Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.652 views

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Reefun schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:00:
[...]

Tsssss :( En ik dan :(

Maar zonder gekheid. Voor alle Battlefield 1 spelers, join ook de GoT platoon zodat je makkelijker met mekaar kunt spelen. Ik ben zelf ook bijna iedere avond wel online. Death from above in mijn Tankhunter package Attack plane!! ;)
Haha, jij ook Reefun, jij ook :D

XBL: MRE Inc

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hebben meer mensen gezien dat Just Cause 3 XL nu voor 9 euro in de store staat (NL store zelfs) ?!

Ok het is geen ideale perfecte game, maar voor dat geld kan je het haast niet laten liggen...

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 02:04:
Na een avondje Battlefield 1 gespeeld te hebben na een jaar afwezigheid kan ik alleen maar zeggen dat ze echt een geweldige game hebben afgeleverd. Het was weer even wennen, maar na een paar potjes zat ik er weer helemaal in. Wat ziet het er ongelooflijk mooi uit en draait het uitermate soepel op de X. En dat voor een 64 player based game met enorme maps. COD mag zich best schamen.
Je hebt ook een voorliefde voor walking simulators. :+

Voor de goede orde: bf1 en CoD ww2 zijn allebei gaar in mp in mijn ogen. RB6 Siege is de beste mp arcade shooter wat mij betreft. Niet dat ik het nog speel natuurlijk. :)
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:04:
[...]

Je hebt ook een voorliefde voor walking simulators. :+

Voor de goede orde: bf1 en CoD ww2 zijn allebei gaar in mp in mijn ogen. RB6 Siege is de beste mp arcade shooter wat mij betreft. Niet dat ik het nog speel natuurlijk. :)
Walking simulator? Ooooh je bedoelt dat als je vaak dood gaat je veel moet lopen.. ja ik word niet vaak gekilled dus heb daar uiteraard een stuk minder last van dan jou :p

Heb helaas RB6 nooit gespeeld. Dat spel lijkt me vooral leuk met een groep die je kent aangezien communicatie key is.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Notna schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 20:22:
Hebben meer mensen gezien dat Just Cause 3 XL nu voor 9 euro in de store staat (NL store zelfs) ?!

Ok het is geen ideale perfecte game, maar voor dat geld kan je het haast niet laten liggen...
JC3 is op zich best een leuke game. Heb hem al tijden niet meer gespeeld, maar op grote hoogte uit een vliegtuig springen, je parachute deployen en van het uitzicht genieten was best leuk.

Op een of ander eiland heb je een nog ergens een zeepkist autootje staan. Daar zover mogelijk mee komen was best leuk om te doen.

Verder haalt JC3 het niet bij JC2 waar het eiland veel en veel levendiger was. Daar kwam je bijna altijd wel iemand tegen. In JC3 rijd je soms rond en zie je gewoon niemand.
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 02:04:
Na een avondje Battlefield 1 gespeeld te hebben na een jaar afwezigheid kan ik alleen maar zeggen dat ze echt een geweldige game hebben afgeleverd. Het was weer even wennen, maar na een paar potjes zat ik er weer helemaal in. Wat ziet het er ongelooflijk mooi uit en draait het uitermate soepel op de X. En dat voor een 64 player based game met enorme maps. COD mag zich best schamen.
BF1 ziet er iid mooi uit hoor. Een map als Fao Fortress met ondergaande zon bv. Zag jullie gisteren wel online, maar zat al in een paar goede potten met @Reefun. Lekker vlaggen clearen met de automatico.

http://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/49869140

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:16

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

MRE-Inc schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:56:
[...]

Haha, jij ook Reefun, jij ook :D
Ik ook!

Xbox Live: Miesjh NL

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:06
Ik heb even een vraag.

We hebben 2 Xbox one. Heb zelf de X en beneden als gezin staat de S. De S staat ook als home.

Nu kan ik op mijn X gewoon de lijst met games klaar om te installeren ophalen, maar kan ineens niet meer deze lijst ophalen op de S. Net nu ik even voor de kids een spel wil installeren. Wie weet hoe ik deze lijst weer terug kan toveren. Ben gewoon ingelogd, en heb ook gewoon normaal netwerk, maar toch krijg ik deze lijst niet terug. zie wel gewoon de geinstalleerde games, kan ook bij live gold en EA access.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Verwijderd

Ivm ruimtegebrek op de hdd wil ik wat games die ik al lang niet gespeeld heb verwijderen. Kan dat zonder de save games te verwijderen? Zo ja, hoe?
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 15:16:
Ivm ruimtegebrek op de hdd wil ik wat games die ik al lang niet gespeeld heb verwijderen. Kan dat zonder de save games te verwijderen? Zo ja, hoe?
bv via de games & apps, op het spel staan, start knop drukken en verwijderen kiezen (of delete)
je save games staan op de cloud en worden steeds gesynced

hmm.. dus na zo'n 4.5 maanden na de 1e dlc voor destiny 2 ben je in 3 uur door de 2e dlc heen..(even los van een grind missies met veel kills..).. ik snap dat 1/2 dagen na de dlc release niemand het meer speelt.. (onzinnig kunstmatig je level cappen per week is ondertussen ook zucht) Belachelijk wat ze er dan voor durven voor te vragen...

[ Voor 29% gewijzigd door quorumz op 10-05-2018 16:16 ]

Verwijderd

huntedjohan schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 13:18:
Ik heb even een vraag.

We hebben 2 Xbox one. Heb zelf de X en beneden als gezin staat de S. De S staat ook als home.

Nu kan ik op mijn X gewoon de lijst met games klaar om te installeren ophalen, maar kan ineens niet meer deze lijst ophalen op de S. Net nu ik even voor de kids een spel wil installeren. Wie weet hoe ik deze lijst weer terug kan toveren. Ben gewoon ingelogd, en heb ook gewoon normaal netwerk, maar toch krijg ik deze lijst niet terug. zie wel gewoon de geinstalleerde games, kan ook bij live gold en EA access.
Bovenin heb je twee dropdowns met filter keuzes. Staan die goed? Weet je zeker dat je met je hoofdaccount bent ingelogd?

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:18:
[...]

Bovenin heb je twee dropdowns met filter keuzes. Staan die goed? Weet je zeker dat je met je hoofdaccount bent ingelogd?
net weer thuis, en na paar x laten zoeken heb ik de lijst weer terug. !00% zeker dat het goede account was ingelogd en geen ander account ook was aangemeld. geen idee wat het probleem geweest is, maar het is weer opgelost lijkt het :P

bedankt voor je reactie

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Verwijderd

Ik kende het spel niet maar als ik de beelden zo zie kan ik er wel enthousiast van worden. Ben zeer benieuwd.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Heb vandaag pas de Warzone in Halo 5 ontdekt. Bevalt me prima om eens lekker te knallen met wat anderen.

De 4K uitbreiding voor Minecraft komt zeker met de E3? Blijft erg stil als het om een releasedatum gaat.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:58
MRE-Inc schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:41:

[...]

BF1 ziet er iid mooi uit hoor. Een map als Fao Fortress met ondergaande zon bv. Zag jullie gisteren wel online, maar zat al in een paar goede potten met @Reefun. Lekker vlaggen clearen met de automatico.

http://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/49869140
Ik wist niet dat er toch een aardig groepje tweakers bf1 speelde (op een gemiddelde avond). Heb het vorig jaar veel gespeeld en ligt nu even aan de kant (Wildlands is aan de beurt), maar zou mp wel willen oppakken als ik andere tweakers kan joinen. Tot nu toe altijd in mn uppie gespeeld :).
(Edit: en sinds zojuist member van tweakers Platoon)

Wel nog even de headset scoren.. of een verloopstukje voor de clip-on microfoon die ik ooit eens heb gekocht.

Heb bf1 trouwens nog niet op de nieuwe xbox x geprobeerd. Ben benieuwd naar het verschil met de S..

• MRE-Inc

MRE-Inc

JeyJey schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 00:32:
[...]

Ik wist niet dat er toch een aardig groepje tweakers bf1 speelde (op een gemiddelde avond). Heb het vorig jaar veel gespeeld en ligt nu even aan de kant (Wildlands is aan de beurt), maar zou mp wel willen oppakken als ik andere tweakers kan joinen. Tot nu toe altijd in mn uppie gespeeld :).
(Edit: en sinds zojuist member van tweakers Platoon)

Wel nog even de headset scoren.. of een verloopstukje voor de clip-on microfoon die ik ooit eens heb gekocht.

Heb bf1 trouwens nog niet op de nieuwe xbox x geprobeerd. Ben benieuwd naar het verschil met de S..
Jup, ik @Tags NL , @Reefun @Miesjh en @cabber1969 spelen bijna elke avond inclusief party chat. Voel je vrij om ons toe te voegen en de party te joinen. Enige regel is dat je het K woord niet gebruikt in de party chat.

En ja, Wildlands..... Zucht ik vind het echt een leuke game maar tijd gebrek. Ook maar weer eens oppakken.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:53

Meneer iCy

swarma

State of Decay 2 lijkt dus eerder uit te komen. 17 mei ipv 22 mei.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Verwijderd

Ik kijk nu al uit naar de review op Tweakers...
Verder heb ik er zeker zin in.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
icy schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:48:
Cool, goed nieuws :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik kreeg wel een email van MS over de verschuiving van de datum, maar daar staat gewoon 21 mei in? Ook in de store staat deze nog als 22 mei. Deze staat ook op de SOD2 website:

https://www.stateofdecay.com/

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 11-05-2018 16:09 ]

Notna schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:08:
[...]

Ik kreeg wel een email van MS over de verschuiving van de datum, maar daar staat gewoon 21 mei in? Ook in de store staat deze nog als 22 mei. Deze staat ook op de SOD2 website:

Ultimate Edition staat gepland voor 18 Mei https://www.microsoft.com...d94chm?cid=msft_web_chart
• Vervroegd toegang: speel State of Decay 2 vier dagen voor de releasedatum

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 11-05-2018 16:16 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:15:
[...]

Ultimate Edition staat gepland voor 18 Mei https://www.microsoft.com...d94chm?cid=msft_web_chart
• Vervroegd toegang: speel State of Decay 2 vier dagen voor de releasedatum
Ah, that explains. ik heb de 'pleb' editie :+

SoD2 allang preordered staan; snapte de mail van MS Store al niet helemaal.

Dus, nog een weekje wachten en dan gamen!!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Lekker Ventje
Burnout Revenge is ook BC geworden (of is dit hier al vermeld?)

https://www.gtplanet.net/...wards-compatibility-list/

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

En zowaar nog in de store te krijgen voor een tientje als ik het goed zag (ben niet thuis, even op mijn foon gekeken).
Ga die wel even meepikken denk ik, burnout was awesome voor paradise (ik weet dat velen die ook leuk vonden maar ik vond het geen echte burnout meer). Wie weet als meer mensen hem kopen dat ze het als signaal zien om weer een traditionele burnout te maken, ik zou er erg blij mee zijn :+

Gamertag: FinrazielNL

uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 10:18:
Voor de BF1 spelers hier een vraagje. Is het idd zo dat het spel, met name de DLC maps en de modi zoals Supply Drop en in the name of the Tsar maps amper tot helemaal niet meer gespeeld worden?
Er wordt weinig gebruik gemaakt van de overige items inderdaad. Heb het idee dat veel mensen toch standaard conquest doen en weinig gebruik maken van de server browser (op wat eigen gehoste servers na). Had ook een paar maanden na release nog even zin om een bepaalde mode te spelen. Had er bovendien een assignment voor open staan. Maar dat gaat nu niet meer lukken omdat er simpelweg niemand die modus speelt. Of in ieder geval niet in de regio en tijden dat ik dat probeerde. Het helpt overigens wel om met een volle squad zo'n modus op te starten, maar vaak sta je nog steeds lang te wachten

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Notna schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 16:08:
[...]

Ah dacht 17 mei maar mijn kameraad heeft de dure versie. 21 mei dus

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
https://wccftech.com/verm...a-starting-soon-xbox-one/
Voor de liefhebbers, Vermintide 2 beta met Xbox One X enhancements o.a. 4K textures ;)

[ Voor 6% gewijzigd door harrytasker op 13-05-2018 01:01 ]

Ik zag dat er een E3 topic was, maar dat gaat nu al de verkeerde kant op. Zouden we MS gerelateerde E3 zaken en nieuws gewoon hier kunnen bespreken?

Gisteren trouwens een Duitse server kunnen vinden in BF1 met Supply drop. Toch een leuke gamemode voor Infantry. Jammer dat het niet meer gespeeld wordt.

Ben een heel eind op weg met het unlocken van alle wapens. Alleen de nieuwe mêlee wapens kennen irritante challenges zeg...

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:40:
Ik zag dat er een E3 topic was, maar dat gaat nu al de verkeerde kant op. Zouden we MS gerelateerde E3 zaken en nieuws gewoon hier kunnen bespreken?

Gisteren trouwens een Duitse server kunnen vinden in BF1 met Supply drop. Toch een leuke gamemode voor Infantry. Jammer dat het niet meer gespeeld wordt.

Ben een heel eind op weg met het unlocken van alle wapens. Alleen de nieuwe mêlee wapens kennen irritante challenges zeg...
Zelf heb ik weinig behoefte aan een discussie over een evenement dat bestaat uit reclame. Maar als het over Xbox One dingen gaat, lijkt me dit wel een ok plek. :)

• Donstil
  • Niet online
Natuurlijk waarom niet? Altijd een interessante periode voor ons gamers de E3 :)

• Lekker Ventje
Wel zo prettig dat het op zondag is nu, scheelt de planner weer wat hoofdpijn als ik aangeef dat ik persé op tijd thuis moet zijn.

Benieuwd of er exclusives aangekondigd gaan worden. Er zijn studio's bezig had Phil Spencer gezegd maar ze komen er voortaan pas mee voor de dag als ze 100% zeker van de zaak zijn naar aanleiding van al datgene wat gecanceled of uitgesteld is.
Zekerheid is FH4, maar dat hangt bij mij af van het land waar het zich afspeelt, begin de Forza reeks een beetje beu te raken zoals ze nu bezig zijn met dezelfde auto's copy pasten in zowel FM als FH en met die loot crates.

Ja klopt de ultimate edition , kan niet wachten op vrijdag! :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Er is ook een dedicated BF1 topic ; https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1689759 ;)

Maar inderdaad. Supply drop/rush/pidgeon game modussen worden bijna niet meer gespeeld. Wel jammer daar je voor een aantal assignments specifiek supply drop en rush moet spelen :(
Reefun schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:06:
[...]

Er is ook een dedicated BF1 topic ; https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1689759 ;)

Maar inderdaad. Supply drop/rush/pidgeon game modussen worden bijna niet meer gespeeld. Wel jammer daar je voor een aantal assignments specifiek supply drop en rush moet spelen :(
Dan ga ik daar eens rondneuzen :). Ben nu bezig met alle wapens te unlocken. De mêlee zijn het lastigst. 5 mêlee kills met een bottle die slechts in enkele maps verstopt liggen bijvoorbeeld :).

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
Ik vind het erg jammer dat er al een hele week geen enkele reactie op mijn Xbox gerelateerde vraag komt, hier in dit Tnet Xbox One Topic....
Tuurlijk is niemand verplicht te antwoorden of te helpen en mss is mijn vraag wel dom of overbodig of weet ik wat, maar op het Tnet van nog geen 10 geleden zou wel op z'n minst iemand geantwoord hebben.

Heb ik iets gemist? Is Tnet dan niet meer de plek om die technische vragen te stellen die je nergens anders beantwoord kunt krijgen?

Is slow chatten met de regulars echt belangrijker dan ff kort een topic gerelateerd vraagje beantwoorden?

Ik wil natuurlijk ook niemand ergens toe verplichten, wil je me niet ff vooruithelpen ook goed, maar ik ben wel een beetje teleurgesteld...

Maar ach ja, ik heb inmiddels gister een nieuwe standaard controller besteld ipv een 3rd party alternatief dus mijn vraag is alweer passé...
Thank you for nothing. ;)
stinky1701 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:18:
Ik vind het erg jammer dat er al een hele week geen enkele reactie op mijn Xbox gerelateerde vraag komt, hier in dit Tnet Xbox One Topic....
Tuurlijk is niemand verplicht te antwoorden of te helpen en mss is mijn vraag wel dom of overbodig of weet ik wat, maar op het Tnet van nog geen 10 geleden zou wel op z'n minst iemand geantwoord hebben.

Heb ik iets gemist? Is Tnet dan niet meer de plek om die technische vragen te stellen die je nergens anders beantwoord kunt krijgen?

Is slow chatten met de regulars echt belangrijker dan ff kort een topic gerelateerd vraagje beantwoorden?

Ik wil natuurlijk ook niemand ergens toe verplichten, wil je me niet ff vooruithelpen ook goed, maar ik ben wel een beetje teleurgesteld...

Maar ach ja, ik heb inmiddels gister een nieuwe standaard controller besteld ipv een 3rd party alternatief dus mijn vraag is alweer passé...
Ik heb het even teruggezocht en was een van de slowchatters dus ik voel me een beetje aangesproken :). Maar een korte update van je vraag in plaats van een verwijt werkt wel beter denk ik, want soms kan een post ook over het hoofd worden gezien? :) Ik had namelijk je graag aangeraden om voor de Elite te gaan ook al is deze bijna 3 keer zo duur.

Je vraag is trouwens niet helemaal nieuw, want deze is wel vaker voorbij gekomen. Zo gaf volgens mij @justifire nog aan dat men verwacht dat op de E3 een 'nieuwe' Elite V2.0 controller wordt gepresenteerd. Dus als je zocht in dit topic op elite, dan krijg je genoeg hits met ervaringen van vaak ook de slowchatters :)

[XBO] Xbox One - Deel 6

Edit: wat @Reefun dus hieronder zegt :P

• Reefun
  • Niet online

Persoonlijk heb ik helemaal over je vraag heen gelezen om eerlijk te zijn. Daarbij ga ik op lang niet alle zaken in.

Verder is de discussie omtrent controllers al vaker langs geweest. Je had ook de zoekfunctie kunnen gebruiken natuurlijk i.p.v. zulke reacties te gaan plaatsen.

In het kort ; Heb zelf vaker ook al defecte controllers gehad. Linker of rechter stick met een enorme drift (tot 2x toe). Mijn Elite Controller heb ik er 1 van terug moeten sturen i.v.m. defecte LB (welke ze vervolgens terug sturen in een bubbeltjes envelop 8)7). Feit blijft, de controllers zijn kwalitatief gezien slechter dan de X360 controllers. Daarvan is er letterlijk nog nooit één stuk van stuk gegaan.

Al om al ; Persoonlijk zou ik, ondanks de hoge prijskaart, voor de Elite Controller gaan. Ik kan niet meer zonder. In zowel BF1 als SW : BF2 heb je echt baat bij de extra knoppen. Plus hij zit gewoon heerlijk in de hand en is aanpasbaar qua d-pad en sticks .

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
Dank jullie voor de reacties.
En natuurlijk had ik de eerdere reacties over controllers in dit topic al doorgelezen maar ik wilde nu even de laatste opinies en meningen horen eer ik ging bestellen.

Maar neem mijn kritiek ook niet te persoonlijk, tis gewoon een oprechte uiting van de teleurstelling die ik even voelde vanmorgen.
Dat jullie nu reageren bewijst dat mijn verwijten ook niet helemaal terecht zijn: ik zie namelijk ook zo vaak dingen over het hoofd zonder daar verdere bedoelingen mee te hebben...

Point taken. ;)

• microcuts
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-11 23:37
From May 13 to May 19, get $50 off all Xbox One S bundles for a limited time. Then the following week, from May 20 through May 26, you’ll get a $50 gift card when you purchase an Xbox One X from participating retailers!
Weet iemand of deze acties ook op de Europese/Nederlandse markt plaatsvinden? Ik wacht op een mooie actie om de Xbox One X aan te schaffen 8)7

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:09

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:52:
@Sagat

4 tb harddisk: https://www.amazon.de/dp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21

EUR 93,72 (alleen de zwarte)

en voor de rest:

https://gamer.nl/artikele...18-alle-persconferenties/
Alle E3 pers conferenties...aftellen dus
Thanks, 4tb is beetje overkill. Maar wel mooie prijs. 1tb serieus bekeken maar gaan voorlopig maar opschonen en trackmania op ps4 spelen.

10 second ninja DONE

Verwijderd

microcuts schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:43:
[...]

Weet iemand of deze acties ook op de Europese/Nederlandse markt plaatsvinden? Ik wacht op een mooie actie om de Xbox One X aan te schaffen 8)7
Ik zou mijn adem niet inhouden hiervoor. Dit soort deals met giftcards kom je hier niet zo vaak tegen. Europa is niet echt top of mind voor Xbox meer.

Wat ik heb gedaan na een tip hier is in de pepper app zoekterm xbox ingevoerd. Dan krijg je een notificatie met nieuwe deals. Werkt best aardig. Hij mist digitale deals van Xbox zelf maar je krijgt heel veel van andere kanalen (microsoft store/Amazon/Nedgame etc)

@stinky1701 Heb je vraag ook gemist. Excuses daarvoor. Ben in ieder geval blij voor je dat je geen third party crap hebt gekocht door een stel onoplettende topicbewoners. De nieuwste generatie standaard controllers (met grips met relief erop) doen het bij mij langer dan de vorige generatie. Maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik verhuisd ben. Mijn chips etende buurjochies vinden 18km fietsen te ver om mijn controllers te mollen. :)

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
quorumz schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:52:
@Sagat

4 tb harddisk: https://www.amazon.de/dp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21

EUR 93,72 (alleen de zwarte)

en voor de rest:

https://gamer.nl/artikele...18-alle-persconferenties/
Alle E3 pers conferenties...aftellen dus
Dank je wel voor de tip mbt de harde schijf! Die zocht ik nog voor een leuke prijs d:)b O+

Ik heb als een van de slowchatters je vraag dan weer wel gelezen :)
Kon er echter geen zinnig antwoord op geven, dus dat ook maar niet gedaan.
Zit zelf op mijn 3de Elite controller, dingen kunnen slecht tegen mijn eeltige klauwen.
Voor de bouwkwaliteit hoef je het dus niet te doen, voor de extra opties echter wel, hairtriggers, flippers, i love it !
Ben overigens alweer op zoek naar een 4de exemplaar want de rubber grips vliegen me hier weer om de oren en 2de setje thumbsticks zit ik ook bijna doorheen.....
Waarschijnlijk een Elite V2 na de E3 :9
Hopelijk maken ze dat kreng dan van titanium >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:39
De Preview van de Mei 2018-update voor de Xbox One wordt nu naar de Delta en Omega-rings uitgerold, wat betekend dat hij bijna klaar is. De belangrijkste nieuwe toevoeging is de 120Hz-ondersteuning voor de Xbox One S en One X op 1080p- en 1440p-schermen. Als je de update nu al wilt installeren kan het via het Xbox Insider Program.

Samen met de FreeSync-ondersteuning biedt dit heel veel mogelijkheden om spellen veel vloeiender over te laten komen in een breed spectrum aan refresh-rates. Als de frame-rate net niet de 60fps haalt is het beeld met FreeSync veel vloeiender, terwijl van elke fps boven de 60Hz geprofiteerd kan worden met een 120Hz-monitor.

1080p 120Hz FreeSync-monitoren beginnen vanaf ongeveer €200, terwijl 1440p 120Hz FreeSync-monitoren vanaf ongeveer €350 verkrijgbaar zijn.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-11 20:18
Meh word er niet warm van. Voor mij iets te druk en te overdreven allemaal. Hou normaal gesproken wel van post apocalyptische settings, maar dit is iets te.

Verwijderd

Deel 1 vond ik fijn spelen. Heb met best veel plezier de SP gedaan. De MP sloeg helemaal nergens op.Maar Rage kwam uit in de tijd dat elk spel perse een onzin MP toegevoegd kreeg (Assassin's Creed syndroom). Volgens mij verkocht het voor geen meter maar werd hij door veel mensen die het wel speelden als goed spel gezien.
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:04:
[...]

Deel 1 vond ik fijn spelen. Heb met best veel plezier de SP gedaan. De MP sloeg helemaal nergens op.Maar Rage kwam uit in de tijd dat elk spel perse een onzin MP toegevoegd kreeg (Assassin's Creed syndroom). Volgens mij verkocht het voor geen meter maar werd hij door veel mensen die het wel speelden als goed spel gezien.
Deel 1 in mijn pc-tijd gespeeld.
Zag er destijds waanzinnig uit met die nieuwe Megatexture-technologie van good old John Carmack :9~
Heb het in tegenstelling tot vele anderen met veel plezier gespeeld :Y
MP nooit gespeeld dus daar heb ik geen oordeel over.

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 14-05-2018 18:13 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:25

v8power67

Psn: Mausosaurus

Balance schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:47:De Preview van de Mei 2018-update voor de Xbox One wordt nu naar de Delta en Omega-rings uitgerold, wat betekend dat hij bijna klaar is. De belangrijkste nieuwe toevoeging is de 120Hz-ondersteuning voor de Xbox One S en One X op 1080p- en 1440p-schermen. Als je de update nu al wilt installeren kan het via het Xbox Insider Program.

Samen met de FreeSync-ondersteuning biedt dit heel veel mogelijkheden om spellen veel vloeiender over te laten komen in een breed spectrum aan refresh-rates. Als de frame-rate net niet de 60fps haalt is het beeld met FreeSync veel vloeiender, terwijl van elke fps boven de 60Hz geprofiteerd kan worden met een 120Hz-monitor.

1080p 120Hz FreeSync-monitoren beginnen vanaf ongeveer €200, terwijl 1440p 120Hz FreeSync-monitoren vanaf ongeveer €350 verkrijgbaar zijn.
Maar er zijn sowieso weinig games die op de x1 en x1s 60fps.halen( op bv forza na) maar erboven is hellemaal niet bestaand.
Plus zelfde geld voor de x1x, die mogelijk wat meer 60fps targets heeft maar nog steeds erg weinig en hellemaal erboven.
Is er geen echte uitleg vanuit Microsoft zelf waarom ze de 120hz opties toevoegen ?
Plus ik vraag me serieus af of developers ( buiten ms 1st party bedoel ik dan) echt rekening gaan houden met dit soort niche opties. Klinkt leuk maar klinkt me te niche en te pc markt achtig, maar kan heel goed zijn dat ik me vergis. Ben niet zo ontzettend meer thuis in xbox nieuws enz.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Dragunov
  • Laatst online: 13-11 23:28
https://www.neowin.net/ne...r-for-accessibility-leaks

[ Voor 18% gewijzigd door Dragunov op 14-05-2018 19:12 ]

Verwijderd

v8power67 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:04:
Is er geen echte uitleg vanuit Microsoft zelf waarom ze de 120hz opties toevoegen ?
Dan kun je Monkey Island met 120 fps spelen. :+

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:04:
[...]

Maar er zijn sowieso weinig games die op de x1 en x1s 60fps.halen( op bv forza na) maar erboven is hellemaal niet bestaand.
Plus zelfde geld voor de x1x, die mogelijk wat meer 60fps targets heeft maar nog steeds erg weinig en hellemaal erboven.
Plus ik vraag me serieus af of developers ( buiten ms 1st party bedoel ik dan) echt rekening gaan houden met dit soort niche opties. Klinkt leuk maar klinkt me te niche en te pc markt achtig, maar kan heel goed zijn dat ik me vergis. Ben niet zo ontzettend meer thuis in xbox nieuws enz.
Indiegames kunnen dit nu gaan ondersteunen en dat moet op de One X haalbaar zijn.

Zelfde geld voor een platformer als bijvoorbeeld de nieuwe ORI.
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:32:
Dan kun je Monkey Island met 120 fps spelen. :+
Hebben ze jou ook weer losgelaten?
Kun je weer games op Easy gaan spelen, of met je bedrade controller zodat je geen lag hebt 8)7
Kolere wat kut zeg 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 14-05-2018 20:06 ]

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 14 mei 2018 @ 19:59:
Hebben ze jou ook weer losgelaten?
Kun je weer games op Easy gaan spelen, of met je bedrade controller zodat je geen lag hebt 8)7
Ik speel momenteel PUBG op de One X zonder difficulty setting dus er is niks easy aan.
Mijn controllers heb ik weer draadloos en dat werkt inderdaad beter.

O-)
Yes! ben benieuwd hoe deeltje 2 gaat worden, dacht ooit dat deel 1 geen game voor mij was of het een stomme game was. Tot me maat zei ga hem is spelen en ik verkocht was , zeer genoten van RAGE :)
Die testen zien er goed uit, dat word volle bak gamen vrijdag op me Xbox One X :)

[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 15-05-2018 08:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:05:
[...]

We zouden ze namens Nederland naar het songfestival moeten sturen, pakken we ook weer eens een keer de winst ! :P

==============================================================

[video]
Hoewel er duidelijk verschil zit tussen de Xbox One en de X, vind ik de graphics hoe dan ook een beetje... meh. Maar dat maakt voor mij persoonlijk niet bijzonder veel uit;ik ben gek van het (zombie)survival genre en dat ziet er wel weer snor uit :Y :9

Zin an :Y

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:26

Willybubba

Nut up or shut up.

Oef. Die stijl :'(

Hopelijk maakt de gameplay dan het 1 en ander goed. De eerste Rage vond ik dikke prima (op het rare einde na).

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 06:10:
[...]

Ik speel momenteel PUBG op de One X zonder difficulty setting dus er is niks easy aan.
Mijn controllers heb ik weer draadloos en dat werkt inderdaad beter.

O-)
Als fighting game speler ben ik groot fan van bedrade controllers. Maar voor de meeste van ons zal de daadwerkelijk skills die we wel of niet bezitten meer impact hebben dan de paar (micro?) seconden meer lag van een draadloze controller.

Als ik kon kiezen zou ik eigenlijk mijn huidige fight pad ook eerder draadloos dan bedraad willen hebben. Alleen op tournooien is het echt 'not done' om draadloos te spelen.

10 second ninja DONE

• Notna

Notna

Where are you?®

12 maanden live (digitaal) uit de Brazillië voor €25.99:

https://nl.pepper.com/aan...-brazilie-gamesdeal-67752

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 15-05-2018 15:39 ]

Sagat schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:37:
[...]

Als fighting game speler ben ik groot fan van bedrade controllers. Maar voor de meeste van ons zal de daadwerkelijk skills die we wel of niet bezitten meer impact hebben dan de paar (micro?) seconden meer lag van een draadloze controller.

Als ik kon kiezen zou ik eigenlijk mijn huidige fight pad ook eerder draadloos dan bedraad willen hebben. Alleen op tournooien is het echt 'not done' om draadloos te spelen.
Met een fightpad kan ik me het draadloze gedeelte wel voorstellen.
Met mijn fightstick ga ik toch niet ff naar de keuken lopen dus dan vind ik dat draadje wel best.

• Reefun
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:37:
[...]

Zit er nu echt zoveel verschil in qua lag met bedraad en draadloos dat het verschil zou kunnen maken in vecht spellen? Of is het puur een 'gevoelletje'?

"Vroegah" toen ik nog veel PC gamede moest ik ook niets weten van draadloze muizen bijv. (2001~2006ish). Maar toendertijd waren er nog wel degelijk merkbare vertragingen in te detecteren. Je zou zeggen dat de lag met de hedendaagse controllers zo goed als verwaarloosbaar is.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:20:
[...]

Met een fightpad kan ik me het draadloze gedeelte wel voorstellen.
Met mijn fightstick ga ik toch niet ff naar de keuken lopen dus dan vind ik dat draadje wel best.
Voor mij is het grootste voordeel van een draad dat ik weet dat ik kan spelen wanneer ik wil. Geen problemen met lege batterijen of accus.

Ook als ik non figthers speel, neem ik zelden mijn controller mee naar de keuken.
Reefun schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:22:
[...]

Zit er nu echt zoveel verschil in qua lag met bedraad en draadloos dat het verschil zou kunnen maken in vecht spellen? Of is het puur een 'gevoelletje'?

"Vroegah" toen ik nog veel PC gamede moest ik ook niets weten van draadloze muizen bijv. (2001~2006ish). Maar toendertijd waren er nog wel degelijk merkbare vertragingen in te detecteren. Je zou zeggen dat de lag met de hedendaagse controllers zo goed als verwaarloosbaar is.
Is wat mij betreft ook zo hoor. Zoals ik in mijn vorige post aangaf, bij de meeste gangbare skill levels zal het niet merkbaar zijn. Maar als je competitief in de hoogste regionen meeneemt moet je alles uitsluiten (en mogelijk helpt het placebo effect dan ook mee :+ )

Voor de duidelijkheid,dit alles IMHO. En ik zit zeker niet in die hoogste regionen, ik ben gewoon maar een buttomashert ;)

10 second ninja DONE

Sagat schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:41:
[...]

Voor mij is het grootste voordeel van een draad dat ik weet dat ik kan spelen wanneer ik wil. Geen problemen met lege batterijen of accus.

Ook als ik non figthers speel, neem ik zelden mijn controller mee naar de keuken.

[...]

Is wat mij betreft ook zo hoor. Zoals ik in mijn vorige post aangaf, bij de meeste gangbare skill levels zal het niet merkbaar zijn. Maar als je competitief in de hoogste regionen meeneemt moet je alles uitsluiten (en mogelijk helpt het placebo effect dan ook mee :+ )

Voor de duidelijkheid,dit alles IMHO. En ik zit zeker niet in die hoogste regionen, ik ben gewoon maar een buttomashert ;)
Als ik in een party zit vind ik het wel makkelijk om even met de controller naar de keuken te lopen, puur om te voorkomen dat er achter mijn rug om gelult wordt :P

Inputlag op een controller vind ik ook te verwaarlozen, inputlag van de tv maakt echter wel degelijk verschil.
Iedere frame is er 1, het verschil tussen blocken en counteren of finaal kapot gejuggled worden.......

• Reefun
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:41:
[...]

[...]

Ja, Ik denk dat het placebo effect dan wel zeker aanwezig zal zijn op hoger niveau. Dat had ik "vroegah" namelijk ook altijd toen ik op relatief hoog nivaeu gamede :)

Heb beetje gezocht maar kan nergens echt concrete tests vinden waarbij alles wordt mee genomen. Ja, Wel een aantal sites welke bijv. arcade sticks heeft getest. Maar ja, met welke tv's is dat gedaan? Of ging dat puur om de snelheid waarbij een knop werdt geregistreert?

Bedoel, Stel voor dat je op een CRT tv speelt, dan zou je inputlag in theorie lager moeten zijn dan met een 'standaard' LCD/LED/etc. TV. Maar als je dat dan mixed met wired en wireless varianten van dezelfde type controllers, dan zou je pas echt goed kunnen testen wat het verschil nu DAADWERKELIJK is.

Nu ik er ook echt over na denk, ik merk eigenlijk weinig verschil m.b.t. inputlag met mijn Elite (of zelfs standaard) controller. Voor mijn gevoel zijn de acties welke ik uitvoer direct. Maar, het zou goed kunnen zijn dat het nog rond de 20~30ms ligt maar dat ik het gewoon niet door heb omdat het te snel gaat.
justifire schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:49:
[...]

Als ik in een party zit vind ik het wel makkelijk om even met de controller naar de keuken te lopen, puur om te voorkomen dat er achter mijn rug om gelult wordt :P
Nu zul je het vast wel komisch bedoelen. Maar als je serieus daarover druk zou maken, dan zou je toch andere mensen moeten zoeken om mee te spelen.

Mochten wij ooit nog BF1 samen spelen in een Party, wees gerust. Ik praat niet achter je rug om. Ik zal je net zo hard in je bakkes uitschelden als achter je rug om hoor! :+

[ Voor 14% gewijzigd door Reefun op 15-05-2018 15:53 ]

justifire schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:49:
[...]

Dat achter je rug om lullen doen we wel via whatsapp…...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tv/monitor maakt imho ook veel meer verschil dan bedraad of niet bedraad. Ik een plasma tv een pc monitortje en ik geloof wel dat mijn pc monitor nets iets minder lag heeft dan de tv, maar op beide speel ik lekker.
Ik had met geometry wars 3 wel een paar velden die ik met veel oefenen op mijn tv niet kon halen, en via de monitor dus wel, maar is dat dan
1. daad werkelijk minder lag
2. ik zit bij mijn monitor veel dichterbij
3. controller.....ik heb toen 2x een x360 aangesloten een bij mijn tv en een bij monitor en die hadden ook ieder zijn eigen controller, en ja die bij de monitor was bedraad en die bij de tv niet :+
4. de keren dat je op de tv het niet haalt oefen je wel, toen ik het zat werd had ik mijn probleem levels dus al aardig wat gespeeld, mogelijk was het ook een stuk oefening.

Maat van me waar ik veel fighters mee speel heeft een tv die (voor mijn gevoel) wel veel input lag heeft, maar ik heb dus mijn monitor keer meegenomen om dat wel zonder of iig met minimale lag te kunnen spelen maar nog steeds zwaar de pan in gehakt dus tjsa........

10 second ninja DONE

Hmm.. ik weet het niet 1e was liniar shooter dit lijkt meer op Serious Sam, moet er eerst maar meer van zien voordat ik er hyper over word.

Beetje teveel open world in deze trailer en ben bang dat de story hierdoor maybe matig word vergeleken bij deel 1..

We wachten rustig af :)

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:22:
Tv/monitor maakt imho ook veel meer verschil dan bedraad of niet bedraad. Ik een plasma tv een pc monitortje en ik geloof wel dat mijn pc monitor nets iets minder lag heeft dan de tv, maar op beide speel ik lekker.
Ik had met geometry wars 3 wel een paar velden die ik met veel oefenen op mijn tv niet kon halen, en via de monitor dus wel, maar is dat dan
1. daad werkelijk minder lag
2. ik zit bij mijn monitor veel dichterbij
3. controller.....ik heb toen 2x een x360 aangesloten een bij mijn tv en een bij monitor en die hadden ook ieder zijn eigen controller, en ja die bij de monitor was bedraad en die bij de tv niet :+
4. de keren dat je op de tv het niet haalt oefen je wel, toen ik het zat werd had ik mijn probleem levels dus al aardig wat gespeeld, mogelijk was het ook een stuk oefening.

Maat van me waar ik veel fighters mee speel heeft een tv die (voor mijn gevoel) wel veel input lag heeft, maar ik heb dus mijn monitor keer meegenomen om dat wel zonder of iig met minimale lag te kunnen spelen maar nog steeds zwaar de pan in gehakt dus tjsa........
De gemiddelde monitor heeft minder input lag dan de gemiddelde tv. Bedraad met controller heeft minder input lag dan onbedraad. Of je er ook maar iets van merkt is een tweede. De lag bij online games is veel hoger dan de lag van je tv/controller.

Ik merk het verschil wel tussen mijn tv en monitor. Maar dat zit meer in andere kijkafstand en schermgrootte dan in lag oid. Ik ben namelijk niet zo enorm pro. :)

____

Ik word helemaal vol gespamd met berichten door random gasten met 0 gespeelde games. Iemand een betere tip dan mijn huidige aanpak: block, report en vervolgens negeren? Het rare is dat het echt maanden geleden is dat ik iets pvp gespeeld heb. Snap niet hoe die spambots bij mij terecht gekomen zijn.

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand welke State of Decay 2 versie er ik de GamePass zit? (Met andere woorden. Kan ik vrijdag al spelen?)

Ik heb nu nog geen GamePass maar anders activeer ik mijn trail dinsdag pas i.p.v. vrijdag.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:15

Louw Post

Cerenas

Donstil schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:39:
Weet iemand welke State of Decay 2 versie er ik de GamePass zit? (Met andere woorden. Kan ik vrijdag al spelen?)

Ik heb nu nog geen GamePass maar anders activeer ik mijn trail dinsdag pas i.p.v. vrijdag.
De goedkopere versie, dus helaas pas vanaf 22 mei
Speel State of Decay 2 dat wordt uitgebracht op 22 mei 2018, met Xbox Game Pass.

• Donstil
  • Niet online
Louw Post schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 23:07:
[...]

De goedkopere versie, dus helaas pas vanaf 22 mei
Aah balen zo voor het lange weekend.

Thnx!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Voor hoe lang is die gratis?

Donstil schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 23:16:
[...]

Aah balen zo voor het lange weekend.

Thnx!
Ik wou je de tip geven om de ultimate edition te halen bij Xbox-storechecker maar zie helaas dat de prijzen omhoog zijn gegaan, daar heb ik de ultimate edition anderhalf maand geleden gekocht voor 21 euro.

• Notna

Notna

Where are you?®

icy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:04:
[...]

Voor hoe lang is die gratis?
Er staat geen datum bij, maar meestal is dat tot en met maandag. Dat is denk ik ook de reden; immers hebben we een lang weekend voor de boeg en dus hebbenb mensen meer tijd om te testen :)

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 19:28:
[...]

De gemiddelde monitor heeft minder input lag dan de gemiddelde tv. Bedraad met controller heeft minder input lag dan onbedraad. Of je er ook maar iets van merkt is een tweede. De lag bij online games is veel hoger dan de lag van je tv/controller.

Ik merk het verschil wel tussen mijn tv en monitor. Maar dat zit meer in andere kijkafstand en schermgrootte dan in lag oid. Ik ben namelijk niet zo enorm pro. :)

____

Ik word helemaal vol gespamd met berichten door random gasten met 0 gespeelde games. Iemand een betere tip dan mijn huidige aanpak: block, report en vervolgens negeren? Het rare is dat het echt maanden geleden is dat ik iets pvp gespeeld heb. Snap niet hoe die spambots bij mij terecht gekomen zijn.
Zeker toen ik mijn tv kocht in 2010 had de 'gemiddelde' lcd tv zelfs behoorlijk veel lag. Hierom inderdaad zeer bewust een (pana) plasma gekocht die ook goed aanbevolen was voor gamers. Mijn monitortje (niet zo oud, maar veel meer dan 2-3 jaar zal het ook niet schelen) was er een met een 1ms rating volgens mij, dus dit zal vrijwel zeker beter zijn dan de tv.

Maar zoals je zelf al opmerkt, je zit simpelweg stuk dichterbij bij een monitor, ik denk persoonlijk ook dat dit erg meehelpt.
Over pro zijn gesproken, moesten wij niet nog steeds een keer een sf4 date hebben? ;) :*)
of was dat justinfire......ben expert in jullie door de war halen for some unkown reason 8)7

verder over spam:
ik heb er zelf eigenlijk compleet geen last van, ik vraag me af of er al forum bots zijn die mogelijk daar sigs kunnen harvesten voor gamer tags?

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:38:
[...]

Zeker toen ik mijn tv kocht in 2010 had de 'gemiddelde' lcd tv zelfs behoorlijk veel lag. Hierom inderdaad zeer bewust een (pana) plasma gekocht die ook goed aanbevolen was voor gamers. Mijn monitortje (niet zo oud, maar veel meer dan 2-3 jaar zal het ook niet schelen) was er een met een 1ms rating volgens mij, dus dit zal vrijwel zeker beter zijn dan de tv.

Maar zoals je zelf al opmerkt, je zit simpelweg stuk dichterbij bij een monitor, ik denk persoonlijk ook dat dit erg meehelpt.
Over pro zijn gesproken, moesten wij niet nog steeds een keer een sf4 date hebben? ;) :*)
of was dat justinfire......ben expert in jullie door de war halen for some unkown reason 8)7

verder over spam:
ik heb er zelf eigenlijk compleet geen last van, ik vraag me af of er al forum bots zijn die mogelijk daar sigs kunnen harvesten voor gamer tags?
Ik wil altijd wel daten maar fighters speel ik nooit. Meneer Justifire is daar meer van.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:44:
[...]

Ik wil altijd wel daten maar fighters speel ik nooit. Meneer Justifire is daar meer van.
haha goed om te weten, toevallig laatste tijd paar tweakers 'in het echt' ontmoet. Altijd gezellig ;)
En waarom geen fighters man? prachtig genre! (zegt hij geheel objectief O-) )
uchiha tijntje schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:47:
[...]

Oeeeeh, om het over sigs te hebben... Nog maar 2 van de 6 werelden!!! _/-\o_
Ja einde komt in zicht! Wereld 3 lijkt ook enigsinds mee te vallen, helaas laatste tijd zelfs voor mijn doen weinig gegamed.......enterainment tijd zit nu even in het netflixen. Heb wel de Tripple a games q-bert en king oddballs :X :F die gratis waren in ps plus beetje gespeeld, maar dat was voornamelijk verstand op 0 een beetje knopjes drukken niveau.....en games die ik veilig kan spelen met de kids erbij (iets als ninja of fighters wordt ik soms fanatiek bij ;) en iets al dark souls ofzo kan ik niet spelen omdat mijn bed dan erg krap wordt met 4 personen erin. Want de kids gaan dan erg slecht slapen schat ik zo in.

------

En over kids gesproken, mijn zoon houdt wel van fifa, heeft hier iemand enig idee waneer we fifa 18 in de ea access kunnen krijgen? Fifa 17 zat er vorig jaar in maart
edit: 21 april volgends vriend google
al in toch? Mogelijk is dat anders omdat er dit jaar een wk is?

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 16-05-2018 13:39 ]

10 second ninja DONE

Had de discussie afgelopen dagen een beetje gemist, maar met het gepraat over input lag heb ik nou ook eindelijk Super Lucky's Tale eens verder getest... Heb hem de afgelopen tijd al met veel plezier op de PC gespeeld, maar dan speel ik hem met zo'n 140 FPS op een monitor met zo goed als geen input lag (en gsync).

Ik heb nou mijn PC ook eens aan de TV gehangen en daarop gespeeld. Op 60 FPS waar hij dan naar terugvalt merkte ik wel een klein beetje dat het minder speelde, maar of dat nou input lag of framerate was is moeilijk te zeggen. Vervolgens de Xbox One S nog eens aangeslingerd en VRESELIJK! Ik zag nu echt duidelijk de inputlag, Lucky reageert gewoon beduidend later op mijn commando's, het is zichtbaar nu ik weet hoe vlot hij hoort te reageren. Ik wist zowaar nog door het level dat ik gebruikte om te testen heen te komen (Golem Getaway) maar dat zegt geloof ik meer over hoe geoefend ik ondertussen in de game ben dan in hoe speelbaar het is (en ik donderde nu ook weer een keer gewoon zo van een platform af wat me op de PC echt nooit gebeurt). Vervolgens mijn PC ook gelimiteerd op 30FPS (met afterburner/rivatuner) en nog eens op de TV gespeeld. Ok, 30 FPS is een stuk minder leuk dan 140 natuurlijk, maar het was prima speelbaar, niks merkbaar van die extreme vertraging op de One S.

Mijn conclusie is dan ook dat inputlag voor mij toch ook niet zoveel uitmaakt (edit: Ik bedoel dus, wat je TV aan inputlag toevoegt, wat de Xbox hier voor inputlag veroorzaakt is bagger), en framerate is leuk maar niet per se vereist... Maar SLT op de One S draait gewoon zwaar bezopen. Geen idee of hij het op alle One/One S exemplaren doet natuurlijk (had wel mijn console gereboot voor ik speelde), maar ik kan de game op die consoles echt niet aanraden helaas. Op de One X schijnt hij stukken beter te draaien zag ik ook in reviews. Wel raar want zo zwaar is de game helemaal niet (wat wel blijkt uit het feit dat mijn echt niet zo sterke PC hem dus zo rond de 140 FPS draait op QHD).

Gamertag: FinrazielNL

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:25

v8power67

Psn: Mausosaurus

Finraziel schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:02:
Had de discussie afgelopen dagen een beetje gemist, maar met het gepraat over input lag heb ik nou ook eindelijk Super Lucky's Tale eens verder getest... Heb hem de afgelopen tijd al met veel plezier op de PC gespeeld, maar dan speel ik hem met zo'n 140 FPS op een monitor met zo goed als geen input lag (en gsync).

Ik heb nou mijn PC ook eens aan de TV gehangen en daarop gespeeld. Op 60 FPS waar hij dan naar terugvalt merkte ik wel een klein beetje dat het minder speelde, maar of dat nou input lag of framerate was is moeilijk te zeggen. Vervolgens de Xbox One S nog eens aangeslingerd en VRESELIJK! Ik zag nu echt duidelijk de inputlag, Lucky reageert gewoon beduidend later op mijn commando's, het is zichtbaar nu ik weet hoe vlot hij hoort te reageren. Ik wist zowaar nog door het level dat ik gebruikte om te testen heen te komen (Golem Getaway) maar dat zegt geloof ik meer over hoe geoefend ik ondertussen in de game ben dan in hoe speelbaar het is (en ik donderde nu ook weer een keer gewoon zo van een platform af wat me op de PC echt nooit gebeurt). Vervolgens mijn PC ook gelimiteerd op 30FPS (met afterburner/rivatuner) en nog eens op de TV gespeeld. Ok, 30 FPS is een stuk minder leuk dan 140 natuurlijk, maar het was prima speelbaar, niks merkbaar van die extreme vertraging op de One S.

Mijn conclusie is dan ook dat inputlag voor mij toch ook niet zoveel uitmaakt (edit: Ik bedoel dus, wat je TV aan inputlag toevoegt, wat de Xbox hier voor inputlag veroorzaakt is bagger), en framerate is leuk maar niet per se vereist... Maar SLT op de One S draait gewoon zwaar bezopen. Geen idee of hij het op alle One/One S exemplaren doet natuurlijk (had wel mijn console gereboot voor ik speelde), maar ik kan de game op die consoles echt niet aanraden helaas. Op de One X schijnt hij stukken beter te draaien zag ik ook in reviews. Wel raar want zo zwaar is de game helemaal niet (wat wel blijkt uit het feit dat mijn echt niet zo sterke PC hem dus zo rond de 140 FPS draait op QHD).
Effe snelle gedachte die opkwam bij me, zit je x1s wel op de juiste hdmi met game modus of andere low latency settings ? Soms zetten mensen allemaal van die rare snufjes aan als motion shizzle wat dus vaak input lag veroorzaakt.
Want lijkt me dat als pc en x1s op zelfde hdmi gebruikt word en zelfde settings zou het niet logisch zijn dat er zo een verschil is. Maar wat dus kan is idd dat de console versie gewoon zaad is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
justifire schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:11:
Ga vanaf vandaag \[T]/ maar vervangen voor \[X]/ . _/-\o_

[video]
Een nog steeds vrij lelijke game die op zowel X als Pro niet hoger dan 1800p haalt en op een locked 60fps draait, waarbij de base systemen wel lens flare effecten hebben en hun grote broers niet. :+

Ik had toch wel native 4K verwacht op de X.

Verder op alle 4 systemen 99.9% van de tijd een steady 60fps. Netjes.

Of mis ik iets?

Verwijderd

Finraziel schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:02:

Wel gek. Ik heb zowel een S als een X. Hij draait exact hetzelfde bij mij. Althans ik donderde nergens van af en merkte geen verschil tussen de consoles.

Heb hem op beide op een extern schijfje. Misschien dat dat verschil maakt.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Notna schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:02:
[...]

Er staat geen datum bij, maar meestal is dat tot en met maandag. Dat is denk ik ook de reden; immers hebben we een lang weekend voor de boeg en dus hebbenb mensen meer tijd om te testen :)
Dan delete ik hem maar weer. Niet extreem veel tijd van het weekend :'(

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:20
justifire schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 07:49:
Hulde voor Microsoft om dit te ontwikkelen ! _/-\o_
[video]
Doe dan ook het pers artikel erbij :P

https://news.microsoft.co...ganic&utm_campaign=cmg_as

Zou mooi zijn als de Frontpage hier ook aandacht aan besteed ;)

[edit]

Heb hem maar als tip doorgestuurd voor zover dat nog niet door iemand anders gedaan is :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jaguar645 op 17-05-2018 08:25 ]

Pagina: 1 ... 78 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.