Planespotter schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:23:
Merk dat ik ook meer plezier beleef aan altcoins dus zometeen nog ff voor 1000 euro aan BTC omzetten in wat altcoins en dan heb ik een aardige portfolio om 2018 mee in te gaan.
- Dragonchain
- Einsteinium
- ICON
- TRON
- RaiBlocks
- WaBi
- INS (ICO)
- Universa (ICO)
Er komen nog wel wat coins bij van m'n BTC zo maar daar moet ik nog even onderzoek naar doen.
Mooie rij!
Zit zelf met :
- - Raiden (lange(re) hold) (RDN)
- - WaBi (ico gemist, 3x ico prijs gekocht want werkend product) (WABI)
- - Gifto (ico gemist, wie niet want die was in 1 minuut klaar, wel cheap meegepakt) (GTO)
- - Oyster Pearl (Naar mijn idee iets wat als common use oplossing gaat doorbreken, bij web devs) (PRL)
- - QASH (ICO, solide product, erg groot team/organisatie achter) (QASH)
- - INS (ICO, geloof ik heilig in team en oplossing) (INS)
- - SophiaTX (ICO wordt denk ik ook erg breed, langere termijn) (SPHTX)
- - Naga (pre-ICO, team plus advisors plus werkende opmgeving, moet wel groeien) (NGC)
- - ETHLend (ICO, Lending markt wordt wel overspoeld met coins en initiatieven maar deze brengt wel wekelijkse updates en ontwikkeling, erg actief) (LEND)
- - Algory (ICO, top product. Ook al gaat deze ico nooit z'n doel halen, ik wil hun product gebruiken!! Super) (ALG)
- - Sirin Labs (ICO, beetje gok, erg veel opgehaald. Geen hardcap. Twijfelachtige board van het team (o.a. door Stox) maar als dit op de markt komt dan heb je een grote afzet) (SRN)
- - Hacken (ICO, heel waardevol aangezien ze 80% geburned hebben, lijkt een aantrekkelijk product te worden helemaal als McAfee zelf er aan gaat staan) (HKN)
- - TokenPay (ICO gezien alle valkuilen afgelopen maanden moet dit wel het best beschermde product gaan worden op de markt. Wel een gok, want niet werkend product maar heel erg actief op internet) (TPAY)
- - Trade (ICO ingestapt, vooral getriggered na de aankondiging dat ze Raiden gaan gebruiken voor de afhandeling van de transacties) (TIO)
- - Gatcoin (Het idee hierachter vind ik gewoon top, wil erg graag instappen maar normaliter zit mijn instap max op ICOs op 1 ETH en deze heeft een minimum van 2) (GAT)
Oh en 8 Cryptokittens

(die weliswaar nog wonderbaarlijk wat stukjes ETH hebben afgegeven

wat n wereld, zie
DAAR hebben mensen volgens mij niet door dat ze met (echt) geld bezig zijn)
Mijn benadering is dan in volgorde : Whitepaper met probleem en oplossing -> Team -> Advisor(s) -> Token cap (soft en hard, plus de verdeling) -> is er een werkend product (alpha/beta) . Dit spiegel ik dan doorgaans af in de beoordelingen van icobench en icodrops. Daar trek ik een conclusie uit. De Pre-ICO signalen pak ik uit een Telegram groep (Pre-ICO Only) waar je projecten dus al (ver) van tevoren kunt uitpluizen).
Daarom persoonlijke tip nog: Deepbrain Chain (DBC), per kerstmis (of de dag erna) op KuCoin te verhandelen, huge potential!! Hoop deze echt nog fatsoenlijk mee te kunnen pakken.
Tenslotte heb ik al voor de zomer voorbereid op de Ardor chain met de Ignis ICO, die staat al klaar met de tijdelijke JLDRA token, en die is destijds in de eerste fase al gekocht. Niet normaal hoe die stijgingen naar die 28e tevoorschijn komen. Verwacht veel van de release van de Ardor chain en dus de eerste child chain.
[
Voor 12% gewijzigd door
martincm op 24-12-2017 22:06
]