[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 158 159 Laatste
Acties:
  • 641.777 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:25:
[...]

Er is maar 1 controller aangesloten, de ander staat uit. Ruilen van controller lost het probleem niet op. De enige kabels die in de Xbox zitten zijn voeding en HDMI.
In navolging van wat Exorcist zegt, en misschien ten overvloede maar het zal maar net de oplossing zijn dus ik zeg het toch... aangezien de Xbox misschien inderdaad denkt dat er een knop ingedrukt is, heb je al eens geprobeerd om alle knoppen op de controller eens in te drukken? Je zal maar net zien dat er toch ergens een signaal is blijven hangen en als de knop waar het om gaat eens ingedrukt is dat het dan gecleared wordt. Misschien ook júist eens met beide controllers actief doen en dan beide controllers alle knoppen nalopen, voor het geval het in het OS controller 2 is waarbij een knop is blijven hangen...
Zou wel heel wazig zijn als zelfs een factory reset dat niet cleart, maar je weet maar nooit, misschien hangt het wel in een soort van bios of zo...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ossi schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:46:
[...]

Ik ben totaal niet thuis in consoles eigenlijk... De controllers zijn aan te sluiten op een computer? Via welke methode? Ik vermoed dat er met de controllers niets mis is inderdaad, maar kan geen kwaad om te checken. Maar begrijp ik het goed dat de controllers ook firmware hebben? En die zou ik kunnen update via de computer?

Wat betreft de Xbox zelf, ik heb geen idee. Maar zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten kunnen zien nu. Aangezien ik alleen maar in dat resetmenu kan komen.

Ik heb uiteindelijk via deze pagina een offline update gedownload:
https://support.xbox.com/...e/system-updates-solution

Het bestand heet OSU1, maar dat zegt natuurlijk maar bar weinig.
Controller updaten: aansluiten met een USB kabel. Zie:

https://support.xbox.com/...one-controller-windows-10

OSU: de laatste pakken van de website en op USB zetten, zie :

https://support.xbox.com/...e/system-updates-solution

Een eerdere firmware dan dat je nu hebt kun je niet installeren. Let er op dat je de juiste pakt (dus voor One, One S en/of One X naar gelang je type).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
en de nieuwe dlc voor assassins creed odyssey is uit:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Assassin’s Creed Odyssey: Torment of Hades Gameplay Preview | Ubisoft [NA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben over het algemeen nogal combo-geil in fighters, maar de simpelheid van Samurai Shodown smaakt na het spelen van de demo naar meer.
Wat een heerlijk ontspannen fighter, projectiles doen amper damage en agressie wordt beloond.
Me like !! :Y

[YouTube: Samurai Shodown Demo de 31/05 a 20/06 no XBOX1 e PS4!]

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Everything You Need to Know About Samurai Shodown

[ Voor 33% gewijzigd door justifire op 04-06-2019 23:41 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-04 01:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Haha, ik weet nog wel een cadeautje voor vaderdag. Was de Pony van je af....

Afbeeldingslocatie: https://static.gamespot.com/uploads/original/1179/11799911/3541781-xbox%20x%20lynx%202.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 337891

We gaan weer mixpotten! (Althans mixer aanzetten. Kijken is niet verplicht.)

https://support.xbox.com/...ame-setup/Xbox-MixPot-FAQ

Is het tijd voor een E3 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de zombie slachters onder ons, er is een nieuwe update uit en Yes een private sessie is nu ook mogelijk (waar de AI je team aanvult, super!

Bekijk op YouTube
World War Z - The Undead Sea Update Trailer

PS E3 youtube filmpjes van MS zou ik zelf in dit topic posten

[ Voor 11% gewijzigd door quorumz op 05-06-2019 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-05 13:20

Meneer iCy

swarma

quorumz schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:00:
Voor de zombie slachters onder ons, er is een nieuwe update uit en Yes een private sessie is nu ook mogelijk (waar de AI je team aanvult, super!

[YouTube: World War Z - The Undead Sea Update Trailer]

PS E3 youtube filmpjes van MS zou ik zelf in dit topic posten
Hoop op een sale van deze game, dan koop ik hem.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51
@exactor it @Martinspire Ik heb maar even een topic aangemaakt met wat basic informatie erin :P Nu helaas naar een meeting rennen maar daarna wil ik iig nog wat info van de grotere partijen en extra links erin zetten :)

Mocht je willen helpen laat maar weten voeg ik je als mede auteur toe!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:10:
[...]

Hoop op een sale van deze game, dan koop ik hem.
Lucky you !

Great savings on hundreds of titles.
Get amazing deals on hundreds of games including those blockbusters you’ve been meaning to pick up like Mortal Kombat 11, Sekiro: Shadows Die Twice, Forza Horizon 4, World War Z, Tom Clancy’s The Division 2, Sea of Thieves, NBA 2K19, Anthem, and Call of Duty: Black Ops 4 Spectre Rising Edition. 
Full games are starting as low as $19.99, making it easy to add to your collection.
Read more at https://news.xbox.com/en-...d-e3/#2sM1dVFc1TGxAmGD.99

Wel jammer dat ze de weapon XP locks niet hebben terug gedraaid, dit is echt een belachelijke grind momenteel.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nu alleen hopen dat die wel een beetje korting krijgt en niet iets van 10% :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:24

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

quorumz schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:44:
[...]

hij is standaard al cheap...
40 euro cheap noemen vind ik nogal een stretch :+ Ja hij is goedkoper dan een A++ titel, maar daar is alles ook mee gezegd :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

quorumz schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:07:
[...]

minder duur dan ? :)

(via mtcgame 30 trouwens)
Effectief 5 euro duurder voor mij, want heb nog 15 euro xbox tegoed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-05 12:37
Is het trouwens normaal dat ik bij Halo MCC multiplayer constant op een US2 server zit. Ik heb namelijk wel eens potjes waarbij her erop lijkt dat m’n internet lagged. Ik bash een vijand en krijg op de killcam te zien dat ik niets doe.. 8)7

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:54

Sagat

Is pappa x2!

Mosin schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:19:
Is het trouwens normaal dat ik bij Halo MCC multiplayer constant op een US2 server zit. Ik heb namelijk wel eens potjes waarbij her erop lijkt dat m’n internet lagged. Ik bash een vijand en krijg op de killcam te zien dat ik niets doe.. 8)7
Speel je misschien via een usa account? Staat je xbox region op usa? Dat zijn de meest waarschijnlijke verklaringen. Of simpel weg een gebrek aan spelers in europa op het tijdstip dat je speelde (toevallig laat in de avond of zelfs nacht?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:26
Sagat schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:28:
[...]

Speel je misschien via een usa account? Staat je xbox region op usa? Dat zijn de meest waarschijnlijke verklaringen. Of simpel weg een gebrek aan spelers in europa op het tijdstip dat je speelde (toevallig laat in de avond of zelfs nacht?)
Voornaamste reden is de laatste. Je word als het goed is ingedeeld op de server waar voldoende spelers actief zijn. En of dat nou een EU server of US server maakt dan niet meer uit. Al wil het systeem je wel gewoon in de EU servers plaatsen mits voldoende spelers aanwezig zijn daarop :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren (wederom) begonnen aan Metro Exodus, maar ik kom er nog niet helemaal in. Sommige omgevingen zijn echt zwaar sfeervol, maar vind de gameplay, en zeker de open wereld gameplay, niet echt goed tot zijn recht komen. Het lopen vind ik wat irritant, met name de luide voetstappen. Het lijkt soms net of ik aan het tapdansen ben. Speel nu ook op easy, want ik had een voorgevoel dat, met name in de open world gedeeltes, het wat frustrerend kan zijn als je in 2 hits dood bent. En volgens mij klopt dat voorgevoel best aardig… Ik ga wellicht in NG+ nog op hardcore ranger spelen. Maar dan moet ik wel een beter gevoel hebben over de game dan nu het geval is.

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:50:
Gisteren (wederom) begonnen aan Metro Exodus, maar ik kom er nog niet helemaal in. Sommige omgevingen zijn echt zwaar sfeervol, maar vind de gameplay, en zeker de open wereld gameplay, niet echt goed tot zijn recht komen. Het lopen vind ik wat irritant, met name de luide voetstappen. Het lijkt soms net of ik aan het tapdansen ben. Speel nu ook op easy, want ik had een voorgevoel dat, met name in de open world gedeeltes, het wat frustrerend kan zijn als je in 2 hits dood bent. En volgens mij klopt dat voorgevoel best aardig… Ik ga wellicht in NG+ nog op hardcore ranger spelen. Maar dan moet ik wel een beter gevoel hebben over de game dan nu het geval is.
Herkenbaar.
Voorgaande delen met veel plezier gespeeld, Exodus is een flinke domper.
Ook totaal geen zin om newgame+ te starten, zijn wel leukere spellen te spelen.
Beter waren ze niet de open wereld kant op gegaan, hierdoor mis je de sfeer van voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik weet niet of het aan mijn X1x ligt maar ik bij loopt ESO incl nieuwe expansion echt voor geen meter. Echt constant framedrops zo erg dat het bijna onspeelbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Nintendo games op Xbox?
- Opvolger Xbox One X?
- Nieuwe controller?
- Reboot van Kinect?

'Something' toont toch aan dat het om iets fysieks of tastbaars zou moeten gaan niet?

Afbeeldingslocatie: http://www.cridutroll.fr/wp-content/uploads/2017/04/60017336.jpg

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:32:
[...]

Herkenbaar.
Voorgaande delen met veel plezier gespeeld, Exodus is een flinke domper.
Ook totaal geen zin om newgame+ te starten, zijn wel leukere spellen te spelen.
Beter waren ze niet de open wereld kant op gegaan, hierdoor mis je de sfeer van voorgaande delen.
Op het moment dat ik Metro Exodus kocht en voor het eerste half uurtje had gespeeld had ik inderdaad een flinke backlog van goede games, dus toen was ik afgehaakt. Nu zat ik deze week echt te kijken van wat ik nu moest gaan spelen. Mijn backlog is echt bijna leeg… Dus vandaar Metro maar opgestart. Had gehoopt dat het me nu meer deed dan begin dit jaar…. maar helaas tot nu toe nog niet gelukt.

Misschien is het juist ook omdat ik op easy speel, waardoor de spanning en het craften wat minder tot haar recht komt… Ik wil in ieder geval het verhaal wel uitspelen, want de intro van Metro Exodus, dat je in die metro zit was wel weer echt geweldig gedaan…

Maar vooralsnog is the Outer Wilds echt mijn GOTY :)

Zijn er trouwens meer bots actief ofzo? Want ik krijg laatste tijd reacties van "mensen" met gamertags die bestaan uit de volgende opbouw *Naam,Naam,111*, zoals StretchRacer 515 en WheatenLemur612.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:02:
[...]

Zijn er trouwens meer bots actief ofzo? Want ik krijg laatste tijd reacties van "mensen" met gamertags die bestaan uit de volgende opbouw *Naam,Naam,111*, zoals StretchRacer 515 en WheatenLemur612.
Als je je tegenwoordig voor het eerst aanmeldt bij Xbox Live krijg je automatisch een dergelijke naam toegekend. Het schijnt zelfs dat als je een Microsoft-account gebruikt om in Windows in te loggen, of een nieuw Outlook-account aanmaakt, op de achtergrond al een Xbox Live-account wordt aangemaakt met een dergelijke naam. Die naam mag je dan 1 keer gratis wijzigen naar een zelfgekozen gamertag.

Een beetje verdacht zijn die namen misschien wel, maar er zullen vast genoeg mensen tevreden zijn met die toebedeelde naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien wordt September een drukke game maand.

Bekijk op YouTube
GreedFall - E3-Story-Trailer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Wom schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:51:
[Twitter]
- Opvolger Xbox One X?
- Nieuwe controller?
- Reboot van Kinect?

'Something' toont toch aan dat het om iets fysieks of tastbaars zou moeten gaan niet?

[Afbeelding]
SONY! :p

Dat ze me toch wat zijn zeg...
Maar niet een heel gek idee als ze cross platform gaan promoten samen met Nintendo.
Ik krijg de laatste tijd ook veel berichten van mensen (vaak met een lara croft gamerpic) die hoi zeggen en als je wat terug zegt vragen ze meteen hoe oud je bent :p

[ Voor 28% gewijzigd door Ereaser op 06-06-2019 17:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint:

Bekijk op YouTube
Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint: We Are Wolves 4K Gameplay Trailer | Ubisoft [NA]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:19:
[...]

Wat is er allemaal in september dan? Borderlands 3 zeker? Die laat ik lekker liggen. Las wel dat Gears 5 komt in september.
Er is niks anders dan Borderlands 3... 13 september eindigt mijn leven... :+

(nou ja ok, voor een tijdje dan toch...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Ik krijg er ook veel de laatste tijd. Voornamelijk van meisjes sneue jochies die stoere mannen zoeken om mee te gamen en chillen. een brakke poging tot oplichting bij te doen. En random malloten die reageren op mijn achievements en captures.Ze zouden eigenlijk in moeten stellen dat je pas een bericht via live kan sturen buiten je friendslist als je 100 gs hebt. Dan is het uit met de pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Wom schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:51:
[Twitter]
- Opvolger Xbox One X?
- Nieuwe controller?
- Reboot van Kinect?

[Afbeelding]
Die nemen de Xbox 2 mee + Mario (al is Mario niet eens iets of het moet een kartonnen bord zijn van Mario)

Als je zoiets tweet moet je wel met iets groots en indrukwekkends komen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:26
* timmie271 kijkt morgenavond wel even rustig de sale door :z

https://www.trueachievements.com/n37909/xbox-e3-sale-2019

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04 22:42
Kingdom hearts 3 en darksiders 3 in de aanbieding.

Zoek een leuke game om mijn verveling op het gebied van games een beetje uit te zitten.

Welke raden jullie aan? Kingdom hearts is volgens mij niet geweldig ontvangen. Vooral achteraf.

Terwijl darksiders 3 door de fans volgens mij redelijk goed ontvangen is, maar door de reviews redelijk door het stof gehaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:46:
[...]

Borderlands 3 (GOTY2019 :9~ )
Code Vein
Gears 5 ?
Monster Hunter World Iceborn
Tom Clancy's Ghost Recon Outbreak
Greedfall
Destiny 2 : Shadowkeep
The Surge 2
Doom Eternal ?

Is dat genoeg om je backlog aan te vullen ?
Hmmm.. Ik ga in eerste instantie van dit rijtje bij launch alleen nog voor Gears 5 en eventueel Code Vein of Greedfall. Heel misschien voor Doom Eternal als de MP weer net zo ontzettend cool is als in Doom :P

Desitny en Borderlands sla ik sowieso over. Monster Hunter laat ik aan jou en @exactor it over. En Tom Clancy's Ghost Recon kan me niet meer bekoren sinds alle vervolgen van Ghost Recon op de PC uit 2001. :+

The Surge 2 is misschien ook nog wel een twijfel geval, want de beelden die ik zag waren wel tof…
swoutr schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:45:
Kingdom hearts 3 en darksiders 3 in de aanbieding.

Zoek een leuke game om mijn verveling op het gebied van games een beetje uit te zitten.

Welke raden jullie aan? Kingdom hearts is volgens mij niet geweldig ontvangen. Vooral achteraf.

Terwijl darksiders 3 door de fans volgens mij redelijk goed ontvangen is, maar door de reviews redelijk door het stof gehaald is.
Kingdom Hearts is echt een afrader als je geen fan bent van de serie. Als je nieuw binnen komt is zowel het verhaal onbegrijpelijk en de gameplay is blijven steken in de jaren '90, :) Grootste teleurstelling van dit jaar.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-06-2019 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 04-05 12:37
Sagat schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:28:
[...]

Ik zal het eens gaan checken!
Gisteren weer een paar potjes gehad wat compleet nergens op sloeg. Laggende spelers die mij neerhalen.. 8)7 Zeer ergerlijke dingen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Had het gisteravond al gezien en heb hem direct gekocht gisteravond. Vanavond eens proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 07-06-2019 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 07:50:
[...]

Had het gisteravond al gezien en heb hem direct gekocht gisteravond. Vanavond eens proberen.
Die private sessies zijn ideaal! (het is wel een grind spel als je alles wil vrijspelen merk ik..) maar ach zombies schieten met best mooie graphs, blijft leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:24

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

quorumz schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:17:
[...]

Die private sessies zijn ideaal! (het is wel een grind spel als je alles wil vrijspelen merk ik..) maar ach zombies schieten met best mooie graphs, blijft leuk
Mijn zoon toevallig kennis laten maken met de Zombie Trilogie uit de Gamepass en hij vindt dat coop (in dezelfde kamer, dat wel ;) ) geweldig.

World War Z dus ook maar aangeschaft. Lekker coop spelen oOo

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:07
Twijfel om de Batman pack te halen. Heb ze ook op de PS4 gespeeld, behalve de DLC. Ik blijf Batman een super game vinden...vraag me alleen af of die DLC die ik erbij krijg het waard is.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 00:24:
[...]

The Surge 2 is misschien ook nog wel een twijfel geval, want de beelden die ik zag waren wel tof…
Eerste deel zit in Game Pass, kun je mooi zien of de game an sich iets is eventueel :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

uchiha tijntje schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:55:
[...]

Hahaha :) Ik heb de vorige Borderlands ook niet gespeeld, maar ben denk ik gewoon niet zo van de lootshooters :)
Borderlands is wel lachen hoor! Ik ben geen "grinder" die continu opzoek is naar de beste loot maar in BL2 heb ik errug veel uur zitten :Y
Vanaf de eerste week heb ik de BL3 Super Deluxe preorder in bestelling staan bij de MS store :D

Of je nou solo of in coop speelt, de interactie met NPC's hoe ze bepaalde dingen zeggen of quests die je moet uitvoeren zijn gewoon niet je dagelijkse "ga van a naar b" of "verzamel 20 van dit" quests. Je character die random dingen zegt of NPC's die elkaar proberen af te troeven dat je een quest bij hem/haar inlevert in plaats van de originele questgever.
Je kiest dan natuurlijk altijd voor Moxxi want boobies, uh, die geeft betere rewards.

TPS vind ik zelf wat minder maar kwam onder andere door het zuurstofgedeelte en de low gravity.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

steefje schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:31:
Twijfel om de Batman pack te halen. Heb ze ook op de PS4 gespeeld, behalve de DLC. Ik blijf Batman een super game vinden...vraag me alleen af of die DLC die ik erbij krijg het waard is.
De DLC is niet super bijzonder van wat ik me herinner. Wat kleine missies om een villain te pakken en twee iets uitgebreidere missies. Ik heb wel alle verhaal dingen gedaan en de meeste challenges. In de laatste pack zitten wat meer grindy en moeilijke dingen voor de rest is het vooral meer van hetzelfde. Als Arkham fan kon het met wel bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:52:
[...]

Borderlands is wel lachen hoor! Ik ben geen "grinder" die continu opzoek is naar de beste loot maar in BL2 heb ik errug veel uur zitten :Y
Vanaf de eerste week heb ik de BL3 Super Deluxe preorder in bestelling staan bij de MS store :D

Of je nou solo of in coop speelt, de interactie met NPC's hoe ze bepaalde dingen zeggen of quests die je moet uitvoeren zijn gewoon niet je dagelijkse "ga van a naar b" of "verzamel 20 van dit" quests. Je character die random dingen zegt of NPC's die elkaar proberen af te troeven dat je een quest bij hem/haar inlevert in plaats van de originele questgever.
Je kiest dan natuurlijk altijd voor Moxxi want boobies, uh, die geeft betere rewards.

TPS vind ik zelf wat minder maar kwam onder andere door het zuurstofgedeelte en de low gravity.
Same :)
BL2 op 100% staan (X360), erg veel plezier aan gehad en meteen BL3SDE preordered zodra dat kon.
Zie dat er 9 juni gratis DLC uitkomt voor BL2 om het gat naar BL3 te overbruggen.

In ander nieuws :

Bekijk op YouTube
Biomutant Gameplay 2019 New Open World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:00

sjaool

Every life should have 9 cats

Ereaser schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:08:
[...]

SONY! :p

Dat ze me toch wat zijn zeg...
Maar niet een heel gek idee als ze cross platform gaan promoten samen met Nintendo.
Dat geeft mij een déjà vu naar Microsoft en Apple vele jaren geleden... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:52:
[...]

Ik vond TPS ook minder, maar dan vooral door de karakters die ik echt veel minder vond. Zuurstof vond ik in het begin ook irritant, maar je krijgt echt maar heel weinig schade als je zuurstof op is dus daar maakte ik me op een gegeven moment echt geen zorgen meer over. De lage zwaartekracht samen met de buttslam vond ik eigenlijk juist erg leuk, heerlijk om een ijs oz kit te hebben, omhoog springen, slammen en dan alle bevroren gastjes afknallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Finraziel schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:52:
[...]
De lage zwaartekracht samen met de buttslam vond ik eigenlijk juist erg leuk, heerlijk om een ijs oz kit te hebben, omhoog springen, slammen en dan alle bevroren gastjes afknallen :D
Die fart oz kit vond ik ook echt geniaal :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
  • Laatst online: 04-05 10:56
Battlefield V nu bij EA Access in de vault.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-05 00:09
De Microsoft E3 sale is begonnen, en je hebt er geen Gold voor nodig :)
https://www.trueachievements.com/n37909/xbox-e3-sale-2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!
oei we zijn makkelijke achievements vergeten die gratis erbij gekomen zijn:

Bekijk op YouTube
Crackdown 3 Extra Edition (Official Trailer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vaag, dubbele post.. dan maar deze erbij;

Bekijk op YouTube
Destiny 2: Shadowkeep - Reveal Trailer

(geld naar de zee dragen met dit spel ondertussen..)

[ Voor 63% gewijzigd door quorumz op 07-06-2019 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor de arcade racers; (lijkt echt heel erg veel op team sonic racing, weet niet of het net zo frustrerend wordt..(en het spel is duurder))

Bekijk op YouTube
Crash Team Racing Nitro-Fueled – Gameplay Launch Trailer [FCN]

[ Voor 4% gewijzigd door quorumz op 07-06-2019 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-05 00:09
Bij Microsoft zelf zijn ook diverse bundels in de aanbieding.
One S met een spel voor E249
One X met een spel voor E399
One drive-less voor E199
https://www.microsoft.com...at-Xbox-Hero1-P14973-Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Cutscenes a la Zelda Twilight Princess en gameplay lijkt op Brothers. Het ziet er wel aardig uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-05 01:05
justifire schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:29:
[...]

Ben toch benieuwd naar het idee achter dat X-regenboog-vlag logo boven al die trailers.
Meegaan in de huidige Pride hype zoals elk bedrijf rond dit tijdstip ? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Control E3 teaser

Bekijk op YouTube
Control - E3 2019 Teaser

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Zojuist What remains of Edith Finch uitgespeeld, jeetje wat een verhaal, bijzonder bedroevend maar ook erg mooi verteld.
Dit is zo een game wat wel een paar jaartjes bij je blijft.

[ Voor 3% gewijzigd door Origins op 08-06-2019 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51
justifire schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 00:29:
[...]

Ben toch benieuwd naar het idee achter dat X-regenboog-vlag logo boven al die trailers.
Het is pride month :P dus elk (hip) bedrijf met online exposure doet nu zijn logo aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
E3 EA star wars (ben zo niet onder de indruk....)

Bekijk op YouTube
Star Wars Jedi: Fallen Order - Official Demo Gameplay Premiere | E3 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jah, dit ziet uit als The Force Unleashed 3... maar dan minder unleashed, je mist het voordeel van het zijn van een van de meest overpowered sith ooit...
En die games waren best leuk voor de 7,50 die ze me per stuk gekost hebben, maar veel meer ga ik er nu ook niet voor over hebben als ze niet echt iets nieuws weten te verzinnen.
Maar wie weet hebben ze nog van alles niet getoond wat het interessanter gaat maken (one can hope :+)

Edit: Stuk van panel er na gekeken, wat wel positief lijkt is dat de combat allemaal free form is... Al die combinaties die je ziet (zoals een force pull gevolgd door een melee) moet je dus zelf doen. Het is afwachten natuurlijk, maar het klinkt alsof dat wel cool zou kunnen werken.

[ Voor 16% gewijzigd door Finraziel op 08-06-2019 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip voor een ieder:

Koop Feudal Alloy niet!

Het is een soort metroidvania game waar ik best veel plezier aan heb beleefd. Maar een paar weken geleden was ik een uur of 6 in de game. Ging de volgende dag verder. Startte het spel op, wat bleek. Heel mijn inventory was leeg. Al mijn gear en mijn keys waren verdwenen. Gamebreaking, want ik kon dus gewoon niet verder, want mijn keys waren weg. Beetje gezocht op internet maar kon niets vinden. Nog contact gehad met de developer. Die vonden het ook zeer vreemd. Nah, ik dacht, zal wel een ongelukkige toevalstreffer zijn.

Vandaag weer begonnen aan de game. Wilde het gewoon in 1 sitting uitspelen als voorzorg, want als je het eenmaal doorhebt is het in een uurtje of 5 uit te spelen. Ik was 4 uur onderweg… glitch ik op een of andere manier in een muur. Kon geen kant op, dus moest wel quitten. Het spel afgesloten via het menu, klik ik op continue... wat blijkt… heel mijn inventory was weer verdwenen. :(

Ik heb op zich niets tegen wat bugs in indie games, maar dit soort bugs zijn gewoon bizar slecht.

Maar gelukkig daarna opgebeurd door de skills van @exactor it in Cuphead. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Kingdom hearts opgepikt met de sale voor 35 euro.

Whouw wat een overweldigende game is dit zeg, er gebeurd zooooooo veel. Maar ik vind het helemaal te gek. Net alsof ik naar een animatie film zit te kijken. En al die bekende characters. Wat een budget heeft deze game zeg. Soms mag er van mij wel iets minder cutscene in. Maar heb nog geen moment spijt van mijn aankoop gehad. Enorm benieuwd naar alle werelden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 00:24:
[...]

Hmmm.. Ik ga in eerste instantie van dit rijtje bij launch alleen nog voor Gears 5 en eventueel Code Vein of Greedfall. Heel misschien voor Doom Eternal als de MP weer net zo ontzettend cool is als in Doom :P

Desitny en Borderlands sla ik sowieso over. Monster Hunter laat ik aan jou en @exactor it over. En Tom Clancy's Ghost Recon kan me niet meer bekoren sinds alle vervolgen van Ghost Recon op de PC uit 2001. :+

[...]

Kingdom Hearts is echt een afrader als je geen fan bent van de serie. Als je nieuw binnen komt is zowel het verhaal onbegrijpelijk en de gameplay is blijven steken in de jaren '90, :) Grootste teleurstelling van dit jaar.
toon volledige bericht
Ik zie nu pas je reactie, en ik snap inderdaad geen snars van het verhaal, maar ik zit alleen maar met een grote glimlach op mijn gezicht. Vind het echt een super leuke game so far. Een beetje overweldigend. Alleen al voor de characters vind ik het fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
swoutr schreef op zondag 9 juni 2019 @ 01:03:
[...]

Ik zie nu pas je reactie, en ik snap inderdaad geen snars van het verhaal, maar ik zit alleen maar met een grote glimlach op mijn gezicht. Vind het echt een super leuke game so far. Een beetje overweldigend. Alleen al voor de characters vind ik het fantastisch.
Mooi zo! Ik had de eerste 5 uur echt een goed gevoel. De 20 uur die erna kwam was teleurstellend (understatement :P) Hoop dat jij dat goede gevoel kan blijven houden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:29
Mogelijke specs van de nieuwe Xbox ‘Scarlett’ gelekt:

CPU - 3.4ghz 12core Zen2
GPU - AMD "Arcturus" 14.336tflops (80CUs) + L4 1GB at 1.3TB/s
RAM - 28gb gddr6 (4gb for OS) at 672GB/s
STORAGE - 500GB SSD NVMe at 6GB/s cache + 1TB HDD
"Secret sauce"
MS IA + hardware real time ray tracing

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Rivanov schreef op zondag 9 juni 2019 @ 07:12:

CPU - 3.4ghz 12core Zen2
"Secret sauce"
Je zal de Anaconda bedoelen. De Scarlett is vernieuwde X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 9 juni 2019 @ 07:12:

CPU - 3.4ghz 12core Zen2
"Secret sauce"
Zet nou even een bron bij zo'n post...

Anyway...
https://pastebin.com/JFdSs6cF
[YouTube: 2nd Gen Xbox Anaconda Dev Kit Specs Leak - Next Level Tech]

Dit gaat dus om een devkit. Zelfs als deze specs 100% correct zijn op dit moment dan wil dat dus nog niet zeggen dat we ze zo in een console terug gaan zien. Ik zou daar zelf in ieder geval niet op rekenen.
Ramon27 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:03:
[...]

Je zal de Anaconda bedoelen. De Scarlett is vernieuwde X.
Voor zover ik zie is Scarlett het volgende Xbox platform. Lockhart en Anaconda zijn de lagere en hogere spec varianten. Volgens mij zeg je het dus precies verkeerd om.
Maar bovenstaand is dus een devkit en niet rechtstreeks een van beide modellen.

[ Voor 21% gewijzigd door Finraziel op 09-06-2019 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:29
Finraziel schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:19:
[...]

Zet nou even een bron bij zo'n post...

Anyway...
https://pastebin.com/JFdSs6cF
[YouTube: 2nd Gen Xbox Anaconda Dev Kit Specs Leak - Next Level Tech]

Dit gaat dus om een devkit. Zelfs als deze specs 100% correct zijn op dit moment dan wil dat dus nog niet zeggen dat we ze zo in een console terug gaan zien. Ik zou daar zelf in ieder geval niet op rekenen.

[...]

Voor zover ik zie is Scarlett het volgende Xbox platform. Lockhart en Anaconda zijn de lagere en hogere spec varianten. Volgens mij zeg je het dus precies verkeerd om.
Maar bovenstaand is dus een devkit en niet rechtstreeks een van beide modellen.
toon volledige bericht
[Twitter: https://twitter.com/BastienTech/status/1137352546174013440]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 00:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Net Xbox Game Pass Ultimate lid geworden voor 1 euro. Ik had nog gamepass tot ergens Juni 2020, nu heb ik zowel live als gamepass tot die datum.

Zoek in de windows store app op PC naar Game Pass Ultimate en je kunt het kopen. Tenminste, als je Insider/XBox Preview lid bent. Gewoon in het Nederlands overigens. Ik gok dat dit vanvond wel aangekondigd zal worden.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Willybubba schreef op zondag 9 juni 2019 @ 09:04:
Net Xbox Game Pass Ultimate lid geworden voor 1 euro. Ik had nog gamepass tot ergens Juni 2020, nu heb ik zowel live als gamepass tot die datum.

Zoek in de windows store app op PC naar Game Pass Ultimate en je kunt het kopen. Tenminste, als je Insider/XBox Preview lid bent. Gewoon in het Nederlands overigens. Ik gok dat dit vanvond wel aangekondigd zal worden.
Top thanks! zojuist alles omgezet naar Xbox Game pass Ultimate voor 1 euro, volgende betaling pas in oktober op 2020 :*)

Top deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:18

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Origins schreef op zondag 9 juni 2019 @ 09:29:
[...]

Top thanks! zojuist alles omgezet naar Xbox Game pass Ultimate voor 1 euro, volgende betaling pas in oktober op 2020 :*)

Top deal.
Dat houd in gamepass en Xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Frank1973 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 09:42:
[...]

Dat houd in gamepass en Xbox live?
Yep.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je moet zoeken op xbox game pass ultimate anders krijg je geen hits ..

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

Maar ik zie nergens dat hij je bestaande xbox game pass verlengt voor 1 euro tot en met de looptijd van je xbox gold? -> oh later pas..(handig)

Uw lidmaatschap upgraden
Als u zich aanmeldt voor Xbox Game Pass Ultimate worden uw resterende Xbox Live Gold-lidmaatschap of Xbox Game Pass-lidmaatschap omgezet in Xbox Game Pass Ultimate voor dezelfde duur van maximaal 36 maanden in totaal. Alle conversies zijn definitief en de conversieverhouding kan worden gewijzigd. Zie xbox.com/gamepass

snurk de url is spontaan niet meer beschikbaar maar het is gelukt ultimate tot en met -9-06-2022 ! :)

[ Voor 30% gewijzigd door quorumz op 09-06-2019 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
  • Laatst online: 04-05 10:56

Thanks voor de tip,heb nu Ultimate tot April 2021 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Heb me maar aangemeld, maar volgens mij is die 1 euro maar voor een maand, daarna 13 euro.
Hoe kan ik in de Xbox app (of store) zien of de aanmelding ook daadwerkelijk geregistreerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is er dan wat misgegaan. Ja, er staat 1 euro voor deze maand. Daarna 13 euro maandelijks terugkerend. Maar ik had nog een tijdje Gold lopen, dat zie ik nergens terug.

O wacht, een menu hoger staat dat gamespass is omgezet en Xbox Live Gold is omgezet. Maar ik denk dat ik de paar maanden die ik nog Gold had nu gewoon kwijt ben.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 09-06-2019 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goede tip @Willybubba thanks! Wel een aardig bedankje voor gamepass bezitters. Gratis gold voor een paar jaar (Althans voor zo lang je gamepass al had. Even flink verlengen voordat je op het knopje drukt.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-03 12:48
Ook maar omgezet had gamepass en gold tot eind dit jaar. Nu optie gekozen om voor ultimate te gaan voor €1,-. Nu is deze pakket samengevoegd en tot 19-7-2020 geldig hierna word er weer gefactureerd.

Krijg ik nu gewoon 7 maanden cadeau of begrijp ik het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah nice
€ 12,99 per maand, volgende opwaardering op 10-2-2022
Ja ik had nog wat maandjes over ivm goedkope gold van een tijdje terug :P

En deze was hier ook nog niet geplaatst:

https://www.theverge.com/...ox-scarlet-teaser-e3-2019

Gezien we al op 15600+ berichten zitten, moet ik nog even een nieuw topic aanmaken voor vanavond?

[ Voor 72% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2019 11:28 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 181786 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Volgens mij is er dan wat misgegaan. Ja, er staat 1 euro voor deze maand. Daarna 13 euro maandelijks terugkerend. Maar ik had nog een tijdje Gold lopen, dat zie ik nergens terug.

O wacht, een menu hoger staat dat gamespass is omgezet en Xbox Live Gold is omgezet. Maar ik denk dat ik de paar maanden die ik nog Gold had nu gewoon kwijt ben.
als je automatisch verlengen stopt geeft hij de datum aan (in mijn geval 9-6-2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CallmeGod schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:12:
Ook maar omgezet had gamepass en gold tot eind dit jaar. Nu optie gekozen om voor ultimate te gaan voor €1,-. Nu is deze pakket samengevoegd en tot 19-7-2020 geldig hierna word er weer gefactureerd.

Krijg ik nu gewoon 7 maanden cadeau of begrijp ik het verkeerd.
ja dat is het reclame gebeuren van MS, best goeie deal (ik maak zelfs uit de tekst op dat wanneer je alleen gold hebt je het naar ultimate verlengt.. ik had nog een gamepass tm januari 2019 oid)

zo zou je toch veel spelers naar je toe moeten kunnen trekken zou ik zeggen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 22:05
Nice, had net de gamepass automatisch verlengt met half jaar en nu is alles omgezet tot juni 2022 (denk dat ik nog 2 jaar gold had) :) dat is toch wel een mooie korting van een kleine 300 euro (als je de gamepass tot die tijd zou doortrekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quorumz schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:27:
[...]

als je automatisch verlengen stopt geeft hij de datum aan (in mijn geval 9-6-2022)
20-4-2020. LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Is het niet handig om 3 jaar Game Pass te kopen omdat het goedkoper is dan Gold?

Mijn Gamepass verloopt op 8-7-2020

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-05 21:00
Hier is het ook gelukt. Eerst live gold met jaar verlengt en nu tot 11-9-2020 xbox game pass en gold . Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 181786 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Als je kijkt bij abbonementen beheren dan staat er (als het goed is) dat de eerstvolgende keer dat gefactureerd wordt op de einddatum is van je oude langstlopende abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-05 14:29
Dit Xbox One - Deel 6 kan op slot.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quorumz schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:29:
[...]

ja dat is het reclame gebeuren van MS, best goeie deal (ik maak zelfs uit de tekst op dat wanneer je alleen gold hebt je het naar ultimate verlengt.. ik had nog een gamepass tm januari 2019 oid)

zo zou je toch veel spelers naar je toe moeten kunnen trekken zou ik zeggen...
Precies. Echt een mooie aanbieding voor zowel nieuwe gamepass als live gebruikers. Dit gaat ze op termijn bakken met geld opleveren denk ik. Slimmerikjes zoals wij en andere vaste gebruikers hebben een mooi voordeel en nieuwe gebruikers ervaren hoe briljant gamepass is. Ik zie mezelf gamepass nooit opzeggen eerlijk gezegd.

Edit: haha. Zie ik nou een mod in het oude deel posten. Zal wel een prutser zijn dan. :)

Deze is dicht. Verder in: [XBO] Xbox One - Deel 7

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 09-06-2019 15:10 ]

Pagina: 1 ... 158 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.