Sagat schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:41:
[...]
Voor mij is het grootste voordeel van een draad dat ik weet dat ik kan spelen wanneer ik wil. Geen problemen met lege batterijen of accus.
Ook als ik non figthers speel, neem ik zelden mijn controller mee naar de keuken.
[...]
Is wat mij betreft ook zo hoor. Zoals ik in mijn vorige post aangaf, bij de meeste gangbare skill levels zal het niet merkbaar zijn. Maar als je competitief in de hoogste regionen meeneemt moet je alles uitsluiten (en mogelijk helpt het placebo effect dan ook mee

)
Voor de duidelijkheid,dit alles IMHO. En ik zit zeker niet in die hoogste regionen, ik ben gewoon maar een buttomashert

Ja, Ik denk dat het placebo effect dan wel zeker aanwezig zal zijn op hoger niveau. Dat had ik "vroegah" namelijk ook altijd toen ik op relatief hoog nivaeu gamede
Heb beetje gezocht maar kan nergens echt concrete tests vinden waarbij alles wordt mee genomen. Ja, Wel een aantal sites welke bijv. arcade sticks heeft getest. Maar ja, met welke tv's is dat gedaan? Of ging dat puur om de snelheid waarbij een knop werdt geregistreert?
Bedoel, Stel voor dat je op een CRT tv speelt, dan zou je inputlag in theorie lager moeten zijn dan met een 'standaard' LCD/LED/etc. TV. Maar als je dat dan mixed met wired en wireless varianten van dezelfde type controllers, dan zou je pas echt goed kunnen testen wat het verschil nu
DAADWERKELIJK is.
Nu ik er ook echt over na denk, ik merk eigenlijk weinig verschil m.b.t. inputlag met mijn Elite (of zelfs standaard) controller. Voor mijn gevoel zijn de acties welke ik uitvoer direct. Maar, het zou goed kunnen zijn dat het nog rond de 20~30ms ligt maar dat ik het gewoon niet door heb omdat het te snel gaat.
Nu zul je het vast wel komisch bedoelen. Maar als je serieus daarover druk zou maken, dan zou je toch andere mensen moeten zoeken om mee te spelen.
Mochten wij ooit nog BF1 samen spelen in een Party, wees gerust. Ik praat niet achter je rug om. Ik zal je net zo hard in je bakkes uitschelden als achter je rug om hoor!
[
Voor 14% gewijzigd door
Reefun op 15-05-2018 15:53
]