Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.652 views

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:09
Jaguar645 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:21:
[...]

Doe dan ook het pers artikel erbij :P

https://news.microsoft.co...ganic&utm_campaign=cmg_as

Zou mooi zijn als de Frontpage hier ook aandacht aan besteed ;)

[edit]

Heb hem maar als tip doorgestuurd voor zover dat nog niet door iemand anders gedaan is :)
Staat er toch al: nieuws: Gerucht: Microsoft komt met platte Xbox One-controller voor minderval...

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:20
frontpage post is van 8:43 ;) toch een kleine 25 minuten later dan de forum posts!

maar een stuk sneller dan ik verwacht gehad gezien het een MS product is en ze daar over het algemeen niet zo snel mee zijn ;)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:25

v8power67

Psn: Mausosaurus

https://www.resetera.com/...ay-2-review-thread.43096/
State of decay 2 reviews

Metacritic: 72
Opencritic: 71

Beter dan deel 1 zeggen veel reviewers. Maar de bugs enz verpesten het wel een beetje. Zonde stel spel paar maanden uit en fix deze bugs.

https://www.eurogamer.net...up-with-catastrophic-bugs

Eurogamer geeft hem zelfs een avoid!! Damn..
There are times when State of Decay 2 is so buggy that it stops being a stodgy post-apocalyptic looting game and transforms into metatextual horror theatre.

[ Voor 45% gewijzigd door v8power67 op 17-05-2018 10:14 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:10:
State of decay 2 reviews

Beter dan deel 1 zeggen veel reviewers. Maar de bugs enz verpesten het wel een beetje. Zonde stel spel paar maanden uit en fix deze bugs.

[...]
Ik ga volgende week eens zien of het een horror theatre is! Heb er in ieder geval best veel zin in :P

Trueachievements:
Story, voice work, and animations are all still goofy, but throw in co-op multiplayer, better endgame content, and more reasons to replay it, and State of Decay 2 is the type of game with which certain players will fall in love. There's always something to do and in a classically sim style, it's hard to know when to stop. It's the most realistic zombie apocalypse simulation in the world and that's a beautiful thing.
Damn!!! ;)

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-05-2018 10:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• v8power67

v8power67

Naja het scheelt al dat de game niet full priced is. Geloof 49 euro voor ultimate edition. En dan denk 40 voor normale ?
Heb deel 1 ook heel even gespeeld denk uurtje of 2 a 3 en was niks voor mij. Heb wat beelden van deel 2 bekeken en ik dacht meteen lijkt meer op een remaster met iets betere graphics en thats it.
Maar dat is wat ik dacht met maar max 3 uur deel 1 gespeeld te hebben.

v8power67 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:10:
State of decay 2 reviews

[...]
Eurogamer serieus nemen voor reviews. Haha.

Verder vraag ik me af of de reviewer nog de patch van 2 dagen terug heeft meegenomen in zijn conclusie (van 2 of 6gb oid). Ik kan me ook niet herinneren dat ze ooit nog een game opnieuw reviewed hebben na een update als de conclusie "heeft veel bugs" was. En hoewel ik ook geen 10/10 verwachtte, is het een schril contrast met andere (objectieve) reviewers. Maar goed, dit is typisch zo'n site waarbij je bij een Sony review rustig een tandje omlaag kan gaan zitten en bij Xbox reviews een tandje omhoog.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 17-05-2018 11:38 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• v8power67

v8power67

Gefeliciteerd btw ;)

Maare er zijn een hoop reviewers die dit melden over de bugs. De een kan daar mee leven de ander niet. Betekend niet dat deze review ineens kansloos is. Een game hoort gewoon nagenoeg bug vrij te zijn vind ik persoonlijk. Zo niet stel hem uit en fix het.
justifire schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 07:49:
Hulde voor Microsoft om dit te ontwikkelen ! _/-\o_
[video]
Kijk dat is nog eens top!! Goed over nagedacht !
Goed initiatief!! _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 17-05-2018 12:44 ]

• microcuts
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-11 23:37
De eerste goede x1x bundel die ik tegen kom, bij amazon.de:
Xbox One X + Playerunknown's Battlegrounds + Forza Motorsport 7 + Wireless Controller voor €499
Zijn er hier addertjes of is dit gewoon een topdeal? _/-\o_

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 01:47
microcuts schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:55:
De eerste goede x1x bundel die ik tegen kom, bij amazon.de:
Xbox One X + Playerunknown's Battlegrounds + Forza Motorsport 7 + Wireless Controller voor €499
Zijn er hier addertjes of is dit gewoon een topdeal? _/-\o_
Thanks! Had er net 1 gekocht, maar dit is een veel betere deal. Kan die andere terug.
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:30:
[...]

Wel gek. Ik heb zowel een S als een X. Hij draait exact hetzelfde bij mij. Althans ik donderde nergens van af en merkte geen verschil tussen de consoles.

Heb hem op beide op een extern schijfje. Misschien dat dat verschil maakt.
Hmm, vreemd... Ik heb hem ook op mijn externe schijf, maar had laatst ook een game (sky force anniversary) die op momenten dat ik een collectible op pakte even freezede, wat bijna geheel weg was toen ik de game van externe schijf naar interne schijf verplaatst had, dus voor de zekerheid heb ik dat met SLT nou ook even gedaan (voor hetzelfde geld is mijn schijf dood aan het gaan of zo), maar maakt geen verschil.
Heb het eens opgenomen om het verschil te demonstreren:

Bovenste video is de One S, onderste is de PC... Ok, de bovenste is de controller draadloos en onder niet, maar ik heb nog nooit iets gemerkt van inputlag door draadloze controller en toen ik mijn PC aan de TV gehangen heb had ik die inputlag ook niet.

Ach ja, ik geniet wel van de game op de PC, daar niet van :) maar wel vreemd als andere consoles dit probleem niet zouden hebben (tenzij ik er gewoon extra gevoelig voor ben en ze het allemaal hebben, maar dat lijkt me toch eigenlijk best wel sterk).

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 18:24:
[...]

Hmm, vreemd... Ik heb hem ook op mijn externe schijf, maar had laatst ook een game (sky force anniversary) die op momenten dat ik een collectible op pakte even freezede, wat bijna geheel weg was toen ik de game van externe schijf naar interne schijf verplaatst had, dus voor de zekerheid heb ik dat met SLT nou ook even gedaan (voor hetzelfde geld is mijn schijf dood aan het gaan of zo), maar maakt geen verschil.
Heb het eens opgenomen om het verschil te demonstreren:
[video]
[video]
Bovenste video is de One S, onderste is de PC... Ok, de bovenste is de controller draadloos en onder niet, maar ik heb nog nooit iets gemerkt van inputlag door draadloze controller en toen ik mijn PC aan de TV gehangen heb had ik die inputlag ook niet.

Ach ja, ik geniet wel van de game op de PC, daar niet van :) maar wel vreemd als andere consoles dit probleem niet zouden hebben (tenzij ik er gewoon extra gevoelig voor ben en ze het allemaal hebben, maar dat lijkt me toch eigenlijk best wel sterk).
Xbox op de juiste hdmi poort ?
Game mode ingeschakeld ?
PC via hdmi aangesloten ?
Gaat de tv op PC mode als je de pc er aan hangt ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rivanov
  • Laatst online: 20:21

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Dit moet haast een grap zijn. Ik herken in elke scene in de eerste anderhalve minuut gedeeltes van levels uit BO3. Eerder had je kistjes die exact hetzelfde waren en reskins van bestaande, populaire maps. Dat was al luiigheid ten top maar kon ik best inkomen omdat Nuketown, Carentan, Firing Range best aardig zijn. Dit slaat helemaal door dat hele gangen en gebouwem letterlijk 1 op 1 hetzelfde zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 20:40 ]

justifire schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 18:33:
[...]

Xbox op de juiste hdmi poort ?
Game mode ingeschakeld ?
PC via hdmi aangesloten ?
Gaat de tv op PC mode als je de pc er aan hangt ?
Ik heb eens door de settings van mijn AV receiver gekeken maar die op straight zetten of zo maakt geen verschil (en dat is de enige setting die daar eventueel effect zou kunnen hebben). De TV... kon ik de afstandsbediening niet van vinden :+ (zet hem als ik hem gebruik aan met de receiver ab en doe nooit iets anders op de TV dan aan en uit zetten :P) maar de PC ging ook via de receiver naar dezelfde poort op de TV. Bovendien heb ik ook recent bijvoorbeeld nog sky force anniversary gespeeld, als ik daar dezelfde lag had gehad dan had ik dat toch moeten merken.

Ach ik geloof ook best dat het iets bij mij zal zijn en niet een algemeen probleem, anders had het denk ik ook wel prominenter op internet gestaan want dit is echt te veel :)
Thanks voor het meedenken maar zoals gezegd ik speel deze dan gewoon op de PC. Moet hem sowieso eens uit gaan spelen voordat mijn maandje game pass voor een euro af loopt :+ (edit en ik bleek dus weer eens weg gewandeld te zijn van de game terwijl ik nog één level, één tunnel run en de eindbaas moest doen... :P)

[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 17-05-2018 22:11 ]

• Rivanov

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Dit moet haast een grap zijn. Ik herken in elke scene in de eerste anderhalve minuut gedeeltes van levels uit BO3. Eerder had je kistjes die exact hetzelfde waren en reskins van bestaande, populaire maps. Dat was al luiigheid ten top maar kon ik best inkomen omdat Nuketown, Carentan, Firing Range best aardig zijn. Dit slaat helemaal door dat hele gangen en gebouwem letterlijk 1 op 1 hetzelfde zijn.
Helaas is dit geen grap, had ook gehoopt op een grap.. persoonlijk vind het ik jammer dat ze weer hetzelfde doen en zombies wederom terug laten komen, voor mij blijft de laatste goede Call Of Duty toch echt deeltje 4.

EDIT: lees nu dat er geen eens een campain inkomt, dat is wel de grap van de maand

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 18-05-2018 10:05 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• v8power67

v8power67

Zo hehe na weet ik hoeveel crappy forza drag racing ervaringen hebben ze eindelijk door dat ze het moeten gaan veranderen. Voelt beetje wanhopig aan.
Denk dat de verkopen erg laag liggen en ze ver achter lopen op de horizon games dus nu maar eens aan het werk gaan de community te pleasen. Zeker gezien ze dus ook de car pass met 2 packs verlengen.
Naja ik geef het drag racen een kans maar verder heb ik gt sport voor mijn racing needs.

v8power67 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 08:20:
[...]

Zo hehe na weet ik hoeveel crappy forza drag racing ervaringen hebben ze eindelijk door dat ze het moeten gaan veranderen. Voelt beetje wanhopig aan.
Denk dat de verkopen erg laag liggen en ze ver achter lopen op de horizon games dus nu maar eens aan het werk gaan de community te pleasen. Zeker gezien ze dus ook de car pass met 2 packs verlengen.
Naja ik geef het drag racen een kans maar verder heb ik gt sport voor mijn racing needs.
Ik zou als ik jou was het niet eens proberen. De kans dat je het goed gaat vinden schat ik in op 2%.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-05-2018 09:25 ]

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:24:
[...]

Ik zou als ik jou was het niet eens proberen. De kans dat je het goed gaat vinden schat ik in op 2%.
Nou ik ben groots fan van drag racing. En wat ze nu dus eindelijk toevoegen zou dit ten eerste realistischer moeten maken plus je kan nu heel snel restarten etc. Plus een werkende christmas tree met de mogelijkheid om te red lighten is gewoon iets wat al sinds geloof fm4 gevraagd word.
Nu is het een heel gedoe om te drag racen en kost het echt een minuut nadat je gereden hebt om weer te restarten.
En gezien de hoeveelheid autos fm7 hreft is drag racen wel een tof idee. Maar was gewoon een nagedachte en ben blij dat ze nu echt een keer iets eraan doen. Al voelt het als een wanhopige poging. Maja wanhopig of niet als werkt en goed is vind ik het al prima.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:06
Mooi dat ze Forza 7 blijven updaten met nieuwe features. Het is voor mij de beste racer van deze generatie en speel het nog steeds dagelijks een uurtje of 2 in de multiplayer, en dat sinds launch. Elke week 4 nieuwe competities is echt heerlijk, en super verslavend. En het blijft er fantastisch uitzien in 4K HDR. Dat had ik bij Forza 6 toch echt een stuk minder.

Blijf Forza 7 echt wel spelen tot Horizon 4 uitkomt.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 18-05-2018 09:48 ]

v8power67 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:30:
[...]

Nou ik ben groots fan van drag racing. En wat ze nu dus eindelijk toevoegen zou dit ten eerste realistischer moeten maken plus je kan nu heel snel restarten etc. Plus een werkende christmas tree met de mogelijkheid om te red lighten is gewoon iets wat al sinds geloof fm4 gevraagd word.
Nu is het een heel gedoe om te drag racen en kost het echt een minuut nadat je gereden hebt om weer te restarten.
En gezien de hoeveelheid autos fm7 hreft is drag racen wel een tof idee. Maar was gewoon een nagedachte en ben blij dat ze nu echt een keer iets eraan doen. Al voelt het als een wanhopige poging. Maja wanhopig of niet als werkt en goed is vind ik het al prima.
Meer dan een minuut tussen races is toch realistisch? Gezien je weer moet omkeren en je auto klaar moet zetten? :+ }:O

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Ga je me dus niet over proberen te halen om ook dit deeltje te kopen? ;)

Al die achterlijke futuristische shit maar dan wel “are we boots on the ground”... “YES!!”.

Het zal ongetwijfeld weer ontzettend veel gespeeld worden met een waanzinnig succesvol lootcrate systeem, maar voor mij geen COD meer.

Lang leve Battlefield V! Sinds een week of 2 Battlefield 1 weer opgepakt. Heb nu alle DLC achievements gehaald. Een van de achievements was dat je een kill moest maken met alle DLC wapens. Om die wapens te unlocken moest je “challenges” doen. Heb alle wapens geunlocked, behalve de Parabellum MG14/17 Low Weight. Hiervoor moest je 2 planes killen met een LMG... heel toevallig zag ik dat iemand mij killde met dat wapen, dus ik het hele potje naarstig op zoek naar die gast zodat ik zijn loadout kon pakken als ik hem had gekilled. Uiteindelijk hem gevonden en een paar kills gemaakt zodat ik de planes lekker met rust kon laten...

Verder jammer dat je met betaalde DLC in een MP game na een jaar wel een erg diffuus publiek hebt. Sommige modi en maps worden dan nog amper gespeeld.

Nu op naar het volgende spel! Virginia!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:04:
[...]

Ga je me dus niet over proberen te halen om ook dit deeltje te kopen? ;)

Al die achterlijke futuristische shit maar dan wel “are we boots on the ground”... “YES!!”.

Het zal ongetwijfeld weer ontzettend veel gespeeld worden met een waanzinnig succesvol lootcrate systeem, maar voor mij geen COD meer.

Lang leve Battlefield V! Sinds een week of 2 Battlefield 1 weer opgepakt. Heb nu alle DLC achievements gehaald. Een van de achievements was dat je een kill moest maken met alle DLC wapens. Om die wapens te unlocken moest je “challenges” doen. Heb alle wapens geunlocked, behalve de Parabellum MG14/17 Low Weight. Hiervoor moest je 2 planes killen met een LMG... heel toevallig zag ik dat iemand mij killde met dat wapen, dus ik het hele potje naarstig op zoek naar die gast zodat ik zijn loadout kon pakken als ik hem had gekilled. Uiteindelijk hem gevonden en een paar kills gemaakt zodat ik de planes lekker met rust kon laten...

Verder jammer dat je met betaalde DLC in een MP game na een jaar wel een erg diffuus publiek hebt. Sommige modi en maps worden dan nog amper gespeeld.

Nu op naar het volgende spel! Virginia!
Zeker weer een walking simulator die je in 3 uur uitspeelt zodat je mijn gamerscore eindelijk inhaalt. Goed bezig! :)

@v8power67 het punt dat hierboven gemaakt wordt, is dat je overal kritiek op hebt. Je wekt de indruk dat je naar dit topic komt om af te geven op MS/Xbox. Of dat wel of niet je bedoeling is, weet ik niet maar zo komt het over. En dat werkt niet zo goed in een topic vol met mensen die prima tevreden zijn met hun console ervaring. Misschien kun je er wat mee. Je lijkt aardig veel van gaming af te weten. Met een net andere insteek zou je misschien leukere discussies kunnen starten. :)

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:34:
[...]

Zeker weer een walking simulator die je in 3 uur uitspeelt zodat je mijn gamerscore eindelijk inhaalt. Goed bezig! :)

@v8power67 het punt dat hierboven gemaakt wordt, is dat je overal kritiek op hebt. Je wekt de indruk dat je naar dit topic komt om af te geven op MS/Xbox. Of dat wel of niet je bedoeling is, weet ik niet maar zo komt het over. En dat werkt niet zo goed in een topic vol met mensen die prima tevreden zijn met hun console ervaring. Misschien kun je er wat mee. Je lijkt aardig veel van gaming af te weten. Met een net andere insteek zou je misschien leukere discussies kunnen starten. :)
Ik doe niet mee aan circle jerks. Ik geef gewoon een mening in een topic. Ik ben zeker te weten kritisch over de forza games ja. Heb ze allemaal maar zeker de laatste paar vraag ik me af waarom ik ze heb.
Ik mag toch gewoon mijn kritiek uiten over een serie die ik al vanaf de originele xbox speel..

Maar even voor de goede orde, hier in het xbox topic is dus alleen maar positieve reacties gewenst ?
Pfffff wat een onzin zeg sorry..
Maar zal jullie weer achterlaten en jullie circle jerk niet verder onderbreken.
:w

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:26

Sagat

Is pappa x2!

DutchOwnage schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:47:
Mooi dat ze Forza 7 blijven updaten met nieuwe features. Het is voor mij de beste racer van deze generatie en speel het nog steeds dagelijks een uurtje of 2 in de multiplayer, en dat sinds launch. Elke week 4 nieuwe competities is echt heerlijk, en super verslavend. En het blijft er fantastisch uitzien in 4K HDR. Dat had ik bij Forza 6 toch echt een stuk minder.

Blijf Forza 7 echt wel spelen tot Horizon 4 uitkomt.
Mijn intresse is erg breed, mijn tijd zeer beperkt, dus ik vind het zonde om forza 7 te kopen want het simcade genre is doorgaans er niet een die ik heel veel speel. ik heb gran tourisomo 3 en 4 een heeeel klein beetje gespeeld en ook forza 2, maar vooral maar arcady racers zijn wel mijn ding, heel veel lol gehad met de pgr reeks (vooral deel 3 en het onofficiele deel 0 Metropolis street racer). forza horizons........2 denk ik? die uit de bundel met x360 en halo 4 iig ook een beetje, vond dat ook leuk.

Ik hoop hierom dat deze ook nog een keer in de gamepass komt, of denken jullie dat ms deze er bewust uit houdt (net zoals ea doet met fifa, terwijl de usa sporten er al wel in zitten?).

10 second ninja DONE

Verwijderd

Ik heb vandaag Forza 7 Ultimate Edition Digital gehaald met korting voor mijn One X.
Toen ik het spel voor het eerst opstarte kreeg ik meteen achievements voor super verzamelaar enzo.
De eerste races zagen er goed uit en speelde lekker. Dit weekend gaat mijn Forza 7 weekend worden
en dinsdag ga ik H1Z1 checken op de PS4 Pro. 24 Mei ga ik PUBG op de X weer spelen voor de nieuwe
woestijn map.

GAME ON...

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:22:
Ik heb vandaag Forza 7 Ultimate Edition Digital gehaald met korting voor mijn One X.
Toen ik het spel voor het eerst opstarte kreeg ik meteen achievements voor super verzamelaar enzo.
De eerste races zagen er goed uit en speelde lekker. Dit weekend gaat mijn Forza 7 weekend worden
en dinsdag ga ik H1Z1 checken op de PS4 Pro. 24 Mei ga ik PUBG op de X weer spelen voor de nieuwe
woestijn map.

GAME ON...
Oké. Bedankt voor de mededeling.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:54:
Maar even voor de goede orde, hier in het xbox topic is dus alleen maar positieve reacties gewenst ?
Ja is dat echt nieuw voor je? In elk topic waar liefhebbers zitten worden positieve reacties meer gewaardeerd dan negatieve.

Het Xbox topic is daar helemaal niet alleen in, gebeurd ook bij PlayStation, switch, Apple, Samsung, noem maar op.

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:39:
[...]

:|

Even serieus, je doet niet anders in het PS4 topic. En dat is uiteraard je goed recht. Maar als je een beetje zelfkennis hebt zie je dat je posts hier vaak beladen zijn met een negatieve ondertoon. En dat is ook je goed recht, we leven in een vrij land, maar dan begrijp je ook dat sommige hier dat ook beu kunnen zijn.
Ik uit daar vaak genoeg mijn ongenoegen over sony en ps4. Gister nog omdat ik ervan baal dat sony geld verspilt aan cod marketing.
Donstil schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:28:
[...]

Ja is dat echt nieuw voor je? In elk topic waar liefhebbers zitten worden positieve reacties meer gewaardeerd dan negatieve.

Het Xbox topic is daar helemaal niet alleen in, gebeurd ook bij PlayStation, switch, Apple, Samsung, noem maar op.
Niet gewaardeerd is iets anders als iemand erop aanspreken toch ?
In het ps4 topic uot ik ook meer dan genoeg mn ongenoegen over dingen. Word ik ook biet gevraagd wat positiever te zijn hoor..

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:51:
Niet gewaardeerd is iets anders als iemand erop aanspreken toch ?
Nou als het met regelmaat is (wat het met jou is natuurlijk) dan kan je daar best op aangesproken worden. Daar is helemaal niets mis mee.
v8power67 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:51:
In het ps4 topic uot ik ook meer dan genoeg mn ongenoegen over dingen. Word ik ook biet gevraagd wat positiever te zijn hoor..
Misschien nog niet naar jou persoonlijk maar ik zie het daar ook regelmatig. Geeft niet verder maar is wel zo.

Zie het als een kroeg met <Insert voetbalclub> supporters, jij gaat daar naar binnen en begint tegen iedereen met een negatieve insteek te vertellen wat je er van vind. Je krijgt dan gegarandeerd wel een keer de vraag wat je er eigenlijk komt doen en dat is hier niet anders.

Verwijderd

[...]

Ik doe niet mee aan circle jerks. Ik geef gewoon een mening in een topic. Ik ben zeker te weten kritisch over de forza games ja. Heb ze allemaal maar zeker de laatste paar vraag ik me af waarom ik ze heb.
Ik mag toch gewoon mijn kritiek uiten over een serie die ik al vanaf de originele xbox speel..

Joh, ik geef je een tip. Volgens mij was de toon van mijn post best in orde. Een aanvallende reactie is niet helemaal nodig. Zoals ik al schreef misschien kun je er wat mee om hier leuker in gesprek te raken met mensen. Zo niet, niet. Even goede vrienden. d:)b
[...]

De woordjes 'jullie' en 'achterlaten' zeggen al weer voldoende ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Iemand anders ook State of decay 2 gekocht? Gister toch maar gekocht (50 euro voor deluxe is best netjes voor een spel), ben benieuwd :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Donstil schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:25:
[...]

Oké. Bedankt voor de mededeling.
Jij bedankt voor het bedanken van zijn medeling :P

Seriously het zijn toch zijn xb (ok en ook ps4) ervarningen? Dacht dat dit de bedoeling van dit topic was?

En ik vond het dus zelf ook wel grappig om te horen dat forza in de reclame was, dit wist ik niet. Ga straks even kijken wat de korting precies is. hoewel het wsl nog steeds meer is dan de ik wil uitgeven.

/gierige bastard off

10 second ninja DONE

uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:51:
[...]

Ik heb hem in gamepass. Is de base game anders als je de deluxe game hebt of als je hem gewoon via game pass hebt? Behalve uiteraard de dlc als die uitkomt?

Heb er wel zin in :)
je krijgt eerste deel ultimate versie gratis (normale zit nu ook nog in de gamepass) en dacht ik nog wat dlc

State of Decay 2: Ultimate Edition bevat: • Vervroegd toegang: speel State of Decay 2 vier dagen voor de releasedatum • State of Decay: Year One Survival Edition (consoleversie) • Independence Pack* • Daybreak Pack*

[ Voor 22% gewijzigd door quorumz op 18-05-2018 13:59 ]

SinergyX schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:39:
Iemand anders ook State of decay 2 gekocht? Gister toch maar gekocht (50 euro voor deluxe is best netjes voor een spel), ben benieuwd :D
Wat heb je er veel voor betaald, zelf de ultimate edition gehaald via Singapore voor 20 euro.
Morgenvroeg maar eventjes testen en spelen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:50:
[...]
En ik vond het dus zelf ook wel grappig om te horen dat forza in de reclame was, dit wist ik niet. Ga straks even kijken wat de korting precies is. hoewel het wsl nog steeds meer is dan de ik wil uitgeven.

/gierige bastard off
https://www.microsoft.com...dard-edition/9n3nk5ww05ht

De andere edities zijn ook in de aanbieding.

Forza is voor mij altijd een relax racer geweest.

Verwijderd

Gisteravond toch bijna 2 uurtjes mee bezig geweest. Op de een of andere manier werkt het erg verslavend bij mij. Ik ga deze in de gaten houden hoewel mijn voorkeur denk ik toch bij The Crew 2 zal liggen.
Ben er al mee bezig geweest. Grafisch inderdaad geen topper, maar ook weer niet heel lelijk (alleen nog wat leeg startersgebied). Nog geen bugs tegengekomen trouwens (Joehoe Eurogamer :w) en in de 3 uur dat ik hem gedaan heb, vermaakte ik me prima. Nog wel wat dingen uitzoeken hoe ze werken, maar begin het een beetje onder controle te krijgen. Nog wel opzoek naar een mooie waardige outpost, maar we gaan het zien.

Vanavond maar even coop doen ook, maar eerst mn eigen save even goed hebben staan.

Overigens dacht ik dat de vorige een persistent wereld was, maar deze lijkt dat niet te hebben? (vind dat zelf wel beter want ik haat het als ik geen invloed heb op de veiligheid van mn basis)

• Donstil
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:50:
[...]

Jij bedankt voor het bedanken van zijn medeling :P
Seriously het zijn toch zijn xb (ok en ook ps4) ervarningen? Dacht dat dit de bedoeling van dit topic was?
Nou het staat er een beetje als een groep 8 spreekbeurt, vandaar mijn grapje :)
Ik niet maar ik ga voor de GamePass versie, kijk er al een tijdje naar uit trouwens. Met deel 1 erg veel plezier gehad toen der tijd.

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 18-05-2018 14:31 ]

uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:51:
[...]

Ik heb hem in gamepass. Is de base game anders als je de deluxe game hebt of als je hem gewoon via game pass hebt? Behalve uiteraard de dlc als die uitkomt?

Heb er wel zin in :)
Serieus zit dat ding in de game pass? Plassert, die heb ik namelijk ook :P

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2018 14:49 ]

SinergyX schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:47:
[...]

Serieus zit dat ding in de game pass? Plassert, die heb ik namelijk ook :P
Had je gemist dan dat alle nieuwe Microsoft games direct op release in de gamepass zouden komen?
Alleen DLC niet natuurlijk...

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:51:
[...]

Alle first party titels komen standaard uit op game pass bij release!
Als ze nou ' even' forza er in doen (hell 5 of 6 zou ik al leuk vinden) en cuphead O-) dan neem ik het ook :*)

10 second ninja DONE

Finraziel schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:51:
[...]

Had je gemist dan dat alle nieuwe Microsoft games direct op release in de gamepass zouden komen?
Alleen DLC niet natuurlijk...
Niet zozeer gemist, meer even niet op zitten letten.

Achja, heb ik in ieder geval DLC en natuurlijk wel die 4 dagen eerder spelen :P
State of Decay 2 will enter the Game Pass library on 5/22/2018.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

haha zelf toevallig voor pc laatste een ninja game gekocht. Die qua concept ook wel ietwat vergelijkbaar is met 'ons' ninja spel.
'super house of the dead ninjas' maar hou deze in de gaten zou ik zeggen ;)

10 second ninja DONE

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:00

R.G

Wie nemen, mass effect andromeda mee? en game of the year shadow of mordor? :D

Verwijderd

De gamepass is toch wel een uitvinding. Ik probeer nu allemaal games uit die ik normaal niet de moeite waard vind om te kopen. ReCore eens een demo van gespeeld, maar blijkt toch best een aardige game te zijn. Blood Bowl 2 spreek mij als Warhammer liefhebber ook aan (voel me echter nog steeds genaaid door Games Workshop, mijn beretonnia leger is waardeloos geworden). Nu ben begonnen met Fable 3, wat gedateerd maar nog prima te spelen. Ik merk echter dat de videofragmenten bij beweging een soort van waas hebben. Hoort dat bij het spel of is dat een bijwerking van de emulator?

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Na State of Decay 1 (wat ik een toffe game vond) keek ik toch wel uit naar deel 2, gisteren en vanochtend een paar uurtjes gespeeld. Grafisch is het kleine verbetering tov van deel 1, gameplay is het nog altijd het zelfde.
Je zou met de huidige consoles toch wel meer verwachten van tripple A games.

Veel bugs al gehad oa:
- Zombies die in mijn safehouse zitten maar nergens te bekennen zijn, alsof ze in de grond zitten.
- Auto's die regelmatig vast zitten en geen mogelijkheid er weer uit te krijgen zijn.
- craches, tot nu toe 3 crashes gehad, niet zo een big deal vooralsnog, zat meer te scavengen maar tijdens een missie gaat dit wel erg vervelend worden.

Vooralsnog geef ik de game een 6je, erg jammer want de game heeft absoluut veel potentie.

• DutchOwnage
Was er al een beetje bang voor. Gelukkig zit ie in GamePass...ga dus wel een poging wagen maar na Sea of Thieves ben ik bang dat het weer snel voorbij is :|

Zonder wéér die discussie op te halen maar ik hoop zó dat MS gaat knallen deze E3 met een Fable, Perfect Dark, desnoods Gears 5 en Halo 6. Iets. Geef de fans iets om naar uit te kijken. Want buiten Horizon 4 zou ik echt niet weten waar ik me op zou moeten verheugen.
DutchOwnage schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:35:
Was er al een beetje bang voor. Gelukkig zit ie in GamePass...ga dus wel een poging wagen maar na Sea of Thieves ben ik bang dat het weer snel voorbij is :|

Zonder wéér die discussie op te halen maar ik hoop zó dat MS gaat knallen deze E3 met een Fable, Perfect Dark, desnoods Gears 5 en Halo 6. Iets. Geef de fans iets om naar uit te kijken. Want buiten Horizon 4 zou ik echt niet weten waar ik me op zou moeten verheugen.
Ashen !

• Donstil
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 10:35:

Ori and the will of the wisps!

Origins schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 09:58:
Na State of Decay 1 (wat ik een toffe game vond) keek ik toch wel uit naar deel 2, gisteren en vanochtend een paar uurtjes gespeeld. Grafisch is het kleine verbetering tov van deel 1, gameplay is het nog altijd het zelfde.
Je zou met de huidige consoles toch wel meer verwachten van tripple A games.

Veel bugs al gehad oa:
- Zombies die in mijn safehouse zitten maar nergens te bekennen zijn, alsof ze in de grond zitten.
- Auto's die regelmatig vast zitten en geen mogelijkheid er weer uit te krijgen zijn.
- craches, tot nu toe 3 crashes gehad, niet zo een big deal vooralsnog, zat meer te scavengen maar tijdens een missie gaat dit wel erg vervelend worden.

Vooralsnog geef ik de game een 6je, erg jammer want de game heeft absoluut veel potentie.
Hier pas 1 crash gehad en ik merk dat je het best de game niet in auto-resume moet laten, maar gewoon terug moet gaan naar het hoofdmenu. Verder auto wel een paar keer vast gehad, maar veelal door eigen schuld. Eerste basis is namelijk niet echt lekker bereikbaar en de zombies komen toch wel. Nu in basis 2 en dat gaat redelijk, al heb ik nu geen waterverzameling meer. Overigens kun je met een andere auto ook nog wel een auto eruit halen, daarom heb ik nu standaard 2 auto's bij mn basis staan.

Overigens vind ik dat je wel erg veel bezig bent met resources in en uitladen. Van mij mag als een auto aankomt bij een basis wel alles meteen worden verwerkt wat verwerkt kan worden. En het is ook de reden dat ik eigenlijk nooit zonder auto vertrek (kun je een paar van die zakken meenemen + 1 dragen). Eerste auto kan 6, net nog een minivan met 8 plekken gevonden. Wat dus handig is als je even gaat looten.

Echter de missies komen en gaan en je hebt eigenlijk geen idee of dat goed is of niet. Mijn basis is nu stabiel met veel resources, maar uiteindelijk maar weinig buren e.d. kunnen helpen.

Wel is 1 survivor gruwelijk aan zijn eind gekomen omdat ik niet wist dat een bepaalde enemy-type dat kon doen, maar vooralsnog gaat het verder prima met degenen die ik had. Ik hoop alleen dat je wel wat meer kunt doen want ik heb constant het gevoel voor de groep bezig te zijn en minder op zoek naar antwoorden of helpen van anderen. Iets meer zelfstandigheid voor de groep of desnoods mensen automatisch wegsturen zou fijn zijn. En ook dat je karakter zo snel moe wordt is een beetje irritant.

Al met al nog wel een positief gevoel over de game. Het is prima uitgewerkt en sommige dingen zijn echt effe werken. Soms zelfs terugvallen. Bijna een survivor en auto kwijtgeraakt toen ik dacht nog even dit en dat mee te pakken. Zag trouwens dat 1 survivor van me nu 4 zakken heeft. Tel daar een 8 zakken backpack bij op en je kunt een heel stuk meer meenemen. En met een wijze les heb ik nu ook altijd een backup melee wapen mee :+

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Ik laat de Crew 2 maar aan me voorbij gaan. Zit niet op dat vliegen te wachten. Jammer dat het niet bij enkel racen is gebleven want grafisch ziet het er prima uit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• DutchOwnage
Ik ga 'm wél halen. Zelfs met deel 1 heb ik me heel wat uurtjes vermaakt ( ook al was de car handling niet zo heel best) en zoals het er naar uitziet wordt deze weer heel wat beter. Op YouTube zijn mensen die 'm al hebben kunnen spelen aardig positief. 4K HDR zowiezo, 60fps zou een mooie bonus zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 20-05-2018 10:06 ]

Moet zeggen dat ik Ghost Recon Wildlands weer opgepakt hebt (laatste chievos binnen harken) en dus ook Narco Road weer speel.
Zie behoorlijk wat overeenkomsten tussen Narco Road en The Crew 2
Eerlijk is eerlijk, controls in Narco Road zijn behoorlijk ruk, echter na de laatste update en flink wat oefenen kan je toch best gaaf racen / vliegen.
Sta regelmatig even stil om te kijken hoe geweldig alles er uit ziet (sorry voor de spam op de activity feed :> ) landschappen, vergezichten, dag- / nachtcyclus, weersveranderingen, lichtval en schaduweffecten, alles leeft, beweegt en reageert _/-\o_

Als ze dit ook neer weten te zetten met The Crew 2 dan is de kans toch best groot dat hij hier gespeeld gaat worden :Y

justifire schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:07:
Moet zeggen dat ik Ghost Recon Wildlands weer opgepakt hebt (laatste chievos binnen harken) en dus ook Narco Road weer speel.
Zie behoorlijk wat overeenkomsten tussen Narco Road en The Crew 2
Eerlijk is eerlijk, controls in Narco Road zijn behoorlijk ruk, echter na de laatste update en flink wat oefenen kan je toch best gaaf racen / vliegen.
Sta regelmatig even stil om te kijken hoe geweldig alles er uit ziet (sorry voor de spam op de activity feed :> ) landschappen, vergezichten, dag- / nachtcyclus, weersveranderingen, lichtval en schaduweffecten, alles leeft, beweegt en reageert _/-\o_

Als ze dit ook neer weten te zetten met The Crew 2 dan is de kans toch best groot dat hij hier gespeeld gaat worden :Y
Heb je die Sam Fischer missie nog gedaan, eindelijk weer met Michael Ironside zijn stem? (kreeg je zijn goggles als reward)

Predator missie lukt maar niet, (wel nice gedaan met muziek uit de film lijkt het)

Ook van dit spel mag er zo een deel 2 komen, eerst The Division 2 :)
quorumz schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:33:
[...]

Heb je die Sam Fischer missie nog gedaan, eindelijk weer met Michael Ironside zijn stem? (kreeg je zijn goggles als reward)

Predator missie lukt maar niet, (wel nice gedaan met muziek uit de film lijkt het)

Ook van dit spel mag er zo een deel 2 komen, eerst The Division 2 :)
Nee, Sam Fischer en Predator nog niet gedaan.
Moet laatste chievo voor Narco Road nog en "Finish the job" :P
Deel 2 is hier ook instant buy.
Had even gekeken naar die year 2 pass maar dat lijkt vooralsnog enkel voor Ghost War te zijn ? (Wat ik dan weer helemaal niets vind)

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 21:44

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik vind State of Decay 2 echt geweldig, inmiddels al zo'n 12 uur gespeeld. Graphics vind ik opzich best mooi op de One X en het aantal bugs valt mee.

@Martinspire

Als je de auto parkeert kun je rugzakken vanuit de trunk naar je storage verplaatsen d.m.v. RT, hoef je niet steeds heen en weer te rennen.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

BroWohsEdis schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:47:
Ik vind State of Decay 2 echt geweldig, inmiddels al zo'n 12 uur gespeeld. Graphics vind ik opzich best mooi op de One X en het aantal bugs valt mee.

@Martinspire

Als je de auto parkeert kun je rugzakken vanuit de trunk naar je storage verplaatsen d.m.v. RT, hoef je niet steeds heen en weer te rennen.
Hoe moet je parkeren dan... ik parkeer hem altijd half asociaal voor de settlement... maar volgens mij is dat niet goed :+

uchiha tijntje schreef op zondag 20 mei 2018 @ 15:40:
[...]

Hoe moet je parkeren dan... ik parkeer hem altijd half asociaal voor de settlement... maar volgens mij is dat niet goed :+
Die parkeervakken bij je basis. Moet wel te herkennen zijn. Vind het ook wel jammer dat het op die manier moet. Maar heb inmiddels al wel wat handigheid erin gekregen. Maar ik vind vooral de missies die je voor anderen moet doen om ze vriendelijk te houden maar erg matig. Levert bar weinig op en met het minste zijn ze hostile of gaan ze weer weg. Ja sorry dat ik niet de halve map door rijdt om je even een zak met ammo te geven. Regel dat lekker zelf. Kost je nog een tank benzine ook...

@Martinspire @uchiha tijntje op zich gaat het wel lekker, maar wordt een beetje simpel van het gezeik over eten. Er is altijd te weinig en als ik op raid ga, vind ik van alles maar 0 eten; ook niet in toko's die met een pizzza slice aangeduid staan.

Als je je auto parkeert, staat er klein linksboven "parked" voordat je uitstapt. Als je dan de trunk opentrekt, kan je met RT inderdaad alles zo je basis in flikkerenm

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

MAX3400 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:34:
@Martinspire @uchiha tijntje op zich gaat het wel lekker, maar wordt een beetje simpel van het gezeik over eten. Er is altijd te weinig en als ik op raid ga, vind ik van alles maar 0 eten; ook niet in toko's die met een pizzza slice aangeduid staan.

Als je je auto parkeert, staat er klein linksboven "parked" voordat je uitstapt. Als je dan de trunk opentrekt, kan je met RT inderdaad alles zo je basis in flikkerenm
Hmm, ik vind nog best wat eten. Vooral bij etenszaken waar het zou moeten staan. En nog regelmatig bij tankstations (die hebben ook vaak schappen met eten). Overall zorg ik dat ik tussen de 10 en 15 food heb en anders ga ik inderdaad op pad, maar nog niet gehad dat ik geen food vond en hij laag was.

Is er trouwens geen State of Decay 2 topic?

Martinspire schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:52:
[...]

Hmm, ik vind nog best wat eten. Vooral bij etenszaken waar het zou moeten staan. En nog regelmatig bij tankstations (die hebben ook vaak schappen met eten). Overall zorg ik dat ik tussen de 10 en 15 food heb en anders ga ik inderdaad op pad, maar nog niet gehad dat ik geen food vond en hij laag was.

Zal MW. MAX3400 vanavond eens op pad sturen in de zoektocht naar eten. Naast Telltale Walking Dead, is SoD2 aardig te doen voor couch-gaming. Controller afgeven, samen beslissingen nemen en beiden teleurgesteld zijn toen onze eerste survivor doodging.

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:52:
Nope, zocht er laatst ook al naar (maar daarna niet aangemaakt 8)7 )

Minpuntje bij sod2 vind ik toch de niet respawn van crates, had hulp gevraagd en kreeg een random in de party, haalt gewoon alle huizen leeg om me heen, offline gezet en mn huizen blijven leeg.

• v8power67

v8power67

Ziet wr goed uit. Groots fan van de Ferrari f40 lm.
Klinkt gruwelijk en ziet er mooi uit!!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:02
Nog meer mensen last dat ze niet kunnen insignen op de xbox?

Verwijderd

wimpie007 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 00:18:
Nog meer mensen last dat ze niet kunnen insignen op de xbox?
Ik zit er in. Nergens last van.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:02
http://downdetector.com/status/xbox-live

Lijkt weer opgelost idd

[ Voor 25% gewijzigd door wimpie007 op 21-05-2018 01:10 ]

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:49

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Nieuwe Xbox update :

https://news.xbox.com/en-...ay-xbox-update-available/

[ Voor 36% gewijzigd door WishmasterNL op 21-05-2018 10:09 ]

Verwijderd

@WishmasterNL

Ik heb al de mei update op mijn One X.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:49

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:06:
@WishmasterNL

Ik heb al de mei update op mijn One X.
Ik had de verkeerde link te pakken. Nu aangepast.

Ik bedoelde ook de Mei update

Verwijderd

Nu ik Riptide:Renegade aan het spelen ben, valt me pas op dat de graphics van Origins nog best goed zijn (ik was eerder wat kritisch). Eerste indruk van Riptide: overslaan. De eerdere versie is veel leuker voor de nostalgische Wave Racer 64 gevoelens. Ik speel wel even door omdat ik super simpele wave race games waar je nul skill voor nodig hebt, best tof vind. :)

• Donstil
  • Niet online
Nais! :)

Edit: Installeren gaat wel, starten helaas niet. Krijg de bekende "Do you own this game or app" melding.

Edit: moest nog herstarten na regio wissel. Werkt nu :)

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 21-05-2018 18:39 ]

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11 14:54
Ik zou echt willen dat dit lukt.
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:50:
Nu ik Riptide:Renegade aan het spelen ben, valt me pas op dat de graphics van Origins nog best goed zijn (ik was eerder wat kritisch). Eerste indruk van Riptide: overslaan. De eerdere versie is veel leuker voor de nostalgische Wave Racer 64 gevoelens. Ik speel wel even door omdat ik super simpele wave race games waar je nul skill voor nodig hebt, best tof vind. :)
Jij en je klassiekers ook! :p

• Rivanov
tommymeerNL schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:01:
[...]

Ik zou echt willen dat dit lukt.
Werkt ook gewoon. Zie uitleg hierboven van @justifire Ben de game aan het spelen namelijk. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 21-05-2018 19:50 ]

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11 14:54
justifire schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:55:
[...]

Zorg er voor dat je game pass actief is.
Zet Xbox op New Zealand, ga naar store, zoek naar State of Decay 2, install, spelen maar :)
Je bent een held! Top!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand hier hoe ik aan bouw materialen kom in SOD2? Ik loop al twee uur te zoeken maar vind die bars maar niet 8)7

Donstil schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:45:
Weet iemand hier hoe ik aan bouw materialen kom in SOD2? Ik loop al twee uur te zoeken maar vind die bars maar niet 8)7
Op je kaart staan huizen; daar staat vaak bij Possible Resources dat icoontje van de bars. Huisje helemaal leegtrekken en alles naar je basis transporteren. Vaak zijn het geen bars maar andere spullen die je dan inlevert maar daar kan wel mee gebouwd worden. En als een huisje ook als "beroep" die bars had, heb je bijna 100% kans dat je een grote oranje rugzak vindt en die moet je dan naar huis brengen.

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:47:
[...]

Op je kaart staan huizen; daar staat vaak bij Possible Resources dat icoontje van de bars. Huisje helemaal leegtrekken en alles naar je basis transporteren. Vaak zijn het geen bars maar andere spullen die je dan inlevert maar daar kan wel mee gebouwd worden. En als een huisje ook als "beroep" die bars had, heb je bijna 100% kans dat je een grote oranje rugzak vindt en die moet je dan naar huis brengen.
Nou dat dacht ik ook, ik heb al die huizen leeg gehaald (zo heb ik meer dan 300 schroefjes) maar bars staat nog steeds op 1. Of moet ik die scroefjes enz omzetten naar bars?

Ik moet bars hebben om zelf voedsel te verbouwen.

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:44:
Heb ook lopen tobben.....
Oplossing : huisje zoeken met building materials (bars), outpost claimen, vervolgens krijg je dagelijks x-aantal materials op de thuisbasis geleverd.
Zie groene omschrijving bij huisje / outpost en linksbovenin het scherm als je in de thuisbasis bent.
Rugzakken met bars zijn volgens mij behoorlijk zeldzaam.
Thnx! Ga ik proberen.

quorumz schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 06:56:
DLC voor BF1: 100% free (zou me niets verbazen als ze alle DLC gratis gaan weggeven zoals bij BF4 vorig jaar)
Ik vind dit wel een goede stap. Heb de afgelopen 2 weken weer eens BF1 gespeeld. Had het spel een jaar niet meer aangeraakt, maar had laatst in de aanbieding voor 15 euro alle DLC kunnen kopen. Geen geld op zich, maar je ziet dat DLC een playerbase toch wel opsplitst. Zeker nadat de game en enkele DLC packs al lang uit zijn.

Verder ten aanzien van State of Decay 2. Ik heb dit weekend best wel veel gespeeld, waarbij ik 1 keer een community gefinished heb. Ik had deel 1 nooit gespeeld, maar vermaak me er prima mee. Het is geen hoogstaande game qua graphics of gameplay, maar ik heb amper bugs meegemaakt. En als ik ze mee maak zijn het grafische bugs en een keer exiten en continuen lost dat het op. Enige waar ik me wel aan erger, en dat is geen bug, is dat ik onnodig vaak van een watertoren ben geflikkert omdat ik in plaats van de klim animatie te krijgen als ik een ladder benader gewoon over de rand loop. Ze hadden aan het klimmen beter een buttonprompt kunnen koppelen, bijv. press A to climb down.

Ik dacht in mijn 2e playthrough te gaan voor kleinschalig... 4 survivors in plaats van de 7 of 8 die ik in mijn eerste playthrough had. Lekker een kleine base die goed te managen is dacht ik, waarbij ze niet zoveel eten en medicijnen nodig hebben... Maar als een survivor door een juggernaut in tweeën wordt getrokken en juist die survivor bepaalde skills had die je nodig hebt voor het verbeteren van je base is dat ook niet een goed vertrekpunt :P Dus ik ga denk ik deze playthrough afmaken (zit in de laatste missies) en dan ga ik echt voor een grote community met een super de luxe base voorzien van alle gemakken, met een gepimpte auto :)

Paar tips, niet echt spoilers, maar toch...

spoiler:
-Ga niet te snel verhuizen, maar spaar door tot je echt een grotere basis kunt overnemen met meer en grotere slots voor je facilities. Met name een geupgrade garden en een geupgrade infirmary zijn de moeite waard.
-Zorg altijd, maar dan ook altijd dat je brandstof bij je hebt.
-Gebruik je outposts niet voor bedden, maar voor resources.
-Neem een survivor mee op je avonturen. Niet zozeer om mee te vechten, maar als extra pakezel :P. Wat is er beter dan één backpack met 8 slots.... Twee backpacks met in totaal 16 slots!
-Scavenge alles. In het begin denk je dat je wellicht niet alles nodig hebt, totdat je erachter komt dat als je je infirmary wilt upgraden je net die paar chemicals nodig had die je laatst zag maar niet meenam.
-Koop een car upgrade :P

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-05-2018 07:26 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.