Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.662 views

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Martinspire schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 22:38:
[...]

Nog meer info verder? Weer episodic? Ik zie nu dat ze met zn 2en aan het spelen zijn?
nieuws: Hitman 2 komt op 13 november uit

https://www.gamespot.com/...ate-and-new/1100-6459473/

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 07-06-2018 22:58 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:51
Hoi ik heb sinds kort een x-box one s met call of duty remasterd , nu heb ik ook de dlc er bij gekocht enkel in de multiplayer blijf ik maar telkens op 3 mappen ?

Carpe scrotum

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 11:15

Louw Post

Cerenas

foxtrot81 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:04:
Hoi ik heb sinds kort een x-box one s met call of duty remasterd , nu heb ik ook de dlc er bij gekocht enkel in de multiplayer blijf ik maar telkens op 3 mappen ?
Misschien dat je de dlc nog even handmatig oet installeren. Dit kun je zien onder "Gae beheren" dacht ik, als je de game selecteerde en dan de knop in drukt met de drie streepjes.
Eindelijk! Als Major Nelson een nieuw spel aankondigt kan je nu ook gelijk door naar de store, vond dat altijd zo ongelooflijk dom dat het niet kon..

https://majornelson.com/2...pre-download-on-xbox-one/

@uchiha tijntje met de pre order (10 euro maar in turkije!, straks zelf even pre orderen) krijg je gelijk the collection (is remastered graphs) en kan je dus even weer 4000 gamerscore aanvullen.............

• foxtrot81
Louw Post schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 06:05:
[...]

Misschien dat je de dlc nog even handmatig oet installeren. Dit kun je zien onder "Gae beheren" dacht ik, als je de game selecteerde en dan de knop in drukt met de drie streepjes.
Ik zie hem dan wel bij uitbreidingen idd en dat hij geïnstalleerd is, maar kan verder niks aanvinken of etc.
En bij de multiplayer blijven de 3 dezelfde mappen maar telkens naar boven komen?

Carpe scrotum

quorumz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:21:
Eindelijk! Als Major Nelson een nieuw spel aankondigt kan je nu ook gelijk door naar de store, vond dat altijd zo ongelooflijk dom dat het niet kon..

https://majornelson.com/2...pre-download-on-xbox-one/

@uchiha tijntje met de pre order (10 euro maar in turkije!, straks zelf even pre orderen) krijg je gelijk the collection (is remastered graphs) en kan je dus even weer 4000 gamerscore aanvullen.............
I am tempted... maar heb alleen deel 1 en 2 gespeeld. :) Nooit toegekomen aan deel 3. Is die nog een beetje leuk?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:33:
[...]

I am tempted... maar heb alleen deel 1 en 2 gespeeld. :) Nooit toegekomen aan deel 3. Is die nog een beetje leuk?
ja ik vind van wel, laten we eerlijk wezen, season 1 is natuurlijk de beste, de keuzes, het meeleven, dat hebben ze in de latere walking dead seizoenen niet vol kunnen houden (vond s3 wel beter dan s2). (dan zijn borderlands, the wolf among us & batman nog beter gedaan). Maar ach dit zal een "einde" geven aan het verhaal en ben benieuwd hoe het afloopt. Had 1 & 2 al op de 360 gedaan, toen op de X1, dus straks nog een x op de X1 als remaster... 8)7 |:(

ok, moet bekennen dat ik met met minecraft ook erg vermaakt heb, games of thrones ook, guardians of the galaxy niet zo

[ Voor 8% gewijzigd door quorumz op 08-06-2018 08:50 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:03

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Was dit al bekend ?
Microsoft will debut official Xbox merchandise at E3

by Jennifer Locke

@JenLocke95
Jun 7, 2018 at 15:17 GMT

Microsoft plans to unveil a lineup of Xbox merchandise at this year’s E3 through the Xbox Official Gear Shop. This announcement was unceremoniously made in an article detailing everything viewers will need to know about Xbox’s presence at E3, which appears to have been overlooked by some fans.

Visit the Xbox Official Gear Shop

For the first time, come and visit the Xbox Official Gear Shop by Microsoft Stores in the Xbox Experience at E3. Fly your gaming colors and show off your fandom for Xbox and award-winning franchises like Halo, Forza Motorsport, and Gears of War as well as limited edition designer collaborations. We will have more information on this exciting new initiative over the coming weeks.

Leakster WalkingCat on Twitter notes that this store will likely be open at gear.xbox.com, although the link currently redirects to Microsoft’s website saying that the page cannot be found.

I’m sure fans would love to see the infamous onesie on sale, but we’ll need to wait and see just what type of merchandise will be sold.
Afbeeldingslocatie: https://mspoweruser.com/wp-content/uploads/2018/06/xbox-gear-shop.jpg

En ik hoop dat ze onderstaande Onesie gaan verkopen. Die moet ik dan hebben, al was het alleen maar om mijn vriendin te trollen. Als ze ziet dat ik dat ding aan heb, dan weet ze hoe laat het is en dat ze dan maar beter niet in de buurt kan komen :D

Afbeeldingslocatie: https://www.nag.co.za/wp-content/uploads/2016/08/xboxonesie-noscale.jpg

XBL: MRE Inc

• foxtrot81
MRE-Inc schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:03:
Was dit al bekend ?

[...]

[afbeelding]

En ik hoop dat ze onderstaande Onesie gaan verkopen. Die moet ik dan hebben, al was het alleen maar om mijn vriendin te trollen. Als ze ziet dat ik dat ding aan heb, dan weet ze hoe laat het is en dat ze dan maar beter niet in de buurt kan komen :D

[afbeelding]
Lekker mee door de stad sjokken ha ha

Carpe scrotum

quorumz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:48:
[...]

ja ik vind van wel, laten we eerlijk wezen, season 1 is natuurlijk de beste, de keuzes, het meeleven, dat hebben ze in de latere walking dead seizoenen niet vol kunnen houden (vond s3 wel beter dan s2). (dan zijn borderlands, the wolf among us & batman nog beter gedaan). Maar ach dit zal een "einde" geven aan het verhaal en ben benieuwd hoe het afloopt. Had 1 & 2 al op de 360 gedaan, toen op de X1, dus straks nog een x op de X1 als remaster... 8)7 |:(

ok, moet bekennen dat ik met met minecraft ook erg vermaakt heb, games of thrones ook, guardians of the galaxy niet zo
Het is inderdaad wel leuk om het verhaal van Clementine een keer af te maken. Dus zeker te overwegen waard.

Wilde Little Nightmares binnen een uur uitspelen zonder dood te gaan... Maar man o man, wat is de "2.5D" camera en movement af en toe fucked up als je over een klein balkje moet rennen. Het gaat me nog wel eens ooit lukken, want het is echt een geweldig spel, maar platformers moeten zich gewoon lekker houden bij 2d :).

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

foxtrot81 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:22:
[...]

Ik zie hem dan wel bij uitbreidingen idd en dat hij geïnstalleerd is, maar kan verder niks aanvinken of etc.
En bij de multiplayer blijven de 3 dezelfde mappen maar telkens naar boven komen?
Misschien dat te weinig mensen die DLC hebben waardoor je een grotere kans hebt op de standaard maps? Ben niet bekend genoeg met Call of Duty of je zelf maps kan filteren of kiezen?

• foxtrot81
Louw Post schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:52:
[...]

Misschien dat te weinig mensen die DLC hebben waardoor je een grotere kans hebt op de standaard maps? Ben niet bekend genoeg met Call of Duty of je zelf maps kan filteren of kiezen?
Dat kan natuurlijk ook idd ach jah , het is nog lang wachten op bf5 :9

Carpe scrotum

Verwijderd

quorumz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:34:
hitman 2 sniper assassin (deze krijg je gratis, is volgens mij het coop onderdeel)

[video]

en reveal trailer:

[video]
De reveal trailer lijkt gebaseerd op Max Verstappen zijn seizoen tot nu toe.

Ben heel benieuwd hoe coop hier uitpakt. Hoop dat het een toevoeging is en niet in erin geforceerde onzinmodus is zoals bij AC bijvoorbeeld.

Binnenkort maar eens de laatste episodes van de 2016 versie doen!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Weet iemand of er per dag ook nog nieuwe deals bijkomen bij die E3 sale van Microsoft? Ik ben zo nog niks nieuws tegengekomen volgens mij en dit is de tweede dag toch.
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:48:
[...]

De reveal trailer lijkt gebaseerd op Max Verstappen zijn seizoen tot nu toe.

Ben heel benieuwd hoe coop hier uitpakt. Hoop dat het een toevoeging is en niet in erin geforceerde onzinmodus is zoals bij AC bijvoorbeeld.

Binnenkort maar eens de laatste episodes van de 2016 versie doen!
ik heb episode hitman al maanden liggen.. graphs zijn echt kwijl...alles is wat dat betreft super gedaan.. maar het tempo, hoe vaak herhalen omdat het net even fout gaat, het 1000x proberen zodat je het uit je hoofd weet en van 2 oefen levels gelijk in het diepe gegooid wordt met weinig ruimte voor fouten heeft er voor gezorgd dat ik het niet speel.. (dat en nog tientallen games die ik dan wel speel :P )

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:07

Player1S

Probably out in the dark

Bohemia Interactive, maker van oa Arma serie, lijkt op 11-6 een nieuwe game aan te kondigen die zeer waarschijnlijk op de xbox one uit komt (mogelijk exclusive??)

Zie: https://mixer.com/BohemiaInteractive

Filmpje gebeurd niet zo veel. Hier op werk ook geen geluid. Krant heeft als kop "Atom bomb hit Europe."

/edit: verder zoekwerk gedaan. Mogelijk xbox exclusive. Draait op Unreal engine.

[ Voor 31% gewijzigd door Player1S op 08-06-2018 13:07 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Verwijderd

quorumz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:47:
[...]

ik heb episode hitman al maanden liggen.. graphs zijn echt kwijl...alles is wat dat betreft super gedaan.. maar het tempo, hoe vaak herhalen omdat het net even fout gaat, het 1000x proberen zodat je het uit je hoofd weet en van 2 oefen levels gelijk in het diepe gegooid wordt met weinig ruimte voor fouten heeft er voor gezorgd dat ik het niet speel.. (dat en nog tientallen games die ik dan wel speel :P )
Herkaanbaar hoor. Dat is wel de basis van het spel maar het is niet ff relaxed een leveltje doen. Daarom schuif ik het al een tijdje vooruit.

De beste tip die ik kan geven is: volg de opportunitie hints. Die beginnen meestal op plekken waar je vrij mag lopen en brengen je meestal naar een plek waar je kan killen. Ik doe steeds een of twee daarvan en gebruik online guides voor verdere achievements. Zo is de combi uitzoekwerk en spelplezier voor mij goed.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2018 13:30 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 23:19
Waar volgen jullie al het (Xbox) E3 nieuws eigenlijk? Zijn er websites die alles mooi clusteren? Heb weinig zin om al het nieuws vor Switch/PS4/ATARI2600/etc. te zien eigenlijk, puur Xbox heb ik zelf wat aan :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wom schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:30:
Waar volgen jullie al het (Xbox) E3 nieuws eigenlijk? Zijn er websites die alles mooi clusteren? Heb weinig zin om al het nieuws vor Switch/PS4/ATARI2600/etc. te zien eigenlijk, puur Xbox heb ik zelf wat aan :)
Het E3 topic is wel de gezelligste plek.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:44:
Strange Brigade E3 trailer (van makers van Sniper Elite ..)

[video]
L4D² die een liefdeskindje met Diablo c.q Titan Quest c.q Serious Sam heeft gehad. ?

:9

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:00:
Bohemia Interactive, maker van oa Arma serie, lijkt op 11-6 een nieuwe game aan te kondigen die zeer waarschijnlijk op de xbox one uit komt (mogelijk exclusive??)

Zie: https://mixer.com/BohemiaInteractive

Filmpje gebeurd niet zo veel. Hier op werk ook geen geluid. Krant heeft als kop "Atom bomb hit Europe."

/edit: verder zoekwerk gedaan. Mogelijk xbox exclusive. Draait op Unreal engine.
ArmA IIII op Xbox One X is een natte droom van mij. :9~

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Die trend met oneindige hordes vijanden die op je afkomen is wel weer erg in tegenwoordig in games, he...
Croteam moet opschieten met hun Serious Sam, straks is de hype over :P

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
Bij Amazon UK is de gamepass voor 6 maanden momenteel zelfs nog iets goedkoper dan de duitse, 27 euro nog wat: https://www.amazon.co.uk/...t_review_asin_detail?th=1

Is alleen wel voor mensen in de UK, werkt dat bij Amazon, gewoon even een ander adres invullen en de code activeren?

En ook nog 6 maanden gold en 6 maanden gamepass voor ongeveer 39 euro, nog beter eigenlijk.

Edit: toch maar de gok gewaagd (wel alleen de gamepass), adres van een hotel toegevoegd in de UK, besteld voor omgerekend 27,89 - bleef even op pending staan, maar daarna kreeg ik een code. Weer 6 maanden erbij voor een leuk bedrag 8)

[ Voor 37% gewijzigd door Romius op 08-06-2018 14:50 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:55
justifire schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:35:
Gisteren dan toch ff Destiny 2 gespeeld, ontzettend goede keuze geweest om die niet te halen d:)b

[video]
Oh waarom? Denk dat ik het de leukste game vind van deze generatie.
giantgiantus schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:02:
[...]

Oh waarom? Denk dat ik het de leukste game vind van deze generatie.
leukste game van deze generatie....

er is een verhaal..dat zowiezo, gameplay is nog steeds super.. en dan komt het , het ellendige grinden.. en wat erger is, je wordt wekelijks gelimiteerd met levelen..alleen maar om de levensduur te rekken.. en dan de 2 belachelijke korte dlc..voor eigenlijk een belachelijke prijs..(en een 2e season pass die 70$ gaat kosten?..en straks het zelfde geintje, dat content van season pass 1 erin zit.)

en het is niet zo dat ik "grinden" erg vindt..(met 100+ dagen warframe of 23 dagen the division waar je gewoon vooruit komt, je weet waar je het voor doet..) laten we eerlijk zijn bungie heeft niet geleerd van deel 1 en ze zijn ingehaald door concurrenten die wel leren en luisteren...

maar misschien is justifire er gewoon slecht in hoor :P O-)

hm just cause 4 screenshot leaked on steam... laat xbox versie ook maar komen.. volgens mij gaat die e3 me teveel geld kosten...

[ Voor 12% gewijzigd door quorumz op 08-06-2018 18:28 ]

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

De vraag hier ook maar stellen, omdat ik op het Activision forum geen antwoord krijg en als ik support probeer te krijgen wordt ik weer doorverwezen naar het forum...

Ik heb dus de Guitar Hero Live Party Pack met twee gitaren en nu heb ik sinds kort het probleem dat op de tweede gitaar de knoppen gespiegeld zijn. De kleuren zijn dus andersom en boven en beneden knoppen zijn omgewisseld (alsof het voor linkshandigen is).

Nu heb ik al van alles geprobeerd wat ik kon bedenken. Dus in het menu gekeken of lefty flip aanstond. De tweede gitaar als eerste laten koppelen en dan de eerste, maar dan blijft de tweede die gekoppeld wordt gespiegeld. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Best vervelend en het is best een leuk spel om met meerdere mensen te doen. Voorheen had ik dit probleem nooit...
Louw Post schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:38:
De vraag hier ook maar stellen, omdat ik op het Activision forum geen antwoord krijg en als ik support probeer te krijgen wordt ik weer doorverwezen naar het forum...

Ik heb dus de Guitar Hero Live Party Pack met twee gitaren en nu heb ik sinds kort het probleem dat op de tweede gitaar de knoppen gespiegeld zijn. De kleuren zijn dus andersom en boven en beneden knoppen zijn omgewisseld (alsof het voor linkshandigen is).

Nu heb ik al van alles geprobeerd wat ik kon bedenken. Dus in het menu gekeken of lefty flip aanstond. De tweede gitaar als eerste laten koppelen en dan de eerste, maar dan blijft de tweede die gekoppeld wordt gespiegeld. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Best vervelend en het is best een leuk spel om met meerdere mensen te doen. Voorheen had ik dit probleem nooit...
is er geen optie om lefty uit te zetten dan? (vond ik ook als antwoord met google...)

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

quorumz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:56:
[...]

is er geen optie om lefty uit te zetten dan? (vond ik ook als antwoord met google...)
Als ik via de tweede gitaar het menu in ga is de besturing opeens met de eerste gitaar waarop lefty flip dus uit staat, aan of uit zetten ervan lijkt alleen invloed te hebben op de eerste gitaar. :/
quorumz schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:15:
[...]

leukste game van deze generatie....

er is een verhaal..dat zowiezo, gameplay is nog steeds super.. en dan komt het , het ellendige grinden.. en wat erger is, je wordt wekelijks gelimiteerd met levelen..alleen maar om de levensduur te rekken.. en dan de 2 belachelijke korte dlc..voor eigenlijk een belachelijke prijs..(en een 2e season pass die 70$ gaat kosten?..en straks het zelfde geintje, dat content van season pass 1 erin zit.)

en het is niet zo dat ik "grinden" erg vindt..(met 100+ dagen warframe of 23 dagen the division waar je gewoon vooruit komt, je weet waar je het voor doet..) laten we eerlijk zijn bungie heeft niet geleerd van deel 1 en ze zijn ingehaald door concurrenten die wel leren en luisteren...

maar misschien is justifire er gewoon slecht in hoor :P O-)

hm just cause 4 screenshot leaked on steam... laat xbox versie ook maar komen.. volgens mij gaat die e3 me teveel geld kosten...
Het gedeelte boven het op de man geschreven zinnetje waarbij je iets suggereert, gestoelt op een aanname waarin je mij niet op de juiste waarde weet te schatten ben ik het volkomen met je eens ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:09
Bij amazon.de heb je nu 3+3 maanden Live Gold voor 20 euro. Werkt ook met NL accounts. Je krijgt 2 codes van 3 maanden en er staat wel bij dat je ze voor 31 juli moet verzilveren, maar ze zijn stapelbaar.
https://www.amazon.de/dp/B078G8KP32

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik krijg deze melding:
Belangrijk bericht over het item dat je wilt kopen
We hebben gezien dat je winkelt vanuit Nederland. Dit item is niet verkrijgbaar vanwege geografische restricties. Mogelijk is het beschikbaar op Amazon.co.uk. Winkel je niet vanuit Nederland? Landinstellingen wijzigen

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Louw Post schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:38:

Blijkbaar zat er nog een klein knopje op de gitaar, waarmee ik het menu op de tweede gitaar kon openen, hier kon ik gelukkig lefty flip uitschakelen. Opgelost! :)

Bedankt voor het meedenken @quorumz

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:09
Trevor schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:30:
Ik krijg deze melding:
[...]
Bij mij is het wel gelukt. Misschien je taal op duits zetten en een duits adres toevoegen
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:55:
[...]

Monsterboy lijkt me wel grappig. Heb me wel vermaakt met Wonderboy, en daar is dit een soort vervolg op begrijp ik?
Zie op het einde enkel PS4 en Switch, geen Xbox vermeld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Martinspire schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:51:
[...]

Is dat een trailer waar iemand zijn eigen geluid onder heeft gezet. Man wat is die stem brak zeg
Lijkt ook door een chinees bedrijf te zijn gemaakt, behoorlijke kopie van GOW, maar met blijkbaar ook PSVR support.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 16:53

LopeZ

Too much is never enough

SinergyX schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 22:32:
[...]

Zie op het einde enkel PS4 en Switch, geen Xbox vermeld.
Dat viel mij ook op maar volgens hun press release komt ie wel naar de Xbox!

De game ziet er fantastisch uit maar ben wel bang dat ik net zo gefrustreerd raak als met Cuphead ;)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 09:52:
[...]

Het is inderdaad wel leuk om het verhaal van Clementine een keer af te maken. Dus zeker te overwegen waard.

Wilde Little Nightmares binnen een uur uitspelen zonder dood te gaan... Maar man o man, wat is de "2.5D" camera en movement af en toe fucked up als je over een klein balkje moet rennen. Het gaat me nog wel eens ooit lukken, want het is echt een geweldig spel, maar platformers moeten zich gewoon lekker houden bij 2d :).
eh? jij vond super lucky tale en die slangen game (err snake pass :? ) toch ook best goed? En jij als xbox man zal niet veel naar nintentdo kijken schat ik.......maar de 3d mario games scoren doorgaans ook wel aardig zowel bij de ' critcis' als bij het publiek.

offtopic:
Ik ben het ondanks bovenstaande stiekum wel met je eens, ik vind vrijwel altijd 2d platformers ook wel leuker dan 3d.
Maar ik snap dat voor sommige mensen 3d platformers (ook) wel leuk kunnen zijn, en ik hoop stiekum nog op een mario galaxy collectie van nintendo waar je motion controls kan disablen of iig minimaliseren en wil ook binnenkort mario oddesey gaan spelen.
Maar toen ie uitkwam vond ik mario 64 bijvoorbeeld helemaal niets terwijl zo goed als iedereen het wel geniaal vond.......sunshine was dan voor veel mensen een tegenvaller maar die vond ik dan wel weer leuk, denk dat dit mijn favo 3d platformer is zo uit mijn hoofd......rime is ook wel goed, maar dat is dan meer exploratie met wat platform elementen....vind ik toch niet echt meetellen. (en die game heb ik ook veel minder gespeeld dan sunshine)

10 second ninja DONE

Sagat schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:44:
[...]

eh? jij vond super lucky tale en die slangen game (err snake pass :? ) toch ook best goed? En jij als xbox man zal niet veel naar nintentdo kijken schat ik.......maar de 3d mario games scoren doorgaans ook wel aardig zowel bij de ' critcis' als bij het publiek.

offtopic:
Ik ben het ondanks bovenstaande stiekum wel met je eens, ik vind vrijwel altijd 2d platformers ook wel leuker dan 3d.
Maar ik snap dat voor sommige mensen 3d platformers (ook) wel leuk kunnen zijn, en ik hoop stiekum nog op een mario galaxy collectie van nintendo waar je motion controls kan disablen of iig minimaliseren en wil ook binnenkort mario oddesey gaan spelen.
Maar toen ie uitkwam vond ik mario 64 bijvoorbeeld helemaal niets terwijl zo goed als iedereen het wel geniaal vond.......sunshine was dan voor veel mensen een tegenvaller maar die vond ik dan wel weer leuk, denk dat dit mijn favo 3d platformer is zo uit mijn hoofd......rime is ook wel goed, maar dat is dan meer exploratie met wat platform elementen....vind ik toch niet echt meetellen. (en die game heb ik ook veel minder gespeeld dan sunshine)
Ik heb geen problemen met 3D platformers. Zo ben ik groot fan geweest van de spyro games en A Hat in Time is briljant. Hetzelfde geldt voor Snake pass.

Het probleem met little nightmares is dat het in de basis vooral een 2D platformer is waar de camera altijd hetzelfde perspectief heeft, maar je karakter kan vrij naar voren en achteren bewegen (er is dus diepte). En omdat je best vaak moet jumpen en over smalle balkjes moet lopen is het lastig als je de diepte niet goed kunt inschatten. Dit wordt verergerd door een beetje clunky controls. :)

Maar toch... aanrader!!! ;)

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Unravel 2...out NOW...

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:11:
[...]

Ik zie hem nog niet staan?
Is al aan het downloaden. Zoeken op Unravel
TWOAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hYFkdj6FgjigjiK3feiDyzGf/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door harrytasker op 09-06-2018 21:55 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:01
Unravel Two stream.

https://www.twitch.tv/gronkh

[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 09-06-2018 22:14 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Neptrailer. Ik zag nul gouden armen en maar 1 vechtende vrouw. Kan niet kloppen.

(zag wel een slide. CoD master race)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Hopelijk is de presentatie van MS een stuk beter. Wat een tijdverspilling was die EA show.
Anthem ziet er goed uit maar heel erg niet mijn ding.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Lekker Ventje
Zou leuk zijn als Halo een naar een open wereld toe gaat MS verras ons eens asjeblieft 😊

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Prozaxx
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:44
Zojuist BF1 revolution gekocht via mijn pc in de store. Betaling is afgeschreven, geen bevestiging email gehad en game staat ook niet tussen laatste orders in mijn account. Uiteraard via het juiste account besteld.

Edit: inmiddels opgelost

[ Voor 10% gewijzigd door Prozaxx op 10-06-2018 17:43 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11 23:19
Tussen al het E3 geweld Mad Max voor 8 euro bij de Intertoys opgepikt. Just Cause in de woestijn met de vechtmechanismes van Arkham Knight (light) is wel een goede omschrijving. Heb er nog maar paar uur inzitten maar is veel beter dan verwacht.

Upgraden werkt best goed en grafisch is het ook allemaal prima eigenlijk. Wel aan te raden als je nog even moet wachten op Just Cause 4 ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:49
Hadden ze het niet beter Unravel 2gether oid kunnen noemen.

• Rivanov
Via YouTube en Mixer in 4K te bekijken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rivanov
uchiha tijntje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:22:
Via mixer op de X1? Eerste keer dat ik dit via Mixer kijken. Uberhaubt een van de eerste keren dat ik via Mixer kijk.
Via Xbox of via mixer.com via je browser. Inloggen met je MS account en je krijgt gratis stuff (Mixpot)

Verwijderd

Rivanov schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:24:
[...]

Via Xbox of via mixer.com via je browser. Inloggen met je MS account en je krijgt gratis stuff (Mixpot)
Vergeet niet om fullscreen te zetten of om de chat naar rechts weg te schuiven. Scheelt je 15 idiote chats per seconde. :)

niet dat ik ga kijken. gewoon een tab met ingelogde account voor gratis meuk
Halo..... was te verwachten. Ziet er goed uit

Cogitationis poenam nemo patitur

• Lekker Ventje
Hopelijk open wereld Halo. Ben klaar met scripted SP.

• Rivanov
Al die Xbox'en op het podium!

• Lekker Ventje
Heeft ie een paar kilootjes extra mee te zeulen in vergelijking met afgelopen jaar?

• Rivanov
Fallout 4 vanaf vandaag in Game Pass.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:24:
[...]

Moet je de hele tijd blijven kijken? Of is even aanzetten al genoeg voor de freebies?

• Rivanov
Speed24 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:22:
[...]

Moet je de hele tijd blijven kijken? Of is even aanzetten al genoeg voor de freebies?
Je moet wel ingelogd blijven.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Speed24 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:22:
[...]

freebees ?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

#hype voor Kingsom Hearts..

Dat is een van mijn eerste games die ik echt veel speelde :+
Met vriendjes destijds bij elkaar spelen omdat die een ‘n boss niet kon verslaan en de ander wel.. praat wel over 15 jaar geleden denk ik :D

Grinden op de PS2

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Ik snap nog niet zo goed waarom MS allerlei multiplats laat zien. Zitten toffe games tussen maar waarom zitten die spellen niet in de show van de eigen uitgever?

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Daar heb je Forza Horizon 4!
Mooi met de seizoenen, gelukkig niet alleen regen in Britain.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 22:13
Wat is beste deal momenteel voor xbox game pass?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ninja Theory een MS studio :o

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Famous schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:33:
#hype voor Kingsom Hearts..

Dat is een van mijn eerste games die ik echt veel speelde :+
Met vriendjes destijds bij elkaar spelen omdat die een ‘n boss niet kon verslaan en de ander wel.. praat wel over 15 jaar geleden denk ik :D

Grinden op de PS2
Yessssssssssssss *O*

*giechelt als een klein schoolmeisje*

• Rivanov

Pagina: 1 ... 84 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.