Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.657 views

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:26

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:09:
[...]

ik wil wel maar ik kan die 77" van sony niet betalen ;)
Stomme verbouwing (slaapkamers-keuken-tuin) en evenuteel 2e auto als mevrouw Sagat haar rijbewijs haalt :(

Maar als iedereen naar 8k miniled of weet ik het gaat, scoort deze jongen vast wel een 4k oled :P

[ Voor 30% gewijzigd door Sagat op 30-05-2018 17:31 ]

10 second ninja DONE

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:49:
>:)
[video]

@exactor it
We mogen moeten weer, de wereld rekent op ons !! oOo
[video]
Haha. Ik doe mee! Is al weer een maandje terug. De monsters zullen wel weer de overhand hebben! (geen nieuwe achievements zeker of wel?)

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:01:
[...]

Ik vermoed van niet.
Moet de originele chievos nog completen, maar SoD2 is veeeels te verslavend _/-\o_
Maak je borst maar nat voor de crowns. 134 kirins verder had ik hem. :) Wel echt een topspel terwijl ik grinden eigenlijk klote vind. Nergigante zijn horens slopen bleef ik met plezier doen. :)

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:01:
[...]

Ik vermoed van niet.
Moet de originele chievos nog completen, maar SoD2 is veeeels te verslavend _/-\o_
SoD2 = State of Decay?

Verder ga ik niets zeggen over monster hunter.....door de verhalen krijg ik zin maar nog steeds niet gestart :X

10 second ninja DONE

wjsiebes schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 15:08:
[...]

Zie de Need For Speed Ultimate bundel
Is dit een aanrader? Weet niet of dit leuke spellen zijn?
Ben de Forza reeks gewend.
Ik heb deze bundel ook, incl de laatste n4s rivals, heb alle forza's ook.
voor het geld is deze bundel zeker aan te raden, ik vind het relaxt rijden, graphs zijn erg mooi gedaan (wat dat betreft is het laatste n4s deel niet eens zoveel mooier, beetje overhyped met de introductie van de xbox one x)
1 van de delen werkt met acteurs (dacht 1 na laatste deel) wat een leuke insteek heeft. n4s rivals heeft alles gejat van forza horizon en daar loop je ineens tegen de "moeilijkheid" aan..(ik moet verplicht domme drag races winnen wat absurd slecht is uitgelegd).. het andere deel is vooral focus met politie.

in the end heb al die race games en geen tijd ervoor. welk ik zelf de beste vindt? forza horizon 3 (ook de manier met de vip punten en dergelijke). FH4 komt er gelijk in...

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 12:53

Meneer iCy

swarma

Heb maar voor een jaartje EA Access afgesloten, want wil toch even BF1/BF4 spelen en mijn vriendin wou graag NFS spelen :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-11 17:40
icy schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:34:
Heb maar voor een jaartje EA Access afgesloten, want wil toch even BF1/BF4 spelen en mijn vriendin wou graag NFS spelen :-)
Dan kun je op 11 oktober tien uur BF V spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 13:24
Het is hier al een paar keer besproken, maar door verschillende wijzigingen (vanuit MS) is de meeste info hierover niet zo up-to-date. Is het iemand de afgelopen maand nog gelukt om iets in de Argentinië xbox store te kopen?

Battlefield V delux kost daar nu maar 41 euro :S
Stefmeister schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:09:
Het is hier al een paar keer besproken, maar door verschillende wijzigingen (vanuit MS) is de meeste info hierover niet zo up-to-date. Is het iemand de afgelopen maand nog gelukt om iets in de Argentinië xbox store te kopen?

Battlefield V delux kost daar nu maar 41 euro :S
helaas niet met een gift card: https://xbox-store-checker.com/en/xbox-live-cards

vpn vind ik ondertussen teveel werk met zoveel gift card mogelijkheden (ik zie dat het 20 euro scheelt met turkije). anders moet je die vpn manual eens volgen die ik ooit gepost heb hier

• Stefmeister
Ik zag dat MS tegenwoordig wel Argentijnse giftcards verkoopt op hun site alleen werkt (zonder vpn?) mn betaling op dit moment niet. soo close ;)

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 04:49
Volgens de Twitter van The Crew 2 gaat de beta live in de middag, parijs tijd. Ik hoop dat ze 12.00 uur bedoelen

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Robolokotobo
De beta is idd live. Tof om de nieuwe map te zien. Veel detail toegevoegd. De graphics zijn minder dan dat ik had verwacht op de Xbox One S. Het rijden met de Audi geeft een goed gevoel en het geluid is 10/10. Helaas crasht de beta na een half uur. De races die je in het beging voorgeschoteld krijgt geven een goede indruk. Lekker arcade racen door LA. De bochten hier en daar afsnijden over parkeer terreinen en perkjes terwijl je de dingen die er staan aan de kant beukt. Maar wat me het meeste opviel is dat de graphics tegenvallen op mijn One S. Het is geen Forza Horizon 3 wat dat betreft. Terwijl ik absoluut had verwacht dat het heel erg mooi zou zijn

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Slightly off topic...
Maar hd besteld. 1.5TB, puur voor mijn XB1 S
https://nl.pepper.com/aan...54-media-markt-club-68850

Zal nog wel posten hoe deze bevalt. Via webshop dus indien niet fijn lekker terug.

10 second ninja DONE

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
Vanochtend even begonnen met SoD2, dat is toch niet te doen als je dat allemaal moet afhandelen? Al die zeikerds die wat moeten 8)7

En de C7V oled is besteld, ben benieuwd :9
Romius schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:41:
Vanochtend even begonnen met SoD2, dat is toch niet te doen als je dat allemaal moet afhandelen? Al die zeikerds die wat moeten 8)7

En de C7V oled is besteld, ben benieuwd :9
Die zeikerds gewoon afknallen en in je eentje genieten van de ondergaande zon op de C7 >:)
Robolokotobo schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 12:43:
De beta is idd live. Tof om de nieuwe map te zien. Veel detail toegevoegd. De graphics zijn minder dan dat ik had verwacht op de Xbox One S. Het rijden met de Audi geeft een goed gevoel en het geluid is 10/10. Helaas crasht de beta na een half uur. De races die je in het beging voorgeschoteld krijgt geven een goede indruk. Lekker arcade racen door LA. De bochten hier en daar afsnijden over parkeer terreinen en perkjes terwijl je de dingen die er staan aan de kant beukt. Maar wat me het meeste opviel is dat de graphics tegenvallen op mijn One S. Het is geen Forza Horizon 3 wat dat betreft. Terwijl ik absoluut had verwacht dat het heel erg mooi zou zijn
Sommige stukken zijn mooi, andere stukken zijn grof knip en plak werk.
Daarnaast ondersteund het geen HDR, en dat zie je duidelijk als je de pracht en praal van Wildlands gewend bent.
Spel is echt arcade, auto's glijden lekker door de bochten.
Bootjes leuk, vliegtuigen niet zo leuk.
Ubisoft en vliegtuigen zijn echt geen goede combinatie, toch blijven ze het maar proberen }:|
Blij dat er een beta is, ik ga het spel zelf in ieder geval niet halen.

[ Voor 61% gewijzigd door justifire op 31-05-2018 14:01 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sagat schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:06:
Slightly off topic...
Maar hd besteld. 1.5TB, puur voor mijn XB1 S
https://nl.pepper.com/aan...54-media-markt-club-68850

Zal nog wel posten hoe deze bevalt. Via webshop dus indien niet fijn lekker terug.
Net de 1TB van verbatim besteld, maar goed bol.com kaartjes had ik nog en deze moest ik dan uit portemenee aanschaffen.

Verwacht dat de disk net als ieder andere gewoon goed werkt :)

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:06
Erg jammer en vreemd dat Crew 2 geen HDR ondersteunin heeft. Anno 2018 zou je toch mogen verwachten dat iedere nieuwe game met een beetje budget standaard HDR heeft ingebakken...

• Robolokotobo
justifire schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:55:
[...]

Sommige stukken zijn mooi, andere stukken zijn grof knip en plak werk.
Daarnaast ondersteund het geen HDR, en dat zie je duidelijk als je de pracht en praal van Wildlands gewend bent.
Spel is echt arcade, auto's glijden lekker door de bochten.
Bootjes leuk, vliegtuigen niet zo leuk.
Ubisoft en vliegtuigen zijn echt geen goede combinatie, toch blijven ze het maar proberen }:|
Blij dat er een beta is, ik ga het spel zelf in ieder geval niet halen.
Het ziet eruit alsof je naar een 720P 2500kbps Twitch stream kijkt. Ik ga hem waarschijnlijk ook niet halen. Misschien als hij wat goedkoper is deze winter. Ik kreeg er helemaal geen nieuwe game gevoel bij. Het voelde aan als een expansion voor de eerste game. En de eerste heb ik helemaal grijs gespeeld. Als de graphics in de buurt kwamen of op het niveau zaten van Forza Horizon 3, dan had ik hem op release gekocht

• Lekker Ventje
Vanuit BF1 BF V bestellen levert ook de 10% van MS en de 10% van EAA op.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

icy schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:00:
[...]

Net de 1TB van verbatim besteld, maar goed bol.com kaartjes had ik nog en deze moest ik dan uit portemenee aanschaffen.

Verwacht dat de disk net als ieder andere gewoon goed werkt :)
Schijf is usb3 verder is het volgens mij niet heel spanned, het is uiteraard (voor deze prijs per gb) geen ssd en ik ga er vanuit ook geen sshd, maar dat hoeft voor mij ook niet, main reason is extra storage, en als het ietjes sneller is dan de interne hd is het mooi meegenomen :)

Ik ga ervanuit dat bovenstaande ook geld voor jouw hd.

10 second ninja DONE

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sagat schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:23:
[...]

Schijf is usb3 verder is het volgens mij niet heel spanned, het is uiteraard (voor deze prijs per gb) geen ssd en ik ga er vanuit ook geen sshd, maar dat hoeft voor mij ook niet, main reason is extra storage, en als het ietjes sneller is dan de interne hd is het mooi meegenomen :)

Ik ga ervanuit dat bovenstaande ook geld voor jouw hd.
Klopt als een bus. 500GB red ik het echt niet mee voor de 2e xbox boven. Dat is zo'n beetje mijn main xbox geworden en mijn vriendin beneden op de One S.

:P

• Lekker Ventje
Heb 2 TB aan mijn X, kom niet boven de 50% uit inclusief FM 7 met zijn 100 GB.

• DutchOwnage
Robolokotobo schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:17:
[...]

Het ziet eruit alsof je naar een 720P 2500kbps Twitch stream kijkt. Ik ga hem waarschijnlijk ook niet halen. Misschien als hij wat goedkoper is deze winter. Ik kreeg er helemaal geen nieuwe game gevoel bij. Het voelde aan als een expansion voor de eerste game. En de eerste heb ik helemaal grijs gespeeld. Als de graphics in de buurt kwamen of op het niveau zaten van Forza Horizon 3, dan had ik hem op release gekocht
Toch vallen mij de graphics héél erg mee ( op een One X), ondanks het gebrek aan HDR. Misschien dat dat er in de final build wél inzit of later via een patch wordt toegevoegd. Ben het wel met je eens dat het geen niveau Horizon is, maar zeker niet slecht voor zo'n grote map. Stukken beter als deel 1 iig.

Heb er nu 3 uur opzitten en vermaak me er goed mee. Deze gaat er dus zeker komen.

• Robolokotobo
DutchOwnage schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:09:
[...]

Toch vallen mij de graphics héél erg mee ( op een One X), ondanks het gebrek aan HDR. Misschien dat dat er in de final build wél inzit of later via een patch wordt toegevoegd. Ben het wel met je eens dat het geen niveau Horizon is, maar zeker niet slecht voor zo'n grote map. Stukken beter als deel 1 iig.

Heb er nu 3 uur opzitten en vermaak me er goed mee. Deze gaat er dus zeker komen.
Wat ik er van begrepen heb van andere mensen op het internet ziet het er zelfs op PC op ultra erg slecht uit

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 16:42:
Ik heb nu alweer een hele tijd een X staan met 1 TB. Maar ik kom echt niet boven de 500 gig hoor :P Ik delete altijd wel games als ik er klaar mee ben, maar heb er nu toch iets van 12 opstaan... Heb op zich ook wel een redelijk snelle internetverbinding dus een game van 60 gig duurt ook niet heel erg lang om binnen te halen.
In mijn ps4 heb ik 2TB, dan is 500gb erg weinig. En bijna 100gb is (lijkt) weg aan system files ofzo...en zoals de slogan, niet omdat het moet, maar omdat het kan.

10 second ninja DONE

Robolokotobo schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:18:
[...]

Wat ik er van begrepen heb van andere mensen op het internet ziet het er zelfs op PC op ultra erg slecht uit
PC gamers zeiken wel meer over graphics voor dingen die er prima uit zien. Ok het benut je 4x Nvidia 1080 setup niet helemaal, big whoop

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Robolokotobo
Martinspire schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:15:
[...]

PC gamers zeiken wel meer over graphics voor dingen die er prima uit zien. Ok het benut je 4x Nvidia 1080 setup niet helemaal, big whoop
Ik heb vergelijkingen gezien van medium en ultra graphics, waarbij niemand nou kon vertellen wat nou medium en wat nou ultra was

Robolokotobo schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:20:
[...]

Ik heb vergelijkingen gezien van medium en ultra graphics, waarbij niemand nou kon vertellen wat nou medium en wat nou ultra was
True, maar mensen gaan het vergelijken met allerlei titels waar het niet mee te maken heeft. Bovendien kun je snel wisselen tussen auto, boot en vliegtuig en dat soort dingen zijn ook niet gratis te rekenen. Het gaat Forza niet inhalen, gaat anders om met de wereld als GTA (hoe vaak ik daar de wereld heb zien verdwijnen) en zo nog wat zaken. Het ziet er voldoende uit om een leuke tijd te hebben

Die Inception momenten (dat de wereld niet meer plat is) zal ook wel wat kosten.

Wat ik belangrijker vind is of de AI weer zo artificieel in de buurt van je blijft ongeacht auto en snelheid. Leuk dat je tegen een golfje kunt rijden, maar als ie me bij kan houden met 300+ dan is dat niet echt normaal meer...

Ik heb er in ieder geval wel een beter gevoel bij dan vorige keer. Ik denk alleen dat ik de boten niet echt boeiend ga vinden, maar de rest zit prima in elkaar. En hopelijk nu ook meer events die daadwerkelijk gebruik maken van de ruimte en niet aanvoelen alsof ze random gegenereerd zijn :P

Is het trouwens mogelijk om bepaalde disciplines minder te doen dan anderen? Of wordt je geforceerd om straks allerlei races te doen met voertuigen die je niet boeiend vind, om maar door te gaan naar iets leuks?

[ Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 31-05-2018 22:33 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 18:25

v8power67

Psn: Mausosaurus

Martinspire schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:25:
[...]
True, maar mensen gaan het vergelijken met allerlei titels waar het niet mee te maken heeft. Bovendien kun je snel wisselen tussen auto, boot en vliegtuig en dat soort dingen zijn ook niet gratis te rekenen. Het gaat Forza niet inhalen, gaat anders om met de wereld als GTA (hoe vaak ik daar de wereld heb zien verdwijnen) en zo nog wat zaken. Het ziet er voldoende uit om een leuke tijd te hebben

Die Inception momenten (dat de wereld niet meer plat is) zal ook wel wat kosten.

Wat ik belangrijker vind is of de AI weer zo artificieel in de buurt van je blijft ongeacht auto en snelheid. Leuk dat je tegen een golfje kunt rijden, maar als ie me bij kan houden met 300+ dan is dat niet echt normaal meer...
Ik kan je op youtube menig golfje laten zien die de 300 op hun sloffen halen :p

Heb ook een beta code gehad voor the crew2 alleen kreeg ik hem voor de xbox terwijl ik op ps4 had opgegeven.
Anywho heb toch even getest en qua graphics vind ik het op een originele x1 niet eens slecht. Zeker als je vergelijkt met horizon 3 die een kleine map heeft en deze game die echt giga map heeft. Icm dat hier vliegen en varen bij zit, doet dit spel wel meer tegelijkertijd dan bv een horizon.
Wat horizon dan weer wel 10x beter doet is car handling. Vind het maar vreemd aanvoelen in de beta..
Plus iets wat ik gewoon nooit zal snappen wie doet er schakelen op de bumpers verplichten... Kansloos ik kan niet met the claw handje rijden( ivm bot breuk van lang geleden in mn claw).
En wil gewoon schakelen instellen zoals forza heeft met B en X.
Maar dat mag dus niet..
Hierdoor was ik eigenlijk icm de physics wel snel uitgekeken op de beta.
Wel jammer want de visuele tuning opties zijn best gaaf. En geluiden zijn goed.
Jammer dat dit soort spellen altijd voor mega arcade gaan. Zou graag zo een game met bv physics van bv een gran turismo ofzo zien.
Hier doet een horizon het wel stuk beter al mag het nog veel realistischer van mij.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:38:
[...]

Ik kan je op youtube menig golfje laten zien die de 300 op hun sloffen halen :p

Heb ook een beta code gehad voor the crew2 alleen kreeg ik hem voor de xbox terwijl ik op ps4 had opgegeven.
Anywho heb toch even getest en qua graphics vind ik het op een originele x1 niet eens slecht. Zeker als je vergelijkt met horizon 3 die een kleine map heeft en deze game die echt giga map heeft. Icm dat hier vliegen en varen bij zit, doet dit spel wel meer tegelijkertijd dan bv een horizon.
Wat horizon dan weer wel 10x beter doet is car handling. Vind het maar vreemd aanvoelen in de beta..
Plus iets wat ik gewoon nooit zal snappen wie doet er schakelen op de bumpers verplichten... Kansloos ik kan niet met the claw handje rijden( ivm bot breuk van lang geleden in mn claw).
En wil gewoon schakelen instellen zoals forza heeft met B en X.
Maar dat mag dus niet..
Hierdoor was ik eigenlijk icm de physics wel snel uitgekeken op de beta.
Wel jammer want de visuele tuning opties zijn best gaaf. En geluiden zijn goed.
Jammer dat dit soort spellen altijd voor mega arcade gaan. Zou graag zo een game met bv physics van bv een gran turismo ofzo zien.
Hier doet een horizon het wel stuk beter al mag het nog veel realistischer van mij.
Ik moet nog even wat meer auto's rijden om het te testen, maar dit lijkt nog wel op Crew 1. En hoewel het idd arcade is, vind ik het nog wel prima rijden.

En geef je schakel-feedback door aan de devs. Het is tenslotte een beta ;)

• Robolokotobo
Martinspire schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:25:
[...]

Ik heb er in ieder geval wel een beter gevoel bij dan vorige keer. Ik denk alleen dat ik de boten niet echt boeiend ga vinden, maar de rest zit prima in elkaar. En hopelijk nu ook meer events die daadwerkelijk gebruik maken van de ruimte en niet aanvoelen alsof ze random gegenereerd zijn :P

Is het trouwens mogelijk om bepaalde disciplines minder te doen dan anderen? Of wordt je geforceerd om straks allerlei races te doen met voertuigen die je niet boeiend vind, om maar door te gaan naar iets leuks?
De game draait gewoon op de oude engine, met een groener sausje zodat het er wat zomerser uit ziet. Deel 1 was gewoon een lelijke game die ook op de 360 draaide. Dat heb ik ze toen vergeven omdat de map zo groot was en het een nieuwe ervaring was. Deze graphics kunnen echt niet meer in 2018 voor een game die realistisch wil ogen. De textures zijn om van te huilen en het ziet er gewoon wazig uit. Dit is niet deel 2 waardig. Als dit alles is wat ze uit de engine konden pushen, dan hadden ze gewoon een nieuwere engine moeten pakken. Ik weet eigenlijk niet eens of ik hem wel mooier vind dan deel 1, met de nieuwe licht effecten en de groene tropische saus. En ik heb natuurlijk de hele map al tig keer gezien in deel 1. En nou kom ik terug in deel 2 met amper betere graphics en hier en daar wat nieuwe beziens waardigheden. Vliegen was leuk geweest als de wereld er scherp uitzag vanuit de lucht. Nee ik ben diep teleur gesteld, terwijl ik groot fan van het eerste uur tot het laatste uur was van het eerste deel

• DutchOwnage
Sorry maar op welk platform speel je? Base of S zeker? Op de One X zijn de graphics dag en nacht verschil tov The Crew 1. Heb net 1 nog ff opgestart om te vergelijken. En deel 1 is idd pretty ugly als je net deel 2 heb gespeeld.

[ Voor 20% gewijzigd door DutchOwnage op 31-05-2018 23:25 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 16:42:
Ik heb nu alweer een hele tijd een X staan met 1 TB. Maar ik kom echt niet boven de 500 gig hoor :P Ik delete altijd wel games als ik er klaar mee ben, maar heb er nu toch iets van 12 opstaan... Heb op zich ook wel een redelijk snelle internetverbinding dus een game van 60 gig duurt ook niet heel erg lang om binnen te halen.
Dit idd. Forza 6 en State of Decay2 staan nu geinstalleerd op mijn One X. Samen met YouTube en Plex.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Krijg je een beta key, toch maar eens proberen:
Deze code is al gebruikt. Meer informatie
Mwah, laat dan maar, was toch al niet zo'n fan van Crew1.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Robolokotobo
DutchOwnage schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 23:22:
Sorry maar op welk platform speel je? Base of S zeker? Op de One X zijn de graphics dag en nacht verschil tov The Crew 1. Heb net 1 nog ff opgestart om te vergelijken. En deel 1 is idd pretty ugly als je net deel 2 heb gespeeld.
Houdt alsjeblieft op man. Ik heb zonet ook PC gameplay gezien. Het ziet er niet uit. The Crew 1 all over again. En jij denkt zeker dat games een magische boost krijgen op de One X. Nou ik kan je wel uit die droom helpen. Als het er op de base en One S niet uit ziet, ziet het er op de One X ook niet uit

• DutchOwnage
Last van de hitte? One X is native 4K of er tegenaan, One of S mogen blij zijn als ze 900p draaien. Het is hetzelfde verschil als AC Origins, dag en nacht dus. Maar is prima hoor dat je het er niet uit vind zien, niemand zal daar wakker van liggen behalve jijzelf misschien :w

• Robolokotobo
DutchOwnage schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:06:
Last van de hitte? One X is native 4K of er tegenaan, One of S mogen blij zijn als ze 900p draaien. Het is hetzelfde verschil als AC Origins, dag en nacht dus. Maar is prima hoor dat je het er niet uit vind zien, niemand zal daar wakker van liggen behalve jijzelf misschien :w
Dus jij denkt dat de stap van 900P naar 4K het verschil tussen een lelijke en een mooie game maakt. Je hebt je wat wijs laten maken door marketing bullshit. Ik ken de verhalen wel van mensen die contact opnemen met microsoft, of ze wel de nieuwe patch hebben voor hun game op de Xbox One X, omdat ze het verschil niet zien tussen de game op hun oude Xbox en hun nieuwe One X. En als iemand mij dan komt vertellen dat ik maar een One X moet halen omdat het aan de One S zou liggen, terwijl ik uit meerdere hoeken hoor dat het er op alle platformen niet uitziet, en dat zelf ook gezien heb, word ik pissig idd

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-11 17:57
Vandaag ook de Beta op de Xbox X gedaan. Game ziet er niet uit. Steden lijken ook geenzins op hoe ze er in het echt uit zien. Steden zijn hier gewoon lange kaarsrechte lanen met aan beide kanten huisjes geplakt. Komt totaal niet geloofwaardig over. De befaamde kustroute van San Francisco naar LA lijkt ook voor geen meter.

Verder zijn de physics nauwelijks aanwezig en is alles erg vergevingsgezind. Je kan in veel gevallen vol op tegenliggers knallen en dan gebeurt er niks.

En dan nog geen opties om je controls aan te passen ook.

Ik vermoed dat dit ook weer erg slecht gaat scoren in de reviews.
Heb The Crew 1 maar even kort gespeeld, was geloof ik gratis met Gold ooit.. maar het is niet zo moeilijk te zien dat het een heel stuk mooier is. Ik vind de kwaliteit van graphs in The Crew 2 heel erg wisselen. Voertuigen zijn in het algemeen erg scherp getekend, tijdens het varen ziet de kwaliteit van de omgeving dichtbij er ook mooi en scherp uit maar in de verte de kade en gebouwen beetje simpel. Ook tijdens het rijden en vliegen in de stad beetje mixed feelings over de grafische kwaliteit van de omgeving.

Als ik naar de rest kijk zie ik eigenlijk Steep en hoe het met de kaart lijkt te werken (inzoomen, locaties etc)

Ik denk dat je hier heel goed ziet, als je de grootte van kaart vergelijkt met games als division/wildlands/far cry 5 (en je zag het in far cry 5 al wat gebeuren) dat wanneer hoe sneller je gaat, het grafisch wat minder lijkt te gaan (alsof hij het niet trekt) in fc5 lijken ze de omgeving ook te laten blurren alsje sneller gaat om het minder opvallend te maken. wellicht dat ze in the crew 2 toch sneller tegen maximum performance van de x aanlopen met de grootte van de kaart, hoeveelheid voertuigen en snelheid.

The Crew 2 is heel wat beter dan die bagger van een Onrush maar ik wacht nog wel even op Forza Horizon 4 :)
Robolokotobo schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:36:
[...]

Dus jij denkt dat de stap van 900P naar 4K het verschil tussen een lelijke en een mooie game maakt. Je hebt je wat wijs laten maken door marketing bullshit. Ik ken de verhalen wel van mensen die contact opnemen met microsoft, of ze wel de nieuwe patch hebben voor hun game op de Xbox One X, omdat ze het verschil niet zien tussen de game op hun oude Xbox en hun nieuwe One X. En als iemand mij dan komt vertellen dat ik maar een One X moet halen omdat het aan de One S zou liggen, terwijl ik uit meerdere hoeken hoor dat het er op alle platformen niet uitziet, en dat zelf ook gezien heb, word ik pissig idd
Misschien wil je je eigen posts nog eens terug lezen, je reageert erg vijandig... De mensen hier hebben de game niet gemaakt hè. Is het zo erg dat iemand anders vindt dat het er wel beter uit ziet dan deel 1 en zich afvraagt of het misschien aan de versie van je console kan liggen?
Ik heb de beta zelf nog niet geprobeerd (wel de uitnodiging gebruikt, thanks nog :)), maar mooi of niet blijft toch nog altijd een subjectief iets. Zo vond ik zelf fallout 4 ook mooi en genoot ik van de geweldige uitzichten bijvoorbeeld terwijl iedereen aan het zeuren was over hoe slecht de graphics van de creation engine nog steeds waren...
Hoe dan ook, zou fijn zijn als we een beetje respectvol konden blijven reageren :)

Gamertag: FinrazielNL

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-11 13:02
Met de introductie van de one X een tijdje geleden had ik verwacht dat er wel wat meer nieuwe xbox games uit zouden komen. Maar ik vind het aanbod nog redelijk mager. Echte krakers zoals PS4 die wel heeft (God of war bijv) blijven uit.
Zitten er nog pareltjes in de pijplijn waar jullie van weten?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

• Stefmeister
Lekker Ventje schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:22:
Vanuit BF1 BF V bestellen levert ook de 10% van MS en de 10% van EAA op.
Zo het was een avondje k*tten, maar het was het waard! Kort: Via een laptop + vpn mn xbox naar Argentinië verhuist en vanuit bf1 zelf BFV Deluxe gekocht met nl CC met 10% + 10% korting voor 959,20 ARS aka 32 euro! whoop whoop.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-11 17:57
mike0001 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 07:45:
Met de introductie van de one X een tijdje geleden had ik verwacht dat er wel wat meer nieuwe xbox games uit zouden komen. Maar ik vind het aanbod nog redelijk mager. Echte krakers zoals PS4 die wel heeft (God of war bijv) blijven uit.
Zitten er nog pareltjes in de pijplijn waar jullie van weten?
Volgende week zondag geeft Microsoft hun E3 presentatie. Daar mogen ze toch wel eens wat gaan brengen.

Verwijderd

Stefmeister schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:57:
[...]

Zo het was een avondje k*tten, maar het was het waard! Kort: Via een laptop + vpn mn xbox naar Argentinië verhuist en vanuit bf1 zelf BFV Deluxe gekocht met nl CC met 10% + 10% korting voor 959,20 ARS aka 32 euro! whoop whoop.
Respect voor je tijd en geduld.

• Stefmeister
Ik verwacht qua grote exclusives eigenlijk niks bijzonders van MS anytime soon, maar wordt graag aangenaam verrast. Ze zullen denk ik een release date van Crackdown aankondigen, Forza horizon 4 laten zien en een timed exclusive van wellicht een van de grotere multiplatform games aankondigen.

• mike0001
Stefmeister schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:12:
Ik verwacht qua grote exclusives eigenlijk niks bijzonders van MS anytime soon, maar wordt graag aangenaam verrast. Ze zullen denk ik een release date van Crackdown aankondigen, Forza horizon 4 laten zien en een timed exclusive van wellicht een van de grotere multiplatform games aankondigen.
Het zou een teleurstelling zijn als Forza (en F horizon) de grote aankondiging zal worden. Meer van het zelfde weten we inmiddels wel. Het wordt tijd voor iets nieuws. Een heerlijke nieuwe RPG zoals destijds Fable zou erg welkom zijn. Horizon (van de PS) heeft toch wel echt aangetoond dat een nieuwe RPG met een heerlijke gameplay en single player kaskrakers zijn. Helaas kan MS alleen nog maar versie 3,4,5 maken van een bestaande serie. Ik hoop echt dat er wat leuks uit de hoge hoed komt en niet alleen deel X van Forza, Halo of Gears

• Stefmeister
Klopt, maar de nieuwe richting die MS op zou willen heeft door gebrek aan eigen IP investeringen de afgelopen jaren denk ik meer tijd nodig om dit jaar al tot vergelijkbare pareltjes te komen. Ik zit zelf niet te wachten op de gebruikelijke kliek xbox games (gears of war en halo etc). Voor snel succes met een AAA titel zouden ze gewoon CD Project moeten kopen om cyberpunk / witcher 4 exclusive te pakken.

• DutchOwnage
Robolokotobo schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 00:36:
[...]

Joh, helemaal dikke prima :) Ik ga uit van wat ik op mijn scherm zie en in het geval van The Crew 2 vergelijk ik het met o.a AC Origins, die ik eerst op de base One speelde en daarna op de One X en het verschil was immens. En er zijn nog tig andere games waarbij het grafische verschil groot is. Maar als jij je blijft baseren op One S footage zonder de game op een One X gespeeld te hebben (ja je hebt pc YouTube footage gezien?) wat klets je dan eigenlijk? Je hebt het niet eens op de X gespeeld...

Ik zeg niet dat The Crew 2 de grafische lat verschrikkelijk hoog legt, ik zeg alleen dat het een grote stap vooruit is tov The Crew 1. Als dat op een One S wat tegevalt, logisch. Je gaf aan dat het er vanuit de lucht wazig uitziet, op de One X is het harstikke scherp en dat is maar een klein voorbeeldje.

State of Decay 2 en PUBG, dát vindt ik "lelijke" games naar huidige maatstaven. Al zal een ander het er helemaal geweldig uit vinden zien.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 01-06-2018 09:58 ]

• DutchOwnage
Stefmeister schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:12:
Qua exclusives Fable officieel aangekondigd, Halo 6, Gears 5 en wellicht een Perfect Dark teaser. Crackdown 3 uitgesteld naar 2019, mark my words. Maar ik laat me graag verrassen.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Stefmeister schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:57:
[...]

Nice, ik zie dat ik mijn BF5 aankoop nog kan annuleren. Ik heb ook nog een vpn abo. Ik heb alleen geen account in Argentinie. Misschien lukt Brazilie ook nog wel. Wat heb je precies gedaan ? Voor 50 euro wil ik best annuleren en opnieuw bestellen.

XBL: MRE Inc

• DutchOwnage
quorumz schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:00:
een nieuwe Redemy game ook trouwens

en:

[video]
Een nieuwe Remedy game zou nieuw voor mij zijn, wist wel dat ze aan een nieuw project werken maar dat ze dat op E3 zouden laten zien zou mooi zijn. Alleen wel mulitplat, had ik begrepen.

• Stefmeister
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:02:
[...]

Nice, ik zie dat ik mijn BF5 aankoop nog kan annuleren. Ik heb ook nog een vpn abo. Ik heb alleen geen account in Argentinie. Misschien lukt Brazilie ook nog wel. Wat heb je precies gedaan ? Voor 50 euro wil ik best annuleren en opnieuw bestellen.
Iets uitgebreidere uitleg:
- Xbox via vpn laten lopen (bv zoals hier omschreven). <-- moeilijkste gedeelte
- Xbox locatie op Argentinië zetten, restart
- In de xbox internetbrowser nog even checken of je een argentijns ip hebt.
- Op de Argentijnse ms site je Argentijnse "locale" adres opgeven + betaalopties cc toevoegen. (dit kan ook op je xbox volgens mij).
- BF1 opstarten, en bij de ingame store naar de BFV preorder gaan, hier zie je dan ipv de al gekopere 1199$ dan 959,20$ staan (mits je denk ik EA Acces hebt)

In het verleden toen alles wat minder dichtgespijkerd zat qua checks had ik al eerder gekocht in Argentinië maar toen hield mn CC maatschappij in eerste instantie de betaling tegen.
Stefmeister schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:19:
[...]

- Op de Argentijnse ms site je Argentijnse "locale" adres opgeven + betaalopties cc toevoegen. (dit kan ook op je xbox volgens mij).
- BF1 opstarten, en bij de ingame store naar de BFV preorder gaan, hier zie je dan ipv de al gekopere 1199$ dan 959,20$ staan (mits je denk ik EA Acces hebt)

In het verleden toen alles wat minder dichtgespijkerd zat qua checks had ik al eerder gekocht in Argentinië maar toen hield mn CC maatschappij in eerste instantie de betaling tegen.
Thanks, keertje naar kijken.
Zijn er al bans gevallen als je VPN gebruikt?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• MRE-Inc

MRE-Inc

Stefmeister schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:19:
[...]

Oh ik heb een Edge Router Lite waarin ik al een VPN interface heb met configs naar India, Brazilie en nog een paar landen. Die interface hoef ik alleen maar te enablen en al het internet verkeer gaat over de VPN. Dus dat is het probleem niet. Grote probleem is dat ik geen cc gegevens en adres gegevens meer kaan toevoegen aan mijn account. Ik heb wel wat andere landen zoals bv Brazilie. Eens kijken of die prijs ook 50 euro scheelt.

EDIT: 57 euro in Brazilie. Ik heb geen EA access. Heb hem nu voor 80 euro, verschil dus 23 euro. Mwah....eens over nadenken.

• Stefmeister
@MRE-Inc hoeveel adressen heb je? ik heb nu zelf een "huis" in NL, VS, Rusland en Argentinië

• mike0001
DutchOwnage schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:55:
[...]

Qua exclusives Fable officieel aangekondigd, Halo 6, Gears 5 en wellicht een Perfect Dark teaser. Crackdown 3 uitgesteld naar 2019, mark my words. Maar ik laat me graag verrassen.
Precies mijn punt. Niks nieuws (al ken ik Perfect Dark niet dus die valt even buiten de niks nieuws voor mij)
Het is allemaal versie X van een bestaande serie.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Stefmeister schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:42:
@MRE-Inc hoeveel adressen heb je? ik heb nu zelf een "huis" in NL, VS, Rusland en Argentinië
Ik zie alleen nu Argentienie en UK en NL staan, maar ik heb er nog een aantal die niet zichtbaar zijn om eoa reden. Echter zie ik nu dat mijn vpn aanbieder geen Argentinie meer heeft in zijn pakket servers. Dan moet ik uitwijken naar Brazilie, maar die is weer 20€ duurder dan Argentinie. Welke vpn aanbieder heb jij ?

• Stefmeister
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:58:
[...]

Ik zie alleen nu Argentienie en UK en NL staan, maar ik heb er nog een aantal die niet zichtbaar zijn om eoa reden. Echter zie ik nu dat mijn vpn aanbieder geen Argentinie meer heeft in zijn pakket servers. Dan moet ik uitwijken naar Brazilie, maar die is weer 20€ duurder dan Argentinie.
Ik heb de eerste dag gratis van ibvpn.com gebruikt, dus dat zou nog een optie kunnen zijn.

• Stefmeister
Martinspire schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:08:
Ik zie net dat BF V Deluxe in de Nederlandse store een dagje eerder beschikbaar is. 15 vs 16 oktober?
Ik zie overal 16 okt staan (maar je kan hem wel al een week eerder spelen bij een preorder volgens mij)

• Robolokotobo
DutchOwnage schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:51:
[...]

Joh, helemaal dikke prima :) Ik ga uit van wat ik op mijn scherm zie en in het geval van The Crew 2 vergelijk ik het met o.a AC Origins, die ik eerst op de base One speelde en daarna op de One X en het verschil was immens. En er zijn nog tig andere games waarbij het grafische verschil groot is. Maar als jij je blijft baseren op One S footage zonder de game op een One X gespeeld te hebben (ja je hebt pc YouTube footage gezien?) wat klets je dan eigenlijk? Je hebt het niet eens op de X gespeeld...

Ik zeg niet dat The Crew 2 de grafische lat verschrikkelijk hoog legt, ik zeg alleen dat het een grote stap vooruit is tov The Crew 1. Als dat op een One S wat tegevalt, logisch. Je gaf aan dat het er vanuit de lucht wazig uitziet, op de One X is het harstikke scherp en dat is maar een klein voorbeeldje.

State of Decay 2 en PUBG, dát vindt ik "lelijke" games naar huidige maatstaven. Al zal een ander het er helemaal geweldig uit vinden zien.
Wat we ze ons in trailers hebben laten zien zat op het niveau van Forza Horizon 3. Maar het blijkt nu dat ze alleen hier en daar graphics wat aan gepast hebben. Ik zag gister iemand over de steppe rijden met een motor en zag dezelfde lelijke planten en gras als in deel 1 (op PC). Ook de bomen zijn net zo statisch en lelijk als in deel 1. Ik wil best toegeven dat de game er beter uit ziet dan deel 1, maar als ik dan iemand over een natuurgebied zie vliegen en ik kijk naar beneden en zie dat het er net zo Xbox 360 achtig uitziet als de eerste The Crew, dan ben ik gewoon erg teleurgesteld. Bij nacht ziet de game er nog het beste uit, maar dat is ook logisch omdat je dan niet veel detail ziet, omdat het donker is. Als het dan dag is en je kijkt naar hoe de wegen eruit zien, lijkt het gewoon alsof we een console generatie terug zijn gegaan

Lees ook wat andere mensen zeggen:
quorumz schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 07:01:
Heb The Crew 1 maar even kort gespeeld, was geloof ik gratis met Gold ooit.. maar het is niet zo moeilijk te zien dat het een heel stuk mooier is. Ik vind de kwaliteit van graphs in The Crew 2 heel erg wisselen. Voertuigen zijn in het algemeen erg scherp getekend, tijdens het varen ziet de kwaliteit van de omgeving dichtbij er ook mooi en scherp uit maar in de verte de kade en gebouwen beetje simpel. Ook tijdens het rijden en vliegen in de stad beetje mixed feelings over de grafische kwaliteit van de omgeving.

Als ik naar de rest kijk zie ik eigenlijk Steep en hoe het met de kaart lijkt te werken (inzoomen, locaties etc)

Ik denk dat je hier heel goed ziet, als je de grootte van kaart vergelijkt met games als division/wildlands/far cry 5 (en je zag het in far cry 5 al wat gebeuren) dat wanneer hoe sneller je gaat, het grafisch wat minder lijkt te gaan (alsof hij het niet trekt) in fc5 lijken ze de omgeving ook te laten blurren alsje sneller gaat om het minder opvallend te maken. wellicht dat ze in the crew 2 toch sneller tegen maximum performance van de x aanlopen met de grootte van de kaart, hoeveelheid voertuigen en snelheid.

The Crew 2 is heel wat beter dan die bagger van een Onrush maar ik wacht nog wel even op Forza Horizon 4 :)
Hier wordt dus bevestigd dat het er blurry uit ziet. Ook op de X
Mick3112 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 02:31:
Vandaag ook de Beta op de Xbox X gedaan. Game ziet er niet uit. Steden lijken ook geenzins op hoe ze er in het echt uit zien. Steden zijn hier gewoon lange kaarsrechte lanen met aan beide kanten huisjes geplakt. Komt totaal niet geloofwaardig over. De befaamde kustroute van San Francisco naar LA lijkt ook voor geen meter.

Verder zijn de physics nauwelijks aanwezig en is alles erg vergevingsgezind. Je kan in veel gevallen vol op tegenliggers knallen en dan gebeurt er niks.

En dan nog geen opties om je controls aan te passen ook.

Ik vermoed dat dit ook weer erg slecht gaat scoren in de reviews.
En nee, het is totaal niet logisch dat een game er op de X wel uit zou zien, en op de One S niet. Forza Horizon 3 ziet er geweldig uit op de One S. Battlefield 1 net zo (Heeft trouwens geen X patch). Ja als je een meter van een 55 inch tv af gaat zitten, dan zal je wat verschil gaan zien, vanwege 4K. De games worden gemaakt voor de base en One S, en dan worden er een paar grafische verbeteringen toegevoegd voor de X versie. Maar een lelijke game op de One S blijft een lelijke game op de X. En een mooie game op de One S blijft een mooie game op de X met net wat betere graphics. Maar dan moet je wel heel goed kijken, want tijdens het spelen vallen de verschillen niet op. ik heb net een vergelijkings video gekeken van AC Origins tussen One S en One X, en ik zie wel dat de graphics net wat beter zijn op de X. Maar niks om over naar huis te schrijven. Het wordt niet opeens een hele andere game wat graphics betreft YouTube: Assassin's Creed Origins – Xbox One X vs. PS4 Pro vs. Xbox... Als ik een One X zou hebben gekocht en deze game eerst op mijn One S gespeeld zou hebben, zou ik ook contact opnemen met Microsoft om te vragen of ik wel de nieuwste patch had. Maar ik wil je niet de gek aansteken. Ik wens je veel plezier met je X

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

G_Dragon schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:24:
[...]

Thanks, keertje naar kijken.
Zijn er al bans gevallen als je VPN gebruikt?
Die vraag komt iedere keer weer terug en het antwoord is ook nog steeds hetzelfde; nee :+

Doe het al sinds ik de XBO heb en nog noot issues mee gezien. Ook online lees ik geen ban verhalen in de afgelopen jaren

Zie ook:

https://www.hotukdeals.co...l-private-network-2609231

https://www.hotukdeals.co...l-private-network-2452608

Ben blij dat ik een router (AC 68U) hen met VPN profielen. Scheelt een hoop gedoe :P

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 01-06-2018 11:40 ]

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
DutchOwnage schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:55:
[...]

Ze zeggen dat Crackdown 3 nog steeds "binnenkort" uitkomt, ondanks even wat paniek bij Amazon:

https://www.xgn.nl/nieuws...-ontkracht-door-microsoft

Ik hoop het wel, want deze staat al een tijd op mijn lijstje ;)

• v8power67

v8power67

Gisteren toch nog een keer the crew 2 beta geprobeerd. En na wat spelen met settings en het pro menu te ontdekken waar je dus tcs abs esp en slide help kan aan en uitzetten. Dus meteen alles uitgemikt en hoppa rijd 10x beter. Meer controle en veeel minder zweverig en vaag.
Doet nu wat ik wil dat hij doet. Is niet ineens sim ofzo maar wel echt stuk beter.
Vermaakte me ineens met de game. Heb tot diep in de nacht rond getoerd. Was gaaf kreeg mega test drive unlimited gevoel( deel 1niet die crappy deel 2). En ja ben echt mega verast eigenlijk.
Alleen ja kreeg net ineens onverwachts een ps4 beta code dus ja meteen maar gedaan.
En ja verschil tussen x1 en ps4 pro is echt groot zelfs op mn 1080peasant tv. Lijkt alsof de belichting vooral realistischer is. En ja scherper. Dus ja xox zal dan nog wat scherper zijn.
Spel ia niet ineens qua graphics als een gt sport of fm7 ofzo maar nog steeds erg nice.
Nou eigenlijk nog pc key fixen en dan heb ik alles getest.
@Martinspire heb idd gelijk forum bezocht, maar was al een topic erover. Dus meteen even gesupport.
Rij nu maar automatisch want ja the claw rijden lukt me gewoon niet voor langer dan paar minuten.

mike0001 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:57:
[...]

Precies mijn punt. Niks nieuws (al ken ik Perfect Dark niet dus die valt even buiten de niks nieuws voor mij)
Het is allemaal versie X van een bestaande serie.
Dat is bij onze buren gelukkig totaal niet aan de orde : God of War 3, Uncharted 4, Killzone 2 :+
Als iets verkoopt, waarom zou je daar dan geen gebruik van maken ?
Autofabrikanten doen het al decenia lang en daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen.
Perfect Dark is trouwens ook een oud spel in een nieuw jasje.

Nee, mijn pijlen staan dit jaar gericht op Ashen en Below :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

"ketting om het meisje heen" Mr stark. i'm not feeling so good ;)

Maar interesante trailer, geen idee wat de gameplay wordt, maar beetje inside/limbo achtig..? Dat verwacht ik althans.

Ga het wel in de gaten houden!
Verder wel opvallend dat ze over 'episode 1' spreken...........ben nooit zo'n fan geweest van episodic content.....maar then again, is wel gevalletje van voor klein prijsje proberen en als het leuk is koop je de rest, en zo niet, dan niet.

10 second ninja DONE

v8power67 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:53:
Gisteren toch nog een keer the crew 2 beta geprobeerd. En na wat spelen met settings en het pro menu te ontdekken waar je dus tcs abs esp en slide help kan aan en uitzetten. Dus meteen alles uitgemikt en hoppa rijd 10x beter. Meer controle en veeel minder zweverig en vaag.
Doet nu wat ik wil dat hij doet. Is niet ineens sim ofzo maar wel echt stuk beter.
Vermaakte me ineens met de game. Heb tot diep in de nacht rond getoerd. Was gaaf kreeg mega test drive unlimited gevoel( deel 1niet die crappy deel 2). En ja ben echt mega verast eigenlijk.
Alleen ja kreeg net ineens onverwachts een ps4 beta code dus ja meteen maar gedaan.
En ja verschil tussen x1 en ps4 pro is echt groot zelfs op mn 1080peasant tv. Lijkt alsof de belichting vooral realistischer is. En ja scherper. Dus ja xox zal dan nog wat scherper zijn.
Spel ia niet ineens qua graphics als een gt sport of fm7 ofzo maar nog steeds erg nice.
Nou eigenlijk nog pc key fixen en dan heb ik alles getest.
@Martinspire heb idd gelijk forum bezocht, maar was al een topic erover. Dus meteen even gesupport.
Rij nu maar automatisch want ja the claw rijden lukt me gewoon niet voor langer dan paar minuten.
d:)b

Waar zit dat pro-menu overigens?

Die Porsche rijd overigens sowieso wel vaag. De Ford Mustang die ik daarna probeerde reed echt veel beter. En je merkt bij die offroad races dat ze hem veel meer hebben aangekleed om je meer het idee te geven op een parcours te rijden (iets wat Forza Horizon 3 ook deed). Dus niet meer simpelweg checkpoints door de bush bush volgen.

Ben blij dat mn huidige auto (nieuwe Mégane) er ook eindelijk in zit. Ok, deze is wel iets sneller, maar verschillen met mijn GT zijn ook weer niet zo heel groot :P

Ik laat de beta voor wat het is, want anders kan ik het straks nog een keer gaan doen en daar heb ik wel een hekel aan. Vond het in ieder geval een prima indruk achter laten (ook nog zonder pro modus, al wist ik wel dat die erin zat maar niet waar). De wereld zit in ieder geval een stuk voller. Ik zag heel wat meer circuits ook en de hoeveelheid classes (bv ook touring car, monster trucks en rally cross oid) bevallen me wel. Heb zo even een paar races gedaan en had er wel plezier in.

Overigens wel apart dat je vanuit een race start naar de starting grid moet rijden voor een race begint. Ik dacht even dat ik niet de juiste auto had om te beginnen, maar blijkt dat je gewoon even gas moet geven :X

Het is niet de beste racer, maar gezien de lage hoeveelheid games die de komende tijd uitkomen, ga ik me er wel mee vermaken. En als ie dan klaar is voordat ik aan Forza Horizon 4 begin, dan maakt die game ook meteen een betere indruk :P

Hoorde trouwens ook nog Martin Garrix tijdens het rijden, dus die soundtrack moet ik ook nog eens bekijken

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 01-06-2018 15:11 ]

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:05:
[...]

d:)b

Waar zit dat pro-menu overigens?

Die Porsche rijd overigens sowieso wel vaag. De Ford Mustang die ik daarna probeerde reed echt veel beter. En je merkt bij die offroad races dat ze hem veel meer hebben aangekleed om je meer het idee te geven op een parcours te rijden (iets wat Forza Horizon 3 ook deed). Dus niet meer simpelweg checkpoints door de bush bush volgen.

Ben blij dat mn huidige auto (nieuwe Mégane) er ook eindelijk in zit. Ok, deze is wel iets sneller, maar verschillen met mijn GT zijn ook weer niet zo heel groot :P

Ik laat de beta voor wat het is, want anders kan ik het straks nog een keer gaan doen en daar heb ik wel een hekel aan. Vond het in ieder geval een prima indruk achter laten (ook nog zonder pro modus, al wist ik wel dat die erin zat maar niet waar). De wereld zit in ieder geval een stuk voller. Ik zag heel wat meer circuits ook en de hoeveelheid classes (bv ook touring car, monster trucks en rally cross oid) bevallen me wel. Heb zo even een paar races gedaan en had er wel plezier in.

Overigens wel apart dat je vanuit een race start naar de starting grid moet rijden voor een race begint. Ik dacht even dat ik niet de juiste auto had om te beginnen, maar blijkt dat je gewoon even gas moet geven :X

Het is niet de beste racer, maar gezien de lage hoeveelheid games die de komende tijd uitkomen, ga ik me er wel mee vermaken. En als ie dan klaar is voordat ik aan Forza Horizon 4 begin, dan maakt die game ook meteen een betere indruk :P

Hoorde trouwens ook nog Martin Garrix tijdens het rijden, dus die soundtrack moet ik ook nog eens bekijken
Pro menu vind je als je rondrijd op de options knop drukken(menu knop) dan zie je je auto, dan performance kiezen, dan zie je als knop optie die noem het even select knop ( geen idee hoe deze heten op een xbox controller..). En dan kan je allerlei dingen instellen. Is per groep anders. Autos hebben andere instellingen dan bv vliegtuigen.

• Joen003
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 11:24
De Xbox One X in combi met een 4k tv streelt de ogen wat mij betreft naar tevredenheid. Ik vraag me alleen al langere tijd af of Microsoft hun afgelopen jaar opgezette Mixed Reality platform binnenkort ook eens gaan koppelen/overzetten/uitbreiden naar Xbox.

Van mij hoeft er niet persé een dedicated VR/MR bril Xbox branding te krijgen en exclusief te worden gekoppeld, maar een doorontwikkeling van bijvoorbeeld de reeds bestaande Windows MR-headsets (waar in beperkte mate ook wat computing in lijkt te zitten) zou wel erg cool zijn in combinatie met de Xbox One X. Met name de Samsung HMD Odyssey en/of een doorontwikkeling hiervan lijkt me momenteel erg strak om (indien mogelijk) in deze combi te gebruiken.

Ach ja, dromen kan...haha 8)7 |:(
Sagat schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:44:
[...]

"ketting om het meisje heen" Mr stark. i'm not feeling so good ;)

Maar interesante trailer, geen idee wat de gameplay wordt, maar beetje inside/limbo achtig..? Dat verwacht ik althans.

Ga het wel in de gaten houden!
Verder wel opvallend dat ze over 'episode 1' spreken...........ben nooit zo'n fan geweest van episodic content.....maar then again, is wel gevalletje van voor klein prijsje proberen en als het leuk is koop je de rest, en zo niet, dan niet.
Spel is vandaag uitgekomen en staat in de store, gameplay ziet er eerder uit als We Happy Few / Woolfe.
https://www.microsoft.com...744dzs?cid=msft_web_chart
Hou ook niet van die episodes, begrijp waarom ze het doen (verkopen / financiering) maar geef mij liever gewoon een spel dat af is.

• DutchOwnage
Bij gebrek aan beter, ben ik momenteel bezig met Tales from the Borderlands. Zat ooit eens bij GwG. Best grappig eigenlijk. Lekker alle episodes er in een paar daagjes doorheen jagen. Zou ze ook nooit los aangeschaft hebben. Zelfde met Hitman, sta op het punt om The Definative Edition aan te gaan schaffen.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 01-06-2018 17:05 ]

Joen003 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 16:21:
De Xbox One X in combi met een 4k tv streelt de ogen wat mij betreft naar tevredenheid. Ik vraag me alleen al langere tijd af of Microsoft hun afgelopen jaar opgezette Mixed Reality platform binnenkort ook eens gaan koppelen/overzetten/uitbreiden naar Xbox.

Van mij hoeft er niet persé een dedicated VR/MR bril Xbox branding te krijgen en exclusief te worden gekoppeld, maar een doorontwikkeling van bijvoorbeeld de reeds bestaande Windows MR-headsets (waar in beperkte mate ook wat computing in lijkt te zitten) zou wel erg cool zijn in combinatie met de Xbox One X. Met name de Samsung HMD Odyssey en/of een doorontwikkeling hiervan lijkt me momenteel erg strak om (indien mogelijk) in deze combi te gebruiken.

Ach ja, dromen kan...haha 8)7 |:(
Volgens mij was het nieuws ergens in maart dat ze weer groot nieuws hadden voor de E3 en vorig jaar al hun doel was 2018 MR ook naar de xbox te halen, dus mogelijk dat je dromen helemaal niet zo slecht zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:15:
Aaaarghhhh. Was ik deze week weer begonnen met Shiftlings... Had hem uitgespeeld en wilde nu de achievements voor time attack en collectibles gaan halen want was al een eind op weg... Start hem weer op en is heel mijn save game corrupt ofzo want word weer teruggezet naar begin wereld 3 van de 5... Grrrrrrrrrr. Dit zijn echt de grootste ergernissen in gaming...
ik kan me nog een tijd herinneren dat consoles niet meer werkten of dat games niet meer wilden laden omdat de schijfjes bekrast waren. Dus we zijn al wat ergernissen voorbij ;)

Pff... Ik ben blij dat ik die beta van the crew 2 ook nog even probeer, weet ik gelijk dat ik die nooit hoef te kopen. Wat een ongeloveloze bagger game is dit zeg! Spel voelt heel janky met overal flashy graphics boven usability... Het rijden op zich is best ok, vooral met wat van die assists uit inderdaad, maar dat kun je dan weer alleen in freedrive aanpassen en moet per discipline apart. En hoewel de game op zich niet moeilijk is, tenminste zo aan het begin, is het naar mijn gevoel wel veel te punishing als je fouten maakt. Te vaak gehad dat ik flink van de baan raak of in een stuk scenery eindig (al dan niet met wat hulp van de ai) waardoor ik flink wat tijd kwijt ben om te herstellen en dan geen schijn van kans meer maak... Maar voor zover ik kan zien is er geen enkele manier om het huidige event opnieuw te beginnen. Je moet de race helemaal uitrijden, dan mag je opnieuw...

Bleh, ben helemaal opgefokt en frust van deze game. Beta of niet, dit wordt hem gewoon echt niet voor mij. Dan wacht ik maar op horizon 4.

• v8power67

v8power67

Finraziel schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:39:
Pff... Ik ben blij dat ik die beta van the crew 2 ook nog even probeer, weet ik gelijk dat ik die nooit hoef te kopen. Wat een ongeloveloze bagger game is dit zeg! Spel voelt heel janky met overal flashy graphics boven usability... Het rijden op zich is best ok, vooral met wat van die assists uit inderdaad, maar dat kun je dan weer alleen in freedrive aanpassen en moet per discipline apart. En hoewel de game op zich niet moeilijk is, tenminste zo aan het begin, is het naar mijn gevoel wel veel te punishing als je fouten maakt. Te vaak gehad dat ik flink van de baan raak of in een stuk scenery eindig (al dan niet met wat hulp van de ai) waardoor ik flink wat tijd kwijt ben om te herstellen en dan geen schijn van kans meer maak... Maar voor zover ik kan zien is er geen enkele manier om het huidige event opnieuw te beginnen. Je moet de race helemaal uitrijden, dan mag je opnieuw...

Bleh, ben helemaal opgefokt en frust van deze game. Beta of niet, dit wordt hem gewoon echt niet voor mij. Dan wacht ik maar op horizon 4.
Tijdens de race op Y drukken en dan restart. ;)
Verder vermaak ik me juist mega met de beta.
Denk dat ik deze game leuker ga vinden dan horizon 4 als ik van horizon 3 uitga. Leuke game maar zeer snel saai. Terwijl ik gevoel heb dat deze game zoveel te doen heeft.
Al kijk ik nog steeds uit naar horizon 4. Ben zeer benieuwd of ze het nu een beetje over een andere boed gooien.

Ik heb de beta nog even met iemand samen gespeeld vanavond en dat was eigenlijk wel erg gaaf. Sowieso kun je bij dit soort games niet vaak samen spelen in de carriere en hier dus wel. En als maar iemand van je crew de doelstellingen van races behaalt (meestal is dat minimaal 3e worden), dan haal jij de race ook al.

En op Hard is echt lastig, maar dat zit hem weer meer in het gebrek aan performance. Op de 1 of andere manier hebben ze ervoor gekozen om niet alleen de moeilijkheidsgraad te verhogen, maar ook de performance van de auto's van de tegenstander te verhogen. Waar je bij Normal op een rating van 80 zit, was bij Hard ineens 230 de norm. Vreemd. Maar goed, zal mn feedback binnenkort wel even bij ze op het forum dumpen.

Net als dat het raar is dat je niet ziet dat je crew een bepaalde locatie is binnengegaan (bv om auto's te kopen). Dan is ie gewoon van de map weg). Verder ging het wel prima en met wat assists uit (of minder) een stuk leuker en minder arcade. Zeker als je met wat amerikaanse auto's gaat rijden met teveel paarden op de achteras :P

Ook nog even testdrive gedaan met een drift auto en dat is ook wel gaaf (en niet recht te houden haha). Dus nog een tip: test drive ook even met de overige auto's die je ziet staan voor andere modi, want die rijden echt heel anders

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 02-06-2018 00:47 ]

Iemand enig idee? Mijn dochter is binnen MS onderdeel van mijn gezien maar bij mijn ex heeft ze ook een xbox. Een tijd geleden heb ik haar een eigen xbox gold abbo gegeven zodat ze die daar ook kan gebruiken (fortnite :9~ )

Wanneer ik de xbox one games voor gold klik mag ik die gratis downloaden onder haar account, ook metal gear solid maar de gratis xbox 360 titels niet (wil die sonic op haar naam hebben, die is eigenlijk best leuk)..

maar dan krijg ik: helaas met je account kun je dit type aankoop niet uitvoeren op xbox.com. voltooi deze transactie op je xbox. Dit deed ik op de xbox one. Deze error krijg ik ook op de pc via de website.

Er staat me iets bij dat ik voor 360 verplicht een betaal optie te hebben, zou dat hier mee te maken hebben? Zo ja zou een giftcard voldoende zijn?
bedankt

update: nadat ik mijn error vertaal krijg ik een hit: https://support.xbox.com/...60-marketplace-purchasing

Vooral dit: To resolve this issue, purchase or download the content on your Xbox 360 console |:( |:( |:(

[ Voor 14% gewijzigd door quorumz op 02-06-2018 09:56 ]

Verwijderd

@quorumz

Dat probleem heb ik al jaren en de oplossing is een Creditcard.
Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 10:00:
@quorumz

Dat probleem heb ik al jaren en de oplossing is een Creditcard.
en je bent niet bang dat je kids gewoon wat kopen? (voor mezelf heb ik daar paypal aan hangen)
ik zie trouwens dat mijn ex haar mastercard er al aan heeft gehangen en het werkt dus nog niet...

Ondertussen nog de Vampyr launch trailer:

[ Voor 27% gewijzigd door quorumz op 02-06-2018 10:48 ]

v8power67 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 00:04:
[...]

Tijdens de race op Y drukken en dan restart. ;)
Verder vermaak ik me juist mega met de beta.
Denk dat ik deze game leuker ga vinden dan horizon 4 als ik van horizon 3 uitga. Leuke game maar zeer snel saai. Terwijl ik gevoel heb dat deze game zoveel te doen heeft.
Al kijk ik nog steeds uit naar horizon 4. Ben zeer benieuwd of ze het nu een beetje over een andere boed gooien.
Heh, die optie had ik inderdaad volledig gemist, dat helpt al een hoop :)
Was denk ik eigenlijk ook stiekem gewoon te moe gisteren en in frustratie wat te fel gepost :+
Heb nou nog eens wat gespeeld en in ieder geval het streetrace deel is toch wel erg leuk. Nog eens een beetje doorspelen, denk dat ik inderdaad gisteren wat te snel mijn negatieve oordeel klaar had.

Ik mis nog wel wat kleine dingetjes zoals dat je volgens mij als je na een race de highscores wil zien je dan geen optie meer lijkt te hebben om de race opnieuw te doen. Ik zou juist als ik zie dat ik nog net een seconde langzamer was dan iemand anders in mijn vriendenlijst nog een poging willen wagen. Of mis ik hier ook iets voor de hand liggends? :P

Ik ben nog steeds geen fan van de menu's, ik hou niet van animaties die er leuk uit zien maar uiteindelijk gewoon steeds tijd kosten voor je kunt doen waar je het menu voor opende. Maar ja dat is een trend die al jaren bezig is, en er valt wel mee te leven.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Heb hier al x jaar een Google alert op staan... ziet er goed uit!

Wreckfest.
Xbox One and PS4 gamers out there will need to hold tight until November 20th 2018.
Sinds de PS1 nooit meer een leuke Destruction Derby game gezien namelijk

YouTube: Wreckfest First Look Gameplay - Xbox One

[ Voor 53% gewijzigd door DeMoN op 02-06-2018 18:06 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Subtiel: SoD 2 heeft een patch van net geen 20 Gb gekregen :X :D

https://www.eurogamer.net...atch-aims-to-fix-the-game

DeMoN schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 18:02:
Heb hier al x jaar een Google alert op staan... ziet er goed uit!

Wreckfest.

[...]

Sinds de PS1 nooit meer een leuke Destruction Derby game gezien namelijk

YouTube: Wreckfest First Look Gameplay - Xbox One
Hij is inderdaad leuk. Ben al sinds de kickstarter (of hoe ze die ook begonnen zijn) deelnemer en heb allerlei alphas en beta's voorbij zien komen. Is nu ook op een aardig niveau, al heb ik hem al een tijdje niet aangeraakt. In ieder geval een leuke racer die het ongetwijfeld goed gaat doen op console. Ben blij dat ie eindelijk uitkomt want de ontwikkeling heeft wel meerdere jaren geduurd.

En voor wie de game onbekend is: het is van de originele ontwikkelaars van Flatout die vervolgens voor zichzelf begonnen zijn maar de licentie niet mee konden nemen. Flatout 3 en 4 zijn weer van andere studio's geweest en ook meteen van mindere kwaliteit geweest.
Klopt. Maar lost ook wel weer veel op. Vooral veel crashes en bugs.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:23
Als totale niet (meer) gamer met een zoon van 9 met een xbox one, heb ik even een vraagje over het online gamen met Xbox Live Gold. We hebben hem ooit de Xbox laten kopen met als voorwaarde dat hij niet online zou spelen, vooral vanwege zogen over mogelijke chats met volwassenen en blootstelling aan zaken die voor hem nog niet geschikt zijn. Nu wil hij heel graag Fortnite spelen (omdat 'al zijn vriendjes' dat ook doen), en daarvoor heb je volgens mij zo'n online Gold abo voor nodig. Nou probeer ik te heroverwegen of hij zo'n abonnement van mij mag, maar ik weet eigenlijk gewoon niet genoeg af van waar hij dan allemaal toegang toe krijgt. Is het alleen mar de mogelijkheid tot online gamen? Kan het wel/geen kwaad? Zijn er mogelijkheden om als ouder toegang te beperken tot bepaalde zaken? Iemand een idee?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha dat was balen ja toen ik gister even 30 minuten kon spelen 8)7

Edit: mooie update wel. Zitten een aantal zaken bij waar ik last van had.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 03-06-2018 11:21 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Jorizzz schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:56:
Als totale niet (meer) gamer met een zoon van 9 met een xbox one, heb ik even een vraagje over het online gamen met Xbox Live Gold. We hebben hem ooit de Xbox laten kopen met als voorwaarde dat hij niet online zou spelen, vooral vanwege zogen over mogelijke chats met volwassenen en blootstelling aan zaken die voor hem nog niet geschikt zijn. Nu wil hij heel graag Fortnite spelen (omdat 'al zijn vriendjes' dat ook doen), en daarvoor heb je volgens mij zo'n online Gold abo voor nodig. Nou probeer ik te heroverwegen of hij zo'n abonnement van mij mag, maar ik weet eigenlijk gewoon niet genoeg af van waar hij dan allemaal toegang toe krijgt. Is het alleen mar de mogelijkheid tot online gamen? Kan het wel/geen kwaad? Zijn er mogelijkheden om als ouder toegang te beperken tot bepaalde zaken? Iemand een idee?
Er zit een uitgebreide parental control op de Xbox, kan je zo wat alles instellen (volgens mij ook via je MS account online). Wel of niet toestaan berichten, vrienden toevoegen etc. Buiten dat zelf eigenlijk nooit negatieve ervaringen gehad met Xbox Live.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Donstil schreef op zondag 3 juni 2018 @ 11:16:
[...]

Haha dat was balen ja toen ik gister even 30 minuten kon spelen 8)7

Edit: mooie update wel. Zitten een aantal zaken bij waar ik last van had.
Ditto op beide zaken :')

Heb okk het idee dat de game wat soepeler loopt (fps) in zijn geheel; minder stotteringen.

Pagina: 1 ... 82 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.