- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 23:38
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
Uiteraard even de achievements bekeken...Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:30:
@uchiha tijntje Sniper Elite 4 Panzer Faust edition is in de aanbieding! 23 piek.
Een van de achievements is om op Authentic Plus te spelen...
With this title update, you will find a new definition of pain and suffering. Authentic Plus is an unforgiving difficulty. There are no checkpoints or auto-saves, so if you happen to die, and you will, you have to start the current mission over again. On top of that, there are no detection notifications and enemies do not call of their searches until either you or they are dead. Simply brutal. It is recommended that you not attempt this difficulty as your first (or even second) playthrough.
This difficulty is quite hard as it disables the HUD completely, objectives do not appear on the map or in the mission, enemies are stronger, you take more damage, there is no icon above tagged enemies, you can’t target focus, you can’t zoom with your scope or binoculars and there is considerable bullet drop and factoring wind. It is recommended that you play this with a co-op partner and stick together as much as possible. Play as stealthily as possible and try not to engage the enemy head on.
Als we kunnen afspreken dat we een jaar de tijd nemen om hem coop uit te spelen dan ga ik hem kopen
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wow je hebt de game al uitgespeeld? ik heb juist moeite met deeltje 2 , heb het eerste deel nu 4 keer uitgespeeld en ben gewoon bij SoD2 opnieuw begonnen omdat het niet goed uitkwam met de resources en er iemand dood was gegaan.uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 07:19:
[...]
Ik vind dit wel een goede stap. Heb de afgelopen 2 weken weer eens BF1 gespeeld. Had het spel een jaar niet meer aangeraakt, maar had laatst in de aanbieding voor 15 euro alle DLC kunnen kopen. Geen geld op zich, maar je ziet dat DLC een playerbase toch wel opsplitst. Zeker nadat de game en enkele DLC packs al lang uit zijn.
Verder ten aanzien van State of Decay 2. Ik heb dit weekend best wel veel gespeeld, waarbij ik 1 keer een community gefinished heb. Ik had deel 1 nooit gespeeld, maar vermaak me er prima mee. Het is geen hoogstaande game qua graphics of gameplay, maar ik heb amper bugs meegemaakt. En als ik ze mee maak zijn het grafische bugs en een keer exiten en continuen lost dat het op. Enige waar ik me wel aan erger, en dat is geen bug, is dat ik onnodig vaak van een watertoren ben geflikkert omdat ik in plaats van de klim animatie te krijgen als ik een ladder benader gewoon over de rand loop. Ze hadden aan het klimmen beter een buttonprompt kunnen koppelen, bijv. press A to climb down.
Ik dacht in mijn 2e playthrough te gaan voor kleinschalig... 4 survivors in plaats van de 7 of 8 die ik in mijn eerste playthrough had. Lekker een kleine base die goed te managen is dacht ik, waarbij ze niet zoveel eten en medicijnen nodig hebben... Maar als een survivor door een juggernaut in tweeën wordt getrokken en juist die survivor bepaalde skills had die je nodig hebt voor het verbeteren van je base is dat ook niet een goed vertrekpuntDus ik ga denk ik deze playthrough afmaken (zit in de laatste missies) en dan ga ik echt voor een grote community met een super de luxe base voorzien van alle gemakken, met een gepimpte auto
Paar tips, niet echt spoilers, maar toch...
spoiler:-Ga niet te snel verhuizen, maar spaar door tot je echt een grotere basis kunt overnemen met meer en grotere slots voor je facilities. Met name een geupgrade garden en een geupgrade infirmary zijn de moeite waard.
-Zorg altijd, maar dan ook altijd dat je brandstof bij je hebt.
-Gebruik je outposts niet voor bedden, maar voor resources.
-Neem een survivor mee op je avonturen. Niet zozeer om mee te vechten, maar als extra pakezel. Wat is er beter dan één backpack met 8 slots.... Twee backpacks met in totaal 16 slots!
-Scavenge alles. In het begin denk je dat je wellicht niet alles nodig hebt, totdat je erachter komt dat als je je infirmary wilt upgraden je net die paar chemicals nodig had die je laatst zag maar niet meenam.
-Koop een car upgrade
Merk een groot positief verschil vergeleken met deel 1
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ja heb een beetje teveel doorgespeeld en redelijk aan de hoofdmissies gehouden in plaats van me echt op de community te richten en die zo goed mogelijk uit te bouwen. En de tijd gaat gewoon erg snel als je op zoek bent naar resources om je community zo tevreden mogelijk te houden. Het voelt gewoon echt niet goed als de community niet happy is... Ik wil ze gewoon cheerful hebben!G_Dragon schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:37:
[...]
Wow je hebt de game al uitgespeeld? ik heb juist moeite met deeltje 2 , heb het eerste deel nu 4 keer uitgespeeld en ben gewoon bij SoD2 opnieuw begonnen omdat het niet goed uitkwam met de resources en er iemand dood was gegaan.
Merk een groot positief verschil vergeleken met deel 1
Nog een minpuntje is het niet kunnen pauzeren. De game speelt gewoon door en dat is niet altijd even handig... Als je bijvoorbeeld met een survivor wilt traden moet je met hem "in gesprek" gaan. Dan krijg je het trade menu, maar dan nog pauzeert de game niet. Als er dan een zombie aan komt loopt die survivor lekker weg om hem de hersenen in te slaan, maar dan sluit het menu dus... Dat mocht best gewoon gepauzeerd zijn.
Verwijderd
Deal! Ik heb hem al gekocht.uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:10:
[...]
Uiteraard even de achievements bekeken...
Een van de achievements is om op Authentic Plus te spelen...
[...]
![]()
Als we kunnen afspreken dat we een jaar de tijd nemen om hem coop uit te spelen dan ga ik hem kopen
Hmm Dirt 4 of SE 4 hmmmm.
Weet iemand nog een leuke xbox live 1 year deal ergens? De mijne verloopt van het weekend namelijk
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Netjes, ik speel juist story en side tegelijk. Helaas zijn ze altijd wel ontevreden of raakt er iets wel op, ondanks ik outposts heb waarvan ik per dag meds of andere resources krijgt. Heb een grote vraag aan jou nu je de story uitgespeeld hebt; kom je ook met de story over alle 3 de mappen heen? Pls zeg me dat de makers dat wel hebben gedaan.uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:47:
[...]
Ja heb een beetje teveel doorgespeeld en redelijk aan de hoofdmissies gehouden in plaats van me echt op de community te richten en die zo goed mogelijk uit te bouwen. En de tijd gaat gewoon erg snel als je op zoek bent naar resources om je community zo tevreden mogelijk te houden. Het voelt gewoon echt niet goed als de community niet happy is... Ik wil ze gewoon cheerful hebben!![]()
Nog een minpuntje is het niet kunnen pauzeren. De game speelt gewoon door en dat is niet altijd even handig... Als je bijvoorbeeld met een survivor wilt traden moet je met hem "in gesprek" gaan. Dan krijg je het trade menu, maar dan nog pauzeert de game niet. Als er dan een zombie aan komt loopt die survivor lekker weg om hem de hersenen in te slaan, maar dan sluit het menu dus... Dat mocht best gewoon gepauzeerd zijn.
Klopt als je aan het traden bent gaat de game gewoon door, dat is zeker een nadeel.
Weet niet of je het al ondekt hebt, maar als jij je savegame verwijderd en op dat slot new game begint kan je random chars kiezen. Enige nadeel is dat je dan met 3 overlevende begint inplaats van 5,
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Even voor de duidelijkheid. Dit is de normale versie toch? Niet incl. DLC?Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:30:
@uchiha tijntje Sniper Elite 4 Panzer Faust edition is in de aanbieding! 23 piek.
Nevermind, gekocht en is de standaard editie
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-05-2018 11:21 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Even in spoilers:G_Dragon schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:07:
[...]
Netjes, ik speel juist story en side tegelijk. Helaas zijn ze altijd wel ontevreden of raakt er iets wel op, ondanks ik outposts heb waarvan ik per dag meds of andere resources krijgt. Heb een grote vraag aan jou nu je de story uitgespeeld hebt; kom je ook met de story over alle 3 de mappen heen? Pls zeg me dat de makers dat wel hebben gedaan.
Klopt als je aan het traden bent gaat de game gewoon door, dat is zeker een nadeel.
Weet niet of je het al ondekt hebt, maar als jij je savegame verwijderd en op dat slot new game begint kan je random chars kiezen. Enige nadeel is dat je dan met 3 overlevende begint inplaats van 5,
Een headset wil ik waarschijnlijk later nog aanschaffen, werken bijvoorbeeld Apple oordopjes om mee te praten?
Once again open up your bag of tricks!
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
De authentic is al uitdagend... wel cool, je moet het spel meerdere keren spelen zodat je weet wat je per level moet doen en waar het is want er wordt nix meer aangegeven... authentic plus..is gewoon flauw..Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:48:
[...]
Deal! Ik heb hem al gekocht.Deze week weinig tijd maar na aankomend weekend moet het gaan lukken aan mijn kant.
die onzin achievement zorgde ervoor dat ik gelijk niet meer alles heb.
wat jammer is, is dat het nooit een 4k/hdr upgrade gehad heeft.. zag er op de x1s schitterend uit maar met al het mooie geweld op de x1x had een update mooi geweest...
Nee, die werken niet. Je hebt een continue piep over de chatmixer. Mijn HS was stuk en dacht tijdelijk Apple oordopjes te gebruiken. Had zelfs nog nieuwe te pakken, maar helaas.SwooX schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:37:
Na meerdere aanbiedingen niet toegehapt te hebben toch maar besloten een One S aan te schaffen. Het is de 1TB Military Green Edition met Battlefield 1 geworden.
Een headset wil ik waarschijnlijk later nog aanschaffen, werken bijvoorbeeld Apple oordopjes om mee te praten?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Maar wat is het verschil tussen Authentic en Authentic Plus? In SE3 Authentic kon je volgens mij ook niet saven. Ik herinner me namelijk wel eens dat we redelijk aan het einde waren en we helemaal overnieuw konden beginnen omdat we het loodje legden? Of herinner ik me dit gewoon niet goedquorumz schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:39:
[...]
De authentic is al uitdagend... wel cool, je moet het spel meerdere keren spelen zodat je weet wat je per level moet doen en waar het is want er wordt nix meer aangegeven... authentic plus..is gewoon flauw..
die onzin achievement zorgde ervoor dat ik gelijk niet meer alles heb.
wat jammer is, is dat het nooit een 4k/hdr upgrade gehad heeft.. zag er op de x1s schitterend uit maar met al het mooie geweld op de x1x had een update mooi geweest...
uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:11:
[...]
Even in spoilers:
spoiler:Als je een community uitspeelt kun je of helemaal opnieuw beginnen of maximaal 3 characters meenemen naar een nieuwe playthrough waarbij, ik althans, automatisch in een andere map terecht kwam.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heeft iemand nog extra handige tips om de Xbox One X Scorpio beter te koelen ?
Hij staat bij mij in een kast waarvan de achterwand niet open is , dit geeft sinds de release dag geen problemen. Hij maakt wel iets meer lawaai wanneer ik games in 4K HDR speel , maar dat vind ik logisch als je meer kracht vraagt.
Alleen de laatste 3 dagen als ik SoD2 of F1 2017 speelt blaast die extreem meer , natuurlijk spelen de warmere tempraturen een grote rol. Vroeg me af of mensen nog extra tips hadden of zelf iets uitgevonden hebben voor extra koeling?
Aan een 12V ventilator een USB stekker solderen en deze in de Xbox oid prikken. Gaat de xbox aan, dan gaat de ventilator rustig draaien. (en dan de warme lucht voor eruit blazen).G_Dragon schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:46:
Vraagje:
Hij staat bij mij in een kast waarvan de achterwand niet open is , dit geeft sinds de release dag geen problemen. Hij maakt wel iets meer lawaai wanneer ik games in 4K HDR speel , maar dat vind ik logisch als je meer kracht vraagt.
Alleen de laatste 3 dagen als ik SoD2 of F1 2017 speelt blaast die extreem meer , natuurlijk spelen de warmere tempraturen een grote rol. Vroeg me af of mensen nog extra tips hadden of zelf iets uitgevonden hebben voor extra koeling?
- quorumz
- Niet online
het is alweer een tijdje geleden dat ik de Authentic achievement heb gehaald maar ik dacht uit mijn hoofd dat je wel kon meeliften op de door het spel gemaakte autosaves. Ik hoop dat in een deel 5 sniperen dan wel beter wordt, het lijkt regelmatig niet accuraat te werken met wind en inslaan en dergelijke).uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:44:
[...]
Maar wat is het verschil tussen Authentic en Authentic Plus? In SE3 Authentic kon je volgens mij ook niet saven. Ik herinner me namelijk wel eens dat we redelijk aan het einde waren en we helemaal overnieuw konden beginnen omdat we het loodje legden? Of herinner ik me dit gewoon niet goed
Al met al 1 van de beste titels van 2017! Erg mee vermaakt en hoop uren in gestopt
Waarom niet het hele meubel meteen aanpakken?. Ik heb 2 x 120 MM (silent) fans gehangen aan een relais die aanschakelt als temperatuur X behaald is en uit gaat zodra deze onder X temperatuur komt. Ideaal; nooit warme lucht in het meubel en gaat helemaal automatischG_Dragon schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:46:
Vraagje:
- (oude) 12 V voeding met 1.5 tot 2 A
- 2 x 120mm (groter of kleiner kan, maar kleiner = minder aiflow= sneller draaien = meer geluid)
- Wat draden c.q kroonsteentjes
- Een schakelrelais, zoeits als dit. Er zijn heel vel soorten hiervan (met en zonder display etc.) en ook goedkoper en duurder te vinden. Maar het gaat om het idee
- Een half uurtje van je tijd
Verwijderd
Het gebruik van het woord 'we' vind ik vreemd.uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:44:
[...]
Maar wat is het verschil tussen Authentic en Authentic Plus? In SE3 Authentic kon je volgens mij ook niet saven. Ik herinner me namelijk wel eens dat we redelijk aan het einde waren en we helemaal overnieuw konden beginnen omdat we het loodje legden? Of herinner ik me dit gewoon niet goed
Authentic wil volgens mij zeggen: geen hud en geen manual saves. Wel checkpoints. Komt wel goed. Of zoals mijn zoon zegt: kat in het makkie.
Nu alleen op zoek naar goedkope vouchers voor game pass. Heb ze voor 18 euro gezien 3 maand, iemand nog betere aanbiedingen gezien? :-)
- quorumz
- Niet online
Waar heb je die van 18 euro gezien? Ik had 1 website moest je ze voor juni redeemen maar die waren allang uitverkochticy schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:01:
Zo, ben weer van een jaartje voorzien qua gold (13 maanden zelfs???)
Nu alleen op zoek naar goedkope vouchers voor game pass. Heb ze voor 18 euro gezien 3 maand, iemand nog betere aanbiedingen gezien? :-)
Edit: 18 euroquorumz schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:17:
[...]
Waar heb je die van 18 euro gezien? Ik had 1 website moest je ze voor juni redeemen maar die waren allang uitverkocht
https://www.g2a.com/en-gb...mZBdb0YAvQsBoCY2cQAvD_BwE
[ Voor 33% gewijzigd door Meneer iCy op 22-05-2018 13:39 ]
- quorumz
- Niet online
Stapelen ze eigenlijk? Wil eigenlijk gelijk 6 maanden bestellen.Romius schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:33:
Goedkoopste die ik nu even gezien heb, is 19,39 euro bij cdkeys: https://www.cdkeys.com/xb...h-xbox-game-pass-xbox-one
Yup,ik koop vaak 2 x 1 jaar en die kan ik achter elkaar invoeren waardoor je effectief 2 jaar verlengt.icy schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:22:
[...]
Stapelen ze eigenlijk? Wil eigenlijk gelijk 6 maanden bestellen.
Jep dat kan gewoon, ik heb toen 9 maanden gestapeld.icy schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:22:
[...]
Stapelen ze eigenlijk? Wil eigenlijk gelijk 6 maanden bestellen.
Edit: too late
Ik zal vanavond ook eens kijken SoD2, maar ik vrees dat het voor mij teveel gedoe is, als ik het zo lees
[ Voor 22% gewijzigd door Romius op 22-05-2018 15:33 ]
Werkt dit hetzelfde als het activeren van een braziliaanse gold abbonement? Dus met VPN activeren.
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 22-05-2018 15:54 ]
Hmm, ook wel benieuwd naar, dan zou het helemaal een goedkope deal wezen.icy schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:50:
https://www.g2a.com/en-gb...ed-states-i10000080969008
Werkt dit hetzelfde als het activeren van een braziliaanse gold abbonement? Dus met VPN activeren.
Was het niet recent dat ze aantal bans hebben uitgedeeld met mensen die 'grijze' codes gingen redeemen?icy schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:50:
https://www.g2a.com/en-gb...ed-states-i10000080969008
Had nog wat uurtjes extra in SOD2 zitten, hoewel leuk, zit er imho veel gescript en 'balans' in het spel. Die verplichte spawns bij plaguehearts, allies die na 1 afgewezen missie meteen vertrekken, 1 group die je verplicht moet aanvallen en je nooit optie krijgt tot friendly, nog even buiten die verplichte onzin in je basis zelf (met name morale). Snap wel dat ze wat dynamiek moeten houden, maar gooi dat dan ook 2 kanten op en laat bv loot respawnen of dat bepaalde zombies dingen kunnen droppen.
Begin was ik nog veel bezig alles rondom m'n basis 'schoon' te houden, tot ik merkte dan dit 0,0 uitmaakt en bv die attacks op je basis gewoon scripted zijn met spawns.
[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 22-05-2018 16:58 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:55
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
GluonC schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:37:
State of Decay 2 word door niemand gespeeld hier? Geen topic over te vinden en ook hier lijkt niemand interesse voor de game te hebben. Wat een lelijk spel zeg, om te janken
Zin in volgende week
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Aan het trollen?GluonC schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:37:
State of Decay 2 word door niemand gespeeld hier? Geen topic over te vinden en ook hier lijkt niemand interesse voor de game te hebben. Wat een lelijk spel zeg, om te janken
Mocht je het serieus bedoelen, lees de laatste 5 pagina's of zo eens door zou ik zeggen...
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
De post boven de jouwe gaat over Sod2. Lijken toch aardig wat mensen te zijn die ondanks de bugs en matige graphics lol hebben met de gameplay. Het is ook niet mijn type spel en vind het ook lelijk eruit zien. Maar ik houd mijn emoties vrij vlak erover.GluonC schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:37:
Jij hebt je azijn beker in een keer helemaal leeg gedronken zie ikGluonC schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:37:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Directe post boven jeGluonC schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:37:
Lelijk? Absoluut niet. Animaties zijn aardig netjes uitgewerkt, goed je kan niet normaal op stenen staan, maar de gameplay zelf is aardig netjes.
http://xboxclips.com/Sine...77-4d18-87dd-349a5441b75b
(goed, was een douchbag met z'n hoodie en koste me -25 morale
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 22-05-2018 18:22 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://www.resetera.com/...40p-support-coming.44130/XBOX ONE X AND PLAYSTATION 4 PRO SUPPORT
We have increased the resolution to 1728p on the Xbox One X, and 1440p on the PlayStation 4 Pro, while maintaining 50% render scaling (same as before). We are currently working on dynamically increasing the render scaling when performance allows it. This will allow for better render quality in low-complexity scenes, while maintaining 60 fps at all times by adjusting the render scaling dynamically. We do not have an ETA for when this additional dynamic render scaling will be implemented.
Xbox One situation:
Xbox One is 1600 x 900. Xbox One X now at 3072 x 1728. 368,64% increase.
PS4 situation:
PS4 is at 1920 x 1080. Playstation 4 Pro now at 2560 x 1440. 177,78% increase.
With 50% resolution scaling on both.
[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 22-05-2018 18:19 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Kan er ook niets over vinden dat het wel of niet zou werken 🤐Romius schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:30:
[...]
Hmm, ook wel benieuwd naar, dan zou het helemaal een goedkope deal wezen.
- quorumz
- Niet online
5june! yes... Ubisoft is wel Uber bezig! Zo'n beetje alle latere games X enhanced/4k/hdr combi van updates, ongelooflijk hoeveelheid gratis content / events voor die games..v8power67 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:18:
Rainbow Six: Siege | Initial Xbox One X (1728p) and PS4 Pro (1440p) Support Coming
[...]
https://www.resetera.com/...40p-support-coming.44130/
The Crew 2, Skulls & Bones, The Division 2 en de geruchtenmolens voor splintercell, of watch dogs 3... pick my $$$
@ Bungie; zo moet het dus en niet zoals Destiny 2
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat verklaard waarom ik eerder geen resources vond
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Hahaha dat verklaart idd een heeeeele hoopDonstil schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:09:
Fuck kom er nu pas achter dat je in SOD2 de extra rugzak niet moet omzetten in spullen maar op een bepaalde plek moet dumpen![]()
Dat verklaard waarom ik eerder geen resources vond
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Komt volgens mij door de unlocked frame rate en daardoor framepassing issues heeft.Rivanov schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:11:
SOD2 loopt echt slecht op mijn Xbox One X. Erg sluggish. Meer mensen last van?
Draait vaak net iets boven de 30fps ipv locked 30fps.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het is op deze manier voor mij echt niet te spelen.v8power67 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:13:
[...]
Komt volgens mij door de unlocked frame rate en daardoor framepassing issues heeft.
Draait vaak net iets boven de 30fps ipv locked 30fps.
Niet dat de game überhaupt mijn genre is, maar omdat het in Game Pass zit wilde ik het wel eens proberen. Maar als het dan ook nog eens een slechte performance heeft dan haak ik nog sneller af.
[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 22-05-2018 21:15 ]
Nee loopt prima hier.Rivanov schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:11:
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik heb een keer gehad dat die idd erg “sluggish” was. Maar een keer exiten en continue hielp bij mij.Rivanov schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:11:
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 00:37
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Andere irritatie is dat auto's heel makkelijk vast te rijden zijn. Enige manier om ze dan los te krijgen is om er met een andere auto tegenaan te rijden. Vooral met mn military vehicle is het irritant want dat is wel een fijne bak. En ik mis een overzicht van wanneer een wapen bijna kapot gaat raken (nog voor ie geel wordt) of de auto stuk gaat. Want dan zou ik een wapen bv niet meer meenemen of meer gaan zoeken naar repair kits. Overigens vind ik die repair kits regelmatig achterin kapotte auto's (die pickups bv).
Inventory management en je community tevreden houden vind ik toch wel wat veel werk kosten waardoor de game een heleboel vrijheid weg neemt. Ik snap waar het voor is, maar het verhuld ook een beetje het gebrek aan diepgang. Sure je kunt werken naar de grootste basis, vriendelijke buren en wat missies doen, maar overall vind ik de game nog wel wat karig. En met die autospawn zombies, is ook op dat vlak weinig progressie. Hearts zijn met guns (shotgun en assault rifle) goed te doen en infestations doe ik veelal met de auto ipv te voet. Maar het is allemaal zo'n end rijden en met de vermoeidheid kun je ook niet effe lekker door gaan.
Al met al vind ik het voorlopig nog wel vermakelijk, maar ik mis een beetje de diepgang om me weken zoet te houden. Ik snap de gematigde reviews wel en hoop dat er nog wel wat extra content bij komt of de game je wat meer vrijheid geeft in het exploren van de wereld, want momenteel vind ik het ook geen full price waard.
Edit: Aaw Nice, nadat je auto is “uitgebrand” kun je de rugzakken er gewoon nog uithalen.
[ Voor 43% gewijzigd door Donstil op 22-05-2018 23:48 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nou is de interne HDD van de One X snel zat maar heeft iemand (met recente Xbox firmware) nog een opinie over de zin/onzin van een SSD? Heb mijn oog op een Samsung T5 of een WDC MyPassport in ieder geval.
- quorumz
- Niet online
Gelukkig is de interne HDD van de X1X al een heel stuk sneller maar ja een externe SSD is nog sneller (verschil met een externe HDD is minimal).MAX3400 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:30:
Vakantiegeld al binnen? Zit er toch aan te denken om een externe SSD aan de One X te hangen. In ieder geval voor Forza Motorsport 7 maar ook voor State of Decay 2.
Nou is de interne HDD van de One X snel zat maar heeft iemand (met recente Xbox firmware) nog een opinie over de zin/onzin van een SSD? Heb mijn oog op een Samsung T5 of een WDC MyPassport in ieder geval.
Ik zou de goedkoopste SSD nemen en in een hoesje stoppen, goedkoper dan T5 of WDC). Of een Crucial M500 m2 met hoesje
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Persoonlijk vind ik een externe SSD praktisch een must. Ik speel veel Battlefield 1 en ik had toen ik de switch maakte naar de XB1X mijn externe SSD omgezet naar opslag apparaat om in 4K op te kunnen nemen.MAX3400 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:30:
Vakantiegeld al binnen? Zit er toch aan te denken om een externe SSD aan de One X te hangen. In ieder geval voor Forza Motorsport 7 maar ook voor State of Decay 2.
Echter... De laadtijden werden gewoon absurd. Vervolgens toch maar weer de SSD omgezet voor de XB1 games en dat was echt een wereld van verschil. Ja, de standaard HDD van de XB1X is opzich zelf staan sneller dan die van de XB1(S?). Maar met een externe SSD zag ik persoonlijk enorme verschillen qua laadtijden.
Als ik dan bijv. met de interne HDD een map ging inladen, dan was ik zo 1 tot 1,5 minuut kwijt. Met de externe SSD nog geen 30 tot 45 seconden. Hetzelfde voor The Witcher 3 trouwens. Waarbij ik eerst een sigaretje kon roken tijdens het inladen, heb ik met de SSD schijf geeneens tijd om hem te maken en op te steken en hij is al ingeladen
Is dat niet alleen bij de One (S) zo? De oudere modellen hebben meer last van de limitatie van de hardware toch? (En dacht iets te lezen dat USB ook via de SATA interface gaat, waardoor je met die SATAII limitatie zit.) Weet niet zeker of de One X al wel SATAIII en een fatsoenlijke USB interface heeft?quorumz schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:45:
[...]
Gelukkig is de interne HDD van de X1X al een heel stuk sneller maar ja een externe SSD is nog sneller (verschil met een externe HDD is minimal).
Ik zou de goedkoopste SSD nemen en in een hoesje stoppen, goedkoper dan T5 of WDC). Of een Crucial M500 m2 met hoesje
Verder moet je bij losse behuizingen voor schijven opletten dat de controller de snelheid aankan, helaas zelf ondervonden.
Ik heb zelf ook een account en daar heb ik geen probleem mee, kan door middel van een code inloggen.
[ Voor 11% gewijzigd door joecks op 23-05-2018 09:56 ]
Ik had hetzelfde probleem met een tweede account op m'n Xbox, in eerste instantie kon ik de code gebruiken, maar opeens (na de update volgens mij) kreeg ik telkens het wachtwoord scherm. Bij mij was de oplossing door opnieuw in te stellen dat vrij gebruik van het account mag onder de instellingen, tot nu toe niet meer de melding gezien.joecks schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:56:
Mijn zoon (10 jaar) heeft een account op de Xbox One ... Soms gaat inloggen gewoon goed maar regelmatig moet hij zijn wachtwoord van het Microsoft account invoeren om de Xbox te kunnen gebruiken. Dit is erg omslachtig en ik kan nergens iets vinden omdat uit te zetten. Login staat al ingesteld om een code te gebruiken maar daar vraagt de Xbox niet eens om.. Iemand ervaring met dit probleem ?
Ik heb zelf ook een account en daar heb ik geen probleem mee, kan door middel van een code inloggen.
Verwijderd
Voor mij maakte externe ssd tov interne HD op de X nauwelijks verschil. Ik heb niet met een stopwatch er naast gezeten maar voor mijn gevoel is het de honderd piek niet waard voor mijn X. Wel merkte ik het verschil op de S heel erg. Als ik die eens aanzwengel dan baal ik altijd van de traagheid van laden bij zowel de externe HD (geen ssd) en interne schijf.MAX3400 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:13:
Voldoende gelezen; er komt dus een externe SSD. Ga niet zelf spelen met random enclosures; zal nog wat reviews lezen maar wil gewoon een kant & klare; inprikken; data moven.
Maar meningen verschillen natuurlijk. Als je meer plezier hebt van een net snellere schijf, gewoon halen.
You can pause! As in there is a way to truly suspend gameplay in single-player. To do so you need to disable multiplayer in the settings. Go to Settings > Multiplayer > Offline and then pausing will work like it truly should.uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:47:
[...]
Bron: http://m.ign.com/wikis/state-of-decay-2/Tips_and_Tricks
Dat werkt dus niet als je een conversation hebt met NPC's...blindsight schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:17:
[...]
You can pause! As in there is a way to truly suspend gameplay in single-player. To do so you need to disable multiplayer in the settings. Go to Settings > Multiplayer > Offline and then pausing will work like it truly should.
Bron: http://m.ign.com/wikis/state-of-decay-2/Tips_and_Tricks
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ben ook benieuwd naar deze game. Lang gewacht op een tennis game op de xbox one.Robolokotobo schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:01:
Tennis world tour is al beschikbaar in de store. Iemand deze al gespeeld? Ik kan geen reviews vinden. Alleen een paar consumenten reviews op metacritic die zachts gezegd niet te spreken zijn over de game
Er is een draadje binnen tweakers over deze game. Ook daarbij zijn de opmerkingen niet echt optimistisch...
Tennis World tour
Gewoon vuurwerk en boomboxes meenemen; en af en toe een survivor uit je auto trappen!uchiha tijntje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:03:
Ik ben erg benieuwd hoe ik 10k aan zombies ga killen... heb er nu iets van 2.7k gehad. Ik denk dat ik daarvoor lekker bij plague hearts ga rondrijden met een geüpgrade vehicle met zwaailichten en de claxon aan
- Martinspire
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Hoe ben jij eigenlijk aan de mechanic skill gekomen dan? De meeste survivors die ik tegenkom hebben geen slot over en er is ook niemand die deze kant op wil qua kennis. En ik heb ook nergens nog zo'n kit gevonden.uchiha tijntje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:03:
Ik ben erg benieuwd hoe ik 10k aan zombies ga killen... heb er nu iets van 2.7k gehad. Ik denk dat ik daarvoor lekker bij plague hearts ga rondrijden met een geüpgrade vehicle met zwaailichten en de claxon aan
Geen idee of de startend duo gelijk is in het verhaal, maar die leger-griet heeft een slot vrij.Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:41:
[...]
Hoe ben jij eigenlijk aan de mechanic skill gekomen dan? De meeste survivors die ik tegenkom hebben geen slot over en er is ook niemand die deze kant op wil qua kennis. En ik heb ook nergens nog zo'n kit gevonden.
Ik wist eerst niet dat die boeken dus op de character komen die je hebt, was mijn foutje wat ik toen met hem deed : X
http://xboxclips.com/Sine...77-4d18-87dd-349a5441b75b
Pleague hearts heb ik nu aardig door, moet er nog 2 op de map en ben klaar, gewoon sneaky rond gaan tot ik de kamer heb gevonden, raampje spotten en vrachtlading aan granaten en napalm erin gooien. Snel terug naar de auto (heb zo'n leger pickup), zombies neerrijden en weer opnieuw
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 23-05-2018 13:13 ]
Is dat niet dat scherm dat je moet confirmen dat je zoon, als die minderjarig is, in je family account zit? (Schrijven ze €0,50 voor af van je credit card). Als je dat niet doet blijft die melding komen.joecks schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:56:
Mijn zoon (10 jaar) heeft een account op de Xbox One ... Soms gaat inloggen gewoon goed maar regelmatig moet hij zijn wachtwoord van het Microsoft account invoeren om de Xbox te kunnen gebruiken. Dit is erg omslachtig en ik kan nergens iets vinden omdat uit te zetten. Login staat al ingesteld om een code te gebruiken maar daar vraagt de Xbox niet eens om.. Iemand ervaring met dit probleem ?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Hmmm, geen idee eigenlijkMartinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:41:
[...]
Hoe ben jij eigenlijk aan de mechanic skill gekomen dan? De meeste survivors die ik tegenkom hebben geen slot over en er is ook niemand die deze kant op wil qua kennis. En ik heb ook nergens nog zo'n kit gevonden.
Ik heb een keer een medium vehicle upgrade gekocht voor 400 influence van die special trader die 1 keer in de zoveel tijd langs komt en dan 4 uur blijft. Ik had toen een community van 6 mensen ofzo dus wellicht dat een van die personen de mechanic skill had?...
Het is wel relaxed om zo'n auto te hebben. Ik was de mijne weer kwijt toen ik de eerste keer de storyline uitspeelde... In mijn tweede playthrough heb ik hem nog niet kunnen vinden (ook niet actief gezocht trouwens).
Nee dat is allemaal al ingesteld... Ik heb nu een aantal keren de login methode aangepast zoals @Louw Post aangaf , eens zien of het nu wel goed gaatUltraSub schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:21:
[...]
Is dat niet dat scherm dat je moet confirmen dat je zoon, als die minderjarig is, in je family account zit? (Schrijven ze €0,50 voor af van je credit card). Als je dat niet doet blijft die melding komen.
Fijn.. Koop ik met m'n domme kop FIFA 18 voor €23 waarbij je EA Access voor moet hebben. Wil ik EA Access aanschaffen, kun je niet met iDeal betalen...
[ Voor 45% gewijzigd door SwooX op 23-05-2018 15:48 ]
Once again open up your bag of tricks!
Dus! wie wilt er gratis en voor niets een maand Game Pass? /*/ LET OP : ALLEEN VOOR NIEUWE GP ABONNEES /*/ DM mij dan even. Eerst komt eerst maalt. enz.
Ja kunt ergens PayPal koppelen aan je Microsoft account en anders, van die cadeaukaarten kopen in een winkel. of via een reseller als CDkeys.com ofzoiets een code kopen. Maar dat is vast in dit topic vast zo een 12000x besprokenSwooX schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:39:
Vandaag Xbox binnen gekregen! Jezus wat is het weer wennen en moeilijk om met controller te spelen.
Fijn.. Koop ik met m'n domme kop FIFA 18 voor €23 waarbij je EA Access voor moet hebben. Wil ik EA Access aanschaffen, kun je niet met iDeal betalen...Wat nu?
[ Voor 4% gewijzigd door PL3X4N op 23-05-2018 16:13 ]
- Martinspire
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Klinkt cool. Gaat die auto dan ook niet meer stuk door roadkills of blijft dat gebeuren? Zag overigens dat als je de deuren gebruikt, dit minder of geen damage doet aan de auto (dunno why). Deuren kunnen er wel weer af gaan, heb ik gemerkt, dus of dat zo handig is, weet ik niet.uchiha tijntje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 14:05:
[...]
Hmmm, geen idee eigenlijkWist niet eens dat dat nodig was
Ik heb een keer een medium vehicle upgrade gekocht voor 400 influence van die special trader die 1 keer in de zoveel tijd langs komt en dan 4 uur blijft. Ik had toen een community van 6 mensen ofzo dus wellicht dat een van die personen de mechanic skill had?...
Het is wel relaxed om zo'n auto te hebben. Ik was de mijne weer kwijt toen ik de eerste keer de storyline uitspeelde... In mijn tweede playthrough heb ik hem nog niet kunnen vinden (ook niet actief gezocht trouwens).
Ik maak anders wel effe een topic aan, want we hebben het er toch veel over en leidt een beetje af
Edit:
Tadaa: \[Xbox/PC] State of Decay 2
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2018 16:59 ]
Stond net op punt hem aan te schaffen, maar ik ga nu toch maar even wachten denk ikCUPCAKESENSE schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:06:
[...]
Ben ook benieuwd naar deze game. Lang gewacht op een tennis game op de xbox one.
Er is een draadje binnen tweakers over deze game. Ook daarbij zijn de opmerkingen niet echt optimistisch...
Tennis World tour
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Kunnen we hier eens een keer over een exclusive lullen, komt er weer een apart topic....Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:30:
Ik maak anders wel effe een topic aan, want we hebben het er toch veel over en leidt een beetje af
Edit:
Tadaa: \[Xbox/PC] State of Decay 2
Verwijderd
Martin is bang dat hij zijn karmakeizerschap xbox kwijt raakt.justifire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:04:
[...]
Kunnen we hier eens een keer over een exclusive lullen, komt er weer een apart topic....
____
Zie op reddit allemaal dingen over Halo 6 langskomen. Hoewel ik 4 en 5 niet echt briljant vond (wel goed, niet top) , heb ik wel weer zin in grunts headshotten (inclusief bijhorende yay)
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
- Martinspire
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Als ik de video's bekijk is ie sowieso te duurWom schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:03:
[...]
Stond net op punt hem aan te schaffen, maar ik ga nu toch maar even wachten denk ik
Verwijderd
Net uitgespeeld. Topspel. Ik miste bij AC de laatste versies het stukjes geschiedenisles. Dat is bij deze weer dik in orde. Er kwamen weer allerlei dingen terug uit projectjes over Egypte in groep 6. Verder zit er wat rpg meuk in. Maar dat is bijna niet hinderlijk. Enige matige vond ik het vechten. Dat zit tussen lekker dom simpel zoals AC altijd geweest is en Dark Souls dat je echt je best moet doen. Nadat je level 10 bent is alles gelukkig weer een peulenschil en kun je doen wat je wil.nexhil schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:13:
https://www.g2a.com/en-gb...&utm_campaign=cheap_games
Via pepper Assassins Creed origins 19 uuuuro
en uitgespeeld. hmmm alleen tijden het eindspel ed verloren toen ik en die andere met een jaggernout aan het spelen waren kuch kuch had alleen maar pillen en snacks. naast handwapen en geweer.
[ Voor 12% gewijzigd door steppert op 23-05-2018 22:21 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
HDR10 4K ULTRA HD
https://www.microsoft.com...ilentAuth=1&wa=wsignin1.0
[ Voor 60% gewijzigd door justifire op 23-05-2018 23:22 ]
- Martinspire
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Meer verdedigingsopties, uitgebreide animaties, meer teamplay en meer customization. Plus geen premium meer. Het feit dat je nu zelf iets moet doen om te healen en dat je minder ammo hebt maar deze bij meer mensen kunt halen (en van lijken) lijkt me erg boeiend. Je healing is ook niet meer tot 100% maar je krijgt maar een deel terug. Ook kan iedereen elkaar reviven maar niet iedereen maakt je dan weer 100%.
Het hele stuk lijkt erop dat de snelheid terug gaat en dus ook minder mensen objectives gaan aanvallen of dit veel behoudender gaan doen (kwetsbaarder, minder ammo). Ook geen auto-spotting meer is gewoon erg tof en minder COD-gameplay door alleen naar de minimap te kijken.
Hoe meer ik ervan hoor, hoe meer zin ik er in heb omdat het echt wat anders lijkt te doen en eindelijk ook meer wegtrekt van COD e.d. (qua snelheid en tactiek).
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Je vergeet het belangrijkste nog : op één van de mp maps word er gevochten in Rotterdam !Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:33:
Ik ben wel hyped over BF5. Niet zozeer vanwege de trailer, maar meer vanwege de overige info die vrij is gekomen, bv door Jackfrags:
[video]
Meer verdedigingsopties, uitgebreide animaties, meer teamplay en meer customization. Plus geen premium meer. Het feit dat je nu zelf iets moet doen om te healen en dat je minder ammo hebt maar deze bij meer mensen kunt halen (en van lijken) lijkt me erg boeiend. Je healing is ook niet meer tot 100% maar je krijgt maar een deel terug. Ook kan iedereen elkaar reviven maar niet iedereen maakt je dan weer 100%.
Het hele stuk lijkt erop dat de snelheid terug gaat en dus ook minder mensen objectives gaan aanvallen of dit veel behoudender gaan doen (kwetsbaarder, minder ammo). Ook geen auto-spotting meer is gewoon erg tof en minder COD-gameplay door alleen naar de minimap te kijken.
Hoe meer ik ervan hoor, hoe meer zin ik er in heb omdat het echt wat anders lijkt te doen en eindelijk ook meer wegtrekt van COD e.d. (qua snelheid en tactiek).
(En geen seasonpass / premium meer, dlc maps worden gefinancieerd met de verkoop van skins)
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 23-05-2018 23:43 ]
Ik lees inmiddels aardig wat verhalen van mensen die gebanned werden van Xbox Live, omdat er nooit betaald is voor die codes bij G2A. Is dus wel een risico.nexhil schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:13:
https://www.g2a.com/en-gb...&utm_campaign=cheap_games
Via pepper Assassins Creed origins 19 uuuuro
Balance schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:47:De Preview van de Mei 2018-update voor de Xbox One wordt nu naar de Delta en Omega-rings uitgerold, wat betekend dat hij bijna klaar is. De belangrijkste nieuwe toevoeging is de 120Hz-ondersteuning voor de Xbox One S en One X op 1080p- en 1440p-schermen. Als je de update nu al wilt installeren kan het via het Xbox Insider Program.
Samen met de FreeSync-ondersteuning biedt dit heel veel mogelijkheden om spellen veel vloeiender over te laten komen in een breed spectrum aan refresh-rates. Als de frame-rate net niet de 60fps haalt is het beeld met FreeSync veel vloeiender, terwijl van elke fps boven de 60Hz geprofiteerd kan worden met een 120Hz-monitor.
1080p 120Hz FreeSync-monitoren beginnen vanaf ongeveer €200, terwijl 1440p 120Hz FreeSync-monitoren vanaf ongeveer €350 verkrijgbaar zijn.
| 120Hz Video Refresh Rate Support Console owners already enjoy variable refresh rates, the option of 1440p resolution, and auto low latency mode (read more about that here). In this update, we’re adding support for additional panel refresh rates. Gamers using monitors and televisions that support a 120Hz refresh rate can now turn on 120Hz support for 1080p and 1440p output resolutions on Xbox One S and Xbox One X. This high refresh rate option means you can now take full advantage of displays with 120Hz capabilities. High refresh rate support can provide a smoother gaming experience and lower latency on some displays, and games may benefit from reduced tearing and stuttering via 120Hz output. |
Nog niet heel veel games die hoger gaan dan 60fps, maar bij de games die dat doen maakt het zeker een groot verschil, helemaal in combinatie met FreeSync.
Ik vind de trailer een beetje teveel actie en heb me vraagtekens bij de robotachtige arm van die vrouw, de gameplay ziet er ontzettend goed uit. Nu hopen op een mooie offline campain mode met een goed diepgaand verhaal over de WWII!
Ik las dat ze een gehele map aan Rotterdam gewijd hebben die zich over drie dagen steeds verder in puin ziet vallen.
Mij hebben ze
Verwijderd
Met jou veel Amsterdammers.PepieNL schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:05:
Het is maar een simpele haak hoor
Ik las dat ze een gehele map aan Rotterdam gewijd hebben die zich over drie dagen steeds verder in puin ziet vallen.
Mij hebben ze
Als ik de trailers zie begint het weer te kriebelen. Terwijl ik vorige week nog zei dat BF me gestolen kan worden.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Maar guess what ?PepieNL schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:05:
Het is maar een simpele haak hoor
Mij hebben ze
De volgende ronde hebben wij Rotterdammers het hele spulletje al weer recht getrokken, niet lullen maar poetsen !!
"wij"?? Sinds wanneer game jij binnen de gemeente grens van Rotterdam? ;-)justifire schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:55:
[...]
Maar guess what ?
De volgende ronde hebben wij Rotterdammers het hele spulletje al weer recht getrokken, niet lullen maar poetsen !!
BF V ziet er wel heel vet uit, overigens.... De Miramar map is speelbaar op de gewone PUBG servers!
Cogitationis poenam nemo patitur
Zal mij benieuwen
Ben over de multiplayer van Halo 5 wel te spreken. Een gelijkwaardige of nog betere MP in Halo 6 is voor mij een reden de game te kopen. De SP boeit me niet zo.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:12:
[...]
Martin is bang dat hij zijn karmakeizerschap xbox kwijt raakt.
____
Zie op reddit allemaal dingen over Halo 6 langskomen. Hoewel ik 4 en 5 niet echt briljant vond (wel goed, niet top) , heb ik wel weer zin in grunts headshotten (inclusief bijhorende yay)
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
@Bullet NL pak de popcorn er maar bij :
[YouTube: https://youtu.be/5Ez9hLazt5o]
Miramar en misschien nog wel groter nieuws : added gestures !
[ Voor 41% gewijzigd door justifire op 24-05-2018 19:58 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik vind het wel geinig dat ze 2 jaar geleden het hardst lachte om call of duty infninity warfare en nu zijn ze zelf aan de beurt.uchiha tijntje schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:33:
Ik dacht gezellig even te kijken in het battlefield 5 topic. Maar jeetje, wat zit daar een negativiteit. Daar kunnen wij in onze terugkerende consolewars hier nog veel van leren.
Ik kan niet wachten op Battlefield 5. Echt superveel zin in!uchiha tijntje schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:33:
Ik dacht gezellig even te kijken in het battlefield 5 topic. Maar jeetje, wat zit daar een negativiteit. Daar kunnen wij in onze terugkerende consolewars hier nog veel van leren.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik ookRivanov schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:33:
[...]
Ik kan niet wachten op Battlefield 5. Echt superveel zin in!
Dit topic is gesloten.
![]()
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.