Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-02 23:35
Is het niet handig om 3 jaar Game Pass te kopen omdat het goedkoper is dan Gold?

Mijn Gamepass verloopt op 8-7-2020

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-05 09:28
Hier is het ook gelukt. Eerst live gold met jaar verlengt en nu tot 11-9-2020 xbox game pass en gold . Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 09:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 181786 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Volgens mij is er dan wat misgegaan. Ja, er staat 1 euro voor deze maand. Daarna 13 euro maandelijks terugkerend. Maar ik had nog een tijdje Gold lopen, dat zie ik nergens terug.

O wacht, een menu hoger staat dat gamespass is omgezet en Xbox Live Gold is omgezet. Maar ik denk dat ik de paar maanden die ik nog Gold had nu gewoon kwijt ben.
Als je kijkt bij abbonementen beheren dan staat er (als het goed is) dat de eerstvolgende keer dat gefactureerd wordt op de einddatum is van je oude langstlopende abbo.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:34
Dit Xbox One - Deel 6 kan op slot.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 337891

quorumz schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:29:
[...]

ja dat is het reclame gebeuren van MS, best goeie deal (ik maak zelfs uit de tekst op dat wanneer je alleen gold hebt je het naar ultimate verlengt.. ik had nog een gamepass tm januari 2019 oid)

zo zou je toch veel spelers naar je toe moeten kunnen trekken zou ik zeggen...
Precies. Echt een mooie aanbieding voor zowel nieuwe gamepass als live gebruikers. Dit gaat ze op termijn bakken met geld opleveren denk ik. Slimmerikjes zoals wij en andere vaste gebruikers hebben een mooi voordeel en nieuwe gebruikers ervaren hoe briljant gamepass is. Ik zie mezelf gamepass nooit opzeggen eerlijk gezegd.

Edit: haha. Zie ik nou een mod in het oude deel posten. Zal wel een prutser zijn dan. :)

Deze is dicht. Verder in: [XBO] Xbox One - Deel 7

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 09-06-2019 15:10]

Pagina: 1 ... 157 158 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee