v8power67 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:53:
Gisteren toch nog een keer the crew 2 beta geprobeerd. En na wat spelen met settings en het pro menu te ontdekken waar je dus tcs abs esp en slide help kan aan en uitzetten. Dus meteen alles uitgemikt en hoppa rijd 10x beter. Meer controle en veeel minder zweverig en vaag.
Doet nu wat ik wil dat hij doet. Is niet ineens sim ofzo maar wel echt stuk beter.
Vermaakte me ineens met de game. Heb tot diep in de nacht rond getoerd. Was gaaf kreeg mega test drive unlimited gevoel( deel 1niet die crappy deel 2). En ja ben echt mega verast eigenlijk.
Alleen ja kreeg net ineens onverwachts een ps4 beta code dus ja meteen maar gedaan.
En ja verschil tussen x1 en ps4 pro is echt groot zelfs op mn 1080peasant tv. Lijkt alsof de belichting vooral realistischer is. En ja scherper. Dus ja xox zal dan nog wat scherper zijn.
Spel ia niet ineens qua graphics als een gt sport of fm7 ofzo maar nog steeds erg nice.
Nou eigenlijk nog pc key fixen en dan heb ik alles getest.
@
Martinspire heb idd gelijk forum bezocht, maar was al een topic erover. Dus meteen even gesupport.
Rij nu maar automatisch want ja the claw rijden lukt me gewoon niet voor langer dan paar minuten.
Waar zit dat pro-menu overigens?
Die Porsche rijd overigens sowieso wel vaag. De Ford Mustang die ik daarna probeerde reed echt veel beter. En je merkt bij die offroad races dat ze hem veel meer hebben aangekleed om je meer het idee te geven op een parcours te rijden (iets wat Forza Horizon 3 ook deed). Dus niet meer simpelweg checkpoints door de bush bush volgen.
Ben blij dat mn huidige auto (nieuwe Mégane) er ook eindelijk in zit. Ok, deze is wel iets sneller, maar verschillen met mijn GT zijn ook weer niet zo heel groot
Ik laat de beta voor wat het is, want anders kan ik het straks nog een keer gaan doen en daar heb ik wel een hekel aan. Vond het in ieder geval een prima indruk achter laten (ook nog zonder pro modus, al wist ik wel dat die erin zat maar niet waar). De wereld zit in ieder geval een stuk voller. Ik zag heel wat meer circuits ook en de hoeveelheid classes (bv ook touring car, monster trucks en rally cross oid) bevallen me wel. Heb zo even een paar races gedaan en had er wel plezier in.
Overigens wel apart dat je vanuit een race start naar de starting grid moet rijden voor een race begint. Ik dacht even dat ik niet de juiste auto had om te beginnen, maar blijkt dat je gewoon even gas moet geven
Het is niet de beste racer, maar gezien de lage hoeveelheid games die de komende tijd uitkomen, ga ik me er wel mee vermaken. En als ie dan klaar is voordat ik aan Forza Horizon 4 begin, dan maakt die game ook meteen een betere indruk
Hoorde trouwens ook nog Martin Garrix tijdens het rijden, dus die soundtrack moet ik ook nog eens bekijken
[
Voor 37% gewijzigd door
Martinspire op 01-06-2018 15:11
]