Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.652 views
Just Cause 3 uitgespeeld. Erg veel plezier aan beleefd voor die 7,50 euro dat ik er voor betaald heb. Moest wel de One S echt uit mijn kast halen omdat anders de performance teveel last had van de warmteontwikkeling. :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:53

Meneer iCy

swarma

Wom schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:12:
Just Cause 3 uitgespeeld. Erg veel plezier aan beleefd voor die 7,50 euro dat ik er voor betaald heb. Moest wel de One S echt uit mijn kast halen omdat anders de performance teveel last had van de warmteontwikkeling. :+
Ja daar kwam ik laatst ook achter met PUBG, sindsdien staat die boven op de tv meubel want in de tv meubel kan ik niet meer ruimte vrij maken.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:25

Sagat

Is pappa x2!

icy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:54:
Grmbl, wordt dubbel genaaid met die overcooked in de sale laatst (heb hem voor de volle pond onlangs gekocht) en nu zit die ook in de game pass abbonement.
Ja dat is waarom ik firewatch nu ook niet mee neem (ik zag voorbij komen dat de game in de store nu maar 5 euro is) maar heb nog zoveel te spelen dat zelfs dat teveel is voor iets wat ik niet gelijk ga spelen.

10 second ninja DONE

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sagat schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 12:37:
[...]

Ja dat is waarom ik firewatch nu ook niet mee neem (ik zag voorbij komen dat de game in de store nu maar 5 euro is) maar heb nog zoveel te spelen dat zelfs dat teveel is voor iets wat ik niet gelijk ga spelen.
Jup, ik verwacht dat die ook wel in de game pass komt gezien die nu in de sale is.

Ze zijn wel lekker bezig met de game pass abbonement toevoegingen. Game Pass zal hier wel blijven zoals het er nu uit ziet, want er zitten vele titels in die ik wil spelen naast de rest die ik ook wil spelen :+

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Gamepass is idd een killer feature, ik heb nu nog ea acces en krijg ook via gold en psplus al veel leuke games anders had ik het al genomen. Misschien als mijn ea acess afloopt :)

10 second ninja DONE

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Stapelen de 3 month vouchers van gamepass gewoon? Zie de 3 month vouchers voor 18 euro namelijk en wil binnenkort voor een half of jaar aanschaffen :)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:56

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 19:40
uchiha tijntje schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:55:
Oeeeh, wederom nieuwe DLC van Super Lucky's Tale!

Me happy!

Vind het ondanks de minder positieve reviews echt een vermakelijke game :)
Had jij nou een X? Ik had hem eens geprobeerd in de game pass maar was er om een of andere reden echt heel slecht in, viel zelfs regelmatig gewoon van de rand van een platform af. Zag echter in een review dat ze hem voor de X veel beter vonden dan voor de gewone omdat de 30 fps met bijbehorende extra inputlag de game veel lastiger maakte.
Ik heb hem wel voor de PC gedownload (echt cool dat dat dus ook kan met game pass!) maar nog niet aan toegekomen om te proberen. Ben wel benieuwd of hij op hoge framerate en mijn lage latency game monitor dan inderdaad een stuk beter gaat.

Gamertag: FinrazielNL

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
icy schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 13:14:
Stapelen de 3 month vouchers van gamepass gewoon? Zie de 3 month vouchers voor 18 euro namelijk en wil binnenkort voor een half of jaar aanschaffen :)
Jup, ik had er 3 aangeschaft in maart en geactiveerd tot december.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Romius schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:33:
[...]

Jup, ik had er 3 aangeschaft in maart en geactiveerd tot december.
Mooi, 3 maand is goedkoper dan een half jaar

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Wow had me niet eens gerealiseerd dat gamepass ook play anywhere was.....damn dat is helemaal een sweet deal! (even naar het WAG comitee om een pc upgrade te laten accoderen :P )

10 second ninja DONE

Finraziel schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:33:
[...]

Had jij nou een X? Ik had hem eens geprobeerd in de game pass maar was er om een of andere reden echt heel slecht in, viel zelfs regelmatig gewoon van de rand van een platform af. Zag echter in een review dat ze hem voor de X veel beter vonden dan voor de gewone omdat de 30 fps met bijbehorende extra inputlag de game veel lastiger maakte.
Ik heb hem wel voor de PC gedownload (echt cool dat dat dus ook kan met game pass!) maar nog niet aan toegekomen om te proberen. Ben wel benieuwd of hij op hoge framerate en mijn lage latency game monitor dan inderdaad een stuk beter gaat.
Ik heb hem inderdaad enkel op de X gespeeld. Ik heb geen vreemde zaken opgemerkt. Weet trouwens ook niet of die op 60 FPS draait ofzo :P.

Het is een beetje een aparte 3d platformer omdat je de camera niet vrij 360 graden kan draaien en daardoor sommige jumps wellicht wat onnatuurlijk aanvoelen. Ik ga hem morgen even lekker uitspelen :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:37
Én 4K60, zelfs met 155 npc's op het scherm op de One X :9 . Tenminste, dat is wat de lead designer ons wil doen geloven in een interview wat ik gisteren zag op YouTube. Wie zijn wij om daar aan te twijfelen, toch?

Fout, ik was in de war met Shadow of the Tomb Raider. My bad!

[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 03-05-2018 10:47 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sagat schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:27:
Wow had me niet eens gerealiseerd dat gamepass ook play anywhere was.....damn dat is helemaal een sweet deal! (even naar het WAG comitee om een pc upgrade te laten accoderen :P )
Vergiffenis is makkelijker dan toestemming vragen ;-)

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

haha als ik mijn kast niet upgrade gaat ze het nooit merken, maar ze is accountant, het uitgegeven bedrag zal opgemerkt worden :P

Verder heb ik een xbox one dus 95% van de games speel ik dan net zo lief daarop, bijvoorbeeld een halo of gears zou ik liever op een (maar dan wel up 2 date dan) pc zou spelen.

10 second ninja DONE

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:26

v8power67

Psn: Mausosaurus

DutchOwnage schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:30:
[...]

Én 4K60, zelfs met 155 npc's op het scherm op de One X :9 . Tenminste, dat is wat de lead designer ons wil doen geloven in een interview wat ik gisteren zag op YouTube. Wie zijn wij om daar aan te twijfelen, toch?

Fout, ik was in de war met Shadow of the Tomb Raider. My bad!
4k 30 en 1080p/60 ;)

https://www.resetera.com/...ps-and-1080p-60fps.40075/

Was een fout van de dev die zei dat 4k/60 was. Bedoelde dus 4k modus en 60fps modus.
En als je ziet hoeveel moeite de xox al heeft om 60fps te houden in rotr op 1080p/60, dan is 4k/60 gewoon weg niet mogelijk. Tenzij ze echt voor low graphics gaan.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:37
kansloze discussie aanhalen, beter van niet

[ Voor 72% gewijzigd door Chaoss op 03-05-2018 19:19 ]

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-10 10:24
Ik sta op het punt om een turtle beach headset (Stealth 700) te kopen op amazon.de.
We wonen in Zweden, waar de headset vele malen duurder is.
Ik heb destijds bij de introductie de Xbox One ook daar gekocht en niks bijbetaald. Zou dat met de headset ook zo zijn?
Schimanski schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:40:
Ik sta op het punt om een turtle beach headset (Stealth 700) te kopen op amazon.de.
Ik heb destijds bij de introductie de Xbox One ook daar gekocht en niks bijbetaald. Zou dat met de headset ook zo zijn?
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/douane/

https://www.anwb.nl/vakantie/zweden/informatie/douane

---------------------------------------------

[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 03-05-2018 18:57 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Schimanski schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:40:
Zweden is een EU land. Er is vrije verkeer van goederen binnen de EU. Een van de kenmerken van Van vrije verkeer van goederen is dat er geen invoerrechten betaald hoeven te worden.

Waarom justifire linkjes stuurt over hoe er met katten wordt omgegaan weet ik niet. _O- Je kunt dat ding in Duitsland bestellen. Hoogstens zul je met hoge verzendkosten te maken hebben.

Gedoe met de douane is er met shizzle van buiten de EU. Maar dan stuur je het terug. En bestel je opnieuw. En meestal mist de douane het dan. :)

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Waarom justifire linkjes stuurt over hoe er met katten wordt omgegaan weet ik niet. _O-
Misschien omdat het om een Turtle gaat? :+

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-10 10:24
Bedankt voor de reacties :)

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 21:20
Leuke games deze maand bij de game pass
Eindelijk Overcooked kunnen spelen. Superleuk om met mijn kinderen te spelen. Verder is mijn zoontje erg blij met PES2018. Op mijn X ziet het er waanzinnig uit, qua gameplay was pes echt de meerdere over fifa vorig jaar.
Laatste week trouwens regelmatig dat mijn X geen internet heeft bij het opstarten vanuit hibernation. Meer mensen hier last van? Een herstart verhelpt vervolgens het probleem.

Trouwens Just Cause 3 niet alleen gratis te spelen, maar ook slechts 6 euro. Gekocht ✔

[ Voor 34% gewijzigd door mobygo76 op 04-05-2018 18:01 ]

Verwijderd

mobygo76 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:51:
Eindelijk Overcooked kunnen spelen. Superleuk om met mijn kinderen te spelen. Verder is mijn zoontje erg blij met PES2018. Op mijn X ziet het er waanzinnig uit, qua gameplay was pes echt de meerdere over fifa vorig jaar.
Laatste week trouwens regelmatig dat mijn X geen internet heeft bij het opstarten vanuit hibernation. Meer mensen hier last van? Een herstart verhelpt vervolgens het probleem.

Trouwens Just Cause 3 niet alleen gratis te spelen, maar ook slechts 6 euro. Gekocht ✔
Bedoel je met hibernation de instant-on modus? Ik heb dat met een kabel erin nooit. Als ik op wifi zit wel. Volgens mij verliest hij signaal als mijn modem weer eigenwijs doet en een ander kanaal pakt.

Edit: het mooie is dat ik wel de moeite kennelijk neem om te checken op welk kanaal mijn modem uitzendt en om dat te onthouden. Maar de moeite nemen om het kanaal vast te zetten, neem ik dan weer niet. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2018 18:29 ]

mobygo76 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:51:

Sterker nog € 5,32 voor de XL-edition.
https://xbox-store-checke...3-XL-Edition/c0gfnldbmlk4
Van het weekeind eerst gratis proberen en dan misschien toch maar eens aanschaffen.
Als is de kans groot dat hij met deze lage prijs binnen 2 maanden free with gold zal zijn.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:07
Sinds gisteren de Xbox one x in huis :). Nu ging het updaten bij de eerste keer opstarten niet vanzelf (hard reset was nodig), en heb nu ook problemen met inloggen in de Amazon prime video app. Meer mensen last van?

Bij het invoeren van tekens loopt het vast wannneer ik hoofdletters wil intikken.. via de Xbox app op de telefoon werkt tekstinvoer niet. Inmiddels ook weer een harde reset gedaan.
JeyJey schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 19:41:
Sinds gisteren de Xbox one x in huis :). Nu ging het updaten bij de eerste keer opstarten niet vanzelf (hard reset was nodig), en heb nu ook problemen met inloggen in de Amazon prime video app. Meer mensen last van?

Bij het invoeren van tekens loopt het vast wannneer ik hoofdletters wil intikken.. via de Xbox app op de telefoon werkt tekstinvoer niet. Inmiddels ook weer een harde reset gedaan.
Volgens mij heb ik destijds even een toetsenbord aangesloten om in te voeren, maar dat ligt meer aan de crappy-ness van de Amazon app. Op mijn Nvidia Shield TV heb ik namelijk PRECIES hetzelfde probleem

Martinspire - PC, PS5, XSX

• mobygo76
Verwijderd schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 18:28:
[...]

Bedoel je met hibernation de instant-on modus? Ik heb dat met een kabel erin nooit. Als ik op wifi zit wel. Volgens mij verliest hij signaal als mijn modem weer eigenwijs doet en een ander kanaal pakt.

Edit: het mooie is dat ik wel de moeite kennelijk neem om te checken op welk kanaal mijn modem uitzendt en om dat te onthouden. Maar de moeite nemen om het kanaal vast te zetten, neem ik dan weer niet. :+
Ik bedoel inderdaad de instant on functie. Gekke is dat ik ook een gewone One heb, en die heeft nergens last van.

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:07
Martinspire schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 21:41:
[...]

Volgens mij heb ik destijds even een toetsenbord aangesloten om in te voeren, maar dat ligt meer aan de crappy-ness van de Amazon app. Op mijn Nvidia Shield TV heb ik namelijk PRECIES hetzelfde probleem
Dat is wel een goed idee, totaal niet aan die optie gedacht (en dat dat überhaupt kon)

Verwijderd

mobygo76 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 22:07:
[...]

Ik bedoel inderdaad de instant on functie. Gekke is dat ik ook een gewone One heb, en die heeft nergens last van.
Static ip op beide xbox'en ingevoerd?

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:36

nexhil

BAM!

Wat is er op 1:50 aan de hand. Alle systemen droppen em like it’s hot

• mobygo76
Verwijderd schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 00:41:
[...]

Static ip op beide xbox'en ingevoerd?
Nee, zal het eens aanpassen.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 19:33:
Heeft iemand ervaring met de SP van Black Ops 3? Zag toevallig dat ik die wel had gekocht voor de MP op aanraden van een medetweaker ;) maar nog nooit de SP had gespeeld.
Wel leuk. Maar de 1000 GS duurt ongeveer 2 jaar. :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:22:
Nog meer mensen hier die uitkijken naar State of Decay 2? Heb deel 1 nooit gespeeld, maar wat ik tot nu toe van deel 2 heb gezien trekt me wel.

En vanwege game pass gewoon op release dag spelen!
Ja ik, deel 1 was tof, genoeg mis mee maar toch ondergewaardeerd door velen.

Ik hoop dat ik klaar ben met God Of War tegen die tijd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Nog meer mensen hier die uitkijken naar State of Decay 2? Heb deel 1 nooit gespeeld, maar wat ik tot nu toe van deel 2 heb gezien trekt me wel.

Ga mijn free trial van gamepass daar voor activeren.
Zie gemengde reviews verschijnen dus ben wel benieuwd.

Grote tegenvaller vind ik wel dat er tethering voor coop wordt gebruikt.
Is ook de reden dat ik Far Cry 5 voornamelijk solo heb gespeeld, geen zin om constant verplicht achter de host aan te lopen.
State of Decay solo spelen lijkt me dan weer geen lol aan, dus dit kan voor mij een gamebreaker worden.
Hoop niet dat dit een rage gaat worden, in Wildlands kan je prima coopen en tegelijkertijd je eigen ding doen, vind tethered coop een flinke stap achterwaarts....

Maar goed, gamepass is een mooie mogelijkheid om het een kans te geven.
Mei kan toch al niet meer stuk met de Dark Souls Remastered release *O* \[T]/ *O*

Verwijderd

Het wordt wel steeds aantrekkelijker gemaakt om daar gewoon een tientje in de maand aan te gaan spenderen. Xbox is goed bezig.

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-11 19:19
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:30:
[...]

Het wordt wel steeds aantrekkelijker gemaakt om daar gewoon een tientje in de maand aan te gaan spenderen. Xbox is goed bezig.
Precies dat dus! Nu al een tijdje (3 maanden) game pass. Reden dat ik em aangeschaft heb is die 'play on releaseday'-feature. Simpele rekensom; 2 games per jaar digitaal aanschaffen (wat op mij van toepassing is) kost meer (€140,-) dan 1 jaar gamepass (€120). En aangezien ik vooral Halo, Gears en Forza minded ben werk het voor mij perfect. Tel daar nog de gratis games with gold bij op en een leuke aanbieding in de deals en tis de netflix van gaming aan het worden _/-\o_

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

*steekt hand op*

Staat al een tijdje in de pre-order voor 18 euro oid. Zin an :Y

Xbox Live ID:Notna8310

• Donstil
  • Niet online
Notna schreef op zondag 6 mei 2018 @ 13:38:
[...]

*steekt hand op*

Staat al een tijdje in de pre-order voor 18 euro oid. Zin an :Y
Ik wilde er eigenlijk GamePass voor afsluiten maar €18,- is wel een lekkere deal.

Waar besteld?

• Notna

Notna

Where are you?®

Donstil schreef op zondag 6 mei 2018 @ 13:49:
[...]

Ik wilde er eigenlijk GamePass voor afsluiten maar €18,- is wel een lekkere deal.

Waar besteld?
13.59 euro in de Istanbul store :Y of 22.38 in de HK store (die de meeste mensen wel vaker gebruiken)

https://xbox-store-checke...y-2-Preorder/9pjrsk0h5kc6

• Donstil
  • Niet online
Ah buitenland daar was ik al bang voor.
Gedoe met tegoed kopen enz.

Dan toch maar GamePass :)

Thnx.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 6 mei 2018 @ 14:26:
Mja, het is natuurlijk wel tricky dat als een coop partner wil aankloten je basis kan vernielen of je resources op kan maken. Wel had ik idd gehoopt dat dit wellicht een vrijblijvende optie kon zijn. Dat je bijv. een basis maakt met 2 personen en dat je alleen samen verder kunt spelen, dus ook echt een gemeenschappelijk doel hebt.
Ik voel heel veel plezier komen. *O* Panzerfausts!

• Donstil
  • Niet online
Ja behoorlijk. Althans hij pakt mijn CC niet en ik zie online dat je dan eerst bij Microsoft Turkije (in dit voorbeeld) Kraskaarten moet kopen, die moet invoeren op je account om vervolgens de game te kopen en (uiteraard) credits over te houden.

Dus tenzij ik iets glad verkeerd doe valt de methode hierboven naar mijn mening absoluut onder gedoe :Y

Verwijderd

Net maar een abbo op gamepass genomen. Het Eurovisie Songfestival schijnt er weer aan te komen en mij is verteld door mijn wederhelft dat mijn becommentariëring ongewenst is....
Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:10:
Net maar een abbo op gamepass genomen. Het Eurovisie Songfestival schijnt er weer aan te komen en mij is verteld door mijn wederhelft dat mijn becommentariëring ongewenst is....
_/-\o_

Vandaag het spel Minit gespeeld. Een grappig spelletje. Het ziet er nog “slechter” uit dan een 8 bit zelda game :P, maar qua mechanics heeft het er wel de kenmerken van. Wat grappig is, is dat elke “run” maar maximaal 60 seconden duurt, want daarna ga je dood, hence the name of the game. Maar als je bijv een item hebt opgepakt blijf je die wel houden, dus elke keer kun je steeds wat meer progressie maken.

[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-05-2018 22:12 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:26

v8power67

Psn: Mausosaurus

Verwijderd schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:10:
_O-

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l3q2XhfQ8oCkm1Ts4/200w.gif

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

GTA 5 had een mooie single player / online, alleen werd online al snel duidelijk dat de focus teveel op die sharkcards lag en hoe je het straks in reacties ook wil draaien. Die prijzen online voor upgrades of kleding waren expres zo hoog om mensen te motiveren om cards te kopen, helaas was dit een grote fout ( logische zet voor hunzelf) van Rockstar naar de gamers.

Hoop dat het een mooie Single player word zonder invloed van Online/lootboxes, zoals het eerder ook altijd was en dat Rockstar geleerd heeft van alles. Ben nu ook weer begonnen aan RDR1 en je merkt een overduidelijk verschil wanneer een game de focus heeft op Single Player!

EDIT: Leuk Rdr 2 nieuwtje https://www.psx-sense.nl/...ts-red-dead-redemption-2/

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 07-05-2018 14:31 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Bij de lokale Intertoys Tital Fall 2 gekocht. Eerste indruk is eigenlijk een hele positieve! Fraaie game om te zien en draait echt supersoepel. Leuke Singleplayer tot dus ver :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

G_Dragon schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:19:
[...]

GTA 5 had een mooie single player / online, alleen werd al snel duidelijk dat de focus teveel op die sharkcards lag en hoe je het straks in reacties ook wil draaien. Die prijzen online voor upgrades of kleding waren expres zo hoog om mensen te motiveren om cards te kopen, helaas was dit een grote fout ( logische zet voor hunzelf) van Rockstar naar de gamers.

Hoop dat het een mooie Single player word zonder invloed van Online/lootboxes, zoals het eerder ook altijd was en dat Rockstar geleerd heeft van alles. Ben nu ook weer begonnen aan RDR1 en je merkt een overduidelijk verschil wanneer een game de focus heeft op Single Player!

EDIT: Leuk Rdr 2 nieuwtje https://www.psx-sense.nl/...ts-red-dead-redemption-2/
Als je online volledig negeert is er volgens mij weinig mis met GTA V, behalve dan dat er nooit DLC voor offline gemaakt is.

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:29:
[...]

Als je online volledig negeert is er volgens mij weinig mis met GTA V, behalve dan dat er nooit DLC voor offline gemaakt is.
Precies dan is er gelukkig weinig mis met de Single player!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Verwijderd

Wom schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:33:
Bij de lokale Intertoys Tital Fall 2 gekocht. Eerste indruk is eigenlijk een hele positieve! Fraaie game om te zien en draait echt supersoepel. Leuke Singleplayer tot dus ver :)
Erg leuke SP inderdaad! Online vond ik het niet echt wat (deel 1 was leuker) maar heb me zeer vermaakt met de singleplayer.

Edit:

Jammer dat er niet meer spellen zijn met goede lineaire campaigns. Ik merk dat ik afhaak bij open wereld spellen. Wildlands vond ik best OK. Maar AC Origins (eigenlijk alle recente ACs behalve Syndicate), Prey (te onduidelijk wat je moet doen), Farcry 5,mafia 3 trek ik gewoon niet meer. Veel te veel om te doen en te weinig reden om het te doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2018 17:23 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

De previews van RDR2 lijken wat dat betreft wel positief, R* schijnt zijn best de doen om alle side quest zo natuurlijk mogelijk aan te bieden bijvoorbeeld in de vorm van een opmerking van een npc waar je al dan niet iets mee kunt doen. Het zou dus allemaal minder moeten lijken op het afwerken van icoontjes op de map. Ook zouden de npc's meer een eigen leven moeten lijden ipv almaar op dezelfde plaatst te staan.

Maar het moet allemaal nog maar blijken. Het zal me benieuwen of we op de E3 nog gameplay beelden krijgen te zien.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:54:
[...]

Erg leuke SP inderdaad! Online vond ik het niet echt wat (deel 1 was leuker) maar heb me zeer vermaakt met de singleplayer.

Edit:

Jammer dat er niet meer spellen zijn met goede lineaire campaigns. Ik merk dat ik afhaak bij open wereld spellen. Wildlands vond ik best OK. Maar AC Origins (eigenlijk alle recente ACs behalve Syndicate), Prey (te onduidelijk wat je moet doen), Farcry 5,mafia 3 trek ik gewoon niet meer. Veel te veel om te doen en te weinig reden om het te doen.
Ben juist blij dat Ubisoft die kant op gegaan is ipv dat je een lijstje met missies afwerkt en tadaaa the end werk je met bv wildlands ergens naar toe. Ik moet toegeven bij Far Cry 5 moest je aan het begin best even zoeken, tot je fast travel points vrijspeelt en je wingsuit dan kan gebruiken. Nadeel nu is dat ik in 1 gebied 1 missie mis en die wordt niet aangegeven. Zoals WIldlands en Origins zijn opgebouwd is nog steeds slim, je blijft automatisch in het gebied met hoofd en zij missies omdat de gebieden er om heen nog te moeilijk zijn.
Met wildlands kom je een heel eind met je team (moet je wel upgraden) en met Far Cry 5 speel je ook huurlingen vrij. Beide games in coop is natuurlijk nog leuker.

Toegegeven verhaal van Titanfall 2 is erg goed (geloof dat ik hem nog moet uitspelen haha) en snap je Prey frustratie ook (met name manier van save kan ruk zijn en de door elkaar lopende missies en laten we hier ook de moeilijkheidsgraad niet vergeten, lang leve de glitch om je materialen te blijven splitsen)

Maar sommige campaigns kunnen ook boring worden...wolfenstein denk je op een gegeven moment komt het einde nog eens..idem voor Doom...dan speel je het ook maar uit om het uitgespeeld te hebben.. (dishonored 2/dlc wil ik wel maar vind ik ook vervelend frustrerend en zo slecht ben ik niet met gamen :) )

mafia 3... moet ik ook eens afmaken...heb alle dlc nog van de deluxe versie, probleem hier is dat het te snel te veel herhaling is...veel rijden...langzaam...

Blij dat ik net eens even Just Cause 3 en alle DLC eens uitgespeeld heb (loopt trouwens super op de X1X!

[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 07-05-2018 20:29 ]

Verwijderd

Fijne reactie maar kon niet verder lezen nadat je zei dat Doom te lang duurde :) Ik kon geen genoeg van Doom krijgen. Dat is precies het type spel (zowel qua simpel lineair doorlopen als brute actie) waar ik tegenwoordig het meeste lol aan beleef. Een beetje datzelfde heb ik met Monster Hunter World hele andere type spel natuurlijk). Steeds korte missies met heftige actie houdt me al een maand of twee bezig.

Met de games die jij noemt kan ik de cuts eens niet eens kijken omdat ze me gewoon niet boeien nadat ik een halve avond ben verdwaald in zijmissies. Vroeger vond ik dat juist tof maar nu verveel ik me te snel. Farcry primal was echt het dieptepunt voor me. Een beetje kijken hoe een grotbewoner wat loopt te grommen. En datik dan maar ondertitels moet lezen. Ik lachte me suf. Terwijl ik hem snel deinstalleerde. :)

Just Cause 3 en Wildlands vond ik wel tof. Maar daarin zat geen verhaal volgens mij. Of het verhaal nam zichzelf niet zo serieus dat je er iets mee moest misschien. Heb in beide spellen alle achievements dus heb alles wel gedaan denk ik. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2018 20:38 ]

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
Herkent iemand van jullie het volgende dillema en zo ja, wat heb jij gedaan?

Ik heb nu binnen drie jaartjes eenzelfde aantal xbox one controllers versleten: telkens is het het linker analoge joystick dat kapot gaat óf één vd bumpers.
Het laatste jaar veel SW:BF2 gespeeld en deze keer is het dus weer de rechter bumper die kapot is...

Tot nu toe heb ik wel nog garantie kunnen claimen bij een tegenstribbelende verkoper (Bart Smit) en de laatste twee heb ik dus niets voor betaald.

Nu moet ik echter zelf de beurs gaan trekken en met de zeer matige kwaliteit vd standaard controllers in het achterhoofd ben ik aan't twijfelen of ik niet beter een Elite kan aanschaffen die 3x zoveel kost óf toch weer standaard controllers die ik blijkbaar elk jaar moet vervangen.

En nee, mn geld moet ik hard voor werken dus ieder jaar een nieuwe controller á €55 kopen vind ik niet normaal of te billijken....maar wat is het alternatief?

Herkent iemand dit probleem?
Ik heb ook niet veel meer met games als Far Cry en Assasins Creed. Ben de laatste jaren steeds meer aan het genieten van kortere en vaak minder bekende games met af en toe een lastige platformer waarin ik me vastbijt of een coole SP zoals Dishonored.

Zo ben ik nu bezig met Agatha Knife. Een uurtje of 2 gespeeld maar heb al meer met een glimlach gespeeld dan heel Wolfenstein 2.

Waar ik wel weer zin in heb is een nieuwe MP game zoals een nieuwe Battlefield. Ben de kleine en snelle maps van CoD een beetje beu. Misschien ook omdat ik het meer op tactiek moet winnen ipv reflexen nu ik wat ouder word :p.

Hoop dat ze op de E3 gewoon met wat leuke games komen die op niet al te lange termijn uitkomen. Een nieuwe Ori bijvoorbeeld of wat helemaal tof zou zijn... een nieuwe Sunset Overdrive, maar daar mag ik helaas voor naar de concurrent omdat de makers van Sunset de nieuwe Spider-Man ontwikkelt :)

Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:36:
Fijne reactie maar kon niet verder lezen nadat je zei dat Doom te lang duurde :) Ik kon geen genoeg van Doom krijgen. Dat is precies het type spel (zowel qua simpel lineair doorlopen als brute actie) waar ik tegenwoordig het meeste lol aan beleef. Een beetje datzelfde heb ik met Monster Hunter World hele andere type spel natuurlijk). Steeds korte missies met heftige actie houdt me al een maand of twee bezig.

Met de games die jij noemt kan ik de cuts eens niet eens kijken omdat ze me gewoon niet boeien nadat ik een halve avond ben verdwaald in zijmissies. Vroeger vond ik dat juist tof maar nu verveel ik me te snel. Farcry primal was echt het dieptepunt voor me. Een beetje kijken hoe een grotbewoner wat loopt te grommen. En datik dan maar ondertitels moet lezen. Ik lachte me suf. Terwijl ik hem snel deinstalleerde. :)

Just Cause 3 en Wildlands vond ik wel tof. Maar daarin zat geen verhaal volgens mij. Of het verhaal nam zichzelf niet zo serieus dat je er iets mee moest misschien. Heb in beide spellen alle achievements dus heb alles wel gedaan denk ik. :)
Heb precies hetzelfde.
Kon me vroeger volledig verliezen in een Oblivion of Fallout, hoe grootser hoe beter.
Tegenwoordig heb ik liever een actionpacked "linear" spel ala Doom, Dark Souls, Tomb Raider, Monster Hunter of Vermintide.
Moet Wildlands, Far Cry 5, Fallout 4 en The Witcher 3 nog steeds uitspelen, dat zegt voldoende....

Assassins creed Origins vond ik dan wel weer te doen, zaten volgens mij ook geen ellenlange doodsaaie gesprekken en slaapverwekkende wandeltochten in.

Open World ala Batman Arkham Knight vind ik eigenlijk nog het best te pruimen, niet te groot, goed verhaal en leuke uitdagingen tussen de hoofdmissie door, blijft een van de beste spellen deze generatie :Y

Verwijderd

@justifire The Witcher vond ik dan juist wel weer briljant. Daar waren side missions ook goed qua verhaal. Het leek wat meer een geheel dan de meeste open wereld spellen lukt. Dat spel wordt overigens pas echt tof als je de baron quest line gedaan hebt. Daarvoor is het niet bijzonder. Daarna: smullen! Is gelijk het laatste spel (voor Monster Hunter) waar ik echt in zat. Heb zelfs doorgespeeld nadat ik al alle achievements had. Gaat me ook met MHW gebeuren gok ik. Moet alleen de tweede dlc pack van W3 doen. Schijnt nog beter dan de eerste te zijn. Maar goed, eerst de backlog ff afwerken. :)
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:08:
@justifire The Witcher vond ik dan juist wel weer briljant. Daar waren side missions ook goed qua verhaal. Het leek wat meer een geheel dan de meeste open wereld spellen lukt. Dat spel wordt overigens pas echt tof als je de baron quest line gedaan hebt. Daarvoor is het niet bijzonder. Daarna: smullen! Is gelijk het laatste spel (voor Monster Hunter) waar ik echt in zat. Heb zelfs doorgespeeld nadat ik al alle achievements had. Gaat me ook met MHW gebeuren gok ik. Moet alleen de tweede dlc pack van W3 doen. Schijnt nog beter dan de eerste te zijn. Maar goed, eerst de backlog ff afwerken. :)
De tweede DLC is idd nog beter! Heeft een hele eigen wereld en ook een tof main story line. En eerst je backlog wegwerken? Hoop dat de nieuwe xbox backcompatible is, want voordat je je MHW klaar hebt en je backlog hebt afgewerkt zijn we wel een eindje verder ;)

Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:08:
Kleine aanpassing bij deze.
Heb The Witcher 3 twee keer uitgespeeld (broken bones & death march) heb beide dlc's geinstalleerd staan maar kan me er niet meer toe zetten :X

Overigens Battlefield 1 weer eens opgepakt, geweldig _/-\o_
60fps HDR en kan bijna niet geloven dat het maar op 1080 draait :9~

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:14:
[...]

De tweede DLC is idd nog beter! Heeft een hele eigen wereld en ook een tof main story line. En eerst je backlog wegwerken? Hoop dat de nieuwe xbox backcompatible is, want voordat je je MHW klaar hebt en je backlog hebt afgewerkt zijn we wel een eindje verder ;)
Ik denk dat we een andere definitie van backlog hebben.

De jouwe lijkt op: ALLES MOET AF

De mijne lijkt op: IK HEB ZIN OM DIT SPEL TE SPELEN

:o

Verwijderd

justifire schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:16:
[...]

Kleine aanpassing bij deze.
Heb The Witcher 3 twee keer uitgespeeld (broken bones & death march) heb beide dlc's geinstalleerd staan maar kan me er niet meer toe zetten :X

Hahaha. Op zich heb je dan wel al aardig wat waar voor je geld gehad. :)

BF1 had ook nog eens een prima campaign naast de top graphics.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2018 21:18 ]

Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:16:
[...]

Ik denk dat we een andere definitie van backlog hebben.

De jouwe lijkt op: ALLES MOET AF

De mijne lijkt op: IK BEN NIET GOED GENOEG OM ALLES AF TE KRIJGEN DUS OP NAAR DE VOLGENDE!

:o
Heb het even gecorrigeerd! :>

Heb toevallig vandaag battlefield 1 weer geïnstalleerd. Wilde dit weekend weer eens de MP oppakken.

—-

Maar even on a serious note. Mocht je een korte maar coole game willen spelen, dan kan ik je Agatha Knife aanraden. Simpel qua gameplay maar toffe sfeer en leuke dialoog.

Edit x: wellicht toch te overwegen om voor God of War te gaan? Het is niet zo lineair als de vorige, maar ook weer niet full blown open wereld.

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-05-2018 21:32 ]

Verwijderd

@uchiha tijntje Ik kan prima tegen die stootje hoor. We weten allebei wie de echte sniper was die van alle mogelijkheden gebruik maakte en wie gecarried werd. :)

Denk dat die God of War er maar moet komen. Maar iig eerst nog even wat monsters jagen en the Witcher afmaken denk ik. En heb ook wel interesse in pillars of the earth. Dat boek van Ken Follet heb ik een keer of vier gelezen. Een spelletje daarvan zou best tof kunnen zijn.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 7 mei 2018 @ 22:05:
[...]

Je was in ieder geval inventief!

[...]

Zolang je maar terug komt naar de light side!

Pillars of earth ken ik helemaal niet. Soort point ‘n click lees ik?
Yep. Point en click met een soort RPG achtig ding erbij dat je keuzes invloed hebben op het verhaal. De kathedraal trilogie van meneer Follet is erg goed. Dit is 1 deel ervan. Vind het alleen wat duur voor een point en click.

En als je het over de duivel hebt: terwijl ik aan dit bericht begon plopte mijn laatste achievement in MHW. :)

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 7 mei 2018 @ 22:19:
[...]

Gefeliciteerd die hard hunter!!
Ik weet nog lang geleden, toen ik nog een klein zwak mannetje was, dat jij zei: Heya gast, weet je wel dat dat een grind rpg is waar minstens 150 uur in gaat zitten. Na twee keer zo veel tijd en een grote groei van gamer naar echte jager kan ik zeggen, neu wist ik niet, maar ik vond het wel tof :)
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 20:36:

En een spel als The Division? The Division 2 pre-order ik gelijk nadat hij op de E3 bekend gemaakt is.
Nu is dit een spel wat te vergelijken is met de manier hoe je Destiny speelt..
hm komt vandaagniet de 2e dlc eindelijk eens uit voor Destiny 2... 8)7

Sinds update 1.8.1 kan je makkelijker aan division tech komen (simpelweg gezegd daar draait het om zodat je wapens en gear kan levelen). Global Events komen regelmatig voorbij met positieve of negatieve perks. Met classified gear kan je level 291 worden (voor degene die het te lang niet gespeeld hebben: classified gear is groene gear met een envelopje erin, door 5 of 6 stuks te dragen krijg je er een 5e en 6e perk bij in tegenstelling tot normale gear die max 4 is. )

Underground vind ik schitterend gedaan: meerdere speltypes in random gegenereerde levels.
Survival mode moet ik nog eens zien te halen (begin je zonder gear in de kou)
Dark Zone, tsja de modes zijn iets veranderd, je bent niet zomaar rogue als je per ongeluk iemand raakt dat moet je forceren met je dpad en natuurlijk zijn er nog veel gasten die rogue gaan maar het is beter speelbaar als in het begin.

En voor de achievement hunters: in het spel heb je commendations (ben ik zelf veels te laat achter gekomen dat het bestond, het geeft je geen achievements maar punten en die laten gewoon aan anderen zien hoeveel je gedaan hebt (500 kills op West Side Pier bv, of 3 levels op Legendary halen (hier heb je serieuze gearsets voor nodig anders ben je in 1x dood) zitten ook veel absurde bij, 10000 items verkopen.. (ik zit op 500 bv...of 50.000 total kills.. ik zit op 21000, een level heeft relatief weinig vijanden namelijk)

[ Voor 10% gewijzigd door quorumz op 08-05-2018 14:23 ]

quorumz schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 06:58:
[...]

En een spel als The Division? The Division 2 pre-order ik gelijk nadat hij op de E3 bekend gemaakt is.
Nu is dit een spel wat te vergelijken is met de manier hoe je Destiny speelt..
hm komt morgen niet de 2e dlc eindelijk eens uit voor Destiny 2... 8)7

Sinds update 1.8.1 kan je makkelijker aan division tech komen (simpelweg gezegd daar draait het om zodat je wapens en gear kan levelen). Global Events komen regelmatig voorbij met positieve of negatieve perks. Met classified gear kan je level 291 worden (voor degene die het te lang niet gespeeld hebben: classified gear is groene gear met een envelopje erin, door 5 of 6 stuks te dragen krijg je er een 5e en 6e perk bij in tegenstelling tot normale gear die max 4 is. )

Underground vind ik schitterend gedaan: meerdere speltypes in random gegenereerde levels.
Survival mode moet ik nog eens zien te halen (begin je zonder gear in de kou)
Dark Zone, tsja de modes zijn iets veranderd, je bent niet zomaar rogue als je per ongeluk iemand raakt dat moet je forceren met je dpad en natuurlijk zijn er nog veel gasten die rogue gaan maar het is beter speelbaar als in het begin.

En voor de achievement hunters: in het spel heb je commendations (ben ik zelf veels te laat achter gekomen dat het bestond, het geeft je geen achievements maar punten en die laten gewoon aan anderen zien hoeveel je gedaan hebt (500 kills op West Side Pier bv, of 3 levels op Legendary halen (hier heb je serieuze gearsets voor nodig anders ben je in 1x dood) zitten ook veel absurde bij, 10000 items verkopen.. (ik zit op 500 bv...of 50.000 total kills.. ik zit op 21000, een level heeft relatief weinig vijanden namelijk)
Heb hem laatst even gespeeld ivm de 4K update.
Kom er niet meer in en kan me ook niet meer zo boeien als de eerste maanden na release.
Weet niet of ik deel 2 haal, zal afhangen van de overige releases rond die tijd (lees : met gebrek aan beter )

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Wom schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:33:
Ik heb hem ook pas geleden gespeeld, en inderdaad, erg lekkere single player.
Het enige waar ik wat minder zin in had, waren die wall-run-jump-wall-run-fall-startover-wall-run dingen…
Tiny schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 16:06:
[...]

Ik heb hem ook pas geleden gespeeld, en inderdaad, erg lekkere single player.
Het enige waar ik wat minder zin in had, waren die wall-run-jump-wall-run-fall-startover-wall-run dingen…
De SP van Titanfall 2 is echt verdomd vermakelijk. Vond het erg knap dat ze een leuk spel hebben gemaakt waarin je zowel pilot en als titan speelt. Had ik niet van te voren verwacht. De MP heb ik maar kort gespeeld maar vond ik minder leuk dan de MP van deel 1. Die was gewoon zo gaaf en gebalanceerd. :)

Men heeft het verder vaak ook over 1 speciaal level in Titanfall 2. Ik wil niets spoileren maar de meeste die het gespeeld hebben weten wat ik bedoel. Als je dat gaaf vond kan ik je echt van harte Dishonored 2 aanraden. Dat heeft ook een dergelijk soort level en is erg cool. :)

Ongetwijfeld al gezien/gezegd maar ben blij dat de preload van State of Decay 2 begonnen is. Ach, nog geen 20GB op dit moment.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:06:
Dit ligt wel in mijn DooM straatje :)

[video]
Hoog Prey meets Doom niveau. Me likey :9

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:16:
[...]

uchiha tijntje schreef op maandag 7 mei 2018 @ 21:19:
[...]

Heb het even gecorrigeerd! :>

Heb toevallig vandaag battlefield 1 weer geïnstalleerd. Wilde dit weekend weer eens de MP oppakken.

—-

Maar even on a serious note. Mocht je een korte maar coole game willen spelen, dan kan ik je Agatha Knife aanraden. Simpel qua gameplay maar toffe sfeer en leuke dialoog.

Edit x: wellicht toch te overwegen om voor God of War te gaan? Het is niet zo lineair als de vorige, maar ook weer niet full blown open wereld.
Nou join maar hoor. Elke avond spelen @Tags NL en ik een paar potjes. Party chat staat open !!!

XBL: MRE Inc

MAX3400 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 17:34:
Ongetwijfeld al gezien/gezegd maar ben blij dat de preload van State of Decay 2 begonnen is. Ach, nog geen 20GB op dit moment.
Oh is die begonnen, oeps helemaal nog niet gezien. Zal vanavond even kijken of die al geinstalleerd is , volgende week vrijdag kunnen we eindelijk aan de gang met de game :D ( ultimate edition )!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:33

Willybubba

Nut up or shut up.

justifire schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:06:
Dit ligt wel in mijn DooM straatje :)

[video]
Oeh, dat ziet eruit als mijn ding. Me likey.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:06:
[...]

[...]

Nou join maar hoor. Elke avond spelen @Tags NL en ik een paar potjes. Party chat staat open !!!
Tsssss :( En ik dan :(

Maar zonder gekheid. Voor alle Battlefield 1 spelers, join ook de GoT platoon zodat je makkelijker met mekaar kunt spelen. Ik ben zelf ook bijna iedere avond wel online. Death from above in mijn Tankhunter package Attack plane!! ;)

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:15

Louw Post

Cerenas

De laatste tijd steeds actiever op de Xbox One S, vooral omdat m'n vriendin er nu ook steeds meer op te vinden is. Nu ben ik dus geïnteresseerd in de One X, maar helaas zie ik hier nog geen leuke combo deals van terug. Is dit iets wat misschien nog gaat komen? Een leuke game erbij of een extra controllertje gratis zou niet mis zijn. :9

Heb ook de vraag of er mensen nog leuke co-op games weten? We spelen met enige regelmaat Portal Knights samen, games zoals Borderlands/Diablo zijn haar nog wat te lastig en bijvoorbeeld een Super Lucky's Tale is helaas singleplayer. Voorkeur gaat wel een beetje uit naar games waar je ook beetje progressie hebt, dat is nu wel het leuke aan Portal Knights (upgraden van dingen, nieuw gear + wapens maken, nieuwe werelden etc.).

Edit:
Tot nu toe lijken deze wel leuk:
  • Castle Crashers
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2
  • Dungeon Defenders II

[ Voor 9% gewijzigd door Louw Post op 09-05-2018 15:31 ]

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 19:13
Louw Post schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:20:
De laatste tijd steeds actiever op de Xbox One S, vooral omdat m'n vriendin er nu ook steeds meer op te vinden is. Nu ben ik dus geïnteresseerd in de One X, maar helaas zie ik hier nog geen leuke combo deals van terug. Is dit iets wat misschien nog gaat komen? Een leuke game erbij of een extra controllertje gratis zou niet mis zijn. :9

Heb ook de vraag of er mensen nog leuke co-op games weten? We spelen met enige regelmaat Portal Knights samen, games zoals Borderlands/Diablo zijn haar nog wat te lastig en bijvoorbeeld een Super Lucky's Tale is helaas singleplayer. Voorkeur gaat wel een beetje uit naar games waar je ook beetje progressie hebt, dat is nu wel het leuke aan Portal Knights (upgraden van dingen, nieuw gear + wapens maken, nieuwe werelden etc.).
Een eerlijk antwoord is dat de kans op combi deals met de X relatief klein zijn. Alles is mogelijk maar het is een premium console (zoals die in de markt gepositioneerd is) die nog niet heel lang uit is en ook ontzettend goed verkoopt ten aanzien wat Microsoft had verwacht. Maar aan de andere kant bood iBood ze afgelopen week ook aan voor een prijs van rond de 400 euro. Dus wat dat betreft... als wij die glazen bol hadden dan hadden we er waarschijnlijk interessantere dingen mee kunnen doen :);)

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-11 20:25
2 maanden terug had Bol.com de X te koop icm PUBG voor 420,-

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:56
Nog mensen die Ancestors Legacy in de gaten houden?
Schijnt op 22 Mei uit te komen maar ik vind er maar weinig van terug.

edit: typo

[ Voor 6% gewijzigd door Darow op 09-05-2018 14:52 ]

Voor iedereen die nog wat gratis GTA geld wil: https://www.rockstargames.../GTA-Online-Business-Week
resh off the plane at LSIA or a longstanding VIP, everyone who logs in to GTA Online this week will qualify for a state sponsored gift of GTA$250K. To keep your hustle running like clockwork, they’ll also slide you an additional GTA$150K for each subsequent day you log in to GTA Online this week, through May 14th. Earn over GTA$1,000,000 for participating every day. All bonus cash awards will be deposited into your Maze Bank account between May 15th and May 21st
Even inloggen, rondje rennen en weer wat anders doen lijkt me voldoende. En is altijd handig voor als je nog eens even online gaat kloten.

Kreeg zelf overigens nog wat extra. Weet niet waarom, maar ik start op en 925k ligt klaar :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 77 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.