Mr Magic schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:05:
Zo, heb eindelijk een manier gevonden om wat in de Argentijnse store te kopen... Iets van 45 euro betaald voor The Crew 2 Gold Edition
Je hebt er wel een Windows PC met Wifi voor nodig en een VPN-provider met een app die een TAP-adapter aanmaakt (ik heb NordVPN gebruikt).
- Zorg dat je een NL credit card (de mijne is een ING Mastercard) hebt geregistreerd als betaalmethode in de Argentijnse Microsoft Store. Je kunt dit doen door bijv. een Argentijnse gift card proberen te kopen. Dit mislukt wel, maar je CC is dan wel geregistreerd. Je hebt daarvoor ook een fake adres in Argentinië nodig.
- Volg de tutorial van NordVPN om van je Windows PC een Wifi-hotspot te maken.
- Maak op de Windows PC een VPN-verbinding met Argentinië.
- Als je Xbox bedraad is aangesloten, koppel die dan los.
- Stel je Xbox in op locatie Argentinië en herstart hem (taal mag blijven staan).
- Verbind je Xbox via Wifi met je nieuwe Wifi-hotspot. Let op: ik deed het met een Windows 7 laptop en de Xbox kreeg geen IP-adres van de DHCP-server. Ik heb toen met de hand een IP-adres ingesteld in dezelfde range als de nieuwe Wifi-verbinding op de Windows PC met als default gateway het IP-adres van de Windows PC en de DNS-servers van Google (8.8.8.8 en 8.8.4.4).
- Ga naar de store op de Xbox en schaf de game aan en kies daarbij je CC als betaalmiddel.
- Als het is gelukt, kun je de Wifi-verbinding op je Xbox verbreken, de regio weer terugzetten, herstarten en hem weer verbinden met je eigen netwerk.
ik had de manual hier al eens gepost idd
00. Laptop needed with Wifi and VyprVPN
01. Press Windows key
Click Settings left below (radar icon)
Click Network & Internet (globe icon)
Click Mobile hotspot
02. Select your Wi-Fi in the dropdown menu under "Share my internet connection from"
03. Click Edit to change:
Network name: XYZ
Network password: 09876543
04. Turn on "Share my internet connection with other devices"
Test:
05: Disconnect network cable from xbox
Connect to created hotspot: "XYZ"
Fill in password "09876543"
Start edge browser
https://whatismyipaddress.com/
It should give your IP in The Netherlands
06: Set Xbox on Singapore (language can be still English or Nederlands)
Restart
VPN:
07: Start VyprVPN and connect to Singapore
08: Windows Search
Network connections
Find TAP-Windows Adapter V9
Properties
Click Sharing Page
Enable "Allow other network users to connect etc"
Select your created hotspot under "Home networking connection"
Click Ok
09: On Xbox start edge browser
https://whatismyipaddress.com/
It should show your IP in Singapore
10: Go to marketplace (on xbox)
Buy the game with Paypal (use Singepore address)
kon mass effect deluxe op deze manier halen (wel je nl paypal maar met een singapore adress als je nog geen betaalmiddel had)
[
Voor 24% gewijzigd door
quorumz op 03-06-2018 19:52
]