Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.662 views

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:45
The Crew 2 Beta heeft wel een apart weersysteem... Ik reed net rond in Las Vegas en Miami en de straten waren besneeuwd :+

Hopelijk wordt dat nog iets realistischer in de final :D

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mr Magic schreef op zondag 3 juni 2018 @ 12:47:
The Crew 2 Beta heeft wel een apart weersysteem... Ik reed net rond in Las Vegas en Miami en de straten waren besneeuwd :+

Hopelijk wordt dat nog iets realistischer in de final :D
Nou het heeft anders in februari nog gesneeuwd in Las Vegas. Bruut realistisch dus dat spelletje.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Hier nog een topic voor The Crew 2: [Multi] The Crew 2

Edit: kom er net achter dat je dus 19 voertuigen kunt vrijspelen als je The Crew 1 hebt gespeeld waarvan je voor 18 voertuigen wat moet doen (zie dat ik er nu 6 heb). Zitten niet hele spannende voertuigen bij, maar toch fijn om met wat meer te beginnen imo. En gezien ik binnenkort toch vrij heb, kan ik wel effe kijken of ik nog wat meer kan scoren :P

https://thecrew-game.ubis...ewards-program/index.aspx

[ Voor 78% gewijzigd door Martinspire op 03-06-2018 14:41 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Mr Magic
Zo, heb eindelijk een manier gevonden om wat in de Argentijnse store te kopen... Iets van 45 euro betaald voor The Crew 2 Gold Edition :D

Je hebt er wel een Windows PC met Wifi voor nodig en een VPN-provider met een app die een TAP-adapter aanmaakt (ik heb NordVPN gebruikt).
  • Zorg dat je een NL credit card (de mijne is een ING Mastercard) hebt geregistreerd als betaalmethode in de Argentijnse Microsoft Store. Je kunt dit doen door bijv. een Argentijnse gift card proberen te kopen. Dit mislukt wel, maar je CC is dan wel geregistreerd. Je hebt daarvoor ook een fake adres in Argentinië nodig.
  • Volg de tutorial van NordVPN om van je Windows PC een Wifi-hotspot te maken.
  • Maak op de Windows PC een VPN-verbinding met Argentinië.
  • Als je Xbox bedraad is aangesloten, koppel die dan los.
  • Stel je Xbox in op locatie Argentinië en herstart hem (taal mag blijven staan).
  • Verbind je Xbox via Wifi met je nieuwe Wifi-hotspot. Let op: ik deed het met een Windows 7 laptop en de Xbox kreeg geen IP-adres van de DHCP-server. Ik heb toen met de hand een IP-adres ingesteld in dezelfde range als de nieuwe Wifi-verbinding op de Windows PC met als default gateway het IP-adres van de Windows PC en de DNS-servers van Google (8.8.8.8 en 8.8.4.4).
  • Ga naar de store op de Xbox en schaf de game aan en kies daarbij je CC als betaalmiddel.
  • Als het is gelukt, kun je de Wifi-verbinding op je Xbox verbreken, de regio weer terugzetten, herstarten en hem weer verbinden met je eigen netwerk.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:08
Blijft verbazingwekkend wat mensen er voor over hebben om wat eurootjes uit te sparen :') De VOC handelsgeest hebben onze voorouders toch maar mooi doorgeven in ons DNA he. Maar alvast veel plezier met The Crew 2. Ik speel straks de pauper editie waar ik 60 eurootjes voor neertel maar zal me er niet minder door vermaken 8)
Mr Magic schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:05:
Zo, heb eindelijk een manier gevonden om wat in de Argentijnse store te kopen... Iets van 45 euro betaald voor The Crew 2 Gold Edition :D

Je hebt er wel een Windows PC met Wifi voor nodig en een VPN-provider met een app die een TAP-adapter aanmaakt (ik heb NordVPN gebruikt).
  • Zorg dat je een NL credit card (de mijne is een ING Mastercard) hebt geregistreerd als betaalmethode in de Argentijnse Microsoft Store. Je kunt dit doen door bijv. een Argentijnse gift card proberen te kopen. Dit mislukt wel, maar je CC is dan wel geregistreerd. Je hebt daarvoor ook een fake adres in Argentinië nodig.
  • Volg de tutorial van NordVPN om van je Windows PC een Wifi-hotspot te maken.
  • Maak op de Windows PC een VPN-verbinding met Argentinië.
  • Als je Xbox bedraad is aangesloten, koppel die dan los.
  • Stel je Xbox in op locatie Argentinië en herstart hem (taal mag blijven staan).
  • Verbind je Xbox via Wifi met je nieuwe Wifi-hotspot. Let op: ik deed het met een Windows 7 laptop en de Xbox kreeg geen IP-adres van de DHCP-server. Ik heb toen met de hand een IP-adres ingesteld in dezelfde range als de nieuwe Wifi-verbinding op de Windows PC met als default gateway het IP-adres van de Windows PC en de DNS-servers van Google (8.8.8.8 en 8.8.4.4).
  • Ga naar de store op de Xbox en schaf de game aan en kies daarbij je CC als betaalmiddel.
  • Als het is gelukt, kun je de Wifi-verbinding op je Xbox verbreken, de regio weer terugzetten, herstarten en hem weer verbinden met je eigen netwerk.
ik had de manual hier al eens gepost idd :)

00. Laptop needed with Wifi and VyprVPN
01. Press Windows key
Click Settings left below (radar icon)
Click Network & Internet (globe icon)
Click Mobile hotspot
02. Select your Wi-Fi in the dropdown menu under "Share my internet connection from"
03. Click Edit to change:
Network name: XYZ
Network password: 09876543
04. Turn on "Share my internet connection with other devices"

Test:
05: Disconnect network cable from xbox
Connect to created hotspot: "XYZ"
Fill in password "09876543"
Start edge browser
https://whatismyipaddress.com/
It should give your IP in The Netherlands
06: Set Xbox on Singapore (language can be still English or Nederlands)
Restart
VPN:
07: Start VyprVPN and connect to Singapore
08: Windows Search
Network connections
Find TAP-Windows Adapter V9
Properties
Click Sharing Page
Enable "Allow other network users to connect etc"
Select your created hotspot under "Home networking connection"
Click Ok
09: On Xbox start edge browser
It should show your IP in Singapore
10: Go to marketplace (on xbox)
Buy the game with Paypal (use Singepore address)
kon mass effect deluxe op deze manier halen (wel je nl paypal maar met een singapore adress als je nog geen betaalmiddel had)

[ Voor 24% gewijzigd door quorumz op 03-06-2018 19:52 ]

• Mr Magic
DutchOwnage schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:32:
Blijft verbazingwekkend wat mensen er voor over hebben om wat eurootjes uit te sparen :')
55 euro verschil zou ik toch iets meer dan "wat eurootjes" noemen, daar kun je gewoon nog een tweede A-titel van kopen 8)

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 3 juni 2018 @ 22:54:
En hoeveel was je kwijt voor die VPN? :P
Ik heb 1 200mb/s voor 35 piek per jaar. PIA. 2 spellen kopen en je bent er al uit (maar niet stiekem allemaal films downloaden. Dat mag niet. Je zou immers ook geen auto downloaden! )

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik krijg een 'gratis' IPVanish account bij mijn Eweka abbonnement (die ik weer deel met mijn schoonvader (kosten technisch)

:$

Xbox Live ID:Notna8310

• Mr Magic
Bij NordVPN ben je zo'n 85 euro kwijt voor 3 jaar en die kun je nog delen ook (max. 6 apparaten).

En ik heb VPN niet speciaal hiervoor, die gebruik ik ook voor andere dingen ;)
quorumz schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:51:
[...]

ik had de manual hier al eens gepost idd :)

00. Laptop needed with Wifi and VyprVPN
01. Press Windows key
Click Settings left below (radar icon)
Click Network & Internet (globe icon)
Click Mobile hotspot
02. Select your Wi-Fi in the dropdown menu under "Share my internet connection from"
03. Click Edit to change:
Network name: XYZ
Network password: 09876543
04. Turn on "Share my internet connection with other devices"

Test:
05: Disconnect network cable from xbox
Connect to created hotspot: "XYZ"
Fill in password "09876543"
Start edge browser
It should give your IP in The Netherlands
06: Set Xbox on Singapore (language can be still English or Nederlands)
Restart
VPN:
07: Start VyprVPN and connect to Singapore
08: Windows Search
Network connections
Find TAP-Windows Adapter V9
Properties
Click Sharing Page
Enable "Allow other network users to connect etc"
Select your created hotspot under "Home networking connection"
Click Ok
09: On Xbox start edge browser
It should show your IP in Singapore
10: Go to marketplace (on xbox)
Buy the game with Paypal (use Singepore address)
kon mass effect deluxe op deze manier halen (wel je nl paypal maar met een singapore adress als je nog geen betaalmiddel had)
Kan je ook in Argentinië met paypal betalen ?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Afgelopen weken ben ik bezig geweest met het wegwerken van een deel van mijn non-completion backlog... Dit in afwachting op de release van Crash Bandicoot later deze maand *O*

-Battlefield 1 incl. DLC. Na het spelen ben ik wederom overtuigd dat CoD in mijn optiek al jaren het onderspit moet delven.
-Goat Simulator incl. DLC :$
-Shiftlings. Leuke game, maar de achievements waren wel redelijk buggy helaas.

Ik heb nog op de lijst staan om de volgende ook te completen:

-Oxenfree (ben er nog nooit echt voor gaan zitten, terwijl het volgens mij echt wel een hele goede game is)
-Layers of fear (moet nog 2 van de drie eindes, maar dat is volgens mij niet meer dan een paar uurtjes)
-Fru (moet nog een keer de meubels weer aan de kant schuiven en mijn oude Xbox en Kinect aansluiten. Fru is de enige reden dat ik die nog heb bewaard :P)
-Little Nightmares (het spel uitspelen in 1 uur zonder dood te gaan... Dit heb ik steeds voor me uit geschoven. Wel een echte uitdaging, net zoals Limbo...)

@exactor it Excuus voor het Shiftlings verhaal... Indien je alsnog hulp wilt van een Shiftlings pro dan ben ik altijd bereid om te helpen :+ Op best wel wat levels in de top 10 van de leaderboards! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-06-2018 08:34 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:03

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Jorizzz schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:56:
Als totale niet (meer) gamer met een zoon van 9 met een xbox one, heb ik even een vraagje over het online gamen met Xbox Live Gold. We hebben hem ooit de Xbox laten kopen met als voorwaarde dat hij niet online zou spelen, vooral vanwege zogen over mogelijke chats met volwassenen en blootstelling aan zaken die voor hem nog niet geschikt zijn. Nu wil hij heel graag Fortnite spelen (omdat 'al zijn vriendjes' dat ook doen), en daarvoor heb je volgens mij zo'n online Gold abo voor nodig. Nou probeer ik te heroverwegen of hij zo'n abonnement van mij mag, maar ik weet eigenlijk gewoon niet genoeg af van waar hij dan allemaal toegang toe krijgt. Is het alleen mar de mogelijkheid tot online gamen? Kan het wel/geen kwaad? Zijn er mogelijkheden om als ouder toegang te beperken tot bepaalde zaken? Iemand een idee?
Je kunt je gamertag/microsoft account van je zoon als gezinslid toevoegen op https://accounts.microsoft.com en dan alles dichtzetten. Dit kun je overigens ook op de xbox zelf doen. Echter heb ik nog nooit meegemaakt dat mijn zoon berichten kreeg van volwassenen en dat soort dingen. Je kan dat overigens rapporteren en dan wordt het account geblocked. In de 9 jaar dat zowel mijn zoon als ik op de xbox gamen, nog nooit zoiets meegemaakt.

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:56:
[...]

Je kunt je gamertag/microsoft account van je zoon als gezinslid toevoegen op https://accounts.microsoft.com en dan alles dichtzetten. Dit kun je overigens ook op de xbox zelf doen. Echter heb ik nog nooit meegemaakt dat mijn zoon berichten kreeg van volwassenen en dat soort dingen. Je kan dat overigens rapporteren en dan wordt het account geblocked. In de 9 jaar dat zowel mijn zoon als ik op de xbox gamen, nog nooit zoiets meegemaakt.
Hangt dat ook niet af van de games dat ie speelt?

Niet dat ik veel berichten krijg overigens. Bij Fortnite niet, bij Rainbow Six niet, bij Battlefield niet. En volgens mij bij Fifa ook niet echt. Bij Playstation heb ik af en toe nog wel eens spam, maar ook daar zit er nooit volwassen inhoud bij. Ik denk dat je daar anno nu niet echt rekening mee hoeft te houden.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 04-06-2018 09:19 ]

MRE-Inc schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:56:
[...]
Je kunt inderdaad erg veel regelen qua accountsettings. Maar de horrorverhalen komen volgens mij vaak de wereld in door onwetendheid dan daadwerkelijke ervaring met het platform.

Ik denk dat de reacties onder een willekeurig YouTube filmpje meer toxic zijn dan ik in mijn hele Xbox live 'carriere' heb meegemaakt. :)

G_Dragon schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:27:
[...]

Kan je ook in Argentinië met paypal betalen ?
heb ik toen ook gedaan. het gaat fout op het moment dat je gift cards in de buitenlands stores koopt (maar daar zijn gelukkig nu genoeg alternatieven voor)

als straks the division 2 en assassins creed komen...weer eens proberen...
quorumz schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:24:
[...]

heb ik toen ook gedaan. het gaat fout op het moment dat je gift cards in de buitenlands stores koopt (maar daar zijn gelukkig nu genoeg alternatieven voor)

als straks the division 2 en assassins creed komen...weer eens proberen...
Want als het met paypal gewoon wel werk zonder gift cards te hoeven kopen, ga ik me er in verdiepen.
Battlefield V Deluxe is daar vet goedkoop

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

quorumz schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:32:
[...]

ik vind gift card methode simpeler dan vpn methode hoor :)
Ik zelf ook en gebruik het al een aantal maanden, alleen in Argentinië is battlefield 5 38 euro als je met vpn gaat en met giftcards kom je al boven de 50 :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:18:
[...]

Niet dat ik veel berichten krijg overigens. Bij Fortnite niet, bij Rainbow Six niet, bij Battlefield niet. En volgens mij bij Fifa ook niet echt. Bij Playstation heb ik af en toe nog wel eens spam, maar ook daar zit er nooit volwassen inhoud bij. Ik denk dat je daar anno nu niet echt rekening mee hoeft te houden.
Ik merk er niks van bij geen een game. Op de Playstation was het vele malen erger idd. Ondanks dat ik ding nauwelijks aan had staan, kreeg ik echt tig berichten en verzoeken van onbekenden. Daar gaat het statement van Sony om hun playerbase te beschermen wanneer het aankomt op crossplay.

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
Martinspire schreef op zondag 3 juni 2018 @ 12:56:
Hier nog een topic voor The Crew 2: [Multi] The Crew 2

Edit: kom er net achter dat je dus 19 voertuigen kunt vrijspelen als je The Crew 1 hebt gespeeld waarvan je voor 18 voertuigen wat moet doen (zie dat ik er nu 6 heb). Zitten niet hele spannende voertuigen bij, maar toch fijn om met wat meer te beginnen imo. En gezien ik binnenkort toch vrij heb, kan ik wel effe kijken of ik nog wat meer kan scoren :P

https://thecrew-game.ubis...ewards-program/index.aspx
Bleek zelf alles al te hebben unlocked in The Crew 1 op 1 achievement (Show off) na. Een skillchain 1 minuut lang vasthouden. Afgelopen jaren is aan de haalbaarheid van deze achievement wat gedaan, waardoor dit best een strijd was. Maar ik had het wel over voor de Ducati Diavel. Motortje kost 370k in The Crew 2 (aldus de beta). Maar nu in elk geval alle 19 voertuigen vrijgespeeld.

Updaten van die pagina doet ie overigens niet direct na het behalen van de achievement, maar het is wel geregistreerd, dus dat moet wel goed komen. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• vectormatic
  • Laatst online: 06:04

vectormatic

Warlock of the doorlock

Martinspire schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:42:
7 tm 14 juni is er grote sale: https://news.xbox.com/en-us/2018/06/04/e3-sale/

Dus even uitstellen wat je wilde gaan aanschaffen :P
Cool! beetje jammer dat ik net vorige week gamepass heb aangeschaft, had weer 9 euro gescheeld :P daarnaast heb ik nu ineens zoveel te spelen dat ik niet weet of die sale nog boeiend gaat zijn...

Maarrr... ben wel benieuwd hoe diep FM7 gaat, is toch aardig wat kritiek op gekomen (en voor mij het eerste deel uit de FM serie wat ik niet heb gekocht), als het nu voor echt cheap over de toonbalk gaat probeer ik het misschien toch..

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zodra de x rond de 350 euro is haal ik hem meteen ! Dan maand gamepass erbij en heb wel een en ander te testen. Hopelijk rond de release horizon 4 mooie x aanbieding. 400 met game bv zou ik ook gelijk doen(met horizon 4 dan en mits horizon 4 op e3 er goed uitziet).
Verwachte release datum horizon 4 is denkneind september ? Is denk te vroeg voor een zo'n prijs. Maja one can hope.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 17:08
September idd. Alle voorgaande Horizon games kwamen in September uit.400( met of zonder game) kan je waarschijnlijk het beste gaan verwachten rond de feestdagen. Heb geen glazen bol natuurlijk maar dan is ie een jaar op de markt. Zou een mooi moment zijn toch?

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 04-06-2018 18:01 ]

Ben benieuwd hoe goedkoop deze te krijgen is via de storechecker

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:10:
[...]

Ben benieuwd hoe goedkoop deze te krijgen is via de storechecker
https://xbox-store-checke...Redemption-2/bpswgqbw7r3g

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Martinspire schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:42:
7 tm 14 juni is er grote sale: https://news.xbox.com/en-us/2018/06/04/e3-sale/

Dus even uitstellen wat je wilde gaan aanschaffen :P
Hopen dat stardew valley dan in de aanbieding is. :+
Martinspire schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:18:
[...]

Iemand uit de groep waarmee ik gamed is wel gebanned geweest voor het uitschelden van een minderjarige via de chat (kind zat te ouwehoeren in een racegame of iets dergelijks). Terecht ook, want ik we waarschuwden hem al maar helaas een 24 uurs ban voor hem.

[ Voor 55% gewijzigd door Meneer iCy op 05-06-2018 08:06 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Thanks, had gister alles werkend via een vpn maar heb helaas geen credit card :P

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

quorumz schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 10:06:
[...]

en je bent niet bang dat je kids gewoon wat kopen? (voor mezelf heb ik daar paypal aan hangen)
ik zie trouwens dat mijn ex haar mastercard er al aan heeft gehangen en het werkt dus nog niet...
Een credit card aanhangen is idd een must. Maar voordat de koop voltooid wordt, moet eerst ook nog het wachtwoord van de creditcard houder ingegeven worden, dacht ik.
Je kids kunnen dus niet zomaar wat kopen.
Ik heb het al eerder genoemd maar ik vind dat deze game wel wat extra aandacht verdient.

Gorogoa!
Gorogoa is the perfect mix of story, gameplay, and aesthetic that all come together in order to form a truly beautiful experience. Between the simple but charming narrative, the creative and satisfying puzzle design, and the breathtaking hand-drawn artwork, Gorogoa is a wonderful puzzle game that will amaze all who choose to play it.

http://gorogoa.com/

Zelfs @exactor it vond dit puzzelspelletje leuk genoeg om 6 keer uit te spelen _/-\o_

• v8power67

v8power67

Blijf altijd hopen dat Microsoft terug gaat naar originele xbox 360 dashboard:
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/MarriedShowyIrishdraughthorse-max-1mb.gif
Voor mij persoonlijk de beste console dashboard ooit. Was fantastisch. En werkte echt perfect.
Nu op de x1 kan gewoon niet lekker ongaan ermee en vind het onoverzichtelijk. Zo zonde voor mij persoonlijk.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:50:
Ik heb het al eerder genoemd maar ik vind dat deze game wel wat extra aandacht verdient.

Gorogoa!

[...]

[video]

http://gorogoa.com/

Zelfs @exactor it vond dit puzzelspelletje leuk genoeg om 6 keer uit te spelen _/-\o_
Deze puzzelgame wordt aangeprezen als "beter op XBox One X". Lijkt me wat overdreven voor een puzzelgame, of is er zoveel echt verschil?
Fireshade schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:12:
[...]

Deze puzzelgame wordt aangeprezen als "beter op XBox One X". Lijkt me wat overdreven voor een puzzelgame, of is er zoveel echt verschil?
Volgens mij niet. Althans ik zou niet weten hoe... Maar ik denk dat Beter op XBone One X altijd genoemd wordt als het bijvoorbeeld een hogere resolutie kent dan de normale Xone of de one S.

Maar hoe dan ook... Het is echt een geweldig toffe puzzelgame!
v8power67 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:03:
[afbeelding]
Voor mij persoonlijk de beste console dashboard ooit. Was fantastisch. En werkte echt perfect.
Nu op de x1 kan gewoon niet lekker ongaan ermee en vind het onoverzichtelijk. Zo zonde voor mij persoonlijk.
Dat was een uitstekend dashboard inderdaad. Maar ik zou niet meer terug willen. En onoverzichtelijk is het ook niet? Gewoon een kwartiertje de moeite nemen om te kijken waar wat zit en dan is het allemaal wel logisch toch? Welke functie vind je bijvoorbeeld moeilijk te vinden?

[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2018 11:17 ]

Verwijderd

[afbeelding]
Ik kon overweg met alle dashboards van verschillende consoles.
Ze hebben allemaal hun charmes. Die van de X360 herken ik nog
van vroeger.
Ben alweer een week op zoek naar een repairkit voor mijn Elite Controller. Seller op Amazon genaamd "extremerate" had van die kitjes voor weinig waar je dus de rubberen stukken kon vervangen. Helaas zijn die al een tijdje niet leverbaar dus op zoek naar een handige oplossing.

Issue is dat de rubberen delen niet alleen los laten maar ook "groter" zijn geworden. Zelfs al zou ik er nu lijm tussen smeren, hou ik randjes over die weer (lelijk) met een mesje afgesneden moeten worden.

Ideeen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

[afbeelding]
Dat de UI navigatie bijna de helft van het scherm inneemt gaat niet meer gebeuren nu. Ja hij was aardig, maar ook verre van perfect. De huidige UI vind ik overigens ook niet fantastisch, maar gezien je er maar een fractie van je gametijd op zit, boeit het me niet. Ik vind het overlay gedeelte nu wel prima werken. Eindelijk lekker snel

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zou fijn wezen in de huidige dashboard als je je "Pins" meteen bovenaan kunt zetten. Ik "Pin" bepaalde apps/games niet voor niets.

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Rev! schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:12:
Zou fijn wezen in de huidige dashboard als je je "Pins" meteen bovenaan kunt zetten. Ik "Pin" bepaalde apps/games niet voor niets.
Je kunt de pins ook gewoon verplaatsen naar waar je ze wilt hebben? Heb zelf 15+ pins en ik pas het gewoon aan naar mate ik meer of minder gebruik van iets maak.

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:14:
[...]

Volgens mij niet. Althans ik zou niet weten hoe... Maar ik denk dat Beter op XBone One X altijd genoemd wordt als het bijvoorbeeld een hogere resolutie kent dan de normale Xone of de one S.

Maar hoe dan ook... Het is echt een geweldig toffe puzzelgame!

[...]

Dat was een uitstekend dashboard inderdaad. Maar ik zou niet meer terug willen. En onoverzichtelijk is het ook niet? Gewoon een kwartiertje de moeite nemen om te kijken waar wat zit en dan is het allemaal wel logisch toch? Welke functie vind je bijvoorbeeld moeilijk te vinden?
Heb al meer dan een kwartier erachter gezeten maar vind het gewoon op een of andere manier niet logisch. Onthoud het moeilijk. Plus vind hele design lelijk.
Moet altijd veelste veel nadenken van waar is dit en dat. Terwijl ja noem me hoe je wilt maar op de ps4 vind ik het logisch en weet alles zo te vinden.
Heeft natuurlijk te maken met dat die van hun al vanaf begin zo is. Maar ik vind ook onnodig om constant van dashboard te switchen. Misschien word ik oud ofzo maar elke keer weer leren waar wat is enz heb ik geen zin in. Geef mij de originele x360 dashboard en ik ben zo blij als een kind met kerstmis.

Misschien komt het ook omdat ik te weinig speel op de xbox, maar vond de latere dashboards van de xboz 360 ook hellemaal niks. Zeker de laatste is bagger..

Leg het vast heel vaag uit allemaal en vind het ook lastig te noemen wat ik er mis mee vind, is ook veel gevoel denk ik, en heb er geen lekker gevoel bij de huidige op x1. Naja wat @Martinspire is wel waar je zit er maar heel kort dus je neemt het zoals is.
Is zeker waar. Maar toch die og 360 dashboard _/-\o_
Rev! schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:12:
Ja dit bv nu moet je naar beneden scrollen om je pins te vinden. Ik zou graag een, noem het simpele dashboard met je games en je apps. En dat je met een bepaalde knop naar de gewone dashboard kan. Beetje die controller modus van steam op pc.

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 05-06-2018 12:24 ]

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Reefun schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:20:
[...]

Je kunt de pins ook gewoon verplaatsen naar waar je ze wilt hebben? Heb zelf 15+ pins en ik pas het gewoon aan naar mate ik meer of minder gebruik van iets maak.
Ik bedoel dus dat de Pins hier staan, ipv van deze meuk

Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--qJAKaoaH--/c_scale,f_auto,fl_progressive,q_80,w_800/bv79ygzcr0j0lgallyyk.jpg

• Reefun
  • Niet online
Rev! schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:23:
[...]

Ik bedoel dus dat de Pins hier staan, ipv van deze meuk

[afbeelding]
Ah. Ok. Dan heb ik je verkeerd begrepen :)
MAX3400 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:08:
Ben alweer een week op zoek naar een repairkit voor mijn Elite Controller. Seller op Amazon genaamd "extremerate" had van die kitjes voor weinig waar je dus de rubberen stukken kon vervangen. Helaas zijn die al een tijdje niet leverbaar dus op zoek naar een handige oplossing.

Issue is dat de rubberen delen niet alleen los laten maar ook "groter" zijn geworden. Zelfs al zou ik er nu lijm tussen smeren, hou ik randjes over die weer (lelijk) met een mesje afgesneden moeten worden.

Ideeen?
Afbeeldingslocatie: https://media.scufgaming.com/pub/media/catalog/product/cache/image/1500x1200/e9c3970ab036de70892d86c6d221abfe/x/b/xbox_elite_black_grip_handle_thumbsticks_accessories_1.png

https://scufgaming.com/eu...s-and-pro-grip-handle-kit

Hopelijk aankondiging van Eite V2 op de E3 :)
Justi hoopt op titanium of hardsteen grips

[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 05-06-2018 12:46 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

v8power67 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:21:
[...]

Ja dit bv nu moet je naar beneden scrollen om je pins te vinden. Ik zou graag een, noem het simpele dashboard met je games en je apps. En dat je met een bepaalde knop naar de gewone dashboard kan. Beetje die controller modus van steam op pc.
Ik gebruik mijn Xbox om te gamen.
Dus heb alle bullshit van het dashboard gehaald, laatst gespeelde games staan bovenaan.
Maar druk eigenlijk standaard op de Home knop, hier staan de laatst gespeelde games en ook de button voor my games & apps.
Dus home -> games & apps -> game.
Dan kom je dus op 3 knopjes drukken en meestal dus maar op 2 omdat ik verder ga met het spel waar ik de vorige keer mee bezig was, sneller dashboard kan ik me niet bedenken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:56:
[...]

Ik gebruik mijn Xbox om te gamen.
Dus heb alle bullshit van het dashboard gehaald, laatst gespeelde games staan bovenaan.
Maar druk eigenlijk standaard op de Home knop, hier staan de laatst gespeelde games en ook de button voor my games & apps.
Dus home -> games & apps -> game.
Dan kom je dus op 3 knopjes drukken en meestal dus maar op 2 omdat ik verder ga met het spel waar ik de vorige keer mee bezig was, sneller dashboard kan ik me niet bedenken.
Precies dit bij mij.

Wel heb ik gisteren 30 seconden gezicht naar de store. Toen typte ik de naam van het spel in de search en ging ie. En toen kwam ik erachter dat de store een eigen tabblad heeft. Die tabbladen gebruik ik nooit omdat alles toch onder de guide zit en ik niet zo nodig hoef te kijken naar hoe anderen spelletjes spelen. :)
Heb eventjes een vraag en hulp nodig, toen ik state of decay 2 had ge pre-orderd via mexico ging alles op de manier zoals het moest gaan en door middel van de giftcard 1 voor 1 op te geven.

Nu heb ik Rdr2 op dezelfde manier gedaan en ook de giftcards ingevoerd, ze staan ook op mijn microsoft account. Alleen als ik op pre-orderen klik krijg ik alleen de optie Credit card of paypal, dit was toen niet het geval? Iemand nog tips of advies?

Verwijderd

G_Dragon schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:21:
Heb eventjes een vraag en hulp nodig, toen ik state of decay 2 had ge pre-orderd via mexico ging alles op de manier zoals het moest gaan en door middel van de giftcard 1 voor 1 op te geven.

Nu heb ik Rdr2 op dezelfde manier gedaan en ook de giftcards ingevoerd, ze staan ook op mijn microsoft account. Alleen als ik op pre-orderen klik krijg ik alleen de optie Credit card of paypal, dit was toen niet het geval? Iemand nog tips of advies?
Zit je op de goede regio qua xbox.com/app/console?

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:56

Niet helemaal hetzelfde. Maar wel vergelijkbaar.
Soortgelijke meegemaakt met de Turkse Xbox store.
Daar moest ik eerst een creditcard toevoegen. Uitloggen. Weer opnieuw inloggen. Voordat ik pas de optie kreeg om de game te betalen met mijn al toegevoegde gift cards. Voorheen in andere landen nooit gehad.

Misschien kan jij eerst een Argentijnse PayPal toevoegen voordat je met je gift codes kan betalen.

Weet je zeker dat het over de digitale versie gaat ?
Fysieke versie kan je nl niet afrekenen met giftcards.
En dat wil je ook niet want dan krijgt El Pollo Hermanos straks jouw schijfje in de bus :P

• Notna

Notna

Where are you?®

Hours of Darkness (eerste DLC voor FC5) is vanaf nu te downloaden:

Notna schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 21:52:
Hours of Darkness (eerste DLC voor FC5) is vanaf nu te downloaden:

[video]
Eerlijk gezegd vanaf gisteren al.
Vind de DLC leuker dan Far Cry 5 zelf (vietnam is veel toffer)
Evengoed is het geen topstukje, blijft Far Cry met hun uit het niets spawnende enemies, AI die overal doorheen kan kijken en zelfs een snipershot met demper feilloos weten te traceren 8)7
Korte DLC ook, met een 3 uurtjes ben je er wel doorheen.

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 19:52:
[...] want dan krijgt El Pollo Hermanos straks jouw schijfje in de bus :P
_O- De kippen van Herman..... Better Call Saul of Braking Bad als ik het me goed herinner.

Wanneer gaa die sale overigens in ? Vanaf de 6e US time ? Misschien nu wel een goed idee om Assassins Creed te kopen. Het laatste deel in Egypte schijnt wel weer leuk te zijn. Al verwacht ik dat die game volgend jaar wel ergens in GwG zal zitten.

Wtf, Vietnam DLC van Far Cry 5 ???? Wat is de link tussen de basis game en de DLC ? Ik zou voor de Vietnam DLC bijna de volledige game kopen al heb ik weinig zin om weer een game te spelen waar je alles moet verkennen, grinden, van missie naar side missie naar hoofdmissie te gaan etc etc.

Ziet er wel tof uit die Vietnam DLC. Deed me denken aan die game van 15 jaar geleden, Vietcong en Shell Shock Nam.

[ Voor 30% gewijzigd door MRE-Inc op 06-06-2018 00:39 ]

• Reefun
  • Niet online
Er zijn toch al meerdere van dit soort 'oortjes' beschikbaar voor de XB1? :? Of is dit een speciale uitvoering met bepaalde specs welke ik mis?

Verder zou ik zelf niet met zo een oortje kunnen spelen hoor. Ik hou van mijn headset en de manier waarop ik dan exact hoor waar alles vandaan kom samen met Dolby Atmos. Dat krijg je onmogelijk voor mekaar met enkel een oortje en vervolgens TV of speakerset. Dat laatste kan ik sowiesow niet doen daar ik 9 van de 10x in de avond speel als mijn dochter op bed ligt :)
Reefun schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 08:01:
[...]

Er zijn toch al meerdere van dit soort 'oortjes' beschikbaar voor de XB1? :? Of is dit een speciale uitvoering met bepaalde specs welke ik mis?

Verder zou ik zelf niet met zo een oortje kunnen spelen hoor. Ik hou van mijn headset en de manier waarop ik dan exact hoor waar alles vandaan kom samen met Dolby Atmos. Dat krijg je onmogelijk voor mekaar met enkel een oortje en vervolgens TV of speakerset. Dat laatste kan ik sowiesow niet doen daar ik 9 van de 10x in de avond speel als mijn dochter op bed ligt :)
nee hoor, de x360 had er 1. dit is puur ter vervanging van de standard xbox headset, mijn atmos loopt via mijn Onkyo versterker :)
nu voorkom met deze ik dat ik mijn controller van het aanrecht laat vallen als ik drinken pak :)
(en je kan geen willekeurig merk met Bluetooth koppelen, Bluetooth in de controllers is dan ook juist voor laptops/pcs niet de connective naar de xbox)

[ Voor 8% gewijzigd door quorumz op 06-06-2018 08:12 ]

flash2adv schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:27:
[...]

Niet helemaal hetzelfde. Maar wel vergelijkbaar.
Soortgelijke meegemaakt met de Turkse Xbox store.
Daar moest ik eerst een creditcard toevoegen. Uitloggen. Weer opnieuw inloggen. Voordat ik pas de optie kreeg om de game te betalen met mijn al toegevoegde gift cards. Voorheen in andere landen nooit gehad.

Misschien kan jij eerst een Argentijnse PayPal toevoegen voordat je met je gift codes kan betalen.
Verwijderd schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 17:03:
[...]

Zit je op de goede regio qua xbox.com/app/console?
justifire schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 19:52:
[...]

Weet je zeker dat het over de digitale versie gaat ?
Fysieke versie kan je nl niet afrekenen met giftcards.
En dat wil je ook niet want dan krijgt El Pollo Hermanos straks jouw schijfje in de bus :P
Het is opgelost, moest een creditcard toevoegen, bedankt voor jullie reacties! :) :)
Zag later dat ook xbox-storechecker.nl een melding had met dat Microsoft stiekem iets had verranderd, hieronder die melding:

UPDATE 05/06/2018 :

Many users report that they cannot use their Microsoft balances (gift cards), even though they have credited their gift cards to their Microsoft accounts.

Indeed, after an update from Microsoft, to be able to use your balance you must add a credit card + address on the store in case "
Yes! daar zat ik met smart op te wachten, zocht al heel lang naar een draadloze headset voor chat.

De enige met draad die een beetje lang mee ging en 1 oortje had is de Turtle Beach Recon Chat, die van microsoft hadden binnen een jaar een kabelbreuk :(.

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 06-06-2018 08:22 ]

Verwijderd

Nog terugkomende op toxic berichten. Gisteren kreeg ik een gg na een potje Halo Wars 2. Ik won met enige geluk in de laatste seconde. Als dat fifa was geweest hadden daar twee k's gestaan.

Sowieso lijkt HW2 aardige spelers te hebben. Heb een gratis win gekregen van iemand die de pot daarvoor echt 100x beter was met wat tips en tricks tijdens het spelen van die tweede pot.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2018 10:33 ]

Jullie ook zoveel zin in Ori and the Will of the Wisps? Kwam via Spotify terecht bij de soundtrack van Ori and the Blind Forest. Hoop echt dat op de E3 bekend wordt gemaakt dat de game in Q3 van dit jaar uitkomt. Vond het echt een hele gave en uitdagende platformer. Will of the Wisps zal zeker ook wel weer via Gamepass beschikbaar komen... Echter voor zulke games ben ik zeker bereid om ze alsnog te kopen als er ook maar een paar % van de aankoopprijs

Verder heb ik naast Crash Bandicoot, Shadow of the Tomb Raider, Battlefield V en wellicht RDR2 en Spyro niet heel veel meer op mijn wensenlijstje staan. Ben benieuwd of er nog verassingen uit de hoge hoed komen aanstaande zondag.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:57:
Jullie ook zoveel zin in Ori and the Will of the Wisps? Kwam via Spotify terecht bij de soundtrack van Ori and the Blind Forest. Hoop echt dat op de E3 bekend wordt gemaakt dat de game in Q3 van dit jaar uitkomt. Vond het echt een hele gave en uitdagende platformer. Will of the Wisps zal zeker ook wel weer via Gamepass beschikbaar komen... Echter voor zulke games ben ik zeker bereid om ze alsnog te kopen als er ook maar een paar % van de aankoopprijs

Verder heb ik naast Crash Bandicoot, Shadow of the Tomb Raider, Battlefield V en wellicht RDR2 en Spyro niet heel veel meer op mijn wensenlijstje staan. Ben benieuwd of er nog verassingen uit de hoge hoed komen aanstaande zondag.
Toevallig Blind forest vorige week nog maar eens uitgespeeld incl. de "dlc" die zat bij defentive edition!:) wat een pracht en praal aan beeld en geluid zeg!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:58
mfneed schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:11:
[...]

Toevallig Blind forest vorige week nog maar eens uitgespeeld incl. de "dlc" die zat bij defentive edition!:) wat een pracht en praal aan beeld en geluid zeg!
Super toffe game inderdaad.
Helaas heb ik me niet meer kunnen motiveren om voorbij het stukje te komen met die boom waar het water omhoog komt. Dat komt zo precies qua timing en movement... Na zo'n 20x proberen heb ik het opgegeven en ben ik verder gegaan met de rustigere RPG's :-)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Jan_V schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:31:
[...]

Super toffe game inderdaad.
Helaas heb ik me niet meer kunnen motiveren om voorbij het stukje te komen met die boom waar het water omhoog komt. Dat komt zo precies qua timing en movement... Na zo'n 20x proberen heb ik het opgegeven en ben ik verder gegaan met de rustigere RPG's :-)
Dat begrijp ik wel. :) Erg uitdagend momentje, zeker voor mensen die zich niet heel thuis voelen met platformers.

Maar het is echt een geweldig mooi stukje game:

O+

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 11:15

Louw Post

Cerenas

Mooi overzichtje van de E3 Xbox discounts:
https://www.reddit.com/r/...special_in_deals/e091mfk/

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

quorumz schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 07:53:
En de start van de E3 sale!:

https://www.trueachieveme...925/xbox-one-e3-week-sale

hm en het stelt nix voor eigenlijk...
Klopt, hoopte op een hoge korting voor monster hunter, maar 35%.

Zit nog wel te twijfelen over Dying Light, alhoewel ik deze game ook op de pc maar sinds de xbox zelden meer achter de pc zit sinds ik een xbox heb.

Denk dat ik maar gewoon stardew valley zonder korting ga kopen. 8)

icy schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:00:
[...]

Klopt, hoopte op een hoge korting voor monster hunter, maar 35%.

Zit nog wel te twijfelen over Dying Light, alhoewel ik deze game ook op de pc maar sinds de xbox zelden meer achter de pc zit sinds ik een xbox heb.

Denk dat ik maar gewoon stardew valley zonder korting ga kopen. 8)
misschien dat ik burnout paradise remastered en resident evil 7 gold haal, beide 17 euro in turkije...

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

quorumz schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:12:
[...]

misschien dat ik burnout paradise remastered en resident evil 7 gold haal, beide 17 euro in turkije...
Heb 25 euro tegoed voor de EU store :'(

RE7 zou een optie zijn, maar heb ook nog andere RE in de game pass. Ik denk dat ik Burnout niet nog een keer volledig uit ga spelen. Heb hem wel volledig uitgespeeld op de PS3 toen.

Monster Hunter World is in turkse store natuurlijk wel voor mijn budget.... :/ 21 euro...

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 07-06-2018 08:22 ]

icy schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:20:
[...]

Heb 25 euro tegoed voor de EU store :'(

RE7 zou een optie zijn, maar heb ook nog andere RE in de game pass. Ik denk dat ik Burnout niet nog een keer volledig uit ga spelen. Heb hem wel volledig uitgespeeld op de PS3 toen.

Monster Hunter World is in turkse store natuurlijk wel voor mijn budget.... :/ 21 euro...
heb gelijk maar lego dc super-villains deluxe editie ook maar pre-ordered (41 euro, in nl store 79!!). lego the incredibles ook maar pre-ordered.
nu nog tijd... misschien maar gift cards inkopen voor de pre orders ahv de e3 :)

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

quorumz schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:25:
[...]

heb gelijk maar lego dc super-villains deluxe editie ook maar pre-ordered (41 euro, in nl store 79!!). lego the incredibles ook maar pre-ordered.
nu nog tijd... misschien maar gift cards inkopen voor de pre orders ahv de e3 :)
Moet je voor de turkse shop nu ook met CC werken ook al heb je gift cards? Dacht zoiets voorbij te komen hier.

Heb geen CC namelijk :-)

icy schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:29:
[...]

Moet je voor de turkse shop nu ook met CC werken ook al heb je gift cards? Dacht zoiets voorbij te komen hier.

Heb geen CC namelijk :-)
ik zag de tekst idd.. ik heb dacht ik paypal er aan hangen, dat werkt ook (omdat turkije vroeger alleen met vpn lukte).. heb je geen paypal? kan je koppelen aan je bank rekening tegenwoordig

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

quorumz schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:33:
[...]

ik zag de tekst idd.. ik heb dacht ik paypal er aan hangen, dat werkt ook (omdat turkije vroeger alleen met vpn lukte).. heb je geen paypal? kan je koppelen aan je bank rekening tegenwoordig
Heb paypal aan mijn rekening gekoppeld. Dan kan je direct kopen bij de turkish store dus? FF testen straks :-)

Edit: O wacht je bedoeld een ipv cc een paypal account gebruiken bij gebruik van een gift card.

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 07-06-2018 08:46 ]

icy schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:35:
[...]

Heb paypal aan mijn rekening gekoppeld. Dan kan je direct kopen bij de turkish store dus? FF testen straks :-)

Edit: O wacht je bedoeld een ipv cc een paypal account gebruiken bij gebruik van een gift card.
ja je edit regel idd, met paypal betalen zijn dezelfde regels als met cc -> via vpn

Verwijderd

Gaat er nog een One X Enhanced patch komen voor GTA V?

Zou wel heel vet zijn.

De GTA V aanbieding voor 23 Euro is wel aantrekkelijk.

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:02:

Zou wel heel vet zijn.

Ja, als GTA 6 wordt aangekondigd, om nog even de kas te spekken bij Rockstar.. /sarcasm off :P

Ik denk niet dat we daar op hoeven te rekenen, anders hadden ze het wel al gedaan. Volgens mij is dat ook ergens geroepen door Rockstar, waar ik dat gelezen heb, weet ik even niet meer.

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Zou wel heel vet zijn.

Heb de disc variant. Zit er over na te denken om die te verkopen deze aan te schaffen. Twijfel twijfel.

Verwijderd

@icy

Ik heb net de eerste twee missies op mijn One X gedaan.

Op de X360 had ik GTA V al uitgespeeld en op de PS4 ook.
Op de PS4 heb ik GTA V op 100% gezet.

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:27
Thanks, had 'm niet gezien in de Deals sectie, gelijk even aangeschaft :D

• microcuts
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-11 23:37
"Let op: dit item is alleen beschikbaar voor klanten in Duitsland."
microcuts schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:32:
[...]

met ^^
We hebben gezien dat je winkelt vanuit Nederland. Dit item is niet verkrijgbaar vanwege geografische restricties. Mogelijk is het beschikbaar op Amazon.co.uk. Winkel je niet vanuit Nederland? Landinstellingen wijzigen

Zou wel heel vet zijn.

Al was de game gratis, zou ik hem niet eens meer spelen. SP is 1x leuk (ok, eigenlijk 2x voor de 'correcte' manier), maar online is 99% onzin, trolling, pvp en belachelijk overpriced zut. Dan zou ik nog de PC versie nemen omdat je daar bij de SP vrij kan modden en cheaten.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 07-06-2018 14:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

microcuts schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:32:
[...]

weird ik krijg dit:

Belangrijk bericht over het item dat je wilt kopen
We hebben gezien dat je winkelt vanuit Verenigde Staten. Dit item is niet verkrijgbaar vanwege geografische restricties. Winkel je niet vanuit Verenigde Staten? Landinstellingen wijzigen

wat nou verenigde staten....

denk dat je het kan oplossen door er een duits adres bij te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 07-06-2018 15:12 ]

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:36:
[...]
Al was de game gratis, zou ik hem niet eens meer spelen. SP is 1x leuk (ok, eigenlijk 2x voor de 'correcte' manier), maar online is 99% onzin, trolling, pvp en belachelijk overpriced zut. Dan zou ik nog de PC versie nemen omdat je daar bij de SP vrij kan modden en cheaten.
Online speel ik GTA V ook niet.

Ik heb de SP nu 2 keer uitgespeeld en een derde keer staat op mijn wenslijst.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik speel het wel (veel) online, maar ik gebruik de NAT test als ik ben ingelogd, daardoor speel ik in lege sessies. Maar ik vind het grinden gewoon leuk, en dat blijkt een uitzondering te zijn :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

https://majornelson.com/2...xbox-one-x-and-much-more/

De aanbiedingen. :) Er staat veel op met veel korting. Dus grijp je kans!

Ik denk dat ik wellicht Forza Horizon 3 ga kopen. Wordt mijn eerste race spel sinds 6 jaar ofzo...

Edit:

Ik kan kiezen uit drie versies. De standaard, de deluxe en Ultimate. Even voor mijn beleving... zit in de deluxe en Ultimate de dlc? En voor de achievement hunter in mij... mis ik achievements als ik voor de standaard ga ipv de Ultimate?

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-06-2018 18:03 ]

uchiha tijntje schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:37:

Ik denk dat ik wellicht Forza Horizon 3 ga kopen. Wordt mijn eerste race spel sinds 6 jaar ofzo...

Edit:

Ik kan kiezen uit drie versies. De standaard, de deluxe en Ultimate. Even voor mijn beleving... zit in de deluxe en Ultimate de dlc? En voor de achievement hunter in mij... mis ik achievements als ik voor de standaard ga ipv de Ultimate?
Staan best een flink aantal parels tussen inderdaad :9
Maar helaas, helaas, deze had ik al......
Kom op met die nieuwe spellen !!

Over 30 mins live aankondiging van WB, duimen voor een nieuwe Batman of Mortal Kombat !
https://live.wbgames.com

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:33:
[...]

Staan best een flink aantal parels tussen inderdaad :9
Maar helaas, helaas, deze had ik al......
Kom op met die nieuwe spellen !!

Over 30 mins live aankondiging van WB, duimen voor een nieuwe Batman of Mortal Kombat !
https://live.wbgames.com
Hitman 2 :Y, November 2018

Ow en in de sale Shadow Of Mordor (Silver edition) meegepakt voor 29 eurootjes uit Canada :Y

Gold had niet écht toegevoegde waarde voor 9 euro meer (je krijgt wat extra random meuk, nee dank je)

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 07-06-2018 19:09 ]

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:37:

Edit:

Bij de Deluxe en Ultimate versies van Forza Horizon (en Forza Motorsport) krijg je alleen extra car packs en VIP-status (dubbele in-game credits bij bereiken van een volgend level en nog wat "exclusieve" auto's).
Extra achievements krijg je bij FH3 met de expansions (Blizzard Mountain en Hot Wheels) en Hoonigan car pack, maar die moet je apart aanschaffen.

Er bestaat overigens een "Complete Add-ons Collection" en "FH3 Platinum Plus Expansions Bundle", maar die worden op "not available" gezet in de Microsoft Store als die niet in de aanbieding zijn.
https://www.microsoft.com...s-collection/9ng3t6pkkrsq
https://www.microsoft.com...sions-bundle/9n3rzqgc6k10

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnS72 op 07-06-2018 19:16 ]

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:49
justifire schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:53:
[...]

Balen, heb echt helemaal niets met Hitman :|
Ieder zijn ding, ben er juist enorm blij mee. :D Nieuwe Batman mag ook nog wel komen. ;)

Verwijderd

Xgar schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:55:
[...]

Ieder zijn ding, ben er juist enorm blij mee. :D Nieuwe Batman mag ook nog wel komen. ;)
Al is het nog een versie van Asylum. Wil nog wel een vierde keer 100% halen. :)

Edit: ik zie Steep inclusief alle uitbreidingen voor 40 euro. Voelt wel gek om in dit weer een sneeuwspel te kopen maar ik heb af en toe wel spijt van het inruilen van Steep. Zijn de uitbreidingen de moeite?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 21:27 ]

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:38:
[...]

Edit: ik zie Steep inclusief alle uitbreidingen voor 40 euro. Voelt wel gek om in dit weer een sneeuwspel te kopen maar ik heb af en toe wel spijt van het inruilen van Steep. Zijn de uitbreidingen de moeite?
Zomers een sneeuwspel spelen vond ik zelf ook altijd een beetje raar. Maar als het buiten erg warm is, lijkt de hitte binnen een beetje dragelijker door virtueel in de sneeuw bezig te zijn...

Wat betreft de uitbreidingen:

- Winterfest is grote onzin, met in sommige challenges uit het niets opduikende opblaasvoorwerpen. Makkelijke achievements, al is de laatste opdracht vrij irritant.

- Extreme Pack voegt challenges toe in Alaska. Zelf nog niet aan begonnen; achievements lijken wat meer werk.

- Road to the Olympics voegt een verhaaltje toe waarin je je mag (proberen te) kwalificeren voor de Olympische Spelen, met tussendoor filmpjes van atleten die over hun ervaringen vertellen.
Daarnaast krijg je Asia als nieuw gebied. In Zuid-Korea mag je volgens mij alleen olympische onderdelen doen, in Japan kun je net als in de Alpen en Alaska vrij rondzwerven en de gebruikelijke challenges voltooien.
Vooral interessant voor freeroamen in de Japanse sneeuw. Achievements waren ook weer erg makkelijk.
Notna schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:07:
[...]

Hitman 2 :Y, November 2018

Ow en in de sale Shadow Of Mordor (Silver edition) meegepakt voor 29 eurootjes uit Canada :Y

Gold had niet écht toegevoegde waarde voor 9 euro meer (je krijgt wat extra random meuk, nee dank je)
Nog meer info verder? Weer episodic? Ik zie nu dat ze met zn 2en aan het spelen zijn?

Pagina: 1 ... 83 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.