die link schijnt niet te werken. Ik heb al meerdere posts gezien waarom niet maar nog geen antwoord.sourcecode schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:52:
[...]
??? dit soort posts geven dit topic o meerwaarde.........
Misschien moet die link even werkend gemaakt worden?
Herkenbaar ja. Je stapt uit omdat het je beter lijkt en vervolgens gaat ie nog wat extra rondes.
Of je verkoopt je coins omdat de boel stil lijkt te liggen of bergafwaarts en vervolgens een week later is de boel verdubbeld. Daar heb ik dus goed van geleerd. IOTA kocht ik op 0.00007 sats, XLM op 0.000006 sats en TenX op 12k sats. Allemaal minstens verdubbeld een week nadat ik de boel verkocht, waar IOTA even x6 ging.
Wat heb ik geleerd? Dingen waar ik potentie in zie, moet ik gewoon houden en niet te hebberig worden.
Zou ik niet doen, het is een pump en dump game bij deze coin volgens mij. Let maar op de trend nu weer gedumpt. Ik vertrouw het niet helemaal. Al ik ook de developers zie... het ziet er allemaal erg amateuristisch uit. Geen technische specs alleen maar wraith protocol. Ik kan het verkeerd hebben hoor.Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:51:
Ja ik ben gelijk weer ingestapt.. boel is lekker aan het stijgen.
Ik denk dat vanwege de lage prijs en de tweet van mcafee heel veel mensen denken snel rijk te worden.
Hier zitten nu al een hoop verliezers tussen. Ik heb maar een paar honderd winst maar goed.. winst is winst
staat er wel in. Order history>AvgRubberen schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:15:
Binance is onoverzichtelijk naar mijn mening..
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Heb het geinstalleerd, maar volgens mij is dit gewoon keiharde referral. Je stijgt in rank door deze link te plaatsen?RedHat schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:51:
Weet niet of het mag, maar ik ben wel een discord channel tegengekomen waar wat van die 'pumpers' zitten die in een bepaalde tijdsbestek (Paar seconden voor de pump) de pump aangeven. Het is een beetje de markt beïnvloeden maar volgens mij is dat niet illegaal in crypto
https://discord.gg/qY5y5pu
Meeste pumpers die ik ben tegengekomen zijn scammers of kunnen het niet waarmaken. Maar ben benieuwd.
Mooie rij!Planespotter schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:23:
Merk dat ik ook meer plezier beleef aan altcoins dus zometeen nog ff voor 1000 euro aan BTC omzetten in wat altcoins en dan heb ik een aardige portfolio om 2018 mee in te gaan.Er komen nog wel wat coins bij van m'n BTC zo maar daar moet ik nog even onderzoek naar doen.
- Dragonchain
- Einsteinium
- ICON
- TRON
- RaiBlocks
- WaBi
- INS (ICO)
- Universa (ICO)
Zit zelf met :
- - Raiden (lange(re) hold) (RDN)
- - WaBi (ico gemist, 3x ico prijs gekocht want werkend product) (WABI)
- - Gifto (ico gemist, wie niet want die was in 1 minuut klaar, wel cheap meegepakt) (GTO)
- - Oyster Pearl (Naar mijn idee iets wat als common use oplossing gaat doorbreken, bij web devs) (PRL)
- - QASH (ICO, solide product, erg groot team/organisatie achter) (QASH)
- - INS (ICO, geloof ik heilig in team en oplossing) (INS)
- - SophiaTX (ICO wordt denk ik ook erg breed, langere termijn) (SPHTX)
- - Naga (pre-ICO, team plus advisors plus werkende opmgeving, moet wel groeien) (NGC)
- - ETHLend (ICO, Lending markt wordt wel overspoeld met coins en initiatieven maar deze brengt wel wekelijkse updates en ontwikkeling, erg actief) (LEND)
- - Algory (ICO, top product. Ook al gaat deze ico nooit z'n doel halen, ik wil hun product gebruiken!! Super) (ALG)
- - Sirin Labs (ICO, beetje gok, erg veel opgehaald. Geen hardcap. Twijfelachtige board van het team (o.a. door Stox) maar als dit op de markt komt dan heb je een grote afzet) (SRN)
- - Hacken (ICO, heel waardevol aangezien ze 80% geburned hebben, lijkt een aantrekkelijk product te worden helemaal als McAfee zelf er aan gaat staan) (HKN)
- - TokenPay (ICO gezien alle valkuilen afgelopen maanden moet dit wel het best beschermde product gaan worden op de markt. Wel een gok, want niet werkend product maar heel erg actief op internet) (TPAY)
- - Trade (ICO ingestapt, vooral getriggered na de aankondiging dat ze Raiden gaan gebruiken voor de afhandeling van de transacties) (TIO)
- - Gatcoin (Het idee hierachter vind ik gewoon top, wil erg graag instappen maar normaliter zit mijn instap max op ICOs op 1 ETH en deze heeft een minimum van 2) (GAT)
Mijn benadering is dan in volgorde : Whitepaper met probleem en oplossing -> Team -> Advisor(s) -> Token cap (soft en hard, plus de verdeling) -> is er een werkend product (alpha/beta) . Dit spiegel ik dan doorgaans af in de beoordelingen van icobench en icodrops. Daar trek ik een conclusie uit. De Pre-ICO signalen pak ik uit een Telegram groep (Pre-ICO Only) waar je projecten dus al (ver) van tevoren kunt uitpluizen).
Daarom persoonlijke tip nog: Deepbrain Chain (DBC), per kerstmis (of de dag erna) op KuCoin te verhandelen, huge potential!! Hoop deze echt nog fatsoenlijk mee te kunnen pakken.
Tenslotte heb ik al voor de zomer voorbereid op de Ardor chain met de Ignis ICO, die staat al klaar met de tijdelijke JLDRA token, en die is destijds in de eerste fase al gekocht. Niet normaal hoe die stijgingen naar die 28e tevoorschijn komen. Verwacht veel van de release van de Ardor chain en dus de eerste child chain.
[ Voor 12% gewijzigd door martincm op 24-12-2017 22:06 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Dip viel reuze mee.MichawwZki schreef op zondag 24 december 2017 @ 13:51:
Net al mijn crpyto's verkocht voor USDT. Benieuwd of de markt nog verder dipt wanneer USA helemaal wakker is...
Ik blijf het herhalen de ICX. 31 decemeber komt mainnet in de release, dit is cht een groot iets. ZOek eens op google op icx, Icon. Grote partij heeft al volop medewerking van de koreaanse regering + praten nu naar het schijnt met de VS.....shakespeare schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:28:
Ben uitgestapt uit verge.. toch wat winst gepakt. Hypecoin volgens mij.. nu kijken wat ik ga doen. Denk even afwachten wat btc doet komende dag.
Iemand nog aanraders?
iig overleeft het ot nu toe elke drop easily.
Het is zelfs een goede hedge, mijn andere alts lijden zo veel erger door deze BTC drop. ICON doet het super en gaat gewoon zijn eigen gangetje.Sam2013 schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:53:
[...]
Ik blijf het herhalen de ICX. 31 decemeber komt mainnet in de release, dit is cht een groot iets. ZOek eens op google op icx, Icon. Grote partij heeft al volop medewerking van de koreaanse regering + praten nu naar het schijnt met de VS.....
Ok dus voor de 31 ste aanschaffen dan maar? Binance?Sam2013 schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:53:
[...]
Ik blijf het herhalen de ICX. 31 decemeber komt mainnet in de release, dit is cht een groot iets. ZOek eens op google op icx, Icon. Grote partij heeft al volop medewerking van de koreaanse regering + praten nu naar het schijnt met de VS.....
Hoe stap je hier nu op in zonder Binance? Je dient eerst ethereum aan te schaffen en die om te zetten?Sam2013 schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:53:
[...]
[ Voor 29% gewijzigd door DaYwaLkUr op 24-12-2017 22:07 ]
Als m'n SEPA bank transfer verwerkt raakt voor het einde van het jaar zie ik mezelf nog wel een cointje of 100-150 kopen. Maar dat ding haalt piek na piek, mij kennende begint dat ding in te storten als ik het aanraakSam2013 schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:53:
[...]
Nuja. Na een mooie winst met LTC & Verge de afgelopen tijd was ik na de successen met verge iets te enthousiast met inkopen in TRX; dat en de algemene daling heeft m'n winst als sneeuw voor de zon doen verdwijnen.
On the bright side: Ik zit pal break-even voor m'n bankroll terug, dus toch al niets verloren. Nu terug wat rationeler doen en zaken laten staan.
Vooral hopen dat TRX komende week/weken (een beetje) terugkomt; als ik alles wil recuperen heb ik een stijging nodig van 25% ofzo nodig... (gekocht toen het in de lift zat, bijgekocht net op de topkoers, 5 minuten voor de trein het ravijn inging...)
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Wat verwachten jullie?
Is het nu nog een goeie keuze om in te stappen op Ardor? Of juist niet?
Binance inderdaad. Hopelijk na mainnet nieuwe exchanges. Dan zit je zo op $10 eind januarishakespeare schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:07:
[...]
Ok dus voor de 31 ste aanschaffen dan maar? Binance?
Ik verwacht geen directe daling van Ardor, misschien wat inherent aan de massale NXT dump erna, maar als er na Ignis meer childchains komen zal deze zijn eigen weg weer omhoog vinden. Of de huidige waarde een goede waarde is weet ik niet, persoonlijk denk ik wel, maar ik zat zelf op Ardor in de $0.20 tijd dus ik ga er nu niet in mee.rickstant85 schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:09:
rond de 28ste zal er de airdrop van nxt plaatsvinden. En zullen er massaal mensen zijn die nxt verkopen. Zal ardor dan ook omlaag gaan? Omdat ze op dezelfde blockchain platform zitten?
Wat verwachten jullie?
Is het nu nog een goeie keuze om in te stappen op Ardor? Of juist niet?
Nxt verwacht ik eigenlijk aan de bodem na de ignis launch.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Zit jij ook in verge?martincm schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:16:
[...]
Ik verwacht geen directe daling van Ardor, misschien wat inherent aan de massale NXT dump erna, maar als er na Ignis meer childchains komen zal deze zijn eigen weg weer omhoog vinden. Of de huidige waarde een goede waarde is weet ik niet, persoonlijk denk ik wel, maar ik zat zelf op Ardor in de $0.20 tijd dus ik ga er nu niet in mee.
Nxt verwacht ik eigenlijk aan de bodem na de ignis launch.
Als je hier met zulke vragen komt kun je beter met dat geld een bosje bloemen voor iemand kopen...Yarisken schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:15:
Jongens ik heb hier nog geld klaarliggen om erin te stappen. Ik twijfel nog over de timing. Einde van het jaar gaat alles zwaar naar omlaag is de teneur. Wacht ik beter ?
Nee dit advies heeft hij echt wat aan. Ik zou zeggen als je echt twijfelt, stap dan voor de helft van je geld nu in, en met de andere helft begin van het nieuwe jaar.vvilco schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:23:
[...]
Als je hier met zulke vragen komt kun je beter met dat geld een bosje bloemen voor iemand kopen...
Je zou dollar cost averaging kunnen doen. Stel je hebt 10.000 euro staan, dan koop je de komende 100 dagen elke dag voor 100 euro. Timen van de markt is héél erg lastig, dus op die manier weet je zeker dat je een "redelijke" deal hebt op je gemiddelde inkoopprijs.Yarisken schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:15:
Jongens ik heb hier nog geld klaarliggen om erin te stappen. Ik twijfel nog over de timing. Einde van het jaar gaat alles zwaar naar omlaag is de teneur. Wacht ik beter ?
Ik zal even concreter zijn. Ik heb al coins. Echter wil ik met 500 euro litecoin inslaan om te transfereren naar bittrex en daar andere altcoins kopen. Het is wel een verschil als litecoin 200 of 300 euro staat om te kopen.vvilco schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:23:
[...]
Als je hier met zulke vragen komt kun je beter met dat geld een bosje bloemen voor iemand kopen...
Lastig dit soort vragen. Wil je het echt weten of ben je op zoek naar een bevestiging? Persoonlijk denk ik dat de bodem bereikt is, dus nu instappen zou mooi zijn. Maar wie ben ik. Voor hetzelfde geld gaat er nog 25% vanaf.Yarisken schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:29:
[...]
Ik zal even concreter zijn. Ik heb al coins. Echter wil ik met 500 euro litecoin inslaan om te transfereren naar bittrex en daar andere altcoins kopen. Het is wel een verschil als litecoin 200 of 300 euro staat om te kopen.
Ik zit precies met hetzelfde. Ik kan even wachten, maar je kunt de boel ook missen. Echter is het volgens mij geen hele gekke gedachte als we vlak na de kerst weer een boost kunnen zien, met het nieuwe 'Christmas money' dat de markt weer in komt. Het is iets wat ik afgelopen weken steeds heb gezien en zo gek lijkt het me ook nog niet; dergelijke gelegenheden zijn erg goed voor die mond-tot-mond reclame.Yarisken schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:29:
[...]
Ik zal even concreter zijn. Ik heb al coins. Echter wil ik met 500 euro litecoin inslaan om te transfereren naar bittrex en daar andere altcoins kopen. Het is wel een verschil als litecoin 200 of 300 euro staat om te kopen.
Ok maar ik weet helemaal van cryptocoins. Ik denk wel wat te weten over 'traden' en zie hier nogal watYarisken schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:29:
[...]
'verse' mensen met geld spelen alsof het een 'een kind kan de was doen' spelletje is. Het 'trade' aspect is nogal moeilijk, vandaar mijn misschien wat wrange reactie.
Voor degene die hier vooral voor het 'traden' zijn, lees! een boek:
https://www.amazon.com/Tr...ial-Freedom/dp/007147871X
Ja, heb m er naast laten lopen. Weinig, en pas net zn recente spike meegepakt.
Zonde, het product had ik destijds helemaal niet zo benaderd op die manier. Nu had ik dit als no-brainer beschouwd....
Hey echt traden is niet mijn bedoeling. Mijn strategie is om beginnende coins te kopen heel goedkoop en dan hopen dat het ooit iets wordt. Heb nu bv sia op het oog.vvilco schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:36:
[...]
Ok maar ik weet helemaal van cryptocoins. Ik denk wel wat te weten over 'traden' en zie hier nogal wat
'verse' mensen met geld spelen alsof het een 'een kind kan de was doen' spelletje is. Het 'trade' aspect is nogal moeilijk, vandaar mijn misschien wat wrange reactie.
Voor degene die hier vooral voor het 'traden' zijn, lees! een boek:
https://www.amazon.com/Tr...ial-Freedom/dp/007147871X
Elke avond ben ik op zoek. Ik heb niet de tijd om te traden met werk en jonge kinderen en een vrouw die ook aandacht wil :-).
Volgens mij is het een hypecoin met weinig dev ontwikkelingen.martincm schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:37:
[...]
Ja, heb m er naast laten lopen. Weinig, en pas net zn recente spike meegepakt.
Zonde, het product had ik destijds helemaal niet zo benaderd op die manier. Nu had ik dit als no-brainer beschouwd....
Wat denk jij hiervan?
Is het heel raar als ik zeg dat techniek er niet toe doet, maar het er om gaat hoe het i.v.m de markt gezet wordt?shakespeare schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:43:
[...]
Volgens mij is het een hypecoin met weinig dev ontwikkelingen.
Wat denk jij hiervan?
Dit hele bitcoin gedoe is leuk hoor en een miljarden business. Maar kb het dagelijkse leven wordt het nóg niet gebruikt. Dus eigenlijk is het nóg voornamelijk marketing hoe het verkocht wordt. Zo ook voor verge....
Xvg heeft een sterke anonimiteit, erg waardevol.shakespeare schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:43:
[...]
Volgens mij is het een hypecoin met weinig dev ontwikkelingen.
Wat denk jij hiervan?
Samen met Spectre iets wat naast de 'anonimity coins' xmr, zec en dash gaat staan. Is wel al lang bezig, dus kan inderdaad wat 'traag' overkomen. Maar absoluut solide, naar mijn idee
Ik heb een aangepaste versie waar ik veel meer mee kan dan die app. Met curl en een API kun je heel veel leuke dingen doen. Hee, ik ben tweaker... Excel? Dit is veel leukerruudvgeleuken schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:51:
[...]
Waarom PHP als je ook Blockfolio hebt? Tevens is het nog gemakkelijker om het in Excel te doen waarbij je een koppeling naar een Web API maakt.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Sterk onderbouwd!Yarisken schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:55:
Xvg is een waardeloze shitcoin die nooit iets zal worden. Net zoals 99 procent van de huidige coins.
Okee, zou je die stelling alsjeblieft willen onderbouwen?Yarisken schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:55:
Xvg is een waardeloze shitcoin die nooit iets zal worden. Net zoals 99 procent van de huidige coins.
Welke coins plaats jij dan in die 1% goede coins? en waarom?
Wel een coin zoals bv Sia. Waar het mogelijk is om onder gebruikers storage te huren / verhuren.Anton.net schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:59:
[...]
Okee, zou je die stelling alsjeblieft willen onderbouwen?
Welke coins plaats jij dan in die 1% goede coins? en waarom?
Artbyte bv om rechtstreeks de kunstenaar te vergoeden.
De coin die we gaan gebruiken in de toekomst ben ik nog niet tegengekomen.
Dik op verloren zeker.....Yarisken schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:55:
Lol nee juist heel zwaar op gewonnen. Wel te vroeg verkocht, op 0.13 en niet op 0,3 maar soit.
Ik kon mijn ogen niet geloven dat die coin zo omhoog ging omdat mcafee een tweet had gelanceerd :-).
Ben John zeker dankbaar.
Ik ben ook wel benieuwd naar je mening waarom je dit denkt/zegt. Altijd wel interessant om een ander zijn mening er over te horen. Zijn toch een hele boel mensen die wel wat in die coin zien. Uiteindelijk weet niemand het 100% zeker en dat maakt het allemaal zo mooi.Yarisken schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:55:
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verge Is een fork van dogecoin met tor erbovenop. Tor is niet meer anoniem spijtig genoeg.DAMAGE schreef op zondag 24 december 2017 @ 23:10:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd naar je mening waarom je dit denkt/zegt. Altijd wel interessant om een ander zijn mening er over te horen. Zijn toch een hele boel mensen die wel wat in die coin zien. Uiteindelijk weet niemand het 100% zeker en dat maakt het allemaal zo mooi.
Ik zit nog maar net in de crypto en het is gewoon super grappig wat mensen zichzelf wijsmaken.
Deze coin gaat het niet worden maar ik denk wel dat je er nog veel geld mee kan verdienen in de toekomst.
Ik zit er al een tijdje in. Ik heb coins gekocht toen het nog op 0.012 cent zat. Ik denk dat deze coin in 2018 nog wel verder omhoog zal gaan. Er zit een groot team achter en het idee er achter is ook best wel goed. Check het volgende filmpje maar even.kraades schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:41:
FunFare lijkt mij een interessante als platform voor online gambling. Toch lijkt het niet echt een vlucht te nemen. Enige idee wat hier "mis" mee is? Wilde er eigenlijk wat euros in stoppen.
YouTube: What Is FunFair? Blockchain Based Gambling - 163
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
ArtByte, really? Heb naar dat project gekeken, en vind het helemaal niets. Echt zo'n themacoin met een marketing verhaaltje erachter. Net als RedCoin. Nee dan liever Verge.Yarisken schreef op zondag 24 december 2017 @ 23:04:
[...]
Wel een coin zoals bv Sia. Waar het mogelijk is om onder gebruikers storage te huren / verhuren.
Artbyte bv om rechtstreeks de kunstenaar te vergoeden.
De coin die we gaan gebruiken in de toekomst ben ik nog niet tegengekomen.
Het houd de voorraad bij van Litebit.eu, en als je dus zit te springen om coins te kopen, maar deze zijn steeds maar uitverkocht (=0 voorraad), dan is dit dé tool die je rustig houd
http://litebit.omega-thunder.nl
Filter de coins die je wilt kopen en je krijgt om de 20 seconden een reminder of er voorraad is op litebit.eu middels een geluidsfragment
De koop- en verkoop bedragen staan er bij, en als je er op klikt ga je direct naar de litebit.eu website met de juiste coin.
Feedback kun je achterlaten in het primitieve reactiesysteem of in de DM.
Disclaimer: Ik heb geen aandelen in litebit.eu, maar ik zag dat de mogelijkheid bestond en had zelf grote moeite om coins te kopen wegens de beperkte beschikbaarheid. En zo is deze tool geboren.
Niet gemaakt voor het oog, maar puur op functie.
Werkt voor zover ik kan zien perfect in google chrome. Microsoft Edge geeft wat visuele probleempjes, maar werkt in essentie wel.
Er worden geen verborgen acties gedaan zoals reclame of miners, deze tool is belangeloos opgesteld.
Ik koop ethereum op bitstamp met als doel door te sturen naar Binance. Enkel gaat dat nu niet omdat je dat eerst naar een pivate wallet moet overzetten vooraleer je dit naar Binance kan sturen..
Echt wel kut dit.
Je kunt toch gewoon in Binance naar Funds -> Deposit gaan, daar je ETH wallet ID op zoeken en daarin stortenRubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:28:
Godver, opnieuw een beginnersfout..
Ik koop ethereum op bitstamp met als doel door te sturen naar Binance. Enkel gaat dat nu niet omdat je dat eerst naar een pivate wallet moet overzetten vooraleer je dit naar Binance kan sturen..
Echt wel kut dit.
Persoonlijk heb ik ook overwogen om in XVG te stappen maar ik denk niet dat er toekomst in zit. Simpelweg omdat ze niet echt nieuwe dingen doen, maar eigenlijk gewoon Bitcoin-over-Tor/i2p doen, en als je anonimiteit wilt lijkt Monero me een veel betere. Dus technisch valt het allemaal nogal tegen. Lees ook eens hun whitepaper en ga nu eens kritisch kijken wat voor nieuws ze echt doen. Ze leggen een beetje in semi-Jip en Janneke-taal uit wat i2p en tor zijn en hoe DH en ECDH globaal werken. Nou daar overtuig je mij niet mee.DAMAGE schreef op zondag 24 december 2017 @ 23:10:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd naar je mening waarom je dit denkt/zegt. Altijd wel interessant om een ander zijn mening er over te horen. Zijn toch een hele boel mensen die wel wat in die coin zien. Uiteindelijk weet niemand het 100% zeker en dat maakt het allemaal zo mooi.
Hiermee niet zeggende dat ik het eens ben met de poster op wie je reageerde. Dat is natuurlijk ook veel te kort door de bocht.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
ICX is momenteel gestaagd aan het stijgen. Lijkt ook nog wel eventjes door te gaan als ik de grafiek volgSam2013 schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:53:
[...]
wallet bestaat uit:
Verge
Icon
Ripple
Digibyte
Bitcoin
In januari kijken we weer verder, fijne dagen allemaal.
Ik heb geen etherum wallet. Ik gebruik enkel bitstamp en binance, prive wallets heb ik niet.RedHat schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:31:
[...]
Je kunt toch gewoon in Binance naar Funds -> Deposit gaan, daar je ETH wallet ID op zoeken en daarin storten
Ik ga het terug verkopen, en bitcoin aanschaffen. Dit lukte de vorige keer wel om over te zetten naar binance.
[ Voor 9% gewijzigd door Rubberen op 25-12-2017 03:24 ]
Kan gewoon toch? Je moet alleen als je mee wil doen aan een ICO geld storten vanaf een eigen wallet die ondersteund wordt door de ICO (ivm terug storten), jij wil naar een andere exchange, dat kan gewoon.Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:38:
[...]
Ik heb geen etherum wallet. Ik gebruik enkel bitstamp en binance, prive wallets heb ik niet.
Dus deze melding is wel een probleem:
[afbeelding]
Ik ga het terug verkopen, en bitcoin aanschaffen. Dit lukte de vorige keer wel om over te zetten naar binance.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Verwijderd
Je hoeft niet perse een wallet te hebben, je kan direct sturen naar je Binance account met de deposit code.Rubberen schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:38:
[...]
Ik heb geen etherum wallet. Ik gebruik enkel bitstamp en binance, prive wallets heb ik niet.
Dus deze melding is wel een probleem:
[afbeelding]
Hij heeft het niet onderbouwd , maar ergens heeft ie wel gelijk. XVG doet zich voor als privacy coin , maar is ooit geforked van een public blockchain. Zit niet zo heel erg veel privacy in als ze zich voordoen. Tevens is het dev team ook niet van kritiek gedient. Slechte markering etc. Tis niet echt een beste coin.DAMAGE schreef op zondag 24 december 2017 @ 23:10:
[...]
www.degroot-it.nl
Ik heb er inmiddels een ton mee verdient (6000 %), I ❤ XVG. Snap jullie geklaag niet zo.degroot schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:46:
[...]
Hij heeft het niet onderbouwd , maar ergens heeft ie wel gelijk. XVG doet zich voor als privacy coin , maar is ooit geforked van een public blockchain. Zit niet zo heel erg veel privacy in als ze zich voordoen. Tevens is het dev team ook niet van kritiek gedient. Slechte markering etc. Tis niet echt een beste coin.
Ho , ik zei ook verder niet dat er geen geld mee te verdienen was. Echter , technisch als coin is het niet de allerbeste coin. Laat dat duidelijk zijn. Je voordoen als privacy coin , terwijl je dat niet echt bent is natuurlijk niet goed.AlexFL schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:51:
[...]
Ik heb er inmiddels een ton mee verdient (6000 %), I ❤ XVG. Snap jullie geklaag niet zo.
[ Voor 10% gewijzigd door degroot op 25-12-2017 00:53 ]
www.degroot-it.nl
Heeft toch niets te maken met wat je van de coin vind?AlexFL schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:51:
[...]
Ik heb er inmiddels een ton mee verdient (6000 %), I ❤ XVG. Snap jullie geklaag niet zo.
Met oorlogen wordt ook geld verdient moeten we daar dan ook maar over ophouden.
Vanwaar DGB als ik het vragen mag? Ik had even een klein aantal (10K) maar weer van de hand gedaan met wat winst.loonatick78 schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:37:
Zojuist alles up to date gemaakt nu vakantie vieren.
wallet bestaat uit:
Verge
Icon
Ripple
Digibyte
Bitcoin
In januari kijken we weer verder, fijne dagen allemaal.
Oké toch maar gedaan dan, heb er toch en vaag gevoel bij... Ik zie wel.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:43:
[...]
Je hoeft niet perse een wallet te hebben, je kan direct sturen naar je Binance account met de deposit code.
Zit jij niet in crypto's om er vooral mee te verdienen?RedHat schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:52:
[...]
Heeft toch niets te maken met wat je van de coin vind?
Met oorlogen wordt ook geld verdient moeten we daar dan ook maar over ophouden.
Ik snap de vele kritiek van sommige gewoon niet shitcoin hier shitcoin daar. Hij doet het anders prima voor ons allemaal toch, als ie nu morgen naar 0.000 daalt dan ben ik het wellicht met jullie eens hoor
[ Voor 25% gewijzigd door AlexFL op 25-12-2017 01:00 ]
Ik snap niet wat dat te maken heeft met of iemand het verhaal / standpunt achter een coin goed of slecht vind.AlexFL schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:56:
[...]
Zit jij niet in crypto's om er vooral mee te verdienen?
Ik snap de vele kritiek van sommige gewoon niet shitcoin hier shitcoin daar. Hij doet het anders prima voor ons allemaal toch, als ie nu morgen naar 0.000 daalt dan ben ik het wellicht met jullie eens hoor
Jij houdt van XVG omdat het je geld heeft opgeleverd. Je had zeker niet van XVG gehouden als je in het rood stond of verlies had gemaakt? XVG is niet zo'n bijster interessante coin wat features en huidige product + team betreft. De McAfee-hype heeft het een en ander aangeslingerd en heeft ook de nodige mensen een beetje blind gemaakt. En daarmee doel ik niet specifiek op jou hoorAlexFL schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:51:
[...]
Ik "hou" van de coins waar ik in zit ongeacht of ik in het rood sta of niet. Maar, wel congrats met je dikke winst
[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 25-12-2017 01:08 ]
Ik heb inmiddels 3 miljoen aan btc verdiend (tig 1000%). Ik snap dat geklaag over fees, privacy en transactietijden ook niet hoor. Stelletjes klagers.AlexFL schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:51:
[...]
Ik zou mezelf geen whale noemen, maar ik heb ook veel XVG. En ergens hebben ze wel gelijk, een project als STRAT heeft een veel betere basis en staat onder VERGE.RedHat schreef op maandag 25 december 2017 @ 01:02:
[...]
Ik snap niet wat dat te maken heeft met of iemand het verhaal / standpunt achter een coin goed of slecht vind.
Dat neemt niet weg dat ik denk dat XVG >1 euro gaat. Ik kocht zelf in op 0.2cent, mijn winst % is gigantisch. Ik ga echter wel spreiden, 25% naar Ripple en 25% naar STRAT.
Heb er wel vertrouwen in, het team erachter wil het maimstream maken. Verwacht wel dat hij nog iets gaat doen, al weet je het nooit zeker natuurlijk.paradoXical schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:52:
[...]
Vanwaar DGB als ik het vragen mag? Ik had even een klein aantal (10K) maar weer van de hand gedaan met wat winst.
Ik zit zelf nu in STRAT omdat ik dat een veel mooier iets vind. Het maakt mij niet uit dat XVG hoog staat alleen kritiek hebben op de munt moet gewoon kunnen lijkt mij.paradoXical schreef op maandag 25 december 2017 @ 01:04:
[...]
Ik zou mezelf geen whale noemen, maar ik heb ook veel XVG. En ergens hebben ze wel gelijk, een project als STRAT heeft een veel betere basis en staat onder VERGE.
Dat neemt niet weg dat ik denk dat XVG >1 euro gaat. Ik kocht zelf in op 0.2cent, mijn winst % is gigantisch. Ik ga echter wel spreiden, 25% naar Ripple en 25% naar STRAT.
De BTC is ook weer gestaag aan het klimmen. Voorspelt veel goeds dus
[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 25-12-2017 01:07 ]
Kritiek oké, maar "ik ben er maar uitgestapt want het is een shitcoin" vind ik nu weinig onderbouwd, wss hebben zij vorige week pas gekocht. Ik hold hem al een lange tijd en ja als ie nog altijd dogecoin dark heette had ik ze wss ook nooit gekocht.RedHat schreef op maandag 25 december 2017 @ 01:07:
[...]
Ik zit zelf nu in STRAT omdat ik dat een veel mooier iets vind. Het maakt mij niet uit dat XVG hoog staat alleen kritiek hebben op de munt moet gewoon kunnen lijkt mij.
De BTC is ook weer gestaag aan het klimmen. Voorspelt veel goeds dus
(TRX contest afgelopen, wordt opeens een hoop getrade... hopelijk herstelt deze zich wat. Vooral omdat ik ze veel te duur heb ingekocht
Dit topic is gesloten.
![]()
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]